• 28.

    איך רק עכשיו פירסמו זאת

    יוסף הצפוני, 05/03/07 21:58

    אכן לפני שבועיים עצרו עשרות מכוניות לצד הכביש בשעת צהריים והנהגים יצאו החוצה והסתכלו לשמים. גם אני יצאתי וראיתי את המחזה המתואר בכתבה. זה נראה דרמתי ביותר, ושום מלה בעיתונים... טוב חלפו שבועיים כמעט שכחנו את הטראומה והנה ההסבר מופיע. לדעתי עשרות רבות של אנשים ראו את האירוע. מזל שהסתיים בטוב. אי אפשר להתעלם מכך.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    שומר ישראל לא ינום ולא ישן (ל''ת)

    פקק תנועה, 05/03/07 08:43

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    עוד רעיון הזוי של דן חלוץ שבגד בפקודיו....... (ל''ת)

    היודע, 04/03/07 22:35

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    לדעתי....

    יוסי, 04/03/07 18:09

    במידה והיו מיירטים גם אם היה נודע לאחר מכן שזו טעות, היו אומרים שנמנע פיגוע גדול...

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    יצירת דרמה מיותרת

    אזרח, 04/03/07 16:11

    לא כל כך מהר מיירטים מטוס נוסעים
    והכותרת הבומבסטית ''זמן קצר לפני שהוחלט לירט את המטוס'', היא קישקוש ויצירת דרמה מיותרת.
    גם הידיעה שנשלחה רביעייה לירוט נראת מוגזמת.
    הנחת עבודה בסיסית היא תמיד שיש אפשרות לכשל טכני בזיהוי ובקשר או סתם רשלנות. לכן, לפני שמיירטים מטוס נוסעים עושים איתו קשר עין ובודקים הייטב הייטב.
    נכון שמבחינת הזמן זה הולך מהר, (מטוסים היום טסים מהר) אבל מבחינת הפרוצדורה העניין די ארוך.
    מאחר ומטוסי קרב מנועים מלהיכנס למרחב האווירי של המדינות השכנות, ילוו מטוסי הקרב את המטוס החשוד במרחב האווירי הישראלי כל עוד יהיה צורך בכך.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    איזה תמונה יפיפייה של המטוס, חוץ מזה השמרו לנפשותיכם (ל''ת)

    יאיר, 04/03/07 15:27

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    הגיע הזמן שביוחד חברות ישראליות יקפידו על הוראות הביטחון של המדינה

    חיל האויר, 04/03/07 15:11

    פשוט חוצפה לראות את הזלזול של טייסי חברות התעופה הישראלטיות כלפי נהלי הביטחון. אז מה אם חלקם טייסי ח''א לשעבר. הרי ברור מי הולך להיות טייס שם.

    הגב לתגובה זו

    • ומי הולך להיות טייס שם? (ל''ת)

      יובל, 04/03/07 16:14

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    אצל ביבי זה לא היה קורה (ל''ת)

    הוא הא מי זה בא, 04/03/07 14:47

    הגב לתגובה זו

    • כן, אצל ביבי רק שוחרר יאסין.

      אבי, 04/03/07 15:17

      והיו פיגועים.
      והכלכלה התרסקה.
      והמוראל צנח.
      וש''ס צברו יכולת ל-17 מנדטים, שמימשו ביום שהוא הלך הביתה.
      הקיצר, אחלה ראש ממשלה היה.
      נבקר אותו בבית אבות להגיד תודה, אבל שיתרחק מירושלים.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    זה מה שקורה שלוקחים טייסים סוג ב'

    יעל, 04/03/07 14:44

    אני טסה רק אלעל. אומנם קצת יותר יקר, אבל בטוח שזה יותר בטוח...
    מכל הבחינות. גם הטייסים שלהם הם בוגרי קורסי טייס, יש להם ניסיון רב.
    גם האבטחה על המטוס הרבה יותר גבוהה.
    בקיצור כל מי שלא מתקבל לאלעל הולך לישראייר וארקיע. וכל מי שמתקמצן וטס בחברות זרות מסכן את חייו.
    שווה לי לשלם עוד 100$ ולדעת שאני טסה בבטחה. וכן משלמים את המחיר הגבוהה בגלל איכות האבטחה. אולי השירות ה וא אותו שירות אבל להחזיק טייסים ומאבטחים סוג א' עולה הרבה כסף. ובמקרה הזה שווה לי לשלם את המחיר.

    הגב לתגובה זו

    • EL AL = ISRAIR

      LY EMP, 04/03/07 15:22

      I think that you work for EL AL... and you don't pay for your tickets anyway ;-) P.S. EL AL, Arkia and Israir has the same security

      הגב לתגובה זו

    • אילו שטויות. אינך יודע - שתוק, אלא אם כן אתה יחצ''ן אל-על

      טייס, 04/03/07 16:25

      אל-על, כמו יתר החברות הישראליות, כבר מזמן מעסיקות טייסים שלא היו בחיל האויר.
      זה לא אומר שהם פחות מקצועיים. פשוט אין להם את ההילה.

      לו הכותבת ידעה כמה ביזיונות שהושתקו עשו טייסי אל-על שבאו מהצבא......

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    ''השמיים שמיים לאדוני''

    מכלוף, 04/03/07 14:42

    לא מדויק המשפט לעיל(בראשית)
    השמיים שמיים לאדוני ,ונציגיו מחיל האויר.
    והארץ נתן לבני האדם.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אולי חה''א מנסה להחזיר קצת מכבודו בגלל המלחמה האחרונה...

    אחד ששמע, 04/03/07 14:41

    להפיל מטוס נוסעים באמת קל יותר מלפגוע במשגרי רקטות...

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    הרבה בעיות עם ישראייר זה מהמתחרה?

    ג'וק, 04/03/07 14:10

    ניו יורק
    אילת-נתב''ג
    בעיית גלגלים
    בעיית פיטורין

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    זה כמו לעשות פאול בשניה האחרונה שיש 1 הפרש

    פיני, 04/03/07 14:06

    תנו למטוס לטוס, סביר שההרג שיווצר מפיגוע יהיה קטן מהרג של כל נוסעי המטוס על ידי הפלה.

    נראה לי שרק שממש בטוח שיש חטיפה אולי אולי יש להפיל.

    אין לנו פה תאומים ואת עזריאלי אפשר לפנות ב 10 דקות.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מה זה השטויות האלו? יפוצצו כל מטוס עם בעיות קשר? (ל''ת)

    ךםך, 04/03/07 14:03

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    שישראייר יתקנו וישפצו את המטוסים דפוקים שלהם (ל''ת)

    סוד מדינה, 04/03/07 13:50

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מה הם השתגעו ליירט מטוס נוסעים ישראלי

    ררר, 04/03/07 13:23

    בשום אופן

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    גם לפני כמה ימים יירטו מטוס של ישראייר.

    אמנון, 04/03/07 13:20

    הם מעסיקים נפלי טיס בתור טייסים?

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מס 1 , 4, 5 אני לא יודע איפה אתם חיים אבל בטח שלא במציאות

    א, 04/03/07 13:19

    אני רוצה לראות אתכם הגאונים מה יקרה שמטוס יתפוצץ על הראש שלך את מי תאשימו ותחפשו מי ישלם לכם פיצויים. חוצפנים!!!

    הגב לתגובה זו

    • תגיד, איפה היית ב11 בספטרמבר? (ל''ת)

      מעניין, 04/03/07 13:37

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    שישלמו לפחות על ההזנקה לש 4 מטוסי קרב.

    ר, 04/03/07 13:15

    בגלל שלומיאליות של חברת ישראייר עם ישראל משלם ...

    הגב לתגובה זו

    • איך אתה יודע שהאשמה

      אלון, 04/03/07 16:09

      מוטלת לפתחה של חברת ישראיר

      הגב לתגובה זו

    • ואולי זאת שלומיאליות של מערכת הבקרה? (ל''ת)

      אורי, 04/03/07 16:16

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    ''מערכות שהותקנו לאחרונה''

    דני, 04/03/07 13:10

    מעניין אילו מערכות הותקנו לאחרונה שכבר גורמות לטעויות זיהוי כאלו!

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    יש הזנקות כאלה כל שבוע

    ס, 04/03/07 13:09

    לפעמים יותר מפעם אחת ביום, כל מי ששירת בחיל האויר מכיר את זה.אז לא צריך סתם להלחיץ את הציבור בכותרות.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אם היה לנו שר תחבורה

    אדום שרוט, 04/03/07 13:06

    הוא היה מזמין אליו את מנכל ישראייר ונותן לא בראש
    לפני יומיים טייס ישראייר ''שיחק'' מגדל פיקוח והטעה שני מטוסי ארקיע, בנס זה תוקן בזמן....
    אולי אם היה שר הוא היה מאיים לקרקע אותם ל''קורס ריענון'' לטייסים שלהם? טיפול 10000 לציוד?

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    טעות בניסוח - חיל האוויר כן יירט את מטוס הנוסעים

    חיים, 04/03/07 13:04

    יירוט הוא התהליך של תנועה בכיוון מסוים כדי להתקרב מהר ככל האפשר למטרה (בדרך כלל מטרה שנעה בעצמה בכיוון ומהירות מסוימים), כדי להגיע למפגש איתה.
    מטוס קרב מיירט מטוס אויב (או מטוס חשוד) כדי להגיע לטווח (ולעמדת) שמאפשרת ירי עליו.

    מטוסי חיל האויר הגיעו לטווח המאפשר ירי על מטוס הנוסעים, אך לא עשו זאת.
    עבודה טובה. better safe than sorry

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אבטחה מופרזת

    ירוק בדם, 04/03/07 13:02

    כנראה שבחיל האוייר בלחץ. אחרת קשה להסביר את שרשרת המחדלים האחרונה . כמעט אסונות כמעט ירוטים.מה יהיה עם הפקחים?

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    נו באמת, מי שמבין יודע שזה קורה כל שני וחמישי,לא צריך לעשות ביג דיל (ל''ת)

    א, 04/03/07 13:00

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    רק שלא יקרה אסון בטעות

    שלומי, 04/03/07 12:56

    רק זה חסר לנו...
    בבקשה השגיחו עם היד המהירה על ההדק!!

    הגב לתגובה זו

    • מדוע אתה סתם בפאניקה ?

      קובי הקאובוי, 04/03/07 13:55

      האצבע היתה מהירה על ההדק ?
      מתי בפעם האחרונה הפילו בארץ
      מטוס נוסעים, אתה יודע ?
      בשנת 73' מטוס נוסעים לובי שטס
      בטעות (או במכוון) לעבר הכור בדימונה
      היה המטוס האחרון שחיל האויר הפיל.

      אז, אנא, נא להרגע ולהרגיע...

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    זהירות מתבקשת של חיל האויר

    ישראל, 04/03/07 12:25

    כל הכבוד לחיל האויר על עמידה זהירה בנוהלי חירום,גם אם הם בעקבות תקלה טכנית.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מישהו חייב לתת את הדין

    רוני, 04/03/07 12:11

    אסור לתת לרשלנות פושעת מקום בתחום
    התעופה

    הגב לתגובה זו