• 28.

    ונו, והגירושים של רפאלי הגיעו מהר מהמצופה (ל''ת)

    ידע מה שאמר..., 17/12/07 01:20

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    שטויות

    נתנאל, 10/04/07 21:03

    רפורמי עדיף מחלוני? חילוני בגדר תינוק שנשבה ורובם מאמינים בה' אחד ולא עושים נגד. הרפורמי יודע ועוד איך אבל בכל זאת עושה רע? אפילו שהרב אמר בדיעבד! זה דבר שקה להבין

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    עוד אחד

    דקלה בודפיקה, 04/04/07 14:45

    קצת חריף בדעות שלו, לא? אם הוא כה אדם מאמין לא מן הראוי שיאחל הצלחה ל''נישואיה'' של בר רפאלי? למה לבוא ברע?
    ושכחת לציין שעם כל היתרונות והיופי שהרוסים הביאו איתם- הם דאגו גם להעלות את הפשיעה בארץ ולהפוך לחלק אינטגרלי בעליית רמת האלימות בישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אהבתי (ל''ת)

    נדב, 28/03/07 08:38

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ''מזל רע לרפאלי'' ???? את אדם רע לב (ל''ת)

    בר, 28/03/07 07:40

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    לא מאמין בתנ''ך, ועוד מדבר על רפורמים?

    אבי, 28/03/07 02:43

    גם הרפורמים הכי גרועים לא היו מעיזים לומר על התנ''ך את מה שאתה אמרת.
    אז אתה יותר רפורמי מהם.

    הגב לתגובה זו

    • חמודי, הוא דיבר על ''תנך בגובה העיניים'' (ל''ת)

      צא ולמד, 28/03/07 06:49

      הגב לתגובה זו

      • והכוונה בביטוי הזה לתנ''ך עצמו, בלי הפרשנות של חז''ל.

        אבי, 28/03/07 07:46

        אדם שזה מה שהוא חושב על התנ''ך כשהוא לעצמו, אינו יכול לקרוא לעצמו אדם דתי.

        הגב לתגובה זו

        • לא אתה ולא הפרשנות של חז''לב קובעים מי הוא אדם דתי (ל''ת)

          ומי לא אדם דתי, 28/03/07 14:03

          הגב לתגובה זו

  • 22.

    אדם מעניין (ל''ת)

    הסרוג, 27/03/07 19:00

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    שליפות עם הרב רוזן

    שמעון רבינוביץ, 27/03/07 17:41

    הרב הנכבד רדוף יצר פרסום.
    מגיב בכל מקום על כל דבר . אני מאוד מפחד מידענים בגרוש -הכר את המומחה.
    הפרסומים שלו תמיד פותחים במילים אני אכפתניק. אני כתבתי נייר עמדה . אני הקמתי מינהל גיור. אני ... אני ...
    אחרי הכתיבה שלט על הרפורמים הפך להיות לא רלוונטי כמו חנה קהת.
    כשקוראים את דעותיו מבינים למה החרדים לא רוצים דיינים דתיים לאומיים.
    אגב מה זה דיין גיור רובם לא דיינים בכלל...לקחו להם שם של דיינים ומשחקים בנדמה לי.

    הגב לתגובה זו

    • דווקאי ניראה לי שאתה רודף יצר פרסום

      ולא הרב, 01/04/07 00:39

      איך ראית את זה מדבריו.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    אז עכשיו צריך לקחת פילגש?

    בנצי האדום, 27/03/07 16:24

    הרי עצת אחיתופל לאבשלום היתה מצוינת. אילו קיבל אותה היה מחסל את דוד תיכף ומיד (שמ''ב טו, למי שמתקשה להאמין).
    יוצא מדברי הרב שאם לא ניקח פילגשים, רע ומר יהיה סופנו.

    הגב לתגובה זו

    • לא הבנת

      עשהאל, 27/03/07 16:46

      בס''ד

      עצת אחיתופל - עצה מצויינת לעשות הרע.

      הגב לתגובה זו

      • ועצת אחיתפל אשר יעץ בימים ההם...

        בנצי האדום, 27/03/07 20:27

        כאשר ישאל איש בדבר האלהים, כן כל עצת אחיתפל גם לדוד גם לאבשלם (שם, טז כג).

        כלומר - עצה מצוינת בכל מקרה, כמו להתייעץ עם רבש''ע באופן אישי.

        לבטח לא תאמר שעצותיו היו לרעה כאשר דוד קבל אותן ונהנה מהן.

        הגב לתגובה זו

        • עקרונית אתה צודק

          רצוא, 28/03/07 11:42

          בעקרון אתה צודק, ואחיתופל הוא אדם אשר ידע לייעץ כמו שצריך, ואף עצתו האחרונה בחייו הייתה מוצלחת לטובת מושא הצעותיו, ולמזלינו אבשלום לא קיבל את הצעתו.
          אולם, עם השנים נהיה ביטוי שמשמעותו הפוכה לפשטי הפסוקים, ובימינו משתמשים בו כדי לתאר עצות רעות ולא מועילות.

          הגב לתגובה זו

          • יש להחזיר עטרה לישנה

            בנצי האדום, 29/03/07 15:52

            ולא רק בעניין אחיתפל

            הגב לתגובה זו

  • 19.

    מה הכוונה ''חרד''ל-כוס התה שלי''?מה,הוא שם חרדל בתה? (ל''ת)

    זה לא טעים, 27/03/07 15:56

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    איך נהיו פה כ''כ הרבה דתיים לאומנים, ועוד מטעם ההנהגה שלהם (ל''ת)

    לא תמיד היה, 27/03/07 15:43

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ירעם כרגיל מלך (ל''ת)

    ארז, 27/03/07 14:06

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    בסופו של דבר, מה שמעניין את הרב רוזן הזה הוא מי במחנה שלו ומי לא

    איתמר, 27/03/07 13:20

    כלומר, האם הוא ימני מספיק (''על אף התדמית והסטיגמות, הר-עציון זו ישיבה חכמה ו''ימנית'' כמו כולן'', הרי זה מה שחשוב בישיבה, האם היא ''ימנית כמו כולן''). אדם שמצהיר שחרדליות היא כוס התה שלו, לא מפתיע כשהוא אומר בהתנשאות ש''מודרן אורתודוקס
    אנטי-תיזה לחרד''ליות. מגזר בציונות הדתית בעל מאפיינים ליברליים, בדרך כלל מיובאים. לא כוס התה שלי אבל יש להם בהחלט מקום תחת השמש'' (שהרי הרב רוזן הוא סגנו של אלוהים, ומחליט מי בסדר ומי לא).
    גם כאשר הוא נדרש לסוגיית מסורבות גט (אם אפשר להגדיר את ה''שליפות'' האלה בכותרת רצינית כלשהי) הוא אומר שזו ''טרגדיה בית-דינית בסדר גודל של ה''אקטביזם השיפוטי'' של ברק'', במלים אחרות, מצא לו דרך להתנפל על בית המשפט העליון במקום לענות לעניין (להפנות את תשומת הלב לקומץ הרבנים שמעוניינים לשנות במקום לרוב שגורם לקיפאון, זו לא תשובה רצינית).
    מכיוון שהאיש עסוק עד מעל לראש במחנאות חרדלניקית טיפוסית, הייתי אומר שאני מן הסתם לא ''כוס התה'' שלו, ואני מעדיף את שלי: מודרנית (רחמנא ליצלן), פחות רבנית ויותר חיה בתוך החברה ומעורבת בנעשה (לא רק במסדרונות ישיבות בני עקיבא)

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אהבת חינם

    אילן, 27/03/07 13:20

    לכבוד הרב אהבת חינם תביא גאולה ולא שינאה הבנת מר חכם

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    שאלה קטנה

    נודניק להכעיס, 27/03/07 12:06

    לכתוב שליפות לאתר ש''יורד מתחת לחגורה בכל המובנים'' זה לא סתירה פנימית?

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אני מוחה על הגדרת ''שליפות'' כמסגרת נמוכה

    זבולון, 27/03/07 11:55

    מה הקשר? אי אפשר להתבטא על הר הבית כאן???
    בכלל הרבה מהתשובות תמוהות.
    לא מתאים לאדם פרקטי כמוהו

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    שאלה- האם כבוד הרב פטור מאיסור לשון הרע והלבנת פני חברך ברבים?

    מוטי, 27/03/07 11:42

    הרמטכ''ל ''עוצר לרגע קט את המלחמה כדי למכור מניות''?

    חלוץ הסביר עשרות פעמים שהוא ביקש מהפקידה שלו בבוקר החטיפה לקשר אותו לבנק כדי לסגור את תיק המניות שלו.
    היא עשתה זאת בצהריים והוא נתן הוראה לסגור את התיק.
    הנושא נבדק ונמצא שהוא פעל כשורה.
    מפה ועד לעצור את המלחמה לרגע כדי למכור את המניות שלו זה לשון הרע והלבנת פניו של איש שתרם למדינת ישראל קצת יותר מהרב הנכבד.

    איפה מחלקים את הפטורים מהאיסורים האלה?

    הגב לתגובה זו

    • כאלה הם החרד''לים.בדרך להשגת המטרה שלהם,הם דורכים על הערכים האחרים. (ל''ת)

      דוד, 27/03/07 12:56

      הגב לתגובה זו

    • קודם תלמד הלכות לשון הרע

      רועי, 27/03/07 13:13

      מה לעשות שסיפור המניות פורסם והוזכר בכל כלי התשקורת,אלפי פעמים.
      אם היית יודע (מה לעשות,אתה לא יודע) הלכות לשון הרע,לא היית מפרסם תגובה כה רדודה וחסרת בסיס.
      אגב,מי שפרסם בפעם הראשונה את הסיפור,הוא עבר על אותו איסור בצורה החמורה ביותר.

      הגב לתגובה זו

      • מענין,רועי,אם זה כלי ''תשקורת'',כהגדרתך,איך אתה מאמין להם כשזה נוח לך (ל''ת)

        דוד, 27/03/07 15:00

        הגב לתגובה זו

      • מי שצריך ללמוד הלכות לשון הרע זה אתה

        מוטי, 27/03/07 15:27

        בשום מקום לא נאמר שחלוץ עצר את המלחמה כדי למכור מניות.
        אגב (גם אם מישהו טען ככה), מי שחזר על העלילה, עבר על האיסור ולא קיבל עליו פטור.

        אם היית יודע (ובתגובתך הוכחת שלא) הלכות לשון הרע, לא היית מפרסם את התגובה חסרת ההקשר הרדודה וחסרת הבסיס שלך.

        הגב לתגובה זו

        • let's keep our shirt's on...

          חנן, 27/03/07 17:37

          למרות ששהערה של מוטי היא מסוג ההערות של: ''בוא-נמצא-מה-לא-בסדר-אצל-הרב-כדי-שלא-נצטרך-להתמודד-עם-כל-שאר-הדברים-שהוא-אומר'', במקרה להלן הוא צודק.
          אין היתר לספר דבר שהתגלה באפי תלתא אם אתה מוסיף עליו משלך או מגזים בתיאורים.
          למרבה הצער זה המצב בנד''ד.
          למען האמת ה''חפץ חיים'' מזהיר שבכלל עדיף שלא להזדקק לכלל להלן.

          אגב, מוטי, רק על מנת לשמור את רגליך הטהורות מלבוסס יחד איתנו, החטאים, באותה דרך כדאי להעיר שאם אתה כ''כ מקפיד בהלכות לשה''ר היית שם לב שלשיטתך אם אכן היה כאן לשון הרע אתה הוא השומע שכידוע לך (או שלא..) עוונו גדול משל המספר.

          בברכת, ''עדיף לסתום את הפה מלהצטער על זה שפתחת אותו''

          הגב לתגובה זו

          • נדמה לי שאתה טועה במקצת, חנן

            מוטי, 27/03/07 18:25

            ראשית אני צריך להבהיר שאין לי שום הכרות עם הרב ואין לי בעייה עם דעותיו ואמירותיו.
            זכותו להביע את דעותיו גם אם הן לא תמיד ימצאו חן בעיניי (עד לגבול של לשון הרע).

            ולעניין הלכות שמיעת לשון הרע (למרות שקשה להכיל את הקריאה באתר זה ל''שמיעה'')של ה''חפץ חיים'', אם אני לא טועה (ואנא תקן אותי אם כן) אז לפעמים זו אפילו מצווה לשמוע לשון רע, במקרה שלאחר ששמע יוכל להסביר למספר שאין הדברים כך, ואת זה אני הקטן בהלכות ניסיתי לעשות.

            בברכת, ''עדיף לפתוח את הפה מלהצטער שהשארת אותו סגור''

            הגב לתגובה זו

            • הממ...

              חנן, 27/03/07 19:43

              נראה לי שקריאה באתר יכולה להיחשב שמיעה אם כי אכן העניין לא מבורר וצ''ע.

              לעניין השני, ייתכן מאוד שאתה צודק, לא זכור לי מקור בעניין. נאמן לפתגם הצולע שבו בחרתי לסיים לעיל אני לא אביע את דעתי כי כאמור אינני יודע מה ההלכה בעניין.

              אם הצדק עמך, תבורך.

              הגב לתגובה זו

  • 11.

    אני רוצה להבין גבר דתי מתחמן מאישה שרה?.

    הומו, 27/03/07 11:33

    אלא מה זה ההלכה ההזויה הזו

    הגב לתגובה זו

    • זו לא התורה.בתורה מסופר שמרים הנביאה שרה את שירת הים.

      דתי, 27/03/07 11:47

      אלו סתם כמה גברים שסף הגירוי שלהם היה כ''כ נמוך שהם המציאו את הדבר הזה.

      הגב לתגובה זו

      • דתי? (ל''ת)

        איל, 31/03/07 22:12

        הגב לתגובה זו

      • לא כתוב שהיא שרה מול גברים (ל''ת)

        עודד, 03/04/07 22:23

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    עוד חרד''לי משעמם וצפוי מראש. מדקלם מיומן של מנטרות הטועות ומטעות (ל''ת)

    יהודי שפוי, 27/03/07 11:17

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    להוציא את הרפורמים(ארה''ב) מחוץ למחנה ולדבר על כלל ישראל- (ל''ת)

    יותר סתירה, 27/03/07 10:55

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    יסביר לי כבודו איך ''קול באישה ערווה'' זה לטובת האשה? (ל''ת)

    לא מבין, 27/03/07 10:48

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אהבתי את הקטע על נינט. (ל''ת)

    ירו, 27/03/07 10:22

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    הזוי. מי שמדבר על חיבוב פרובוקציות........... (ל''ת)

    1, 27/03/07 09:43

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    פשיטא שזו תוצאה של פיחות ערכֵי הלאום וייסוף ערכי הפרט.

    נעמי, 27/03/07 09:33

    ניסוח גאוני

    הגב לתגובה זו

    • להזכיר לך איזה סוג של משטרים העמיד את הלאום מעל הפרט?

      דוד, 27/03/07 10:19

      ממש לא בטוח שאת באמת רוצה לחיות בסוג כזה של משטר.
      תחת משטר כזה לא היית יכולה,למשל,להגיב את התגובה הזו
      באינטרנט.אולי בכלל לא היה לך אינטרנט כי המשטר היה חוסם את הגישה אליו.

      הגב לתגובה זו

      • השלטון....

        נעמי, 27/03/07 11:26

        בשלטון שכזה האינטרנט בפרט והתקשורת בכלל היו מתועלים נכון לטובת העם החי בארץ ולא נגדו....
        מסתבר שלא ממש הבנת באיזה שלטון מדובר, מוזר חשבתי שאנשים שכמותך רואים רק ערוץ 2,מפתיע, מה אתה כזה מיוחד שקורא דיעות חשוכות כאלו? למה ? כדי לפתח לך פוזה אנטיתזה ייחודית?

        הגב לתגובה זו

        • יש עוד שרידים של שלטון כזה בצפון קוריאה,סין וקובה.

          דוד, 27/03/07 11:42

          אם סוג כזה של שלטון מתאים לך,אולי
          זה הזמן שלך לעבור לשם.

          הגב לתגובה זו

          • זה לא כזה כדאי לך לבדוק לעומק

            נעמי, 27/03/07 12:20

            אני נשארת פה....לחזק שלטון בריא.

            הגב לתגובה זו

  • 4.

    יפה,אהבתי! (ל''ת)

    עוזי, 27/03/07 09:33

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אלוהים ישמרנו מכאלו דעות.פרימיטיבי להחריד. (ל''ת)

    דתי, 27/03/07 09:27

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    גם ככה גרמת לה סיפוק

    ., 27/03/07 09:14

    ליעל משאלי

    הגב לתגובה זו

    • אפילו 6 כושים לא יכולים לגרום לה לסיפוק. (ל''ת)

      היא אישה חולה., 27/03/07 13:15

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    יעל משאלי

    עמרם, 27/03/07 09:14

    באמת איפה היא?
    הספר כבר יצא. לא היגיע הזמן לחזור?

    הגב לתגובה זו

    • אשכרה!

      מישו, 27/03/07 10:30

      תוחזר שוברת מסורת לאלתר!
      אוהבים לשנוא אותה!







      אבל שמעתי שסגרו אתה בווינט :-)

      הגב לתגובה זו

      • כן מתגעגעים למישעלי (ל''ת)

        ניצה, 28/03/07 05:05

        הגב לתגובה זו