• 50.

    הוא זקוק לאבטחה נגד מצפונו. זה היחיד שעלול לפגוע בו

    אלון, 25/03/07 21:56

    בתנאי שיש לו מצפון,
    דבר שאינו בטוח כלל.
    אף אחד מהמורחקים או תומכיהם, אינו מעוניין לפגוע בו ואני אומר זאת באחריות מלאה!
    אבל... מי שמצפונו רודף אותו, נדמה לו שכל העולם רודף אותו
    ולכן הוא מרגיש צורך באבטחה.
    ואלי כל האבטחה נועדה לשרת מטרה של יח''צ לעצמו, שייראו כמה הוא מסכן מחד וכמה הוא אישיות חשובה, מאידך. זה נועד לשרת את תהליך הדה-לגיטימציה שעושים אולמרט ופרץ וגם יאיר נווה ותומכיו , לכתומים.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    זה ביזיון לכל הצדדים

    נח, 25/03/07 11:03

    כשכולם צודקים כנראה גם
    שכולם לא צודקים ולכן
    עדיף שהמבוגר האחראי יבין
    שעליו מוטלת האחריות ולכן
    אולי עדיף שישאר בצבא בשבתות
    שם לא יצטרכו להעמיד לו שומרי ראש.
    אכן מתמיה שדווקא אלופים
    מהמגזר הדתי הופכים להיות
    שק חבטות של המגזר שממנו באו.
    צריך לזכור שהאלוף לא באמת חותם
    מרצונו אלא בגלל שהמפקד שלו מחייב אותו.אמנם הוא יכול להתפטר אבל מי יבוא במקום?
    אולי יותר גרוע?
    בכל אופן לא מדובר באנשים כמו בשיא שאכן ראוי לכל גינוי על שיתוף הפעולה שלו מרצון עם מחריבי גוש קטיף.
    עיקר פעילותו של נווה היא בתחום הבטחון ושם דווקא מוכיח הצלחה.
    המגזר הדתי לאומי צריך קצת יותר
    אורך רוח כלפי קצינים שבאו
    מתוכו אחרת יוכח שאי אפשר
    לתת לקצינים הללו את שרביט
    הפיקוד.
    לעומת זאת גם האלוף צריך לבחון את הדברים בצורה כזאת שככל שניתן
    ללכת עם השקפת עולמו ולא
    לחשוב שעליו לרצות את מפקדיו
    בכל מחיר.
    היה טוב אם שני הצדדים היו מנסים
    להגיע להידברות ולפתור את הענין.


    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מה זה שייך ליהדות? (ל''ת)

    זה פלילים נטו, 23/03/07 19:09

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    מה אפשר לצפות מדוסים שוטים שגרים בגבעת אלפרון ? (ל''ת)

    זאב רוזנשטיין, 23/03/07 16:42

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    הטירוף הלאומני מפורר ומחסל את הציונות הדתית (ל''ת)

    וולפא, 23/03/07 08:30

    הגב לתגובה זו

    • וולפא , אולי תלך לבדוק מה המצב של המשיח המת / חי שלכם ? (ל''ת)

      לך לרומא, 23/03/07 13:39

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    מכתב ליאיר

    מפגין בשער, 23/03/07 07:12

    יש היום הרבה אנשים בצמרת השלטון שמכים על חטא הגרוש מגוש קטיףוצפון השומרון. הם כבר מבינים שקידום לא יצא להם מהתמיכה בפשע ופנויים להקשיב למצפון. לפני כמה שנים כמעט עזבת את הצבא, כי לא היציעו לך שום פקוד, מלבד פקוד העורף. זה היה נראה כמו סוף הקריירה הצבאית שלך. בעצת ידיד ממתפללי בית הכנסת לקחת את התפקיד הלא-יוקרתי הזה, כי באזרחות לא קפצו עליך. כעבור שנתיים קבלת פתאום את פקוד מרכז הנחשק ואולי בתמימות לא הבנת שזה לצרכי גרוש יהודים והצקה למתיישבים. [אגב, אנו זוכרים לך לטובה שהגרוש אצלך היה יותר מסודר מבקטיף,והחברה מחומש ושא-נור לא זרוקים כאחיהם].
    תבין : אתה כבר לא תהיה רמטכ''ל ולא סגנו.שמור על הכבוד שלך ושל כולנו ותפסיק לאמלל ולהרוס משפחותבאמצעות צוים מנהליים שעד לא מזמן הוצאו למרצחים בלבד.!שום דבר לא יקרה אם תגיד בקול ''על צו כזה אני לא חותם''
    מאחל לך כל טוב והתפכחות/התפקחות מהירה.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אף אחד לא רוצה להזיק ליאיר. אנו

    הרמת מסך, 22/03/07 23:26

    רוצים להפגין נגד מעשיו. כל ספור האבטחה האוילי נועד להכפיש את שם הימין.
    במוצאי ט באב ערב הגרוש מגוש קטיף הפגנו מול ביתו של הרבצ''ר שלבסוף יצא אלינו. היו חילופי דברים כואבים, לאף אחד לא היה קל אבל לפחות דברנו.
    למה עם יאיר אי אפשר לדבר ?
    למה NRG מצנזרים אותי כל הזמן ?

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    כתבתי תגובה מפורטת וצנזרו אותי.

    הייתי שם, 22/03/07 23:19

    הלואי 20 משפחות שלימות + פעילים. למה צנזרתם כשכתבתי שהיגיע כחול מדים אחד רבע שעה לפני שבת גשומה, ברגע שהמאהל היה מוכן, בקש בנימוס [ללא שום זכות וללא צו ביד] לפרק את האוהל, ותוך דקה הוא פורק ללא וכוח ? למה לא מפרסמים את זה ? כי פה המורחקים לא יוצאים אלימים ?
    ולמה במוצאי שבתות מזעיקים יס''מ כדי לפנות שלוש סבתות ? אולי תשלחו קומנדו , שיטת או חיל אויר ?
    בזבוז כספי מדינה ! תשלחו את היס''מ לפנות פולשים בדוים בנגב, נראה אם תעיזו.
    ואל תצנזרו את זה !

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    יאיר נווה הולך לדיסקוטקים לא צנועים{הדבר תועד ופורסם} (ל''ת)

    דני קלמן, 22/03/07 22:32

    הגב לתגובה זו

    • נגיד. מה זה עיניינך או עינייני? צאו מהוורידים!! (ל''ת)

      ארץ ישראל, 23/03/07 00:21

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    תשמעו,אתם מטורללים,השנאה הזאת,זה מהתורה? התנחלויות הן עגל הזהב שלכם (ל''ת)

    צופה מהצד, 22/03/07 22:16

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אני חוזר על הערותי לכתומים הכהים

    מוטי, 22/03/07 16:26

    לא נאה לכם לשבת בבתי הכנסת עם יהודים שלא חושבים כמוכם?

    תקימו לכם בתי כנסת משל עצמכם.

    תכריזו על פרישה ועל הקמת זרם חדש ביהדות.

    רק מה.....

    תצטרכו לבטל את הוראת המניין.
    שלושה מטורפים לא באים במקום עשרה יהודים.

    הגב לתגובה זו

    • האם בגלל נווה נצא כולנו החוצה? שהוא יצא מביהכ''נ

      ירון, 22/03/07 20:43

      לא יתכן, שבן אדם אחד יהיה חשוב יותר מכל מתפללי בית הכנסת. אני מציע לנווה שיפתח מניין תפילה לעצמו עם חלוץ קראדי אולמרט קצב ועוד. הם בהחלט מתאימים זה לזה.

      הגב לתגובה זו

      • אתה לא ממש מבין את המציאות

        מוטי, 23/03/07 10:40

        אתה מייצג שלושה מטורללים כמו שכתב מגיב ל-38.
        כל מתפללי בית הכנסת מתפללים עם האלוף.

        למי שיש בעייה עם המניין של הכת שלו זה לך.

        מעבר לכך יש לך בעייה עם ראיית המציאות כמו שהיא.

        הגב לתגובה זו

      • עליכם לצאת מבית הכנסת ולא נווה

        גלעד, 23/03/07 15:53

        אתם לא מפריעים לו, הוא מפריע לכם, לכן עליכם לצאת

        הגב לתגובה זו

    • נוה

      אבי יפונה, 22/03/07 21:20

      לא נאה לנו לשבת עם אדם שידיו מגואלות בדם. מי שקבע את הכלל ''יש לכם אלות ותדעו מה לעשות בהם''. מי שמנע מצוותי רפואה להגיש עזרה לפצועים. מי שהשליך מפגינים מהחלון. ועד כמה מעשים טובים. ביום כיפור מותר להתפלל עם עברינים.

      הגב לתגובה זו

      • אז תעשה כעצתי או שתתפלל בבית (ל''ת)

        מוטי, 22/03/07 21:36

        הגב לתגובה זו

  • 39.

    ראיתי בשבת את המורחקים.הם נראים לא שפויים,הזויים ומטורללים. (ל''ת)

    גבעת שמואל, 22/03/07 14:32

    הגב לתגובה זו

    • בסך הכל שלושה, מתוכם אחד שב''כניק

      גם אני ראיתי, 22/03/07 19:55

      מתחזה, אחד לא ברור ואחד מורחק, איש עדין ונעים הליכות . תתבייש לך !

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    == תגובת מטה גבעת שמואל ==

    מטה המאבק, 22/03/07 14:13

    מטה גבעת שמואל מקיים פעילות מחאה שקטה ומסודרת מול ביתו של נווה, בשל פגיעתו של נווה ביהדות, בחוק הבינלאומי, ובזכויות האדם הבסיסיות של כל אזרח.

    נווה היה אחראי על גירוש יהודי צפון השומרון, המנוגד לאמנות בין לאומיות. כמו כן פיקד נווה מטעם הצבא על הפוגרום בעמונה, ולפי עדויות מבוססות רקא לשוטרים: ''יש לכם אלות, אתם יודעים מה לעשות''. הכך, פגע נווה בזכויות האדם ובצלם האדם של המפגינים. מעשים אלה ראויים לחקירה פלילית.

    נווה חתם על צוים שרירותיים, המורים לאנשים לעזוב את ביתם, וזאת ללא שום סיבה ותירוץ. גם השופטים לא נחשפו לטענותיו. בכך, מילא נווה פקודה בלתי חוקית בעליל. התנהגותו הזו ראויה לכל גינוי.

    על כן, אנו מפגינים הפגנה שקטה ליד ביתו. גם המגורשים באו להתפלל בבית הכנסת בו הוא מתפלל, על מנת לזעוק בדממה את זעקתה השקטה משפחתם. אנו עושים זאת, ללא כל פגיעה או איום, ואין לנו כל קשר לפסקי דין או דברים אחרים בנושא.

    לא נפסיק את ההפגנות, עד שיבוטלו הצווים הבלתי חוקיים והבלתי מוסריים. אנו מפגינים בשם המוסר, נגד עוול בלתי מוסרי, ואנו נמשיך, חרף הכפשות העיתונות.

    הגב לתגובה זו

    • חחחחח...מטה?מאבק?הצחקתני.בסה''כ 3 מטורללים. (ל''ת)

      גבעת שמואל, 22/03/07 15:07

      הגב לתגובה זו

      • טיפש, אתה לא מכיר את העובדות, אז שתוק!! (ל''ת)

        תושבת המקום, 23/03/07 12:50

        הגב לתגובה זו

    • צודקים 200% !!!

      יוסי ב, 22/03/07 22:02

      ראיתי את המורחקים שבאו לשבת. אנשים רציניים מאד ועדיני נפש. מוזר שדווקא אליהם נווה מתנכל.

      הגב לתגובה זו

    • חוק בינ''ל??? זכויות אדם???

      גלעד, 23/03/07 15:52

      כשהימין הקיצוני רק מזכיר את המושגים האלה בא לי לצחוק, רק חבל שאיש מצויין כמו נווה חייב להיות קורבן של ''הבדיחה'' הזאת.
      שאלוהים יציל את עם ישראל מהפסיכים האלה.
      בבקשה....

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    == אף אחד אינו מתנכל לנווה. אנו מפגינים בשקט במחאה על פשעיו ==

    יואב, 22/03/07 14:06

    אף אחד אינו מתנכל לנווה. אנו מפגינים בשקט במחאה על פשעיו.

    הצגת ההפגנות כ''התנכלות'' היא מבזה ושקרית.

    במוצ''ש האחרון, דיברתי עם אחד מראשי המפגינים במקום, בזמן שהשתתפתי בהפגנה. הוא אמר לי, שאין לו דבר נגד נווה אישית, אלא רק נגד פשעיו.

    מותר ורצוי, ולעיתים אף חובה, להפגין מול ביתו של אדם המבצע מעשי פשע כמו גירוש אנשים שלא פשעו מביתם, ללא משפט.

    הגב לתגובה זו

    • תגיד לי,יואב,הטמטום שלך הוא לא פשע? (ל''ת)

      גבעת שמואל, 22/03/07 15:08

      הגב לתגובה זו

    • יואב צודק בהחלט ! (ל''ת)

      ירון, 22/03/07 20:39

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    יאיר נווה יא חביבי! אוהבים אותך כאן בחמאס!

    איסמאיל האנייה, 22/03/07 13:23

    תמשיך לגרש את היאהוד האלה שמבריעים לנו! מוחמד רסול אללה.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    לא ידעתי ששכונת גיורא היא אחת השכונות היוקרתיות בגבעה...

    דוד בוזגלו, 22/03/07 13:06

    איזה ניפוח של כתבה

    הגב לתגובה זו

    • אמנם לא גיורא, אבל בהחלט לא אחת היוקרתיות... (ל''ת)

      איל, 22/03/07 15:38

      הגב לתגובה זו

    • עכשו נהיתה יוקרתית, בגלל המאבטחים... (ל''ת)

      שכנה קרובה, 22/03/07 19:57

      הגב לתגובה זו

    • אני בכלל לא ידעתי שיאיר נווה גר בגבעת שמואל.. ברוך שכנותך אלוף יקר! (ל''ת)

      שוש, 22/03/07 23:09

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    שומרים על אלוף שלא יגידו לו ''מנוול'' (ל''ת)

    alex, 22/03/07 12:40

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    לא צריך מאבטחים...רק לתת לאנשים לחזור לבתיהם ולמשפחותיהם. (ל''ת)

    Yo, 22/03/07 12:31

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    השורה התחתונה היא התוצאה

    מבין רק תוצאות, 22/03/07 12:27

    נווה צריך להישפט עפ''י תוצואותיו בתור אלוף. השורה התחתונה היא שהוא והפיקוד תחתיו הצליחו לסכל הכי הרבה פיגועים וכמעט ולמגר באופו מוחלט את הטרור מאזור יו''ש.
    הוא ביצע פקודה שניתנה עליו מכורך תפקידו והיותו איש צבא. סוף סוף יש אנשים שלא נתונים לתרבות הקומבינה בארץ ועושים את תפקידם כפי שהם צריכים לבצע. דרך אגב גם אני מגבעת שמואל. מקווה מאוד שירבו אנשים כמוהו שעושים כבוד למקום ומעלים את רמתו. בושה שבמדינת חוק אדם המייצג את הציבור צריך לסבול עם משפחתו ולהיות עם אבטחה צמודה.

    הגב לתגובה זו

    • תודה לבני משפ' נווה על השתתפותם בתגובות....

      יוני, 22/03/07 13:06

      ''ביצע פקודה'' ?!!
      אתה שומע מה אתה מדבר?!

      אין מוסר?
      אין צדק?

      גירוש יהודים מביתם ללא משפט, ללא האשמה ניתן להיעשות רק לפי ''פקודה'' ?!
      אם אקבל פקודה אפשר לבוא אליך הביתה ולגרש אותך? זה בסדר?!

      ''גם אויל מחריש, לחכם יחשב''

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    לראעד סלאח אין מאבטחים

    רועי, 22/03/07 12:24

    חדלי אישים ''ימניים'' שכמותכם

    הגב לתגובה זו

    • בינתיים ראעד סאלח לא גירש יהודים....

      ירון, 22/03/07 13:38

      היא הנותנת!

      מה שערבי מכוחות הכיבוש לא עשה, אלוף בצה''ל כבר עשה פעמיים!

      זה צבא זה?

      זה אלוף זה?!

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    על מה המדינה הזו מבזבזת כסף...

    יחזקאל, 22/03/07 12:20

    חבל על כל אגורה שמבזבזים על האיש הנבזה הזה.

    הגב לתגובה זו

    • ולממן זבל כמוך יותר טוב? (ל''ת)

      אתה איכס, 22/03/07 12:36

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    הרוב השקט איתך - תמשיך לשמור עלינו (ל''ת)

    הרוב השקט, 22/03/07 12:20

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אוי לאותה בושה!! הימין הקיצוני - מחללי שם שמיים ברבים!!!

    משה, 22/03/07 12:13

    גאוותנו על האלוף נווה ונאמר לו: לך בכוחך זה והושעת את ישראל!!!

    הגב לתגובה זו

    • כאשר בוקר אחד כמה קפואים יבואו להרחיק אותך מחיק משפחתך ללא הזהרה או

      Yo, 22/03/07 12:36

      משפט תדבר אחרת. אנו רואים את המסכנים האלו מסתובבים בירושלים ממקום למקום כבר חודשים. והשאירו אשה לבד עם ילדים קטנים לרוב באמצע אוכלוסיה עויינת. זה מפקד בצבא הגנה לישראל, יכול לחולל דבר שכזה? אבדתם לגמרי את הצפון. ההשוואה הכי קרובה היא ההרחקות ברוסיה.

      הגב לתגובה זו

      • הם הורחקו כי הם מסוכנים.

        המזכיר הלאומי, 22/03/07 14:24

        הם לא מל''ו צדיקים.הם תכננו כל מיני
        פגיעות באנשים חפים מפשע.

        הגב לתגובה זו

        • אם הם כל כך מסוכנים-שיגישו כתב

          המזכירה הלאומית, 22/03/07 20:00

          אישום. בדיוק על זה אנחנו בוכים. מגרשים ללא משפט- סימן מובהק שאין כלום !

          הגב לתגובה זו

  • 27.

    נו, אחרי זה שואלים למה שונאים מתנחלים/דתיים

    רמת גני, 22/03/07 12:09

    זה למה.

    הגב לתגובה זו

    • אז אתה שונא את יאיר נווה כי הוא דתי?

      לא מבין, 23/03/07 00:46

      או שאתה מתכוון למפגינים המתנחלים תושבי גבעת שמואל?

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    השכנים מרגישים נבגדים. אז מה ??

    עמרי, 22/03/07 12:08

    תספרו את זה לדליה רבין. גם היא מרגישה נבגדת, אלא שאצלה אביה שוכן עפר והרוצח הנתעב מתרבה עם הטרימבובלר שלו.

    עדיף שומרי ראש בבית הכנסת מאשר כדור בראש לאלוף פיקוד המרכז. במדינה בה המתנחלים חושבים כי הם שליחי אלוהים, אין לך דרך אחרת. ראו מקרה המתנחלת יפעת אלקובי ( '' שרמוטה !! '' ) ויתר הנבלות אשר עושים את חיי הערבים בשטחים לגהנום ואת חיי קציני צה''ל וחייליו בלתי אפשריים.

    הגב לתגובה זו

    • תודה, מוחמד! (ל''ת)

      ALEX, 22/03/07 12:43

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    יש כל כך הרבה דוסים שמינו עצמם לדוברי

    נולד יהודי, 22/03/07 11:50

    השם שבא לי להתאסלם...

    הגב לתגובה זו

    • אל תדאג אתה לא תחסר לנו... (ל''ת)

      משה, 22/03/07 13:49

      הגב לתגובה זו

    • תעשה את זה!! מישהו מונע אותך?! אתה לא מאיים על אף אחד. (ל''ת)

      שוש, 22/03/07 23:13

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    יאיר נווה והרב יואל בן-נון עשויים מאותו חומר ציוני

    נוני, 22/03/07 11:48

    איכס !!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    תראו לאן הגענו - במקום שהפושטקים יענשו...

    ויקטור חסון, 22/03/07 11:47

    האלוף צריך לפחד על חייו.
    את הפושטקים האלו שלקחו על עצמם את החוק יש לזרוק לכלא! גם אני גר ב''התנחלות'' (התיישבות) בשומרון, אבל הוא עשה את מה שהורו לו לעשות כמו שכולם עוצרים בעצור כי הורו להם לעצור. שיפסיקו להתיפייף כל ''נוער גבעות הגוש'' ולהאשים את כולם. אנחנו מדינת חוק למרות כל השחיתויות שבה. חלאס!

    הגב לתגובה זו

    • שנזכיר נשכחות?

      הצדיק מסדום, 22/03/07 12:01

      בשנת 1960 טען מישהו במשפטו שהוא רק מילא הוראות. זה לא בדיוק עזר לו. גם שם היה חוק וסדר, אלא שזו היתה מדינת סדום.
      אתה רוצה רמז? לתובע קראו גדעון האוזנר.
      יש מושג שנקרא דגל שחור. כיהודי דתי ומאמין, יש מושג של ''יהרג ואל יעבור'' ויש גם מושג של ''פרהסיה''.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    תחרימו אותו ותהנו מהאבטחה חינם לביהכנ''ס (ל''ת)

    אליענה, 22/03/07 11:43

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מצוין. שיסבול (ל''ת)

    נועה, 22/03/07 11:40

    הגב לתגובה זו

    • להקיא ממך. (ל''ת)

      דוד, 22/03/07 12:35

      הגב לתגובה זו

      • לשלשל ממך (ל''ת)

        איכס מיקס, 22/03/07 19:47

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    אני מתבייש להיות דתי תושב גבעת שמואל

    תושב גב''ש, 22/03/07 11:30

    לא מסכים עם נווה בכל עניין אבל מחזק אותו מול הטירוף שפשה באנשי גבעת שמואל

    הגב לתגובה זו

    • גם אני.המקום הפך בשנים האחרונות למעוז הימין הקיצוני המטורף.

      דתי, 22/03/07 12:01

      איך אפשר לגדל פה ילדים שפויים
      כשכל הטירוף משתולל פה בחוץ?
      ממקום שקט ויפה הוא נהפך למקום מטורף ומגעיל.

      הגב לתגובה זו

      • בינתיים זה מעוז השמאלנים הדתיים

        הלואי, 22/03/07 23:22

        החדשים מהסוג הנבזי שחס על ערבים ולא על יהודים.

        הגב לתגובה זו

    • זה בגלל שאתה חסר אידיאולוגיה (ל''ת)

      אריק, 22/03/07 12:05

      הגב לתגובה זו

    • מותר ורצוי להפגין מול ביתו של אדם

      יואב, 22/03/07 14:03

      מותר ורצוי להפגין בשקט מול ביתו של אדם, שעשה מעשים שלדעתנו הם מעשי פשע.
      זוהי זכותו וחובתו של כל אזרח.
      אנו מאחלים לאלוב חיים טובים, בריאות, ואורך ימים. לעולם לא יגעו בו לרעה, ואין לנו שום עניין איתו אישית.
      אנו סולדים ממעשיו ולכן אנחנו מפגינים.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    כשאני רואה ''יהודים'' כמו נווה ושטרן אני מבין את האנטישמיים בעולם

    מיקי, 22/03/07 11:26

    הרי תחשבו שניה, אם היינו חלילה גויים, ואיזה יהודי כמו הנ''ל היה מתעלל בנו בצורה כזו לא היינו הופכים מייד לאנטישמיים? יש סיבה לאנטישמיות זה לא איזו קריזה של מיליוני אנשים בעולם

    הגב לתגובה זו

    • למיקי היקר

      עמנואל, 22/03/07 12:31

      זה מה שאמרת היא הוכחה עד כרמה אתה פושע, מה לעשות הקצינים הם בידי שלטון יהודי שאתה ואבותיך נלחמו בשבילו וציפו להקמת שלטון זה בארץ ישראל. נכון השלטון מגמגם ועושה שטויות אבל עדיין מלכות ישראל יכול להיות שקצין צריך לסרב פקודה לא ראויה אבל עד השוואתו לאנטישמי אינה אלא התפרצות רגשות שלך כי אם לא כן אז אתה חולה נפש.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    הימין הקיצוני =שמאל הקיצוני נזק לישראל (ל''ת)

    די, 22/03/07 11:22

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    נווה...אתה בושה לגולני...תפרוש מהצבא. (ל''ת)

    אודי, 22/03/07 11:22

    הגב לתגובה זו

    • גם כאשר היה בגולני, לא ממש סימפטו את היצור הזה (ל''ת)

      Yo, 22/03/07 12:37

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    יאיר נווה הוא סוס טרויאני, בדיוק כמו אולמרט

    התנחלות, 22/03/07 11:20

    ושאר השמאלנים
    כולכם אפסים וזבלים שונאי ישראל.
    רק הימין יציל את המדינה מכיבוש ערבי

    הגב לתגובה זו

    • זה פרצופו של הימין:שונא,מקלל ואינפנטיל. (ל''ת)

      ''סמאלן'', 22/03/07 11:27

      הגב לתגובה זו

      • צבוע (ל''ת)

        משה, 22/03/07 13:50

        הגב לתגובה זו

        • אה,נכון שכחתי:הימין גם צבוע. (ל''ת)

          ''סמאלן'', 22/03/07 14:08

          הגב לתגובה זו

  • 15.

    מי שלא חס על הילדים היהודים בעמונה וציווה להכותם באלות לא נחוס עליו (ל''ת)

    דני, 22/03/07 11:12

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    רשע בביהכנ''ס? מגיע לו דין מוסר!!!!!!! (ל''ת)

    דין מוסר עכשיו, 22/03/07 11:10

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    הסיפור זה שנוה מאבטח אותם

    כפתור, 22/03/07 11:10

    תראו את המאבטחים שלו ותבינו. זה הוא שמאבטח אותם ולא הם אותו.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    יאיר נבל לא ראוי להיכנס לבית ה' (ל''ת)

    צא מביהכ''נ, 22/03/07 11:10

    הגב לתגובה זו

    • יא מטומטם מי מינה אותך סגן של אלוקים?. (ל''ת)

      אמיר, 22/03/07 12:28

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    אני מתבייש באתם אלו המאיימים והאלימים, זו לא יראת שמים! (ל''ת)

    גיימס הטפילד, 22/03/07 11:10

    הגב לתגובה זו

    • הם לא איימו ולא עשו כלום. הם רק מפגינים מול ביתו, ובצדק (ל''ת)

      גבעת שמואל, 22/03/07 23:29

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    מי שזורק יהודים מביתם צריך לזרוק אותו

    גבעת שמואל, 22/03/07 11:09

    בתור שכן אני לא סובל אותו
    הוא בן אדם יהיר ושחצן
    מתרפס לפני כל מי שיכול לקדם אותו
    והוא חושב שהוא תשועת הציבור התד''ל

    אתה ביזיון!!
    זה מה שאתה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    טוב מאוד.. שיפחד.. (ל''ת)

    חילוני ימני, 22/03/07 11:08

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מגיע לו. מגרש יהודים מביתם (ל''ת)

    נערת הגבעה, 22/03/07 10:59

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    כבר שנתיים יש ליאיר נווה אבטחה צמודה

    איל, 22/03/07 10:58

    אני מתפלל איתו בבית הכנסת, ויש לו אבטחה צמודה מהיום שהוא נכנס לתפקיד אלוף פקמ''ז. אין שום חידוש בזמן האחרון.
    ואגב, למרות שזה נשמע טוב לצורך הכתבה, השכונה היא לא ''אחת השכונות היוקרתיות בגבעת שמואל''. להיפך.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    דרך לשכנע כאילו קיים איום. כך גם לגבי המעליל בן נון. הסחת הדעת מהעי

    אימי, 22/03/07 10:58

    מאבטחים אינה ראיה לקיום איום בהחלטו זו שיטה לשכנע את התמימים כאילו קיים איום ובזה להסיח את דעת הקהל ממעשי ה''מאוים''.
    שיטה זו ננקטה ביחס לבן נון שהעליל על הרב ליאור, וגם במקרים אחרים.

    הגב לתגובה זו

    • גם על ראש המועצה אין איום ובכל זאת יש

      תושבת, 22/03/07 23:59

      לו מאבטח על הבית, בשני המקרים האבטחה על חשבון משלם המסים.
      גם אני רוצה בודקה של מאבטח ממול הבית, שאוכל לצאת לחופשות בשקט...

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    כל מי שגר בגב''ש יודע שיש מוחוץ לביתו בודקה עם שומר מאז שמונה כאלוף

    1-1, 22/03/07 10:46

    אז מה חדש?

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    ישבתם ושתקתם אז מה אתם מתפלאים (ל''ת)

    הועד, 22/03/07 10:38

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    זה שקר וכזב

    שים, 22/03/07 10:21

    המאבטחים מאבטחים אותו כבר כמה שנים מאז ההתנקות
    וחבל שמשתמשים בחומרר ממוחזר רק כדי להשתלח בציבור

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    נווה לא היסס להשפיל כפופים אליו בעבר

    ביני, 22/03/07 09:53

    אותי למשל כקצין צעיר, מול חייליי הטירונים, וגם אחרים. אני לא שוכח לו את זה. שיעליבו אותו קצת בבית כנסת, האיש לא ייחס ולא מייחס הרבה חשיבות לרגשות. אני לא מאמין שיעשו לו משהו מעבר לזה.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    בושה וחרפה שצריך לשמור על אלוף בצה''ל מפני מתנכלים יהודים. (ל''ת)

    דתי, 22/03/07 09:37

    הגב לתגובה זו

    • בושה כבר אין לציבור הזה מזמן (ל''ת)

      כלימה, 22/03/07 11:22

      הגב לתגובה זו

      • צבוע (ל''ת)

        משה, 22/03/07 13:51

        הגב לתגובה זו

    • איננו מתנכלים לו אלא מפגינים מול ביתו

      יואב, 22/03/07 14:01

      אין לנו שום עניין באדם עצמו אלא במעשי הפשע שלו.
      לכן אנו מצד אחד מאחלים לו בריאות, אורך ימים, וכל טוב, ומצד שני חושבים שהוא פושע ועליו לעמוד לדין פלילי, בבית משפט, כחוק.

      הגב לתגובה זו