• 98.

    תרבות הסקס הסמים והרוקנרול במיקרה הזה .סמים ...

    פקק תנועה, 27/05/08 11:49

    יתכן מאוד שהיה בדרכו למסיבה או ממסיבה

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    ה.ב.ש = הכל בידי שמים

    דוד, 08/03/07 17:06

    ברוך דיין האמת !

    הגב לתגובה זו

    • הכל בידי שמיים?

      בני, 13/03/07 13:12

      מה אומר האלוהים שלך על שתייה?
      מה אומר האלוהים שלך על סמים?
      זה ידי שמיים?

      איש קטן וטיפש

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    הנה פתרון - ואתם חושבים שמישהו יטפל?

    אריק, 08/03/07 16:56

    דוקא לרמזור אדום הפתרון פשוט חסימת הנתיב על ידי מחסום שמתרומם מתוך הכביש ,כדוגמת מחסומי הביטחון בפני רכבי תופת. מי שירצה להכנס במחסום הזה בעיה שלו אבל לפחות מי שעובר בירוק ידע שלא יכנסו בו.
    פתרום פשוט ולא יקר

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    הצביעות חוגגת

    אריק, 08/03/07 16:50

    כל פעם מדהים לראות את כל הגורמים מזדעזעים מחדש, כאשר היה ניתן למנוע בקלות תאונות כאלה והם אפילו לא נוקפים אצבע כאשר מציעים להם פתרון אלא רק בולמים כל שינוי או יוזמה חדשה.
    הצביעות חוגגת כל פעם מחדש

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    יום זיכרון

    משה, 08/03/07 16:16

    למה אין יום זיכרון לניפגעי תעונות הדרכים?

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    יום זיכרון

    אדם, 08/03/07 16:13

    למה אין יום זיכרון לניפגעי תענות הדרכים?

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    לא לתת רישיון לצעירים ולהוריד את המהירות.

    למה? ככה!, 08/03/07 15:35

    זה יוריד פלאים את מספר התאונות ואת מספר ההרוגים והפצועים. למה צריך למהר כל כך? למה? זה עולה לנו בחיי אדם יום יום. ותעשו לי טובה: אל תביאו לי כל מיני סיבות מהת-ת למה כן צריך לתת רישיון לצעירים ולמה כן צריך לנהוג במהירויות של ימינו. הכל בטל בשישים לעומת חיי אדם....

    הגב לתגובה זו

    • וגם נכריז על עוצר, זה ימנע גם פשיעה באותה ההזדמנות... (ל''ת)

      נו, באמת..., 08/03/07 16:09

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    הזהרה בטרם יהיה מאוחר

    המודיע, 08/03/07 15:19

    צעיר מהכפר שעובד אצלנו הודיע כי הוא יורד עם חברים לאילת נראה לי בטרנזיט, בקשתי שינהגו בזהירות ויעשו הפסקות בדרך, הוא ביטל את דברי בתנועה ביד ואמר אין דבר כזה, כולם בכפר במיוחד אלה שיש להם טרנזיט נוהגים כמו משוגעים, נוסעים כמו רוח, לא איכפת להם כלום. (הוא צוחק). ידעתי כי מילות שיכנוע לא יעזרו ולכן אני פונה למשטרה, שימו לב לדרך אילת מחר יום שישי. בכלל המשטרה צריכה להמצא בכל מקום, לעצור צעירים ולבדוק רשיונות. פשוט לא לוותר להם ולהוריד מהכביש על כל עבירה. הבעיה שהם יותר תכמנים מהמשטרה.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    שהשוטרים ימשיכו לחלק דוחו''ת

    אייל, 08/03/07 14:53

    על דברים טפשיים כמו פוליסת ביטוח שלא נמצאת ברכב (100ש''ח)
    וחוץ מזה מבלי להשמע גזען צריך לשלול מכל הערסים את הרשיונות כי זה סכנת חיים מה שקורה במדינה הזאת

    הגב לתגובה זו

    • בוא לא נהיה תמימים

      idan, 08/03/07 15:24

      אני איתך אחי, אבל הגיע הזמן שנכיר בזה:
      משטרת ישראל, כמו כל הממשלה, מעוניינת בכסף זמין והרבה ממנו. השיקולים הם כבר לא מניעת תאונות דרכים, אלא שיקולים כלכליים בלבד.
      לצערי, זו הסיבה למכמונות מהירות סמויות במקומות לא מסוכנים, ובכבישים ריקים. למה למשל, לא מקימים מארבים בצמתים כמו הצומת הזה? למה אין ניידת המפגינה נוכחות? למה אין ניידות בכבישים בהם עוקפים על קו הפרדה רצוף?
      זוהי הסיבה - כל דו''ח תנועה זה המון כסף (לפחות 750 ש''ח) וכל יום שהרכב מוחרם - אותו דבר (המון כסף למדינה)
      אחרי ששוללים את הרכב, אין אכיפה ולא דואגים שלא יעלו על הכביש. רק בבדיקה אקראית. אין מעקב.

      לצערי זוהי המדינה בה אנו חיים. חייבים להילחם בזה.

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    האח שני גם נהרג היום 8/7 בשעה 12 וחצי בערך

    חמו, 08/03/07 14:25

    נכון הם עשו טעות של החיים ואני פסול והייתי נותן עונש ממש רציני שנהג אבל קצת כבוד להרוגים, זה משפחה שנהרגו בה שני אחים תאומים ..תחשבו שלהורים יש עכשיו 2 ילדים פחות

    הגב לתגובה זו

    • זה לא מעניין אותי.

      גיל, 08/03/07 14:40

      נסע מתודלק במהירות לתוך צומת עמוס באור אדום??
      הוא הביא את זה על עצמו.
      חבל שלקח איתו 5 (!!) חפים מפשע נוספים.

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    מה יהיה

    יוסי כהן, 08/03/07 13:49

    הטרגדיה המזעזעת שהיתרכשה בלילה צריכה להדליק אור אדום לכול הנוהגים ברכב ולא מציתיים לתמרורים ולרמזורים .אן מנוס חיבים להחמיר עם העונשים ולהתיל כנסות כבדים ושלילת ראשיון לעוברים על החוק מפני שההזהרות החוזרות ונישנות לא מרתיעות דיו וחבל על כול הרוג בכבשים

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    כולם מעבירים ביקורת אבל.....

    מירו, 08/03/07 13:45

    עד עכשו כ180 תגובות. כולם מעבירים ביקורת על התאונה אבל כשאני נמצא בנסיעה בכביש קשה לי למצוא אחד שיתן באדיבות זכות קדימה. ברגע שכל מעבירי הביקורת אוחזים בהגה כאילו נכנס בהם השטן. אף אחד לא יוותר לאף אחד וכל אחד נדחף. אז ידידיי בואו כולנו יחד ואני בתוכם נלמד להיות אדיבים וסובלניים בכביש רק ככה נוכל למנוע תאונות!!! יום טוב ומבורך לכולם

    הגב לתגובה זו

    • איזו תמימות

      מיכל, 08/03/07 14:04

      מה שיעזור זה להשמיד את הרכב אחרי עבירת תנועה עשירית בלי אפשרות לערעור - זה מה שמעניין את הערס המצוי ואת חברו המאצו' שקנה גי'פ ודוהר ב-70 קמ''ש ליד בתי ספר - תהרסו להם את הרכב על פי חוק והם ילמדו לנהוג כמו בני אדם.
      ולא-
      זה לא אומר לנהוג 40 קמ''ש בנתיב שמאלי כי עוד 55 ק''מ צריך לפנות שמאלה - זה אומר לנהוג כמו בני אדם. לא לעבור באדום, לא לעקוף מימין, לא לנסוע על השוליים, לא לצפצף בכתום ולא לעקוף בפס הפרדה לבן.
      אם הביטוח יסרב לשלם פיצוי לנהגים עבריינים ומורשעים הם ילמדו שזה לא כדאי-
      אצל אנשים כאלה הרי הרכב שווה פי אלף יותר מחיי אדם ומה זו ביעניהם ''התנהגות אדיבה''? - הרי רק חנונים הם אדיבים.

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    84 - לא הזמן ולא המקום להתלוצץ שאחרים בוכים (ל''ת)

    אני, 08/03/07 13:36

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    באופן כללי - צריך להוריד את כל הגברים מהכבישים

    נהגת זהירה מאד!, 08/03/07 13:31

    ואז תראו איך כמות התאונות פוחתת במידה ניכרת!!!

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    ראו איזה פלא! גם יהודים מעורבים בתאונות דרכים קטלניות עקב חציית

    ערבייה, 08/03/07 13:19

    רמזור אדום בדיוק כמו התאונה שארעה ליד טייבה ובה נהרגו שניים שהם בהחלט פחות מ- 6.
    תגובה זו מופנית לכל התגובות הגזעניות שהוספו לכתבה של כפאח עבד אלחלים בטור דעות ולכתבה על ארוע התאונה שהיה עם הנהג מטייבה

    הגב לתגובה זו

    • היוצא מהכלל מעיד על הכלל. והכלל הוא שערבים מעורבים ביותר תאונות

      יהודיה, 08/03/07 13:30

      קטלניות מאשר יהודים.
      לא סתם יצא שם לבדוואים ולערבים באיזור טייבה והגליל...

      הגב לתגובה זו

      • תסלחי לי. אם היו לנו אותן תשתיות ואותן משכורות כמו שלכם

        ערבייה גאה, 08/03/07 15:02

        אני מבטיחה לך ששיעור התאונות הקטלניות אצלנו היה פוחת במידה ניכרת. זאת כמובן מבלי להודות בטענתך הסטטיסטית הלא מבוססת כמובן. תכנסי לרחובות בכפרים ותדעי על מה מדובר, בטח שבורות פעורים בכבישים היא תופעה מוזרה בשבילך כאשר תופעה זו פוגעת בנוסף ברכב עצמו שמילא עלותו היא נמוכה במיוחד מזה שלכם.

        הגב לתגובה זו

        • כשתתחילו לשלם מיסים יהיה לכם גם כסף לתשתיות!!!! (ל''ת)

          מאיר, 09/03/07 00:02

          הגב לתגובה זו

    • גם באסונות של העם שלך נמצא זמן לצחוק

      אביגדור ליברמן, 08/03/07 14:02

      אל תדאגי אני מבטיח לך

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    פשוט מזעזע...

    שי, 08/03/07 13:04

    פשוט מחריד,ממש אסון, יהי זכרם ברוך,תנחומי למשפחות.

    הגב לתגובה זו

    • ....רק יהודים נועגים בפרעות....... (ל''ת)

      סמיר בטיח, 08/03/07 13:18

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    עורך הדין שלו כבר יספר לכולנו שכוונת ההודעה היתה לתדלוק הרכב (ל''ת)

    אייל, 08/03/07 13:03

    הגב לתגובה זו

    • ואתה כמובן יודע שזה לא ככה...

      מייק, 08/03/07 13:24

      אתה בעל נסיון בכך שהתקשורת תמיד אחראית ומדווחת רק אחרי שהיא מוודא את העובדות? עיתונאים זה זן כמעט נמוך כמו לטאות עם מצפון ומוסר תואמים, אז להם אתה מאמין..

      הגב לתגובה זו

      • העיתונאים בטח שלא אחראים על התאונה הזו ועל תוצאותיה

        אייל, 08/03/07 13:56

        וכשנהג שחוצה צומת באור אדום, מסמס הודעה בדבר היותו מתודלק , אז סביר להניח שהוא מתכוון לתדלוקו הגופני.

        אני לא חסיד גדול של התקשורת , אבל אי אפשר להאשים אותה בכל הדברים הרעים שקורים לנו.
        וכן , אני נוטה להאמין שמי שנכנס חזיתית ברכב אחר , במהירות גבוהה באור אדום , הוא מתודלק באלכוהול.

        ובין אם הוא היה שתוי ובין אם לא , הוא רצח שישה אנשים. לא העיתונאים.

        הגב לתגובה זו

  • 81.

    פתרון לצמצום העבירות והתאונות:

    אזרח, 08/03/07 13:01

    נהג שנתפס שתוי/מסומם: רכבו יוחרם, שלילת רשיון, קנס כבד והעמדה לדין על נסיון להרג. בנאדם שעולה מסטול על רכב מקביל לבנאדם שפותח באש באיזור הומה. בשני המקרים הסיכון לקורבנות גדול.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    ככה זה כשכל אחד חושב שהוא מעל לחוק

    רמבו, 08/03/07 12:49

    במדינת האנרכיה. ''גברים'' שחושבים שהם כל הזמן בסרט. תחזרו למציאות כבר ןחישבו על המשפחות שלכם, הורים ילדים נשים. מה בוער לכם כשאתם צריכים להספיק לעבור רמזור? מה עובר לכם בראש? כל התאונות המחרידות האלו קורות כי הנהגים משום מה חושבים שמקסימום יעשו גלגול על הכביש כמו רמבו וימשיכו.

    ביום שיתחילו לשלול רשיונות נהיגה לכל החיים והאשמים בתאונות האלו ישלמו כל החיים פיצויים לנפגעים יש סיכוי (קשה לדעת במדינת האנרכיה מה תהיה התוצאה) אולי נראה סוף לאירועים האלה. שופטי ישראל: אולי תקראו קצת טוקבקים ותחכימו?

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    יש לי הרגשה

    יוסי משיח, 08/03/07 12:38

    שרלה שגורמים תאונות קטלניות ומחרידות כל כך, הם לרוב בני מיעטים או ערסים.


    מה אומרת הסטטיסטיקה ??

    הגב לתגובה זו

    • ....הסטטיסטיקה אומרת שאתה צודק... (ל''ת)

      Rockalypse, 08/03/07 13:12

      הגב לתגובה זו

    • או גברים באופן כללי !!!!!!!!!! (ל''ת)

      @@@@@@@@@, 08/03/07 13:32

      הגב לתגובה זו

    • הסטטיסטיקה אומרת

      שמיל, 08/03/07 13:41

      שאתה דפוק

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    11, מעתה אמור שישה הרוגים ולא שש(6) (ל''ת)

    נחום קלי, 08/03/07 12:35

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    יקבלו הרבה כסף מהביטוח. (ל''ת)

    עו''ד, 08/03/07 12:34

    הגב לתגובה זו

    • בקרוב אצלך (ל''ת)

      אנטי עו''ד, 08/03/07 12:53

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    מאחלת לו שיחיה עם העובדה שהרג

    רוצים לחיות, 08/03/07 12:33

    את אחיו תאום + 5 אנשים תמימים, שלרוע מזלם היו במקום ובזמן הלא נכון.
    ושיענש במלוא חומרת הדין!!!

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    הפתרון: רק ככרות כמו באנגליה

    טוני בלייר, 08/03/07 12:30

    במקום צמתים מרומזרים מחוץ לעיר.
    לפני הכיכר כולם מאטים ואין מצב לחצות את הצומת ב-100 קמ''ש.
    רק להקפיד שהכיכר תהיה מספיק רחבה ללא אפשרות לחתוך אותה בלי לתת זכות קדימה לרכב שכבר נמצא שם.

    הגב לתגובה זו

    • גם בזה מעגלים פינות בארץ.

      תומר, 08/03/07 13:49

      בונים כיכרות מינימליות עם שוליים בגובה סנטימטר יותר גבוהה מהאספלט.
      כל מי שרוצה לטוס ולנסוע בלי לסובב יותר מידי את ההגה ממשיך כמעט ישר על הכיכר.
      מדינת חלם.

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    ''אני מתודלת,מה איתך'' ייתכן והיה מסומם .''מתודלק''=מסומם בשפת הערסים

    מבינה שפה, 08/03/07 12:27

    ייתכן והנהג היה מסומם.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    הם לא טישטשו את מס' הרכב בתמונה!!

    לא יאומן!!, 08/03/07 12:26

    אפשר לראות בבירור של מי הרכב (למי שמכיר את המס').
    ב ynet כן טישטשו!
    תארו לכם שמישהו מהמשפחה\חברים מזהה ועדיין לא נודע לו.................

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    מתודלק

    אבי, 08/03/07 12:14

    ומי באמת קבע שמתודלק=שתוי, שיכור. כמה מאיתנו משתמשים ב-''אני מתודלק'' כאשר הכוונה היא בעצם למכונית? בהחלט יכול להיות להיות להיות שהיה שיכור, אבל עדיין יכול להיות. מישהו בדק את מיכל הדלק?

    הגב לתגובה זו

    • מתודלק

      ציקו, 08/03/07 13:52

      רק עכשיו הבנתי מה הכוונה.
      כי ממבט ראשון חשבתי שהכוונה למכונית , ולא היה ברור לי מה הקשר.
      אז מתודלק הכוונה שיכור...
      תודה על ההסבר...

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    65 צודק מאוד מחסום יורד באדום

    אבי, 08/03/07 12:12

    מחסומים שיורדים באדום

    הגב לתגובה זו

    • גם מחסומי רכבת עברינים פורצים,

      קרג'ה, 08/03/07 13:00

      מי שנכנס באור אדום הוא אחד שגם יפרוץ מחסום רכבת

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    רק שלילה לצמיתות על נהיגה בשכרות (ל''ת)

    ניסים, 08/03/07 12:09

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    איך מצמצמים את תאונות הדרכים שמתרחשות בגלל שיכרות? הפתרון פשוט

    הכסף, 08/03/07 12:00

    להקים במשטרת התנועה מלשינון שאליו יוכלו אזרחים להתקשר ולהלשין על נהגים שיכורים ו/או שנתונים להשפעת סמים.
    כל הלשנה שתימצא נכונה, תזכה את המלשין בפרס כספי.
    על המלשין יהיה למסור למוקד משטרת התנועה את סוג הרכב, צבעו, כיוון נסיעתו ושעת יציאה.
    גם נהגים שנמצאים כבר בנסיעה ונתקלים בנהג שנוהג עם מאפיינים של נהג שיכור או שנתון להשפעת סמים, יוכלו להתקשר למוקד.
    כדי למנוע הלשנות קנטרניות ונקמניות, על המלשין להזדהות ולחייג ממספר טלפון שאינו חסום.
    הלשנות נקמניות או ללא ביסוס עובדתי, יגררו אחריהן קנס כספי כלפי המלשין.

    את כספי הפרס יתקצבו משרד התחבורה יחד עם חברות הביטוח.
    אין לי ספק שזה יעלה למדינה ולחברות הביטוח הרבה פחות מהפיצויים שמשולמים כעת לנפגעי תאונות דרכים שמתרחשות בגלל שיכרות ו/או השפעת סמים.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    מזה הכותרות האל????

    מזה הכותרות האל, 08/03/07 11:58

    מזה יאללה כתבו משהוא ברר ולא אני מתודלק תנו פרטים ולא מה שהנהג כתב

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    רק רמזורים מהבהבים,יצלו מפני המטורפים בכביש

    רוני, 08/03/07 11:51

    ממילא הם לא מציטים לרמזורים
    אז אם נתקין אדום מהבהב
    וירוק מהבהב,נציל את הנהגים שנכנסים לצמתים,בזה שהם יהיו יותר זהירים,כאשר יש להם מהבהב.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    הפתרון טמון בענישה: 6 מאסרי עולם לעבריין השיכור הזה.

    א.ד., 08/03/07 11:49

    לא יעזרו כל החוקים הדיביליים של הגב' ''אן מרי טואנט'' היושבת בכנסת ועושה צחוק מעצמה ומהאזרחים. צריך לראות בגורם לתאונה עם הרוגים, כאילו רצח. במקרה זה יש לגזור עליו 6 מאסרי עולם ואז נוכל לישון בשקט. לפי החוק הקיים היום, עונשו יהיה עד כ-2 שנות מאסר ופסילת רישיון, עונש שכלל אינו מרתיע.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק (ל''ת)

      מוטי, 08/03/07 12:18

      הגב לתגובה זו

    • צודקקקקקק

      גיל מהגליל, 08/03/07 18:07

      רק מאסר ממושך על נהיגה בשכרות

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    במחיר של גדר הפרדה היה אפשר לבנות מחסום יורד בצמתים מרומזרים

    אני, 08/03/07 11:44

    כל פצוע ובודאי שכל הרוג הוא אבידה גדולה, לכן הצעתי לא באה חלילה לפגוע בקורבנות פיגועי התאבדות. אבל המספרים היבשים אומרים. בשיא פיגועי ההתאבדות היו לנו את כמות ההרוגים השנתית בתאונות דרכים מאז קום המדינה. אז לא כדאי היה להשקיע בבניית מחסומים בצמתים מרומזרים במקום בניית גדר ההפרדה?. פשוט מאוד ברגע שיש רמזור הכביש נחסם אוטמטית. בצורה כזו מצילים חיי מאות ישראלים בשנה לאורך שנים.

    הגב לתגובה זו

    • ומה אם אמבולנס ירצה לחצות באדום.... (ל''ת)

      גרר הפועלים, 08/03/07 11:58

      הגב לתגובה זו

      • שיחכה (ל''ת)

        שיחכה, 08/03/07 15:31

        הגב לתגובה זו

    • את מדברת שטויות

      שלומית, 08/03/07 12:03

      מה הקשר בין גדר הפרדה לבין התאונה. אדם שתוי, חוצה צומת באור אדום, פושע לכל דבר, מה הקשר בינו לגדר הפרדה. הדעות השמולניות שלך מעבירות אותך על דעתך. חבל שמערבים דיני נפשות בדעות פוליטיות

      הגב לתגובה זו

    • עבור נהג נורמלי אור אדום הוא כמו מחסום

      יהושפט החיתי, 08/03/07 12:57

      אגב גם מחסומי רכבת עבריני תנועה פורצים, עבור אנשים נורמלים, רמזור אדום הוא כמומחסום ועבורפושעים שניהם בדיחה.
      יש פתרון הרבה יותר זול ממה שהצאת במאית מהסכום של גדר ההפרדה יקנו 1000 ניידות סמויות ויממנו משכורת של 2000 שוטרים, במאית נוספת מהסכום יעסיקו , שלושים שופטי תעבורה במשרה מלאה
      במאית נוספת מהסכון מהסכום בית כלא חדש לעבריני תנועה מועדים ועשרה מגרשים לאכסון מכוניות מוחרמות שלהם.
      3 אחוז מהסכום ופטרת את הבעיה, בלי מחסום ובלי בטיח.

      הגב לתגובה זו

    • ''מאות ישראלים בשנה'' - מאיפה המצאת את המספר? (ל''ת)

      דבק לעובדות, 08/03/07 13:32

      הגב לתגובה זו

    • מדינה מתוקנת. שימו תצפיתן כמו ברכבת (ל''ת)

      נח, 08/03/07 13:33

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    יהי זכרם ברוך (ל''ת)

    חיים, 08/03/07 11:43

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    העונש המגיע: 5 מאסרי עולם עוקבים

    a, 08/03/07 11:43

    מה יש לאנשים? עד כמה אפשר לזלזל בעולם? למה הוא חצה באור אדום? מזעזע וחוצפה. זה מעשה פלילי לכל דבר. הוא הרג (אולי רצח) 5 אנשים ומגיע לו עונש מאסר עולם על כל אדם מת. ומאסרי עולם עוקבים (ולא מקבילים).

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    חבל מאוד שכואב לכם עכשיו כשהוא מת תנו כבוד לחיים ברוב הפעמים אתם ..

    סובלנות, 08/03/07 11:40

    מתנהגים גרוע כלפי אנשים-תכבדו אחד את השני.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    לא אומר שמגיע העונש הזה לנהג הפוגע

    חיים, 08/03/07 11:37

    אבל לנוכח הענישה המקילה אינני מתאבל.
    אגב מתי ראיתם שוטר תנועה שרושם דוח על נהיגה פרועה? אור אדום?

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    עד מתי!?

    יאיר, 08/03/07 11:34

    צריך להיות גאון בשביל להבין שאם שתית - אסור לנהוג?!?!?!

    עד מתי אנשים ימותו בחינם?!
    למה אין אכיפה מתאימה?!

    הגב לתגובה זו

    • עד שהעונשים יהיו מחמירים יותר, השיטה אשמה יותר מהאלכוהול. (ל''ת)

      דניאל, 08/03/07 11:50

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    שיטה חדשה למחבל מתאבד תקנו אותי אם אני טועה (ל''ת)

    חכם מאוד, 08/03/07 11:32

    הגב לתגובה זו

    • דרך מעניינת להסתכל על זה ואפילו צודקת. (ל''ת)

      ש, 08/03/07 11:44

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    אז הוא מתודלק אז מה? מה המשטרה מדמיינת? אלכוהול? (ל''ת)

    מתחנגן, 08/03/07 11:25

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    היחיד שהיה חגור?!?

    שוקו, 08/03/07 11:23

    כלומר כל ההרוגים הם אנשים לא חגורים שעפו מהמכוניות?

    מה אני אגיד.. אם זה המצב אז יש לי קצת פחות סימפטיה להרוגים. לנסוע בלי חגורת בטיחות זה פיגור שכלי קשה עד מאוד.

    זה שהנהג הפושע ניצל כשאחיו התאום נהרג זה אכזרי ביותר ועונש מתאים לפשע.

    הגב לתגובה זו

    • דפוק!

      זיו, 08/03/07 11:32

      ממש מענינת ת'הרוגים הסימפטיה שלך.

      הגב לתגובה זו

      • שום דבר לא מעניין אותם יותר.

        שוקו, 08/03/07 11:51

        כי הם לא היו חגורים באוטו ועכשיו הם מתים.

        הגב לתגובה זו

        • הם מתו לא בגלל החגורה, אלא בשל מטורף שנכנס בהם מהצד

          אבישלום, 08/03/07 12:49

          הם היו מתים בכל מקרה עם או בלי חגורה.
          ולרוצח הזה מגיע מאסר עולם, פשוט לא להאמין.

          הגב לתגובה זו

        • ובטח שלא אתם!!!!! (ל''ת)

          א, 08/03/07 13:35

          הגב לתגובה זו

    • מגיע לו עונש הרבה יותר חמור ממה שאתה כתבת

      ש, 08/03/07 11:45

      חוץ מאח שלו, נהרגו עוד 4 !! הוא חייב לקבל מאסר של שנים ארוכות

      הגב לתגובה זו

      • לא אמרתי שלא מגיע לו עוד עונש

        שוקו, 08/03/07 11:52

        אבל לא משנה כמה שנים ישימו אותו בכלא, שום עונש לא יתעלה על להתעורר כל בוקר ולזכור שהרגת את אח שלך. בעוד עשר שנים לעצור ולחשוב איפה הוא היה עכשיו היום אם היה בחיים. כל יום זה יהיה יותר ויותר כואב.

        הגב לתגובה זו

    • לא חגורים וכולם נהגי אגד - נו! (ל''ת)

      כרמן, 08/03/07 13:34

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    כלל ברזל

    א, 08/03/07 11:23

    אתם בצומת והרמזור מתחלף לירוק.
    במקום לתת גאז באופן אוטומטי תסתכלו
    היטב ימינה ושמאלה או תחכו שניה אחת,
    ושיצפצפו לכם מאחורה עד השמים זה לא מענין אותכם.

    הגב לתגובה זו

    • זה בדיוק מה שאני עושה! ומצפצפים עלייייי (ל''ת)

      כרמן, 08/03/07 13:35

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    מ ז ע ז ע עד מתי? (ל''ת)

    חיה, 08/03/07 11:21

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    מוזר שהזעזוע פה הוא גדול מה200 שמתו מהחידק בבתי החולים

    י, 08/03/07 11:17

    או בעצם זה לא מוזר.
    התקשורת כבר שנים שוטפת לנו את המוח בכל הנושא של תאונות הדרכים.
    והמטרה היא ברורה: קנסות ועוד קנסות ותשלומי ביטוח ותשלומים לטסטים וכבישי אגרה ומי יודע מה עוד.

    כל מוות שלא נגמר בבום לא זוכה בדרך כלל לכותרות זועקות לשמיים.
    לכן צריכים היו למות 200 איש ממחדל בבתי החולים כדי לזכות לכותרות ליום יומיים.

    תאספו את כל הרוגי הסרטן , העישון ,התקפי הלב וההתאבדויות לשנה ותחשבו על מימדי האסון.

    הגב לתגובה זו

    • פה זה מוות בידי אדם

      א, 08/03/07 11:37

      והפרסום נועד לזעזע ולהזהיר את הנהגים

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    מישהו יודע מי הבחורים מאזור? (ל''ת)

    אבי ויצמן, 08/03/07 11:08

    הגב לתגובה זו

    • רק התאומים מאזור נראה לי (ל''ת)

      גליה רגב, 08/03/07 11:30

      הגב לתגובה זו

    • מאת: נסים גבאי

      gabai, 08/03/07 11:48

      מאת: נסים גבאי
      אין לי שום כוונה למחזר אינסוף סעיפי המחדלים של המדינה בעניין המשכו של הקטל הנורא בדרכים. הדברים פורסמו במאמרים נוקבים רבים שלי לאורך עשרות השנים האחרונות – וברור לכל שבעלי השררה האמונים על נושאי הבטיחות בדרכים אינם מעוניינים ליישם פסיק מחובתם לציבור.
      אקדים ואומר שברור לכל אחד מאיתנו שאין התאונה המחרידה הזו מהלילה – התאונה הקטלנית האחרונה.
      אף אחד מאלה שנכנסים ברגע זה לרכב ברחבי המדינה – אינו בטוח כי יחזור חי בריא ושלם – בתום הנסיעה.
      מאחר ואנו באיחור של עשרות שנים ביישום ההמלצות המקצועיות שלא פחדתי להעלות (יותר מידיי פעמים) – אסכם דרכי הפעולה המיידיים הנחוצים מרגע זה והלאה.
      ירצו – יישמו, לא ירצו – נמשיך לחוות על בשרנו את הזוועות בדרכים.
      1. לעצור מיידית את המדינה. יום שבתון מיידי שחשוב לכולנו יותר מאלף שביתות של ההסתדרות ו/או עובדים אחרים במשק.
      2. לפטר באופן מיידי את שר התחבורה מופז. רק אתמול ראיתי את ההזוי הזה עומד על במת הכנסת ומחייך את חיוכו האווילי מאוזן לאוזן כאילו ואין בעיית תאונות דרכים ומפגעים אחרים בתחבורה בישראל. זה שכל שרי התחבורה לפניו היו לא פחות גרועים ממנו – אינו תירוץ להמשיך ולהעסיק אדם כזה בתפקיד כזה.
      3. להשבית מיידית כל דיוני החכי''ם המתוכננים בכנסת. לפתוח ללא דיחוי את כל ההצעות לסדר והחוק – לעניין הקטל בדרכים. אסור שהכנסת תעסוק ולו לרגע אחד בנושא אחר – עד שיהיה ברור כי כל נושאי התחבורה בישראל קיבלו התייחסות הולמת – עד ביצוע מעשי ומיידי.
      4. להעיף לכל הרוחות את הדוברים ''המקצועיים'' הרבים שאחרי כל תאונה חוזרים ועולים על מסכי הטלוויזיה, משדר הרדיו, ודפי העיתונים. על כל גוף תקשורתי חייבת להיות האחריות להפסיק למחזר את הנבובים האלה שעשרות שנים חוזרים ''ומסבירים'' לנו את הסיבות לתאונות... כאשר הם אלה שמיליוני שקלים שולשלו לכיסם כדי שייתחזקו מצב אסוני זה לצמיתות.
      5. לפטר באופן מיידי את כל קציני המשטרה הקשורים בדרך כלשהי למשטרת התנועה. אי אפשר להמשיך ולאכוף את נושאי התחבורה באמצעות אנשים ושיטות שהיו נחלת משטרת ישראל בשנות ה-60. רק הבוקר פורסם ''תחקיר'' של משטרת ישראל עם הכותרת החולנית: ''רוב התאונות בישראל נגרמות כתוצאה ממהירות מופרזת''... מצד אחד היו הזויים אלה מעוניינים שכלי הרכב ייסעו במהירות של 60 קמ''ש... ומצד שני אין להם מושג מינימאלי אם (במקרה) קיימות גם עבירות אחרות הגורמות לתאונות דרכים. זה שהכסף מעוור עיני אנוש (ואת משרד האוצר) - כבר יצא לנו מהאף והכיס. לנהגים נמאס כבר מזמן להיות נשדדים ע''י המדינה באמצעות שוטריה.

      הבזקתי את הנושאים המרכזיים שצריכים על פי כל דין וכל נורמה לעלות מרגע זה והלאה על שולחנו של ראש הממשלה... ומיד אני מביט בסקר של הבוקר: ''לראש הממשלה יש רק 2% אמינות בציבוריות הישראלית''...

      כעת בואו נעצור לרגע יחד - ונחשוב: ''האם נראה למישהו שברגע זה איכפת לראש הממשלה מתאונות הדרכים?!''.


      הגב לתגובה זו

  • 52.

    להעלות את פרמית הביטוח!

    אילן, 08/03/07 11:07

    דוח אחד פשוט על עברה קטנה
    מעלה באופן משמעתי את הביטוח בארהב.
    חברות הביטוח מחוברות למשרד
    התחבורה
    ומחיר הביטוח עולה אוטומטית בלי לשאול אותו
    וזה לא משנה בכלל אם הוא מחליף חברה.
    דבר שני רשיון הוא פריבילגיה זהו. לא חייבים
    לתת לך רשיון ולכן נהג שמקבל 3 דוחות מקבל
    מכתב אזהרה בו כתוב שעוד דוח אחד רשיונו נשלל.
    דבר שלישי נהיגה בשכרות. שיכור מוגדר כשיכור אם
    רמת האלכוהול בדמו היא 008 אחוז. ברגע זה השוטר
    מחרים לו את הרכב והוא הולך לקלבוש שלא לדבר על
    שלילת רשיון הוצאות עתק ואפילו אנשים לקחו להם את הילדים.
    דבר כזה יכול להרוס לבן אדם את החיים
    אבל האם זה לא עדיף על 350 הרוגים ואלפי פצועים.
    רק ככה נעצור את זה .

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    _________לעבור באדום= תאונה קטלנית___________ (ל''ת)

    נורא פשוט, 08/03/07 11:07

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    הם לא מאזור- הם מיהוד (ל''ת)

    מכירה אותם, 08/03/07 11:00

    הגב לתגובה זו

    • ומה זה משנה שאת מכירה אותם?

      לא מכיר אותפ, 08/03/07 11:12

      ומה זה משנה שהם מיהוד ולא מאזור!

      הגב לתגובה זו

      • זה משנה מאוד - זה מסקרן (ל''ת)

        חוש חש הבלש, 08/03/07 11:34

        הגב לתגובה זו

      • מה זו התגובה המטופשת הזו? מה זה ''מה זה משנה''

        בדיקת שכל, 08/03/07 11:52

        זה משנה מאוד למי שמעוניין לברר במי מדובר!

        הגב לתגובה זו

        • אז איפה הם גרים - זה חשוב לי! (ל''ת)

          סיגי, 08/03/07 12:17

          הגב לתגובה זו

      • טעות איומה

        חברה, 08/03/07 12:01

        מדובר בתאומים מקסימים אנשים טובים שלא מגיע להם כל המילים שנאנשים כתבו כאן....נעשתה טעות איומה שבה גם אחד התאומים נהרג הם היו אחים מדהימים מלאי שמחת חיים כל כך עצוב וכואב תרחמו קצת גם על המשפחה שלהם שאולי רואה את מה שנכתב כאן....

        הגב לתגובה זו

        • אז תגלי לנו איפה הם גרים באזור או יהוד? (ל''ת)

          צילה, 08/03/07 12:18

          הגב לתגובה זו

          • הם מיהוד! הם גרים ליד התיכון (ל''ת)

            לא זוכרת את שמם, 08/03/07 12:43

            הגב לתגובה זו

        • מלאי שמחת חיים -כתבת. מרוב שמחה נהגו באדום ו (ל''ת)

          יוסי, 08/03/07 13:08

          הגב לתגובה זו

      • זה משנה, אנשים שמכירים אותם צריכים לדעת (ל''ת)

        יא דביל, 08/03/07 12:28

        הגב לתגובה זו

  • 49.

    פתרון

    שלי, 08/03/07 10:58

    יש להוסיף פסי האטה לפני רמזורים ותמרורי עצור - חינוך לא עוזר יש לפעול על מנת להקשות על משוגעים.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מי הרשה למשטרה לקרוא את ההודעות SMS? זו חדירה לפרטיות (ל''ת)

    ארז, 08/03/07 10:56

    הגב לתגובה זו

    • מזל שיש אנשים כמוך שיגנו על הצדיק הזה (ל''ת)

      חבר שלו?, 08/03/07 11:27

      הגב לתגובה זו

    • אוי אוי אוי...פגעו בנימי נפשך? תגיד תודה שלא פגעו בך במכונית ההיא (ל''ת)

      אתה אמיתי?, 08/03/07 11:52

      הגב לתגובה זו

    • כנראה שגם אתה נוהג ''מתודלק'' בד''כ...

      מיכל, 08/03/07 13:34

      תשתדל פשוט פעם הבאה למחוק את ההודעות היוצאות...
      הזוי שזה מה שאכפת לך מכל הכתבה המזעזעת הזאת. אנשים נהרגו על לא-עוול-בכפם!!!! אתה קולט?? הוא נהג שיכור, הרג אנשים תמימים ואת אחיו וזה מה שאכפת לך??????

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    יונדאי גטס זו מלכודת מות

    הי הג'יפ, 08/03/07 10:51

    זה מה שקורה כשנוסעים בתוך ''פחית בירה סינית''.
    המכוניות האלה לא מיועדות רק לנסיעה- לא לתאונות.
    כל מי שנוסע בהן שם נפשו בכפו.

    לטובתכם, תמיד תקחו לכם רכב חזק ואמין.

    וסעו לשלום.

    הגב לתגובה זו

    • איך לא חשבנו על זה קודם?

      המיליונרית, 08/03/07 13:08

      ועל זה שלא כולם יכולים להרשות לעצמם טוארג משוריין חשבת?

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    שמעתם פעם על הרוגים במעגל תנועה?

    נאוה, 08/03/07 10:49

    הנהג הישראלי הוא נהג גרוע ופרוע. זאת עובדה.
    מדוע לא מגבירים את השימוש ב''מעגלי תנועה'' (כיכרות) במקום ברמזורים שמהווים להרבה נהגים המלצה בלבד?
    כמה מעגלי תנועה יש בישראל? לדעתי הרבה מאות. כמה תאונות קטלניות קרו במעגלי תנועה? למיטב ידיעתי אף לא אחת.
    את המסקנה המתבקשת יכולים להסיק לבד אפילו גאוני התכנון במשרד התחבורה.

    הגב לתגובה זו

    • מדובר על צומת בכביש מהיר,

      סטודנט, 08/03/07 10:55

      אם כבר צריך להשקיע בכבישים הללו בגשרים כדי להמנע מרמזורים - זה גם יעזור להפחית את הפקקים.

      כיכרות זה בתוך העיר.

      הגב לתגובה זו

      • אולי בארץ

        שוקו, 08/03/07 11:24

        בחול יש כיכרות גם מחוץ לעיר. רמזור בכביש מהיר זו בדיחה.

        הגב לתגובה זו

        • בדיחה יקרה (ל''ת)

          א, 08/03/07 11:36

          הגב לתגובה זו

    • כן

      אחת שיודעת, 08/03/07 11:43

      בטח שיש, היו בראשל''צ המון, כנראה שאת לא מעודכנת...

      הגב לתגובה זו

    • כיכר במקום לא מתאים תיצור פקק אדיר

      בעל ניסיון, 08/03/07 13:34

      יש עוד שיקולים להאם לשים כיכר.

      הגב לתגובה זו

    • סיבות

      ציקו, 08/03/07 15:39

      תפסיקו לבלבל את המוח עם ככרות , רמזורים משונים , מצלמות,.....
      הפתרון פשוט - אנשים צריכים לקחת את עצמם לידים ומי שלא בשלב ראשוני ילקח האוטו + קנס רציני ואם שוב הוא עובר עבירה רצינית יכנס לכלא.
      חד וחלק !!!

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    לשנות את הרמזורים

    אבנר, 08/03/07 10:44

    צריך שיהיה מרווח ביטחון של כמה שניות בין המעבר לאדום בצד אחד של הצומת ובין החילוף לירוק בצד השני של הצומת . נהגים רבים עוברים במהירות על סף האדום מיד בחילוף שבין הצהוב לאדום .

    הגב לתגובה זו

    • צריך להרוס מכוניות של עבריינים

      מיכל, 08/03/07 10:53

      פעם 15 שתפסו אותך מבצע עבירת תנועה - ולא משנה איזו? בבקשה. המשטרה תהרוס את הרכב שבו נהגת - ולא משנה אם אתה בעל הרכב או שהוא מליסינג או שהוא של אבאל'ה. הביטוח לא יממן כיסוי נזק שכזה וכולם ילמדו לנהוג כמו ילדים טובים ירושלים.
      אנינוהגת הרבה.המון אפילו.נמאס מכל הערסים האלה שעוקפים מימין בשביל לעמוד לפני ברמזור האדום (במקרה והם טורחים בכלל לעצור באדום). יהרסו לכם את המכונית ואז תשבו בשקט.

      הגב לתגובה זו

    • כבר יש מרווח זמן והוא מתארך כל הזמן .

      ש.ז, 08/03/07 12:47

      אבל הנהגים גונבים יותר רמזור כי הם יודעים שיש השהיה.

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    צריך להפנות תקציבים רבים לבניית גשרים במקום צמתים

    הראל, 08/03/07 10:37

    במקום להקים בי''ח ליד המפגע - עדיף למנוע את המפגע.

    לבטל את ביטוח לאומי, ואת לשכת העבודה, שניהם מיותרים.
    ואת תקציבי הענק להפנות לבניית גשרים בצמתים גדולים ובמפגשי רכבת.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    איך זה שתמיד ...

    fcbj, 08/03/07 10:31

    זה שגורם לתאונות הקשות האלו נשאר חי?

    הגב לתגובה זו

    • כי הוא צריך לקבל את העונש

      כנסו.., 08/03/07 10:44

      והידיעה על זה שהוא רצח והרס משפחות זה העונש הכי קשה שיש ואותו נהג=רוצח חי עם הידיעה הזאת כל החיים

      הגב לתגובה זו

    • נקודה מעניינת!! זה נכון סטטיסטית? (ל''ת)

      מה ההסבר, 08/03/07 11:09

      הגב לתגובה זו

    • מפני ש...

      דין, 08/03/07 11:59

      הוא רואה את התאונה שניה לפני שהיא מתרחשת מסיט את ההגה כך שהמכה לא פוגעת בצד שלו, במקרים שאת שומעת על תאונות כאלו הוא לא הזיז את ההגה מספיק מהר.
      זה כבר נחקר ונבדק.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    אני מתודלק = אני בסטלה

    ליאור, 08/03/07 10:21

    זה מה שקורא שנוהגים אחרי ששותים. תלמדו מטעויות של אחרים . מה שהיה היה אבל אנחנו צריכים ללמוד מהטעויות שלהם מחר נגמר לי המלווה!!!!

    הגב לתגובה זו

    • מתודלק-ענין לפרשנות

      אמנון, 08/03/07 13:37

      עורך הדין כבר יטען שבמתודלק התכוון שמיכל הדלק במכונית מלא והוא מוכן ומזומן לנסיעה לאילת....

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    מילה טובה לדוסים השנואים העושים עבודת קודש (ל''ת)

    חיים ארנון, 08/03/07 10:03

    הגב לתגובה זו

    • אתה ציני?!?

      בר, 08/03/07 10:40

      פשוט אני לא מאמינה איך אפשר לדבר ככה על אנשים שעושים עבודת קודש!!..אז מה עם הם דתיים? בשביל זה צריך לשנוא? עם ישראל אחים!
      בגלל שנאת חינם נחרב בית המקדש

      הגב לתגובה זו

      • דקדוק

        מירו, 08/03/07 11:37

        עם עם ע' מילת שייכות, יחד
        אם עם א' מילת תנאי או ש.. או ש..
        יום טוב

        הגב לתגובה זו

    • איזה עבודת קודש???

      גדי, 08/03/07 11:15

      בכל העולם יש תאונות ואמבולנסים מפנים הרוגים בלי דוסים שנדחפים בכל מקום שיש צרה. שילכו לכל הרוחות ויטפלו במיגזר שלהם בלבד, הם עושים קופה ומקבלים כסף טוב ותנאים על חשבון החילוניים. לא עבודת קודש ולא נעליים!!.

      הגב לתגובה זו

      • עבודת קודש _ללא שכר_!! (ל''ת)

        שנאה מטורפת, 08/03/07 14:30

        הגב לתגובה זו

  • 40.

    מה!! יהודים עושים תאונות !!!!

    רמי, 08/03/07 09:58

    מה!! יהודים עושים תאונות !!!! אני כזה מטומטם כל הזמן חשבתי שבני העם המובחר לא עושים תאונות דרכים ורק אנחנו הערבים עושים את זה.

    לא יתכן תבדקו שוב הרי יהודים לא עושים טעויות

    הגב לתגובה זו

    • ערסים מאזור יותר קרובים אליכם מאלינו.. (ל''ת)

      ד, 08/03/07 10:21

      הגב לתגובה זו

    • וואו, איזה תסביך נחיתות ענק

      שוקו, 08/03/07 11:26

      מסכן.

      קח סוכריה.

      הגב לתגובה זו

    • איזו מחשבה זו?

      מה זה קשור?, 08/03/07 12:43

      ואיזו מן תגובה!

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    חוק תשלום למביא להרשעת עבריין תעבורה

    Amir A, 08/03/07 09:49

    קל ופשוט
    יש לחוקק חוק שיקבע שכל אזרח המביא להרשעת עבריין תנועה מקבל 50% מהקנס הנגבה בגין אותה עבירה.
    למשל אם אזרח מצלם בווידאו (המותקן במכוניתו כהלכה ובהתאם לתנאי החוק) נהג העובר באור אדום, העבריין יקבל קנס 1000 ש''ח (זה הקנס כיום) ומתוכם יוברו לחשבון מנציח העבירה 500 ש''ח
    זה יתן אפשרות ללא מעט מובטלים לעשות כסף טוב ויכניס המון לקופת המדינה שלא לדבר על החשוב מכל - ירידה דרמטית בעבירות חמורות ובקטל בכבישים ,שכן לעולם לא תדע מתי אתה מצולם.

    הגב לתגובה זו

    • אתה חי בסרט

      antivirus, 08/03/07 10:26

      שכחת שאנחנו'' יהודים''?!@#$
      מה שזה אומר שכולם ינצלו את זה ויעשו רווחים על חשבוני וחשבונך בלי קשר למציאות וזאת כדי להרוויח כסף
      עם התוכנית המטופשת שלך כולם יתלוננו על כולם כדי לעשות כסף.
      (דרך אגב שימו לב לשתי המכוניות המאזדה והיונדאי. אני יונדאי לא קונה יותר היא פשוט נמעכה לגמרי. ממש מלכודת מוות)

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    שוטרי מקוף לכבישים ומייד! (ל''ת)

    גלעד, 08/03/07 09:44

    הגב לתגובה זו

  • 37.

     (ל''ת)

    ????, 08/03/07 09:23

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    תאונות

    בודהה, 08/03/07 09:17

    הרבה תאונות קורות בגלל אי ציות לרמזור אדום. מדוע לא עושים משהו בנדון, כל כך הרבה מכוניות רואים שעוברות באדום, אבל שוטר - אין.

    הגב לתגובה זו

    • ירוק מהבהב - חובה !!! (ל''ת)

      מציען, 08/03/07 11:39

      הגב לתגובה זו

      • אני לא חושבת שהבעיה היא ברמזור (ל''ת)

        ו''י, 08/03/07 13:21

        הגב לתגובה זו

  • 35.

    נהגי ישראל סובלים מפקק במוח בזמן הנהיגה לכן קורות התאונות.הללו

    פקק תנועה, 08/03/07 08:55

    אתמול אחה''צ היתה תאונה דרכים די קשה. ביציאה מתחנת דלק .ליד הק'ריון בקרית ביאליק בכביש שרות קטן וצפוף.אך אפשר לבצע תאונת דרכים במקום כזה .רק לאלוהים פיתרונות .

    הגב לתגובה זו

    • פקק תנועה

      אלעד, 08/03/07 09:18

      הלו איש
      מאיפה אתה בקריה?

      הגב לתגובה זו

      • ומי אתה?או את (ל''ת)

        פקק תנועה, 08/03/07 11:02

        הגב לתגובה זו

  • 34.

    חלס כבר לבלבל בין הדברים מה הקשר הממשלה?!

    Blackfiled, 08/03/07 08:38

    מה זה קשור לראש ממשלה לכנסת מה החרטה הזאת אנשים מחפשים רק את מי להאשים אף אחד לא אשם זה רק אנחנו אשמים אנשים עולים על אוטו ויאלללה לטוס להשתגע אין זמן צריך למהר צריך לנסוע כמו חולי נפש למה כל אחד חושב שהוא איזה נהג פורמולה מיקצועי פאק אנשים מכונית זה מפלצת מברזל זה דבר חזק ומפחיד כחו את החיים יותר באיזי סעו בזהירות גם אם ממהרים לא קרה כלום עוד דקה או שתיים יכולה לעלות לנו בחיים אז דיי באמת שלפחות כל אחד ישים לב לעצמו לא לנסוע מהר מידי לא לשתות ולנהוג לא להתעסק בשטיות באמצע נהיגה לא לעבור על החוק לנהוג בזהירות ולאט ורגוע די כבר יהודים עם לא הורגים אותנו או עד שבלי עין הרע נרגע קצת מהפיגועים אז אנחנו כמו חיות הורגים את עצמנו די כבר עם מוות בכבישים!!!!

    הגב לתגובה זו

    • צודק הכל רק באשמתנו, הקלות הבלתי

      נורית, 08/03/07 08:51

      נסבלת בה אנשים נוהגים ולוקחים חיים של אחרים זה פשוט זוועה ואין להאשים אף אחד רק את מי שאנחנו רואים במראה בכל בוקר.

      הגב לתגובה זו

      • שרי התחבורה ו-בטחון פנים : התביישו לכם!

        גדעון, 08/03/07 09:04

        היכן המהפיכה ב-בטיחות בדרכים???
        היכן אכיפת החוק???

        שני שרים ''אלופים'' בהתייחסות לנושאים לא להם אך במה שקשור לתחומי אחריותם--שותקים כמו דגים!

        הגב לתגובה זו

        • כל מלאכתם? קנסות אסטרונומיות ושלילת רשיונות (ל''ת)

          זה כל מה שצריך, 08/03/07 11:56

          הגב לתגובה זו

  • 33.

    שימו לב לאיבוד שיקול הדעת בכל תחומי החיים לתאונות פנים רבות (ל''ת)

    יאיר, 08/03/07 08:33

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מיסכנות משפחותיהם. דייייי!!! מספיק.

    רחל, 08/03/07 08:21

    בישראל נוהגים בצורה לא אחראית.

    אנשים לא מבינים שמכוניות זה לא משהו בטוח. הרבה גם לא הכפת להם מהחוקים.
    לא יודעת מתי הנהגים ינהגו באחראיות. האנשים שנהרגו בתאונה הזאת הם בגילאי 30, 40 שלא יגידו שזה נהג שרק עכשיו קיבל את רישיונו.
    ראיתי הרבה שלוחצים על הגז שהם רואים שהרמזור מתחיל לעובר לאדום.
    צריכים בכביש זה להוריד את המהירות ל - 50 קמ''ש ושיעמדו שם ניידות של המשטרה.
    מסכנות משפחותיהם שלהנהרגים.
    נחמותיי

    הגב לתגובה זו

    • שגיאות כתיב,דייייייייייייי

      יורם, 08/03/07 11:06

      תעשי טובה לעצמך ולקוראים ואל תכתבי יותר דבר לפני שאת משפרת את כתיבתך.באמת שהיא אפשר לקרוא את שגיאות הכתיב הללו.

      הגב לתגובה זו

      • היא אפשר???

        נאש, 08/03/07 11:19

        תקן גם את עצמך - אי אפשר!!

        הגב לתגובה זו

    • מאת: נסים גבאי

      מאת: נסים גבאי, 08/03/07 11:49

      מאת: נסים גבאי
      אין לי שום כוונה למחזר אינסוף סעיפי המחדלים של המדינה בעניין המשכו של הקטל הנורא בדרכים. הדברים פורסמו במאמרים נוקבים רבים שלי לאורך עשרות השנים האחרונות – וברור לכל שבעלי השררה האמונים על נושאי הבטיחות בדרכים אינם מעוניינים ליישם פסיק מחובתם לציבור.
      אקדים ואומר שברור לכל אחד מאיתנו שאין התאונה המחרידה הזו מהלילה – התאונה הקטלנית האחרונה.
      אף אחד מאלה שנכנסים ברגע זה לרכב ברחבי המדינה – אינו בטוח כי יחזור חי בריא ושלם – בתום הנסיעה.
      מאחר ואנו באיחור של עשרות שנים ביישום ההמלצות המקצועיות שלא פחדתי להעלות (יותר מידיי פעמים) – אסכם דרכי הפעולה המיידיים הנחוצים מרגע זה והלאה.
      ירצו – יישמו, לא ירצו – נמשיך לחוות על בשרנו את הזוועות בדרכים.
      1. לעצור מיידית את המדינה. יום שבתון מיידי שחשוב לכולנו יותר מאלף שביתות של ההסתדרות ו/או עובדים אחרים במשק.
      2. לפטר באופן מיידי את שר התחבורה מופז. רק אתמול ראיתי את ההזוי הזה עומד על במת הכנסת ומחייך את חיוכו האווילי מאוזן לאוזן כאילו ואין בעיית תאונות דרכים ומפגעים אחרים בתחבורה בישראל. זה שכל שרי התחבורה לפניו היו לא פחות גרועים ממנו – אינו תירוץ להמשיך ולהעסיק אדם כזה בתפקיד כזה.
      3. להשבית מיידית כל דיוני החכי''ם המתוכננים בכנסת. לפתוח ללא דיחוי את כל ההצעות לסדר והחוק – לעניין הקטל בדרכים. אסור שהכנסת תעסוק ולו לרגע אחד בנושא אחר – עד שיהיה ברור כי כל נושאי התחבורה בישראל קיבלו התייחסות הולמת – עד ביצוע מעשי ומיידי.
      4. להעיף לכל הרוחות את הדוברים ''המקצועיים'' הרבים שאחרי כל תאונה חוזרים ועולים על מסכי הטלוויזיה, משדר הרדיו, ודפי העיתונים. על כל גוף תקשורתי חייבת להיות האחריות להפסיק למחזר את הנבובים האלה שעשרות שנים חוזרים ''ומסבירים'' לנו את הסיבות לתאונות... כאשר הם אלה שמיליוני שקלים שולשלו לכיסם כדי שייתחזקו מצב אסוני זה לצמיתות.
      5. לפטר באופן מיידי את כל קציני המשטרה הקשורים בדרך כלשהי למשטרת התנועה. אי אפשר להמשיך ולאכוף את נושאי התחבורה באמצעות אנשים ושיטות שהיו נחלת משטרת ישראל בשנות ה-60. רק הבוקר פורסם ''תחקיר'' של משטרת ישראל עם הכותרת החולנית: ''רוב התאונות בישראל נגרמות כתוצאה ממהירות מופרזת''... מצד אחד היו הזויים אלה מעוניינים שכלי הרכב ייסעו במהירות של 60 קמ''ש... ומצד שני אין להם מושג מינימאלי אם (במקרה) קיימות גם עבירות אחרות הגורמות לתאונות דרכים. זה שהכסף מעוור עיני אנוש (ואת משרד האוצר) - כבר יצא לנו מהאף והכיס. לנהגים נמאס כבר מזמן להיות נשדדים ע''י המדינה באמצעות שוטריה.

      הבזקתי את הנושאים המרכזיים שצריכים על פי כל דין וכל נורמה לעלות מרגע זה והלאה על שולחנו של ראש הממשלה... ומיד אני מביט בסקר של הבוקר: ''לראש הממשלה יש רק 2% אמינות בציבוריות הישראלית''...

      כעת בואו נעצור לרגע יחד - ונחשוב: ''האם נראה למישהו שברגע זה איכפת לראש הממשלה מתאונות הדרכים?!''.


      הגב לתגובה זו

      • כן רק שלאף אחד לא איכפת

        ורוניק, 08/03/07 13:42

        אני חושבת שאתה אכן צודק במיליון אחוז אבל לאף אחד לא איכפת בכלל ממה שקורה לנו הם יושבים שם מקבלים את החודשית ולכן גם החיוך מאוזן לאוזן.
        בגלל זה אני גם שונאת את המדיניות בארץ לאף אחד מהם לא אכפת בכלל.
        הלוואי וזה היה אחרת ואלי ככה פחות אנשים ינסו לברוח מכאן ואני מדברת על הצעירים שמסיימים את השירות הצבאי. בקיצור חרא של מדיניות יש לנו ואף אחד לא עושה כלום בנדון.

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    מפת דרכים

    נהגת, 08/03/07 08:20

    אם מותר לי....
    יש מספר דברים שחייבים ללמוד ממדינות אחרות, ואולי כך ינצלו יותר חיים.

    1. כל נהג חייב להבין שיש לו אחריות כלפי הנוסעים שברכבו, כלפי הנהגים האחרים, וכלפי הולכי הרגל.
    2. מותר לוותר לאחרים. זה בסדר, ושום דבר לא יקרה.

    3. אור אדום זה אור אדום, אפילו בלילה, כשאין אף אחד. רק למען ההרגל.

    4. יש לשמור על מרחק נסיעה מהמכונית שלפניך. נקודה.

    5. והמהירות. מה הבעיה? חייבים להגיע בזמן? מי לא זוכר שעדיף לאבד רגע בחיים, מאשר חיים בין רגע??

    נהיגה במכונית היא לא פריבילגיה ללא אחריות. תודה שהקשבתם.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    כמו בצפון אמריקה כנסו ותבינו

    פתרון הברור, 08/03/07 08:14

    חברים יקרים.

    הפתרון כמו באירופה ובצפון אמריקה הוא לפגוע בכיס של הנהג.
    על עבירות תנועה משלמים בפרמיה מטורפת בביטוח. נהג לא זהיר יחשוב 10 פעמים לפני שיבצע עבירה.
    כאן בקנדה אם תבצע עבירה הביטוח ישתולל בצורה מטורפת לכן יש הרבה פחות תאונות. אכיפה קשה ופגיעה בכיס הוא הפתרון המיידי. אנשים נוהגים כי יודעים שלא יקבלו עונש ראויי זה בראש זה תרבות. וחבל זה משול לרצח. ורוצח בכבישים הוא עבריים לכול דבר , פלילי וכו'.
    חבל על חיינו חברים. יש לשנות חוקים ומייד. אחרים חשבו על כך וזה עובד!!!
    כולל להתחיל חינוך לנהיגה בבית הספר. הצעירים לא חושבים בנהיגה אלא לעשות רושם.

    הגב לתגובה זו

    • לנהגי ישראל אן מישמעת עצמית. וכיבוד הזולת בזמן הנהיגה (ל''ת)

      פקק תנועה, 08/03/07 08:57

      הגב לתגובה זו

    • הבעיה היא אחרת

      נאש, 08/03/07 11:20

      יש פה רבים שנוהגים ללא רשיון וללא ביטוח, אז זה לא יעניין אותם..

      הגב לתגובה זו

    • צודק קבל תוספת ב 52 (ל''ת)

      אילן, 08/03/07 11:25

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    כל שוטרי משטרת רחובות ע (ל''ת)

    רחובותית, 08/03/07 08:08

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    הזהרו מאידי מרס

    יוליוס, 08/03/07 07:55

    אני יודע שזה ישמע איזוטרי ומוזר אבל המשפט ''הזהרו מאידיו של מרס''
    (שקספיר ''יוליוס קיסר'')מהווה אזהרה
    גם לנוהגים בדרכים הירח המלא במרס מביא עימו תמיד תאונות וחורבן מסוגים שונים ,במו עיני ראיתי השבוע כמה תאונות וגם אישתי עשתה תאונה
    סעו בזהירות!!

    הגב לתגובה זו

    • הזהרו מהטמטום של אנשים במדינה הזאת

      Darko, 08/03/07 08:26

      אולי בגלל שאתה מאמין בשטויות האלה, אתה פותח את העיניים רק בחודש מרס. אם היית פותח בשאר החודשים היית רואה שהמצב לא כל כך שונה...

      הגב לתגובה זו

    • עשתה תאונה כשהתחתנה איתך

      ברוטוס, 08/03/07 12:22

      בליל ירח מלא בליל מר חשוון.

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    תאונת דרכים

    לינה, 08/03/07 07:55

    תפסיקו כבר לנסוע ברמזור אדום. אין לכם סבלנות?

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    ממה יפחדו הנהגים, הנוהגים בשיא הפראות?

    pini, 08/03/07 07:52

    האם הפחד מלהיות מעורב בתאונה, לא די מלהרתיע נהגים/ות, מלנהוג
    בחוסר אחריות? הרי אפילו אם הנהג האשם, לא נהרג בתאונה, רק מי שהוא גרם לתאונה, נהרגו בה,
    יחלה עד מוות, מיסורי מצפון?
    אנא ברגע שאתם נכנסים לרכב, זיכרו את הסכנה שבנהיגה מהירה, וצייתו לכל הרמזורים ושלטי האזהרות, שנמצאים בדרכים, כדי להצילכם מאסונות. יהי זכרם של ההרוגים לברכה, ובריאות איתנה לפצועים.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אני חוזר וקורא לממשלה : הפריטו את האכיפה בכבישים!!!! (ל''ת)

    אבי, 08/03/07 07:52

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    קריאת חירום !!

    נסים גבאי, 08/03/07 07:42

    תגובתי לתאונת הדרכים מהלילה בה נהרגו 6 בני אדם
    מאת: נסים גבאי
    אין לי שום כוונה למחזר אינסוף סעיפי המחדלים של המדינה בעניין המשכו של הקטל הנורא בדרכים. הדברים פורסמו במאמרים נוקבים רבים שלי לאורך עשרות השנים האחרונות – וברור לכל שבעלי השררה האמונים על נושאי הבטיחות בדרכים אינם מעוניינים ליישם פסיק מחובתם לציבור.
    אקדים ואומר שברור לכל אחד מאיתנו שאין התאונה המחרידה הזו מהלילה – התאונה הקטלנית האחרונה.
    אף אחד מאלה שנכנסים ברגע זה לרכב ברחבי המדינה – אינו בטוח כי יחזור חי בריא ושלם – בתום הנסיעה.
    מאחר ואנו באיחור של עשרות שנים ביישום ההמלצות המקצועיות שלא פחדתי להעלות (יותר מידיי פעמים) – אסכם דרכי הפעולה המיידיים הנחוצים מרגע זה והלאה.
    ירצו – יישמו, לא ירצו – נמשיך לחוות על בשרנו את הזוועות בדרכים.
    1. לעצור מיידית את המדינה. יום שבתון מיידי שחשוב לכולנו יותר מאלף שביתות של ההסתדרות ו/או עובדים אחרים במשק.
    2. לפטר באופן מיידי את שר התחבורה מופז. רק אתמול ראיתי את ההזוי הזה עומד על במת הכנסת ומחייך את חיוכו האווילי מאוזן לאוזן כאילו ואין בעיית תאונות דרכים ומפגעים אחרים בתחבורה בישראל. זה שכל שרי התחבורה לפניו היו לא פחות גרועים ממנו – אינו תירוץ להמשיך ולהעסיק אדם כזה בתפקיד כזה.
    3. להשבית מיידית כל דיוני החכי''ם המתוכננים בכנסת. לפתוח ללא דיחוי את כל ההצעות לסדר והחוק – לעניין הקטל בדרכים. אסור שהכנסת תעסוק ולו לרגע אחד בנושא אחר – עד שיהיה ברור כי כל נושאי התחבורה בישראל קיבלו התייחסות הולמת – עד ביצוע מעשי ומיידי.
    4. להעיף לכל הרוחות את הדוברים ''המקצועיים'' הרבים שאחרי כל תאונה חוזרים ועולים על מסכי הטלוויזיה, משדר הרדיו, ודפי העיתונים. על כל גוף תקשורתי חייבת להיות האחריות להפסיק למחזר את הנבובים האלה שעשרות שנים חוזרים ''ומסבירים'' לנו את הסיבות לתאונות... כאשר הם אלה שמיליוני שקלים שולשלו לכיסם כדי שייתחזקו מצב אסוני זה לצמיתות.
    5. לפטר באופן מיידי את כל קציני המשטרה הקשורים בדרך כלשהי למשטרת התנועה. אי אפשר להמשיך ולאכוף את נושאי התחבורה באמצעות אנשים ושיטות שהיו נחלת משטרת ישראל בשנות ה-60. רק הבוקר פורסם ''תחקיר'' של משטרת ישראל עם הכותרת החולנית: ''רוב התאונות בישראל נגרמות כתוצאה ממהירות מופרזת''... מצד אחד היו הזויים אלה מעוניינים שכלי הרכב ייסעו במהירות של 60 קמ''ש... ומצד שני אין להם מושג מינימאלי אם (במקרה) קיימות גם עבירות אחרות הגורמות לתאונות דרכים. זה שהכסף מעוור עיני אנוש (ואת משרד האוצר) - כבר יצא לנו מהאף והכיס. לנהגים נמאס כבר מזמן להיות נשדדים ע''י המדינה באמצעות שוטריה.

    הבזקתי את הנושאים המרכזיים שצריכים על פי כל דין וכל נורמה לעלות מרגע זה והלאה על שולחנו של ראש הממשלה... ומיד אני מביט בסקר של הבוקר: ''לראש הממשלה יש רק 2% אמינות בציבוריות הישראלית''...

    כעת בואו נעצור לרגע יחד - ונחשוב: ''האם נראה למישהו שברגע זה איכפת לראש הממשלה מתאונות הדרכים?!''.


    הגב לתגובה זו

    • תקראו מה שגבאי כתב ותצטרפו (ל''ת)

      מבוהלת, 08/03/07 08:02

      הגב לתגובה זו

    • אתה טועה , כנס ואסביר לך למה .

      אבו יסמין, 08/03/07 08:30

      אתה שולח אצבע מאשימה לכל עבר , לפטר , להעיף , לשנות ועוד . ולא נגעת בגורם העיקרי לכל התחלואים , וזה הנהג עצמו , דהינו , אתה ואני . לא יעזור לא שר תחבורה חדש , לא משטרה חדשה , לא אכיפה חדשה ולא כבישים חדשים , אם ינהג בהתאם לנתון של מצב הדרך , ציות לתמרורים , תנאי מזג האויר ובקצרה , כפי שצריך לנהוג , ולא רק לנהוג ברכב עצמו אלא לנהוג גם ברכב וגם לנהוג בדרך ארץ , מעט ויתור ונימוס אזי תהיה ירידה משמעותית בתאונות ,אז לפני שאתה שולח האשמות לכל עבר אולי נסתכל גם אתה וגם אני בראי ונבדוק מה חלקינו בגרם התאונות המחרידות ואז נראה שאנחנו , דהינו , הגורם האנושי הוא הגורם מספר אחד , ואם לא נשנה את צמינו ,כל מה שהעלת זה גורם שולי מאוד ,

      הגב לתגובה זו

      • אבו יסמין יקר

        נסים גבאי, 08/03/07 09:14

        אין לי שום ויכוח איתך - הרבה מאוד תלוי בנהג... שהרי מי למעשה יושב מאחורי ההגה?
        אבל לא על הנושאים המקצועיים דיברתי - ומה מביא נהגים להיהרג ולהרוג.
        קבעתי עובדות לזעזוע מוחלט של המערכות - כי עשרות שנים לא עשו מאומה בשום נושא - בתחום.
        כדי להתחיל... צריך להוכיח כוונות... להתחיל לחשוב בכיוון... ורק אחרי שיחליטו במימסד שתאונות הדרכים הן פשע (תרתי משמע) מס' 1 בישראל - נתחיל לדבר על מיליון הסעיפים הענייניים שחלקם גם אתה העלית.

        הגב לתגובה זו

      • אבו יסמין אתה צודק ב100%

        מ, 08/03/07 10:58

        די כבר לחפש את מי לפטר ואת מי להאשים זה כ''כ ישראלי וכשהמנהיגים שלנו עושים כך זה מקומם אבל זו הנורמה.
        פלא שאף אחד לא אשם במדינה המתפרקת הזו אבל יש אינספור מאשימים?

        הגב לתגובה זו

  • 23.

    יהירות, זלזול בחוק וחוסר התחשבות. משטרה רדומה ושופטים רחמניים (ל''ת)

    השילוב הקטלני, 08/03/07 07:16

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    להתקין מייד מצלמות בצמתים המרומזרים

    יוש, 08/03/07 07:15

    אילו בכל הצמתים המרומזרים היו מצלמות, נהגים היו נזהרים שלא לעבור ברמזור אדום, גם כאשר אין שוטר בצומת.
    זה היה מקטין דרמטית את מספר תאונות הדרכים בגלל מעבר ברמזור אדום וגם מוסיף כסף לאוצר המדינה.

    הגב לתגובה זו

    • צודק. יש בזה משהו. (ל''ת)

      שי, 08/03/07 07:53

      הגב לתגובה זו

    • מסכים ב- 100% , יש לתת לחברה פרטית להציב מצלמות- להפריט את האכיפה!! (ל''ת)

      אבי, 08/03/07 08:01

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    לא מתקדמים בירוק לפני ש....

    מיקי גולן, 08/03/07 07:10

    ראשונים ברמזור - בירוק, אל תתקדמו לפני שוידתם שהתנועה החוצה עוצרת באדום.
    עוד 3,2 שניות לבדיקה ואתם לא תהיו הבאים בתור.(שאדיוט הרג אותם)
    ושמכוניות מאחוריכם יצפצפו ,

    הגב לתגובה זו

    • אתה מדמיין איזו ''מנת'' צפירות וקללות הם יקבלו ב-2-3 שניות??? (ל''ת)

      תמר, 08/03/07 08:12

      הגב לתגובה זו

    • צודק. במיוחד בירושלים.

      דרור, 08/03/07 08:21

      זה כמו לנהוג בקהיר. כולם עוברים באדום. גם אוטובוסים (לא רק של אגד) הם נוסעים גם כשיש כבר אנשים חוצים במעבר חציה! כי הם חוסמים את הצומת ופשוט רוצים להמשיך כדי לפנות את הצומת. ואיפה המשטרה? רק אלוהים יודע, אבל גם כשיש שוטר בצומת יש בלאגן!

      הגב לתגובה זו

      • איפה המשטרה

        צוטי, 08/03/07 09:50

        מה אתה לא יודע איפה השוטרים הם עומדים ליד המעברי חצייה ואם איזה מסכן עבר בטעות באור אדום דופקים לו קנס טוב אם לא ראית הם בדרך כלל מסתתרים במקום שיש צל

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    כניסה לצומת באור אדום שווה לרצח בכוונה תחילה והעונש צריך להיות

    המטיף, 08/03/07 06:24

    בהתאם.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מחיר החיים בישראל 00 (תרתי משמע) (ל''ת)

    המצליף הלאומי, 08/03/07 06:23

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    לוד,טירה,אום אלפחם,טייבה,קלנסואה זו אוטונומיה .....................

    תתחילו להבין..., 08/03/07 05:55

    אין דין ואין דיין.....

    כדאי שתדעו שבשווקים האלה יש מחיר ליהודים ויש מחיר לערבים.......

    לזה קוראים טרור קר........ובזה הם מומחים בלעדיים......

    הגב לתגובה זו

    • תתחיל אתה להפנים...

      WTF, 08/03/07 13:03

      אתה גזען קטן עם מוח של אפרוח. גם בהתנהגות הברוטלית של הנהגים בישראל אחראים ערבים? מי גידל אותך? מה שצריך זה רישיון להיות הורים ובמידה והיה צריך להוציא כזה רישיון הוריך היו נכשלים (כמו שנכשלו בחינוך שלך ) ואז אתה לא היית וכך לא היינו צריכים לקרוא את תגובתך הגזענית הלוקה בפיגור מתקדם.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    זה שלא עצר באדום הוא מבני הדודים שלנו ??? (ל''ת)

    אלי, 08/03/07 05:47

    הגב לתגובה זו

    • הפעם נראה שלא- כתוב שגר באזור (ל''ת)

      קוראת בתבונה, 08/03/07 12:02

      הגב לתגובה זו

      • תיקון...

        אליעזר בן-יהודה, 08/03/07 12:55

        אולי ''א'' בצרה ו-''ו'' בחולם ולא ''א'' בקמץ ו-''ו'' בשורוק

        הגב לתגובה זו

  • 16.

    You drive and kill, you do jail time!!! (ל''ת)

    EREZ, 08/03/07 05:31

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    הטלויזיה צריכה לשדר רק את זה במשך 48 שעות או יותר

    מית נמש, 08/03/07 05:24

    מה יגרום לאנשים לציית לחוק פשוט כמו לעצור ברמזור אדום?
    אולי שיחוקקו חוק בכנסת - אסור ל אדם להכנס למכוניתו מבלי לומר את תפילת הדרך לפני שהניע=שם מפתח בסוויץ

    ואני אדם חילוני למהדרין!!
    אין כבר כוח לראות ולשמוע על תאונות! רחמו נא אחד על השנייה וההיפך
    תנו לחיות

    הגב לתגובה זו

    • מה שיגרום לאנשים לציית לאור אדום, ראה 22. (ל''ת)

      ישרא, 08/03/07 07:55

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    מדינת ישראל

    srol, 08/03/07 05:20

    מדינת ישראל תתעוררו אתם מאבדים אנשים כמו נמלים תורידו תקציבים למלחמות בתאונות תחמירו בענישה עם לא המצב ידרדר ואז כבר לא יהיה לכם כסך לאוטבוס

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ברוך דיין אמת! (ל''ת)

    כ, 08/03/07 05:05

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    בימינו, גם כשעוברים באור ירוק, כדאי לשים לב שאף משוגע לא עובר באדום

    שפוי נהיגה, 08/03/07 04:43

    לא מספיק להיות צודק, צריך להיות זהיר וחכם.

    הגב לתגובה זו

    • הם נכנסו לצומת פנויה -הפוגע נכנס באדום

      נהג, 08/03/07 12:55

      נכון שלא מומלץ להיכנס לצומת לא פנויה אבל כשאתה בפנים אתה לא יכול להזהר מנהג שחוצה את הצומת מסומם/שיכור ונתקל בך בעוצמה

      הגב לתגובה זו

    • צודק 100%. הדבר נכון גם לגבי הולכי רגל

      לילך, 08/03/07 14:30

      יום אחד אבא שלי התחיל לעבור במעבר חציה באור ירוק, לפני מעבר החצייה עמד רכב באור אדום, רכב שבא אחריו במהירות מטורפת חצה את הצומת באור אדום מלא!!, ורק שניות הפרידו בין אבא שלי לבין פגיעת הרכב שבו נהג המטורף הזה. אז גם הולכי רגל - לתשומת ליבכם. נכון שבמעבר חצייה באור ירוק מגיע לכם לעבור, אבל אתם תמיד תמיד צריכים לקחת בחשבון מטורפים מהסוג שעליו סיפרתי עכשיו.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    המספר עלה ל-6 (ל''ת)

    גיא, 08/03/07 04:38

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    לוד

    יענקלה, 08/03/07 04:16

    מי שלא נמצא כאן זוהי המשטרה כי הערבים נוסעים כאילו המדינה שלהם ותאונות אלו תמיד אבל תמיד ימשיכו

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מתערב על 1000 ש''ח שהנהג האשם בתאונה הוא

    חיים ארד, 08/03/07 03:56

    1) בן מיעוטים
    2) נוהג ללא רישיון וללא ביטוח
    3) נוהג באוטו גנוב
    4) סוחב למעלה מ 30 עבירות

    הגב לתגובה זו

    • חיים- אני מציע שתחכה למסקנות

      חיימית, 08/03/07 08:33

      יש גם מיעוטים יהודים כשרים שנוהגים כמו פושעים על הכביש
      נוהגים ברכב גנוב, סוחבים הרשעות רבות, ובלי רישיון
      אל תעשה הכללות

      הגב לתגובה זו

    • גם בתאונה הקלנית השבוע בנתניה, ערבי ושתי רוסיות באוטו

      M, 08/03/07 08:35

      מה זה קשור אתם שואלים? תבדקו כמה תאונות קטלניות באחוזים עושים הערבים לעומת התאונות הקטלניות באחוזים שעושים היהודים

      הגב לתגובה זו

    • אתה טועה .....זה כנראה נהג שיכור (ל''ת)

      חוקר פרטי, 08/03/07 09:45

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    נו ארדן, מה תעשה? תשלול להם את הרשיון?

    שלמה, 08/03/07 03:29

    אף אחד לא רוצה לעשות תאונה, והן תמשכנה לעולם. כי ככה העולם בנוי.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    לסגור תכבישים!!!!!! (ל''ת)

    מ, 08/03/07 03:28

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    רוצחים!! רוצחים!! רוצחים!!!

    NY, 08/03/07 03:12

    בעצמי ראיתי לפני כחצי שנה רכב נוסע ישר אחרי שחתך את כל הרכבים שעומדים באדום מהמסלול של הפנייה שמאלה.

    היכן חברי הכנסת? מדוע לא מעבירים חוקים נוקשים המחמירים עם הרוצחים על הכביש?
    בחו''ל ישנם חוקים מאוד ברורים על נסיעה
    אלימה (נהיגה אגריסיבית). אתה מהר מאוד מוצא את עצמך מול שופט, מקבל דו''ח שמן, הביטוח שלך עולה לשמיים, ופעם הבאה שתופסים אותך העונש עולה בעוצמה רבה.
    נהג אגריסיבי חייב להיות מואשם בניסיון לרצח!!! מה ההבדל בין להרוג על הכביש, שהנשק הוא הרכב, לבין רצח עם סכין, או אקדח? ההבדל הוא המספר האנשים שאתה לוקח איתך, הוא יותר גבוה שמשתמשים במכונית על מנת להרוג!!!

    כל נהג שמשתולל על הכביש חייב להיות מודע שהוא רוצח שעדיין לא נתפס.

    אבל חברי הכנסת עסוקים באיך לדאוג שהנשיא לא יודח, ואיך מקבלים עוד 300 אלף שקלים לבורקסים, או איך לסחוב עוד כמה קולות לפרימריז בעד שוחד וטובות הנאה.....

    נמאס מהבטלנים שיושבים בכנסת, נמאס שאין בוס למשטרה, נמאס ששילטון החוק נתפס כהמלצה בלבד, נימאס שרוצחים מסתובבים חופשי.

    הגב לתגובה זו

    • אחי, כמה שאתה צודק.

      כול מילה, 08/03/07 08:29

      רק שתדע, בתור אחד שמעורב בתביעות משפטיות מידי פעם (בתחום המקצועי) הגעתי למסקנה די מצערת: במדינת ישראל, פשע זה העסק הכי משתלם שיש!! אין לך מושג כמה כסף זייפנים ורמאים עושים. והעונש? השופט נותן עונש כ''כ מצחיק (קנס של 5,000 ש''ח על גנבה של מיליונים!) שאתה לא מבין אם הוא אדם מבוגר שחי במדינה או איזה חולה נפש מנותק. הלוואי ששופטים היו מחמירים עם עבריינים כמו בארה''ב ושגם בביטוח זה יפגע בהם. אבל אחי, אנחנו יהודים - על מנגנון ההרס העצמי שלנו כבר שמעת?

      הגב לתגובה זו

    • כל מלה בסלע. (ל''ת)

      יערה, 08/03/07 12:12

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    ביה''ח אסף הרופא לא בראשל''צ. זה מקום עצמאי שנקרא צריפין (ל''ת)

    נתי, 08/03/07 03:07

    הגב לתגובה זו

    • זה בתחום השיפוט של עיריית ראשל''צ (ל''ת)

      בוכמן, 08/03/07 09:32

      הגב לתגובה זו

      • אסף הרופא שייך לבאר יעקוב

        באר יעקוב, 08/03/07 12:50

        ולא לראשון לציון אף שרבים חושבים אחרת

        הגב לתגובה זו

    • מכל הכתבה הזאת זה מה שמפריע לך????11

      אחת, 08/03/07 12:11

      כן ראשל''צ, לא ראשל''צ..
      6 אנשים מתו בגלל נהג חסר אחריות, וזה מה שחשוב - איפה זה אסף הרופא.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    נורא

    ארזח בחרדה, 08/03/07 03:03

    זה מה שקורה שצעירים שיכורים נוהגים. יש לשקול העלאת גיל הנהיגה ל 21 וקורסים לנהיגה מונעת בתחילת הדרך

    הגב לתגובה זו

    • הצעתך לא הגיונית

      עמי וסמי, 08/03/07 10:16

      איך אתה יכול לשלוח ילד בן 18 לנהוג בטנק, ילד בן 19 לפקד על מחלקה של 30 איש וילד בן 20 להטיס מטוס קרב ובאותה נשימה להגיד להם שלא ינהגו עד גיל 21 כי הם לא בוגרים?
      צריך להחמיר מאד בעונשים על עברות קשות כמו נהיגה בשכרות, מעבר ברמזור אדום וחציית קו הפרדה וכו' גם אם לא נגרמה תאונה. למשל החרמת אוטו לחודשים וקנס גבוה מאד בפעם הראשונה , שלילה לצמיתות וקנס עצום בפעם השנייה ופעם השלישית מאסר בפועל למספר שנים. רק כך הפושעים יבינו

      הגב לתגובה זו

      • מסכים לחלוטין !

        עמיר, 08/03/07 10:49

        מי שאשם זאת הרשות השופטת !
        הם מתנהגים עם הפושעים האלה
        ( וגם - לצערי - גם עם פושעים אחרים ) בכפפות של משי.
        מי אחראי על הרשות השופטת אם לא ממשלת ישראל !

        הגב לתגובה זו

      • זה נכון. (ל''ת)

        א, 08/03/07 10:49

        הגב לתגובה זו

      • לא נכון

        רון, 08/03/07 11:58

        א) אתה מניח שלהגיד לילד בין 18 לנהוג בטנק זה הגיוני, אז הנה כבר טעית.
        ב) בזמן שהילד בן 18 נוסע בטנק יושבים לו על הראש מפקד/ממ/מפ/מגד וכל האימא של כולם.

        אם לכל נהג פז'ו 306 היה מפקד נסיעה, מפקד מחלקה ומפקד פלוגה אז הוא לא היה נכנס לאוטו שתוי. להלעות את הגיל זה לא עונש ראוי לא בגלל הטיעון הנורא שלך, אלא בגלל שילדים ימצאו דרך לסוע בכל זאת. מה שכן, תרבות של נימוס וקידוש חיי אדם זה עוד חסר פה.

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    זה לא ייגמר? תפסיקו כבר לנסוע כמו חיות. (ל''ת)

    למה לחצות באדום, 08/03/07 03:00

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מה אני ? אני רק בנאדם ....

    ליאור, 08/03/07 02:51

    אני חי וגם מת כמו כולם .....

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    כל הכבוד לאחינו הדתיים העושים עבודת קודש (ל''ת)

    מגיע מילה טובה, 08/03/07 02:48

    הגב לתגובה זו

    • אמת

      יורם, 08/03/07 11:09

      צוקד מאוד

      הגב לתגובה זו

    • מסכים,כל הכבוד לזק''א.לדעתי יש להתרכז בעיקר למניע תאונות הדרכים.פחות

      בקנסות מיותרים., 08/03/07 13:41

      ראוי לבדוק טוב,טוב,טוב את הנסיבות לתאונות הדרכים.
      לא רק גביית קנסות שמעשירות ת'קופה על מהירות + עוד שטויות בכגון אלו.
      לדוגמא : הפרסום המזהיר מפני אי מתן זכות קדימה להולכי רגל במעבר חצייה :
      בהרבה מקומות מעברי החצייה הינן בסמוך לפנייה/צומת שאינה מרומזרת, יוצא איפה שאם נניח נהג פונה שמאלה בצומת לפתע הולכ/ת רגל חוצה במעבר החצייה וכשהנהג מבחין הוא באמצע נתיב נסיעה של הממול( באמצע הצומת ?!) מה עליו לעשות ?!אם ימשיך עלול לדרוס את הולכ/ת הרגל אם יעצור עלול לגרום לתאונה של הרכב שבא ממול ?!
      לכן הצעתי : שיש להרחיק את מעברי החצייה , ע''מ שלא יהיו קרובים לצומת.
      עוד דוגמא שהייתי עד ראייה לה היום ב-ב''ש:
      בצומת מרומזרת בין הקניון שליד התחנה המרכזית לבין הדואר שם, אין שילוט האוסר פרסה (גם אם ישנה תקנה חדשה מ-01/01/2007 לשילוט שרק אם יש שילוט שמתיר פרסה אז מותר) במקום, לרכב הבא מצומת הכביש הראשי , כך שאם הרכב עושה פרסה אזי להולכי הרגל יש רמזור ירוק וחלילה עלול לדרוס.
      לכן הצעתי : שעל אף התקנה החדשה, יש לשים שלט האוסר פרסה במקום שאסור, זה אינו גורע.
      אז רבותיי מקבלי ההחלטות שנוגעות לחיי כולנו , יש דיי קנסות/ואגרות למיניהם תעזבו את המהירות וכיו''ב ותתרכזו בעיקר.
      שבת שלום וזה''ב (זהירות בדרכיםם) לכולם.

      הגב לתגובה זו

    • מסכים,כל הכבוד לזק''א.נסיעה ברמזור אדום היא= ו#מקבילה לרצח,ממש.

      אזרח .להתרכז, 08/03/07 14:48

      ראוי לבדוק טוב,טוב,טוב את הנסיבות לתאונות הדרכים.
      לא רק גביית קנסות שמעשירות ת'קופה על מהירות + עוד שטויות בכגון אלו.
      לדוגמא : הפרסום המזהיר מפני אי מתן זכות קדימה להולכי רגל במעבר חצייה :
      בהרבה מקומות מעברי החצייה הינן בסמוך לפנייה/צומת שאינה מרומזרת, יוצא איפה שאם נניח נהג פונה שמאלה בצומת לפתע הולכ/ת רגל חוצה במעבר החצייה וכשהנהג מבחין הוא באמצע נתיב נסיעה של הממול( באמצע הצומת ?!) מה עליו לעשות ?!אם ימשיך עלול לדרוס את הולכ/ת הרגל אם יעצור עלול לגרום לתאונה של הרכב שבא ממול ?!
      לכן הצעתי : שיש להרחיק את מעברי החצייה , ע''מ שלא יהיו קרובים לצומת.
      עוד דוגמא שהייתי עד ראייה לה היום ב-ב''ש:
      בצומת מרומזרת בין הקניון שליד התחנה המרכזית לבין הדואר שם, אין שילוט האוסר פרסה (גם אם ישנה תקנה חדשה מ-01/01/2007 לשילוט שרק אם יש שילוט שמתיר פרסה אז מותר) במקום, לרכב הבא מצומת הכביש הראשי , כך שאם הרכב עושה פרסה אזי להולכי הרגל יש רמזור ירוק וחלילה עלול לדרוס.
      לכן הצעתי : שעל אף התקנה החדשה, יש לשים שלט האוסר פרסה במקום שאסור, זה אינו גורע.
      אז רבותיי מקבלי ההחלטות שנוגעות לחיי כולנו , יש דיי קנסות/ואגרות למיניהם תעזבו את המהירות וכיו''ב ותתרכזו בעיקר.
      שבת שלום וזה''ב (זהירות בדרכיםם) לכולם.

      הגב לתגובה זו