• 86.

    אולמרט בנאום הבכיינות אמר אמת ''שיקרתי לוינוגרד'' !!!

    אריה שניפר, 17/03/07 12:51

    רציתם מהלך יבשתי בשבוע הראשון?? לסכן חיי חיילים???

    כך טוען אולמרט בנאום הבכיינות שלו אתמול.

    אולמרט אומר לעל מנת לא לסכן חיי חיילים במהלך יבשתי הואמנע את המהלך והציל הרבה חיילים מלהיפגע!!!

    אולמרט על מנת לחסוך בחיי חיילים העדיף שאזרחי ישראל בצפון ישלמו בחייהם!!!

    זה מה שאולמרט טוען קשה להאמין!!!

    אצל אולמרט התהפכו היוצרות העורף ואזרחים תמימים צריכים להגן על חיי חיילים!!!

    אולמרט השתגע והוא עוד רוצה להמשיך להנהיג את המדינה.

    כדאי להיות אצל אולמרט חייל אתה מוגן ובטוח!!

    אסור להיות אצל אולמרט אזרח ישראל אתה בסכנת חיים כאזרח!!!

    זה מה שאולמרט אומר !!

    לא יצאתי בשבוע הראשון למהלך יבשתי על מנת לא לסכן חיי חיילים!

    העדפתי לסכן במשך 34 יום את אזרחי ישראל בצפון כשני מליון תושבים הפכו לפליטים ורבים נהרגו.

    הכל על מנת לא לסכן חיי חיילים!!!

    אתם מבינים מדוע נכשלנו???

    אולמרט אומר במפורש שהוא העדיף לסכן חיי אזרחים ולא את חיי החיילים.

    איך אם כך יכולנו לנצח???

    זו צריכה להיות השאלה היחידה אשר תסביר לוינוגרד שאולמרט הוא אחראי לכשלון גדול הוא ואין אחר!!!

    צריך להזכיר אולמרט טען עד נאום הבכיינות שלו שצהל לא ביקש ממנו מהלך יבשתי מעולם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    סוף סוף אלוהים משלם לך עמיר פרץ על מה שגרמת לי ולמשפחתי ולבני שנכה

    יהודה ברזלי, 14/03/07 11:07

    צהל ושאלוהים ימשיך לשלם לך עמיר פרץ בכל חומרת הדין אמן.אמן.אמן.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    יופי כל שנה תחליפו את כל הממשלה

    יורם, 14/03/07 10:40

    מדינה מצויינת כל שנה מחליפים את כל המנהיגים ואח''כ בוכים שאין תכנון אין יציבות אין עם מי לדבר....

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    ומה עם שרי הקיבנימט הבטחוני,שם אושרו התוכניות, (ל''ת)

    לערוף ראשים ו, 14/03/07 08:42

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    אף אחד לא יקום

    אילן, 14/03/07 01:49

    לפוליטיקאים שלנו יש עור עבה במיוחד.
    הם לא יתפטרו מרצונם.נאלץ לסבול אותם גם במלחמה הבאה.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    BIBI LA SHILTONZ (ל''ת)

    viclick, 13/03/07 23:35

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    ארורים מגרשי היהודים (ל''ת)

    עד עולם, 13/03/07 23:11

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    בסטטוס הנוכחי אין מנדט לממשלת האסונות בראשות אולמרט (ל''ת)

    ארנון, 13/03/07 22:19

    הגב לתגובה זו

    • הוּא פָּשוּט זִיגְזוֹנֵר.... לֹא פָּחוֹת אַף לא יוֹתֵר....

      אלכס, 13/03/07 23:15

      הוּא פָּשוּט זִיגְזוֹנֵר.... לֹא פָּחוֹת אַף לא יוֹתֵר....
      כְּלוּם יִיתָּכֵן כִּי בְּלַהֲטוּטָיו הַפּוֹלִיטִיים,
      אֶת חַיֵי בָּנֵינוּ יַצְלִיחַ מֵחָדָש לְהַחֲזִיר ? לְשַחֲזֵר ? לְמַחֲזֵר ?
      אוֹ שֶמָא אֶת רֶצֶף-זִיגְזוּגָיו-פִישוּלָיו-כִּשְלוֹנוֹתָיו בִּלְבָנוֹן
      יְנַסֶה-יִשְתַּדֵל בְּכָּל מְאוֹדוֹ לְמַזְעֵר ?
      עַד מָתַי, בְּאֲחִיזָתוֹ בְּקַרְנוֹת הַמִזְבֵּחַ, בְּהִיצָמְדוּתוֹ לְכִּסֵא הַשִלְטוֹן-הַהוֹן-הַשְרָרָה,
      בָּנוּ יִתְעַמֵר ? אֵלֶינוּ כֹּה-יִתְאכְזֵר ?
      עַד מָתַי אֶת דַּמֵנוּ יַּקְפִּיא ? אֶת לִיבֵּנוֹ יְצָמְרֵר ?
      עַד מָתַי בְּעֶמְדוֹתָיו יִתְחַפֵּר ? יִתְבַּצֵר ? יִתְמַסְמֵר ?
      הַאִם חַיֵינוּ, בְּאַרְצֵנוּ שֶלָנוּ, הָפְכוּ אָכֵן לִהְיוֹת לְגַמְרֵי הֶפְקֵר ?
      עַד מָתַי הַצְהָרוֹת-סְרָק יַפְרִיחַ ? הַבְטָחוֹת-שָוְוא יַשְמִיעַ ?
      לאֲוִיר הַעוֹלָם כָּך יַמְשִיך אוֹתָן לְפַזֵר ?
      עַד מָתַי יַמְשִיך לַעֲסוֹק רַק בְּעַצְמוֹ ?
      עַד מָתַי יִפְצַח בְּהִמְנוֹן לְאִישִיוּתוֹ ? שִירַת-רִינַת נִיצָחוֹן וּפְּאֵר ?
      עַד מָתַי אֶת שְמוֹ בַּחוּצוֹת יְקַלֵס ? יְפַאֵר ? יְהַדֵר ?
      עַד מָתַי שִירֵי הַלֵל וְהֵידָד עַל עַצְמוֹ בִּלְבַד יְשוֹרֵר-יְזַמֵּר ?
      עַד מָתַי בְּרַחֲבֵי תֵּבֵל יַרְעִיף חִיוּכִים ? אַחֲרֵי מַנְהִיגֵי-מְדִינוֹת בִּשְקִיקָה יְחַזֵר ?
      מַדּוּעַ כְּמוֹתֵנוֹ, מִתַּעֲנוּגוֹת הַחַיִּים, הוּא אֵינֶנוּ, וְלוּ מְעַט, מִתְנַזֵּר ?
      הַאִם לֹא יִשְכַּח עִם שוּבוּ, עַל קִבְרָם שֶל בָּנֵינוּ, לְהַנִיחַ אַף זֵר ?
      כְּלוּם אֵינֶנוּ חוֹשֵב, כִּי אָכֵן הגִיעָה אַף עֵת, בָּה אֲנַחְנוּ,
      לְצַד דְיוּקָן בְּנֵנוּ-בִּתֵנוּ, בְּמִסְגֶרֶת שְחוֹרָה אוֹתוֹ כְּרֹאש מֶמְשָלָה, נְמַסְגֵר ?
      אוֹ שֶמָא מַמְתִּין-מְחַכֶּה הוּא לִרְאוֹת עַד כִּי הַמְדִינָה וְהַמֶמְשָלָה בְּרָאשוּתוֹ
      תִּתְפּוֹגֵג ? תִּתְפּוֹרֵר ? תִּתְפַּזֵר ?
      ''מָה נָאוּו עַל הֶהָרִים רַגְלֵי הַמְבַשֵר?''
      מִי הָיָה מַאֲמִין.... ? מִי פִּלֵל.... ? מִי מִלֵל.... ?
      מִי יָכוֹל הָיָה לְשַעֵר.... ?
      ...אֵיזֶה פּוֹלִיטִיקָאִי מַמְזֵר.

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    אם שמתם לב, הממשל בארצות הברית כבר מישם

    Avi Ecuador, 13/03/07 21:19

    מסקנות לגבי ממשלת ישראל, הם מתרחקים מפרץ וראש הממשלה ומנסים להתחמק מקרבתם בכדי לא לשייך את עצמם לכישלונות ולשלומאליות.
    חחח, תארו לעצמכם שישיכו את בוש לשר ביטחון עם משקפות ומכסים בעיניים.
    טוב, גם העם הבין במי ומה מדובר הבעיה היא אם הצוות שבנה אולמרט ''לחקור'' לא יהיה מכור

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    רק את המשיח יכול להיות מושלם.

    בוריס ד, 13/03/07 20:05

    לדעתי ועם כל כאב על ריבוי קורבנות במלחמת לבנון האחרונה
    אפילו שמסקנות הועדה מוצדקים באופן עקרוני.
    לפי הבנתי את הממשלה באופן מהותית הגיבה על התקפות הזבללה נגד מדינת ישראל באופן תקין,
    כפי שחייבת לנהוג מדינה ריבונית, שחל אליה אחראיות על שלום ציבור.
    את הבעיה העיקרית לכישלונות שצבא לא היה מעודכן ומוכן למלחמה נגד חיזבללה, ואחת מסיבות
    שבמקום להתכונן ללחימה נגד אויב צה''ל ורמטכ''ל התעסקו עם פינוי ישובים יהודיים.

    שר הביטחון הוא מינוי פוליטי, אבל הוא פעל לפי יועץ אנשים שיודעים עניין.
    לו הייתי מאשים את הדרג המדיני, אז בעד צייתנות יתר לאמריקאים, כאשר
    עצרו פעילות צה''לי באמצעה משימה, שהתנהלות כזה גורם לקורבנות מיותרות.
    בגלל כשלונות צבא במלחמה זאת צריך להאשים את אלה שהזניחו את
    ענייני ביטחון לטובת של עצמן, שקדמו לאולמרט.
    יש פה אינטרסנטים.
    צריך לתקן את כל חברה שלנו.
    אין לנו מנהיגות ראויה.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    ''אז מה''?

    אליס, 13/03/07 18:22

    ....מישהו זוכר את ועדת אגרנט שחקרה את מחדלי מלחמת יוה''כ.,ראשים הועפו, התפטרו, אז מה שהוא השתנה? למעט האנשים. אותו מחדל מודיעני שהתעלם מהעובדה מפעולות ההסחה, [''תימרוני הצבא המצרי] סמוך לתעלה,תהליך קבלת החלטות שגוי ובדיעבד,גיוס אנשי מילואים אחרי פרוץ הקרבות בעיות לוגיסטיות משמעותיות של הצבא, ציוד צבאי בלתי כשיר ועוד. גם אם יודחו אולמרט ופרץ, שהיו בראשית כהונתם, הרי הבעיה לא תיפתר, המנטרה ''יהיה בסדר'' מלווה ותלווה אותנו תמיד. מה שבטוח שכל העליהום הזה, משרת מצויין את אויבנו, ומזיק מכל בחינה לתדמיתה של מד''י.לצערנו הרב ולאסוננו, אין ולו מנהיג אחד הראוי לנהל את המדינה האומללה הזו.

    הגב לתגובה זו

    • מְדִינָה מִקְרִית

      אלכס, 13/03/07 19:24

      מְדִינָה מִקְרִית
      שִקְרִית ... אַך עִבְרִית !
      אַקְרָאִית, עֲמָמִית, אֲרָעִית,
      מְדִינָה לְמַרְאִית.

      מְדִינָה עִיזִית,
      נִבְזִית, לוֹעֲזִית,
      אֲחוּזַת תְּזָזִית,
      יְלָדֶיה, אֲבָנֶיה, גָּזִית.

      עַם מְנוּוָן,
      מעֲרָכָיו מְרוּקָן
      אָדִיש, רָדוּם, שַאֲנָן,
      רְדוּף קוֹרְבָּן וחוּרְבָּן.

      חֶבְרָה אֲרוּרָה
      מְעוּרְעָרָה, רְעוּעָה,
      רָעָה וגְרוּעָה
      עֲמוֹרָה וגְמוּרָה.

      מְדִינָה הבְּנוּיָה על כַּרְעֵי תַּרְנְגוֹלֶת
      עַם השָרוּי (לנֶצַח?) בְּתוֹכְכֵי מְעַרְבּוֹלֶת -
      מֶמְשָלָה בְּלִי תּוֹרָה... בְּלִי קֶמָח... בְּלִי סוֹלֶת...
      סָפֵק, אִם לִבְסוֹף, תִּיוָותֵּר בְּקוֹשִי גוּלְגוֹלֶת.

      נ. ב.

      לא רק הממשלה הנוכחית. גם הממשלה הבאה.

      הגב לתגובה זו

      • אלכס, הפעם הגזמת, לא צריך להתיאש לגמרי.

        חייל וותיק, 14/03/07 03:34

        אני מאמין שעם הנהגה ראוייה אפשר להשתקם.

        הגב לתגובה זו

  • 75.

    אתם עוד תראו, פרץ יצא גדול!

    אני אני אני אני, 13/03/07 18:20

    להלן הסיבות:
    1. הם (כל המושחטים) סידרו אותו והכריחו אותו להיות שר בטחון אפילו שהוא רצה להיות ראש ממשלה או לפחות שר אוצר והם לא נתנו לו וגם כן לא עשו לו כבוד.
    2. שרי הבטחון וראשי הממשלה הקודמים אשמים.
    3. הגנרלים (חוץ מגבי שהוא סחבק של עמיר) הם גם כן מושחטים, גם לא מבינים שום דבר חוץ מקדורים, והם גם כן מקנאים בעמיר (למה בדיוק ? אולי בגלל השפם?)
    4. עמיר הוא שר בטחון מהאזרחות וזה חשוב מאד (אבל רק עמיר ושני המקורבים שלו יודעים למה).
    5. עמיר כל כך חכם שהוא יודע ורואה הכל אפילו דרך הכיסויים של משקפת.
    6. לעמיר יש הרבה נסיון בין לאומי. הוא דיבר עם המלך (מה איזה מלך? - המלך של מרוקו) וגם נסע באוירון לאמריקה איפה שהאמרקאים האלה גם כן הם מקנאים בו ולא רוצים לראות אותו.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    וינוגרד צריכים לזכות את מפקדי האוגדות ולמצוא את האשמים האמיתיים:

    וינוגרד תעשו, 13/03/07 18:07

    פרץ, אייזנקוט, קפלינסקי , חלוץ, סמי תורגמן סגנו של אייזנקוט ור' אמ''ן כולל מפקד 8200!!!

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    אסור שבגלל וינוגרד הליכוד יחזר לשלטון.המושחתים האלו הרסו את המדינה

    SAMI, 13/03/07 18:05

    כדרכם בקודש, ביבי והליכוד הם יודעים הכול בדיעבד.-אולי כדאי לזכור שבתחילת המלחמה כל חברי הליכוד כאחד תמכו בצעדו של אולמרט ורק כשהוברר שהמלחמה לא הייתה הצלחה גדולה הם החלו להצניע את תמיכתם במלחמה כאשר זו פרצה.
    אגב,אילו אולמרט לא היה יוצא למלחמה, מן הסתם ביבי יחד עם כל הליכוד היו מאשימים את רה''מ בכול מה שקורה לנו בגלל שלא יצא למלחמה. כי זה מה שהליכוד יודע לעשות: לצאת חוצץ נגד כל דבר בדיעבד ולהרוס את המדינה כאשר הם בשלטון.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    דן חלוץ-לא הבין תפקידו ומטרות המלחמה

    ארגמן סביון, 13/03/07 18:05

    לכן לא ברור איזו אחריות נדרשת ממנו?הבחור היה עסוק במסחר כמו אחרון הסוחרים דאג לעניין רווח והפסד
    בניירות הערך שהחזיק בבנק לאומי.מציין דן שומרון (רמטכל לשעבר) דו''ח שפרסם במפורש''דן חלוץ לא ידע ולא הבין מטרות המלחמה'' וזה אדם ש''ישן טוב'' כאשר הטילו פצצה בעזה.זה מעיד אלפי מונים על אישיותו ההרפתקנית והמוחצנת.אשרינו שבזה העם שילם מחיר מעשיו הגדולים למען האומה.ברוך שפטרנו מצרות העתידים ממנו.

    הגב לתגובה זו

    • יש מי שבפרוץ המלחמה העסיק מחשבתו בבורסה ובמניות והיתה אזרחית

      תמרה, 13/03/07 18:37

      אלמונית (בקרית-שמונה), שאת כל עיתותיה וזמנה במלחמה הקדישה להצלתם של חיות.
      יישר כוחך, אזרחית-אלמונית !

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    כן יאבדו כל מחריבי עמונה ואויבי ההתיישבות ביש''ע! (ל''ת)

    גדי, 13/03/07 18:03

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    אהוד , עוד 30 יום למניאק . (ל''ת)

    דני, 13/03/07 17:59

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    כנראה שערוץ 2 ניסו לעשות טוב לאולמרט

    גל, 13/03/07 17:56

    אבל זה לא הצליח להם בזה

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    אבל זה היה ברור לא??!! (ל''ת)

    צבי רוזן, 13/03/07 17:50

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    וכרגיל, המבקר אכל אותה בגדול

    גור צייתן, 13/03/07 17:34

    וינוגרד ראשון בשטח
    וינוגרד בכותרות
    וינוגרד בחדשות
    ומי שחלם, מי שהתעקש, מי שרדף אחרי כותרות - הכל נשמט מתחת ידיו.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    לא צריך ועדות! יותר פשוט לשאול את נסראלה. והוא יגיד לנו בדיוק מי

    טורונטו, 13/03/07 17:26

    אשם ומה חלקו בכל שלב.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    לא לאפשר להם הפעם להתחמק.

    יודקביץ, 13/03/07 17:26

    על כ ל הממשלה ללכת, יש לבחור ראש ממשלה חדש. כי לא יכול להיות גרוע מאולמרט! אין לעם ולציבור זמן יותר. הם צריכים להתפטר!
    יש עוד אישיות חשובה ששמה בנימין הנתניהו, העיתונות תצטרך לרדת ממנו ואז יהיה לנו ר''מ ראוי!

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    עכשיו קדימה מחפשים ראש ממשלה.

    והעם מחפש, 13/03/07 17:23

    הם בטח ישימו את ציפי לבני במקומו... לא בגלל שהיא ''אשה מיוחדת עם ראש על הכתפיים ותוכניות מרחיקות לכת'', אלא בגלל שהיא היחידה ששמה לא נקשר לשחיתות, ככה זה עכשיו בוחרים ראשי ממשלה לפי מה שהוא לא עשה.
    וציפי? כשאתה לא עושה כלום, כלום לא דבק בך.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    מזלנו שמבקר המדינה נכנס לתמונה, אחרת ועדת וינוגרד היתה ממציאה לנו

    טורונטו, 13/03/07 17:23

    דוח ממלחמת הכוכבים. מבקר המדינה התריע בשער, ולועדת וינוגרד לא נותר אלא להפיץ דוח מדויק הכולל סימון של המודחים.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    670 חיילי צה''ל נהרגו במהלך שלום הגליל

    יגאל, 13/03/07 17:18

    למי שלא זוכר 670 חיילי צה''ל נהרגו במהלך מלחמת לבנון
    אתם כל כך בטוחים שאלמרט היה צריך מהלך קרקאי גדול?

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    מה יש לחדש לנו? העיקר ידוע - האנשים האלה היו צריכים להקדים את חלוץ

    עממי, 13/03/07 16:57

    וללכת הביתה. כל יום שהראש ושר הביטחון יושבים שם מיותר ואף מזיק.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    יאללה, קדימה והביתה! (ל''ת)

    ירו, 13/03/07 16:53

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    אולמרט ייצא גבר מהועדה (ל''ת)

    מבין, 13/03/07 16:44

    הגב לתגובה זו

    • מה-זה גבר.. הודה שתכנן את הפיאסקו מראש, פשוט גאון. שיתפטר! (ל''ת)

      איתי, 13/03/07 17:37

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    יש להם החלטה אחת פזיזה והיא לצאת למלחמה המיותרת הזו

    שמאלני, 13/03/07 16:42

    גם הם אשם כי הוא תמך במלחמה

    הגיע הזמן שיבינו כאן שכוח לא פותר כלום

    הגב לתגובה זו

    • קישקוש

      @, 13/03/07 16:59

      המחדל הוא באופן ניהול המלחמה, לא בהחלטה לפתוח בה.
      לאנושות יש נסיון של אלפי שנים של פתרונות מוצלחים באמצעות כוח.
      במקרה הנכחי היתה הצדקה וחובה מוסרית להלחם בטרוריסטים.

      הגב לתגובה זו

    • כח לא פותר כלום????!!!

      אז למה ערבים, 13/03/07 17:11

      כל הזמן פותרים בעיות ומשיגים דברים, ואנחנו הרי אנחנו יודעים שאי אפשרלפתור בעיות עם כח- תמיד מתקפלים?
      סמולנים נמאסתם!!!

      הגב לתגובה זו

    • ההחלטה היתה פזיזה מכיוון שלא הוגדרה מטרה למלחמה.

      איתי, 13/03/07 17:44

      אי אפשר לצאת למלחמה בלי להגדיר מראש מה המטרות שרוצים להשיג.

      מטרות אפשריות שבגלל כולן לגיטימי לצאת למלחמה ושאף אחת מהן לא הוגדרה מראש:

      - חיסול מערך הקטיושות בדרום לבנון (לא הוגדר כמטרה - לא ניסו להגיע לליטאני)
      - חיסול החיזבאללה כארגון (לא הוגדר - לא ניסו להגיע לביירות)
      - פגיעה בתדמית החיזבאללה בלבנון (לא הוגדר - האוכלוסיה הלבנונית לא שילמה מחיר משמעותי)

      בעצם, מה שהיה זה שנכנסו ללבנון, ישבו חודש בבינת ג'בייל בלי לזוז וחטפו אש. ועל זה אולמרט ופרץ צריכים לתת את הדין.

      הגב לתגובה זו

    • דווקא כוח פותר המון

      בן, 13/03/07 18:13

      ראה שביתות, בנק ישראל, מה שהערבים משיגים באמצ עות פיגועים, מלחמת השחרור, ששת הימים. יותר נכון, מהלכים מדינים והידברות לא פותרים שום דבר. רק אם היה סבב אלימות לפני כן.

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    לא היתה ברירה

    תפוחי, 13/03/07 16:40

    אין ברירה אחרת. משום שאם לא היו מסקנות אישיות, ושני הליצנים האלה היו מנהלים את המערכה הבאה,תוצאותיה היו באחריות של חברי הוועדה.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    חבל שלא מדייקים בפרטים

    אבי, 13/03/07 16:34

    קוראים יקרים שימו לב כי בהודעה שיצאה מטעם הועדה לתקשורת כתוב שהדו''ח יכלול ''מסקנות לגבי אחריותם של ראש ממשלה שר הבטחון והרמטכ''ל'' - בכתבה שזה עתה קראתם כתוב ''יכלול מסקנות נגד ראש...... וכו''' יחי ההבדל הקטן - יש לנו תקשורת בזיונית שלא יודעת הבנת הנקרא וממציאה חדשות בעצמה, יוצרת כדורי שלג שפוגעים ולא עושה עבודתה בנאמנות, זהירות ואובייקטיביות.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    חברים... לא משנה מה תהיה מסקנת הוועדה! זה הכל עליכם!

    אופיר, 13/03/07 16:34

    זה אשמתכם!
    בבחירות הבאות, תזיזו את הישבן המתלונן שלכם לקלפי במקום לרשום תגובות באינטרנט על כמה שהמדינה דופקת אתכם!

    קדימה לבחירות !!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    לא עוד דוחות מפוברקים של תחקירנים משוחדים ! רק וינוגרד !!! (ל''ת)

    אליהו, 13/03/07 16:27

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    לצערי הועדה פועלת לנקות את אולמרט

    עבדו עליכם, 13/03/07 16:25

    הרי ברור שההחלטה לצאת למלחמה הייתה במקום. אף ועדה גם לא תקבע שלראש ממשלה אסור לצאת למלחמה. ההתנהלות של השלישיה במלחמה עצמה הייתה מזעזעת. לכן פרסום דו''ח שעוסק רק ביציאה למלחמה פירוש הדבר טיוח ההתנהלות האיומה של אולמרט במלחמה. פשוט מדינה מושחתת. בושה. כל אלו שבטוחים שהאמת תצא לאור אולי לא הבנתם אבל עבדו עליכם שוב.

    הגב לתגובה זו

    • לצערי, אני נוטה להסכים איתך

      בני, 13/03/07 16:35

      ההחלטה לצאת למלחמה הייתה נכונה.
      ההתנהלות של מלחמה הייתה שערורייתית וההחלטה ב48 השעות האחרונות היו פליליות ועליהן צריך את התשובה המהירה ביותר.
      מדוע שלח אוגדה וחצי לליטאני לאחר הסכם הפסקת אש?

      הגב לתגובה זו

      • מדוע לא שלח את החיילים לליטאני ביום הראשון?

        איתי, 13/03/07 17:45

        אם היה עושה כן, 95% מהקטיושות לא היו יכולות להגיע לישראל.

        הגב לתגובה זו

    • קצת הבנת הנקרא

      דוד, 13/03/07 17:04

      כתוב שדו''ח הביניים שיפורסם בעוד חודש יתייחס לתחילת המלחמה. הדו''ח המלא יתייחס גם לשאר (בהודעה עצמה כתוב לגבי הדו''ח הסופי: ''החלטות הדרג המדיני בהמשך המערכה, כולל החלטה על תנאי הפסקת האש והלחימה ביומיים האחרונים אחרי שהתקבלה ההחלטה במועצת הביטחון'')

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    שלושת המוסקיטרים בתמונה

    דורון, 13/03/07 16:23

    שלושת המוסקיטרים בתמונה הולכים הביתה לפי הסדר מימין לשמאל

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    פרץ-אולמרט-ליבני. תפטרו אותנו מעונשכם לכו הביתה כבר !!!!!!! (ל''ת)

    ינון, 13/03/07 16:17

    הגב לתגובה זו

    • הם לא ידעו כי דמם לא ייחשב בדמים....

      נתן, 13/03/07 23:12

      אילו משוררנו, נתן אלתרמן, היה חי היום, לא מן הנמנע שהיה צריך לכתוב כך את שירו ''מכל העמים''. השיר מוקדש לשַרְשֶרֶת אֲרוּכָּה-אֲרוּכָּה שֶל קוֹרְבְּנוֹת-שָוְוא וְחִינָם. בָּנִים אֲשֶר חֵרְפוּ נַפְשָם, הִקְרִיבוּ עַצְמָם וְנָפְלוּ בְּמִלְחֶמֶה-הַרְפָּתְקָנִית-אוּמְלָלָה-נִמְהָרָה-אֲרוּרָה-רַשְלָנִית-מְטוּפֶּשֶת-פוֹשַעַת-כּוֹשֶלֶת-מרוּשֶלֶת-נִכְשֶלֶת-מְיוּתֶּרֶת-נִמְנַעַת. מִלְחֶמֶת הַרְפָּתְקָה פְּרִי רַשְלָנוּת מְדִינִית-פּוֹלִיטִית-צְבָאִית, הַפְקָרָת חָזִית ועוֹרֶף (איך... איך... איך... וכיצד יוצאים כך למלחמה ? כל-כך בלתי מוכנים ? כל-כך בלתי-ערוכים ? הֵן מבחינת אנדרלמוסיה עצוּמה, באלאגן נורא ותוֹהוּ ובוֹהוּ רב אשר שרר בחזית והן מבחינת הפקרתו הטוטאלית של העוֹרֶף), הֶפְקֵרוּת אֲרוּרָה, נוֹרָאָה ופּוֹשַעַת שֶל ''הַנְהָגָה'' רַאַוְותָנִית-יְהִירָה-יוֹמְרָנִית-מְזַלְזֶלֶת, חַסְרַת-טִיפַּת תְבוּנָה, נֶעֱדֶרֶת שֶמֶץ נִיסְיוֹן, בּוּרָה בהֲבַנָת מַשְמָעוּתָם העָמוּקָה שֶל עֶרֶך חַיֵי-אָדָם. ''הַנְהָגָה'' שֶל מֶמְשָלָה עָלוּבָה-שַחְצָנִית-רַשְלָנִית-חוֹבְבָנִית-רַאֲוְותָנִית-גַאֲוְותָנִית-זַלְזְלָנִית-מִתְהַלֶלֶת-מִתְהַדֶרֶת-מְבוּלְבֶּלֶת-מִתְפָּאֶרֶת-קִצְרַת-רוֹאִי-שְבֵעַת-רָצוֹן מְעַצְמָה וּמִמַחדָלֶיהָ. מֶמְשָלָה אֲשֶר אוּגְדוֹתֶיהָ מְאַגֶדֶת-אוֹגֶדֶת, בְּנַדְנֵדֶה מִתְנַדְנֶדֶת, במְלָאכְתָה-מְשִימָתָה-מִלְחַמְתָּה-מערכתה השְלוּמִיאֵלִית מעוֹלָם לא הַיתָה, באֱמֶת ובְּתָּמִים, מְרוּכֶּזֶת-מְמוּקֶדֶת. בהֵיעדֵר תכְנִית-מאוּרְגֶנֶת-מְסוּדֶרֶת-מְתוּכְנֶנֶת, בְּלִי-כל מַטָּרוֹת בְּרוּרוֹת בְּעַצְמָה-בְּעַמָה בּוגֶדֶת. בְּמֵי-מַדְמֵנָת-מֶחְדָּלֶיהֶ מִתְמוֹגֶגֶת-חוֹגֶגֶת. עֲבוֹדָתָה מְטַרְפֶדֶת. בָּנֶיהָ עוֹקָדֶת. עַל דָּמָם (בִּשְבִיעוּת רְצוֹנָה העַצְמִית) מְרַקֶדֶת-רוֹקֶדֶת-שוֹרֶדֶת.

      בִּצְעוֹד נערינו אֱלי מִלְחֶמֶת חִינָם-שָוְוא-וְשוֹלָל
      את חמת ישראל לא שמענו
      כי אתה בחרתנו כַּאֲשֶר עוֹד הַיִינוּ עוֹלָל
      אהבת אותנו ורצית בנו.

      כי אתה בחרתנו מכל העמים
      מסינים, מהודים, מדנים
      אך בצעוד בנינו אל תוך בְּסִיסִים –
      נערים ישראליים, בחוּרִים נְבוֹנִים,
      הֵם לֹא יַדְעוּ כִּי דָּמָם לא ייחַשֵב בַּדָּמִים...
      הֵם לּא אָמְרוּ לְמִשְפַּחְתָם: אַל תַבִּיטוּ !
      ְ
      ורבה דאגה להישרדות-פוליטיקאים
      וקריירות קצינים פן יוּפסָקוּ
      אך המשך חייהם של קורבנות חפים
      על אספלט, טְרָשִים וסְלָעִים יְקוּפְּדוּ !

      עיניהם מדברות: אל תַבִּיטוּ, האֵם, הַבֵּן, האָב וְהבַּת,
      אֵיך שוּרוֹת אֲרוּכוֹת הוּנַחְנוּ...
      תְמִימִים וצְנוּעִים וידוּעִים לשֵם,
      רק לא טוב לחיים הוּכָנוּ...

      עיניהם מדברות עוד דברים אחדים:
      אֱלוֹהֵי האָבוֹת ידענו
      כי אתה בחרתנו מכל העמים
      אהבת אותנו ורָצִיתָ בנו !

      כי אתה בחרתנו מכל העַמִים
      לְהָרֵג מוּל כִּסֵא כְּבוֹדך,
      ואתה את דָמֵינוּ אוֹסֶף בכַּדִים
      כִּי אֵין לוֹ אוֹסֶף אַחֵר זוּלָתֶך.

      ואתה מְרִיחוֹ כְּמו רֵיחַ פְּרָחִים
      ואתה מְלַטְפוֹ במִטְפַּחַת,
      ואתה תתבענו מִיְדֵי הרמטכ''ל דָן חָלוּץ
      ומִיְדֵי אוֹלְמַרְט-לִבְנִי-פֶּרֶץ-פֶּרֶס,
      שוֹפְטֵי בֵּית-המִשְפָּט ה''עֶלְיוֹן'' ושְאָר פּוֹלִיטִיקָאִים
      ומִיְדֵי הַשוֹתְקִים גַם יַחַד !

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    הערבים אשמים הם התחזקו וזה לא מחדל זה אסון (ל''ת)

    ב''ק, 13/03/07 16:10

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    המחדל הוא בתפיסה האסטרטגית

    דיפני, 13/03/07 15:56

    גם של הצבא וגם של הדרג המדיני. ניהול המלחמה הוא צעד טקטי ופה כנראה נכשלנו אבל המחדל הגדול הוא אסטרטגי. כלומר התפיסה ''שצה''ל יכול לנצח''. מסתבר שנגד אירגון טרור ''צה''ל לא יכול לנצח'' ומכאן שיש לשנות את מבנה הכוח. יש לבנות את התגובה על ''מכה חזקה'' (ולא על הכרעה) כך שלא יהיה כדאי לאויב לפגוע בנו. מכאן שאם התפיסה האסטרטגית לא תשתנה גם המנהיגים הבאים יעמדו לפני ועדת חקירה נוספת. הגיע הזמן שנלמד משהו!

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    NRG זה האתר שהכי פחות מצנזר,Y NET ,וואלה אסון

    כולם יודעים, 13/03/07 15:52

    כולם יודעים שNRG הוא הישר ביותר בין 3 האתרים הגדולים,בY NET וואלה מצנזרים ללא רחמים תדובות מימין,לכן אני לא טורח להגיב שם,וNRG הוא אתר הבית שלי

    הגב לתגובה זו

    • צודק. כתבתי נגד אברמוביץ ןלא פירסמו

      יפת, 13/03/07 16:03

      מעניין למה. פעמיים.

      הגב לתגובה זו

    • אין ספק, לפחות בעיני, כי זו המעלה המרכזית והיתרון העיקרי

      אלכס, 13/03/07 16:20

      שיש לרשת NRG על מתחריה. גם צוות הכתבים של רשת זו מעולה ביותר. הצינזור אותו מבצעים ברשת Y-NET ובעיקר ברשת WALLA משול בעיני לאינדוקטרינציה. העורכים או המצנזרים של הרשתות המתחרות רוצים בצנזרם את תגובות קוראיהם לגרום לכך שהקוראים לא יאמרו את מה שהם אומרים או לא יחשבו את מה שהם חושבים או לא יכתבו את מה שהם כותבים. מה שמזכיר כמובן את ג'ורג' אורוול מחד ואת קונרד לורנס מאידך (אשר כתב בספרו ''על שמונת פשעי האנושות'' כי הפשע השביעי של האנושות היא האינדוקטרינציה).

      הגב לתגובה זו

      • walla זה בבעלות הארץ וזה מסביר הכל (ל''ת)

        ד, 13/03/07 17:13

        הגב לתגובה זו

    • מה שנכון, נכון. (ל''ת)

      שימי, 13/03/07 16:52

      הגב לתגובה זו

    • מסכים! דעות שאינן מיישרות קו עם גוש שלום לא מתקבלות בברכה בYNET

      אלי, 13/03/07 17:20

      יש בעיה רצינית של חוסר איזון בתקשורת הישראלית.

      הגב לתגובה זו

    • YNET זה האתר עם הכי הרבה צנזורה מחליאה ואינטרסים - אתר של חלאות

      משה לופיאנסקי, 13/03/07 17:21

      הכל שם רקוב וטבול באינטרסים - מזכיר אתר בסין או בטורקיה

      הגב לתגובה זו

      • אני נכנס לשם פעם או פעמיים בחודש

        Avi Ecuador, 13/03/07 22:54

        לא מגיב באופן עקרוני, אם תשים לב התגובות לא חלב ולא בשר, סתם בזבוז זמן.

        הגב לתגובה זו

    • האתר בנוי מצוין / הרקע הציבעוני, ואפשרויות התגובה פשוט-10

      10 אותי מצנזרים, 13/03/07 17:58

      ואני מודה להם עלכך, יש פעמים שהזעם עולה על השכל הישר, ואני מיתפלל שיצנזרו אותי!

      הגב לתגובה זו

    • הם מושפעים מהמגיבים ורובם משוכנעים בשהמגיבים כותבים

      Avi Ecuador, 13/03/07 22:56

      השמאל פשוט לא עומד בביקורת.

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    זה התחיל עם אהוד ברח{ברק}והסתיים עם חברו אהוד חובב נדלן . (ל''ת)

    לברוח מהמדינה, 13/03/07 15:49

    הגב לתגובה זו

    • תברח מהר וקח איתך את ביבי !!! (ל''ת)

      הלואי, 13/03/07 18:21

      הגב לתגובה זו

      • ביבי הטוב ביותר!!!די נמאס מקשקשנים!! (ל''ת)

        הלוואי ויעלמו, 13/03/07 18:42

        הגב לתגובה זו

  • 46.

    ************ כולם היו בעד תגובה צבאית חזקה !!******** (ל''ת)

    לא לשכוח !!, 13/03/07 15:48

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    דיי! נמאסתם!

    איתמר הפיקכח, 13/03/07 15:44

    נמאסתם כבר על כולנו! לכו הביתה! מה לא ברור? נכשלתם ובגדול! אתם בושה למדינה שלנו ממש! כמה נזק עוד אפשר להסב למדינה המופלאה שלנו?! ל-כ-ו כ-ב-ר ה-ב-י-ת-ה!

    הגב לתגובה זו

    • על איזה נזק אתה מדבר?

      אורן, 13/03/07 16:42

      מה ההיסטריה שלך?

      הגב לתגובה זו

      • אהוד, תפסיק להתיימם !!

        חייל וותיק, 14/03/07 03:32

        הפסק להתמם. אפילו אם לעניות דעתך, אינך סבור שהאשמה היא בך, תאר לעצמך שהמלחמה היתה נגמרת טוב. האם לא היית מנכס לעצמך את כל התשבחות ?
        עכשיו, כשכולנו אכלנו חרא (בגללכם), נכס לעצמך את החרבונות והפשלות.
        את זה צריך להבין גם אדם ברמה שלך.

        הגב לתגובה זו

  • 44.

    רוצים מסקנות אישיות נגד נגד אמנון אברמוביץ'. !

    צדק, 13/03/07 15:43

    הגיע הזמן שהאיש הזה ילך הביתה

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אהוד הב י י ת ה (ל''ת)

    אמא, 13/03/07 15:41

    הגב לתגובה זו

    • הוּא פָּשוּט הַסְסוֹנֵר...מוּקְיוֹנֵר...קִיקְיוֹנֵר...בִּיזְיוֹנֵר.

      אלכס, 13/03/07 16:39

      הוּא פָּשוּט הַסְסוֹנֵר... רוֹפֵסְיוֹנֵר... מוּקְיוֹנֵר... קִיקְיוֹנֵר... בִּיזְיוֹנֵר... לֹא פָּחוֹת אַף לא יוֹתֵר....
      כְּלוּם יִיתָּכֵן כִּי בְּלַהֲטוּטָיו הַפּוֹלִיטִיים,
      יַֹעֲלֶה בְּיָדָיו מְחָדָש אֶת חַיֵי בָּנֵינוּ לְהַחֲזִיר ? לְשַחֲזֵר ? לְמַחֲזֵר ?
      אוֹ שֶמָא אֶת רֶצֶף-זִיגְזוּגָיו-פִישוּלָיו-כִּשְלוֹנוֹתָיו בִּלְבָנוֹן
      יְנַסֶה-יִשְתַּדֵל בְּכָּל מְאוֹדוֹ לְמַזְעֵר ?
      עַד מָתַי, בְּאֲחִיזָתוֹ בְּקַרְנוֹת הַמִזְבֵּחַ, בְּהִיצָמְדוּתוֹ לְכִּסֵא הַשִלְטוֹן-הַהוֹן-הַשְרָרָה,
      בָּנוּ יִתְעַמֵר ? אֵלֶינוּ כֹּה-יִתְאכְזֵר ?
      עַד מָתַי אֶת דַּמֵנוּ יַּקְפִּיא ? אֶת לִיבֵּנוֹ יְצָמְרֵר ?
      עַד מָתַי בְּעֶמְדוֹתָיו יִתְחַפֵּר ? יִתְבַּצֵר ? יִתְמַסְמֵר ?
      הַאִם חַיֵינוּ, בְּאַרְצֵנוּ שֶלָנוּ, הָפְכוּ אָכֵן לִהְיוֹת לְגַמְרֵי הֶפְקֵר ?
      עַד מָתַי הַצְהָרוֹת-סְרָק יַפְרִיחַ ? הַבְטָחוֹת-שָוְוא יַשְמִיעַ ?
      לאֲוִיר הַעוֹלָם כָּך יַמְשִיך אוֹתָן לְפַזֵר ?
      עַד מָתַי יַמְשִיך לַעֲסוֹק רַק בְּעַצְמוֹ ?
      עַד מָתַי יִפְצַח בְּהִמְנוֹן לְאִישִיוּתוֹ ? שִירַת-רִינַת נִיצָחוֹן וּפְּאֵר ?
      עַד מָתַי אֶת שְמוֹ בַּחוּצוֹת יְקַלֵס ? יְפַאֵר ? יְהַדֵר ?
      עַד מָתַי שִירֵי הַלֵל וְהֵידָד עַל עַצְמוֹ בִּלְבַד יְשוֹרֵר-יְזַמֵּר ?
      עַד מָתַי בְּרַחֲבֵי תֵּבֵל יַרְעִיף חִיוּכִים ? אַחֲרֵי מַנְהִיגֵי-מְדִינוֹת בִּשְקִיקָה לְחַזֵר ?
      מַדּוּעַ כְּמוֹתֵנוֹ, מִתַּעֲנוּגוֹת הַחַיִּים, הוּא אֵינֶנוּ, וְלוּ מְעַט, מִתְנַזֵּר ?
      הַאִם לֹא יִשְכַּח עִם שוּבוּ, עַל קִבְרָם שֶל בָּנֵינוּ, לְהַנִיחַ אַף זֵר ?
      כְּלוּם אֵינֶנוּ חוֹשֵב, כִּי אָכֵן הגִיעָה אַף עֵת, בָּה אֲנַחְנוּ,
      לְצַד דְיוּקָן בְּנֵנוּ-בִּתֵנוּ, בְּמִסְגֶרֶת שְחוֹרָה אוֹתוֹ כְּרֹאש מֶמְשָלָה, נְמַסְגֵר ?
      אוֹ שֶמָא מַמְתִּין-מְחַכֶּה הוּא לִרְאוֹת עַד כִּי הַמְדִינָה וְהַמֶמְשָלָה בְּרָאשוּתוֹ
      תִּתְפּוֹגֵג ? תִּתְפּוֹרֵר ? תִּתְפַּזֵר ?
      ''מָה נָאוּו עַל הֶהָרִים רַגְלֵי הַמְבַשֵר?''
      מִי הָיָה מַאֲמִין.... ? מִי פִּלֵל.... ? מִי מִלֵל.... ?
      מִי יָכוֹל הָיָה לְשַעֵר.... ?
      ...אֵיזֶה פּוֹלִיטִיקָאִי מַמְזֵר.
      הוּא פָּשוּט זִיגְזוֹנֵר.... לֹא פָּחוֹת אַף לא יוֹתֵר....
      כְּלוּם יִיתָּכֵן כִּי בְּלַהֲטוּטָיו הַפּוֹלִיטִיים,
      יַֹעֲלֶה בְּיָדָיו אֶת חַיֵי בָּנֵינוּ מְחָדָש לְשַחֲזֵר ? לְמַחֲזֵר ?

      הגב לתגובה זו

      • החפרפר, לשועל, חבר.

        כמה שורות, 13/03/07 19:05

        החפרפר הזה, לשועל הוא חבר,
        ממנו למד, איך אותנו אפשר לסדר,
        בגללו, שוכבים מתינו תחת עפר ואפר,
        אך על פרס נובל ,לכניעה, לא יוותר.

        הגב לתגובה זו

  • 42.

    אני מצפה מהדוח לשבח את אולמרט

    יותם, 13/03/07 15:41

    כולכם חמומי מוח מתלהמים ושואפי נקם. אולמרט היה מאה אחוז

    הגב לתגובה זו

    • מסכים (ל''ת)

      giro, 13/03/07 15:56

      הגב לתגובה זו

      • אתם בטח העוזרים הפרלמנטריים של אהוד או שפשוט יש לכם אינט' באברבנאל (ל''ת)

        עופר נעמת, 13/03/07 17:22

        הגב לתגובה זו

    • צודק צודק צודק!!! (ל''ת)

      ירון, 13/03/07 16:41

      הגב לתגובה זו

    • הללויה!!! צדיק בסדום!!!

      אזרח, 13/03/07 16:52

      חכה, תיכף יקפצו כל הצדיקים שיאשימו אותך בקבלת שכר על כתיבת התגובה...

      הגב לתגובה זו

    • נכון מאד! השכיל לעצור את המלחמה בזמן! אני תומך באולמרט ב-100% (ל''ת)

      מאיר, 13/03/07 17:07

      הגב לתגובה זו

      • יאכסיל,הוא גם התחיל אותה בזמן???

        ומה קורה עם, 13/03/07 18:14

        אולמרט וחבורתו,לפח.וחסל!

        הגב לתגובה זו

    • אולמרט היה פשוט משו משו. הבה נמנה אותו לקיסר אירופה! (ל''ת)

      מושון, 13/03/07 17:47

      הגב לתגובה זו

    • תגידו כולככם שייכים ל2 %?? (ל''ת)

      שתומכים ב 0?, 13/03/07 18:00

      הגב לתגובה זו

    • נראה לי שכל התגובות שתומכות באולמרט

      גידי, 13/03/07 19:13

      הן של אדם אחד מסטול והזוי שאין לו קשר עם המציאות.

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    חלוץ,תותח על

    חיל האוויר, 13/03/07 15:35

    דני חזק ואמץ.היית רמטכל מעולה.תהיה חזק

    הגב לתגובה זו

    • חלוץ: ''אחריות היא לא אשמה''. דן חלוץ מפקד נכשל, כושל ומכשיל.

      אלכס, 13/03/07 15:45

      ''תדע כל אם עבריה כי הפקידה את בנה בידי מפקדים הראויים לכך''
      ציווה דוד בן-גוריון את צה''ל בראשית דרכו. אין לי כל צל של ספק כי דן חלוץ איננו נמנה על אותם ''מפקדים הראויים לכך''. הצהרתו ש''באחריות אין אשמה'' מורה ומצביעה בבירור כי הוא מפקד כושל אשר לא יכול ואינו נמנה על החומר ממנו קרוצים ועשויים ''מפקדים ראויים''.
      מדוע אֵם השולחת את בנה למלחמה ובנה איננו שב חי מן המלחמה חשה רגשי אחריות כלפיו ורגשי אשמה על מותו והוא (דן חלוץ) אינו חושב (לא כל שכן שאינו חש) שיש באחריות, בפרט למי שכשל כמותו, אף אשמה ? צודקת ליאת מהצפון (בתגובה 31 בכתבה ''אחריות היא לא אשמה'') באומרה לאמהות : ''עכשיו לפחות לא תוכלו לומר שלא ידעתן. מות בנים לא גורם לאף אחד בצבא להתייסר על כשלונו. זה מותר וזה בסדר. איפה הזמנים שבהם מפקדים התייסרו על טעויות קטנות יותר מזו שחלוץ עשה ומפחות הרג ומוות ? המוסר מת יחד עם הבנים היקרים''

      הגב לתגובה זו

      • כשאומרים לכם: ''שלא תדעו עוד צַעַר''

        אלכס, 14/03/07 00:21

        כשאומרים לכם: ''שלא תדעו עוד צַעַר''

        ''בעצב תלדי בנים'' (בראשית, ג', ט''ז)

        כשאומרים לכם: ''שלא תדעו עוד צַעַר...''
        אתם יודעים, עד כמה, ביניהם לביניכם - רב וגדול הוא הפַּעַר
        הן כְּסִיל לא יבין זאת... לא אֱווִיל... לא שוֹטֶה... וודאי לא אִיש בַּעַר
        סָגוּר הלב ונָעוּל... מוּגָף לוֹ השַעַר.

        כי כשהם אומרים לכם: ''אנחנו כל-כך משתתפים בצַעַר...''
        אתם מרגישים עד כמה כבד היגון, עמוקה התהום, רחב הוא הפַּעַר
        אמת כּוֹאֶבֶת. נוֹקֶבֶת. חוֹצֶבֶת. צוֹרֶבֶת. דוֹאֶבֶת. שוֹאֶבֶת. חוֹתֶכֶת כתַּעַר.
        כְּלוּם אָכֵן, בְּאֱמֶת וּבְּתָמִים, זֶהוּ מַגָּש הכֶּסֶף, שאליו נתכוונו הנַעֲרָה והנַעַר ?

        לֵילוֹת קְרִירִים... לֵילוֹת קָרִים... לֵילוֹת יְקָרִים...
        לֵילוֹת קְפוּאִים... לֵילוֹת צוֹנְנִים... לֵילוֹת מַקְפִּיאִים...
        לֵילוֹת סוּמִים... לֵילוֹת חֲמוּסִים... לֵילוֹת כְּמוּסִים...
        לֵילוֹת טְרוּפִים... לֵילוֹת קְטוּפִים... לֵילוֹת רְדוּפִים...
        לֵילוֹת שְקוּפִים... לֵילוֹת כְּסוּפִים... הלְבָנָה חצי-סַהַר
        רוֹגֵש הלֵב והוֹמֶה... מָלֵא רוּחוֹת סַעַר
        הֵן איש חָכָם לא יבין זאת... לא שוֹטֶה... אף לא איש בַּעַר
        אָטוּם הלֵב וחָתוּם... איש לא יבוא בּוֹ, בשַעַר.

        כי כשהם מאחלים לָך, לְך, לכם: ''הלוואי שלא תדעו עוד צַעַר''
        אתם יודעים... עמוק בתוך הלב פנימה...
        כי מרוב קורבנות...
        הם אינם מסוגלים אפילו
        ...לראות את היער.

        הגב לתגובה זו

  • 40.

    לא מבין

    קצין במיל', 13/03/07 15:34

    אני מצטער ,אבל איפה כתוב שהמסקנות האישיות הללו יהיו לרעת פרץ ואולמרט?
    לא כתוב בהודעת הועדה שום דבר על כך.
    האם הביטוי הזה ''מסקנות אישיות'' פשוט מקפיץ את הציבור כל כך?

    הגב לתגובה זו

    • איש איש והרהורי לבו. כך הפרשנות (ל''ת)

      ציפציף, 13/03/07 16:03

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    הפעם זה לא

    א.בן דן, 13/03/07 15:33

    ספינוגרד,אלא טיל ''גראד'' אמיתי,ומיעוט הכבוד ל-ערוץ 2 הקשקשני (''אמנון,תודה''),שמראה בדיוק איך ל א ניתן לייצר חדשות ותחקירים משריעה על כיסא מנהלים מרןפד בעור צבי באולפן הממוזגן ומהזנה ישירות לווריד ממדליפים לרגע,אלא ללמוד איךלעשות זאת מהעיתונות הכתובה ומ-ערוץ 10. כן, כן, גם מערוץ 10.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    לנאחזים בקש של מה היה קודם. הכישלונרים הם מקבלי ההחלטות הנוכחים!!! (ל''ת)

    גורן, 13/03/07 15:31

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אז הנשיא קצב צודק

    שי, 13/03/07 15:29

    בנאום שלו כשהוא תקף את ערוץ 2 בכלל ואת גדי סוקניק בפרט.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    והמבקר הפסיד את עולמו

    אורית זרזיאל, 13/03/07 15:24

    וינוגרד ניצח בגדול. גם ראשון וגם מסקנות אישיות...
    והמבקר אוכל את הכובא וטורף לארוחת בוקר את עוזריו ויועציו - מאחיתופל ועד חושם...

    הגב לתגובה זו

    • מי שמתקפל תמיד נדפק.

      .||||||__||||||, 13/03/07 15:47

      אם היה נכנס לועדת הבקורת של הכנסת עם פלסטר על הפה, היתה לו לפחות אמירה שווה , שלא תשכח גם בספרי ההסטוריה.

      הגב לתגובה זו

    • הערה לאורית

      בת שבע, 13/03/07 16:33

      שמי בת-שבע ואני המורה לעברית, לתנ''ך, להיסטוריה לחשבון ולטבע ואני רוצה להגיד לך, אורית זרזיאל, ואף לומר לך זאת במלוא הפשטות והצניעות כי כובע עדיין כותבים בעברית באות 'ע' בסוף המלה(כתבת: ''והמבקר אוכל את הכובא'').
      מלבד זאת, אינני סבורה כמוך כי יש או קיימת ''תחרות'' כלשהי בין המבקר לבין ועדת וינוגרד. המבקר, מר מיכה לינדנשטאוס עושה, לפחות לעניות דעתי, עבודה מסורה, נפלאה, עקבית, ואחראית. בל-נשכח נא כי מבקר המדינה, אף כי מוקף הוא בצוות טוב ומסור סביבו, הנו בסופו של דבר (רק) אדם בודד אחד (לא ועדה) וניצב (כמעט) לבדו במערכה. את הכוח ליכולתו לעמוד בפרץ, לעשות את מלאכתו נאמנה ולנקות את האורוות במדינתנו הוא שואב, לא מעט, גם מאיתנו.

      בידידות רבה ממני
      המורה בת שבע
      המורה לעברית, לתנ''ך, להיסטוריה לחשבון ולטבע (לפעמים אני מלמדת גם אנגלית)

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    מופז השועל, בופי יעלון, ואהוד ברח

    אהוד ברח, 13/03/07 15:18

    הפקירו את הנושא הלבנוני, ועכשיו מנסים להפיל את התיק על עמיר פרץ!
    לא ניתן. פרץ תותח.

    הגב לתגובה זו

    • תותחן עלום שם, לפי תשובתך אתה טיפש מפרץ. (ל''ת)

      שולה, 13/03/07 15:29

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    הגיבורים במלחמה הזאת הם החיילים הפשוטים והמילואימנקים הם לקחו אחריו (ל''ת)

    אחריות.בוז לפרץ, 13/03/07 15:15

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    העם החליט מזמן.והסקרים מדברים בעד עצמם.מלחמה כזאת גם אני יכולה לעשו (ל''ת)

    פרץ המלך העירום, 13/03/07 15:13

    הגב לתגובה זו

    • ואולמרט תחתונים עם חורים. (ל''ת)

      חיט, 13/03/07 15:30

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    קודמיו של פרץ הם שנירדמו בשמירה מאז ברק ברח מלבנון

    יניב, 13/03/07 15:12

    פרץ לא אשם הוא נקי איש שלום וצדק. קודמיו נרדמו בשמירה ועצמו עיניים!

    הגב לתגובה זו

    • איש השלום והצדק שלך הוא זה שאמר ''נסראאלה לא ישכח את השם עמיר פרץ'' (ל''ת)

      אלון ה, 13/03/07 16:11

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    מי אמר מסקנות נגד?אולי בעד...

    יקי, 13/03/07 15:11

    ראש הממשלה אולמרט ושר הביטחון פרץ עשו חכם וטוב שניכנסו בחיזבללה אחרי חטיפת החיילים .בניגוד לשרון ומופז שהירדימו אותנו. טוב שהרימון הנפיץ פוצץ בזמן הנכון.למה עיתונאים חסרה רסן מפרסמים דיסאינפורמציה , זה שהעורף לא היה מוכן יש לבדוק את כל המערכות במדינה .כי יכול לחזור אותו מה שהיה עם סוריה וחיזבללה , וגם הפעם יבכו על חלב שנישפך , עכשיו הזמן להכנות והיתכוננות.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    עכשיו נדע מי באמת נרדם בשמירה ! פרץ לא אשם - קודמיו אשמים\1

    יערית, 13/03/07 15:08

    עכשיו נדע את האמת כי מי שכשל בהערכות צהל הם קודמייו של פרץ\1

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    כל אשם צ'ייני, שלא קיבל לפגישה את אולמרט ופרץ. (ל''ת)

    השפעות זרות., 13/03/07 15:06

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ערוץ 2 - בית היוצר לספינים שקריים!

    דורי א., 13/03/07 15:06

    ערוץ 2 מדבר מהרהורי ליבו ע''מ לייצר ספינים שכל מטרתם היא אחת : להשאיר את אולמרט בשילטון.
    כלום לא יעזור. הציבור איננו עיוור!
    אדון אולמרט ימיך על כס השילטון ספורים אתה תלך הבייתה לפח האשפה של ההיסטוריה ותיזכר לדיראון כראש ממשלה התככן ביותר, השקרן ביותר והשנוא ביותר מכל ראשי הממשלות!

    הגב לתגובה זו

    • זה הוא ערוץ פוליטי חד צדדי של תומכי קדימה ושונאי ביבי (ל''ת)

      ביבי, 13/03/07 15:23

      הגב לתגובה זו

    • אדון דורי גם אתה תזכר כמגיב הבוטה ביותר והשנוא ביותר (ל''ת)

      שרי, 13/03/07 16:42

      הגב לתגובה זו

      • בחייאת שרי?!

        דורי א., 13/03/07 17:01

        אני בוטה???
        לצאת למלחמה לא מוכנים ולהקריב סתם 150 חיילים זה לא עיוורון בוטה?
        להיות שקוע עד צוואר בשחיתות בקומבינות ובמינויים פוליטיים זה לא בוטה?
        תעשי לי טובה מה שכתבתי היה רק קצה המזלג ממה שיש לי ולעוד 95%
        מתושבי המדינה(ע''פ סקרים מעודכנים) לומר על רה''מ המושחת הזה!!!
        על רה''מ שאני מתב

        הגב לתגובה זו

      • מה את מקשקשת

        אהייייה, 13/03/07 17:02

        כל מילה של דורי אמת לאמיתה!
        תפתחי ת'עיניים!

        הגב לתגובה זו

    • דורי,יישר כוח העם איתך ב100 %!!!

      גם אני חושב כמו, 13/03/07 18:24

      אסור לצפות בערוץ 2 החד צדדי המגויס לטובת עולמרט הכישלון! ערוץ 10 פי 1000 יותר אובייקטיבי!!! דרך אגב,גם ערוץ 1 מגוייס לטובת הכשל אולמרט.

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    אז למה כשאני הפגנתי נגד המלחמה - הייתי במיעטו וזכיתי לקללות? (ל''ת)

    מאיר, 13/03/07 14:59

    הגב לתגובה זו

    • לא הפגנת כי אתה מבין גדול. (ל''ת)

      אג'נדה שמאלית?, 13/03/07 15:29

      הגב לתגובה זו

    • נכון, גם אני הייתי נגד המלחמה וכל העם כמו המון אידיוט רצה אש ודם!

      גרי, 13/03/07 17:23

      אז איפה בדיוק אולמרט אשם כאן?

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    ומי אומר שהמסקנות יהיו כ''כ קשות? או שמא זה מובן מאליו.? (ל''ת)

    תענו לי -, 13/03/07 14:59

    הגב לתגובה זו

    • ברור לא?

      דורי, 13/03/07 17:07

      זה מובן מאליו, אחי
      הדרעק הזה הביא עלינו את המלחמה ואת כל הצרות שיש לנו במדינה

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    ההחלטה היתה נכונה

    נפתלי, 13/03/07 14:59

    היינו צריכים לצאת למלחמה, אבל לא לנהל אותה בהיסוס.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    וינוגרד ולינדנשטראוס עושים יד אחת כדי להפיל אותי. (ל''ת)

    אהוד אולמרט, 13/03/07 14:58

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    הבעיה לא הייתה בהחלטה על היציאה למלחמה אלא על ניהול המערכה

    מוטי, 13/03/07 14:57

    נראה לי שכל המצפים לעריפת הראשים במסקנות הביניים שיפורסמו באפריל, עלולים להתאכזב.

    ההחלטה על היציאה למערכה זכתה לתשבוחות מכל זרמי הציבור (למעט השמאל הקיצוני) ולדעת רבים הייתה סבירה ביותר.
    קשה לי להאמין שהועדה הזו תאמץ את העמדה של השמאל הקיצוני בנוגע ליציאה למלחמה.

    הבעייה העיקרית במלחמה הזו הייתה הניהול הכושל שלה ולזה הועדה תתיחס רק בדו''ח הסופי.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אמנון אברמוביץ מפיץ הספינים לא יהיהו מסקנות אישיות עיתונאי קטן (ל''ת)

    כתבי חצר, 13/03/07 14:48

    הגב לתגובה זו

    • עתונאי קטן ומושתן (ל''ת)

      טוטי, 13/03/07 15:11

      הגב לתגובה זו

    • אברמוביץ צודק וינוגרד משקר.

      אלכס, 13/03/07 18:18

      מה שאברמוביץ אומר זוהי האמת. ואם זה לא תואם את העובדות. אז שהעובדות ילכו לכל הרוחות.
      אברמוביץ הוא הקובע מהי האמת. שמעת?

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    אז מה- יהיו לנו שלושת המוסקטרים החדשים (ל''ת)

    אלכסנדר, 13/03/07 14:36

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אז בחדשות ערוץ 2 שיקרו.... (ל''ת)

    ג'ננה, 13/03/07 14:34

    הגב לתגובה זו

    • חה חה חה. זה השקר הראשון שלהם?

      אפרת @, 13/03/07 15:01

      כל החדשות של השמאל הם מהרהורי לב יותר מהרהורי שכל. זו הסנגוריה היחיה שאפשר לומר עליהם.

      הגב לתגובה זו

    • אסור לצפות בחדשות ערוץ 2!!!הם מגוייסים!!

      ערוץ 10 פי 1000, 13/03/07 18:29

      ערוץ 10 פי 1000 יותר אובייקטיבי!!

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    מה לגבי אמנון אברמוביץ'...?

    יפת, 13/03/07 14:26

    שיצא לפני שבוע בסקופ אדיר שלא יהיו מסכנות אישיות, וכל כלי התקשורת ציטטו אותו כאילו הוא מדבר מפי הגבורה?

    הגב לתגובה זו

    • התבלבלת ,האשם היחיד הוא ביבי.

      Erez, 13/03/07 14:37

      אמנון אברמוביץ' מאשים את חוליי החברה רק באדם אחד ,בנימים נתניהו. כל השאר צ ד י ק י ם

      הגב לתגובה זו

      • אמנון אברמוביץ ,מנוול!!!! (ל''ת)

        נתניהו העם איתך, 13/03/07 18:31

        הגב לתגובה זו

    • אברמוביץ הוא חלק מהכנופייה שמפיצה את הספינים של אולמרט (ל''ת)

      בנכספית גם, 13/03/07 14:40

      הגב לתגובה זו

      • נכון הבן כספיתים שללא בושה נוטים לצד

        יפת, 13/03/07 15:03

        אחד וחושבים שיוכלו להעלות ולהוריד כל אחד לפי רצונם. לא נשכח איך כתב על חלוץ לפני שמונה לרמטכ''ל ורגע לפני שפרש . בושה וחרפה של כתב.

        הגב לתגובה זו

    • אם באתרוגים נפלה שלהבת... (ל''ת)

      ד''ר נו, 13/03/07 15:11

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    ומה המסקנות לגבי נסראללה? נפתחה עליו מלחמת פתע,,,,,, (ל''ת)

    ##חיל ג'ובניק##, 13/03/07 14:22

    הגב לתגובה זו

    • הוא הוזמן להעיד...

      קומפורטי, 13/03/07 14:48

      ...אבל לא יכל לצאת מהמקלט, בגלל הפוטלים והשולחנות שהציב ליד הדלת,כדי שהמטכ''ליסטים לא יוכלו לפרוץ פנימה.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    כמה צריך לשלם כדי שלא יפרסמו מסקנות אישיות ??? (ל''ת)

    ''יועץ תשקורת'', 13/03/07 14:22

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    בֶּיי בֶּיי אֳהוּד- היה קצר ורע (ל''ת)

    יודה, 13/03/07 14:20

    הגב לתגובה זו

    • הוּא פָּשוּט זִיגְזוֹנֵר.... לֹא פָּחוֹת אַף לא יוֹתֵר....

      אלכס, 13/03/07 14:39

      הוּא פָּשוּט זִיגְזוֹנֵר.... לֹא פָּחוֹת אַף לא יוֹתֵר....
      כְּלוּם יִיתָּכֵן כִּי בְּלַהֲטוּטָיו הַפּוֹלִיטִיים,
      אֶת חַיֵי בָּנֵינוּ יַצְלִיחַ מֵחָדָש לְהַשִיב ? לְשַחֲזֵר ? לְמַחֲזֵר ?
      אוֹ שֶמָא אֶת רֶצֶף-זִיגְזוּגָיו-פִישוּלָיו-כִּשְלוֹנוֹתָיו בִּלְבָנוֹן
      יְנַסֶה-יִשְתַּדֵל בְּכָּל מְאוֹדוֹ לְמַזְעֵר ?
      עַד מָתַי, בְּאֲחִיזָתוֹ בְּקַרְנוֹת הַמִזְבֵּחַ, בְּהִיצָמְדוּתוֹ לְכִּסֵא הַשִלְטוֹן-הַהוֹן-הַשְרָרָה,
      בָּנוּ יִתְעַמֵר ? אֵלֶינוּ כֹּה-יִתְאכְזֵר ?
      עַד מָתַי אֶת דַּמֵנוּ יַּקְפִּיא ? אֶת לִיבֵּנוֹ יְצָמְרֵר ?
      עַד מָתַי בְּעֶמְדוֹתָיו יִתְחַפֵּר ? יִתְבַּצֵר ? יִתְמַסְמֵר ?
      הַאִם חַיֵינוּ, בְּאַרְצֵנוּ שֶלָנוּ, הָפְכוּ אָכֵן לִהְיוֹת לְגַמְרֵי הֶפְקֵר ?
      עַד מָתַי הַצְהָרוֹת-סְרָק יַפְרִיחַ ? הַבְטָחוֹת-שָוְוא יַשְמִיעַ ?
      לאֲוִיר הַעוֹלָם כָּך יַמְשִיך אוֹתָן לְפַזֵר ?
      עַד מָתַי יַמְשִיך לַעֲסוֹק רַק בְּעַצְמוֹ ?
      עַד מָתַי יִפְצַח בְּהִמְנוֹן לְאִישִיוּתוֹ ? שִירַת-רִינַת נִיצָחוֹן וּפְּאֵר ?
      עַד מָתַי אֶת שְמוֹ בַּחוּצוֹת יְקַלֵס ? יְפַאֵר ? יְהַדֵר ?
      עַד מָתַי שִירֵי הַלֵל וְהֵידָד עַל עַצְמוֹ בִּלְבַד יְשוֹרֵר-יְזַמֵּר ?
      עַד מָתַי בְּרַחֲבֵי תֵּבֵל יַרְעִיף חִיוּכִים ? אַחֲרֵי מַנְהִיגֵי-מְדִינוֹת בִּשְקִיקָה יְחַזֵר ?
      מַדּוּעַ כְּמוֹתֵנוֹ, מִתַּעֲנוּגוֹת הַחַיִּים, הוּא אֵינֶנוּ, וְלוּ מְעַט, מִתְנַזֵּר ?
      הַאִם לֹא יִשְכַּח עִם שוּבוּ, עַל קִבְרָם שֶל בָּנֵינוּ, לְהַנִיחַ אַף זֵר ?
      כְּלוּם אֵינֶנוּ חוֹשֵב, כִּי אָכֵן הגִיעָה אַף עֵת, בָּה אֲנַחְנוּ,
      לְצַד דְיוּקָן בְּנֵנוּ-בִּתֵנוּ, בְּמִסְגֶרֶת שְחוֹרָה אוֹתוֹ כְּרֹאש מֶמְשָלָה, נְמַסְגֵר ?
      אוֹ שֶמָא מַמְתִּין-מְחַכֶּה הוּא לִרְאוֹת עַד כִּי הַמְדִינָה וְהַמֶמְשָלָה בְּרָאשוּתוֹ
      תִּתְפּוֹגֵג ? תִּתְפּוֹרֵר ? תִּתְפַּזֵר ?
      ''מָה נָאוּו עַל הֶהָרִים רַגְלֵי הַמְבַשֵר?''
      מִי הָיָה מַאֲמִין.... ? מִי פִּלֵל.... ? מִי מִלֵל.... ?
      מִי יָכוֹל הָיָה לְשַעֵר.... ?
      ...אֵיזֶה פּוֹלִיטִיקָאִי מַמְזֵר.

      הגב לתגובה זו

      • אלכס היקר, המוכשר והטועה

        יוסי ד., 13/03/07 15:02

        אני קורא נלהב של החומר שאתה כותב - תענוג צורני!
        הבעיה רק עם התוכן. נסה לבדוק קצת יותר לעומק ולא להיות מושפע רק ממה שאתה קורא בתקשורת.
        אהוד אולמרט אדם טוב. תבדוק עם אנשים שמכירים אותו מקרוב.

        הגב לתגובה זו

        • איזה מקורי אתה

          הציוני, 13/03/07 15:35

          מזל שלא בוחרים אדם לפי מה ששומעים מהחברים שלו,אם אצלך זה מדד מצבינו בכי רע ,המעשים מדברים והמעשים של פלופמרט הם גרועים.

          הגב לתגובה זו

          • האגרסיות שלך מכשילות אותך

            יוסי ד., 13/03/07 16:01

            נסה להיות יותר ישיר ולא להתחכם.
            כתבתי על אנשים שמכירים אותו, לא חברים שלו. יש הבדל עצום.
            מלבד זאת - בדיקה יותר לעומק תגלה לך שאתה לא יודע באמת על המעשים של אולמרט. התקשורת מעוותת את האינפורמציות.
            בדוק באמת מה עשה ומה לא עשה ואזי תהיה הרבה פחות יהיר.

            הגב לתגובה זו

        • הערה ליוסי ד.

          אלכס, 13/03/07 16:48

          קראתי את תגובתך. אינני מושפע (כדבריך) ממה שאני קורא בתקשורת משום שאני (כמעט) ואינני קורא תקשורת. מה שאני כן מודה שאני מושפע ממנו הוא השכול במדינה. מוֹת השווא, מוֹת הסתם ומוֹת החינם, מָוֶות מיותר, אשר היה יכול להמנע בנקל אילו היינו משתמשים בקצת יותר מחשבה.
          אשר לאולמרט, עובדת היותו של אולמרט ''אדם טוב'' כדבריך אינה עושה אותו בהכרח למנהיג טוב. אולמרט בעיני מנהיג גרוע, כושל, נכשל ומכשיל ועד כמה שיפנה מוקדם יותר את כיסאו ויעזוב את משרתו כן ייטב למדינתנו.

          הגב לתגובה זו

          • אלכס - תגובה להערתך

            יוסי ד., 13/03/07 18:50

            קל מאוד לייצר ביקורת אכזרית כאשר המציאות נראית לפי נטיות הלב.
            אני מציע, בדחילו ורחימו, להביט באופן פחות רגשני על הדברים. אין שחור ולבן. שלל הגוונים שבאמצע הוא עצום.
            נסה לבחון את תקופתו של אולמרט, בהתיחס לכל המכשולים שהציבו לו ''אנשים טובים'' שבטוחים שהוא מושחת, ללא כל בסיס אמיתי.

            הגב לתגובה זו

            • תשובה ליוסי ד.

              אלכס, 13/03/07 19:50

              אין כאן כל התבוננות ''רגשנית'' על החיים. אין כאן גם כל שחור-לבן. מציאות החיים לבטח אכזרית (בפרט לאלו אשר מוות פוקד את ביתם. האם אף אתה התנסית בכך ?) החיים הם עדיין ביה''ס הטוב ביותר שלנו עלי-אדמות ומהם יש גם יש מה ללמוד. האמן לי שאני השתדלתי ללמוד מהם ככל יכולתי. הביקורת (במקרה זה על אולמרט) איננה אכזרית כלל בעיני. זו ביקורת בונה אשר באה על רקע מציאות אומללה וכאובה של מלחמת ברירה מיותרת, כושלת ונכשלת עם הרבה קורבנות מיותרים ונמנעים. לאור התנהלותו השלומיאלית, הרופסת, המזוגזגת וההססנית של אולמרט באותה מלחמה (אפילו שם לא נתנו לה לאותה מלחמה וברוב עזות מצחם וחוצפתם של הוגי מלחמה זאת, נכתב על קברי הבנים באירוניה ''נפל בקרב''). מטרתה של ביקורת, של כל ביקורת, היא להביא לשינוי מיוחל מקווה ומצופה. במקרה דנן מטרתה של הביקורת היא להביא לכך שאולמרט ישחרר את אחיזתו בקרנות המזבח ויעזוב את תפקידו מהר ככל האפשר ומוקדם ככל האפשר טרם שימיט וישית אסונות נוספים על מדינתנו ועמנו.

              הגב לתגובה זו

          • אִם יש שִילוּמִים לְמוֹתָם - אֱמוֹר, בַמֶה יְשוּלָם ?

            חיים, 13/03/07 19:56

            ''...וְאֶל מִחוּץ לָעִיר תֵצֵא וּבָאתָ אֶל בֵית-הָעוֹלָם,
            וְאַל-יִרְאֲך אִיש וִיחִידִי תָבוֹא שָמָה,
            וּפָקַדְתָ קִבְרוֹת הַקְדוֹשִים לְמִקְטַנָם וְעַד-גְדוֹלָם,
            ונִיצַבְתָ עַל עֲפָרָם התָחוּח וְהִשְלַטְתִי עָלֶיך דְמָמָה.
            ולְבָבְך יִמַק בְך מעצֶר כְאֵב וכְלִימָה -
            וְעָצַרְתִי את-עֵינֶיך ולא-תִהְיֶה דִמְעָה,
            וְיָדַעְתָ כי-עֵת לִגְעוֹת היא כְשוֹר עָקוּד על הַמַּעֲרָכָה -
            וְהִקְשַחְתִי את-לְבָבְך ולא-תָבוֹא אֲּנָחָה.
            הִנֵה עֶגְלֵי הטִיבְחָה, הִנֵה הֵם שוֹכְבִים כוּלָם -
            אִם יש שִילוּמִים לְמוֹתָם - אֱמוֹר, בַמֶה יְשוּלָם ?
            סִילְחוּ לי, עֲלוּבֵי עוֹלָם, אֱלוֹהֵיכֶם עָנִי כְּמוֹתְכֶם,
            עָנִי הוא בְחַיֵיכֶם וְקַל-וָחוֹמֶר בְמוֹתְכֶם,
            כי תָבוֹאוּ מָחָר על-שְכַרְכֶם וּדְפַקְתֶם על-דְלָתָי -
            אֶפְתְחָה לכם, בוֹאוּ ורְאוּ: יָרַדְתִי מִנְכָסָי !
            וְצַר לי עֲלֵיכֶם, בָּנַי, וְלִבִּי לִבִּי עֲלֵיכֶם:
            חַלְלֵיכֶם - חַלְלֵי חִינָם, וְגָם-אֲנִי וְגָם-אַתֶם
            לא-יָדַעְנוּ לָמָה מַתֶם וְעַל-מִי וְעַל-מָה מַתֶם,
            וְאֵין טַעַם לְמוֹתְכֶם כְּמוֹ אֵין טַעַם לחַיֵיכֶם.
            ושְכִינָה מָה אוֹמֶרֶת ? - הִיא תִכְבוֹש בֶעָנָן רֹאשָה
            וּמֵעוֹצֶר כְּאֵב וכְּלִימָה פוֹרֶשֶת וּבוֹשָה...
            וְגַם-אֲנִי בַלַיְלָה בַלַיְלָה אֵרֵד על-הַקְבָרִים,
            אֶעֱמוֹד אַבִיט אֶל-הַחֲלָלִים וְאֵבוֹש בַמִיסְתָרִים -
            וְאוּלָם, חַי אֲנִי, נְאוּם יי, אִם-אוֹרִיד דִמְעָה.
            וגָדוֹל הכְּאֵב מְאֹד וּגְדוֹלָה מְאֹד הַכְּלִימָה -
            וּמָה-מִשְנֵיהֶם גָדוֹל ? - אֱמוֹר אַתָה, בֶן-אָדָם !
            אוֹ טוֹב מִזֶה - שְתוֹק ! וְדוּמָם הֱיֵה עֵדִי,
            כִּי מְצָאתַנִי בִקְלוֹנִי וַתִרְאֵנִי בְּיוֹם אֵידִי.
            וּבְשוּבְך אֶל בְנֵי עַמְך - אַל-תָשוּב אֲלֵיהֶם רֵיקָם,
            כִּי מוּסָר כְּלִימָתִי תִשָא והוֹרַדְתוֹ על-קֳדְקֳדָם,
            וּמִכְאֵבִי תִקַח עִמְך והֲשֵבוֹתוֹ אל חֵיקָם''.

            חיים נחמן ביאליק, בעיר הַהֲרֵיגָה
            תמוז-תשרי, תרס''ד

            הגב לתגובה זו

        • רְאִי, אֲדָמָה, כִּי הָיִינוּ בַּזְבְּזָנִים עַד מְאד !

          שאול, 13/03/07 23:14

          רְאִי, אֲדָמָה

          רְאִי, אֲדָמָה, כִּי הָיִינוּ בַּזְבְּזָנִים עַד מְאד !
          בְּחֵיקֵךְ, מְלוֹן-בְּרָכָה, מְעוֹן סֵתֶר, זֶרַע טָמַנּוּ... לא עוֹד
          פְּנִינֵי זְגוּגִיוֹת שֶל כּוּסֶּמֶת, זֶרַע חִטָּה כְּבֵדָה,
          גַּרְגֵּר שְעוֹרָה, חֲתוּל כֶּתֶם, שִיבּוֹלֶת-שוּעָל חֲרֵדָה.

          רְאִי, אֲדָמָה, כִּי הָיִינוּ בַּזְבְּזָנִים עַד מְאד :
          פִּרְחֵי פְרָחִים בָּךְ טָמַנּוּ רַעֲנַנִּים וּבְהוֹד,
          אֲשֶר נְשָקָתַם הַשֶּמֶש מִנְּשִיקָתָה רִאשוֹנָה,
          מַצְנִיעַ חֵן עִם יְפֵה קֶלַח, קְטוֹרֶת כּוֹסוֹ נְכוֹנָה.
          וְעַד שֶיָדְעוּ צָהֳרַיִם בְּעֶצֶם הַצַּעַר הַתָּם,
          וּבְטֶרֶם רָווּ טַל שֶל בּוֹקֶר בַּחֲלוֹמוֹת-אוֹר נִבְטָם.

          הֵא לָך הַטּוֹבִים בְּבָנֵינוּ, נוֹעַר טְהוֹר חֲלוֹמוֹת,
          בָּרֵי לֵב, נְקִיֵּי כַפַּיִם, טֶרֶם חֶלְאַת אֲדָמוֹת,
          וְאֶרֶג יוֹמָם עוֹדוֹ שֶתִי, אֶרֶג תִּקְווֹת יוֹם יָבוֹא,
          אֵין לָנוּ טוֹבִים מִכָּל אֵלֶּה. אַתְּ הֲרָאִית ? וְאֵיפה ?

          וְאַתְּ תְּכַסִּי עַל כָּל אֵלֶּה. יַעַל הַצֶּמַח בְּעִתוֹ !
          מֵאָה שְעָרִים הוֹד וָכוֹחַ, קוֹדֶש לְעַם מְכוֹרָתוֹ !
          בָּרוּך קָרְבָּנָם בְּסוֹד מָוֶת, כּוֹפֶר חַיֵינוּ בְּהוֹד...
          רְאִי, אֲדָמָה, כִּי הָיִינוּ בַּזְבְּזָנִים עַד מְאד !

          שאול טשרניחובסקי

          תל-אביב, 3.9.1938



          הגב לתגובה זו

      • אלכס כבר כתבו שאתה פאטת! (ל''ת)

        חולה אהבה, 13/03/07 16:43

        הגב לתגובה זו

      • אלכס בלי לקרא את השיר, אתה זקוק לפסיכיטר! (ל''ת)

        רופא דפוקים, 13/03/07 17:00

        הגב לתגובה זו

    • כלונו צריכים להגיד תודה לאולמרט שהכיל לעצור את המלחמה האת בזמן

      גל, 13/03/07 15:01

      אם זה היה ביבי לדוגמא כבר היו אלפי חיילים הרוגים וחיזבלה מחוזק.

      אומלרט יצא למבצע שהתריע!
      יצאנו מנצחים לדעתי!

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    לא צריך ועדת חקירה בשביל מה שברור כשמש

    י, 13/03/07 14:20

    כל מי שחי בישראל 2006, יודע שאולמרט פרץ וחלוץ אחראים להפסד של ישראל לחיזבלה. לא צריך ועדת חקירה בשביל זה.
    אבל כן היה צריך ועדת חקירה בשביל לעצור את הטיוח.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    רעידת אדמה: טוב שאתם לא מגזימים עם הרעידות אדמה שלכם (ל''ת)

    איקיי, 13/03/07 14:19

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    עכשיו, אולמרט יאיים על ווינוגראד במאסר ?

    ריבה, 13/03/07 14:18

    כמו שעשה למבקר המדינה.

    הגב לתגובה זו

    • לאץ הוא יגיד שזו רדיפה אישית... (ל''ת)

      דובי הראל, 13/03/07 14:49

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    הגיע הזמן להתפטר

    ישראל, 13/03/07 14:17

    כמי שאיבד אנשים קרובים לו במערכה האחרונה, אני מצפה שראש הממשלה ושר הביטחון יבינו, באיחור ניכר, כי הגיע הזמן ללכת הביתה באופן מכובד (יחסית). גם אם אתם חושבים שנעשה לכם עוול, עתידה וביטחונה של המדינה חשובים יותר, והם מחייבים התפטרות מיידית.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מה משותף לקצב, אולמרט ופרץ ?

    עם ישראל, 13/03/07 14:17

    אחד עוסק בזיונים, השני בדיונים והשלישי במנויים - ואנחנו תמיד נדפקים.

    הגב לתגובה זו

    • כל כך נכון שבא לצחוק...סליחה לבכות (ל''ת)

      צוכה ובוחקת, 13/03/07 15:03

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    הגיע הזמן

    תורו, 13/03/07 14:13

    אנחנו נאנקים תחת המושחתים כבר תקופה ארוכה.
    יאללה הביתה לא יוצלחים .

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    צריך להיות תאום מלא של כול מקבלי

    פקק תנועה, 13/03/07 14:12

    ההחלטות במדינה ברגע שכול אחד עושה כפי רצונו אלו הם התוצאות.

    הגב לתגובה זו

    • וואללה איזה חכם.

      חולץ פקקים, 13/03/07 19:10

      אולי תציג מועמדות לתפקיד שר הפקקים ?

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    חלוץ -זכאי ונקי כשלג!!!!!!!!!!!!!!!!!

    גששד/קבבזס, 13/03/07 14:12

    אין אפשרות אחרת.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ''רעידת אדמה'', לא פחות. אתם אתר פתטי. מה ההמלצות? לא יודעים. (ל''ת)

    נוח, 13/03/07 14:10

    הגב לתגובה זו

    • תגובה נכונה נח (ל''ת)

      חם, 13/03/07 14:24

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    בטח פרץ יקבל ''טוב מאוד'' או אולי אפילו ''מצוין''

    אופיר, 13/03/07 14:09

    שומר פתאים ה'

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    יאללה לכו הביתה עשיתם מספיק נזק!!! (ל''ת)

    חיים, 13/03/07 14:06

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    נווווווווווווו ככככבבבבברררר !!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אופיר, 13/03/07 14:06

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    לשלוח את אולמרט ופרץ הביתה-הצמד הזה+חלוץ שכבר הלך, נכשל בענק! (ל''ת)

    טלי, 13/03/07 14:05

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    צה''ל עשה עבודת קודש בתנאים הקשים שהוכתבו ע''י המדינאים שלנו.

    מני, 13/03/07 14:04

    אין לי טענות לצבא אלא רק לדרג המדיני וכן גם לחלוץ...

    הגב לתגובה זו

    • כשצה''ל מודיע ש''סיבות המחדל ייתכן ולא ייוודעו לעולם...''

      תמרה, 13/03/07 14:14

      כשצה''ל מודיע ש''סיבות המחדל ייתכן ולא ייוודעו לעולם...''

      כשצה''ל מודיע ש''סיבות המחדל ייתכן ולא ייוודעו לעולם...''
      אתה יכול להיות סָמוּך ובטוח
      שהטאטוא הפעם יהא סופי. יסודי. חיובי. גמור. מוחלט ומושלם !
      מריחה, לא בדיחה, עם סימן קריאת חֶלֶם גָדוֹל וְחוֹלָם !
      בצה''ל מוליכים שוֹלָל ב100%- הצלחה (כמעט) את כולם.

      כי כשבצה''ל מודיעים ש...
      ''נסיבות המחדל ייתכן ולא ייוודעו לעולם...''
      יודע אתה גם, מה חושבים עליך, האזרח הקטן
      אתה החוּשָם, התֶּרַח, הפֶּתִּי, ההֶדְיוֹט או הַלֶמֶך
      או אתם: הקָשִיש, היָשִיש והנער התָּם
      צה''ל עשה את שֶלוֹ: הִתְרַשֵל... קָבַר וחָתַם.
      ''נערים נפלאים וטובים היו... מה גדולה ויפה הייתה שעתם!''

      אולם אתה ההֶלֶך, העומד מן הצד
      האָדִיש הרָגִיש, האֱוִויל המַחֲרִיש, הנָתִין המתִּיש, האָטוּם המַשְרִיש
      הצַבָּר המַמְחִיש, הגַדָּא הבִּיש, המַמְתִּין לתַּרְחִיש: הבּוֹאֵש ! המַבְאִיש ! המֵבִיש !
      הנִבְעָר, הנִרְגַּן או המְנוּמְנָם
      טוב תעשה אם תתעורר יום אחד,
      טרם שדברים סוף-סוף יגעו בך גם.
      תשמיע דבריך באופן בָּרוּר.
      לא כמו דוֹבֵר צה''ל: בְּטוֹן מְעוּרְפָּל, מְעוּמְעָם, מְגוּמְגָם.
      אָכֵן חָצִיר. עם לְבָדָד יִשְכּוֹן. סְגוּלָה הוּא.
      אֵין כָּל סִימָן בּוֹ לְדוֹפִי או פְּגָם.
      חייל ! אזרח ! זכור !
      כשבצה''ל מודיעים ש''סיבות המחדל לא ייוודעו לעולם...''
      אתה יכול להיות סָמוּך ובטוח שהטאטוא הפעם יהיה סופי.
      יסודי. חיובי. גמור. מוּחְלָט ומוּשְלָם !
      צה''ל השלים את מלאכתו... הִתְרַשֵל, קָבַר וחָתַם.
      ...וכמו להוסיף חטא על פשע
      מנסים הם בצה''ל להפוך גם אותך למטומטם ! ! !

      תם אך לא נשלם.

      הגב לתגובה זו

    • מני, מה שלום עדי? (ל''ת)

      אורי, 13/03/07 14:41

      הגב לתגובה זו

    • מִסְפֵּד

      משה, 13/03/07 14:58

      מִסְפֵּד

      הַשְכוֹל מִתְהַפֵּך בְּגַנֵּנוּ כְּחֶרֶב.
      פּוֹקְדֵנוּ הַשְכוֹל, בֵּית-אֵם וּבֵית-אָב.
      עִם שַחַר יָצָא נַעֲרֵנוּ – עִם עֶרֶב - -
      בָּא בּוֹקֶר. תַּם יוֹם – הוּא לא שָב.

      הָיָה נַעֲרֵנוּ – עֵץ זַיִת מַכְסִיף,
      הָיָה – צַפְצָפָה חֲלוּמַת הֶעָלִים.
      הָיָה נַעֲרֵנוֹ – אַלּוֹן מַעֲנִיף,
      הָיָה הַתָּמִיר בּדְקָלִים !

      נוֹלַד נַעֲרֵנוּ בְּצֵל הַגִּלְבּוֹעַ.
      רוּחַץ נַעֲרֵנוּ בְּנַחַל חֲרוֹד.
      נַעֲרֵנוּ שֶלָנוֹ הַטּוֹב, הַגָּבוֹהָּ.
      אֲהַבְנוּך עַד צְחוֹק וּדְמָעוֹת !

      הָיָה נַעֲרֵנוּ – שְדֵה פַלְחָה מוֹרֶקֶת.
      הָיָה – עַפְעַפֵּי שַחֲרִית נִקְרָעִים.
      הָיָה – כְּתִפְרַחַת תַּפּוּחַ צוֹחֶקֶת.
      הָיָה הַבָּשוּם בַּפְּקָעִים !

      נִגְמַל נַעֲרֵנוּ לְאוֹר וְלִתְכֵלֶת.
      נוֹעַד נַעֲרֵנוּ לִשְבוֹעַ יָמִים.
      נַעֲרֵנוּ הַגֵּא, נַעֲרֵנוּ בְּרוֹש-יֶלֶד,
      אֵיך זָנַק מוּל חֶרְמֵש הַדָּמִים !

      הָיָה נַעֲרֵנוּ – כְּאוֹרֶן הַחוֹרֶש.
      הָיָה – תְּאֵנָה הַחוֹנֶטֶת פַּגִים.
      הָיָה נַעֲרֵנוּ – הֲדַס סְבוּךְ הַשוֹרֶש.
      הָיָה הלוֹהֵט בַּפְּרָגִים !

      הָיָה נַעֲרֵנוּ – בָּבַת-יִזְרְעֶאל,
      טִיפְּחוּהוּ תְּכוֹל-שַחַק, מָטָר וְשָרָב.
      לְפּוֹעַל-חַיָּיו עֵמֶק-רֵעַ יִחֵל,
      יִחֵל וּבָטַח. לא לַשָוְוא ! –

      הָיָה נַעֲרֵנוּ – כְּצוּק הַגִּלְבּוֹעַ,
      הָיָה – כִּמְעוּף נְשָרָיו נֶאְדָּר –
      אַמִּיץ וְנוֹעָז וְגָבוֹהָּ-גָבוֹהָּ
      עַד אַחֲרוֹן רְגָעָיו מוּל הַצָּר.

      משה טבנקין.

      הגב לתגובה זו

    • ''הם קיבלו מכתבי אזהרה''

      בנימין, 13/03/07 15:34

      ''הם קיבלו מכתבי אזהרה''

      ''מטילים עליהם (על המפקדים) אחריות שהם לא מסוגלים לעמוד בה. איש מהם לא נותן את הדין על הדרך שבה מעבירים פקודות הקובעות חיים ומוות. הם יודעים שבהיותם טובים ונחוצים במערכת, לא יצטרכו לתת את הדין על אסונות. וזה מנוון את הבלמים הטבעיים שלהם. הם עדים לבריחה מאחריות מלמעלה, מהקצונה הגבוהה. זה החינוך המשמעותי ביותר שהם מקבלים''. נעמי אונגר, בספרה ''לעצור את הכדור'', מערכות.
      ''אני כואבת את מריחת חקירת האסון הזה כי היא תביא לעוד מקרי מוות מיותרים. באיזשהו מקום האמנתי, שיתייחסו לאסון הזה ברצינות. הזעזוע הרי היה אדיר. חצי ממשלה ישבה פה בבית. בכירים מהצבא. הושמעו התבטאויות חמורות, וחברי כנסת זעקו, שאסוּר שאסון כזה יחזור. היום, לאחר כל אסון נוסף, אני שומעת בדיוק אותן התבטאויות והבטחות. המסקנות החפוזות של הוועדה, ההדחות, עיסקות הטיעון – כל אלה יצרו בציבור את התחוּשה, שאסון צאלים ארע בשל טעות-אנוש, לא מוּצְתָה אחריות, לא הופקו לקחים אמיתיים איך להתמודד עם רשלנות פושעת ועם זילזול בחיי אדם. ''ברור היה לי שהם לא בסדר אבל ברור היה יותר שהאחראים האמיתיים לא יושבים אתם על הספסל. היה ברור שהמערכת מגלגלת את האשמה על אנשים בדרגת סרן, כשהבעיות הן ברמת ניהול של תא''ל. כגודל הכאב היה גודל הכעס. אני חושבת שאת עיקר הכעס צברתי כלפי התובעת. עיסקות-הטיעון הרתיחו אותי. איזה מסר מעבירים על-ידי עיסקות אלה לציבור ולצה''ל...?''. איילה, רעייתו של רס''ר רמי כץ זכרונו לברכה אשר נהרג בחורבן צאלים הראשון.

      ...''הם קיבלו מכתבי אזהרה''
      אך איש אינו לוקח זאת, חלילה, ברצינות יותר מדי חמורה
      באשר להמשך קידומם הצבאי, אין ספק,
      כי לא יחלוף יום והם יקודמו במהרה... ! ! !
      המוות. השכול. היגון. הכעס. הזעם. הסבל. הכאב. עובדה גמורה. חתומה.
      גדשה הכוס. הגיעו מים עד נפש. פקע כיס המרה.
      כלום ''הם קיבלו מכתבי אזהרה'' מתיימר להיות מס-מתק-שפתיים ? קלישאה ? אמירה ?

      ...''הם קיבלו מכתבי אזהרה''
      לא לחינם פרקליטות המדינה (העורב)
      על הפצ''ר (הזרזיר) שפע הלל ושבחים מרעיפה, מעטירה
      צה''ל ניצח ! ניצלה (בנס?) מדינה !
      לשבט או חסד ייחרץ בעתיד גורלה או דינה ?

      ...''הם קיבלו מכתבי אזהרה''
      לכל היותר, יגישו שוב כמה הורים שכולים עוד עתירה לבג''ץ, שִגרה של עוד עתירה...
      מנהיגות הצבא עם קציניה לעולם לא מחמירה...
      ערך שמירת החיים צונח. יורד. נופל נפילה חופשית. מדרדר ומוּזל. מתחסל במכירה.
      ''כי במותם הם ציוו לנו את החיים...''. יחרוק תקליט ישן. אך יש צורך להמשיך בשמירה.


      ...''הם קיבלו מכתבי אזהרה'' כמה נכון, כמה כואב וכמה מעצבן ל''ת
      לאפס שואף היום ערך חיי-האדם בצבא
      באוצר מילות צה''ל לא קיים מונח המגדיר בוודאות מַהוּת אחריות אישית
      אך יש במילון מושג המסביר מהי:
      רשלנות פושעת. נמנעת. מיותרת. נמהרת. ארורה. טיפשית.

      ...''הם קיבלו מכתבי אזהרה''
      מבחינת הצבא, עובדה זו, בהחלט מספיק מרתיעה !
      זורים חול לבריות בעיניים. משלמים מס מתק שפתיים.
      דובר צה''ל מודיע: ''התאונה הבאה תתרחש'' בעוד שעה ? שעתיים ? יומיים ? שבוע ? שבועיים ?

      ...''הם קיבלו מכתבי אזהרה''
      מאין ולאן הולכת את, משתרכת, בכבדות מתנהלת לך, השיירה... ?
      רשימת חללים מתארכת... מלאכה מפרכת... חזיון שווא ? כלום אמנם, אכן, באמת ''אין ברירה'' ?
      זר פרחים. רגבי עפר. אדמה. את חפירה. רב. פסוקי תהילים. אותיות נשמה. ''קדיש''. ''אל מלא רחמים''.
      אב ואם. אח ואחות. מגש כסף. נער. נערה.
      יש שקיבלו מכתבי אזהרה...
      ...יש שעבורם אין כבר דרך חזרה.

      הגב לתגובה זו

    • אין לי טענות לצבא...רק לחלוץ...

      אורן, 13/03/07 16:47

      דביל אתה...

      הגב לתגובה זו

    • ''מַעֲשֶה חָרִיג''

      כרמלה, 13/03/07 17:52

      ''מַעֲשֶה חָרִיג''

      כשדובר צה''ל טוען שהמַעֲשֶה הוא ''חָרִיג''
      אתה יוֹדֵעַ... שלְפָחוֹת עבוּרוֹ... הדִיבּוּר רק הָגִיג
      WISHFUL THINKING שאין עמו שֶמֶץ קוּרְטוֹב של אֱמֶת
      דוֹבֵר צה''ל... מוכן להוסיף... רק פֶּשַע על חֵטְא !

      דוֹבֵר צה''ל מוכן להוסיף רק פֶּשַע על חֵטְא
      כי יש בדבריו הרבה יותר מאשר בִּיזְיוֹן כְּבוֹד המֵת
      לא הִתְבַּגֵּר, לא השְכִּיל לעלות מכתה א' ל-ב'
      בִּזְכוּתוֹ נתן צה''ל לחִינָם לעַם גֵט !

      דוֹבֵר צה''ל מכזב (לו ולנו) באופן טִבְעִי
      השֶקֶר פשוט הפך לו לאוֹפִי, לטֶבַע שֵנִי
      חשובים לו יותר התדמית, הדרגה, ה''אני''
      מִנְכסיו יָרַד לְגַמְרֵי, הָפַך לאֶבְיוֹן ועָנִי.

      ואילו אַתָּה, הקוֹרְבָּן, האֶזְרָח הקָטָן, אָנָּא הַסְכֵּת והַחְלֵט
      האִם שַאֲנָן מִן הצַד בדְבָרִים רַק תמְשִיך ותַּבֵּט ?
      אוֹ שֶמָא הגִיעָה גַם עֵת לשָנֵס אֶת מוֹתְנֶיך
      לְמַעַן לא יִבְכּוּ... מְאוּחָר מִדַּי... יְדִידיך עֲליך !

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    הגיע הזמן שהדרג המדיני יקח את האחריות ולא יטיל אותה שוב על הצבא !!! (ל''ת)

    מירון, 13/03/07 14:03

    הגב לתגובה זו

    • אתה מוכן ברצינות להסביר לי מה אולמרט לא עשה בסדר?

      גל, 13/03/07 15:01

      בתקופת המלחמה, ואני רציני לגמרי!
      אנא הסבר ונמק!

      הגב לתגובה זו

      • עזוב אותו. חכה לפרסום הדו''ח ותקבל תשובה (ל''ת)

        עוד מעט ויעופו, 13/03/07 15:32

        הגב לתגובה זו

      • מה אולמרט עשה לא בסדר

        ליאור לאסט, 13/03/07 15:55

        1. הוא לא הכריז על מצב מלחמה, ובכך הפקיר את העורף. אנשים נרקבו במקלטים מבלי שהמדינה היתה מחוייבת לסייע להם (כי לא היתה מלחמה).
        2. הוא סיים את המלחמה מבלי להחזיר את החטופים.
        3. הוא סיים את המלחמה מבלי לפרק את החיזבאללה.
        4. הוא אפשר כניסת כוח בינלאומי שיקשה על צה''ל בעתיד להכנס ללבנון, במידה ויהיה צורך בכך.(כבר עכשיו הצרפתים לא מרשים לנו לטוס בשמי לבנון)
        5. הוא אסר על כניסת כוחות קרקעים גדולים ללבנון עם תחילת הלחימה, מה שאפשר לחיזבאללה לנצל את הזמן ולהתמקם בעמדותיהם, מה שהביא להרג של חיילים.
        6. כשכבר איפשר הכנסת כוחות הוא לא איפשר כיבוש של אזורים, אלא רק כניסה ויציאה, מה שהביא לכך שכשבסופו של דבר הוא איפשר כיבוש אזורים נדרשו החיילים להיכנס לאותם אזורים בהם הם היו קודם לכן (ויצאו) במחיר של הרוגים נוספים.
        7. הוא שלח חיילים אל מותם ב-48 השעות האחרונות של המלחמה, אך ורק על מנת לשפר את מעמדו בדעת הקהל.
        8. הוא נכנע לתכתיבים אירופאים ואמריקנים תוך פגיעה באינטרסים בטחוניים ולאומיים של מדינת ישראל.
        9. לאחר המלחמה הוא לא מנע העברת אמל''ח מסוריה ללבנון, הוא לא מנע את שיקומו של חיזבאללה, הוא לא שיפר את כוח ההרתעה של צה''ל ולא החזיר את החטופים.
        10. הוא מינה את עמיר פרץ לשר ביטחון, כששניהם לא מבינים דבר וחצי דבר בביטחון, בניהול מלחמה ו/או בניהול מדינה.

        נ.ב.
        אילו לא הייתי צריך לשוב לעבודתי הייתי ממשיך ומונה את יתר מחדליו הרבים של אולמרט.

        הגב לתגובה זו

        • מלחמה זה לא פיקניק.

          גל, 13/03/07 17:20

          וביבי היה מחזיר החטופים? וביבי היה מחסל החיזבלה? ואצל ביבי לא היו נרקבים במקלטים?! היו נרקבים במקלטים אצל ביבי 18 שנה!

          אני מודה יום יום לאולמרט שהשכיל להפסיק את המשלמה בזמן. לדעתי הנצחון של ישראל הוא גדול. והחיילים לא מתו לשווא. הרתענו - ובגדול!

          הגב לתגובה זו

          • גל, שרוף של קימה ואולמרט, העובדות המרות לא ישנו זאת

            יחזקאל מר''ג, 13/03/07 22:47

            לך עם אולמנרט פרץ וחלוץ ותקמן מדינה אפשהו.
            תשאירו רק את א''י
            מכאן נסתדר לבד

            הגב לתגובה זו

        • צודק, ארה''ב נתנו לנו 10 ימים בלי

          רונן, 13/03/07 17:25

          שהיא התערבה כלל! כי הנשיא היה ''בחו''ל''. בזמן הזה היה ברור לארה''ב שניתן לחסל את חיזבאללה ללא לחץ מהעולם עלינו להפסיק. במקום לגמור אותם במכה, ללא אבידות מצידנו, וללא מלחמה מתמשכת שבה דעת הקהל תהיה נגדנו, לעשות את זה כואב וחד, אולמרט ניסה לרצות את אשתו עליזה ולעשות פעולות יחצנות מהשמים על שטחים ריקים או בניינים ריקים כדי לרצות את הישראלים ש''עושים משהו'' ומצד שני לא לפגוע באף אחד כולל החיזבאללה בלבנון מצד שני. מה שקרה בפועל זה שיותר היה חשוב לו להגן על אזרח לבנוני שהוא בטח חיזבאללה בלבוש אזרחי (כי הרי האזרחים ברחו לצפון) מאשר בטחון החיילים ולכן הפקיר את החיילים לעשות פעולות מסוכנות ובלבד שחס וחלילה לבנוני לא ימות. לא אישר פעולות עד לליטאני ועד לבירות מה שהיה גורם להם להתחנן שנעצור... ולא עצר את זרימת הנשק. הוא יודע שנשק מוזרם לחיזבאללה ולחמאס שבסה''כ עשו ''פוס'' כדי להשתקם ולא אכפת לו כל עוד הציבור בארץ לא יודע מזה (רק עכשיו מתחילים הפרסומים אך זה היה ידוע לשבכ מההתחלה ואולמרט הסתיר). הכניס כוחות זרים שלא שומרים עלינו כלל ומשקר לציבור שיש להם יכולת או רצון לעצור החיזבאללה בידיעה שזה לא נכון.
          ואפילו לא נכנסתי להתנתקות שמומחי הצבא כגון בוגי אמרו לו מראש שיביאו לעידוד הטרור ומלחמה (וכך קרה) והוא התעלם מחוות דעתם המקצועית והמשיך עם המהלך חסר האחריות רק כדי לקבל פרגון מעיתונאים שמאלנים (שמשום מה רוצים מלחמה?). הוא נשוי לקיצונית שיורקת על חיילים במחסומים מארגון ''מחסום watch'' כך גם בתו ובניו שייכים לארגון ''יש גבול'' שתובעים את ישראל ואלופי הצבא בבית הדין הבינ''ל בהאג. סליחה אך אדם שחינך כך את ילדיו ושכל משפחתו ללא יוצא מן הכלל הם בוגדים, זה פשוט סיכון בטחוני הרי אשתו בקשר עם ראשי פעילויות אנטי ישראליות פלסטינאים!!!

          הגב לתגובה זו