• 55.

    המשך של מה שכתבתי

    אלמוג, 24/12/10 07:13

    אז היהודים החליטו שהם הורגים אותו ובימי קדם היו הורגים בעינוי רב וקשה מאוד . לקחו מסמרים או עץ ודפקו לו על הידים ועל הרגלים לעץ גדול שהיה בצורת איקס X ואמרו לו שילך.. וכך ישוע מת מסבל ויסורים קשים עצם לזה שהוא בעצם היה מחובר לעץ ומאבד הרבה דם..

    ואם תשאלו אותי.. אם הוא באמת היה משיח.. לא נראה לי שאלוקים היה נותן לו למות ביסורים כאלה

    כי אם קראתם פעם את התנ''ך אתם אמורים לדעת שכל שליח של השם לא מת ביסורים כאלה.. למשל יונה ומשה ודוד המלך.. הם היו שליחים.. לא משיחים.. בעצם משה היה משיח אבל משיח לימים של אז כדי לצאת ממצרים.. עכשיו אנחנו בסוף אנחנו מחכים למשיח וזה הדור האחרון והתיקון האחרון עכשיו מחכים לגאולה שיהיה גוג ומגוג וזה כבר סיפור אחר ואני מקווה שלמדתם משהו ממה שאמרתי כאן .. המשך יום טוב

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    בתור אחד ששמע בישיבה אני יכול לספר לכם ש...

    אלמוג, 24/12/10 07:07

    ישו באמת הלך על המים ועשה כל מיני דברים שאתם לא מאמינים .. זה כתוב איפשהו בגמרה אם אני זוכר נכון ואם לא תשאלו איזה רב שיהיה מוכן לספר לכם על זה..

    אז בימי קדם ישו בשם ישוע היה בסוג של ישיבה שלא כל אחד יכל להיכנס. בכניסה למקום היה פסלים של 2 אריות ובפנים למדו דברים והיה את 72 שמות של השם.. שעד היום רבנים גדולים מנסים למצוא את השמות המלאים ואולי הצליחו למצוא 10 . עכשיו כל מי שהיה יוצא מהישיבה האריות ( הפסלים ) היו שואגים וכל מה שנלמד בישיבה כאילו לא היה כדי שלא יעשו בחוץ את מה שהלך בפנים.. יום אחד ישוע שהיה בישיבה חרט על גופו את ה72 שמות של השם כדי שאם ויצא והאריות ישאגו הוא ישכח אבל יזכר כי כתוב על גופו . אומרים. שאם אומרים את ה72 שמות של השם יתברך אז יש לך חלקית מכוחותיך בזכות שמו.. אז ישוע יצא מהישיבה האריות שאגו והוא שכח מה שלמד בישיבה. ושהגיע לבית ראה שחרוט על גופו 72 שמות של השם ומכיוון והוא ידע אותם היו לו כוחות ללכת על המים ועוד ועוד.. עכשיו הרבנים והיהודים לא אהבו את זה בגלל שהוא התחיל להגיד שהוא המשיח ושאלוקים שלח אותו .. שאנחנו כיום לא יכולים לדעת מה באמת הלך שם .. אז החליטו

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    Jesus is alive and his grave is empty

    John, 06/01/08 23:05

    Jewish people, when will you open your eyes?
    You let a man in the government decide 'who is jewish'- God decides who is a jew. He who is free from sin!
    Jesus the jewish messiah is alive, and is waiting for you to repent.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    זה לא הקבר של ישו

    ציון, 07/05/07 18:11

    בקבר קברו רק משפחות אסור היה חברים ואנשים שלא שייכים למשפחה
    ובקבר מצאו כמה שמות של התלמידים של ישו
    זה לא הקבר של ישו

    הגב לתגובה זו

    • שטויות בקבר נמצאו.....

      יודע, 06/01/08 21:30

      רק מספר קטן של בני משפחה קרובים
      ששמותיהם זהים לחלוטין לאלו של ישו וקרוביו
      לפי חוקי ההסתברות התאמה מקרית כזאת פשוט כמעט בלתי אפשרית

      לא פלא שהשתיקו מיד את הפרשה יש לחץ לא יאומן של הלובי הנוצרי

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    הנה הבלוג של אוריאל

    מאיר צור, 12/03/07 02:07

    http://www.tapuz.co.il/Blog/viewEntry.asp?folderName=ourielmaoz&EntryId=930249&passok=yes

    תעשו בגוגל ''אוריאל מעוז''
    ותמצאו דברים מרתקים על האיש הזה. ישו או לא ישו אבל אוריאל הולך בדרכיו הוא מרפא בידיים באמצעות רייקי והוא כותב דברים מעניינים והוא גם אח שכול.

    מאיר

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מה אם ''''הנשיא''''? נגמרה לו החופשה בתשלום? (ל''ת)

    ארכאולוג סקרן, 11/03/07 12:06

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מתי יפסיקו לגלות עצמות

    פקק תנועה, 11/03/07 11:27

    מאותה תקופה. ויתחילו לשם שינוי לגלות חפצים כמו ארון הברית .?

    הגב לתגובה זו

    • תמיד יש לך הערות מטופשות..! (ל''ת)

      תנועה זורמת, 06/01/08 21:59

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    אז מה עים מצאו את עצמותיו של ישו

    פקק תנועה, 11/03/07 11:23

    לישראל והיהודים של היום זה לא יעזור בשום דבר .

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    חשיפה מצאתי בפח של השכנים עצמות של עוף אבל התברר שהם של בודהה (ל''ת)

    איזה קטע, 11/03/07 10:38

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    תיכנסו ותיקראו זה קצת ארוך :]

    אני, 11/03/07 10:37

    כשאני הייתי קטן וגם אפילו עכשיו אמא שלי תמיד אמרה לי שאמא של ישו היתלעסה [ שכבה] עים דוד שלה והמציאה את הסיפור שהייתה עים אלוהים כי בימים ההם היו הורגים [סוכלים] נשים שנאפו עים גברים אחרים באבנים עד שמתה..אני חושב שהיא סיבכה לישוע את השכל היא גרמה לו להאמין שהוא המושיע כהוא בעצם היה בנאדם פשוט כמו כולם..ואני מודה שליפעמים הייתי נימשך לנצרות כי מה שהם אומרים דיי משכנע שהוא היה המשיח של היהודים והנצרות הם שידרוג של היהדות אבל לאחר שראיתי את הסרט חזרתי לקרקע והבנתי שמיבחינתי אין על הדת היהודית..ושראיתי את הסרט לא תפסתי את זה שהקבר נימצא סך הכול מתחת לגוש בטון שטוח ואנשים ממש חיים בבניין מעל הקבר של ישו ומישפחתו.. שכחתם לרשום שמצאו שם גם את הקברים של אמא של ישו [מריה] של אבא של ישו [יוסף] ושל ארבעת אחים שלו ושני האחיות שלו ואפילו של מגדלנייה ושל יוחנן המטביל..בכול זאת לצוות שעשה את הסרט תודה רבה לכם הסרט היה שווה כול דקה ודקה לצפייה :]

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    הנה התיאוריה שלי - תודו שזה מעניין

    י, 11/03/07 07:34

    מאד מאד לא סביר בעיני, שהצליחו להוכיח קשר בין ישו, שחי לפני 2000 שנה, לבין גל עצמות אחד. מה הסיכוי לזה???

    לפי דעתי, ייתכן שמדובר בהנחיה שבאה ממקום אחר,
    שימו לב - כדי שהעולם הנוצרי ידאג קצת יותר לגורל האיזור, ומדינת ישראל, עקב האיומים הנשקפים.

    זהו. התיאוריה שלי אומרת: זו הנחיה מגבוה לפרסם כאילו מצאו את עצמות ישו, כדי לעורר את העולם הנוצרי לנוכח האיומים על ישראל.

    אני יודע שזה נשמע דמיוני. אבל באותה מידה מציאת עצמות ישו.

    ואם אני צודק, אז המצב לא טוב.

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה, משתי סיבות:

      איציק, 11/03/07 08:08

      א. כי ישראל מזמן לא כ''כ מתוחכמת ומתוכננת מבחינה אסטרטגית. ב. כי ארכאולוגים ישראלים טענו טענות אלו כבר לפני חמש עשרה שנים אלא שאז העולם גיחך. עכשיו צוות זר החיה את הסיפור ובאנגלית זה נשמע להם יותר מעניין.

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    כמדומני ''בארות'' ולא ''בארוד'', אבדוק (ל''ת)

    אפרים יעקב, 11/03/07 07:33

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    שיקחו דגימת DNA מאימא שלו ,ומאבא שלו.הכתובת:''נגרית יוסף-נצרת'' (ל''ת)

    יורדת-ים, 11/03/07 06:46

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    כמה קברים יש לישו הזה ?

    אליעזר, 11/03/07 06:33

    יש לו קבר קתולי וקבר פרוטסטנטי ועכשיו גם משלנו...

    כל קבר כזה הוא נכס לתעשיית הדת..

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    המאסטר שלי נולד ב 1980

    בלשי, 11/03/07 05:57

    במעלות אל ר ם - ליד שכונת מוריה..

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    איזה שטויות. שום כותרת בשום עיתון בעולם

    מפצחת המטריקס, 11/03/07 04:13

    ורק בישראל, מעוז עובדי האלילים, מתייחסים לכמה עצמות שאפשר כמוהן למצוא בכל רחבי הארץ.

    הנוצרים כבר מזמן איבדו את הקשר החומרי לארץ הקודש, ישו וכל הבל ההבלים של אבנים ומערות. ודווקא היהודים, ''העם הנבחר'', מתעסקים באמונות הטפלות ועבודת האלילים הזו.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    הפרופסור שגילה את הקבר טען שלא יכול להיות שזה היה קברו של ישו

    מדען, 11/03/07 04:08

    ישו בא ממשפחה דלת אמצעים והקבר הוא קבר טיפוסי למעמד הביניים. קבר של אנשים הרבה יותר עשירים. יתר על כן, השם ישוע בן יוסף, מרים וכו' היו שמות נפוצים באותה תקופה. ממש כשם שהשם אבי כהן או איציק לוי נפוץ בימינו.

    הגב לתגובה זו

    • אבל מהצד השני ניטען

      כתוב בעיתון, 11/03/07 08:19

      שסביר מאוד שהחסידים סיפקו קבורה מפוארת עבור הרבי שלהם

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    תגובה למספר 40

    שי, 11/03/07 02:04

    תאמין במה שאתה רוצה להאמין, רק תיזכור שאנחנו מאמינים בגירסת האורגינל ואתם סוג של רימיקס לדת שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אם באמת נמצאו העצמות של ישו

    Avi Ecuador, 11/03/07 01:58

    אפשר לעשות בדיקות של התאריך המשוער שהם קימים ותמיד ישארו סימנים על העצמות מהמסמרים שהצליבו את ישו.
    לכל דת יש את ''האמת'' שלה ושיהיו בריאים כולם ויתנו רק לחיות והלוואי שלא ימותו אנשים נוספים בגלל העצמות של ישו אולי.
    בכל מקרה אין לזלזל ואין ללגלג מכיוון שזה לנו היהודים תמיד יוצא יקר מידי.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אם באמת נמצאו העצמות של ישו

    Avi Ecuador, 11/03/07 01:55

    אפשר לעשות בדיקות של התאריך המשוער שהם קימים ותמיד ישארו סימנות על העצמות מהמסמרים שהצליבו את ישו.
    לכל דת יש את ''האמת'' שלה ושיהיו בריאים כולם ויתנו רק לחיות והלוואי שלא ימותו אנשים נוספים בגלל העצמות של ישו אולי.
    בכל מקרה אין לזלזל ואין ללגלג מכיוון שזה לנו היהודים תמיד יוצא יקר מידי.

    הגב לתגובה זו

    • לאבי,תגובה משובחת

      מוצ וצת, 11/03/07 05:02

      אם באמת רוצים אז זה מצליח יש לך יכולת תתמיד כך ולבדיקה קוראים פחמן 14 אם אני לא טועה

      הגב לתגובה זו

      • אבל העצמות נקברו מחדש ובכול מקרה ברור שהם מתקופת הבית השני (ל''ת)

        והבדיקה לא, 11/03/07 08:23

        הגב לתגובה זו

    • צודק. אלה שתי בדיקות שקל לבצע.

      יוש, 11/03/07 07:21

      עד היום לא פירסמו תוצאות בדיקות כאלה. לא תיארוך העצמות ולא אם נמצאו עליהן סימנים של מסמרי הצליבה.

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    אלוהים ישמור איזה שטויות (ל''ת)

    רועי, 11/03/07 01:50

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    העצמות של ישו

    ישו, 11/03/07 01:37

    תחזיר לי כבר תעצמות שלי לפני שאני לא יודע מה אני עושה לך!!!

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    מצידי ש***** את הקבר

    עופר, 11/03/07 01:26

    ואני ממש לא דתי אבל הוכח שזה הקבר של יש''ו
    היה מחקר והוכחות הערוץ 8

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    לכל המאמיניים למינייהם

    מוי, 11/03/07 01:05

    אל תתנצחו בניכם..חבל
    זה בראשכם וזה רק נדמה לכם
    אף אמונה לא הביאה בשורה כי אם דם ושנאות (והגרוע שהכל נעשה בשם האלוהים)
    כל האמונות מקורם בצורך
    ובכל החפירות לא מצאו עדויות הנתמכות על ידי הישות האלהית , אלא עדויות לאמונתם ותקוותם של בני האדם,
    לו אני אדם דתי כל ציפיותיי מבורא עולם היו שבליל שישי תופיע כתובית בשמים ''שבת שלום''
    אבל בורא עולם לא שומר על קדושת השבת מניע עננים מפעיל ברקים ורעמים וגשמים,לומר לך שהכל בראש לך וזה רק נדמה לך
    אז עם זה המשיח הוא דוד ,ו או ישו - ואו מוחמד מעניין את התח.... שלי
    זה טוב לצרכנים עליהם תודה שאני לא נמנה.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מעוז ,,רוצה לדפוק קןפה הה,,,,,,,,, (ל''ת)

    יה, 11/03/07 00:56

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    לא הייתי סומכת בעיניים עצומות על שום

    אני, 11/03/07 00:19

    מחקר שכולל בו את ''החוקרים'' ג'יימס קמרון ושימחה יעקובוביצ'י.
    וזאת על סמך ''גילויים'' אחרים שהם התיימרו להציג בסרטים אחרים שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ישו הוא המצאה של האינטגרסטורים!!! הדת האמיתית היא סאות פארק!!! (ל''ת)

    טרי, 11/03/07 00:16

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    משפחה שכולה

    ביטוח לאומי, 11/03/07 00:09

    אוריאל מעוז הוא האח השכול של תהילה מעוז שנרצחה ע''י מחבל מתאבד בסוברו באוגוסט 2001.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    נפתרה הבעיה של העצמות של ישו

    קומפורטי, 10/03/07 23:27

    יופי. עכשיו מה עם העצמות שלי? הגב שלי הורג אותי.

    הגב לתגובה זו

    • תקרא את חזון העצמות היבשות והכל יסתדר (ל''ת)

      אוהבת לעזור, 11/03/07 06:25

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    לא לריב ....ישו לא מת ישו עלה לשמיים ויחזור באחרית הימים והוא המשיח

    אבו מוחמד, 10/03/07 23:23

    זה בדוק אני מוסלמי וזו דעת האיסלם בעניין ישו המשיח .כי האיסלם מכיר בשליחות מושה והתורה שקבל בהר סיני (ולא בתנ''ך)שנכתב על ידי רבני .ומצד שני מכיר בשליחות ישו ובברית החדשה אבל לא מאמין שישו הוא בן אילוהים אלה שהוא נס מאלוהים והא נולד ממרים ללא אבא והנס הבי לבני ישראל שמאמנים בנסים

    הגב לתגובה זו

    • חחחח מוחמד המפגר (ל''ת)

      כ, 10/03/07 23:59

      הגב לתגובה זו

    • מוחמד היה חקיין גרוע של ישראל

      דן, 11/03/07 00:05

      ואוהב ילדות בנות 9
      אם האיסלאם היה מפסיק עם הטרור נגד היהודים
      היו היהודים נותנים את האור לעולם
      אבל האיסלמופשיסטים הם כוחות הרוע כמו הבבלים שהחריבו את בית המקדש בימי מתתיתיהו
      כעונש מאלוהים על חטאותיהם
      כך יעניש אלוהים אותנו על השחיתות ושנאת החינם ורדיפת הבצע ורמיסת החלש
      נבחרינו אונסים את הציבור
      אין ספק שאלוהים יפעיל את האיראנים והסורים נגדנו

      ובסוף נקים את בית המקדש השלישי
      על חורבות אל אקצה
      ותחזור השכינה לעולם

      הגב לתגובה זו

      • מה פסול במה שכתבתי האמונה שלי מתמצת האמונה באל אחד ובכל הנביאים

        אבו מוחמד, 11/03/07 08:58

        בעניין התנ''ך. הרה חלק מהיהודים מאמנים אך ורק בחמשת החומשים ולא בתנ''ך(תורה כתובים וניבאים)והיהודים עצמם יודעים שהתורה מסיני הוא האמת והשאר נכתב אחרי הנבי מושה בהרבה זמן

        הגב לתגובה זו

        • מוחמד, תפסיק לבלבל ת'מוח. אתה הרי יודע מה היהודים מאמינים...

          ישראל, 11/03/07 09:14

          היהודים מאמינים בכל...
          חוץ מזה ללא היהודים היכן הייתם היום...

          הגב לתגובה זו

      • שחקי שחקי על החלומות, זו אני החולם שח. שחקי כי באדם אאמין, (ל''ת)

        אבו מוחמד, 11/03/07 09:16

        הגב לתגובה זו

    • תכתוב יותר ברור!

      maya, 11/03/07 00:14

      מה?????????????????????????????????????

      הגב לתגובה זו

    • שתוק!! אין אלוהים ואין משיח וכל הדתות זה בולשיט (ל''ת)

      אלוהים, 11/03/07 00:48

      הגב לתגובה זו

    • לא מבין

      דרור, 11/03/07 00:55

      איך יתכן שהאיסלאם מאמין במשה רבנו ובתורה שהוא הביא מהר סיני (אבל לא מאמין בתנ''כ?!) ?
      הרי בתורה כתוב שהיא לא תשתנה אף פעם !., אם כך איך אפשר להסביר את האיסלאם כולו שהוא שינוי לעומת התורה?!

      הגב לתגובה זו

      • וויכוח בין יהודי למוסלמי:

        יהודי דתי, 11/03/07 07:36

        דרור, כשאבו מוחמד כותב שהוא מאמין שמשה קיבל תורה מסיני, הוא מתכוון ל10 הדברות בלבד, לכן הוא שולל את התנ''ך.
        וויכוח לוגי והגיוני עם דתות אחרות לא מניב תוצאות. א. משום שכל בן דת יש לו דעות (וידיעות) שונות ממשנהו ולכן לא יכול לייצג את כל בני דתו. ב. משום שעירוב הדיעות עם העובדות משבש את הקשרים הלוגיים בשיחה. ג. משום שכל הדתות מבוססות על אקסיומות (הנחות יסוד) הבנויות על אמונה ולא על עובדות.
        לכן הפולמוסים הרציניים בין אנשי דתות שונות (בעיקר בין הנצרות לשאר הדתות) כבר מיצו את עצמם בימי הביניים.
        מסקנה: אני מאמין בX ואתה מאמין בY. סוף וויכוח.

        הגב לתגובה זו

        • יישר כחך! (ל''ת)

          יהודי גם כן דתי, 11/03/07 09:00

          הגב לתגובה זו

        • ה..X וה..Y לא שונה במהותו כי אני מאמין באל אחד והוא אל אברהם (ל''ת)

          אבו מוחמד, 11/03/07 09:02

          הגב לתגובה זו

      • זה ציתות מדעתו של יהודי

        אבו מוחמד, 11/03/07 09:20

        ''התורה - חמשת החומשים שנתן לנו משה רבנו. שונה התורה מיתר ספרי .התנ''ך, ספרי נביאים וכתובים, מיהושע ועד דברי הימים, בשני היבטים רק התורה הוכתבה לנו ''

        הגב לתגובה זו

    • כל זה עדיין רק מוכיח במה אתה מאמין (ל''ת)

      נחמן, 11/03/07 06:28

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    כל האמת

    גיא, 10/03/07 23:18

    לפי ההיסטריונים ישו נקבר בירושלים ואח''כ בגלל סיבות שונות הועבר לאזור צפת לכן קבר זה הוא לא של יש''ו

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    יש''ו (ל''ת)

    אחראי למות רבים, 10/03/07 23:04

    הגב לתגובה זו

    • מה יישו....?

      סאלאח באשי, 11/03/07 05:49

      פרץ עדיין שר ביטחון ואתם מיתעסקים בישו.....תתבישו לכם.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    נולד יהודי ומת יהודי

    שלו, 10/03/07 23:03

    אחלה יהודי היה ישוע.
    איש ישר והגון שנלחם בממסד הכוהני המושחת
    נלחם בקיצונים,אלו שהביאו עלינו את החורבן
    רבי ישוע בן יוסף היה יהודי טוב
    הנצרות זה סיפור אחר

    הגב לתגובה זו

    • אתה מנסה לשכנע את עצמך שאין נוצרים?

      ff, 11/03/07 00:22

      כאילו אין איזה מילארד נוצרים ?

      הגב לתגובה זו

    • צודק, הנצרות כדת צמחה מאתיים שנה אחרי זה (ל''ת)

      משקיף, 11/03/07 01:23

      הגב לתגובה זו

    • ל-23...

      @@@@, 11/03/07 01:29

      אתה צודק בהחלט...זו התשובה הכי נכונה...נולד להורים יהודים. מת כיהודי. .....

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    כל הגיום בכיס שלנו (ל''ת)

    יהודי, 10/03/07 22:38

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ישו נמצא אצלי בבוידם

    אהבלה, 10/03/07 22:37

    הוא מוסר ד''ש

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אחרי אלפיים שנה נשאר אפר ולא עצמות (ל''ת)

    חחחחחחחחחחח, 10/03/07 22:12

    הגב לתגובה זו

    • בור שכמותך

      לולחנמון, 10/03/07 22:34

      עצמות נשארות מיליוני שנים כמו שהן.
      ראה ערך ''דינוזאורים''

      הגב לתגובה זו

      • לא בדיוק

        אספן עצמות, 10/03/07 22:57

        עצמות עתיקות במיוחד עוברות התאבנות - חומרים אורגניים מתפרקים, וחומרים אנאורגניים תופסים את מקומן - הן הופכות למשהו יותר קרוב לאבן מאשר לעצם.

        הגב לתגובה זו

        • לא בדיוק---- אלוהים מת ועצמותוי עצלי בתחת (ל''ת)

          השטן הלבקן, 11/03/07 00:49

          הגב לתגובה זו

        • לך תסביר את זה לצופי הסרט, או תשתוק ותשתתף ברווחים (ל''ת)

          חיפאי, 11/03/07 01:47

          הגב לתגובה זו

      • טמבל עצמות דינוזאורים נשמרות רק כמאובנים בתנאים מאוד מיוחדים (ל''ת)

        אלון, 10/03/07 23:02

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    ישו המדריך הרוחני

    גי'נו, 10/03/07 21:59

    אני מקווה שהתגלית אכן תקרב בין שתי הדתות

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ממש אני מאמין גם העצמות של ושתי אצלי

    יגאל כהן, 10/03/07 21:54

    ממש מיתחת לבית שלי אני מחכה לאחמד נשיא אירן שיבוא ויבדוק אותן

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    הנוצרים

    גיסט, 10/03/07 21:53

    מישחושב שבאמת יזיז לעולם הנוצרי משהו אז הוא טועה, מפני שהנצרות לא מבוססת אם הקבר נמצא כאן או שם זה לא משנה להם בכלל שהרי האמונה שלהם שהקבר שממנו יש''ו עלה לשמים הוא בכנסיית הקבר אם כן איך יכול להיות שהוא חזר לארמון הנציב ודווקא לגינא הזו?

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הסרט נקרא 'המערה' (ל''ת)

    שבת הבאה בערוץ8, 10/03/07 21:42

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    ישו נמצא

    oded szpiro, 10/03/07 21:39

    לפי דעתי,
    בדיחה מאוחרת של פורים או בדיחה מוקדמת של 1 באפריל.
    עודד שפירא

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ישו = ימח שמו וזכרו

    ישוע, 10/03/07 21:34

    ישוע בשבילכם

    הגב לתגובה זו

    • שמישהו מפחד אתה שואל את עצמך למה? (ל''ת)

      vv, 11/03/07 00:23

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    אעלק ישו (ל''ת)

    shmuel, 10/03/07 21:18

    הגב לתגובה זו

    • Demagog

      Maria, 11/03/07 03:59

      Israeli primitvski

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    מה קרה, צנזוריעם- לא מתאים לכם שכתבתי שהיהודים צריכים להעריך קצת

    המטיף, 10/03/07 21:13

    יותר את אחיהם ישוע מנצרת, אחד מגדולי היהדות בכל הזמנים, שלא בא לשנות דבר אלא חזר וחידד את דברי נביאי ישראל?

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אין הוכחות מדעיות שישוע לא קם לתחיה

    נוצרי, 10/03/07 21:13

    עד היום נמצא הבד שנעטף בו ישוע כאשר הורידו אותו מהצלב כשמת. ואשר תמונתו נמצאת עליו. והרבה מדענים קבעו שאין זה מעשה יד אדם ונאסא צילמו את הבד במצלמה מיוחדת וראו זה פלא היא תלת מימדית.
    ויש עוד הרבה דברים שהמדע אמר שאנחנו לא יכולים להסביר את מה שיש לפנינו.

    הגב לתגובה זו

    • ואין הוכחות מדעיות שישו קם לתחיה (ל''ת)

      נע, 10/03/07 21:36

      הגב לתגובה זו

    • תכריכי השטויות

      אחד 1, 10/03/07 22:04

      הבד הנחשב כתכריך נמצא כצעיר מדי עבור ישו.
      מאד הגיוני שנמצא קבר ישו ומשפחתו. ישו היה יהודי ואפילו רב ולכן היה מאד מוזר אם הוא לא היה מתחתן ומוליד ילדים.
      הנצרות זו יהדות שהאמינה בישו כמשיח ונמכרה לעובדי אלילים. על מנת שתצליח אצל עובדי הבעל וויתרו על הרבה מהיהדות שהיתה קשה עבור אותם עובדי אלילים ועשו את ישון בן אלוהים כדי שזה יעזור להם לכבד אותו ולקבל אותו.
      ישנה מסכתא בתלמוד שהיום כבר לא נוהגים להדפיס שמתחילה בהערה כי בערב פסח הוצא להורג ישו שהיה בן של אשה יהודית וחייל רומאי. יתכן שזו גם סיבה לסיפור על היותו בן לאימו אך לא לאביו הרשמי וכמובן שיותר טוב שהאלוהים אבא ולא איזה חייל רומאי.

      הגב לתגובה זו

    • בד בן 2000 שנה?!

      לא הגיוני, 10/03/07 22:08

      אתה רוצה להגיד לי שהיכן שהוא יש בד בן 2000 שנה שעבר אלפי טלטלות וזה הבד שנעטף בו ישו כאשר הורידו אותו מהצלב כשמת?! נשמע לי מופרך לחלוטין. אפילו אלמנטים נוצרים אחרים, חזקים ועמידים יותר מבד, כמו ריקוע מנחושת לא נשמרו כ''כ טוב. ובלי קשר, לאורך כול ההסטוריה הנוצרית טענו מנזרים וכנסיות שאצלם ממש קבורים חלקי גוף של ישו או של אדם אחר שקדוש לנצרות או שיש להם כול מני חפצים שהיו שייכים לשליחים וכו'. אתה יודע כמה ''אי דיוקים'' בלשון המעטה יש בסיפורים האלה?

      הגב לתגובה זו

    • אי אפשר להוכיח לעולם שמשהו לא קרה

      ff, 11/03/07 00:25

      אין פונקציה כזו.

      או בשפת העם, לך תוכיח שאין לך אחות (רמז: אי אפשר)

      הגב לתגובה זו

    • אלוויס פרסלי = ישו?

      בן של נגר, 11/03/07 03:18

      אין גם הוכחה מדעית שאלוויס פרסלי וישו הם לא אותו בן אדם...

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    מסכן ישו גמרתם אותו!

    אופיר, 10/03/07 21:12

    לא מספיק לכם שצלבו אותו?
    כל הכנסיות מסביב מסתובבים עם סמלים של צלב! משחקים כדורגל עם העצמות שלו...
    איפה הקטע של ''מעפר באת ולעפר תשוב'' ?
    תעזבו אותו כבר! לא מספיק הוא מת בשביל כל החטאים שלכם אז אתם ממשיכים לענות אותו אחרי 2007 שנים?

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מה שהכתבה פה לא הזכירה בכלל

    שי, 10/03/07 21:12

    שעשו מחקר מאוד רציני בנושא והיה סרט של כמעט שעתיים על המחקר בערוץ 8 והוכיחו צעד אחרי צעד שזה מאוד יכול להיות הקבר שלו, של מריה וכל שאר המשפחה שלו

    לא זוכר את השם של הסרט אבל תחפשו את זה בערוץ 8

    הגב לתגובה זו

    • אבל אמרו שהמשפחה שלו

      צופן, 10/03/07 22:11

      ירדו לארופה. בחיי, ראיתי את זה בצופן דא וינצ'י!

      הגב לתגובה זו

      • צופן דה וינצי זה ספר (ל''ת)

        dd, 11/03/07 00:25

        הגב לתגובה זו

      • נסרט מביאים טענה מאחת הבשורות שמרים המגדלית

        משקיף, 11/03/07 01:18

        חזרה לארץ וניקברה בירושליים

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    ואז הסתובבתי ומשה רבנו עמד על ההר...

    מה פתאום, 10/03/07 21:06

    איך שראיתי אותו לא הבנתי מה משה רבנו עושה במערת קבורה מבית ראשון פאתי מרד החשמונאים?
    ואז כאשר משה רבנו בעט לעברי את גולגלתו של ארלוזורוב מייד אמרתי שזה חילול מתים.
    כאשר הסתובבתי חזרה קיבלתי כאפה מטוטו תמוז שאמר לי '' איך אתה מעיז להגיד למשה רבנו שליחו של האל שזהו חילול המת?''...

    ובתכל'ס- מי כזה גאון שמייד כשרואה מערה יודע שזו מערה מבית שני? ואיך אנחנו נראים בסיפור שחבר'ה בשכונה משחקים בעצמות וגולגלות של מתים? הסיפור אולי אמיתי אבל הבחור מצא לעצמו סיפורי רקע מאוד ''צבעוניים''...

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ילד... מה זה ישו ???

    ארז, 10/03/07 21:02

    בוא אלי הבייתה ותראה את אשת לוט במלחיה..

    הגב לתגובה זו

    • חחחחחח

      סתם אחד, 10/03/07 23:59

      איזה קרוע אתה!!

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    אימות

    גיל שכטר, 10/03/07 21:01

    אוריאל מה שנכון נכון גם לי יש את התמונות האלה זה שלידך זה שאול פרוש זוכר

    הגב לתגובה זו

    • שלום גיל

      אוריאל מעוז, 12/03/07 02:12

      האמת שלא זכרתי את שמו המלא.
      זכרתי רק שאול ....

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    שלא ייצא משם!!!

    אדם, 10/03/07 20:48

    מאז שהוא קם היו נגדנו אך ורק שמדות ופרעות יותר טוב אם הוא יישאר שם ולא יוציאו את העצמות שלו

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מקובל לכתוב את השם בצורה אחרת-

    זיגפריד ערוּסי, 10/03/07 20:45

    ישוע.

    הגב לתגובה זו

    • כותבים יושק'ה (ל''ת)

      מחלוף רוזנקווץ', 10/03/07 21:08

      הגב לתגובה זו

    • הופלה, יש לנו כאן ''יהודי משיחי'', כלומר מיסיונר?

      לא יפה, 10/03/07 21:53

      אצל מי בדיוק ''מקובל''? אצלנו דווקא מקובל ''ישו''.

      הגב לתגובה זו

      • אתה מעדיף מושיקו במקום משה? קצת כבוד לאחיך היהודי ישוע. (ל''ת)

        המטיף, 10/03/07 22:17

        הגב לתגובה זו

      • זיגפריד ערוסי, אתה מרוקאי או גרמני?? (ל''ת)

        ירו, 10/03/07 22:34

        הגב לתגובה זו

    • יש''ו - ראשי תיבות

      תם, 11/03/07 00:07

      ימח שמו וזכרו
      כן
      היהודים תמיד הפגינו רגשות אהבה גדולים לאיש

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    ולי יש תגולגולת שלגנדי! אני עושה איתה קמה סוטרה (ל''ת)

    דודו דודו, 10/03/07 20:45

    הגב לתגובה זו

    • כמה סוטרא אתה עושה איתה ביום? (ל''ת)

      מהטמה, 11/03/07 00:26

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    לישו היתה כנראה אישיות מפוצלת

    נדב, 10/03/07 20:37

    אחרת אי אפשר להסביר את העובדה שעצמותיו כבר ''נמצאו'' ע''י ''ארכאולוגים'' לפחות תריסר פעמים בלפחות תריסר מקומות שונים.
    אגב, בעליית הגג שלי שמור שלב שבור של סולם יעקב שמצאתי פעם באחד הטיולים שלי בארץ.

    הגב לתגובה זו

    • קטן עלי- תגובה ל2

      מול הר סיני, 10/03/07 21:15

      פחחחחח הצחקת אותי.שלב מסולם יעקוב-מה זה לעומת שבר מלוחות הברית שעליו כתוב: לא ''תשקר''

      הגב לתגובה זו

      • ואצלי יש את הידית של ספל שנשבר

        מוחמד השולתתתתת, 10/03/07 22:15

        היום בבוקר הכנתי לי קפה ואיך שרציתי לשתות הספל החליק מהיד ורק הידית נשארה לי ביד- מצא לו זמן להישבר.
        אני מוכר את הידית בEBAY למי שרוצה.
        ולמי שלא רוצה- כדאי שיתחיל לרצות כי זה במחיר מציאה.

        הגב לתגובה זו

        • אממ אין בעשרת הדיברות לא תשקר...

          נתנאל (Babetik), 10/03/07 23:24

          מה זה משנה איפה ישו קבור?

          הגב לתגובה זו

          • זה משנה רק לארכיאולוגים ולרשות העתיקות

            מיכאל שלה, 11/03/07 00:25

            בפועל, גם אם ישו קבור שם מה שנשאר זה רק עצמות, ישו עצמו כבר מזמן לא שם.
            ישו כמו כל בני האדם הוא יישות רוחנית שגרה ומשתמשת בגוף כ 70-80 שנה ומחליפה אותו כמו מכונית ישנה.
            רשות העתיקות כבר מתכננת על הבוחטות של הכסף שהתיירים יכניסו להם, ולכן הפירסום חשוב, בדיוק כמו שמצאו את הספינה של ישו שהיתה בסך הכל ספינה מעפנית שכנראה היתה בתקופתו של ישו.

            הגב לתגובה זו

      • אין דיברה כזו ''לא תשקר''

        אלי, 11/03/07 01:55

        בעשרת הדברות

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    אולי תתנו לו לנוח בשקט?

    טארק, 10/03/07 20:20

     מסכן ישו אפילו אחרי 2007 שנים לא עוזבים אותו

    הגב לתגובה זו

    • לשחק כדורגל עם גולגולת וכך להכנס להיסטוריה

      א.ב.יהושע (לא י, 11/03/07 00:39

      אכן דרך ראויה שכל אחד עשוי להתקנא בה

      הגב לתגובה זו