• 77.

    להשאיר אותם שם, לבד!

    בן אדם, 14/03/07 22:22

    חברון היא לא חלק ממדינת ישראל, אז אפשר פשוט לסגת משם כמו שנסוגנו מלבנון. ואם כל כך חשוב להם לגור דווקא שם אז שישארו, נראה אותם גיברים אז...

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    יריב,שבוי בידי האידאולוגיה המתה שלו.זו אבולוציה של עיוורון למציאות (ל''ת)

    סתם פאנטיזם של, 14/03/07 21:08

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    לפנות ומהר- חוזרים להיות יהודים

    רוני, 14/03/07 17:12

    יהדותנו לא קשורה לכמה אדמה תהיה לנו.
    ונכון שזו עיר האבות אבל עדיף שאפשר יהיה להגיע אליה ולהנות מקדושתה, בלי שהיהודים שחיים בה יאבדו צלם אנוש ואת צלם יהדותם.

    הגב לתגובה זו

    • הכי טוב שישארו שם יהודים בלי לאבד צלם אנוש (ל''ת)

      הדרך השלישית, 14/03/07 20:15

      הגב לתגובה זו

    • אני ממש בטוח שלאופנהיימר אכפת מהערבים היהודיים (ל''ת)

      אחשלו, 14/03/07 20:20

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    לפנות לפנות לפנות את כל ההיתנחלויות.

    ירי, 14/03/07 17:09

    לפנות את כל השטחים הכבושים עכשיו.כל פתרון אחר הוא שקר תבינו כבר שרק הדרך שיריב מייצג תציל אותנו מפשעי הכיבוש .

    הגב לתגובה זו

    • בינתיים הפינויים גרמו רק נזק (ל''ת)

      רואה נכחה, 14/03/07 20:16

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    בדמוקרטיה יש מקום גם לאנשים מסוגו של אופנהיימר....

    דמוקרט, 14/03/07 14:27

    יש לסבול את חוסר יושרם האינטלקטואלי ,ולהמשיך...
    זה מחיר הדמוקרטיה.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    זהו ? נגמר ספין ה'' זיתים '' ?

    איתי, 14/03/07 14:05

    אתה מתואם עם הוואקף , יריב ?

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    אופנהיימר - אני בז לך בכל לבי , ואני למען הסר ספק - לא מתנחל !

    רני, 14/03/07 13:51

    אינני מאמין בתמימותך.
    אינך תם כפי שאתה מנסה להיראות וחד צדדיותך נובעת , לעניות דעתי מאינטרסים (פיננסיים אולי ?)
    אני מקווה שיש מי שבודק את התנהגותך ומעשיך ולומד על מניעיך....

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    שטויות. לא רק לערבים יש ''צומוד''.

    חברוני בלב, 14/03/07 13:09

    אתה חוליה חלשה ורופסת , אופנהיימר.
    אדיוט.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    הוא לא ''מאותגר שכלית''. הוא רק נראה כך.

    מאיה גינת, 14/03/07 13:08

    לדעתי הוא חכם מאד.

    הגב לתגובה זו

    • דעתך, אכן , חשובה לנו מאד , מאיה.

      ליטל, 14/03/07 14:04

      ולמרות זאת , אני חולקת עליך , בצניעות , אם יורשה לי...

      לעניות דעתי , האיש אדיוט , והוא ,אכן ,מאותגר שכלית , ממש כשם שמעידות עליו הבעת פניו ואופן דיבורו הנלעג...

      כבד לשון ורפה שכל.

      אם בהשוואה אליך הוא חכם , קבלי את תנחומי הכנים.

      ולגבי ''ערכיו'' של האיש - חבל''ז.

      הגב לתגובה זו

      • גועל נפש

        משה, 17/03/07 23:05

        ליטל:
        תבושי ותכלמי!
        הבעת פניו ואופן דיבורו של אדם גורמים לך להכתיר אותו בתואר אדיוט
        לא פלא שאת שונאת ערבים, כי הם הרי מכוערים וצליל דיבורם אינו הולם את אוזנייך הרכות והענוגות,
        ואגב, אני מכיר את יריב ודיבורו שוטף וקולח.
        ואם אלו ערכייך, ודאי שאנו טובים יותר!
        פעיל שלום עכשיו, ירושלים.

        הגב לתגובה זו

  • 68.

    ממתי ''חוסר ערכים'' נחשב לערכיות , אופנהיימר ?

    יושקו, 14/03/07 13:07

    אויל.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    כל עוד הוא לא ישלם על מעשיו הוא ימשיך להזיק (ל''ת)

    עורו יהודים, 14/03/07 12:04

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    שמאלנות היא מחלת נפש (ל''ת)

    מיסכנים עם, 14/03/07 11:31

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    שמאלני מנוול (ל''ת)

    טינופת, 14/03/07 11:20

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    למזכ''ל ''פינוי עכשיו'':

    ד''ר נו, 14/03/07 10:58

    לתפישתך היה לכם צ'אנס לפנות את יהודי חברון לאחר הטבח במערת המכפלה (25/2/94), אבל אפילו רבין ,שאני בטוח שתמכתם בו,לא העז להוציא לפועל את המהלך
    המסוכן הזה, כי הוא הבין שנזקו רב
    מתועלתו. עכשיו אתה דורש פינוי
    יהודים בגלל כמה יריקות וקללות?
    יש גבול לחוצפה!

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    אדון יריב,כשימך כן אתה

    יהודי,ישראל,אדם, 14/03/07 10:51

    אדון יריב,כשימך כן אתה, יריב לכל דבר טוב שקורה במדינה.
    אז דע לך שרוב העם (היהודי) לא חושב כמוך ומזל שכך.
    התנועה שלך תעבור במהרה מהעולם, דע שהמוני שמאלנים יורדים מהארץ וזה יהיה גם סופך.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    יריב אופנהיימר: מי שחי בכלוב - זה היהודים

    חושש להזדהות, 14/03/07 10:43

    סע לקיבוץ רמת הכובש (היושב מאחורי גדר כפולה/אלקטרונית) והמשך לטירה השכנה, וראה מי באמת חי בכלוב.
    וחוץ מזה - מי ששולח את ילדיו לקבל חינוך שאהידי (וזה 100% מהפלסטינים), מוטב שיחיה בכלוב.

    הגב לתגובה זו

    • צודק: המילים כאילו יצאו מגרוני (ל''ת)

      אפרים, 14/03/07 13:32

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    צריך להוציא את תנועת ''שלום עכשו'' מחוץ לחוק...

    סקופידון, 14/03/07 10:40

    היא המקבילה של תנועת ''כך'' רק מצידו השני של המתרס הפוליטי.
    ע''פ ההתנהלות וההתבטאויות שלהם, זה נראה כאילו הם חותרים תחת המדינה. הגיע הזמן לעצור אותם. תרתי משמע.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    לפנות את אופנהיימר מביתו עכשיו (ל''ת)

    יריבה, 14/03/07 10:35

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    הימנים תמיד מטיחים שטויות שמשלמים לנו מאירופה אתם כ''כ רדודים! (ל''ת)

    עידו, 14/03/07 09:57

    הגב לתגובה זו

    • אבל אלו עובדות. לא?

      ככל הידוע, 14/03/07 20:19

      ככל הידוע לי ''שלום עכשיו'' לא מכחישים קבלת תרומות של האיחוד האירופאי.

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    האיטש הזה סהרורי (כך גם נראה בתמונה) !!!!!

    שרונה, 14/03/07 09:54

    אם יש קומץ (2,3 ) של מתפרעים , אתה מציע לגרש את כל היהודים משם ??
    או קיי !
    אם יש בטירה/קלנסווה מחבל אחד או שניים , אז צריך לגרש את כל תושבי העיר הערבית ?
    אם למשוואה הזאת הסהרורי יסכים , כי אז יש צדק בדבריו.
    אבל אני מכירה את הראש שלו .
    הוא רואה יהודים כמטרה , לא ערבים.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    מאין הכסף יריב?

    ניר, 14/03/07 09:49

    מי מממן אותך, ולמה?
    מי אתה?
    לטובת מי אתה?

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    כל מי שמתגאה בעם ישראל הוא אדון הטיפשים! מעשינו ראויים לביזיון עולם (ל''ת)

    עידו, 14/03/07 09:38

    הגב לתגובה זו

    • עם ישראל יימעך אותך טפיל שמאלני בזוי (ל''ת)

      רקב, 14/03/07 12:39

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    אופנהיימר..תתעורר!!

    שלמה לוי, 14/03/07 09:34

    החשיבה החשוכה של מר אופנהיימר מביאה אותו למסקנה שיש לגרש את יהודי חברון..אם נמשיך באותו קו נגלה שיש לגרש את היהודים מהמזרח התיכוןשכן הם עושים פעילות אלימה ובלתי פוסקת במזה''ת [ציטוט מדברי אופנהיימר] הלו ,תתעורר אדוני !

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    עם ישראל חי!

    amisrael.org, 14/03/07 08:53

    התגובות השונות, בעד ונגד, מסייעות לבירור העמוק שאנחנו חייבים לעשות בתוכנו, כל אחד ואחת מאיתנו וכולנו יחד.
    העתיד משותף לכולנו.
    מצטרפים לשאיפה המשותפת.
    בונים יחד עַם!

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    לגרש את ערבי חברון עכשיו! הם מסוכנים ורוצחים את חיילינו והתושבים

    די לכיבוש הערבי, 14/03/07 07:50

    היהודים שם.
    גירושם יביא שקט וביטחון.
    ויפה שעה אחת קודם.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    חייבים להיכנס!!

    דוד צביאל, 14/03/07 07:18

    יריב,
    איזה מן תגובה עלובה?
    עדיין לא ענית איך ייתכן, ובפרופוציות שלך, ילד יהודי שיכור שזורק אבנים מקבל סיקור יותר גדול מרצח על רקע לאומני?
    ומדוע התאלמת מהעבר ההיסטורי של העיר? זה לא נח לך? לא מתאים להשקפותיך?
    תגובה מלאה צריכה להתייחס לכל הטענות וטענה ערכית זקוקה להסבר מפורט ולא לגמגומי סרק.
    חבל שבגלל אנשים כמוך אנחנו כשליחים צריכים להתגונן יומיום במקום לספר על נפלאות ארצינו.
    בושה!

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    ההכללה על תושבי חברוןו היהודיים, מקורה בפשיזם מסוכן וחשוך של הכותב

    יחזקאל מרמת גן, 14/03/07 06:34

    הרי הדברים שכתבת ,יריב
    פועלים כבומרנג.
    על יסוד משוואה זו אפשר לומר שצריך
    לפנות את הבידואים בנגב.
    את הערבים בלוד
    ביפו
    בג'סר א ררקה
    או בכפרים אחרים רווי משפחות טרור.
    הפכת את ''שלום עכשיו
    לתנועה פשיסטית תומכת טרור וגזענות ערבית פונדמנטליסטית דתית.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אופנהימר, תמשיך לכתוב!

    שי, 14/03/07 05:42

    ותודה ל-nrg!

    כמה שיותר מאמרים של יריב אופנהימר וחבריו, יחשפו את העיוורון של אותה חבורה קטנה וצעקנית העוסקת בדמגוגיה זולה כדי להצדיק את קיומה.
    פרפורים אחרונים של רוח עוועים שעברה על עמנו בשנים האחרונות.
    השקר נחשף על ידי עצמו ...
    שלום ל''שלום עכשיו'' ...

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אין לי בעיה עם הדברים הנאמרים

    ספינר, 14/03/07 05:32

    במאמר הזה.אפילו יהודי מסוגל לומר אותם.אבל היומרה המוראה לקחת מושג יהודי כמו שלום ולהפוך אותו למחנה שלום אךשוא,כאילו כל מי שלא שייך למחנה המטופש הזה הוא מחרחר מלחמה...האוילות הזאת חייבת להיעצר באיזה מקום.אולי בחברון היהודית.הצביעה של הרוב היהודי בישראל בצביעות המושג שלום אךשוא ...

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    לקרוא את התגובות של הפשיסטים ולקבל צמרמורת (ל''ת)

    דש, 14/03/07 03:51

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אנשים כמוך היו צריכים לשבת מאחורי סורג ובריח על בגידה (ל''ת)

    מבחינה ערכית, 14/03/07 02:11

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    ליריב- אתה צודק. אבל לא צריך לפנות.

    מחזק אותך, 14/03/07 00:56

    ויעיד על זה גל הזוהמה של הנאצות פה.
    אני בטוח שהמגיבים בשקל פה לא היו שעה בחברון אם בכלל שירתו בצבא.
    יש בחברון חבורת פורעי חוק אלימים (טוב לא כולם) שאמנם חובשים כיפה אבל אין להם אלוהים.
    פשוט צריך להודיע להם יום אחד שיארזו ויגשו לאוטובוסים שיקחו אותם.
    מי שלא ירצה שישאר ללא הגנת צה''ל ויגן על עצמו כמיטב יכולתו

    הגב לתגובה זו

    • צהל של היהודים אהבל מצוי (ל''ת)

      לא של העמלקים, 14/03/07 08:20

      הגב לתגובה זו

    • אני מאמינה שגם אתה אחי היקר לא היית בחברון

      חברון, 06/12/07 16:33

      בחברון עיר הקודש תובב''א גרים אנשים קדושים וצדיקים שבזכותם אתם חיים. כן,בזכותם. תלביבים כפויי טובה!!

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    תגובות ציוניות? עאלק!

    ליאת, 14/03/07 00:26

    כמה צבוע לחשוב שהתגובות הללו נכתבו על ידי אוהבי הארץ. הציוני האמיתי מבין שכדי לשמר מדינה יהודית דמוקרטית חייבים לעשות ויתור טריטוריאלי כואב – לרבות בחברון. יש שם חבורה של 600 מתנחלים הזויים, אנשים קיצוניים עם גזענות שמכערת להם את הלב והנשמה, ממררים יום יום את חיי עשרות אלפי הפלסטינים סביבם. איזה מן יהדות זו? זה החזון הציוני? גועל נפש.
    ביום שנידרש לתת זכות בחירה ל3.5 מיליון פלסטינים – אולי אז יתחילו המתנחלים ותומכיהם לחלום על חזרה לגבולות הקו הירוק..

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    כדי להשמיד את היהודים צריך לנטרל את יכולת ההגנה וההתיישבות שלהם (ל''ת)

    תבוסה עכשיו, 13/03/07 23:31

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    לחפש למצוא ולהעניש כל מי שהשתתף ברצח יהודי חברון (ל''ת)

    יהודים פחדנים, 13/03/07 23:30

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    חתיכת מעוות מגעיל שכמוך

    איתם, 13/03/07 23:01

    באמת מסכנים ערביי חברון. כאשר בשנת תרפ''ט רוצצו גולגולות יהודים זקנים ותינוקות. כאשר אנסו ביזו ושחטו נשים יהודיות. באמת מסכנים ערבים מחברון שרצחו יהודים באיזה כמה פיגועים פה ושם. לא חסרה התנהגות מגעילה, אלימה ומכוערת של ערבים בחברון כלפי יהודים גם כיום, רק שאתה בוחר מה שנח לך פוליטית, צבוע מתחסד שכמוך. כבר מזמן קלטנו שאת ייסורי המצפון שלך על כך שגם אתה שותף לגירוש ונישול ערבים מבתיהם בתוך גבולות הקו הירוק, אתה משליך על המתנחלים. את כל הערכים ''היהודיים והדמוקרטיים'' שאתה דורך עליהם, אתה מחפש להשקיט ביצריות מעוותת על יהודים אחרים.
    להתעמת מוסרית עם אדם כמוך זה הדבר הכי קל, המסכה הכי דקה שאפשר לקרוע.

    הגב לתגובה זו

    • לקחת לי את המילים מהפה! (ל''ת)

      אלעד, 13/03/07 23:59

      הגב לתגובה זו

      • יסורי המצפון של יריב פנה את ביתך כובש שכמוך

        משה, 14/03/07 08:24

        פנה את ביתך כובש שכמוך

        הגב לתגובה זו

      • לא רק לך...

        איתם, 14/03/07 09:02

        כל מי שעיניו בראשו מבין שאסכולת אופנהיימר פשוט חיה ביסורי מצפון על פשעים כביכול כנגד ערבים בכל רחבי מדינת ישראל. יותר פסיכולוגיה מפילוסופיה. אתה מחפש בנרות את הטיעונים הערכיים שלו ולא מוצא שום אמירה משמעותית. ''כיבוש, אפרטהייד, גזל אדמות'' ויתר סיסמאות שקל להוכיח שהוא דורך עליהן לא פחות ממי שהוא מאשים. גם התגובות השמאליות כאן, לא מסוגלות להוציא אמירה עם תוכן יותר מאשר '' פאשיסטים, כובשים, דמגוגיה'' בלה בלה.

        הגב לתגובה זו

  • 41.

    ולמה לא לפנות את חברון מהערבים

    דובי הראל, 13/03/07 22:25

    הרי הערבים זורקים אבנים, ויורים בילדים (את שלהבת פס הי''ד אתה זוכר?). משום מה, כשערבים יורים ופוגעים, אתה לא מציע לפנות אותם מחברון (כי זו ענישה קולקטיבית). לגבי יהודים - אפשר לבצע ענישה קולקטיבית. אתה לא יותר מאשר צבוע.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    פינוי עכשיו של הזבל השמאלני לפארק שרון בחיריה (ל''ת)

    פינוי עכשיו, 13/03/07 21:27

    הגב לתגובה זו

    • ויפה שעה אחת קודם! (ל''ת)

      just me, 13/03/07 21:52

      הגב לתגובה זו

      • וואלה?מזמינים אותנו לבית שלכם? (ל''ת)

        שמאלן, 14/03/07 03:34

        הגב לתגובה זו

    • חייבים לפנות את מתנחבלי סקניה!!!

      bearnaise, 14/03/07 00:00

      יש להפגין בעד הצדק, ונגד הכיבוש השבדי של חבל סקניה מהדנים.
      ונגד הכיבוש הרוסי של מזרח פולין
      ונגד הכיבוש הפולני של גרמניה המזרחית.

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    כמה עובדות אופנהיימר

    פים פם, 13/03/07 21:24

    הכלוב הוא לא למען בטחון הערבים מפני המתנחלים הכלוב קיים כדי לשמור שמחבלים לא יגיעו לתוך הישוב היהודי.
    ברור לך גם שיפעת אלקובי נפלה לפרובוקציה שהכינו לה נכון?
    תעשה לנו טובה תוותר על האזרחות הישראלית תקח אחת פלסטינאית ותעזוב אותנו בשקט בארצנו הקטנה והיפה.
    מי יתן שהיא עוד תגדל.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    צודק-אחרי ההצלחה של גוש קטיף פרץ שלום בעזה

    תל אפיפי, 13/03/07 21:08

    אחרי ההצלחה הרבה של פינוי גוש קטיף וצפון השומרוןת כשעצי השלום כבר פורחים (פעם היו רק ניצני שלום) ושצהל לא נערך שוב לכניסה מחודשת...
    עד מתי יתנו במה לטיפשים כמוהו וכמו פרס וביילין שלא מצליחים לראות את המציאות. עד מתי???

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    לכל המגיבים

    גלעד, 13/03/07 20:25

    מה קרה?! קיבלתם שירשור שיש מאמר של מזכ''ל שלום עכשיו ויש להציף את הידיעה בתגובות נאצה?
    מתי תבינו שהרוב שלכם הוא באינטרנט בלבד, בכל פעם שיש בחירות רואים כמה אתם מיעוט.
    וזה לא משנה גם אם ביבי ייבחר, מישהו בסופו של דבר יפנה את היישוב הפרובוקטיבי בחברון.
    ולא, זה לא יהיה סופה של מדינת ישראל אלא עוד צעד בדרך לשפיות

    הגב לתגובה זו

    • ''מת'' על הדעתנות שלך... (ל''ת)

      אנטיוכוס, 13/03/07 21:13

      הגב לתגובה זו

    • תקשורת האתרוגים מתה, ואתה יכול להתחיל לארוז עמלקי קטן (ל''ת)

      מדינה יהודית, 13/03/07 21:24

      הגב לתגובה זו

    • שאלה תמימה

      אלישע, 13/03/07 22:03

      אדון אפונהיימר היקר האם פעם שאלת את עצמך האם הבתים ''בשוק הערבי'' - הם לא נכסים רשומים של אותם רוצחים ואנסים שפלים ממאורעות תרפ''ט?!
      ועוד סוד אח קטן יש לי לגלות לך גם את אדמות הכפר שייח' מוניס (רמת אביב כיום) חבריך וידידך הערבים ירצו!!

      הגב לתגובה זו

    • מיעוט ? כמו מר''צ וה''אבודה'' ? (ל''ת)

      דני, 14/03/07 09:38

      הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע ! (כמו שאומרים אצלם..) (ל''ת)

      _______________, 14/03/07 10:39

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    אופנהיימר - האם יש לך לב יהודי????שובה

    שובה ישראל, 13/03/07 20:21

    היכונו לביאת המשיח. שובו הביתה. אין עוד הרבה זמן.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    מדובר בהסטה לפשע מלחמה

    ארז, 13/03/07 19:37

    איפה המשטרה לעזאזל??

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מצדו אפשר לזרוק את כל היהודים לים ולסיים עם הבעיה הזו הפתרון הסופי (ל''ת)

    ישראלית לא פחות, 13/03/07 19:17

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אופנהיימר בטוח שהערבים אוהבים ומכבדים אותו.

    אפי, 13/03/07 19:05

    אני מכיר ערבים ישראלים רבים, ואני יכול לגלות לך: את המתנחלים הערבים הרבה יותר מכבדים מאשר אותך ואת חבריך. הערבים מכבדים אנשים מאמינים, עקשנים, בעלי כבוד אישי ונאמנות לאחיהם. הם לועגים לאנשים כמוך- חסרי כבוד, חסרי נאמנות לבני עמם, מתרפסים וכנועים.
    את כולנו הם לא אוהבים. אבל לך ולחבריך הם בזים.

    הגב לתגובה זו

    • צודק! (ל''ת)

      א.נתניה, 13/03/07 20:43

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    יריב אתה סתם

    נודניק, 13/03/07 18:38

    נעים מאוד. נודניק זה השם הטוקבקיסטי שלי.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ''שלום עכשיו'' בעד ענישה קולקטיבית?

    מנחם בראל, 13/03/07 18:38

    בודאי. כשמדובר ביהודים הכל מותר.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ולמה מר אופנהיימר אתה לא חושב שזה יהיה פרס לגירוש שהם ביצעו (ל''ת)

    בתרפ''ט?, 13/03/07 18:23

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    גם שמאלני מחריש לחכם יחשב (ל''ת)

    שלמה, 13/03/07 17:35

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אופנהיימר אני חושב שצריך לפנות אותך ואת החברים שלך כמה שיותר רחוק. (ל''ת)

    אודי, 13/03/07 17:33

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    זו גזענות! לסלק אנשים מהבית רק בגלל שהם יהודים. (ל''ת)

    תתבייש לך, 13/03/07 17:21

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    צודק - היהודים מקללים באלימות (ל''ת)

    הערבים רוצחים, 13/03/07 17:18

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    שלום עכשיו=סכין בגב

    דודי, 13/03/07 17:17

    שלום עכשיו=סכין בגב

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אופנהיימר מפחיד אותי (ל''ת)

    אין הסבר, 13/03/07 17:12

    הגב לתגובה זו

    • תרגיע, הוא סתם בלון נפוח... (ל''ת)

      סקופידון, 13/03/07 18:42

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    אם תוכל להכנס אשמח מאוד

    מקווה שלאיצונזר, 13/03/07 17:02

    מסקרן אותי מאוד לדעת איפה היית כשניסו שחם התבטא כלפי המתנחלים בגוש קטיף כשאמר ''שצריך לשבור להם את הידיים והרגליים''
    היכן אתה עתה כשמתפרסמים סקרים לפיה מעל 60% מערביי ישראל מביעים קירבה לאיראן מאשר לישראל?
    איפה אתה היית כששוטרים בעמונה פגעו בזכויות אדם הרבה יותר מבסיסיות...
    איפה יפות הנפש כשאנשי שמאל עושים דווקא למעל 100000 חרדים כשהם מתעקשים ללכת בפריצות במצעד הגאווה דווקא בעיר שקדושה למגזר מסויים?!
    איפה היית כשערבים מתוך המדינה שלך התבטאו בחריפות נגד המדינה ושרפו דגלים של המדינה?
    איפה אתה כל יום כאשר מושלחים בקבוקי תבערה וידויי אבנים על כלי רכב ישראלים שבנס לא מסתיימים ברעות?
    אני יודע איפה היית...
    היית באותו המקום שאתה נמצא עכשיו, רק שאז החלטת לשים ידיים על האזניים ולהסתכל למקום אחר?
    למה? לא יודע, אבל משום מה אנשים כמוך, מעדיפים לברוח מהמציאות, ולנסות להתנכל לאלה שלא באמת מפריעים להם, אלא מפריעים לאויבים שלהם...
    תקן אותי אם אני טועה, אבל כל ה100000 האלה שאתה מדבר עליהם שקומץ ה600 משפחות חיי בתוכם, אינם בדיוק תומכי ישראל, ו... שוב, תקן אתוי אם אני טועה...
    אני מניח בצד לעת עתה את העובדה שהערך ההסטורי והלאומי של חברון עבור העם היהודי הוא גדול בפני עצמו, כי כנראה שהמרחק בינך לבין ההזדהות הלאומית והגאווה היהודית רחוק מאוד...
    אני כותב את המילים הללו ממקום של הרבה מאוד אדישות וחוסר התרגשות, כבר שמעתי רבים כמוך, לפני ההתנתקות, ואחרי היציאה מלבנון, וגם עכשיו אני שומע אתכם, סתם מסקרן אותי, אם כשהערבים יבואו אליכם אם בטילים ואם ברובים, מה תעשו?
    האם תילחמו ותתעקשו להישאר בארץ ובאיזור בו אתם נמצאים, או שמא תארזו את המזוודות, במידה והתשובה השנייה היא הנכונה, אז, אנא ממך... חסוך מאיתנו את אי הנעימות בלהזדעק על אלו שבכל זאת עושים את עבודתם...

    הגב לתגובה זו

    • אתה אופטימי מדי

      דבורה, 13/03/07 17:54

      באמת אתה חושב שדקויות כגון אלו שהעלת מענינות את מנכ''ל שלום עכשיו?
      יש מטרה ועכשיו צריך רק לסמן עיגול סביבה. ואל בלבל את המוח עם טיעונים הגיונייים.

      הגב לתגובה זו

    • לא תצליח לבלבל אותו\ם בעובדות (ל''ת)

      שום סיכוי., 13/03/07 20:07

      הגב לתגובה זו

    • עדיין אחים..

      עדי פרץ, 14/03/07 08:44

      אהבתי כל מילה, אך מאידך התחושה שלי שמלבד ההתנצחות המילולית וכל הטענות הנשמעות משני הצדדים אין סוף לעניין ואין באמת מאמץ לקרב את הלבבות של כל אחד מכם כאשר באמת לכל אחד נראה שלו יותר אכפת מהשני לפיכך כאחת שמצדדת בך מאד ומאמינה שהאמת איתך חשבתי שאולי כדאי לארגן שבת אחים משותפת עם אדון אופנהיימר היקר, מה אתה אומר, הוא יענה להצעה??

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    ''פינוי עכשיו'' - יופי של שם

    אהרוני, 13/03/07 16:59

    כותרת המאמר, ''פינוי עכשיו'' היא השם הנכון של תנועת ''שלום עכשיו''.

    מספר האנשים - הישראלים והערבים - שמקשרים בין שלום להתנחלויות הולך ופוחת. אתה הזוי לא פחות מיפעת אלקובי.

    אז יריב - אתה בדרך הנכונה. אני לא קורא עוד מילה אחת שתכתוב, כל עוד התנועה נקראת בשם השקרי הזה ''שלום עכשיו''. תשנה את שם התנועה ל''פינוי עכשיו'' ואז נדבר.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    הגיע זמן שתפסיקו לתת לאופנהיימר במה אצלכם!!

    akdib, 13/03/07 16:59

    כולו בקושי 3 אנשים ולפעמים דגל... {ישראל?] - והמון כסף משונאי ישראל באירופה, המון מיליונים של יורו מממנים את קיומו, למה גם אתם נותנים לו במה??.
    אני בטוח שלמתנחלי חברון, למתונים יותר לא תהיה אצלכם דריסת רגל לכתיבה מנומקת.
    די, תפסיקו להיות להם לשופר, פשוט תפסיקו!

    הגב לתגובה זו

    • צודק, לא לתת במה לאופנהימר (ל''ת)

      העם עם חברון, 13/03/07 20:08

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    הוא מחרחר מלחמה מהסוג הכי גרוע (ל''ת)

    אוהד, 13/03/07 16:53

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    בוגד! (ל''ת)

    just me, 13/03/07 16:52

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    תשובה ליריב אופנהיימר

    רועי עפרון, 13/03/07 16:30

    מר אופנייהמר היקר ( בעיקר לאנשי חמאס ).

    התנהגות בודדים מתושבי חברון הינה אכן קשה ובלתי נסבלת, ויש לעוקרה מן השורש ובתקיפות. אולם רק טיפש ומוסת כמוך אינו מבין שהתנהגות זו נובעת מאקלים השנאה שנוטף ממסגדי העיר ומאנטישמים שונאי ישראל כמוך. יהודים בעיר נפגעים על בסיס יומיומי. דמה של התינוקת שלהבת פס טרם יבש על הקיר.
    אם יש אנשים הצריכים להתפנות, אלה דווקא לא מעט מתושבי העיר הערבים. אני מציע שגם אתה תתפנה עימם ותפטור אותנו מעונשך.

    בכבוד רב.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    באותה צורה כמו במאורעות תרפ''ט מתכוון אופנהיימר? (ל''ת)

    עזרא, 13/03/07 16:27

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    האיש הזוי - הטרור הערבי גדול אלפי מונים מהאלימות היהודית. (ל''ת)

    דנידין, 13/03/07 14:00

    הגב לתגובה זו

    • נו באמת

      בן אדם, 14/03/07 22:43

      אז זה בטח מצדיק את האלימות הזו. תן לי להבין עם הערבים עושים טרור אז גם למתנחלים מותר? מה אתה אומר בזה, שהמתנחלים הם סוג של ערבים?!

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    איפה ישנם עוד אנשים כמו האיש הזה........

    מדינת היהודים, 13/03/07 12:32

    יש הרבה לצערי

    מתפלל שיבוא יום ונוכל לשיר את השיר הזה.
    באמונה ואהבה. שיר לזכר ימים עגומים שהיו וחלפו להם.
    אמן

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    לבוגדים ולמלשינים לא תהיה תקווה עם ישראל ינדה אותכם מקרבו (ל''ת)

    מיכאל, 13/03/07 12:24

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    הסלידה והגועל שיש לי מאנשים בשלום עכשיו אתם לא שייכים לעם הזה (ל''ת)

    שייגעץ, 13/03/07 09:53

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אופנהיימר עשה טובה פנה את עצמך מחיינו ולך לך קיבינמט (ל''ת)

    ערן, 13/03/07 09:46

    הגב לתגובה זו

    • הוא מתפרנס יופי מהאיחוד האירופי עבור רדיפת היהודים. (ל''ת)

      למה שילך?, 13/03/07 11:59

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    ארורים מגרשי היהודים (ל''ת)

    עד עולם, 13/03/07 09:26

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ''עלייה בהזדהות ערביי ישראל עם איראן'' (ל''ת)

    בסיוע אופנהיימר, 13/03/07 09:23

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    התשובה היא קרן של יהודים לפיתוח חברון (ל''ת)

    והחזרת רכוש, 13/03/07 09:20

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מי מממן את מנכ'ל תבוסה עכשיו (ל''ת)

    האיראנים ???, 13/03/07 09:05

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    חברון משגעת את העמלקים כי מערת המכפלה נקנתה בכסף (ל''ת)

    מוציא אותם, 13/03/07 09:04

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מי שמסכים שהליצן הזה יטרטר אותנו בלי תגובה (ל''ת)

    הוא פושע, 13/03/07 08:21

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    במשרה מלאה ובמימון סעודי נגד עם ישראל (ל''ת)

    ואתם רדומים, 13/03/07 08:20

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    לפנות את אופנהיימר אל חבריו בעזה (ל''ת)

    ויפה שעה אחת, 13/03/07 08:18

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    כמה טוב שדברים לא משתנים

    Darth Mohl, 13/03/07 08:18

    ב 1929, הצדיקה המפלגה הקומוניסטית בפלשתינה (פק''פ) את טבח יהודי חברון, וכיום ממשכי דרכה , תומכי הטרור מ''שלום עכשיו'' (אין הגדרה אחרת למי שמפגין בעצם בעד חיזבאללה במלחמה האחרונה), בעד גירוש יהודי חברון.

    הגב לתגובה זו

    • בשנות החמישים ההורים של הבזויים הללו סגדו לשמש העמים (ל''ת)

      וריגלו למענם כל, 13/03/07 09:16

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    ליריב. קודם תתחיל ללמוד מהי ציונות ומהי אהבת הארץ. (ל''ת)

    צ, 13/03/07 08:17

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    בזוי שמייצג 500 בוגדים מקבל חשיפה מיותרת בתקשורת האתרוגים (ל''ת)

    ואתם שותקים, 13/03/07 08:16

    הגב לתגובה זו

    • מר אופנהיימר.האם לא=שווה?להגיע להסכם סופי+מניעת קאסם+++לפני עקירה?! (ל''ת)

      יצאנו מעזה=המשך, 13/03/07 16:01

      הגב לתגובה זו

      • אל תצפ/ו מאופנהיימר לאמת-עכשיו.כי$יצרם$יעוור עיני ח''כמים,כל שכן גם (ל''ת)

        שלום אכ-שווא=, 13/03/07 16:15

        הגב לתגובה זו