• 35.

    בן 23 שחום וחטוב מעוניין בבחורה יפה

    saris, 07/05/07 09:24

    היי בנות, בחור מעוניין להכיר ולעזור.
    smqw@walla.com

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מסכת קידושין דף פ''ב עמ' א

    אייל, 28/03/07 15:50

    כמי שהיה נוכֵח בפגישה, אני מוצא לנכון להגיב ולציין בלי להתייחס לדברים שנאמרו שהגעתו של הרב לפגישה מבורכת וחשובה ביותר.

    הגמרא במסכת קידושין דף פ''ב עמ' א' (ענייני צניעות) דנה האם ישנו שני רווקים במיטה אחת או לא. הדעה הזו נדחית (כלומר, מותר לשני רווקים לישון יחד), וכל כך למה? משום ש''לא נחשדו ישראל על משכבי זכר''. קרי, הומוסקסואליות לא קיימת בישראל...
    האמנם?

    האם המציאות היא מה שכתוב בטקסט??? או שמא המתרחש בפועל...???

    לכן נראה לי שהעובדה שרב אורתודוכסי כלשהו מגיע לשמוע הומוסקסואל - מצביעה אפוא כי מתחילה לבצבץ לה מודעות בנושא, והדבר לכשעצמו - חשוב בעיני.

    למוכיחים ולמשגיחים, עיינו בגמרא, מסכת תענית דף כ' עמ' א'.

    הגב לתגובה זו

    • חוסר דיוק בדבריו של המגיב

      נדב, 31/03/07 20:42

      בס''ד
      המושג של לא נחשדו לא אומר שהתופעה לא קיימת, אלא שהיא לא קיימת בקנה מידה כזה נרחב שיגרום לחז''ל לאסור לשני גברים להיות באותה מטה.

      הגב לתגובה זו

      • חחמים עשו שייג לדיבריכם!!!

        משובחת, 18/05/07 07:17

        נכון שניתן להבין את הגמרה ל-2 פנים
        ובד''כ ליותר אך חשוב להבין את משמעות התובנה ולאן היא מובילה!!!
        כיוון שאם קיימת התופעה ואפילו בקנה מידה קטן מאוד אין מנוס מאיסורים כדוגמת תקיעת שופר בר''ה
        שחל בשבת שעבור ''תופעה שאינה מצויה הרבה'' וקיום בכלל לא(כמעט)
        מצאו לאסור עד לזמננו אנו!!!
        על כן סביר שגם בדבריך אין דיוק!!!

        הגב לתגובה זו

  • 33.

    הייתי במפגש והיה באמת מפגש מיוחד (ל''ת)

    א''ח, 16/03/07 02:11

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    הלוואי שעוד רבנים יאמצו את גישת הרב פאוסט (ל''ת)

    מאיר, 15/03/07 15:58

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    עדיף להיהרג מאשר לגלות עריות

    המוכיח, 15/03/07 13:41

    יהא ידוע לכל אדם מישראל, כי אסור בתכלית האיסור לשכב עם זכר. מדובר בעבירה החמורה ביותר בתורה, שדינה מוות בסקילה (מיתה בסקילה חמורה יותר ממיתות באופנים אחרים).
    גם מי שרוצה להתחכם, ולקיים יחסי אישות עם גבר לא באופן של ''מכחול ושפורפרת'' לא יינקה מהדין. זאת כיוון שגם פעולה זו נחשבת ל''אביזרייהו דעריות'', שחמור לא פחות.
    אדם שמרגיש, ר''ל, כי הוא נמשך לגבר, אסור לו להתייחד עם גברים, שמא חלילה וחס ייגרר לדבר עבירה. כמו כן, ירחיק עצמו מלהתחבר לגברים שחשים אותה תחושה, פן יושפע מהם, כאילו הדבר מותר, ר''ל.
    אדם שמרגיש כי נמשך לגברים, ונמנע מדבר תועבה זה - הוא צדיק וחסיד גדול, ועליו נאמר ''איזהו גיבור? הכובש את ייצרו''.
    אסור לאדם שיש לו הרגשה שנמשך לגברים לחשוב שיש צד היתר לעשות את הדבר. כמו שאין היתר להיכנס ביודעין לכבשן אש, כך אין היתר לבצע עבירה כה חמורה ואיומה.
    אפילו אם מכריחים אדם לעבור על עבירה של משכב זכור (כגון גבר שרוצה לאנוס גבר אחר), מוטב להיהרג ולא להסכים להיאנס ולבצע את האיסור החמור.
    אני פונה אליכם, לאותם אנשים המגדירים עצמם כ''הומואים דתיים''. לבי לבי עליכם. אתם נמצאים בניסיון גדול וקשה. אנא, היו גיבורים ואל תבצעו את העבירה הקשה הזאת. דעו, כי בשל עבירות כאלה גלינו מארצנו. אנו ערבים זה לזה, ואם אתם תבצעו את העבירה, העונש בגינה ירבוץ על כולנו, ר''ל.

    אנא, סורו מן הדבר הטמא והנתעב, ושובו בתשובה שלמה אל אבינו שבשמיים.


    אוהבכם,

    המוכיח

    הגב לתגובה זו

    • איזה בורות נוראית

      שהמוכיח יהרג, 15/03/07 15:31

      וחוסר הבנה מוחלט במה דברים אמורים.

      אני מעדיף שאתה תהרג מאשר שמישהו חס וחלילה יקרא את השטויות וההבל שכתבת!

      הומוסקסואליות אינה ניתנת לשינוי. נקודה. אם יש בעיה, הבעיה היא הדת שהיא מעוולת, פוגענית ומופרכת. הומו שימנע מעצמו להיות עצמו רק יפגע בבריאותו ובזולתו. הוא בחזקת פצצה מתקתקת שזאת רק שאלה מתי תתפוצץ.

      ישנם פירושים מקלים כגון שהאיסור הוא רק על חדירה (רש''י למשל) או שכלל לא חל על הומוסקסואלים (בחזקת אנוסים וכו').

      כשמטורפים כמוך קוראים לההרג (וזה ממש קריאה להתאבדות כי אנשים לא יכולים לא להיות הומוסקסואלים) עדיף במצב דברים כזה פשוט להוריד את הכיפה ולחיות חיים נורמלים ובריאים כהומוסקסואל.

      הגב לתגובה זו

      • זה לא רש,י אלא גמרא מפורשת

        מאיר, 15/03/07 16:08

        כתבת: ''ישנם פירושים מקלים כגון שהאיסור הוא רק על חדירה (רש''י למשל) או שכלל לא חל על הומוסקסואלים (בחזקת אנוסים וכו')''.
        זו גמרא מפורשת. רש''י רק מסביר לפיה.

        הגב לתגובה זו

        • מה זה אנוסים? גם פדופילים אנוסים?

          לילי, 18/03/07 15:14

          האם לפדופילים מותר לשכב עם ילדים משום שהם לא יכולים לשלוט בייצרם? או אולי לאח ואחות שנמשכים אחד לשני מותר לקיים יחסי מין משום שהם אנוסים?
          ישנם מצבים כגון אלו וזה כולל את ההומוסקסואלים שבהם האדם צריך להשתלט על יצרו ולא לקיים יחסי מין.
          אף אחד לא דורש מהם לקיים יחסי מין עם אישה או לשנות את נטייתם, הדרישה היא פשוט לשלוט על עצמם.

          הגב לתגובה זו

          • לצערי את חושבת שהומסקסואליות

            ארז 1970, 18/03/07 23:36

            זה רק סקס, סקס, סקס, סקס, סקס, סקס ועוד סקס.
            סקס זה רק מרכיב אחד, כמו אצל הסטרייטים.
            להיות הומו זה גם לאהוב גבר, להיות בזוגיות עם גבר, לקשור את גורלך עם גבר ועוד רשימה ארוכה של רגשות, כפי שלך יש בוודאי עבור הגבר שלך.
            זה מאד פשטני ולא חכם להגביל את המושג הומסקסואליות רק למין.
            זו לא רק משיכה מינית.
            לנדות את ההומואים מהחברה שלכם זה בעצם לדון אותם לחיי אומללות.
            אף דתי הומו לעולם לא יהיה מאושר אם הוא יתחתן עם אשה רק למראית עין.
            וזה לא רק היצר שידיר שינה מעיניו בלילה.
            זה לדעת שאת כל החיים שלך את חי חיים לא שלך, משקר לסביבתך, וחי ללא אותו אחד שהיה אמור להיות החצי השני שלך.

            הגב לתגובה זו

            • אני לא חושבת שזה רק סקס- האיסור הוא על סקס בלבד

              לילי, 19/03/07 08:23

              אין בעיה הלכתית לגבר לאהוב גבר ולחיות איתו, הענין הוא שעפ''י הלכה אסור להם לקיים יחסי מין. אני התיחסתי לנקודה ההלכתית בלבד ולא לאורך חיים של הומוסקסואל, מבחינת ההלכה הומוסקסואל יכול להלך בענטוזים נשיים לחלום על גבר אחר ולאהוב אותו, הוא יכול להתנהג כאוות נפשו עד שזה מגיע לענין קיום יחסי מין עם גבר אחר ששם הוא מצווה להתאפק

              הגב לתגובה זו

            • ההלכה זו חזות הכל?

              ארז 1970, 19/03/07 18:42

              כנראה שכן כשזה מגיע להומואים.
              עם יד על הלב-כמה בעלים לא נוגעים בנשותיהם כשהן בנידה?
              נוגעים גם נוגעים. ואני לא מדבר על יחסי מין, אני מדבר על סתם מגע פיזי.
              אז לצורך הויכוח בטח תטעני שחרדים כלל לא נוגעים בנשותיהם בזמן נידה וישנים אפילו במיטות נפרדות.
              אבל חוץ מהחרדים (שוב, לצורך הדיון) כל שאר היהודים כן נותנים נשיקה לשלום, חיבוק, אחיזת יד.
              האם ''סתם'' חובש כיפה שנותן לאשתו יד בזמן נידה כן יכול להיות דתי וכן יכול להיות מוגדר כדתי, למרות שהוא עושה משהו שנוגד את ההלכה, אבל הומו שעושה משהו שנוגד את ההלכה: בבקשה לעצור את העולם-אין חיה כזאת!
              האם אין חרדים שעוסקים בהלוואות בריבית למרות שזה נוגד את ההלכה?

              הגב לתגובה זו

            • לידיעתך! יש הרבה ''סתם חובשי כיפה'' שנמנעים מכל מגע פיזי בתקופת

              י.פ., 24/12/08 00:35

              האיסור. דבריך הם סתם הוצאת לעז על הציבור הדתי - לאומי, כאילו שכולם חפיפניקים ורק החרדים דתיים באמת. לעצם העניין, וודאי שכל יהודי (גם חרדי) נכשל בדברים מסויימים. אך יש הבדל גדול בין איסור חמורים לאיסורים קלים ובין כשלונות נקודתיים לדרך חיים אסורה.

              הגב לתגובה זו

          • מה זאת האנלוגיה המופרכת הזאת?

            נדהמת, 19/03/07 13:58

            בשום מקום ובשום צורה אין הייתר לפגוע באדם אחר ולעשות משהו נגד רצונו של אדם אחר.

            למקרה שזה לא ברור פדופילייה היא לא קיום יחסים מרצון כמו יחסי מין הומוסקסואליים.

            כדי שיהיה יותר ברור : גם אם הילד כביכול טוען שהוא רוצה -זה לא יחסים מרצון

            עכשיו בא נתחיל את הדיון מחדש בעיניין האמיתי

            ואני מקווה שאתה מדבר מנסיונך כשאתה חושב שזה אפשרי לוותר על קיום יחסי מין לכל החיים

            אם לא -עדיף לשתוק

            הגב לתגובה זו

    • חח.. רואים כמה אתה בקי בהלכה...

      הפיניקס, 15/03/07 16:06

      העונש על משכב זכר זה כרת, שזה בעצם ''אלוהים יסגור איתך חשבון'', לעומת זאת, על חילול שבת העונש הוא סקילה, שזהו אחד העונשים החמורים...

      תלמד קצת הלכה לפני שאתה יורה שטויות לכל עבר!!!

      הגב לתגובה זו

      • י

        ע, 15/04/07 14:26

        דבריך הם שטות והבל העונש על שבת הוא סקילה והעונש על משכב זכור הוא סקילה.

        הגב לתגובה זו

    • מוכיח, נכון שאתה צדיק גדול?

      קונדוליסה, 15/03/07 19:31

      שנינו יודעים למה

      הגב לתגובה זו

    • בעניין אביזרייהו דעריות - מי אתה שתפסוק

      מי שמך?, 18/03/07 23:04

      שיש אביזרייהו בעניין זה. כדאי שתשאל רבנים ותראה שלא כולם תמימי דעים שאכן יש אביזרייהו בנידון זה.
      תוכיח את עצמך ורק אח''כ אחרים.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    לא לתת פרסום לתועבה

    המשגיח, 15/03/07 13:10

    יש בציבור שלנו, למרבה הצער, אנשים שקיבלו את הצרה הזאת, והם בעלי נטיה הפוכה.
    אסור, אסור, אסור - לדון בבעיה זו בפומבי. צריך לדבר עם גבר או אשה שהצרה הזאת נפלה על ראשם ביחידות ובצנעה.
    דיבור על הבעיה הזאת בפומבי - זה צעד לקראת מתן לגיטימציה לבעיה חמורה זו. כמו כן, ישנה סכנה שבחורים ובחורות מבולבלים יקראו את הכתבה, וישאבו ממנה עידוד לשקוע בבעיה חמורה זו.
    גבר או אשה שצרה נוראה זו נפלה עליהם, והם בעלי נטיה הפוכה, צריכים לפנות לגורם מקצועי דיסקרטי ההולך בדרך התורה, על מנת לקבל עיצה וסיוע כיצד להימלט מהאסון.
    אני חוזר, אסור בתכלית האיסור, להזכיר תופעה פסולה זו, ויש לטאטא אותה מתחת לשטיח, כאילו היא איננה.
    כמובן, שיש לתת מזור ומענה באופן דיסקרטי וספציפי לאנשים ולנשים שנפלו לצרה הזאת, ה' ירחם.

    יש לזכור ולהתריע, שעסקינן בגילוי עריות חמור ביותר מדאורייתא, שהעונש עליו מוות בסקילה, רחמנא ליצלן. מדובר בעבירה חמורה ביותר, הנכללת בעבירות שעליהן נאמר ''ייהרג ואל יעבור'', בדומה לעבודה זרה ושפיכות דמים.
    אסור לאדם לבצע עבירה חמורה זו, גם אם הוא יודע שייהרג, אם לא יעשה אותה.

    אני פונה למדור ''יהדות'' באתר זה, ומתחנן להסיר כתבה זו מהמדור, לבל יעיינו בה תמימים וישרי דרך, ויסטו מדרך ה'.

    המשגיח

    הגב לתגובה זו

    • לא רק שאין להסיר את הכתבה

      עמי, 16/03/07 12:02

      יש להמשיך ולדון בנושא עד מציאת פתרון הולם לבעיה.

      הומוסקסואליות אינה ניתנת לשינוי או ריפוי. נקודה.

      העדר חשיפה של הומו או לסבית לנושא הוא עוול נוראי להם כבני אדם ויביא לחוסר תפקוד נוראי בחברה. אם חס וחלילה ינשאו לבן הזוג הנגדי, הרי מדובר בחיים אומללים גם לבן הזוג שאינו יכול להבין מדוע אינו נחשק. וגם הילדים מושפעים מהמתח בבית.

      ציון נושא הסקילה ודין מוות הוא הפחדה מיותרת לחלוטין שקוראת לאלימות. זהו חטא חמור של המשגיח שכן במקרה הגרוע ביותר מדובר בעבירה בין אדם לאלוהיו. וזאת כמובן אם לא מקבלים את הפירושים המקלים.

      רק זדון ורשע מונעים כיום קבלת פירושים מקלים בנושא.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    אני יודע על כל מיני מקרי הומוסקסואליות

    אלעד, 15/03/07 12:19

    בכל מיני ישיבות תיכוניות והסדר.
    ברור שהתופעה קיימת ואי אפשר להכחיש אותה.
    צאו מהבועה שלכם.

    הגב לתגובה זו

    • ברור שיש.הבעיה היא לא הבועה אלא הצביעות שבהכחשה הגורפת. (ל''ת)

      דתי לא צבוע, 15/03/07 13:29

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    אחלה כתבה

    דתי, 15/03/07 11:10

    הכתבה הכי מעניינת שהייתה במדור זה כבר הרבה זמן

    לכל המתנשאים על ההומואים שהגיבו פה בכל מיני תגובות מטומטמות
    אנחנו לא צריכים את הרחמים שלכם
    אנחנו לא פחות טובים ממכם
    אנחנו לא יכולים להשתנות וגם לא רוצים להשתנות

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    כל הכבוד לרב פאוסט (ל''ת)

    הוא תמיד הכי, 15/03/07 08:31

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    בכל הפנימיות ידוע על הומואים פשוט מבליגים

    חסוי, 15/03/07 06:00

    בתור תלמיד ישיבת הסדר ומתוך ידיעת המערכת של רוב ישיבות ההסדר בארץ הרבנים והמורים מודעים לבעיה ואין להם תשובה לכך. אני הייתי הומו בפנימיה והיום אני נשוי אבל עדיין ש משיכה לגברים, אז שלא ישחקו לנו הרבנים ובכללם הרב ''יחיאל פאוסט '' שעשה טובה והגיע למפגש. הם יודעים אבל מחרישים שלא תצא התועבה החוצה הם לט יודעים שהם עוברים על עבירה בכך שלא יעצו לנו ולתמידים איך להתמודד עם הבעיה , סלחו לי אבל 75% מכלל התלמידים בישיבות היו חשופים או שהתוודעו לבן מינם, בדוק. אז בואו לא נשפוט אותנו ''ההומואים'' שזנחתם אותנו ובא לא נשכח את ההורים והמחנכים שדחפו אותנו להיות התלמידים הכי טובים העליתה של המדינה אבל זנחו את הטיפול בבעיה כל כך שורשית ועמוקה שכואבת לרבים מיוצאי הישיבות האלה. וזאת אחת הסיבות שחזרתי בשאלה וכיום אני חי בארה''ב. היו שלום אחי.

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו שמחים שאתה בארה''ב... (ל''ת)

      אברהם אבינו, 15/03/07 11:21

      הגב לתגובה זו

    • איש יקר, דבריך נגעו לליבי, אבל..

      עינב, 15/03/07 22:26

      אתה צריך לשמוח שעלתה המודעות לנושא.
      עצוב היה לי לקרוא שחזרת בשאלה בגלל משבר אמון וכעס כלפי מוריך ומחנכך .


      הגב לתגובה זו

  • 25.

    תורה מוסרית?

    רחל, 15/03/07 01:23

    מדוע התורה המוסרית דנה למוות שני מבוגרים ששוכבים בהסכמה ולא מזיקים לאף אחד, אבל גבר שאונס ילד קטן, התורה פוטרת אותו מעונש מוות.
    הבא על הזכור, או הביא זכור עליו--כיון שהערה--אם היו שניהם גדולים, נסקלים: שנאמר ''ואת זכר--לא תשכב, משכבי אישה'' (ויקרא יח,כב), בין שהיה בועל או נבעל. ואם היה קטן בן תשע שנים ויום אחד ומעלה--זה שבא עליו או הביאו על עצמו, נסקל; והקטן, פטור. ואם היה הזכור בן תשע או פחות, שניהן פטורין; וראוי לבית דין להכות הגדול מכת מרדות, לפי ששכב עם זכור, ואף על פי שהוא פחות מבן תשע.
    רמב''ם הלכות איסורי ביאה פרק א'

    הגב לתגובה זו

    • התורה לא מוסרית

      מושיקו, 15/03/07 09:20

      ואין בה דיון של הגדרות מוסר שאת כתבת כי זה הגדרת מוסר של ערוץ 2 ותילמדי קאנט או שפינוזה ואולי תביני מה זה מוסר וחוץ מי זה התורה היא חיובים שאדם שומר המיצוות מקבל על עצמו ואין כאן דמוקרטיה ומי שרוצה דמוקרטיה שיפתח דת מישלו

      הגב לתגובה זו

    • רחל, אני ממש לא מבינה מה הבעיה שלך?

      הרמב''ם, 15/03/07 11:41

      את צריכה עזרה, זה לא בושה בימינו.

      הגב לתגובה זו

      • האמת כואבת נכון? (ל''ת)

        רחל, 16/03/07 01:16

        הגב לתגובה זו

    • לא הבנת את הנקרא

      כסף משנה, 15/03/07 14:21

      היחיד שפטור ממוות הוא אנס הקטן מגיל תשע. וגם אז ממליץ הרמב''ם להכות את הגדול מבין השניים, לשם חינוך

      הגב לתגובה זו

      • הבנתי בדיוק מה כתבתי .

        רחל, 16/03/07 01:15

        האונס ילד קטן פחות מגיל 9 פטור מדין מיתה, הרמב''ם רק ממליץ (לא מחייב) להכותו מכת מרדות, אבל שני מבוגרים העושים זאת בהסכמה, חייבים מיתה.

        הגב לתגובה זו

        • מה כתבת הבנת, אבל לא יותר מזה. קראי שוב.

          תמר, 16/03/07 17:15

          כי יש לך טעות יסודית בהבנת הנקרא..

          הגב לתגובה זו

        • ועל סיבת ההכאה אין לך טענות?

          המומה, 19/03/07 14:08

          אני מסכימה איתך במאה אחוז אבל להלקות אדם שאונס ילד בן שבע בגלל משכב זכר דווקא? זה לא מפריע?

          לא היה שם משהו יותר חמור במעשה הזה ממשכב זכר?

          ד''א ומה הדין באונס ילדה הקטנה מגיל 9?

          הגב לתגובה זו

          • אונס

            רחל, 19/03/07 18:12

            כנראה שבעיני ההלכה משכב זכור יותר חמור מאונס ילדים.
            הפרס על האונס קטינה לפי ההלכה, הוא חייב להתחתן איתה ולתת קנס לאבי הנאנסת,

            כִּי-יִמְצָא אִישׁ, נַעֲרָ בְתוּלָה אֲשֶׁר לֹא-אֹרָשָׂה, וּתְפָשָׂהּ, וְשָׁכַב עִמָּהּ; וְנִמְצָאוּ. כט וְנָתַן הָאִישׁ הַשֹּׁכֵב עִמָּהּ, לַאֲבִי הַנַּעֲרָ--חֲמִשִּׁים כָּסֶף; וְלוֹ-תִהְיֶה לְאִשָּׁה, תַּחַת אֲשֶׁר עִנָּהּ--לֹא-יוּכַל שַׁלְּחָהּ, כָּל-יָמָיו. {ס} דברים פרק כב פסוק כח

            הגב לתגובה זו

  • 24.

    תלוי איך מסתכלים על החובה של יהודי בעולם

    מיקל וקיקל, 15/03/07 01:12

    אם החובה היא להנות בכל מחיר אז יש בעיה גדולה מאד . כי הומו או מי שהוא על הגבול איננו יודע שובע רק אם הו אוכל ואוכל ואוכל .
    אבל אם החובה של יהודי היא לעשות את מה שרוצה ממנו הקדוש ברוך הוא כי אז יש מקום לדברים אחרים .
    צאו וראו את מצות קידוש השם שאותה אנו מדגישים פעמים ביות בקריאת שמע. בכל נפשנו בל מאודנו ובכל לבבינו . נו אז מה אנחנו נוציא את אהבתנו לקב''ה מחוץ לתחום רק בגלל שזה לא מושך אותנו כרגע ואין לנו נטיה כזו ? או לחילופין נתאמץ להגיע לדרגה הזו של אהבת השם ויראת השם.
    תחשבו על הענין לילה טוב

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    שעון שבת

    יניב, 14/03/07 21:19

    הקידמה מצאה פתרונות יצירתיים להרבה תחומי חיים. על מנת להקל על החיים בשנות האלפיים.
    הגישה שלא מדברים על הומואים ואז זה לא קיים, עברה מן העולם, השיחה הדתי בנושא הגיעה אומנם אחרי השיחה החילוני, והפתיחות. זה לא אומר שאין קשיים גם לדתיים וגם לחילוניים. אבל אפשר לחיות עם זה.
    וחשוב לחיות עם זה. על מנת לא לעבור איסור/ים אחרים.
    כחילוני הומו, אני רק יכול לחזק את ידי הרב על הפתיחות לנושא, ואני תקווה שרבנים נוספים יבינו את נפשותיהם של תלמידיהם.
    ישר כוח

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    חשוב (ל''ת)

    נדב, 14/03/07 20:58

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אפשר, אם רק רוצים, להתאים את ההלכה למציאות המשתנה. כשם

    דתי סטרייט, 14/03/07 20:50

    שבתורה קיים איסור רבית והוא בוטל דה פקטו כי איננו מתאים לכלכלה המודרנית, כך ניתן להתאים את איסור ההומוסקסואליות לידע הרפואי הקיים. פרופ' אדמיאל קוסמן הציע , לפני שנים, את הפתרון המרתק הבא: איסור הומוסקסואליות יהיה רלוונטי רק לסטרייטים החפצים בריגושים מיניים שאינם לפי טבעם; הומואים אמיתיים יוכלו לחיות לפי נטייתם, שכן זהו טבעם, מתת אלוה ממעל. פשוט ואלגנטי. אילו קובעי המדיניות ההלכתית היו רגישים למצוקות הקשורות במיניות כשם שהם רגישים לבעיות הקשורות בכסף, הבעיה היתה נפתרת.מזמן.

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו לא רפורמים

      ש, 14/03/07 23:02

      מי שאתה מזכיר אינו רב ועל כן מן הבחינה ההלכתית דעתו שווה כקליפת השום.
      לא כל דבר יש דרך להתיר, וגם אם היתה לא בטוח שצריך

      הגב לתגובה זו

      • נו,באמת.ומה זה שעון שבת,מכירת חמץ,פרוזבול והיתר עסקה?

        דתי, 15/03/07 08:11

        זה לא נסיון ''לעבוד על הקב''ה''?
        איזה היתממות וצביעות.

        הגב לתגובה זו

        • יש הבדל

          משה, 15/03/07 09:28

          בכל השינויים לא בטלה התורה רק נעשתה קומבינה ומי שידע מזה הלכה יודע שזה נקרא בילשוננו קומבינות הלכתיות אבל פה זה בעיה ואני מדגיש בעיה כי אתם רוצים לבטל מילכתחילה את איסור זה ושאר הקומבינות הם לקל אבל לא לבטל ואני תיקווה שימצאו כי גם אני לא יכול ליתאפק שאישתי במחזור אז גם את זה נבטל???

          הגב לתגובה זו

          • לשיטתך, בוא נעשה קומבינה. הסיבות שגרמו ל''קומביניות'' הן סבל אנושי.

            למשה,, 15/03/07 10:46

            כך שאין שום הבדל.

            הגב לתגובה זו

          • התשובה שלך מעידה כאלף עדים על הקומבינה.כנגד מי?הקב''ה?

            דתי, 15/03/07 11:21

            נו באמת,אם אסור-אסור לגמרי.ואז
            כל הקומבינות שמניתי לעיל לא מתירות.ואם מותר-אז מותר עד הסוף ולא צריך את כל הקומבינות.
            ודרך אגב,אומרים ''להתאפק''.

            הגב לתגובה זו

          • להתאפק או להתקיים?

            ירון, 18/03/07 09:37

            אחרי שאישתך תסיים את המחזור, חייך יחזרו לסידרם. גיי צריך להפסיק להתקיים מבחינה מינית ורגשית לעולם. אסור לו לקיים מערכת רגשית עם מי שמרגש אותו מינית, אתה היית מוכן לחיות עם אשתך ככה? אם כן, אז אבוי לך, לאשתך ולילדיך שחיים עם דוגמא של זוגיות כזו.

            הגב לתגובה זו

        • גם את פרוזבול והיתר עסקא צריך לבטל (ל''ת)

          בנצי האדום, 15/03/07 11:15

          הגב לתגובה זו

    • את אינטליגנט ונהנתי לקרוא (ל''ת)

      גיי, 14/03/07 23:22

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    ישר כוח על העלת הנושא

    אביגיל ש, 14/03/07 19:29

    בתור לסבית דתיה לא קל לקרוא את הכתבה הזו.
    אפילו הרב הכביכול פתוח ומקבל, שמוכן לבוא ולשמוע, בעצם שולל את זכותנו לחיות בזוגיות ולהקים משפחות.
    אולי זה עוד צעד קטנטן בדרך לתיקון עולם.
    אבל באמת שזה לא קל להמשיך לקוות לעולם מתוקן .

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    קצת קשה לי עם זה

    מוטי, 14/03/07 18:50

    כל ההתרפסות בפני הממסד הדתי כדי שיקבל אותם/אותנו.

    זה עושה את זה נלעג לפעמים.

    הגב לתגובה זו

    • זה טבעי שאנשים דתיים יחפצו בכך

      מנש, 14/03/07 19:09

      לא רואה את הבעיה בכך.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    היה מפגש פו''פ הומואים!

    אחת, 14/03/07 18:07

    מעניין אם יצאו זוגות מהמפגש הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    'הומוסקסואל' ו 'דתי' הן שתי מילים שלא יכולות לבוא יחד בתוך משפט

    י, 14/03/07 17:57

    אם אתה הומוסקסואל אז אתה עובר על תנאי יסודי בלהיות דתי

    הגב לתגובה זו

    • לא מדויק

      לא הומו, 15/03/07 00:08

      אין הכוונה לאדם השוכב עם גבר ודתי בו זמנית (שזו אכן סתירה לוגית), אלא לאדם שיש לו משיכה לגברים והוא דתי בו זמנית (וכיוון שהוא גובר על יצרו קדוש יאמר לו).

      הגב לתגובה זו

    • גם ''חרדי'' ו''יהודי'' לא יכול לבוא ביחד

      אסי, 15/03/07 01:31

      הרי אין מנהג נפוץ יותר בעדה החרדית מלשון הרע ואיבוד דרך ארץ, הכל במכות אלימות איומים וחרמות.

      הגב לתגובה זו

      • אבל ''אסי'' ו''אנטישמי'' דווקא הולך מצוין

        ענה לאוויל, 15/03/07 09:59

        דבר נוסף שכחת לציין על החרדים שהם, מפיצי מחלות ,מלווים בריבית קצוצה ושוחטים ילדים נוצרים למצות של פסח.

        אוי התבלבלתי, את זה דווקא אבותיך האנטישמים אומרים על כל היהודים..

        הגב לתגובה זו

  • 16.

    כל הכבוד לרב

    חנוך, 14/03/07 17:48

    אפילו מבלי להתייחס למה שאמר בפגישה שם, עצם העובדה שהוא בא, הקשיב ודיבר - חשובה בפני עצמה. לא צריך להסכים כדי לכבד.

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה בסיכום

      חרדי, 15/03/07 15:59

      באמת כל הכבוד לרב, אבל ''לא צריך להסכים כדי לכבד''?

      האם אתה מכבד בעלי נטיה לחיות, אפשר להשתתף במצוקה, לעזור, לעודד, אבל פחות לכבד.
      אתה יכול לכבד אדה בתור אדם אבל לא את הנטיה הפסולה שלו.
      עוד דוגמא:
      מערכת המשפט מחוייבת לשמור על כבודו של אנס, אך בזה ומענישה על מעשיו.

      אמור מעתה:
      ''לא צריך להסכים כדי לעזור, להבין''

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    רק אני רואה את האירוניה בזה...

    Rasputin, 14/03/07 15:49

    ששמו Faust?

    הגב לתגובה זו

    • יפה שמת לב.

      חיים, 15/03/07 00:35

      אמנם לא חשבתי לכיוון הזה. אמנם אירוניה גדולה יותר אם שם משפחה היה מפיסטופל.

      הגב לתגובה זו

    • סליחה על הבורות, אבל מה מיוחד בשם המשפחה של הרב? (ל''ת)

      אפרת, 15/03/07 14:06

      הגב לתגובה זו

      • אמנם שאני לא מסכים רעיונית עם המגיבה

        חיים, 15/03/07 23:55

        אבל יש ספר של סופר גרמני גוטה ''פאוסט''. פאוסט הוא בחור שמחר נפשו לשטן ( מפיסטופל ). יש גם אופרה ע''פ הספר.
        אני לא מסכים עם המגיבה שרב כביכול כפאוסט של גוטה מחר נפשו לשטן, לדעתי הוא עושה עבודת קודש.
        אך זה באמת יוצא מצחיק.

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    כל הכבוד לרב! (ל''ת)

    עמית, 14/03/07 15:36

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    סוף כל סוף רב עם אומץ לב ואורך רוח (ל''ת)

    מתיתיהו, 14/03/07 14:18

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    סליחה, חוץ ממספר 5 !! הוא הכי חכם (ל''ת)

    דתיה אמיתית, 14/03/07 13:55

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אתם לא מבינים כלום חוץ ממספר 1

    דתיה אמיתית, 14/03/07 13:49

    דת זה הדבר הכי נפלא שקיים ביקום !!!
    כל מי שלא מכיר מהזה שיסתום את הפה!!!
    ניסיונות תמיד יהיו - דברים קשים הרבה יותר מאלה
    צריך להתמודד איתם - אם אדם מאמין באלקים הוא לפחות אמור לנסות למרות שזה קשה


    הגב לתגובה זו

    • ''אל תדון אדם עד שתגיע למקומו''.

      עידו, 14/03/07 15:13

      כך אמרו חז''ל, גב' דתיה אמיתית.

      את לא עמדת בניסיון הזה, אז תשתקי את.

      אה, כן...וגם ''דרך ארץ קדמה לתורה''.

      סתימת פיות בצורה כל כך גסה ומכוערת היא תעודת עניות לדתיות ה''אמיתית'' שלך.

      הגב לתגובה זו

      • You have before to give lessons respect the thinking of each one

        motti, 14/03/07 15:48

        We see that you are from the ugly and corrupted institution of Rabanut

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    אני נגעל מנשים ואני סטרייט

    סטרייט, 14/03/07 13:37

    בכל אופן יותר מבחינה פנימית(האופי שלהם)ולא מבחינה חיצונית.

    הגב לתגובה זו

    • אני לא יודע אם זה עושה אותך סטרייט, מה שבטוח, אתה שוביניסט (ל''ת)

      עידו, 14/03/07 15:14

      הגב לתגובה זו

      • חחחחחחחחח אשכרה (ל''ת)

        הדר, 14/03/07 23:27

        הגב לתגובה זו

    • אולי אתה בארון

      אולי, 14/03/07 15:51

      צא צא נחמד בחוץ

      הגב לתגובה זו

    • התייעצת עם פסכולוג או יותר נכון פסיכיאטר?

      מאיה, 14/03/07 23:40

      הלי להיות פסיכולוגית אני אומר לך שהתסהיך מגיע מאמא שלך תפתור עם עצמך את החוויות שחווית כילד מאמא ואז אולי תראה נשים ואת החיים בכלל באור אחר
      דרך צלחה!

      הגב לתגובה זו

    • מאכלת לך למצא מישהי עם אופי שאתה אוהב

      אחת, 15/03/07 23:52

      לא לכל הנשים יש את אותו האופי אתה יכול אם אתה רוצה למצא מישהי שתתאים לך....

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    Where is Chief Rabbi Amar?He drives at 160Kmh

    melinda, 14/03/07 13:27

    Congratulations Chief Rabbi Amar.

    Your son is in Jail, and you drive at 160Kmh.

    Rabbi Amar is over the israeli law.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    איפה כתוב שלגבר אסור לאהוב גבר? (ל''ת)

    ארז, 14/03/07 13:16

    הגב לתגובה זו

    • אהבת גבר

      דעת אמת, 14/03/07 13:38

      אתה צודק לא נאמר בכתבי התנ''ך שלגבר אסור לאהוב גבר. מדובר על היסום משכב זכר הוא תועבה לאלוהים מכוון שזה נוגד את תכלית הבריאה. כמובן כל אחד בפני עצמו יכול לבד ללכת אחרי יצרו אבל מעשה הבריאה נשאר אותו דבר. הוא ברא אותם גבר ואשה עבור מטרה מסויימת.

      הגב לתגובה זו

    • איסור מפורש בתורה

      יאיר, 14/03/07 13:44

      ויקרא פרק יח, פסוק כב: וְאֶת זָכָר לֹא תִשְׁכַּב מִשְׁכְּבֵי אִשָּׁה תּוֹעֵבָה הִוא:

      ויקרא פרק כ, פסוק יג: וְאִישׁ אֲשֶׁר יִשְׁכַּב אֶת זָכָר מִשְׁכְּבֵי אִשָּׁה תּוֹעֵבָה עָשׂוּ שְׁנֵיהֶם, מוֹת יוּמָתוּ דְּמֵיהֶם בָּם:

      הגב לתגובה זו

      • מותק, הוא שאל על אהבה,

        איסילמיר, 14/03/07 14:26

        לא על יחסי מין... :-)

        ודי כבר לעצום עיניים- הומוסקסואליות היא בהחלט עניין של אהבה, לא רק של נטייה מינית.
        אני, לדוג', מעולם לא אהבתי אישה, אך את בן הזוג שלי אני בהחלט אוהב... :-)

        הגב לתגובה זו

        • עם אמא כמו שלך איךתואהב אישה ?????????

          אור, 14/03/07 23:45

          להתעורר תסהיכים פותרים יושבים מול פסיכיאטר ופותרים ולא הולכים להתנחם בזרועות גבר !!!!!! כך הבעיה לעולם לא תיפתר !
          ומה עושים כשהפסיכאטר גם הומו ??? ולכן למד מלחתחילה פסיכיאטריה ???????

          הגב לתגובה זו

      • Give money to Amar Metzger and Ben Dahan they will permit you (ל''ת)

        motti, 14/03/07 14:29

        הגב לתגובה זו

      • ולמי אכפת מה כתוב בספר הכשפים הזה? (ל''ת)

        מיצי מיאו, 14/03/07 14:54

        הגב לתגובה זו

        • תגובה למיצי מיאו

          אשר, 14/03/07 15:27

          על סמך ''ספר הכשפים'' הזה שאת/ה אומר ל''מי אכפת מה כתוב בו'' בנו את מדינת ישראל ב-ישראל ולא באוגנדה או בארגנטינה.על סמך ספר זה העם היהודי טוען את זכויותיו על ארץ ישראל. אם את/ה לא מכיר בספר זה ואתה יהודי בארץ ישראל הרי מאין לך זכות להיות בא''י על חשבון הכנעני? אתה אמור לצאת בחזרה למיצרים לעבדות או לגולה מאיכן אבותיך.

          הגב לתגובה זו

          • כנענים

            מיצי מיאו, 14/03/07 18:32

            שכנעת אותי. כשיבואו הכנענים וישאלו אותי באיזו זכות אני כאן, אני אנפנף להם בספר הוודו הזה והם מיד ישתכנעו, ואפילו יפצו אותי.
            חוץ מזה, איך אני יכול להסתמך על ספר שכתוב בו שצריך להרוג אותי, אני מחלל שבת כל שבת.

            הגב לתגובה זו

            • מיצי-לידיעתך צאצאי עמי התנ''ך חיים פה!

              אשר, 14/03/07 19:22

              עם ישראל הלא הם היהודים כמובן הבבלים הם היום העירקים והפרסים הם האיראנים המיצרים הינם מיצרים עדיין.הכנעני זה העם הפלשתיני ואף בבול של הרשות בתקופת יאסר עראפת (שתמיד טען כך גם כן) הופיע דיוקן של הבעל (אלוהי הפלישתים והכנעני בימי קדם).ספר התנ''ך הוא המיסמך האותנטי היחיד שיכול לאמת את עמדתך שארץ ישראל שייכת לך ולא לעם הפלשתיני ואתה מגנה את ספר זה ודוחה אותו ובכך הופך את עצמך ללא לגיטימי.חילול שבת זה היה עונש מוות וגם תלוי באיזה נסיבות אך דברים הישתנו מאז וזה לא עונש מוות כמו שאין הקרבת קורבנות ולפי ההלכה ניתן לכפר על זה בשביל צמים ביום כיפור למשל.

              הגב לתגובה זו

            • אוי לי!

              מיצי מיאו, 14/03/07 21:30

              תגיד, הפלסטינאים, יורשי הכנענים, לדבריך , משתכנעים?
              חוץ מזה, מי אמר לך שאני צם ביום כיפור? אני דווקא משתדל לאכול הרבה, בעיקר סטיקים לבנים על האש

              הגב לתגובה זו

        • לכל עובדי האלילים איכפת.

          חכם חנוכה, 14/03/07 15:48

          לכל העלובים שמוצצים את כספי משלם המיסים איכפת.

          הגב לתגובה זו

      • הצביעות הדתית במסווה הומופובי

        עמוס, 14/03/07 16:13

        חילול שבת היא עברה חמורה יותר ממשכב זכר. אין שום איסור על אהבה והתאהבות בין בין גברים. מיניין לכם שהומואים עושים משכב זכר? אולי הם נמנעים לעשות זאת כמו שדתי נמנע מלהביא ביד.

        הגב לתגובה זו

      • האיסור הוא על משכב לא על אהבה

        דניאל, 15/03/07 20:56

        גבר עיכול לאהוב גבר ויכול להיות גם מגע מיני כל עוד אין משכב לפי מה שנראה לי מהפסוק

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    התפלאתי למצא את נושא הכתבה הזו במדור ''יהדות''

    יהודי, 14/03/07 12:57

    הידעתם שבתורה היהודית כתוב ''משכב זכר מות יומת'', אולי תחליפו את הכתבה למדור ''סוטים''...

    הגב לתגובה זו

    • אולי תפסיק כבר? כמה אתה צריך להיות קטן וטיפש

      די כבר, 14/03/07 13:55

      כדי לחשוב שיש לך רשות להרחיק יהודים מהקב''ה? אני מכירה בחורה דתיה שבגיל 21 היתה לה ''נפילה'' ולילה מיני עם בחור נשוי שנפגשה איתו בעבר והתאהבה בו לפני שהתחתן. כתוצאה מהטראומה הנפשית והלחץ שהנה היא ''מקולקלת'' ו''מלוכלכת'' היא ניסתה להתאבד. אנשים כמוך, שמתאכזרים ואלימים כשדגל התורה בידיהם ללא רשות, הביאו אותה להרגיש שלא יהיה לה סיכוי לתקן ולהיות רצויה עוד אצ''ל הקב''ה. אבל אין לך רשות לעשות זאת. אתה אינך בוחן כליות ולב, ואתה אינך יודע אם אינם יראי השם וכמהים אליו בכל ליבם, ואולי נולדו עם הקשיים העצומים האלה כדי לעמוד בהם, כדי להצליח מתוכם להתאחד שוב עם הקב''ה. אז מי אתה שתגרש אותם ממחנהו? מי אתה שתרחיק אותם? אתה בטוח שלפי חוקי התורה כלשונם אתה לא היית צריך להיות מומת מעולם? או אולי לחלות בצרעת? מספיק עם ההתחסדות הזו של האלימים וזורקי הרפש בפנים צדקניות. אתה רוצה להרגיש צדיק? תעשה משהו צודק, לא צדקני. כמו הבחורה הזו, שעזבה את לימודיה, עברה לפסיכולוגיה, והיום היא גם עוזרת לנערות מפוחדות ומבולבלות כו שהיא היתה וגם יועצת נישואין, וכבר אם נהדרת בעצמה.

      הגב לתגובה זו

      • אם היית יודעת לקרא במקום להתלהם

        יהודי, 14/03/07 14:30

        אולי היית מבחינה שאין שום קשר בין מה שכתבתי (בנושא ובתוכן ההודעה) לבין ההתייחסות שלך.
        אני בטוח שבלילה את מאוד עייפה אם את מוציאה כ''כ אנרגיה לכיוונים הלא נכונים...

        אגב, מעולם איש לא הומת ביהדות בגלל שהוא הומו! לדעתי מדובר באימרא שבאה להמחיש עד כמה הומואים חיים בחטא (החטאת המטרה) ביחס למה שמצפה ממנו בורא עולם!

        לילה טוב!!!
        יהודי מארץ הקודש

        הגב לתגובה זו

        • הבוז שלך נלעג, ומבייש אותך.

          עונה לך, 14/03/07 16:03

          כשאתה אומר שכיסוי הבעיה שלהם אינה שייכת למדור יהדות אלא למדור ''סוטים'' אתה מגרש אותם ממחנה המבקשים את השם. נקודה.

          אעריך את זה אם לא תפנה אליי בהתנשאות. למרות שחוסר הבנתך את כתיבתך שלך, כמו גם שגיאות הכתיב שלך, ואלף סימני הקריאה, וחוסר הכבוד שבלעג שלך, מביישים, האמן לי או לא- אותך, זו עדיין אינה תוצאה רצויה. אעדיף הרבה יותר שתענה בכבוד על פני שתבייש את עצמך, סתם כי מזה גם אתה תרוויח וגם כל השיח.

          הגב לתגובה זו

          • בדיוק כמו שכתבתי, את נורא עייפה בלילה...

            יהודי, 15/03/07 11:03

            זה לא אני שמגרש אותם ממחנה השם, זה פשוט הקב''ה בכבודו ובעצמו. (זה כתוב בשפה העברית, בבהירות, בתורה).

            אם את רוצה להשתייך למחנה מסויים את צריכה לוודא לפני כן שאת עומדת בקריטריונים שהציב אותו מחנה.

            הומואים תמיד היו ותמיד יהיו, ההבדל נעוץ ביחס שלנו כחברה, האם יש לראות בכך בעייה, החטאת המטרה, יצר שיש צורך להתמודד איתו או שאנו רואים בכך דבר נורמאלי.

            כל מי שלמד לקרא בכיתה א', יידע להגיד שבתורה (שלפי השקפת עולמי מייצגת את דבר השם) מתייחסים להומואים כיצר שלילי שיש צורך להתמודד איתו!

            את בטח שוב נורא עייפה (התעלמות המהציאות זה דבר קשה) מה לעשות, התלהמות איננה תחליף להבנת הנקרא וראיית המציאות באופן מפוקח. אם תשקיעי את האנרגיה שלך בהתמודדות עם היצרים שלך, אזי תוכלי להיות חלק ממחנה השם.

            לילה טוב!!!
            יהודי מארץ הקודש.

            הגב לתגובה זו

        • עונש מוות

          רחל, 15/03/07 01:25

          ומדוע התורה פטרה אונסי ילדים מעונש מוות?

          הגב לתגובה זו

    • אוי, איך אני מת על אנשים

      איסילמיר, 14/03/07 14:20

      כמוך... :-)

      תגובה מאוד לא עניינית, שלא לומר לא מדוייקת...
      למקרה שלא הבנת את הרעיון של גרשיים, כשאתה שם בתוכם משפט- בד''כ מדובר בציטוט...
      או שפשוט החלטת לשכתב את התורה לפי דיעותיך ההומופוביות המתלהמות?
      ולעניין תגובתך- התופעה הזאת קיימת בציבור הדתי, ולהתעלם ממנה יהיה פשוט טמינת ראש בחול.
      אם אחד הילדים שלך יוולד למצב הזה, ויידחה ע''י החברה הדתית, (חס''ו, אני לא מאחל לו דבר כזה...) (הבהרה: אני לא מאחל לו להדחות ע''י החברה הדתית, אין לי בעיה לאחל לו להיות הומוסקסואל דתי השלם עם עצמו והסביבה מקבלת אותו כמו שהוא... :-) ) תאמין לי שאתה תיצר על כך שהתנגדת להעלאת הנושא לשיח הציבורי-הדתי...

      הגב לתגובה זו

    • אל תקרא לעצמך ''יהודי'' - אתה מבייש את הלאום

      בני, 14/03/07 17:16

      אם אתה מייצג את הלאום ה''יהודי'' - זו בושה להיות שייך ללאום הזה.
      כבר עדיף להיות ''גוי'' - עוד אחת מההמצאות של ''יהודים'' להתבדלות ולשנאת אחרים.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    כב' הרב משווה בין בריאה של הומוסקסואלים ובריאה של נכים

    גלי, 14/03/07 12:50

    אבל צריך לזכור שאי אפשר להשוות בין ההתיחסות של הדת לשניים אלה.

    הומוסקסואלים נבראו ללא משיכה לבני המין השני ונאסרה עליהם מימוש המשיכה לבני מינם.

    עיוור לדוגמא נולד ללא יכולת ראייה, אולם לא נאסר עליו להשתמש בחושיו האחרים על מנת לפצות על חוסר היכולת לראות.

    ההלכה צריכה למצוא פתרונות יצירתיים לאיסור משכב זכר, כמו זוגיות הומוסקסואלית ללא האקט האסור.

    ולהתיר זוגיות לסבית ככלל.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    יד ימין דוחה ויד שמאל מקרבת

    המרחמת, 14/03/07 12:43

    אין להכחיש. גם בציבור שלנו ישנם גברים ונשים הנמשכים לבני מינם. הם קיבלו את הצרה הגדולה הזאת על ראשם, ואין מי שיוכל להסביר להם מדוע. מדובר בחשבונות שמיים נסתרים. כמובן, שאסור להומואים וללסביות להוציא לפועל את נטייתם המינית, אך מוטל עלינו לכבד אותם ולאהוב אותם, ובעיקר בשל נכותם הקשה. כשם שאנו מרחמים על נכה קטוע רגליים, יש לרחם גם עליהם.
    המצווה ''ואהבת לרעך כמוך'' מוטלת בעיקר כלפי אנשים שגורלם לא שפר עליהם, ובהחלט ניתן לומר על הלסביות וההומואים שהמזל לא האיר להם את הפנים.
    אז כן, יש לקבל אותם כחלק מהקהילה, ובד בבד לא לקבל את הביצוע למעשה של נטייתם המינית, שעומדת בסתירה לציווי הקב''ה.
    מי ייתן וחברותינו וחברינו, ההומואים והלסביות, יצאו מבעייתם זו, ויהיו ככל האדם.

    המרחמת

    הגב לתגובה זו

    • ומה עם הנכות השיכלית שלך? (ל''ת)

      מרחם עלייך?, 14/03/07 12:52

      הגב לתגובה זו

    • אמנם התגובה שלך טובה מזו של רוב הדתיים,

      איסילמיר, 14/03/07 12:58

      אך לא בהרבה.
      הבעיה היא בכך שהציבור הדתי *גורם* להלב''טים דתיים להסתכל על הנטייה המינית שלהם כעל בעיה נוראית שעליהם לפתור ע''י שינויה (דבר שמוגדר ע''י רובם המוחלט של החוקרים, הפסיכולוגים והפסיכיאטרים כבלתי אפשרי), ולשקוע ברחמים עצמיים במקרה הטוב- או בשנאה עצמית, במקרה הרע (שבהחלט אינו נדיר).
      אמנם, בציבור הדתי גם קבלה של ההלב''טים כבני אדם שאינם ראויים לבוז ולעג, או לנידוי וכד', אלא כשווי זכויות- גם היא התקדמות.
      אך כולי תקווה כי הצעד הבא, של הכרה בכך שנטייתם אינה ניתנת לשינוי, וכי הם אינם צריכים ''לטפל'' כל חייהם ב''בעיה'' זו אלא לחיות איתה, יגיע במהרה בימינו, אמן.

      הגב לתגובה זו

    • את מגעילה אותי

      עדי, 14/03/07 13:32

      גברתי המרחמת, גישתך המתנשאת מגעילה ומעוררת בי בחילה ושאט נפש. כמה נחמד מצידך שאת מוכנה ככה, ממרומי האולימפוס שלך, לעשות את הטובה הזו לציבור ההומוסקסואלים ולרחם עליהם! באמת תודה רבה! ועוד לקרוא להם נכים?!? את לא מתביישת?? יש לי חדשות בשבילך: לא מדובר בנכות או בבעיה. מדובר בנטייה. אלו שני דברים שונים לחלוטין! אם לך יש נטייה לאכול הרבה, היית רוצה שיבוא מישהו ויאמר לך ''היא מסכנה, נפלה עליה השמנת יתר אז בואו נרחם על נכותה הקשה''? האנשים הללו לא זקוקים לרחמייך, גברת, וגם הנכים, כמה מפתיע, לא זקוקים להם. למעשה, רחמים הם הדבר האחרון שהם מעוניינים בו, ואת יודעת למה? כי אדם מרחם הוא אדם מתנשא. בדיוק אותה התנשאות שעליה אוסר הקב''ה. אז הגיע הזמן שבמקום ''לרחם'' על אחרים ולבדוק במה הם טובים ובמה לא, תסתכלי על עצמך קודם, ותראי כמה את חוטאת בחטא הגאווה, כמו גם אלו העוקבים אחריו (על רכילות שמעת?) בזמן שאת כביכול עסוקה כל כך בלממש את צווי האל. בסופו של דבר, כתעמוד נשמתך ותיתן את הדין, אני לא בטוחה שאת תידוני לחיוב והם לשלילה. כנראה שזה יהיה הפוך.

      הגב לתגובה זו

      • Netiya ?....Milashon AKUM

        Yossi Ba-kinor, 14/03/07 15:38

        Netiya it's the opposit of beeing Strate...NO

        הגב לתגובה זו

      • She's right

        ABC, 14/03/07 16:48

        Homos are fuckin' shit...literally

        הגב לתגובה זו

      • עדי את צודקת, לא צריך לרחם על הומואים!

        הורדוס, 15/03/07 11:27

        פשוט צריך לנדות אותם מהחברה...

        הגב לתגובה זו

    • יש לי חדשות בשבילך, אין איסור על לסביות בתורה

      עידו, 14/03/07 13:39

      על פי הגמרא נשים מסוללות (שמקיימות יחסי מין אחת עם השנייה) עונשן ''מכת מרדות'' בלבד (כמו למשל העונש על הארוס הבא על ארוסתו). זה רחוק מאוד מלהיות איסור חמור. הרבנים של היום הפכו את הלסביות ל''יהרג ובל יעבור'' אבל זה פשוט עיוות שנוצר ע''י המוסד הרבני כדי להמשיך ולנסות לשלוט בנשים. זה הכל.

      הגב לתגובה זו

      • יש לי חדשות בשבילך נשים מסוללות זו עם זו איסור מהתורה

        חיים, 15/03/07 00:27

        הרי נאמר: ''לא תעשו כדרך ארץ מצרים '' ודורשת תורת כהנים ( מקור תנאי . מדרש הלכה לתורה. כלומר מסביר הלכות היוצאות מהפסוקים ) - מה זה מעשה ארץ מצרים ? איש נושא איש ואישה נושאת אישה. מכאן כתב הרמב''ם ושו''ע את הדין של נשים מסוללות זו עם זו מקבלות מכות מרדות. מכות מרדות זה עונש על עברה על איסור לא תעשה מן התורה. גם מבחינת היחס למעשה תורת הכוהנים משווה לסביות למשכב זכור ועליו מפורש מה דינו ויחס של תורה כלפיו.

        הגב לתגובה זו

        • יש לי חדשות בשבילך

          שמואל, 19/03/07 14:48

          מכות ארבעים זה על איסור לא תעשה מן התורה. מכות מרדות זה על איסור דרבנן ואי ציטוט להוראות בית דין

          הגב לתגובה זו

    • למה אסור ללסביות להוציא לפועל?

      בנצי האדום, 14/03/07 14:23

      האיסור מתייחס לגברים בלבד.
      אין שום איסור לגבי נשים.

      הגב לתגובה זו

    • למרחמת חסרת השכל - תחזרי למטבח

      קרייריסטית, 14/03/07 15:47

      ותמשיכי לחיות את חייך העלובים בין הסירים והמחבתות ובין 7 הילדים שיש לך.

      הגב לתגובה זו

      • לקרייריסטית...

        חסר שכל, 15/03/07 13:11

        בטח ללקק כל היום לבוס זה יותר טוב מלגדל 7 ילדים מתוקים וסטרייטים?

        הגב לתגובה זו

    • למרחמת - כל הכבוד על התגובה (ל''ת)

      אלון, 14/03/07 16:24

      הגב לתגובה זו

    • מסכים במאה אחוז עם התגובה. יישר כוח (ל''ת)

      חיים, 15/03/07 00:22

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    תחזרו בשאלה - הדת נועדה לפרימיטיבים

    חילוני מאושר, 14/03/07 12:32

    הדת נועדה לפרימיטיבים ולעובדי אלילים. בגלל שאיזה אידיוט רשם מתישהו לפני 2,000 שנה שמשכב זכר אסור אתם לא צריכים לסבול. תהנו בדרככם ותממשו את עצמכם. דת נועדה לאנשים חלשים וטיפשים!

    הגב לתגובה זו

    • ממש חבל לי שאתה מרגיש ככה....כי

      דנה, 14/03/07 12:58

      הדת היא מאוד יפה,מי שעושה אותה מגעילה זה רק התקשורת,הרבה דברים לקוחים מהדת,דברי מוסר,אהבה וחימלה,אל תגיד שזה לפרמטיבים כי אתה הוא פרימטיבי שלא יודע כלום ומעדיף להשמיץ במקום לנסות ללמוד משהו וחבל

      הגב לתגובה זו

      • משונה לשמוע על חמלה ואהבה ביהדות מאשה

        עידו, 14/03/07 13:36

        שנחשבת לקניין ביהדות (אשה נקנית בנישואיה).

        הגב לתגובה זו

        • מה אתה יודע מחייך אתאיסט קטן שלי?

          קרן!, 14/03/07 16:10

          אישה ניקנת- אבל ברצונה! אי אפשר להכריח אישה להנשא! אישה שלא מסכימה להתחתן ולא מקבלת את הטבעת ברצון להלכה לא נחשבת נשואה! אי אפשר לגרש אישה בניגוד לרצונה! היא לא חפץ! אי אפשר להעביר אותה למישהו אחר! רק משתמשים במושג קניין! לעומת זאת חפץ לא נשאל אם הוא רוצה לעבור תחת חזקתך- ואתה בתור הבעלים יכול להעביר אותו למי שתרצה. נכון או לא? אז חילוני יפה נפש שלי- פעם הבאה לפחות הבא הוכחות לטענות שלך.

          הגב לתגובה זו

          • בואו נבהיר כמה דברים...

            שי,, 14/03/07 19:43

            הקטע עם הקניין באמת אווילי, נכון שזה מנוסח ככה אבל היהדות מכוונת בדיוק ההיפך, על פי ההלכה גבר ואישה צריכים לשמור נגיעה לפני שהם מתחתנים, ולמה זה? כי היהדות סולדת מנשים??? בדיוק ההיפך!!!
            היהדות רואה ביחסי יישות בין גבר ואישה משהו קדוש, מצווה של ממש, וכדי שלא כל אידיוט יבוא ויעשה מה בא לו לפני החתונה אז פסקו שאסור לאונן ואסור אפילו לגעת, כי זה מוריד בערך של יחסי המין, מין הוא לא דבר של מה בכך, והגיע הזמן שיבינו זאת גם דתיים צבועים שמאוננים וגם חילוניים וגם הומואים.
            אשה דתייה לא צריכה להיות רק עקרת בית, אלה שכן עושות זאת מתוך בחירה. ד''ר רות הלפרין, יעל משאלי, סיוון רהב מאיר הן רק חלק קטן ויותר מוכר מנשות קריירה דתיות.
            אנו הדתיים, לא ריקיים ולא חסרי אופי... לנו יש חיים בעלי אמונה, מוסר ואמת. אולי האנשים חסרי הדת הם הריקיים כי הם מעדיפים לא להגביל את עצמם ולעשות ככל העולה על הרוחם. וזה חבר'ה, הכי קל!!
            מאוד נוח לאנשים להגדיר עצמם כחופשיים, עאלק מתוך אידיאליים בזמן שהם מתבוססים בתוך חיים חסרי תוכן ומשמעות עמוקה.
            כדי להבהיר משהו, הדברים שלי מופנים רק כלפי חלק מהחילוניים, אני מכיר לא מעט אנשים חילוניים נהדרים שהם עמוקים וחסרי סטיגמות ופתוחים כלפי כלל ישראל

            הגב לתגובה זו

            • יישר כוחך על התגובה. (ל''ת)

              חיים, 15/03/07 00:21

              הגב לתגובה זו

            • יישר כוחך על התגובה.

              חיים, 15/03/07 00:21

              ממש הוצאת לי דברים מהפה.

              הגב לתגובה זו

          • ובכן, גברת ''קרן!''

            ג.י., 14/03/07 23:56

            מעניין מדוע העדפת שלא לדון במקרה של בעל אלים ורשע שלא רוצה לגרש את אשתו למרות שכבר חי בנפרד ואולי גם עם אשה אחרת, וכל זאת כדי להתעמר באשתו ו/או להגיע להסכם גירושין נוח יותר.

            הגב לתגובה זו

        • בלבול מושגים

          !, 14/03/07 17:13

          למושג ''קניין'' בהלכה יש משמעות נרחבת יותר מהמקובל בימינו.
          במונחי הגמרא ''קניין'' הוא כל חלוּת חוזית, ולאו דווקא קביעת בעלות רכושנית.
          במקרה של נשואין הדברים מפורשים בתלמוד שאין גופהּ של אשה שייך לבעל.

          הגב לתגובה זו

      • לדנה היקרה - על פי הדת את סתם רכוש

        המאה ה-21, 14/03/07 15:45

        של בעלך עם אפס זכויות. תגידי תודה שאנחנו לא חיים לפי הדת כי אז היית רק מבשלת במטבח ומגדלת ילדים.

        הגב לתגובה זו

        • שטויות ובורות

          אינך מכיר, 14/03/07 17:09

          על פי ההלכה האשה אינה נחשבת כממון הבעל.

          הגב לתגובה זו

        • אתה בעצמך רכוש של האיולת שבה אתה שרוי

          מישה קרקישה, 15/03/07 01:05

          ולעצם הענין : המושג לקנות אשה איננו מושג קניני אלא מושג הלכתי.
          כלומר הדרך לקדש אשה שתהיה מיוחדת רק לבעל אחד בלבד ולא יותר מזה היא בצורה של ''מעשה'' קנין
          כאילו היה פה מעשה של קניה ומכירה כשהבעל הוא המבצע את הצד של כאילו קונה והאשה היא המבצעת את הצד של כאילו מוכר. ומכאן שאין שום נושא של לקנות אשה אלא של מעשה דמוי קנין בלבד.

          מקוה שהבנת את השטות והבורות שלך

          הגב לתגובה זו

        • למאה ה 21, אם לא תדברי לא יידעו שאת לא יודעת (לא חכמה במיוחד)

          המאה הראשונה, 15/03/07 12:11

          במקרה שלך, סייג לחוכמה שתיקה'' זה הרבה יותר מעצה.
          פשוט תלמדי לפני שאת מדברת (וזה יעזור לך בעוד דברים בחיים).

          הגב לתגובה זו

    • מסכים לחלוטין -- דת נועדה לאנשים שלא מסוגלים לחשיבה עצמאית (ל''ת)

      עידו, 14/03/07 13:08

      הגב לתגובה זו

    • אתה טועה

      יונתן , חילוני, 14/03/07 13:21

      הדת נועדה לאזן בין האמונה ודרישותיה לבין צרכי החיים,
      במשך אלפי השנים האחרונות רוב היצירה התרבותית היתה יצירה דתית ומאות השנים האחרונות עבר הדגש ליצירה חילונית.
      לידיעתך זוכה פרס נובל האחר בארץ (חוץ ממך ) הוא אדם דתי ואני מניח שהוא לא חלש ולא טיפש.
      דת מתפחת כל הזמן ובסוף גם להומוסקסואלים ימצאו פתרון שיאפשר להם לחיות.
      כל הכבוד לרב פאוסט .

      הגב לתגובה זו

    • כמה שנים למדת לפני שהגעת למסקנתך?

      אין גבול לבורות, 14/03/07 13:37

      מתבסס על היחשפות לאמצעי התקשורת בלבד?

      הגב לתגובה זו

      • מסכים עם מה שנאור אמר ואני חוזר בשאלה

        שאול, 14/03/07 18:47

        למדתי מספיק לפני שהגעתי למסקנה אליה הוא הגיע.

        הגב לתגובה זו

    • משה לא היה אידיוט ולא פרימיטיב הוא היה איש אדיר

      אשר, 14/03/07 14:23

      קודם כל אתה אידיוט שלא יודע היסטוריה התורה היא לא מלפני אלפיים שנה,לפני אלפיים שמה התורה הייתה קיימת 1,300 שנה.ולא כתב את זה אידיוט אלא אדם ששמו משה והוא כתב את מה שאלוהים אמר לו אלוהים מעביר את המסר שלו לנביאים דרך כל מיני שיטות.והם לא אידיוטים אלא אנשים ניצחיים אתה אידיוט חסר רוחניות שלא מאמין במה שלא נגלה לעין תדע לך שאם אתה לא רואה משהו זה לא אומר שהוא לא שם.בדת יש סיפורים חכמים שניתן לילמוד מהם על החיים ואכן הומוסקסואליות שרשום שם שזה אסור איננה דרך הטבע ונחשב בעיני כל העולם כלא נורמלי ולא מוסרי כך שאין הרבה הבדל בין הדת של אז לאיך שאנשים רוצים להיתנהג היום.

      הגב לתגובה זו

      • דת נועדה לנכשלים וחסרי השכלה

        נאור, 14/03/07 15:43

        הדת נועדה לאנשים חסרי השכלה ולוזרים. אנשים שלא הצליחו בחיים ומצאו מפלט בספרי הקודש. שים לב מי אלה החוזרים בתשובה: אנשים שלא הצליחו בחיים, עבריינים למיניהם, אנשים פשוטים שנכשלו בחייהם ועוד ועוד. כל המוצלחים, המבוססים, האינטליגנטים וכו' רחוקים שנות אור מהדת המטופשת. הטיפשים רוצים לייחס את כשלונם בחיים לרצון הבורא - פאתטי!!!

        הגב לתגובה זו

        • אני שובר לך סטטיסטיקה

          משה, 15/03/07 00:17

          אני נולדתי למשפחה של פרופסורים חילונים עשירה בארה''ב. למדתי בבית ספר יהודי פרטי מאד אלטיסטי. למדתי בהרוורד ושם נפגשתי עם החברה מישיבה אונברסיטי ששכנעו אותי לבוא לשיעורי הגרי''ד סולוביצ'יק, שבעצמו היה דוקטור בנוסף לתואר רב. שמעתי אותו, התווכחתי עמו, חקרתי , למדתי וחזרתי בתשובה , כי הבנתי שיהדות זה עולם עשיר מאד וחיי תורה חיים נכונים יותר. אז אני בעל תור שני במשפטים , עובד כעו''ד מאד מצליח , לומד תורה ומאושר וגם חוזר בתשובה. אז איך זה מסתדר עם ההבל שכתבת? הרי אני מכיר עוד הרבה חוזרים בתשובה עשירים, מצליחים, משכילים ( חלקם פרופסורים ). אז איך אתה מסביר את זה?

          הגב לתגובה זו

          • אני מסביר את זה באישיות דפוקה ! (ל''ת)

            הסבר, 15/03/07 03:07

            הגב לתגובה זו

            • ומי אמר שאצלך אישיות בסדר!

              משה, 15/03/07 11:35

              אולי אצלך אישיות דפוקה.

              הגב לתגובה זו

        • תגובה למאור

          אחד, 15/03/07 02:11

          יכול להיות שהדת מתאימה למי שאתה אמרת אני מסכים שבמאה ה-21 הדת מתאימה לחסרי ההשכלה אבל בקשר לייעוד היא לא יעודה כלשונך לאלו! הדת בעיקרון מיועדת לכולם! אם כי יש סטיגמה שתואמת את מה שאמרת.בכל אופן עוד דבר שאני חולק עלייך הוא שקראת לאמונה באל טיפשית ולמאמינים באל טיפשים.אלו שלא מאמינים בבילתי נראה לא באלוהים ולא בכלום הם חלשים רוחנית לא פקוחים למה שקורה סביבם ואני אומר לך שהם הטיפשים.לפחות אם אתה לא מאמין אז תילמד היסטוריה זה יעזור לך להבין דברים יותר טוב מהאדם הממוצע.

          הגב לתגובה זו

    • שקר

      /, 14/03/07 16:12

      היהדות יצאה תמיד נגד עבודת אלילים, אל תקשיבו לחילונים המנסים לגרום לכם ל''חזור בשאלה'', דת משה היא טובה ונהדרת.

      הגב לתגובה זו

    • תרבות יוון היא ניצחית

      יאיר, 14/03/07 18:04

      התרבות הזאת מלאת יופי הרמוניה ואור.
      בניגוד לשנאה ,גזענות ובורות של הדת היהודית. האם חרדי הוא אדם אוהב אדם והומניסט? להיפך הוא חושב שהעולם נולד לשרת אותו. אז מדוע לא להיות מערבי -חילוני?

      הגב לתגובה זו

      • כן אנו יודעים הדיוק למה קל לך להתחבר לתרבות

        זהר, 14/03/07 23:56

        ''יוון הניצחית ''והאורגיות שלה !!!!
        לך כבר ותפתור תתסביך שלך תסהיך אמהי עוד לא פגשתי הומו אחד הלי העיות נפשיות ופגשתי הרבה הומויים זו לא בושה שחווית חוויות קשות מאמא כילד ואמא לא היתה שם להגיד לך כמה אתה מוצלח ולהראות אהבה אבל זה כן בושה לא לנסות ולפתור את התסהיך ולקבל מאחורה כנחמה!!!!!

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    שאלה הלכתית: מה יותר חמור מבחינת העונש, משכב זכור או אוננות? (ל''ת)

    ערן, 14/03/07 12:31

    הגב לתגובה זו

    • לא מקבלים עונש על הנאה גופנית.100% מהדתיים מאוננים. (ל''ת)

      דתי לא צבוע, 14/03/07 12:37

      הגב לתגובה זו

      • לא נכון. (ל''ת)

        אני, 14/03/07 16:13

        הגב לתגובה זו

      • לא נכון (ל''ת)

        /, 14/03/07 16:13

        הגב לתגובה זו

        • בוודאי שזה נכון.

          דתי לא צבוע, 15/03/07 11:17

          הצביעות היא לומר שזה לא נכון.

          הגב לתגובה זו

    • למיטב ידיעתי- משכב זכור...

      איסילמיר, 14/03/07 12:50

      משכב זכור- עונשו כרת, אוננות- עונשה נידוי (עפ''י קיצוש''ע גאנצפריד, סימן קנ''א).

      בכל מקרה, אתה מוזמן לבדוק בעצמך בקיצור שולחן ערוך... :-)

      הגב לתגובה זו

      • או על בשרך... (ל''ת)

        מרכז, 14/03/07 19:04

        הגב לתגובה זו

    • שאלה הלכתית

      רחל, 16/03/07 01:21

      מה יותר חמור בהלכה, משכב זכור או אונס ילד קטן? התשובה היא ,משכב זכור .

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    הייתי כזה

    יוסי, 14/03/07 12:29

    וממשתי את נטייתי, אבל למדתי להתגבר עליה. כיום אני נשוי באושר ולא מבין מה מצאתי בגברים...

    תאמינו לי, יש דרך להתגבר על הנטיות הללו. אם תרצו אין זו אגדה.

    הגב לתגובה זו

    • מעניין איזו שטיפת מוח עשו לך... (ל''ת)

      יקותיאל, 14/03/07 12:47

      הגב לתגובה זו

    • והפכתי לשקרן (ל''ת)

      יוסי 2, 14/03/07 13:04

      הגב לתגובה זו

    • מסכימה עם כל מילה

      ק, 14/03/07 13:11

      לא מימשתי את נטייתי אך התגברתי על היצר. אני היום נשואה באושר ולא רוצה דבר אחר.

      הגב לתגובה זו

      • ק יקירתי

        ל, 14/03/07 17:56

        התגברת על היצר חמודה? קוראים לזה הדחקה. את יודעת כמה נשים (וממה שאני שומעת גם גברים)נמצאות באתרי ההכירויות אחרי שהתחתנו עם גבר הולידו ילד שניים, הילדים קצת גדלו ועכשיו הן פנויות לעצמן ופתאום הן מחליטות שהגיע הזמן לממש את הפנטזיה ממנה הן כ''כ פחדו.
        אז בהצלחה לך ושיהיו לך חיים טובים, רק אושר והעיקר שתהי שלמה עם עצמך בכל שלב ושלב אחרת....אין כאב גדול יותר מתחושת ההחצה והפספוס

        הגב לתגובה זו

    • תאמינו לי, אני הייתי בירח וראיתי זבוב

      ארז, 14/03/07 13:14

      תאמינו לי, אני הייתי בירח וראיתי זבוב בגודל של מכונית. ולא נסעתי בה, למה אני צדיק.

      הגב לתגובה זו

    • נראה לך שאפשר לקחת סטרייט למשל..

      שרית, 14/03/07 13:19

      ולהפוך אותו על ידי שכנוע להומו?
      אם לא, למה אתה חושב שההפך אפשרי?
      אז שטפו אותך, או שכנעו אותך ואתה מנסה לשכנע את עצמך. שיהיה לך לבריאות. תמשיך להשלות את עצמך.
      (וגרוע מזה, את אשתך).

      הגב לתגובה זו

      • כן - אפשר להפוך סטרייט להומו

        דן, 16/03/07 15:11

        זה קרה ועדיין קורה בהרבה בתי כלא בעולם.
        תתפלאי כמה כוח יש למוח האנושי.
        שכנוע עצמי הוא לאו דוקא דבר נורא
        חלק מהאנשים שאומרים שהם אוהבים את ההורים שלהם אומרים את זה בגלל שכנוע עצמי.
        ואם את אמא וספרת לעולם כמה הילד שלך חכם ומוכשר
        רוב הסיכויים שזה בגלל שכנוע עצמי כי סטיסטיט , מיעוט קטן של הילדים הוא חכם ומוכשר.

        הגב לתגובה זו

        • ''להפוך סטרייט''. אהבתי את השנינות (ל''ת)

          אם הבנתם..., 17/03/07 11:52

          הגב לתגובה זו

    • גם אני! גם אני!

      שוקו, 14/03/07 15:58

      התחתנתי עם אישה ואני מאושר ושלם עם עצמי.

      לפעמים אני קופץ לגן העצמאות באמצע הלילה ומוצץ לנהגי משאית רק כדי להוכיח לעצמי שזה לא עושה לי כלום. כלום!

      הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד לך, פרובוקטור פיקח שכמותך

      בין השורות, 14/03/07 21:45

      הרי אינך הומו ואינך דתי ואולי אפילו אינך נשוי. אבל התגובה המתחכמת שלך הצליחה להפיל בפח כמה וכמה אהבלים שטרחו להתייחס אליה, וזה מה שרצית, נכון? אז כל הכבוד! הצלחת!!!

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    For when wdeddings and divorce for homosexuals in Rabanut

    motti, 14/03/07 12:26

    We have to make pressure on Ben Dahan Metzger and Amar to authorize weddings and divorce of homosexuals in Rabanut.

    Or Rabanut makes all the job or we don't need it.

    הגב לתגובה זו