• 60.

    עוד מליונים למדינה

    נועם צוקרמן, 31/03/08 00:27

    פשוט עוד מכשיר שיכניס למדינה מליונים בשנה. למה רק לקנות עשרות מכשירים כאלה ? תקנו אלפים! תציידו את כל מכוניות המשטרה בכאלה ובעצם למה לא לעצור גם הולכי רגל על מהירות או אפילו זבובים? אה נכון - לזבובים אין כרטיסי אשראי... פשוט חוצפה! לא נותנים לחיות במדינה הזאת! בגרמניה רצחו יהודים אבל לפחות נותנים לנסוע באוטובאן כמו בני אדם ב 200 קמ''ש וזה למה ? בגלל שהמדינה דאגה לכבישים כמו שצריך!!!

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    נהיגה אחרי עשרות עבירות

    מיכאל, 19/03/07 12:24

    מה זה משנה?
    הרי הבעיה היא שלא מאט מהנוהגים ממשיכים לנסוע אחרי עשרות (!) עבירות ואפילו בלי רשיון, ומשטרה (במיוחד בדרום) לא יכולה לעשות כלום (או פוחדת לעשות לפחות כלפי בדואים)

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    העיקר הוא איך מתחמנים את המכשיר...קדימה (ל''ת)

    חיפאי, 14/03/07 18:47

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    המהירות לא עיקר הבעייה אלא...

    בן, 13/03/07 06:30

    המהירות לא עיקר הבעייה אלא השתוללות כמו עקיפות מסוכנות, החלפת נתיבים ונהיגה ביד אחת. כמו כן, אכיפה חלשה בתוך הערים מביאה את הנהג להרגשה שאין מי שיעצור בעדו גם מחוץ לעיר

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    כניראה הכוונה לMPH Bee III אשר מסוגל לימדוד מהירות בלי להיתגלות אבל

    x, 12/03/07 09:00

    המדידה במצב (POP) הזה לא תקפה משפטית לפי היצרן
    אבל נותנת אפשרות לשוטר לבחור רכב שכניראה עובר על המירות המותרת לפני שהוא מפעיל את ההתראה בכול מגלי הראדר בסביבה
    בי 3 הוא מכשיר ראדר

    נ.ב. מהירות היא אולי לא סיבה לתאונות רבות אבל ברור שהיא גורם מחמיר תאונות ומגביר את צריכת הדלק ואת הסכנה לאקלים

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    be paris ze kvar yashan,medina mitkademet alek (ל''ת)

    Tomer, 12/03/07 01:42

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    ומדוע המכשיר לא מצלם את הרכב העבריין???.

    טורונטו, 12/03/07 00:00

    כדי שהשוטרים יכלו להמשיך לרמות ולשקר. ע''ע רב ניצב בקארדי, וגנרליסמו לוי שעדיין לא בכלא.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    ל-52 במדינת הקומבינות מי שלא גונב

    ע, 11/03/07 23:49

    טיפש!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    רק כסף יודעים לעשות במדינה הזאת (ל''ת)

    א, 11/03/07 20:04

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אח''כ מתפלאים מדוע יש תאונות קטלניות בדרכים. המשטרה לא בכיוון

    אברהם ספיר, 11/03/07 16:56

    גם באתר המשטרה אפשר לראות שמהירות היא גורם שולי בתאונות. אבל זו עבירה שהכי קל לאכוף.
    הגוף המתקרא בטעות משטרת התנועה הוא בסך הכל האגף לגביה בדרכים של מס הכנסה. כל מטרתו זה לגבות עוד כסף מהנהגים.

    הגב לתגובה זו

    • העיקר שהציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם

      ציון, 12/03/07 07:43

      כשאין במדינה אף שר תחבורה עם חזון יותר רחוק מהאף או מהכיסא שלו ומעולם גם לא היה כזה, מה הפלא שאין שום שיפור במצב הרצח בכבישים!
      הגיע הזמן שמשהו במדינה המפגרת הזאת יבין שבלי חינוך מתאים לתרבות נהיגה ותרבות בכלל, מגיל גן ועד בכלל, בלי השקעה מכסף שקיים ממיסים ישירים על כלי הרכב ובשפע בבנית תשתיות נעימות לשימוש וסלחניות כלפי נהגים שפשוט טעו. בלי אכיפה יעילה כלפי הנהגים המסוכנים והוונדליסטיים באמת, שמבצעים עקיפות מסוכנות, לא מצייתים לרמזורים ולתמרורים מסוכנים, מתנהגים בכביש כבשדה קרב, ושלא מבינים שיש תרבות גם בנהיגה וכן גם עם היא במהירות גבוהה מעל המותר, כל עוד היא מתאימה לתנאי הכביש והדרך, אין שום סיבה אמיתית שהמצב בכבישים ישתנה. וכן הילדים שלך גברת קדוש ושלך מר רוזנשטיין ימשיכו למות מכיוון שאף שר תחבורה לא טורח לקרוא או ליישם את דברי אלה שנכתבים כמעט בכל שנה בדוחו''ת של מבקר המדינה!
      העיקר שאפשר לגזול עוד כסף באכיפה קלה וחסרת תועלת על מהירות בכבישים ישרים , עם שלוש נתיבים, שלא מסכנים אף אחד בכדי פשוטו כמשמעו לגנוב עוד קצת כסף קל ממכם הנהגים!

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    הדברה בנוסח קלגסבלד ''משלנו זכאי, לא!!! חייב בדין'' (ל''ת)

    המצליף הלאומי, 11/03/07 16:50

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מהירות=מסחטת כסף מהנהגים

    חיים, 11/03/07 16:33

    שוב אותה בדיחה של חליבת כסף מהנהגים. מהירות אינה גורם!!! לתאונות אלא רק החמרה במקרה של תאונה. הגיעה הזמן להלחם בגורם!! לתאונות שהוא נהגים שלא מסתכלים על הכביש. עם מצלמת וידאו פשוטה בתוך ניידת ללא סימני זיהוי ניתן להילחם בתאונות דרכים. מצלמות מהירות לא נלחמות בתאונות.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    עקיפות מסוכנות, שכרות, עייפות

    א., 11/03/07 16:13

    כניסות מסוכנות לצמתים אלה
    הגורמים לתאונות הרבה לפני
    המהירות. המהירות גורמת לחומרת
    הפגיעה ולא הסיבה העיקרית
    לתאונה.
    כלי הרכב כיום מתאימים למהירות
    של 120 - מבחינת בטיחות ויכולת ביצוע - כמובן תלוי בתנאי הדרך.
    בכבישים מהירים זה בהחלט בסדר.
    בכביש רטוב יש להפחית ב%-15
    את המהירות . זאת הנהיגה הנכונה.
    יש לשנות את החוק .

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    הדבורה מסרטנת את השוטרים בניידת.

    בהצלחה לשוטרים, 11/03/07 15:56

    לא סתם הפסיקו להשתמש בה בחלק ממדינות אירופה!!

    הגב לתגובה זו

    • לפחות זה לא יפגע להם בתאי המוח

      יוסף, 11/03/07 16:16

      אין מוח, יש יש יתרונות

      הגב לתגובה זו

      • למה תאי המוח שלהם עצובים-כי הם בודדים (ל''ת)

        עומר, 12/03/07 05:13

        הגב לתגובה זו

  • 46.

    מסכנים השוטרים

    גיל, 11/03/07 15:30

    לא מספיק שהם יושבים על התחת כל היום, הם עכשיו יקבלו קרינה מוגברת ממכשירי הראדר החדשים. דבורה? עקיצה ! בזזזזזזזזזזזז

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    יופי עכשיו רק צריך שוטר שידע להפעיל את זה!

    רועי, 11/03/07 14:58

    טוב באמת שבמקום לחפש פושעים השוטרים גובים מאיתנו מיסים בדרכים עקיפות!! תפנימו המהירות לא קשורה לתאונות!! קחו לדוגמא את איטליה בכבישים המהירים!! נוסעים שם 200 בלי חשש.. שם פשוט יש משטרה שדואגת שהתנועה תזרום ולא כמו כאן שהמשטרה עושה פקקים!!

    הגב לתגובה זו

    • המהירות היא לרוב לא הגורם, אבל..

      ., 11/03/07 15:06

      אם במקרה אתה נרדם על הכביש, סביר להניח שתסע יותר כשאתה התחלת ליסוע במהירות גבוה.
      אם במקרה יש חור בכביש, יותר סביר להניח שהרכב שנוסע מהר מדי יאבד שליטה, לעומת הרכב שנוסע במהירות רגילה.

      אם כולם נוסעים ב200 קמ''ש, ויש תאונה, התאונה הזאת בד''כ תגרום לתאונת שרשרת מזעזעת.
      בגרמניה למשל, יש מקרים של תאונות של למעלה מ10 מכוניות, ככה שלמרות שיש פחות תאונות בגלל שהכביש בנוי היטב, יש תאונות יותר גדולות.

      הגב לתגובה זו

      • בינתיים המשטרה גורמת לתאומות שרשרת

        מוטי, 11/03/07 15:21

        קרה לי כמה פעמים שנוסעים בכביש, ותנועה זורמת ב 120 קמ''ש, ופתאום יש ניידת.
        הראשון בולם ל 80 קמ''ש (מותר 90, אבל מרוב פחד הוא בולם ל 80) וכל מיש שמאחורה צריך לבלום בכל הכוח בשביל לא להכנס במי שלפניו.

        הגב לתגובה זו

        • אותו דבר עם מצלמות המהירות. הנהגים מחפשים מלכודות במקום לנהוג (ל''ת)

          אפריים שדה, 11/03/07 18:53

          הגב לתגובה זו

  • 44.

    לא רק מהירות

    דוד24, 11/03/07 14:56

    כמו שכבר כתבו פה לא רק המהירות היא הדבר שהמשטרה צריכה לטפל בו אלא שזה יותר קל לשבת בניידת ולחלק דוחות לכל מי שמסביבך החוכמה היא לתפוס את כל הנהגים השתויים ות כל פורעי החוק שלא נותנים זכות קדימה וכד' שמזה נגרמות רוב התאונות ולא ממהירות...

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אולי שיעשו רוטציה במס המהירות

    משה, 11/03/07 14:48

    ששנה אחת ישלמו אלו שנוסעים פחות ממהירות מסויימת ומעקבים את התנועה ושנה אחת אלו שנוסעים במהירות סבירה, אך גדולה מה ''חוק''.
    ככה יהיה לפחות צדק.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    תטפלו בבעיה האמיתית !!!

    עצמוני, 11/03/07 14:44

    שיכרות !!!!
    משקים את הנוער בכל מני ''בארי ם אקטיביים'' בחתונות ושאר שמחות, לאחר מכן הם נוהגים, כשהם לא יודעים בכלל שהם בעצם שכורים.

    שיכרות בכבישים = רצח בכוונה תחילה !!!!

    תתחילו להעניש על עבירות הגורמות למוות ולא על כל מני שטויות, שקל מאוד ''לעשות בהם כסף''.....

    צריך לעשות מארבים בכבישים כפי שעושים החבר'ה בגולני ובצנחנים, ואז אולי יתפסו את העבריינים האמיתיים.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    לפני שמתחילים להשתמש בזה, יש לעדכן את החוק

    מוטי, 11/03/07 14:39

    לא יתכן שיעצרו אנשים על חוקי מהירות לא ראלים, שהופכים את רוב הנהגים לעבריינים.
    את החוקים האילו כתבו שהרכבים היו בהרבה פחות מתקדמים בהיום, אם היגוי יותר גרוע מהיום ויציבות פחותה מהרכבים של היום.
    מאז עשו תיקונים מינורים ביותר, כמו בכביש 1 ו 4 העלו מ 90 ל 100.
    כל זה כבר לא רלוונטי. מחוץ לעיר צריך להוסיף 30 -40 אחוז לפחות למהירות שמותרת היום.
    אם רוצים לגבות מיסים, שימצעו דרך אחרת במקום להפוך את כולם לעבריינים.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    בזה הם מצוינים. להטפל לעבריני תנועה מסכנים

    שרית, 11/03/07 14:36

    משטרה (לא) יקרה - נראה אתכם עושים מלאכתכם נאמנה איפה שהציבור באמת זקוק לכם - במלחמה נגד הפשיעה החמורה במדינה! אתם חכמים על חלשים בגלל זה המדינה נראת ככה! עם הפושעים האמיתיים אתם לא רוצים להתמודד!
    משטרת דמיקולו, משטרת בובות של נייר! חלק מהשוטרים, נראה, מתנהג ומדבר כמו אחרון העברינים פשוט בושה שהגענו למצב הזה. וחלקם האחר אמנם לא נראים כמו העברינים עצמם, אבל נראים כמו סמרטוטים מצ'וקמקים שגם ילד בן 10 לא היה נרתע מפניהם. זה טרפה וזה נבלה. עצוב.
    ציבור יקר - שלא יעבדו עליכם.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    דבורה גם ספינת פטרול וגם מודד מהירות

    כפל שמות, 11/03/07 14:30

    עכשיו נהיה מבולבלים גם מהספינה וגם ממד המהירות.
    נוסח מטעה :''הדבורה לכדה מבריחים
    שנעו במהירות גבוהה והגבירו החשד''
    במה מדובר???

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    המשטרה...

    לירון, 11/03/07 14:28

    המשטרה בהגדרתה אמורה לשמור על החוק והסדר בציבורי, והלגן על האזרח הקטן מפורעי חוק וכו,
    אבל מה, שוטרים עושים מארבים להולכי רגל בבוקר, שחוצים להם רחוב קטן,חד סיטרי ושומם.
    נכון, הם עוברים באור אדום, אבל מתי מישהו נפגע כתוצאה מכך????
    יש איזה 3 ניידות ומשהו כמו 6-7 שוטרים שכל מה שהם רוצים זה לתת דוח,מה שמעניין אותם זה הדוחות.
    פשוט בושה, למה לא לחפש את הנהגים המשתוללים, למה לא לרדוף את הפשע המאורגן,הגניבות, החסויות שהעבריינים לוקחים...למה?
    כי זה כבר מפחיד ומסוכן וכרוך בהתאמצות יתר,
    אז הרבה הרבה יותר נוח וקל לתת דוח לאדם בן 30 שומר חוק שהולך לעבוד בשביל 4000 ש''ח....
    משטרה - איבדתם את סדרי העדיפויות שלכם.
    אתם בושה.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    כל תכלית הדבורה לחלוב את הציבור

    רמבו, 11/03/07 14:15

    כשאני נוסע מהצפון לירושלים דרך כביש הבקעה, כמעט שומם לחלוטין,
    דורשים שניסע על 80 קמ''ש.
    וזו מהירות מרדימה-והכי מסוכנת!

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מהירות היא לא הגורם לתאונות. זה ידוע. הנה מספר גורמים אמיתיים:

    -=-=-=-=-=-, 11/03/07 14:13

    מהירות, ברוב המקרים, היא פונקציה של ניסיון+וותק הנהג, ולא של מידת הקרימינליות של הנהג או מועדותו למעורבות בתאונת דרכים. יש להגביל מהירות ולפקח עליה, אך במקביל, גורמים שתורמים ישירות להפחתה בתאונות דרכים אך דורשים השקעה, תכנון ומימון, זוכים להתעלמות טוטאלית:

    1. טיב התשתיות התחבורתיות -
    הסימונים על פני הדרך, טיב השילוט, פסי האטה עם סימון זוהר, מידת התאורה, מעקות הבטיחות הנמוכים במיוחד, כבישים משובשים, התפרצות של ניידות ללא איתות קולי מוצדק, שילוב נכון של עבודות פיתוח ותשתית בכבישים פעילים,
    ועוד. סימונים בהירים ומתוחזקים בצורה נכונה יכולים למנוע תאונות רבות. כמו גם תאורה. במדינה בעלת תשתיות בינוניות, שרובה מישורית כמו ישראל הדבר לא אמור להוות השקעה עצומה מדי.

    2. השקעה במערכת תחבורה ציבורית זולה במיוחד, שמעודדת אי שימוש במכונית פרטית בנסיעות יום יומיות כגון שירות צבאי, עבודה, לימודים. האם נכון לומר שהקמת מערכת כזו במדינה בגודל של רובע בעיר ניו-יורק היא משימה קשה מאד? מערכת התחבורה הציבורית שקיימת כיום היא מסורבלת, לא מתואמת, יקרה מאד לעומת עלויות השכר, אינה מציגה יתרון מהירות לעומת רכב פרטי, ועוד.

    3. אלכוהול צריך להיות מוכרז כסם מסוכן + העלאת מחירים + איסור מכירת אלכוהול ברשתות שיווק וסופרים, או קיוסקים ופיצוציות - רק במועדונים ופאבים, עם רישיון מיוחד למכירת אלכוהול, ופיקוח מוגבר על הגבלת הגיל. לדוגמה - תוספת של 200 פקחים + רכב + גיבוי משטרתי על כל המועדונים והפאבים בארץ.
    לעומת מריחואנה שגורמת להאטה במהירות הנסיעה וזהירות מוגברת, אלכוהול עושה בדיוק ההפך. למרות זאת מריחואנה מוכרזת בחוק כסם מסוכן ואלכוהול הוא מוצר צריכה לגיטימי ומופץ בכל נקודה בארץ - נראה לכם הגיוני?

    אל תבלבלו את המוח על ה''נהג הישראלי המכוער'', לרוב, תרבות הנהיגה בארץ היא נורמטיבית ביותר, ועל פי מודלים מערביים.
    כל מי שאי פעם יצא מחוץ לישראל ונהג לאורך זמן יכול להעיד על העובדה.

    הגב לתגובה זו

    • מהירות מגבירה את הסיכוי לתאונה

      ., 11/03/07 15:09

      במקרה של שתיית אלכוהול, הרדמות על הכביש, בעיה עם הכביש, מעבר צומת באור אדום..

      הגב לתגובה זו

    • על אלכוהול ועל הנהג הישראלי

      נדב, 11/03/07 15:28

      אין סיבה שאלכוהול יהיה יותר יקר ממה שהוא. זה לא יפחית את כמות המשתמשים באלכוהול. יש גבול למידה שהמדינה יכולה להתערב בשמחת האנשים.
      מי ששותה אלכוהול - אסור לו לנהוג, ומי שמפר את זה, רשיונו צריך להישלל.
      ולגבי הנהג הישראלי - אני לא יודע מאיפה אתה שואב את הנתונים, אבל הנהג הישראלי הוא בעייתי ביותר. לא מאותתים במעבר נתיב, לא נותנים למי שמאותת לעבור, זוחלים בנתיב השמאלי, נדחפים לכל מקום בלי לתת למישהו שרוצה להשתלב לעבור, וכן הלאה וכן הלאה. הנהיגה הישראלית היה מזעזעת, גם אם אתה קורא לזה ''בלבול מח''.

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    מופז תתעורר

    אלון, 11/03/07 14:09

    במקום שהמשטרה והמדינה ישקיעו בתשתיות כבישים ובחינוך של הנוער, היא מעדיפה להשתמש בשיטת המקל. מופז תתעורר, זה לא יעזור כל הדוחות והנקודות שאתה מטיל עלינו, זה רק שוחק את האזרח שגם ככה אין לו כסף. הרי מי נמצא רוב הזמן על הכבישים. אנשים מהמעמד הבינוני והנמוך. אותם אתה שוחק. תראה כמה הרוגים היו בשבוע האחרון למרות שיטת הניקוד החדשה שלך והפרסומות המטומטמות שלך. תתחיל להשקיע בכבישים. אנחנו חיים במדינת עולם שלישי ואתה שר שמתנהג כמו בעולם שלישי. רק מעניש ומעניש ללא שום מחשבה קודמת. במקום רמזורים תיצור מחלפים שיהיו פחות תאונות. תתקן את הכבישים שנראים כמו דרך עפר. צורה לך!!!

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מהירות יתר לא מסכנת!

    דימה, 11/03/07 14:09

    המשטרה צריכה לפעול נגד החוצפה של הנהגים הישראלים. שישימו שוטרים בפקקים או במקומות בעייתיים, משם הכל מתחיל.
    תבצעו יותר בדיקות אלכוהול.
    תעלו את העונשים הנתונים בחוק.

    רק ככה אפשר להציל חיים של אנשים, ולא סתם להוציא כסף מנהגים תמימים.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    הנהג הישראלי

    פקק תנועה, 11/03/07 13:55

    שלא יודע כיצד להיתנהג בכביש הפתוח .לא יודע כיצד להיתנהג ליפני הגעתו לצומת .בתוך הצומת ולאחר צאתו מהצומת . על פי מצבם הפיזי של המכוניות .המעורבות בתאונות .לאחר התאונות ניתן להיוכח שהן הנהג התמים והן הנהג העברין נהגו במהירות מטורפת בזמן תאונות הדרכים .

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    משטרע של עצלנים רק בניידות,תתחילו להראות נוכחות בסיור רגלי,ברחוב

    איתמר, 11/03/07 13:54

    רק בניידת אתם מתחבאים כמו נמושות
    לא רואים שוטרים מסתובבים ברחובות ,עושים סיורים רגליים ברחובות בעיתים
    רק בניידת ובמפקדות שלהם הם מתחבאים מכינים קפה ועושים חיים
    עובדים על לייזר לתפוס מהירות במקומות שיש יהודים
    לכו לאזורי מועדי פרענות כמו כביש ערד,כביש קאסם , טייבה וגם מבואות יפו
    שם אתם פחדנים כי יודעים שרק תעשו משהו קטן ותתפסו אזרח תקבלו מברג בישבן כמו שקרה לשלומי אסולין ברחובות שהוא צמח נדקר על ידי ערבי
    לכן אתם פחדנים

    הגב לתגובה זו

    • צודק מאד

      רננה, 11/03/07 18:33

      אם היו רואים שוטר ברחוב הכל היה נראה אחרת. אבל למה להם להתאמץ? את הבדואים כבר תפסתם?בגליל כבר יש סדר, לא זורקים בקבוקי תבערה על יהודים? ביפו כבר פתרתם את בעית דמי החסות שמשלמים עשירי יפו מגבעת אנדרומדה לערבים כדי שירשו להם לגור שם? שוטרים יקרים צאו לרחובות לסיורים רגליים ותוכחו לראות שהאלימות מתמתנת ואתם תוכלו להגיש עזרה בשעת הצורך.

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    נמאס מהמשטרה

    יוסי מאשקלון, 11/03/07 13:40

    נטפלים אל האזרחים הפשוטים שומרי החוק.
    נראה אותכם נגד הבדואים בדרום, הערבים במשולש או סוחרי הסמים בלוד וביפו

    הגב לתגובה זו

    • אךךך יוסי יוסי כמה שאתה מטומטם

      אזרח, 11/03/07 15:03

      הטימטום כאב

      הגב לתגובה זו

      • מי שמטומטם הוא אתה ...הבחור צודק (ל''ת)

        יגאל, 11/03/07 15:10

        הגב לתגובה זו

  • 30.

    בהצלחה למישטרה

    פקק תנועה, 11/03/07 13:37

    נקווה שפיתרון זה .יעזור לעם ישראל ליפתור את בעית תאונות הדרכים .הרי החיפזון בא מהשטן והתוצאות ברורת לאחר מכן .

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    רק 25% מהתאונות נגרמות ממהירות ומה עם היתר ? (ל''ת)

    עודד, 11/03/07 13:35

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    התפיסה היא לא הבעיה, הבעיה האמיתית

    יעור, 11/03/07 13:35

    היא האכיפה!

    מה זה משנה אם עכשיו השוטרים יוכלו ללכוד 200 נהגים שנוהגים במהירות מופרזת במקום 100 נהגים אם בסופו של דבר בית המשפט ברמלה מבטל 5000 זימונים לדין על עבירות תנועה בגלל עומס?

    מה זה עוזר שתופסים עבריינים על מהירות ובסוף עבריין תנועה עם 63 הרשאות תנועה חמורות עדיין מחזיק רישיון תקף ביד והורג אימא וילד כשהוא עוקף על קו לבן?

    מה זה עוזר שקונים ציוד משוכלל באלפי דולרים ללכוד נהגים אם בסוף עורך דין עם הרשאות חמורות מאוד על עבירות נהיגה ממשיך לנהוג והורד אמא וילד כי הוא עדיין עם רישיון לנהוג מהר?

    גם בלי ה''דבורים'' אפשר לתפוס נהגים. השאלה היא מה עושים איתם...

    הגב לתגובה זו

    • צודק בהחלט

      ב, 12/03/07 09:56

      צודק בהחלט אבל זה לא המקום שמישהו משפיע מסתכל.

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    חבל שהמשטרה לא מטפלת בבעיות האמיתיות על הכביש

    מיכאל, 11/03/07 13:30

    כל יום אני רואה את המטורפים בכבישים חותכים נהגים על ימין ועל שמאל, נוסעים בשוליים ועוקפים על פס לבן. במקום לטפל בהם המשורה מפנה משאבים לכיוון נהגים שנוסעים מהר. זאת שטות מוחלטת. רוב התאונות אינן בגלל מהירות מופרזת אלה בגלל נהיגה בריונית ורשלנית על הכביש.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    בית המשפט כבר פסק כנגד מדידה העולה על כ300 מטר!!! (ל''ת)

    א., 11/03/07 13:29

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מכשיר לבזבוז משאבים וחליבת אזרחים - לא נגד עברינים (ל''ת)

    נישום, 11/03/07 13:28

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    המשטרה רוצה לעשות כסף על חשבוננו (ל''ת)

    ע, 11/03/07 13:28

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    תאונות דרכים

    נינה, 11/03/07 13:23

    עד מתי וכמה עוד תאונות...אנא הפנימו!!!מהירות הנסיעה קריטית באם נהגים הם חדשים ולא מיומנים בנהיגה....הם חייבים משמעת עצמית!!!לעומת זאת תרבות נהיגה וציות לתמרורים ורמזורים הם עקב אכילס של האוכלוסיה שלנו...לזה יש למצוא פתרון מיידי, אולי במקום התקציב לרדארים השתמשו בפרסומות בטלויזיה עם תמונות מהצאוות הנוראיות....פשוט שטיפת מוח!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    הצחקתם אותי. נראה אם הוא יכול לתפוס את ג'ירונימו סטילטון

    פינסטר, 11/03/07 13:18

    הגדול. אין מצב. שכחתם לרגע מי זה? או.קי. כנסו לרשת. תקתקו את השם, בכל שפה ותגלו מי המלך.

    הגב לתגובה זו

    • די! די כבר עם זה!!!!

      רן, 11/03/07 14:15

      בחיים אני לא אקרא את הספר הזה או יקנה אותו לילד שלי.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    גם אם כולם יסעו במהירות המותרת יהיו הרבה תאונות (ל''ת)

    מדינת חלם, 11/03/07 13:12

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    הכביש הוא מקום מסוכן - צריך לעבור אותו מהר ככל האפשר (ל''ת)

    די עם השטויות, 11/03/07 13:11

    הגב לתגובה זו

    • 20 לול!! ענק (ל''ת)

      ים פדם, 11/03/07 14:04

      הגב לתגובה זו

    • גדול!!! (ל''ת)

      אלי, 11/03/07 14:42

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    משטרה אלק - אין קשר בין תאונות דרכים למהירות

    מדינת חלם, 11/03/07 13:10

    שיראו לי מחקר אחד שמוכיח זאת
    כל אחד שנדמה לו משהוא חושב שזה המצב באמת .

    תכלס אכיפת מהירות היא כלי להגדיל את הכנסות המדינה , עוד סוג של מס

    הגב לתגובה זו

    • צודק צאוד (ל''ת)

      עודד, 11/03/07 13:40

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    קודם כל שהשוטרים ינהגו לפי החוק (ל''ת)

    דניאל, 11/03/07 13:05

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    הדבורה העוקצנית

    חגי, 11/03/07 13:04

    כדי להפריט את המלחמה בדרכים
    חברה פרטית שתקבל אחוזים מהקנסות תעשה זאת יותר טוב

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    שוב כרגיל המשטרה עוסקת בשטויות

    דורון, 11/03/07 13:03

    ברוב העולם הבינו כבר שהבעיה האמיתית היא לא במהירות, אלא באי שמירת מרחק, אי מתן שכות קדימה, עקיפה לא נכונה או אסורה וכו'. רק בארץ מתעקשים להמשיך ולהעמיק את האכיפה על מהירות (שלרוב היא ממש להגיונית כמו 100 בכביש הערבה). אבל זה העבירה הכי קלה לתפיסה, רק לעמוד במקום וה''עבריין'' כבר יגיע. למשטרה אין באמת רצון או יכולת לטפל בת.ד. זה דורש הרבה כח אדם ונידות שיסעו בכבישים ויתפסו נהגים שבאמת מסכנים את הנוהגים ולא את אילו שקל לתפוס.
    לא פלא שהם לא מורידים את עקומת התאונו או ההרוגים מהן אפילו לא באחוז.
    תראו מה צה''ל ועשה ולמה להם זה הצליח.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    יש להעלות את המהירות המותרת בכבישים חדשים וישרים. (ל''ת)

    די לעושק, 11/03/07 12:53

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    זה מתחיל מרמת לימוד הנהיגה

    א.מ, 11/03/07 12:52

    שוק מורי הנהיגה בארץ נמצא בתחרות בלתי אפשרית בין המורים.
    משרד התחבורה לא מגביל את כמות המורים דבר היוצר תחרות בלתי אפשרית ומוריד את רמת השיעורים גם אצל מורים ותיקים עם נסיון. המורים של היום חייבים לתמרן על מנת להרוויח את הכמה גרושים שלהם.
    משרד התחבורה צריך להגביל את כמות המורים, לתת הטבות למורי הנהיגה .... משם מתחיל הבלאגן. ברור שזאת לא הבעיה היחידה אבל זה הבסיס ....

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    שוב השקעה בטכנולוגיה במקום בחומר האנושי הכושל !!! (ל''ת)

    ארז, 11/03/07 12:51

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    שם המשחק זה כסף

    אזרח מיואש, 11/03/07 12:50

    המשטרה מתיעלת באיך להכניס יותר כסף. במקום לנסות למנוע תאונות ואלימות של עבריינים, אבל זה לא מכניס כסף, בגלל זה נהרגים ונרצחים כל יום!!!

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מחפס מחשיר כזה שיורה לייזר על עזרחים (ל''ת)

    שוטר (מִ)קוף, 11/03/07 12:48

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    לא יעמוד במבחן בית משפט

    טלי, 11/03/07 12:45

    אם אין קו ראיה ישיר, המכשיר לא יעבוד. בכל מיקרה אם יש שני רכבים, איך יוכיחו מי העבריין ומי נהג בסדר?!

    כל עורך דין יעשה מזה מטעמים.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    לכל השוטרים כנסו

    השוטר אזולאי, 11/03/07 12:43

    מישהו צריך להסביר לכם פעם 1 ולתמיד: נכון שעברות מהירות מכניסות למשטרה המון כסף, אבל הם הגורם לתאונות הנמוך ביותר וזאת עובדה.
    אז במקום לבזבז הרבה כסף, תעמידו מערבים באזורים בעיתיים.

    הגב לתגובה זו

    • קיבלנו אך אנו עסוקים מאוד בפרשיית סמים ענקית- 5 נערים עישנו ג'וינט (ל''ת)

      נשיא מאונס, 11/03/07 12:51

      הגב לתגובה זו

      • כן זה נכון אנחנו עכשיו עוצרים זקן שלא אותת בפניה ימינה (ל''ת)

        השוטר הבטלן, 11/03/07 12:56

        הגב לתגובה זו

    • מה עם מזרחיים?

      מזרחי, 11/03/07 13:12

      תענידו מזרחיים באיזורים בעיתיים. Tני מבקש, מספיק עם האפליה! בעצם יש לי רעיון יותר טוב: תעמידו מארבים באיזורים בעיתיים!!

      הגב לתגובה זו

    • כמה תיקונים קטנים

      טליה, 11/03/07 16:34

      תכניס לך פעם אחת לראש:

      1. הכסף מדו''חות התנועה לא נכנס לקופת המשטרה אלא לקופת האוצר.
      2. כל ניידת תנועה - זה אומר גם בכבישים פתוחים וגם באזורים בעייתיים
      3. העמדת מארב? מי רוצה מארב רוצים שכולם יסעו נכון, כחוק ובטוח אז לא צריך מארבים ולא צריך דוח''ות.

      הגב לתגובה זו

    • הם לא יודעים להשתמש ברשת

      מוטי, 11/03/07 17:49

      ככה שאין טעם לחכות לתגובה.
      אם אתה רוצה שהם יראו את זה, תדפיס את זה באותיות בגודל 18, ובכל מיקרה עדיף שתגיע למשטרה באופן אישי, כי יכול להיות שהזה שיודע לקרוא לא יהיה שם.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    אבל המהירות היא לא הבעיה! מחפשים (ל''ת)

    פתרונות קלים, 11/03/07 12:41

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    יוזמה - קנסות חיוביים

    קוקו, 11/03/07 12:37

    יוסמכו שוטרי ישראל לתת קנסות חיוביים (זיכוי בחשבון הבנק) לנהגים אדיבים ומתחשבים. כך נוכל לחנך את ציבור הנהגים

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    שוטרים נעליים חושבים שאחנו טיפשים

    בב, 11/03/07 12:35

    אלק מסמן למי יש משבש ראדר..
    חחחחחחחחחחחחחחחחח

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הדבורים

    momo, 11/03/07 12:34

    הבעיה היא , לפי הכתבה, שהמכשירים האלה מורכבים על ניידות
    המשטרה והן לא נמצאות בכל מקום
    וחבל. הניידות הנ''ל צריכות לעמוד גם
    בכבישים פתוחים ולא רק ע''י צמתים

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    %100 שהמכשיר מזייף בגדול (ל''ת)

    עע, 11/03/07 12:33

    הגב לתגובה זו

    • הדבורה אכן מזייפת!!

      עידן, 17/07/08 18:29

      לכל מי שרואה את ההודעה הזו שיבין שהדבורה אכן מזייפת!!! ליפניי כמה ימים בדרך לאילת תפסה אותי הדבורה כאשר אני הייתי על 110 והיה רשום בצג הדבורה 152קמ''ש למחרת היום הגעתי לקצין תנועה במישטרת אילת ומיסתבר לי שבאותו הלילה ניתפסו עוד 4 נהגים על אותה המהירות בדיוק!! 152קמ''ש וכולם זועמים ולמישטרה באילת לא אכפת כלל על צרוף המיקרים המוזר הזה שכולם בול על 152 קמ''ש אזז.. השארתי פה את המייל שלי למי שיש לו במיקרה את אותה המהירות שיצור איתי קשר עד לחודש 11 אנו כבר חמישה אנשים שהולכים להתלונן ולתבוע את אותו השוטר...

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    יופי! עכשיו 100% מהשוטרים יעסקו באכיפת מהירות במקום נהיגה מסוכנת!

    אלוף במיל, 11/03/07 12:32

    פשוט מרתיחה רמת הדישון העצמי של קציני המשטרה שטורחים לשכלל כל הזמן את האכיפה על המהירות ורק לא טורחים לטפל בנהיגה מופרעת ובאי ציות לתמרורים/רמזורים/פס לבן.

    מה הפלא שיש כל כך הרבה תאונות? עכשיו, אפילו השוטרים שאינם מוצבים בצדי הדרך יהיו עסוקים רק באכיפת מהירות ולא יתעניינו בשיכורים, מופרעים ועבריינים. ככה נקבל הרבה הכנסות לאוצר המדינה ומעט (מאוד!) אכיפה אמיתית.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    חחחח מגלה גלאי רדאר - איזה שטויות

    valentine1, 11/03/07 12:23

    גלאי הראדאר הינם פאסיביים בניגוד למשבשי ראדר.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    הבעיה לא מהירות

    שךלמור, 11/03/07 12:20

    כל התאונות האחרונות בוצעו לא בגלל מהירות
    אלל בגלל אי ציות לרמזור
    אי עצירה בתמרור עצור
    שכרות

    יש בעיה חינוכית
    ואל תחפשו את המטבע מתחת לפנס רק כי יש לכן דבורה היא תעקוץ אך לא את האנשים הנכונים
    המשטרה צריכה לחנך ולא רק לאכוף

    הגב לתגובה זו

    • צודק!!! הבעיה היא האגו של מר ''ישראלי סמוך עלי'' (ל''ת)

      אפרים יעקב, 11/03/07 12:25

      הגב לתגובה זו

    • והתמודדות עם העיקר?ז''א הגורם האמיתי לתאונות?!מה,העיקר קנס-כספי?!אנו (ל''ת)

      עוסקים בחיי-אדם, 11/03/07 13:04

      הגב לתגובה זו

    • הנהג הישראלי

      פקק תנועה, 11/03/07 13:49

      שלא יודע להיתנהג בכביש הפתוח .לא יודע אך להיתנהג ליפני הגעתו לצומת .בתוך הצומת. ולאחר היציאה מהצומת. מצמבם הפיזי של המכוניות שמעורבות בתאונות. מוכיח שכול הנהגים הן התמימים והן העברינים. כולם נסעו במהיריות גבוהות ביותר.

      הגב לתגובה זו

    • מה הבעיה, גם מהירות היא חוק

      בן, 11/03/07 14:11

      שצריך לאכוף. שלא יסעו מהר, וגם שלא יעשו עברות אחרות.

      הגב לתגובה זו

      • מלכודת מהירות לא מגלה פסיכים שעוקפים על קו לבן (ל''ת)

        אורן, 13/03/07 16:54

        הגב לתגובה זו