• 66.

    מה קרא לכם?? רק שלא תתחיל פה מלחמת אחים!

    ציונית דתית!, 27/03/07 16:44

    אתם מתנהגים כאילו שמו לכם את היטלר כראש ממשלה!
    תרגיעו, יהודים,

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    מדוע אני ,דתי עיראקי רגיל בלי פוזות,צריך להיות שפוט של האג'נדה

    יוסף הצדיק, 25/03/07 07:59

    החרדית האשכנזית . מי קבע שהליטאים והחסידים הם הם שמייצגים את הדת הנכונה ? ומה עם חכמינו מארצות האיסלאם ?הם בכלל לא עולים על סדר היום,ועוד טוענים שהמדינה לא מנוהלת ע''י האליטה האשכנזית ,שאגב שולטת בכל המוסדות המרכזיים במדינה כגון בית המשפט,האוניברסיטאות ועוד.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    על מה אתם מתבכיינים?

    נון, 21/03/07 07:05

    מי מכריח אתכם להשתמש בשירותי המוסד הפרימיטיבי הזה?!

    (אה, שכחתי, מדינת ישראל... מזל שיש קפריסין במרחק טיסה קצרה ממלכות הטאליבם בם בם בם בם)

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    שכחו את מלך המשיח יבל''א !!!! (ל''ת)

    מנדי, 21/03/07 00:07

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    Bagats has to be submitted on the nomination of Rabinovitch's son

    eva, 20/03/07 19:42

    Nowhere a father brings his son as an official judge.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    במה חטאנו לקב''ה שהוא מעניש אותנו עם החרדים האלה ? (ל''ת)

    שיודע לשאול, 20/03/07 19:04

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    ואח''כ עוד מתפלאים שהעם מתעב אותם.... (ל''ת)

    אחד העם, 20/03/07 18:38

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    הדתיים שמצביעים למפלגות כמו ליכוד קדימה גימלאים ליברמן אשמים

    ארז, 20/03/07 18:29

    אין ברירה אנו חיים במדינה פוליטית. כמעט 100% מהחרדים מצביעים למפלגות חרדיות בלבד ולכן יש להם כח פוליטי שבא לידי ביטוי בכנסת.

    ואילו אצל הדתיים קיימת מן שנאה עצמית, תמיד ימצאו את הפוליטיקאים ה''עסקנים'' שלא מוצאים חן בעניהם כתירוץ מדוע לא להצביע למפלגה שתדאג לאינטרסים של הציונות הדתית (מפד''ל או איחוד לאומי), כאילו שבמפלגות האחרות כולם צדיקים טהורים אנשי אמת שעושים הכל למען הציבור.

    חבל מאוד, מפני שזאת רק דוגמא קטנה לתוצאות הכואבות של חוסר הלכידות הפוליטית אצל הדתיים.

    בכלל זה המינויים לרבני ערים, רב ראשי לישראל, דיינים חברי מועצות דתיות וכו' נתונים בידי החרדים בלבד.

    הדברים באים לידי ביטוי גם בתקציבים למוסדות שלנו כמובן, כדוגמת מכינות קדם צבאיות ישיבות הסדר מדרשות אולפנות בנ''ע עזרא בתי כנסת שמזוהים עם הציונות הדתית, תנועות כמו מעלה מבראשית וכד' כולם נפגעים בשל חוסר הלכידות הפוליטית.

    חבל!
    מספיק לרעות בשדות זרים.
    אנו מנסים להעניש את הפוליטיקאים העסקנים שלנו, אבל אנחנו בעצם מענישים את עצמנו.

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      עמוס ארליך, 17/04/07 08:56

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    אולי מספיק לבכות..

    רפי, 20/03/07 18:26

     שהציונות הדתית שמה פס על החרדים והיו עם שינוי בממשלה הם חייכו וחשבו עצמם לגדולים היום שהם נמחקים הם בוכים.. מה הקשר בין צבא לדיין? דיין צריך להיות מי שישב וטחן בית יוסף כמו שצריך אז תפסיקו להתלונן שזאת פגיעה בציונות. אם באמת הייתם מתאימים היו ממנים אותכם. אבל לא!

    הגב לתגובה זו

    • רפי - תתפקח

      מומו, 20/03/07 23:53

      הסרוגים עברו את הבחנים הקשים מאוד בציונים מצויינים , יש כאלה שיש להם ציונים טובים יותר מהחרדים שנתמנו , הכל שחיתות ופוליטה שבסוף תתנפץ לחרדים בפרצוף , כי אי אפשר לתחמן את כולם כל הזמן , יופי מצאו סידור עבודה ל15 משפחות - הם וב''ב אבל מי שם דואג ל200 אלף עניים ? מ15 משכורות אי אפשר להחזיק כזה עוי'לם גדול , שיתפקח מעוניו ואזירצו לחיות טוב ולחלום על דיינות אבל אין להם פרוטקציה , שים לב לא נבחרו 100 מועמדים חרדים אחרים , כך שלא רק הד''ל מתוסכלים אלא עוד 100 - 130 חרדים שעברו בחינות אבל אין להם ''קשורים'' עם המשפחות ה''נכונות'' - מסקנה הכל עובר דרך המיטה - רחמונוס'

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    Justice in Israel is in Bad shape. Thora Business is going well

    eddy, 20/03/07 18:25

    Money and Money for the Rabanut.

    There is never enough money for Rabanut.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    הדיינים שנבחרו - אור בקצה המנהרה

    יצחק, 20/03/07 17:51

    וצעד נוסף בדרך להמאסת אורח חיים יהודי על כלל האוכלוסיה היהודית במדינת ישראל זאת על ידי ריבוי מסורבות וריבוי ממזרים.

    תודתנו נתונה לגאון הנורא רב אלישיב הי''ו ושלוחיו בכל אתר ואתר. המשיכו בפעלכם וראו ברכה בעמלכם.

    בשם:
    הועד הערבי לשחרור ירושלים המערבית

    הועד לעדוד הקמתן של משפחות חד-הוריות ונישואים חד-מיניים

    הועד למדינת כל אזרחיה

    מועצת הפועלים לנישואין וגרושין אזרחיים



    הגב לתגובה זו

  • 55.

    כרגיל: נצחון לחרדים=הפסד ליהדות ולתורה בהמשך. פשוט מטומטמים !! (ל''ת)

    האוהב ישראל, 20/03/07 15:02

    הגב לתגובה זו

    • בינתיים - מסדרים קצת ג'ובים למקורבים. ''דיינים'' עאלק (ל''ת)

      יהודי חסר ג'וב, 20/03/07 17:08

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    אין רבנים ציונים דתיים

    יהודי פשוט, 20/03/07 13:19

    לפחות לא במובן המסורתי שבו לרב יש נאמנים שסרים למרותו ונשמעים לדבריו.
    ולמי שמפקפק בכך שיבחון כמה חיילים נענו לקריאתו של מי שנחשב כגדול הדור של הציונות הדתית הרב שפירא שקרא להם לסרב פקודה בתקופת ההתנתקות.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    Father Rabinovitch brings his son as Zayan

    eddy, 20/03/07 11:58

    Israel is really a democracy.

    Justice in Israel is like Irak .

    Ah Ah !!!

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    לכל המשמיצים של חנה קהת

    עדי, 20/03/07 11:30

    רק שבוע שעבר עלזתם על חשבונה של חנה קהת שאמרה דברי אמת- כשהרבנות נראית ככה למה שמישהי שההלכה לא חשובה לה מאוד תרצה להתחתן ברבנות. מי היה מאמין שכל אותם עולזים יקבלו קריאת השכמה רק שבוע לאחר מעשיהם

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    השחור שבחיינו

    דוד, 20/03/07 10:59

    זה כל כך מתאים שבממשלה כזאת החרדים משתלבים יופי. כשהכל אומר שחיתות החרדים מסתדרים מעולה..

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    הרב פרדס

    יצחק, 20/03/07 10:57

    הוא דוגמה של רב שאיננו אנטי ציוני למרות שהוא מרקע חרדי. למיטב ידיעתי יש לו כושר לדיינות זה יותר מ15 שנה. בושה שהוא לא מונה עד כה.

    הגב לתגובה זו

    • צודק!!

      מימי, 20/03/07 16:33

      הרב פרדס גר בשכונה שלי ומדובר באדם מכובד, לא מצומצם (=חרדי פאנאטי) בקיצור-בחירה טובה.. ונכונה!!

      הגב לתגובה זו

      • הדיין יוסי פרדס שליט''א אחלה

        מומו, 20/03/07 23:34

        מכיר אותו מילדות , בחור חביב שנון ומאוד סימפטי , תל אביבי בנשמתו , ישובניק במובן הטוב של החיים , תנו לו צאנס , בינינו הוא בנשמתו מפדלני''ק , אבל פיקח ולכן שיחק אותה כמקורב לרב אלישיב

        הגב לתגובה זו

  • 49.

    רפורמים=נוצרים (ל''ת)

    משה, 20/03/07 10:46

    הגב לתגובה זו

    • חרדים=מוג'אהדין (ל''ת)

      משה, 20/03/07 17:32

      הגב לתגובה זו

      • חילונים=גויים (ל''ת)

        אני, 21/03/07 13:38

        הגב לתגובה זו

  • 48.

    כרם ביבנה פאר הציונות הדתית - מרכז כבר לא על המפה (ל''ת)

    ניסן, 20/03/07 10:25

    הגב לתגובה זו

    • ממתי כרם ביבנה דתיים לאומיים????

      מהם לומדים שם?, 20/03/07 11:30

      מאיפה הם יודעים מה זה הרב קוק!!!
      כרם ביבנה זו ישיבה שמנחה ומחנכת את תלמידיה להתבטל לחרדים בכל תחום!!!!
      אנשים שלא מעניין אותם ללמוד אמונה, מחשבה ובכלל הרב קוק, ואין להם אומץ או שלא יקבלו אותם לישיבות חרדיות הולכים לכרם!!
      ביזיון!!!

      הגב לתגובה זו

      • איפה היית שחילקו את השכל?

        המתמיד, 20/03/07 12:17

        כרם ביבנה היא אם ישיבות ההסדר. ברשימת השיעורים שנלמדים שם אפשר למצוא שיעורי מוסר וחסידות הרב קוק, הלכה, אור החיים,מסילת שערים ושב שמעתא או בקיצור כל חלקי התורה.
        על ההתנדבותשל הבחורים בקהחלה שמעת?על מכון לקידוש החודש? ועל מכון צורבא?ועל המכון להכשרת מורים? בקיצור המקום ממש לא חרדי.
        אתה מוזמן לשבוש בזמן קיץ.

        הגב לתגובה זו

        • הדיינים אילוז ובוכריס שליט''א יקדשו ש''ש

          מומו, 20/03/07 23:40

          מינויים מצויינים מכיר אותם טוב , הם באו מתחתית התחתית - הרב אילוז (לוז) בא משיכון דאלס בב''ש , והדיין בוכריס בא מקירית שמונה , דעו תמיד מאין באתם - מאין וב''ה זכיתם להגיע לגדולה , לתפארת ארץ חמדה , והכל כדי לקדש ש''ש , אני ממש שמח ומאחל לכם הצלחה מכל הלב , בלי שום שמץ של קינאה , כי באמת אתם מעולים , ובמיוחד הדיין אילוז שפיץ מיוחד באישיות ובהבנה בהירה , קצת תמים , אבל תעלולי חבורת המושחתים של גפני ביגרו אותו , והם גם יודעים היטב ענייניאמונה ומחשבה , הם לא יבנאים ''בוקים'' , אלא סרוגים ממש בלי ביטול בפני כוחות השחור

          הגב לתגובה זו

  • 47.

    מה עם הרב יגודה ר''מ בישיבת מעלות

    מאיר, 20/03/07 10:11

    ר''מ רציני, בוגר צבא רב קהילה ואיש הציונות הדתית.

    חבל שלא נבחר

    הגב לתגובה זו

    • במקום לבזהז זמן על אשליית הדיינות

      קובי, 20/03/07 23:44

      השמורה בשמונים אחוז למקורבים המושחים המרחיקים את ההמון העומד נדהם מול חוסר הבושה של משפחות האצולה לגרוף את כל הקופה אליהם , הרב יגודה ימשיך לספר את סיפור מלחמתו בקרב בסולטן יעקוב בלבנון , את המושחתים לא מעניין שהוא כמעט נהרג בקרב או נפל בשבי בשבילם לפני 20 שנה , לכן כדי לו שיפנה את האנרגיה , אם נשארה לו, לכיוונים אחרים ואז אולי משמים הוא עוד יזכה יום אחד בפיס , בלי להתבזות ע''י עבדי הרב אלישיב וחשוכי הש''ס השחור

      הגב לתגובה זו

    • גם אני מצטרף לנ''ל (ל''ת)

      יעקב, 21/03/07 23:17

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    אתה אשם סמוליאנסקי!

    מורה נבוכים, 20/03/07 10:08

    חרי הרפיסות שראה הציבור הדתי לאומי ובמיוח מנהיגיו בשעת התנתקות אף אחד כבר לא יכול לטעון ברצינות שיראת השמיים שלנו דומה ליראת השמים של הציבטר החרדי.
    כמה רבנים צבאיים סירבו פקודה כפי שדרש מהם גדול הור שלהם מרן שפירא?
    למעט אחד כולם העדיפו את השררה!
    כיצד התנהגו המנהיגים הצבועים שלנו ובתוכם אתה סמוליאנסקי בשעת מבחן?
    לעומת זאת הציבור החרדי בכל עת שנלחם על עקרונותיו הראה מסירות נפש מהי ,למשל במאבקים על הקברים,על השבת או במצעד הזוהמה.
    איננו ראויים לכך שדיינים משלנו ישבו בראש בית הדין ,הרי ממילא איננו מקשיבים להם וסרים למרותם.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    קשרים

    אליהו, 20/03/07 09:52

    לפחות מחצית מהמינויים הם אנשים שלא מונו בגלל קישוריהם אלא בגלל קשריהם.
    מלבד העוול שנעשה כלפי מועמדים אחרים אשר נדחקו בחוסר יושר, הרי שקשריהם של הממונים לפטרוניהם לא תמו במינוי.
    עוד יבוא יום ונשמע כי אח של או בן של, המשמש כדיין התבקש לקדם עניינו של מישהו, ואז החקירה בחיפה תחוויר לעומת המימצאים.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    פרידמן אסון לשלטון החוק (ל''ת)

    ט.נאור, 20/03/07 09:33

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    הגיע הזמן שהחרדים ישלטו במדינה

    בנימין, 20/03/07 09:33

    ישר כח, כל הכבוד
    אני עכשיו רגוע שהחרדים שולטים ולא הציבור הדתי-חולני

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    ב ה צ ל ח ה

    חיים, 20/03/07 09:26

    יום שימחה לכל עם ישראל
    הגיע הזמן שהיהדות תהיה אחת ויחידה. אין באמצע.
    הקב''ה עזר ומונו דיינים אמיתיים ויראי שמים, כמו שצריך לנהל את העם היהודי.
    הלכה זה הלכה בלי פשרות!!!

    הגב לתגובה זו

    • חיים צודק מונו דיינים מצויינים כולם מישיבת כרם ביבנה...

      ירושלמי, 20/03/07 10:29

      תזכיר לי איפה למד ניסן סלומיאנסקי????

      הגב לתגובה זו

      • בטוח לא בישיבה חרדית

        חיים, 20/03/07 10:46

        כי אם הוא היה בישיבה חרדית הוא היה מצליח יותר ממה שהוא עכשיו.

        הגב לתגובה זו

        • כנראה שאתה לא יודע אבל הוא למד בכרם... (ל''ת)

          ירושלמי, 20/03/07 11:05

          הגב לתגובה זו

  • 41.

    הרעל ממשיך לחיות בתוך המדינה...

    מרגרט, 20/03/07 03:55

    מקום דיין חרדי אינו בממשלה.. צחוק רק ...הרעל ממשיך לחיות בתוך המדינה והשר אינו מבין כלום ביהדות... לא מרמים יותר את הקהל. יש לסגור את המוסד המשוחד הזה המתחיל לשרוף את מדינת ישראל בחול...

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    טוב מאוד! אולי זה יביא להפרדת הדת מהמדינה!

    אתיסט, 20/03/07 03:05

    כמו שאמר האדמו''ר לנין - כמה שיהיה יותר רע, יהיה יותר טוב למהפכה.

    ולאנשי צהר רק אומר - לא תודה, אתם אל תדאגו לי. אני מסתדר יפה מאוד בלעדיכים.

    אתם רוצים רק לפתות את הציבור החילוני להתחתן חתונה דתית. אבל הפתרון גם לנו, וגם לדת היא נישואין אזרחיים לכל זוג בני אדם שאוהבים זה את זה, ללא הבדל דת, גזע, או נטיה מינית. כבר מהחרדים יש יורת סיכוי לקבל את זה.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    והפתרון- כמובן- לא להתחתן ברבנות- ממש כמונו!

    באושר ואושר, 20/03/07 00:58

    למה להתחתן ברבנות?
    למה להתחתן בכלל?
    עושים הסכם ממון וזהו.
    אין לזה שוםמ השפעה על כלום.
    גירושים? יכולים לקרות גם עם הרבנות. זה לא עוזר בכלום ליחסים.
    הילדים? בריאים ברוך השם. לא צריך רבנות בשביל לעשות אותם.
    הזכויות? הסכם פשוט אצל עו''ד.
    אז למי איכפת מה קורה ברבנות.
    ממילא בחבר'ה שלי הרוב כבר לא מתחתנים.

    הגב לתגובה זו

    • גם אנחנו לא התחתנו ברבנות! וצהר? הרבנות מאחריהם! (ל''ת)

      הסכם ממון ודי, 20/03/07 08:28

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    מחזירים מלחמה לפמיניסטיות

    זכויות הגבר, 20/03/07 00:32

    בגלל מה שעשו לרמון. בגלל מה שעשו לרמי הויברגר. בגלל חוסר הצדק כלפי אבות גרושים. בגלל הפמיניסטיות שהכריזו מלחמה על הגברים. עכשו אנחנו נלחמים חזרה, והחרדים הם בני בריתנו. ואני בכלל חילוני. אבל אני נגד פמיניסטיות, ואני תומך במינוי הדיינים החרדים.

    הגב לתגובה זו

    • נגד פמיניסטיות? למה? ממה אתה מפחד?

      גבר-גבר, 20/03/07 01:01

      גבר שמפחד מפמיניזם יש לו ממה לפחד.
      המחקרים מראים שהוא בד'''כ לא משכיל וחסר ביטחון במיניות שלו ובגבריות שלו.
      גבר אמיתי הוא פמיניסט (ככה זה בטייסת שלי.. : ) )

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    מה אתם מלינים על החרדים?

    בנצי האדום, 19/03/07 23:26

    כולכן קונות הכשר בד''צ, נכון?

    ביום שתפסיקו אתן/ם לסמוך על החרדים בענייני כשרות, יאבדו ממילא את כוחם בבתי-הדיינים.

    הגב לתגובה זו

    • צודק במאה אחוז

      רצוא, 20/03/07 00:14

      אחת הסיבות העיקריות לכוחם של החרדים היא מערכת הכשרות שלהם. יש לי המון מה לומר על הנושא הזה, אבל אקצר:
      א. בשנות שמיטה, הציבור הדתי לאומי לא מחזק מספיק את היתר המכירה, או לחילופין את אוצר בית דין (כשהדעות חלוקות מה עדיף אבל לא ניכנס לזה), ומעדיפים לקנות יבול מגויים, כשהאבסורד הגדול ביותר היה בשמיטה הקודמת שחלה בשנה הראשונה לאינתיפאדה, ועדיין העדיפו החרדים לפרנס את תושבי עזה שמשתמשים בכסף להרוג בנו ולא לאכול מיהודים (נראה לי שלא תרצח זה דאורייתא, לעומת זאת שמיטה בזה''ז דרבנן).
      ב. עוד בנושא השמיטה - כל טחנות הקמח בארץ נשלטות ע''י מערכת כשרות אחת - ניחשתם נכון - חרדית. לכן אין טחנה שמוכנה לקבל יבול של חיטה משנת שמיטה, את ההפסדים סופגים המדינה - שמעדיפה לכסות על ההפסד לחקלאי מאשר להסתבך עם החרדים - והכיס הפרטי שלנו.
      ג. נקודה אחרונה - ישנם כשרויות חרדיות שאינן מקפידות בשנים ג' ו-ו' על מעשר עני. מדוע? כיוון שהאחריות להפרשת מעשר עני חלה על החקלאי ולא על הצרכן. במילים אחרות - אנו נדאג לקישקע שלנו, ושהחקלאי ייחנק עם העבירות שלו. אה נכון, גם העני יכול ללכת לעזאזל, זה לא אחריות שלנו לתת לו את היבול שמגיע לו מדין תורה.

      לתשומת לבנו בפעם הבאה שנעדיף כשרויות חרדיות

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    ליתר הדיוק נבחרו 15 דיינים חרדים

    חיים, 19/03/07 23:20

    כל ה''סרוגים'' מכרם ביבנה. הרי ישיבת כרם ביבנה היא בתכלס ישיבה חרדית ממלכתית. תפיסות הלכתיות והשקפה שם הן חרדיות לגמרי,אלא שחלק מסויים מתלמידיה מתגייסים לצבא ומכירים במדינה.
    הרי הרב הראשי האשכנזי הרב יונה מצגר גם בוגר כרם ביבנה, לכאורה הוא גם ''סרוג'' ולא כך הדבר.
    חבל מאד ששר המשפטים לא הקשיב לרבני צוהר. חבל שבגלל זה תפגע ההלכה באמת ויגברו עגונות ומסורבות ובגלל זה ירבו נישואין אזרחיים או אנשים לא ייתחתנו בכלל, אלא יחיו כמוכרים בציבור בלי נישואין.

    הגב לתגובה זו

    • לחיים

      דודי, 20/03/07 00:13

      לפי דבריך אתה כנראה לא מכיר את הנבחרים גם אם לגבי הישיבה אתה צודק.

      הגב לתגובה זו

      • אכן אינני מכיר אישית את הנבחרים, אך אני מכיר את הישיבה (ל''ת)

        חיים, 20/03/07 08:09

        הגב לתגובה זו

    • תזכירו לי איפה למד ניסן סלומיאנסקי??? (ל''ת)

      ירושלמי, 20/03/07 10:34

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    מזל טוב! מזל טוב! מזל טוב!

    דודי, 19/03/07 23:19

    כרם ביבנה על המפה. שלושתם משלנו! הרב בוכריס, הרב לוז והרב בירנבוים.

    הגב לתגובה זו

    • אכן כרם ביבנה על המפה!!

      כרמאי, 20/03/07 00:55

      למדתי אצל שלושת הרבנים ועני מעיד עליהם שהם אנשים יראי שמים. חכמים איטלגנטים ולמדנים מופלגים.
      ברכותי להצלחתכם!!

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    ניסן נכשלת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    מאור, 19/03/07 23:16

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ה' ירחם (ל''ת)

    איתמר, 19/03/07 22:55

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    נבחרו המקורבים ביותר ולא הטובים ביותר

    שוני, 19/03/07 22:51

    לא משנה אם דיין הוא חרדי י, שירת בצבא או סוג כיפתו אם הוא בקי בהלכה ויודע לישמה זה הדבר החשוב, אלא שהפעם נבחרו בעלי קשרים ולא בעלי כישורים מכל החוגים. מה זה שכל הדיינים הדתיים לאומיים באים מאותה ישיבה אין בוגרי מרכז הרב או ישיבת בית אל. כדאי שכולם יסתכלו בראי ויאמרו לעצמם את האמת

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אוי ואבוי.. אנחנו בתקופה של הסתר פנים איום ונורא (ל''ת)

    ירא שמיים, 19/03/07 22:14

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מצוין מי צריך מזרוחניקים שמנסים לשלב יהדות וחילוניות יחדיו (ל''ת)

    חרדי, 19/03/07 21:55

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    זה לא הנשים שנדפקו. זה הנשים הדתיות שנדפקו.

    שושה141, 19/03/07 21:49

    כי אישה חילונית שעושים לה את המוות ברבנות, פשוט תצפצף על הגט, תלך לחיות עם גבר כרצונה, תביא ילדים כרצונה ומקסימום הם לא יתחתנו ברבנות, כאילו שבכלל ירצו.
    מי שידפק (כרגיל) הן הנשים הדתיות שמתעקשות להשאר כאלה. הן אלה שישארו עגונות, נתונות לסחיטה של הבעל, בודדות וללא ילדים.

    הגב לתגובה זו

    • צודקת מליון אחוז

      מיכל, 20/03/07 12:53

      ביום בו נשים דתיות יגיעו לבית הדין עם גבר זר ויודיעו שהן חיות אתו ומתכוונות ללדת את ילדיו גם ללא גט - באותו היום הן תקבלנה גט.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    תגובה תמוהה של גלעד קריב

    ציוני דתי, 19/03/07 21:48

    מה זאת אומרת ''כל עוד תמשיך הציונות הדתית לתמוך ללא עוררין במונופול האורתודוכסי''? הציונות הדתית היא חלק מהמונופול האורתודוקסי - זה חלק ממהותה, כמו שהרפורמות הן חלק ממהותה של התנועה הרפורמית.

    הגב לתגובה זו

    • נכון (ל''ת)

      בנצי האדום, 19/03/07 23:21

      הגב לתגובה זו

    • בכלל לא תמוהה

      עוד ציוני דתי, 20/03/07 02:19

      נכון שהציונות הדתית אורתודוכסית מעצם הגדרתה, ושואפת למונופול אורתודוכסי מטבעה, אך עליה להבין ששיתוף פעולה עם הזרמים הליברליים, ומתן מקום להם תוך הבנה הדדית והתחשבות, עדיף אלף מונים מהמשך השליטה החרדית המזוויעה בבתי הדין, בחיי הדת ובחיי הפרט. אם המחיר של מונופול אורתודוכסי הוא מונופול חרדי שממיט חורבן על היהדות ועל יחידים ומשפחות בישראל - וזהו המצב - כי אז על הציונות הדתית להתפשר בנושא המונופול האורתודוכסי. אין ברירה.

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    הם כורתים את הענף שעליו הם יושבים (ל''ת)

    ודי לחכימא, 19/03/07 21:46

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    Don't read Dayan but read Zayan (ל''ת)

    merry, 19/03/07 21:14

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מצוין !! עוד מסמר בארון המתים של בתי הדין !! (ל''ת)

    אוהב צדק, 19/03/07 21:06

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ברוך שעשני הומו

    אני, 19/03/07 20:44

    ולא אזדקק לעולם לשירותיו של דיין

    הגב לתגובה זו

    • אומלל , ללא דור המשך..

      מסכן, 19/03/07 21:05

      הכל בשביל אחוריים מצחינים

      הגב לתגובה זו

      • מסכן ואומלל הוא דווקא המגיב

        האדם החושב, 19/03/07 23:45

        דבריך הם בורות וטפשות .
        היום, יותר מתמיד, יש הומואים רבים (וגם לסביות) שמוצאים את הדרך להמשכיות.
        היום, יותר מתמיד, אנשים (גם כאלה שלא ממש אוהבים הומואים) מבינים שלהיות הומו אינה רק מיניות אלא אישיות.

        הגב לתגובה זו

        • האדם החושב יודע שבית בריא זקוק לאב ואם

          זיגמונד פרויד, 20/03/07 00:03

          ורקבון המערב והרס התא המשפחתי
          הפך את החד-הורי ליתכן

          הגב לתגובה זו

          • זיגמונד - תתעדכן

            ממשיך לחשוב, 20/03/07 07:15

            מחקרים מעודכנים ממש לא מאוששים את טענותיך.
            ילד או ילדה זקוקים לבית חם, תומך ואוהב בין אם במערב ובין אם במזרח בין אם חד הורי בין אם דו הורי או בין אם רב הורי.

            הגב לתגובה זו

  • 23.

    וואווו !! כולם מאותה ישיבה !

    נעמה, 19/03/07 20:40

    כל הרבנים הסרוגים שנבחרו, הם מאותה ישיבה!
    מישיבת כרם ביבנה!
    מדהים איך כל כך הרבה שנים היא נשארת הישיבה מספר אחת בארץ !!!

    הגב לתגובה זו

    • אני מקווה שזה בציניות

      ביני, 19/03/07 23:21

      אחרת רחמיי עלייך

      הגב לתגובה זו

    • קראי את מס' 32 (ל''ת)

      בנצי האדום, 19/03/07 23:22

      הגב לתגובה זו

    • בוודאי שהם מאותה ישיבה כי זו הישיבה שלמד בה ניסן סלומיאנסקי (ל''ת)

      ירושלמי, 20/03/07 16:34

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    למה לא?

    איציק, 19/03/07 20:12

    כמה חרדים מחפשים עבודה, מה רע לכם?
    הקנאה מדברת מגרונכם, התביישו!

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    על מה המהומה

    איציק, 19/03/07 20:05

    הרי מדובר בדיינים ובהלכה, אם כך על מה המהומה?
    הרי ממה נפשך, אם ההלכה קובעת על מה יש להתפשר? ואם התבונה מנצחת, למי יש מונופול על התבונה?
    ואולי, דווקא בגלל הבקורת הם יפקחו עיניים ויפעלו בהפוך על הפוך?!
    בדידי הוה עובדא וכשאני התגרשתי בפני 3 דיינים חרדים, הם עשו הכל למניעת ענוי דין, ודאגו לעשות הכל בנחת רוח ובכבוד תוך שמירה על עקרונות ההלכה והכבוד האנושי...
    אז על מה המהומה?
    צאו מתוך הקבעון בו כיפה סרוגה היא יפה ונאורה והשחורה מיושנת וגרועה.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    גלעד קריב תומך במפד''ל..

    שמעון, 19/03/07 19:54

    אמור לי מי ידידיך אומר לך מי אתה...

    הגב לתגובה זו

    • להיפך - מתנגד חריף למפד''ל - קרא שוב ואולי תבין (ל''ת)

      גלעד, 21/03/07 10:38

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    כידוע אורלב נשאר בממשלת שרון כשזו החליטה על גירוש קטיף. כנראה שנאת

    ידוע, 19/03/07 19:29

    החרדים חשובה יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    Father brings son as judge only in Banana Republic

    eva, 19/03/07 18:25

    Friend bring friend.

    Corruption and Mafia is confirmed.

    הגב לתגובה זו

    • We are a banana republic, of sorts (ל''ת)

      בנצי האדום, 19/03/07 23:24

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    תודה לאתר דעת אמת על המאמר על מעמד האשה בהלכה אשר פקח את עיני (ל''ת)

    אמירה, 19/03/07 18:13

    הגב לתגובה זו

    • חחח, האתר הזה מוליך שולל רק בורים

      @, 19/03/07 19:31

      רק אנשים בורים מנסים להבין את ההלכה באמצעות אתר אנטי הלכתי.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    Friend brings friend, Father brings son

    eddy, 19/03/07 18:06

    Rabanut is a mafia built with Israeli state authorisation.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    בחירת דיינים חרדים יגרמו לעוול וחומרות שירחיקו יהודים מהדת

    חילול השם, 19/03/07 17:57

    ויכולים לגרום להמרת דת או נישואים עם לא יהודים.יהיה מחיר כבד לבחירה הזו המסיגה אותנו לאחור.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    שוב אנחנו נותנים ל10% הכי קיצונים

    סטודנט, 19/03/07 17:57

    לקבוע ל-90% האחרים איך יתנהגו.

    למה לעזאזל צריך ולו חרדי אחד בועדה הזו?!

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    נמאס מהמונופול החרדי (ל''ת)

    די לחרדים, 19/03/07 17:54

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    להחרים

    יוני, 19/03/07 17:50

    התשובה הטובה ביותר למינויים היא פשוט להחרים את הרבנות. היא לחלוטין לא רלוונטית לחיינו.

    אפשר להתחתן היום ללא הרבנות. נוסעים לחו''ל, מתחתנים נישואין אזרחיים שמוכרים בארץ (למדינה אין ברירה, יש אמנות בינלאומיות), ועם שובכם לארץ ציון לעשות אירוע הכולל טקס חתונה יהודית לא אורתודוקסית, על ידי רב רב רפרומי או קונסרבטיבי.

    אפשר להתגרש ללא הרבנות. פונים לבי''מ לענייני משפחה, סוגרים שם את כל העניינים, והרבנות הופכת לחותמת גומי. אם התחנתם בחו''ל היא בכלל מיותרת, נוסעים למדינה בה נישאתם, ומתגרשים גירושים אזרחיים.

    אפשר גם להיקבר ללא הרבנות. יש היום בתי עלמין שלא בפיקוח המועצות הדתיות, בהם אפשר לעשות כל טקס שרוצים.

    אפשר לעשות בר/בת מצווה ללא הרבנות, יש המון בתי כנזת רפורמים אן קונסרבטיביים במדינה.

    אז בואו פשוט נחרים אותם, ונוציא אותם לחלוטין מחיינ. אם אנחנו לא רוונטיים לגביהם, הם עוד פחות אלוונטיים לגבינו. ,

    הגב לתגובה זו

    • אוי כמה שאתה טועה...

      הרב בריח, 19/03/07 21:43

      אם התחתנת בנישואין אזרחיים בחו''ל אבל נרשמת כנשוי במשרד הפנים בארץ (והם באמת מכירים בזה), הגירושין האזרחיים (וגם רוב הגירושין הדתיים) בחו''ל לא יוכרו בארץ. אם תתחתן שוב (לא חשוב איפה) תיחשב בישראל לביגמיסט ותלך לבית סוהר.

      תשאל את מתי כספי: הוא התגרש אצל רב בארה''ב ובכל זאת הורשע בביגמיה.

      הגב לתגובה זו

    • יש המון דברים שאפשר לעשות בלי הרבנות

      רצוא, 20/03/07 00:05

      מה עם שמירת שבת? וכשרות? בואו נקים בימק''ד בלי הרבנות... בכלל יש תרי''ג מצוות שאפשר לעשות ועם זאת להחרים את הרבנות. אמנם איני תומך ברבנות כפי שהיא היום, אך מי שלא רוצה קשר עם הרבנות, ובכל זאת מחפש חיים יהודיים מלאים, וודאי וודאי שזה יוביל אותו למצבים מגוחכים.
      אפשר לשמור את כל המצוות בלי הרבנות, אבל משום מה לא נראה לי שזה מה שמנחה אותך בדבריך.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    בחירה מצוינת! (ל''ת)

    אילנית, 19/03/07 17:49

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אתם ממש אוביקטיבים שם בNRG (יהדות?)

    דוס, 19/03/07 17:48

    מעניין איך לא מצאתם אפילו אחד(!) שתומך במינוי הדיינים.

    הגב לתגובה זו

    • בלי קשר,לא אמור להיות לך אינטרנט פתוח ... (ל''ת)

      עאלק דוס אמיתי, 19/03/07 19:58

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    Close the Rabanut forever.This institution is over (ל''ת)

    Jerry_spring1, 19/03/07 17:48

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ''חבר מביא חבר''

    מלכה, 19/03/07 17:47

    אני אשה דתיה שלא רוצה, חפצה, או מתכוננת להשתמש בשירותי בתי הדין הרבניים!!! אני מעדיפה חוזים אזרחיים מאשר להתקל בהם.

    החרדים שזועקים על בית המשפט העליון, מצטרפים להאשמות של ''חבר מביא חבר'' בבית המשפט העליון - על מי ומה תלינו?

    תבדקו את הרשימה, את הפרוטקציוניסטים, הבנים של, החתנים של וכו' - ותעלה זעקתנו מערב ותשמע שעוותנו מבוקר!!!!!

    לחילונים לא נותר לי להגיד - אל תבואו בטענות לאף אחד, הנציגים שלכם מוכרים אותכם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    המינוי מקרב את דברי חנה קהת לכדי מעשה

    מודאג, 19/03/07 17:46

    איך השמאלנים משתפים פעולה עם החרדים נגד הדתיים הלאומיים!!!
    מה אתם חושבים? שהעיקרון להרחיק את הסרוגים ממוקדי הכח ולהעדיף ציבור שלא רוצה להשתלב במדינה אלא רק לינוק ממנה כמה שיותר, יעזור לכם???
    טעות מרה שהמסורבות תשלמנה על כך בריבית דריבית!!!

    הגב לתגובה זו

    • צודק מאוד!!! (ל''ת)

      עוד מודאג, 20/03/07 11:22

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    בזיון, יום שחור, התקשורת צריכה לעזור במאבק

    מנשה, 19/03/07 17:41

    לא יתכן שמינוי כה חשוב ידחק לשוליים של החדשות, ולא יתכן שהוועדה תכנע למיעוט החרדי ותמנה דיינים אשר לא באים עם בשורה בנוגע למסורבות הגט. זהו מאבק של כולנו כי בסוף כל זוג שמתגרש מגיע לשם ולא משנה היכן נישא.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אנחנו שמחים לבשר שרוב הדיינים שנבחרו הם אייטולות מהמחנה

    הטאליבן החרדי, 19/03/07 17:40

    שלנו אשר יקפידו על הטמעת הפאתוות=פסקי הלכה ועל השריעה=הלכה היוצאת נגד הנשים כמו אצל המוסלמים.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מאחרי הקלעים בוחשים החרדים בקלחת הקומבינות והם מבוססים

    אתנן לחרדים, 19/03/07 17:35

    במדמנת ורפש הדילים ולכן אין פלא האיפה שהצחנה של מינוי הדיינים החרדים עולה השמימה.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    בחירת חרדים לדיינים היא חטא,עוול,חוסר צדק,חוסר מוסר

    דעת אמת הכנסו, 19/03/07 17:27

    התעמרות והתעללות בנשים.ההלכה היהודית מפלה לרעה את הנשים והדיינים אשר מחשבותיהם,ריגשותיהם,דעותיהם ופסיקותיהם הם פועל יוצא ויהיו פועל יוצא של ההלכה הארכאית,הלא עדכנית,הלא מציאותית והלא רלבנטית בחלקה כך שנשים ימשיכו להיות ניזוקות.חבל שהדיינים ימאיסו את היהדות וירחיקו אנשים מהדת.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    ליקוי מאורות בשמיים = ליקוי מאורות בארץ !

    כוכב, 19/03/07 17:19

    היום לפנות בוקר התרחש ליקוי חמה חלקי. הניסיון מוכיח שליקוי מאורות בשמיים משתקף בליקוי מאורות בארץ. אצלנו במדינה ליקויי מאורות שמימיים קורים תמיד בימים של מינויים בעיתיים במערכת החוק והמשפט.

    דוגמאות נוספות לזו שהיתה היום:
    עדנה ארבל מונתה לבית המשפט העליון ביום של ליקוי לבנה.
    דורית בייניש מונתה לנשיאת בית המשפט העליון ביום של ליקוי לבנה.

    ''כל-מאורי אור בשמיים, אקדירם עליך; ונתתי חושך על-ארצך'' (יחזקאל לב ח)

    ''שָׁמְנוּ עָשְׁתוּ, גַּם עָבְרוּ דִבְרֵי-רָע--דִּין לֹא-דָנוּ, דִּין יָתוֹם וְיַצְלִיחוּ; וּמִשְׁפַּט אֶבְיוֹנִים, לֹא שָׁפָטוּ. (ירמיהו ה כח)

    אֵיכָה הָיְתָה לְזוֹנָה, קִרְיָה נֶאֱמָנָה; מְלֵאֲתִי מִשְׁפָּט, צֶדֶק יָלִין בָּהּ--וְעַתָּה מְרַצְּחִים. כב כַּסְפֵּךְ, הָיָה לְסִיגִים; סָבְאֵךְ, מָהוּל בַּמָּיִםשָׂרַיִךְ סוֹרְרִים, וְחַבְרֵי גַּנָּבִים--כֻּלּוֹ אֹהֵב שֹׁחַד, וְרֹדֵף שַׁלְמֹנִים; יָתוֹם לֹא יִשְׁפֹּטוּ, וְרִיב אַלְמָנָה לֹא-יָבוֹא אֲלֵיהֶם.(ישעיהו א כא-כג)

    הגב לתגובה זו

    • חחח!

      אלמון, 19/03/07 18:26

      גדול! אחד המצחיקים!

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    The son of Rabinovitch the gate keeper of the Kottel was nominated

    melinda, 19/03/07 17:15

    Corruption, we really like corruption in Israel.

    Father brings son, friend brings friend.

    הגב לתגובה זו