• 53.

    אם תרצו- אולי לא תהרס המדינה והחלום הציוני עמה

    שרית, 15/03/07 19:48

    כל הכבוד שיש אנשים שמתאגדים כנגד המימון האנטי ציוני!!!
    אני מקווה שמערכות העיתונות יעניקו להם לפחות את זמן והשטח שהן מעניקות לשלום אך שווא ודומיהם..

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אכן,איבדת פרופורציה

    טובה, 15/03/07 14:59

    יחי ההתממות הקדושה שלך. הערבים אינם צדיקים גדולים,אך זה לא הופך את יהודי חברון לעדת קדושים מסכנים. הפרובוקציות של היהודים שם לא מסתכמות במה שהמצלמה קלטה לאחרונה ואת זה אתה יודע טוב מאחרים.
    אובדן הפרופורציה מתבטא בכך שהעיר כולה מתנהלת לפי נוחותם של 600 מתנחלים,אך זה נראה לך טבעי בדיוק כפי שההתנהלות בכל יהודה ושומרון נעשית על פי נוחותם של היהודים במקום. הצורך להיות צודק היסטורית הופך כל פתרון מדיני לבלתי אפשרי משני הכיוונים וההסטוריה כבר הוכיחה שאפשר לעשות בחסות הצדק המוחלט של צד אחד את מעשי הפשע הגרועים ביותר לצד השני.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    פשוט צודק לגמרי (ל''ת)

    נ.מ., 14/03/07 16:54

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    הוא לא מבין

    משה, 14/03/07 15:02

    א. תנועת שלום עכשיו אינה תנועה קיצונית כלל וכלל: מי שרוצה לדעת ולהבין מוזמן להכנס לאתר התנועה ולקרוא את המצע שלה,
    ב. אין מניעה שיגורו יהודים בחברון היינו חברון אינה שונה מכל התנחלות אחרת בעצם קיומה, אך מעשיהם של תושבי חברון וילדיהם גורמים לכך שהצורך לפנותם בוער ויותר חשוב מפינוי כל התנחלות אחרת,
    ג. הכותב צלריך להבין דבר אחד שכנראה נסתר מבינתו: כשמחבל פלסטיני עושה פיגוע זה בדיוק כמו מחבל יהודי שעושה פיגוע, אך אנו הישראלים מחובתינו לדאוג שקודם כל אנחנו נהיה בסדר ורק אחר כך נוכל לדרוש מהם, לכן הסיקור הינו רלבנטי לחלוטין,

    בתקווה לשלום ובטחון!

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    יפה כתבת עלה והצלח

    יהודי חילוני, 14/03/07 10:40

    אכן התקשורת הורסת את שבנו הציוניים.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מדהים מה שקורה פה עם התגובות

    איתם, 14/03/07 09:09

    אני מחפש בנרות בטענות השמאליות פה, וממש לא מוצא אמירות של תוכן. סתם, ממש סתם, סיסמאות: ''תקועים בגרון (גם אתה תקוע בגרון של מיליוני מוסלמים), תוקעים את החיים (גם הווייתך התל אביבית תוקעת להם את החיים)''.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אני סבור שרונן שובל לא היה בחברון לאחרונה

    אורון, 14/03/07 08:56

    שכן בעשור האחרון לפחות יהודי חברון עושים יותר צרות לחיילים ולשוטרים היהודים, לרשויות הישראליות וכמובן לתושבי חברון הפלסטינים מאשר הפלסטינים עצמם.

    אז אולי טענתך כנגד איזו טענה של איזה פעיל של שמאל כזה או אחר נכונה - אבל היא לא רלוונטית. כי במקום לבחון את המציאות, אתה בוחר להתנגח.קצת זול לא?

    הגב לתגובה זו

    • רלוונטיות

      שמואל, 14/03/07 10:06

      מי שמבקר בחבון רואה את ''המציואות'' לפי השקפותיו.
      דווקא לקחת קצת מרחק ולחשוב בהגיון זה יכל לעזור.
      נדמה לי שאתה פשוט מעדיף לראות ולא לחשוב, חבל.

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    התגובות כאן מוגזמות מדי

    שי, 14/03/07 05:35

    יש מישהו מהתנועה שממלא כאן יותר מדי תגובות תחת שמות שונים.
    חברים, תעבדו חכם!
    אתם מוזילים את ערך התנועה עוד לפני שקמתם ...

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    מאמר חשוב

    איתי, 14/03/07 01:59

    הדור החדש של המנהיגות הישראלית אינו מאכזב, ישר כח.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    סיפור- שווה להכנס ולקרוא

    מתנחלת, 14/03/07 00:59

    סיפור:
    בשבוע שעבר נעלמה ילדה יהודיה בחברון, כנאה הלכה בטעות לאזור הערבי. לאחר כמה שעות הוחזרה הילדה ע''י ערבי תושב חברון.הערבי הסביר שנהג כך, כי אחד היהודים מחברון, רופא במקצועו הציל בעבר את חיי ביתו ורצה להוכיר תודה. מישהו אמר דו קיום?!

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    סיפור

    יעל, 14/03/07 00:52

    בשבוע שעבר נעלמה ילדה יהודיה בחברון, והוחזרה לאחר כמה שעות ע''י ערבי שמצא אותה באזור הערבי של חברון. הערבי הסביר שהילדה היא ביתו שלרופא יהודי שהציל בעבר את חיי ביתו. מישהו טרח לסקר???

    הגב לתגובה זו

    • התקשורת מפלגת את העם והורסת דו קיום. וגם פעילי השמאל הקיצוני ששם

      טוני, 14/03/07 07:56

      שמחממים את כל הערבים בחברון נגד אוכ' היהודית הקטנה והשלווה.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    ''היהודים יושבים רק ברחוב אחד בחברון''

    ארז, 13/03/07 22:56

    במקרה זהו רחובה הראשי של העיר, ובמקרה, בגלל 600 היהודים שם, נעצרו חייהם של 100,000 תושביה. אבל אל תתן לעובדות להפריע לך, רונן.

    אם אתה חושב שצריך לשבת בחברון כי היא עיר קודש, שיבושם לך. יש בעולם כמה אנשים עם ערכים אחרים, למזלנו - חיי אדם, שוויון וכו'

    אני אומר - אל תעצור בחברון. אני מציע שתשתלט על הר הבית. אולי אפילו תשמיד אותו? הרי מגיע להם, לערבים האלה. הרי הם טבחו בנו ב-29.

    ולשאר הקוראים - אתם מוזמנים להגיע, ולו פעם אחת, לחברון. סיורים יוצאים כל שבוע מתל אביב ומירושלים. אז תבינו שבאמת אין פרופורציה בסיקור התקשורתי, אבל בדיוק להפך ממה שמתואר כאן. בטלווזיה שלכם לא רואים רבע ממה שמתנחלי חברון מעוללים באמת, בחסות המדינה. לו ראיתם, כבר מזמן הייתם מתביישים.

    הגב לתגובה זו

    • ומה יש לכבודו לומר על כל השאר (ל''ת)

      אלדד, 13/03/07 23:41

      הגב לתגובה זו

    • מה אתה מתלהם ושם דברים בפי הכותב? (ל''ת)

      מתעב דמגוגים, 14/03/07 00:07

      הגב לתגובה זו

    • אתה פשוט משקר.כל אחד מוזמן להסתכל בעצמו במפות הלווין בגוגל

      צחי, 14/03/07 00:30

      הישוב היהודי בחברון הוא כמו טיפה בים, להגיד שהם עוצרים את העיר זה שקר מוחלט ומגמתי ללא ספק.

      הישוב היהודי בחברון נראה בתצלום הלווין בדיוק כמו שישראל נראית על מפת הגלובס, את שניהם פשוט לא ניתן לראות. ויש שיגידו שגם ישראל עצרה את חייהם של מיליארד מוסלמים, אבל ברור לכל שזה שקר.

      הגב לתגובה זו

    • שמעתי על הסיורים האלה. הם נקראים - מדיניות האפרטהייד

      אופיר, 14/03/07 01:45

      הישראלית שנעשית בחברון...
      זה הולך טוב עם המערכי שיעור שזחאלקה לקח איתו לקנדה...

      לערבים זה לא מגיע....
      אבל ליהודים כן?
      ברור שכל המקרים שאתם מצלמים ועורכים כדי לספר לעולם הם מקרים עצובים...
      כל מקרה לגופו הוא בלתי יאומן..

      החיים של אף אחד לא נעצרו.
      גם אנחנו וגם הם עשו טעויות. אבל יש הבדל בין לעשות טעויות לבין בכוונה לוותר על כל הזדמנות לשפר את מצבך (בהקשר הזה לטובת ג'יהאד).
      אלו אנשים שיוצאים לרחוב לחגוג רק אם ישראל או ארה''ב קיבלה איזה טיל איפהשהוא...

      אולי צריך להוציא מחברון אוטובוס לתל אביב להראות להם איפה אתם חיים ... אולי גם לאוניברסיטת תל אביב...
      אבל רגע... גם את זה כבשנו...
      איך אתה לא מתבייש להסתובב שם בחברון אחרי שכבשת להם אדמות שאתה חי בהם כיום?
      אהה... אבל רגע... זה לא באמת מזיז לך כל עוד יש לך איפה לגור...

      אתה לא באמת תרצה בעצמאות שלהם אלא יותר להשתמש בהם לתרץ את מה שאתה מרגיש בפנים כלפי החברה...
      ולהם לא אכפת שאתה עושה מהם גן חיות...
      אההה ו...אל תשכחו להביא מצלמות...

      הגב לתגובה זו

    • וכמה מליונים יהודים?

      דווקא., 14/03/07 01:47

      סובלים בארץ ישראל מהשמאלנים ההזויים?

      הגב לתגובה זו

    • כנראה שבחיים שלך לא היית בחברון

      בלבן מוח, 14/03/07 02:11

      זה לא רחוב ראשי ולא בטיח , זו שכונת יהודים עוד לפני שמרבית תושבי חברון הערבים היו בכלל גרים שם , וחוץ מזה לפי השיטה שלך בוא נפנה את כל מדינת ישראל שהרי אנו תקועים כעצם בגרון ל-120 מליון מוסלמים , וחות מזה בוא נחבר ביחד את כל מה שמתנחלי חברון היהדוים מעוללים לערבים המסכנים , האם זה שווה בכלל לרצח יהודים שערביי חברון ''מצטיינים'' בכך כבר שנים???

      הגב לתגובה זו

      • מי שמחפש צדק מוחלט עושה גם את העוול המוחלט לזולת (ל''ת)

        טובה, 15/03/07 15:01

        הגב לתגובה זו

    • אתה מתחסד אומלל. (ל''ת)

      אלעד, 14/03/07 03:04

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    מי האם ששולחת את בנה לעשות דבר כזה?

    רובי, 13/03/07 22:37

    ככה אתה מחנך את הילדים שלך?
    ואתה עוד טוען שאתה מייצג את היהדות?
    לך תתאשפז מרצון,ואולי ירחם עליך השם.

    הגב לתגובה זו

    • אז מה אתה רוצה להגיד (ל''ת)

      שמואל, 13/03/07 22:50

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    צודק לגמרי! נכנסתי לאתר של התנועה

    והתרשמתי מאוד, 13/03/07 22:21

    אתר רציני עם מאמרים מנומקים על ציונות ומדיניות. כל הכבוד לסטודנטים האלה.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    יופי של אמירה (ל''ת)

    שמואל, 13/03/07 22:21

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    למה אתם מצפים

    רונית, 13/03/07 21:27

    אני לא מבינה למה אתם מצפים? הרי המתנחלים שגדלו על ''דרך ארץ קדמה לתורה'' ועל ''כל המציל נפש...'' צריכים לדעת מהם כללי התנהגות בסיסיים. מה גורם לאישה עם שביס לקלל כמו , כמו.. בושה וחרפה.
    אבל מה יש להשוות עם הערבים? הם גדלים על החרב, הם מורגלים באלימות, אין סיבה לצפות מהם שיתנהגו אחרת מכפי שחונכו. הם רוצים להרוג, זה בדם שלהם. אין מה לעשות, צריך לדעת להיזהר מהם, אבל לא להדרדר ברמה.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק

      שמואל, 13/03/07 22:51

      אסר להדרדר

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    צודק בהחלט!!!! (ל''ת)

    קרן, 13/03/07 20:47

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    למה לא ללכת שלב אחד נוסף

    דור, 13/03/07 19:36

    על פי אותו הגיון עקום של שלום עכשיו יש לפחות את מליון אזרחי ישראל הערבים ממדינת ישראל כי הם תומכי חיזבאללה חמאס ואיראן. שלא לדבר על כך שהם לא תורמים דבר למדינה (מיסים ושירות לאומי/צבא).
    ''מחריבייך ומהרסייך ממך יצאו''

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    לכל המקטרגים,אנא,דברו לאחר ביקור

    צודק!!, 13/03/07 18:54

    בעיר הקדושה הזו.
    ואז,תוכלו להיווכח במו עינכם במציאות בה יהודי חברון הצדיקים חיים.

    למי שלא זוכר,התינוקת שלהבת פס ז''ל נרצחה שם מאש צלף כאשר שהתה בחצר ליד ביתה.
    לא שמעתי התקוממות מצד השמאל הקיצוני על כך.

    נורא קל לבוא ולהסיק מסקנות שהם פנאטים ומסוכנים,רק לפני כן,
    נסו להכיר את חייהם קצת יותר מקרוב ואולי תעריכו אותם אפילו.

    ועוד משהו קטן...
    אם לא הם,לא היו יהודים בחברון.
    מי שעובדה זו לא מטרידה אותו,לא פלא שהוא מצדד בערבים השוכנים בחברון.

    יישר כח על הטור.היה כיף לקרוא.

    הגב לתגובה זו

    • ביקרתי וראיתי איך הם הרסו את העיר

      אבי אפרתי, 13/03/07 20:59

      ראיתי איך בגלל 600 הפסיכים נהרסה עיר שלמה.

      הגב לתגובה זו

      • כנרה לא ביקרת. או שאתה עיוור (ל''ת)

        1, 14/03/07 16:52

        הגב לתגובה זו

  • 34.

    רונן, כי התקשורת שמאלנית, אוליי...

    סקופידון, 13/03/07 18:50

    תמים כבר לא תהיה...

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    הגיע הזמן שהעם באמת ירצה

    אסף, 13/03/07 18:36

    סטודנטים- אל תעמדו מן הצד!
    הצטרפו לאם תרצו.

    ולתנועה- כל הכבוד!

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אם תרצו - אחלה של תנועה (ל''ת)

    דנה, 13/03/07 17:36

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    כל כך צודק שבא לבכות!! (ל''ת)

    ע., 13/03/07 17:25

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מסכים לגמרי (ל''ת)

    נ., 13/03/07 17:18

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    איזה כיף להיות חלק מתנועת ''אם תרצו'' - פשוט גאוה (ל''ת)

    דנה מהוד השרון, 13/03/07 17:16

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    יהודי חברון הם מופת להתנהגות יהודית (ל''ת)

    חגית, 13/03/07 16:59

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ''השמאל הקיצוני'' מהווה 90% מהציבור! (ל''ת)

    יורם, 13/03/07 16:53

    הגב לתגובה זו

    • שטויות (ל''ת)

      עוד לא התדרדרנו, 13/03/07 17:15

      הגב לתגובה זו

    • טעות. השמאל הקיצוני מונה כמה רבבות בלבד, בעיקר מת''א והסביבה.

      אמפיריקאי, 13/03/07 17:33

      אנא בדוק לפני כתיבת תגובות.

      הגב לתגובה זו

    • כשזה ייראה בתוצאות הבחירות...

      ארז, 13/03/07 21:07

      נדבר.
      בינתיים יש רוב ציוני מוצק בעם, ואתם מיעוט מבוטל.

      הגב לתגובה זו

    • תגובה כל כך אופיינית לשמאל ההזוי (ל''ת)

      ''הציבור'', 13/03/07 21:10

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    מאה אלף סובלים בגלל 600 מופרעים!

    אייל הראל, 13/03/07 16:36

    ואתה רוצה לדפוק עוד יותר את המשפחה היחידה שעוד מחזיקה מעמד תחת התקפות המתנחלים???

    הגב לתגובה זו

    • שקר. הפלסטינים סובלים בגלל הפנאטיות הלאומנית-דתית שלהם

      דניאל, 13/03/07 17:32

      לא בגלל אף אחד אחר.
      הקשב, למשל, לדבריו של ההסטוריון בני מוריס על התנועה הלאומית הפלסטינית והכרעותיה ההיסטוריות.

      הגב לתגובה זו

    • משפחה אחת תקועה...

      ארז, 13/03/07 21:09

      בלב היישוב היהודי, אז מדוע שישארו שם?
      מעניין איך היית מתבטא אם היה מדובר במשפחה יהודית בלב יישוב ערבי...?

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    אל יהי חלקי עמהם

    ל. פ., 13/03/07 15:54

    אשה זו מקללת בעסיסיות של אשת רחוב; ילדה זו בתחפושת מלכת אסתר יורקת שנאה עם רירי פיה ; ילד זה מידה אבנים. ועוד ראינו כהנה וכהנה במשך השנים. החזון של קהילת חברון הפך מכבר לעיסה רעילה של שנאה וגסות הנפש, ונשיה וילדיה משום מה הם החלוץ לפני המחנה. אל יהיה חלקי עמהם. ל.פ.

    הגב לתגובה זו

    • אין אפילו סיכוי להיות מוזמן (ל''ת)

      הסר דאגה מלבך., 13/03/07 20:00

      הגב לתגובה זו

    • משום מה...

      ארז, 13/03/07 21:14

      לערבים הרוצחים, שוחטים ומתפוצצים אין לך כל טענות...
      אולי כדאי שמתיישבי חברון יאמצו את דרכם...

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    עם היריקה זה בושה על דמותנו שלנו (ל''ת)

    מה זה קשור, 13/03/07 13:59

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    מתיישבי חברון אני איתכם! תהיו חזקים

    מיכל לוין, 13/03/07 13:59

    אל תכנעו להשמצות, העם יודע מי הטוב ומי הרע בסיפור הזה!

    הגב לתגובה זו

    • מצטרפת ללא פקפוק (ל''ת)

      מצטרפת., 13/03/07 20:00

      הגב לתגובה זו

    • מחזק. המתנחלים הגיבורים! (ל''ת)

      העם עם המתנחלים, 14/03/07 07:53

      הגב לתגובה זו

      • הם הרבה יותר מוגנים מערי הצפון במלחמה

        גיבורים על חלשי, 15/03/07 15:04

        מה הגבורה הגדולה שלהם? על כל מתנחל יש עשרה חיילים וכל נסיעה שלהם מוגנת על ידי הצבא אובכבישים רק ליהודים. הצפון היה הרבה פחות מוגן במלחמה שלא לדבר על מרכז הארץ בזמן האינתיפאדה.

        הגב לתגובה זו

  • 22.

    הכל עניין של ציפיות

    סמי, 13/03/07 13:26

    פשוט מאד, הכל עניין של ציפיות; מה שאני מצפה מערבי מחברון, שנמצא תחת כיבוש, הוא לא מה שהייתי מצפה מיהודים, שחונכו על ערכי הדת שלי, ושחיילים אחים שלי מקיזים את דמם למענם.
    מתנחלי חברון וילדיהם ראויים בעיני לכל גינוי. גדל שם גן חיות של חיות אדם. הייתי מפקיע מהוריו כל ילד שמתנהג כמו שראינו שם, בלי קשר למקום מגוריו.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה שקרית ונבזית

      ציוני, 13/03/07 23:13

      של מי שניזון מתקשורת שמאלנית מסיתה. כאבא של חייל דתי מתנחל, אני קורא להפסיק את האמירה הנבזית הזו על חיילים ''שמקיזים דם'' עבור קומץ מתנחלים.
      בני החייל, חובש הכיפה ושומר המצוות נמצא במוצב בחרמון ונאלץ לחלל שבת עבור הנהנתניים מחללי השבת שבאים להשתעשע בשבת קודש באתר החרמון.
      אז אם הוא חייב בפקודה לחלל את השבת עבור משפחות שבאים לחלל את השבת באתר החרמון אז תסתמו אחת לתמיד את הפיות שלכם כשאתם מתלוננים על החיילים המסכנים שבאים לשמור על התנחלויות. חיי אדם הם אפס בשבילכם - אלא אם כן זה דמם של האוייב הערבי שרוצה את כולנו בקבר.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    תכתוב בגוגל ''אם תירצו'' וכנס לאתר (ל''ת)

    יעל, 13/03/07 12:48

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    מישהו יודע פרטים על אם תרצו? (ל''ת)

    אורן, 13/03/07 12:31

    הגב לתגובה זו

    • התנועה פועלת לחיזוק ערכי הציונות

      ויש להם אתר, 13/03/07 12:46

      תחפש אם תרצו בגוגל ותוכל להגיע לאתר.

      הגב לתגובה זו

      • ערכי הציונות שלכם התחרפנו מזמן

        לא ערכים, 13/03/07 14:01

        אלא לאומנות שמזנה את הציונות

        הגב לתגובה זו

        • לאומיות היא גם ערך - לא פחות מ''מימוש עצמי''

          דניאל, 13/03/07 17:30

          ''מימוש עצמי'' - אשליה נרקיסיסטית והיגררות אחרי אופנות.

          הגב לתגובה זו

          • אתם לאומנים. שזו ההקצנה השלילית של הלאומיות (ל''ת)

            לאומנים!, 13/03/07 19:22

            הגב לתגובה זו

            • אנא, הסבר בצורה אינטלקטואלית למה אתה חושב שהם לאומנים

              נתן, 13/03/07 19:36

              ובאותה מידה, תן דוגמאות ללאומיות לגיטימית לטעמך. אם אינך מסוגל, עדיף שתשתוק.

              הגב לתגובה זו

            • הלאומיות שלנו לא שוללת את לאומיות האחר

              שרית, 15/03/07 15:13

              ולכן אנו לא לאומניים
              לעומת זאת הנייה,מחמל ליבך,הוא לאומני כי הוא דורש שלא נהיה כאן.
              ואבו עלה,אהובך, הוא לאומני,כי הוא דורש לבטל את מדינת ישראל לטובת מדינה דו לאומית.

              הגב לתגובה זו

        • אז מהי ציונות לטעמך?

          ארז, 13/03/07 21:15

          גירוש יהודים והרס יישובים?
          הפיכת המדינה היהודית למדינה ערבית?
          מה בדיוק זה ''ציונות'' לטעמך?

          הגב לתגובה זו

  • 19.

    צודק לחלוטין!!! הצביעות בכל הקשור

    ליהודים בחברון, 13/03/07 11:09

    הרי מנסים לרצוח אותם מדי ואיש אינו פוצה פה ואז כשאיזה מתנחל מקלל כל העולם מתעורר.

    הגב לתגובה זו

    • הצביעות הזאת היא לא רק כלפי יהודי חבורן אלא כלפי כל יהודי (ל''ת)

      ארץ ישראל, 13/03/07 11:28

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    כל הכבוד לרונן ולתנועה ''אם תרצו'' !!!

    נילי, 13/03/07 10:57

    להחזיר את השפיות והפרופורציות לחברה הישראלית.. !!!

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    בקר טוב...

    שלמה, 13/03/07 10:21

    אדון רון שובל במאמרו מגלה את האמת על המציאות הקשה של יהודי חברון הסובלים יומיום מקללות ויריקות וממשיך בניסיונות דקירה[כפי שקרה ביום ב' האחרון] ונסיונות לרצח[כפי שקרה בשבוע החולף] תקוותי שרוןבמאמרו יפקח את עינינו.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    עבור התקשורת והשמאל רצח יהודים אינו משתווה לילד יהודי שמקלל ערבי (ל''ת)

    ערן, 13/03/07 10:05

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    חוסר הפרופורציות = שם המשחק של התקשורת הפוסט-ציונית

    כפיר, 13/03/07 09:49

    הטייה, טיוח,עיוות העובדות, סיקור חד צדדי ואפילו שקרים ברורים
    ובל נשכח את מעמדם ה''נאור'' ''דורש שלום'' ''דורש זכויות האדם'' שכל כך פופולרי
    בא לי להקיא

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    צודק לגמרי היהודים בחברון הם הקורבנות ולא הערבים ויש כאלה שמנסים

    אייל, 13/03/07 09:49

    להציג את היהודים הרעים שמציקים לערבים

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    השמאל הקיצוני יוביל אותנו לאבדון!

    אריאל, 13/03/07 09:36

    כל הכבוד לאם תרצו לרונן שובל שהרים את הכפפה ואמר את האמת על שלום עכשיו. המשיכו כך!!!

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    לפנות את עמלקי תבוסה עכשיו אל חבריהם בעזה (ל''ת)

    פינוי מיידי, 13/03/07 09:36

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    כל מילה בסלע!!! (ל''ת)

    רינת, 13/03/07 09:35

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אני תוהה

    רומי, 13/03/07 09:32

    מה הפתרון שאתה מציע אם כן, מר שובל ? לשים גדר מסביב לכלוב של המשפחה המסכנה? כי אם לא לפנות את אלה ולא את אלה, זה לא הולך להסתדר מעצמו הבלאגן הזה

    הגב לתגובה זו

    • כנסי לאתר אם תרצו ותראי את התשובה (ל''ת)

      נעמה, 13/03/07 10:20

      הגב לתגובה זו

    • גם אני תוהה, רומי ...

      ברוך שטיין, 13/03/07 20:10

      מה הפיתרון שאת/ה מציע/ה רומי?

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    להכניס את יפעת אלקובי והילד שלה לכלא במיידי !

    נדב, 13/03/07 09:30

    החיות האלה מתעללות במשפחה המסכנה שכלואה בשכונה שלהם
    זה לא אנשים אלה.
    ואם זה לא יספיק, אז כן, כמו שאומרים בשלום עכשיו, להעיף את כולם משם. מה בכלל הם עושים בחברון, סתם תקועים בכוח

    הגב לתגובה זו

    • לחזל אותך ואת משפחתך...

      אבי, 13/03/07 14:35

      סלח לי, אבל זה באותה מידה

      הגב לתגובה זו

    • אז מה את עושה פה?

      ארז, 13/03/07 21:17

      5 מליון יהודים תקועים בלב רבע מיליארד ערבים...

      הגב לתגובה זו

      • הפנטיות היא בת משפחה של הטמטום

        טובה, 15/03/07 15:09

        כזה הוא מנהגו של הפנט: כל תופעה צריך להקצין.כל פגוע זו שואה וכל התנחלות הזויה היא מטפורה למצבנו באזור. הרי בלי דימויים פנטיים אתה עוד עלול לגלות שיש עם מי לדבר.

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    ''שלום עכשיו'' - תנועה לא חוקית

    דור, 13/03/07 09:24

    מתי אנשים כבר יבינו שאם נתקפל ונברח מחברון - נברח מכל הארץ, ונגיע לניו זילנד?
    די להתרפסות מול הערבים. קצת גאווה יהודית.
    נ.ב. אני לא מצדיק בכלל את האלימות של תושבי חברון

    הגב לתגובה זו

    • אמור תבוסה עכשיו (ל''ת)

      לא שלום, 13/03/07 09:43

      הגב לתגובה זו

      • אני אוהבת ''שלום אך שווא'' (ל''ת)

        שרית, 15/03/07 15:11

        הגב לתגובה זו

    • אתה מתכוון תנועה פושעת ולא מוסרית

      אלי, 13/03/07 14:36

      זאת תנועה שמרחמת על אכזריים ומתאכזרת לרחמניים.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    סחתיין עליך - עדיף עיר האבות מאשר שינקין!! (ל''ת)

    טל, 13/03/07 09:22

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    לגרש את ''שלום עכשיו'' - תנועה אנטי ציונית

    מרים, 13/03/07 09:22

    הבחור הזה צודק בכל מילה!

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    לא רואה ערוץ 10 מזמן ..הם מזמן טלוזיה של הטרורסטים (ל''ת)

    לא רואה 10, 13/03/07 09:07

    הגב לתגובה זו

    • גם אני מדירה משם את רגלי...סליחה עיני. (ל''ת)

      ערוץ מיותר, 13/03/07 20:03

      הגב לתגובה זו

    • מאז שערוץ 10 נהפך לערוץ הבת של אל מנאר אני הפסקתי

      תושב צפון, 14/03/07 07:54

      לראות שם גם.
      החיזבאללה יכול להתגאות שהוא כבש את הערוץ ללא התאמצות.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    התקשורת ההדיות נקיון כפיים השקר הגדול.אני מזמן לא קונה עתונים ולא ר (ל''ת)

    רואה חדשות, 13/03/07 09:06

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מה אתה לא מצפה מאיתנו ליותר ? (ל''ת)

    אני כן, 13/03/07 08:59

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    לרונן.

    צ______________, 13/03/07 08:22

    זה בגלל שאנו אנשים יפי נפש שמעדיפים את האינטרס של שונאינו עפ''י האינטרסים שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אתה כל כך צודק (ל''ת)

    חיפאי, 13/03/07 07:50

    הגב לתגובה זו