• 33.

    מדהים אי שאנשים מעדיפים אדמה על חיי אדם... (ל''ת)

    מישהי, 12/05/07 01:12

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    הגיע הזמן להגיד את האמת שכל הגויים

    נ, 11/03/07 14:46

    יודעים יותר טוב ממנו. ארץ ישראל ניתנה ליהודים לפני אלפי שנים והיא שלנו נקודה. אם רק היינו משתמשים בטיעונים האלה ההיסטוריים והאמיתיים ולא בכל מיני תירוצים עקיפים אז כולם היו עוזבים אותנו בשקט מזמן. ולא רק שלא היו מלחיצים אותנו למסור שטחים אלא שהיו עוזרים לנו.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מי בכלל מתייחס ליוזמה הסעודית? כל

    ד, 11/03/07 14:42

    דיבור על אופצייה לויתורים מביאים למלחמות ושפיכות דמים. וכל ויתור מביא למלחמות ושפיכות דמים וגזירות קשות. עובדה. כך לפי דברי המילובביץ וכך גם הוכח במציאות אחרי ההתנתקות. אז תודה אולמרט שאתה מזרז עוד מלחמה ע''י הדיבורים שלך. מגשש בעיתון איך יתקבל הדבר בציבור, לראות האם זה מה שיציל אותך אתה חולה רוח וגרוע מכך - מסכן מיליוני יהודים בארץ ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    היכונו לשטיפת המוח שהיוזמה הסעודית היא חלון ההזדמנוית (ל''ת)

    ואין בילתה!, 11/03/07 13:27

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    כל עוד ריקנות תהיה שם המשחק יש רק (ל''ת)

    לקוות שיסתלקו, 11/03/07 13:24

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אולמרט - לך תתנתק ! (ל''ת)

    לך ואל, 11/03/07 13:19

    הגב לתגובה זו

    • הוּא פָּשוּט זִיגְזוֹנֵר.... לֹא פָּחוֹת אַף לא יוֹתֵר....

      אלכס, 11/03/07 15:56

      הוּא פָּשוּט זִיגְזוֹנֵר.... לֹא פָּחוֹת אַף לא יוֹתֵר....
      כְּלוּם יִיתָּכֵן כִּי בְּלַהֲטוּטָיו הַפּוֹלִיטִיים,
      יַֹעֲלֶה בְּיָדָיו אֶת חַיֵי בָּנֵינוּ מְחָדָש לְשַחֲזֵר ? לְמַחֲזֵר ?
      אוֹ שֶמָא אֶת רֶצֶף-זִיגְזוּגָיו-פִישוּלָיו-כִּשְלוֹנוֹתָיו בִּלְבָנוֹן
      יְנַסֶה-יִשְתַּדֵל בְּכָּל מְאוֹדוֹ לְמַזְעֵר ?
      עַד מָתַי, בְּאֲחִיזָתוֹ בְּקַרְנוֹת הַמִזְבֵּחַ, בְּהִיצָמְדוּתוֹ לְכִּסֵא הַשִלְטוֹן-הַהוֹן-הַשְרָרָה,
      בָּנוּ יִתְעַמֵר ? אֵלֶינוּ כֹּה-יִתְאכְזֵר ?
      עַד מָתַי אֶת דַּמֵנוּ יַּקְפִּיא ? אֶת לִיבֵּנוֹ יְצָמְרֵר ?
      עַד מָתַי בְּעֶמְדוֹתָיו יִתְחַפֵּר ? יִתְבַּצֵר ? יִתְמַסְמֵר ?
      הַאִם חַיֵינוּ, בְּאַרְצֵנוּ שֶלָנוּ, הָפְכוּ אָכֵן לִהְיוֹת לְגַמְרֵי הֶפְקֵר ?
      עַד מָתַי הַצְהָרוֹת-סְרָק יַפְרִיחַ ? הַבְטָחוֹת-שָוְוא יַשְמִיעַ ?
      לאֲוִיר הַעוֹלָם כָּך יַמְשִיך אוֹתָן לְפַזֵר ?
      עַד מָתַי יַמְשִיך לַעֲסוֹק רַק בְּעַצְמוֹ ?
      עַד מָתַי יִפְצַח בְּהִמְנוֹן לְאִישִיוּתוֹ ? שִירַת-רִינַת נִיצָחוֹן וּפְּאֵר ?
      עַד מָתַי אֶת שְמוֹ בַּחוּצוֹת יְקַלֵס ? יְפַאֵר ? יְהַדֵר ?
      עַד מָתַי שִירֵי הַלֵל וְהֵידָד עַל עַצְמוֹ בִּלְבַד יְשוֹרֵר-יְזַמֵּר ?
      עַד מָתַי בְּרַחֲבֵי תֵּבֵל יַרְעִיף חִיוּכִים ? אַחֲרֵי מַנְהִיגֵי-מְדִינוֹת בִּשְקִיקָה יְחַזֵר ?
      מַדּוּעַ כְּמוֹתֵנוֹ, מִתַּעֲנוּגוֹת הַחַיִּים, הוּא אֵינֶנוּ, וְלוּ מְעַט, מִתְנַזֵּר ?
      הַאִם לֹא יִשְכַּח עִם שוּבוּ, עַל קִבְרָם שֶל בָּנֵינוּ, לְהַנִיחַ אַף זֵר ?
      כְּלוּם אֵינֶנוּ חוֹשֵב, כִּי אָכֵן הגִיעָה אַף עֵת, בָּה אֲנַחְנוּ,
      לְצַד דְיוּקָן בְּנֵנוּ-בִּתֵנוּ, בְּמִסְגֶרֶת שְחוֹרָה אוֹתוֹ כְּרֹאש מֶמְשָלָה, נְמַסְגֵר ?
      אוֹ שֶמָא מַמְתִּין-מְחַכֶּה הוּא לִרְאוֹת עַד כִּי הַמְדִינָה וְהַמֶמְשָלָה בְּרָאשוּתוֹ
      תִּתְפּוֹגֵג ? תִּתְפּוֹרֵר ? תִּתְפַּזֵר ?
      ''מָה נָאוּו עַל הֶהָרִים רַגְלֵי הַמְבַשֵר?''
      מִי הָיָה מַאֲמִין.... ? מִי פִּלֵל.... ? מִי מִלֵל.... ?
      מִי יָכוֹל הָיָה לְשַעֵר.... ?
      ...אֵיזֶה פּוֹלִיטִיקָאִי מַמְזֵר.

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    ''אין לנו מלחמה נגד האזרח הפלשתיני''.אל תשכח שבחרו בטרור, יעני החמאס. (ל''ת)

    אולמרט כסיל, 11/03/07 13:08

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    לישראל ואיראן ההשפעה הכי שלילית על העולם

    למילה אין ערך, 11/03/07 12:51

    סקר שהוזמן על ידי BBC מגלה: 56 אחוז מהנשאלים ב-27 מדינות ראו בישראל ובאיראן כבעלות ההשפעה הרעה ביותר על העולם אשתקד. יחד עימן בראש הרשימה - ארה''ב וצפון קוריאה. המדינות בעלות ההשפעה החיובית על העולם: קנדה, יפן, בריטניה, סין, הודו וגם גוש מדינות האיחוד האירופי
    סי''צ
    05.03.07, 19:14 פורסם:
    איראן וישראל נראות בעיני העולם כשתי המדינות בעלות ההשפעה השלילית הרבה ביותר, ומיד אחריהן ברשימה מופיעות ארצות הברית וצפון קוריאה - כך עולה מסקר שיפורסם מחר (ג') על ידי תאגיד השידור הבריטי BBC.

    הגב לתגובה זו

    • אם חלקם איהרנטית, אנטי שמיים או מוסלמים, מה הפלא? (ל''ת)

      סטטיסטיקה, שמטי, 11/03/07 13:10

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    תוכניתההיתכנסות היא התוכנית הטובה ביותר לישראל

    פקק תנועה, 11/03/07 12:40

    כשגבולות ישראל הם .רמת הגולן אולי עים מיספר ויטורים מצומצם.ירושלים המאוחדת .כול ביקעת הירדן. צפון ים המלח ומיתווה בוש שרון בגדה המערבית .

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מי המטומטמים שמצביעים למנהיגים כמו ''הורדוס'' למשל? (ל''ת)

    היסטוריה, 11/03/07 12:36

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    רק מטומטמים מתייחסים ברצינות לאולמרט ולתקשורת

    יאיר ל, 11/03/07 12:31

    תקשורת המנהלת תעמולה בלתי פוסקת, כדי למנוע את נפילת אולמרט ועליית נתניהו.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    לאולמרט

    מוטי קליפורניה, 11/03/07 12:20

    איך אתה יכול לטעון שאתה תתיחס ברצינות לתוכנית שברור לכולם שלא תזכה לתמיכת העם?!
    אתה לא רציני ולא מעשי!

    הגב לתגובה זו

    • למוט.י אני מסכים איתך על רוב הדברים

      פקק תנועה, 11/03/07 12:42

      נקוה שכך זה יהיה .אסור לנו להיות פתאיים ותמימים. ולעמוד על המישמר

      הגב לתגובה זו

    • ועוד לאולמרט

      מוטי קליפורניה, 11/03/07 12:47

      אין לך סיכוי אפילו אחד למליון ליצג את העם היהודי עם תוכנית שכזאת.
      ובחרת ברע ובהתכחשות לכל זיקה ליהדות ולקדושת הארץ,נתראה בבחירות!

      הגב לתגובה זו

      • חוששני שאתה טועה, כי הצבור יתחיל עכשו לאכול כל מה

        או הוזהרתם, 11/03/07 13:32

        שפרשננו יאכילו אותו כמו לפני אוסלו או חודבן גוש קטיף. רק הפעם כשיהיה מאוחר כבר יהיה מאוחר אפילו לועדות חקירה. כבר ללא תהיה מדינה.

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    אולמררד (מרד בצרפתית) לך תשתזף על השמש (ל''ת)

    צלופח, 11/03/07 12:19

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אולמרט אינו יכול,אינו מסוגל תפקיד רה''מ גדול עליו (ל''ת)

    il, 11/03/07 12:18

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    לך הביתה - נמאסת על העם (ל''ת)

    גדי, 11/03/07 12:05

    הגב לתגובה זו

    • הַיִתְעוֹרֵר הַמֵּת ? הֲיִזְדַּעְזַע הַמֵּת ?

      חיים, 11/03/07 12:25

      אָכֵן חָצִיר הָעָם

      ''כִּי רוּחַ ה' נָשְבָה בּו... אָכֵן חָצִיר הָעָם'' (ישעיה מ', ז')

      אָכֵן חָצִיר הָעָם, יָבֵש הָיָה כָּעֵץ,
      אָכֵן חָלָל הָעָם, חָלָל כָּבֵד אֵין קֵץ ;
      אֲשֶר יִרְעַם קוֹל אֵל גַּם-מִפה גַם-מִשָם -
      וְלא-נָע וְלא-זָע וֱלא-חָרַד הָעָם.
      וֱלא-קָם כָּאֲרִי וֱלא-נֵעוֹר כַּכְפִיר,
      וֱלא-חָרַד לַקּוֹל גַּם אִיש אֶחָד מֵעִיר.
      וְלא-רָעַד בַּגִיל יַחַד לֵב כָּל-הָעָם
      מִיָמִין וּמִשְמאל וּמִיָם וְעַד-יָם,
      בְּהִתְוַדַּע אֵלָיו בָּנָיו, זֶרַע אֵל חָי,
      אֲשֶר בָּאוּ מֵרָחוֹק אֶל-קוֹל אֲדוֹנָי.
      גַּם-לא פָשַט הַיָּד, גַּם לא שָאַל לִשְלוֹם
      כָּל-הַקּוֹרְאִים בִּשְמוֹ בָּאֱמוּנָה וּבְתוֹם.
      וּבִשְאוֹן עַם אֱוִיל סְבִיב אֱלִילֵי הַפָּז
      נֶחְבָּא קוֹל אֱלוֹהִים, נִבְלַע רַעֲמוֹ הָעָז.
      וּבְלֵב נָבָל וָרַע, וּבִכְלִימּוֹת וָרוֹק
      יִבֶז דְּבַר אֲדוֹנָי, יִפְרָעֵהוּ לִצְחוֹק.

      אָכֵן נָבַל הָעָם, מָלֵא נִיקְלֶה וָרוֹש,
      כּוּלוֹ רָקָב וּמְסוֹס מִכַּף רֶגֶּל עַד-ראש !
      שֶלא הֵקִים מִקִּרְבּוֹ בְיוֹם נַחֲלָה וּכְאֵב
      רַב פְּעָלִים, אִיש חַי, אֲשֶר יִפְעַם בּוֹ לֵב,
      וּבַלֵב יִבְעַר זִיק, זִיק מַרְתִּיחַ הַדָּם,
      וּבָראש יִגַּה שְבִיב מֵאִיר דֶּרֶךְ הָעָם ;
      אֲשֶר יֵקַר לוֹ שֵם כָּל-הַגּוֹי וֵאלוֹהָיו
      גַם מֵהוֹן וּמִפָּז - מֵאֱלִילֵי הַשָוְא:
      אֲשֶר מְעַט מַשָא-לֵב, הַרְבֵּה אֱמֶת, עֱזוּז
      שִנְאָה עַזָּה לִמְנָת חַיֵי עַבְדוּת וָבוּז.
      חֶמְלָה גְדוֹלָה כַיָם, רַחֲמִים רַבִּים כִּגְדוֹל
      שֶבֶר עַמוֹ הָאוּמְלָל וּכְכוֹבֶד הָעוֹל -
      כָּל-זֶה יֶהֱמֶה בַלֵּב, יֶהֱמֶה יֶחְמַר כַּיָם
      כָּל-זֶה יִבְעַר כָּאֵש, יִבְעַר יַצִּית הַדָּם
      כָּל-זֶה יִרְעַם כַּהֵד תָּמִיד יוֹמָם וָלֵיל :
      ''קוּם-עֲבוֹד, קוּם-עֲשֵה, כִּי עִימָנוּ יַד-אֵל!''

      אֵָכֵן אוֹבֵד הָעָם, שוֹאֵף חֶרְפָּה וָרוֹק,
      אֵין לְמַעֲשָיו יְסוֹד וּלְפָעֳלוֹ אֵין חוֹק,
      אַלְפֵי שְנוֹת חַיֵי נְדוֹד, גָּלוּת גְדוֹלָה מִנְּשוֹא
      הִתְעוּ אָחוֹר הַלֵּב, אָבְדָה עֵצָה מִגוֹי.
      לִמוּד שֵבֶט וָשוֹט - הַאִם יָחוּש כְּאֵב
      חֶרְפַּת נֶפֶש בַּצָּר מִלְבַד מְדוּשַת הַגֵו !
      אוֹ אִם-יוּכַל דְאוֹג מִלְבַד דַּאֲגַת הַיּוֹם
      עַם מִתְגַלְגֵּל בְּגֵּיא גָלוּת חֲשְכָה כַתְּהוֹם
      לָשֵאת נַפְשוֹ לַיוֹם וּלְהִתְנַבּוֹת לְאוֹר,
      לִנְטוֹת קַוּוֹ לַקֵּץ, צַווֹת דָבָר לַדּוֹר !
      הוּא לא-יִיקַץ אִם-לא יְעִירֶנוּ הַשוֹט
      הוּא לא יָקוּם אִם-לא יְקִימֶנוּ הַשוֹד
      עָלֶה נוֹבֵל מֵעֵץ, אֵזוֹב עוֹלֶה בַּגָּל
      גֶפֶן בוֹקֵק, צִיץ מָק - הַיְחַיֶּנוּ הַטָּל ?
      גַּם-בִּתְקוֹעַ הַשוֹפָר וּבְהִינָשֵא הַנֵס -
      הַיִתְעוֹרֵר הַמֵּת ? הֲיִזְדַּעְזַע הַמֵּת ?

      חיים נחמן ביאליק תרנ''ז

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    מי יודעה מה ההבדל ?

    סכנה, 11/03/07 11:37

    בין טלי .ואנונו.אלומרט .ופרץ .

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    כמו שאומרים, פחחח

    ירו, 11/03/07 11:29

    עם 3% תמיכה ציבורית, בטח שכדאי להיזרק לשמאל המחבק.
    גם אם יאמר לי אולמרט ששמו אולמרט, לא אאמין לו ואחפש את הספין שבדבריו

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    כל אייטם שתביאו עליו יקפיץ לכולם את הפיוזים (ל''ת)

    פשוט מתעבים אות, 11/03/07 11:17

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    לצאת למערכת בחירות חדשה (ל''ת)

    פקק תנועה, 11/03/07 11:15

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ומי יתיחס ברצינות אליך? (ל''ת)

    מוטי, 11/03/07 11:13

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    לך תהיה ראש ממשלת סעודיה. אתה בלאו הכי בצד שלהם. (ל''ת)

    אני, 11/03/07 11:07

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    זה לא רעיון חדש. וזו לא תוכנית חדשה הרעיון זה קיים מאז 67

    פקק תנועה, 11/03/07 10:57

    וזה לא רעיון טוב לישראל. ובניגוד ולדעתם של נתניהו ושרון ומיתווה בוש שרון. אך אפשר להסכים לרעיון כזה .כשכול פעם יש דעה אחרת .מדינת ישראל לא יכולה ואסור לה לחזור לגבולות 67 .תגובה חיובית תמוהה ביותר של ראש הממשלה אולמרטל רעיון זה .

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אף אחד לא אמר שלא צריך לדבר על שלום

    santo, 11/03/07 10:57

    אז תנו לו לדבר,,,אם לא נדבר עם סעודיה ולא נדבר עם אבו מאזן אז עם מי נדבר על שלום?עם ידידנו בא''רהב

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    זכותו לנהל משא ומתן, לחתום רק במשאל עם

    יוספוס, 11/03/07 10:51

    זכותו של מנהיג, לנהל מגעים גלויים וחשאיים, אבל בנושא כל כך עקרוני ראוי שיובא למשמעל עם, באירופה על נושאים פחות עקרוניים שואלים את פי העם.
    יש לחייב כי כל שנוי בגבולותיה של ישראל יהיה כפוף לאישור העם.
    רבין עלה לשלטון תחת הנחה שהוא איש בטחון, וממרום מושבו הוא ניסה לסגת מהרמה.
    ולכן הדרישה למשאל עם הכרחית והגונה.

    הגב לתגובה זו

    • לא, לא זכותו כי עצם הדיבור מעודד את

      ד, 11/03/07 14:43

      הטרור ומביא מלחמות.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    ארורים מגרשי היהודים (ל''ת)

    עד עולם, 11/03/07 10:51

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    התוכנית

    מוטי קליפורניה, 11/03/07 10:49

    מצרים תנדב משטחה בסיני עד נחל אל עריש.
    ישראל תספח 60 אחוז מיהודה ושומרון ובעיקר את שילה.
    ירדן תנדב שטח בעבר הירדן המזרחי.
    רמת הגולן תשאר בתחומי ישראל.
    וסוריה תקבל גישה לכנרת בחלק המערבי.
    ויהודים יורשו להתגורר בכל 'נחלת אברהם'
    כמו כן ארצות ערב וישראל יעשו ברית אזורית כדוגמת ,האחוד הארופאי' או ארה'ב ובו תהיה חופשיות תנועה מוחלטת לכל בני-אברהם ומטבע אחד לברית.
    וכל הצבאות יאוחדו בברית כאשר
    המטרה למחזר טנקים ליצירת טרקטורים ולהפיק אוכל ולא מלחמה.
    זו הצעתי!

    הגב לתגובה זו

    • וישראל תיצטרך ותידרש להגיע לגבולות 1922 (ל''ת)

      פקק תנועה, 11/03/07 11:04

      הגב לתגובה זו

      • לפקק תנועה-זה מה שאתה אומר!

        מוטי קליפורניה, 11/03/07 12:07

        ואני לעומת זאת אומר שישראל נדרשת לעשות רק מה שהיא רוצה לעשות ולא תהיה מוכתבת לעשות דברים שאין ברצונה לעשות.

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    נחזור לגבולות 67 ונישאר עם אוייב של 1.4 מיליון אזרחים סוג ב' !? (ל''ת)

    אבל ציון, 11/03/07 10:49

    הגב לתגובה זו

    • בסופו של דבר

      פקק תנועה, 11/03/07 11:10

      נגיע לגבולות 67 שהיו ערב מילחמת ששת הימים . אני זוכר שבזמן שנסענו בזמנו בכביש הסרגל .שאלתי אנשים שונים .מה אם שטחים אלו שממערב לכביש הסרגל. והתשובה היתה זו מדינת ירדן .אז לא הבנתי את האדישות והחלמאות של אותם הימים היום אני מבין .

      הגב לתגובה זו

      • לפקק תנועה

        מוטי קליפורניה, 11/03/07 12:13

        לעולם ישראל לא תגיע לגבולות אשר יצטרכו למחוק את מפת ההתישבות וגבולות 67 הם כאלו והם לא ריאלים.
        אז כפי שצינתי על מנת להקים מדינה פלשתינאית מצרים תצטרך לתרום שטח ,ירדן תצטרך לתרום שטח וגם ישראל תצטרך לתרום 40 אחוזים משטח יהודה ושומרון ,וזה ריאלי.
        בנוסף לעובדה שישראל תחזיק באיזור שילה כי שם יוקם בית המקדש היהודי.
        -אין עוד מלבדו.

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    אולמרט עשה טובה-לך הביתה מספיק נזקים עשית (ל''ת)

    אזרח מיואש, 11/03/07 10:46

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    היוזמה הכי חדשה, הקשיבו,הקשיבו!

    נח, 11/03/07 10:45

    מדינות ה EU ,אירן ,והמדינה הפלישתינאית שתקום במקום ...מוכנות לקלוט את כל התושבים בישראל תמורת שלום כולל
    של האיזור.אולמרט תמהר להגיב!

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    הם הורגים אח את אחיו כשגרה

    הילה, 11/03/07 10:42

    בנורמליזציה הכי נורמלית עם הערבים אי אפשר לצפות שהם לא יקסימו את גוש דן וכו'. להזכירכם אש''ף הוקם בשנת 1964 בטרם היות ''כיבוש'', ''גדה מערבית'', ''התנחלויות'' (בהנחה שאין מדובר בהתנחלות בשייח מוניס, לדוגמא). האם חזרה לקו הירוק תספיק?? בא לכם לנסות? וכשכוח ההרתעה שלנו יהיה באדמה ננסה לשמור על כך שלא יהדפו אותנו
    לקו הכחול והגלי?

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אולמרט לך הבייתה! עם התמיכה שיש לך, אין לך מנדט לעשות דבר (ל''ת)

    ישראל, 11/03/07 10:38

    הגב לתגובה זו

    • הוּא פָּשוּט זִיגְזוֹנֵר.... לֹא פָּחוֹת אַף לא יוֹתֵר....

      אלכס, 11/03/07 10:46

      הוּא פָּשוּט זִיגְזוֹנֵר.... לֹא פָּחוֹת אַף לא יוֹתֵר....
      כְּלוּם יִיתָּכֵן כִּי בְּלַהֲטוּטָיו הַפּוֹלִיטִיים,
      יַֹעֲלֶה בְּיָדָיו אֶת חַיֵי בָּנֵינוּ מְחָדָש לְשַחֲזֵר ? לְמַחֲזֵר ?
      אוֹ שֶמָא אֶת רֶצֶף-זִיגְזוּגָיו-פִישוּלָיו-כִּשְלוֹנוֹתָיו בִּלְבָנוֹן
      יְנַסֶה-יִשְתַּדֵל בְּכָּל מְאוֹדוֹ לְמַזְעֵר ?
      עַד מָתַי, בְּאֲחִיזָתוֹ בְּקַרְנוֹת הַמִזְבֵּחַ, בְּהִיצָמְדוּתוֹ לְכִּסֵא הַשִלְטוֹן-הַהוֹן-הַשְרָרָה,
      בָּנוּ יִתְעַמֵר ? אֵלֶינוּ כֹּה-יִתְאכְזֵר ?
      עַד מָתַי אֶת דַּמֵנוּ יַּקְפִּיא ? אֶת לִיבֵּנוֹ יְצָמְרֵר ?
      עַד מָתַי בְּעֶמְדוֹתָיו יִתְחַפֵּר ? יִתְבַּצֵר ? יִתְמַסְמֵר ?
      הַאִם חַיֵינוּ, בְּאַרְצֵנוּ שֶלָנוּ, הָפְכוּ אָכֵן לִהְיוֹת לְגַמְרֵי הֶפְקֵר ?
      עַד מָתַי הַצְהָרוֹת-סְרָק יַפְרִיחַ ? הַבְטָחוֹת-שָוְוא יַשְמִיעַ ?
      לאֲוִיר הַעוֹלָם כָּך יַמְשִיך אוֹתָן לְפַזֵר ?
      עַד מָתַי יַמְשִיך לַעֲסוֹק רַק בְּעַצְמוֹ ?
      עַד מָתַי יִפְצַח בְּהִמְנוֹן לְאִישִיוּתוֹ ? שִירַת-רִינַת נִיצָחוֹן וּפְּאֵר ?
      עַד מָתַי אֶת שְמוֹ בַּחוּצוֹת יְקַלֵס ? יְפַאֵר ? יְהַדֵר ?
      עַד מָתַי שִירֵי הַלֵל וְהֵידָד עַל עַצְמוֹ בִּלְבַד יְשוֹרֵר-יְזַמֵּר ?
      עַד מָתַי בְּרַחֲבֵי תֵּבֵל יַרְעִיף חִיוּכִים ? אַחֲרֵי מַנְהִיגֵי-מְדִינוֹת בִּשְקִיקָה יְחַזֵר ?
      מַדּוּעַ כְּמוֹתֵנוֹ, מִתַּעֲנוּגוֹת הַחַיִּים, הוּא אֵינֶנוּ, וְלוּ מְעַט, מִתְנַזֵּר ?
      הַאִם לֹא יִשְכַּח עִם שוּבוּ, עַל קִבְרָם שֶל בָּנֵינוּ, לְהַנִיחַ אַף זֵר ?
      כְּלוּם אֵינֶנוּ חוֹשֵב, כִּי אָכֵן הגִיעָה אַף עֵת, בָּה אֲנַחְנוּ,
      לְצַד דְיוּקָן בְּנֵנוּ-בִּתֵנוּ, בְּמִסְגֶרֶת שְחוֹרָה אוֹתוֹ כְּרֹאש מֶמְשָלָה, נְמַסְגֵר ?
      אוֹ שֶמָא מַמְתִּין-מְחַכֶּה הוּא לִרְאוֹת עַד כִּי הַמְדִינָה וְהַמֶמְשָלָה בְּרָאשוּתוֹ
      תִּתְפּוֹגֵג ? תִּתְפּוֹרֵר ? תִּתְפַּזֵר ?
      ''מָה נָאוּו עַל הֶהָרִים רַגְלֵי הַמְבַשֵר?''
      מִי הָיָה מַאֲמִין.... ? מִי פִּלֵל.... ? מִי מִלֵל.... ?
      מִי יָכוֹל הָיָה לְשַעֵר.... ?
      ...אֵיזֶה פּוֹלִיטִיקָאִי מַמְזֵר.

      הגב לתגובה זו

      • תגיד אלכס לא נימאס לך מזה ?מספיק (ל''ת)

        דון משה, 11/03/07 10:53

        הגב לתגובה זו

      • שאלה אחת בלבד ישאלוך: אם לפני מותך חיית !

        דורי, 11/03/07 11:14

        ...והיה
        בהגיע שעתך ללכת...
        כי תִיפּוֹל ותִיבּוֹל כעַלֶה בשַלֶכֶת
        ולהמשיך לא תוּכַל עוד הלאה...
        תִיקָרֵא לעמוד
        לפני בית-דין של מעלה.

        מוטב שתדע מבעוד יום מה צפוי
        אחרת תעמוד שם בראש חפוי.

        שם לא ישאלוך אם צברת הון רב
        או אם נפלת כגיבור בקרב
        אם צדיק או אם רשע היית
        שאלה אחת בלבד ישאלוך:
        אם לפני מותך
        חיית !

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    תגיד!!! מה אתה השתגעת?

    צבי, 11/03/07 10:36

    אולי תעשה שלום בכל מחיר? תחזיר את כל המדינה. נראה שהתייאשת לך לביתך. ומספיק לך עפרון אחד. העשיר לא אוכל בשתי כפיות. איזה ראש ממשלה יש לי התייאשתי כבר...

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    ''אולמרט: נתייחס ברצינות'' הבעיה היא שאין אליך יחס רציני. (ל''ת)

    אולמרט עוף, 11/03/07 10:35

    הגב לתגובה זו

    • הוּא פָּשוּט הַסְסוֹנֵר...מוּקְיוֹנֵר...קִיקְיוֹנֵר...בִּיזְיוֹנֵר.

      אלכס, 11/03/07 10:47

      הוּא פָּשוּט הַסְסוֹנֵר... מוּקְיוֹנֵר... קִיקְיוֹנֵר... בִּיזְיוֹנֵר... לֹא פָּחוֹת אַף לא יוֹתֵר....
      כְּלוּם יִיתָּכֵן כִּי בְּלַהֲטוּטָיו הַפּוֹלִיטִיים,
      יַֹעֲלֶה בְּיָדָיו מְחָדָש אֶת חַיֵי בָּנֵינוּ לְשַחֲזֵר ? לְמַחֲזֵר ?
      אוֹ שֶמָא אֶת רֶצֶף-זִיגְזוּגָיו-פִישוּלָיו-כִּשְלוֹנוֹתָיו בִּלְבָנוֹן
      יְנַסֶה-יִשְתַּדֵל בְּכָּל מְאוֹדוֹ לְמַזְעֵר ?
      עַד מָתַי, בְּאֲחִיזָתוֹ בְּקַרְנוֹת הַמִזְבֵּחַ, בְּהִיצָמְדוּתוֹ לְכִּסֵא הַשִלְטוֹן-הַהוֹן-הַשְרָרָה,
      בָּנוּ יִתְעַמֵר ? אֵלֶינוּ כֹּה-יִתְאכְזֵר ?
      עַד מָתַי אֶת דַּמֵנוּ יַּקְפִּיא ? אֶת לִיבֵּנוֹ יְצָמְרֵר ?
      עַד מָתַי בְּעֶמְדוֹתָיו יִתְחַפֵּר ? יִתְבַּצֵר ? יִתְמַסְמֵר ?
      הַאִם חַיֵינוּ, בְּאַרְצֵנוּ שֶלָנוּ, הָפְכוּ אָכֵן לִהְיוֹת לְגַמְרֵי הֶפְקֵר ?
      עַד מָתַי הַצְהָרוֹת-סְרָק יַפְרִיחַ ? הַבְטָחוֹת-שָוְוא יַשְמִיעַ ?
      לאֲוִיר הַעוֹלָם כָּך יַמְשִיך אוֹתָן לְפַזֵר ?
      עַד מָתַי יַמְשִיך לַעֲסוֹק רַק בְּעַצְמוֹ ?
      עַד מָתַי יִפְצַח בְּהִמְנוֹן לְאִישִיוּתוֹ ? שִירַת-רִינַת נִיצָחוֹן וּפְּאֵר ?
      עַד מָתַי אֶת שְמוֹ בַּחוּצוֹת יְקַלֵס ? יְפַאֵר ? יְהַדֵר ?
      עַד מָתַי שִירֵי הַלֵל וְהֵידָד עַל עַצְמוֹ בִּלְבַד יְשוֹרֵר-יְזַמֵּר ?
      עַד מָתַי בְּרַחֲבֵי תֵּבֵל יַרְעִיף חִיוּכִים ? אַחֲרֵי מַנְהִיגֵי-מְדִינוֹת בִּשְקִיקָה לְחַזֵר ?
      מַדּוּעַ כְּמוֹתֵנוֹ, מִתַּעֲנוּגוֹת הַחַיִּים, הוּא אֵינֶנוּ, וְלוּ מְעַט, מִתְנַזֵּר ?
      הַאִם לֹא יִשְכַּח עִם שוּבוּ, עַל קִבְרָם שֶל בָּנֵינוּ, לְהַנִיחַ אַף זֵר ?
      כְּלוּם אֵינֶנוּ חוֹשֵב, כִּי אָכֵן הגִיעָה אַף עֵת, בָּה אֲנַחְנוּ,
      לְצַד דְיוּקָן בְּנֵנוּ-בִּתֵנוּ, בְּמִסְגֶרֶת שְחוֹרָה אוֹתוֹ כְּרֹאש מֶמְשָלָה, נְמַסְגֵר ?
      אוֹ שֶמָא מַמְתִּין-מְחַכֶּה הוּא לִרְאוֹת עַד כִּי הַמְדִינָה וְהַמֶמְשָלָה בְּרָאשוּתוֹ
      תִּתְפּוֹגֵג ? תִּתְפּוֹרֵר ? תִּתְפַּזֵר ?
      ''מָה נָאוּו עַל הֶהָרִים רַגְלֵי הַמְבַשֵר?''
      מִי הָיָה מַאֲמִין.... ? מִי פִּלֵל.... ? מִי מִלֵל.... ?
      מִי יָכוֹל הָיָה לְשַעֵר.... ?
      ...אֵיזֶה פּוֹלִיטִיקָאִי מַמְזֵר.

      הגב לתגובה זו

      • הסעודים כפלשתינים ימצאו תרוץ להפרת הסכמי שלום עימם.אחרי יציאה מעזה: (ל''ת)

        בגלל הכיבוש'',נו, 11/03/07 14:03

        הגב לתגובה זו

    • עשינו הסכם שלום עם מצרים והם מזכירים ארוע לפני כ50שנה כשהיה מלחמה?! (ל''ת)

      אז מה משמעות ה', 11/03/07 13:01

      הגב לתגובה זו