• 52.

    סתם קיצוניים

    רמת שרוני, 31/08/07 19:09

    אני הייתי במיקרה ולדעתי צריכים להעמיד לדין את הנדקר ולא את הדוקר........

    תאמינו לי אם הייתם רואים מה היה שם הייתם אומרים איך הוא לא ירה בו ורק דקר אותו

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    לא רואה אותכם

    עמרי לוי, 12/07/07 15:11

    אני דקרתי את הילד מפני הגנה עצמית ... כל הכתבות לא נכות ושקריות ... הנדקר לא צדיק הוא לא כמו שאומרים ילד טוב... הוא וחבריו הרביצו לי ארבעה ילדים והם יותר גדולים ממני... מה כל אחד ממכם היה עושה במצב כזה שהוא שותה בבקבוק בירה להנאתו ופתאום על רקע סיכסוך קודם קופצים עליו ילדים רבים ויותר גדולים....

    הגב לתגובה זו

    • אני איתו חברים

      :D, 15/08/07 04:29

      :}

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    תקראו

    תושב רמת שרון, 19/04/07 21:47

    יש הרבה פרטים שקרו ולא רשמו בכתבות, והרבה דברים שלא קרו וכן רשמו בכתבות.

    ה''נדקר'' הוא ממש לא קורבן...
    אם כל כך הראבה אנשים היו קופצים עלי ומרביצים לי בכל מה שאני יכול להשיג בידי הייתי משתמש בו להגנה עצמית...
    אל תדברו על ה''דוקר'' כבן אדם רע אם אתם אפילו לא מכירים אותו.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אחלה ילד שבילדים!!!

    rnh, 12/04/07 06:03

    טוב מאוד גם אני הייתי עושה בדיוק אותו הדבר
    12 ילדים מרבצים לי ושיש יש לי בקבוק ביד אז למה לא !!!!?!!

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    הנתקף אינו צדיק

    ז', 29/03/07 01:29

    הסיפור שפורסם בתקשורת אינו מדויק כלל.
    איני מצדיק חס וחלילה את אשר נעשה, אבל הנער הזה ידוע כבעייתי.
    כל הכבוד לחבר שלו שהציל את חיו! ח''ח כמו שאירית אמרה

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    להכיר באמת

    רמת שרוני, 28/03/07 18:44

    הבעיה היא בעיה תרבותית, אני מכיר את אותם ילדים, והם חבורה של ערסים, 90% מכלל מקרי האלימות מתבצעים על ידי ''ערסים''.
    הבעיה מתחילה מהבית כאשר האבא ערס והאמא פרחה. נקודה, לא משנה כמה יגידו אחרת, זאת הסיבה.

    הגב לתגובה זו

    • זה ממש לא נכון

      גר, 31/03/07 16:50

      ממש ממש לא נכון אין קשר להורים ההורים יכולים ליהיות אנשים טובים זה הכל הסביבה שבה הילד מסתובב

      הגב לתגובה זו

      • 1111

        הדוקר, 12/07/07 15:07

        בקיצור יא טמבל אני הילד שדקר ואתה כל כך גבר בוא תגידד לי בפנים מי אתה שמדבר אלי ככה

        הגב לתגובה זו

  • 46.

    כנסו...

    מישהי, 26/03/07 17:40

    אני היתי יורה בהם!

    הגב לתגובה זו

    • וואו

      ..d, 31/03/07 16:45

      וואו אתה ממש פותר את כל האלימות בזה שתירה בהם

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    זה ניראה כמו ניסיון לרצח (ל''ת)

    פקק תנועה, 26/03/07 15:15

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    להעניש להעניש לההעניש 10 שנים בפנים די לחוליגנים (ל''ת)

    רובין הוד, 26/03/07 03:54

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    להחזיר את עונש המלקות דחוף

    המחונכים, 26/03/07 02:37

    אם תלמיד אלים ומתחצף בבית ספר מספר מלקות יאזנו את שכלו מיידית
    ואם ברחובות אנשים חושבים להשתמש באלימות מספר מלקות ממגלב יוציאו מהם לחלוטין את התיזה הזאת וינרמלו אותם

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    זה רק אני או שהאלימות רק גוברת וגוברת? איזה מן חינוך הם קיבלו? (ל''ת)

    הסרוג, 25/03/07 23:27

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    ראש עיריית רמת-השרון, יצחק רוכברגר.

    א, 25/03/07 22:38

    תפסיק לדבר הגיע הזמן שתתתחיל לבצע !!
    הילדים הללו היום משספים גרון ומחר רוצחים נהגי מוניות !!
    בושה לעיר. לאן הגענו ושוב ברמת השרון?.
    אילו היה מדובר בבנך לבטח אירוע שכזה היה מטופל בצורה החמורה ביותר ולא בבקשה לתגבר סיורים.
    תוכיח שאתה רציני!!!

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ההורים צריכים להתחיל לקחת אחריות על הילדים המופרעים שלהם

    ג, 25/03/07 22:25

    יש גם אנשים עם אישיות גבולית שפשוט מהווים סכנה לחברה.

    חייבים לבדוק בצורה רצינית את הנוער שהיה בבית הספר בקצרין שבו נרצחה תאיר ז''ל.
    חייבים להגן על החברה מרוצחים ואלימים.

    אחר כך הם ממשיכים להוות איום על כל מי שנקרה בדרכם.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אם לא יחזירו מוסר וערכים לאומיים לבתי הספר החברה הישראלית תתחסל.

    שמואל, 25/03/07 21:17

    מקרים שכאלה לא קורים בחברה הדתית לאומית.מדוע ילדי המתיישבים ביו''ש לא מעורבים בפשעים? מפני שיש להם חינוך- לאומי- דתי.בעינהם כל יהודי חשוב ויקר.אלה הן העובדות.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק,הם רק מפנצ'רים מכוניות של שוטרים

      אתה צודק, 25/03/07 23:48

      אתה צודק חינוך לאומי דתי הכי טוב,הם אוהבים כל יהודי הם זורקים סלעים על יהודים אנרכיסטים אני ראיתי וידאו שמאימים להרוג שמאלני יהודי אנרכיסט ליד התנחלות בגלל שסחב מצלמת ווידאו,זה חינוך!!! הם מפנצ'רים מכוניות של קצינים ממג''ב כ ''נקמה'' על ההתנתקות המזופטת הזאת,זה חינוך!! אין כמו דתיים לאומיים!! זה חינוך!!.

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    יש להעמדי את החולגנים האלו לדין וקנס כספי (ל''ת)

    בושה וחרפה, 25/03/07 21:07

    הגב לתגובה זו

    • איזה קנס- להרחיק אותם מהחברה לפני שירצחו עוד אנשים (ל''ת)

      מזעזע, 25/03/07 22:21

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    רמת השרון עיר של ערסים - עדיף בת-ים!!

    ירון ויסברג, 25/03/07 21:01

    גם יותר יפה וגם יותר זולה!!

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    כל המדינה בת-ים. (ל''ת)

    עצוב, 25/03/07 20:45

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    תחכו חבר'ה עוד 40 שנה

    א.א., 25/03/07 20:03

    אני אהיה ראש ממשלה והכל כאן יראה אחרת.. קודם כל שלום עם האויבים, אחרי זה שלום בבית.. יהיה צי של שוטרים והענישה תהיה כל כך חמורה שאנשים יברכו זה את זה ברחוב כל בוקר בברכת ''בוקר טוב''

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    דור העתיד של הפשע המאורגן (ל''ת)

    עצוב, 25/03/07 19:57

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    לראש עיריית רמת השרון המכובד

    הורה, 25/03/07 19:57

    מדובר בבעייה ארצית ולא מקומית? תגיד, הגרון של הנער הזה הוא ארצי או מקומי? לא זה ולא זה, הצוואר שלו הוא משהו מאוד מאוד אישי.תדמיין שהצוור הזה היה שלך ותבין כמה זה אישי. אז נא הגב בהתאם וביד קשה ואל תתחיל בדמגוגיה ובדברים חלולים.תדאג שהאכיפה תטפל בגורמים החולים ותעניש כיאות ולא תעניש בצורת השהייה של 3 ימים מבית הספר. מספיק לגרד, עת להגיב.

    הגב לתגובה זו

    • כפפות משי

      זועמת, 27/03/07 19:01

      הכותב אולי בוטה, אך צודק בהחלט! רמה''ש עברה שינוי ולא תמיד לטובה. למרות פעילות ההורים המתנדבים, הולכים וגוברים התסיסה, חוסר השקט ולצערנו, חוסר הביטחון בעיר. בהחלט רצוי ומומלץ להחמיר בעונשים ואולי אף בפירסום שם התוקפים ברבים - אולי הבושה תשיג את שלה.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    עולם שלישי (ל''ת)

    אבי, 25/03/07 19:55

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    להעניש דרך המערכת האזרחית ולא החינוכית. (ל''ת)

    שימי, 25/03/07 19:54

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    לתבוע אותם תביעה אזרחית ולא לוותר לחלאות. (ל''ת)

    יעל, 25/03/07 19:53

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ענישה הכוללת השפלה

    דדי, 25/03/07 19:41

    חלק מהענישה ראוי שתיהיה בעלת אופי משפיל לא מאסר ממושך ירתיע עבריינים תאבי כבוד אלא השפלת ואולי אף רמיסת כבודם לחלוטין. הייתי מכריח חברה כאלה לנקות שרותים בכלא למשך עשר שנים לפחות . ואולי לחשוב על דברים משפילים יותר ואז אולי ירתעו מחפשי מלחמות כבוד דברים סבירים יותר להלחם עליהם

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    זוהי התרבות הישראלית-מילה לא במקום ישר סכין בום דקירה (ל''ת)

    חינוך, 25/03/07 19:39

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ל-23 ממתי דתיים נוסעים בשבת?!!?!

    מתנחל גאה!!!, 25/03/07 19:25

    אז איך זה יכול להיות דתיים אם אנחנו לא נוסעים בשבת אה......?
    מחכה לתשובה?

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    ונדליזים

    מתניה, 25/03/07 19:24

    שרת החינוך. מאיזה ביה''ס הבחורים האלה? איזה חינוך הם מקבלים?

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    שמחה שהמקרה הבהיר לאנשים את המציאות!

    נעמי, 25/03/07 19:13

    חס וחלילה לא שאני שמחה על אותו מקרה שנעשה ואני מאחלת החלמה מהירה ורפואה שלמה לאותו נער פצוע.
    אלא, עכשיו כולם רואים שמקרי אלימות כאלו קורים גם בערים איכותיות ויוקרתיות כמו רמת השרון, שהרי רוב התגובות היו אומרות שלעולם לא יתרחש מקרה אלימות כזה או אחר בעיר הזו.
    אם דבר כזה היה קורה בבת ים לדוג' כולם היו ממהרים להגיד שבת ים זה ר''ת של '' בואו תראו יש מכות'' או זה עיר הפשע והרשע והנה כעת התברר שסף האלימות רק מחמיר ומתפשט בכל חלקי הארץ! ולא קורה רק בבת ים או בערים אחרות עם רמת אלימות גבוהה.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    לא להתחשב בגיל

    דוד, 25/03/07 19:08

    על עבירות אלימות כמו כאן, נסיון לרצח, יש לשפוט את הצעירים כבוגרים. לא להתחשב במריחה של הסניגור: ''מרשי הוא ילד, הוא תלמיד טוב, בן למשפחה מכובדת, מלח הארץ'', בלה, בלה, בלה...
    רק מאסר עולם ירתיע פושעים כאלה: אין לימודים, אין בגרות, אין צבא, אין בנות! ברור שהם מושפעים מהאלימות בטלויזיה, במשחקי מחשב ובסרטי-אימה.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    מדובר ''במתנחלים '' ''דתיים'' ''נוער גבעות.''

    פיני, 25/03/07 18:58

    ולאלה אתם בטח תקראו בני טובים.

    הגב לתגובה זו

    • שקרן!אני הייתי שם,מדובר בחילוניים!!!!!!!!!!!!!!!!1 (ל''ת)

      א., 25/03/07 19:17

      הגב לתגובה זו

    • נפלתה חזק דרומה! (ל''ת)

      Jango, 25/03/07 19:43

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    אם האלימות הגיעה לרמת השרון זה הסוף (ל''ת)

    עמרי, 25/03/07 18:55

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מאסר עולם ללא אפשרות חנינה

    קובי הקאובוי, 25/03/07 18:37

    מאסר עולם, פשוטו כמשמעו לחלאות
    המנוולות שעשו את המעשה הנפשע
    הזה.
    ארור החושב אחרת !

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    התוקפים לכלא מהר !!! הרתעה עכשיו !!! (ל''ת)

    ביזי, 25/03/07 18:36

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    גם מאסר עולם ללא אפשרות לחנינה (למרות גילם הצעיר) יהיה עונש מופחת

    Yossi V, 25/03/07 18:35

    יש מעשים שהורים וילדים צריכים לדעת שאת הנעשה אין להשיב ואת וגם לא את החנינה.
    זה בדיוק המקום בו הורים וילדים צריכים לדעת שעולמם חרב עליהם. לנצח.

    נכון הוא שבעוד שנתיים היו ילדים אלה יכולים להיות רוצחים מקצועיים בשליחות האומה. ויכול מאד להיות שרק מדינה המעודדת רצח עם גם קצת מבלבלת את ילדיה התמימים, אבל מישהו חייב לתת על כך את הדין, ולא הקורבן.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ניסיון לרצח.נקודה (ל''ת)

    ר, 25/03/07 18:33

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    שההורים ישלמו על חינוך הגרוע של ילדהם !!! (ל''ת)

    גדי, 25/03/07 18:32

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    עדיף לגור בבת ים - אין ערסים כמו ברמת השרון

    ערסים, 25/03/07 18:25

    עדיף לגור בבת ים - אין ערסים כמו ברמת השרון
    ערסים=רעננה רמת השרון כפר סבא

    הגב לתגובה זו

    • רמת השרון= ערסים?!

      רמת שרונית, 26/03/07 22:38

      כן בטח, בת ים מפוצצת ערסים.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    לאחרונה יש ריבוי מקרה אלימות בשרון מה הולך כאן (ל''ת)

    רות, 25/03/07 18:17

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    טיפול הולם ומרתיע לנוער'' מחפשי-כבוד''

    יונינה, 25/03/07 18:17

    יכול להזכיר לאחרים מדוע לא כדי להם להשתמש באלימות,חוק עם שיניים,יעשה את העבודה. החלמה מהירה לנער שנפגע

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    פחד...

    סתווית, 25/03/07 18:09

    בתור אחת שמבלה אני רואה כל יום שישי מקרים כאלו של דקירה ואלימות.
    איפה המשטרה?!? איפה הממשלה?!? אולי הם מסתכלים במשקפת של פרץ..
    פחד אלוהים להביא היום ילדים לעולם.
    בשביל מה?

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    עד מתי

    מושון, 25/03/07 18:05

    די מספיק, נמאס מהמדינה והשליטים רודפי הבצע ששכחו את העם. לפחות ראשי העיר דואגים לציבור. איפה המשטרהרע

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    הפכנו לעם של בריונים שבו החזק כופה את ''מרותו'' על החלש. (ל''ת)

    ATM, 25/03/07 18:01

    הגב לתגובה זו

    • מה אתם רומזים על הרוסים (ל''ת)

      דימה, 25/03/07 18:17

      הגב לתגובה זו

      • על ראש הגנב בוער הכובע

        עמורה, 25/03/07 18:51

        לא ידוע אם הם רוסים. אם הם כן רוסים או אתיופים, אז יש רק דרך אחת: להראות להם ולבני משפחתם את הדרך החוצה למולדת הישנה. אי אפשר לפתור את הבעיה הדמוגרפית באירוח שרצים וחיות רעות. יש גבול לכל תעלול.

        הגב לתגובה זו

        • אולי נחזיר את סבא וסבתא שלך למקורם?

          אבי, 29/03/07 01:26

          גם המשפחה שלך היו עולים חדשים!
          לא חסרים עבריינים צברים וכנ''ל לגבי עולים. לצערנו הרב.

          הגב לתגובה זו

      • מה נפל עליך? (ל''ת)

        Jango, 25/03/07 19:33

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    צריך להרחיק אנשים כאלה מהמדינה שלנו

    אלמוג, 25/03/07 18:00

    הילד שעשה את זה ישלם על זה כמו כל מי שנכנס לאירוע כזה.. החיים של כל מי שנגע בפרשה ישתנו מקצה לקצה ואין דבר שיכול הדוקר להביא לנדקר שיחזיר אותו למסלולו. הוא פשוט הרס לו את החיים!

    הגב לתגובה זו

    • עברית קשה שפה

      רוזה, 25/03/07 18:13

      לא מבינים...

      הגב לתגובה זו

      • בואי אני אסביר לך...

        Jango, 25/03/07 19:41

        גרון ... פצע...פגיעה ...צלקות ... בלתי-הפיך.

        ועוד משהוא: ברז מים פותחים נגד כיוון השעון.
        אם את צריכה עוד הסברים אני כאן.

        הגב לתגובה זו

        • אפס

          z, 26/03/07 00:37

          אפס

          הגב לתגובה זו

  • 9.

    ל 1, 2, 3, 4 וכל המגיבים.

    אחד העם, 25/03/07 18:00

    ל 1, 2, 3, 4 וכל המגיבים.
    זה לא בעיה של הטלוויזיה, לא של המורים ולא של כלל הנוער.
    ילד שההורים שלו נוהגים באלימות, פיזית או מילולית, כלפי ילדי הבית או בינו לבינה (בני הזוג) ואו אפילו רק אלימות מילולית כלפי עוברי אורך בזמן הנהיגה, תספיק לילדיהם ללמוד וליישם את האלימות בדרכיהם.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אבא תרחם,אבא תרחם.... (ל''ת)

    מיכל, 25/03/07 17:55

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    כך נראה הנוער במדינה בה הנשיא חשוד באונס ורה''מ בשחיתות. (ל''ת)

    המטיף, 25/03/07 17:52

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מערכת החינוך מנסה להסתיר את המקרים זה רק קצה הקרחון (ל''ת)

    צפוני, 25/03/07 17:51

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    ועוד דבר

    דנה, 25/03/07 17:50

    מה זה רלבנטי אם מדובר ''בילד טוב, תלמיד מצטיין'' או בילד לא מצטיין?? אלימות היה אלימות, נקודה! דברי ראש העיר פשוט מוכיחים שיש אלימות שהיא ''לגיטימית'' בעיניו, ורק הפעם, מפני שמדובר בילד ''מחונן'' אז הוא מגנה את המקרה! חוצפה שאין כדוגמתה. צריך לגנות כל סוג של אלימות, גם אם היא כלפיי ילד עני ובעל קשיי למידה ולא רק כלפיי האליטות!!!

    הגב לתגובה זו

    • צודקת. רוכברגר פשוט חוצפן. לערוך לו בירור בהקדם.

      איתי, 25/03/07 19:07

      במה קשורה העובדה שהוא בן טובים? אם הילד לא היה ''בן טובים'', האם היה פחות חמור לשסף את גרונו?

      ואפילו אם היה ממש פושע - זה מצדיק נסיון לרצח?!

      מילא, אם ילד מהרחוב היה מתבטא כך היה אפשר להבין. אבל מדובר בראש מועצה מקומית שאמור להיות אדם שקול. והוא לא. לדעתי שר הפנים צריך לערוך לו בירור.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    תשאירו בבית את הטלויזיות וזה מה שתקבלו

    ראובן, 25/03/07 17:47

    רב תכניות הטלויזיה ורב הסרטים שילדכם- ואתם- רואים מלאים אלימות וסקס, באמת לא נראה לכם שזה יחלחל גם להתנהגות שלהם/שלכם?

    הגב לתגובה זו

    • תורה

      amnon, 25/03/07 17:55

      תחזרו למקורות תכניסו קצת חוכמה מהתורה והכול יסתדר לכם בראש לא ביקשתי שתהיו דוסים תהיו אתם

      הגב לתגובה זו

      • שטיות

        שושנה, 25/03/07 18:11

        אצלכם יש יותר אלימות!

        הגב לתגובה זו

      • איזה תוכנית טלוויזיה קיין ראה לפני שרצח את הבל? (ל''ת)

        M, 25/03/07 20:14

        הגב לתגובה זו

    • אם הבריונים היו יושבים בבית ורואים טלוויזיה לא הייתה בעיה (ל''ת)

      די, נודניק, 25/03/07 17:58

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    בעיה של חינוך. על המערכת להתעורר לפני שיהיה מאוחר מדי (ל''ת)

    מורה, 25/03/07 17:47

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אוף די עם האלימות כבר!

    דנה, 25/03/07 17:46

    עד מתי נשמע על מקרים כאלה ונזדעזע מחדש אבל נבין שאף אחד לא ממש עושה כלום בקשר לזה מלבד לומר שזה ''מזעזע''? צריך להגביר את הענישה על מקרים כאלה וליצור הרתעה!!! ברגע שנערים מטומטמים ואלימים יידעו שמצפה להם מאסר עולם על דבר כזה הם כבר יחשבו פעמיים. במזל הנער המסכן הזה לא נהרג, אבל בהחלט אפשר לקרוא לזה רצח, כי הוא יחיה בפחד ובטראומה כל חייו! בקלות הוא יכול היה להיהרג, ועל מה?? לעזאזל, על מה???? ממש בא כבר לעזוב את הארץ המסריחה הזאת עם כל השחיתות והאלימות שיש כאן!!! ממש מדינת עולם שלישית. זה פשוט עצוב מה שהולך כאן.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    ככה נראה הנוער במדינה בלי תכלית לקיומה.

    פבריציו, 25/03/07 17:42

    ומערכת המשפט הפחדנית שלנו מן הסתם תעשה לילדים האלה נו נו נו ותשלח אותם הביתה, כאשר במדינה מתוקנת הם לא היו רואים יותר אור שמש לעולם.

    הגב לתגובה זו