• 22.

    אני המומה ממה שכתבת על השתלת איברים בסין.

    אורטל, 06/04/07 13:17

    תודה לך שאתה מביא ענינים שכאלו לידיעתנו. ראוי שכל אזרחי ישראל ידעו זאת.
    הסחר בנשים מזעזע באותה מידה.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    המתנחלים וראשיהם כדוגמת פייגלין הם פנאטים ותואמי חמס וחיזבאללה

    BENZI. A, 05/04/07 19:39

    ראשי יו''ש ושאל ההזויים בימין הקיצוני הם הפגע רע שבמדינה ובתוך עם ישראל. ומוריהם ורבניהם הם תואמי האייטולות שבאירן והם סרטן בלב האומה. הבית הראשון והשני נחרב בגלל יצורים כאלה והבית השלישי יקרוס אם חו''ח לא יורידו להם את הראש ויפנו את כל ההתנחלויות המיותרות והמזיקות.
    ובעזרת השם יפנו אותם וזה מה שיהיה!!!

    הגב לתגובה זו

    • ליבי עליך ידידי

      מסכן שלי, 06/04/07 01:50

      ההסתה נגד המתנחלים עלתה לך לראש לגמרי , הא?

      הגב לתגובה זו

    • בנצי. אולי קצת הגזמתה אבל יש גם הרבה מן האמת שציינתה. (ל''ת)

      ליכודניק לשעבר., 06/04/07 12:55

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    די לטמטם את האנשים - איך נממן מדינת רווחה בלי שיעורי מס גבוהים?

    יוני צ'ונה, 05/04/07 16:52

    רק מדינות קפיטליסטיות ואכזריות כמו ארה''ב קוראות למיסוי גבוה פגיעה בחירות.

    במדינות מתקדמות כמו הסקנדינביות יש את שיעורי המיסוי הגבוהים בעולם, אשר מאפשרים דאגה לנכים לזקנים למובטלים לחד-הוריות לזקוקים להשתלות וכו...

    אני פתוח ומכבד דעה המצדדת במס גבוה ופתוח לדעה על מס נמוך. אך אני סגור לדעה שאומרת צריך לקחת מס נמוך וצריך גם לדאוג לחלשים. להגיד את זה, משמעו פופוליזם וניסיון לטמטם את האנשים.

    פיגליין בבקשה תחליט מס נמוכים (חירות) או מדינת רווחה אבל בבקשה מדבר שקר תרחק.

    יוני

    הגב לתגובה זו

    • על תחזוקת המתישבים בשטחים והפרזיטים הדתיים בוזבזו כ-100מילירד שהיו (ל''ת)

      מספקים לרוחה!!!, 05/04/07 17:21

      הגב לתגובה זו

    • רוב הכסף הולך לצרכים בטחוניים שקריים

      נאור, 06/04/07 20:35

      רוב הכסף שלנו נזרק לטמיון על פרוייקטים בטחוניים שקריים:
      החץ,
      הנאוטילוס,
      גדר ההפרדה,
      מלחמת לבנון 2 ,
      משטרת ישראל,
      צה''ל הזבזן וחסר היכולת.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    משה פייגלין !!! שים לב

    המטפל, 05/04/07 16:45

    האנושות כולה מחכה כבר כמה שנים שתיגש לרופא טוב ותקבל טיפול. יש ספונסרים לעניין, יש אנשים שיעשו כל מה שצריך ע''מ שתטפל בבעייתך ושבו בנים לגבולם ואתה לאן שצריך. אני פונה ללב שלך , תעשה משהו שיהיה סופסוף מצ'עמם פה בלעדייך.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    פיגלה!70ש' בין חורבן בית ראשון לשני 2000ש' גלות עם אנשים כמוך חורבן (ל''ת)

    קרוב מתמיד!!!, 05/04/07 15:54

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    קשה לי להגדיר את מקומי על השולחן(ימין שמאל וכיו''ב), אבל אני מחבב

    אלדד, 05/04/07 15:24

    את דבריו, ודרך ניסוחו של פייגלין.
    הבעיה בפוליטיקה שקשה להישאר הגון, אני רק מאחל טוב לעם ישראל ושכנותיה.

    חג חירות שמח

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    ובקיצור- השעבוד מתחיל בפנים- כמו הזכות לחופש

    אורי, 05/04/07 14:47

    שוב ל-1, רוני, והחברה

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    תיקון ל-1: השעבוד אינו מהמתנחלים

    אורי, 05/04/07 14:44

    שעבוד הפלשתינים הוא דווקא מצד
    בעלי עניין- כמו קבלנים או בעלי הבית שלך אתה למשל- המשגשגים בתוך הקוו הירוק.
    דווקא מפעל ההתנחלות משווה את תנאי ההתישבות המעורבת בין יו''ש וגבולות חליפת המשוגעים.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    פייגלין אתה יודע שלסיפור האגדה אין שום בסיס היסטורי... (ל''ת)

    אורן, 05/04/07 13:34

    הגב לתגובה זו

    • אורן - אם הבורות היתה מחלה כואבת.....אבל לשמאל אין תרופה. (ל''ת)

      עצוב ומדכא, 05/04/07 14:00

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    שליטים המתכחשים למציאות הבורא,

    סטודנט, 05/04/07 13:04

    ''מפרעה ועד סטאלין''?
    אולי סטאלין היה אתאיסט (אם כי יש שטוענים שקומוניזם יכול להחשב סוג של דת), אבל כל שונאי היהודים האחרים היו דווקא מאמינים (היוונים הרומאים והמצרים האמינו באלים משלהם, היטלר היה נוצרי, ועל חמאס אין בכלל מה לדבר, מקפידים על מצוות היהדות יותר מרוב יושבי הארץ שבת.ז שלהם כתוב ''יהודי'').

    תפסיק עם הפרופגנדת רדיפה, לאף אחד לא אכפת מקיומו של עם קטן, ואנחנו לא צריכים לתת דוגמא לאף אחד. אם אנחנו נמנעים מהשתלות בסין או ממיסוי של 70% (לא ידעתי שאתה קפיטליסט), זה בשבילינו, לא בשבילי שאחרים יראו אותנו. זו בדיוק הפחדנות היהודונית שאתה מציג שגורמת לאחרים לרדות בנו.

    הגב לתגובה זו

    • לך תלמד סטודנט

      גרשון, 05/04/07 21:53

      היטלר לא היה נוצרי. הוא האמין בדארוויניזם בין גזעים, ולכן שנא את היהודים יותר מכל - כי הם הביאו את המוסר לעולם.

      אולי לפני שאתה מתהדר באיצטלת משכיל תשב ותלמד משהו.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    מאמר מעולה! אני חושב שהשמאלנים בשוק... (ל''ת)

    אחד, 05/04/07 12:46

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מסכים עם כל מילה (ל''ת)

    ראובן, 05/04/07 12:43

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    האנושות רוצה שמדינת ישראל תיעלם, זה מה היא רוצה (ל''ת)

    שמחי, 05/04/07 11:58

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה בגדול

      שאול, 05/04/07 16:12

      הם מנסים לחסל אותנו בדיוק בגלל התנכרותנו לתפקידנו בעולם. אם לא נביא ונקיים את הבשורה האלוהית שאנחנו אמורים להביא לעולם, אז מבחינתם עדיף שניעלם.

      כל העולם רוצה שלום. על השלום ניבא ישעיהו ''וכתתו חרבותם לאתים וחניתותיהם למזמרות. לא ישא גוי אל גוי חרב ולא ילמדו עוד מלחמה.'' אבל זה רק החלק השני של התהליך. התחלת הנבואה אומרת ''נכון יהיה הר בית ה' בראש ההרים...ואמרו עמים רבים לכו ונעלה אל הר ה' אל בית אלקי יעקב ויורינו מדרכיו ונלכה באורחותיו כי מציון תצא תורה ודבר ה' מירושלים.'' כשנבנה את בית המקדש, וכל העולם כולה יפנה אליו ביחד, אז יהיה שלום. ואם לא נבנה...תקראו את החדשות.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    איש מוזר

    גלעד, 05/04/07 11:44

    אני קורא ולא מאמין, עד כמה אפשר להיות חסר מודעות עצמית
    פתאום אכפת לו מה האנושות מצפה מאיתנו...
    יש לי רעיון מצויין בשבילו... לנסות ולסיים את הכיבוש בגבולות 67

    הגב לתגובה זו

    • לא ארץ זרה כבשנו אלא את נחלת אבותינו

      משה חכים, 05/04/07 13:44

      לא ארץ זרה כבשנו אלא את נחלת אבותינו שבאחד הימים נלקחה מאיתנו בכוח וכשיכולנו החזרנו אותה תחת שליטתנו.

      הגב לתגובה זו

      • זה נכון אבל...

        גלעד, 05/04/07 14:17

        אתה עדיין לא מתייחס לעובדה שאתה מחזיק יותר ממיליון איש בלי זכויות אלמנטריות, הם ממש לא אחראים למעשי הממלוכים וזה ממש לא קשור לנחלת אבותינו, אם כבר אז מחלת אבותינו.

        הגב לתגובה זו

        • זכויות הערבים בעיה שלהם ושלנו יחד.

          אין פתרון, 05/04/07 15:21

          כמובן שאנחנו צריכים להוות את הדוגמא האישית הנכונה ולעשות מאמצים כבירים ע''מ לשפר את מעמם של בני דודינו, אבל שלא תטעה, הם לא עוזרים בכך, היו ניסיונות ועדיין ישנן.
          פתרון הוא רק רצון ולעזוב את העיקרון, אבל 2 הצדדים מושכים בחבלוזה לא נראה באופק
          וידידיהם השכנים לא עוזרים להם יותר מדי.

          הגב לתגובה זו

  • 8.

    האמת מאיידת את העמלקים (ל''ת)

    תמשיך כך, 05/04/07 10:38

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    משה פייגלין לראשות הליכוד ולראשות הממשלה!

    להחזיר עטרה, 05/04/07 10:21

    כי ביבי הוא לא אמין ואין לו אמון בעם. ואילו משה פייגלין מכובד ואמין בפני האומה ומנהיג גדול ובעל חזון
    עם משה פייגלין אנו נקבל את ההמשכם של מנהיגנו הדגולים בעבר זאב ז'בוטינסקי ומנחם בגין ויצחק שמיר יבל''ח. ביבי הוא תואם יוסי ביילין. ואילו משה פייגלין ישמור לנו בנאמנות על ארץ ישראל השלמה הטובה והנהדרת!!!

    הגב לתגובה זו

    • מסכים אתך. גם אני חושב כך!!!

      כי מאסנו כבר, 05/04/07 10:38

      שפייגלין הוא הראוי ביותר להנהגת הליכוד.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    האנושות כולה

    רון, 05/04/07 10:07

    מצפה שנפסיק לשעבד את הפלסטינאים ושניתן להם להיות בני חורין. עד אז, אנחנו הפרעונים.

    הגב לתגובה זו

    • כבר 150 שנה הם בעקבותינו.

      המקשקש ממראקש, 05/04/07 11:10

      כדי ש''נשעבד'' אותם.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    אהבתי את דבריך - הלוואי שרבים בפוליטיקה היו חושבים על זה

    כל הכבוד!, 05/04/07 09:44

    נראה לי שהיום מי שהולך לפוליטיקה בא לגנוב כספי ציבור...

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    באמת כתבו עלינו ככה? על העם היהודי? אז הם לא הכירו את הסמולנים....

    שמואל, 05/04/07 09:10

    לא ידעתי שככה שיבחו אותנו.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    עד כה מינה עצמו לדובר בשם עם ישראל. מעתה הוא דובר בשם האנושות כולה!

    אלחנן, 05/04/07 08:49

    איש הזוי לחלוטין. אנשים כמוהו גורמים לי להרהר שמא הגישה החרדית של ''אל תעירו ועל תעוררו'' היא הנכונה. מועדים לשמחה

    הגב לתגובה זו

    • איש הזוי? בכל המאמרים שלו שקראתי, לא קראתי שום דבר הזוי

      יעקב, 05/04/07 09:09

      ואילו המאמרים של השמאלנים היו מלאים ומפוצצים בדברים הזויים.

      הגב לתגובה זו

    • נא לדבר בכבוד הראוי כלפי המשנה לרוה''מ וחתן פרס נובל לשלום. (ל''ת)

      הננו-כבשה מגיבה, 05/04/07 09:44

      הגב לתגובה זו

    • קראת את המאמר?

      ארז, 05/04/07 09:48

      היכן בדיוק דובר פייגלין בשם האנושות כולה?
      או שמא קריאתו לשמש אות ומופת לאנושות כולה פסולה בעיניך?

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    ביבינו,אם היית נולד למוסלמית,היית היום מוסא משעל שמקדש את הקוראן

    כרמל שוק, 05/04/07 08:44

    נסה בגלגול הבא.כולכם,הקיצוניים מכל הדתות,כל כך דומים זה לזה.

    הגב לתגובה זו

    • והרי פייגלין דיבר דווקא בזכות ערכים אוניברסליים

      הכבשה עונה, 05/04/07 09:30

      של חירות האדם וזכויות הפרט מול ''הממסד''. אך את/ה לא מעוניינ/ת בעובדות. אתם/ן שומעים/ות רק בתדר שמשדר ''קול הרע''מ מתל-אביב''. פייגלין דתי, משמע -קיצוני, משמע-מזכיר את האייתולות.
      אתם/ן השמאלנים/יות, כל-כך דומים/ות זה לזה.

      הגב לתגובה זו

    • מי כמוך מבין בקיצוניות דתית

      ארז, 05/04/07 09:47

      השלומיזם, דת קיצונית ומסוכנת לא פחות, ואפילו יותר, משאר הדתות.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    מפעל ההתנחלות הוא שעבוד מלא

    רוני, 05/04/07 07:47

    ואותו יש להפסיק להרחיב נגד החוק הישראלי והבינלאומי. הוא הוא שיוצר את השעבוד של ישראל כולה, הוא שמשאיר את היהודים שנואים על שאר העולם, שעבוד העם כולו לאין שלום ורק מלחמה.
    הפיטים האומללים מדרפור שאנחנו מחזיקים בכלא, העובדים הזרים , הסחר בנשים וניצול הילדים בארץ שמרקיעים שחקים, אי השוויון בין אזרחי ישראל הערבים והיהודים, השחיתות, ההטרדות המיניות, הרעבת מקימי המדינה הקשישים,ניצולי השואה האומללים, האתיופים המוחזקים במעברות ובעוני הם רק חלק קטן מהשעבודים שיש במדינה.
    את כולם יש להפסיק ולחזור להיות העם המוסרי שאולי פעם עם ישראל היה

    הגב לתגובה זו

    • משעמם לענות שוב ושוב, אבל הנה תשובתי

      יואב, 05/04/07 08:52

      רוני, אתה מערבב דברים ונושאים בלי ידע מתאים. בוא נעשה סדר.

      ההתנחלויות הן מוסריות, חוקיות למהדרין (גם על פי החוק הבינלאומי - כדאי שתלמד קצת את החוק הבינלאומי). אם כבר, מעמדה הבינלאומי של יפו מוטל בספק רציני. הקוים היחידים המשמעותיים מבחינת החוק הבינלאומי הם קוי ועידת סן רמו (1923) וקוי הצעת החלוקה (1947), כמו גם הגבול הנוכחי. להזיות השמאלנים אין קשר למשפט הבינלאומי. אני חושש שהצעו אותך.

      בנוגע לרוב הנושאים האחרים, אנו מסכימים. ודאי קראת את מאמרו של פייגלין כאן ובפעמים הקודמות. תמצא שהוא פועל לתיקון העוולות שהזכרת, אך לא רק באופן נקודתי אלא כתפיסה כוללת.

      אני מניח שהשחתתי מילים לריק. הרי אתה ושכמותך בטוחים ש''הכל בגלל המתנחלים''. נו טוף. אנחנו גם מרעילים בארות, גוזלים כספים, מלוים בריבית, ומשתלטים על העולם. צא מהסרט. תפסיר לאכול כל דבר שמזינים אותך אנשי השמאל. לכבוד חג הפסח, כדאי להתחבר למציאות.

      הגב לתגובה זו

      • בעיני לפחות חצי מהעם ההתנחלויות לא מוסריות ומיותרות (ל''ת)

        זה מספיק לכדי, 05/04/07 11:38

        הגב לתגובה זו

    • *אזהרת תעמולה שמאלנית*אזהרת תעמולה שמאלנית*אזהרת תעמולה שמאלנית* (ל''ת)

      המזהיר האוטומטי, 05/04/07 09:12

      הגב לתגובה זו

    • מה ההבדל...

      ארז, 05/04/07 09:47

      בין ה''כיבוש'' של 1967 ל''כיבוש'' של 1948?
      אין שום הבדל. שניהם חוקיים למהדרין - כלומר, אינם ''כיבוש'' - בעיני החוק הבינלאומי. זכותנו על אריאל, תפוח, קרית ארבע, אינה נופלת מזכותנו על תל אביב, חיפה, נצרת ובאר שבע.
      אנחנו יושבים שם כחוק, מתוקף זכותנו ההיסטורית, המוסרית - והחוקית.
      אבל מי ששם לו להיות המצפון של העולם מטעם עצמו לא מתייחס לזוטות כמו החוק הבינלאומי, נכון...?

      הגב לתגובה זו

      • להחזיק עם בכיבוש

        סטודנט, 05/04/07 13:09

        בלי זכויות אזרח, זה לא חוקי. המצב בצפון אירלנד או בטיבט הוא גבולי מבחינת חוק בינלאומי, וכמו כן מזרח ירושלים - אבל המצב האבסורדי שהגענו אליו ביש''ע אינו.

        אנחנו חייבים לעשות הכל כדי להפטר מהם - לפני שהמדינה תהפוך להיות מדינה דו לאומית עם רוב מוסלמי, שנדמה לעיתים שזה מה שפייגלין וחבריו מנסים להשיג, כי אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה - מיליוני הערבים לא יעלמו פתאום.

        הגב לתגובה זו

    • נכון, מפעל ההתנחלות בתל אביב הוא שיעבוד מלא

      עופר, 05/04/07 11:05

      אז בבקשה אנא ממך, הפסק את העוול המוסרי ובוא נחזור להיות עם מוסרי בפולין ובגרמניה כמו שהיינו פעם. זוכר?

      הגב לתגובה זו

    • די לכיבוש הערבי. ואגב רוני מאמי - מה זה מוסר? מה זה? (ל''ת)

      יש לך מושג??, 05/04/07 14:02

      הגב לתגובה זו

    • ומה את עושה למען שיפור המצב? (ל''ת)

      א.מ, 05/04/07 15:12

      הגב לתגובה זו