• 56.

    אחד הדוחים

    בוז לבזבוז, 17/06/08 19:13

    עאלק ''חינוך'' וקשקושים. דחוף תכסף שלך ואת חוסר ההבנה שלך באומנות לת..ת שלך, מר רהב.

  • 55.

    אתה גאון

    אסתר, 11/01/08 02:35

    לרני היקר
    אני מעריצה אותך על התקדמותיך בחיים אפילו
    שזלזלתה בלימודים אני הייתי בכתה הבוגרת ואני זוכרת שהציקו לך מקנאה .
    אולי הם ראו את הנולד שאתה היום גאון ואני
    מאחלת לך שתמשיך כך והקדב''ה ישמור עליך
    ותצליח בהמשך דרכיך . ושימותו הקנאים
    ואני יודעת שיש לך לב זהב, ורגיש
    ואולי ניפגש אי פעם.
    מאלת לך בכל הלב
    אתי 050-7247273

  • 54.

    ישר כח

    אסתר, 11/01/08 02:14

    לרני היקר
    תמשיך לעבוד והקדב''ה ישמור עליך , וימותו
    הקנאים אני זוכרת אותך בילדות בתור ילד
    שמנמן וחמוד ואני שמחה שהגעתה בכוחות עצמיך , לאן שהגעת ואני מאחלת לך המשך עבודה פוריה . בתקוה אולי ניפגש פעם
    זכור לי גם שאתה בחור מאוד רגיש

  • 53.

    ליסה פרץ סחה על הכתבה

    s, 07/04/07 10:04

    ורק דבר אחד קטן לרני רהב
    (שאני מעריכה את פעלו)

    אני לא חושבת שאתה המצאת את המושג מטרו סקסואל

  • 52.

    תגובות מזעזעות ורעות איכס (ל''ת)

    רוץ רני רוץ...., 01/04/07 17:24

  • 51.

    רני אני יכול לעזור לך לרדת 15 קילו

    יורם, 01/04/07 16:11

    והכי חשוב לשמור.

    לא יודע למה לא מפרגנים לו
    סה''כ הוא עשה הכל ב 10 אצבעות ובעבודה קשה.

    האתר שלי
    http://www.raz-diet.com
    וחג שמח לכולם

  • 50.

    מצנזרים הא? (ל''ת)

    רשע, 01/04/07 07:54

  • 49.

    מהאנשים המרתקים בישראל

    מלבורן בפיתה, 01/04/07 03:33

    וכל השאר - פשוט קנאים... או משעממים.

  • 48.

    תמונתו של רהב מופיעה תחת ההגדרה ''נהנתנות'' באבן שושן. אדם דוחה. (ל''ת)

    ,,,, 31/03/07 23:06

  • 47.

    ''רהב'' זה השם מלידה, או שם שהוא בחר ? (ל''ת)

    א, 31/03/07 17:55

    • זה מלידה

      יוחאי החכם, 31/03/07 23:38

      אני מכיר את המשפחה.

    • נסי שמואלביץ (ל''ת)

      אינגה, 01/04/07 11:43

  • 46.

    רני רהב הרהבתן גבי גזית צדק צדק צדק.

    ירדן, 31/03/07 16:51

    אז השפנים של רשות השידור אלצו אותו לאמר מה שהוא ועוד יותר ממה שאתה חושב יודעים.

    • ממש לא. (ל''ת)

      שטויות, 01/04/07 07:04

  • 45.

    פשוט גאון ! איש עסקים מצוין !

    Yair Giovanni, 31/03/07 08:02

    אם הייתי גר בישראל הייתי עושה הרבה בשביל כמה דקות ללמוד מהעשייה שלך.
    אני מוריד בפניך את הכובע...
    אגב, אני בטוח שגם לפרופסור הכי גדול בישראל לאומנות אין אוסף כמו שלך. כל הכבוד.
    (ללמד ולעשות זה שני דברים שונים... כשיבינו את זה בישראל ההון יצמח אל מעבר ל100 משפחות).
    קטונתי מהלגיד את זה אבל : ישר כוח!
    התרשמתי מאוד. חג חירות שמח !
    אגב, לא לשכוח שישנם חטופים ישראלים חסרי חירות... בבקשה תזכירו אותם בשולחנות הסדר שלכם.
    להם אין חירות כי לחמו למען חירותנו.
    תודה וחג שמייח.
    יאיר, האיים הקאריביים.

  • 44.

    רדו ממנו !

    יצחקי מונדי, 31/03/07 07:07

    אולי די! רדו מהאיש. הוא בנה את כל עסקיו ב-10 אצבעותיו.
    הכל מקנאה. לא חייבים לאהוב אותו. משפחתו וחבריו אוהבים אותו וזה החשוב.
    חג שמח.

  • 43.

    {ראה תמונה}...אותו מיבנה גוגולת של עומרי שרון ....חרפת המין הבזויי. (ל''ת)

    אהרי אשכנזי, 31/03/07 06:50

  • 42.

    חזיר מחזירי מחוות-החיות

    חגי, 31/03/07 05:37

    ג'ורג אורוול כתב את האלגוריה ''חוות-החיות'' לרוסיה תחילה המאה שעברה.

    כל כך הרבה פרטים תואמים בין המשל של אורוול למציאות הנפרשת לעינינו בקריאת הכתבה המעיניינת של פרץ.

  • 41.

    הכתבת לא הבינה כל כך...

    אני, 31/03/07 05:29

    ''לונדון , כמו שהבנתם, מסמל עבור רהב את מושא הסלידה העמוק ביותר: האינטלקטואל המתנשא''. מהמשפט הזה אפשר להבין שהכתבת לא ממש הבינה... אין כל קשר בין היותו של לונדון ''אינטלקטואל מתנשא'' לבין ''סלידתו'' של רהב. רהב מתקיף את לונדון רק משום שלונדון העז לבקר אותו! רהב תקף גם את שלי יחימומיץ מאותה סיבה. הוא יאמר דברים חמים על אינטלקטואל מתמשא ועל מוכר בשוק, אם אלה יאמרו דברים חמים עליו או לחלופין (בתנאי שלא יאמרו עליו ''דברים רעים''!) - יעבירו לו שיק שמן.

    זה לב העניין אצל רהב, ומכיוון שהכתבת לא הבינה את זה (היא היתה צריכה להבין זאת עוד לפני שבילתה עמו 3 ימים!) - הכתבה כל כך צפויה ומשעממת.

  • 40.

    מי אמר: ''ללא ההון אין שלטון''?

    מפוכח, 31/03/07 05:06

    לא יאומן איזה משפטים פולט האיש הזה!

    מי שאשם בתופעה הרהבתנית הזו היא התקשורת בלבד. עד רהב, היתה לנו תקשורת חוקרת, בודקת, ואז מפרסמת. רהב עשה לתקשורת חיים קלים - הוא מכין את ה''כתבות'' על לקוחותיו (לפרטי פרטים, עד לרמה של הפרדה בין פסקאות וכד') ושולח אותן לכל אמצעי התקשורת. לא פעם ראיתי אותה כתבה באותו ניסוח בדיוק בכל העיתונים. הכתבים (אם ניתן לקרוא להם כך היום) מעבירים את נוסח ''הכתבה'' המוכנה כלשונה, מבלי לבדוק את אמיתות העובדות. אז מה הפלא שהוא צבר כל כך הרבה לקוחות? כל אחד רוצה שיתפרסמו עליו בעיתון רק דברים טובים, מבלי לחקור ומבלי לשאול שאלות.

    הגיע הזמן שאמצעי התקשורת יגייסו כתבים סקרנים, רעבים וחרוצים. כתבים שיעשו עבודת שטח, כתבים שיבדקו מה האמת מאחורי כתבות התדמית של רהב.

    התקשורת בנתה את רהב והתקשורת יכולה גם להרסו. הבעיה שהתקשורת התרגלה לא להתאמץ. אז הנה תמריץ לבעלי אמצעי התקשורת: אם לא תפרסמו את כתבות התדמית (במסווה של כתבה עיתונאית), לקוחותיו של רהב יצטרכו לקנות יותר שטחי פרסום בכסף.
    שווה, לא?

  • 39.

    Rani

    David, 31/03/07 03:56

    Rani is one of a kind did so much to the culture in IL , we have to change our attitude people , life is beautiful !

  • 38.

    שאלות המטרידות את הציבור לא נענו וממשיכות להטריד

    Surfers Logic, 31/03/07 01:22

    האם ומדוע זה רצוי למדינת ישראל, במה זה מועיל למשק ולמה זה כדאי לאזרחים כצרכנים שכל אחת מ120 החברות הגדולות במשק תהיה מחוברת בחוט שקצהו האחר בידי
    מפעיל המריונטות ?

    מה היא מידת הכורח ו\או האיום
    המרחף על כל אחת מהבובות הללו ?
    מה היא הזיקה וההשפעה שעלולה
    להיות לסרבנות או מרידה של אחת
    הבובות ?
    כיצד יגיב המפעיל?
    איך זה ישפיע או ינוצל במתווה החוטים שאת הפלונטר יוצר ושומר
    רני רהב?

    מדוע הגב' ליסה פרץ לא ביקשה תשובה שזכות הציבור לדעת, לשאלה
    מה יקרה לכלל אזרחי מדינת ישראל
    אם אחת מ או כל 120 החברות
    המחווטות אל רני רהב, תפסיק להתייחס לציבור הישראלי כצ'ילבה
    שמדברים אליה דרך צד שלישי ?

    הגב' ליסה פרץ שכחה לאסוף ממצאים
    מהזירה מהן יוכל הציבור ללמוד
    האם השרות של רני רהב ללקוחותיו
    מורכב מ 51% קוסמטיקה לעובדות
    העלולות לדבר בעד עצמן ו 49%
    גילוי נאות של היופי שעיני הציבור טחו מראות, או להיפך ?

    ייתכן והגב' ליסה פרץ שאלה אך אנחנו
    לא קיבלנו כאן תשובה, האם בעלה
    של האישה העשירה בישראל כל כך
    אוויל שאסור לתת לו להופיע בציבור
    ולדבר בשם עצמו ולכן חיוני שיהיה לו דובר?
    אך אם זה המצב, מדוע הנ''ל מורשה
    להסתובב חופשי, בלי רצועה ומחסום,
    לעשות כפי שינחהו ייצרו, ללא שרותי
    דובר, שעבודתו העיקרית לאחר מעשה, לציבור לספר, שזה לא מה שחושבים, זה משהו אחר?

    נכון ששרי משלמת ולכאורה רני
    מתפרנס ממשהו כשר,
    ומה זה עושה לנו כחברה, שבינינו
    מסתובב דבר אחר ?

    מנכ''ל מוכשר יוצא לא רע ממשבר
    ועומד להודיע שיהיה כתוב בכל עיתון
    והמוכשר הזה מוצג כבובה ע''י
    המושכת בחוטי בובות התיאטרון
    שעולה לבמה וגונבת את ההצגה
    כשבעצם רצתה לגנוב רק מיקרופון

    מעניין כמה משותף לכל אלה הזכורים לנו כפורצים לבמה לגנוב מיקרופון
    וכדאי גם לזכור שעשו זאת כי רצו בשלטון, על מוחנו, על כיסנו ועל מה
    שכתוב בעיתון.

    הציבור צריך לשאול את עצמו
    מה הניע כל אחד מ5000 המשתתפים
    לרצות להיראות באירוע או לא להעיז
    להדיר את רגליו מהאירוע המתוקשר?

    התשובה שזורה בראיון עם הדובר הגאון, למרות מאמציו ההיפך לטעון.

    האם מישהו מכם שמע פעם מישהו
    משועי עולם משתחץ שאצלו שמירה
    על דיסקרטיות היא במקום הראשון ?

    האם אדם דיסקרטי בכלל מדבר
    על דיסקרטיות ?

    האם מישהו מכם שמע או קרא פעם
    על בעל חברה גדולה המספקת
    שרות לגדולות שבחברות, משתחץ
    שהוא הכי גדול ?

    האם חברה יצרנית גדולה תשתדל
    להמאיס את עצמה על ציבור הלקוחות
    הסופיים ?

    מה מניע את רני רהב לפעול במהופך להגיון המנחה את ביל גייטס, וורן באפט או סטף וורטהיימר ויוסי וורדי
    שלנו?

    למיליארדרים האלה יש כישרון
    יכולת עשייה ומוצר שהשוק זקוק לו,
    היחצנות והדוברות שלהם משרתות
    אינטרס עסקי בריא של קידום מכירות
    למוצר שחיוניותו ויעילותו מוכחים,
    המיליארדרים האלה אינם נזקקים
    לתרגילי הטעיה ומניפולציות של ניסוח
    כי הם לא מוכרים אויר !

    האלמנט המסוכן ברשת החוטים
    שרני רהב פורס עובר בראיונו
    לליסה פרץ כחוט השני,
    נוכחות 5000 ויותר מבטיחה
    המון שיפחדו ממנו וגם אחד מהשני
    אנחנו, כיחידים, כצרכנים, לדידו פיון
    הם צריכים אותנו והוא דואג להזכיר
    להם דרכנו שהוא יודע עליהם למכביר
    וכדאי להם שהוא ימשיך לגזור קופון
    כי ''אצלו הדיסקרטיות במקום ראשון''

    העובדה של5000 בעלי השפעה
    עשירים, שמור סוד באותה כספת
    לא דורשת שום הוכחה נוספת
    שמי שרוצה להיות מיליונר
    ילקט וירמוז שיש לו מידע,
    ולא יבזבז את זמנו במשחק הכספת


    • מסכים איתך עם כל מילה ורעיון (ל''ת)

      חגי, 31/03/07 05:33

  • 37.

    מגעיייללללל (ל''ת)

    י, 31/03/07 01:20

  • 36.

    חמוס בפיתה מהילל

    david levy, 31/03/07 01:01

    הייתי קונה איתו חמוס בפיתה מהילל בהפסקות אני בטוח שמי שיקבל ממנו עזרה ישנה את דעתו אפשר להבין את כל המסכנים הזמניים

  • 35.

    גם היד השמנמנה עם השעון המאצ'ואיסטי לא מסתירים את הסנטרים המקופלים

    של הנמושה הזה!, 31/03/07 00:37

    גם היד השמנמנה עם השעון המאצ'ואיסטי לא מסתירים את הסנטרים השמנים והמקופלים של הנמושה הזה! פשוט רכיכה דוחה!

  • 34.

    אך רוני רוני מעניין כמה חברים של הבן שלך היו..

    מושישייהו, 31/03/07 00:28

    אתה לא היית אצל פסיכלוג אבל בטח הבן שלך ילד..
    ויגיד איך העבודה של אבא שלו דפקה לו תמוח.
    ואולי הוא גם יהפוך להיות כמוך..

    בכל מקרה..אני סולד ממך ..בגלל האיומים שלך לתבוע אנשים.

    מאפיונר מחוייט..
    אתה השופטים עורכי הדין ופקחי העירייה ..הרגת לי את ילדי עוד לפני שעשיתי אותם ..

    קפיטליזים לעשירים.

  • 33.

    איזה טיפוס הזוי,שם פס על כולנו,רשימה מיותרת (ל''ת)

    נילי, 30/03/07 23:41

  • 32.

    פרצופה של המדינה .. כנסו

    אבנר , חיפה, 30/03/07 23:02

    הכתבה הזו היא בדיוק המקום בו המדינה שלנו נמצאת. יושב אדם שכל מה שיש בו זה כסף ולא כלום מעבר, ומנתב לנו את החיים לפי הקריזות הידועות שלו, בכיריי הארץ הזו מנהלים את המדינה ואת המדיניות לפי הפופולריות שהוא רוכש עבורם, אני מזמן חושב שהגענו לפשיטת רגל ערכית , ומוסרית, שהביאה אנשים כמו רני רהב לתוך הוואקום שנוצר כאן ממנהיגים ודמויות נערצות , וכל מה שאנחנו מקבלים זה יצורים עלובים ורודפיי בצע שכל מה שמניע אותם זה כסף ולא שום אידיאולוגיה. האיש הזה יאמין במה שתרצה כל עוד תעביר לו את הצ'ק שלו בזמן. הוא יגיד עליך דברים הכי טובים ויזמין אותך לאירוע משפחתי שלו אפילו אם אתה עבריים מין סדרתי שהורשע (ע''ע גלזר). אני בטוח שאלמלא הארנק העמוק של אישתו הוא אפילו לא היה מוזמן למלצר בבר מצוה של הפיל הקטן של רהב. אבל רני רהבתני חייב שהכל יהיה נוצץ ועשיר. האיש הזה מספר לנו על 70 שופטים שהיו באירוע ה''צנוע'' שלו , והוא גם מנסה למכור לנו שהכל תקין ולא נגוע בשחיתות והון שלטון. אני מנסה להבין מה קורה לאנשים שהיו באירוע כשהם מגיעים איזה יום לשופט שישב איתם באותו שולחן ושניהם לקוחות של אותו שמן יחצ''ן ושחצן. את סיפוריי היושר תמכור ללקוחות שלך הם חייבים לאכול ממך הכל לא אנחנו. ודרך אגב בעניים הצניעות של האירוע , זה שאמרת שהאירוע הוא לדעתך צנוע , רק מראה כמה אתה מנותק ותלוש מהמציאות . אני מקווה שהמדינה שלנו תחזור להתהדר באנשים ראויים שמניעים את המדינה שלנו ולא כל מיני עסקנים בשקל, וכוכבים לחודש אחד. אני בטוח שלא היה אף ילד מהכיתה של הפילון שלך כי אולי מישהו מהילדים בא ממפחה לא עשירה וידועה שיכולה לשלם לך , אז חבל שהוא יזהם את האירוע בעוני שלו. וחוץ מזה שאתה הכי אוהב כסף אז המתנות של כל עשיריי המדינה המלוקקים והמלקקים בטח הועילו לך יותר. ואני בטוח שאת כל המתנות הלא כספיות אתה תשמור עמוק בתוך התחת שלך יחד עם הלשונות של כל השאר.

    • טוב אתה פשוט מדהים

      רויטל ראשל''צ, 30/03/07 23:20

      אני קראתי מלא טוקבקיסטים אתה אלוף . אהבתי מאוד }{

    • גאון וכישרון!!

      רונן שביט, 30/03/07 23:21

      אחי אתה הכי מוכשר שכותב כאן ובכלל, אני קראתי את התגובה שלך 4 פעמים מרוב שזה יפה .

    • נכון מאוד,מילים כדורבנות (ל''ת)

      הו א ממש דוחה, 30/03/07 23:45

    • מילים בסלע !

      ר, 31/03/07 01:39

      אני משתגע מהתגובות המחמיאות !
      יחצ''ן שעשה את הונו מיחצנו''ת של בעלי הון ששדדו את אוצרות המדינה !

    • צודק!!!!!!!!!! (ל''ת)

      יוסי, 31/03/07 10:38

    • תתחיל לכתוב לעיתון /אתר

      אודי כוכב יאיר, 31/03/07 20:06

      אתה באמת כותב יפה מאוד, אין לי ספק שכל אתר או עיתון ייראה בך נכס . ובאשר למה שכתבת אני יכול להגדיר אותך ''נושא הבשורה'' . אתה אומר את האמת בצורה מדוייקת וחדה, תמשיך לכתוב

  • 31.

    אני באמת לא מבין מה מפריע לאנשים

    אורי, 30/03/07 20:43

    שאנשים אחרים כמוהו עושים ארועים גדולים. בסך הכל מדובר בכיף טהור לקהל שבא לשם ואם יום אחד תהיו במסיבה או בארוע או בברית וכולי אם כמות גדולה של אנשים תבינו שמדובר בעוד דרך של המין האנושי להנות וזה לא מפריע לאף אחד. עדיף להוציא עצבים בצבא או משהו, תתבגרו!

    • די לעוות הכל! מה שמפריע זה שצריך לראות את זה בחדשות (ל''ת)

      דוחפים לנו בכוח, 30/03/07 20:52

  • 30.

    רהב הוא סתם נפוח ומלקק לעשירים וכך מרוויחים כסף בימינו....איפה האיד

    דוד, 30/03/07 19:48

    איפה האידיאולוגיה המדינה
    היום מה שמעניין זה כיסאולוגיה
    זה מביש!!

  • 29.

    רחמים עלייך... 3 ימים תמימים עם האיש הזה?! בהההה... (ל''ת)

    אני, 30/03/07 19:23

  • 28.

    אני בטוח שיכסחו אותך בתגובת

    גל, 30/03/07 18:56

    אז רק בשביל למתן קצת את אי השפיות שבוודאי תצא פה...אני רוצה לומר לך שקראתי כל מילה ונראה לי שאתה באמת אדם ישר וטוב לב .
    (בלי אבל ובלי בטיח .)
    חג שמח לך ולמשפחתך .


  • 27.

    רני רהב,לפני שקראתי,האמת לא סבלתי אותך הצלחת לגרום לי לשנות את דעתי

    דוד, 30/03/07 18:54

    אתה עושה יחסי ציבור-ספק תוכן ל-120 חברות ,תוסיף לרשימה עוד לקוח
    ששמו רני רהב ותעשה לו גם יחסי ציבור,אולי כאן הכישלון שלך.

    תחשוב על זה דקה אחת.

  • 26.

    יח''צ ליח''צן ? (ל''ת)

    הה, 30/03/07 18:54

  • 25.

    רני רהב מה אומר לך השם ח ב צ לת. (ל''ת)

    רוני, 30/03/07 18:37

  • 24.

    תכתבי מה שאת רוצה. אותנו הוא דוחה ומגעיל! (ל''ת)

    הילה, 30/03/07 18:33

  • 23.

    רני רהב הזמין כתב יחצון לעצמו (לשם שינוי)... על הפנים!

    אין שיט! מגעיל!, 30/03/07 18:23

    על הפנים! דוחה!

  • 22.

    מי האיש הזה?מאיפה הוא בא?מה הוא עשה?תעזרו לי להבין!! (ל''ת)

    שאלת, 30/03/07 18:23

  • 21.

    ו....?? הכל ישן, אז מה חדש?

    תוהה, 30/03/07 17:43

    בשביל זה צריך כתבה שלמה? מילא פה באתר, אבל גם בעיתון?
    לא חראם על העצים?

  • 20.

    פטאט בריבוע (ל''ת)

    כפרי, 30/03/07 16:45

  • 19.

    היחצ''ן של המדינה.? ...הפלצן של המדינה ! (ל''ת)

    יורדת-ים, 30/03/07 16:19

  • 18.

    למרות סלידתינו, האיש חכם בצורה חריגה ולכן מצליח. (ל''ת)

    סתם אשה, 30/03/07 16:18

  • 17.

    עוד ניפגש בסוף דרכים.. (ל''ת)

    בלשי, 30/03/07 15:55

  • 16.

    זה לא ההוא שאמר שטוקבקיסטים מגעילים אותו ? (ל''ת)

    שכח,שהוא ממש, 30/03/07 15:38

  • 15.

    נו באמת. שום דבר חדש בכתבה

    ענת, 30/03/07 15:38

    הכל ידוע וכבר נכתב. לא היית צריכה להתאמץ ולקבץ לנו בכתבה אחת את כל מה שכבר קראנו וידענו על האיש. אם בילית איתו שלושה ימים, תפקידך היה להוציא ממנו חומרים חדשים. אם לא הצלחת - לא שווה לכתוב את הכתבה ולבזבז את זמנם של הקוראים לריק

  • 14.

    לו היה סקר על הטיפוסים הדוחים במדינה-רהב היה זוכה במקום ה1!!!! (ל''ת)

    מי סובל אותו???, 30/03/07 15:09

  • 13.

    כתבת פרו רהב סכרינית ומתחנפת.ציפיתי לראיון בועט (ל''ת)

    והתאכזבתי מאוד, 30/03/07 15:05

  • 12.

    והוא עדין חושב שהולא צריך טיפול?

    חמיד, 30/03/07 14:57

    הבחור בהכחשה לא נורמלית

  • 11.

    כתבה יפה ואוהדת

    אבי, 30/03/07 14:48

    תשמעו אם הבן אדם הגיע למה שמגיע לו וזאת בזכות עבודה בעשר אצבעותיו אז צריך רק לפרגן .
    מי שמשמיץ זה רק מצרות עין

  • 10.

    שום דבר חדש

    עתונאי ותיק, 30/03/07 13:27

    הכל ידוע מוכר ולעוס לעייפה מוטב היה לפנות את הנייר לטובת חומרים חדשים אחרים.

  • 9.

    חי בסרט המציאות בחוץ (ל''ת)

    זיו, 30/03/07 13:07

  • 8.

    רני רהב הוא אדם מדהים עם נשמה אמיתית וחופשית

    אלירן היקרי, 30/03/07 12:31

    לא, אני לא יחצ''ן ו/או טוקבקיסט. את רני רהב אני לא ממש מכיר, אך פעם הייתי זקוק לעזרה ממנו, והוא עצמו, לבקשתי, טרח לחזור אלי אישית בטלפון.
    אני לא מכיר הרבה אנשים במעמדו שיחזרו באופן אישי לאנשים אנונימיים שמבקשים עזרתם. הלוואי שכולם יהיו אמיתיים ונכונים כמו רהב. כן, אמנם הוא לא יכל לעזור לי, אך הוא היה מנומס ומתחשב, אני אוהב את האיש, רני-יישר כוחך והמשך בדרכך.

    אלירן

    • רני, אלירן זה שם שקוף כשם מומצא... תנסה משה, או חיים... (ל''ת)

      אמיר, 31/03/07 01:59

  • 7.

    מילה של פירגון לאיש ולמותג..

    WTF, 30/03/07 12:15

    פחחחחחחחחחחחחחחח

  • 6.

    רני,לונדון לא למד יום אחד באוניברסיטה!

    גליה, 30/03/07 12:14

    גם לא בטוח שסיים תיכון. אז תתנחם, גם הוא בא מהאוניברסיטה של החיים, ומהספרים שקרא בבית.לא כל מי שמדבר במבטא אשכנזי מחודד הוא אינטלקטואל.
    לגופו של עניין,לא איכפת לי שהזמנת 5000 איש והוצאת מליון שקל מפני שאני יודעת שאתה גם תורם לחברה ואיכפת לך מהמדינה.למרות שאני אוהבת דברים קטנים וצנועים ,אבל כל אחד עם טעמו הוא ויש חופש חיים במדינתנו. הפיסקה על בית הכנסת בתקווה מאוד ריגשה אותי,כל הכבוד. מוחלים לך על הכל,כולל התחמושת הכימית שהשלכת.

  • 5.

    כתבה מעניינת (ל''ת)

    גלי, 30/03/07 11:44

  • 4.

    רדו ממנו כבר

    ברווז, 30/03/07 11:25

    אני לאמכיר אותו אישית,לא מת על הסגנון שלו כפי שהוא מתבטא בתקשורת. אבל מאוד תמוהה בעיני השינאה והרוע המופנים כלפיו. האיש מצליח? כל הכבוד לו. מצידי שיעשה ארועים ל 10,000 איש, או ל 100,000 איש. למה זה צריך להפריע למישהו?
    מישהו באמת מספיק תמים בשביל לחשוב שהארוע הזה הוא שגורם להתערבבות בין הון ושלטון במדינה?
    רהב, אם אתה קורא את התגובה הזו, מאחל לך להמשיך ולהצליח. כל עוד זה בא מתוך מקצועיות ויושר לא צריכה להיות לאף אחד בעיה עם זה.
    חג פסח שמח לכולם.

    • ממש נשמה טובה מפרגנת ותמה

      Surfers Logic, 31/03/07 02:08

      אם היה בך טיפה יותר ממה שחסר לך
      הייתה מבין שאתה ושכמותך מפריעים
      לרני רהב יותר מכל המשמיצים,
      הקנאים והטוקבקיסטים.

      הפירגון ושוויון הנפש שלך הם אסון
      לרני רהב.

      מאחר ואתה כל כך מקווה שדבריך
      יגיעו אל רני רהב, שידע שאתה
      רוצה לעזור נגד המתנגדים לתופעת
      רהב, מדוע לא תשאל אותו: רני'לה
      מה אתה מעדיף, שיעזבו אותך בשקט, שלא ידברו עליך...או שיתעסקו
      בזה ויזכירו, ולא יתנו לרני רהב לרדת
      ולהעלם מהדיון והשיח הציבורי?

      אתה נותן את כל הכבוד להצלחה,
      תשאיר איזה 1% כבוד ברזרבה
      עד שתבדוק באיזה תחום בדיוק
      הנ''ל זוכה להצלחה?
      האם הוא מייצר משהו מועיל?
      האם הוא מתקן משהו לקוי?
      או שההצלחה שלו היא בעצם הכשלון
      שלך להבחין שהוא מתפרנס מהצגת
      הפגום כתקין ? זו אומנותו !

      לזכותו ייאמר שאינו מציג עצמו
      כמפקח או מבקר איכות.

      להבדיל מרופא שפרנסתו על שמירה
      ושיפור הבריאות, רני רהב מתפרנס
      מהצגת עסקים חולים או נגועים כבריאים.

      האם זו פרנסה המכבדת את בעליה?

      נכון, זו לא גניבה !

      אך האם גם נכון שזו לא גניבת דעת ?

      ולהצלחה בתחום המפוקפק הזה
      אתה אומר כל הכבוד !

      עובדים עלינו, זה כולל אותך או
      שאתה חוצן ?

      • בואנ'ה איזה נאום דפקת פה.

        ברווז, 31/03/07 17:45

        נראה לי שהסתבכתי כאן עם אחד מאבירי הצדק , מאלה שלא יכולים להשען אחורה כי הכנפיים מפריעות להם. אז אענה לך בנקודות.

        - אם היה לי יותר ממה שחסר לי כנראה שלא הייתי אני.
        - לא אכפת לי אם הפרגון שלי הוא אסון או ברכה לרני רהב. אני לא חבר שלו ולא איש מטעמו.
        כמו כן ,השיח הציבורי בארץ מאוד נמוך אולי הוא צריך להקרא הטחב הציבורי.
        - יש מעט מקצועות בהם אנשים עושים באמת משהו מועיל ומתקנים משהו לקוי (אינסטלטורים, מכונאים, פועלי יצור) מנתונים שקראתי מדי תקופה יהודים ישראלים לא מתים על מקצועות אלה ומעדיפים ללכת למקומות אחרים.
        -נראה לי שרוב התוקפים אותו עושים זאת מתוך קינאה , לכן היה לי חשוב להגיד לו שאני לא שונא אותו ועיני לא צרה בו למרות שאני משכיל ממנו ועני הרבה יותר ממנו. אני אכן מאחל לו הצלחה. כמו כן, אני גם מאחל לך הצלחה .
        - עכשיו עזוב אותי אני מהדק את החגורה וממריא חזרה לקריפטון.

    • תאכלו את הלב

      דוקומדיה, 31/03/07 20:48

      kiss my ass
      my foot על התגובות שלכם,

      בכבוד רב,
      אתם יודעים מי .

  • 3.

    את מס' 1 אני כתבתי

    רני רהב, 30/03/07 11:14

    (או חבר טוב שלי)

  • 2.

    הוא אמיתי

    יותם, 30/03/07 11:11

    אין גרגיר של בלוף ברני רהב. למרות שזה ממש לא נשמע ולא נראה כך. למרות שהכל נראה כסוג של הצגה מוזרה. רני רהב אמיתי בכל אבריו גידיו שריריו, (אם יש כאלו) והקבוביות עורו.

    • אז מדוע זה נראה ונשמע מאוס, ודווקא אצל המתיימר כרב אומן לתדמית (ל''ת)

      Surfers Logic, 31/03/07 01:26

  • 1.

    ליסה, אם את מחפשת את ההון והשלטון האמיתי בישראל : ביניש וחשין

    ד, 30/03/07 10:43

    שניהם עשו הון על חשבון מדינת ישראל (אחת על חשבון גזילת קופת רשות השידור, והשני - פרשת טבע המפורסמת)

    שניהם הם הם השלטון האמיתי בישראל (מי צריך ריבון כשיש שופטים. העם, אגב, אמור להיות השלטון, אבל מי צריך עם כשיש פרקליטות).

    שניהם כופפו את החוק בשביל להשאיר את ההון אצלם בבית- כל אחד מהם יצר דין תקדימי עבור המקורבים שלו: ביניש עבור בעלה - יחזקאל', חשין עבור הורוביץ

    אגב, חשין גם פגע ברוכב אופנוע שחוייב עוד לפצות את חשין על הנזק שנגרם למכונית שלו. אם זה לא הון ושלטון- אז מה כן?
    אין מלוכה בישראל, אבל יש הון ושלטון.

    • אך ד' ד' כמה אתה צודק מי שלא נפל

      דד, 31/03/07 00:24

      על שופט לא יודע מה זה...