• 43.

    נמאס מכל הבורים

    גיל, 12/03/07 02:28

    מריחואנה לא יותר מסוכמת מקפאין

    זה שהבנאדם הזה דביל ועושה קוק מריחואנה ועוד שותה עם זה לא אומר שמריחואנה לא צריכה להיות חוקית ...

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    צריך לעשות הפגנה מול בתי המשפט

    מיקי, 12/03/07 00:14

    והפרקליטות, שמגישים כתבי אישום מגוחכים ושגוזרים עונשים מגוחכים על נהגים מסוממים ושיכורים !
    למשטרה אין שום יכולת לבדוק כל אחד שמתניע רכב אם הוא ''תחת השפעה''.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    נראה כמו אחד ששם זין על כל העולם (ל''ת)

    דורון, 11/03/07 23:54

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    לשנות את החוק

    רועי, 11/03/07 23:33

    לשנות את החוק, כך שמי שיגרום לתאונה קטלנית תחת השפעת סמים או אלכוהול יואשם ברצח. ומי שיעורב בתאונה ללא הרוגים יואשם מניסיון לרצח. חלאס, נתאס כבר מהמשוגעים על הכביש. שיהרגו אחד את השני אבל למה חפים מפשע???

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    לכל ''המבינים'' ראינו איך כל שנה חוזרים מהודו 400 איש פגועים מ''סמים ק

    מוטי, 11/03/07 23:26

    קלים''. אין סמים קלים גם מריחואנה הוא סם מסוכן ביותר. חפשו בגוגל ''נזקי מריחואנה ותבינו מה התגלה בשנים האחרונות.

    הגב לתגובה זו

    • בסטלה כבר 7 שנים

      Ziggy stardust, 13/03/07 10:36

      תחפש בגוגל ''נזקי סיגריות'' ולא תבין כלום גם ככה

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    בקרוב עוד עיסקת טיעון - שנתיים מאסר. (ל''ת)

    עידן, 11/03/07 22:07

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אל תיהללו ליום המחר כי לו תדעו מה יבלד יום (ל''ת)

    עשיר, 11/03/07 21:19

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אין קשר בין קוק וגראס. קוק הוא ''סם רע'' שממכר והורג אנשים והופך אותם

    מדען מדויק, 11/03/07 20:15

    לרעים ואגואיסטים. קוק הוא כימיקל סינתטי. זה הסם של עורכי הדין והפוליטיקאים. גראס הוא טבעי ואינו ממכר והוא ''סם טוב'' שבבתי חולים מטפלים בו בחולים. קוק הוא הסיבה המרכזית לכך שהעולם שלנו נראה כפי שהוא נראה והכל בגלל רדיפת הגראס הטפשית. אפילו אלכוהול חזק יותר מגראס ומסוכן ממנו בהרבה: הוא גם צצכר וגם הורס את הכבד עד למוות. למרות שאינני מעשן גראס וגם לא סיגריות את כל זה למדתי מקריאת מחקרים רפואיים באינטרנט. תבדקו גם אתם לפני שאתם מערבבים מין בשאינו מינו.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    זה מתחיל במריחואנה ועבר לקוק ונגמר בזה שהנהג חושב שהוא טייס מעבות ח

    אליהו, 11/03/07 19:35

    חלל.

    הגב לתגובה זו

    • זה מתחיל ונגמר בזה שהוא ערס (ל''ת)

      נסים, 11/03/07 22:04

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    מדוע לא בדקו את דמו לפני שקיבלו אותו לעבודה? מדוע לא ערכו בדיקות תק (ל''ת)

    פתיות? מחדל., 11/03/07 18:04

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    שינוי ענישה לנהגים עבריינים - דחוף

    ירון, 11/03/07 17:49

    במספר מדינות בעולם כבר מיישמים שינוי חוק המענישים בחומרה רבה יותר נהגים תחת השפעת סמים או אלכוהול.

    נהג שלוקח הגה לידיים תחת השפעת אלכוהול או סמים צריך להשפט על ניסיון לרצח. נהג שפגע והרג נוסעים צריך להשפט על רצח בכוונה תחילה.

    רק שינוי מהותי בחקיקה יגרום לנהגים כאלה לחשוב פעמיים לפני שהם לוקחים הגה לידיים.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מי ששותה ונוהג הוא רוצח, ודינו כדין רוצח. (ל''ת)

    המטיף, 11/03/07 17:42

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מסכן ,תעזבו אותו ,קיבל את העונש ,די

    אני, 11/03/07 17:32

    זאת היתה תאונהההההההההה,אף אחד לא הרג בזדון ,יאלהה כולכם צדיקים,ואם הוא לא היה שותה?
    אלכוהול זה קטלני לנהיגה אבל חשיש וקוקאין ממש לא,אני תמיד נוהגת מסטולית ,לעולם לא קרה לי כלום,מכירה אנשים שלא מעשנים שנוהגים כמו סבתא שלי ,תאונות זה חלק מהחיים ,ולא היה צריך לשתות כי לנהוג שיכור זה מסוכן...

    הגב לתגובה זו

    • אם טמטום היה מחלה כואבת, את כל החיים היית בגבס (ל''ת)

      דה-דה, 11/03/07 18:30

      הגב לתגובה זו

      • LOL (ל''ת)

        סיימון, 11/03/07 19:47

        הגב לתגובה זו

  • 30.

    עוד לא הוכח

    תדלקן, 11/03/07 17:16

    שהם אלו שנכנסו לצומת באדום
    ולא הרכב השני

    הגב לתגובה זו

    • היו עדים במקום

      דורון, 11/03/07 23:56

      נהג אמבולנס שראה את הרכב של התאומים נוסע במהירות, חוצה את הרמזור באדום ומחסל את האנשים ברכב השני.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    בהמה בדמות אדם-מה הפלא?! (ל''ת)

    איכססס, 11/03/07 17:16

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    וכמה יתנו להם: 5 עד 10 שנים על הריגה!!!! זו מע' המשפט בישראל!!!!!!! (ל''ת)

    חה חה חה, 11/03/07 16:54

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    תזכורת לכולנו שסמים זה דבר מאוד מסוכן. אין סמים קלים !! (ל''ת)

    עמי, 11/03/07 16:53

    הגב לתגובה זו

    • מאיפה אתה צצת?

      איטולה?, 11/03/07 17:42

      ומה בדיוק אתה יודע?

      הגב לתגובה זו

      • קוקאין ממכר והורג. במריחואנה מטפלים בחולים (ל''ת)

        רפי, 11/03/07 20:18

        הגב לתגובה זו

    • יש סמים קלים ועוד איך

      גלעד, 11/03/07 18:02

      אני מעשן מריחואנה כבר 15 שנה, עובד בעבודה מסודרת וחי חיי משפחה בריאים, ופשוט מקפיד לא לעשן לפני שאני נוהג, כמו שאחרים מקפידים לא לשתות, בניגוד כמובן לנהג הדורס הנ''ל

      הגב לתגובה זו

    • צודק. ושמענו גם על ניזקי המריחואנה. ולא מעט !!! (ל''ת)

      יעקב, 11/03/07 19:33

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    אם לא היו רחמניים כל כך כלפי ילדים כאלה בבית הספר זה לא היה קורה!!!

    להחזיר את, 11/03/07 16:51

    אבל המדניות היא של ''להבין את הילד'' , ''מעידה חד פעמית'', ''אולי הדג זהב שלו חלה וזה השפיע על מצב הרוח''....
    תתעוררו לפני שיהיה מאוחר מדי.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה נכונה, הכל מתחיל בבית, בחינוך, האחים האלה כבר עשו בעיות

      טל, 11/03/07 17:15

      בטיול שלהם לדרום אמריקה, בפנמה, הם שלפו אקדחי צעצוע בטיסה וגרמו למהומה. טיפוסים בעייתיים.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    ''מה קרה לכם, סמים בכלל לא משפיעים''

    אפי, 11/03/07 16:48

    ''מתודלק''.

    לתדלק אותו באיזה 25 שנה בכלא, זה מה שצריך...

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    '' מתודלק '' ,עלק!~ (ל''ת)

    דימי, 11/03/07 16:36

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    ברגע שאתה ניכנס לרכב מסומם, אתה רוצח בפוטנציאל!!!!!! (ל''ת)

    שופט, 11/03/07 16:32

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    יום שישי - הכי מסוכן, כל החיילים והצעירים המתלהבים

    עופר, 11/03/07 16:30

    כולם מסטולים מהתחת - ועושים דאווינים - איפה כל השוטרים שיעפו אותם מהכביש??.

    הגב לתגובה זו

    • חיילים עלק, רובם ג'ובנים שלא תורמים אפילו למדינה!!! (ל''ת)

      אנחנו, 11/03/07 16:53

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    6 מאסרי עולם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    שופט, 11/03/07 16:20

    הגב לתגובה זו

    • ''מצטבר''. לא ''חופף''.

      שלום משלם.., 11/03/07 17:07

      שישב מאה ועשרים שנה.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    ליכודניק ממוצע (ל''ת)

    הלו, 11/03/07 16:15

    הגב לתגובה זו

    • אתה על כדורים? (ל''ת)

      XX, 11/03/07 16:24

      הגב לתגובה זו

    • למה, דווקא היה לו הרבה מרצ.. אז הוא דהר קדימה... (ל''ת)

      נתי, 11/03/07 16:49

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    אולמרט, תמנה אותו לשר התחבורה! אם מנית את פרץ לביטחון, למה לא? (ל''ת)

    OLIVER, 11/03/07 16:09

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    פרסום התמונה הזו זה פשע

    פרנקנשטיין, 11/03/07 15:57

    למרות שאני מתעב את העבריין המטורף הזה וחושב שמגיע לו את העונשים החמורים ביותר שיכולים לגזור עליו -פרסום התמונה הזו שאותה עלולים לראות עדים או שופטים במשפטו זב חוסר אחריות והתערבות של התקשורת במשפט.

    הגב לתגובה זו

    • יש משהו בדבריך (ל''ת)

      נדב, 11/03/07 16:05

      הגב לתגובה זו

    • וללא פרסום התמונה, לא תהיה עליו דעה קדומה במשפט?! (ל''ת)

      לא מבין, 11/03/07 16:25

      הגב לתגובה זו

      • אני אסביר

        פרנקנשטיין, 11/03/07 16:50

        שוב - אני חייב להדגיש שאני לא עוכר(עורך) דין וממש לא מעוניין להגן על הנהג הרצחני הזה.

        ולעניין: פרסום התמונה הזו ודאי לא ישמש את התביעה כראייה מרכזית במשפט אבל ללא ספק יסייע לה לגבש לנאשם תדמית של מסומם קל דעת ופושע מועד.

        לכל אחד מאתנו יש את הזכות להגן על עצמו - העיתון צריך לדווח בצורה אובייקטיבית ולא צריך להביע דעה ובכך לקחת חלק בתביעה ע''י פרסום תמונות לא רלוונטיות מחייו הפרטיים של אדם.

        הגב לתגובה זו

        • לפרנקנשטיין

          יריב, 11/03/07 17:13

          איפה אתה חושב שאתה נמצא? עיתון הארץ?! לך יא שמאלני!

          הגב לתגובה זו

          • סוף סוף דברי טעם!

            פרנקנשטיין, 11/03/07 22:48

            מה כבר יכול שמאלני דקדנטי שכמותי לבקש מעיתון כמו מעריב...

            הגב לתגובה זו

        • איזו תמונה כן תהיה טובה?

          דורון, 11/03/07 23:58

          התמונה שלו ושל אח שלו ועוד 4 ערסים בתחנת משטרה בפרו?

          הגב לתגובה זו

    • תגיד 18

      לולי, 11/03/07 16:36

      אתה בסדר ??
      מה אתה חושב שהתמונות האלו לא מצולמות ומועברות לשופט או לעדים כדבריך ???
      העדים שראו היו שם באזור האמן לי שהם יודעים מזה !!!!!!

      באמת איזה שטויות אני עכשיו צריכה לרחם על הפושע הזה????נו באמת!!!!

      הגב לתגובה זו

      • לרחם זה לא קשור. צריך להקפיד על סוביודיצה. (ל''ת)

        אריק, 11/03/07 16:50

        הגב לתגובה זו

      • תגיד לולי

        פרנקנשטיין, 11/03/07 18:36

        חשבת פעם אולי שלא מדובר בתמונה של התאונה- אלא בתמונה של הנהג שנראה מאוד מסטול עם לשון בחוץ?

        אף אחד לא ביקש ממך לרחם על הפושע.

        הצגה של תמונות בהם נראה הנהג מסטול ומופרע (מה שקרוב לוודאי נכון במקרה שלו) - משנה את דעת הקהל ואינה עיתונות אובייקטיבית

        הגב לתגובה זו

    • נו באמת- חוסר האחריות זה לנהוג אפוף אלכוהול וסמים

      גיל, 11/03/07 17:40

      מי שרחמן לאכזרים, סופו להתאכזר לרחמנים.
      רק שופטים ומערכת שופטת.
      אין מקום לרחמים , נהרגו ששה אנשים

      הגב לתגובה זו

    • פרנקנשטיין = הגרסא הלועזית של ''הגולם''. (ל''ת)

      מרי שלי, 11/03/07 17:43

      הגב לתגובה זו

      • קודם כל מרי היא שלי

        יהודה ליווא, 11/03/07 18:43

        ואם היית קורא את הספר -ודאי היית יודע כי פרנקנשטיין הוא שמו של המדען ולא שמה של המפלצת.

        וזה ד''ר פרנקנשטיין בשבילך חתיכת אימבציל.

        הגב לתגובה זו

    • חשבתי בדיוק כך. ''גנבת'' לי את המילים (ל''ת)

      חיימקה, 11/03/07 20:55

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    להאשים אותו בהריגה. שהשופט יתן עשרים שנה על כל הרוג - מצטבר. ישב עד

    די לרחמים, 11/03/07 15:41

    מאה ועשרים. די לרחמים על פושעים.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מספיק לרחם על הרוצח הזה!!!

    מדינה של טיפשים, 11/03/07 15:40

    ''אוי אוי אוי, הוא הרג את אחיו התאום..'' עכשיו העורכי דין שלו יסחטו רחמים בגלל זה מהשופטים והוא לא יקבל עונש חמור. מגיע לו להירקב בכלא, בא לי להקיא רק מלראות את הפרצוף הזחוח של המסומם הזה על המסך!!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מפחיד

    יוני אברהמי, 11/03/07 15:36

    עם כל הצער של המשפחות אני אומר שציך לתלות בכל רחובות העיר את התמונות המזעזעות האלו של שרידי הרכב שנהגים אחרים יראו ויראו...
    תחשבו על זה משרד הביטחון!!!

    הגב לתגובה זו

    • ליוני

      רפי, 11/03/07 16:02

      אכן מקרה מצער שעליו יש לתת את הדין, נהג שיכור ומסומם שביודעין הרג 6 נוסעים תמימים וביניהם אחיו התאום. צריך לשלם את מלוא הדין, על שהרס את כל המשפחות שנשארו מאחור. ואכן כן , יש לפרסם את התמונותהמזוויעות שאולי בדרך זאת יתחילו לנהוג בהתאם, אך המשרד שאמור לעשות זאת הוא משרד התחבורה ולא הביטחון, רק לידיעתך.
      יום טוב לכולם ובטוח בכל המובנים.

      הגב לתגובה זו

      • לרפי

        יוני אברהמי, 11/03/07 16:14

        תודה על התיקון טעות אבל תאמת זה כבר לא משנה איזה משרד זה כי הם רק מתעוררים אחרי שקורה משו...

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    מדוע ענישה ואכיפה רק לאחר מעשה?

    אלון לידאי, 11/03/07 15:30

    שלטונות החוק חייבים לאכוף בחומרה כל נהג הנמצא שתוי או ''מתודלק'' בבדיקות שגרתיות בדרכים.
    נהג שימצא נוהג במצב שכרות ישלח לכלא לתקופה ארוכה (כאילו שכבר גרם לתאונה קטלנית, למה צריך לחכות לדם כדי לשלחו לכלא???)
    אני משוכנע שאם ישלחו 5 נהגים ל-5 או 8 שנות מאסר בפועל, והדבר יופץ כראוי באמצעי התקשורת, יחשבו האחרים פעמיים לפני שיעלו שכורים על ההגה.
    כנראה שרק חומרת העונש המרתיע תגרום למטומטמים להבין שאסור לעשות את העברה.
    כרגע יש 6 הרוגים חפים מפשע + נהג שיצטער (אולי) כל חייו על שגיאתו אבל התופעה תמשיך בדרכים.
    אני פונה אל המשטרה ושופטי התעבורה - איך הייתם מתנהגים לו אחד ההרוגים היה ילד שלכם? אתם מופקדים על שלומו של הציבור וחייבים להתיחס לציבור הרחב כאילו היה בשר מבשרכם!!!!
    כמנהל חברה פרטית, דרשתי את התפטרותו של עובד בחברה שנהג שתוי (למרות שלא גרם לתאונה) היות וזה היה מירב העונש שאני יכול להטיל עליו.
    אתם, שהחוק מופקד בידכם חייבים לעקור את התופעה מהשורש!!!

    הגב לתגובה זו

    • יש שיטה נגד שתיה ונהיגה

      קובי .פ, 11/03/07 21:27

      בפינלנד יש להם בעיה רצינית של אלכוהוליזם ושתיה חריפה בכלל , הפתרון לבעיה הנהגים השיכורים הם בדיקות ומסומים רבים בדרכים .
      המותר מבחינת אחוזי אלכוהול הוא 0.04 אחוז בדם , נתפסת עם אחוז גבוה מזה אתה הולך מייד לכלא לפי כמות האלכוהול , 0.06 אחוז 3 חודשים , עד 0.08 6 חודשים וכך הזמנים עולים ויש להם בתי כלא מיוחדים לנהגים שתויים עם תוכניות גמילה .
      הדבר יצר מין מוסד כזה כשהחברה הולכים לבלות במועדון תמיד נבחר אחד שלא שותה באותו היום והוא הנהג .
      יש מי משרינו שירים את הכפפה ?
      מופז ??????? אתה חי ?????

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    הוא הרג את אחיו התאום. היש עונש חמור מזה ? (ל''ת)

    חיי יסורים, 11/03/07 15:29

    הגב לתגובה זו

    • כן, גם מאסר ארוך ארוך..... (ל''ת)

      סתם אחד, 11/03/07 15:49

      הגב לתגובה זו

    • תחשוב מה היה קורה אם אבא שלך היה באוטו הזה ותגיב שוב

      ענבל, 11/03/07 15:53

      אני בהחלט יכולה לחשוב על עונשים חמורים יותר בשביל רוצח של 6 אנשים, הגם אם אחד מהם הוא אחיו.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    לכו ללמוד תורה (ל''ת)

    דליה, 11/03/07 15:29

    הגב לתגובה זו

    • אל תדאגי הוא ישים כיפה ויכנס לאגף שומרי המצוות

      נרקו, 11/03/07 15:41

      שם יפגוש צדיקים ממשפחות הפשע, אנסי ילדים, רוצחים שכירים שהיום לומדים תורה.
      חבל דליה שלא שולחו אותו ללמוד דרך ארץ, היא קודמת לתורה

      הגב לתגובה זו

      • לנרקו..מן

        יהודי, 11/03/07 16:56

        מדהים איך רק מישהוא מזכיר יהדות וכולם נובחים,מה אתם שונים מהגרמנים ימ''ש,אלה נבלות ואתם טרפות.לפעמים אני שואל את עצמי איך קוראים לחיידק שנכנס לישראלים ההזויים השמאלנים שגורם להם להיות אנטייהודי.דווקא הסטטיסטיקה מראה שהדתיים הם מיעוט זעיר לעומת החילוניים-ערבים בקרב בתי הסוהר!מה הפלא שיש אסונות כאלה בארץ?

        הגב לתגובה זו

        • הפוך מדהים איך שנמצלים להחזרה בתשובה

          נדהם, 11/03/07 18:11

          אם דליה לא היתה מלבאת שנאה - לא היתה תגובה.

          היהירות וההתנשאות של הדתיים כאילו מצבם טוב משל החילוניים היא זאת שמקוממת.

          גנבים, אנסים, שיכורים מסוממים יש בשני המחנות. ואתם, הדתיים אל תצאט ביום שמש עם חמאה על הראש - גם לא מתחת לכיפה!!!

          מכיוון שדרך ארץ קדמה לתורה - לכו ללמוד דרך ארץ!!!

          הגב לתגובה זו

    • נראה כאילו ה' שלך שבר שמירה ושוב גרם למות חפים

      לא מדבשו ולא..., 11/03/07 16:02

      אבל בטח לא מעוקצו
      (עבודת אלילים -לא מועיל לא מזיק)

      הגב לתגובה זו

      • משום מה נדמה לך שהסיבה שהוא קיים היא לשמור עליך

        יוני, 11/03/07 17:20

        אז זהו.. שלא.

        תשמור על עצמך בעצמך ואל תבקש ממנו טובות אחרי שעישנת, שתית ויצאת לנהוג.

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    מגיע לו מאסר עולם עם עבודת פרך. אבל השופטים כרגיל ירחמו (ל''ת)

    על גלגלים, 11/03/07 15:28

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    להוציא אלכוהול מחוץ לחוק!!!

    אחת, 11/03/07 15:27

    הוא רק הורס חיים.. שום דבר טוב לא יוצא מהזבל הזה.. להוציא את הרעל הזה מחוץ לחוק ויפה שעה אחת קודם!!!

    הגב לתגובה זו

    • טיפשה, את רוצה שרוזנשטיינים ואברג'ילים יהפכו למילארדרים

      אל קפונה, 11/03/07 15:59

      בזכות הברחות אלכוהול???

      הגב לתגובה זו

      • עוד אחד שקורא לבחורה שהוא לא מכיר טפשה

        אלי, 11/03/07 16:52

        הכל כולל התאונה מתחיל בזה. חוסר כבוד לאנשים, לחוק וכו'.

        הגב לתגובה זו

    • את צודקת

      ראשון לציון, 11/03/07 16:34

      NOT, אלכהול כמו כל דבר בחיים חל עליו חוק המידתיות כלומר , אם תמצאי את המידה הנכונה לך ( דגש על לך ) , הוא לא יעשה לך דבר רע .
      זה דורש ניסוי ותהייה אבל הוא לא פוגע .
      בנוסף לזאת למה לאסור כל הזמן ?
      מי שנוהג לא שותה, או משתמש בדברים שעלולים לסכן את הנסיעה שלו = חוק נורמלי .
      מי שנושם לא מעשן שותה ומשחק פינגנפונג = חוקים לא נורמלים בעליל.

      מקווה שהבנת את הכוונה .

      אל קפונה , זה הנזק המזערי. הנזק האמיתי הוא איבוד הראייה הדמוקרטי מדינה שלא סומכת על אזרחיה אינה מדינה דמוקרטית והיא מסכנת את אזרחיה .

      הגב לתגובה זו

    • לאסור על נהגם לשתות דייאט קולה

      אוסקר, 11/03/07 17:44

      נהגים שצריכים להשתין אינם מרוכזים בנהיגה!

      הגב לתגובה זו

    • תגבילו גם שעות עבודה ואז אנשים לא יהיו עייפים כשהם נוהגים

      אלון, 11/03/07 17:44

      צריך גם להוציא כדורים מסויימים מחוץ לחוק, למרות שמדובר בתרופות, כי יש תופעות של לוואי של הירדמות.

      נו באמת - אולי שפשוט אנשים יקחו אחריות ולא ינהגו כשהם שיכורים או מסטולים? יותר פשוט, לא?

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    המשטרה לא מנעה

    נהגוס, 11/03/07 15:19

    קשה נגד עבריינים אז תופסים על מהירות..

    שינוי יסודי ומיד!

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    צריך להאשים אותו על רצח (ל''ת)

    ש, 11/03/07 15:16

    הגב לתגובה זו

    • להאשים ב (ל''ת)

      ככה זה, 11/03/07 16:35

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    6 מאסרי עולם בלי חנינה (ל''ת)

    שירי, 11/03/07 15:12

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    חובת המדינה להרתיע נהגים מסוגו שיחשבו פעמים לפני הנהיגה (ל''ת)

    מלי, 11/03/07 15:03

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    עבודת פרך עד סוף ימיו לפיצוי המשפחות

    אביגיל, 11/03/07 15:02

    רק אם עד סוף ימיו הוא יפצה את המשפחות ויהיה כמו קין , יש סיכוי שמישהו ילמד מזה .
    לתבוע לו את הצורה ...להפשיט אותו מנכסיו היום ומנכסיו העתידיים עד סוף ימיו

    הגב לתגובה זו

    • איך בדיוק אתה רואה בזה פיצוי?

      Rasputin, 11/03/07 15:20

      גם עם יענו אותו לאט לאט זה לא יפצה.
      תחליף לבנאדם אחד במוות של זה שהרג אותו? נו באמת.

      הגב לתגובה זו

      • פיצוי כספי

        אביגיל, 11/03/07 15:52

        עבודה קשה שיעביר את שכרו לילדים ולאלמנות עד סוף ימיו

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    ''פי 3 מהמותרת בחוק''???

    קרין, 11/03/07 15:00

    מריחואנה מותרת בחוק בארצינו??!!

    הגב לתגובה זו

    • הבנת הנקרא...

      א.ב. יהושוע, 11/03/07 15:11

      הכוונה היתה לאלכוהול, רק אח''כ נכתבה התוספת של המריחואנה.
      אגב, לא היה מזיק לעשות ליגליזציה למריחואנה בארץ...

      הגב לתגובה זו

      • מצאת הקשר מצויין לעודד את הלגליזציה של מריחואנה

        שרון, 11/03/07 15:51

        כאילו לא מספיק לנו השיכורים, צריך גם סטלנים עכשיו על הכבישים.
        גאון.

        הגב לתגובה זו

        • מי שמעשן לא נוהג בדיוק כמו שעושים עם אלכוהול.

          רפי, 11/03/07 20:21

          צריך להפנות את כל מאמצי המשטרה לרדיפה נגד הקוקאין שהשתלט על ישראל ולא לבזבז אותם על מריחואנה שלא גורמת שום נזק, אפילו פחות מסוכנת מסיגריות.

          הגב לתגובה זו

      • כן היה מזיק. נהגים מסטולים על הכביש זה לא יותר טוב משיכורים. (ל''ת)

        איתי, 11/03/07 16:56

        הגב לתגובה זו

    • מדובר על אלכוהול

      אסי, 11/03/07 15:15

      ואלכוהול מותר אצלנו אפילו שהוא גורם ליותר תאונות ממריחואנה ...

      הגב לתגובה זו

      • אתה טועה ומטעה, מריחואנה יותר מסוכנת

        איתי, 11/03/07 16:56

        מריחואנה גורמת, באופן יחסי, ליותר תאונות מאלכוהול. זה שיש יותר נהגים ששותים אלכוהול מכאלה שמעשנים זה לא משנה את העובדה.

        המחשה בעזרת דוגמה: לשתות אקונומיקה מסוכן יותר מלשתות אלכוהול, אבל בכל זאת יותר אנשים מתים מאלכוהול מאשר מאקונומיקה. אבל זה לא אומר שאלכוהול יותר מסוכן מאקונומיקה.

        הגב לתגובה זו

        • הפוסל במומו פוסל - המטעה הוא אתה.

          עשן כבד, 11/03/07 23:00

          אין נתונים מדעיים שתומכים בשתי ההשערות שלך...

          הגב לתגובה זו

    • קרין, כתוב ''כמות אלכוהול בכמות פי 3 מהמותר בחוק''. הבנת? (ל''ת)

      א. קור, 11/03/07 15:25

      הגב לתגובה זו

    • קרין, בעברית אומרים ''ארצנו'', ביחיד, ללא האות י'. (ל''ת)

      א קור, 11/03/07 15:37

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    ראיתם את התמונה? איזה הרס

    אחת שמבינה, 11/03/07 14:56

    לדעתי אין טעם לתקן אוטו כזה. יאללה למזבלה.

    אחת שמבינה

    הגב לתגובה זו

    • בגלל אנשים/נשים כמוך

      אחד, 11/03/07 15:19

      אני מרגיש ממש זיפת,חמישה חבר'ה נהרגו ואת עושה בדיחות על מה שנשאר מהרכב ! אני מרחם עלייך כי את ממש טפשה וללא כל רגשות,אך אני מרחם גם על עצמי שחייב לסבול מהטפשות המוגזמת הזאת

      הגב לתגובה זו

      • היא התכוונה שאין טעם לתקן ...אותו..

        צדק תרדוף, 11/03/07 16:16

        והתייחסה לנהג..
        והיא צודקת - ישר למזבלה !!
        נקווה שהאסירים באגף ''יתדלקו'' אותו פול ...

        הגב לתגובה זו

        • צדק תרדוף ?

          ראשון לציון, 11/03/07 16:38

          ראשית השם שלך דיי מיוחד בגלל ההגדרה של צדק . שנית היא כתבה מכונית .

          יום טוב.

          הגב לתגובה זו

    • איזה מצחיקה את. פשוט נולדת להיות סטנדאפיסטית (ל''ת)

      כמה טמטום, 11/03/07 15:26

      הגב לתגובה זו

    • זה מה שמטריד אותך? תיקון הרכב?!?... (ל''ת)

      אחד שלא מבין, 11/03/07 15:26

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    אז הוא היה מתודלק? (ל''ת)

    טל, 11/03/07 14:55

    הגב לתגובה זו

    • זוג עבריני כביש

      פקק תנועה, 11/03/07 15:07

      שמגיב בצורה כזו .זה מראה על כונות זילזול והגעה במהירות למטרה מסוימת או עבור סיבה אחרת שדרשה מכונית ומצב רוח מרומם יתר על המידה. חוקרי המישטרה שלמדו קרמינולוגיה .אמורים להבין ממישפט זה . את הגורם לתאונה שביגללה עבריני הכביש האלו. הישתוללו באותו יום נימהר.ונורא

      הגב לתגובה זו

      • מתי כבר תלמד כללי דקדוק??? (ל''ת)

        הנרי, 11/03/07 15:50

        הגב לתגובה זו

        • הוא עושה את זה בכוונה, הנרי

          הנחש, 11/03/07 16:25

          בשביל לעצבן את כולם.

          הגב לתגובה זו

        • הנרי תפנים,דוקיום אתה יודע. (ל''ת)

          אגב,אתה ה-8 ???, 11/03/07 17:44

          הגב לתגובה זו

  • 1.

    תרבות הסקס.סמים והרוקנרול פולשת לתחום הנהיגה בישראל

    פקק תנועה, 11/03/07 14:54

    אפשר למות מזה מדוע אחיו התאום הסכים שאחיו המסומם ינהג ברכב? האים גם האח היה מסומם?

    הגב לתגובה זו

    • כנראה שהאינטיליגנציה ומידת האחריות עברה בגנים או בחינוך (ל''ת)

      הסבר, 11/03/07 15:52

      הגב לתגובה זו