• 42.

    ל-11

    אלברט, 22/03/07 12:02

    הזה שנאה תהומית,הזה חוסר אנושיות!!!בושה וחרפה.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    פוענח צופן הקסם של טומי לפיד

    Surfers Logic, 22/03/07 01:46

    להסיר ספק, אני בן הדור שדווקא ידע את יוסף (טומי) לפיד

    אני קורא מעריב כמספר השנים
    שטומי לפיד כותב במעריב

    אני מודה שהיו ימים בהם קנינו מעריב
    בזכות הכותבים בו, קראנו אהבנו
    והמתנו בשקיקה להברקה הבאה
    של טובי הכותבים כולל טומי לפיד

    אחרי כששה עשורים של ידיעת יוסף
    לפיד על פי תורתו שבכתב, אני אסיר
    תודה לכותב על ההנאה רבת השנים
    ואני מודה כי נער הייתי כשהתמכרתי
    לחומרים המרפאים שהפיק טומי לפיד
    בשפת עבר מלוטשת גם מושחזת,
    מאז, אף כי המדינה, טומי לפיד ואני
    התבגרנו באותו שיעור ממש,
    הוא ממשיך לכתוב
    היא מידרדרת ואני ממשיך לקרוא
    וככך אני למד שבעוד היא מתכערת
    וטומי פחות מיוסף שהיה חריף ממש
    כותב יותר ויותר ויותר חלש
    ואני ממשיך לקרוא עיתון ערב עם שחר
    והולך ומשתכנע כל בוקר מחדש
    ובתחושה הזו פותח וסוגר את יומי
    שכנראה בצעירותי כשקראתי את טומי
    מפאת גילי הרך, הוקסמתי...לתומי.

    טומי ההוא שידר יהודי איש עולם
    מוכשר משכיל רהוט וחכם
    הגיון בריא, יושרה, אהבת הארץ ואדם
    הרגשתי בטוח בנסיעות לאירפה
    עם מדריך לפיד
    אז לבטח בארץ לא היססתי
    את הניווט בידי לפיד להפקיד

    עכשיו מודיעים לי ממנהלת ספר השיאים
    שטומי שלנו הוא אלוף האלופים
    הראשון בעולם שחולל שינוי
    שלא הורגש ולא חולל שינויים

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אי אפשר להפטר מהלפיד הזה

    ירמיהו, 21/03/07 23:31

    כמו חברו אולמרט שלא יורד מהבמה הציבורית גם כאשר 97% מהעם שורקים לו בוז.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    טומי צודק וטוב שאנו לא בעזה

    חגי, 21/03/07 23:27

    כבר אמרו את זה מקודם: הפסקת הקאסמים על ידי מצור כלכלי+דלק+חשמל...לא על ידי חיילים וטנקים...
    בברכה

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    תגובה 12 - זה מדינאי (ל''ת)

    אונטי, 21/03/07 21:18

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    עכשיו אתה גם אסטרטג?גנרל מונטגומרי? (ל''ת)

    טומי, 21/03/07 20:44

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    כשיבוא הרגע- והוא יגיע מהר מדי - נפעל

    ספינר, 21/03/07 20:41

    בכל הכוח עם הפצצות ואפסקת חשמל - מציע הלפיד.כשזה יקרה - וזה יקרה מאוחר מדי- הלפיד יהיה הראשון להוקיע את זה אפילו שזו הצעתו.הוא יאמר: אבל הרי לא נוצרו הנסיבות המתאימות למעשה כזה.הרי.
    הרי זו תמיד תגובת שלום אךשוא ותנועת המשאל - שכל מקרה בהיסטוירה הרי מוכיח שהם צודקים.הרי.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    יאלה דם

    שי, 21/03/07 20:32

    לצערי התסריט ידוע מראש, כניסה לעזה עשרות הרוגים לשני הצדדים ,פיגועים בעורף, מיתון כלכלי, חמש שנים של שקט וחוזר חלילה.
    מהפלשתינאים אף פעם לא ציפיתי לכלום... לאט לאט אני מבין שאנחנו בעצם ממש כמותם.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    טומי, תגיד אתה סנילי?

    גידי, 21/03/07 19:48

    הרי אם נמתין הם ימשיכו להתחמש ויהיו כמו החיזבאללה. להיכנס לעזה עכשיו, ואם לא הולך, פצצה כימית אחת גומרת את העסק אם מליון הברברים המאוסים שגרים שם.

    הגב לתגובה זו

    • זו שאלה בלתי אפשרית, אם סנילי לא זוכר שהוא סנילי איך יזכור שהוא לא (ל''ת)

      Surfers Logic, 22/03/07 00:36

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    ''הלחץ מצד הימין הפוליטי וגם מצד גורמי ביטחון''

    קסנדרה, 21/03/07 18:47

    כלומר ''גורמי הבטחון'' הם ימניים? לא נראה לי ששר הבטחון והרמטכ''ל הם כאלו, אלא ש'' הימין הפוליטי וגורמי הביטחון'' רואים את המציאות ולא מר לפיד.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    ושוב אותה גישה של: בואו נמתין להתקפה ורק אז נגן על עצמנו...

    סקופידון, 21/03/07 18:40

    נחכה עד שתפרוץ אינתיפאדה שלישית, אלא שהפעם הפלשתינאים יהיו חמושים בנשק מתקדם יותר ממה שהיה להם עד עתה. למרות שברור ע''פ ידיעות מודיעיניות של השב''כ שהם מתחמשים במסיביות, נמתין ונקווה שבכל זאת יזרקו עלינו אורז ועלי ורדים.
    מר לפיד, קניתי את התיאוריה שלך (כן ממש).

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אצלנו בשכונה לא מכירים מי זה יוסף לפיד (ל''ת)

    לא זכור, 21/03/07 17:55

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    הרי לכם אוקסימורון...יוסף לפיד סבור (ל''ת)

    לא עו''ד, 21/03/07 17:54

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    עזה והסכמי השלום

    אר, 21/03/07 17:49

    כנראה גם למר לפיד ברור כרגע כי הסכמי השלום השונים שנחתמו ברוב פאר והדר ,וכן כל התרגילים השונים שעשו מנהיגינו במשך שנים בכדי שבכל זאת הפלשתינאים ירגישו צורך לכבד את ההסכמים החתומים על ידם שגם הם עשויים עם חורים של גבינה שוויצרית(עבודתם הטובה של עו''ד זינגר ופרופ הירשפלד)קרוב לודאי שהפלשתינאים ימשיכו במחשבות המוות שלהם ,אך אנחנו חייבים להיות הרבה יותר חכמים בעינין עזה,עדיף אולי להמתין בצד בשלב זה ולראות איך הפלשתינאים גוררים את כל הארצות לעזרתם מהצד האחד כאשר במקביל האיסלם הקיצוני קרי איראן ,הגיהד האולמי,אל קאידה,יתחילו לפעול בתוך אותן ארצות וגם יאיימו על קיומם ואז אולי יתאסף בתוך הרצועה מצבור חומרי נפץ כזה שהם בעצמם יתפוצצו אחד אחרי השני רק עקב כך שהשליטה על כל חומרי הנפץ מפוזרת במקומות שונים ואצל גורמים שונים כך שהאפשרות לחוסר שליטה גדול ואז ההשמדה העצמית תחל......

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    פלישה יכולה להיות טכנולוגית (ל''ת)

    Zach, 21/03/07 17:20

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ראייה מפוכחת.

    תומך., 21/03/07 16:38

    צודק.

    הגב לתגובה זו

    • מ - # 12

      bm, 22/03/07 00:34

      ביצת הטירור מורכבת ממבצעים, מפעילים, מתכננים, אידאולוגים, ואוכלוסיה מסייעת שמקרבה באים כל המרכיבים.
      הכנעת הטירור מחייבת טיפול משולב בכל האלמנטים כאשר המטרה הראשית היא לגרום לאוכלוסיה עצמה למנוע טירור בגלל תג המחיר שהיא תשלם.
      לכן כדי שכל פלסטיני לא יישן בלילה וילך לבדוק במסגד מי הולך להיות שהיד מול היהודים הוא צריך מוטיבציה.
      רק כאשר מי ממרכיבי הטירור יידע שכל הסביבה שלו תשלם, המשפחה, הכפר, והשכונה, הם לא יישנו בלילה וייפעלו למניעת פיגועים ביהודים.
      הכירורגיה האידיוטית שלכם רק גורמת לאלפי קורבנות פלסטינים וישראלים לחינם.
      טוב מאה פלסטינים היום מעשרות אלפים פלסטינים ויהודים מחר.
      אסור לתת לפלסטינים לנהל מולנו מלחמה דלוקס, רוצים שלום כן, רוצים מלחמה הם יקבלו בשיטות שלהם.
      לכל החכמולוגים עם דעת העולם
      1. העולם לא ככ אכפת לו
      2. העולם מסתכל עלינו איך אנחנו מגיבים, אם אנחנו בפאניקה מתנפלים עלינו אם לא הם מתיישרים
      3. משרד החוץ עולה לנו 1.28 מיליארד שקל עם אפס תוצאות וצרת חוץ מתבוסה עכשיו, עם עשירית מהסכום ומשרד יחסי ציבור טוב אפשר לעשות ניסים ונפלאות

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    פלישה? זה בשיוק מה שהחמאס רוצה!

    אורן, 21/03/07 16:30

    אדוניו מאירן אמרו לחמאס להתגרות בישראל כך שהם יפלשו מחדש ויצדיקו את פצצת האטום של אירן! אסור לשחק לידיו של האויב. יש להפתיעו בדרכים חדשות ובלתי צפויות.

    הגב לתגובה זו

    • על מה אתה מדבר?

      צצצ, 21/03/07 17:02

      איראן צריכה הצדקות???

      ואיזה דרך ''חדשה'' אתה מציע? לבוא מחופשים לגמלים?

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    שמעתי אותך ב''מועצת החכמים''...

    גדי, 21/03/07 15:15

    איך אמרת שצריך בכל מקרה למנוע שביתות.. מדושן עונג שכמותך, לא מחבב אותך בכלל..

    הגב לתגובה זו

    • ''מועצת החכמים''

      מיקי, 21/03/07 16:10

      בלי תומי ''מועצת חכמים'' לא שווה

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    הלהקה בכתום מסתובבת ברשת כמו חסרי בית

    ומתנפלת בנשיכות, 21/03/07 14:39

    על כל מה שזז והוא לא כתום כהה

    הגב לתגובה זו

    • אלו הם רוב עם ישראל (ל''ת)

      עמלקי בזוי, 21/03/07 16:10

      הגב לתגובה זו

      • שמע קטע:

        מתכוון לזה., 21/03/07 17:11

        אתה נשמע כתום, בגלל ה-''עמלקי''.

        זה מ-24 נשמע כמו אחד מאנשי אדלר/אולמרט, בגלל ההתקפה שלו על כל הטוקבקיסטים.

        אני שמאלני, ועדיין מוצא את עצמי תומך בך נגד המכור ההוא מ-24.

        מסקנה: אולמרט אכן מילא את הבטחתו לאחדות בעם.



        הגב לתגובה זו

    • חלק מהם באמת חסר בית, אתה יודע...

      דובי, 21/03/07 17:34

      גם הודות למר לפיד.

      הגב לתגובה זו

    • ל 24 - כבוד לכתומים!!

      bm, 22/03/07 00:27

      עם ישראל חייב להם.
      אוהבי העם והארץ.
      כ ב ו ד !!!

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    לא צריך להכנס לעזה צריך לשבש להם את החיים לחלוטין

    ש.לוין, 21/03/07 14:29

    אין צרך בכניסה לעזה זה מקום קטן ומוגדר צריך בצורה ממוקדת להרוס להם לחלוטין את מרקם החיים הצבאי בכל המקומות ויש אפשרות טובה כזו שהם לא יוכלו להוציא את הראש מהחורים.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    כולם יודעים שאתה צודק! דז'ה-וו!

    אחד שזוכר, 21/03/07 14:16

    ניתן להם את עזה ויריחו תחילה ואז אם רק יעזו להשתמש בנשק שנתנו להם נגדנו תהיה לנו לגיטימציה בינלאומית לקרוע להם את הצורה!

    רק ניתן להם את הערים הערביות ואז אם הם יעזו לעשות משהו נגדנו תהיה לנו לגיטימציה לכסח אותם!

    אנחנו נצא מלבנון ואז כל העולם יהיה בעדנו ואז נוכל להשמיד את לבנון אם רק יעזו לירות עלינו!

    אחרי ההתנתקות מעזה אם ימשיכו לירות עלינו קסאמים תהיה לנו הזכות המלאה להפגיז את הבתים שלהם מאויר ובתותחים וכל העולם יתמוך בנו!

    בסרט הזה כבר היינו...

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    עדיף - זבנג והתחלנו.

    ק., 21/03/07 12:53

    עדיף עזה תחת משטר צבאי מאשר שדרות, אשקלון ובאר-שבע תחת קסאמים.
    צריך לקחת את ציר פילדלפי חזרה מידיי מצרים כדי למנוע הצטיידות מחדש, לנקות את כל השטח בסריקות מבית לבית, ואז לתת להם את כל התנאים ההומניטריים כדי למנוע גינוי בינלאומי.
    עזה יכולה להיות דוגמה לכל שאר הפלשתינאים - בינתיים היא רק דוגמה שלילית.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    לא צריך לפלוש לעזה - אפשר להפגיז

    זעפרני, 21/03/07 11:32

    מעבר לגבול בנוסחא 1 קאסם שווה אלף פגזים. מהאויר לפי מפתח דברי רהב שווים פצצה על מוסדות הרברבן .לסגור הגבול הרמטית אין יוצא ואין בא. ולהפסיק להיות 'הומנים' אפשר גם להפסיק להזרים חשמל ודלק וכל מה שאנו נותניםפ. לאויב במלחמה כמו במלחמה.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    עוד פעם אתה????????

    ישראל, 21/03/07 11:32

    די כבר, אתנ לא מעניין אותנו

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    לעקור את האתרוגנים בצבת ברזל מהתקשורת (ל''ת)

    הם לא ילכו, 21/03/07 11:27

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    עיקר המאמר

    תשובת המשקל, 21/03/07 10:58

    לדעתי המשפט החשוב ביותר במאמר זה הוא: אין לזלזל בנימוקים אלה, כי יש בהם אמת.

    יודע אפילו לפיד שתחילתה של תשובה זה הכרה באמת (הודעה על החטא). מכיון שאוסלו וההתנתקות וכדומה לה היא חטא מוסרי ושגיאה מדינית, תומכיה בעבר ואדריכליה מתחרטים אחד אחרי השני.
    לכן אפשר לחדש רעיון יהודי עתיק שמכונה תשובת המשקל.
    מי שטעה ומתחרט בכיוון אחד מצטיין באותו כיוון שנפל. כמו הגונב והחמדן יתן יותר צדקה וכדומה.
    לכן נראה הפשוט ביותר:
    להעניש את יושבי עזה הארורים שמרמיים והורגים בנו וכפויי הטובה בנקודה הכואבת ביותר והבלתי אלימה בעליל והיא התיישבות.
    אפשר להתחיל בצפון הרצועה וככל שהם יהיו אלימים יותר להתיישב עמוק ברצועת עזה בצפון השומרון ובעזרת ה' נעלה ונירש את כל הארץ כי יכול נוכל לה.
    כך גם נוכל לפצות במעט את המגורשים לאחר העושק הנורא.
    נפנה את המרץ להתיישבות שזה בניין לא אלים. וכדאי לראות שבשטח גוש קטיף אין כעת ישובים וחממות אלא בסיסי צבא הנערכים נגדינו. ננקום בבניית החממות מחדש והחזרת המתיישבים.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    לקשור את לפיד בשדרות עד שייפסקו הקאסאמים (ל''ת)

    שייכתוב משם, 21/03/07 10:39

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    צריך היה להמתין עם היציאה החפוזה...

    ק.טנוני, 21/03/07 09:49

    הבריחה הזאת מעזה לא היה ''זבאנג וגמרנו''? לא שמעתי את טומי לפיד מתלונן אז...

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    לפיד כבר נמאס

    יאיר, 21/03/07 09:47

    אבל מה איכפת לו אם נותנים לו במה?

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    למה להכנס אם אפשר להפציץ יומיים עם ארטילריה אדירה? (ל''ת)

    טומי סתם קשקשן, 21/03/07 09:46

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    ייבוש ביצת הטירור

    יהודי פשוט, 21/03/07 09:45

    ביצת הטירור מורכבת ממבצעים, מפעילים, מתכננים, אידאולוגים, ואוכלוסיה מסייעת שמקרבה באים כל המרכיבים.

    הכנעת הטירור מחייבת טיפול משולב בכל האלמנטים כאשר המטרה הראשית היא לגרום לאוכלוסיה עצמה למנוע טירור בגלל תג המחיר שהיא תשלם.

    לכן כדי שכל פלסטיני לא יישן בלילה וילך לבדוק במסגד מי הולך להיות שהיד מול היהודים הוא צריך מוטיבציה.

    רק כאשר מי ממרכיבי הטירור יידע שכל הסביבה שלו תשלם, המשפחה, הכפר, והשכונה, הם לא יישנו בלילה וייפעלו למניעת פיגועים ביהודים.

    הכירורגיה האידיוטית שלכם רק גורמת לאלפי קורבנות פלסטינים וישראלים לחינם.

    טוב מאה פלסטינים היום מעשרות אלפים פלסטינים ויהודים מחר.

    אסור לתת לפלסטינים לנהל מולנו מלחמה דלוקס, רוצים שלום כן, רוצים מלחמה הם יקבלו בשיטות שלהם.

    לכל החכמולוגים עם דעת העולם
    1. העולם לא ככ אכפת לו
    2. העולם מסתכל עלינו איך אנחנו מגיבים, אם אנחנו בפאניקה מתנפלים עלינו אם לא הם מתיישרים
    3. משרד החוץ עולה לנו 1.28 מיליארד שקל עם אפס תוצאות וצרת חוץ מתבוסה עכשיו, עם עשירית מהסכום ומשרד יחסי ציבור טוב אפשר לעשות ניסים ונפלאות

    הגב לתגובה זו

    • אתה כל כך צודק (ל''ת)

      רויטל, 21/03/07 12:03

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    טומי, חבל שכוחות הברית שיחררו את מחנה הריכוז שהיית בו (ל''ת)

    י, 21/03/07 09:44

    הגב לתגובה זו

    • ל 11 -אתה עלוב - תתבייש (ל''ת)

      סתם אחד, 21/03/07 16:46

      הגב לתגובה זו

      • כשאין שכל וחינוך אין בושה וכזה חובה לאשפז (ל''ת)

        Surfers Logic, 22/03/07 00:29

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    צופרים 10 שניות כל בוקר ב 10 להצלת המדינה (ל''ת)

    ה צ ע ק ה, 21/03/07 09:44

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    טומי לפיד מדבר הרבה ומבין מעט

    גילי, 21/03/07 09:30

    שיחזור לעולם התככים הפוליטיים-בזה הוא טוב,רק בזה.

    הגב לתגובה זו

    • כבר היה יותר טוב כשהיה בכנסת דיבר פחות עשה כלום

      לפיד - הנח לנו, 21/03/07 10:43

      כולך רוע הבל ורעות רוח.

      די סבלנו די, הנח לנו לך שב בבית וכתוב ספרי בישולה

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    אם לא מחסל את תקשורת האתרוגים היא תחסל אותנו (ל''ת)

    גרוע מהחאמאס, 21/03/07 09:26

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מה אכפת לו העתיד לקשיש הזה (ל''ת)

    הוא לא יהיה פה, 21/03/07 09:24

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ארור מגרש היהודים (ל''ת)

    עד עולם, 21/03/07 09:23

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    בשם 6 מיליון נרצחים ! ההבלגה לרוצחים משחררת (ל''ת)

    יו'ר יד ושם, 21/03/07 09:20

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    העבודה משחררת (ל''ת)

    אמר לפיד, 21/03/07 09:17

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    ההתנתקות מתפוצצת לנו בפנים (ל''ת)

    כנראה, 21/03/07 08:47

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    לא מסכים. פלישה בעוד שנה תעלה פי 10 קורבנות - כי הם כבר יתכוננו טוב

    מפוכח, 21/03/07 07:49

    לכן צריך לעשות את זה עכשיו - ולשחרר בדרך (בשאיפה כמובן) את גלעד שליט.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    צודק! לא נתונים לממשלה לתפקד(חגנוב בעברית) (ל''ת)

    ארנון, 21/03/07 07:29

    הגב לתגובה זו

    • תגיד למעסיקך מומחי ההונאה אדלר ארד שהם ישלמו על מעשיהם (ל''ת)

      הכל מתועד, 21/03/07 09:56

      הגב לתגובה זו

    • אם יש צורך לפלוש זה לא עניין של ימין,כנל זכויות של נעקרי ג-קטיף.ד''א (ל''ת)

      בכלל ממשלה זו =, 21/03/07 16:26

      הגב לתגובה זו

      • אג'נדת נתניהו/לפיד.נתניהו ממשיך להוביל בסקר לרהמ כמועמד1האלטרנטיבי (ל''ת)

        לאג'נדה שהוא ככ, 22/03/07 12:21

        הגב לתגובה זו

    • מ - # 12

      bm, 22/03/07 00:37

      ביצת הטירור מורכבת ממבצעים, מפעילים, מתכננים, אידאולוגים, ואוכלוסיה מסייעת שמקרבה באים כל המרכיבים.
      הכנעת הטירור מחייבת טיפול משולב בכל האלמנטים כאשר המטרה הראשית היא לגרום לאוכלוסיה עצמה למנוע טירור בגלל תג המחיר שהיא תשלם.
      לכן כדי שכל פלסטיני לא יישן בלילה וילך לבדוק במסגד מי הולך להיות שהיד מול היהודים הוא צריך מוטיבציה.
      רק כאשר מי ממרכיבי הטירור יידע שכל הסביבה שלו תשלם, המשפחה, הכפר, והשכונה, הם לא יישנו בלילה וייפעלו למניעת פיגועים ביהודים.
      הכירורגיה האידיוטית שלכם רק גורמת לאלפי קורבנות פלסטינים וישראלים לחינם.
      טוב מאה פלסטינים היום מעשרות אלפים פלסטינים ויהודים מחר.
      אסור לתת לפלסטינים לנהל מולנו מלחמה דלוקס, רוצים שלום כן, רוצים מלחמה הם יקבלו בשיטות שלהם.
      לכל החכמולוגים עם דעת העולם
      1. העולם לא ככ אכפת לו
      2. העולם מסתכל עלינו איך אנחנו מגיבים, אם אנחנו בפאניקה מתנפלים עלינו אם לא הם מתיישרים
      3. משרד החוץ עולה לנו 1.28 מיליארד שקל עם אפס תוצאות וצרת חוץ מתבוסה עכשיו, עם עשירית מהסכום ומשרד יחסי ציבור טוב אפשר לעשות ניסים ונפלאות

      הגב לתגובה זו