• 138.

    כדי להוציא את ההסכם

    פקק תנועה, 10/04/07 08:28

    הזה לפועל .יש להכריח לפחות. את הרשות הפלשטנאית. לשלם פיצויים כספיים גבוהים .לכול ניפגעי הטרור הפלשטנאי .

    הגב לתגובה זו

    • וזה מה שיפתור את הבעיות? (ל''ת)

      וואלה אתה מוזר, 10/04/07 13:46

      הגב לתגובה זו

  • 137.

    הפתרון האמיתי יהיה בהסכם סופי ואז נשחרר את כולם כולל כולם (ל''ת)

    עד אז נסבול, 10/04/07 06:31

    הגב לתגובה זו

    • זה פתרון של איש הזוי, פתרון של שמאל קיצוני. (ל''ת)

      הזויייייייייייי, 10/04/07 08:40

      הגב לתגובה זו

  • 136.

    כל השנים מפגעים בנו ''פיגועי מיקוח'' פעם זה במעלות פעם חטיפה

    רות, 10/04/07 05:37

    אין קשר לכמה מחבלים שנשחרר או לא תמיד ימצאו תרוץ לפגע בנו
    .

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    שיחרור שליט= יותר רציחות וחטיפות

    אליחי, 10/04/07 02:24

    משואה זו צריכה לעמוד מול עיננו ועיני משפחת שליט. אי אפשר להיות אדיש לרגשותיה של המשפחה ולא למצוות פדיון שבויים, אבל צריך לשקול בשכל, ולא רק ברגש,האם המשפחות האומללות שיקיריהן נרצחו בידי אלה שהממשלה אמורה לשחרר אין להן גם כן מה לומר? האם המשפחות העתידות לשכול את בני משפחותיהם מידי אלה שישוחררו אינן צריכות גם הן לדאוג ממה שצפוי להם מהמרצחים, כפי שקרה כתוצאה מעיסקת ג'יבריל? האם הממשלה וכל אזרח שבה אין לו סיבה לדאוג מהעידוד שניתן לארגוני המרצחים לשוב ולחטוף חיילים ואזרחים ולעשות חוכא וטלולא מהמשפט לרוצחים בעתיד? כולנו צריכים לדאוג מה תהיה השפעת השיחרור על כוח עמידתה ונחישותה במיגור הטרור שרוצח בנו ללא אבחנה. וכל זה צריך גם להפנות למשפחות יתר החטופים. על שיקול דעתה של ממשלת אולמרט אין לסמוך, התנסינו די והותר בכך והיא מסוגלת להחליט מתוך שיקולי הישרדות אחרונים והרגשת אשמה.

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר לאולמרט ואיפה הצבא נכנס כאן? אין לו מילה אין לצבא מה להגיד?

      בייבי נתן, 10/04/07 03:15

      הצבא והשב''כ בעלי משקל לא קטן בשקול המצב. זה שאולמרט חרא לא קשור לעניין.

      הגב לתגובה זו

    • לא חובה. תלוי באיזה תנאים אתה משחרר את מי ומתי

      לא להנעל, 10/04/07 04:07

      צריך כאן הרבה שכל וגמישות מחשבתית
      קשה אבל לא בלתי אפשרי.

      הגב לתגובה זו

      • חבוב, ההיסטוריה הראתה בדיוק מה שאליחי אמר. ואתה עוד

        יעקב, 10/04/07 08:38

        אומר שלא חובה?
        זה מחזרויות פשוטה, חוטפים לנו חייל, אנו משחררים אלפים בשבילו גם אם הוא חוזר בתור גופה, בא גל פיגועים שרוצח מאות, ואז עוד חטיפה.

        הרכב מנצח לא מחליפים.

        הגב לתגובה זו

  • 134.

    לא להכנע לסחטנות

    אני, 10/04/07 02:12

    שיחרור של מחבלים ורוצחים עם דם על הידים תביא לחטיפות נוספות במלחמה הבאה.

    אולי שממשלת הדמיקולו שלנו תארגן איזו פעולה צבאית מוצלחת לחטיפה של מספר של פעילי טרור בכירים?
    (כדוגמאת שרי החמאס...)

    [מצד שני, במדינה ששר הביטחון לא יודע להחזיק משקפת צבאית - אין יותר מדי למה לצפות...]

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    יש איזו שהיא הסכמה כזאת מיותרת ש:

    אופיר, 10/04/07 02:08

    תמורת חטוף אחד משחררים 400 מחבלים
    וששלום עושים תמורת שטחים...

    אולי הגיע הזמן שנשנה את כללי המשחק.

    הגב לתגובה זו

    • חשבתי על הצעתך והגעתי למסקנה

      המכתש, 10/04/07 03:58

      שלא ניתן לשנות את חוקי המשחק אלא רק את המגרש...

      הגב לתגובה זו

  • 132.

    בעיה

    מה עושים, 10/04/07 01:02

    השמאל הקיצוני תפס טרמפ תקשורתי ומחרבן את העיסקה. לא אכפת לו אם ישתחררו הנבלות גם לפני החטיפה עם או בלי החלפת שבויים. עדיף שישבו בשקט ויסתמו תפה.
    מצד שני יש לנו חייל בשבי!!!
    בשבי!!!
    שבוי!!!!!!!!
    על המדינה מטולת חובה להביאו חזרה הביתה חובה!!!!!!!
    אנחנו חייבים לחשוב על כל פתרון לשחרורו.
    אל תשאלו אותי איך עושים את זה. בשביל זה יש לנו צבא וממשלה.
    אוי לעם שמפקיר חיילים!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • צודק

      עצוב לי, 10/04/07 01:51

      מסכים איתך לא ברור היכן הצבא כאן..מה עם סיירת מטכ''ל....למה היחידה הזאת קיימת????????
      איפה המבצעים של פעם?....
      למה אני לא יכול לקום בבוקר ולשמוע על מבצע נועז של הקומנדו שלנו..של סיירת מטכל...דובדבן ....משהו אבל כלום....
      מאז החטיפה של שליט ועד סוף מלחמת לבנון צר לי לומר אבל כבר אין לי אמון בצבא כאן...במפקדים בהנהגה וכו'...אני מאוד פסימי לגבי העתיד....

      הגב לתגובה זו

      • אסביר לך היכן הצבא היכן סיירת מטכ''ל היכן הש''ג

        אל תתעצב, 10/04/07 03:08

        אבל לפני זה אולי נסה להבין שלו היה ניתן כבר מזמן שליט היה חוזר הביתה...
        את האמון שלך במפקדים ובהנהגה לא אטרח לנסות להחזיר...

        הגב לתגובה זו

    • טוב, השמאל הקיצוני דואג לנו, אנחנו לא מחבלים אלא ''לוחמי חופש''

      ברגותי, 10/04/07 02:30

      וחיילי צה''ל ''פושעי מלחמה''

      הגב לתגובה זו

  • 131.

    עם מטומטם לא ישרוד במזרח התיכון

    מוחמד, 10/04/07 00:21

    צריך לשחרר רק גופות מחבלים.

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    גם אם זה היה הבן שלי שהוא שבוי לא היתי מסכים לשחרור רוצחים

    המצליף, 09/04/07 23:12

    ישראל נסחטת ע''י אוייביה עד עפר
    כשאנחנו מביטים לאחור על עקומת ''מחיר'' פדיון השבויים בכל תולדות מדינת ישראל אנחנו למדים שאוייבינו מעלים את המחיר בסדרי גודל
    מה יהיה המחיר בעוד 10 שנים כאשר חלילה אוייבנו יחטפו עוד חייל ? 10 אלפים אסירים ? ואולי אם בתי הכלא בארץ כבר יהיו ריקים מאסירים אז המחיר יהיה למסור שטחים, אשקלון אשדוד ?

    למרות כאבן של משפחות השבויים, על מדינת ישראל לנקוט עמדות קשוחות ביותר ועקביות בכל הנוגע לחילופי שבויים

    אסור לתת לחלאות הללו להוריד אותנו על הברכיים

    לתוצאות כל משא ומתן של כל עסקת שבויים השלכות אסטרטגיות מרחיקות לכת בעתידה ובטחונה של מדינת ישראל

    ככל שאנחנו מרפים בכל משבר כזה ומסכימים לשחרר אלפי רוצחים אנחנו מגבירים עוד יותר את המוטיבציה לעוד חטיפות, וכל חטיפה מוצלחת כזו מחירה יהיה בהכרח גבוה עוד יותר מקודמתה!

    אפשר לומר ששליט גולדווסר ורגב נחטפו בזכות המחיר העצום שהממשלה הקודמת הסכימה לתת תמורת טננבאום, ושלושת הגופות של החיילים עדי אביטן, בני אברהם, עומר סועאד

    אחרי שתגמר הפרשה הנוכחית כנראה לאור החולשה של ממשלת ישראל שתסכים לכל מחיר שיכתיבו לה ובגלל לחץ המשפחות, אני לא רוצה לחשוב כמה תעלה לנו החטיפה הבאה , בקצב ההתקפלות וההתרככות שלנו זה יעלה לנו בוויתור על זכותנו לחיות כאן כמדינה ריבונית , בית לעם היהודי.

    הגב לתגובה זו

    • אין כאן עניין של ''להוריד אותנו על הברכיים''

      החושב, 10/04/07 02:11

      והסכנה מאלו שישתחררו לא יותר גדולה מאלה שכבר מסתובבים בשטח באלפיהם שטופי שנאה.
      במצב כזה אם אין אופציה צבאית אין ברירה אלא להגיע לעסקת חליפין.
      לדעתי לא חוטפים חיילים בגלל שמשחררים, אלא בגלל שיש אסירים. נכון ששחרור אסירים מדרבן לחטיפות נוספות אבל כל עוד אנחנו במלחמה אנחנו משחררים ושוב אוספים מחדש...

      הגב לתגובה זו

  • 129.

    יאהודים לא תתנ לא תקבלו !!! כל 13000 שבויים פלישתינים= 1 גלעד שליט

    ##חיל ג'ובניק##, 09/04/07 21:44

    תתנו כולם תקבלו כולם
    לא חצי לא רבע ולא חלק !
    כ-ו-ל-ם בשביל כ-ו-ל-ם

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    יקרים כל מי שאומר לא מוזמן ללילה אחד של סיוט בקרב המשפחות האם זה ה

    רותי כפר ורדים, 09/04/07 19:48

    היה הבן שלכם או בעלך גם היית אומרת לא ??? בטוח שקל להגיד לו וללכת לחבק את בנך גם משפחות שליט רגב וגולדווסר רוצות את זה אז תרגעו ותחליפו לרגע איתם ונראה את כולכם מוזמנים למצפה הילה ותגידו את זה לאביבה בפנים נראה אותכם

    הגב לתגובה זו

    • יקרה, כל מי שאומר כן, מוזמן אל מאות המשפחות שסבלו מעסקאות שחרור

      יוסי, 09/04/07 22:19

      אסירים.
      3 משפחות חטופים, ויש לנו מאות משפחות שכולות שנרצחו מאסירים ששוחררו.

      הקטע הוא, שאת האזרחים את מוכנה להפקיר, במאות.
      אבל חיילים שנועדו מלכתחילה להגן על המדינה את רוצה לשחרר תמורת חייהם של מאות.

      הגב לתגובה זו

    • עם כל הצער דווקא המשפחות לא צרכות להחליט

      לרותי, 09/04/07 22:27

      שכן השיקולים הם מעבר למקרה הבודד.

      שחרורו של גלעד בתנאים האלה יגביר את תאבון המחבלים ויגרום לחטיפות נוספות.

      ואז תסתכלי למשפחות הנוספות בעניים?

      הגב לתגובה זו

  • 127.

    אנחנו עם של נחנחים ולא נוכל להמשיך ולשרוד בג'ונגל של המזה''ת (ל''ת)

    אנחנו, 09/04/07 18:42

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    חייבים לשחרר

    אורן, 09/04/07 18:34

    עם כל הצער חייבים לשחרר.
    בתור חייל קרבי, אנשים חייבים להבין שאנו רצים ומסתערים קדימה כאשר אנו יודעים שהמדינה מאחורנו התחושה אחרת מאשר יודעים שאם ניפול בשבי נירקב שם את שארית חיינו.

    הגב לתגובה זו

    • חייבים לשחרר ולהפקיר עם שלם לידי רוצחים חדשים עם מוטיבציה גבוהה? (ל''ת)

      יוסי, 09/04/07 22:17

      הגב לתגובה זו

    • אורן כנס

      גיא, 10/04/07 02:08

      גם אני הייתי בקרבי והייתי רוצה שהצבא יהיה מאחורי ולא המדינה!!!!!!!.. ...אתה תהיה מסוגל להיסתכל בעיניים למשפחה שנפגעה מטרור במידה וישוחרר מישהו עם דם על הידיים והוא חזר לטרור?...
      שאנחנו חיילים אנחנו נשבעים אמונים למדינת ישראל..שאנחנו מוכנים ליפול למען המולדת...אנחנו עם מדים....מחובתינו לעשות זאת...מדינת ישראל תפסה רוצחים שפלים שפגעו באזרחי מדינתנו..זקנים נשים וטף שסה''כ עלו לאוטובוס...אני הייתי רוצה שהצבא יהיה מאחורי..אני במקרה שריונר ....
      שאני מיתכוון צבא אני מתכוון ליחידות שדה מובחרות שיבואו ויחלצו אותי...
      לא המדינה ולא אזרחיה צריכים לשלם את המחיר הכבד...תאמין לי אורן אחי,יש לי חברים יוצאי יחידות מובחרות....מאוד...יש לי מכר טוב שהוא עד היום קצין בסיירת מטכ''ל היחידות האלה נועדו בעיקר לדברים כאלה...חילוץ של שבוי מפני כנופיות וטרוריסטים...
      אז,אחי תזכור...הצבא צריך לשמור עלייך ולא המדינה...בטקס ההשבעה לאחר הטירונות אתה נשבע בשביל המדינה ומוכן למות למענה....

      הגב לתגובה זו

  • 125.

    יש גבול

    יוני, 09/04/07 18:34

    גם לזכויות המוקנות בתוקף השכול. עם כל הכבוד לאובדנכם, לא יעלה על הדעת שיצר הנקם שלכם ימנע את שחרור השבויים. החופש שלהם עוד ניתן להשגה, למרבה הצער דם יקיריכם לא, אז קבלו את זה ותפסיקו לעדיף נקם חסר תכלית על פני שחרור השבויים.

    הגב לתגובה זו

    • צודק אלף אחוז (ל''ת)

      דוד, 09/04/07 19:44

      הגב לתגובה זו

  • 124.

    ברגותי תמורת שליט ולא אחד יותר (ל''ת)

    אבי, 09/04/07 18:28

    הגב לתגובה זו

    • מתאים (ל''ת)

      הלוואי, 09/04/07 23:58

      הגב לתגובה זו

  • 123.

    תשובתו של פלמ''ח זאבי הכי הגיונית !

    אבנר ש., 09/04/07 17:49

    בלי התלהמות ,רצינית,ומחוייבת המציאות.
    יישר כח !

    הגב לתגובה זו

    • שטות! המחבלים שיתחררו יביאו גל פיגועים חדש! ואתה אומר שאין לנו את

      נתנאל, 09/04/07 18:27

      הזכות לנהל את המדינה!
      איזו הפקרות מטורפת!
      אני בתור אזרח לא רוצה שיתחררו אסירים שיחזרו לרצוח יהודים!
      ומי שכן רוצה, הוא חותם את גורלם של מאות יהודים.

      הגב לתגובה זו

      • זו לא הפקרות ואין לאף אחד זכות לקבוע מדיניות ממשלתית.

        אורן, 09/04/07 19:54

        בשביל זה יש בחירות.

        לא טוב לך עם זה? תעזוב את הארץ!

        אין למשפחות השכולות שום זכות יתר בניהול המדינה.

        המחבלים שישוחררו אולי יביאו גל פיגועים נוסף בדיוק כמו שבניהם מנסים לנקום את השארותם בכלא. לא חסר להם מחבלים ולא בעבר ולא בעתיד.

        האם אתה בתור אזרח רוצה לשחרר שבויים או רק לצעוק לאולמרט ''איפה הבנים''?

        הגב לתגובה זו

      • אלה שישתחררו לא מטרידים אותי כמו אלו שישארו בפנים (ל''ת)

        וירצו גם שחרור, 09/04/07 23:47

        הגב לתגובה זו

        • אלה שישתחררו לא מטרידים אותך? כי אלה שהשתחררו כבר, רצחו מאות.

          נתנאל, 10/04/07 08:42

          ואם זה לא מטריד אותך, אז אין לי מה להגיד.

          הגב לתגובה זו

  • 122.

    שאלה ל''ביטחוניסטים'' - מה יקרה במלחמה הבאה?

    יונתן, 09/04/07 16:48

    כל ה''ביטחוניסטים'' פה מדברים על ההשלכות ההרסניות של שיחרור מחבלים, הרי ברור שצעד שכזה רק יעודד את הצד השני לבצע חטיפות נוספות. נכון? ברור.

    מישהו פה חושב על ההשלכות של אי שיחרור החטופים מעבר לכאב ולסבל של המשפחות עצמן?

    רק מטורף יסתער קדימה בשעת קרב בידיעה שהמדינה לא תעשה הכל על מנת להחזירו במידה ויילקח בשבי\ ייחטף.
    את החטופים יש להביא הביתה בכל מחיר גם בשביל להראות לכל חייל בצה''ל שהמדינה תעשה הכל בשביל להחזיר אותו הביתה, הכל. מסר הפוך יעורר חשש (בצדק) בליבם של חיילי צה''ל ואני ביניהם שבשעת דילמה אעדיף לשמור קודם כל על עצמי כי המדינה לא תעשה זאת בשבילי.

    הגב לתגובה זו

    • ולכן מלחמה עכשיו לא תבוסה עכשיו (ל''ת)

      יהודי, 09/04/07 17:36

      הגב לתגובה זו

    • נראה לי ששכחת למה יש צבא.

      שפוי, 09/04/07 18:11

      תפקיד הצבא להגן על המדינה, גם במחיר חיי חייליו, בטח שגם במחיר החופש שלהם.

      כשחייל מסתער יכול להיות שהוא ייהרג. לפי ההגיון שלך, אם כך, אי אפשר לדרוש מהחיילים להסתער.

      זה הגיון של ארבע אמהות, הגיון שייצר לנו את חיילי השוקולד (ואני לא יותר טוב מהם, שיהיה ברור), שהפסידו במלחמה האחרונה.

      צריך להגיד כמה דברים פשוטים.

      אנחנו כאן כי יש ערך לעצמאות ולחיים בכבוד של העם היהודי בארצו.

      העצמאות הזו עולה בדם, בחיים של עשרות ומאות חיילים לשנה - ומי שרוצה לחיות כאן צריך להיות מוכן לשלם את המחיר הזה בלי משפטים ילדותיים כמו 'חיים של חייל אחד לא שווים חיים של אלף מחבלים' ו'נעשה הכל כדי להחזיר את הבנים שלנו'.

      כן, המדינה צריכה לעשות הרבה למען חייליה, כולל כל מיני נסיונות לשחררם כשהם נופלים בשבי, אבל עדיין אסור להקצי ותמיד צריך לשים גבולות. צריך להיות קצת חזקים.

      הגב לתגובה זו

  • 121.

    לשחרר ךשחרר לשחרר

    דןש, 09/04/07 16:34

    כל עוד הדרישות עוסקות בשחרור עצירים שלא הועמדו עדין וכפי הניראה גם לא יועמדו למשפט אין כל בעיה במספרים.
    כל עוד הדרישה לגבי מי שהורשע לפני הסכם אוסלו לא צריכה להיות בעיה לגביו
    הבעיה היא באלו שהורשעו לאחר הסכם אוסלו ונמצאו רוצחים במו ידיהם ו/או משלחים צמודים. כאן יש להאבק על אי שחרורם אבל... בסופו של דבר אל לנו למנוע את שחרורו של אף חטוף/שבוי ישראלי המצוי בידי אירגוני מחבלים ו/או ארגוני פשע אחרים, במיוחד כלפי אלו שפעלו למען המדינה ו/או בשליחותה

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    שחררתם פעם וזה ימשך לעד - כשיטה (ל''ת)

    הרצל, 09/04/07 16:33

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    לא לשחרר...לא לשחרר...לא לשחרר...לא לשחרר...!!!!! (ל''ת)

    דניאלה, 09/04/07 16:19

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    נרצחו ע''י מחבלים ששוחררו: 177 אנשים

    מפוכח, 09/04/07 16:18

    177 אנשים! 177 אנשים! 177 אנשים!

    וכמה ע''י אלו שישוחררו?

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    האם אתה מוכן שגלעד ישאר בשבי, ובלבד שהרוצל לא ישוחרר? (ל''ת)

    מחכה לתשובה, 09/04/07 16:11

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    תגובה למאיר אינדור

    שולה, 09/04/07 16:08

    אני תושבת הצפון, אם שכולה לנפגעת טרור, מבקשת להבהיר מספר דברים ולהתיחס לכתבה:
    1. מאיר אינדור אמנם עומד בראש עמותה של נפגכי טרור אך אותה עמותה אינה מוכרת על ידי ממשלת ישראל כמייצגת את נפגעי הטרור בארץ.
    ממשלת ישראל נתנה אישורה לארגון נפגעי טרור שהוא המייצג את הנפגעים בכל מקום שידרש. הם אלה היחידים המוכרים ויכולים לדבר בשם הנפגעים.
    2. כתושבת הישוב מול מרון אל ראס, שחוותה את המלחמה האחרונה על בשרה ומקרוב, אני מבקשת להצהיר ששיחרורם של החיילים הישראלים הכלואים חייב להעשות ו מ י ד , וגם אם במחיר שחרור המחבלים הכלואים.

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    התנאי הראשון הבל יעבור שהממשלה

    עמוס, 09/04/07 15:51

    חייבת לדרוש לפני כל מו''מ הוא הוכחת חיות.

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    זה הכל המתנחלים!אל תתנו להם לנצל את המשפחות השכולות! (ל''ת)

    יונה הנביא, 09/04/07 15:51

    הגב לתגובה זו

    • ולמה לא השמאל מנצל? הרי הוא בעד שחרור מחבלים פוליטי

      אה, 10/04/07 01:08

      ללא קשר לחטיפה

      הגב לתגובה זו

  • 113.

    עסקת שחרור שליט

    פרידמן אלי, 09/04/07 15:48

    לא לשחרר רוצחים

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    אסור לשחרר - זה יוביל לחטיפה הבאה

    דידון, 09/04/07 15:41

    עם כל הצער למשפחת שליט - אין לשחרר כמות גדולה של אסירים כנגד שליט - זה יוביל לחטיפה הבאה

    הגב לתגובה זו

    • אז מה גרם לחטיפה הראשונה? (ל''ת)

      אורן, 09/04/07 19:55

      הגב לתגובה זו

      • מה גרם לרצח הראשון? לגניבה הראשונה? לאונס הראשון?

        אור, 10/04/07 08:44

        זה לא חשוב, אבל צריך לעצור את החטיפה הבאה,רצח הבא,אונס הבא וגניבה הבאה.
        ולשחרר אירים זה יוביל לעוד חטיפות.
        הגיע הזמן לעצור את הטירוף הזה.

        הגב לתגובה זו

  • 111.

    מִסְפֵּד

    משה טבנקין., 09/04/07 15:17

    מִסְפֵּד

    הַשְכוֹל מִתְהַפֵּך בְּגַנֵּנוּ כְּחֶרֶב.
    פּוֹקְדֵנוּ הַשְכוֹל, בֵּית-אֵם וּבֵית-אָב.
    עִם שַחַר יָצָא נַעֲרֵנוּ – עִם עֶרֶב - -
    בָּא בּוֹקֶר. תַּם יוֹם – הוּא לא שָב.

    הָיָה נַעֲרֵנוּ – עֵץ זַיִת מַכְסִיף,
    הָיָה – צַפְצָפָה חֲלוּמַת הֶעָלִים.
    הָיָה נַעֲרֵנוֹ – אַלּוֹן מַעֲנִיף,
    הָיָה הַתָּמִיר בּדְקָלִים !

    נוֹלַד נַעֲרֵנוּ בְּצֵל הַגִּלְבּוֹעַ.
    רוּחַץ נַעֲרֵנוּ בְּנַחַל חֲרוֹד.
    נַעֲרֵנוּ שֶלָנוֹ הַטּוֹב, הַגָּבוֹהָּ.
    אֲהַבְנוּך עַד צְחוֹק וּדְמָעוֹת !

    הָיָה נַעֲרֵנוּ – שְדֵה פַלְחָה מוֹרֶקֶת.
    הָיָה – עַפְעַפֵּי שַחֲרִית נִקְרָעִים.
    הָיָה – כְּתִפְרַחַת תַּפּוּחַ צוֹחֶקֶת.
    הָיָה הַבָּשוּם בַּפְּקָעִים !

    נִגְמַל נַעֲרֵנוּ לְאוֹר וְלִתְכֵלֶת.
    נוֹעַד נַעֲרֵנוּ לִשְבוֹעַ יָמִים.
    נַעֲרֵנוּ הַגֵּא, נַעֲרֵנוּ בְּרוֹש-יֶלֶד,
    אֵיך זָנַק מוּל חֶרְמֵש הַדָּמִים !

    הָיָה נַעֲרֵנוּ – כְּאוֹרֶן הַחוֹרֶש.
    הָיָה – תְּאֵנָה הַחוֹנֶטֶת פַּגִים.
    הָיָה נַעֲרֵנוּ – הֲדַס סְבוּךְ הַשוֹרֶש.
    הָיָה הלוֹהֵט בַּפְּרָגִים !

    הָיָה נַעֲרֵנוּ – בָּבַת-יִזְרְעֶאל,
    טִיפְּחוּהוּ תְּכוֹל-שַחַק, מָטָר וְשָרָב.
    לְפּוֹעַל-חַיָּיו עֵמֶק-רֵעַ יִחֵל,
    יִחֵל וּבָטַח. לא לַשָוְוא ! –

    הָיָה נַעֲרֵנוּ – כְּצוּק הַגִּלְבּוֹעַ,
    הָיָה – כִּמְעוּף נְשָרָיו נֶאְדָּר –
    אַמִּיץ וְנוֹעָז וְגָבוֹהָּ-גָבוֹהָּ
    עַד אַחֲרוֹן רְגָעָיו מוּל הַצָּר.

    משה טבנקין.

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    משפחת סעדון 7 שנים ללא קבר לבן ללא ידיעה איפה הייתם שמאלנים??? (ל''ת)

    בז לכם, 09/04/07 15:12

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    חי או מת?

    אהרון, 09/04/07 15:03

    טעות מהצד שלנו שתמיד חוזרת, תפיסת מחבלים בעלי פרופיל בחיים (ברגותי ושות'). עדיף להעביר הלאה את המחבלים האלו כך שכל עיסקת חלופי אסירים עתידית תהיה פחות כואבת למשפחות שנפגעו מארועי הטרור הפלסטיני. עתה כבר אין ברירה, האויב הפלסטיני מכופף לנו את היד חזק למטה ויש לבצע את עיסקת חילופי השבוי באסירים.

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    בעיה (ל''ת)

    אנחנו בצרות, 09/04/07 14:57

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    כולם צודקים

    עוזי, 09/04/07 14:53

    אין תשובה חד משמעית האם לשחרר או לא,אך צריך לבדוק איך הגענו למצב הזה,אני חושב שהמצב רק מחמיר מהרגע שהסכמנו להחזיר להם שטחים,מאותו זמן המצב רק מחמיר ומסלים,הפלסתינאים למדו מהחיזבאללה,ואם נשלם הפעם בפעם הבאה נשלם יותר(ואני לא פוסק האם לשלם במחבלים תמורת גלעד שליט או לא)

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    ליבי עם המשפחות , אך צריך עצבי ברזל

    אלי, 09/04/07 14:42

    נדרשת מנהיגות עם עצבי ברזל שלא מתפשרת עם דרישות החוטפים ועומדת מול המשפחות החטופים שנעשו חלק מרוטינה של שנים . שחרור מסיבי של מחבלים ללא פרופורציה מספרית לא עוצרת את התהליך והרצון להפסיק לחטוף חילים .לכן נדרש למזער נזק זה הדרגתית כדי שלחטיפות מיקוח לא ימשיכו.

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    ליבי עם שליט אבל....

    עד כאן, 09/04/07 14:38

    לא משחררים רוצחים ולא נותנים פרס לטרור ולא החטיפה הבאה היא רק עיניין של זמן!!!

    הגב לתגובה זו

    • המשך לתגובה 105

      לת, 09/04/07 16:48

      אני תומכת בדיעה זו....רוצח הוא תמיד רוצח!!!!אם ישחררו את הרוצחים ,הם ימשיכו לרצוח ללא תקנה!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    לשחרר ראש תמורת ראש

    רונן, 09/04/07 14:24

    החלפת שבויים אחד תמורת אחד וגופה תמורת גופה
    מדוע אנחנו מלמדים אותם שתמורת חטוף ישראלי ניתן לשחרר אלפים ?

    עם כל הכאב של הורי החטוף יש עדין סיכוי להחליפו עם אישיות רמת מעלה בן העצורים . להורי החיילים שנפלו בקרב להצלת החטופים אין את הלוקסוס הזה .
    חייבים להראות לעולם שאנחנו נחליף ראש תמורת ראש.

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    לשחרר את גלעד בכל מחיר!!! (ל''ת)

    א, 09/04/07 14:21

    הגב לתגובה זו

    • בכל מחיר?

      בודר, 09/04/07 16:34

      אין דבר כזה ''בכל מחיר''!

      הגב לתגובה זו

      • למה ''אין'' ? - יש ! להחזיר להם למשל את

        פוני, 09/04/07 17:16

        באר-שבע אשר היתה בחלוקת-48 אצלהם.

        הגב לתגובה זו

        • למה את ב''ש?! למה לא את ת''א?!

          שפוי, 09/04/07 17:46

          אולי ניתן להם את אמא שלך ועוד 71 שמאלניות קיצוניות. אמנם הן כבר לא ממש בתולות אבל יכול להיות שהן עדיפות על 72 הבתולות בגן עדן (בכ''ז, גם ערבים מעדיפים שמאלניות על ערביות).

          תמיד היו השמאלנים הקיצוניים נדיבים על חשבון אחרים.

          הגב לתגובה זו

  • 102.

    להיות עם של פחדנים בארצנו ארץ ציון וירושלים (ל''ת)

    הפלסטינית, 09/04/07 14:13

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    להשתיל לאסירים ציפ למעקב!

    דני, 09/04/07 14:12

    לפני שמשחררים אותם לישתול להם ציפ אלקטרוני בגוף למעקב. אחכ יודעים איפה הם בכל רגע. אפשר לישלוח גם טיל מונחה ציפ אם רוצים או לדעת איפה הם.

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    לייבש את בצת הטירור

    עורו פחדנים, 09/04/07 14:12

    ביצת הטירור מורכבת ממבצעים, מפעילים, מתכננים, אידאולוגים, ואוכלוסיה מסייעת שמקרבה באים כל המרכיבים.

    הכנעת הטירור מחייבת טיפול משולב בכל האלמנטים כאשר המטרה הראשית היא לגרום לאוכלוסיה עצמה למנוע טירור בגלל תג המחיר שהיא תשלם.

    לכן כדי שכל פלסטיני לא יישן בלילה וילך לבדוק במסגד מי הולך להיות שהיד מול היהודים הוא צריך מוטיבציה.

    רק כאשר מי ממרכיבי הטירור יידע שכל הסביבה שלו תשלם, המשפחה, הכפר, והשכונה, הם לא יישנו בלילה וייפעלו למניעת פיגועים ביהודים.

    הכירורגיה האידיוטית שלכם רק גורמת לאלפי קורבנות פלסטינים וישראלים לחינם.

    טוב מאה פלסטינים היום מעשרות אלפים פלסטינים ויהודים מחר.

    אסור לתת לפלסטינים לנהל מולנו מלחמה דלוקס, רוצים שלום כן, רוצים מלחמה הם יקבלו בשיטות שלהם.

    לכל החכמולוגים עם דעת העולם
    1. העולם לא ככ אכפת לו
    2. העולם מסתכל עלינו איך אנחנו מגיבים, אם אנחנו בפאניקה מתנפלים עלינו אם לא הם מתיישרים
    3. משרד החוץ עולה לנו 1.28 מיליארד שקל עם אפס תוצאות וצרת חוץ מתבוסה עכשיו, עם עשירית מהסכום ומשרד יחסי ציבור טוב אפשר לעשות ניסים ונפלאות

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    אין ברירה חייבים עונש מוות למחבלים/רוצחים

    שפוי, 09/04/07 14:12

    אחרת אנו מעמידים את עצמנו במצב בילתי אפשרי. מצד אחד חייבים החזיר את החיילים הביתה ושלא יהיו בשבי האויב אך מצד שני אנו משחררים את הרוצחים אשר יגרמו לנרצחים נוספים. חייבים עונש מוות מהיר מייד לאחר גזר הדין.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    לפוצץ צמיגים של משאיות המאכילות את האוייב במעברים לעזה (ל''ת)

    יהודי פשוט, 09/04/07 14:11

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    צריך לחבל בעמודי החשמל המובילים לעזה (ל''ת)

    יהודי, 09/04/07 14:10

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    מי שעושה עסקים עם האוייב לא יכול להלחם בו (ל''ת)

    בינו צדיק, 09/04/07 14:09

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    מחזק את ידי ארגון אלמגור (ל''ת)

    רונן, 09/04/07 14:09

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    רק אלפי הרוגים פלסטינים בעזה ישחררו את שליט (ל''ת)

    ובשמחה ללא, 09/04/07 14:09

    הגב לתגובה זו

    • פשוט ומאוד נכון ! (ל''ת)

      צילה, 09/04/07 17:17

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    לא נכנעים לטירור

    אמרו הישראלים, 09/04/07 14:08

    ביצת הטירור מורכבת ממבצעים, מפעילים, מתכננים, אידאולוגים, ואוכלוסיה מסייעת שמקרבה באים כל המרכיבים.

    הכנעת הטירור מחייבת טיפול משולב בכל האלמנטים כאשר המטרה הראשית היא לגרום לאוכלוסיה עצמה למנוע טירור בגלל תג המחיר שהיא תשלם.

    לכן כדי שכל פלסטיני לא יישן בלילה וילך לבדוק במסגד מי הולך להיות שהיד מול היהודים הוא צריך מוטיבציה.

    רק כאשר מי ממרכיבי הטירור יידע שכל הסביבה שלו תשלם, המשפחה, הכפר, והשכונה, הם לא יישנו בלילה וייפעלו למניעת פיגועים ביהודים.

    הכירורגיה האידיוטית שלכם רק גורמת לאלפי קורבנות פלסטינים וישראלים לחינם.

    טוב מאה פלסטינים היום מעשרות אלפים פלסטינים ויהודים מחר.

    אסור לתת לפלסטינים לנהל מולנו מלחמה דלוקס, רוצים שלום כן, רוצים מלחמה הם יקבלו בשיטות שלהם.

    לכל החכמולוגים עם דעת העולם
    1. העולם לא ככ אכפת לו
    2. העולם מסתכל עלינו איך אנחנו מגיבים, אם אנחנו בפאניקה מתנפלים עלינו אם לא הם מתיישרים
    3. משרד החוץ עולה לנו 1.28 מיליארד שקל עם אפס תוצאות וצרת חוץ מתבוסה עכשיו, עם עשירית מהסכום ומשרד יחסי ציבור טוב אפשר לעשות ניסים ונפלאות

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    שצהל הבזוי ייכנס כבר לעזה יהפוך אבן על אבן ויביא אותו חזרה חי או מת (ל''ת)

    עם אלפי הרוגים, 09/04/07 14:06

    הגב לתגובה זו

    • זה הכי חכם (ל''ת)

      אתה לא רציני, 10/04/07 01:10

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    רק פעולה צבאית לשחרר חטופים מה קורה פה (ל''ת)

    kjhkj, 09/04/07 13:59

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    אם בריטניה לא שחררה וקיבלה בחזרה

    אביב, 09/04/07 13:59

    אז למה אנחנו צריכים לשחרר?

    הגב לתגובה זו

    • למה?'' כי אנחנו לא בריטים או צרפתים אנחנו יהודים שנואים (ל''ת)

      על המוסלמים, 09/04/07 14:50

      הגב לתגובה זו

    • את מי בדיוק הבריטים היו צריכים לשחרר? (ל''ת)

      עדי, 09/04/07 15:06

      הגב לתגובה זו

    • נכון מאד ! לא צריך לשחרר אף אחד מהם !!!!! (ל''ת)

      בר מוחא, 09/04/07 15:19

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    עונש מוות!!!

    NY, 09/04/07 13:58

    אם היו מיישמים את עונש המוות לרוצחים הנתעבים האלה לא היתה בעיה. במקום זה היינו משחררים משתפי''ם, גנבים....אבל לא רוצחים.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    אנטבה 2

    גאווה לאומית, 09/04/07 13:48

    המחבלים צריכים לדעת שיש לעם הזה גאווה ובטחון עצמי.
    צריך להכנס לעזה ולהוציא אותו ואפילו זה יקח זמן עד שיהיה מספיק מודעין למבצע.

    הגב לתגובה זו

    • סיכוי אפסי להצלחת פעולת חילוץ ראה מקרה נחשון וקסמן ז''ל (ל''ת)

      שכל לפני, 09/04/07 14:37

      הגב לתגובה זו

      • זה מה שיש! למה לקחת את הפתרון הקל? לשחרר מחבלים?

        אלמגור צודקים, 09/04/07 18:28

        אם לא תהיה הרתעה ויהיה רק תבותסנות, אנו מזמינים חטיפות נוספות וגלי פיגועים שיזעזעו את המדינה.

        הגב לתגובה זו

    • באנטבה היה לנו יותר מזל משכל (ל''ת)

      ., 09/04/07 14:48

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    לשנות את חוקי המישחק

    אלי, 09/04/07 13:46

    החמס הוא הממשלה הפלסטינית והוא שחטף את גילעד שליט לכן על ישראל לעשות כמותם ולהתחיל לחטוף את אנשי הרשות החל מהשוטר הפשוט ועד לאחרון הבכירים ובנוסף לא לתת מידע על מצבם ובטח שלא ביקור של הצלב האדום לא ייתכן שחייל שיצא להגן על המולדת יגרום נזק בסדר גודל שכזה צריך תמיד ליזכור שיש לא מעט חיילים שמסרו את נפשם כדי ללכוד את אותם מחבלים שהם דורשים בתמורה לגילעד שליט וזה בנוסף לאלה שנירצחו על ידי אותם מחבלים אים לא נתחיל לשלם לאויבנו באותה המטבע ההפסד שלנו הוא רק עיניין של זמן ולהוכחה ראו מה שקרה בעשור האחרון

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    אולמרט חייב להיות חזק

    אחד העם, 09/04/07 13:46

    ובניגוד לקודמיו לומר בכאב למשפחות שאין בכוונתו להסחט כמו בעבר.
    ועד שלוא ישוחררו הבנים , לפגוע קשות בפלסטינים.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    ל 38

    דוד בוחבוט, 09/04/07 13:46

    אמרתה נכון שלום ומו''מ עושים עם אויבים אך אם אין וויתורים משני הצדדים ורצון להגיע להסכם אז זה לא מו''מ אלא כניעה מטופשת.
    אסור לשחרר רוצחים. הפגיעה במשפחות הנרצחים תהיה אדירה וכמוה ככניעה ובגידה במשפחות במערכת המשפטית ובבטחוננו.
    ואם עדיין לא הבנתה שרוב הפלשטינאים לא רוצה שלום אתה הזוי תלוש מהמציאות ומסוכן לשלומנו נ.ק.ו.ד.ה.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    177 איש נרצחו ע''י מחבלים ששוחררו

    177, 09/04/07 13:40

    אני בהלם .
    לא לשחרר אף מחבל אחד , שיש סיכוי ולו הקטן ביותר שיחזור לפעילות מלחמתית.
    הצילו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    משפחת רוזנשטיין צריכה לחטוף כדי לשחרר אותו?

    אייר, 09/04/07 13:38

    האם המדינה שלנו נפלה על הראש?
    מי שבכלא ישאר בכלא no matter what

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    לא לשחרור מחבלים עם דם על הידיים

    נתן, 09/04/07 13:37

    מי שרוצח חייב לדעת שלא ישוחרר, אחרת איזה דילמה תהיה לרוצח

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    אם הייתי בעד שחרור רוצח בני/תי או אשתי

    מסעוד, 09/04/07 13:33

    תשובה אחת לכך.
    כנראה שלא כל כך אהבתי אותם.

    האם לא תמוה בעיניכם שמוותרים כל כך בקלות?
    מר שליט !!! בנך חי !! אני לא הייתי רוצה להתחלף איתך.
    אבל, מה עם מצפונך אם אותו אסיר שישוחרר, ירצח את הבת שלי....או של יהודי אחר.
    מה תשיב לי/לנו?
    יש משפחות שנתנו קרבן והבן/ת, אבא/אמא/אחות/אח, פשוט לא חזרו, ובמקרה הטוב חזרו בארון.
    נכון כואב שהבן לא איתך, אבל לעזאזל הוא חי.
    אני באמת מאחל לך שתהיה חזק.
    מאחל ומתפלל שבנים ישובו במהרה.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    האם הם בכלל בחיים ????

    קובי, 09/04/07 13:31

    אנחנו יוצאים מתוך נקודת הנחה לא הגיונית , רבותי , לפני כל עסקה שהיא , חייבים לקבל הוכחות שהחיילים חיים .
    עד היום אין אפילו צל של הוכחה נהפוך הוא , כל ההתנהלות של החמאס והחיזבאללה מראה שאין להם חיילים חיים , בכל פעם שיש להם מישהוא חטוף מת הם מסתירים את העובדה הזאת ומשחקים כאילו הוא חי , אבל כאשר יש להם אסיר חי הם מייד מראים אותו לכלי התקשורת כדי להראות את עליבותנו וליצור לחץ אדיר בתוך החברה הישראלית .
    זה משחק אכזרי ברגשות שהמרצחים האלו פיתחו ושיכללו .
    אני דורש ממשלת ישראל , לפני כל עיסקה , לפני כל מחווה , קודם כל כולנו רוצים הוכחה שאכן החיילים בחיים , אנחנו לא נשחרר אף אחד בתמורה לארון נקודה .

    שיראו הוכחה שהם בחיים !!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • אתה כל כך צודק!!!! היחיד לעניין פה... (ל''ת)

      עמית, 09/04/07 18:34

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    מתבר שניתן להיות גם שכול וגם פרימיטיבי אגוצנטרי וטיפש במקביל (ל''ת)

    האמת הלא נעימה, 09/04/07 13:29

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    צריך להמציא חוק שברגע שתופסים חייל ורוצים להחליף אותו

    חוק גאוני, 09/04/07 13:26

    אז צריך להרוג את כל האסירים הבטחוניים 10% כל יום. מתחילים בכבדים יותר ולבסוף בקלים יותר. ככה ימנע מצב שיתפסו את ישראל בגרון.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    Lo shave le atzil hayal tmurat od retzihot (ל''ת)

    tomer, 09/04/07 13:26

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    ישנם גם דרכים אחרים ויעילים לא פחות

    תלם אהרון, 09/04/07 13:24

    המדינה הזו שבקה חיים ,אין ולא היה לה דרכים יצרניים אחרים ,רק חיפשו את הדרך הקלה ביותר!!!!!!!!!!רבין,פרס,אריק שרון !!!!!אבל לא אצל ביבי נתניהו אצלו הכל היה אחרת !!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    הערבים למדו את השיטה- חוטפים ישראלי או שניים ומקבלים בתמורה אלף

    איתי, 09/04/07 13:05

    ולכן גל החטיפות צפוי להימשך מעתה והלאה. צריך להפעיל יותר מודיעין ולנסות לחלץ אותו במבצע צבאי. בניגוד לחטופים בלבנון עזה היא רצועה סגורה ואפשר לנסות לאתר אותו

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    גברת 33 את מזמינה את החטוף הבא

    ציפורי, 09/04/07 12:57

    ואולי זה יהיה בנך או משהו אחר המקורב למשפחתך. אז היזהרי לך בהתחכמויות.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    למה בכלל מדברים עם הטרוריסטים האלה?

    נתן, 09/04/07 12:56

    מה עם האלטרנטיבה?

    למה אין מתקפה מאסיבית על רצועת עזה? עכשיו פסח, היינו צריכים לתת להם את 10 המכות. ככל שהיו מתעקשים באי שחרור שליט, ככה היו סובלים יותר.

    נמאס מהרפסנות והלוזריות הזאת.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    האם נגלה אי פעם באיזה נשק סודי מצליח אולמרט להשתיק את פלמח זאבי?

    שתיקת הזאבים, 09/04/07 12:53

    מדוע אינכם מפרסמים שאלה חשובה ונוקבת זו? אל חשש מהאמת

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    לגילה אחותו של אילן סעדון ז''ל הרבה אהבה וכוח לך ולמשפחה (ל''ת)

    עם ישראל חי, 09/04/07 12:52

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    לחטוף אותם , ולשחרר את החטופים החדשים בלבד בתמורה

    משה, 09/04/07 12:51

    החטופים שלקחנו מהם יחזרו באותו מצב בו יחזור גלעד שליט
    לחטוף בני משפחות של החוטפים ובכירים אחרים בחמס.

    הטענה שצריך לעשות הכל היא פופוליסטית:
    מה יקרה אם יגידו לנו לחשוף את סודות הכור בדימונה בתמורה ?
    יש המון צער על החטופים , ואם הייתי בן משפחה כנ''ל הייתי אומר לעשות הכל , אבל כעם ומדינה זה לא יכול להיות השיקול היחיד במשוואה !
    לצערי חייהם של הנרצחים החדשים בידי המחבלים המשוחררים לא פחות שווים מחייהם של החטופים.
    וכל פעולה שבה הצד השני הרוויח בסופו של דבר מהחטיפה מעודדת את החטיפה הבאה !

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    אין פודים יותר מכפי שוויו! חיל תמורת חיל!!

    אבי, 09/04/07 12:49

    גם אם זה היה בני הייתי אומר כך.
    הסיכוי היחידי שלנו להישאר כן במזרח התיכון הוא ההרתעה.
    הם רבים מאיתנו.
    הם חזקים מאיתנו.
    ה ר ת ע ה !!!

    והרתעה רוכשים רק ע''י עקביות, חוסר רחמים ואכזריות היכן שצריך.
    עם כל הכאב שח משפחות השבויים (הם שבויים ולא חטופים) הטרגדיה שלהם היא אישית ''לא יותר'' מאשר נפגעי תאונות דרכים.
    ולכן אין פודים אותם במחיר סיכון אחרים.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    שחרור חייי צה''ל דוחה הכל

    אלי, 09/04/07 12:46

    הצלת חיילי צה''ל השבויים קודמת לכל שיקול אחר יהא אשר יהא.
    גם לאחר שחרורם של מחבלים צה''ל במידת הצורך יוכל לחסלם או לעוצרם.
    כל אחד מהמתנגדים לשחרור מחבלים ואיחנו נמנה על אלה שנפגעו מהם צריך לשאול את עצמו שאלה אחת ויחידה. איך אני הייתי פועל אם בני היה חטוף בידיהם.בטוחני כי מרבית האנשים היו עונים צריך לשחרר מחבלים ובלבד לשחרר את הבנים.

    הגב לתגובה זו

    • ואם הבן שלך...

      ארז, 09/04/07 14:02

      ייחטף, או חלילה יירצח, בידי אחד מהמשוחררים האלה?

      הגב לתגובה זו

      • אז הוא ישנה את דעתו ..

        ניר, 09/04/07 17:38

        איכפת לו ?

        הגב לתגובה זו

    • אם הייתי במקומם, הייתי מתנגד לשחרור אסירים

      יעקב, 09/04/07 18:30

      ואני עומד בהחלטה הזו לתמיד.

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    מי שישב 18 שנה בכלא, גם אם הוא רצח, הוא הסיכון הבטחוני הכי קטן.

    עמי, 09/04/07 12:45

    ואותו צריך לשחרר ראשון.

    הסיכוי שהוא ירצח שוב הוא אפסי. ולמרבה הצער, זה שהוא יישב בעלא לא יחזיר את מי שהוא רצח. אבל זה שהוא ישוחרר כן יחזיר הביתה את גלעד שליט - חייל שנשלח ע''י המדינה, והיא חייבת להחזיר אותו!

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    אסור לשחרר רוצחים בשום מחיר !!!

    רוני, 09/04/07 12:40

    אסור שנשחרר יותר מאסיר אחד תמורת אסיר אחד,אם גלעד היה בני לא בטוח שהייתי כותב את מה שאני כותב אבל צריך גם להתייחס למי שכותב מתוך היגיון ולא מתוך רגש.אסור לשחרר רוצחים בשום מחיר

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    זו התוצאה של מדניות ההתקפלות של השנים האחרונות. אנחנו מפגינים חוסר

    חוכמה יהודית, 09/04/07 12:38

    אונים וחולשה. אין לשחרר רוצחים ויש לקבוע רף חדש לכך. יש ללמד את אויבינו שהם לא ישיגו מה שהם רוצים בדרך זו גם אם המחיר יהיה באי החזרת החטופים. יש לנקוט בשיטות יצירתיות ולגמול להם כגמולם.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    צדק

    רודף צדק, 09/04/07 12:36

    צריך לשחרר את כול המחבלים ולקבל את השבועים בחזרה אבל ברגע שהם עוברים את הקו לפוצץ את האוטובוס של המחבלים ולהרוג את כולם וככה נהיה שווים ההורים השכולים יהיו מרוצים והורי החטופים יהיו מרוצים . ושתהיה לנו ארץ נהדרת .

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    לא רוצים ללמוד שאסור לוותר

    בן ציון, 09/04/07 12:35

    כל פעם שמבתרים עולה לנו ביוקר. כשברק ברח מלבנון החזבלה והחמס התחזקו ועלה לנו במאות קורבנות ועוד יעלה. כך כששיחררו מחבלים מסוכנים. כדי לשחרר רת גילד צריך לתקוף אותם מכל המדדים עד שיבינו שעולה להם יותר מדי ביוקר ויבקשו לשחרר את גילד או כל אחד שיהיה בצרה. רק כך ילמדו שלא מסחקים איתנו

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    גלעד שליט יאלץ להיות חייל במלחמה הזו

    קידוש השם, 09/04/07 12:35

    ולהקריב את עצמו.
    כי רוצחים אסור לשחרר.
    צריך לחשוב קדימה, דבר שאנחנו הישראלים לא מסוגלים אף פעם לעשות וזה בעוכרינו. אדם אחד שווה הרבה אנשים אחרים שינצלו מפני הרוצחים האלה אם לא ישוחררו וישבו בכלא.

    הגב לתגובה זו

    • צודק. עם כל הצער. (ל''ת)

      גד, 09/04/07 13:49

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    לא בכל מחיר ! אין לעשות שחרורים סיטונאים !!!

    אלי, 09/04/07 12:34

    אם כך מחר הם ימשיכו לחטוף ואין שום טעם להעמיד רוצחים לדין ניתן פשוט להעניק להם ישירות את המענק הכספי שהסעודים יתנו להם.
    בשביל מה צריך בתי כלא ? נכון יש חייל חטוף , אבל מה נשיג במחיר שיחרורו של חייל אחד ? אובדן מדינה שלמה ?

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    אנחנו צריכים את ברוך מרזל

    רן, 09/04/07 12:31

    בבחירות שיבואו בקרוב כולנו נשבור חזק ימינה ונבחר בחזית יהודית-לאומית של ברוך מרזל.

    היום המפלגה הימנית היחידה שקיימת היא חזית יהודית-לאומית של ברוך מרזל .

    התגלה פרצופם האמיתי של ישראל-ביתנו ושל אביגדור ליברמן. ליברמן יושב בממשלה שמפקירה למוות את תושביי שדרות אשקלון ויישובי עוטף עזה לחסדיהם של הקסאמים של ארגוני המרצחים מעזה שזה אומר שהוא שוטף לפשע.

    אנחנו מאמינים אמונה עיקשת שארץ-ישראל שייכת לבני-ישראל ולא לבני ישמעאל.

    מי שמשחרר את הטרוריסטים האלו שידייהם מגואלות בדם יהודי הוא פושע ארי ברור שהנבלות האלו יחזרו לעסוק בטרור ולהמשיך בניסיונתיהם לרצוח יהודים .כמו-כן צריכים לשחרר את האסירים היהודים שנמקים בכלא כמו עמי פופר,יונה אברושמי,וחברי מחתרת בת-עין.

    ברוך מרזל הוא היחיד שיכול לעשות כאן סדר מרזל הוא ימין אמין ימין אמיתי ללא-פשרות מרזל הוא התשובה לטיבי ביילין ובשארה
    תצטרפו גם לחזית יהודית-לאומית.

    מסכימים?

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    אנחנו צריכים את ברוך מרזל

    רן, 09/04/07 12:31

    בבחירות שיבואו בקרוב כולנו נשבור חזק ימינה ונבחר בחזית יהודית-לאומית של ברוך מרזל.

    היום המפלגה הימנית היחידה שקיימת היא חזית יהודית-לאומית של ברוך מרזל .

    התגלה פרצופם האמיתי של ישראל-ביתנו ושל אביגדור ליברמן. ליברמן יושב בממשלה שמפקירה למוות את תושביי שדרות אשקלון ויישובי עוטף עזה לחסדיהם של הקסאמים של ארגוני המרצחים מעזה שזה אומר שהוא שוטף לפשע.

    אנחנו מאמינים אמונה עיקשת שארץ-ישראל שייכת לבני-ישראל ולא לבני ישמעאל.

    מי שמשחרר את הטרוריסטים האלו שידייהם מגואלות בדם יהודי הוא פושע ארי ברור שהנבלות האלו יחזרו לעסוק בטרור ולהמשיך בניסיונתיהם לרצוח יהודים .כמו-כן צריכים לשחרר את האסירים היהודים שנמקים בכלא כמו עמי פופר,יונה אברושמי,וחברי מחתרת בת-עין.

    ברוך מרזל הוא היחיד שיכול לעשות כאן סדר מרזל הוא ימין אמין ימין אמיתי ללא-פשרות מרזל הוא התשובה לטיבי ביילין ובשארה
    תצטרפו גם לחזית יהודית-לאומית.

    מסכימים?

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    אנחנו צריכים את ברוך מרזל

    רן, 09/04/07 12:30

    בבחירות שיבואו בקרוב כולנו נשבור חזק ימינה ונבחר בחזית יהודית-לאומית של ברוך מרזל.

    היום המפלגה הימנית היחידה שקיימת היא חזית יהודית-לאומית של ברוך מרזל .

    התגלה פרצופם האמיתי של ישראל-ביתנו ושל אביגדור ליברמן. ליברמן יושב בממשלה שמפקירה למוות את תושביי שדרות אשקלון ויישובי עוטף עזה לחסדיהם של הקסאמים של ארגוני המרצחים מעזה שזה אומר שהוא שוטף לפשע.

    אנחנו מאמינים אמונה עיקשת שארץ-ישראל שייכת לבני-ישראל ולא לבני ישמעאל.

    מי שמשחרר את הטרוריסטים האלו שידייהם מגואלות בדם יהודי הוא פושע ארי ברור שהנבלות האלו יחזרו לעסוק בטרור ולהמשיך בניסיונתיהם לרצוח יהודים .כמו-כן צריכים לשחרר את האסירים היהודים שנמקים בכלא כמו עמי פופר,יונה אברושמי,וחברי מחתרת בת-עין.

    ברוך מרזל הוא היחיד שיכול לעשות כאן סדר מרזל הוא ימין אמין ימין אמיתי ללא-פשרות מרזל הוא התשובה לטיבי ביילין ובשארה
    תצטרפו גם לחזית יהודית-לאומית.

    מסכימים?

    הגב לתגובה זו

    • מי זה??? (ל''ת)

      עדי, 09/04/07 13:59

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    אנחנו צריכים את ברוך מרזל

    רן, 09/04/07 12:30

    בבחירות שיבואו בקרוב כולנו נשבור חזק ימינה ונבחר בחזית יהודית-לאומית של ברוך מרזל.

    היום המפלגה הימנית היחידה שקיימת היא חזית יהודית-לאומית של ברוך מרזל .

    התגלה פרצופם האמיתי של ישראל-ביתנו ושל אביגדור ליברמן. ליברמן יושב בממשלה שמפקירה למוות את תושביי שדרות אשקלון ויישובי עוטף עזה לחסדיהם של הקסאמים של ארגוני המרצחים מעזה שזה אומר שהוא שוטף לפשע.

    אנחנו מאמינים אמונה עיקשת שארץ-ישראל שייכת לבני-ישראל ולא לבני ישמעאל.

    מי שמשחרר את הטרוריסטים האלו שידייהם מגואלות בדם יהודי הוא פושע ארי ברור שהנבלות האלו יחזרו לעסוק בטרור ולהמשיך בניסיונתיהם לרצוח יהודים .כמו-כן צריכים לשחרר את האסירים היהודים שנמקים בכלא כמו עמי פופר,יונה אברושמי,וחברי מחתרת בת-עין.

    ברוך מרזל הוא היחיד שיכול לעשות כאן סדר מרזל הוא ימין אמין ימין אמיתי ללא-פשרות מרזל הוא התשובה לטיבי ביילין ובשארה
    תצטרפו גם לחזית יהודית-לאומית.

    מסכימים?

    הגב לתגובה זו

    • אני מסכים. מנהיג לא תבוסתן ואמיץ. (ל''ת)

      בחירות ראשונות, 09/04/07 18:31

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    יהיו עוד חטיפות

    רחל, 09/04/07 12:21

    למה לתת לרוצחים ללכת הביתה?

    למה לא רואים שום סימן ששליט באמת בין החיים?
    ישראל תשחרר שוב מחבלים תרומת מישהו שאף אחד לא יודע אם הוא באמת חי.
    את החיילים הבריטים ראינו. הוכחה אחת ששליט בין החיים לא קיבלנו. אפילו משלחת המצריית אמרו שלא מסרו לו משקפיים.
    אבו מזן ושר התקשורת שלו משתמשים בלחץ פסיכולוגי כל פעם שהם אומרים ששיחרור שליט מתקרב.
    הם מאוד טובים בלשקר. אתם יודעים את זה, לא.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    ווווווווו

    אאאאא, 09/04/07 12:19

    אסור לשחרר רוצחים כי נשחרר אנחנו נהיה בבעיה רצנית

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אחד תמורת אחד.

    אמירה, 09/04/07 12:10

    אסור לשחרר כלכך הרבה מחבלים. אסור.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אסור לממשלה הרקובה להכנע ללחצי ההורים ולאלו של חתרני השמאל הקיצוני

    דרור, 09/04/07 12:08

    וגם לא לאלו של התמימים והטיפשים.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    עם כל הכאב והצער

    טל, 09/04/07 12:03

    ובבקשת סליחה מראש
    אני חייב להתנגד.
    חיים זה הדבר הכי יקר שיש לנו בידיים. ובשביל להציל חיים של אהוב, כולנו היינו עושים ה-כ-ל.
    אך ברגע שזה מגיע למצב של שחרור מחבלים? 1300 מחבלים?

    אני מודע לכמות הצער שהשחרור יכול להפיג.
    אני מודע לכמות האושר שהוא יגרום.
    אך כל אלו הם בטווח הקצר בלבד.

    שחרורם של מייסדי הזרוע הצבאית של החמאס?

    כך שלמרות כל הכאב, העצב והכעס, אני לא מבין איך אפשר לשקול עסקה שכזו.



    מצטער.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    מה עדיף?ששליט ירקב אצל הפלסטינאים?

    חכם מימון, 09/04/07 11:59

    עם כל הצער וההבנה למשפחות השכולות,
    עדיף גלעד שליט בביתווכמה שמוקדם טוב יותר ובתמורה לשחרר רוצחים פלסטינאים,
    אין ברירה, זו המציאות בה אנו חיים,
    עם כל הצער המתים לא יקומו לתחיה לעומתם גלעד יחזור וימשיך בחיו.

    הגב לתגובה זו

    • עדיף לשחרר את הרוצחים האלה בסלון שלך ושל אולמרט (ל''ת)

      ישראלי עייף, 09/04/07 13:46

      הגב לתגובה זו

    • אם הוא יהיה החטוף האחרון...

      ארז, 09/04/07 14:03

      אז כן, זה עדיף.

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    כדאי לקרוא

    עופר, 09/04/07 11:49

    אסור לשחרר את כמויות המחבלים שהפלשתינים רוצים וזאת מפני שהסיכסוך איתם עדיין לא הסתיים ושחרורם יהווה שינוי אסטרטגי במשוואה ויעורר בוודאות גל חדש של פיגועים(האם גלעד שליט חשוב יותר מהקורבנות העתידיים?).תשלום סביר הינו עד 10 מחבלים.במקביל יש לנסות לשחרר אותו באמצעים מודיעינים צבאיים.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אם לא הייתנו בורחים מעזה לא היינו צריכים לדון בזה (ל''ת)

    סוף מעשה במחשבה, 09/04/07 11:47

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אם זאת לא היתה מדינה של פחדנים עוד באותו יום שחטפו אותם היו מחזירים

    א, 09/04/07 11:46

    זאת מדינה של עסקנים ופחדנים ישראלה יכלה להזניק מטוס תוך שניות ולהפוך את עזה ולבנון אבל מה שהם עשו בפועל זה לתת לערבים לקחת את הילדים האלה כצאן לטבח

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אילו היה במדינה פסק דין מוות -וביצועו-

    זעפרני, 09/04/07 11:44

    למחבלים-רוצחים,לא הייתה מתעוררת בעית שחרורם. להחזיר עונש מוות לרוצחים בכוונה תחילה.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    האם נגלה אי פעם באיזה נשק סודי מצליח אולמרט להשתיק את פלמח זאבי?

    שתיקת הזאבים, 09/04/07 11:43

     

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    לשחרר מחבל תמורת חטוף

    אורן, 09/04/07 11:42

    הדילמה קשה, ואני ממש לא מקנא במקבלי ההחלטות או בהורים, אבל שחרור של המוני מחבלים מסכן את בטחוננו ומזמין חטיפות נוספות.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    למה חייל ישראלי שונה מחייל בריטי...

    סטודנטית, 09/04/07 11:41

    בריטניה שחררה דיפלומט אירני למען שחרור 15 החיילים הבריטים..
    איטליה שחררה 5 טלאבנים למען שחרור העיתונאי החטוף...
    לא ברור למה רק ישראל צריכה תמיד לשחרר מספר מוגזם של מחבלים 1300 למען שחרור חייל אחד....
    אולי מישהו יסביר לי את זה???
    היינו ונשארנו עם של פראיירים...עצוב

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    שחרור רוצחים נתעבים מחייב שחרור של..

    ירון, 09/04/07 11:39

    כל הפושעים מכל סוג כולל כל הרוצחים מבתי הכלא בישראל כולל את רוצח רבין ימ''ש .
    כל הפושעים האלה בחלקם פשעם קטן יותר מאלה שרוצים לשחררם !
    ואז גם את כל המועמדים להשפט כגון צחי הנגבי , שרון הבן שכבר נשפט . שר האוצר. נשיא המדינה , אולמרט. וכו' .
    כי הרי השלום הגיע ויש לחשוב רק על העתיד !

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    עונש מוות על הרוצחים הנתעבים, כמו

    מיקי, 09/04/07 11:33

    סמיר קונטאר, וזה שהוציא להורג אמא ו-2 ילדים בקיבוץ מצר ומפלצות כדומיהם, רק זה היה חוסך מאתנו את ה''דילמה'' הנוכחית. אין שום סיבה בעולם לתת למוסלמים ליהנות מאמנות ג'נבה, אמנסטי, חוק כבוד האדם וחירותו, כשהם מבחינה אידיאולוגית מצפצפים על כל אלו, ואפילו לא נותנים לצלב האדום לבקר את החטופים. אסור להתייחס אליהם כמו אל בני אדם מערביים נאורים. זו פארסה. תולה תקוות בשר המשפטים החדש שיאפשר עונש מוות במקרים כאלו ודומיהם.

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      שון, 09/04/07 13:21

      הגב לתגובה זו

    • I'm with you! (ל''ת)

      sharon, 09/04/07 16:58

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    לשחרר מאות מחבלים עבור טננבוים זה היה בסדר?

    גלעד שליט, 09/04/07 11:27

    למה? בגלל שלטננבוים היו קשרים עסקיים עם משפ' שרון המושחתת, אז זה היה בסדר לשחרר עבורו מאות מחבלים?
    האם גלעד שליט אשם שלמשפחתו אין עסקים עם אולמרט?

    הגב לתגובה זו

    • אז לדעתך צריך לחזור על החרפה ?

      הצופה, 09/04/07 13:21

      שחרור מחבלים בתמורה לטננבאום היה מעשה מביש הגובל בפשע. אז זה אומר שצריך להפוך אותו לסטנדרט ? להיפך ! מאז מקרה טננבאום צריך להחליט שאין שחרור מחבלים. נקודה. צודקת אימו של סעדון ''כל אחד עם הכאב שלו'' . כאב של משפחה שבנה יושב בשבי אינו גדול או חשוב ממכאבה של משפחה שהמחבל המשוחרר יהרוג אחד מבניה. לצערו היו כ- 170 קורבנות כאלו ב- 5 השנים האחרונות.

      הגב לתגובה זו

      • ניכר שאינך מצוי בעובדות

        אהרון, 09/04/07 14:59

        א) באותה עסקה הוחזרו גם גופותיהם של שלושת החיילים שנחטפו בהר דב - בנימין (בני) אברהם, עדי אביטן ועומר סואעד ז''ל.
        ב) בניגוד לדיסאינפורמציה המכוונת שהופצה, טננבאום פעל בשליחות מערכת הביטחון.
        ג) שרון עמד על כך שבמסגרת אותה עסקה וגלי המחוות שנעשו בהמשך עבור אבו-מאזן, לא ישוחררו פלסטינים עם דם על הידיים.

        הגב לתגובה זו

  • 40.

    שחרור הרוצחים היה צפוי במוקדם או במאוחר

    עלינו ללמוד, 09/04/07 11:17

    מדינה שאינה ממצה את הדין עם מחבלים רוצחים שפוגעים באזרחיה ומאפשרת להם לבלות בכלא בתנאי בית-מלון, היא מדינה מטומטמת שלא תשרוד זמן רב בג'ונגל המזרח תיכוני.
    אם אנחנו צריכים לבוא בטענות למישהו, זה רק לעצמנו. על הטיפשות, על הדביליות ועל הרפיסות שלנו.
    בשעות כאלה אני מעריך את אחמדיניג'ד נשיא איראן שלא עושה חשבון לאף אחד ומראה לכל העולם מאיפה משתין הדג.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    עושים לנו תרגילים. (ל''ת)

    אזרח, 09/04/07 11:15

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    תזכורת הכרחית---שלום ומו''מ עושים עם אויבים !!!

    רמי שבת, 09/04/07 11:15

    סליחה על הבוטות, אך איני רוצה ואיני יכול לשקר ולסלף את דעתי :

    בעבור גלעד ואח''כ בעבור 2 השבויים בלבנון, אין מנוס משחרור מחבלים שגם רצחו. נ-ק-ו-ד-ה !!!

    מו''מ קשה כן ! אבל על כולם להבין שאם רוצים את שחרור הבנים, יש חובה בשחרור מחבלים שגם רצחו. אחרת פשוט לא תתבצע עסקה !

    איני מסכים לחלוטין עם הטיעון ששחרור מחבלים רוצחים יביא להגברת הטרור----יש גם היום ה-ר-ב-ה מאד מועמדים להיות ''פצצות חיות'' והשחרור לא יעלה ולא יוריד את מספרם !
    בוודאי שנסיונות החטיפה של חיילים נמשכים ויימשכו. זה קורה ויקרה, לדעתי, יותר בגלל סיבות אינהרנטיות של מצע הארגונים עצמם, ופתות בגלל הרכב האסירים המשוחררים.

    לסיום, הברירה היא חדה כתער וקשה מאד לעיכול, אך ב-ל-ת-י נ-מ-נ-ע-ת(לדעתי) : או פדיון שבויים תמורת שחרור רוצחים, או המשך סבל השבויים !!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • כואב שיש אנשים כמוך שמזיקים כ''כ לעם ישראל

      אלון, 09/04/07 13:19

      לא מוסרי!!! לשחרר אנשים שרצחו ישראלים
      לא מוסרי!!! לשחרר אנשים שיגבירו את הטרור ויגרמו להרוגים אחרים.
      אך בעיקר!!!! לא מוסרי לקבוע כללי משחק שבהם אין למעשה עונש על רצח!!
      למעשה כל רוצח חמאסי ידע ''אין דבר כזה מאסר עולם''
      תמיד תהיה הזדמנות שבה ישחררו אותי עוד שנה , עוד שנתיים, בסוף זה יגיע.
      ואתה מדבר על ''שלום'' כאילו שאנחנו בדרך לשלום
      בדיוק כמו הדעות המזיקות שלך על שחרור רוצחים כך גם הדעות המזיקות שלך כאילו שאנחנו בדרך לשלום
      זו אפילו לא נאיביות זה גובל בהונאה עצמית והונאת אחרים
      למה אדם חטוף חשוב יותר מאדם שיהרג או נהרג?

      הגב לתגובה זו

    • תגיד אתה נורמלי?

      יפתנפש, 09/04/07 13:40

      אינהרנטיות בטוקבק???
      בקיצור, עכשיו ברצינות עשית לי את השבת- יש עוד כמה אנשים רציונלים במדינה הזו...
      אני כבר התיאשתי ומחכה במרמור כואב למאבק ארגון המשפחות השכולות בארגון משפחות החטופים... אולי יום אחד הם יבינו שהם לא עוזרים לאף אחד ולא מייצגים אף אחד חוץ מעצמם. אני כלוחמת אם הייתי נהרגת בשירות הייתי חוזרת לחיים רק כדיי לוודא שהורי לא לוקחים חלק בארגון שמנכ''לו מרשה לעצמו לדבר בשם כל העולם ואחותו...

      הגב לתגובה זו

      • תודה לך על המחמאה....ובכל זאת אוסיף כמה דברים.

        רמי שבת, 09/04/07 15:43

        אינני מתרגש מהאירגונים שהם בעד או נגד....


        מה שחשוב לי מ-ע-ל ה-כ-ל, ובמרחק רב מכל שיקול אחר, זוהי טובת 3 החטופים ! זוהי החובה הראשונית של המדינה להם ולמשפחותיהם!
        בנוסף לכך, ישנם ''כללי משחק ברורים'' וקשים למו''מ עם השובים.

        גם רוב המגיבים שמתנגדים לדעתי יודעים שזה המחיר ואין בלתו, אך, לדעתי, הרגש מדבר אצלם מעבר לשיקול ההגיוני.
        אני יכול להבינם אך דעתי היא אחרת, כאמור!

        הגב לתגובה זו

    • מצטער, אין משא ומתן עם השמאל הבוגדני (ל''ת)

      אויב או לא, 09/04/07 13:47

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    תמונות הילדים שנרצחו בדמי חייהם

    ארי, 09/04/07 11:14

    מדוע אינכם מפרסמים גם,את תמונות הילדים והתינוקות שנרצחו על ידי בני העוולה??!!!
    במידה וישוחררו רוצחים שפלים מתועבים אלה שהינם חיות אדם שכל גופם וישותם הדוחה נוטפת דם הנירצחים אשר ניקטפו מאיתנו ולא רק ידיהם מגואלות,ידעו בני העוולה!!!צבא העם -צה''ל שלנו המפואר שומר עלינו,ולעולם לא היה מובלים כצאן לטבח,ובפעם הבאה חס וחלילה שיהיה פיגוע,אחת דין המבצע!!!מוות בו במקום.בעלי חיים ההורגים רק למחייתם יותר אנושיים פי אלף מונים מחיות אדם אלה על שתיים.

    ''מעולם לא נוצח עם ששלט בגורלו''

    ''נזכור ולא נשכח את כל הנירצחים,בני משפחותינו לדורותיהם ,מקטן ועד גדול-תהי נפשם צרורה בצרור החיים,אמן סלע''

    ''תחי מדינת ישראל''
    ליבי זיכרוני ונפשי עם כל בני משפחות הנירצחים והניפגעים
    שלכם ביראת כבוד-ארי

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    זוכרים מה הצהיר מר אולמרט ?

    מאיר רבינוביץ, 09/04/07 11:10

    מיד אחרי חטיפת שליט הצהיר ראש-ממשלת ישראל מר א. אולמרט כי ''נסתיימה התקופה שאפשר לסחוט את מדינת-ישראל . לא יתנהל שום משא-ומתן על שיחרור אסירים ומעתה יש כללי משחק חדשים !''
    מאותה סיבה יצא מר אולמרט ,אחרי עוד ארוע של חטיפת חיילים הפעם בצפון, למלחמה-''כי הכללים השתנו, לא יהיה שיחרור מחבלים ולא יהיה מו''מ על שיחרור החטופים !''
    לצערנו, במציאות אולמרט שוב זורק את הצהרותיו הרמות לפח,מחבל בכושר העמידה של ישראל ואם שיחרור סיטוני של רוצחים יתבצע, בועדת-החקירה הבאה שתדון בסיבות לפרוץ האינתיפדה הרכעית ,יכריז מר ש. פרס בדלתיים סגורות את האמת : לא הייתי נותן ידי לעיסקת השיחרוח הכושלת שדיעבד הרעה את כושר ההרתעה של ישראל'' ראו הוזהרתם מראש !!!

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    צריכים להתחיל לחשוב כמוהם. לפרסם רשימה של אלה ש מוכנים לשחרר...

    אהרן, 09/04/07 11:07

    אם יפרסמו רשימת שמות של מי שאנו מוכנים לשחרר רשימה עם תמונות שידבק לכל קיר אצלם , זה לא ייצור לחץ אצל משפחותיהם לקבל את יקיריהם אשר יתורגם ללחץ על הרשות. שנשחק קצת את המשחק שלהם. אם יעבוד אז אנו קבענו מי ישוחרר ואם לא- לא הפסדנו כלום. שווה לנסות, לא?

    הגב לתגובה זו

    • הסיבה שהם רוצים אותם בחזרה

      זיו, 09/04/07 13:12

      זה בגלל להם לא הצליחו להתאבד בפעם הראשונה. זה בושה למשפחה.

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    צריך פעולה צבאית

    גלעד, 09/04/07 11:04

    גם אם גלעד שליט ימות זה שווה להפחיד לערבים את הצורה

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    בשביל לשחרר את גלעד הייתי נותנת הכול.

    dafna57, 09/04/07 11:02

    כול חייל שחי ושבוי ניתן הכול בשביל שיחרורו ,
    אם גלעד היה בני כבר הייתי מתאבדת מזמן.
    דפנה

    הגב לתגובה זו

    • ואולי באמת חיי החייל החטוף אינם שווים לכבוד שלנו

      מאיה, 09/04/07 11:22

      הברירה בפני ממשלת ישראל היא לבצע עיסקת חילופין ולשחרר מחבלים, חשודים ואפילו מי ששפך דם יהודי, או לוותר על גלעד שליט ממש כמו שויתרה על רון ארד, כי יצחק רבין נבהל מתגובת הציבור אחרי העיסקה עם גיבריל שבה שוחררו מאות פלשתינאים תמורת חיילי הנחל שנשבו בלבנון. אולי חיי חייל אחד אינם כה חשובים אך ידע כל לוחם וידע כל הורה לבנים לוחמים שאם חלילה יפול בנו בשבי אללה ירחמו, ישראל ויתרה עליו מראש.

      הגב לתגובה זו

      • חבל שאין לנו פירוט של מעשי הטרור

        מיקי, 09/04/07 14:18

        שבוצעו בידי החלאות ששוחררו בעיסקת ג'יבריל. זה היה מקל על שיקול הדעת של הציבור הרחמן כמותך.

        הגב לתגובה זו

    • אז תני את בנך!

      אוי, 09/04/07 11:23

      ''הכול'' היית נותנת, לא?

      הגב לתגובה זו

    • להתאבד זו באמת אפשרות אחת.

      מיקי, 09/04/07 11:25

      אפשרות שניה זה שהם ירצו לקבל את גופתך בסיבוב הטרור הבא?
      מוכנה לקחת סיכון? אני לא.

      הגב לתגובה זו

    • ומה היית עוזרת לבנן אילו היית מתאבדת?

      מירו, 09/04/07 11:30

      איזה תגובה מטומטמת

      הגב לתגובה זו

    • ואם ידרשו, למשל, לבטל את חוק השבות

      מנש, 09/04/07 11:40

      האם גם אז תסכימי ?
      ושיהיה ברור - אם זה היה הבן שלי הייתי מחזיר את כל המדינה ועובר לכל מקום שניו מורים לי.
      אבל האם שיקול פרטי צריך להנחות שיקול של מדינה ?

      הגב לתגובה זו

    • צריך להגיע להסכם על כל חייל שבוי

      גלית, 09/04/07 12:27

      להורים האלה נגמר האוויר כבר.

      הגב לתגובה זו

    • בעבור זה את לא מקבלת החלטות (ל''ת)

      דמוקרט, 09/04/07 12:30

      הגב לתגובה זו

    • את לא שפויה וזה סיפור אחר. (ל''ת)

      דינה, 09/04/07 12:35

      הגב לתגובה זו

    • ובדיוק בגלל זה ,זו היא לא החטיפה האחרונה .

      מדינת, 09/04/07 12:37

      שווה לרצוח במדינת היהודים !!! תמיד תוכל לחטוף מי שהוא ולצאת ללא עונש .

      הגב לתגובה זו

    • דפנה - זה נכון ברמת הפרט - אך יש מדינה

      מני, 09/04/07 12:49

      ויש שבויים אחרים -ורבים - בדרך אחרי שיחרור רוצחים.
      אם את מוכנה לכל -- ממש לכל - למה לא להבטיח פצצת אטום קטנה אם לא ישחררו תוך , נגיד , 48 שעות ?
      אני שאול ברצינות.

      הגב לתגובה זו

    • אם היית מתאבדת איך היה חי? מספיק למסור את נפשך ולא להתאבד (ל''ת)

      לדפנה היקרה, 09/04/07 12:54

      הגב לתגובה זו

    • את לא רק מקבלת חייל שבוי כשאת משחררת אסירים כאלה

      סתם אזרח, 09/04/07 13:04

      מדוע הפלסטינים לא חטפו הרבה שנים? בחטיפה האחרונה של נחשון וקסמן, צה''ל לחם במחבלים ואף איבד 2 מחייליו, אבל בתמורה קיבלנו שקט חטיפות של שנים.

      כשאת מספקת אסירים בתמורה לחטיפה, את מבססת התניה ודרך.
      את מקבלת עולם שבו המחבלים מבצעים ניסוי - חטיפה תמורת אסירים רבים, חלקם עם דם על הידיים. כשהניסוי מצליח המחבלים יודעים שעלו על דרך המלך. אם ישחררו אסירים, המחבלים יתחילו לחטוף כל יום. הדוגמא הקלאסית: חיזבאללה.

      חטיפת 3 החיילים וטננבאום היוותה הצלחה מסחררת. בתמורה קיבלנו 3 גופות וטננבאום אחד. אבל קיבלנו גם בונוס - חטיפה נוספת שמטרתה להצליח שוב.

      הגב לתגובה זו

    • ראש ממשלה צריך לחשוב על טובת הכלל

      מנחם, 09/04/07 13:08

      אם היה בני הייתי מוכן לסגור את המדינה תמורת שחרורו. אבל ראש ממשלה צריך לחשוב על טובת הכלל ולכן כל סימן לחולשה יזמין טירור בעתיד מה עוד שהמחבלים ידעו שבמוקדם או במאוחר ישוחררו.

      הגב לתגובה זו

    • גם את הילדים שלי או שלך את מוכנה להקריב עבור שיחרורו?

      אלון, 09/04/07 13:25

      מפני שזה בעצם מה שאת עושה משחררת את שליט בכל מחיר והמחיר יהיה יקר בחיי אנשים אחרים אולי ילדי אולי ילדייך
      שלא תחשבי שלך איכפת יותר משליט מאשר לאלה שלא מוכנים לשחרר
      פשוט אנחנו רואים את הנזק העצום שיגרם לישראל בבמקרה שיחרור במחיר כזה מחיר יקר יבחיי אחרים

      הגב לתגובה זו

    • כל זמן שאנו מגיבים כמוך...

      ארז, 09/04/07 14:05

      החטיפות והרציחות יימשכו, כי האוייב יודע שהוא יכול, באמצעות סחיטה אמוציונאלית כזו, להרוויח ולנצח אותנו כל פעם.

      הגב לתגובה זו

    • דפנה את נשמה את זן מיוחד אל תתעסקי בזבל הזה (ל''ת)

      מה לך, 09/04/07 14:55

      הגב לתגובה זו

    • ובשביל לרצוח עוד ישראלים, החמאס היה עושה הכל!

      לחשוב על היום, 09/04/07 18:32

      ואת עוזרת להם למלא את בקשותיהם, למרות שאינך רוצה.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    מי מבטיח שעם שחרור החלאות חיות האדם לא יהיו עוד חטיפות??

    אמנון בן-יהודה, 09/04/07 11:01

    זכור שמשה דיין לא נכנע למחבלים ממעלות והוא לא זרק חשבון ללחץ שהפעילו ההורים והוא הפציץ את בית הספר ! נשאלת השאלה המתבקשת איך עדיין לא הצליחו שרותי-הביטחון להגיע לשליט ?

    הגב לתגובה זו

    • שום דבר לא מבטיח, ואתה יודע מה, אם הם ישתחררו הם בטוח יחזרו לרצוח י

      גדי, 09/04/07 11:18

      יהודים וזב כבר בדוק וידוע לכולם! אבל השמאלנים אטומים מידי מכדי להבין.

      הגב לתגובה זו

    • נהפוך הוא החטיפות רק יגברו ואתן המחיר שאז יהיה בדרישה לאדמות !!!!!! (ל''ת)

      עמי, 09/04/07 12:36

      הגב לתגובה זו

    • בביטחון מלא ועל סמך ניסיון העבר אפשר

      קובי, 09/04/07 12:46

      להבטיח שזה אכן יקרה !

      הגב לתגובה זו

    • אם הילדים היו מרמת אביב הוא היה משחרר (ל''ת)

      רונן, 09/04/07 12:55

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    תחשבו שאתם החטופים ולא משחררים אתכם

    פאני, 09/04/07 11:00

    לי אישית נמאס מהשאננות שלנו העם הפשוט שלושת החטופים חייבים לחזור בחזרה אלינו בכל מחיר כן גם במחיר של לשחרר רוצחים אנחנו אוסרים אותם כדי לשחרר אותם לא בכדי לנקום את נקמת אחינו האהובים שנרצחו שהותם בכלא לא מונע טרור ורציחות וחטיפות ככה העולם מתנהל לצערי אבל איזה כיף יהיה לראות את גלעד שליט + אהוד גולדווסר + אלדד רגב בחזרה תחשבו שאתם החטופים או שאחד מילדכם חטוף לא ההיתם רוצים לחזור הביתה?

    הגב לתגובה זו

    • עוצרים רוצחים כדי לשחרר אותם?

      אוי, 09/04/07 11:21

      איפה את חיה, תגידי?

      ולכבוד מה לדעתך נשחרר את כל הרוצחים היהודיים הכלואים?

      אין גבול לטיפשות!

      הגב לתגובה זו

    • תחשבי שהרוצחים המשוחררים רוצחים את משפחתך.

      ן סופית, 09/04/07 11:55

      שלושת החטופים?? שימי לב, מדובר בעסקה עם החמאס - זאת אומרת רק גלעד שליט! מי שמשחרר מאות רוצחים לחופשי הוא רוצח. נקודה.

      הגב לתגובה זו

    • הרוצחים ירצחו שוב!!!!

      מני, 09/04/07 12:01

      נכון צריך לעשות איזה מהלך או עיסקה אבל לא על חשבון חיי אזרחים וילדים אחרים לא לא בכל מחיר

      הגב לתגובה זו

    • פאני - יש דרכי שיחרור אחרות. כמו למשל

      לאה, 09/04/07 12:45

      שיחרור של 15 ימאיים בריטיים.
      או ניהול מלחמה למען השיחרור לא בצורה חלמאית-נפשעת.
      אך התאבדות לאומית והחלפת שבוי בשבויים אחרים - זו דרך אסורה !!!

      הגב לתגובה זו

    • אם היה בני הייתי מוכן לסגור את המדינה

      מנחם, 09/04/07 13:09

      אם היה בני הייתי מוכן לסגור את המדינה תמורת שחרורו. אבל ראש ממשלה צריך לחשוב על טובת הכלל ולכן כל סימן לחולשה יזמין טירור בעתיד מה עוד שהמחבלים ידעו שבמוקדם או במאוחר ישוחררו.

      הגב לתגובה זו

    • יש דרכים לשחרור החטופים...

      ארז, 09/04/07 14:07

      שלא יגרמו נזק עצום למדינה.
      רק שאנחנו לא מסוגלים לחשוב, ומעדיפים את הפתרונות הקלים, בטווח הקצר, שגורמים לנו נזק בטווח הארוך.

      הגב לתגובה זו

    • יש דרכים לשחרור החטופים...

      ארז, 09/04/07 14:08

      שלא יגרמו נזק עצום למדינה.
      אבל אנחנו כנראה לא מסוגלים לחשוב, ומעדיפים את הפתרונות הקלים, בטוחח הקצר, שתמיד גורמים לנו נזק בטווח הארוך.

      הגב לתגובה זו

      • איזה דרכים יש? תגלה לי (ל''ת)

        ראש אמ''ן, 10/04/07 03:02

        הגב לתגובה זו

  • 30.

    ומה הייתם אומרים אם זה היה הבין/האח שלכם?

    עירית, 09/04/07 10:59

    מתים לא יחזרו.
    ואם תמשיכו כך.. גם החיים לא יחזרו.

    הגב לתגובה זו

    • אם זה היה אחי או בני....

      מני, 09/04/07 12:04

      הייתי לוחץ את ראש הממשלה להביא אותו בכח ולהרוג כמה שיותר מהם בדרך לשם לגבות את המחיר המקסימלי מהם בחיי אדם כדי שפעם הבאה יחשבו עשר פעמים אם זה משתלם לחטוף חיילים

      הגב לתגובה זו

    • זוהי בדיוק הנקודה עירית

      אורי, 09/04/07 12:08

      אם זה היה הבן או האח שלנו היינו מוכנים לשחרר את כל האסירים הביטחוניסטים והאזרחיים.
      הייתי מוכן גם לרדת מהארץ ולמסור בחזרה גם את הבור בקרייה רק על מנת לקבל את אחי/בני שוב.
      זה טבעי וברור.
      העניין הוא שמדינה היא לא משפחה ולא צריכה להתנהג כמו משפחה.
      על השלטון לראות את טובת הכלל מול עיניו ורק לאחר מכן את טובת היחיד גלעד שליט במקרה הזה.
      אף אחד לא מצפה מיקיריו של גלעד להיות אובייקטיבים הם נוהגים בדיוק כפי שאני וכל אחד אחר היה נוהג במקרה זה.
      זהו אחד המקרים שבו כל אחד מאיתנו מדבר אך שמח שלאר הוא צריך לקחת את ההחלטה הנוראה הזו וכן היא נוראה בכל מקרה.
      שבת שלום.

      הגב לתגובה זו

    • בגלל הגישה הזאת יהיו הרבה יותר מתים

      אבי, 09/04/07 12:42

      עשו ניסוי לא מזמן בין ילדים
      תתנו לילד אחד מספר סוכריות מסויים ובקשו שהוא יתחלק עם הילד השני , הקטש בעניין הזה היה שאם הילד השני לא יסכים למספר הסוכריות שהילד הראשון נותן לו גם הילד הראשון לא יקבל שום סוכריה
      והפלא ופלא כמעט כל הילדים לא הסכימו לחלוקה שלא היתה לדעתם שווה בסביבות ה50%-50% פלוס מינוס
      אז אתם יכולים לנסות להיות חכמים ולהגיד שעדיף סוכריה אחת מכלום
      אבל אתם לא חיים בווקום אפילו האבולוציה נתנה בילדים את התבונה שלטווח הארוך עדיף לפעמים להפסיד קצת כדי להשיג הרבה יותר מאוחר יותר
      כרגע החלוקה שלא שווה בעליל והגיע הזמן לדחות את הסוכריות ולשנות את כללי המשחק להוגנים יותר לטובת כולנו
      חג שמח

      הגב לתגובה זו

    • ערבי מתחזה לעירית מת''א

      יואל, 09/04/07 13:04

      בין במקום בן... זה כל כך שקוף ומתאים לתוכן

      הגב לתגובה זו

    • ואם הבן / אח שלך...

      ארז, 09/04/07 14:09

      ייחטף, או חלילה יירצח, ע''י אחד מהמשוחררים?
      צריך לחשוב על התמונה הגדולה, לא רק על אדם אחד.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    שחרור היום רק מזמין את החטוף הבא.

    p, 09/04/07 10:54

    ממשלה מטורפת.
    מצד אחד לא מוכנה לשחרר אסירים כמחווה לפלשתינים ומצד שני מוכנה לשחרר אלפים תמורת חטוף.
    אילו הייתי פלשתיני המסקנה המתבקשת....לא עוד מו''מ, עוד חטיפות....

    הגב לתגובה זו

    • המשוואה הזו היתה קיימת כבר מזמן

      ., 09/04/07 11:15

      הרי אנחנו חוטפים אותם כדי שיהיו לנו קלפי מיקוח

      הגב לתגובה זו

      • אנחנו לא חוטפים

        ארז, 09/04/07 14:09

        אנחנו עוצרים מחבלים.
        האוייב חוטף - ומספיק עם התעמולה האנטישמית על פשעי הציונות.

        הגב לתגובה זו

  • 28.

    התגובה היחידה ההגיונית

    טרנס אם, 09/04/07 10:45

    לשחרר את שליט בכוח כמו את החטופים באנטבה, ולא חשוב אם בדרך יהרגו אזרחים ערבים, ואו אז להוציא את כל הכלבים האלה להורג.

    ככה בונים הרתעה.

    הגב לתגובה זו

    • יופי חכם

      ., 09/04/07 11:17

      זוכר מי זה נחשון וקסמן? גם הוא נהרג וגם עוד חייל ממבצעי הפעולה וכוח הרתעה יצרנו אז?

      הגב לתגובה זו

      • אז מה עדיף?

        ארז, 09/04/07 14:11

        עוד עסקת ג'יבריל, שרוב משוחרריה חזרו לפעילות טרוריסטית נגדנו?

        הגב לתגובה זו

        • כנראה... (ל''ת)

          אורן, 09/04/07 19:58

          הגב לתגובה זו

    • מסכים איתך וכך גם כל העם. שחרור אסירים זה פשע מתועב. (ל''ת)

      ויסי, 09/04/07 11:18

      הגב לתגובה זו

    • אתה מתכוון כמו עם נחשון וקסמן

      נחום, 09/04/07 12:25

      אז זה לא כל כך נראה כמו אנטבה
      שחרור בכוח של שליט זה 80 אחוז להרוג את גלעד שליט באותו יום...
      אבל העיקר שזוכרים את מה שנוח...

      הגב לתגובה זו

      • בדיוק

        ארז, 09/04/07 14:10

        לא לשחרר ולו רוצח אחד.
        לבצע פעולה צבאית, גם אם תעלה לנו בהרוגים. האוייב חייב להבין שיש מחיר לפשעיו, ושלא יוכל להרוויח מהם.

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    מספיק עם הפופוליזם

    שפוי, 09/04/07 10:42

    עיסקה שבה תמורת 3 חיילים אנחנו משחררים אלפי רוצחים לרחוב היא גם פשע מוסרי (משחררים את סמיר קונטר שרצח ילדה בת 3 במו ידיו) וגם טימטום (נקבל אלפי רציחות חדשות, עוד חטיפות והחוטפים יהפכו לגיבורים בחברה הפלסטינית).

    הסיבות שהעיסקה הזו כנראה תבוצע היא שהפכנו לעם פופוליסטי, שמקבל החלטות בצורה אספסופית, שלא מסוגל לשלם שום מחיר תמורת חירותו או אפילו בטחונו האישי (מאותן סיבות לדוגמא ברחנו מלבנון).

    את מדחת יוסוף וצד''ל הפקרנו בלי לחשוב פעמיים, אבל פתאום תמורת גלעד שליט אנחנו מוכנים לשחרר את כל מי שצה''ל והשב''כ תפסו, בעבודת נמלים, ב10 השנים האחרונות?!

    בגלל שאני לא מאמין שההנהגה הרופסת שלנו תעמוד בלחץ לשחרור שליט, ובגלל שאני מאמין שהתקשורת האין-לי-מילה-מספיק-חריפה שלנו תמשיך בקמפיין המייבב 'להחזיר את הבנים הביתה, לא משנה מה המחיר' - אני חושב שצריך להתחיל בהפגנות בכל מקום, נגד כל עיסקת חילופי שבויים שהיא!

    הגב לתגובה זו

    • אתה טיפש ובגלל שכמוך העולם נראה כך (ל''ת)

      פאני, 09/04/07 11:08

      הגב לתגובה זו

      • פאני, הוא נתן תגובה לעניין. למה טיפשית? לא חבל על המילה? (ל''ת)

        האזרח, 09/04/07 18:48

        הגב לתגובה זו

    • תגובה לענין !!! אני אתך !!! (ל''ת)

      מיקי, 09/04/07 11:27

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק כל כך

      יהודית., 09/04/07 12:31

      לפעמים בכדי לנצח במלחמה צריך להפסיד בקרב.
      אסור לשחרר אנשים שיגרמו לעוד משפחות כמו של שליט לדאוב בצער על אובדן או חטיפת בניהם/ן. נסיון שחרור אמיץ של כוחותינו בא בחשבון, אבל יותר מזה אסור, אסור לשחרר מי שרצח.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    WHO will be KIDNAPPED NEXT ?!?!

    amir, 09/04/07 10:41

    We have taught the Arabs that we break easily and they just need to kidnap us in order to release prisoners...

    This started when Sharon released our top terrorists for the drug criminal tennenbaum, and now it continues...

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אני מבין שהמגיבים מצפים שהשבויים יחזרו בדרך נס

    יעל, 09/04/07 10:36

    או פתאום ייפלו עלינו משמיים.
    לא שבויי לבנון ולא שליט ישוחררו במבצע ''רמבו'' נוסח שנות השבעים.היו זמנים...
    המחבלים\ערבים לא אותם ''אהבלים''
    מאז, לצערינו הם התפתחו והתייעלו, אם המודיעין הישראלי ידע משהו,אז משהו היה קורה. עכשיו מה?מילכוד22 .אכן לא רצוי לשחרר מחבלים ,אז גם אל תלחצו על ''שמאלמרט'' לשחרר את השבויים... ודרך אגב
    מר פ ל מ '' ח זאבי ,עזוב אותנו ממך.

    הגב לתגובה זו

    • הערבים לא התייעלו

      שירה, 09/04/07 11:18

      אלה אנחנו שהשתנינו. התרופפה אמונתנו בצדקת הדרך, ואנחנו שבים ומוכיחים להם בכל פעם מחדש שדרך הטרור משתלמת. אם נמשיך לתת פרסים לטרור, הטרור לעולם לא ייפסק.

      הגב לתגובה זו

    • השמאלנים הסהרוריים מאמצים את הכנוי ''שבויים'' לחטופים,כפי שהאוייב

      דרור, 09/04/07 12:06

      הפלשתינאי והלבנוני מכנה אותם, במטרה ''להלבין'' את החטיפה, ולהפוך את הכניעה לסחטנות למעשה מקובל של ''חילופי שבויים''.
      אורוול היה גאה מאד בתלמידיו.

      הגב לתגובה זו

    • לא בדרך נס. יש מחירים שמדינה צריכה לא לשלם !!!

      גד, 09/04/07 12:37

      גם אם הדבר כואב. אחרת לא נשרוד כאן.

      הגב לתגובה זו

    • אם אי אפשר לחלץ את החטופים...

      ארז, 09/04/07 14:13

      במבצע נוסח אנטבה, יש דרכים אחרות להביא לשחרורם, כמו הפעלת לחץ אדיר על הרש''פ ועל לבנון (הרס תשתיות, מצור מוחלט, מניעת אספקה חיונית, הרס יישובים).
      אבל אנחנו ''הומאניים'' ו''מוסריים''...

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    מספיק עם הפופוליזם

    אחד, 09/04/07 10:35

    עיסקה שבה תמורת 3 חיילים אנחנו משחררים אלפי רוצחים לרחוב היא גם פשע מוסרי (משחררים את סמיר קונטר שרצח ילדה בת 3 במו ידיו) וגם טימטום (נקבל אלפי רציחות חדשות, עוד חטיפות והחוטפים יהפכו לגיבורים בחברה הפלסטינית).

    הסיבות שהעיסקה הזו כנראה תבוצע היא שהפכנו לעם פופוליסטי, שמקבל החלטות בצורה אספסופית, שלא מסוגל לשלם שום מחיר תמורת חירותו או אפילו בטחונו האישי (מאותן סיבות לדוגמא ברחנו מלבנון).

    את מדחת יוסוף וצד''ל הפקרנו בלי לחשוב פעמיים, אבל פתאום תמורת גלעד שליט אנחנו מוכנים לשחרר את כל מי שצה''ל והשב''כ תפסו, בעבודת נמלים, ב10 השנים האחרונות?!

    בגלל שאני לא מאמין שההנהגה הרופסת שלנו תעמוד בלחץ לשחרור שליט, ובגלל שאני מאמין שהתקשורת האין-לי-מילה-מספיק-חריפה שלנו תמשיך בקמפיין המייבב 'להחזיר את הבנים הביתה, לא משנה מה המחיר' - אני חושב שצריך להתחיל בהפגנות בכל מקום, נגד כל עיסקת חילופי שבויים שהיא!

    הגב לתגובה זו

    • צודק 100% דברי חוכמה ובגובה העיניים (ל''ת)

      אבי, 09/04/07 12:45

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    הנרצחים הבאים יהיו על אחריותם של המשחררים

    הפרשן, 09/04/07 10:34

    יש להכריז באופן חד וחלק שמי שיצביע בעד שיחרור רוצחים ומפגעים, ישא באחריות ציבורית מלאה לקורבנות של אותם הרוצחים המשוחררים.

    זה אומר רדיפה בלתי פוסקת של אותם המצביעים בעד, בדיוק כמו הרדיפה שמתנהלת היום אחרי אלה שניהלו את המלחמה הכושלת. זה אומר הפגנות בלתי פוסקות ללא הגבלת זמן ליד בתיהם, שריקות בוז ועוד פעולות מחאה בכל ביקור שלהם באירועים הציבוריים השונים, פירסום מודעות גינוי וזעם נגדם, תביעות משפטיות אזרחיות וייצוגיות כולל פיצויים גבוהים בשם משפחות הנרצחים הבאים...... ועוד ועוד........

    הגב לתגובה זו

    • טוב שלא אמרת שהם יהיו על אחריות נועם שליט (ל''ת)

      יאיא, 09/04/07 12:26

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    לבי לבי למשפחת שליט,

    momo, 09/04/07 10:33

    בתור אב שכול,אני מכיר היטב את ההרגשה של המשפחה אבל אסור לתת להרוצחים האלה
    להעמיד את המדינה על בירכיה ולהשפיל אותה.שום עם בעולם לא היה מסכים לזה. אני מקוה עם זאת, שגילעד יחזור הביתה מהר, בריא ושלם

    הגב לתגובה זו

    • בטח יחזור על ענן?

      מציאותית, 09/04/07 13:45

      איך נראה לך שגלעד יחזור בדיוק?
      עם כל הכבוד, וצר לי אני לא מאמינה שתואר שכול מקנה זכויות יתר ברמה בה נהוג במדינתנו... אך בהחלט אני מכבדת את דעתך רק חבל שאינך מבין שאם לא משחררים אותו דינו מוות הוא לא יחזור בדרך אחרת!

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    לכל המתנגדים לשחרור

    ., 09/04/07 10:31

    (ועם כל הכבוד למשפחות) זה לא שאני לא מבינה את הכאב שיש לכם עם המחשבה שרוצח הבן ישתחרר- אבל גלעד שליט חי! חי ומחכה לנו שם המון זמן.

    הגב לתגובה זו

    • ראית אותו בחיים??? (ל''ת)

      X, 09/04/07 11:14

      הגב לתגובה זו

    • ומי מבטיח לך שבעקבות שחרור הטרוריסטים לא ייקפחו חיים אחרים?! (ל''ת)

      רמות, 09/04/07 11:31

      הגב לתגובה זו

    • שימשיך לחכות

      א, 09/04/07 13:41

      הוא לקח סיכון שהוא חייל כמו הרבה חיילים שהולכים ולא שבים
      אם נצליח להחזיר נחזיר אם לא אז לא.
      המדינה לא יכולה להתקפל ולהתכופף בגלל חייל אחד

      הגב לתגובה זו

      • איך אתה יכול להיות כ''כ קר.. (ל''ת)

        יונתן, 09/04/07 16:35

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    כואב אבל אין ברירה

    רוני, 09/04/07 10:28

    חייבים להחזיר את גלעד להוריו גם במחיר כבד.

    הגב לתגובה זו

    • חייבים! ועכשיו

      מיכל, 09/04/07 12:25

      כי אין אחר כך.

      הגב לתגובה זו

    • כי מה יהיה אם לא...

      קרן, 09/04/07 12:29

      להגיע לעסקה מהר.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    במקום שחרורים שצה''ל והמודיעין יזיזו את ה... ויחזירו אותו או שיתפטרו

    אזרח מושפל, 09/04/07 10:28

    יש מודיעין בצבא?.?....???
    יש יחידות עלית?...????.
    אם יש שיעשו מה שצריך..............
    אם אין מודיעין בעזה ואין מ ודיעין בלבנון שיקום ראש להק מודיעין ויקח אחריות על אי ביצוע תשתיות ראויות בשטחים הנדרשים
    במקום להיות בשטח נראה שהמודיעין מסתמך יותר על אלקטרוניקה והאזנות.
    אם יחידות עלית לא מסוגלות שיפורקו !
    די לבזיון! די לעדינות די לרכרוכיות .
    נמאס מהבנוניות נמאס מהפשרות נמאס שהמדינה יורדת על הברכיים .

    די למשוואה חטיפה = שחרור רוצחים

    הגב לתגובה זו

    • בואו נהמר על גיל המגיב

      מהמרת, 09/04/07 13:49

      אני הייתי בת 8 כשנחשון וקסמן נרצח היום אני בת 23 זה אומר שאתה מקסימום בן 15 או סתם טיפש... תבין שיש מודיעין ויש יחידות אבל הסיכוי להצליח הוא מאוד נמוך, הם לא טיפשים ומוכנים למקרה כזה... במקרה של נחשון וקסמן, נחשון נרצח וכך גם עוד חייל מהכח המחלץ, לך תגיד לשתי המשפחות שאתה מעדיף את זה ככה מאשר לשחח 1500 שרובם סתם אסירים בטחוניים שלא עשו שום פיגוע... (כן תלמדו לעשות חשבון...)

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    לתת בתמורה את...

    רפי, 09/04/07 10:27

    אולמרט : החשוד הגנבה
    הירשזון : גנב מעל 10 מליון.
    חיים רמון: עברין מין ואנס.
    פרץ : שר התבוסה.
    קצב : הנשיא ההאנס.
    חלוץ : הברוקר של הבורסה בזמן מלחמה.
    אין לנו צורך בגנבים נוכלים ואנסים.

    הגב לתגובה זו

    • ושכחת את הירשזון ועוד ועוד (ל''ת)

      גל, 09/04/07 11:07

      הגב לתגובה זו

    • עוד תגובה לא עניינית ומתלהמת מבית מדרשו של הטוקבקיסט הממוצע

      טוקבקיסטים, 09/04/07 11:08

      וטוקבקיסט ממוצע זה נורא

      הגב לתגובה זו

    • אותך רפי ומישפחתך עלובי החיים! אין לנו צורך במטומטמים ארסים, וביבי- (ל''ת)

      סוף הדרך לרפי, 09/04/07 12:09

      הגב לתגובה זו

    • דביל אחד (ל''ת)

      מעיין, 09/04/07 12:30

      הגב לתגובה זו

    • לו מהטמה גנדי מנהיגנו כי אז היה מציע את עצמו בתמורה ולא הייתה מלחמה (ל''ת)

      לא בגלל הבצע, 09/04/07 12:51

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    אני מבין את משפחות הנפגעים

    מירו, 09/04/07 10:21

    איזה תמריץ נהדר זה למחבלים שיודעים מראש שהם לא ישבו את מלוא העונש. כמה מחבלים ורוצחים חדשים יוולדו? איזה כאב זה למשפחות שאיבדו את יקירהם לראות את רוצחי יקירהם מהלכים חופשי וצוחקים כל הדרך לעזה. כמה זמן יקח עד שיחזרו לכלא עם עוד דם על הידיים? מה רע להם בכלא הם חיים שם טוב יותר מאשר בעזה, בכלא יש להם שלוש ארוחות. אז מה יש להם להפסיד. בעזה הם יהפכו לשהידים וקדושים.די לטיפשות, צריך לתת להם לבקש משא ומתן אחרי שישראל תסגור הרמטי את עזה . למשא ומתן צריך ללכת מעמדת כוח ולא מעמדת חולשה. איזה מנהיגים חלשושים יש לישראל. איפה כוח ההרתעה? אני בוש בהם

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אי אפשר להיות במקום ההורים השכולים

    אבא, 09/04/07 10:18

    איך אפשר לשים את עצמך במקום הורה שהילד שלו נרצח?
    אבל יש ילדים שחייהם בסכנה והם קודמים. זאת מלחמה, הם הרגו ואנחנו הרגנו. גם גלעד שליט הוא חלק ממכונת המלחמה הישראלית והוא, וכל אחד מאתנו נושא אשמה על הרג אלפי ערבים.
    צריך לשחרר, כדי שגלעד ישוחרר. כדי שלהורים שלו תהיה הקלה, כדי שהוא עצמו יחזור לחיים.

    סעדון, שליט ועוד כל כך הרבה אנשים הם קורבן של המלחמה. אין פה בחירה בין טוב לטוב. אלא ברע במיעוטו. והרע במיעוטו הוא לתת חופש לשבויים הערבים שבישראל והשבויים הישראלים בעזה ובלבנון

    הגב לתגובה זו

    • אבא, אתה השפוי היחיד כאן! (ל''ת)

      אמא, 09/04/07 12:00

      הגב לתגובה זו

    • בדיוק, הגיע הזמן להפסיק להתיפייף (ל''ת)

      זה הרע במיעוטו, 09/04/07 12:20

      הגב לתגובה זו

    • מסכימה.

      מעיין, 09/04/07 12:23

      ויפה שעה אחת קודם

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    זו דילמה נוראית. אני לא מקנא במקבלי ההחלטות. (ל''ת)

    עמית, 09/04/07 10:17

    הגב לתגובה זו

    • זאת לא דילמה. ידוע שהמחבלים חוזרים לרצוח, אז איפה פה הדילמה?

      בני, 09/04/07 11:19

      לא לשחרר וזהו.
      אולי אסיר אחד בעד חטוף אחד.

      הגב לתגובה זו

    • עמית יקר ! אתה ברצינות חושב שיש למקבלי

      גידי, 09/04/07 12:42

      החלטות איסורי מצפון כלשהן ?!
      ששלישית עולמרט-פרץ-ציפה אינה ישנה בלילות בגלל 117 חללים שהפילו סתם ?! סתם !!
      בגלל הרס כל הצפון , בושה ו דמעות שהם הביאו עלינו - סתם ?!
      אתה מאמין בזה באמת ?
      הדילמה שלהם -איך לסדר את האזרח, נקודה.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    אנחנו צרכים לקחת את עזה כבן ערובה

    יוסי, 09/04/07 10:16

    לנתק אותם ממים מחשמל ולהפגיז בצורה אקראית כול שעה עד שישחררו את גלעד שליט .

    ומבקום זה אנחנו מדברים על לשחרר רוצחים (אולי זה רעיון טוב אבל רק אם ידביקו אותם בדבר קודם)

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    לשחרר את מי שמבקשים תמורת החטופים.

    שדגכ, 09/04/07 10:15

    במקרה זה אין לנו מלחמה עם אדם זה או אחר, אלא מלחמה מול עם אחר, ולכן אין משמעות לכך שאדם זה או אחר ישב בכלא.
    הרוצח של אילן סעדון הוא לא אדם פרטי שרצח אדם פרטי, אלא בן עמו, שעשה זאת מתוך מטרה מסוימת. לכן, כל פלסטיני הוא רוצח בפוטנציה, ואי אפשר להושיב את כולם בכלא, אלא צריך לפתור את הסכסוך איתם.
    אין טעם להחזיק פלסטינים בכלא, אם אפשר לשחרר תמורתם חיילים שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    עם כל הצער - גלעד שליט כבר מת. שוב נשחרר מחבלים תמורת גופות

    היודע, 09/04/07 10:15

    האם מישהו קיבל הוכחה אמיתית לכך שהוא חי? לא ייתכן שניתן להחביא כל כך הרבה זמן בשטח כל כך קטן כמו הרצועה אדם שצריך להאכיל אותו, לשמור עליו יומם ולילה, לפעמים אולי לקחת לרופא וכו'. אבל אפשר לעשות זאת בקלות עם גופה.

    הגב לתגובה זו

    • איזה שטויות. אבל אם לא יעשו משהו מהר

      יודעת יותר, 09/04/07 11:22

      הוא באמת עלול למות.

      הגב לתגובה זו

    • נראה אותך אומר את זה לאבא שלו בפנים (ל''ת)

      א, 09/04/07 15:18

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    אסור בשום פנים ואופן לשחרר

    רפי, 09/04/07 10:14

    חוסר הפרופרציות שניתן בתמורה לשיחרור חטופנו גורם לכך שכל מספר שנים מתבצעת חטיפה חדשה.

    הגב לתגובה זו

    • and what we do with shalit ? (ל''ת)

      lior, 09/04/07 11:59

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    גב' סעדון היקרה-תקראי את זה:

    א, 09/04/07 10:12

    7 שנים לא ידעת איפה הבן שלך. 7 שנים ארורות. וקיוית שהוא בין החיים והתהלכת בין חיים למוות. כשלבסוף מצאו אותו ,את ידעת שאין ברירה אחרת,שהוא יחזור הביתה בארון, אבל לפחות הוא בבית.
    עכשיו ההורים של גלעד לא יודעים איפה הבן שלהם. 9 חודשים הם חושבים שהבן שלם חי,אבל לא באמת יודעים.9 חודשים ארורים. ועכשיו-יכול להיות שהם יקבלו את הילד הקטן שלהם בחזרה,ובחיים! זה לא שווה הכל?אילן כבר לא איתנו, ועצוב ככל שזה יהיה, אם תסכימי לשחרור רוצחו,תסכימי להעניק חיים לילד בן 20 שנמצא בשבי. זה כמו השתלת לב או כל איבר אחר- יקירך אמנם איננו,אך עזרת בלתת חיים לאדם אחר. אין דבר נשגב ונעלה יותר מזה....
    אני בטוחה שאני לא מבינה את כאבך, אבל אני רוצה להאמין שהשכל הישר יוכל להשקיט מעט את הלב ולאפשר לך לחשוב מעט יותר בהגיון ופחות באמוציות.

    הגב לתגובה זו

    • דמגוגיה לשמה.

      תיכוניסט, 09/04/07 11:21

      מתי תכניסי לראש ששחרור אסירים מזמין חטיפות נוספות ואינספור פיגועים.

      הגב לתגובה זו

    • התשובה של א' מראה למה ראוי שנשים ינהיגו את המדינה.

      מעיין, 09/04/07 12:21

      מסכימה עם כל מילה

      הגב לתגובה זו

      • למה הגזענות?

        יגאל, 09/04/07 21:23

        זו הסיבה שראוי שנשים ינהיגו? זו לא אפליה מגדרית?
        זו שוביניסטיות!
        תחפשו במילון מה המשמעות האמיתית (רמז, זה לא מה שנדמה לכם)
        את יודעת למה סטירואיטיפים נועדו?
        רפי שכל משתמשים בהם כד לא להתאמץ ולשפוט כל מקרה לגופו.
        הרבה יותר קל לשקוע בהכללות לא מבוססות (הכללות מבוססות זה משהו אחר)

        הגב לתגובה זו

    • ל א,

      יגאל, 09/04/07 21:19

      תראי, אני רואה שאת מנסה לחשוב אז אני אתן לך על מה לחשוב.
      נניח ויש לך פמוטים (סתם דוגמה) ממש יקרים ללבך, קיבלת אותם מאמא והם עברו במשפחה 20 דורות. מבחינה כספית הם שווים 1000 שקל. גנבו לך אותם לצערך והביטוח יחזיר לך רק את הערך הכספי. פתאום הגנב מטלפן ומספר לך שאת יכולה לקבל אותם בחזרה תמורת 1150000 שקל (מספר המשוחררים בעסקת ג'יבריל 1150). כמובן שאת משלמת. ואז גונבים שוב, ואת שוב משלמת ושוב גונבים (כי הבינו שאת תשלמי כל מחיר) ושוב. את מבינה?

      את יכולה לומר לי שזה חיי אדם. צודקת, אבל מה? העסקה הזו לדוגמה (ג'יבריל) שיחררה הרבה אנשים שהיוו את שדרת ההתנגדות באינתיפאדה הראשונה. מה יצא? חסת על אכזרים ובסוף ספרת גופות באלפים.
      את באמת מוכנה לתמוך בצעד שייתן לך אלפי גופות של יהודים לבכות עליהם?

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    רפיסות 2007

    אסי שמואלי, 09/04/07 10:08

    תארו לכם שכל החלאות האלה היו כלואים במתקן מרוחק ושכוח-אל.
    לא היה לפלסטינאים האכזרים שמץ מושג מי מהנבלות חי או מת.
    היינו גומרים את העסק במספר קטן ומבוקר הרבה יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ממשלה נכה,אם זו העסקה שאתם הולכים

    צח, 09/04/07 10:07

    לעשות,למה חיכיתם עד עכשיו?דבילים שכמותכם.הרי יכולתם מהיום הראשון להגיד שאתם מוכנים להחזיר כל מחבל,וגלעד כבר היה בבית.ביזבזתם שנה שלמה מחייו של החייל הצעיר,שכלל לא נראה שיחזור בריא בנפשו אחרי מה שעבר.בשביל זה החזקתם מדינה שלמה ?מטומטמים כולכם.

    הגב לתגובה זו

    • מה האלטרנטיבה?

      משה, 09/04/07 11:49

      ראה, אם מה שאתה אומר נכון, זה רק מחזק את דעתו של העם כולו.
      הממשלה הזו עם כל החוליים שבה חייבת לעבור מן העולם.
      אבל ללא אמירה חד משמעית לגבי העתיד אי אפשר: מה האלטרנטיבה?
      כפי שאומרים הסקרים יחזור לראשות הממשלה איש כבד לב שלצערנו במחיר לא מובן מכר את עמו כדי להעשיר עשירים ולהכניס לאשפתות תרתי משמע כ''כ הרבה עניים.
      בכל זאת נימה אופטימית לבסוף. אני מקווה שהכל יסתדר על הצד הטוב ביותר. חג שמח על כל ישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    עד כמה שזה כואב

    סרג'נט פפר, 09/04/07 10:07

    177 נרצחים לא שווים מוסרית או הגיונית תמורת שחרור חייל שנחטף.
    שחרורו יביא ישירות לחטיפות נוספות.
    ישראל צריכעה לדרוש את שחרורו ולפלסטינאים יש הרבה מה להפסיד אם הוא לא ישוחרר( כסף, סחורות ועד חשמל ומים).

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    האמת

    מוטי, 09/04/07 10:06

    לא היינו רוצים להיות

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    החטופים שלנו היום -- תוצאה של השחרורים הקודמים..!!!!! (ל''ת)

    רועי, 09/04/07 09:59

    הגב לתגובה זו

    • הכון מאוד! השיטה לא עובדת,השאלה איך נפטרים מהצרה הזו עכשיו?

      ט, 09/04/07 10:05

      זה מין מעגל שאי אפשר לצאת ממנו.... אז איפה אנחנו עומדים עכשיו?

      הגב לתגובה זו

      • עומדים במקום

        מירו, 09/04/07 10:40

        שלצערי משפחה אחת סובלת וכלל ישראל ישנים טוב יותר, לא כתבתי ישנים בשקט

        הגב לתגובה זו

      • יש שיטה פשוט הסמולנים בארץ לא מוכנים ליישמה

        just me, 09/04/07 10:46

        עונש מוות למחבלים! זה עד כדי כך פשוט.

        ואז לא יהיה לנו מחבלים לשחרר.

        הגב לתגובה זו

        • לטיפש הימני

          יששכר, 09/04/07 12:21

          ראה כמה טיפש אתה.הרי הימניים שולטים במדינה שנות דור ולא קיבלו החלטה בעד עונש מוות.למה?האם בגלל השמאלנים?כמה שמאל יש במדינה?הרי אם היו רבים הם היו בשלטון!הגיע הזמן שתפנים שהימין לא מסוגל לכלום מלבד להשמיץ את השמאל ולקלקל את הכלכלה ולגרום לכל הכאוס והחרה שקורה כאן .הנשיא דרך השרים ועד לחברי מרכז הליכוד ושחיתותם ברשות המיסים.

          הגב לתגובה זו

          • אה הה...השמאל בכלל לא אחראי להסכמי אוסלו

            שי, 09/04/07 14:03

            שגרמו לרציחתם של אלפי יהודים. ברור, בהכל אשם הימין. ומעניין מתי התחילה הפריחה בכלכלה...מישהו אמר ביבי?
            התגובה שלך, ''יששכר מהשומרון'' היא ממש פתטית ומראה כמה שנאה יש בך.

            הגב לתגובה זו

          • שולטים במדינה?

            ארז, 09/04/07 14:15

            שולטים בבתי המשפט? בפרקליטות? בתקשורת?
            הימין, לצערי, לא שולט במדינה.

            הגב לתגובה זו

            • מצטער, אבל ארז צודק. בג''צ מאוד שמאלני (ל''ת)

              גר רחוק ושמח, 09/04/07 17:19

              הגב לתגובה זו

    • 1000% !! לא להרגותי !!! שיישב במאסר

      לאה, 09/04/07 10:06

      עולם אחד -הוא ואת ארבע מאסרי עולם הנותרים שיישבו בני משפחתו ועמו !!!

      הגב לתגובה זו

    • אם שמאולמרד ישחרר את הרגותי - שיישב

      לאה, 09/04/07 10:07

      במקומו !!!

      הגב לתגובה זו

      • ברגותי - לוחם חופש; משפטו היה משפט ראווה פוליטי (ל''ת)

        ענת, 09/04/07 11:40

        הגב לתגובה זו

        • משפט ראווה

          יגאל, 09/04/07 21:02

          גם משפטי נירנברג היו סוג של משפטי ראווה, את חושבת שהם לא היו צודקים?

          הגב לתגובה זו

  • 4.

    השחרור היום....=....החטיפות של מחר (ל''ת)

    ישראל, 09/04/07 09:56

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    גם אני לא מוכנה שישחררו את רוצח הילד שלך (ל''ת)

    רוצח הוא רוצח, 09/04/07 09:54

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    צודקים..צודקים...אין לשחרר טרוריסטים - טובת המדניה קודמת לפרט!!!! (ל''ת)

    דניאל, 09/04/07 09:53

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    לתת את אולמרט ופרץ. (ל''ת)

    החלפות, 09/04/07 09:46

    הגב לתגובה זו

    • עוד תגובה חלולה ואלימה מהטוקבקיסט הממוצע. (ל''ת)

      טוקבקיסטים, 09/04/07 10:28

      הגב לתגובה זו

      • ל המכה 11. לך חישון וחג שמח. (ל''ת)

        החלפות, 09/04/07 11:06

        הגב לתגובה זו

      • למה אתה כזה? רוצה להתערב שאם נתן להם את שמאלמרט ושרץ אז החטיפות

        גילה, 09/04/07 11:22

        יפסקו?

        הגב לתגובה זו

    • מסכים, אפילו את כל קדימה (ל''ת)

      מירו, 09/04/07 10:49

      הגב לתגובה זו

    • תוסיף את זהבה ויוסי

      שימרית, 09/04/07 12:46

      וכל הבלדים הערבים

      הגב לתגובה זו