• 63.

    החובה כעתונאי

    שאול סעיד, 08/03/07 08:10

    כתבה כזו יכולה להכתב רק על ידי מישהו ששם את חברותו לראש ההממשלה לפני האמת הצרופה.לפיד כמו כולנו יודע שיש לנו ראש ממשלה לא מוכשר ומושחת אבל בשם החברות כל זה לא חשוב העיקר לתקוף את המבקר.

    הגב לתגובה זו

    • אין קשר בין זה לבין העובדה

      עמית, 08/03/07 08:52

      שהמבקר הנוכחי חורג בגסות מסמכותו, כפי שאמר גם המבקר הקודם לפני כמה חודשים , וכפי שהוכיח היועץ המשפטי (שקשה לחשוד בו בקרבה יתרה לרה''מ) כשסירב להגן עליו בבג''ץ.

      להילחם בשחיתות זה טוב, אבל זה צריך להיעשות במסגרת החוק ולא תוך שיתוק הממשלה כפי שנעשה כיום. לינדנשטראוס הוא מבקר מסוכן וגרוע שגורם יותר נזק מתועלת.

      הגב לתגובה זו

      • היועץ המשפטי

        שאול סעיד, 08/03/07 12:26

        אני מקוה כי לרגע לא שכחת מי מינה את היועץ המשפטי הנוכחי.הוא מנוי מסדרת המינויים שכללה את קראדי (הלך הביתה) חלוץ (התפטר) וכנראה כך גם יהיה גורל היועץ המשפטי. כולם מינויים של עומרי הידוע לכולנו.

        הגב לתגובה זו

  • 62.

    מה קרה מר לפיד - אין יותר חרדים לתקוף אותם ???

    מתנחל מהערבה, 08/03/07 06:20

    בהתיחס לנאמר במאמר - אין זה אלא אוסף של שטויות. המבקר עושה את תפקידו ומר לפיד - בהיותו חבר אישי של ראש ממשלתנו - מוצא לנכון לבקר את המבקר במקום להתייחס לעובדות הלא נעימות שהמבקר מצביע עליהן.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    טומי! ''טול קורה מבין עינך''! (ל''ת)

    היסטוריון, 08/03/07 03:10

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    טומי מעניין יהיה לראות את פרצופך כאשר אולמרט יצא חייב בדין (ל''ת)

    טומי דו פרצופי, 07/03/07 23:15

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    טומי משתייך למועדון הג'ובים,ופסול מלהגן על אומלרט (ל''ת)

    מועדון חברים, 07/03/07 23:12

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    תראו ראו-המושחת לפיד מתגמל כאן את מטיבו (ל''ת)

    א מ רול, 07/03/07 21:42

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    שגעונות המבקר

    מרדכי טנור, 07/03/07 21:08

    לא מזמן ראיינו את מנכ''ל משרד מבקר המדינה לשעבר, והוא קטל את המבקר בצורה נחרצת, אותו ואת שיטות עבודתו הפומפוזיות.

    לינדנשטראוס זרק את המנכ''ל הקודם והמסור וגם את הדוברת של המשרד שלו לכל הרוחות וזאת בגלל רדיפתו הבלתי נלאית אחרי פרסום ותקשורת וכותרות ופולמוסים מיותרים. לינדנשטראוס הביא מנכ''ל ''נוח'' ושקט, עושה דברו וגם הביא דוברת חדשה מחוץ למשרד שלו וזאת כדי לשפר את מעמצדו בעיני התקשורת.

    הגב לתגובה זו

    • ליקוי בהבנה

      יואב, 07/03/07 21:36

      אף אחד לא לוקח אותו ברצינות.
      הוא זורק רפש מפני שזרקו אותו.
      ככל הנראה בעידוד לשכת אולמרט שמחפשת משתפי''ם תחת כל עץ רענן להכפיש המבקר. תרגע !

      הגב לתגובה זו

    • מה רוצה המבקר?

      משה חרטלהיים, 08/03/07 06:26

      מה פתאום מבקר מדינה צריך לרוץ כמו מוכה אמוק לתקשורת? מה קרה?

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    תמיד טוב לראות דעיכה של רשע (ל''ת)

    קצת צדק, 07/03/07 21:03

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    המשיכה של לפיד לאולמרט

    איבגי, 07/03/07 19:53

    אולי רוה''מ מחרבן פפריקה, זה ההסבר היחיד ללשון הרטובה של ה''טומי'' עמוק בישבנו!
    צא מחיינו עלוב.

    הגב לתגובה זו

    • הוּא פָּשוּט הַסְסוֹנֵר...מוּקְיוֹנֵר...קִיקְיוֹנֵר...בִּיזְיוֹנֵר.

      אלכס, 11/03/07 00:54

      הוּא פָּשוּט הַסְסוֹנֵר... מוּקְיוֹנֵר... קִיקְיוֹנֵר... בִּיזְיוֹנֵר... לֹא פָּחוֹת אַף לא יוֹתֵר....
      כְּלוּם יִיתָּכֵן כִּי בְּלַהֲטוּטָיו הַפּוֹלִיטִיים,
      יַֹעֲלֶה בְּיָדָיו ֵמְחָדָש אֶת חַיֵי בָּנֵינוּ לְשַחֲזֵר ? לְמַחֲזֵר ?
      אוֹ שֶמָא אֶת רֶצֶף-זִיגְזוּגָיו-פִישוּלָיו-כִּשְלוֹנוֹתָיו בִּלְבָנוֹן
      יְנַסֶה-יִשְתַּדֵל בְּכָּל מְאוֹדוֹ לְמַזְעֵר ?
      עַד מָתַי, בְּאֲחִיזָתוֹ בְּקַרְנוֹת הַמִזְבֵּחַ, בְּהִיצָמְדוּתוֹ לְכִּסֵא הַשִלְטוֹן-הַהוֹן-הַשְרָרָה,
      בָּנוּ יִתְעַמֵר ? אֵלֶינוּ כֹּה-יִתְאכְזֵר ?
      עַד מָתַי אֶת דַּמֵנוּ יַּקְפִּיא ? אֶת לִיבֵּנוֹ יְצָמְרֵר ?
      עַד מָתַי בְּעֶמְדוֹתָיו יִתְחַפֵּר ? יִתְבַּצֵר ? יִתְמַסְמֵר ?
      הַאִם חַיֵינוּ, בְּאַרְצֵנוּ שֶלָנוּ, הָפְכוּ אָכֵן לִהְיוֹת לְגַמְרֵי הֶפְקֵר ?
      עַד מָתַי הַצְהָרוֹת-סְרָק יַפְרִיחַ ? הַבְטָחוֹת-שָוְוא יַשְמִיעַ ?
      לאֲוִיר הַעוֹלָם כָּך יַמְשִיך אוֹתָן לְפַזֵר ?
      עַד מָתַי יַמְשִיך לַעֲסוֹק רַק בְּעַצְמוֹ ?
      עַד מָתַי יִפְצַח בְּהִמְנוֹן לְאִישִיוּתוֹ ? שִירַת-רִינַת נִיצָחוֹן וּפְּאֵר ?
      עַד מָתַי אֶת שְמוֹ בַּחוּצוֹת יְקַלֵס ? יְפַאֵר ? יְהַדֵר ?
      עַד מָתַי שִירֵי הַלֵל וְהֵידָד עַל עַצְמוֹ בִּלְבַד יְשוֹרֵר-יְזַמֵּר ?
      עַד מָתַי בְּרַחֲבֵי תֵּבֵל יַרְעִיף חִיוּכִים ? אַחֲרֵי מַנְהִיגֵי-מְדִינוֹת בִּשְקִיקָה לְחַזֵר ?
      מַדּוּעַ כְּמוֹתֵנוֹ, מִתַּעֲנוּגוֹת הַחַיִּים, הוּא אֵינֶנוּ, וְלוּ מְעַט, מִתְנַזֵּר ?
      הַאִם לֹא יִשְכַּח עִם שוּבוּ, עַל קִבְרָם שֶל בָּנֵינוּ, לְהַנִיחַ אַף זֵר ?
      כְּלוּם אֵינֶנוּ חוֹשֵב, כִּי אָכֵן הגִיעָה אַף עֵת, בָּה אֲנַחְנוּ,
      לְצַד דְיוּקָן בְּנֵנוּ-בִּתֵנוּ, בְּמִסְגֶרֶת שְחוֹרָה אוֹתוֹ כְּרֹאש מֶמְשָלָה, נְמַסְגֵר ?
      אוֹ שֶמָא מַמְתִּין-מְחַכֶּה הוּא לִרְאוֹת עַד כִּי הַמְדִינָה וְהַמֶמְשָלָה בְּרָאשוּתוֹ
      תִּתְפּוֹגֵג ? תִּתְפּוֹרֵר ? תִּתְפַּזֵר ?
      ''מָה נָאוּו עַל הֶהָרִים רַגְלֵי הַמְבַשֵר?''
      מִי הָיָה מַאֲמִין.... ? מִי פִּלֵל.... ? מִי מִלֵל.... ?
      מִי יָכוֹל הָיָה לְשַעֵר.... ?
      ...אֵיזֶה פּוֹלִיטִיקָאִי מַמְזֵר.

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    לפיד תחזור! החרדים מרימים ראש! (ל''ת)

    חילוני חרד, 07/03/07 19:09

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    מדוע אין כאן גילוי נאות על החברות בין לפיד לרה''מ?

    יעקב, 07/03/07 19:01

    בגלל חברות זו, לפיד פסול לדבר על אולמרט לכל דבר ועניין

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אתה מדבר לעניין. נאה נאה (ל''ת)

    לוק, 07/03/07 18:48

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    מעניין באיזה פרוצדורה קיבלת את התפקיד ביד ושם?

    מושחתים, 07/03/07 18:22

    פרוצדורת היד רוחצת יד.
    מעניין לראות את המכרז ואת הועדה שבחרה אותך לתפקיד, ועל סמך איזה נסיון ניהולי בדיוק קיבלת את התפקיד? ומעניין כמה אתה מקבל תמורת שעתיים עבודה בשבוע.
    אייי....הלוואי עלי,י גם להיות שותף באיזה פרוצדורה כבזאת.

    עוד לא הבנתם שאחרי 60 שנה העם היהודי רוצה מדינה דמוקרטית, בלי פרוצדורות הפנקס האדום שהפכו לפרוצדורות חבר מביא חבר.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    קוז'אק גדול הלוחמים בפשע אמר,''נגד גנבים יש להתמודד בשיטות שלהם'' (ל''ת)

    נחום קלי, 07/03/07 17:30

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    כתבלב החצר של אולמרט.

    ישעיהו, 07/03/07 16:42

    משפחת לפיד התגייסה לטובת אבי אבות המושחתים.
    הפרוצדורה המקודשת של לפיד נשללה מתושבי המאחזים ללא שום מאמר הגנה לפידי.
    ראש ממשלה נבחן לא רק במישור הפלילי אלא גם במישור הציבורי, ניצול לרעה של פרוצדורות הוא פסול מבחינה ציבורית, גם אם הוא קביל משפטית. והמבקר אינו שופט - הוא מבקר, ומי ששומרים על זכות שתיקה, ייפגעו גם ייפגעו.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    חבל שראול ולנברג הציל אותך (ל''ת)

    אבי, 07/03/07 16:15

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    טומי...איזו נפילה! הפכת לשיא הגיחוך וחוסר האמינות... גם אם יתברר

    אייל, 07/03/07 15:21

    מעל לכל ספק שאולמרט מושחת וגורם להתדרדרות המדינה על סף אבדון אתה תמשיך להגן עליו בלהט.
    לצערי, הפכת לבדיחה עצובה בסוף הקריירה העיתונאית.... כמה חבל.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    מר לפיד.

    המצליף., 07/03/07 15:15

    ברור לכולנו שיש לך שמץ של מושג על תוכן דוח המבקר .וברור לכולנו מה מהות הביקורת ובמי היא עלולה לפגוע.
    אבלבמקום להחריש ולתת כבוד ויקר למי שמעז לחשוף העדפת לחגוג יחד עם כולם על גבו של המבקר.
    כהשופט היהודי המהולל של בית המשפט העליון האמריקני, פליקס פרנקפורטר, כתב פעם הוא לבטח לא ראה את מדינת ישראל לנגד עיניו ,מדינה שבה חבר מביא חבר ,עיסקאות ונוהלים נסגרים הרחק מעין כול, ששוברת את השיא העולמי בחקירת אישי ציבור ,מדינת קומבינה שבה כל הפרוצדורות כופפו לטובת השילטון וכוחו .

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    נכון שרוב הציבור רוצה להשתחרר מאולמרט מה יותר מהר אבל אין זו סיבה

    יעקוב, 07/03/07 14:48

    להפר את כל כללי הדמוקרטיה.
    המבקר הוא מבקר ולא ראש המדינה.
    תפקידו להתריע על הטעון תיקון ולא לנהל העניינים בזמן אמת.

    הגב לתגובה זו

    • המבקר רק מבקר ולא ''מנהל את המדינה'' לפיד האש כבה מזמן .....

      לפיד ללא אש,,,,, 07/03/07 16:16

      נותרו רק ניצוצות ,,,,,,, מזעריים,,,,,,,,

      לפידIII אתה ''תותל-לוס'' הנתמך ומשרת את אליטת השמאל..... שמתחזקת אותך
      בתפקידים,,,,,, ובמסך חופשי לקידום דיעותיה,,,,,,,,,

      לאחר שנמחקת בבחירות - אתה עדיין
      נכס אליטת השמאל ובשרותה ,,,,,,,,,

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    יש לנו מבקר שרוצה להיות ראש ממשלה

    אלי, 07/03/07 14:30

    הכל אצלינו הפוך המדינה גועשת לא מתפקדת והכל בגלל קפריזה של מבקר משוגע. צריך פשוט להעיף את האיש לכל הרוחות.אפשר לחשוב שצהל או פקוד העורף מחכים לראות מהכבת המבקר המצחיך הזה הם יודעים במדויק מה צריך לעשות . אותם 62 אנשי המבקר היו עושים חסד כאשר לרוץ עם עפרונות בזמן המלחמה היו מפשילים שרוולים ועוזרים לזקנים במקלטים

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מחרים את יד ושם עד שהבזוי לא יעוף משם (ל''ת)

    עשו כמוני, 07/03/07 14:28

    הגב לתגובה זו

    • צודק. (ל''ת)

      אני, 07/03/07 14:41

      הגב לתגובה זו

      • לפיד האש כבה מזמן.......

        לפיד ללא אש, 07/03/07 16:19

        פה ושם עדיין מלרלר.......

        הגב לתגובה זו

    • מצטרף (ל''ת)

      זועם, 07/03/07 17:52

      הגב לתגובה זו

    • רק עכשיו קלטתי שהוא יו''ר יד ושם......איזה ביזיון המדינה הזאת!!!!!!!

      א.ב, 07/03/07 18:37

      אני איתכם צריך להקים גוף חלופי.

      הגב לתגובה זו

    • אני מחרים אותם מאז נכנס הרשע לתפקידו (ל''ת)

      אמיל, 07/03/07 21:18

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    האחראי לטירוף המערכות ועיוות המציאות זה לפיד מתקשורת האתרוגים הבזוי (ל''ת)

    לא המבקר, 07/03/07 14:26

    הגב לתגובה זו

    • לפיד האש כבה מזמן,,,, אבל נותר במרכז המסך,,,

      לפיד כבוי, 07/03/07 16:21

      כנציג ''משמרות'' האליטה,,,,,,,,

      הגב לתגובה זו

      • כמה פעמים אתה רושם את אותה תגובה (ל''ת)

        לא נמאס לך?, 07/03/07 17:11

        הגב לתגובה זו

  • 41.

    השופט היהודי מבקש מהאנטישמי לא לצטט אותו (ל''ת)

    פליקס פרנקפורטר, 07/03/07 14:23

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    לפידיזם

    יחזקל ירמיהו, 07/03/07 14:22

    מי יוכל לנו.

    עברנו את השואה,
    דבר לא ירתיענו.

    נאמר רק מה שפופולרי.

    נלקק,
    נסתחבק,
    נחבור לכל הנאלחים,
    נפעיל כמה מהלכים,
    ושתלך לעזאזל מדינת היהודים.

    גם בגיהנום נבלה בנעימים.
    הי לוציפר מה העניינים,
    מעריצים גדולים שלך, אני והבנים.

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד (ל''ת)

      נהניתי, 07/03/07 14:42

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    ההצפות הכתומות מגיעות (ל''ת)

    למימדים פסיכים, 07/03/07 14:14

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    גילוי נאות: הכותב הוא חבר מושבע של אולמרט

    היה מתבקש.., 07/03/07 14:12

    עם עסקים משותפים...

    הגב לתגובה זו

    • הוּא פָּשוּט זִיגְזוֹנֵר.... לֹא פָּחוֹת אַף לא יוֹתֵר....

      אלכסנדר, 07/03/07 14:50

      הוּא פָּשוּט זִיגְזוֹנֵר.... לֹא פָּחוֹת אַף לא יוֹתֵר....
      כְּלוּם יִיתָּכֵן כִּי בְּלַהֲטוּטָיו הַפּוֹלִיטִיים,
      אֶת חַיֵי בָּנֵינוּ יַצְלִיחַ מֵחָדָש לְשַחֲזֵר ? לְמַחֲזֵר ?
      אוֹ שֶמָא אֶת רֶצֶף-זִיגְזוּגָיו-פִישוּלָיו-כִּשְלוֹנוֹתָיו בִּלְבָנוֹן
      יְנַסֶה-יִשְתַּדֵל בְּכָּל מְאוֹדוֹ לְמַזְעֵר ?
      עַד מָתַי, בְּאֲחִיזָתוֹ בְּקַרְנוֹת הַמִזְבֵּחַ, בְּהִיצָמְדוּתוֹ לְכִּסֵא הַשִלְטוֹן-הַהוֹן-הַשְרָרָה,
      בָּנוּ יִתְעַמֵר ? אֵלֶינוּ כֹּה-יִתְאכְזֵר ?
      עַד מָתַי אֶת דַּמֵנוּ יַּקְפִּיא ? אֶת לִיבֵּנוֹ יְצָמְרֵר ?
      עַד מָתַי בְּעֶמְדוֹתָיו יִתְחַפֵּר ? יִתְבַּצֵר ? יִתְמַסְמֵר ?
      הַאִם חַיֵינוּ, בְּאַרְצֵנוּ שֶלָנוּ, הָפְכוּ אָכֵן לִהְיוֹת לְגַמְרֵי הֶפְקֵר ?
      עַד מָתַי הַצְהָרוֹת-סְרָק יַפְרִיחַ ? הַבְטָחוֹת-שָוְוא יַשְמִיעַ ?
      לאֲוִיר הַעוֹלָם כָּך יַמְשִיך אוֹתָן לְפַזֵר ?
      עַד מָתַי יַמְשִיך לַעֲסוֹק רַק בְּעַצְמוֹ ?
      עַד מָתַי יִפְצַח בְּהִמְנוֹן לְאִישִיוּתוֹ ? שִירַת-רִינַת נִיצָחוֹן וּפְּאֵר ?
      עַד מָתַי אֶת שְמוֹ בַּחוּצוֹת יְקַלֵס ? יְפַאֵר ? יְהַדֵר ?
      עַד מָתַי שִירֵי הַלֵל וְהֵידָד עַל עַצְמוֹ בִּלְבַד יְשוֹרֵר ? יְזַמֵּר ?
      עַד מָתַי בְּרַחֲבֵי תֵּבֵל יַרְעִיף חִיוּכִים ? אַחֲרֵי מַנְהִיגֵי-מְדִינוֹת בִּשְקִיקָה לְחַזֵר ?
      מַדּוּעַ כְּמוֹתֵנוֹ, מִתַּעֲנוּגוֹת הַחַיִּים, הוּא אֵינֶנוּ, וְלוּ מְעַט, מִתְנַזֵּר ?
      הַאִם לֹא יִשְכַּח עִם שוּבוּ, עַל קִבְרָם שֶל בָּנֵינוּ, לְהַנִיחַ אַף זֵר ?
      כְּלוּם אֵינֶנוּ חוֹשֵב, כִּי אָכֵן הגִיעָה אַף עֵת, בָּה אֲנַחְנוּ,
      בְּמִסְגֶרֶת שְחוֹרָה לְצַד דְיוּקָן בְּנֵנוּ-בִּתֵנוּ, אוֹתוֹ כְּרֹאש מֶמְשָלָה, נְמַסְגֵר ?
      אוֹ שֶמָא מַמְתִּין-מְחַכֶּה הוּא לִרְאוֹת עַד כִּי הַמְדִינָה וְהַמֶמְשָלָה בְּרָאשוּתוֹ
      תִּתְפּוֹגֵג ? תִּתְפּוֹרֵר ? תִּתְפַּזֵר ?
      ''מָה נָאוּו עַל הֶהָרִים רַגְלֵי הַמְבַשֵר?''
      מִי הָיָה מַאֲמִין.... ? מִי פִּלֵל.... ? מִי מִלֵל.... ?
      מִי יָכוֹל הָיָה לְשַעֵר.... ?
      ...אֵיזֶה פּוֹלִיטִיקָאִי מַמְזֵר.

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    טומי, עדיף שתעשה לביתך

    שלומי, 07/03/07 14:02

    מפלגה כבר אין לך והראש כבר לא מה שהיה.
    אתה אוכל את הראש ומבלבל בין היוצרות.
    אתה תומך לאורך כל הדרך במושחתים....מעניין למה?
    עזוב אותנו במנוחה, קשקשן בלתי נלאה שכמותך.

    הגב לתגובה זו

    • עצה נבונה בחינם נתנה לך סולידי, מהציבור הסולד ממך!!!

      לפידיטיס......, 07/03/07 16:33

      קח אותה..... אלטיסט

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    אילו אלמרט היה חרדי מש''ס תגובה לפיד הייתה שונה בתכלית השינוי. (ל''ת)

    ATM, 07/03/07 13:54

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    טומי לפיד, זה לא במקרה, שהתפרקה לך המפלגה. (ל''ת)

    איתי, 07/03/07 13:41

    הגב לתגובה זו

    • תמים דעים אנכי עם איתי. כלל לא במקרה התפוררה לחלוטין מפלגתו של טומי (ל''ת)

      מיכאל, 07/03/07 14:47

      הגב לתגובה זו

    • בגלל הערצת הציבור ואהבתו איליו - הלפיד כבה וברח מן המפה הפוליטית1

      לפ----ייייי---ד, 07/03/07 16:36

      מרוב אהבה הלפיד כבה!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    פרומדורה של מושחתים יד רוחצת יד תן לי את יש ושם ואני אתן לך הגנה (ל''ת)

    תקשורתית של, 07/03/07 13:40

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    תומי לפיד - לא תמיד אני מסכים איתך, הפעם פגעת בול...

    מוטי, 07/03/07 12:57

    כאן בין המגיבים ישנם הרבה בורים והרבה מטומטמים וגם הרבה ימנים והרבה שמאלניים ששונאים את אולמארט ומצפים למפלתו בכל מחיר.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה לחכם

      זהבה ר, 07/03/07 13:28

      ומי אתה ? הגאון מוילנה?

      מאור הגולה?

      אני אסתכן ואומר לך מי אתה - 1. אישיות בינונית ומטה.
      2. שמאלן בכל מצב.
      3. תומך במושחת ולא חוזר בו למרות הנסיבות . בקיצור, אחד מהמכוערים שממלאים את מקומותינו ולכן זו דמותינו. אבל ימים יגידו והם קרובים ואנו נצליח לשנות את המצב.

      הגב לתגובה זו

      • זהבה, כל מילה בסלע. יישר כח (ל''ת)

        פיני, 07/03/07 13:58

        הגב לתגובה זו

      • מִסְפֵּד

        משה טבנקין, 07/03/07 15:36

        מִסְפֵּד

        הַשְכוֹל מִתְהַפֵּך בְּגַנֵּנוּ כְּחֶרֶב.
        פּוֹקְדֵנוּ הַשְכוֹל, בֵּית-אֵם וּבֵית-אָב.
        עִם שַחַר יָצָא נַעֲרֵנוּ – עִם עֶרֶב - -
        בָּא בּוֹקֶר. תַּם יוֹם – הוּא לא שָב.

        הָיָה נַעֲרֵנוּ – עֵץ זַיִת מַכְסִיף,
        הָיָה – צַפְצָפָה חֲלוּמַת הֶעָלִים.
        הָיָה נַעֲרֵנוֹ – אַלּוֹן מַעֲנִיף,
        הָיָה הַתָּמִיר בּדְקָלִים !

        נוֹלַד נַעֲרֵנוּ בְּצֵל הַגִּלְבּוֹעַ.
        רוּחַץ נַעֲרֵנוּ בְּנַחַל חֲרוֹד.
        נַעֲרֵנוּ שֶלָנוֹ הַטּוֹב, הַגָּבוֹהָּ.
        אֲהַבְנוּך עַד צְחוֹק וּדְמָעוֹת !

        הָיָה נַעֲרֵנוּ – שְדֵה פַלְחָה מוֹרֶקֶת.
        הָיָה – עַפְעַפֵּי שַחֲרִית נִקְרָעִים.
        הָיָה – כְּתִפְרַחַת תַּפּוּחַ צוֹחֶקֶת.
        הָיָה הַבָּשוּם בַּפְּקָעִים !

        נִגְמַל נַעֲרֵנוּ לְאוֹר וְלִתְכֵלֶת.
        נוֹעַד נַעֲרֵנוּ לִשְבוֹעַ יָמִים.
        נַעֲרֵנוּ הַגֵּא, נַעֲרֵנוּ בְּרוֹש-יֶלֶד,
        אֵיך זָנַק מוּל חֶרְמֵש הַדָּמִים !

        הָיָה נַעֲרֵנוּ – כְּאוֹרֶן הַחוֹרֶש.
        הָיָה – תְּאֵנָה הַחוֹנֶטֶת פַּגִים.
        הָיָה נַעֲרֵנוּ – הֲדַס סְבוּךְ הַשוֹרֶש.
        הָיָה הלוֹהֵט בַּפְּרָגִים !

        הָיָה נַעֲרֵנוּ – בָּבַת-יִזְרְעֶאל,
        טִיפְּחוּהוּ תְּכוֹל-שַחַק, מָטָר וְשָרָב.
        לְפּוֹעַל-חַיָּיו עֵמֶק-רֵעַ יִחֵל,
        יִחֵל וּבָטַח. לא לַשָוְוא ! –

        הָיָה נַעֲרֵנוּ – כְּצוּק הַגִּלְבּוֹעַ,
        הָיָה – כִּמְעוּף נְשָרָיו נֶאְדָּר –
        אַמִּיץ וְנוֹעָז וְגָבוֹהָּ-גָבוֹהָּ
        עַד אַחֲרוֹן רְגָעָיו מוּל הַצָּר.

        משה טבנקין.

        הגב לתגובה זו

  • 32.

    אולמרט יצטרך לפרוש אך גם המבקר צריך לעוף

    גיל אזולאי, 07/03/07 12:55

    כיוון שצודק לפיד וצודקים אחרים (כולל המבקרים הקודמים), לינדנשטראוס מתנהג בצורה שאינה מתאימה לתפקידו, עיקר סיפוקו היא החוויה התקשורתית (גם אם זה כנגד החוק והצדק)

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    טומי לפיד צריך להטיל על עצמו אמברגו בענייני רוה''מ

    לפיד של קשקושים, 07/03/07 12:15

    לאיש הזה אין גבולות ודעתו כבר נתלבעה עליו מזמן. הוא עשה את שלו לחיזוק שינוי ואז הרס אותה במו מעשיו הנלוזים. הוא האחראי לכך שהרוב החילוני אינו מיוצג בבית הנבחרים.
    לבקש סליחה אינו ידוע. תמיד חושב שהוא יודע הכל ומי שאינו מסכים אימו הוא טיפש ופרימיטיבי.
    רק עזב את הכנסת ונכנס בו בדיבוק. הוא מתרוצץ כאחוז אמוק מאולפן למערכת למצלמה להביע דעותיו המוטרפות. כולם מכירים את החברות עם אולמרט ואת הקופונים שטומיסלב גוזר מהם.
    די הבנו אותך תצא בשקט בחוץ.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    גם אוויל מחריש לחכם יחשב ולמה יחשב ארכי אוויל הצועק בראש חוצות ? (ל''ת)

    יאיר ל, 07/03/07 12:10

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    תגובה לליצן

    זהבה ר, 07/03/07 12:07

    מעולם לא הייתי כל כל כנה!! אני ממש נגעלת מהליצן הזה הטומי
    שלא יורד לנו מהוריד ומגבב ומקשקש והכל בהגנה טוטלית וחולנית על חברו אהוד (כנראה שמצא מין את מינו). לו אני הייתי חוטפת בבחירות האחרונות את מה שהטומי חטף הייתי יושבת כמה חודשים טובים מתחת לאיזה אבן גדולה ומתחבאה.
    עשה לנו טובה. לך תטיל בעולם , תקרא ספרים ותמצא לך משהו אחר מעניין לעשות חוץ מלזבל לנו את השכל. !PLEASE. ודרך אגב, לא שמת לב שמביאים אותך לאולפני הטלוויזיה כקוריוז?

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אדון לפיד

    יעקב, 07/03/07 12:01

    יושב לא בתקופת המלחמה בתל אביב או דרומה יותר, ולא הרגיש אפילו אפס קצהו מה שאנחנו הרגשנו במלחמה, ומגן, על אולמרט, שהוא וממשלתו צפצפו עלינו, וטענו כל הזמן שאנחנו מנצחים. האם לפיד כל כך כהה חושים. מילא אולמרט, אבל הוא מגן עליו, אני תמהה??????

    הגב לתגובה זו

    • לפיד ההגנה לאולמרט.......

      לפיד שמח ומבדח, 07/03/07 16:47

      הרי בעוד זמן קצר,,,,,, אולמרט שלך
      יהיה בדיחה ישנה ועצובה שהסתיים תפקידה,,,,,,,,

      אולי תן לו עיצה איך לסיים בכבוד ומהר, ולפנות את המקום,,,,,,

      הסוף הרי ידוע וברור .......
      נפילתו הפוליטית תהיה כנפילתך שלך!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    לפיד מינה את עדנה ארבל בעלת תואר שני ? לפיד חברו של אולמרט הזוי (ל''ת)

    התשלום יד ושם, 07/03/07 11:57

    הגב לתגובה זו

    • יד לוחצת יד,,,בסימביוזה הדדית של ...

      תמיכת הלפיד, 07/03/07 16:49

      ברור כשמש בצהרי היום,,,,,,,,

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    מעניין למה לפיד מגן על אולמרט ושות מה יוצא לו מזה (ל''ת)

    דוד, 07/03/07 11:46

    הגב לתגובה זו

    • מינוי לראשות יד ושם

      אלון, 07/03/07 14:12

      זה מה שיצא לו

      הגב לתגובה זו

      • מינוי ראוי בכל מקרה (ל''ת)

        אביחי, 07/03/07 14:54

        הגב לתגובה זו

        • ראוי? לא בטוח

          אנקרי, 07/03/07 15:49

          יותר אתנן למי שמשרת את אולמרט

          הגב לתגובה זו

          • זה לא סותר (ל''ת)

            אביחי, 07/03/07 17:12

            הגב לתגובה זו

  • 25.

    שחור ולבן

    ליאור, 07/03/07 11:43

    לאדון לפיד
    החיים הרבה יותר פשוטים ממה שאנחנו הורגלנו. יש שחור ולבן טוב ורע. ויש את האפור. האפור פשט בנו והוא הולך ומתכהה. מנהיגינו היום מבלי יוצא מן הכלל נהנים מהכסות האפורה. ישנו אחד ואולי קצת יותר במדינה היום שמתפקדים כמו אקונומיקה. צריך להעלים את האפור עם הכתמים השחורים. ידידך רה''מ תמיד היה בצד הכהה של האפור, פשוט מעולם לא החשיבו אותו היום הוא כבר משחיר את כולנו.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    טומי לפיד היקר אתה צודק מבקר בלוף המדינהץ

    זיו, 07/03/07 11:41

    אנא בקש ממר אולמרט שיעביר חוק ותקנה שעל משרד מבקר המדינה לתת רשימת כל התלונות שקיבלו משנת 2005 עד היום. רשימה של אילו שהזדהו ( לא אנונימיות) נגד פקידים בכירים כולל חשדות לשוחד. ומה עשה עם אותם תלונות. יש תלונות נגד עובדים במשרד מבקר המדינה בתוכם.

    הגב לתגובה זו

    • זיו-התלונות האחרות לא מעניינות את המבקר...

      שפויה, 08/03/07 07:54

      המבקר עסוק רק ואך ורק באולמרט. וכל היתר- שילך לעזאזל..
      וכל המגיבים כאן חושבים שהמבקר טהור וזך כפיים...

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    לפיד ממש ע ו ב ד אצל אולמרט, לא יכול להיות שזה בחינם (ל''ת)

    ההההה, 07/03/07 11:28

    הגב לתגובה זו

    • מְדִינָה מִקְרִית

      אלכס, 07/03/07 15:20

      מְדִינָה מִקְרִית
      שִקְרִית ... אַך עִבְרִית !
      אַקְרָאִית, עֲמָמִית, אֲרָעִית,
      מְדִינָה לְמַרְאִית.

      מְדִינָה עִיזִית,
      נִבְזִית, לוֹעֲזִית,
      אֲחוּזַת תְּזָזִית,
      יְלָדֶיה, אֲבָנֶיה, גָּזִית.

      עַם מְנוּוָן,
      מעֲרָכָיו מְרוּקָן
      אָדִיש, רָדוּם, שַאֲנָן,
      רְדוּף קוֹרְבָּן וחוּרְבָּן.

      חֶבְרָה אֲרוּרָה
      מְעוּרְעָרָה, רְעוּעָה,
      רָעָה וגְרוּעָה
      עֲמוֹרָה וגְמוּרָה.

      מְדִינָה הבְּנוּיָה על כַּרְעֵי תַּרְנְגוֹלֶת
      עַם השָרוּי (לנֶצַח?) בְּתוֹכְכֵי מְעַרְבּוֹלֶת -
      מֶמְשָלָה בְּלִי תּוֹרָה... בְּלִי קֶמָח... בְּלִי סוֹלֶת...
      סָפֵק, אִם לִבְסוֹף, תִּיוָותֵּר בְּקוֹשִי גוּלְגוֹלֶת.

      נ. ב.

      לא רק הממשלה הנוכחית. גם הממשלה הבאה.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    לפיד הוא הצבוע הגדול ביותר איש קטן ועלוב לציבור נמאס ממנו לכן העיפ

    דורון, 07/03/07 11:00

    אותו למדבר הפוליטי אדם בלי דרך רק קליקות

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ישר-כח למבקר שחושף את החלל שיצרה הממשלה בחידלונה

    יאיר, 07/03/07 10:59

    מבקר המדינה עושה בדיוק מה שמצופה ממנו לעשות: להוציא לאור את מחדלי הממשלה, כפי שאמר בשעתו השופט היהודי המהולל של בית המשפט העליון של ארה''ב, לואיס ברנדייס: ''אור השמש הוא חומר המחטא והמטהר הטוב ביותר''.

    הגב לתגובה זו

    • א מ ן

      yael, 07/03/07 11:31

      א מ ן

      הגב לתגובה זו

      • מבקר המדינה הנוכחי, מר מיכה לינדנשטראוס,

        אלכס, 08/03/07 08:18

        עושה את עבודתו נאמנה. עבודה מסורה, אחראית, יסודית וראוייה אשר שום מבקר קודם לא עשה ולא העיז לעשות. בית המשפט העליון, כדרכו וכהרגלו, השאיר את המבקר חשוף לגמרי בצריח, כמעט בודד במלאכתו ובמערכה (מלבד הצוות הטוב והנאמן המקיף אותו), תוך שהוא (בית-המשפט העליון) מסתפק בעבודה הקלה. עבודה אשר איננה דורשת מאמץ רב מדי או ספיגת קיתונות של ביקורת. גם את פסק הדין המחפיר, המביש והמבייש של ארבעת שופטי הרוב של העליון, פסק דין אשר נמנע במפגיע מלהחליט על וועדת חקירה ממלכתית שתדון על כשלי המלחמה האחרונה (אשר אפילו שם לא ניתן לה), פסק דין אשר העביר את ''חקירת'' המלחמה לוועדת וינוגרד יש וצריך לראות כעוד התחמקות של בית המשפט העליון מתפקידו (אשר לעיתים כרוך בהחלטה קשה) והמנעות מלקחת על עצמו אחריות. מבקר המדינה אינו יכול להתחמק ואינו מתחמק מתפקידו וכל המלעיזים והמקטרגים למיניהן, מונָעִים ע''י סיבות משלהם או שאינם רוצים ואינם מסוגלים להבין את מהות והגדרת תפקידו הקשה של מבקר המדינה, דווקא בתקופה קשה זאת העוברת עלינו.

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    לפיד מכופף את המציאות למען חברו אולמרט

    אני, 07/03/07 10:56

    נכון שקיימת פרוצדורה אולם הפרוצדורה במדינת ישראל גרמה לכך
    שדוחות של מבקרי המדינה, עד המבקר הנוכחי, סופם היה שנשכחו בשל הזמן הרב שנמשך הטיפול בהם.
    כמו כן אין הפרוצדורה פרה קדושה ומותר ואפילו חובה שלא לנהוג על פיה אם מדובר בפרוצדורה רעה אשר מהווה אבן נגף לבקר את פעולות הממשלה.
    מר לפיד שכח במאמרו לציין שפרט לפרוצדורה קיימות גם נורמות בסיסיות אשר חשובות עשרת מונים מאותה ''פרוצדורה'' הכל כך קדושה בעיני לפיד.
    אחת מן הנורמות הנ''ל היא שאדם אשר קופה של שרצים תלויה מאחריו, כמו אולמרט, אינו ראוי להוביל את המדינה, אולם אם בכל זאת אדם זה מתעקש לאחוז בקרנות המזבח ויהי מה, אל לו ללפיד לנסות להכשיל את אלו אשר נרתמים למען קיום אותן נורמות בסיסיות, כפי שעושה מבקר המדינה כעת.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מבקר המדינה יודע עם ראיות שראש הממשלה הוא פושע ולא בפוטנציה (ל''ת)

    אלא ממש פושע, 07/03/07 10:55

    הגב לתגובה זו

    • המבקר

      משה, 07/03/07 14:45

      רק חבל שאתה לא יודע דבר על המבקר המושחת.בדוק אבל כולם שותקים.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    כמה שווה בכסף משרת יו'ר יד ושם שאולמרט סידר ללפיד (ל''ת)

    ומי משלם את זה, 07/03/07 10:50

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    הדובר הבלתי רשמי של משרד ראש-הממשלה (ל''ת)

    איתמר, 07/03/07 10:49

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אם לא נחסל את תקשורת האתרוגים של לפיד היא תחסל אותנו (ל''ת)

    ומעריב יצנזר, 07/03/07 10:48

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מר לפיד האומנם? אתה נגד מיגור השחיתות.

    pini, 07/03/07 10:46

    כאשר אתה מדבר נגד מהלכיו של מבקר המדינה,בחקרו את השחיתות. והזילזול באזרחי המדינה שהיו נתונים למתקפת חסרת תקדים בתוצואותיה,
    במלחמה האחרונה. ע'י נבחרנו.
    ובכלל לציין, שסוף סוף העז מבקר מדינה, לעשות נאמנה את תפקידו.
    מול האחרים שטיטאו את השחיתות של כמה מנבחרינו אל מתחת השטיח, עד שהעם קיבל בחילה מהם. די עם הסלחנות כלפי מי שסרח. גם אתה צריך לצדד דווקא, במהלכי המבקר.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    לפי התגובות, ברור מדוע לפיד ''נבעט'' מהכנסת.

    ניר, 07/03/07 10:31

    שומר האתרוגים, הדמגוג העלוב, האיש הנהנתן וגס הרוח, אשר הביא את הארס והשנאה למסדרונות הכנסת, ממשיך לסנגר על מיטיבו המושחת אולמרט.
    כל פעילותו הפוליטית העלובה למדי, תיזכר רק במשפט אחד ''החרדים אשמים''.
    ראוי היה טומי, שלאחר הכישלון המכפיר שלך ושל 14 ''הגמדים'' שלך בבחירות האחרונות, תגזור על עצמך שתיקה לפחות למשך כמה שנים טובות.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    טומי, אתה אידיוט! (ל''ת)

    שינוי, 07/03/07 10:23

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    בא נחזור להגדרות הבסיסיות

    אדום שרוט, 07/03/07 10:14

    בדמוקרטיה צריכות להיות 3 רשויות בלתי תלויות. אצלנו בגלל הסכמים קואליציוניים הרשות המבצעת והמחוקקת התאחדו. יחדיו מונעות יצירת חוקה למדינה כדי להגביל את כוחה של הזרוע השופטת שנשארה עצמאית. הקואליציה הזאת תוקפת בכל החזיתות את המערכת השיפוטית, כולל דמגוגיות חסרות בסיס ע''י ''מועצת החכמים''. אלק...
    מבקר המדינה הוא החוקר הפרטי של הרשות השופטת, והקואליציה ממש לא אוהבת אותו כי הארונות שלהם מפוצצים בשלדים
    חברי ההון-שלטון יכולים להתעטף במילים ארוכות עד מחר. אתם אצלנו גמרתם, אנחנו כבר לא מקשיבים. לכו הביתה מושחתים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    עיתונאי החצר של אולמרט

    אמיר, 07/03/07 10:09

    לפיד, האיש אשר גורש בבושת פנים מהכנסת, יחד עם חבורת המריונטות שלו, ממשיך לסנגר על חברו המושחת ,אולמרט.
    לפיד תמיד הגן על מושחתים,כפי שהגן על שרון, כאשר היה שר משפטים ולא פצה את פיו, כאשר הורשע עומרי.
    לפיד היה שר משפטים עלוב ומתרפס כלפי המערכת המשפטית וזכור היטב כיצד פעל נמרצות כדי למנות את ''השערוריה'' עדנה ארבל (בעלת התואר השני במשפטים???), לבית המשפט העליון.
    השתתפותם של לפיד , כמו גם חברו דנקנר, בתוכנית ''מועצת החכמים'', היא עלבון לאתיקה עיתונאית.
    האנשים אשר סועדים עם אולמרט בארוחות שישי, יושבים באולפן, על תקן של פרשנים אובייקטיביים ומחווים את דעתם בעיניינים הנוגעים לתפקודו ומוסריותו של אולמרט.
    על זה נאמר ''אמור לי מי הם חבריך ואומר לך מי אתה''...



    הגב לתגובה זו

    • החבר הכי טוב של אולמרט!!!

      רוי, 07/03/07 11:35

      כל מילה זהב !!!

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    טומי לפיד בעל 1000 הפרצופים

    אבי, 07/03/07 10:01

    ידוע שאתה חבר של אולמרט

    לא הפסדת בגלל זה

    מה לא עשית לחברי שס כשחשדו בהם

    דרעי בן יזרי אולמרט חשוד בסכומים

    ללא תקדיםמה קרה לך המכה בבחירות

    לא השפיעה עליך מאומה יאיר תתביש

    באבא כזה

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    כרגיל לפיד צודק!

    עוד שפויה, 07/03/07 10:01

    הציבור כל כך עיוור, כל כך שטוף שנאה שמוזנת ע''י התקשורת שהוא כלל לא מבין מה קורה פה.
    התקשורת, המבקר, הכנסת מתייחסים לרה''מ בזלזול מופגן ובכך מחנכים את הציבור להתנהגות דומה.
    והציבור, אוכל את הלוקשים שמוכרים לו...

    הגב לתגובה זו

    • את שפויה וכל העם מטורף? (ל''ת)

      כנראה לא שפוי, 07/03/07 10:25

      הגב לתגובה זו

      • רוב הציבור

        שמעון, 07/03/07 14:43

        כן לצערי וגם אולי לצערך רוב הציבור אינו שפוי.כנראה העם לא מבין למה היועץ לא רצה להגן על המבקר והיועצת לא רצתה להגן על פוליטיקאי שמצץ ללא הרף שנים את כספי העם היושב בבריפריה לטובת ההשקעה בשטחים.כולנו יודעים את גורלם כשיגיע הסדר.אם העם נתן מענק מזה 40 שנה על חשבון חינוכו דיורו ורמת חייו אזי הוא לא שפוי.

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    אתרוגן סייען אולמרט בזוי (ל''ת)

    זמנך תם, 07/03/07 09:58

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    שרון קמה אותו ב 800 מיליון שנעלמו ??? (ל''ת)

    לאן ??, 07/03/07 09:53

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ארור מגרש היהודים (ל''ת)

    עד עולם, 07/03/07 09:52

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    לפיד-לפני 20 שנה היית כותב אחרת (ל''ת)

    Moises, 07/03/07 09:47

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    עד כמה אפשר לנסות לערבל את השכל במכבסת המילים?

    akdib, 07/03/07 09:26

    טומי הוא מתנשא הבטוח שהוא המציא את השכל, את שיקול הדעת ואת ההשכלה. הוא לא המציא- והוא לא לבד!
    דווקא כמשפטן הוא יודע שיועצת משפטית יכולה לחוות דעה ולשגות!! - ממש כמו כל בן תמותה אחר ומותר לחלוק עליה וחייבים לחלוק עליה אם משוכנעים בטעותה.
    כך גם לגבי היועץ המשפטי - שהוא פרסונה עם אינטרסים בפני עצמו. מספיק עם כל ''הקישקושים'' המקדשים כל פליטת פה של משפטנים מהסוג השלישי, או כל מחזיק בקרנות הכסא, ובעיקר מספיק עם הפטפטת על ''עבודת הממשלה''....
    אסור!! ממש אסור!!! לתת לרמה הזו של אינטרסים אישיים לנווט את חיינו; ושום מילים כמו ''התנהלות'' ''תיפקוד'' רציפות'' - אסור שיטו אותנו מדרך הישר! אם האיש חשוד, שיעזוב במחילה את כסאו כמו שיעץ (בזחיחות דעת ובחוצפה יש לומר)לקצב, כמו שעשו רמון, אסתרינה - וכמו שעשו לפניו נאמן, רפול, ריבלין ואחרים. אין שום קדושה במשרד ראש הממשלה.
    באיש הזה ,חבר של לפיד דבקו כתמים רבים. ייכנס במחילה למכבסת שלטון החוק - שעדיין אינו ניקלה בעיני לפיד - יתנקה ואז ישוב אלינו ''צח כיונה''.
    אחרי שנים של אימפטטנציה ביקורתית, יש סוף סוף מבקר שמנסה לעשות את עבודתו. ומיד קופצים עליו לגמדו [כמובן משיקולים זרים!] כל מיני שימושונים נהנתנים...
    מר לפיד היקר! אין בפיך שום בשורה מוסרית, שום קוד אתי, שום חוכמת המעשה - אתה מצטייר כמו אינטרסנטים אחרים: כמי שמושך מאחור בהשפעתו בחוטים, כמי שחמדת השלטון יקרה לו ובסופו של דבר כחכם בינוני ומשפטן חלש. [כל טיעוניך בענין רשויות השלטון הן בגבול אי הידיעה!] עשה טובה, ונשוך נקניק הונגרי טרם שאתה נושך בחיינו.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    התכלית טמבל, אם הפרוצדורה מעוות את התכלית או גוברת עליו

    אפללון, 07/03/07 09:24

    אזי, אין תכלית ואין פרוצדורה ויש אנרכיה ועוות דין.

    פנה לרבך, השופט ברק, הפרשנות התכליתית.

    הפרוצדורה אינה יכולה לשמש תחלף התכלית.

    הפרוצדורה נועדה לעגן הליכים מוסדרים כדי להגיע לתכלית, אם הפרוצדורה מהווה נגף להשגת התכלית, היא בטלה.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    לפיד, מי מינה אותך ליו''ר יד ושם ? (אולמרט).

    שוחד יעוור....., 07/03/07 09:15

    לפיד, בבקשה גם אתה וגם הבן תפסיקו להגן על מושחתים, כי אתם אינטרסנטים, ובגלל כמוכם תגמר לנו המדינה !!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    לפיד איך הלכו לך כל המנדטים ? אם היתה חכם זה לא היה קורה ! (ל''ת)

    אמנון בן-יהודה, 07/03/07 09:14

    הגב לתגובה זו