• 116.

    גדעון אתה לא מחדש לנו

    RPUI, 15/03/07 15:51

    כלום הערבים שונאים אותנו יותר מי מה שאתם חושבים.

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    גדעון-דאג לאיכות הסביבה,אולמרט כבר דואג לאיכות השלטון (ל''ת)

    נחמיה, 15/03/07 05:15

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    כל הביוב בכפרים זורם ומזהם את מקורות המים בכל הארץ. (ל''ת)

    תמי, 15/03/07 05:14

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    צודק 100% או אפילו מליון אחוז אסור לעצום עיניים

    חיים, 14/03/07 22:41

    זה מתחיל בזריקת זבל ומעבר באדום ומסתיים בזריקת האות שמגיע אחרי האות ''ו''.

    כן, זה ידוע שהערבים שונאים אותנו בדיוק כמו אחייהם העזתיים זה ברור שהם חושבים שזאת מצווה לעבור על חוקי המדינה ולפגוע כמה שיותר במדינה וברכוש המדינה.

    מה שמצחיק הוא שהם העריות היחידות שלא הסדירו את החוב שלהם לממשלה כלומר המדינה עוד לא שילמה את החוב שלהם והם היחידים שלא משלמים מיסים אבל עדיין בוכים למדינה שהם מקופחים ולאחר שהם מקבלים את הכסף הם לוקחים אותו לכיסם הפרטי של ראשי העיריה ועובדי העריה ונותנים לעיר שלהם להירקב בביוב ובזבל.

    אחר כך מתפלאים איך חבורת צעירים בדווים הפכו את פעולות האונס שלהם לתחביב קבוע במחוז הצפון.

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    זה האופי שלהם מה לעשות

    תם כהן, 14/03/07 18:25

    הם לא יבינו בחיים את האופי הישראלי, הם רק יודעים לקמבן את המדינה בה הם חיים.
    יודעים לקרוא ''גזענות'' על כל בעיה קטנה שלהם, אבל לא משלמים מיסים, ארנונה, לא משרתים בצבא.
    ראיתם פעם בית ערבי? הוא מינימום שלוש קומות, והם דואגים להרחיב אותו כל הזמן ולהגדיל אותו, אז אל תגידו לי שהערבים מסכנים, הם חיים בשטחים עצומים פשוט.

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    גם אם גדעון עזרא צודק

    דוד, 14/03/07 16:49

    הוא צריך להבין שלמדינת ישראל במדיניות ההזנחה שלה את הערבים ובכלל אוכלוסיות חלשות של יהודים מעודדת ניכור .
    גם העניים לא מרגישים שייכים למדינה אלא מרגישים עבדים.
    המדיניות של הממשלה דוחה... ואם היא רוצה להזמין ...שתהיה מעורבת בקידום אוכלוסיות חלשות ובינהם ערבים

    הגב לתגובה זו

    • לדויד המסכן,

      אשר, 14/03/07 19:28

      אנא קרא את 109



      ,

      הגב לתגובה זו

  • 110.

    לעצור את כל התקציבים לערבים

    הראל, 14/03/07 15:51

    זהו הפתרון היחיד לבעיית הערבים:

    להטיל עליהם חרם צרכנים,
    אין עבודה - אין פרנסה - הערבים מתעופפים למדינות שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    הם רואים ביהודים מיטרד זמני בלבד!

    ברוך הבין, 14/03/07 15:10

    כשהערתי לערבים על מיטרד סביבתי, הם ענו לי: אנחנו פה לפניך! על עישון במקום בו יש שלט האוסר עישון, התשובה היתה: זה כתוב על השלט, אבל לא בקוראן! הם לא חשים שום חובה כאזרחי המדינה לציית לחוקיה או לכבדם, אבל מצביעים בשימחה על אפליה, כשהם מאמינים שפגעו בזכויותיהם. לך תקים מדינה עם אנשים שרק מוכנים ללקט את הצימוקים מהעוגה, שניבחריהם בכנסת דואגים יותר לסוריה ,חיזבאללה, או הפלשתינים, שמדברים על מסע הפחדה ושטיפת מוח של השב''כ כנגד הערבים, אבל אף לא מילה על הראאד סלאח ופרופגנדת השינאה האיסלמיסטית : ''אל-אקצא בסכנה''. למרות שהם יודעים שגישתם השלילית רק מגבירה את הקוטביות, ולא תורמת ולא כלום לקירבה ,אני מאמין שהיחס נובע מתחושת הערבים שהיהודים בישראל הם רק עיניין זמני ושעליהם לעשות את המינימום האפשרי עד לרגע ההכרעה . לדעתי האישית אין הסבר הגיוני אחר להיתנהגותם.

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    הערבים צריכים לבכות ששליט לא בבית!אתם חלק מהמדינה תפגינו נגד החמס!

    סוף הדרך, 14/03/07 14:58

    אני כבר שומע אסירים בכלא! רוצחים יושבים בכלא, גם יהודים וגם ערבים!
    קומו ערביי ישראל ועשו לשיחרור הילד!
    כך תהיו חלק מהמדינה שרק נותנת לכם!
    יש ערבים שהתרבות שלהם ללכלך וליחיות בזבל, אבל יש גם הרבה אחרים! [יש גם יהודים כאלו, אבל בהם קל לטפל]

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    גדעון ''היקר'' אתה כבר כטיאר ....פותח את הפה שיגידו גדעון אמר (ל''ת)

    אבו, 14/03/07 14:29

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    כל הכבוד-גדעון עזרא-חזק ואמץ (ל''ת)

    אלון, 14/03/07 14:07

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    איזה רגישים המוסלמים - אסור להשמיע

    מיקי, 14/03/07 14:05

    שום ביקורת עליהם. צדיקים. קדושים. לעולם לא תשמע מהם איזה תגובה ענינית, או התנצלות. למשל, על נסיון המרד באוקטובר 2000. על כנופיית האנסים על רקע לאומני. על כנופיות שודדות חקלאים.
    תמיד יש הצדקה לכל פשע שלהם - הכיבוש, העוני, האפליה. בגלל זה מותר להם ה כ ל !

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    השר עזרא הוא מסוג הפופוליסטים מהדרגה הנמוכה ביותר.

    דני ב., 14/03/07 13:46

    לעתים אין לי מושג כיצד אדם זה היה בכיר בשב''כ.
    אם זוהי הרמה במוסדות הביטחוניים שלנו אזי אנו בבעייה חמורה ביותר.
    כבוד השר כבר פתר את כל בעיות הזיהום בארצנו, הקישון כבר נקי, הגבעות והודיות נקיות מפסולת בניין, המפעלים במפרץ חיפה פולטים כידוע אויר בריח בושם, תחנות הכוח בחדרה ובאשקלון פולטות טלק ולא אפר פחם, רמת חובב כידוע משמשת כקאנטרי קלאב של שכונת עומר ולהבים.
    כידוע כל המגזר היהודי משלם מיסיו כחוק ועושה את כל המוטל עליו מבחינת החוק כמו גיוס של כולם לצה''ל.
    במגזר היהודי אין בנייה בלתי חוקית, וכל ההתנחלויות נבנו על קרקעות מדינה.
    כל הנחלים זורמים נקיים לים והביוב היהודי ממוחזר ומשמש כמי קולחין מטוהרים.
    גם אם תעצום עיניים חזק ותפקח אותן זה לא יהיה נכון, אבל נוח לך להאשים את המגזר שמופלה כל השנים המגזר שלא מקבל שום הטבה כמו ערים יהודיות, לא בתקציבים, לא בחינוך , לא בשיוויון הזדמנויות בתעסוקה, ההיפך הוא הנכון, כעת מגיע איש מגעיל זה ומנסה לזרוק את כל צרותיה של המדינה על אותו מגזר כי זה נוח.
    לא משרדי הממשלה ועובדיו העצלנים והמושחתים אשמים בדמותה של המדינה אלא המגזר ההוא בלבד, רק נקיים את נבואתו של ליברמן (עוד צדיק ידוע) וכבר כל הבעייות שלנו תיעלמנה כלא היו.
    ובכן מר עזרא הנכבד, המדינה קיימת כבר 60 שנים וידענו פוליטיקאים דפוקים בימנו, אתה בין הבולטים בהם.

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    לשר להגנת הסביבה גידעון עזרא .במיסגרת הקורס ערים בריאות ואכותהסביבה

    פקק תנועה, 14/03/07 13:46

    בקליפורניה יש כרגע מכת צפרדעים טורפות .עליך ליבא לישראל צפרדעים אלו שיטרפו את כול היתושים בארצנו המזוהמת וביחוד את כול היתושים שחיים בפוארה של קרית .ביאליק בזמנו היצעתי לפרנסי העיר להישתמש בצמחים טורפים נגד נגע זה. אולם זה לא היתקבל .יתכן מאוד שרעיון הצפרדעים הטורפות .זה כן יעזור לנו לעבור את חודשי הקייץ בקריה .שמלוווים בטונות של יתושים עצבניים .ושאלולים להיות גם מסוכנים .לאור השינויים שקרו בטבע אצל החרקים לאחרונה.

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    גדעון עזרא היקר

    משה בן שבת, 14/03/07 13:45

    כולם מרמים את מס ההכנסה ובמיוחד אנו היהודים גם גונבים מבפנים אם אין לך מה להגיד על הערבים תשתוק עדיף

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    , ככמו בבני ברק- אולי?כזה! כאילו?!! (ל''ת)

    בעזרת האשם, 14/03/07 13:42

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    רגע רגע רגע רגעעע

    odelia, 14/03/07 13:42

    אבל השר עצמו, מתיר למפעלים להזרים שפכים לקישון, שפכים לים, לזהם את האוויר ולסכן את בריאות הציבור! אין לו זכות דיבור בכלל

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    תתחילו ללמוד כתיב

    תומך באוזון, 14/03/07 13:35

    למי שמגיב בחריפות חשוב לו יותר ללמוד כתיב נכון מאשר לדבר על הסביבה .

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    אין סיכוי לדו קיום חייבים הפרדה, ערביי ישראל חייבים לעבור

    קונטה קינטה X, 14/03/07 13:34

    ליהודה ושומרון והמתנחלים לכאן.

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    תגובה

    ערבייה, 14/03/07 13:31

    אדוני השר שינקו את המדינה ממלוכלך כמוך אחר כך ינקבו סביבה

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    הוא רוצה להוכח שהו הגזען מס' 1 במדינה (ל''ת)

    אדם, 14/03/07 13:29

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    מה הוא שכח את השחיתות במדינה ובממשלה ומתנפל על הערבים? (ל''ת)

    אדם, 14/03/07 13:28

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    גדעון תחזור לתיק המשטרה לפני שדיכטר יהרוס מה שנשאר. (ל''ת)

    מתגעגעים, 14/03/07 13:27

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    כבוד השר עושה כותרות על חשבוננו עם המשרה החדשה אין הרבה כותרות

    ערבי אחד, 14/03/07 13:27

    תשאלו את כבוד השר איזה פוליטיקאי יש לו הכי הרבה חברים ערבים ?
    תשאלו את אותו שר מי בא ללקק לפני הבחירות ..
    אדון עזרא בא לעשות כותרות על חשבוננו מה הוא לא חי במדינה הזאת מי מרמה וגונב את המדינה הערבים נכון ?
    נחזור לסביבק אדוני כנראה אתה לא מעודכן אין לנו תשתיות ביוף אין תשתיות אדוני השר מה אתה רוצה שנעשה ?
    אתה חושב שכיף לנו עם זה ?
    אך לכבודו בא לעשות קצת כותרות כי עם המשרה שיש לו היום אין הרבה כותרות ...

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    דבריו של גדעון עזרא

    ערבי גאה, 14/03/07 13:26

    במקום לטפל בשורש הבעיה הוא מסיט נגד הקורבן כי משרדך שמעל בתפקידו . כאשר ביקרת בכביש 6 ליד טייבה לא ראית את המזבלה שנהפכה להר של זבל שמזהמת את חיי התושבים באזור מה עשית לסגירת את המפגע הזה למרות ההפגנות של התושבים והחלטת העיריה של טייבה לסגירת המזבלה לא עשית דבר. למה בטייבה אין עד היום מערכת ביוף מי הביוף זורמים ברחובות ובשדות כי ממשלתך ומשרדך אשר מזנחים ומפלים לרעה את האוכלוסיה הערבית כמדיניות במקום להסית נגד הערבים תתחיל לעבוד ותסגור את המזבלה ותדאג שיהיה מערכת ביוף .

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    היהודים בקיבוצים ובמושבים הם אלה שמכלכים בלולים וברפתים לא הערבים (ל''ת)

    אדם, 14/03/07 13:26

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    היתממות הפריץ.

    יותם, 14/03/07 13:24

    במקום להיתמם מדוע, נכון יעשה מר עזרא (איש השב''כ לשעבר) אם ידרוש כשם שייתן.
    קיפוח המגזר הערבי הוא כל כך זועק לשמיים בכל תחום תקציבי ואחר ודווקא על המחסור בנאמני ניקיון זועק השר.
    תן אפשרות לפיתוח שיוויוני לערביי ישראל.
    הקצב תקציבי חינוך, בריאות,תרבות ומה לא שיוויוניים ואז תתיתמם מדוע לא אוכפים חוקי איכות הסביבה.
    הוצאת מרכיב אחד מתמונה כוללת היא תכסיס ישן וחלוד .

    הגב לתגובה זו

    • מנין לך?

      אסף, 14/03/07 14:06

      מה אתה מדבר? הערבים מקבלים תקציבים בדיוק כמו כל השאר! (אפילו קצת יותר לפעמים)
      רק שהם משתמשים בזה- רק אלוהים יודע למה!
      ואל תשכח שהם בקושי משלמים מיסים, כי הכל שם שחור. ואל תתמם!

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    כל הכבוד לעזרא........ (ל''ת)

    צפון, 14/03/07 13:23

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    אצלם השנאה למדינה

    יעקב ק, 14/03/07 13:22

    גורמת למשל לאנוס ילדות בנות 13,השנאה למדינה מביאה לוונדליזם ,להרוס,לחבל,ולהשחית כל דבר שהם חושבים שפוגע במדינת אל יהוד.מי שלא מבין שהאויב המסוכן נמצא בתוכנו עושה מינהג בת יענה.נכון שיש אנשים טובים ושומרי חוק אבל הרוב הוא הדומיננטי כמו המחבל ראד סלח

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    צודק כנסו ותראו

    הישראלי, 14/03/07 13:21

    הגיע הזמן שמס הכנסה יפסיק לפחד לעשות ביקורות שטח באום אל פחם .פקיד שומה חדרה מתי פעם אחרונה המשרד שלך בדק בבקה גת ערערה אל שם מי רשומים כל המרצדסים ה-b.m.w. הגיפים הוולבוים כל העסקעות נעשים בתוך העיר או הכפר משלמים שכר ללא תלושים כמה עולה מחשב או קרמיקה וכלים סנטרים הכל בלי חשבונית .אך הגיע הזמן במקום לדבר ל ע ש ו ת .כולם יודעים ולא עושים.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    וואלא, סוף סוף אחד שאומר את האמת. אז תארו לעצמיכם במישור הבטחוני.. (ל''ת)

    Yo, 14/03/07 13:19

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    למה, אתה שואל? אני אומר לך למה. כי לערבים לא איכפת מהארץ שלנו...

    אביהו, 14/03/07 13:14

    אף-פעם היא לא עניינה אותם.
    אנחנו אלה שבאנו עם הרצון והמרץ לישב את הארץ.
    אנחנו נטענו עצים ויבשנו ביצות.

    הארץ הזאת היתה שממה במשך מאות שנים ולאף-אחד לא היה אכפת, גם היו כאלה שניסו אבל לא הצליחו ''להפריח את השממה''. הארץ הזאת הובטחה לעם ישראל ורק עם ישראל יוכל לגור בה.
    זאת עובדה, תקראו ספרי היסטוריה ותראו בעצמכם איך ניסו לפנינו ל''החיות'' את הארץ ולא הצליחו הכל כאן היה ביצות ומדבר, ''שממה ושממון''. אבל כשאנחנו היהודים (זרע ההבטחה) באנו הארץ ''התעוררה לחיים'' הכל פורח סביב, אנחנו מיצאים פרחים ופירות לכל אירופה...

    הערבים הם כמו סרטן בתוכנו, הם מודים ומודיעים בכל הזדמנות שיש להם שהם שונאים אותנו ורוצים בחיסולנו (ואפילו מנסים).
    אין להם שום אהבה , לא אלינו ולא לארץ שלנו (אין להם בכלל אהבה, אפילו לעצמם).
    כל מה שמעניין אותם זה להרע לנו.

    אבל המנהיגים הטיפשים ורפי הנפש שלנו מנסים לעשות איתם שלום.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    החליפו מילה ערבים בחרדים

    יהושע, 14/03/07 13:10

    קחו את המאמר,החליפו את המילה ערבים בחרדים,ובצעו עוד שנויים הכרחיים ותקבלו מאמר נכון שמתיחס לחרדים.

    הגב לתגובה זו

    • נכון אבל..

      אסף, 14/03/07 14:08

      רק אל תשכח שאם זו היתה כתבה על חרדים, לא היו כל כך הרבה תגובות זועמות. אלא פתאום כולם היו מסכימים... תודה לא?!?

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    תשאל את החברים שלך בכפרים הערבים אתה דו פרצופי (ל''ת)

    אבו מוחמד, 14/03/07 13:06

    הגב לתגובה זו

    • יש לו חברים ערבים יותר מיהודים (ל''ת)

      יעל, 14/03/07 14:24

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    כל מילה אמת

    ניקו, 14/03/07 12:58

    לא נעים לשמוע את האמת לפעמים.
    במיוחד עם גדעון אומר אותה.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    מאותה סיבה שהיהודים בגולה התייחסו כך לפריץ או למדינה

    אברמל'ה מלמד, 14/03/07 12:54

    ואם אתה כל היום מנפנף בזה שזו ''מדינה יהודית'', ומתייחס לאזרחים הלא יהודים כמי שצריכים לומר תודה שהם בכלל פה, אבל המדינה לא צריכה לדאוג גם לאינטרסים שלהם, אז לאיזה יחס בדיוק אתה מצפה מהם?

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    לא פוליטיקלי קורקט - אך אמת לאמיתה ! (ל''ת)

    יושקו, 14/03/07 12:53

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    עזרא צודק

    אחד 1, 14/03/07 12:50

    הערבים מרגישים כעם כבוש אשר אינו חייב להענות לרצונות הולטים בו. בנוסף להיותם בעלי תרבות שונה מזו המקובל בעולם המערבי.
    ליברמן צודק. תכנית חלוקה חדשה שתוציא את רוב איזורי הערבים הארץ ושתעביר את הכדור והתקציבים למדינה הפלסטינאית.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    גישושי חזרה של עזרא לליכוד.

    כבשה מודיעה, 14/03/07 12:48

    אוי לו לנתניהו אם יתן לו (ולהם) דריסת רגל. לא רוצים מושחתים בליכוד.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    על מה הטענה? כלפיהם דווקא?

    גל, 14/03/07 12:47

    אם עזרא שהיה פעם בבטחון פנים לא יודע אז שידע פשוט מפחדים להכנס להם לכפר גם שיודעים שיש שם רכוש גנוב או משהו ללא היתר בניה. אז למה שהם לא יעשו משהו כזה אם שותקים?

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    הערבים הם כמו החרדים: אצל שניהם המדינה היא תועבה (ל''ת)

    וחובה לנצל אותה, 14/03/07 12:46

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    הערבים רואים במדינה כובש צלבני זר.

    תמימי, 14/03/07 12:43

    איכשהו כל מיני אצלנו מסתכלים תמיד ומסתנוורים מהעתיד הזוהר. לא יהיה כזה אצלנו. רעיון חלוקת הארץ ל2 מדינות כבר התקבל [שגוי כיח המדינה הפלסינית היא ירדן] אז לפחות צריך לקבל את עיקרון הפרדת האוכלוסיות.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    כפי שהיהודים,כמיעוט,ראו מצווה לסדר את הפָּרִיץ,כך זה גם כאן.

    Rנב, 14/03/07 12:41

    לא מעים להודות בכך,אבל זה מנהגו של כל מיעוט. ראו את החרדים,למשל,
    שרואים עצמם ''חייבים'' לסדר את הפריץ.שמאז שהם לא בגולה,ממשלת ישראל משמשת להם ככזה .

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    ח''כ ברקה תורם נכבד לחשש של יהודים

    דן, 14/03/07 12:41

    מערבים.
    מה הצביעות הזאת?
    חברי כנסת שתומכים בשונאי ישראל, מתחבקים עם נסראללה שירה טילים כדי להרוג יהודים, מסייעים להשמיץ אותנו בעולם והם מ ו ד א ג י ם מהחשש של יהודים להכנס לכפרים ערביים?

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    המנטליות

    אלי, 14/03/07 12:38

    בתור אחד שנוסע הרבה.
    אני רואה לעיתים קרובות את התופעה הבאה:
    נהגי משאיות פסולת ולא משנה איזה או נהגי משאיות ביוב.
    מגיעות ליערות/צידי הדרכים/חורשה/שדה או כל מקום שחשקה נפשם , הנהג מסתכל שמאלה/ימינה , רואה שאין אף אחד ופשוט שופך את תכולת המשאית במקום ובורח.
    למה?
    כדי לחסוך עלויות של מגרש הפסולת או של חירייה וגם כי אין להם חשק לנסוע וגם למה לא? שטח שלהם?

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    המזהמים הגדולים במדינה הם יהודים

    אזרח, 14/03/07 12:37

    ולא רק יהודים הם המדינה בעצמה. גדעון עזרא יודע את זה: בתי זיקוק, חברת חשמל...
    וחוץ מזה, מי זיהם את הקישון: הערבים?

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    המוסלמים בכלל ובפרט הערבים

    בלומנטל יעקב, 14/03/07 12:36

    מה אפשר לצפות מכאלה שמלידה
    מקבלים חינוך כזה , לדוגמה אח רשאי
    ואף מצווה להרוג את אחותו אם רק נדמה לו שהיא פגעת בכבוד המשפחה
    אז מה זה לשקר זה ממש מצווה אצלם

    הגב לתגובה זו

    • אין לך מושג..

      פריד, 14/03/07 13:21

      אם יש מישהו מלוד (שסביר להניח שהוא מסומם רוב ימי חיו) שרצח את אחותו בגלל ''כבוד המשפחה'', זה לא אומר שזה מעשה מותר אצל ''הערבים'' או ''המוסלמים''.
      אבל אתה בתור מישהו שלא נפגש אף מה אפשר לצפות ממישהו כמוך שרואה ערבים רק בחדשות ??
      לידיעתך רק..באסלאם אסור לרצוח מישהו, ולא משנה על איזה רקע, ומישהו שרוצח מישהו בכוונה תחילה, דינו מוות (עין תחת עין..)!!

      הגב לתגובה זו

      • האסלאם העלה את הרצח לדרגה של אומנות

        T, 14/03/07 16:38

        חגורת הנפץ זה פיתוח של ההנדסה האיסלמית!
        השהיד הוא הדבר הכי מוסלמי שיש!
        אין שהידים שהם לא מוסלמים!

        עריפת ראשים של חסרי אונים למול מצלמות הטלביזיה זה קולנוע מוסלמי במיטבו!

        רצח על רקע כבוד המשפחה זה כסף קטן ואין טעם להרחיב!

        אתם בני תרבות הביבים!

        הגב לתגובה זו

  • 69.

    צודק ב100% (ל''ת)

    ישראל, 14/03/07 12:34

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    הערבים סוס טרויאני (ל''ת)

    אנטי וירוס, 14/03/07 12:34

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    גזענות לשמה. התבטאות ללא תועלת (ל''ת)

    רתם, 14/03/07 12:30

    הגב לתגובה זו

    • אמת ויציב טובעים בים של גזעניים דמוקרטיים והומנים כאלה

      יהודי בקושי, 14/03/07 13:30

      העם הנבחר לעצבן את האל

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    איפה הייתם עד עכשיו מר גדעון???

    איימן, 14/03/07 12:27

    אני ערבי מהצפון, וחלק מהדברים שאמר מר גדעון הם נכונים... אבל רציתי לשאול אותו רק שאלה קטנה: למה דברים כאלה קורים במגזר? ולמה התעלמתם מהבעיות של המגזר כל השנים האלה?
    אתם והממסד הזה מתייחסים לערבים כיהודים אל ערבים ודורשים מהערבים להתייחס אליכם כערבים אל מדינה דימוקרטית... זאת הבעיה.!

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    אני חי על חשבון ביטוח לאומי - חחחחחחחחח (ל''ת)

    אחמד, טייבה, 14/03/07 12:24

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    מדינה מנוולת, מאשימה את הכפרים, המועצות והערים הערביות באי שימוש

    Yossi V, 14/03/07 12:22

    בתשתיות שהמדינה המנוולת הזו מונעת מהם.
    עזרא, עוד שב''כניק גזעני ומטומטם. במקום לעשות הוא מאשים ומקטר.
    רואה את תפקידו כשר לקומם אומה כנגד רעותה במדינה (מדינה...) שהוא חבר בממשלתה.
    זה לא שר אלא שרשור.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    השר עזרא

    אייל, 14/03/07 12:21

    הוא צודק במליון אחוז.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    עכשיו כל השמאלנים יגידו שהוא גזען

    אזריח כעוס, 14/03/07 12:16

    למרות שהם יודעים שזו האמת,וזה באמת מה שהולך במגזר הזה,ושלא יספרו לנו סיפורים,הם בכלל לא משלמים ארנונה!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    לקבל לקחת לגנוב לשדוד ו.......

    shur, 14/03/07 12:13

    זה מה שלימדנו את האזרחים הנאמנים תומכי סאדם אסד ואחמניגנדיד
    וזה לא פוטר את ג.עזרא מאחריותו
    שר זה לא רק מינויים פוליטיים

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    הגיע הזמן לפסול את המילה גזענות, שהרי הערבים משתמשים בה כעלה תאנה

    בחיסול המדינה, 14/03/07 12:10

    הם עושים מה שעושים כנגד המדינה ואז צועקים.......גזענות. אולי העת לעשות משהו, ולא לאפשר להם להשתמש במילה הזאת כעלה תאנה. פשוט נמאס כבר.
    ואגב, מי שצועק כל היום גזענות, מוכיח מידי יום ושעה שהוא-הוא הגזען בארץ הזאת. יהודים תמיד איפשרו לעם הערבי לחיות בכבוד ובשקט. מי שלא מאפשר זאת זה הערבים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    האמת יצאה לאור

    מלכי, 14/03/07 12:09

    כאחד שלמד ולומד על האיסלם .ואפילו שהמרצה ומתרגם הקוראן אורי רובין שניסה ומנסה כל העת למתן בתירגומיו מערבית לעברית כל פסוק .אני יכול רק להצדיע לשר על האמת ששפך .הרי כפי שחובה עליהם להיתפלל חמש פעמים ביום .חובה עליהם לשקר ללא מוסלמי .ולא לקחתם כחברים .כי הרי הלא מוסלמי חייב במס הגנה הניקרא גייזיה.והרי הם חים תחת מימשל לא מוסלמי אז חובתם לשקר .

    הגב לתגובה זו

    • הפקולטות למזרחנות צזה''ת ואסלאם במדינה עובדות בשירות האיחוד האירופי

      -=-=-=-=-=-, 14/03/07 13:03

      ומתנהלות כדגם מראה של הפקולטות לאסלאם וערב באוניברסיטאות הגדולות, שמנהלות את הלימוד כמו אוניברסיטה מוסלמית שמלמדת אסלאם לסטודנטים מוסלמים. כולל תרגומי קוראן.

      כיום, עותקים של קוראן לקוראים שאינם דוברי ערבית, המתורגמים בכנות על ידי מתרגמים אובייקטיביים עולים כסף רב.
      בארץ אין הפצה של תרגום כזה. רק של מתרגמים שמאלניים מהאקדמיה. ניתן להשיג תרגומים מומלצים דרך Amazon.

      רק אישים מועטים כגון הסופרת בת יאור, ברנרד לואיס (לא בעברו, אלא לאחר שהתעשת מהערפל האקדמאי), וסופרים אמריקאיים כמו ג'ונתן לואיס מפרסמים כתבים כנים ואמיתיים על האסלאם מנק' מבט מחקרית, ובד''כ לאחר שפרשו מהאקדמיה.
      ספרה של בת-יאור ''אירביה'' הפך לרב מכר באירופה המתאסלמת, וכאן בארץ כמעט שלא מפרסמים אותו.

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    ערבים אוהבים להיתבכיין

    כנסו כנסו, 14/03/07 12:08

    רק בוכים שיש גיזענות ואי שווייון עים היתם פעם בכפר ערבי וראיתם איזה גודל בתים אז היתם מבינים באזה ''עוני '' הם גרים כי אף יהודי לא היה אפילו חושב ליבנות ארמון כמו שיש להם וזה ביגלל שהם לא משלמים מיסים ולא ערנונה !!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    חבל שאין ניקוז לביוב שנשפך מפיך, עזרא

    יורהמממם, 14/03/07 12:06

    וגם כל המגיבים האטומים!

    במשך עשרות שנים לא נעשה שום מאמץ לעודד איכפתיות במגזר הערבי או לקרב אותם לשאר המגזרים כאזרחים שווים של המדינה.

    המדינה מקפחת אותם באופן עקבי - ועכשיו כועסים עליהם שהם מקופחים ומתנהגים כמקופחים.

    פשוט בדיחה!

    הגב לתגובה זו

    • חזק, אחלה כותרת (ל''ת)

      כ, 14/03/07 12:43

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    צריך להפנות התקציבים ישירות לקבלן הנקיון והתשתיות ולא לעריות והמועצ

    KHCRNI, 14/03/07 12:02

    וככה הרמאות תפסק.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    גזען מטונף

    יחי, 14/03/07 12:01

    הלכלוך שיוצא מפיך גרועים יותר ממשלה מושחתת ושר מושחת

    הגב לתגובה זו

    • דבר לענין הספציפי

      ורד, 14/03/07 12:08

      למה לשקר לעובדות? יש גם הבדלים של תרבות הדיור בין הערבים המוסלמים לנוצרים. בקר בכפרים שלהם ותתרשם מהעובדות

      הגב לתגובה זו

    • קשה להאמין שאיש קדימה אומר פעם אחת אמת.

      ירחמיאל, 14/03/07 12:11

      מעניין מה קרה. האם עבר פורים. האחד במאי.? כיצד גדעון עזרא מאנשי קדימה אומר אמת?
      כנראה משיח בדרך. העולם הפוך

      הגב לתגובה זו

    • גזען מטונף זה בלשון המעטה, הייתי אומר (ל''ת)

      יוסי, 14/03/07 12:12

      הגב לתגובה זו

    • הוא עוד היה עדין המצב הרבה יותר גרוע.

      ש.ז, 14/03/07 12:16

      תתיחס לדבריו ואל תברבר עליו.

      הגב לתגובה זו

    • נו באמת!

      סתם אחד, 14/03/07 12:34

      גם ערבי הולך לתומו חוטף סכין בגבו כמו יהודי?.

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    תקראו את הקוראן! האיסלאם מתיר לרמות את אלה שאינם מוסלמים.

    קונפוציוס, 14/03/07 12:00

    ניתן להשיג היום בקלות מהדורות עבריות של הקוראן ולהווכח בעצמנו מה עומד מאחורי האיסלאם.
    למרות שמדובר בעניין של אמונה, מנקודת מבט אובייקטיבית (עד כמה שניתן) עליי לציין שבהשוואה לתנ''ך או לברית החדשה שגם בה עיינתי לא פעם, הקוראן הוא ספר שטחי ורדוד, על גבול האינפנטילי.
    מכל מקום הוא מכיל בתוכו פנינים לא מעטות כמו ההיתר לשקר ולרמות את אלה שאינם מוסלמים, או הדרישה להשפיל (לא להרוג, זו המצאה מודרנית..) את אלה המכונים בקוראן ''עם הספר'' (מכירים אותם?..) או ההיתר לגבר ''לייסר את אשתו בשוט'' ע''מ לחנך אותה...
    הדוגמא האחרונה אומנם לא רלוונטית לסוגיה הנדונה, אבל מעיון לא מעמיק במיוחד בקוראן ניתן לראות שכאשר השר גדעון עזרא (שלדעתי לא מספיק אינטליגנטי ע''מ לנהל דוכן פלאפל) אומר ש''אצל הערבים זו מצווה לרמות'' דברם אינם כה רחוקים מהמציאות...

    הגב לתגובה זו

    • ותתחקה על יקבות היהודים ותראה שאפילו מילת אמת אחת אין בפיהם

      יוסי, 14/03/07 12:13

      גם לא בפי צדיקיהם

      הגב לתגובה זו

      • אחמד, כשמתחזים ליהודי כדאי לפחות לדעת עברית.... (ל''ת)

        קונפוציוס, 14/03/07 13:04

        הגב לתגובה זו

    • דברי הבל

      ayman, 14/03/07 12:13

      אני חושב שכדאי לך ללכל לשחק ביד...! למה לך ולכאב הראש הזה אתה עדיין קטן מלדבר בצורה הילדותית הזו על הקוראן.

      הגב לתגובה זו

      • יא איימן אנחנו לא טיפשים. קוראים בערבית את הקוראן.

        -=-=-=-=-=-, 14/03/07 12:54

        הקוראן הוא ספר הדרכה לפרימיטיביות, טרור, אלימות רצח ומלחמה. הוא הופך כל אדם מסתסלם לטרוריסט חייתי, אם הוא חזק מספיק באמונה שלו.

        לכם יש מזל, שאתם חיים במדינה יהודית. תגידו תודה לאלוהים של היהודים. אם היית במדינת שריעה היום לא היית יכול לתקתק במחשב.

        הגב לתגובה זו

    • לא כדאי לצאת לשמש עם חמאה על הראש

      אורן, 14/03/07 12:35

      בתנ''ך מדובר על השמדת עמים שנלחמו עם בני ישראל, וישנם חוקים נפרדים ליהודים ולנוכרים/גרים (שאולי היו נאורים ביחס לזמנם, אך לא ביחס להיום).
      כמו שלא כדאי להסיק מכך על היהודים באופן כללי כיום, לא כדאי להסיק מהקוראן על הערבים באופן כללי היום.

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    זו התרבות שלהם

    אבי, 14/03/07 11:59

    מה אתם מתפלאים
    האם איי פעם ראיתם מדינה ערבית נקייה - אין דבר כזה
    22 מדינות לא המציאו או קדמו כלום למען האנושות - חוץ מטרור בזה הם אלופיי העולם
    הם גונבים מרמים מלכלכים בונים בלי אישור
    אצלהם לטייח ולצבוע בית זה מיותר
    שמים בלוקים וזהו יש בית
    היהודים חייבים
    1.לא להעסיק קבלן ערבי בלי חשבונית
    2.לא להעסיק בלי שיתחייב בכתב לפינוי אשפה למזבלה מאושרת.
    3.לאיים במרד מיסים כללי לפני שמדינת ישראל שמה קץ לפגיעה שלהם בסביבה ובגנבות שלהם.
    חוצמיזה הם העם היחידי בעולם שאשכרה שורפים יערות איזה בכיינים צבועים אנשיי האדמה עלק שורפי עצים ופוגעי אכות סביבה
    הישוב היהודי בתחילת המאה שעברה ללא תקציבים הקים וועדים היה אחראי לנקיון לנטיעת עצים לחקלאות
    התרבות הזו שלהם גועל נפש
    עוד 100 שנה האנושות המערבית תעבור לכוכב לכת אחר ונשאיר כאן את המוסלמים עם הררי זבל
    איזה מזל יש לי עוד 40 שנה אמות ולא אחזה בכדור הארץ מתמלא בלכלוך וזוהמה .

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    המועצה לשלום ולביטחון

    אזרח סתם, 14/03/07 11:58

    במקום ''לביטחון ולשלום'' -- ולכן אין לנו לא שלום ולא ביטחון!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    וואלה ???

    ש, 14/03/07 11:58

    החבר עזרא. שמע סוד קטן:
    יש הרבה בעיות במגזר הערבי, עם אשמים ב 2 הצדדים
    אנחנו היהודים לא ממש צדיקים ביחסנו למגזר .

    אבל אתה לא אמור להיות שדרן רדיו צווחן, אלא שר שחבר בממשלה שאמורה לקחת את הנושאים הרגישים האלה ולטפל בהם, זה אפילו הובטח לפני הבחירות.

    מה אתה עושה במקום ?
    שולף כותרת מזיקה שרק מחריפה את הבעיה.

    יופי, קיבלת צומי ? מבסוט ? עכשיו לך תעבוד !

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    באמת כבוד למגזר (ל''ת)

    טירן, 14/03/07 11:56

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    קצת בושה (כדי לקרוא)

    סלים, 14/03/07 11:55

    אני חי בכפר גדול בצפון ועד היום אין לו תוכנית מתאר לכן הצפיפות כמו בעזה מה שמכריח את התושבים לבנות בלי רשיון ולשלם קנסות שעולות פי כמה מקבלת היתר בניה
    2 - כאשר אין מזבלה לפסולת בניין בכפר מה יעשה התושב.
    3- הבעיות של הביוב נובעות מהטיפול הכושל של ראשי המועצות ולא מן התושב ולכן האחראים לבעיה הם משרדי הממשלה.
    4- דעותיך כלפי המגזר ידועות ורמאי לא יכול להטיף מוסר אז בבקשה ממך.

    הגב לתגובה זו

    • צודק

      מאיטה, 14/03/07 12:35

      המדינה מפקירה את הישובים הערביים מאז ומתמיד ולא מקצה תקציבים לתשתיות וביוב ופתאם יש תירוץ לגיזענים איגנורנטים להוציא מהמיסתור את הגזענות התהומית והדוחה והאלימה שלהם. מדינת בושה

      הגב לתגובה זו

      • השלטון מפקיר את שני העמים מסכסך ואז מכריז מלחמה (ל''ת)

        מעשן סיגרים, 14/03/07 13:39

        הגב לתגובה זו

    • סלים יר גם לטבעון אין תוכנית אב או מתאר (ל''ת)

      גיא, 14/03/07 12:38

      הגב לתגובה זו

    • פשוט קשקוש מקושקש.תתחילו לשם ארנונה ולא לגנוב את הכסף (ל''ת)

      אפריים שדה, 14/03/07 13:51

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    אינתיפאדה של ערביי ישראל

    עתידן, 14/03/07 11:55

    כהקדמה לאינתיפאדה הבדואים גונבים כל מה שזז, גם האחרים אינם טומנים ידם בצלחת, גונבים, סוחטים ואונסים, בונים בלי רשיונות, נוהגים באופן פרוע ורוצחים אותנו בכבישים, מזהמים את הסביבה, לא משלמים מס. כל מה שנוגד את טובת המדינה ואת טובת הצבור היהודי כשר ומותר. הפושעים והעבריינים הגדולים ביותר הם הערבים ויש להם לגיטימציה: המדינה היא של היהודים ואפילו אונס של בחורות יהודיות נחשב כאינתיפאדה. ואנחנו - יושבים מהצד ומתבוננים, שומעים את תקתוק השעון ומנידים ראשנו בצער. אכן, עוד מעט יהיה מאוחר. כפי שאנו מטפלים בכל אנו מטפלים גם בבעיה הערבית.

    הגב לתגובה זו

    • ערבים הכי פושעים? לא ידעתי שאולמרט ופרס ושו'ת ערבים

      חידוש גדול, 14/03/07 13:41

      כי אם כן אז אתה צודק ואם לא אז לא

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    כבוד השר עוד לא הבנת?

    אר, 14/03/07 11:55

    מאז ועד עתה ערביי ישראל מקבלים כי זה מה שלימדו אותם כל ממשלות ישראל וכל הפוליטיקאים ,מקבלים מהביטוח הלאומי קיצבת ילדים(לא משלמים באחוז גבוה ביטוח לאומי ),מקבלים מבני ציבור תשתיות בחלק מהמקרים עד הבית (אך חלקם הקטן משלם מס הכנסה ) מבינים שכאן ממלכת חלם לכן מרביתם מעונינים להמשיך בבמלכת החלם הזו כי זה רק טוב להם אך לצעוק מרביתם יצעקו נגד מדינת ישראל ,ומרביתם אף יאמרו שהם מעדיפים שלטון פלשתינאי ,אך כאשר תשאל הנה תעברו רק מבחינה אדמיניסטרטיבית לצורך העינין לרשות אזי תשמע מה השתגענו ומהיכן נקבל את הביטוח הלאומי ? כסף לקחת לא לתת .

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אזרחים של זכויות בלבד

    מכיר אותם, 14/03/07 11:54

    ללא מגבלות בנייה רישוי ופיקוח ממשלתי, ועם הזדהות מוחלטת עם האספסוף הפלסטיני במטרה לחיסול ישראל, ועם תביעות בלתי פוסקות לשיוויון זכויות כמו ישראלי אמיתי.
    מקומם מעברה המיזרחי של גדת הירדן.
    מלכה כבר יש להם...

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    עזרא

    משה, 14/03/07 11:54

    סוף סוף מישהו שמעז לומר קצת מהאמת הקודרת והמאיימת, של מיעוט שמצהיר בגלוי, על כוונתו לחסל את המדינה היהודית.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    ככה זה כשאתה פוליטיקאי של בעלי הון:

    א., 14/03/07 11:52

    מה שלא אומרים לנו, זה שגם אם כולנו (האזרחים) נהיה נאמני ניקיון ונמחזר הכל, זה רק טיפה בים לעומת המזהמים האמיתיים - המפעלים, התעשייה בידיים של בעלי ההון המקומיים -

    מתי השר עזרא תוקף את בעלי המניות של מפעלי מפרץ חיפה שעושים מיליונים על גבם של עובדי כוח האדם שלהם, גורמים לערי ישראל להפוך לתחנות מעבר לחומרים רעילים עבור מדינות אחרות, ומזהמים את הסביבה בלי חשבון?

    בדיוק כמו אל גור בארה''ב, שכל היום מדבר על ''התחממות גלובאלית'' ומבקש מהאזרחים להתחשב בסביבה (למרות שזה כאמור טיפה בים מול המזהמים התעשייתיים), בלי שהוא אומר אף מילה רעה על אמריקה התאגידית על המזהמים האמיתיים, ובקיצור, על בעלי ההון שמממנים את המפלגה הדמוקרטית ואת החיים הפוליטיים שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    צודק! אז בוא נעשה משהו בנידון...

    אלי, 14/03/07 11:48

    זאת עובדה, וזה לא קשור לגזענות.
    או שהם חלק מהמדינה או לא.
    צריך לטפל בבעיה..

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    סוף סוף מישהו אומר את מה שכולם חושבים (ל''ת)

    מיכל, 14/03/07 11:47

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    זה המקום הנכון לגדעון עזרא

    אחמד, 14/03/07 11:43

    הרי מה הערבים יכולים ללמוד מהיהודים ובמיוחד מהממשלה חוץ מהרמאות ,השחיתות ,האונס,וכל דבר מלוכלך .
    הרי הפרופסור עזרא מבין בכל דבר לרבות הכבוד העצמי.

    הגב לתגובה זו

    • שקודם לכל ממלא את חובותיו בלי קשר

      אזרח כמוך, 14/03/07 12:26

      לדעה פוליטית אזרחית או מצפונית
      כדי שילדינו יראו ויבינו מה נכון למרות הדברים שציינתהתולפי מה שכתבתה עזרה צודק וחבל כי כווולם מפסידים
      נ..ב
      אל תחשוב שלהיות אזרח לא ערבי
      שונה בהרבה ממצבך רק שאין לי את מי להאשים
      אז מספיק להיתבכיין וקכו אחריות אמיתית לא של טיבי ושות

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    הכל, הכל בגללך

    חיימזון, 14/03/07 11:40

    אתה וחבריך נתנו להם להרים הראש, האם לא ידוע לך מה קורה אחרי זה, הם מצפצפים עליך, ועוד המנטליות שלהם דורשת הנהגה כזו........
    אני אומר לך וזה ברור, אתם אשם.....

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    השר המזהם

    ערב,נאמן נקיון, 14/03/07 11:40

    כבוד השר הוא המזהם הגדול במדינה,
    מאחר והוא[[עדיין] מתייחס לערבים
    כסגן ראש השב''כ וכגזען נאמן לתורתו,ולא כבעל תפקיד ממלכתי.אני שואל אותו:מה יחס התקציב למגזר הערבי לתקציב הכללי ?האם הוא שוויוני באמת?

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    לא משלמים מיסים אבל לוקחים מליארדים מהביטוח הלאומי (ל''ת)

    הביטוח הערבי, 14/03/07 11:40

    הגב לתגובה זו

    • בנאדם-אתה כלכך צודק שזה כואב (ל''ת)

      מסחטת ביטוח, 14/03/07 11:53

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    מאיזה מפלגה גדעון עזרא ?

    זזז, 14/03/07 11:39

    הוא צודק בכל מה שהוא אומר

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    השר עזרא מוביל לעבדון, לא עוזר לכלום

    חיים, 14/03/07 11:38

    בגישה הזו שלו. שלא לדבר על המידע החד צדדי שהוא מעביר. אין יהודים שמזהמים? המזהמים הגדולים במדינה הם יהודים. אז שלא יבלבל את המוח. גדעון הוא פשוט גזען

    הגב לתגובה זו

    • ''חיים''/אחמד, שגיאות הכתיב שלך מחזקות את דבריו של השר (ל''ת)

      בפעם הבאה, 14/03/07 11:57

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    כשכל ילד שני ערבי הוא עני - הסביבה תחכה

    אמיר, 14/03/07 11:38

    נורא קל להיות מודע לסביבה ו''נאמן ניקיון'' כשאתה משתכר כמו שצריך, כשאתה מישוב יהודי מבוסס...

    אבל המגזר הערבי פותח את רשימת מוקדי האבטלה - כל ילד שני בו הוא עני (לעומת כל ילד שלישי במגזר היהודי).
    במצב סוציו-אקונומי כזה, לא בדיוק חושבים על הפרדת פלסטיק וקרטון, או מיחזור ודאגה לסביבה.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    צודק ! הערבים(כמו החרדים אגב) לא מכירים בסמכות המדינה

    פשוט צודק !!, 14/03/07 11:37

    שתי האוכלוסיות האלה- ערבים וחרדים- לא מכירים לא בציונות, לא באופי היהודי-דמוקרטי של המדינה, לא בצה''ל ולא במוסדותיה הרשמיים של המדינה. הערבים לא רוצים פה מדינה יהודית ולכן הם מצמצפים על חוקי המדינה, מעודדים תרבות של רמייה ופשע- בגלל זה למשל שיעור הערבים בתאונות הדרכים הוא הכי גבוה.

    גם אצל החרדים זו מצווה לרמות את המדינה, לא לעבוד ולא לשלם מסים, כי הרי החוקים החילוניים של המדינה הציונית לא חשובים- חשובים רק תרי''ג מצוות (שגם אותם הם לא ממלאים)

    שתי האוכולסיות הנחשלות והפרמיטיביות האלה הן סכנה אסטרטגית-דמוגרפית לקיום המדינה כיהודית ודמוקרטית. הם גוררים אותנו לעולם השלישי.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    כל הכבוד!!!מילים כדורבנות

    ליאור, 14/03/07 11:35

    עכשיו למעשים
    להדק את הפיקוח על ערביי 48

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    לשקר בני דתות אחרות מותר על פי הקוראן!! (ל''ת)

    תחפשו, 14/03/07 11:34

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אין כאן גזענות, הדבר דווח בכל אמצעי המדיה

    עמרי, 14/03/07 11:33

    נושא איכות הסביבה עבור הערבים, הוא שולי. ראו את שולי היישובים, את האשפה ברחובות, את גני המשחקים מוכי הואנדליזם, את החניה בכל מקום - מותר או אסור, את הבניה הלא חוקית, את הנהיגה הפרועה, את האלימות בכל מקום, את הירי המסוכן בחתונות, את רצח בתוך המשפחה, את הלגיטימציה לרמות את מס הכנסה ואת המדינה, את מיעוט המתנדבים בכל תחום ( במשמר האזרחי, במערכת החינוך - שלהם, לא שלנו !! ), את אי הסיוע לחלשים.....

    מדובר בחברה שלא הפנימה עקרונות של איכות החיים התלויים בחיים בקהילה.

    השר עזרא לא גזען. הוא מדבר בכאב. חברי הכנסת הערבים יודעים זאת ומגיבים בהתקפה במקום להכות על חטא.
    חבל.

    הגב לתגובה זו

    • ואצלנו אוטופיה אין ונדליזם רצח אונס ו120 שקרנים בראש

      כל הכבוד, 14/03/07 11:37

      אנחנו מושלמים

      הלו מישהו שומע?

      מושלמים

      הגב לתגובה זו

      • על מה אתה מדבר?

        ישראלי, 22/03/07 13:33

        ראשת בכלל מה שהוא כתב?

        אף אחד לא אמר שאנחנו מושלמים אבל ברור לכולם שאין בכלל מה להשוות.
        אני לא מתכוון אפילו לפרט כי גם אתה יודע מה המצב בחברה הערבית.

        הגב לתגובה זו

  • 30.

    כבוד השר

    ניסים, 14/03/07 11:32

    הם למדו את השיטה מראש הממשלה

    וחוץ מזה מה חידשת
    תפקידך לעשות ולא לקטר

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    בוקר טוב ישראל (ל''ת)

    גילית את אמריקה, 14/03/07 11:31

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    יש להוסיף משהו לדברי השר:

    חיים, 14/03/07 11:29

    מי משלם מס העיריה במקומות האלה? העיריה לא יכולה לעשות
    דבר,הם מבקשים כסף ממשרד איכות
    הסביבה שלא מקבל תקציב נוסף.
    יש להוסיף גם התנהגות התושבים.
    הטבע בישראל ממשיכה לסבול.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    גדעון עזרא מתחיל להבין שקדימה עומדת להתפרק

    תרגיל שקוף, 14/03/07 11:26

    ע''י הצהרות בעלות אופי ימני, הוא חושב לסלול את דרכו חזרה לליכוד.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    ''המועצה ולביטחון ולשלום'' במקום ''לביטחון ולשלום'' -- ולכן אין לנו לא (ל''ת)

    סתם אזרח, 14/03/07 11:24

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    כאשר הקב''ה הציע את התורה לישמעאלים...

    מה הפלא ?, 14/03/07 11:21

    הם שאלו אותו : מה כתוב בה ?

    כאשר שמעו '' לא תגנוב '' - סירבו לקבלה ....

    הגב לתגובה זו

    • מזל שיהודים ''רגילים'' והדוסים לא גונבים בכלל- מזל משמים (ל''ת)

      גאוותנים, 14/03/07 11:35

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    זוכרים איזו אלימות הפעיל הפושע גדעון עזרא כדי להרוס 9 בתים בעמונה?

    אבי פ., 14/03/07 11:20

    כדי להרוס 9 בתים בלתי חוקיים בעמונה, ראינו איזה אלימות בלתי-חוקית הפעילה המשטרה, באחריותו של גדעון עזרא, ובגיבויו המוחלט.

    לעומת זאת, בתי משפט הוציאו כבר 40,000 צווי הריסה למבנים בלתי חוקיים במגזר הערבי. ממשלת קדימה, אולמרט, ועזרא עושים משהו לממש את הצווים? הצחקתם אותי.

    חבורת שקרנים וצבועים, חסרי יושרה, מוסר, וציונות - זאת ההנהגה של מדינת ישראל היום.

    גדעון עזרא - תתבייש.

    הגב לתגובה זו

    • תפסיקו להתבכיין! לא כל דבר קשור למתנחלים המסכנים! (ל''ת)

      ענת, 14/03/07 13:13

      הגב לתגובה זו

    • צודק 100%!

      ד''ר נו, 14/03/07 13:15

      עזרא הוא לא רציני, אבל באמת הגיע הזמן שמישהו יפעיל את חוקי מדינת ישראל על האוכלוסיה הערבית, כפי שמפעילים אותה על היהודים!

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    בואו ותראו איזה גנבות כאן מהבדויים בדרום!!!כל מה שזז נגנב!!!נ מ א ס (ל''ת)

    גדי יזדי, 14/03/07 11:19

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    יופי

    זיגדון עדרא, 14/03/07 11:16

    אצל יהודים מרמים את המדינה, אבל לפחות לא מספרים על זה לכל אחד''.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    בוקר טוה אדון עזרא!!! בוקר טוב ממשלה,התעוררתם?!אנו צועקים שנים!!!! (ל''ת)

    יוני שרגון, 14/03/07 11:16

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אני פשוט לא מאמין....

    אליהו שמש, 14/03/07 11:16

    אני פשוט לא מאמין... זה שר בישראל?!.... ככה מדברים.....

    ''אני לא מדבר על דיווח לשב''כ על אנשים שמרמים את מס הכנסה; מדוע יש לנו חוסר אכפתיות? ''

    ''מדוע זה נחשב למצווה לרמות את המדינה? אצל יהודים מרמים את המדינה, אבל לפחות לא מספרים על זה לכל אחד''.

    לא יפה. נו, נו, נו.

    ואתם הפוליטיקאים, אוכלי חינם, גנבים, קובינטורים, מושחתים.... מה תפקידכם ?.... חוץ מלשבת על התחת ולקבל משכורת ותנאים? מדוע אתם לא עוקפים את החוק???

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מה לעשות והפעם גדעון עזרא צודק בכל מילה שאמר (ל''ת)

    אזרח, 14/03/07 11:14

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    חבל מאוד שרק השר מצוטט

    ליאורה, 14/03/07 11:13

    כאילו דבריו הם דברי קודש. באותו ראיון התנהלה שיחה עם תושבת ערביה ג'מילה ודבריה היו ראויים הרבה יותר להתיחסות. למה תמיד רק ח''כ הערביים מצוטטים? ההתיחסות של התקשורת הישראלית לערביי ישראל היא התייחסות מפלה!

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    השר צודק. נקודה. די ל -PC (ל''ת)

    צודק, 14/03/07 11:13

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    רק הערבים?

    שפוי, 14/03/07 11:12

    ומה איתנו - ביחוד הרוסים והדוסים? לא מרמים את מס ההכנסה בכלל, לא משתמטים מתשלומי מיסים בכלל, לא משליכים אשפה ברשות הרבים בכלל, ולא רוצים לחיות על חשבון האחרים בכלל!!!

    הגב לתגובה זו

    • כן, אבל הם לפחות לא מעוניינים לזרוק אותך לים... (ל''ת)

      יוני, 14/03/07 12:02

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    צריך לשטוף לנו את המח?

    הילה, 14/03/07 11:11

    למה , אין לנו עיניים ואף לראות ולהריח את הטינופת?
    איננו שומעים במו אוזנינו את דבוריו הברורים של ראאד סאלח?
    עשרות שנים בשכנותכם למדו אותנו למות מפחד מהערבים. נתתם לנו סיבה שלא???

    הגב לתגובה זו

    • צודקת לא צריך שטיפת מוח

      אחמד, 14/03/07 11:49

      זה קרה לפני 50 שנה.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    לכבוד השר עזרא

    היתם, 14/03/07 11:05

    כל מה שאתה אומר זה אך ורק מהתנכרות והתעלמות הממסד שאתה מייצג מציבור שלם , ואם הציבור הזה בא ומוחה על האפליה ,הוא הופך ישר לעם בכיין שרק משתף פעולה עם האויב .
    שני דברים ,1- כדאי לממסד לטפל בערבים בצורה מתוקנת (מה שלא יקרה כמובן )
    2-את העם הזה לא תצליחו לעולם להזיז מפה או להשאיר אותו רחוק מאחור .
    האפרטהייד הזה כל העולם רואה , וישועה תבוא בסוף .

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה אומר?אין ספק שלפני קום המדינה הכפרים הערבים היו פאר היצירה (ל''ת)

      ששון גבאי, 14/03/07 11:30

      הגב לתגובה זו

      • לפני קום המדינה לא היו כפרים היו חושות (ל''ת)

        1 מהעם, 14/03/07 11:52

        הגב לתגובה זו

    • מה הקשר בין מה שהוא אומר

      אלדד, 14/03/07 11:35

      לדבריך?
      הוא מראה לך עובדות אז תתמודד איתן
      מה אתה מקשקש על ריק

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    הערבים והאיסלם

    פואד, 14/03/07 11:03

    הגיע הרגע בו חייבים לאמר את האמת
    דת האיסלם הינה דת השקר, האלימות, הטרור והקיפוח כלפי הנשים והחלשים.
    אל תצפו מהם שיעשו משהו למען המדינה או למעם עצמם בתוך המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    רק בזה הוא צודק מה עם ביטוח לאומי מה עם משרד הפנים

    נוהגים בפראות, 14/03/07 11:00

    מת להם ילד הם לא מדווחים על מנת להמשיך ולקבל קצבת ילדים.
    לא משלמים ארנונה כלל וכלל.
    לא משלמים מס הכנסה כלל וכלל.
    ועוד כהנה וכהנה .
    שכחתי עושים רישיונות נהיגה אחד עושה לכל הכפר כי הם לא יודעים שפהלא ערבית ולא עיברית

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    סוף סוף חברי הכנסת לא מפחדים לומר את מה שצריך לומר על הערבים (ל''ת)

    י, 14/03/07 10:59

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    נו אז אמרת!!

    עובר, 14/03/07 10:59

    ומה ממשלת קדימה האימפוטנטית שלך מתכוונת לעשות?אז אמרת !

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מה חדש?

    שחר ישראלי, 14/03/07 10:56

    הערבים (בלי להכליל) אכן שקרנים ובוגדניים כולל חברי הכנסת המתחסדים שמגלגלים עיניים לשמים.

    הישובים הערביים אכן מטונפים ומזהמים מי שרוצה לראות במו עיניו שיסע על דרך המוביל מכפ''ס צפונה.

    הערבים אכן לא משלמים מיסים פרט לביטוח לאומי וגם שם הם מרמים כי הם עובדים בשחור.

    הערבים היו ויהיו נטל על המדינה ומהווים סכנה אמיתית לקיומה כמדינה מודרנית ומערבית.

    זאת האמת ואין צורך להסתיר אותה ולהתיפיף.

    הגב לתגובה זו

    • צודק. בתור ערבי אני מתבייש.

      בסאם, 14/03/07 11:30

      לא יודע מאיפה צמחה תרבות השקר הזו. ברור שאנחנו מקובחים אבל אנחנו מביאים את זה על עצמינו.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    גזענות, אצלנו אותו דבר

    בנצי, 14/03/07 10:53

    ואותנו גם לא מקפחים...
    זה מאוד מתאים להתחסדות וגלגול העניים של חלקנו.
    מעניין למה גם בעולם אנו מוגדרים כהכי בלתי נסבלים?
    אולי כי אנחנו לא יודעים לתת את מה שביקשנו לקבל כשהיינו מיעוט?
    עצוב.

    הגב לתגובה זו

    • בנצי, או שאתה תמים או שאתה טיפש.. (ל''ת)

      אחד מהעם, 14/03/07 11:44

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    מ-ל-ך! (ל''ת)

    מיכאל, 14/03/07 10:52

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מדוע אתה לא מפעיל את המישטרה הירוקה?

    פקק תנועה, 14/03/07 10:52

    ובאזורי הארץ?

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מאוד יכול להיות ששקר זה חלק מהתרבות שלהם שהרי אין להם את עשרת

    הדיברות.אל תשקר, 14/03/07 10:43

    ולכן הם משקרים ומשקרים ומשקרים ומשקרים ומשקרים... כדי להשיג את מטרותיהם הנלוזות - והעולם מאמין לשקרים... זאת הבעיה שלנו עם הערבים מאז 1948.

    הגב לתגובה זו

    • אין דיבר ''לא לשקר'' ב10 הדיברות (ל''ת)

      אחד שיודע, 14/03/07 11:15

      הגב לתגובה זו

      • דווקא יש.. ''לא תענה ברעך עד שווא''... (ל''ת)

        אחד שיודע, 14/03/07 12:04

        הגב לתגובה זו

        • אם כבר אז ''לא תענה ברעך עד שקר'' (ל''ת)

          אחד שיודע יודע, 14/03/07 14:16

          הגב לתגובה זו

          • זה אותו דבר רק שעד שווא זה בדברים ולא בשמות

            סער, 14/03/07 16:33

            בכל מקרה, כל הדתות אותו חרטא בשבילי - יוצרים מניפולטיביות כדי לשלוט על מוחם של אחרים...

            הגב לתגובה זו

    • דווקא יש

      שרון, 14/03/07 11:57

      לֹא תִרְצָח, {ס} לֹא תִנְאָף; {ס} לֹא תִגְנֹב, {ס} לֹא-תַעֲנֶה בְרֵעֲךָ עֵד שָׁקֶר. {ס} (שמות כ', יב')

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    צודק צודק צודק!!!!!!!!!!!!!!!!!111111 (ל''ת)

    uu, 14/03/07 10:42

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    טוב בסדר

    אנא ערבי, 14/03/07 10:41

    תנו כסף

    הגב לתגובה זו

    • שלם מיסים ! אני לא צריך לממן אותך.

      Sרור, 14/03/07 10:51

      המועצות הערביות דופקות את
      התושבים שלהם ובונות על דגל
      הקיפוח והמסכנות.

      הגב לתגובה זו

      • ומה איתנו ? (ל''ת)

        השכנים ממזרח, 14/03/07 11:38

        הגב לתגובה זו

        • מה איתכם ? (ל''ת)

          Sרור, 14/03/07 13:01

          הגב לתגובה זו

  • 2.

    הפעם אני מסכים עם כבוד השר !

    יואב, 14/03/07 10:41

    נכון הדברים לא נעימים אבל מאוד נכונים, חלק מהישובים הערבים מגעילים ברמה שלא נעים להכנס אליהם אבל אפשר לומר זאת גם על חלק מהישובים היהודים...למשל קריית מלאכי או אפילו על חלק מירושלים...

    הגב לתגובה זו

    • מדוע עזרא, תומך פנוי היהודים מביתם

      נביל, 14/03/07 13:49

      ואחד מנערי שרון, מביא מציאות זו דווקא עכשו?

      פשוט מאוד. הוא מבין שימיה של ממשלת ישראל ספורים והוא רוצה להוכיח שהוא עדיין שייך לימין ושהליכוד יקבל אותו בחזרה....

      הגב לתגובה זו

      • למה מה רע בפינוי אותם יהודים?

        סער, 14/03/07 16:34

        סליחה? מאיפה באו הכספים לאותם התנחלויות? ממכם? ERRR תשובה שגויה.

        הגב לתגובה זו

        • סער! באם אינך מבין אז מה אתה עושה

          נביל, 14/03/07 20:20

          במדינת היהודים. לך לך מכאן וקח איתך את כל חבריך מהשמאל בטרם תאחרו את המועד...

          הגב לתגובה זו

  • 1.

    הלוואי ואני הייתי יכול לרמות את האפיה שלוקחת לי 75% מיסים ושמה עלי (ל''ת)

    ז', 14/03/07 10:38

    הגב לתגובה זו

    • גם אצל חרדים זו מצווה לרמות את המדינה (ל''ת)

      עידו, 14/03/07 12:59

      הגב לתגובה זו

      • מחפש מישהו שילמד אותי לרמות את הרמאים האלה! בבקשה! (ל''ת)

        גונב מגנב, 14/03/07 13:44

        הגב לתגובה זו