• 98.

    מהות המתנגדים

    משה בן אברהם, 19/03/08 15:50

    לכל המתנגדים שימו לב,אליעזר מנחם מן שך,בגימטריה בדיוק המלים,סטרא אחרא מלובש בו,וגם שך גימט' בי קרח או זה קרח וזה סוד שנאתו לרבי מליובאוויטש שדרך אגב המלים משה בתנ''ך הם 770 פעם עיין קורקונדציה וירחם השם עליכם ויתן לכם דעת

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    קידוש שם שמים

    א.שפירא, 27/01/08 12:56

    ה יאריך ימיו !!! אחד מה למד ואוניקים !!! והרבה יותר מזה !!!

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    בקשה דחופה!! כנסו דחוף!!!

    מאיר הלוי, 15/04/07 00:46

    כל היודע פרטים על האומלל שכותב את התגובות המטורללות נא לעדכן דחוף!!
    להלן השמות שהוא כותב תחתם:
    ישו הנביא
    אחיה השילוני
    קרדינל, וותיקן 770
    המשיח האמיתי
    חכם הפרצוף
    הנוצרי האמיתי
    ליטאי נאמן
    ועוד תוארים למינהם שמייחס לעצמו

    מי שיצליח להתחקות אחרי עקבותיו של הפסיכי הזה יפרסם את שמו ושם אימו ונאמר עליו תהילים!

    הגב לתגובה זו

    • קוראים לו יהושע מונדשיין (ל''ת)

      גדי, 15/04/07 18:26

      הגב לתגובה זו

      • או...עכשו נתפלל עליו. מסכן, רחמנות עליו

        yakov, 17/04/07 20:39

        אך מה שם אמא שלו??

        הגב לתגובה זו

  • 95.

    אדם משכמו ומעלה

    נריה, 14/04/07 22:06

    לצערי חלק מהמוסכמות שלנו התבדו והרב וולפא בשליפות אומר את זה.

    הגב לתגובה זו

    • אדם שזקוק (ל''ת)

      לטיפול, 15/04/07 00:00

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    הכי מעניין והכי רציונלי בכל הכתבה הזאת שאחרי סוכני ביטוח בא

    מומחים בטיפול, 14/04/07 04:23

    אחרי פירסומת של חבד צריך פירסומת למומחים בטיפול בשטיפת מוח

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    בקרוב הבער יהיה נוצרי כי כמו השבתאים שהתפכחו מאמונתם

    ישו הנביא, 13/04/07 11:12

    במשיח הכזב והמירו את דתם כך גם החב''דניקים שהם מבחינה אמונית הכי קרובים לנצרות ימירו את דתם לכשיתפכחו.

    הגב לתגובה זו

    • לדעתי אתה בבעיה נפשית עמוקה

      עובדיה אלי, 13/04/07 13:30

      לך לפסיכיאטר המחוזי דחוף.

      הגב לתגובה זו

    • זה נראה שאתה מחכה לזה...

      חיים מרדכי, 15/04/07 00:33

      ןלמה אתה בכלל כותב תחת השם הזה?????

      ואם היית קצת יותר קרוב ליהדות לא היית כותב את השם הזה כמו שכתבת אותו...

      אני עכ''פ מעדיף את החבדינקים מנוצרים שכמוך

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    פעם ראשונה שהשליפות מעוררות סערה

    דני שלום, 13/04/07 02:53

    ציבורית כה גדולה םע תגובות נזעמות ותומכות לכאן או לכאן. מה יש באיש הזה שסוחב כל כך הרבה אש?

    הגב לתגובה זו

    • פה גדול (ל''ת)

      וטיפש, 13/04/07 03:03

      הגב לתגובה זו

    • פשוט- העם מתעב רשעים,מסיתים ומדיחים שכל עיסוקם בהפצת שנאה וארס (ל''ת)

      אחד העם, 13/04/07 08:23

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    אדם שנון וחריף עם עומק המחשבה

    יצחק, 13/04/07 02:52

    אין ספק. ואני לא אוחז ממרבית דעותיו. אבל הוא אדם עם עומק. שווה להקשיב לו.

    הגב לתגובה זו

    • רק בעיני רדודים (ל''ת)

      יש לטיפש הזה, 13/04/07 03:05

      הגב לתגובה זו

      • תמות מקנאה (ל''ת)

        מני, 13/04/07 13:06

        הגב לתגובה זו

        • 20 שנה (ל''ת)

          אחריך, 13/04/07 13:51

          הגב לתגובה זו

  • 90.

    ירעם נתניהו שיחקת אותה עם השליפות

    סוזי, 13/04/07 02:47

    יש לך את זה. איך אתה יודע להגריל את האנשים הכי אקשיניסטים במזרח התיכון?

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    נכנסת בכולם חוץ מ..... כנסו

    קלמן, 13/04/07 02:21

    מ.ב.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    הרב וולפא ספרא וסייפא

    הרב א., 13/04/07 01:57

    חולם ולוחם. תלמיד חכם עצום ואיש אמת ולוחם ללא פשרות. לא פלא שזכה להיות אחד מגדולי הדור ומגדולי הלוחמים למען שלימות הארץ.

    הגב לתגובה זו

    • אוי לדור שבעיניו אידיוט כזה (ל''ת)

      נחשב לגדול, 13/04/07 03:07

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    לכל המקללים וולפא לא רואה אתכם ממטר

    יוטי, 13/04/07 01:51

    שם עליכם קצוץ אחד גדול. אתם בסך הכל משמחים אותו. ואם הוא מצליח לעצבן כאן כמה אנשים חלקם פגועי נפש ולוקחי כדורים כנראה שהוא באמת עושה משהו.

    הגב לתגובה זו

    • חוץ מלעורר בחילה (ל''ת)

      הוא לא עושה, 13/04/07 03:08

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    מה באמת? זה שמו דֹב בַּעַר ?

    אחיה השילוני, 12/04/07 20:21

    בַּעַר ? כמו בשם התואר השאול מהמלה בערות?
    נוּ , במקרה הזה דוקא כשמו כן הוא!
    עוד לא הגעתי לניתוח דרך הגמטריא;
    דהינו חכמת הכסילים מסוגו של דֹב בַעַר :-)

    הגב לתגובה זו

    • מילא הבורות,הבערות והעמרצות. הבעיה הגדולה - הרשעות, הזדון והכזב (ל''ת)

      ליטאי נאמן, 12/04/07 21:42

      הגב לתגובה זו

      • מה ליטאי נאמן עושה באינפרנט?? (ל''ת)

        נו נו נו, 15/04/07 00:35

        הגב לתגובה זו

  • 85.

    גלעד מקרית גת : שכחת את המקור החשוב ביותר : הברית החדשה (ל''ת)

    ישו משיח אמיתי, 12/04/07 17:08

    הגב לתגובה זו

    • מעניין שדווקא לנוצרים מפריע חב''ד... (ל''ת)

      נמי, 12/04/07 20:30

      הגב לתגובה זו

      • בוודאי שמפריעים !! מוסיפים משיח שקר כשיש לנו את ישו !! (ל''ת)

        הקרדינל ברל, 12/04/07 21:29

        הגב לתגובה זו

        • אז אל תגיב פה -נוצרי ליטאי מוטרף!

          עמרי, 15/04/07 00:37

          יש לכם מספיק אתרי מסיון נוצריים!!

          הגב לתגובה זו

    • קיצר הוא מופיע בכמה שמות והוא מחפש

      ..., 04/06/07 00:19

      תשומת לב, הרי אפילו האדיוט הגדול ביותר יידע שאין משמעות רצינית לדברים הללו שניאמרים פה מפיו, ולא ניראה לא שאפילו המסיונר הכי משכנע בעולם יצליח לשכנע יהודי להנתק מהדת דרך תגובה, בקיצור מחפש צומי

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    חמורים בורים ודפוקים

    חב''ד, 12/04/07 16:07

    כת נוצרים חדשה, חדש מישן הוציאו!

    הגב לתגובה זו

    • 84, אני לא חב''דניק, אבל אתה מנוול (=רשע, בעברית) (ל''ת)

      ישראלי, 12/04/07 18:36

      הגב לתגובה זו

      • תודה, תודה (ל''ת)

        וגם לך, 12/04/07 19:02

        הגב לתגובה זו

  • 83.

    הרבי הוא מלך המשיח- להלן ריכוז המקורות שמוכיחים זאת:

    גלעד, 12/04/07 14:52

    קובץ 'אמונה ללא פשרות' - מקורות לאמונה זו:
    http://www.chabad.fm/433/

    חוברת 'יחי המלך המשיח' המבארת הנושא באריכות:
    http://chabad.info/files/YMM.pdf

    'חסידים מפרסמים - הרבי מגיב' - תגובות הרבי לפירסום זהותו של משיח:
    http://chabad.info/index.php?url=article_he&id=21343

    ראיונות מוסברים עם כמה מגדולי החסידים בנושא:
    http://chabad.info/index.php?url=article_he&id=26502

    קובץ 'חי וקיים' - ליבונים בנושא:
    http://www.chabad.fm/265/1/
    http://www.chabad.fm/265/2/

    'חסיד באמונתו יחי' - מאת הרב ישבעם סגל כפר חב''ד:
    http://chabad.info/files/chasid.pdf

    קטעי וידאו מיוחדים מהרבי בעניני גאולה ומשיח:
    http://chabad.info/index.php?url=article_he&id=20222

    הגב לתגובה זו

    • אוסף של מיתולוגיה (ל''ת)

      פתטית, 12/04/07 15:19

      הגב לתגובה זו

      • בוא נתערב שלא טרחת אפילו לקרוא.....

        גלעד, 12/04/07 15:49

        וככה כל מתנגדי חב''ד- מתנגדים לדבר שאין להם אפס קצהו של מושג במה מדובר, רק בגלל שמישהו סיפר להם כך וכך.....
        בסוף כולם ידעו שהאמת של הרבי חזקה מכל, ולא יוכלו יותר לברוח!

        הגב לתגובה זו

        • גלעד, סימני השבירה מתרבים...הסדקים מתרחבים.. תתעשת !! (ל''ת)

          קרדינל, 12/04/07 17:19

          הגב לתגובה זו

    • אכנס ואגיב תודה (ל''ת)

      נעמי, 12/04/07 15:44

      הגב לתגובה זו

    • גלעד!!! יישר כח!!!

      חיים, 12/04/07 16:08

      סוף סוף מישו העלה מקורות!!!

      יאללה קדימה ללמוד...

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    לכל הבהמות החילוניות שכותבים כאן צריך לפתוח תתחת (ל''ת)

    יעד, 12/04/07 14:26

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    חרא עליהם שיישרפו... (ל''ת)

    דודי, 12/04/07 14:22

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    כת מפחידה

    אהרן, 12/04/07 00:36

    תנועת חב''ד המשיחית מפחידה לא פחות מהמבט המבעית שעל פני הרב הזה. מצער לחשוב לאן הם הידרדרו בשנים האחרונות עם האמונה המשיחית התמהונית. פעם היכרתי אברכים מחב''ד שמאד הערכתי. היום, כחרדי חסידי, דברי הרב שך החריפים שנאמרו בזמנו בגנותם נראים לי (לדאבוני) רלבנטיים מתמיד: זו הכת הקרובה ביותר ליהדות.

    הגב לתגובה זו

    • שך ימח שמו וזיכרו- כל חייו הוא הניח תפילין פסולות!

      גלעד, 12/04/07 00:48

      לכן גם דעתו תמיד הייתה משובשת, והוא בחר למלא את התפקיד של קורח, דתן ואבירם בדורנו!!!

      הגב לתגובה זו

      • עבור גלעד מקרית ג'הַנַּם

        אחיה השילוני, 12/04/07 04:52

        טול קורה מבין עיניך נבל!
        משיח השקר שלכם (שם רשעים ירקב) מלא את תפקיד המן האגגי.
        רשע, גאה, וטמא במ''ט שערי טומאה; גם אתה גם אותו לץ נקלה וולפא!

        הגב לתגובה זו

        • תגובה לאחיה השילוני

          ירון, 12/04/07 16:18

          איך הינך לא מתבייש להשתמש כשם בדוי בשם זה, או שמא זהו שמך?? לא יכול להיות בשום אופן!! אין מצב שיש לך נשמה כזו גבוהה!!!

          מנובל שכמוך!!! אפילו לכלב שלך שלא תדבר כך!! ועוד זהו חביד של הרבי שליט''א מלך המשיח שיתגלה עוד תיכף ומי''ד ממ''ש ופניך יבוזו ויבושו מפני השטויות שדיברת!

          הבל בפיך!!! שמור זאת לעצמך!! שמעת??!!!

          הגב לתגובה זו

          • ירון אחי, חבל בכלל שתתייחס לחלאות אדם מהסוג הזה!!!

            גלעד, 12/04/07 18:03

            מניסיון אני אומר לך, שחבל על כל שנייה שמקדישים למחרחרי ריב שכאלה, הבאים מבית מדרשו של אותו מחרחר ריב ותגרן ראשי מבני ברק, שב''ה כבר התחפף מהעולם הזה ופטר אותנו מנוכחותו.

            בקיצור ירון, עדיף להתמקד בהפצת המעיינות ופרסום ענייניו של הרבי שליט''א מלך המשיח, ולהתעלם מאנשים כמו המגיב הנ''ל.
            יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד.
            gilad358@walla.com

            הגב לתגובה זו

            • אתה צודק!

              ירון, 12/04/07 19:19

              עדיף להמשיך לקרב עוד נשמות יהודיות!

              יאללה אחי, בהצלחה בשליחות!

              ובעז''ה נתראה בהתגלותו של המשלח הרבי שליט''א מלך המשיח ואז יראו כולם את האמת וכי ''פי ה' דיבר''! תיכף ומיד ממש!!!!

              רק להזכיר לך שההלכה הראשונה שכתובה בשולחן ערוך היא ''אל יבוש מפני המלעיגים...''

              רק להזכיר לך שההלכה הראשונה שכתובה בשולחן ערוך היא ''אל יבוש מפני המלעיגים...''

              והמבין יובין

              יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!

              חזק ואמץ!!!

              הגב לתגובה זו

            • האמת היא שהרבי השקרן מת וקבור באוהל (ל''ת)

              ומעלה תולעה, 13/04/07 13:11

              הגב לתגובה זו

    • חב''ד פועלים לעצור את הקאסמים על אשכלון ושדרות

      הבהרה, 12/04/07 01:25

      פועלים נגד הטרור שמשתולל בארצינו,
      וזה ע''י ההתנדגות להתנתקות וכל מסירת שטחים נשק והתפרסות בפני הטרור ואתה בא ומשמיץ אותה??? והאם אתה משמיץ את חב''ד על עניין המשיח? האם אתה באמת מבקש לפחות 3 פעמים ביום בתפילת העמידה את משיח?

      אם כןף אין זאת שאתה שמאלני סהרהורי, כופר בתורה ובהשם או טרוריסט מוסלמי ולכן ''הכת הזאת מפחידה אותך''.

      מאחל לך שתמשיך לפחד, מוטב שתעלם,

      או שתעשה תשובה.

      הגב לתגובה זו

      • והתגובות של שניכם רק (ל''ת)

        מחזקות את דבריו, 12/04/07 02:05

        הגב לתגובה זו

    • בהחלט כת מפחידה,והם עוד נלחמים במיסיון

      כ, 12/04/07 02:00

      את המילה מיסיון עם המציאו יאללה חבניקים להתחיל לתקוף אותנו [החילונים והשמאלנים]

      הגב לתגובה זו

    • תתבייש!!!

      אבי, 13/04/07 02:08

      אנשים כמוך צריך להחזיר אותם בתשובה דחוף!!!
      אני כבר מכיר אותך אתה בכל כתבה על חב''ד כותב את החירבונה שלך
      ועדשיו תחזור לאתר פורנו שססכלת שם קודם...

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    אדם הזוי,ורב כמו שהנעל שלי רבנית (ל''ת)

    דתי שפוי, 12/04/07 00:16

    הגב לתגובה זו

    • התכוונת...חושב שאתה שפוי... ההה!!! (ל''ת)

      חיים, 12/04/07 16:19

      הגב לתגובה זו

    • הרב וולפא נראה לי אדם מחושב מאד

      אבי, 13/04/07 02:48

      עם רגליים על הקרקע

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    אני המשיח של ''גהה''. למה עלי לא כותבים בכלל ? איפה הצדק ? (ל''ת)

    המשיח האמיתי, 11/04/07 23:56

    הגב לתגובה זו

    • לקחת את הכדור בזמן? (ל''ת)

      צמי, 13/04/07 02:48

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    והנני להודיע כי מר וולפא הוא גם משיח-זוטא והוא ממלא מקומי בהעדרי (ל''ת)

    המשיח האמיתי, 11/04/07 23:48

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    הילד שלי ראה את תמונת וולפא ולא יכול להירדם כבר שבוע מרב פחד. (ל''ת)

    אם מודאגת, 11/04/07 23:19

    הגב לתגובה זו

    • מענין איך שחולי הרוח והנפש (ל''ת)

      משתקפים כה ברור, 12/04/07 02:11

      הגב לתגובה זו

    • כנראה את מתעללת בילדייך

      יורי, 12/04/07 11:50

      צריך להוציא להם צו ההוצאה מהבית

      הגב לתגובה זו

      • וגם בתגובות של חסרי בינה (ל''ת)

        ודעת, 12/04/07 18:43

        הגב לתגובה זו

    • אני הייתי תלמיד של הרב קופולוביץ'

      אבי, 18/04/07 03:25

      וזו פעם ראשונה אחרי עשרים שנה שאני נתקל במבט הזה שוב.

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    מעניין, כמה שפחות הולכים לצבא - ''מסורים'' יותר לארץ ישראל (ל''ת)

    שונא משתמטים, 11/04/07 23:14

    הגב לתגובה זו

    • אתה משתמט!!! הרב וולפא עשה צבא

      אביהו, 11/04/07 23:40

      כנראה אתה עובד בגלי צה''ל שם אתה מת באהלה של התחנה.

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    דבר אחד ברור לי וולפא מעורר עניין

    יום טוב, 11/04/07 22:54

    ומצליח להפיח רוח חיים היכן שהוא נמצא

    עלו והצליחו

    הגב לתגובה זו

    • צדקת. ''להפיח'' היא המילה המתארת את מעשיו (ל''ת)

      כירורג, 11/04/07 23:09

      הגב לתגובה זו

      • תפסיק לאכול את הלב (ל''ת)

        יוגי, 11/04/07 23:40

        הגב לתגובה זו

  • 73.

    ימות המשיח! הרב וולפא מפרגן לרב ברוד

    צאחניק, 11/04/07 22:31

    זה רק מוכיח לי שהרב וולפא הוא אדם מיוחד שמתעלה מעל שיקולים צרים ואנוכיים יחד עם האמת שלו הבוערת בקרבו.

    אני מקווה שגם הרב מנדי ברוד יידע לפרגן לרב וולפא וזה באמת יביא אחדות אמיתית בחב''ד. רק בכוחות משותפים נכבוש את העולם המפורר.

    תודה על הפעילות למען ארץ ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • מנדי ברוד משיחיסט קיצוני

      סלאיי, 11/04/07 22:40

      לא פחות מוולפא. ואת זה אני אומר מהיכרות אישית. אין הבדל בהשקפותיהם בנושא משיח והכיבוש המשחית. כאשר תדבר עימם לעומק תגלה אותה דעה ואותה השקפה. אולי ברוד מפחד לומר בגלוי מה שוולפא אומר, אבל הוא שמח שוולפא עושה לו את העבודה המלוכלכת. באמת אין להם על מה לריב.

      הגב לתגובה זו

    • האמת, גם ברוד וולפא הם קצת משיחים. זו תופעה קלינית מוכרת (ל''ת)

      פסיכיאטר בכיר, 11/04/07 23:54

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    וולפא מצדיע לך!!! איש אמת

    נועם, 11/04/07 22:16

    פעם ראשונה שאני מגלה אדם עם אופי חזק ונחוש שכל מילה שלו משדרת אמת גם אם לא נעימה לחלקים בציבור. בסופו של דבר אתה תנצח כי האמת שלך מקרינה על רבים מאתנו.

    הגב לתגובה זו

    • רק שלפעמים האמת כואבת ורואים את זה על חלק מהמגיבים המתלהמים כאן

      גם מצדיע, 12/04/07 01:28

      אנשים! שתו כוס מים להרגע, תחשבו על הדברים, ותפסיקו לדקלם מילים מהשנאת חינם שאופפת אתכם באמצעות גרמים זדוניים.

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    למגיב שאכול קנאה כנס עכשיו

    שמיר, 11/04/07 22:11

    כל תגובותיך על נצרות מוכיחה כי אתה נגוע בזה עמוק. מהיכרות אישית עימך ידועה לנו מה מעשיך במחשכים ולאן אתה גולש (תרתי משמע) זהותך ידועה ואל תתפלא לגלות את מלאכי החבלה מוזיזים אותך לאן שצריך.

    יום טוב לך

    ארגון ה....

    הגב לתגובה זו

    • אני לא מי שאתה חושב..ואינני פוחד מאיומיך (ל''ת)

      ישו המשיח, 11/04/07 23:11

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    הרב וולפא כל הכבוד על פעולותך

    משה שילת, 11/04/07 22:09

    הנפלאות. אתה מקדש שם שמיים ברבים.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    הרבי מליובאוויטש היה שקרן הדור שיתגלה בקרוב ממש (ל''ת)

    לכולם כמשיח, 11/04/07 22:05

    הגב לתגובה זו

    • לאתר מעריב צריך למחוק תגובה זו... (ל''ת)

      טוביה, 12/04/07 11:21

      הגב לתגובה זו

      • הרבי מליובאוויטש היה שקרן הדור שיתגלה (ל''ת)

        בקרוב ממש, 12/04/07 15:25

        הגב לתגובה זו

        • אכן! חיבים להוריד תגובה זו!!!

          yj, 12/04/07 16:24

          תיכף ומיד ממש הרבי שליט''א מה''מ יתגלה ותראה כי הנך נביא ש-ק-ר!!!

          אפילו לא שקר, אלא פשוט לא למד, לא יודע, בקיצור, עם הארץ!!!

          לך ללמוד!!!

          הגב לתגובה זו

          • למדתי מספיק על מנת לדעת שמשיח מת בקבר (ל''ת)

            זה משיח שקר, 12/04/07 18:59

            הגב לתגובה זו

  • 68.

    אני מכניס את כל התגובות

    יהושע מונדשיין, 11/04/07 21:38

    אני ידוע כמשועמם ששונא את חב''ד שבגדו בי ולא נתנו לי משרה מכובדת ולכן אני עושה הכל להרוס את חב''ד. אני ממשיכו של מרן קודש הקדשים הרב שך שליט''א.

    הגב לתגובה זו

    • הרב וולפא ענק מהחיים!!!!

      ברוך, 11/04/07 22:28

      כל שליפה פצצה.

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    מה מצפים מתיכוניסט שלמד ב ''ישוב החדש '' ... (ל''ת)

    יהודי אמיתי, 11/04/07 20:27

    הגב לתגובה זו

    • התיכוניסטים אכולי רגשי נחיתות מול הציבור הטהור שגדל בעולמה של תורה (ל''ת)

      תיכוניסט לשעבר, 11/04/07 20:39

      הגב לתגובה זו

    • הרב וולפא הוא גאווה לכולנו

      הרב בהרב, 11/04/07 22:18

      בהחלט רב מכובד ותלמיד חכם חריף ושנון שעם ישראל יכול להתברך בו. גם אםאני חלוק עליו בהרבה מהשקפותיו אי אפשר לקחת ממנו את גאונותו ומסירות נפשו למען ארץ ישראל.

      הגב לתגובה זו

      • אני בהחלט גאה בו

        חבר נעורים, 11/04/07 22:52

        ספרא וסייפא במלוא מובן המילה

        הגב לתגובה זו

        • גם אתה מוזמן אלינו, למצעד הגאווה (ל''ת)

          מוקי הוורוד, 11/04/07 23:06

          הגב לתגובה זו

      • כל מי שוולפא מביא לו גאוה - מוזמן להצטרף אלינו למצעד הגאוה (ל''ת)

        מוקי הוורוד, 11/04/07 23:06

        הגב לתגובה זו

  • 66.

    שאלה לכל הליצנים שמשמיצים את חב''ד ונלחמים ברבי מלך המשיח:

    גלעד, 11/04/07 19:28

    בעז''ה
    לאחרונה שמתי לב, שאתם מגלים בקיאות מדהימה בכל רזי הנצרות, מצטטים ממנה, וכמובן שברשעותכם הרבה ושנאת ישראל חסרת הגבולות שלכם- אתם מנסים רח''ל להשוות אותנו אליהם ה' ישמרנו......

    אז שאלתי אליכם מאד פשוטה, כל מתנגדי חב''ד ו''מחרפי עקבות משיחך'': מהיכן הבקיאות הרבה שלכם בעקרונות הדת נוצרית???
    אולי קצת לשם הגיוון וההעמקה, תתחילו ללמד אותנו גם על האיסלאם? גם באיסלאם אתם כל כך מתמצאים או שרק בנצרות?
    פשוט התחלתם כבר לשעמם אותנו עם השיעורים שאתם מעבירים לנו בנצרות, אולי אם תתחילו ללמד קצת איסלאם יהיה יותר מעניין, מי יודע.....
    אשמח לקבל תשובה כנה.
    בתודה מראש.

    הגב לתגובה זו

    • גלעד, אני מזהה סימני שבירה אצלך... תתחיל להתחזק.... (ל''ת)

      יהודי אמיתי, 11/04/07 19:48

      הגב לתגובה זו

      • היכן בדיוק מצאת את ''סימני השבירה''? אשמח לשמוע... (ל''ת)

        גלעד, 11/04/07 20:21

        הגב לתגובה זו

      • הצעד הראשון להתחזקות - להאמין בה' ולא במשיחי שקר (ל''ת)

        משגיח רוחני, 11/04/07 20:24

        הגב לתגובה זו

    • הודות לחב''דניקים למדתי לדעת מיהוא ישו המשיח שגם הוא יבדל''א (ל''ת)

      למדתי נצרות, 11/04/07 20:33

      הגב לתגובה זו

      • כל המלגלגים הטוענים

        Ran, 28/01/08 15:52

        כל המלגלגים הטוענים טענות כנגד האמונה הלוהטת של חסידי חב''ד ברבי, בסופו של דבר ''מאמצים'' את דרכה של חב''ד: הם תולים תמונות של ה''גדולים'', מספרים עליהם מופתים, ואם ח''ו יתעכב המשיח בעוד כמה ימים, הם יקראו לפניהם גם ''יחי אדוננו''.

        הגב לתגובה זו

    • הבקיאות היא לא בנצרות, זה ההיסטוריה שלמדנו בבית ספר

      מוטי, 11/04/07 21:20

      יש''ו היה בסך הכל יהודי טוב ובעל הרבה כוונות טובות.

      הניסים שמייחסים הנוצרים ליש''ו היו גדולים ורבים.

      בזמן מסויים כנראה עלה לו ה.... לראש והתחיל לראות עצמו כמלך ישראל ואולי אף כמשיח.

      לאחר שמת, חסידיו החלו להאמין ביתר שאת שאכן הוא המשיח שלו חיכו היהודים מאז ומעולם.

      סיפרו שאולי מת הוא, אבל חזר לחיים ועוד יחזור במהרה ויתגלה כמשיח היהודים והעולם, או טו טו.

      יש''ו חי ומת כיהודי מאמין ובעל מצוות.

      רק לאחר עשרות שנים, החליטו חסידיו להתרחק מהיהודים חסרי האמונה אשר ''נלחמו במשיח'' והפכו לכת נוצרית.

      הדמיון בין חסידי הפלג המשיחי של חב''ד לבין חסידי יש''ו (מייד לאחר מותו) הוא ברור וחד.

      כולנו מקווים שתתפכחו מהמלכת משיח השקר שלכם ותחזרו לזרועות היהדות.

      כולנו חוששים שבעוד כמה עשרות שנים תהפכו לכת דתית כמו נוצרית.

      הגב לתגובה זו

      • מוטי, אז לפי דבריך אתה גם לא מאמין במשה רבינו!

        גלעד, 12/04/07 00:05

        ולשיטתך חטא העגל היה מוצדק רח''ל, הלא כך?
        הרי המדרש מתאר במפורש כיצד בנ''י הגיעו לחטוא בעגל, ואיך זה ייתכן ארבעים יום בלבד לאחר שזכו לגילוי אלוקות במתן תורה כפי שלא היה מעולם?!!!

        והסיבה פשוטה: תפקידו של השטן זה לבלבל ולהטיל ספקות באמונה היהודית ( ספק=עמלק בגימטריה ), וכפי שעמלק יודע תמיד לבצע מצויין את תפקידו, כך גם יצר ערבוביא והראה לבנ''י את משה רבינו מת ומובא לקבורה, ולכן כולם נפלו ברשת של השטן וחטאו בחטא הנורא, אלא שהיה רק ''פלג משיחיסטי הזוי'' שנקרא שבט לוי, והם ידעו את מה שאנחנו יודעים- הנביא תמיד צודק, מראה העיניים שלנו יכול לפעמים גם להטעות, והכריזו בקול גדול: משה רבינו חי וקיים!
        יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד.

        הגב לתגובה זו

        • שמת לב שלא ענית לעניין?

          מוטי, 12/04/07 01:03

          איזה ערבוביא נאה בין עובדות לאגדות והשוואות שלא קשורות.
          לקחת בחשבון שאולי השטן עיוור את עינך אתה?

          יש לי שאלה אליך :

          מתי הרבה יקום לתחייה ויתגלה כמשיח?
          ואנא תנקוב בזמן שלא ניתן לפירוש.
          לא בקרוב ולא בקרוב מאד מאד.
          יום, חודש, שנה....

          ועוד שאלה קטנה:
          מה תעשה אם למרות כל האמונה שלך, יעברו שנים על שנים ודבר לא יקרה (במציאות)?
          מתי תבין שטעית?
          מה יכול לגרום לך להבין שטעות בידך?

          הגב לתגובה זו

        • אני מאמין שמשה רבינו היה ומת, קו''ח שמשיח שקרן (ל''ת)

          רק עוד אחד, 12/04/07 02:03

          הגב לתגובה זו

    • לא צריך שום בקיאות, עורכים חיפוש אחר ''משיח שמת וקם לתחיה''

      וישו מופיע בראש, 13/04/07 23:06

      ואחריו מנחם מענדל שניאורסון המנוח.

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    הערה נוספת

    ארז, 11/04/07 18:17

    גם המשפחה שהייתי אצלה שבוע בגן אור קצת פחות מחודש לפני הגירוש אני וכבר שנה וחצי נמצאת באתר הקרווילות בניצן אני מאמין ומתאר לעצמי שאחרי שחוו את הגירוש הם כבר לא אומרים הלל על מדינת ישראל במיוחד אחרי שגורשו מביתם בגן-אור אינני מאמין שהם המשיכו על כך לסדר היום בכל מה שנגע לאמירת הלל על מדינת ישראל ביום העצמאות.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    הרב וולפא ישר כח גדול!!!

    ארז, 11/04/07 18:08

    ואני גם כל כך שמחתי על הספר שהגיע לידי בין אור לחושך שחיברת הזמנתי אותו לפני שנה מהטה להצלת העם והארץ בעקבות שלא חגגתי שנה שעברה את יום העצמאות שנה שעברה זו הייתה השנה הראשונה שלי שלא חגגתי את יום העצמאות והשנה הזו תהיה השנה השניה שלא אעשה כן ישר כח גדול וכל טוב בשורות טובות.

    הגב לתגובה זו

    • גם אני זכיתי לקרוא את הספר ''בין אור לחושך'' של הרב ולפא, ואכן

      איילה, 11/04/07 19:39

      בהרבה דברים הוא חידש לי והאיר את עיניי.
      אמנם עדיין לא גיבשתי מסקנות חד משמעיות, אבל אין שום ספק שעל הציבור שלנו לדון בכובד ראש וברצינות הראויה בנוגע להמשך יחסנו למדינה, ובטח שלא להמשיך להיות ''דון קישוט'' ולקדש את המסגרת ה''ממלכתית'' כאילו שבכלל לא היה גירוש אכזרי ונורא לפני שנה וחצי!!!

      הגב לתגובה זו

      • קראתי. ספר מלא שטנה וארס מאדם שלא תרם כלום לעם ישראל פרט להסתה ורשע (ל''ת)

        לשרוף הספר !!, 11/04/07 20:23

        הגב לתגובה זו

        • אמת ויציב !! ספר רע ומר מאת מחבר עוד יותר רע ומר (ל''ת)

          מבקר ספרותי, 11/04/07 20:36

          הגב לתגובה זו

          • ספר מצויין שהאיר לי את הדרך (ל''ת)

            אורן, 11/04/07 21:25

            הגב לתגובה זו

          • כנראה לא קראת את הספר

            איש יהודה, 11/04/07 23:44

            ספר שרבים וטובים גמרו עליו את ההלל

            הגב לתגובה זו

        • הרב וולפא יישר כח עצום על הספר

          אבי, 11/04/07 22:08

          הנפלא. יש שם דברים נפלאים שהאירו את עיני

          הגב לתגובה זו

        • בין אור לחושך ספר המאה

          יונן ווגנר, 11/04/07 22:13

          שריסק לציונות הדתית את הפרצוף עד הסוף. לצערי וולפא צודק. מאד לא נעים ומאד מדכא שהולכנו שולל אבל זאת האמת ואין בלתה. אני לא אמרתי הלל בשנה האחרונה.

          הגב לתגובה זו

      • אם הרבי מלובביץ אמר שהמדינה איננה אתחלתא דגאולה, ואף יצא בחריפות

        אפרת, 11/04/07 20:31

        נגד זה, ייתכן בהחלט שיש דברים בגו, ולפחות כדאי ללמוד בעיון את דבריו בעניין.
        מישהו יודע איפה אפשר להשיג את הספר?

        הגב לתגובה זו

        • אני אישית קורא את הספר שלו בשירותים ומה שהמשיח המת חשב ואמר (ל''ת)

          מעניין רק את, 11/04/07 22:10

          הגב לתגובה זו

          • תוריד כבר את המיים נמאס

            מפלי, 11/04/07 22:42

            כבר מסוג הדיבור הזה

            הגב לתגובה זו

  • 63.

    הפנים הרשעות ומזרות האימה מראות מיהו הוולפא הזה (ל''ת)

    חכם הפרצוף, 11/04/07 15:53

    הגב לתגובה זו

    • ואיזה פרצוף יש לך???

      ערן, 11/04/07 16:19

      אולי תעלה תמונה שנוכל לראות...

      אולי את הפרצוף שלך אסור למשים הרות לראות???!!!

      בלום את פיך המנובל!

      ותשמור לעצמך!!!

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    לנשים הרות אסור להסתכל על פניו המעוותות ברשעות של וולפא, ה''רב'' (ל''ת)

    מיילדת עבריה, 11/04/07 15:38

    הגב לתגובה זו

    • אוי לעם ישראל שיש לו מיילדת כזו!!!

      yakov, 11/04/07 16:17

      מיילדת עבריה, כך את קוראת לעצמך, איך את לא מתביישת???

      את כלל לא שייכת לעם ישראל אם כך את מדברת!!!

      הבלים בפיך!! וכדאי שלבאות תבלמי את פיך המנובל!

      הגב לתגובה זו

    • פני מלאך אלוקים

      אהובה, 11/04/07 22:27

      שנאתכם לרב וולפא מוכיחה כי האיש פועל רבות וגדולות למען עם ישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    כה דיבר ה'' מפי הגבורה אל נביאו רבי גל טופז

    אבי, 11/04/07 12:26

    כה דיבר ה'' מפי הגבורה אל נביאו רבי גל טופז לבית איפרגן
    וזאת הנבואה אשר מוסרי לכם ביום רביעי

    כ''ג בניסן תשס''ז: וביום הזה דן אנוכי

    את ''רבני המטה להצלת העם והארץ''

    -הרב דב וולפא , הרב גדליה אקסלרוד,

    הרב יקותיאל ראפ, אותם ואת בני משפחתם

    וצאציהם ,וכל הבא עימם במגע, בעוון ''לא

    תשמח לנפול אויבך'', ''ולא תעמוד על דם רעך''

    סופכם קרב, כי ביום הזה ידעתם אשר

    אנוכי אלוקי-ישראל , שמתי בכם ובזרעכם

    את מידת הדין ,

    במידה והרב דב וולפא לא התנצל ביממה

    הקרובה בפני כלי התקשורת , ברדיו בטלויזיה

    ובאינטרנט על דבריו,

    אשר אומר היום בכתבה

    באתר N.R.G יהדות , ומשמיץ חלקים

    נרחבים מעם ישראל ומקטרג ללא כל בושה,

    דמו ודם חבריו ומשפחותיהם ,יהווה תשלום

    ומידה כנגד מידה בגין השמצותיו ,וגזרי הדין

    כנגדם יחתמו ביממה הקרובה.


    נ.ב:ראו נבואות קודמות של רבי גל טופז

    לבית איפרגן{הרגלא''ט}ופסקי הדין שפסק

    בעניין: הרבנים הראשים לשעבר-ועונשם {מחלתם}

    בענין :תנועת חב''ד- והאסונות הכלכלים, והאבידות

    בנפש שהינם חובים,

    בעניין שדרני וכתבי עיתונות שדיברו כנגד ה''

    התברך והתהלל.



    הגב לתגובה זו

    • מי אתה בכלל? אני לא שמעתי עליך... למה? (ל''ת)

      ירון, 11/04/07 15:55

      הגב לתגובה זו

      • אני,מלך המשיח זצ''ל שליט''א,מיניתי את גל טופז לנביא (ל''ת)

        משיח עכשיו, 11/04/07 19:46

        הגב לתגובה זו

    • נבואות..אוהו... מה אתה בכלל משווה את הנבואות

      דוד, 11/04/07 16:00

      שלך, הרבי מחב''ד עושה לנו כאלו ניסים!!

      וכל מה שקורה היום, במדינה, מבחינה

      פוליטית, זה אך ורק בגלל שכל הממשלה

      שזכתה להיות אצלו, לא הקשיבה לדבריו!!!

      ועל כן, רואים את המפלה של כל אחד

      מראשי הממשלה, אשר לא הקשיבו!!!

      ראה, אני לא צדיק, אך אני כן יודע שאתה

      מדבר שטויות, ותפסיק להסיט כי לבסוף

      אתה תראה את המפלה שלך, שיהיה

      בקרוב, אמן. אשר יוודע על דבר נבואותיך

      השקריות, והמפונטזות. בהצלחה בבושות

      הגב לתגובה זו

    • תגיד, מתי מינו אותך לראש כת הליצנים??? (ל''ת)

      גלעד, 11/04/07 16:12

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    מה חב''ד קשורים ליהדות? (ל''ת)

    אביחי, 11/04/07 09:25

    הגב לתגובה זו

    • תצא לרחוב ותבין...

      חוקר יהודי, 11/04/07 10:19

      אולי כדאי שתלמד קצת הסטוריה...


      אם לא חב''ד אז לא היה כלום היום!

      הגב לתגובה זו

      • שאלות ותוספות

        אוטובצק, 11/04/07 12:35

        1. לאיזה רחוב לצאת?
        2. למדתי. עממי, תיכון, אוניברסיטה, ועוד אוניברסיטה. בשום מקום לא הוזכרה חב''ד ו/ או המשיח הבר-מינן שלהם.
        3. לפי מה שאני רואה, אם לא היתה חב,ד בעולם ה-IQ של האנושות היה קופץ ב-10 נקודות

        הגב לתגובה זו

    • הרב שך צדק -כנסו-

      אלון, 12/04/07 09:44

      הרב שך זצ''ל אמר עליהם שהם הכת הכי קרובה ליהדות מחוץ ליהדות. נו, אחרי ששומעים את השטויות של אדון וולפא אנו רואים עד כמה צדק הרב שך זצ''ל . מצד אחד הוא חי, מצד שני יש יורצייד בגימל תמוז?

      הגב לתגובה זו

      • שך שם רשעים ירקב

        שנאור, 27/07/07 19:02

        שך. שם רשעים ירקב בל חייו היה נגד הרבי קדוש הדור בגלל סיבה מאוד פשוטה של אי שפיות ורשעות

        הגב לתגובה זו

  • 59.

    יישר כח הרב וולפא

    יקותיאל ראפ, 11/04/07 06:56

    כל מילה בסלע... חזק ואמץ

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    אחי היקר, הרב שלום בער, חזק ואמץ! (ל''ת)

    מנחם, 11/04/07 05:39

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    http://www.israel613.com/LUBAVITCH.htm

    א.מ.ז, 11/04/07 03:54

    האתר הכי טוב שיוצא נגד הכת הידועה ברחבי תבל יותר מהנצרות והאיסלם

    http://www.israel613.com/LUBAVITCH.htm

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    מי הצורר המנאץ ?....

    אחיה השילוני, 11/04/07 03:07

    .....חסר הבעת הפנים הזה!?
    כת חסרי החכמה חסרי הבינה וחסרי הדעת מינים שפלים שונאי ישראל.
    פה של צפעוני אלילי נוטף ארס, לשון הרע וקטרוג נגד עם ישראל. רחמנא ליצלן

    הגב לתגובה זו

    • מגיב 56 הוא הצורר והמנאץ.

      יחי המלך המשיח!, 11/04/07 06:39

      אופס, איך לא חשבת על זה לפני שהגבת?!

      אגב חבל שאתה משתמש בשם של אדם שרחוק מן הקצה עד לקצה מהניאוצים שלך?

      הגב לתגובה זו

      • למה מסריח פה?

        אוטובצק, 12/04/07 15:47

        אה , זו בטח הנבלה של המתחזה למשיח שנרקבת .

        הגב לתגובה זו

  • 55.

    טמבל (ל''ת)

    איתי, 11/04/07 02:43

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    קודם כל

    א.ש., 11/04/07 01:42

    צריך לזכור שיהו עוד גדולי ישראל שהתריעו מפני טרור ערבי ועסקו ביישוב הארץ לפני שנים רבות, לדוגמא הרב צב''י קוק, שתלמידיו הם ראשוני המתיישבים ב'גוש אמונים'.
    ודבר שני, האמונה בכך שמשיח יקום לתחיה היא אולי לא עבודה זרה, אלא היא נובעת מכמיהה אמיתית לימות המשיח, אבל היא יוצרת דימוי שקרוב מאוד לנצרות, והיא (לעניות דעתי) חסרת בסיס וילדותית.

    הגב לתגובה זו

    • צריך להבין שהנצרות מעותקת מהיהדות ולכן לומר שהיהדות כהנצרות זה שטות

      נקודה למחשבה, 11/04/07 06:36

      הנצרות העתיקה את רוב הפרטים מהיהדות והם קצת שינו כדי לעשות דת אחרת,
      והרמב''ם מסביר שהקב''ה נתן לאומות העולם להאמין בהבלים אלה כדי ליישר דרך למלך המשיח!!! שע''י שהם מאמינים במשהו, על אף שהוא לא נכון, הם כבר יודעים על עניין האמונה ואח''כ קל יהיה להסביר לעולם על ביאתו של הרבי שליט''א משיח צדקינו בקרוב ממש.

      והם לא עושים מיזה צחוק כמו חלק מהמגיבים הטיפשים כאן!!!!

      הגב לתגובה זו

      • הרמב''ם גם אמר שמשיח שמת ולא בנה את בית המקדש

        משיח שקר, 11/04/07 22:19

        ושמשיח ימות ויקום לתחיה זאת אמונה נוצרית מקורית שלפניהם המושג הזה לא היה בבכלל קים ביהדות, ולכן אתם מעתיקים מהם ולא הם מכם!

        הגב לתגובה זו

        • ראשית, הרמב''ם פוסק זאת על נהרג ולא על נפטר

          עוד נקודות, 12/04/07 01:13

          שנית, הרבי שליט''א חי וקים!
          (אם תלמד תבין את זה) ועל קצה המזלג, הרבי שליט''א שהוא צדיק ונביא ודברו זהו דבר השם אמר בשיחתו משבת פרשת בא י' י''א שבט תשנ''ב שנשיא של הדור הזה שהוא דור הגאולה יחיה חיים נצחיים בלי הפסק ויביא את הגאולה האמיתית והשלימה.

          בנוגע ל''בנית בית במקדש במקומו''
          (גם כאן אם תלמד תבין..) ועל קצה המזלג, ישנו קונטרס שנקרא קונטרס ''בית רבינו שבבל'' בה הרבי מדייק מהרמב''ם שבנה בית המקדש במקומו הוא מקומו של מלך המשיח בגלות, שהרי יכל לכתוב רק ''ובונה בית המקדש'' ולאידך יכל לכתוב ''בונה בית המקדש בירושלים'' אלא שכותב במקומו הוא כנ''ל מקומו של מלך המשיח בגלות.
          ועיין באריכות רבה ונפלאה בקונטרס הנ''ל.

          הגב לתגובה זו

          • רק חבל שהמציאות שונה, הרופאים קבעו שהוא מת

            וקברו אותו, 12/04/07 02:36

            226-20
            Francis Lewis Blvd
            Cambria Heights, NY
            טמבל, הרמב''ם אמר במקומו הידוע שזה ירושלים, והרמב''ם כידוע אמר נהרג באופן ספציפי על בר כוכבא מפני שמביא אותו כדוגמה, את הפילפולים המטופשים שלך אתה יכול לדחוף איפה שאתה יושב, זה קונטרס לאינפנטילים

            הגב לתגובה זו

            • כל מילה ברמבם מדוייקת, ורק ליטאי כמוך חושב שאפשר להבין כמו שנוח לו

              הקודם, 12/04/07 15:50

              והמציאות זה לא תמיד רק מה שנראה לעייניים שלך, יש דברים שהם למעלה ממך והם במציאות.

              וגם אמרתי לך שזה על קצה המזלג ויש עוד הרבה אריכות בזה.

              אבל אותך מעניין רק להשמיץ, ולכן אין עניין להמשיך לדון איתך, אבל כשתלמד, אתה תבין ובטח תתחרט על כל מילה שכתבת.

              הגב לתגובה זו

            • גם ישו למעלה ממני ממך ומהמציאות

              רק שגם הוא מת, 12/04/07 19:15

              לא מענין אותי האמת לא מיתולוגיות מטופשות עודות אל ומשיחיו

              הגב לתגובה זו

    • קודם כל צריך ללמוד ואז להגיב...

      יעקב, 11/04/07 10:21

      בזמן האחרון אני נאוד מתעניין בלימוד תורת חב''ד והגאולה ואני רואה שיש מקורות לכל מה שהם אומרים .

      הגב לתגובה זו

      • רק חבל שאין שום הוכחות לכל מה ששטופי המוח (ל''ת)

        האילו אומרים, 11/04/07 22:13

        הגב לתגובה זו

  • 53.

    פעם ראשונה שיש מדור שליפות לעניין

    ישראל בורגד, 11/04/07 00:54

    כל הכבוד לאתר

    הגב לתגובה זו

    • אכן כך, סוף סוף ידיעות אמיתיות נקראות כאן.

      מכוון, 11/04/07 06:27

      NRG בכיוון הנכון!!!

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    איזה מבט מפחיד יש לרשע הזה !! (ל''ת)

    ציוני, 10/04/07 23:46

    הגב לתגובה זו

    • צודק אין מילה אחרת עליו

      א.מ.ז, 11/04/07 03:52

      רשע מרושע אפיקורס

      הגב לתגובה זו

    • 52 הציוני, מה קרה?? בדיוק הבטת במראה???

      אנטי-ציונות לא, 11/04/07 06:30

      מכעוריקו, לא נורא!! העיקר הבריאות..

      (בתקווה שהיא לפחות בסדר...)

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    מנכס לעצמו את רשת החינוך

    יוסי, 10/04/07 23:44

    הרב וולפא מנכס לעצמו את רשת החינוך של חב''ד בקרית גת. הוא רק שוכח לציין שהיא כמעט קרסה ונעלמה בשעה שהיתה תחת ניהולו הכושל. חב''ד בקרית גת התחילה לפרוח רק אחרי שהרבנים הוציאו אותה מידיו של וולפא, והיום אין לו שום השפעה על מוסדות חב''ד בעיר, ולכן המוסדות פורחים.

    הוא איש קיצוני וחמום מח ולא משקף את דרכה של חב''ד כלל וכלל.

    הגב לתגובה זו

    • סתם אתה סוגר חשבונות

      שווה תגובה?, 11/04/07 06:26

      לא לעניין

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    מה החידוש פה ? מצאתם עוד נוצרי ששונא את מדינת היהודים ? (ל''ת)

    יהודי יהודי, 10/04/07 23:23

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    חב''ד מנסים לפגוע בצה''ל. אנחנו אוהבים אותם.עוזרים לנו הרבה הרבה (ל''ת)

    ח''כ קסאם קסאם, 10/04/07 23:02

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אהבתי (ל''ת)

    נדב, 10/04/07 21:22

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    ארורים הנוצרים המסיתים נגד צבא היהודים (ל''ת)

    קרדינל, 10/04/07 20:24

    הגב לתגובה זו

    • שבכניק שתוק!!! (ל''ת)

      רוני, 10/04/07 21:06

      הגב לתגובה זו

      • למה רק הנוצרים נגד חב''ד??

        אושר, 11/04/07 10:24

        שאלה קטנה:
        אם חב''ד הם נוצרים אז למה הרבי מליובאוויטש אקים את יד לאחים ? ולמה החבדניקים עובדים בזה????

        חבר'ה קצת נסחפתם!!!

        הגב לתגובה זו

    • על העכו''ם הללו נאמר : שם רשעים ירקב (ל''ת)

      נוצרי מאמין, 10/04/07 23:00

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    אני כבר מבולבל ולא יודע כי השבוע ישו קם מין המתים אז במי בדיוק

    המשיח המנוח חי, 10/04/07 19:41

    מאמינים החב''דניקים............מי בדיוק המשיח של הכופרים.

    הגב לתגובה זו

    • פשוט: החב''דניקים מאמינים במשיח כמו הרבה עובדי עבודה זרה. מה לא ברור (ל''ת)

      דתי הגיוני, 10/04/07 22:59

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    כל הכבוד!! חזק ואמץ!!

    אסתי, 10/04/07 19:14

    תמשיך במלאכת הקודש שלך!!

    הדבר הראשון שכתוב בשולחן ערוך הוא:

    ''אל יבוש מפני המלעיגים''....

    יחי המלך המשיח!

    ושנזכה להתגלותו של הרבי מה''מ וכולם אז יראו כי פי ה' דיבר...!!!

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    הכת השבתאית חב''דניקית היא תנועה קיצונית פוליטית ימנית

    כת מיסיונרית, 10/04/07 18:37

    אשר הרב כהנא מתון מדי עבורם.התקופת ההתנתקות הם השילו את אדרת החביבות המעושה והמאוסה שלהם וחשפו את ניביהם ואת פוטנציאל המסוכנות שלהם שכרגע אנחנו רואים רק את קצה הקרחון שלה.

    הגב לתגובה זו

    • התנועה היחידה שאכפת לה מעם ישראל (ל''ת)

      זאבי, 10/04/07 18:57

      הגב לתגובה זו

      • מה שנכון נכון!!! (ל''ת)

        st, 10/04/07 19:16

        הגב לתגובה זו

    • מסיונרית, אתה מטעה ורשע!

      עד מתי רשעים, 11/04/07 06:25

      כי חב''ד נלחמו שלא יהיה קאסמים על שדרות ואשכלון. ושלא יהיה רוח גבית לטרור בלבנון...

      ועל זה אתה קורא לה מסיונרים וקיצונית ועוד כינויי גנאי???


      אתה רשע, שונא ישראל, ומטעה. מסתבר יותר שאתה לא יהודי.

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    הרב ולפא כל הכבוד! גבר שבגברים

    עידו, 10/04/07 18:28

    גאים בך!

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    הרב וולפא צדיק ואיש אמת, רק בזכותו התחלתי לאהוב את חב''ד.

    חנה, 10/04/07 18:25

    הייתי בנווה דקלים בעת הכנסת ספר התורה לפני הגירוש, וראיתי מזה יהודי אמיתי שאכפת לו מא''י ונלחם למענה ללא פשרות!
    ואני יודעת שהוא לא ציוני ושיחסו למדינה שלילי ביותר, אבל בחיים לא אשכח את מאבקו העיקש בזמן הגירוש.

    הגב לתגובה זו

    • בזכותו של הבער במיוחד התחלתי לסלוד מחב''ד בכלל ומהדת בפרט (ל''ת)

      ''בזכותו'', 10/04/07 18:50

      הגב לתגובה זו

    • עוד הרבה ''יהודים '' כמוהו - ואבדנו (ל''ת)

      כתום שפוי, 10/04/07 19:10

      הגב לתגובה זו

      • אתה שפוי כמו שלום עכשיו (ל''ת)

        אולגה, 10/04/07 20:35

        הגב לתגובה זו

  • 41.

    וולפא לא יכול כיהודי אמוני לבוא לשי''ת אשר ברצונו בוצעה ההתנתקות

    שהכל נעשה בדברו, 10/04/07 18:22

    ולכן הוא בא בטענות לשליחי הקב''ה אשר בסה''כ ביצעו את תוכניתו להקטין את מספר החללים,הפצועים והניזוקים הן מקרב המתנחלים והן מקרב חיילי צה''ל שהחב''דניקים המשתמטים אינם נמנים עימהם וזו חילול קודש.זה חילול קודש וצביעות מוסרית לשלוח אחרים להלחם עד טיפת דמם האחרונה מבלי שהחב''דניקים נוטלים סיכון כל שהוא ועל אלה ושכמותם כבר נאמר כי ''פניהם כפני ה..........''

    הגב לתגובה זו

    • באותה מידה תוכל לומר שמדוע לבוא לנאצים בטענות על השואה, שהרי זו

      גלעד, 10/04/07 19:36

      אכן הייתה גזירה משמיים, אלא שדברי ההבל שכתבת מעידים על בורות איומה בעיקרי האמונה היהודית שזהו עקרון הבחירה החופשית!
      ובפרט שאת הגירוש מגוש קטיף וצפון השומרון יכולנו למנוע, באם היו נותנים לרב וולפא ולשאר ההולכים בדרכו של הרבי שליט''א מלך המשיח להוביל את המאבק, במקום לאפשר את ההנהגה לליצנים דוגמת מועצת יש''ע ודומיהם....

      אז אדוני היקר כדאי שתפנים משהו יסודי בחשיבותו באמונה- מה שנגזר אכן נגזר, אבל אין זה פוטר כלל את השותפים לפשעים וזוועות נגד האנושות כמו שעשו לעמנו הצוררים ימ''ש באירופה לפני 60 שנה, וכמו שמדינת ישראל ''הציונית'' וצה''ל והמשטרה ה''ציונים'' עשו לנו לפני שנה וחצי!

      ועוד דבר חשוב- גם גזירה משמיים אפשר לבטל רק אם עושים תשובה אמיתית ושלימה, כפי שמשה רבינו הצליח לבטל ע''י תפילות ותחנונים את מה שהק''ה גזר בעקבות חטא העגל- השמדת כל בני ישראל שחטאו בעגל, שזה כולם מלבד שבט לוי של משה.

      הגב לתגובה זו

      • ההבל שכתבת מעידים על בורות איומה בעיקרי האמונה היהודית, הכל

        בידי שמים חוץ, 14/04/07 02:54

        הבחירה שייכת רק ליראת שמים ותו לא, ולכן אף אדם לא אשם בכלום, האלהים שלכם הוא הרשע והוא האשם לכל, כך בכל אופן העידו עליו חכמיכם

        הגב לתגובה זו

  • 40.

    הרב וולפא כל שליפה פגעת בול

    יונית, 10/04/07 17:52

    השארת הרבה חללים בשטח

    הגב לתגובה זו

    • האמת נשלפת ללא צלופנים (ל''ת)

      ביהי, 10/04/07 17:59

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    הרב וולפא- דוגמא ומופת לגאון וחסיד אמיתי של הרבי מלך המשיח!

    גלעד, 10/04/07 17:32

    ב''ה
    יהודי בעל מסירות נפש שבלמעלה מעשרים ספריו הביא את משנתו של הרבי מה''מ בכל מכמני התורה, בנגלה ובחסידות, בפרסום זהותו של הרבי כיחיד בדורנו שעונה על הקריטריונים ההלכתיים שפסק הרמב''ם בעניין זהותו של המשיח, ומנגד לעומת זה בסכנה האיומה ונוראה של אלה הרואים במדינת ישראל את ''ראשית צמיחת גאולתנו'' רח''ל.
    ובעיקר ראוי הרב וולפא להערכה והוקרה עצומה על מאבקו הבלתי פוסק במשך עשרות שנים נגד מסירת שטחים מארץ ישראל למחבלים, שעל זה הרבי מלך המשיח אומר, שאפילו דיבורים עם הערבים על כך מביאים לטרור ושפיכות דמים!!! יישר כוח גדול!
    יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד.

    הגב לתגובה זו

    • הרב וולפא הוא איש מופת.

      יעקב, 10/04/07 17:50

      ואני לא חבדניק. אישיות דגולה ונבונה

      הגב לתגובה זו

    • גלעד, למה אתה לא מפרסם את המייל שלך ?

      צופה וותיק, 11/04/07 06:17

      אגב, יישר כוח גדול לך על החדרת השכינה מטה והעמדת הדברים על דיוקם ואמיתותם בטוקבקים.

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    קראתי הכול.. הוא איש חכם מאוד. (ל''ת)

    אביהו, 10/04/07 17:19

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    למה הקב''ה מעניש את עם ישראל בוולפא ודומיו ? במה חטאנו ?? (ל''ת)

    הנביא, 10/04/07 16:08

    הגב לתגובה זו

    • תמשיך להתפוצץ כל הכבוד לך (ל''ת)

      דודי, 10/04/07 17:36

      הגב לתגובה זו

    • למה נענשנו בטוקבקים שלך כאן?

      למה יש אהבלים?, 11/04/07 06:14

      למה אתה מלא שנאת חינם?

      חתיכת חוצפן גס. תעשה תשובה.

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    חב''ד נצחו במאבק נגד הליטאים

    אברי, 10/04/07 15:29

    הם המובילים של היהדות. נקודה. ועם כל הכבוד המשיחיות של חב''ד זה בדיוק היהדות לטוב או למוטב.

    הגב לתגובה זו

    • נכון אמרת. והמתנגדים מרוב התנדגותם כבר הס מלהזכיר את המילה משיח

      נצחון האור על, 11/04/07 06:12

      ואם כן, אלה הם הכופרים שלא מאמינים בעיקר מה-13 עיקרים - ''אחכה לו בכל יום שיבוא''.

      ותיקון קל: זהו נצחון של היהדות על עוקרי ישראל. (לא רק של חב''ד)

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    לכל הכותבים כנסו

    יפית, 10/04/07 15:21

    אני חייב לציין שהאיש הזה הרב וולפא נשמע מרשים מאד בדיבוריו ועושה רושם של תלמיד חכם מופלג עם שני רגליים על הקרקע. לצערי התקשורת השמאלנית עושה לו רצח אופי כאילו הוא קיצוני. תודה רבה לאתר

    הגב לתגובה זו

    • אכן כמעט כך.

      מבהיר יותר, 11/04/07 06:08

      שזה האנטים שהיו פעם בתנועת חב''ד שמכפישים את הרב הגאון הרב וולפא שעושה להם בית ספר בכל תחום ובמיוחד בענייני ארץ ישראל ומשיח, ובלעדם התקשורת ודעת הקהל היו הרבה יותר חיובים.

      חבל שהם לא מבינים שכך הם מחלילים את שם הרבי שליט''א מלך המשיח ושלוחיו ואת עצמם.

      הגב לתגובה זו

      • צודק את התגובות כאן כותבים

        פיני, 11/04/07 22:24

        אנשי המדון והמריבה

        ליפקי אליטו ברו גוש וולף מונדשיין יאיר בורוכוב ועוד כמה מסכנים עלובים שוולפא מומחה לפוצץ להם את השכל כל פעם. הם רוצי לשכוח מהרבי ותורה ומצוות ומשיח ואר''י הקדושה והרב וולפא (שבזכותו ילדי דתיים...) לא נותן להם. הם מקנאים בו כי כל הרבנים של צא''ח הם מקבלי שוחד ונואפים

        הגב לתגובה זו

  • 34.

    יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

    שובה ישראל, 10/04/07 14:58

    ב'ה

    יהודים יקרים - למדו חסידות ותבינו בעצמכם כי הרבי הוא מלך המשיח, שבקרוב מאד יתגלה. אמן כן יהי רצון.

    הגב לתגובה זו

    • למישהו יש ספק בכך בכלל?!?!?!

      מושקי, 10/04/07 17:33

      הרבי מלך המשיח שליט''א תכף בא וגואל אותנו!

      הגב לתגובה זו

      • משיח כבר בא

        פטרוס ופאולוס, 10/04/07 18:56

        בוקר טוב אליהו.
        משיח כבר בא, לפני קצת יותר מאלפיים שנה- ואנחנו ראינו אותו ראשונים.

        הגב לתגובה זו

        • תתפוצץ עם פטרוס

          זושא וולף, 11/04/07 22:20

          החבדניקים ניצחו אותכם

          הגב לתגובה זו

    • מהרה יגלה, אמן כן יהיה רצון

      חב''ד האמיתית, 11/04/07 06:04

      יחי המלך המשיח!

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    הרב שך זצוק''ל הבין ראשון את הסכנה שבכת המשיחיסטים העכו''ם, שר''י (ל''ת)

    יהודי נאמן, 10/04/07 14:21

    הגב לתגובה זו

    • שך היה נוצרי אדוק ובעל מחלוקת

      פוברסקי, 10/04/07 15:14

      כל משפחתו יצאה לתרבות רעה ובתו התגעה והתגרשה. איש רע מעללים ימ''ש

      הגב לתגובה זו

      • תגובה ל-33

        אחד, 10/04/07 18:53

        על איזה סכנה אתה מדבר שהבין מנובל זה??!! אני לא חסיד חב''ד אך כידוע לכל שהרבי מחב''ד אמר שיבדקו את התפילין שלו כיוון שהם פסולות.. ההנ''ל לא רצה לבדוק.. והתברר שאכן היו פסולות!!!!

        לך ללמוד קצת חסידות, אולי, ואולי אז... יפתח לך קצת השכל... אם יש לך בכלל...

        הגב לתגובה זו

    • שך מכונה ע''י רוב החרדים - ''אותו האיש''

      מרחם על הליטאים, 11/04/07 06:02

      ולכן הצעה לכם ליטאים, או שתשארו בקונכיה, כי אתם בטוח מפסידים בדעת הקהל ובסברות, או שתודו שאתם חיים בטעות ותעשו תשובה.

      הגב לתגובה זו

      • חב''ד הם לא רובחרדים והם בכלל לא חרדים (ל''ת)

        מונה, 12/04/07 16:06

        הגב לתגובה זו

  • 32.

    מי ממשפחת וולפא שירת בצבא ( לא ברבנות, בצבא ! ) ??? (ל''ת)

    אלוש, 10/04/07 14:13

    הגב לתגובה זו

    • כתוב שהוא שירת..

      מיני, 11/04/07 10:26

      פתח עיניך אדיוט!

      הגב לתגובה זו

      • תקרא את כל המשפט

        אוטובצק, 11/04/07 20:06

        תקרא את כל המשפט-מסיונר עמלקי שכמוך. שירות מקוצר כתוב. שזה שלושה חודשים.

        הגב לתגובה זו

        • אנטי משיחיסט תרגע קח כדור בזמן (ל''ת)

          הנרי, 11/04/07 22:19

          הגב לתגובה זו

  • 31.

    א''י השלמה-אסון

    רון, 10/04/07 13:45

    משמעותה מדינה דו-לאומית.
    החב''דניקים לא מבינים זאת?

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    כיצד מבטאים את השם וולפא ? (ל''ת)

    תוהה, 10/04/07 13:41

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ליבוביץ מראה שהרמב''ם טען שמשיח שהיגיע זה בהכרח משיח שקר (ל''ת)

    למשיח צריךלייחל, 10/04/07 13:12

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    חבד = חבורת בוקים דתיים

    מוריה, 10/04/07 12:56

    אנשים תתעוררו! חב''ד ברובה מורכבת מהמון פנאטים שחושבים שהרבי חי וקיים (ואני גם נאלצת לשמוע את זה כל שישי לפני שבת ברמקול של החבדניק) ומאמינים שהוא המשיח!
    לפי הרמב''ם המשיח הוא זה שיש לו ילד,ולרבי לא היו ילדים,אז איך הם חושבים שהוא המשיח?
    חב''ד עוטפת את הפנאטיות שלה בחסד ובחיוכים,אבל האמת היא שהם מיסיונרים לא קטנים .
    שום קיצוניות לא טובה,לשום כיוון שהוא,לא חב''ד ולא ברסלב(המשוגעים שביניהם) וכו' וכו'

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד לחבדניקים מהפלג המשיחי!!

      שרגא, 10/04/07 18:33

      ואני יפתיע אותך דווקא כתוב שלמשיח לא יהיו ילדים!

      הגב לתגובה זו

      • חבדויים לא שפויים, הרמב''ם בהלכות מלכים כותב שלמשיח יהיו בנים (ל''ת)

        שימלכו אחריו, 13/04/07 14:14

        הגב לתגובה זו

        • כן משיח או לא משיח - תהיו כנים

          מה זה משנה, 24/04/07 14:08

          בלי קשר לדיון אם הרבי הוא משיח או יכול להיות משיח ביהדות
          שנים פה צטטו טעות
          אחד כתב שהרמב''ם בהלכות מלכים כותב שיהיו למשיח בנים
          זה לא בהלכות מלכים אלה באגרותיו
          ספר היד הנו ספר הלכתי שחייב להתרחש
          ההלכות באגרות הרמבם דנות במקרה שבו הרמבם דן באגרת זו ולכן אולי יטענו חבדניקים שמקרה זה אינו דומה
          השני שצטט שלמשיח לא יהיו ילדים
          איפה ''כתוב'' כך????

          הגב לתגובה זו

    • אויש... לאן הגענו??!!!

      st, 10/04/07 18:58

      איזה בורות!!!!! את לומדת??? מאיפה שמעת את השטויות האלו?? אולי את מסיונרית?? אולי תוכלי לומר לי מאיפה המקור של דבריך??!! אם ברצונך רק יהיה לדעת את האמת, כדאי לך לעיין בתורתו של הרמב''ם בהלכות מלכים, שם תוכלי לענות לעצמך ולהתבייש מתגובתך המראה בורות מלאה בעניני גאולה ומשיח!

      הגיע הזמן שתלמדי!!!!

      הגב לתגובה זו

    • את מדברת על אחת מאיגרות הרמב''ם ולא על ההלכות שהוא פסק

      מאבחן, 11/04/07 05:58

      בהלכות מלכים על מלך המשיח.

      לא לזרוק סתם מילים.

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    ''ברצונו נתנה להם''

    נועם, 10/04/07 12:32

    את זה הרב הנכבד שכח..

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    מענין (ל''ת)

    ארז, 10/04/07 12:20

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אכן יש דין לכל המסיתים מכיכר ציון

    יובל, 10/04/07 12:07

    שרןן- בקומה גנדי-רצח משפיל ע''י ערבים רפול - מוות מסתורי בים הנדל- גורש מביתו בני אלון- חלה בסרטן קהלני- איבד את עולמו הפוליטי וכעת נאחז בקרנות המזבח בכדי לשמור על עבודתו נתניהו- הולך מדחי אל דחי בכל התמודודת פולטית ( שלא לדבר על נישואיו לשרה) רוצה עוד הרב וולפא או שרק לך יש קשר ישיר לאל

    הגב לתגובה זו

    • יש להם הסברים רק עבור אסונות אצל חילוניים

      רפי, 10/04/07 12:42

      כאשר אצלם מתרחש אסון, הסבריהם הם ''נסתרים ררכי השם''.

      הגב לתגובה זו

    • שכחת את קצב הצדיק שעמד שם עם נתניהו ושרון

      מוטי, 10/04/07 13:41

      דרך אגב, היחיד שירד מהבמה (לדבריו) בעקבות דברי ההסתה, הוא מיכאל איתן.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    נחמד וחביב

    אודי, 10/04/07 12:07

    למרות הדעות החדות, הבן אדם מבריק ושופע.
    סחתיין עליך.

    הגב לתגובה זו

    • אין על חב''ד. אהבת ישראל אמיתית. הולכים על האמת. (ל''ת)

      יהודיה, 10/04/07 14:59

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    החב''דניקים משתמטים משירות צבאי אבל מוכנים בלי נקיפות מוסר ומצפון

    הידעתם?, 10/04/07 11:56

    לשלוח את חיילי צה''ל להרג על האמונות ההזויות שלהם.

    הגב לתגובה זו

    • חב''דניקים משתמטים??? מה עם החילונים?

      יוסי, 10/04/07 13:01

      גם בציבור החילוני אחוז המשתמטים הוא גבוה מאוד.
      אגב, לשרת בגל''צ זה גם לא מי יודע מה שירות אמיץ למדינה, אז אל תבלבל ת'מוח

      הגב לתגובה זו

      • לא קרוב בכלל

        קרוב, 10/04/07 14:50

        אבל אף פעם לא נתתם לעובדות לבלבל אתכם, נכון?

        הגב לתגובה זו

        • חבדניקים היו איתי בפלוגה!!!

          ערן, 10/04/07 18:31

          אז מה לכל הרוחות ההשמצות הללו??

          הגב לתגובה זו

          • הם היו איתך בטנקי המבצעים שלהם שבעזרתם הם יוצקים טיפשות

            היו איתך בחיל, 10/04/07 19:39

            לראשי התינוקות שנשבים ברשתם המיסיונרית.

            הגב לתגובה זו

    • תבדוק את הסטטיסטיקה שלך... (ל''ת)

      נעמי לוגסי, 10/04/07 15:48

      הגב לתגובה זו

    • זה ברור וידוע. פרזיטים שלא משרתים בצה''ל. רק רע הם מביאים לעם ישראל (ל''ת)

      אלי, 10/04/07 16:07

      הגב לתגובה זו

    • הנהג טנק שלי בצוות, היה חבדניק ...

      דוד החפש, 10/04/07 22:49

      אז לפני שאתה מדבר שטויות, תבדוק .

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    המרן ש''ך לא היה פוגש את וולפא היה מכריז עליו ככופר בעיקר ולפי

    ליטאי, 10/04/07 11:50

    שהחב''דניקים הכתירו עליהם משיח לפיכך הם עכומ''ים,אפיקורסים ומינים וולפא בינהם.לסיכום המרן ש''ך אמר שהחב''דניקים הם הכת הקרובה ביותר ליהדות.

    הגב לתגובה זו

    • והליטאים הם הכת הכי קרובה לנצרות! (ל''ת)

      מושקי, 10/04/07 17:36

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    ועוד דיסוננס...

    יוסי, 10/04/07 11:48

    בני עקיבא - הרב קוק.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אחת משבע מצוות בני נוח היא שאסור לרצוח בשום פנים ואופן באופן מוחלט

    צביעות הבער, 10/04/07 11:47

    מאי? החב''דניקים עלזו ושמחו כשרבין נרצח והם גם מאלה שהסיתו כנגדו ובעקיפין הכשירו את הרצח והם מגדילים לעשות הצבועים האלה עם הכפל מוסר שמצד אחד אומרים שאסור לרצוח אבל מצד שני מוציאים דין רודף/מוסר המכשיר כבר את הרצח הבא בדרך.............

    הגב לתגובה זו

    • לצביעות, רבין הקריב אלפי יהודים על מזבח השלום

      שוב ושוב, 11/04/07 05:54

      האם מותר לא להיות עצוב שהוא מת? ובמיוחד שלהווי ידוע שהשב''כ הוא זה שזמם וביצע את רציחתו ומה לך כי תלין על החרדים, חב''ד והימין?

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    פאה נכרית

    טינה טרנר, 10/04/07 11:47

    סופסופ יהיה לי שיער סקסי אם רק אתחתן עם חרדי אוכל לחבוש פאה בלונדית גולשת ו...מגרה.

    הגב לתגובה זו

    • נכון לא ברור מה באות הפיאות לכסות (ל''ת)

      אליענה, 10/04/07 12:31

      הגב לתגובה זו

      • למניעת בורות: המקור לכיסוי הראש

        רינה, 11/04/07 12:58

        הוא הלכנתי נטו- כפי הגדרת חכמים 'שיער באשה ערווה'.
        כך שהאיסור אינו 'להראות יפה' אלא איסור לראות שיערות בעודם על גוף האשה.
        קביעת ההלכה ברורה: ניתן, ומהודר יותר - ללכת עם פיאה.

        בגמרא מובא שאין בעיה שאשה תלך עם שער שלה(!) על ראשה - לאחר שחתכה אותו מגופה.

        צריך קצת לעיין לפני ש'פוסקים' הלכות.

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    כל שליפה בסלע חזקו ואמצו (ל''ת)

    ירון, 10/04/07 11:42

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    חזק ביותר!!!!

    אורן, 10/04/07 11:41

    כל הכבוד!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    קראתי באתר דעת אמת את המאמר על המוסר היהודי בהלכה ולכן אני ממש

    תומך אמת, 10/04/07 11:41

    אבל ממש לא מופתע מדיעותיו של נציג עידן החושך הימי ביניימים.ההלכה מדברת מגרונו של וולפא והוא בעצם מייצג בדרך זו או אחרת כבתמונת מראה את האיסלם הקיצוני וזה רק אומר לנו שנציגי אירן כבר נמצאים בקרבנו.

    הגב לתגובה זו

    • נכנסתי לדעת אמת ול''חופש'' וגיליתי שיש יהודים שמתביישים ביהדותם

      דעת המת, 10/04/07 13:32

      ההלכה היהודית היא תמצית היהדות. אם לא מתאים להם הם יכולים להתנצר. רק שלא יחיו כמו גויים ויקראו לעצמם יהודים כי אולי הם ''אנשים טובים בסה''כ''

      הגב לתגובה זו

      • אם זוהי היהדות...

        שלוש וחצי, 10/04/07 18:46

        אם זוהי היהדות ואתה ו.או הקוסם וולפא מייצג אותה , אז יש ויש במה להתבייש

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    חמורו של המשיח מסתובב בקרבנו אבל עיניים גשמיות לא יכולות להבחין בכך

    זיהוי חמורו, 10/04/07 11:37

    שהוא חמור אלא יש בכל זאת דרך לזהות אותו והיא בסימנים חיצוניים מסגירים כמו זקן,סיכת הכת המשיחית,כיפה רקומה ועליה רקום המשיח יבדל''א (המנוח) חי וקיים (ז''ל) וכן פיו מפיק שטויות של טריפר שבתאי שאכל בול ל.ס.ד והוא הוזה שקשיש ניו יורקי שנפטר הוא המשיח ממש.רק קוראים יקרים בקשה לי אליכם אנא אל תגלו לחמור.......

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    הוולפא הזה מוכשר ביותר

    אברהם תומר, 10/04/07 11:37

    בשליפות הוא גדול וכנראה גם במעשים.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    כמה קיצונים אפשר לסבול?? (ל''ת)

    יששכר, 10/04/07 11:35

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    בער(לא ידע זאת) וולפא כקיצוני מביא ומקרב את הקץ על מדינת ישראל

    המופתי וולפא, 10/04/07 11:29

    יחד עם חבריו הסהרוריים משיחיים אשר חותרים כנגד המדינה ולא נשכח לבער ולח''דניקים את ההסתה לסרבנות,למרי והפרות חוק וסדר בתקופת ההתנתקות שהגיעו לכדי מרד במלכות.יש אוייבים מחוץ ויש אוייבים מבית..........

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    הופתעתי לטובה מהשליפות

    שושי, 10/04/07 11:26

    הוא נשמע הגיוני מאד וגם תלמיד חכם עם עקרונות ברזל שאני לא מסכימה עם כולם. טיפוס מעניין לכל הדעות.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    שירות צבאי חובה

    יוכי, 10/04/07 11:25

    ובין אם אתה לומד תורה או לא- חובתך לשרת את המדינה. תהיה ג'ובניק, תעבוד במבטבח- אבל תשרת את המדינה. ואז לא יהיו את אותם משתמטים שמוצאים בדת מפלט מגיוס. פשוט בושה וחרפה שככה המדינה שלנו מתנהלת. אפילו שמאלנים מתגייסים ועוד ליחידות קרביות.

    הגב לתגובה זו

    • יש את התורה, אחריה באה ה''מדינה''... (ל''ת)

      et, 10/04/07 19:04

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    סוף סוף מגוונים את המדור

    דוד אורן, 10/04/07 11:18

    נחמד וקולע.

    הגב לתגובה זו

    • קולע לחור האסלה (ל''ת)

      קצר וקולע, 10/04/07 14:51

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    ענק ענק ענק

    טובי, 10/04/07 11:13

    כל שליפה שליפה!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    נפלא, מרענן, ישיר וחזק (ל''ת)

    לי מור, 10/04/07 11:02

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    יש דין ויש דיין

    מוטי, 10/04/07 10:56

    אלוהים עשה לישועי חב''ד את הדין על בלבול בין - עשה לך רב ל- עשה לך משיח והוריד מהמפה את משיח השקר המיועד שלהם.

    בדיוק כמו שעשה ליש''ו ועדר מעריציו.
    בדיוק כמו שעשה לשבתאי צבי ומעריציו.

    עכשיו נשאר לחכות ולראות מה יקרה עם התנועה המפוארת הזו:
    האם ההזויים כמו הרב וולפא יתנו את הטון ואז בסופו של דבר יהפכו את דתם כמו אנשי שבתאי צבי או שיהפכו להיות דת חדשה כמו הנוצרים חסידי יש''ו.
    האפשרות השלישית והמתקבלת על הדעת היא שהרוב השפוי יגבר על ההזויים בחב''ד והם יבינו שעשו טעות עם המשחת המשיח המוקדמת שלהם.

    הגב לתגובה זו

    • שתוק שבכניק שתול (ל''ת)

      המפעיל, 10/04/07 12:27

      הגב לתגובה זו

      • תודה על המחמאה, רק אנא תאמר איפה אני שתול?

        מוטי, 10/04/07 13:31

        לצערי בשב''כ לא הספקתי להיות במחזור חיי זה וכנראה שגם לא אהיה.
        חבל, זה נראה לי תפקיד מעניין, מאתגר וחשוב.

        רק לא הבנתי איפה אתה חושב ששתלו אותי?

        במשתלת השרון?
        במטה של הרבי המשיח החי/מת זצ''ל?
        במוח שלך?

        אתה שומע קולות?

        הגב לתגובה זו

        • אולי אם תלמד חסידות...יענה לך על כל השאלות!!! (ל''ת)

          ye, 10/04/07 19:06

          הגב לתגובה זו

          • חסידות= נצרות גנוסטית (ל''ת)

            שגוירה ע''י, 14/04/07 03:42

            הגב לתגובה זו

    • למוטי המתלהם, אין לאנטים שום רוב ואפילו לא רבע בריבוע

      חבדניק אמיתי, 11/04/07 05:49

      הטון כבר מזמן נקבע ע''י חב''ד ליובאוויטש האמיתית והמאמינה ברבי שליט''א מלך המשיח.

      אגב, מה הסיבה שלך לקרוא לאנשים שמאמינים בתחיית המתים ''שפוים''? (זה נקודה קטנה למחשבה)

      הגב לתגובה זו

      • לחבדניק אמיתי

        מוטי, 11/04/07 14:57

        לגבי הרוב, נחיה ונראה.

        לגבי שפויים - בלי קשר לתחיית המתים, הדעות הפוליטיות של נשוא הכתבה (תמיכה בטרור לדוגמא) היא במקרה הטוב-חוסר שפיות ואני בטוח שהוא לא מיצג את חב''ד ולא את הרבה שלו בדעות אלה.

        לגבי תחיית המתים - מי שמאמין בתחיית המתים, מאמין שתבוא לאחר בוא המשיח.
        האם אתה טוען שבמקרה דנן - קודם תבוא על הרבי זצ''ל תחיית המתים ולאחר מכן הוא יופיע פיזית כמשיח?

        אם כן אז נראה לי שבלבלנו פה סידרי עולם.

        הגב לתגובה זו

        • צדיקים קמים לפני משיח

          נחום גולדשמיד, 11/04/07 22:34

          וגם משיח יקום לתחיה. שיחה מפורשת של הרבי.

          הגב לתגובה זו

          • אולי תתחיל לחשוב במקום לצוטט (ל''ת)

            מוטי, 11/04/07 23:18

            הגב לתגובה זו

  • 5.

    אוסף של שטיות מפי אדם טיפש במילים עדינות

    בית שמש, 10/04/07 10:54

    הרבי כבר מת זהו נפטר זצ''ל. תעזבו אותו בשקט הוא הלך כאחד האדם. מספיק כבר.
    חב''ד היום חייבת להתאושש ולחזור להיות חלק מהעם היהודי. ולא כת מוזרה שסוגדת לאלילים.

    הגב לתגובה זו

    • צדיקים במיתתם קרויים חיים (ל''ת)

      שירן, 10/04/07 11:28

      הגב לתגובה זו

      • קרויים חיים! אבל במציאות (ל''ת)

        הם מתו, 14/04/07 03:41

        הגב לתגובה זו

    • בורות או אטימות ?

      אוהב ישראל, 10/04/07 12:50

      מה יש אם נפטר ?
      ידוע לך על מקור אחד שאדם שנפטר לא יכול להיות משיח ? לי לא. ותאמת.... גם אין. לאידך ישנם כו''כ מקורות שהמשיח יבא מן המתים (גמרא סנהדרין דף צ', אור החיים הקדוש בחומש. אברבנאל בספרו ישועות משיחו. השדי חמד בסנהדרין שם. ) וההיפך : הם אומרים שאם 'זכינו' הוא יבא מן המתים.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    דיסוננס

    נעמי, 10/04/07 10:45

    עובדי אלילים מחד- הרבי הוא מלך המשיח מאידך....
    ודיסוננס נוסף: איך אדם חכם כ''כ עם השקפת עולם כ''כ חזקה יכול לחשוב שצדיק גדול אשר נפטר מן העולם הוא המשיח?? האם הצדיק טען זו מפורשות או שגדולים ממני כבר אמרו את דברם על מחשבי קיצים למיניהם...?
    חב''ד אתם גדולים . כל הכבוד לעבודת הקודש שלכם בקירוב יהודים. רק שהמשיחיסטיות הזו מציירת אתכם כשוטים...חבל, ייתכן שלו הייתם יורדים מהענף המשיחיסטי הזה יותר אנשים היו לומדים ''תניא'' ו...המשיח היה מגיע כבר....

    הגב לתגובה זו

    • הרבי אמר בפירוש שהוא המשיח! (ל''ת)

      יורם, 10/04/07 11:36

      הגב לתגובה זו

      • אפשר קישור לדבריו? הפניה לכתובים? בבליוגרפיה? (ל''ת)

        נעמי, 10/04/07 11:45

        הגב לתגובה זו

        • שלום לך נעמי!

          אסתי, 11/04/07 16:13

          כאחת הצופה לדו שיח שלך ושל יורם, מצאתי לנכון להביע את דעתי.

          הרבי באמת בפירוש אומר שהוא משיח. אך

          לפני כן, אני רוצה להסביר לך שאני לא

          הייתי חב''דניקית. עד שהתחלתי ללמוד..

          זה נשמע פשוט וקל ואולי קצת טפשי, אך

          ידוע לך וגם לי שאם אדם לא לומד אז הוא

          לא יודע... אם לא אלמד למבחן אני לא אדע

          לענות. ובכן, התחלתי ללמוד...

          כשאת לומדת, הראש שלך נפתח, עולם

          שבכלל לא חלמת עליו... זהו תורת

          החסידות. שכידוע, הבעש''ט מייסד

          החסידות הגיע להיכלו של משיח

          ושאלו ''אימתי קאתי מר''? מתי אתה

          תתגלה? ענה לו המשיח: ''לכשיפוצו

          מעיינותך חוצה''. כשמעיינות החסידות יופצו

          בכל העולם.

          אם את רוצה בשמחה, תוכלי ליצור עימי

          קשר באי מייל :estie1986@walla.co.il.

          זכרי!

          יש ללמוד לפני שמתחילים בכלל לדבר על ענין שאינך בקיאה בו כלל!!

          מחכה לשמוע ממך

          הגב לתגובה זו

          • פתי מאמין לכל דבר, וטיפש (ל''ת)

            לכל שטות, 14/04/07 03:52

            הגב לתגובה זו

  • 3.

    חזק ביותר!

    רוני, 10/04/07 09:52

    גדול הרב הזה. כל שליפה - פתגם.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    שטויות

    צחי, 10/04/07 09:48

    הרב קוק ועוד איך התריע ומחה על התנהגות הציונים, אך זה לא מנע ממנו לאהוב אותם! לא כמו שאתה מתנהג...
    ואנחנו הממלכתיים לא מתחנפים לאף אחד. אנחנו יודעים את מקומנו בעולם. אני מאחל לך שתזכה ללמוד באמת את כתבי הרב קוק מפי הרב טאו שליט''א! כל טוב!

    הגב לתגובה זו

    • הרב וולפא צודק (ל''ת)

      יאיר, 10/04/07 11:27

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    תגידו, לכל נפחן נותנים במה? קצת סינון (ל''ת)

    רייזל, 10/04/07 09:36

    הגב לתגובה זו

    • כן אה ראית את שולמית אלוני ..שמאלנים לכו כבר מהארץ הזו . (ל''ת)

      שונאאאאאאא, 10/04/07 10:55

      הגב לתגובה זו

    • לכן לא יתנו לך במה (ל''ת)

      נפחן מהוקצע, 10/04/07 11:29

      הגב לתגובה זו

    • רייזל השארי בתחתית- שם מקומך

      נעמי, 10/04/07 11:36

      קראת או שהסתפקת בתמונת הרב??

      הגב לתגובה זו

      • נעמי, את בעצמך נפחנית לא קטנה, אה?

        רייזל, 10/04/07 13:11

        את באמת מאוד אינטיליגנטית. כמעט כמו ''הרב'' וולפא...התגובה שלך עניינית ומעידה על ראיה רחבה...חה חה!

        הגב לתגובה זו

        • בין נפיחה לנפיחה...

          נעמי, 10/04/07 15:51

          רייזל תנסי לקרוא מה כותבים ולא רק לדפדפ בתמונות, זה לא עיתון חדשות וגם לא ספר של וולט דיסני לקרוא, לא כבד מדי לא בין המילים אלא את המילים!

          הגב לתגובה זו

        • אה... התגובה שלך עיניינית (ל''ת)

          עודד, 10/04/07 16:13

          הגב לתגובה זו