• 34.

    מאמר מעולה - המצרים ידועים במוסר הכפול שלהם.

    יעקב, 22/03/07 14:56

    כתבה זו ראויה להתפרסם בשפה הערבית. יותר משראוי מאמר זה לקהל הישראלי,ראוי יותר לדעת הקהל
    הערבית בכלל,והמצרית בפרט.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אפשר לקיים את דרישות החוק הבינלאומי, רק על בסיס ה-ד-ד-י-ו-ת...

    משפטן, 18/03/07 18:14

    יתנו יחס - יקבלו אותו יחס. בינתיים, שילכו לעזאזל. וישארו שם.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    74? מה היה ב74??פיספסתי איזו מלחמה שנה אחרי מלחמת יום הכיפורים ב73? (ל''ת)

    אורן, 18/03/07 15:12

    הגב לתגובה זו

    • ''מלחמת ההתשה'' (ל''ת)

      אין בעד מה., 18/03/07 17:14

      הגב לתגובה זו

      • ''מלחמת ההתשה'' היתה בין 1968 ל-1970... (ל''ת)

        אני חושב, 18/03/07 18:02

        הגב לתגובה זו

        • צודק..אתה עולה לשלב הבא..שאלת נכון או לא נכון..

          אורן, 19/03/07 07:09

          רבין היה רמטכ''ל מלחמת יום כיפור..נכון או לא נכון?

          הגב לתגובה זו

          • דדו היה רמטכ''ל ששת הימים (ל''ת)

            (-:, 19/03/07 21:33

            הגב לתגובה זו

            • לא בדיוק

              ניקולאי, 22/03/07 15:05

              רבין היה רמטכ''ל ששת הימים ואילו דדו היה רמטכ''ל ביום כיפור

              הגב לתגובה זו

      • מלחמת התשה אחרי מלחמת יום הכיפורים הצחקת אותי נכשלת.. (ל''ת)

        אורן, 19/03/07 07:07

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    רן אדליסט,יוסי שריד,עמוס עוז-שמאל קיצוני ומזיק (ל''ת)

    אורי מרכז, 18/03/07 08:07

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    למה ללכת רחוק, מה עם יחס המצרים לשבויים שלנו ? (ל''ת)

    איתן, 18/03/07 07:50

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    צודק צודק צודק!אבל השמאל הרדיקלי (ל''ת)

    יצא ממכם!!!, 18/03/07 07:35

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אני זוכר שב-1967 הצבא המצרי התכוון להשמיד את מדינת ישראל...

    זיגי אמסלם, 18/03/07 04:07

    זה היה אפוא, צבא של פושעי-מלחמה, שלא הגיע להם שום יחס אנושי. זה שאנחנו ריחמנו עליהם, ונתנו להם מים ומזון, הם צריכים להגיד תודה, ולנשק לנו את הידיים.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    הפדיונים שעשו בנו טרור ממצרים צריכים להחקר (ל''ת)

    תושבת חבל הבשור, 18/03/07 01:58

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    נו

    ש, 18/03/07 01:32

    שוב פעם,
    כשאומרים עלינו משהו לא טוב,
    אנו מזדרזים להגן על מעמדנו כאור לגויים,
    כך, אף פעם לא נהיה אור לגויים.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    תראו את הכתבה - לא דובר על רצח שבויים! אין ולא היה!

    Read my lips, 17/03/07 23:59

    הסבר מפורט ב:
    http://www.omedia.co.il/Show_Article.asp?DynamicContentID=2743&MenuID=681&ThreadID=1014003

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מי שמגן על פשעי מלחמה מסכן את עתידו ועתיד ילדיו (ל''ת)

    אזהרה, 17/03/07 23:09

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    שבויים

    יוסף, 17/03/07 23:07

    דרור ימיני צודק אדון מוברק שכח

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    כמטומטמים מדברים בלי בלמים - צריך עורך

    ניקולאי, 17/03/07 22:33

    העוטרכים של ערוץ 1 היו צריכים לחתוך את הסרט הטרחני, שאינו מגלה שום דבר חדש.

    כבר היינו ב''סרט'' הזה כשקצין בכיר סיפר במרץ כיצד הרגו שבויים מצריים. חודשים רבים רעדה האדמה מזעם המצרים.

    בשביל מה?

    כדי שכמה לוחמים מזדקנים יוכלו לראות את שטויותיהם בטלוויזיה. כשהפיות אינם מחוברים לשכל - דרוש עורך.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אני דוקא מציעה לפתוח החקירת פשעים נגד ישראלים של המצרים. (ל''ת)

    ולהטיח אותם, 17/03/07 22:26

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ן דרור ימיני, הרגת אותי מצחוק, מובארק כבר עשה חקירה .

    בית דין מיצרי, 17/03/07 20:52

    ע''פ החקירה שום חייל מצרי לא הרגשום חייל אויב ב - 100 השנים האחרונות, עכשיו תור היישראלים לחקור את הרוצחים שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    Yemini of course is write

    Baruch, 17/03/07 19:54

    but nobody even mentions that Adelist an extreme leftist again was ably to make damage to Jews (despite the fact that the movie was intentionally used by Egyptians) to chanel has some responsibility for letting traitors to do their work.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מדוע היוסיים מכובדים רק בעינים של

    ספינר, 17/03/07 19:54

    שונאי ישראל מוחלטים?
    ולמה הם בעצמם מתייחסים בכזה כבוד לאיגו שלהם המכובד אך ורק בעיני שונאי ישראל?
    האם אלה הם המושמדים של דורות הגלובאליזציה? האם אפשר לומר שהם נחשבים מכובדים בעיני כל העולם או שרק בעיני מאה ועשרים מדינות של החש-בראש?

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    פשעים של אחרים ?

    בועז, 17/03/07 19:19

    לאילו שהתראינו למישדר
    מה שאחרים עושים, אותנו לא צריך לעניין, אבל אילו, שרוצים להיתודות, צריכים להבין, שהודאה היא לא מספיקה, כמו באונס גניבה ומה שלו יהיה
    הם יצתרכו לעמוד לדין
    , החיילים לשעבר, שמשום מה
    חשבו שזה יכול להזיק אך ורק למדינה, ולא להם ?
    טעות,
    כי אים יש שמץ של אמת במישדר הזה, הם יצטרכו לעמוד לדין , בבית הדין הבין לאומי בהאג.
    ושם מכניסים אשמים לבתי סוהר, לתקופות ארוכות.
    ללכלך על המדינה שלך , זה אולי אופיני לישראלים, אבל יש לעמוד באחריות. גם אים הם ישראלים .

    ואין צורך לחקור את המיצרים , או אחרים , על מה שהם עשו,

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    שכחת רק את החקירה נגד רצח שבויים ישראלים.

    מוישי, 17/03/07 19:00

    ישנם לא מעט עדויות על שבוייים שנתפסו חיים במלחמת יום כיפור בעת כיבוש התעלה על ידי המצרים. למותר לציין שחלק משבויים אלו לא חזרו חיים. אם פותחים בחקירת רצח שבויים אז יש לחקור גם את רצח השבויים שנפלו במלחמות ישראל על ידי המצרים. בל גם נשכח שאחד מהגנרלים ובעלי השפעה במצריים היה לא אחר מאשר מוברכ.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    בן דרור- מס 4 צודק

    רן, 17/03/07 18:52

    במקום לתת דוגמאות מתימן וסודן אפשר לתת דוגמאות יותר קרובות על רצח של שבויים ישראליים בידי המצרים במלחמת יום כיפור
    או על רצח אזרחים וחיילים בידי הלגיון הירדני ב-48 -בירושלים וגוש עציון,ובנוסף לרצח היו גם מעשי התעללות בגופות

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    המצרים השתמשו בגזים בתימן ובקו-ברלב ב73 (ל''ת)

    יהודה דרורי, 17/03/07 18:50

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מצרים

    אליעזר, 17/03/07 18:46

    אפשר לחזור למלחמת השחרור כאשר מטוסים מציים הפציצו את ראשון לציון, וגרמו למותם של אך ורק אזרחים

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    המצרים רצחו שבויים כשיכלו

    וטרן, 17/03/07 18:41

    במלחמת העצמאות רצחו כשיכלו. דוגמה מפורסמת היא לוחמי הקומנדו הצרפתי במוצבי המושיירפה בנגב. הכוח נסוג והשאיר 8 פצועים תחת גשרון. למחרת הם נמצאו שחוטים, ועברו התעללות בגופות לפי מיטב המסורת הערבית. גם במלחמת יום הכיפורים נרצחו שבויים, ולא בלהט הקרב.

    הגב לתגובה זו

    • מי, לדעתך, נתן את ההוראה

      טירון, 17/03/07 20:11

      וגרם להפקרתם בידי המצרים?

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    יישר כוח מר ימיני. אחד המאמרים המצויינים שקראתי לאחרונה.

    אמא, 17/03/07 17:29

    נמאס מהמוסר הכפול של הדוברים הערבים שארצותיהם שקועות במעמקי האופל מבחינת זכויות אזרח וחופש,
    אבל הם יודעים להטיף לטובים מהם.
    נמאס גם מהעיוורון וההתיפיפות של
    אנשי השמאל, הקופצים בראש להאשים את המדינה, אבל שותקים כדג כשמדובר באוייב.

    הגב לתגובה זו

    • Amen (ל''ת)

      tal, 18/03/07 01:38

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    מוברק היה טיס קרב במלחמת תימן

    בן, 17/03/07 16:32

    מוברק היה טיס קרב במלחמת תימן
    החרדל נפל ממטוסים

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    ראוי שדברים מסוג זה ייאמרו על ידי משרד החוץ

    הדיפלומט, 17/03/07 16:29

    אפשר לומר אותם למצרים רק ברמז, במקום כל ההתנצלויות המטופשות שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אתה צודק, אבל

    אל-טוריטו, 17/03/07 16:22

    ראוי לציין שגם יוסי שריד אמר שהבעיה היא שכל האיזור נגוע בפשעי מלחמה. כך שאין הבדל גדול בין השקפתך להשקפתו בנושא זה.

    הגב לתגובה זו

    • אולי אתה צודק

      יוסי, 17/03/07 18:09

      אולי יוסי שריד אמר שכל האזור נגוע בפשעי מלחמה. אבל מה שבחרו (עיתוני ערב) לצטט היה מה שנאמר בהקשר הישראלי (אשמת ישראל).
      איש כמוהו, (שאיננו טפש) חייב לחשוב לפני שהוא זורק אבן למים.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    כל הכתבות לא משתנות

    ניב המגניב, 17/03/07 16:00

    ימיני משווא את ישראל למדינות הכי חשוכות בעולם ואומר בהשוואה אליהם אנחנו בסדר
    אני מעדיפ להיות בסדר בהשוואה למדינו ת בארופה לא באפריקה

    הגב לתגובה זו

    • בהשוואה לאירופה??? חי חי חי

      אמא, 17/03/07 17:34

      אתה מתכוון לאירופה של השנים האחרונות, אחרי שארה''ב הצילה אותה מצפרני הנאצים? אתה מתכוון לאירופה שאחרי האימפריאליזם?
      תמים אחד.

      הגב לתגובה זו

      • אולי הוא התכוון

        א.פ., 17/03/07 18:33

        לאירופה של מסעות צלב רצחניים, אירופה שבחשה במדינות אפריקה והותירה אותן שבר כלי, אירופה שמדינות מסוימות בה מחזיקות עד היום שטחים שנמצאים אלפי ק''מ מגבולותיהן.

        הגב לתגובה זו

        • אולי הוא התכוון

          דן, 18/03/07 01:14

          לאירופה הברבארית של הקיסרות הרומית והאימפריה היוונית.

          הגב לתגובה זו

    • ל 7 תלמד קצת היסטוריה

      ירושלמי, 17/03/07 18:53

      אירופה היא יבשת השטן שם הוא ישב בעבר שם הוא יושב בהווה שם כנראה הוא ישב בעתיד כל מה שקרה באותן מדינות חשוכות כפי שאתה מגדיר אותן קרה באשמת האירופאים

      הגב לתגובה זו

    • לגרמניה, המדינה התרבותית ביותר באירופה, אתה מתכוון?...

      פחח..., 18/03/07 04:59

      מה שנכון, נכון. בהשוואה לגרמנים, כ-ו-ל-ם ייצאו צדיקים.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    איזו מלחמה הייתה נגד ישראל ב-74 ?

    זז, 17/03/07 14:47

    מלחמת יום הכיפורים הייתה ב-73'

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מצרים מדינה שואפת לחרחר מלחמה, להשמיד יהודים, לרצוח שבויים (ל''ת)

    מצרים מדינת פחד, 17/03/07 14:26

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    ימיני, הפעם די חלש

    ג. אביבי, 17/03/07 14:00

    הנושא מעט יותר סבוך מהארועים הרחוקים (תימן דרפור וכו') מישראל, שעליהם יכולים המצרים לטעון כלפינו ''זה לא עניינכם. יש עניינים יותר קרובים. להלן:
    א. המלחמה שכפו המצרים (ישראל פתחה בה אבל באשמת המצרים או בגין סכסכנות סובייטית) התרחשה ב-67 ולא ב-74.
    ב. במלחמת יוה''כ, 73, נרצחו עשרות שבויים ישראלים שנפלו בשבי או נכנעו במוצבי התעלה.
    ג. רצח השבויים (או חיילים לא חמושים) ב67 אינו היחיד מסוגו. ב56 גם הצנחנים הסדירים (הפלוגה של בירו) וגם כוח מילואים של יוצאי הפלמ''ח היו מעורבים ברצח של שבויים.
    ד. אפשר להמשיך (לא רוצה להשתמש ב''לאזן חשבון הדמים''). ב-48 נרצחו שבויים, חיילים ואזרחים ישראלים, גם ע''י הצבא המצרי וגם ע''י הלגיון הירדני.

    הגב לתגובה זו

    • ימיני צודק,ולו רק כדי להעלות את הפשעים

      מתלבט, 19/03/07 21:35

      של הערבים כולם שלחמו נגד ישראל.משום מה לא הגיבו שלטונות צה''ל על דברים ידועים של פגיעה בחיילים שבויים,כנראה כדי לא ללבות את הלהבות המיותרות מנבכי השכחה.אך אנחנו לא שכחנו,אבל הזמן שחלף כנראה מאפשר למיצרים לעורר אשליות וסיפורים של סיפורי המיזרח.

      הגב לתגובה זו

      • יש כאן מאזן זוועה

        ג. אביבי, 20/03/07 15:19

        שלטונות ישראל אכן לא הגיבו על פשעי המלחמה של המצרים, הסורים והירדנים. זאת ע''מ לא להתעמת מול האשמות אמיתיות מהצד הערבי על רצח שבויים או חיילים ערבים שנכנעו, ע''י צה''ל. כך היה בכל המלחמות גם ב73.
        ביוה''כ המצרים רצחו, בשרירות לב ולעיתים באכזריות, שבויים שנפלו במוצבי צה''ל בתעלה. צה''ל מצידו ''לא נותר חייב'' וגורלם של חלק מהעריקים המצרים מהארמיה השלישית הנצורה לא היה שונה. כשהסורים נסוגו בבהלה מהגולן הם רצחו מספר שבויים ישראלים כשהם כבולים.
        שני הצדדים הקפידו לשמר את מאזן הזוועה.


        הגב לתגובה זו

  • 3.

    העניין הוא שאין שום אמת בסיפור השבויים המצרים

    א.ב. יהושוע, 17/03/07 13:51

    אגדה מדברית ותו לא.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אבל זה בדיוק הקטע. לשמאל אומנם יש מוסר כפול,

    נתן, 17/03/07 13:42

    לערבים לעומת זאת יש מוסר אחד. מוסר שמופעל נגד היהודים בלבד. אני לא חושב שצריך להתלונן על זה. אם חושבים על זה, זה נורמלי והגיוני לחלוטין (מבחינתם).

    הבעיה היא לא במצרים. הבעיה נמצאת אצלנו שאנו לא עומדים באומץ מול המוסר והצדק האישי שלנו. רק כך אפשר להתמודד מול טענות בעלות מוסר כפול של המערב, ובמיוחד מול טענות מדינות האויב.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    הצביעות שחוגגת

    ערן מעודה, 17/03/07 13:30

    אין עליך מר גלילי , פשוט זורק בפרצוף את האמת לאמיתה . מזל שלאזרחי מדינת ישראל יש עדיין עיתונאים כמוך!! רק חבל שאתה מין הבודדים!!

    הגב לתגובה זו

    • מר גלילי? (ל''ת)

      אורן, 17/03/07 14:29

      הגב לתגובה זו

      • מי זה גלילי? (ל''ת)

        גדי, 17/03/07 18:36

        הגב לתגובה זו

        • גלילי לראשות הממשלה!!! (ל''ת)

          אורן, 17/03/07 23:35

          הגב לתגובה זו

    • ההרג בקדש(+שקד) רק עילה.כי כשמסכמים זה כולל גם פרשיות.יש בעייה

      גם כשמעלילים,אז, 18/03/07 13:43

      מי שלא מכיר במדינת עם-ישראל הם הנציגים המנהלים את ה-מו''מ מ-''טעם'' ישראל עצמה.
      איך אנשים ח''כ/מים לכאורה לועגים לאינטלגנציה של הציבור הישראלי , שאחרי כל הויתורים : קמפ-דייויד+ אוסלו(א+ב),+ההתנתקות+++++(שאיני זוכר הכל)+++ יש צורך שצד שחותם (ומקבל?!) אינו מכיר בזכות קיומו של הצד השני (שנותן?!)
      ושחותם עימו ?!
      נוסיף גם שמוצאים איזשוהיא פרש/ייה ''מסעירה'' (+קדש=שקד ?! ) ואז יש עילה להפרת כל ההסכם ?!
      מה משמעות בסכם שלום-אמת?!
      למה אם מפירים אז המפר , המצרים לעניינינו לא מחזירים לישראל כל מה שקיבלו בהסכמי קמפ-דייוויד ?!
      ר''ח ניסן טוב לכולנו !!!

      הגב לתגובה זו