• 28.

    לכל החכמולוגים

    גוגו, 21/03/07 11:22

    כאשר אינכם מקבלים משכורת 10 חודשים ו 9 שנים קרו השתלמות ולאורך השנים אנשי משרד האוצר והםנים ידעו ושקטו על כלהמתרחש ברשויות נראה מה תעשו - כל בקורת יש להפנות אך ורק למשרדי האוצר והפנים.

    הגב לתגובה זו

    • לגוגו

      דני, 21/03/07 11:51

      אבל תסביר,איך השבתת הרכבות תעזור לכם,כמו סגירת נתב''ג והנמלים?

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    עופר עיני, תחשוב איך אנחנו נראים בחו''ל!

    אזרח שאיכפת לו, 21/03/07 11:04

    מדינה שכל יומיים שובתת. אם היינו
    רואים את זה בטלויזיה קורה במדינה
    אחרת, היינו חושבים פעמיים אם כדאי
    לבקר במדינה הזאת.
    אתה פוגע בשמה של המדינה
    ותדמיתה הבינלאומית!

    אני יודע שאתה מדקלם ש''עובדים לא
    קיבלו משכורות'', אבל לפחות אל
    תשבית את נמלי התעופה והים!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    הסתדרות מסריחה

    רון, 21/03/07 10:30

    נמאס מהשיטות האלה.
    ההענשה הקולקטיבית של ישראל בגלל מגזר מסויים המופלה בקבלת שכר-ולגמרי שלא בצדק-היא עונש שעליו לעבור מהעולם.
    אני יודע שעובדי העירייה באזור מגורי מקבלים משכורות יפות.מה הקשר של עובדי עיריית טייבה לכאן? איזו סולידריות לא ברורה? עלו לירושלים,הפגינו ועשו הכל במסגרת מה שצודק ונכון.הענשה קולקטיבית לא תפתור כלום,ורק תשניא את ההסתדרות על עם ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מה רשות השידור לא בשביתה כבר שנים? (ל''ת)

    פליני, 21/03/07 10:22

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ל-1 : לא לקנות אל על בכל מקרה. מתייחסים אליך כמו חפ''ש ולא לקוח. (ל''ת)

    איש, 21/03/07 09:14

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    רשות השידור לא שובתת ! כאילו שמישהו ירגיש אם היא תשבות.... (ל''ת)

    לבטל את האגרע !, 21/03/07 09:13

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    כל הזמן מדברים על השביתה- מוצדקת או לא...

    אזרח, 21/03/07 09:13

    מה זאת אומרת לא מוצדקת ?
    אנשים לא קיבלו שכרם במשך חודשים. במילים אחרות המדינה הלינה שכרם חודשים בניגוד לחוק שהיא עצמה מייצגת , ועוד מדברים על לא מוצדקת?
    אזרחי הארץ צריכים להתאחד עם הנפגעים האלה ברשויות כי יום אחד זה יקרה לכם.
    ישראל הרי אינה מדינת חוק , לכן הדרך היחידה שתודה לאל נשארה היא ההסתדרות. וטוב שכך.
    נגד ממשלה ומדיניות שפוגעת באזרח חדשות לבקרים צריך שיהיה כוח נגדי.
    מצידי שתקרוס הכלכלה עד שהם יקבלו את שכרם.
    הם היו צריכים לשבות אחרי חודש שלא קיבלו את המשכורת לא עכשיו.

    הגב לתגובה זו

    • מי הלין שכר ??

      נעם, 21/03/07 10:15

      זהו
      שזה לא המדינה שהלינה שכר. זה הראשות המקומית. כשמה כן היא - רשות. היא עצמאית ומקבלת תצציב מהמדינה ומהתושבים.
      אם היא לא מחלקת כסף - למרות שראשיה מסודרים - המדינה צריכה להפקיע ממנה את הסמכות הזאת.
      כלומר למנות וועדה קרואה לכל רשות בעייתית.
      מאחר והמדינה שלנו אפילו להגדיר מלחמה לוקח לה שמונה חודשים, אין ספק שלא מסוגלת להתמודד עם רשויות כאלה.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    מי שובת ?

    צוציק, 21/03/07 08:52

    כל אלה שגם ככה לא עובדים

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    העיקר שבנק ישראל שובת - אין להם כסף

    סתם עני, 21/03/07 08:26

    נגמר להם מה לשדוד מהמדינה

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    האם הדואר עובד? (ל''ת)

    גליה, 21/03/07 08:16

    הגב לתגובה זו

    • כי הם מקבלים משכורות רעב (ל''ת)

      אא, 21/03/07 08:24

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    למה עובדי חברת החשמל שובתים????

    מור, 21/03/07 06:48

    גם הם רוצים משכורת גבוהה יותר?
    הם לא מקבלים את המשכורת בזמן??
    התנאים שלהם לא טובים??

    הגב לתגובה זו

    • אל תעירי מתים..כבר חששתי שמנתקים אותי היום. (ל''ת)

      ותודה לשביתה, 21/03/07 10:01

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    תודה לפרץ על הגובות בגין השביתה (ל''ת)

    חב' כוח-אדם, 21/03/07 06:19

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    חצי מעובדי שדות התעופה בחוזים אישיים פתרון (ל''ת)

    ענת, 21/03/07 05:59

    הגב לתגובה זו

    • והחצי השני הם בני-דודים של אלו (ל''ת)

      מהחוזים האישיים, 21/03/07 09:03

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    ''חלוץ את הירשזון'' , חב' ברוקרים בערבון לא מוגבל (ל''ת)

    ארנון, 21/03/07 05:53

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    strike

    si, 21/03/07 04:26

    what a mess. how can you people live like this?we had one strike that incapacitated the city and the responsible person was fined and sent tojail.the citizens of Israel and tourists will suffer at the end

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    שיפצחו בשביתה

    דיילים עייפים, 21/03/07 04:25

    השביתה במקום ולעניין אבל במה חריג נתב''ג שנסגר ב-8 מלהבדיל שאר המדינה???

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    פרפורי גסיסה אחרונים של מפ' הגנבים - להלן -קדימה בעברית (ל''ת)

    מסעודה, 21/03/07 04:15

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    פשוט, מדינה עייפההההההההההההה!!!!!! (ל''ת)

    שמפו, 21/03/07 02:30

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אנחנו האזרחים שובתים-כי אנחנו לא מפגינים!!!

    אוראל, 21/03/07 01:38

    גם שמשרדי הממשלה לא שובתים , הם בשביתה... מי שבאמת שובת במדינה הזו זה האזרחים שלא יוצאים להפגין ברחובות על מה שהולך כאן. מפחיד אבל אנחנו עם שמתרגל לכל מציאות ומנסה לשרוד!

    הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה צודק!

      יובל, 21/03/07 09:41

      אם האזרחים היו מתארגנים הכל היה נראה אחרת.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    איזה כיף אין מחר בית ספר!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    תלמיד מאושר, 21/03/07 01:25

    הגב לתגובה זו

    • יש בצפר?

      בן, 21/03/07 07:34

      יש בצפר?

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    מורה נהיגה

    מורה נהיגה, 20/03/07 23:27

    בגלל האפס הזה אין מבחני נהיגה וכך גם לי לא תיהיה פרנסה אבל לזבל הזה עייני יהיה גם יהיה

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מה הקשר לאלעל - עזבו את אלעל בשקט כבר

    זהבית גולד, 20/03/07 23:21

    למספר אחת - החילונית - כאילו שזה מעניין את מישהו שאת חילונית -מה הקשר של השביתה לאלעל - מה ?! תאשימי את הממשלה או את ההסתדרות לעזזל

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אנחנו עניים לא מצליחים לגמור את החודש

    עובד חברת החשמל, 20/03/07 22:49

    לכן נשבות .

    הגב לתגובה זו

    • אבל לספק חשמל לעזה אתם יודעים

      דרומי, 20/03/07 23:23

      גם כשהם יורים עליכם...

      הגב לתגובה זו

    • באמת? בישראל דווקא השכר לא ר עבכלל הלוואי גם לך ינתקו ת'חשמל (ל''ת)

      לא רוצים, 20/03/07 23:32

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    נמאס מההתעללות של ההסתדרות באזרחים (ל''ת)

    גיא, 20/03/07 22:49

    הגב לתגובה זו

    • למספר 5 נמאס מאזרחים

      מרים, 21/03/07 00:59

      כמה קל להאשים את ההסתדרות. קשה לך עם שביתה של יום או יומיים? מה תגיד על הקושי שיש לאנשים שלא מקבלים שכר? אתה חושב שקל לנו ? עוד יותר קשה לדעת שיש כמוך שלא איכפת להם מהמצוקה שלנו, מצוקה שלא נגרמת בגלל שאנחנו חלילה עצלים או פרזיטים. אנחנו עובדים כמו כל אחד אחר ולא מקבלים כבר חודשים משכורת. תודה להסתדרות שלפחות מנסה להלחם עבורינו. ומי שנגד - שיתבייש !!!

      הגב לתגובה זו

      • למרים

        ראובן, 21/03/07 11:09

        כמובן שמגיעה לכם ולכל עובד המשכורת והתנאים הראויים.אין על זה ויכוח.השאלה היא מה מועילה החלת עונש על כולנו?מדוע להשבית מגזרים המרוויחים יפה תוך גרימת נזקים במאות מליונים ליום למשק,שם רע בעולם-במיוחד בגלל סחורות שאינן יוצאות או נכנסות-מה זה פותר?

        הגב לתגובה זו

    • היום זה ''הם'' מחר זה את אתה הם כווווווולם (ל''ת)

      גיא ויוני, 21/03/07 04:17

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    להנחית מטוסים בשדות התעופה הצבאיים

    יוני, 20/03/07 22:41

    חבורה של פריזיטים משביתים מדינה למען פרזיטים אחרים

    הגב לתגובה זו

    • יפה דרשת יוני אבל באמת!!!

      אבי דגן, 20/03/07 22:57

      אתה עדיין חושב שמישהו במממשלה העלובה הזו יכול לארגן כוחות אינטלקטואליים ולחשוב על רעיון שכזה? אני בספק! אבל יחד עם זאת אני בתקווה שמישהו מהם (בין גניבה, הפרת אמונים, כיסוי תחת, וציחצוח הוולבו) יתפנה (אם הוא זוכר כיצד בכלל) לקרוא את התגובה שלך! אמן כן יהי רצון! אוף! שגם יהי לו איכפת מאתנו (כן שה נידרש!) אמן כן יהי רצון!

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    תמיכה בטירור הפלשתינאי, דברים בשם אומרם

    פרנק הפרענק, 20/03/07 22:27

    ''מה שעייני אומר בעצם שממשלת ישראל צריכה לממן את מרד תשלומי הארנונה של ערביי ישראל. הוא הרי יודע שערביי ישראל לא משלמים ארנונה כמו שהם לא משלמים מיסים אחרים וכל זה במסגרת אינטיפדת מיסים כחלק מעזרתם לעביי השטחיםן הנימצאים במלחמה נגדינו. עייני מוכן להכריז על שביתות לא חוקיות רק כדי שיוכל לזכות בקולותיהם של הערבים מצביעי מפא''י ולקדם את סיכויו של בן בריתו פרץ. את עייני המדינה לא מענינית העיקר שפרץ יזכה בפריימריס ולמען זה הוא מוכן לנהל שביתות לא חוקיות ומנצל את חולשת הממשלה כדי לסחוט ממנה כסף שהיה יכול להיות מנותב לתרופוןת או טיפול רפואי או חינוך. למה שדה התעופה בן גורין או הנמלים צריכים לשבות אם בטייבה לא משלמים ארנונה. אם בטייבה אין ארנונה אז מצידי שהערבים יטבעו בזבל של עצמם שאבו מאזן ינקה להם את הרחובות הוא הרי הנשיא שלהם! עייני צריך להחליט אם הוא יהודי או ערבי האם הוא איתנו או נגדינו. מי שמשבית את המשק כתמיכה במרד המיסים הערבי הוא תומך טרור''

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל4

      שאדי, 20/03/07 23:06

      קודם כל אתה פאשיסט וגזען,ולצערי יש הרבה חושבים כמוך. לכן המדינה נראת כך.אני אזרח של מדינתי ישראל אני משלם מיסים בדיוק כמוך ומלאתי כל חובותי למדינה כולל שירות צבאי 3 שנים וזאת חובתי. ולצערי הרב פאשיסטים כמוך ועוד הרבה פקידים גדולים ככקטנים בממשלת ישראל ממשכים לזלזל בחלק גדול מהאזרחים הדרוזים הערבים.לצערי אני מרגיש שווה זכיות רק בשירות מילואים .ביום העצמאות שנזכרים בברית הדמים.ואני בטוח למרות כל זה שאחוז ההתנדבות ליחידות קרביות בכפר ירכא גבוה פי כמה מרמת אביב.למרות שעשרה חודשים עובדי המעוצה לא קיבלו משכורות ופקדי האוצר ממשכים להשתין עלינו בקשת. השביתה מוצדקת .

      הגב לתגובה זו

    • כל מילה סלע!!!!!!!! (ל''ת)

      אייל, 21/03/07 00:31

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    ההסתדרות תפסיד את תמיכת הציבור אם יהיו קשיים עם האנגלים (ל''ת)

    שמעון, 20/03/07 22:22

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מסקנה? לא לקנות כרטיסי טיסה מאל-על.

    חילונית, 20/03/07 22:10

    הם לא טסים בשבת, ולכן עם כל שיבוש בטיסה נתקעים או בחו''ל או בארץ ליותר זמן, בגלל חוסר יכולת להתאים את עצמם למציאות.
    בנוסף, כמובן, כרטיסי הטיסה גם יקרים יותר. מי אמר פראייר ולא קיבל?

    הגב לתגובה זו

    • אל על

      ניר, 21/03/07 00:20

      כמה חוכמה והבנה את שופכת בתגובה אחת...
      גם אני חילוני-ועדיין אם אקנה כרטיס בחברת שכר ולא באל על(ע''מ שיהיה זול יותר)חברת השכר טסה פעם/פעמיים בשבוע לארץ ולכן גם במקרה כזה ''אתקע בחו''ל''....
      לכן שווה לחשוב לפני שמתלהמים...

      הגב לתגובה זו

    • איזו תגובה דפוקה

      גיורא, 21/03/07 01:37

      מה רצית להגיד לנו?
      שאת אנטישמית?
      הבנו.
      אני חילוני אוכל חזיר לעולם לא צמתי ביום כיפור ולעולם לא אצום.
      יחד עם זה אני מכבד כל אדם לפי בחירתו החופשית להאמין בדברים שנכונים לו.
      אני מניח שאת מסתמכת על התורה הפסיכולוגית או, חמור מכך, הפסיכיאטרית שהדת לא באמת קיימת ושבכלל אין כזה דבר שנקרא נפש האדם ובטח שהאדם אינו יישות רוחנית- ולכן מותר לך, לדעתך, לתקוף את אל על כי היא חרה שלא לטוס בשבת.
      אין לי מה להגיד לך, אני מכבד את דעותייך ואמונותיך. הן טפשיות לדעתי, אך זו זכותך.
      אבל לפחות אל תהיי אנטישמית.

      הגב לתגובה זו

      • לגיורא

        דני, 21/03/07 10:25

        אתה חושב כמו ילד.
        איפה אתה רואה אנטישמיות?
        כמה התברברות ופילוסופיה בגרוש בתגובה אחת...אתה מכבד כל אדם על אמונותיו ודעתו.האם זה כולל את בן לאדן ושנאתו היוקדת לכל מה שמריח אמריקה ולא מוסלמי?
        אני אטוס עם חברה שלא מגבילה אותי בימים,טסה במחיר סביר ולא חשוב מה שמה.

        הגב לתגובה זו

      • אנטישמית?

        חילוני עלק, 21/03/07 11:02

        אתה מתחזה. רק חרדים מסוגלים להגיד אנטישמים על יהודים. להזכירך אנטישמים הם מי שרוצים להשמיד את כל היהודים. מי שמתנגדים לדתיים – אפילו אם הם חסרי סובלנות וסבלנות – הם עדיין יהודים ואין הם להם עניין בהשמדת יהודים. החרדים גורמים לזילות המאבק באנטישמיות ואף נותנים לגיטימציה לאנטישמים - היות ואצלם כל מי שלא כמוהם ומתנגד לדרכם הוא ישר אנטישמי.

        הגב לתגובה זו

    • עצוב כמה שאתה צודק

      אמיר, 21/03/07 03:25

      רק לא אל על

      הגב לתגובה זו