• 8.

    בזכות רחמי-ה' ולא בזכות תגובותיהם

    דוד, 08/03/07 17:11

    המהירות של הטייסים

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    עיקר האחריות על הצוות האיברי ?!

    דוד, 08/03/07 14:57

    כמובן - אנחנו ( הישראלים ) אף פעם לא אשמים .
    הרי בפרוש רשום בכתבה שהפקוח ( הישראלי ) נתן הנחיות שגויות וטוב עשה הצוות האיברי שלא נשמע להם .
    או שאני לא מבין..........

    הגב לתגובה זו

    • צודק צודק צודק!!!! (ל''ת)

      ליאור, 08/03/07 15:04

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    לא לתעצבן את ועדי הפקחים והטייסים

    אין אין עליהם, 08/03/07 14:44

    אתם יודעים שהם (הפקחים ובמיוחד הטייסים שלנו) הם הכי הטובים בעולם. למה מה ? מחר שביתה אם תתחצפנו. אז מה אם בשיקגו או JFK נוחתים בשעה יותר מטוסים מאשר בבן גוריון בחודש? למה ? - כי שם הפקחים והטייסים מקצוענים ולא רשלנים.

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר לוועד?

      חבר וועד, 08/03/07 15:17

      אני חבר וועד עובדים במקום עבודה גדול.
      אנחנו נאבקים בין השאר גם על הבטיחות של הלקוחות.
      ראיתם מה קורה עכשיו בישראל בבתי החולים כשמקצצים לאחיות ולרופאים? מה אתה חושב שאנשים הם רובוטים שיכולים לעמוד בכל עומס?
      אם הפקח לא יישן ולא יהיו לו תנאי עבודה ראויים, גם עבודתו תהיה גרועה.
      אתם פשוט לא מבינים שאתם כורתים את הענף שעליו אתם יושבים.
      תלמדו משהו על וועדי העובדים.
      אגב ענף התעופה בארה''ב הוא אחד היחידים בו עדיין פועלים וועדי עובדים חזקים וגם באירופה.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    עוד ועדה

    דייב, 08/03/07 14:38

    עכשיו בטח יפתרו כל הבעיות

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    כפי שמקימים ועדה לבחינתבעיות התבורה באויר יש להקים ועדה

    פקק תנועה, 08/03/07 14:32

    מיצועית ושל בעלי עצות שתיבקחן אתההישתוללותבכבישים ושתיבחן כול נושא החל מהיתנהגות הנהג ובעיות האדם בישראל.נשונות וכלה במיבנה הרמזורים תפקידם. ותיפקודם.חינוך .הסברה. סרטים בטלוזיה בבתי הספר .ואפילו לבצע הדרכות במקום מגורם של הנהגים על ידי העיריה וכולי.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מוכרים לנו לוקשים! אין מספיק מסלולים בנתב''ג העדיפו לבנות דיוטי במקו

    ליאת, 08/03/07 14:31

    בגלל שיש פחות מסלולים בישראל הנחיתה קצת שונה משאר העולם ולא כל העולם מכיר את השדה שבארץ אז זה שיש תקנון לנחות בצורה מסויימת בארץ לא אומר שזה בסדר! הוציאו תקנון על משהו עקום.
    טייס איבריה היה בסדר וזה לא בסדר שמאשימים אותו

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    ועדה ציבורית!

    שמעון101, 08/03/07 14:17

    נראה שפנייתו של מופז בשידור ישיר לאומה האיראנית סיממה את מחשבתו!
    תזיזו את נתב''ג לנגב, ציידו הנמל החדש ב4 מסלולי נחיתה ושניים להמראה, קשרו הנמל עם מערך רכבות מהירות ובטוחות למרכז הארץ.
    את הכסף ש''חסכתם'' מאי בניית תעלת הימים ואי בניית כורי התפלת מיי ים, תשקיעו בפרוייקט זה, שהרי בעוד 10 שנים תהיו חייבים אפילו אם תגלגלו בעיניים כמן אסתרינה!

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    לכו ללמוד מאטלנטה!3 נחיתות ו3 המראות בו זמנית מאותו שדה

    123, 08/03/07 14:06

    וכאן לא מסוגלים להכוון את התנועה כך שלפחות יהיו 5 דקות של רווח בין הנחיתות?
    כ''כ מעט נחיתות ביממה יש כאן שאפילו על זה לא מסוגלים להשתלט בתבונה ואחריות?
    כאשר יש חוסר כשרון או מקצועיות או בעיות תקשורת מילולית עם צוותים זרים אז לעשות את הדברים עם רווחים גדולים גדולים...לצערנו אין בנתבג 12 נחיתות או המראות בשעה.

    הגב לתגובה זו

    • לך דבר ללמפה

      מומי, 08/03/07 14:19

      העיקר יש קביעות וועד חזק שדואג למנקים ולסבלים שיקבלו עוד מתנה לחג ומשביתים את השדה על כל שטות

      הגב לתגובה זו

      • כמובן גם בזה הסבלים אשמים.

        עצמאי, 08/03/07 15:13

        מי אתה איש רע?
        אתה יודע מה זו עבודת סבל?
        אתה יודע איך מנצלים עובדים בישראל?
        אין לך בושה?
        סתום פיך.

        הגב לתגובה זו