• 52.

    כימאי מ 46

    Avi Ecuador, 07/03/07 15:34

    כן, יש יתרונות וחסרונות לרפואה המודרנית
    ואין ספק שהרפואה זה עסק כלכלי טוב שיש להגן עליו בחרוף שיניים לאלה שנהנים ממנו (לא החולים שסובלים בעיקר), כן, הרבה מעבדות כלכלנים ורופאים עם מונופול ורווחים פנומנלים.
    דרך אגב, הרפואה יחסית לאלקטרוניקה מאוד מאחור?
    למה?
    מכיוון שלהיות רופא זה יחוס, מעמד ומונופול, חברה סגורה ומצומצמת.
    באלקטרוניקה יש טכנאים ויש חסרי מקצוע שמלחימים ויש עוד אנשים שעושים את האלקטרוניקה ואת המכשירים שהיום אנו משתמשים בהם לזולים ולשימושם של כל צרכן במחירים זולים.
    את הרפואה לא ממסחרים בצורה שתהיה זולה ולא יוצרים בעלי מקצועות שמצטרפים לרפואה ומעבדות ושרותים המוניים שמאפשרים בעלי מקצוע עם השכלה צרה שתטפל בנושא מסוים שלא דורש מיומנות מיוחדת כשכמובן יש מישהו מלמעלה עם יותר מיומנות שמטפל במקרה הצורך ועוזר כשהענינים מסתבכים.
    הרפואה היא מאוד סגורה לחוג המצומצם שמתמחה בה וזה עסק כלכלי טוב.
    דרך אגב גם בנושא האנרגיה והנפט שיש להם תחליף הייתי מספר לכם שאפשר להחליף ולהוזיל אבל יש הרבה חברות שנהנות מהרווחים הכלכליים ולא משתלם להם להחליף ולשנות...

    הגב לתגובה זו

    • כן, שכחתי להוסיף

      Avi Ecuador, 07/03/07 15:58

      הרפואה הפרטית זו רפואה שברובה עובדת ללא קבלות, ללא מס ערך מוסף וללא הצהרת רווחים והון.
      עסק שכולו רווח...

      הגב לתגובה זו

      • חחח, הייתי אומר לכם ללכת לבדוק כמה מרוויח רופא פרטי לשעה

        Avi Ecuador, 07/03/07 16:14

        כשהוא רופא מפורסם ומצליח.
        אבל בעצם תעזבו ''שטויות'', לכו תבדקו קודם כמה מרוויחים אלה בשלטון והם באמת ברובם רק נזקים מביאים.

        הגב לתגובה זו

        • חחח, כן, ועוד שכחתי

          Avi Ecuador, 07/03/07 16:36

          לספר לכם על החברים והיועצים של אלה שבשלטון שגם להם יש רווחים פנומנלים.
          מי משלם???
          חחח...

          הגב לתגובה זו

          • כן, ועוד שכחתי להוסיף

            Avi Ecuador, 07/03/07 16:50

            שמהם תקבלו הרבה מחלות לב ובעיות עם העצבים ואפילו את כבשת הרש שלכם אתם עלולים להפסיד ולהקריב להם.
            הרבה יותר סביר מחידק אלים.

            הגב לתגובה זו

  • 51.

    כן, עוד יגידו לכם חס וחלילה

    Avi Ecuador, 07/03/07 15:15

    שנפלה פצצת אטום בת''א אבל לא רצו להודיע בכדי לא ליצור פאניקה ולהדאיג את התושבים.
    חכמי חלם בשלטון על עם-הארץ.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    תגובה מעניינת שכתבתי שאולי כדאי להעלות שוב

    Avi Ecuador, 07/03/07 15:09

    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/552/933.html#comm
    בתי חולים חיבים מערכת איוורור טובה
    עם פילטרים מיוחדים, קיימים גם מערכות מאווררים שמפיצים אוזון שיש לו יכולת חיטוי שממיתות בקטריות וחידקים שנמצאים באוויר, מספר מוסדות משתמשים במערכות אוזון לחיטוי ולביטול ריחות רעים, לאוזון יש לו מספר חסרונות שבריכוז גבוהה מדי הוא גורם לקצת כאב ראש ויש עוד כל מיני סיפורים שלא ארחיב.
    יש לי ידיד אסלאנדי שהיה פעם טיס ויש לו תאוריות רחבות ומענינות שהוא למד בנושא, מאמרים על מחקרים מאוד מעניינים על אוזון, אחד מהסיפורים שלו שבמטוסים שידוע שהאוורור שם במערכת סגורה וממוחזר ולא תמיד הפילטרים יעילים או מוחלפים בזמן, די מסוכן כשיש מישהו עם נגיף מדבק שיכול להדביק את כל הנוסעים , אז כשהוא ומשפחתו טסים הם משתמשים במשחת אוזן ששמים באף ושאמורה להוסיף להגנה על מערכת הנשימה, את המשחה במקרה שלו הוא מיצר , אפשר להשיג בשוק גם משחות דומות אבל המשחה די יקרה וקשה למצוא.
    המשחה הזאת גם מאוד יעילה על כל מיני פריחות בעור ומנסיון אני אומר לכם שהיא מצוינת ועובדת יותר טוב מהרבה משחות אנטיביוטיות.
    דרך אגב, יש רופאים שהתמחותם באוזון והם שמשתמשים באוזון להזרקה ישירה למערכת הדם והם מצליחים להתגבר על הרבה בקטריות שהרפואה המודרנית עם הרבה תרופות לא מצליחה, אפילו על סרטן במקרים די תכופים, הוא ואחרים גם מיצרים מים בריכוז גבוה של אוזון שמחלות עור רבות שדורשות אנטיביוטקה וכל מיני משחות ותקופות טיפול ארוכות על ידי מים אלה שיש להם ריכוז גבוה באוזון ורחיצה בהם הריפוי הוא כמעט מידי.
    בעצם כל בקטריה כמעט לא עומדת בחמצן טהור ומתה ממנה וגם לאוזון O3 יש את אותם תכונות של המתת בקטריות כאשר הוא בריכוזים גבוהים.
    עוד דבר מעניין, בעולמנו בגלל הזיהום הכללי של האוויר כמות האוזון של היום בעולם היא הרבה יותר קטנה מאשר כמות האוזון שהיתה קיימת לפני מליוני שנים וגם זה תורם לזיהום נוסף של ריכוזים גבוהים של בקטריות באוויר, מאוד מעניין הנושא ותוכלו למצוא חומר רב באינטרנט גם על רפואה שמתמחה באוזון כאשר במספר מדינות מודרניות שיש להם מונופול כלכלי על הרפואה הם לא מאפשרים שימוש ברפואה זו שהוא לא חוקי מכיוון שיש אומרים שהרפואה היא עסק כלכלי טוב ויש לשמר אותו לצמרת מסוימת של רופאים ומעבדות שיאבדו חלק נכבד מרווחיהם לשיטה זולה זו שמאפשרת ריפוי במספר רב של מקרים בדרך פשוטה וזולה יחסית שלא צורכת במיומנות מיוחדת של הרופא ולא צורכת משחות ואנטיביוטיקה במקרים רבים לריפוי מהיר וזול.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    כדי שלא יהיה חיידק אנונימי אפשר לקרוא לו על שם שרים וח''כים (ל''ת)

    חיידקים אלימים, 07/03/07 13:46

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מדוע לא מחסנים נגד החיידק?את רופאי

    חני הולגרסון, 07/03/07 13:30

    ביילינסון חיסנו אבל חולים לא!

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    צודקת גם בעלי נשאר חולה עד שהלך להומואופט

    ניצה, 07/03/07 13:14

    האנטיביוטיקות רק החלישו אותו. למזלו הן עשו לו הרגשה כזאת רעה ומאז הוא מפחד לקחת אנטיביוטיקה ובריא כמו שור

    הגב לתגובה זו

    • תקראי, שווה...

      Avi Ecuador, 07/03/07 15:18

      תגובה 70
      https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/552/933.html

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    ספק אם גילוי הפניצלין כ''כ חיובי...

    אליענה, 07/03/07 12:50

    לאחרונה שומעים על יותר ויותר חיידקים אלימים שעמידים בפני כל אנטיביוטיקה.
    אני מכירה סיפור של תינוק שכמעט מת מדלקת אזניים, חיידק אלים שמתיישב רק בגוף ללא חיידקים. אין דבר כזה? דווקא יש, הפציצו אותו במגוון סוגי אנטיביוטיקה כדי להצליח להרוג את החיידק, שרצה סולו. במשך חודשיים העולל היה תחת אנטיביוטיקה כך שכל אוכלוסיית החיידקים הרעים והטובים גם יחד, הושמדה ע''י האנטיביוטיקה. זו הסביבה הכי טובה לחיידק האלים, ללא מתחרים, בחסות האנטיביוטיקה.
    הילד ניצל רק לאחר פניה לנטורופת כי, כמו שהרופאים אמרו''כבר אין לכם מה להפסיד''
    תחשבו על זה בפעם הבאה שאתם אוכלים מוקסיפן או משהו דומה בחסות''הגילוי''. ותדעו , אנשים שלא לוקחים אנטיביוטיקה הם יותר בריאים ומכאן גם לא מזדקקים ל...מעגל האנטיביוטי.

    הגב לתגובה זו

    • ובכן לידיעך גב' אליענה,

      ד, 07/03/07 13:44

      האנטיביוטיקה הצילה מאז שגילו אותה מאות מליוני בני אדם בכל העולם ! וזה שהיום יש חיידקים אלימים, מה זה קשור לאנטיביוטיקה?
      ואולי גם האידס קשור לאנטיביוטיקה?
      לי נראה שכדי לקדם את הרפואה האלטרנטיבית, את מוכנה לעשות הכל ולא חשוב מה המחיר ! כי יש אנשים ששומעים ורואים תכניות נגד האנטיביוטיקה, אז הם מפסיקים ליטול כשצריך, האם את תהיה אחראית לנזק שייגרם להם, בעקבות זה שלא נטלו אנטיביוטיקה ?

      הגב לתגובה זו

      • רופאי האליל ההומיאופטים יעשו הכל בשביל כסף

        כימאי, 07/03/07 14:04

        וימכרו מים נקיים או גלולות המכילות אפס חומר פעיל במאות שקלים.
        אני מכיר רופאה הומיאופטית, שבעצמה מטופלת אצל רופא קונבנציונלי (כי ''רופא לא מרפא את עצמו''...)

        הגב לתגובה זו

        • טוב אתה כימאי אתה יודע... (ל''ת)

          אליענה, 07/03/07 14:24

          הגב לתגובה זו

      • אין כאן שום אינטרס סמוי.

        אליענה, 07/03/07 14:23

        האנטיביוטיקה נועדה להציל חיי אדם בלבד, לא להלחם באף נוזל או שיעול מטריד כי אז זו פשוט תגובה טבעית של הטבע להמציא חיידקים שיתגברו על האנטיביוטיקה. נטילת האנטיביוטיקה והעברת החיידקים מאחד לשני היא הסיבה להיווצרות חיידקים עמידים. איידס הוא נגיף ולא חיידק דוגמה גרועה. תוכל לאשש את דבריי במאמר החדש שיצא ברגעים אלו באתר בנושא החיידק האלים והסיבות להיווצרותו: תגובה טבעית. טבע. אפשר לצפות את תגובתו.

        הגב לתגובה זו

    • ברור, גם גילוי האש לא משהו, החשמל בכלל מפחיד (ל''ת)

      איש מערות, 07/03/07 14:48

      הגב לתגובה זו

      • יש טיפולים בפחדים כאלה... (ל''ת)

        אליענה, 07/03/07 15:08

        הגב לתגובה זו

  • 45.

    בן יזרי אשם תיתפתר חוצפן!!!! וגם שר האוצר שלא תיקצב (ל''ת)

    אלמוג, 07/03/07 12:21

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    מדינה דרך החור שבגרוש

    חיים, 07/03/07 12:19

    אין תקציב לבטחון - אין פתרונות לקטיושות ולטילי נ''ט,
    אין תקציב לחינוך - רמת הלימודים אפסית והנוער מתדרדר,
    אין תקציב לאוניברסיטאות - טובי החוקרים יורדים לחו''ל ורמת המחקר בארץ על הפנים,
    אין תקציב לרווחה ואין שר כמה שנים עקב משחקי פוליטיקה של הראש - הפשע חוגג, עולם תחתון מתרווח, נוער במצוקה, בלי עתיד, אונס ורצח בכל יום...
    אין תקציב - אין מיטות בבתי החולים, אין צוותים למניעת זיהומים בכמות הנדרשת לפי תקנים בעולם, אין תרופות מצילות חיים,
    אין תקציב - אין מלחמה בפשע ובעברייני התנועה שהורגים על הכביש את הנוהגים נכון,
    אין תקציב - זיהום הסביבה, המים, האדמה והאוויר בשיאם, אין פינה נקיה בארץ, אין חוף ללא שפכים ומתכות מסוכנות, ובעלי ההון חוגגים בבז''ן, והחיידקים הופכים לעמידים יותר בהשפעת הזיהום.
    בכל אלה ובעוד הרבה אשמים פקידוני האוצר !
    לא ייתכן שקומץ כלכלנים בגרוש יקבע את החיים במדינה, ויכתיבו לחברה הישראלית את הצורה שבה היא תאלץ לחיות כאן !
    קדימה למהפכה חברתית !

    הגב לתגובה זו

    • גם אני בעד מהפכה חברתית!! מי בא ? (ל''ת)

      ויו לרובולז'יו, 07/03/07 12:59

      הגב לתגובה זו

      • מישהו ??? (ל''ת)

        הלו ?!, 07/03/07 13:47

        הגב לתגובה זו

  • 43.

    המסר החדש: לא צריך לדעת, סודיות, חשאיות = בריה''מ זה כאן (ל''ת)

    אין דמוקרטיה!!!, 07/03/07 12:18

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    לציבור יש מה לעשות להצביע לממשלה

    בריאה, 07/03/07 11:57

    שמקצה משאבים למערכת הבריאות. יותר מיטות פחות צפיפות, יותר תקנים של אחיות ורופאים פחות סיכון להדבקה דרך נותני טיפול, יותר מומחים למחלות זיהומיות (לפי התקן האירופאי פי 6 ממה שבארץ) ואז נדע יותר מוקדם על מחלות כאלה ולא כעבור שנתיים. יש מה לעשות בן יזרי אתה פשוט לא יכול לבצע. מס' מיטות אישפוז ל1000 תושבים הנמוך בעולם המערבי. לך הביתה.

    הגב לתגובה זו

    • מאז ההפרטה זה בגדר חלום בלבד

      אליענה, 07/03/07 14:31

      ראי נתוני הרווחים של קופות החולים בשנה האחרונה.
      בקרוב טיפות החלב....
      גם שם יחסכו בכפפות גומי? בחיסונים? בצילומים? בבדיקות דם? בניתוחי קשישים?

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    ביילינסון מוצף חיידקים-לסגור אותו!

    לבנה סיגלסון, 07/03/07 11:55

    בביה''ח מתו עשרות חולים מהחיידק ואין מושיע

    הגב לתגובה זו

    • בוקר טוב

      חוקרת, 07/03/07 12:31

      מאיפה הידע לבנה ולמה רק עכשיו התעוררת? האם את שייכת לסגל? האם קיבלת הוראות לשתוק? האם את לא דיווחת לאחראים?

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    המצב הכולל של הסניטריותבישראל

    פקק תנועה, 07/03/07 11:52

    בחוצות .ובכול מקום ניראה בדיוק כמו בימיו הזוהרים של לואי פסטר בפאריז ערב גילוי והמצאת אנטיביטיקת הפנצילין מהאובש המצוי.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אולי נאשים את החידק במעשה מגונה?

    עופר, 07/03/07 11:50

     אם כבר קיים הנשק בידי הנשים, להאשים כל גחמה במעשה מגונה, למה לא תאשימו גם את החידק?

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    רבותי רוצחים אותנו כל הזמן...

    אזרחית, 07/03/07 11:49

    כל פעם צריך ועדות חקירה מה קורה כאן? משהו צריך לעשות סוף לבזיון, חיי אדם כבר לא חשובים,הצפון, הדרום ,איראן, השחיטויות, יש הרגשה שהשפן הבא שיהיה בגלל כל השלומאלים שמנהיגים את העם הזה, יהיה אסון, אולי נוח לכל המנהיגים והיום לא צריך כלום בשביל הכנסת בקושי תעודת לידה, אבל איזה חינוך אנחנו נותנים לילדנו, מה נותיר לדור הבא אם יגיע ,למרות כל מאמצי המנהיגים למנוע זאת מה זה? תמות נפשי עם פלישתים?

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מדינת ישראל ומצב איכות הסביבה .והסניטריות בחוצות ביכלל

    פקק תנועה, 07/03/07 11:39

    מזכירות לי את .המצב בפריז אצל לואי פסטר. ערב מציאת וגילוי אנטיביטיקת הפנצילין מהאובש המצוי .מדינת ישראל בימקום ליצעוד קדימה היא צועדת אחורה.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    החיידקים שפולט השר הזה הרבה יותר מסוכנים לבריאות הציבור!!! (ל''ת)

    חיידק אלים, 07/03/07 11:34

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    לממשלת החמס יש בונוס של 2.2 מילארד ש''ח בקופה,אבל אנשים מתים

    דרור, 07/03/07 11:29

    בבתי החולים כי אין תקציב.
    תחזית הכנסות הממשלה לשנת 2007 ממכירת חברות ובנקים היא 4.5 מיליארד ש''ח. לכל השנה.
    מכירת בז''נ, וזה רק בראשית השנה, הכניסה 6.7 מיליארד ש''ח, כלומר, 2.2 מיליארד ש''ח מעבר לתחזית.
    ומה עושה ממשלת הרשע ''החברתית'' עם העודף? מוסיפה לסל הבריאות? מוסיפה מיטות בבתי חולים, או בבתי אבות סיעודיים? מגדילה את תקציב החינוך, מגדילה תמיכה לנזקקים?
    לא, היא חומסת אותו,ותעביר אותו בדרכים ישירות ועקיפות לכיסי בעלי ההון והמאיון העליון.
    היא תתן לזה שמות שונים ומשונים, אבל התוצאה תהייה אחת - הגדלת הפערים במדינה והעשרת העשירים.

    ועד מתי זה יימשך? עד שהעם יוציא מתוכו מנהיגות שתוביל מרי חברתי אלים.

    הגב לתגובה זו

    • נוו... לעלות לירושלים לפטר את כולם (ל''ת)

      להתחיל מחדש, 07/03/07 14:39

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    מה עם צמצום של ביקורים לקרובי משפחה, אדון בן יזרי??

    ירדן, 07/03/07 11:26

    אם הייתי יודע שיש כזאת מגפה הייתי מבקר בני משפחה מאשפזים ל-5 דקות ולא יושב איתם שם 5 שעות ומסכן את עצמי, אתה לא חושב?!

    לדעתי על דבר כזה אתה צריך להשפט בבית משפט, ולא, אם גילך הוא לא מכשול בפני כניסה לממשלה הוא גם לא צריך לעזור לך מול השופט.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    הצילווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו (ל''ת)

    אזרח, 07/03/07 11:24

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מפלגת ה '' חבובות '' הביתה , נבחרתם בגלל טעות שלנו . (ל''ת)

    אזרח, 07/03/07 11:23

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    לדעתי האישית קרובי משפחה של נפטרים יכולים להגיש תביעה אזרחית

    אלי, 07/03/07 11:21

    אישית נגד האדון בן יזרי, שהחליט ש-''אם אין לזה פתרון בבית החולים איש לא צריך לדעת שהבעיה קיימת''. שישלם.

    תוסיפו את זה לרפי איתן שהיה האחראי של פולארד ולהתבטאויות הנוראיות של ח''כ שרוני - זאת סיעת הגמלאים.

    מי בחר בהם, לעזאזל? אנשים טובים שהחליטו שאין מה לבחור ושמו פתק לגמלאים.ותראו איזה נזק!!

    בפעם הבאה - ליכוד.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    למה להזיז...

    עכשיו הכועסת, 07/03/07 11:18

    ל 24 אתה צודק ואני כעת מבינה ,מר בן עיזרי כניראה שכח שגם גמלאים בחרו בו אז למה להזיז... ??? מדוע צריך להחליט לאחרים מר בן עיזרי? אולי תשאיר לנו את ההחלטות אנחנו מספיק גדולים , ואולי צריך לבדוק את הגיל המקסימלי לכנסת, מר בן עיזרי?

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    הוא לא רצה פאניקה? ומה יש עכשיו אחרי שאנשים מתו,פאניקה אבל עם מתים!

    Ryan M. Lennon, 07/03/07 11:18

    בנושא החיסונים נגד שפעת,כאשר 5 אנשים ניפטרו לאחר חיסון במירפאה בקיריית גת,הוא אמר אין קשר לזריקות.
    לפני שניבדק בצורה מקצועית ומשפטית קשר כזה.

    היום הוא יודע על חיידק אלים במיוחד הגובה חיים והוא,שר הבריאות שלח ושולח אנשים אל מותם.

    זהו אדם חסר בינה,הידיוט בסיסי שעם ישראל חייב להיפרע ממנו!.

    לא יכול להיות שחסינות תשמור עליו מפני אחריות למותם של אנשים. אנשים שניתן היה למנוע את מותם המיותר.
    לא יכולה להיות לאדם כזה חסינות כלשהי!.בדיוק כפי שאין חסינות לשרים וראשי מדינה בפשעי מלחמה ובפשעים נגד האנושות.
    שר הבריאות חטא בפשעים נגד עמו והאנושות!. על כן יש להעמידו לדין!.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    החיידק ידוע כבר לפחות שנתיים!!!!

    דוד, 07/03/07 11:12

    שר הבריאות הוא מוקיון שאין לו
    מושג ברפואה ובקבלת החלטות
    מי שעבר ניתוח המחלקות הפנימיות
    כ 30 אחוזים נדבקים בחיידק אלים
    ומקבלים אנטיביוטיקה בכמות גדולה
    למשך 10-20 יום

    הגב לתגובה זו

    • החידק מצוי בכל מקום-מאות אנשים מתו

      רינה שני, 07/03/07 11:19

      באופן פתאומי ואין מושיע

      הגב לתגובה זו

      • כמה זה עשרות ?

        חיים, 07/03/07 13:51

        האם 100 עשרות ?
        האם 50 עשרות ?
        למה לא מפרסמים מספרים ? במלחמה פרסמו וכעת לא ?
        ממה מפחדים בן יזרי וראש הקנוניה מקדימה ?
        שיבוא מבקר המדינה וימסור פרטים נכונים לציבור !
        לא מאמינים לשום פוליטיקאי - איפה לינדנשטראוס ?

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    נמאס מהאדיוטים שמנהלים את המדינה - דרוש דיקטטור! (ל''ת)

    ב.ק., 07/03/07 11:09

    הגב לתגובה זו

    • הבעיה שיש כבר דיקטטור, והוא אחד מהאידיוטים. (ל''ת)

      עופר, 07/03/07 11:18

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    דרושים אנשים מקצועיים ישרים וצנועים עם כישורים

    יהודית, 07/03/07 11:07

    מתאימים למלא תפקיד השרים. כנ''ל לגבי חבורת המושחתים היהירים שהשטלתו על המדינה. עם ישראל ראוי להנהגה שתחזיר לנו את כבודנו האבוד ותציל אותנו מכל הבחינות: ביטחון, חינוך יהודי ערכי, צדק חברתי. ומיד. כל יום מרדרדר אותנו לשפל שכמותו לא ידענו.

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו האשמים

      חיים, 07/03/07 13:55

      בחרנו באוסף של שלומיאלים שרצו ברשימה ארכאית ללא שום מצע או בסיס משותף - פרט לכסא, וכעת אנו בוכים על שהיינו טיפשים !!!
      אבל, אם נפיל את אולמרט,
      ויהיו בחירות - הרב ישכחו את האנרכיה והשחיתות וחוסר היכולת לנהל מדינה ולשמור על חיי האזרחים ויצביעו לתאבי הכסא והשוחד...
      חבל, היתה יכולה לקום כאן מדינה...
      וחבל שהגענו לזה בכוחות עצמנו !

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    לא להיכנס לפניקה למות בשקט כ''א בתורו (ל''ת)

    המצליף הלאומי, 07/03/07 11:06

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מי שמך להחליט

    יעל, 07/03/07 11:02

    מי נתן לבן-יזרי את הסמכות להיות אלהים ולהחליט עבור המאושפזים אם לקחת את הסיכון? אולי אם היו יודעים על החיידק המסוכן היו חלקם מחליטים לעזוב את בית החולים ולעבור את המחלה בביתם? הוא היה לוקח סיכון כזה לגבי בני משפחתו? ומה עם זכות הציבור לדעת? לדעתי (המשפטית המוסמכת) יש מקום להגשת תביעה על ידי בני משפחה של מי שחלה ומת.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    מישהו יודע באילו בתי חולים מדובר? (ל''ת)

    מממממ, 07/03/07 10:49

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    שר הבריאות כעת מסתתר מאחורי החסינות שלו

    י, 07/03/07 10:43

    בפרשת רמדייה , עמדו אנשים למשפט.
    בפרשת ה פל-קל (אולמי ורסאי) , עמדו אנשים למשפט.
    בפרשת גשר המכבייה, עמדו אנשים למשפט.

    פרשה זו חמורה בהרבה. האם נזכה לראות מישהו נותן את הדין?

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    תדעו-אם שר אומר שאין מקום לפאניקה-תתחילו לדאוג!!! (ל''ת)

    בני, 07/03/07 10:42

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    החידק הכי קטלני - הוא עול-מרד. (ל''ת)

    מוטי, 07/03/07 10:38

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    הפניקה שלנו צריכה להיות מהשלטוןן בו אתה שותף שהוא אלים יותר מהחידק (ל''ת)

    פניקה כבושה, 07/03/07 10:34

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    זה נדמה לי או שהגימלאים לא מוסיפים

    דני רופ, 07/03/07 10:33

    יותר מדי (בלשון המעטה) לפוליטיקה הישראלית ?

    הגב לתגובה זו

    • גם אם זה רק נדמה לך, זה נכון.

      איתי, 07/03/07 11:22

      חבורת שמאלנים שכל קשר בינם לבין שכל מת מזמן.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    בן יזרי לך וקח איתך את הגמלאי ביריון שרוני ,

    אזרח, 07/03/07 10:27

    איש לא יבחר יותר החבובות הסניליים האלה , הגדיל אתמול לעשות ראש צוות החבובות רפי איתן שנזף במבקר המדינה ,וטעם שאולמרט הוא ראש ממשלה שקול ואחראי , ממתי שקול ואחראי ממנה שר ביטחון כמו פרץ ,במדינה שמוקפת במילארד וחצי מוסלמים שרוצים להשמידה ??.

    הגב לתגובה זו

    • אלה לא חבובות

      שפוי, 07/03/07 10:57

      אלה אנשים עם יותר נסיון מכל הכנסת יחד.
      מוביל אותם ראש המוסד לשעבר, שמשחק אותה קשיש חביב עם מכשיר שמיעה גדול כאשר בפועל הוא איש עסקים עשיר ומצליח.

      הגב לתגובה זו

      • ראינו מה שווה הנסיון שלהם... עלק שפוי. (ל''ת)

        ירדן, 07/03/07 11:23

        הגב לתגובה זו

  • 16.

    אחרי ששיקרו לכם על החיסונים, הגיע זמן השקר על החיידק האלים

    המתעורר בחוץ, 07/03/07 10:24

    אין שום דרך בעולם שמשרד הבריאות הצליח לבדוק את נושא החיסונים תוך 24 שעות (ואת זה אני אומר כאחד שמכיר את התחום מקרוב). הם העדיפו להשקיט את הנושא.

    ועכשיו יש חיידק אלים ומה משרד הבריאות מנסה לעשות? נכון - להשתיק את הנושא!


    גועל נפש - אם אדם הוא רגיש לזיהומים ואסור לו להתקרב לבית חולים אם יש בו סכנה לחיידק אלים - אבל משרד הבריאות מעדיף שהאיש ימות מאשר לדווח על הסכנה!

    מדינה אבודה

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אתה תחליט מה אני צריך לדעת? משרד הבריאות הוא ק.ג.ב.? (ל''ת)

    אנטי בולשביזם, 07/03/07 10:23

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    שלוש סיבות מדוע בן ניזרי מטעה ואינו מתאים לתפקידו

    איתי שכטר, 07/03/07 10:13

    1. לציבור אין מה לעשות - לציבור יש המון מה לעשות, למשל, לצמצם ביקורים בבתי חולים. אמנם יש מצווה לבקר חולים - אבל אנשים מבוגרים, רצוי שימנעו מכך עד שתודבר המגיפה.

    2. ככל שיודעים יותר אנשים - כך יש סיכוי רב יותר שבאיזשו מקום בעולם מישהו כבר יודע לטפל בכך.

    3. אם מדרש הבריאות יודע על כך רק ''מספר ימים'' אזי הוא אינו מבצע את תפקידו נאמנה.

    לבן ניזרי יש רקורד עבר מכובד, אך כמו שאר הגימלאים, הוא כנראה אינו יודע מתי לפרוש.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    הטעות הגדולה

    לביא, 07/03/07 10:10

    של הציבור היתה להצביע בעד הפנסיונרים.
    מה הם עשו למען הרווחה, הבריאות, המלחמה בעוני, או אפילו למען הזקנים שאותם הם
    מייצגים ? כלום, פשוט כלום! בלוף אחד גדול !
    למעשה המנדטים האלה פשוט הלכו ל''קדימה''.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    רק ביבי, פרץ וגאידמק יצילו אותנו

    הוא הא מי זה בא, 07/03/07 10:09

    יהיו כדורגל ונופשונים. החאמס, המושחטים והחיידקים יפחדו מביבי. פרץ יצטרף כשר התרבות וקילוף בננות מתקדם ויראה לחיידקים (מי הם בכלל ? דיקטטורים ? אני תכף קורא ליורם!) שלא כדאי להם לתחיל איתו.

    הגב לתגובה זו

    • נשמע לי שאתה תומך של האולמרט

      יוני, 07/03/07 11:34

      וזה כבר אומר הכל.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    גם נגד קסאמים אין לציבור מה לעשות

    דובי הראל, 07/03/07 10:08

    אולי לא תדווחו לנו גם על זה.

    גם נגד המיסוי על הליסינג אין משהו שאנחנו יכולים לעשות. אז אל תספרו לנו. פשוט תקחו.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    יש הרבה מצוקות במשרד הבריאות

    אבי, 07/03/07 10:02

    לדברי המנכ''ל הכושל של משרד זה.
    ודאי שישנן מצוקות,כיון שהוא מבזבז הון עתק על פרוייקטי מחשוב מיותרים ובפיתוח ב-SAP,וכן מחזיק מרכז תמיכה דרך חברה שעולה לו הון עתק,בשעה שניתן היה ללמש את עובדי המשרד לתפעל את המערכת.

    בקיצור,עדיף שילך הביתה ויפה שעה אחת קודם.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    לא יאומן

    בן נון.ש, 07/03/07 09:58

    שר הבריאות הורג אותנו ומתחמק מאחרי מליצות של זריעת פאניקה.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    גם אמרו על שרון שהכל בסדר איתו... אמרו גם שכבשנו את בינת ג'ביל...

    י, 07/03/07 09:57

    אלה האנשים שאומרים לנו שלא תהיה מלחמה בקיץ...
    אמינות השלטון ירדה לאפס.

    הגב לתגובה זו

    • צודק ב 100% (ל''ת)

      מיקי, 07/03/07 10:24

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    בפעם הבאה קולות המחאה צריכים

    אדום שרוט, 07/03/07 09:56

    ללכת לעלה ירוק, אז אולי יהיו בכנסת כמה אנשים שפויים

    הגב לתגובה זו

    • לא, יקירי. הוא ישב עם עיניים מזוגגות ויעשן באנג בזמן שאתה

      איתי, 07/03/07 11:33

      תלך למילואים בצו 8.


      הגיע הזמן להצביע למפלגה נורמלית, משהו עם ערכים. בליכוד כבר לא נשאר כמעט זבל (כל הזבל ''התקדם'') וגם האיחוד הלאומי בסדר.

      הגב לתגובה זו

    • צודק. רק עלה ירוק. יאללה מהפיכה! (ל''ת)

      איילת, 07/03/07 13:39

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    אידיוט מה עשיתה בשביל בריאות (ל''ת)

    יעקב, 07/03/07 09:56

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אזורי הימצאות החיידק ?

    יוליק, 07/03/07 09:55

    אני מבקש לדעת באילו בתי חולים בארץ קיים החיידק ?
    האם כל חולה השוהה בבית החולים חשוף להידבקות ?

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    ממשיכים להונות את העם

    ליצן, 07/03/07 09:54

    מה פרוש קשר השתיקה הזה?
    אוי לנו עם האיש האבסורדי הזה.
    לאיפה הגענו?
    שר הבריאות מסתיר מאיתנו את האמת על מותם של עשרות חולים.
    מגיע לנו!

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    ליברמן לראשות הממשלה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    זוהר, 07/03/07 09:52

    הגב לתגובה זו

    • ראינו את ליברמן, מה שמעניין גם אותו זה התיקים (ל''ת)

      רפי, 07/03/07 11:33

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    קשישים סנילים מנהלים את מדינת ישראל (ל''ת)

    ואתם שותקים, 07/03/07 09:49

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    הציבור כבר הפניקה ! סנילי אחד !

    cinege, 07/03/07 09:48

    זה קורה כשבראש משרד ממשלתי עומד אינפנטיל מצוי.

    הגב לתגובה זו

    • אם החידק האלים היה יודע לקרוא עברית

      חיים, 07/03/07 14:00

      היה נתקף פאניקה משר הבריאות וממנכ''ל המשרד ונופח את נשמתו...

      נראה לפי הצגת הדברים, שזה עניין פנימי קטן של משרד הבריאות, ואין צורך להתעסק בו בציבור, ממילא אין לחידק פתרון, ואין תקציב למיטות, ואין תקציב למומחים למניעת זיהומים, ובסך הכל מתים פה ושם כמה ''עשרות'' בני אדם, שאולי לא הצביעו קדימה או לגימלאים...

      איזו חלם של מערכת בריאות...

      הגב לתגובה זו