• 101.

    איך קוראים לנחש הזה?? אהה כן. ב י ב י ל ו ף (ל''ת)

    רק לא ביבי., 08/03/07 15:38

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    לא הצבעתי כבר בכמה מערכות בחירות בשנים האחרונות אבל!!!

    הקול הצף., 08/03/07 12:44

    אבל הפעם ב''ה אני אלך לבחור ועוד איך. ואני אצביע לכל גורם שיהיה אלטרנטיבה לביבי. וזה למרות שאני לא אביע את דעותי שלי כי אני קול צף. ביבי והליכוד הם הסכנה הגדולה למדינה . והביבי הזה נושף ונושף והאספסוף מתלהם סביבו. אני סבור שרבים חושבים כמוני. ואת זה אני שומע בכל מקום.

    הגב לתגובה זו

    • ידידי הקול הצף! גם אני וחברי הרבים קולות צפים!!

      האזרח המתעורר, 08/03/07 15:36

      וזה הסיבה שבגלל הביבי הזה חייבים ללכת להצביע למועמד המוביל ולא משנה מאיזו מפלגה . העיקר לא לליכוד ועל אחת כמה לא ולא לביבי..

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    ביבי והליכוד אנרכיה! סוף המדינה, הערבים מצביעים לביבי הרס המדינה\1 (ל''ת)

    סוף הדרך, 07/03/07 23:32

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    היש בנמצא''?

    אליס, 07/03/07 23:19

    ... אישיות אמיתית שתאכל להנהיג את העם האומלל הזה?. לא ביבי, לא אנו לא רוצים ב''שידור חוזר'' שהיה איום ונורא מבחינת המדינה ואזרחיה. לא נשכח איך ההסתות והסיכסוכים שעשית לחבריך ולנו.לא נשכח את מרכז הליכוד ואת השחיתות שמבעבעת במדינה עד ''עצם היום הזה''. לא נשכח את העוני הגואה במדינה ''בזכותך'', ובגללו גם רמת הפשיעה הגבוהה.הדמגוגיה הזולה שלך היא ''אופיום להמונים''.., המה גם שחבריך למפלגה, ממש לא מי יודע מה בלשון המעטה, וגם להיזכר בדברי אביך שאמר עליך, שאתה לא מתאים להיות רוה''מ, ואתה יודע ש''בקול אבא צריך לשמוע..אז לא הבנו, השמצת את ''קדימה'', ועכשו המושמצים חוזרים לליכוד?.

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    רישמו לפניכם עמי איילון. הוא ראש הממשלה הבא!!!

    רועי אבולעפיה, 07/03/07 22:00

    נחייה ונראה!!!

    הגב לתגובה זו

    • הצחקתניהוהיהוהווהוך

      מה יש, 07/03/07 22:21

      אם אתה באמת מחפש תעסוקה למיסכן, סדר לו משהו שהוא מסוגל לעשות, כמו מנכ''ל שק''ם או מפעל הפייס.

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    מדינת ישראל במצב קשה

    בדרך לתהום, 07/03/07 21:51

    אם זהו ההיצע שיש לנו: אולמרט, ביבי, ברק או עמי איילון שיכולים לבוא בחשבון כראשי ממשלה לעתיד, אז אנחנו בצרות צרורות.

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    קרוק,מה קרה,שכל האנשים נשמעים כמו יגאל כהן מרחובות? (ל''ת)

    עובר אורח, 07/03/07 21:15

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    ולשכירי המגיבים מטעם אולמרט נא לעיין בסקר של ערוץ 10

    טיק וטק, 07/03/07 20:53

    אולמרט איבד את אמון הציבור
    לפי הסקר בערוץ 10 היום
    נתניהו מוביל בגדול
    ל-ב ר י א ו ת מדינת ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    מיליון ילדים רעבים צועקים ''ביבי הביתה!''

    חושם, 07/03/07 20:22

    די לדמגוגיה הביבית!

    הגב לתגובה זו

    • שיבואו בטענות לרעיונות הקומוניסטים שמנעו פיתוח כלכלי של מדינת ישראל

      מתי תלמדו, 07/03/07 20:28

      ועודדו את המדינה הזאת ללכת אחורה לכיוון כל מיני קומוניסטים כמו שלי יחימוביץ ופרץ.

      מליוני ילדים רעבים גם בגוש הקומוניסטי לשעבר והם לפחות מנסים ללכת קדימה ולהפוך את השוק שלהם לשוק פתוח, תחרותי ומשוכלל.

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    מבחינת נתניהו אם אתה מיליונר אתה נחשב

    אלי, 07/03/07 20:20

    ואם אתה עני, אתה לא נחשב.

    איך אמר נתניהו?

    לא מספיק לך 3000 שקל? אז תמצא עוד עבודה... ועוד עבודה...
    ועוד עבודה...
    ועוד עבודה...
    ועוד עבודה...
    ועוד עבודה...
    ועוד עבודה...
    ועוד עבודה...
    ועוד עבודה...
    ועוד עבודה...
    ועוד עבודה...
    ועוד עבודה...
    ועוד עבודה...
    ועוד עבודה...
    ועוד עבודה...
    ועוד עבודה...
    ועוד עבודה...
    ועוד עבודה...
    ועוד עבודה...
    ועוד עבודה...
    ועוד עבודה...
    ועוד עבודה...
    ועוד עבודה...
    ועוד עבודה...

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    מי יחזור לליכוד?

    אלון, 07/03/07 20:15

    הליכוד שהעמיק את הפערים החברתיים לרמה חסרת תקדים? ביבי, אתה חי בסרט מפונטז!!!

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    בדקתי ומצאתי תחליף לאולמרט

    הילה, 07/03/07 20:12

    וקוראים לו אהוד, אהוד אולמרט. אני מאד מצטערת, אבל אף אחד לא מתקרב לרמתו.

    וביבי? מי זה ביבי??? אני לא מכירה אחד כזה!

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    מצטער. נתניהו בסה''כ אופורטוניסט.

    ישראל, 07/03/07 20:02

    כמו שכתבו כאן רבים, נתניהו איכזב קשות. עכשיו הוא רק מחכה בשקט עד שאולמרט יגמור את עצמו, ואז אוטוטו, ביבי מגיע.
    אבל מה יש לו להציע למדינה מפוררת ומפולגת שאבדה את דרכה ונותנת לשמאלנים הזויים לדרדר אותה אל עברי פי-פחת? שכחנו כבר את התנהלותו הקודמת? הבנאדם לא הסתדר עם אף אחד. חשב שהוא יודע הכל. וגם זגזג במדיניותו. שכחנו כבר את התנהלותו בהתנתקות?
    מדינת ישראל צריכה מנהיג אמיץ ללא חת. אדם, שדבר ראשון, יודע במה הוא מאמין וגם יודע איך לעמוד תחת לחצים כבדים בלי לוותר על מה שהוא מאמין. אדם, שיודע לעבוד עם צוות ולחלק את העבודה לאנשים מתאימים ולוודא שהעבודה נעשית על הצד הטוב ביותר. אדם שלא מושפע משחיתות ולא נתון להשפעת השחיתות שפשתה בכל חלקה טובה במדינה שלנו.
    האם נתניהו עומד בקריטוריונים הללו? לצערי, מנסיון העבר הלא רחוק התשובה היא שלילית.
    האם יש אדם כזה במערכת הפוליטית הנוכחית? לפי מה שאני רואה, אין.
    ואנחנו עומדים כעת באחת מהתקופות הקשות ביותר של מדינת ישראל ושל עם ישראל. וככה אנחנו מוצאים את עצמינו כצאן ללא רועה...

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    טיפ לביבי - אם אתה באמת רוצה בהרס קדימה אז עדיף לך לשבת בשקט

    אייל, 07/03/07 19:51

    תסמוך על אולמרט ושו''ת שהם עושים את זה לעצמם יותר טוב מכל מפלגה באופוזיציה.

    וכל המוסיף גורע מההרס העצמי שלהם.

    אגב , ביבי , צר לי לאכזב אותך , אבל ההבדל היחידי שקיים בינך לבין אולמרט הוא שהוא משקר את קברניטי שלטון החוק ושאתה משקר את העם עם סיפורי אגדות היסטוריים
    שאין להם כל קשר למציאות.

    פרט לעניין הטכני של שני סגנונות השקרים השונים , אין שום הבדל בינכם.



    הגב לתגובה זו

    • הכפשה זדונית. נתניהו מעולם לא שיקר לעם. קדימה והעבודה משקרים וגונבי

      גבריאל, 07/03/07 20:22

      קדימה והעבודה עושים זאת יום יום.
      נתניהו תמיד אמר את האמת גם כשהיא לא היתה נעימה וגם כשזה עלה לו במחיר אישי. וכל הנסיונות העלובים של המושחתים להפיל אותו בפח לא יעבדו יותר. פעם אחת הספיקה לנו. העם התעורר והוא דורש את נתניהו.

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    בני בגין! אם אצטרך להאמין לטיבי או לביבי אין לי שום סיבה להאמין לשנ

    בנצי א, 07/03/07 19:47

    ויצחק שמיר על ביבי:
    האיש הזה נתניהו מלאך חבלה.
    ואמנון ליפקין שחק:
    נתניהו מסוכן למדינה.
    ואריק שרון:
    מעולם לא שמעתי מנתניהו מילה אחת של אמת.
    ולכן ליצור הזה קוראים לו ביביבלוף...

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    נתניהו אל תחזיר הם רק יהרסו את המפלגה (ל''ת)

    מוטי, 07/03/07 18:55

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    זעקת העניים על מצפונך ביבי...חזור לאמריקה (ל''ת)

    גבריאלה, 07/03/07 18:45

    הגב לתגובה זו

    • זעקת העניים על מצפון המושחתים שגורמים קטסטרופות שביבי אח''כ מתקן

      אורי מוסקוביץ', 07/03/07 20:28

      ושוב נתניהו צריך לתקן את הפשעים, הגניבות, השחיתות וההפקרות הבטחונית של המושחתים מקדימה (שלפני כן הרסו את הליכוד ושוב ביבי מתקן) והעבודה. אולי הגיע הזמן שנקדים תרופה למכה וניתן לו לעבוד בלי שיצטרך לתקן משהו, רק לקדם, לפתח ולהביא לשגשוגנו כולנו?

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    ביבי אני מעדיף את אחמד...כן טיבי

    גדי חי, 07/03/07 18:43

    תחזור לאמריקה

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    למען אלו שנשארו בליכוד, אל תחזירו את הנוטשים. (ל''ת)

    אשר, 07/03/07 18:41

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    הביביבלוף הזה הוא פגע רע ונזק מהלך וסכנה למדינה.. (ל''ת)

    שקרניהו הבלופר, 07/03/07 18:34

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    לפי המדיה,על הפשלות של אולמרט!

    יהודי ביבי טוב, 07/03/07 18:31

    אין מה להיתפלא,שהרבה ליכודניקים,
    יחזרו,למיפלגת האם!
    ביבי ניבחר בזמנו.וברפורמות היה טוב.אך יש את האימרה:תלוי את מי שואלים!אולמרט,שט על הגל של שרון,שחטף אותו מנתניהו.ואם ברק,מועמד,לחזור,גם,מה יפלא,ויהיה יותר טוב,אני,מעריך כיהודי מהרחוב ,הפשוט,שיש לנתניהו,כל הסיכוים, להיות ראש ממשלה,

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    למען שלום הליכוד, אין להחזיר את הבוגדים לליכוד.

    שאולי ס, 07/03/07 18:20

    מי שחיפש בית אחר, ונהר אחר מר שרון, שהוליך את העם שולל עם ההיתנתקות. והבטחות הסרק שלו,
    לבטחוננו. אלה שהפכו עורם, ואת
    דעותיהם, מימין לשמאל. לא רצויים בליכוד. חד וחלק.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    כולם נאפולאון? אוו...כולם ביבי!

    ולדימיר, 07/03/07 18:20

    איזה מזל לכדור הארץ יש?
    ירח כסוף אחד מסביבינו-בלי להתביש
    אבל סביב אולמרט יש ברק ,ביבי...
    ושניהם ציפורים בלי מעוף...קיווי

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    שימו לב לתגובות ההיסטריות והגסות של ''יועצי'' אולמרט לכל דבר (ל''ת)

    פאניקה, 07/03/07 18:18

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    חייבים להחליף את אולמרט בנתניהו

    הצופה, 07/03/07 18:17

    מנהיג מעולה שהוכיח את עצמו הן כמדינאי שניבא את עתיד הפונדימנטליזם הן כראש ממשלה - יתנו יקבלו ובזמנו היה הכי פחות טרור והן כשר האוצר שהביא לפריחת המשק עם כל הרפורמות שהתניע!

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    מר אולמארט, אם להאמין למישהו מבין שניכם,

    pini, 07/03/07 18:03

    אז כמובן שבמר נתניהו. אין לו מה לשקר, כדי לנצח אותך בבחירות.
    העם שבע ממך, עד בחילה. ממשלתך היא ממשלת התוהו ובוהו, השחיתות, והמלחמות בינכם, שטרם ראינו.
    ואם יש לומר שיד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה, זה בדיוק לממשלת הצללים שלך.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    פניה לביבי

    momo, 07/03/07 18:00

    א. אנא ממך, אשאר את פורשי הליכוד במקומם. טוב לא יצמח מהם
    ב. גם מרכז הליכוד הישן שישאר בבית

    הגב לתגובה זו

    • פניה לביבי.

      אזרח הארץ, 07/03/07 18:16

      אנה ממך עשה טובה לעם ישראל השרויים בצרות והכי טוב שתעשה זה שתעוף לנו מהעניים.
      ויפה שעה אחת קודם !!!!

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    עכברים שנמלטו מספינת הליכוד השוקעת

    דודי, 07/03/07 17:57

    נמלטים שוב מספינת קדימה השוקעת
    חזרה לסירת הליכוד המקרטעת,העיקר שיהיה כסא ולא חשובה האידאולוגיה,גם מרץ באה בחשבון העיקר הכסא

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    את מי אסור להחזיר לליכוד (תקראו)

    ניר, 07/03/07 17:53

    1) שאול מופז- האיש אשר יום לפני שערק ל''קדימה'', הכריז במסיבת עיתונאים, כי הליכוד הוא בית ובית לא עוזבים...
    הפחדן השפל, אשר נכנס למסיבת עיתונאים, דרך החלון, מכיוון שפחד לספוג את קיתונות הבוז.
    קשה להאמין שאדם כל כך לא אמין וחסר חוט שדרה, היה רמטכ''ל.
    צחוק הגורל הוא שסיים כשר תחבורה.
    2) רוחמה אברהם- מוכרת הנקניקיות ממרכז הליכוד.
    נעל הבית הבלונדינית, אשר אחראית למשפט הגאוני בטמטומו, בהקשר להסרת חסינותו של ''הגאון'' יחיאל חזן : ''מקיזים את דמו. על סמך מה, על סמך ראיה?''
    3) רוני בראון (בלון)- הרוטוויילר של אולמרט.
    היועץ המשפטי לממשלה במשך 3 ימים רצופים!!!
    האיש אשר נכנס לכנסת בזכות נתניהו ומאז לא מפסיק להכפיש אותו, תחת'' כל מקרופון רענן''.
    בראון, היה וישאר איש גס רוח וצרחן.
    מקומו הוא בבתי הקזינו (האהובים עליו) ולא בכנסת
    4) צחי הנגבי- האיש אשר ''זיגזג'' מארץ ישראל השלמה, לארץ ישראל החרבה.
    חבל להוסיף מילים על אישיותו...
    5) ציפי לבני- התקווה הנשית לראשות ממשלה (על מה ולמה?)
    האישה אשר מייצגת את ההסברה של מדינת ישראל ואמרה ''פיגוע נגד חיילים הוא מאבק לגיטימי יותר מרצח אזרחים, תינוקות ונשים...''
    מי שבדבריו נותן לגיטימציה לפגוע בחיילינו, אינו ראוי לייצג לא אותי ובודאי לא אף אזרח במדינת ישראל.
    כמובן בל נשכח את רונית תירוש,אשר לא ידעה כלל מהו המצע של ''קדימה'' אך קפצה על העגלה.
    יואל חסון, המלוקק והמלקק, אשר לשונו תחובה עמוק ב... של אולמרט, בתקווה שיקבל ג'וב כלשהו.
    צר לי יואל, יו''ר צעירי הליכוד, זה המקסימום שהגעת אליו, כל תפקיד מעבר לזה, אינו הולם את אישיותך!

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע!ישר כח!להפיץ את השמות!!! (ל''ת)

      אוריתי, 07/03/07 18:04

      הגב לתגובה זו

    • צודק צודק צודק. (ל''ת)

      ת'כלס נכון, 07/03/07 18:06

      הגב לתגובה זו

    • גזור ושמור (ל''ת)

      הבחירות בפתח, 07/03/07 18:21

      הגב לתגובה זו

    • יפה דיברת! רק שים לב, יחיאל חזן מכונה ''המוח'' ולא ''הגאון'' (ל''ת)

      אלוף במיל, 07/03/07 18:37

      הגב לתגובה זו

    • מבריק!!

      יוליה, 07/03/07 22:08

      איזה כושר-חדירה,דיוק,לקוניות - פשוט :מעולה!!! תענוג לקרוא.קלעת בול.

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    אני מקווה שיש לח''כים בקדימה את

    האומץ להדיח את, 07/03/07 17:51

    מאוחר משאר מעולם לא. הנזקים שהאיש הזה עושה מדי יום הם פשוט בלתי נתפסים וזה ברור גם לח''כים של קדימה וכעת השאלה היא האם הם יעיזו לעשות את הדבר הנכון ולהדיח את המושחת הזה כמה שיותר מהר.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    ביבי צודק!קדימה מלכתחילה היתה בלוף.עכשיו כל הפושעים מצאו את עצמם

    צחי בוא הביתה, 07/03/07 17:51

    בלי בית.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    נתניהו לשילטון בחמש דקות

    ארז, 07/03/07 17:50

    כבר לא מפתיע לקרוא את כל שמות התואר השליליים לנתניהו שמתחרזים עם שמו. חבל לענות לכל אלה המתמחים בסיסמאות כי ממילא הם לא יכולים לחשוב לבד וצריך את ערוץ 2 שיחשוב בשבילם...

    אז איך עושים מהפך בחמש דקות?
    מבקשים מקירשנבאום לדבר על מרכז הליכוד, על כך שיש מעל מאה אלף חברים ועל כך שהמרכז איבד את כוחו ואי אפשר לעשות דילים כמו פעם. הוא ידבר על כך שרוב ה''בררה'' עברה לקדימה והליכוד הוא היום אחת המפלגות הנקיות בישראל. הוא יזכיר שבניגוד לראשי מפלגות אחרים שמאחוריהם זנם ארוך של פרשיות (וגם ענן סמיך של חשדות) - כל מה שהיה להגיד על נתניהו זה שהיה לו איזה סיכסוך עם המוביל ואישתו פיטרה את המטפלת. כמובן שקירשנבאום ינצל את ההזדמנות להכות על חטא ולהתנצל על כך שהעיתונות רדפה אחרי נתניהו מתוך מגמה להעלות את מפלגות השמאל ולחסום בפני הליכוד את הדרך לשילטון. הוא יתנצל שהעיתונאים הצליחו מעל למשוער והרבה התנחלויות פונו וישראל עומדת להמחק מעל המפה בגלל שבמקום התנחלויות יש לנו חמאסלנד לנד בדרום וחיזבאללהלנד בצפון...

    זהו. חמש דקות וכל המשמיצים והמקללים שמעלי יתחילו לדבר על נתניהו המשיח שהוא התיקווה האחרונה שלנו...

    מצטער שלא שיכנעתי אף אחד - אז תמשיכו במקהלה: נתניהו, שקרניהו, וכו' וכו'

    הגב לתגובה זו

    • ההונאה הגדולה

      ארז, 07/03/07 18:12

      באתר המתחרה השמאל שולט בתגובות. ההשמצות נגד נתניהו מהוות את הרוב. למה? בגלל שמסננים את מרבית התגובות בעד נתניהו !!!!!
      שלחתי חמש תגובות ובאחרונה הורדתי את הרמה ורק היא התפרסמה. מה שהם עושים זה יצירת חדשות במקום דיווח על מה שקורה. זה לא עיתונאות. זה התערבות בוטה בארועים. בושה ל-YNET

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    הליכוד = אוסף עסקנים מושחתים שהרסו (ויהרסו) את המדינה. (ל''ת)

    מרכז הליכוד, 07/03/07 17:48

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    ביבי - האיש שעל שמו רשומים 860 אלף ילדים

    דפנה, עו''ס, 07/03/07 17:47

    עניים הרעבים לפת לחם.

    הגב לתגובה זו

    • לדפנה-68 אם לא ביבי אז היו רשומים

      אפי, 07/03/07 18:08

      על שם ממשלות ישראל 3 מיליון ילדים רעבים ועוד 2 מיליון מבוגרים מזי רעב, וגם מדינת ישראל היתה הופכת לארגנטינה. וחוץ מזה הרי בגלל ביבי הצבעת לפרץ או לקדימה ואם היד על הלב מה את והילדים קיבלו ??? ותשתדלי לענות לעצמך פעם אחת ולשם שינוי באמת לאמיתה. לא התכוונתי לשכנע אותך משום שאת ושכמותך תמשיכו
      ל''שקם'' את המדינה מנזקי ביבי אז לכי לך למשקמים הנודעים והחברתיים כאולמרט פרץ ושות' ואל תשכחי ללמוד ספרדית או פורטוגזית אין ספק שזה יסייע לך

      הגב לתגובה זו

      • אפי, תסריטי אימה שהרצתם לא עובדים על אף אחד.

        סער קטלן, 07/03/07 18:38

        העובדות מדברות ולא הדיבורים הבנת את זה ברוך? תגיד לברוך שלא כל העם חולה במחלת השכחה(כנראה שגם אתה)!

        הגב לתגובה זו

        • 860 אלף ילדים עניים רשומים על שם הוריהם

          צופיה, 07/03/07 20:45

          שברוב המקרים לא כולם כמובן. הם פרזיטים

          הגב לתגובה זו

    • אני ממש ממש לא תומך ביבי כמו שאפשר לראות בתגובות שלי, אבל...

      יאיר, 07/03/07 18:11

      להאשים את ביבי בעוני אני לא מוכן.
      מי שתרם לתרבות העוני זה המפלגות ה''חברתיות'' שס ואגודת ישראל שבקצבאות שלהם עודדו את החרדים לא לצאת לעבוד ולא להשתלב בחברה.
      אני חושב שביבי היה ראש ממשלה גרוע אבל שר חוץ ושר אוצר טוב.
      אולי ביבי היה צריך לפרוס את תוכניתו לרפורמות לאורך זמן יותר ארוך ולתת לאנשים להתרגל, אבל בגדול - אני מסכים עם כל צעד שעשה כשר אוצר (הלוואי והייתי יכול להגיד אותו הדבר על דרך התנהלותו כראש ממשלה בקדנציה הראשונה. אני מקווה שלמד לקח)

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    לבטל את ויסקונסין-תחילה! (ל''ת)

    רק זו הדרך, 07/03/07 17:46

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    גם אם זה נכון הדבר בילתי אפשרי משפטית. הלא כן

    אבי, 07/03/07 17:43

    הם יוכלו לפרוש מקדימה ולרוץ בסיעה חדשה, כמו שהם עשו כאשר פרשו מקדימה והתמודדו עם מפלגה חדשה-קדימה. אבל הם לא יכולים להצטרף לליכוד,ולהבטיח לעצמם מקום בכנסת.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    ביבי כן , מרכז הליכוד המושחת והמשחית לא

    איש, 07/03/07 17:42

    צריך ביבי ללא מרכז הליכוד שהשחית את חיי המדינה הזאת עד שהפכנו לבושה בעיני העולם , ביבי ומפלגת הליכוד חייבים להתנער להרחיק ולבער את מרכז הליכוד המושחת . כך תשרור רק האידיולוגיה ללא שום מקח וממכר של '' אבחר בך תשריין לי ג''ובים ומכרזים ''

    הגב לתגובה זו

    • מרכז הליכוד נוטרל מכוחו והיום הוא גוף סימלי בלי סמכויות

      אבי שטראוס, 07/03/07 19:30

      הכח עבר לכלל המתפקדים מאה ועשרים אלף איש ואישה. הם קובעים את רדימת חברי הכנסת של הליכוד ואין יותר דילים וקומבינות ושחיתות כמו בתקופת שרון ואולמרט. בנוסף לכך מי שהורשע בפלילים אינו יכול להיות חבר הליכוד כלל. ככה שאם רוצים חברי קדימה להחזיר את המנדט לעם ולתמוך בנתניהו לראשות הממשלה כמו שהעם דורש עכשיו, שיעשו זאת. זה לא מבטיח להם כיסא מטעם הליכוד בכנסת. זה גם נתניהו לא יכול להבטיח להם. רק המתפקדים יקבעו. אדרבה, כל מי שרוצה, שיבוא ויתמודד זו דמוקרטיה. הציבור יקבע. אבל להחזיר את המנדט כדי שהאופוזיציה תפיל כבר את ממשלת הזדון של קדימה? זו מצווה ואין כאן שום מקום לשיקולים של לקבל חזרה או לא לקבל. פיקוח נפש דוחה הכל. ובתור תושב הצפון אני מודיע לך שאנחנו בפיקוח נפש.

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    מעתה בכל טוקבק אימרו ביביבלוף ולא ביבי (ל''ת)

    ביביבלוף, 07/03/07 17:40

    הגב לתגובה זו

    • לפחות תנמק תן סיבה אחת רצינית למה ביביבלוף? (ל''ת)

      ירון, 07/03/07 18:00

      הגב לתגובה זו

      • אז אני אגיד לך. הביבי הזה הוא בלופר במשרה מלאה. ולכן שמו ביביבלוף (ל''ת)

        אזרח הארץ, 07/03/07 18:26

        הגב לתגובה זו

  • 63.

    ביביבלוף ביביבלוף ביביבלוף (ל''ת)

    ביביבלוף, 07/03/07 17:40

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    אולמרט ומרעיו תמיד בסגנון נמוך עד מטומטם. לא יכולים לענות עניינית. (ל''ת)

    אולמרט - הביתה!, 07/03/07 17:35

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    ביבי אל תיקח אותם שישארו בקדימה (ל''ת)

    גד, 07/03/07 17:34

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    גם אני רוצה לשוב לליכוד - אבל בתנאי אחד

    רוני, 07/03/07 17:30

    שביבי יעוף משם. אחרת אני נשאר בקדימה!

    הגב לתגובה זו

    • חחחחח תשאר בקדימה ותסבול , תסבול (ל''ת)

      ליכוד, 07/03/07 18:49

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    פניה לביבי וליכוד:

    יואל, 07/03/07 17:28

    לא לתת להם לחזור בשום אופן!!!
    הם מחפשי כיסאות ואין להם מקום בשום מקום בכנסת! אם תתנו להם לחזור- הם שוב יתסקו בקומבינות שלהם . די!!! נמאס לנו מכל מושחטחם -''קומבינטורים'' !!!

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    לשרי ובכירי קדימה

    מרכז שפוי, 07/03/07 17:27

    דבר אחד אפשר לומר לכם , אתכם מדינה ישראל הגיעה למקום הכי נמוך שהיתה מאז ומעולם עדיף שיהיה עץ במקום אולמרט ושל לדבר על שרי קדימה , עבודה וגמלאים .
    המבוגר המנוסה האחראי היחיד הנמצא היום במערכת הפוליטית זה נתניהו ....
    ואתם תפנימו שנכשלתם אתם הולכים הביתה בלי משכורת על חשבוננו , תפנימו !!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    ביבי אותו ביבי וישראל כץ אותו עסקן כלום לא השתנה בליכוד המושחת!!! (ל''ת)

    הנבונים בורחים!, 07/03/07 17:22

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    לאחד את הליכוד לגוש ימין לוחם

    יצחק, 07/03/07 17:21

    נתניהו לא יספק את הסחורה. הוא עושה עלינו ספין ואנחנו כבר שילמנו בגירוש ובחורבן. ביבי הוא מהשותפים במעשה ובשתיקה לגירוש. צריך להיפרע גם ממנו ולהחזיר את עוזי לנדאו לעמדת השפעה ואולי אפילו לראשות הליכוד

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    הפשפש שרוצה לחזור למעלה....

    מנחם, 07/03/07 17:21

    אחרי שנכשל בגדול וברח אחרי כשלונו אתם עוד מוכנים לשמוע אותו?
    אין לליכוד תקומה איתו.
    העם לא רוצה בכשלונות חוזרים- נסיון במה יש לו? בלהכשל. בלא להחליט.
    הוא יכול להיות מספר שתיים מעולה [שר אוצר למשל]

    הגב לתגובה זו

    • מנחם ידידי , תפנים לאט לאט , נתניהו ראש הממשלה הבא ! (ל''ת)

      ימין שפוי, 07/03/07 17:31

      הגב לתגובה זו

    • אתה נכשלת המדינה נכשלה תראה מה 8 שנים ללא נתניהו

      איתן ראובני, 07/03/07 17:33

      עשו למדינה הזו.
      תראה באיזה כאוס אנחנו נמצאים.
      לא נתניהו נכשל.
      אנחנו בעצמנו נכשלנו והבאנו על עצמנו חרפה ובחרנו אנשים מושחתים וחשוכים להנהיג אותנו אל אבדון. שאת תחילתו כבר חווינו במלחמת לבנון בקיץ האחרון.
      אני כתושב הצפון כבר שילמתי על טעותי בבחירות האחרונות.
      אם לא יהיה שינוי משמעותי ויוחלף השלטון במדינאי היחיד בעל ערך במדינת ישראל הרי הוא נתניהו, לא רק תושבי הצפון והדרום ישלמו את מחיר הטעותץ
      גם אתה תשלם.

      הגב לתגובה זו

    • תגיד בתור דובר העם אתה מקבל שעות נוספות?

      נתניהו תקומה, 07/03/07 17:43

      זה ממש פתטי לקרוא תגובות כאלה שאין בהם לא רעיון ולא סגנון.

      הגב לתגובה זו

    • נתניהו ברח ?.......... אהוד ברח !

      חייל וותיק, 07/03/07 17:53

      פרס ברח לאמריקה בזמן שחבריו הקיזו דמם בפלמ''ח, במלחמת השיחרור.
      אולמרט ברח משרות בקרבי, כשאביו הח''כ אולמרט סניור, סידר לו ג'וב בקריה.
      ציפי היתה סתם פקידונת.
      איציק הצהירה שהיא דתיה ולא שירתה כלל.
      פרץ האפסנאי.

      זאת היא ה''צמרת'' השילטונית, דמיקולו, של מדינת ישראל (בפשיטת רגל)

      הגב לתגובה זו

    • מנחם אתה טועה ומטעה. אם אינך יודע, אל תספר שטויות.

      נחמה ס, 07/03/07 18:48

      נכון כואב לך שאולמארט הולך בקרוב מאד. ושסילבן שלום ישב על הספסל מאחור. אך סוף, סוף העם נוכח לדעת, שמבין כל הפוליטיקאים שלנו, ביבי הוא המורם מהם. בכל תפקיד שהיה אחראי לו, ביצע אותו בשלמות, ומכל הלב. ובמיוחד כראש ממשלה,האישיות שלו מקרינה בטחון. וצעדיו הבונים בכלכלה, מבטיחים עתיד טוב יותר לכל השכבות בעם. כי העשירים יתעשרו, ילמדו לכבד את עובדיהם, ונוהלי השכר והנלווים, ישתפרו מאד. תהיה חלוקה פרופורציונלית בין כל העובדים, ולא מנכ''ל יקבל בחודש מאות אלפי שקלים, והעובדים יעבדו כמעט בחינם.
      תקוותי שביבי יהי ראש הממשלה הבא
      ויחד עם הממשלה החדשה, ישנו חוקי השכר במשק כולו, לטובת העובד.

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    לא פלא! קדימה מתרסקת (ל''ת)

    אסף, 07/03/07 17:20

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    וואלה צודק

    מאש, 07/03/07 17:20

    מי הוליד את קדימה
    יפה הליכ לוך
    והתפוח אמרו לא נופל רחוק
    ןאכן כך !!!!
    תעשו לי טובה
    לא אתכם ולא אותכם
    התנסנו בכם
    היהלום שבכתר (קצב)
    החתים את זהותכם
    רוצים משהו מכובד
    לא רוצים את קן הצרעות

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    הגיע הזמן שביבי יחזור

    מאיר, 07/03/07 17:15

    קשה לקבל את הבוגדים חזרה לליכוד

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    היחיד שישאר מקדימה הוא ''הנשיא''פרס

    אנטוני הופקינס, 07/03/07 17:13

    פרס אלוף ההשרדות.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    נתניהו,היה קשה לאכול אותך כראש ממשלה .שום דבר לא השתנה מאז שב בשקט (ל''ת)

    נחום קלי, 07/03/07 17:10

    הגב לתגובה זו

    • נחום , תפנים ! נתניהו ראש הממשלה הבא !! (ל''ת)

      רוני חדרה, 07/03/07 17:32

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    לא מסכים לקבל חזרה את נוכלי קדימה

    דוד יוספזון, 07/03/07 17:09

    כחבר ליכוד אני מתנגד לקבלה חזרה של עדר הנוכלים שערקו לקדימה וניסו להרוס את הליכוד.
    אסור לקבל חזרה

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    תכנסו לבלוג של ביבי. (ל''ת)

    אוריה, 07/03/07 17:08

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    מי אמר שנתניהו יהיה ראש הליכוד?!

    יוסי ב''ק, 07/03/07 17:07

    צריכים לנסות סוס חדש, ישר, עם דרך ליכוד אמיתית.

    רק פייגלין!

    הגב לתגובה זו

    • אני אמרתי שנתניהו יהיה ראש הליכוד וראש הממשלה, תרשום שאמרתי (ל''ת)

      עוד פעם, 07/03/07 22:22

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    מן הפח אל הפחת

    מוי, 07/03/07 17:07

    מי זה הליכוד
    קצב- ג'קי מצא -שולה זקן וכל הארחי פרחי (מפלגת הג'ובים)
    מי זה קדימה דה זלבה דרק
    אז מה הגליק
    להחליף חר.... בחר....
    אם לא יהיו אנשים ראויים במדינה הזאת אין להצביע עבור מפלגות ששרכו

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אין אמונה בבוגדים ורודפי שררה

    אשר סבג, 07/03/07 17:06

    מר בנימין נתניהו הנכבד, אני אישית לא מאמין שיש מישהו בכנסת המוכשר יותר מימך להנהיג אותנו.
    אעבוד בשבילך בהיתנדבות כי אני מאמין בך וביכולותיך.
    מי יתן ותזכה בצורה גורפת ותוכל לממש את עצמך

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    לאור המצב ,עם ישראל משווע למנהיג אמיתי .

    השפוי מן ההר, 07/03/07 17:03

    המבחן של ביבי למנהיגות יהיה התנערותו וביטולו של מרכז הליכוד המושחת ,שאת פרי באושיו מדינת ישראל עדיין סובלת ממנו , ופרשיות שחיתות רבות שנחקרו ,שנחקרים ושעוד יחקרו הם פרי באושים של מרכז הליכוד ושיטותיו , אין שום מצב שמדינת ישראל תחזור להיות מדינה נאורה ומהוגנת אם לא יבערו את הבואש הזה ששמו מרכז הליכוד על שיטת עבודתו על שיטת התנהגות חבריו והלך מחשבתו , ביבי ללא מרכז הליכוד המושחת והמשחית יכול להיות אלטרנטיבה שלטונית ראויה לישראל .

    הגב לתגובה זו

    • נתניהו כבר ביטל את כוחו של המרכז. אתה לא בעניינים חבוב (ל''ת)

      עונה, 07/03/07 19:35

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    36 צודק ב 100 % אני אתך (ל''ת)

    100, 07/03/07 17:02

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    לאנשי קדימה אין רעיונות יותר חדשים להגיד על ביבי

    אורי, 07/03/07 17:01

    כי אם זה כל מה שהם מוצאים כל הזמן להגיד עליו זאת אומרת שחוץ מתעתועי הזיכרון שלו הכל בסדר אצלו וזה הרבה יותר בסדר מאולמרט שזרק אנשים מבתיהם הפסיק את מקור פרנסתם ולא קיים אחת מכל ההבטחות כל זאת כדי להביא לירי נוסף ומוגבר יותר של קסמים על איזור הדרום ולמלחמה כושלת וירי קטיושות בצפון לעומת זאת נתניהו ותעתועיו הביא שיגשוג כלכלי למדינה עשה הסברה מצויינת בעולם בזמן המלחמה בניגוד לשרת החוץ שזהו תפקידה בזמן היותו ראש ממשלה הציב את עיקרון ההדדיות לערבים מדיניות שהוכיחה את עצמה בכך שירד מספר הפיגועים הוא לא נגרר למלחמות מיותרות ואת מהומות הר הבית (שנגרמו באשמת אולמרט) השתיק תוך מספר ימים אז אני אישית מעדיף ראש ממשלה עם תעתועי זיכרון אבל שמביא תוצאות וקבלות מאשר אחד כזה שמברבר כל הזמן אבל מביא אותנו מדחי אל דחי

    הגב לתגובה זו

    • שיחקת אותה , אתה תותח !!!!! (ל''ת)

      מביט מהצד, 07/03/07 17:34

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    עדיף לבחור באולמרט רק כדי שלא ניפול

    בני, 07/03/07 17:01

    מהפח אל הפחת

    הגב לתגובה זו

    • לאן שאולמרט ורעיו הביאו אותנו אף אחד לא יביא !! (ל''ת)

      דורון, 07/03/07 17:35

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    אולמרט. פוטין, לא פלוטין..

    אפרופו, 07/03/07 16:59

    פלוטין . כך קרא אולמרט לפוטין נשיא רוסיה. זה לא תעתועי זכרון?.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    בשום אופן אין להחזיר

    ליכודניק, 07/03/07 16:59

    את העריקים המושחתים לשורות הליכוד. עד שכל המושחתים האינטרסנטים שטובת המדינה בתחתית סדר העדיפויות שלהם יצאו למקום שחשבו שיהיה להם יותר טוב אין להשיב אותם בשום פנים ואופן. שיהפכו לחלק מן ההיסטוריה החשוכה של התקופה הזאת.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    חזור אלינו

    ביב, 07/03/07 16:51

    הצל אותנו מהטירון שנפל עלינו, איזה טעות עשיתי כאשר הצבעתי לאולמרט. רציתי את רייכמן בחינוך קיבלתי את יולי תמיר השמאלנית קיצונית משלום עכשיו.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    נתניהו ממלכתי גם כשהוא מבקר עניינית את אולמרט וממשלתו. האם אולמרט מ

    אור בקצה המנהרה, 07/03/07 16:50

    האם אולמרט ממלכתי בסגנון הביבים שלו?
    נתניהו שומר כל התקופה הארוכה הזו על ממלכתיות.
    גם הבקורת הזו היא ממלכתית כי זו חובתו להגן על טובת המדינה כשהממשלה אינה עושה כן.
    הוא ממלכתי וענייני לאורך כל הדרך!

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אם פושעי קדימה מקבלים אישור חזרה לליכוד - הליכוד מת מבחינתי!!! (ל''ת)

    לא לקבל זבל!, 07/03/07 16:49

    הגב לתגובה זו

    • מה זה לא לקבל זבל ?

      ???, 07/03/07 17:26

      בליכוד אין שום דבר חוץ מזבל. דרך אגב: לפי הסגנון שלך, אתה ליכודניק ו-70% שלא גמרת צה''ל או היית נהג/טבח/אפסנאי.

      הגב לתגובה זו

      • לאדון ???

        לא לקבל זבל!, 07/03/07 18:05

        אני דווקא יליד קיבוץ, אשכנזי, שרתתי בצהל, למדתי הנדסה, IQ מעל 130, מתמחה במחשבים - רוצה עוד?
        דווקא צריך לציין שאתה מזכיר לי נהג/טבח/אפסנאי

        הגב לתגובה זו

        • נקבל אותם כדי להפיל את הממשלה, זהו פיקוח נפש אח''כ המתפקדים יקבעו מי

          בועז רול, 07/03/07 19:38

          מי יהיה ברשימת הליכוד (ויש לי הרגשה שאלו לא יהיו חברי קדימה לשעבר...)

          הגב לתגובה זו

  • 35.

    yes, today bibi seem to be the best (ל''ת)

    debbi, 07/03/07 16:48

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אין ספק נתניהו ברמה אחת מעל כולם!!! (ל''ת)

    ירון, 07/03/07 16:46

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    בקדימה, כרגיל, לא מגיבים לעניין.

    קול התוף, 07/03/07 16:41

    מתעסקים בתקיפה אישית של נתניהו במקום להתעסק בעיקר: המפלגה שלהם מתפוררת.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    כל עוד נתניהו מוביל בסקרים התקשורת תחפה על כשליו של אולמרט (ל''ת)

    תקשורת+שמאל, 07/03/07 16:39

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    נתניהו העם בישראל ממתין לך!! חזור מהר!!!

    אריה שניפר, 07/03/07 16:34

    נתניהו הגיע הזמן לשלוח את קבלן ההריסות אולמרט ואת ממשלתו המושחתת הביתה ומהר.

    חייבים להחזיר את האור לאחר החושך המוחלט של אולמרט.

    נתניהו כל העם רוצה אותך בחזרה על מנת להחזיר את השפיות והבטחון לישראל.

    רק אוייבי ישראל לא מעונינים בחזרה שלך לראשות הממשלה .

    ולכן נתניהו לליכוד בראשותך עם מינימום 50 מנדטים לפחות בבחירות .

    צריך להפיל את ממשלת הזדון והשחיתות של אולמרט.

    חייבים לשלוח את אולמרט לפח האשפה של ההיסטוריה !!!

    אולמרט יזכר כתאונה קשה בהיסטוריה של מדינת ישראל.

    נתניהו צריך לשקם את ההריסות שמשאיר לנו קבלן ההריסות אולמרט !!

    נתניהו העם כולו איתך חזור מהר!!!

    הגב לתגובה זו

    • רק 50 מנדטים??

      אלעד, 07/03/07 17:05

      כשאתה אומר אויבי ישראל אתה מתכוון גם ל''ידידו הטוב'' של נתניהו, יאסר ערפאת??
      לדעתי לא יהיו לו 50 , יהיו לו 120 .
      איש ישר ודגול, מנהיג אמיץ.
      לכל אורך הדרך התנגד להתנתקות, ואז תמך, ואז התנגד, ואז תמך, ואז התפטר...
      ואז רץ לבחירות וקיבל 12 מנדטים שזה פשוט המון!!!
      אבל הפעם יהיו לו 120 , מנהיג ענק..

      הגב לתגובה זו

      • נתניהו התנגד בחריפות להתנתקות לכל אורך הדרך, רק כדי להציל את הכלכלה

        אליצור, 07/03/07 19:42

        הוא נשאר בממשלה עד שהעביר את התקציב. דרך אגב, מזל שגמר להציל את ישראל מפשיטת רגל ולהעביר תקציב כי אחרת אין סיכוי שישראל היתה שורדת כלכלית את מחדלי המלחמה. שרון הדיקטטור איים לפטר כל שר שיתנגד להתנתקות ורק בגלל זה ונגד טובתו האישית החליט נתניהו להצביע בכנסת כפי שהצביע. כשהגיע הרגע להצביע בממשלה הוא הצביע נגד והתפטר מיידית. לזה ייקרא אחריות ולמרות שידע שיושמץ על ידי מתנגדיו המקיאווליסטים והתככנים הוא דאג לך ולי ולכולנו ועזב רק כשידע שישראל יציבה כלכלית. אז אל תמכרו לי סיפורים כאילו נתניהו היה בעד ההתנתקות. שקר גס וזדוני.

        הגב לתגובה זו

  • 30.

    בנימין נתניהו הציל את הכלכלה נתניהו ישקם את הריסות אולמרט . (ל''ת)

    מדינה בקריסה, 07/03/07 16:33

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    תודה לשרון שהקים את קדימה ולקח את כל המושחתים איתו

    אריק תודה, 07/03/07 16:28

    למפלגה הקורסת

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    גם אתה כבר לא מאמין לביבי אז תאר לך מה איתנו (ל''ת)

    יאיר, 07/03/07 16:28

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מי לקח משהו

    בנצי, 07/03/07 16:25

    ביבי או אתם?
    שכחנו -רק לא ביבי,

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    זה מה שאמרנו כשהקימו את קדימה. בבא היום ''קדימה'' אחורה פנה. (ל''ת)

    מוטי, 07/03/07 16:24

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    שחרר אותנו מהחידלון והחושך של אולמרט

    דוד, 07/03/07 16:23

    לא ראינו אור ולו לרגע ,ממחדל למחדל
    יושבים שר הביטחון או הביזיון.אנחנו צוחקים ,העולם צוחק .וגם הוא צוחק עלינו שאין אנו יכולים לעשות דבר,על ראש הממשלה אם לא יודח הוא ידיח אותנו מהמדינה ,שעל אף כל הלילוך שבה אין מקום יפה יותר ,המדינה הזו היא עדיין חלום בראותי את העולם סביב ,וליהודי הנרדף בכול ארץ נכר אין בית טוב יותר וחם יותר ,מתוך ניסיני בעבר.יש רק בקשה אחת למר נתניהו שישחרר אותנו משני מאולמר ופרץ.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אם נתניהו מחזיר אותם - אני מקווה שהליכוד יספוג מפלה גדולה

    כ, 07/03/07 16:22

    לא מחזירים את אלה שבגדו בדרך וחיפשו את הכיסא

    הגב לתגובה זו

    • ע''פ החוק, הבוגדים לא יוכלו לרוץ לכנסת מטעם הליכוד

      אחד מהעם, 07/03/07 16:36

      בבחירות הקרובות. ח''כים לא יכולים לעבור ממפלגה קיימת למפלגה קיימת.

      כדי לעקוף את הבעיה אולי יקום גוף חדש שיאחד את הליכוד עם מפלגה שתתפלג מקדימה.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    עכשיו שליברמן עבר לשמאל,זה ליכוד או איחוד לאומי

    זו הברירה, 07/03/07 16:22

    שנהם טובים

    הגב לתגובה זו

    • אני קוראת לאיחוד הלאומי ולמפדל ללכת בגוש עם נתניהו

      מור, 07/03/07 19:44

      זו אחריות לאומית, זוהי אהבת ישראל. ויפה שעה אחת קודם. מספיק לפצל את הימין ולהפסיד לשמאל כל פעם מחדש.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    חחח, כשהספינה טובעת

    Avi Ecuador, 07/03/07 16:18

    העכברים עם החוש המיוחד שלהם לטביעת ספינת הטיטאניק שגם אידיוטים מבינים היום שאין לה הצלה, הם הריאשונים שמרגישים שיש לשרוד.
    אז מוכנים לעלות על כל ספינה ובטח על הישנה.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מה לעשות, הבן אדם צודק. כל אזהרה שלו התממשה! בחירות עכשיו!

    פתיש, 07/03/07 16:15

    התקשורת תנסה לשים לו רגליים, אך אני סומך על יצר החיים של העם הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אופורטוניסטים,לתת לעכברים שבורחים מספנית קדימה לטבוע! (ל''ת)

    עכבר העיר, 07/03/07 16:13

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ''הנבחרת הלאומית'' היחידה. כנסו:

    שלמה שרף, 07/03/07 16:10

    זוהי הנבחרת היחידה היום שיכולה להציל את מדינת ישראל מהתרסקות ודאית...זוהי הנבחרת היחידה היום שלכשתיבחר תיקח לא רק את ה'שילטון' אלא גם את ה'שליטה' (וזאת בניגוד למצב עד היום שבו גם אם השמאל לא היה ב'שלטון' - תמיד היתה לו את ה'שליטה'!). קיראו והציעו מועמדים נוספים:

    ראש הממשלה - משה פייגלין: לפי דעתי, מנהיג ברמה בן-גוריונית. חכם, עמוק אבל יחד עם זאת אמיץ, מעשי וישר. האיש היחידי שמציעה היום אלטרנטיבה אמיתית בכל תחומי החיים לשלטון ולחשיבת אוסלו ששלטו במרחב הפוליטי הישראלי ב 13-15 השנים האחרונות. (שאגב, גם ביבי וליברמן שותפים לה).

    נשיא המדינה - פרופ' ישראל רוברט אומן: חתן פרס נובל לכלכלה 2005 ומגדולי המתמטיקאים בתחום תורת המשחקים. בנוסף, אורח חייו ומשפחתו משמשים דוגמא ואות למופת (וזאת בניגוד לראש הממשלה, שהוא ומשפחתו מסמלים אנטי-תיזה מושלם לחלום הציוני)

    שר הביטחון - תא''ל מיל. אפי איתם: צריך שם איזה גולנצ'יק למעלה שיחזיר למערכת הביטחון את הפשטות ובהירות המחשבה וזאת במקום 'המשתבללים' ו''המנצחים בנקודות'' למיניהם וסוגיהם.

    שר האוצר - בנימין נתניהו: הציל את כלכלת ישראל אבל במובן המדיני חייב להיות 'מוכוון' מלמעלה ע''י ראש ממשלה חזק ממנו (אני אישית לא סומך על ביבי בתחום המדיני)

    שר החוץ (כמו כן, אחראי על ההסברה) - ערן שטרנברג: דובר גוש קטיף לשעבר. צעיר, ישר וכריזמתי אשר יגרום להסברה 'תוקפנית' ולא רק 'מתנצלת' על עצם קיומינו כאן. לערן הבנה מעולה של תחום המדיה.

    שר החינוך - רמטכ''ל במיל. משה (בוגי) יעלון: ישר, ערכי וכריזמטי. כל מילה מיותרת לגבי יכולת מנהיגות והובלה של מערכות גדולות.

    שר הרווחה - אלוף מיל. דורון אלמוג: ''אלוף בצבא - אלוף בחיים''. דורון התגלה כאיש עם לב ענק, רגישות לחלשים וביצועיסט לא קטן. האיש יוכל לשמש היטב כאוזן וכפה לאלו שאת תחינותיהם לעזרה בקושי שומעים...

    שר המשטרה - אביגדור ליברמן: ברמה המדינית מסתתר באיש ''אריאל שרון קטן'' (שקרן ומושחת אשר ירוץ על אג'נדה ימנית אבל מיד לאחר בחירתו יבצע מדיניות שמאלנית; אין אני מאמין למילה שיוצאת מפיו בתחום המדיני) אבל...כמו ביבי, יכול להיות איש ביצוע מעולה אם קיימת 'השגחה' ו'פיקוח' מלמעלה של ראש ממשלה חזק וערכי ממנו (...פייגלין).

    שר הבריאות או ההתיישבות - פרופ' אריה אלדד: איש ישר והגון אשר פיו וליבו שווים. יכול לבצע היטב כל אחד מן התפקידים המוצעים.

    שר המדע והטכנולוגיה - ד''ר בנימין זאב בגין: כל מילה מיותרת. איש בעל יושר אישי ואורח חיים משכמם ומעלה. איש אשכולות אשר נמצא בחזית העולמית של חקר רעידות האדמה. גאולוג ובנו של ראש הממשלה המנוח מנחם בגין ז''ל. הוא הבחירה האישית שלי להובלת משרד חשוב זה.

    מנכ''ל משרד ראש-הממשלה או שר המשפטים - מיכאל פואה: מיכאל הוא מנכ''ל חטיבת ''מנהיגות יהודית'' שבליכוד. איש אירגון מעולה, עובד היטב עם פייגלין אשר יש לו את הכישרון לבצע היטב תפקידי אירגון או, לחילופין, את האנרגיה ל'התנגש' אם ''האליטה המשפטית'' על מנת להביא לשינוי אירגוני-ערכי ולפלוראליזם מחשבתי (וזאת בניגוד לשיבוטים ה''אהרון ברקיים'' שנמצאים כיום במערכת זו...)

    עוד הצעות?

    הכותב הוא איש חילוני, קיבוצניק בעברו!

    הגב לתגובה זו

    • באמת הרכב מנצח!!!

      אייל, 07/03/07 16:15

      אמיתי, שורשי - הלוואי

      הגב לתגובה זו

      • בושה לפייגלין יהודי חובש כיפה שתוקף את נתניהו במצב פיקוח נפש כזה (ל''ת)

        איש מאמין, 07/03/07 19:46

        הגב לתגובה זו

    • מקסים אבל בכלל לא ריאלי...לצערי! (ל''ת)

      סים, 07/03/07 16:16

      הגב לתגובה זו

    • אבל תשאר אתם

      בנצי, 07/03/07 16:23

      כי אני בורח

      הגב לתגובה זו

    • מנהיגות יהודית - בוגדים שקראו לסרוב פקודה במלחמת לבנון

      יאיר, 07/03/07 16:24

      מיכאל פועה פרסם על דעת פייגלין כרוז שקורא לסרב פקודה על רקע ההתבטאות האומללה של אולמרט כי המלחמה תקדם את תוכנית ההתכנסות.
      מיכאל פועה ומנהיגות יהודית קראו לסרוב פקודה בזמן מלחמה = בגידה בעם בזמן מלחמה.
      כמו כן , הם עבריינים שמסכנים את בטחון הציבור והמדינה בחסימת כבישים.
      איך הם היו מרגישים אם היו חלילה חוסמים כניסות להתנחלויות לפני כניסת השבת, על מנת לגרום למתנחלים לחלל שבת?

      הגב לתגובה זו

    • בדיחה

      ברמן, 07/03/07 16:25

      פייגלין ? חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

      הגב לתגובה זו

    • באמת שנמאס מהשקר המטופש הזה...

      ג'ק, 07/03/07 16:27

      ''חילוני וקיבוצניק''... תעשה לי טובה...

      הממשלה שאתה מציע כאן אינה ערכית (נתניהו) אינהמבינה את המושג של ''חוק'' (פייגלין) אינ ראויה ( שטרנברג) ואינה מעוניינת (בגין)

      על הכישורים של איתם אין מה להרחיב, כי פשוט אין כאלה, ואביגדור ליברמן לא יהיה כפוף לאף אחד מהמוצעים כאן.

      בקיצור, הגיע הזמן להפסיק להתבכיין, להכיר בכך שהמשיחיזם המטומטם שלך לא יביא אף אחד לשום מקום, בדיוק מאותה סיבה שמרבית האדונים הנדונים לעיל לא השיגו את יעדיהם.

      הגב לתגובה זו

    • להתפקד! להתפקד! להתפקד! (ל''ת)

      ''מנהיגות יהודית, 07/03/07 16:36

      הגב לתגובה זו

      • פייגלין פאשיסט - רק השמאל הנאור הדמוקראטי! (ל''ת)

        אשכנזי נאור, 07/03/07 16:44

        הגב לתגובה זו

    • תרופה מתאימה

      משה'לה, 07/03/07 16:58

      יש לך חלומות מפחידים. אבל, יש תרופות שיקלו עליך את החיים ותוכל להתחבר למציאות.

      הגב לתגובה זו

    • במקום פייגלין צריך להריץ את.... כנסו!!

      יהודה, 07/03/07 17:28

      יעקב עמידרור!!
      פייגלין כבר שרוף.
      אבל הרעיון שלו מדהים!
      כשאני מנסה לפקוד אנשים למנהיגות יהודית ,אנשים אומרים לי שלפייגלין אין סיכוי (ולדעתי זה נכון) כי הוא שרוף.
      משה,אני פונה אליך,
      יישר כח על הרעיון והביצוע אבל כבר רצת מספר פעמים ללא הצלחה,
      והגיע הזמן לתת למישהו אחר להוביל את הרעיון המדהים של מנהיגות יהודית.
      אם זה יקרה בזמן הקרוב יהיה אפשר אפילו להתלבש על הגל הקרוב ולהספיק לפקוד אנשים שיספיקו להצביע לפני הבחירות(צריך 16 חודשים) ובאמת להוביל כאן את המהלך המדהים שלך!

      הגב לתגובה זו

    • דווקא יש

      מרדכי המציע, 07/03/07 18:20

      ראש הממשלה..... אריה.
      שר הבטחון...פיל
      שר החוץ....תרנגולת
      שר האוצר...קרוקודיל
      שר הרווחה.....חמור
      שר הבריאות...שור
      שר המשטרע...נחש
      שר התרבות החינוך והמדע ..סוס
      שר המשפטים... זברה
      שר הדתות.....חסידה
      שר התיירות....טווס
      שר התמ''ת.....גורילה
      נשיא המדינה...שימפנזה
      שר לענייני ירושלים....באבון
      שר התחבורה והתקשורת..אורנגוטן
      השר לפיתוח הגליל והנגב.......שימון
      שר עם תיק...קנגורו.
      יו''ר הכנסת....חזיר.
      נשיא הבג''ץ...צב
      שר בלי תיק.....תיקן, ג'וק.
      כל אחד מתאים לתפקידו בול, הם לא ידחפו את הלשון, לא יאנסו את הפקידות ולא יבקשו רכב צמוד והעיקר, הם יהיו מתואמים ומתוקשרים ביניהם יותר מאשר הממשלה שאתה מציע .

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    רעיון רציני לשינוי המצב: ארוך אבל אנא קיראו. צריך את תגובתכם!!

    עופר, 07/03/07 16:10

    תקופה איומה. שלטון מושחט. נראה כאילו כבר לא נשאר שום דבר נקי, אידיאלי, נטול אינטרסים אישיים. ריקבון של ממש. זה מפחיד כי אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו מצב כזה יותר מדי זמן. המלחמה האחרונה היתה רק רמז קטן למה שיכול לקרות לנו.
    המצב הכללי בציבור הוא ייאוש. חוסר אמון מוחלט.בכל מה שקשור לגופים השולטים בנו. יש תחושה של חוסר אונים. שהם שם למעלה מנצלים את כוחם, יודעים שאין אלטרניטיבות לציבור ולכן מרשים לעצמם להיות חזירים. זה בדיוק כמו הבנקים שמרשים לעצמם לגבות עמלות ללא צדק – כי אין לנו אלטרנטיבה.
    אני שומע הרבה שאנשים אומרים: ''לא להצביע'' או ''פתק לבן''. זוהי גישה מובנת – אבל היא נובעת מייאוש וחוסר אונים. אני בטוח שאם תהיה איזשהי אלטרנטיבה אחרת – כזאת שתביא תקווה, כזאת שמשכנעת, מבוססת – היא תצליח בגדול ותשנה משהו. כי באמת, אם אנחנו ימנים או שמאלנים, בתחום המדיני כבר לא נשארו הרבה הבדלים(בעיקר עכשיו כמעט כולם מסכימים שאין עם מי לדבר בצד השני). מה שנשאר לנו, לכולנו, זה המחנה המשותף הצועק : '' די לשחיטות'' ו ''רוצים מנהיגות''. אם נאחד את כוחותינו – אנחנו יכולים להצליח לשנות פה משהו. אז הנה הרעיון:
    מפלגת מחאה. לא כמו מפלגת הגימלאים שאיכזבה את כולם. מפלגה שמורכבת מאזרחים פשוטים. מפלגה שאין לה שום מצע. לא מדיני ולא כלכלי. מפלגה שתתחייב כי לא יהיה לה שום שר. כי אין לה שום שאיפות פוליטיות. מפלגה שהדבר היחיד בסדר יומה הוא יצירת גוש חוסם שחיטות. כוח מייצג שלנו, העם כנגד המושחטים.
    מפלגה זו היא תחליף לפתק הלבן. היא תחליף לייאוש ולכעס שיש לנו מהחבר'ה המאוסים שיושבים בכנסת.
    כל אחד יכול להיות חבר במפלגה. כמובן, כל חבר ייצטרך לעבור ראיונות אישיים אשר ייבחנו אך ורק את אישיותו הישרה – ולא את קורות החיים שלו.
    תארו לכם שמפלגה כזאת זוכה ב 20 מנדטים. (ויש סיכוי כזה היום לפי מה שאני שומע מכולם). זה ייצור אפקט של זעזוע. זה יראה להם שיש לנו כוח.
    המפלגה תצטרף לקואליצה אך ורק אם היא בטוחה כי הרכב הממשלה הוא ענייני והאנשים ראויים. ללא שיקול פוליטי כלשהו.
    כל קומבינה מסריחה – והמפלגה מאיימת בפרישה. וגם מקיימת!! – כי זה הקטע של המפלגה הזאת – לקיים.
    אני מאוד אשמח לתגובות – אולי נתחיל לגלגל פה משהו?

    הגב לתגובה זו

    • לכל מי שבאמת רוצה שינוי

      דני פרלובסקי, 07/03/07 16:22

      חייבים להתלכד מאחורי נתניהו.
      כל דבר אחר יהיה לשפוך לריק.
      די להפרד ומשול של מקימי הדיקטטורה המושחתת. די למפלגות קטנות וקיקיוניות. רק אדם אחד יכול להוביל אותנו למהלך של רפורמה חברתית, מוסרית, כלכלית ומדינית.
      די לשחיתות זה אומר להעמיד אלטרנטיבה חזקה אל מול השחיתות.
      רק עיוור לא רואה שהיחיד שיכול לעשות זאת הוא נתניהו.
      רק מושחתים מתכחשים לעובדה זאת כי הם מעוניינים לשמר את תרבות השחיתות דרכה הם מתעשרים על חשבוננו.
      תושבי הצפון עוד לא קיבלו פיצוי על ההרס שגרם להם אולמרט ושלטונו המושחת בקיץ האחרון בו ננטשו לנפשם תושבי הצפון למשך 34 יום באין יד ממשלתית מכוונת ודואגת לשלומם ורווחתם.

      הגב לתגובה זו

      • אתה בטוח??

        אלעד, 07/03/07 16:49

        להגיד שנתניהו היחיד שיכול להציל אותנו משחיתות זאת בדיחה עצובה..
        וחוץ מזה, הוא עסוק עכשיו בלכתוב זכרונות על ישיבה בטנק עם ברק ושרון ועל שיחות עם גנדי שהיה שר בממשלתו...
        חוץ מזה, יש עכשיו הצבעה בכנסת על ההתנתקות והוא נורא מזיע ולא בטוח מה להצביע...
        אהה, והוא גם עסוק בלמנות יועץ משפטי בתמורה להצבעה מסוימת...
        וחוץ מזה הוא לוחץ יד עכשיו לידידו ערפאת ושולח מישהו לחסל את משעל בירדן...
        אהה, והוא גם צועק הם מפחדים והשמאל שכחו מה זה להיות יהודים..
        אבל חוץ מכל אלה, הוא נורא מתאים, ממש האיש הנכון..

        הגב לתגובה זו

        • אלעד תקרא תגובה 12. איפה אתה ממקם את עצמך

          דודי ילניק, 07/03/07 17:02

          בין המושחתים או עם הישרים
          אתה מבני החושך? או מבני האור?

          הגב לתגובה זו

          • אני עם הישרים

            אלעד, 07/03/07 17:12

            ואני מסתכל לכל הכיוונים ולא רואה את ביבי...
            אבל אני כן רואה כאן הרבה אנשים טובים עם זיכרון קצר שמתכוונים להצביע לביבי, וזה מפחיד אותי..

            הגב לתגובה זו

            • אלעד פחד משתק את המחשבה הצלולה

              אחד העם, 07/03/07 17:26

              תסתכל שוב והפעם ללא הפילטרים שנשתלו בראשך על ידי תקשורת מגמתית מושחתת ושוטפת מוחות.
              עשה זאת למען עצמך, ילדייך משפחתך.
              תבחן את הדברים באופן ענייני ושקול, לא מתוך פחד אלא מתוך אחריות של בן חורין.אולי תגלה את נתניהו שהסתירו ממך. אולי תגלה משהו אחר ממה שגרמו לך לראות.
              פסיכולוגית ההמונים בשירות אדלרים אברמוביצ'ים עשתה נזק נוראי לעם ישראל.
              זה הזמן להחלים - גם משטיפות מוח של הטעיות.
              בהצלחה במסע אל תוך עצמך אל תוך האמת - כדי שיהיה לאנשים הטובים טוב פה בארצנו

              הגב לתגובה זו

            • תודה על התובנה המעמיקה..

              אלעד, 07/03/07 17:39

              אבל אני מייצר את הדעות שלי לבד ולא נעזר בתקשורת בשביל זה...
              וכשאני רואה את אדון נתניהו תומך בהתנתקות לקראת משאל החברים בליכוד (כשכולם חשבו שזה יעבור) ואז מתנגד לה תחת לחץ המתנחלים ואז שוב מסכים לה בפשרת לבני ואז מאיים שיצביע בכנסת נגד ובסוף נכנס נוטף זיעה ומצביע בעד ואז מתפטר שבוע לפני שהיא מתבצעת בשביל לגזור קופונים פוליטיים אני מבין בדיוק עם מי יש לי עסק..
              וזאת לא התקשורת שהכניסה לנתניהו לפה את כל החזיונות המוזרים שבהם הוא לוקה..
              אתם הרי עוורים בעצמכם, אתם קוראים לאולמרט אתרוג בלי לשים לב שהתקשורת שותה לו את הדם מדי יום בלי רחמים..
              וחוץ מזה, תשאל את עצמך למה תמיד נתניהו פופולרי כשהוא באופוזיציה ושנוא כשהוא מכהן בתפקיד?? אולי בגלל שכשהוא צריך רק לדבר אז נורא קל לו אבל כשוא עומד במבחנים אמיתיים תחת לחץ הוא קורס??
              לנתניהו יש רק אג'נדה אחת אמיתית ושמה הוא בנימין נתניהו, הוא ימכור בדרך לראשות הממשלה את כל מי שצריך בלי לחשוב פעמיים, אבל אין לו מה לדאוג, אתם תמיד שוכחים וחוזרים אליו..

              הגב לתגובה זו

            • מי שמוזן ממנטרות ומסיסמאות זה תומכי ביבי

              יאיר, 07/03/07 17:47

              ביבי הוא לא ראש הממשלה האידאלי. פשוט אין מנהיג אחר לימין והגיע הזמן שהם יודו בזה.
              כמעט כל מה שהמגיב אלעד ציין היה ונברא.
              ביבי באמת הצביע בעד תוכנית ההתנתקות בכנסת, ומייד הוסיף שהוא עשה את זה תוך כדי מתן הסתייגות. ביבי ידע שאין להסתייגויות האלה תוקף חוקי, וכך מצד אחד יצא נקי מצד תומכיו, ומצד שני יכל להמשיך לשבת בממשלה.
              אז בואו לא נדבר על שטיפות מוח, כי מי שחוזר על מנטרת אברמוביץ/אדלר הם תומכי הימין שמגיבים על התגובה הזו.
              תכף תגידו שגם ההתבטאויות הפלגניות של ''השמאל שכח מה זה להיות יהודים'' ו''יש פה שמאלנים בקהל'' לא היו ולא נבראו.
              בואו גם לא נשכח את העובדה שבימי ביבי כמעט כל ראשי הליכוד שקלו לפרוש או פרשו (בני בגין, דן מרידור, רוני מילוא, דוד לוי, ליברמן שהיה המנכ''ל של ביבי, יצחק מורדכי) ושהוא נאלץ להחליף 3 שרי אוצר ושני שרי בטחון (וגם שר הבטחון השני - ארנס, לא האמין לו והתמודד נגדו על ראשות הליכוד).
              אני מקווה שביבי למד ובאמת הפיק לקחים, ולא יהיה ראש ממשלה מפלג כמו שהיה בקדנציה הראשונה שלו.

              הגב לתגובה זו

            • אלעד ללא פילטרים.

              אני, 07/03/07 18:02

              תעיז!!! מה כבר יכול לקרות. בינך לבין עצמך
              תעיז!!!

              הגב לתגובה זו

    • תגובה

      רבקה, 07/03/07 17:20

      אך תדע ולפי מה תדע שאנשים שיכנסו למפלגה - הם אנשים ישרים? את תמנע חלוקי דעות בין חבריה כאשר חברי המפלגה יצתרכו להחליט בנושאים שונים (כלכליים, פוליטיים, ביטחיניים)? יש לך כוונות טובות, אבל לדעתי זה לא יעבוד

      הגב לתגובה זו

      • תגובה לתגובה

        עופר, 07/03/07 17:52

        צריכה להיות שיטה טובה למצוא אנשים ישרים, שמלווה במספר ראיונות ומבחנים, וכמו שאמרתי - כל מה שהם צריכים להיות זה אנשים ישרים ואמינים. ולגבי החלטות וחילוקי דיעות: כל העניין הוא שלמפלגה הזאת אין שום מצע פוליטי. היא לא תשתתף בהצבעות (אלא אם כן בהצבעות אי-אמון על שחיטויות או הצבעות ספציפיות למינויים - במקרים האלה כולם יצביעו פה אחד). זוהי פשוט מפלגה לא פוליטית אלא גוש חוסם שחיטות. המעומדים יהיו מחוייבים לדבוק ברעיון המפלגה ולא לסטות. אני מאמין שזה אפשרי.

        הגב לתגובה זו

    • בינתיים אין מפלגה כזאת, ואם תהיה לא יאמינו לה.

      זאת דעתי, 07/03/07 17:57

      כבר אכלנו מספיק מרורים...סליחה הבטחות. אפקט מדהים דוקא יווצר אם יחרימו את הבחירות . הרי אין בלאו הכי מישהו שלא אכזב בשטח. תארו לכם תוצאות של בחירות כשרק 20% השתתפו בהם.ה''נבחרים'' לא יעיזו להראות את פרצופם כבל עם ועולם. לדעתי רק כך יבינו הפוליטיקאי שהבוחר אינו משרת את האגו שלו.. ההיפך, הנבחר הוא משרת הציבור וינהג בהתאם. כל זה מעל לתקשורת המגדלת ושומרת ללא בושה מטע של אתרוגים..

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    נתניהו המנהיג הטוב ביותר לישראל (ל''ת)

    חיים, 07/03/07 16:09

    הגב לתגובה זו

    • באר נמק והסבר (ל''ת)

      נראה שכנע אותנו, 07/03/07 18:10

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    אם אחד מקדימה חוזר --אני עם ליברמן (ל''ת)

    יצחק, 07/03/07 16:09

    הגב לתגובה זו

    • ליברמן = קדימה = עמיר פרץ

      יאיר, 07/03/07 16:15

      ליברמן תומך בממשלת אולמרט ונותן לה חמצן.
      ליברמן מעדיף למנות יס-מנים כדוגמת שקרינה טרטמן לשרים על פנים אנשים עם נסיון ציבורי (את אהרונוביץ מינה לתפקיד רק כדי לשבור את ציר אהרונוביץ-חסון). לליברמן יש רעיונות הזויים כמו הצטרפות לאיחוד האירופאי (דבר שיאפשר לעשרות אלפי מוסלמים אזרחי אירופה להגיע לישראל ללא בדיקות בטחוניות!) אה, וליברמן גם יחלק את מזרח ירושלים (הרי במזרח ירושלים יש ריכוז מאסיבי של ערבים עם אזרחות ישראלית שאפשר להחזיר אותם בלי בעיה לרשות. למה לתת את אום אל פאחם לרשות ואת מזרח ירושלים לא?)
      ולא, אני לא אוהב את ביבי, ולא אצביע ליכוד בכל מקרה, אבל הוא לפחות היה שר אוצר וחוץ טוב (וליברמן לא עשה כלום כשר, ולא עושה כלום היום)

      הגב לתגובה זו

    • אז תקבל את טרטמן ואת פוטין (ל''ת)

      שגיא, 07/03/07 17:09

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    נכון שהמתנחלים בכיס שלך, העניים לא.

    גיל, 07/03/07 16:08

    ועניים יש , ב''ה , יותר ממתנחלים...

    אחרי שעבדת עליהם בהתנתקות והם כבר תומכים בך , לא אומר שגם הקשישים והעניים שדפקת ישכחו גם.

    פראיירים יש הרבה , אני מקווה שלא מספיק כדי להחזיר לשלטון את מאחז העיניים ,
    ממציא תרבות השקר,
    שלא מפסיק להסתלבט (בחוכמה ובכשרון מדהים) על לא מעט אנשים.


    הגב לתגובה זו

    • גם אני הייתי עני

      מתכנת, 07/03/07 17:57

      נכון שנתניהו דפק את העניים אבל זה כדי להכניס את הפרזיטים למעגל העבודה. היה קשה וב''ה גם אני היסתדרתי - לא במחשבים אבל יש פרנסה. אם אתה מגיב מקצועי של אולמרט/אדלר אז סתם ביזבזתי זמן עליך

      הגב לתגובה זו

    • יש צדק בדברך אבל...הכנסו

      עמנואל, 07/03/07 18:00

      נתניהו הוא הרבה יותר מוכשר מאולמרט ולא מושחת במוהו.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    מקוה שבפרסום הדברים אתה רוצה לומר שלא מקבלים אותם

    שלא תעיזו שוב, 07/03/07 16:07

    אנחנו לא כאן לנוחיותם של ח''כים מזדמנים. לא נצביע אם יתקבלו.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    לא לקלוט אף עריק! אחרת לא אצביע מחל

    לנקות את העורבה, 07/03/07 16:07

    שרון עשה דבר טוב אחד, הוא לקח מליכוד כל השיטריטים, ליבנים, אולמרטים וכד' ממנו! ליכוד מטוהר ומשופר בראשות ביבי יעלה, רק שלא תקלקלו ולא תכניסו טמאה בחזרה לבית!

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    היום יותר מאי פעם

    יואל כץ, 07/03/07 16:07

    מתחלק הציבור לאלה שהולכים בדרכי השחיתות והאופל
    ואלה שהולכים בדרכי האור והיושר.
    רובו של העם עומדים מאחורייך ועם מבקר המדינה אל עתיד שאין בו זכר לתקופת האופל שהשתרשה כאן מאז ימי ברק החבר של העבריין מרק ריץ דרך שרון המושחת וחבריו מרטין שלף ועד אולמרט שרשימת שחיתויותיו תמלא דפים שלמים.

    הגב לתגובה זו

    • להזכיר לך את כל החקירות שביבי היה מעורב בהם?

      יאיר, 07/03/07 17:27

      תכל'ס - בנתיים מבחינת החוק, ביבי ואולמרט זהים.
      גם ביבי נחקר רבות בתקופתו ובסופו של דבר לא יצא מזה כלום, וגם אולמרט בנתיים לא יצא כלום מהחקירות נגדו.
      למה לא יכול להיות ראש ממשלה שלא ביקר פעם אחת בתחנת משטרה בימי חייו? (למעט כשהיה ילד ואולי ביקר בה במהלך סיור מטעם בית ספר)

      הגב לתגובה זו

      • עלילת שווא תוכיח ותביא סימוכין לחקירות המדומות שלך

        חי זוננפלד, 07/03/07 17:43

        נתניהו מעולם לא נחקר על עבירה פלילית.
        ומהעלילות שטפלו עליו המושחתים הוא יצא זכאי כמו בורוביץ.
        אתה ידידי מקיאבליסט כמו אולמרט הבוס שלך שעליו יש חקירות פליליות.
        וגם יש לו אוסף עטים יקרים.

        הגב לתגובה זו

        • תגובה לחי זוננפלד

          יאיר, 07/03/07 18:00

          בגלל שאני יוצא נגד ביבי, אולמרט הוא הבוס שלי? אולי בגלל שאתה תומך ביבי , ביבי הוא הבוס שלך? המשפט הזה שלך הוא לא ענייני.
          לגבי אוסף העטים של אולמרט - לביבי יש אוסף סיגרים. אז בוא לא נדבר על איזה פוליטיקאי מתדהר באיזה אוסף.
          ביבי נחקר בחשדות שונים, שבסופו של דבר לא הבשילו לכדי כתב אישום, ובחלק מהמקרים היה חשד לעבירות פליליות (כמו בפרשת עמדי), בנתיים, אף חקירה נגד אולמרט לא הבשילה לידי כתב אישום.
          למה הליכוד לא יכול להעמיד בראש אדם כמו עוזי לנדאו שהוא באמת ישר כמו סרגל? אני מאמין שלנדאו גם אדם פרגמטי יותר ממה שחושבים.
          אף אחד לא טפל עלילות על ביבי, כמו שאף אחד לא טופל עלילות על אולמרט. יש חשדות, החשדות נחקרים, וטוב מאוד שיש חקירות, ככה הפוליטיקאים שלנו יהיו ישרים כמו סרגל.
          דרך אגב, הקביעה שמישהו טופל עלילות על איזה פוליטיקאי זה גם כל מיני מנטרות, ואם איזה מידע הגיע לתקשורת על ביבי, סביר להניח שזה דרך אנשים מקורבים אליו שמכירים אותו, אז כדאי שיבדוק טוב טוב עם מי הוא עובד.

          הגב לתגובה זו

          • אולמרט עושה מליונים בשוחד כביכול עם אוסף העטים שלו

            עיתונאי חוקר, 07/03/07 19:57

            זה לא סתם ''עטים''. אלו עטים יקרים ששווים מסתכם במליונים... בעלי אינטרסים שרוצים קומבינה איתו על חשבון הקופה הציבורית ועל חשבוננו מביאים לו עטים כאלו במתנה בתמורה שיסדר להם עניינים. זו מהות החקירה לגבי העטים. כך שאין לזה שום קשר לסיגרים. אם יש לי ראש ממשלה טוב שרוצה לעשן סיגרים, שיעשן. זה הטפל ולא העיקר. העיקר שמדינת ישראל תינצל מהצרה הנוראה שבאה לנו בגלל אולמרט פרס וחבריהם המושחתים בקדימה וליברמן הצבוע והמושחת. גם מה שנקרא ''פרשת עמדי'' הוא עלילת דם, נסיון זדוני להפיל את נתניהו בפח. מי עשה לו את זה? אנשי אולמרט ושרון. תבדוק את עמדי סגן ראש עירית ירושלים, איש של אולמרט... מה שהיה שם בעיקרון (ותוכל לבדוק את העובדות באתר של יואב יצחק) הוא שהקבלן עשה עבורו מספר עבודות והגיש חשבון מנופח של 350 אלף דולר. נתניהו לא הסכים ללהיסחט על ידי הנוכל ומיד הפרשה כולה הועברה לעיתונות כדי להכפיש. הענין מעולם לא הגיע לחקירת משטרה ונסגר בהסכם בין הצדדים בו נתניהו שילם את הערך האמיתי של העבודות (בסביבות 50 אלף שקל אם אני לא טועה). איך זה דומה לפשעים לכאורה ולנוכלות של אולמרט שמוציא מליונים מחשבון המדינה למען מקורביו המיליארדרים אין לי מושג.

            הגב לתגובה זו

            • אולמרט לא היה ראש עיריה מטעם קדימה, אלא מטעם הליכוד

              יאיר, 08/03/07 08:46

              מעניין שאנשי הליכוד שוכחים את זה שאולמרט היה ראש עיריה מטעמם.
              לדעתי הוא היה ראש עיריה גרוע, אבל אני לא איש ליכוד.
              פתאום כשאולמרט בקדימה, הם אומרים שהוא ראש העיר הכי גרוע שהיה לירושלים. אם כך, למה לא החלפתם אותו אחרי קדנציה אחת?
              ולגבי עמדי - שוב, עמדי היה אז איש ליכוד, ולא איש קדימה.
              לגבי יואב יצחק - כמו שאתם מאשימים שיש עיתונאים שמגוייסים לטובת אולמרט (ואני לא פוסל אפשרות כזו), יש בהחלט עיתונאים שמגוייסים לטובת נתניהו , כמו יואב יצחק.
              בואו לא נשכח שהיו חקירות אחרות בענייניו של נתניהו.
              הטענה שלי היתה אחרת לגמרי וסילפתם את דבריי - הטענה שלי שכרגע, הסטטוס של אולמרט ונתניהו זהה בחקירות - בנתיים אין כתב אישום נגד אולמרט, ונגד ביבי גם לא היה כתב אישום.

              ודרך אגב, לגבי ההתקפות שלכם על התקשורת - דרך התקשורת אותה אתם שונאים, אתם שומעים גם על פרשות אולמרט. אז תחליטו - אתם בעד או נגד התקשורת?

              לדעתי לא אולמרט ולא נתניהו ראויים להיות ראשי ממשלה. למה שהליכוד לא יעמיד בראש מישהו ישר כמו סרגל כמו עוזי לנדאו? לדעתי לנדאו הוא אדם פרגמטי, חכם , ישר דרך, ובעד שמירת חוק.

              הגב לתגובה זו

          • פרשת עמדי אין לה שום אחיזה

            נועם קובליו, 07/03/07 20:49

            חוץ מקבלן מושחת שרצה לעשות כסף על חשבון המדינה בפיברוק מחירים גבוהים. נתניהו לא הכים לשלם לו את מחיריו המופקעים.
            גם אתה היית נוהג כך אם מישהו היה מפברק לך חשבון.
            כל הכבוד לנתניהו שלא שילם לכמדי המושחת

            הגב לתגובה זו

  • 11.

    הפעם בלי חכמות, ביבי לרה''מ, לסגור את חוות שקמים (ל''ת)

    נמאס מהרס העצום, 07/03/07 16:05

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אל תקבל אותם חזרה לליכוד.העכברים

    משה, 07/03/07 16:00

    בורחים מהספינה הטובעת ומחפשים דרך להמשיך להנות ממנעמי השלטון בכל דרך אפשרית.הרי ברור שמדובר באנשים חסרי חוט שידרה מוסרי או אידיאולוגי,פרט לאידיאולוגית הכסא.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    רק לא ביבי

    shyba, 07/03/07 15:57

    היינו כבר בביב השופכין הזה.
    מטומטמים ומזוכיסטים בוחרים פעמיים באותה טעות.
    רק לא ביבי

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    נתניהו והחזיונות..

    רון, 07/03/07 15:56

    אני מקווה שח''כ יערקו לליכוד אך נתניהו לא יכול ולא ראוי להיות המנהיג. מה שכן מסתמן עריקה מהמפלגות לטובת מפלגה חדשה אם מאוכזבי המפלגות ונתניהו יקח את האנשים שלא ראויים להיות בממשלה ועוד פעם יפסיד את הבחירות.
    נתניהו העם חכם לא יעשו אותה טעות פעמים.

    הגב לתגובה זו

    • WHATEVER

      סרגיי, 07/03/07 16:14

      יטה יטה יטה
      כמה קשקשת.
      נתניהו יהיה ראש ממשלה אחרת לא תוכל להמשיך לקשקש באינטרנט. פשוט תחדל מלהתקיים. זו התוכנית של אולמרט לגרום לעם ישראל לחדול מלהתקיים.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    סליחה ביבי שלא הצבעתי לך קודם

    מצביעה קדימה, 07/03/07 15:55

    רק ביבי יכול להיות ראש ממשלה ומהר

    הגב לתגובה זו

    • סליחה אחמד טיבי שלא הצבעתי לך קודם

      מצביע מרזל, 07/03/07 17:13

      רק אחמד טיבי יכול להיות ראש ממשלה ומהר?

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    BIBI IS THE BEST----FORGET THE REST---YES SIR GOOD LUCK (ל''ת)

    KIBUTZNIK, 07/03/07 15:55

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מחכים שתחזור להנהיג את המדינה בשפיות

    אדם, 07/03/07 15:52

    סוף סוף אדם שפוי וצודק,,,אולמרט ופרץ נמאסתם

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    נתניהו סוף סוף יש לעם מי שאומר את דעתו

    דניאל, 07/03/07 15:52

    עלה והצליח אני איתך

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    נתניהו-הם פנו אלי אבל הייתי בנגמ''ש עם אריק וברק ולא יכולתי לענות (ל''ת)

    מוטי, 07/03/07 15:51

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    סוף סוף יש קצת אור באתר שלכם!!! (ל''ת)

    גדי, 07/03/07 15:50

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    קדימה היא המורסה שניקתה את הליכוד

    אידה, 07/03/07 15:47

    לנתניהו אין ולא היה כל קשר למושחתים אלו, מולם הוא עמד לבדו במשך 6 השנים האחרונות בהן שלטו כנופיית שרון ואולמרט בליכוד. מעבר לכך, לאחר שזכה שוב בראשות הליכוד שהתנקה ממושחתי קדימה, הוציא נתניהו את הכוח מידיו של מרכז הליכוד שהפך לגוף סמלי בלבד. כל ההכרעות החשובות הועברו על ידי נתניהו לכלל המתפקדים, מה שמבטל את האפשרות לשחיתות או להשתלטות נוספת כמו שעשו מושחתי קדימה בזמנו, לבלתי אפשרית.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים עם אידה אבל. . .

      מיקי, 07/03/07 15:59

      לא נעשה בעצם הרבה רק חזרנו קדימה מהרברס שקדימה של שרון+אולמאארט, לקחה את הליכוד. אבל מה יש לנתניהו ולליכוד לחדש: ערכית, מדינית בטחונית לאומית ודתית ???????
      ( חוץ מפייגלין שעדיין רואים בו מוזר?)

      הגב לתגובה זו

      • פייגלין וחבריו הם עבריינים וקראו לסרוב פקודה במלחמת לבנון

        יאיר, 07/03/07 16:26

        עברו על חוקי המדינה בחסימות כבישים (סיכנו את בטחונם של אזרחים רבים שנעו על כבישים).
        הם אנטי דמוקרטיים ורוצים ליסד מדינת הלכה יהודית לא דמוקרטית במקום המשטר הדמוקרטי שלנו, שהוא הדמוקרטיה האמיתית היחידה במזה''ת.

        הגב לתגובה זו

        • ''דמוקרטיה''??! פייגלין היה היחידי שפעל באופן דמוקרטי!

          יריב, 07/03/07 17:43

          מה שיש לנו היום זו דמוקרטיה?!
          הבג''צ מאשר או פוסל חוקים כאוות נפשו זו דמוקרטיה?

          ראש ממשלה חשוד בפלילים מחליט לעקור אותך מהבית, ללא סיבה ומחוקק חוק במיוחד עבור אנשים כמוך, זו דמוקרטיה?!
          באסון אוסלו הביאו את הרוצחים מטוניס ונתנו להם נשק ביד, זו שמוקרטיה ולא דמוקרטיה!!
          פייגלין היה היחיד שראה את אסון אוסלו המתקרב, זה שאנחנו סובלים ממנו עד היום, והוא יצא למחאה דמוקרטית של אזרח פשוט שאין לו דרך אחרת למחות על האסון המתקרב. הוא היה בעד זכות המחאה ובעד העונש שמגיע לו.
          אם היינו שומעים לפייגלין, מדינת ישראל היתה כעת במצב של 200 אחוז יותר טוב!

          הגב לתגובה זו

          • חסימת כבישים היא לא דמוקרטיה

            יאיר, 07/03/07 18:05

            דרך אגב, כשהקימו את כל ההתנחלויות בניגוד לכל אמנה בינ''ל שישראל חתומה עליה, זה היה דמוקרטי? הממשלה העבירה חוק, החוק לא נפסל על ידי הגורמים המשפטיים הרלוונטים, והשמאל לא ארגן הפגנות וחסימות כבישים בצורה מאסיבית כמו שמתנגדי ההתנתקות ניסו לארגן.
            הקמת ההתנחלויות בעיני רבים במדינה הזו היא אסון, כמו שפינוי גוש קטיף הוא אסון בעיניים שלך. כמו שאני מכבד את השקפת עולמך שאתה רואה בפינוי גוש קטיף אסון, אני מקווה שתבין את זה. וכמו שבשנות ה70 אף אחד לא חסם כבישים על הקמת התנחלויות, גם עכשיו לא היו צריכות להיות חסימות כבישים, ברגע שהחוק עבר את כל מכשלות המערכת המשפטית.
            לגבי אוסלו - הכנסת הצביעה בעד הסכם אוסלו, כמו שהיא הצביעה בעד הקמת התנחלויות.
            כנראה שאתה מוכן להתנהלות דמוקרטית רק כשהיא משרתת את הצד שלך, ולא כשאתה באופוזיציה. אם השמאל היה מתנהג במדינה כמו חוגים קיצוניים בשולי הימין, הוא היה צריך לזעזע את המדינה על הקמת ההתנחלויות, ועל טבח סברה ושתילה.
            אתה בטח תגיד שהסכם אוסלו וההתנתקות עברו בקולות של חברי כנסת ערבים, ועל זה אני אגיד, שאם לחרדים אנטי ציונים (ש''ס ואגודה) נותנים להצביע בענייני בטחון, אין מניעה שיתנו לחכ''ים ערביים.

            הגב לתגובה זו

            • החברים שלך מ''שלום עכשיו'' גם חסמו כבישים בשם הדמוקרטיה. (ל''ת)

              ישראל, 07/03/07 19:16

              הגב לתגובה זו

            • שלום עכשיו הם לא חברים שלי

              יאיר, 08/03/07 08:41

              אני מסתייג ממעשי הימין הקיצוני וממעשי השמאל הקיצוני. תמיד כשאני תוקף את מעשי השמאל הקיצוני מאשימים אותי שאני ימני, וכשאני תוקף את מעשי הימין הקיצוני מאשימים אותי שאני שמאלני.
              יש דברים רבים שאני לא אוהב בהתנהלות שלום עכשיו, זה לא אומר שאתם צריכים לרדת לרמה שלהם, מה גם שלפחות בעשור האחרון לא היה מקרה של חסימת כבישים על ידי אנשי שמאל, ואני גם לא בטוח שבעשור לפניו. אולי היו חסימות כבישים בת''א על ידי המשטרה בעקבות הפגנות שמאל (כמו למשל ביום השנה לרצח רבין, או בהפגנות אחרות ) אבל זה לגיטימי ובהוראת המשטרה.
              רוב אנשי הימין בעד שמירת חוק, אבל יש אנשים בימין הקיצוני שברגע שהחוק פועל לרעתם, פתאום מדינת ישראל היא לא דמוקרטית, והם שוכחים שהיו כמה וכמה וכמה מקרים שבהם בג''ץ פסק לטובתם (למשל - עיכוב בפינוי מאחזים)

              הגב לתגובה זו

        • הכפשה לכוד ואמת לכוד!

          יעקב, 07/03/07 18:00

          פייגלין קרא לסירוב פקודה- בהתנתקות ולא במלחמה!
          כמו ראש הממשלה שבחרתה בו- גם אתה כנראה לא מהסס להשתמש בשקרים נוראיים כדי להראות את עמדותיך נכונות ולכפות אותם על הרוב השפוי במדינה!

          הגב לתגובה זו