• 39.

    תגובה למספר 36

    חסן, 08/03/07 10:25

    למספר 36 סוף סוף מישהו מתחיל לקרוא לגופו של עניין

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    זוועה

    סחר, 07/03/07 18:39

    אולי תנסו רק פעם אחת להמתמקד בנושא או שמא הדבר בלתי אפשרי והגזענות היא כנראה דבר שמעצם טיבו וטבעו בלתי נשלט.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    פשוט

    עמיקם, 06/03/07 10:16

    חצופה. למה לך ליגע את מוחך העלוב מי הם אלה שבנו את המקום הזה, מי הם אלה ששפכו את דמם בשביל המקום הזה, ולעומת זאת מי הם אלה שמוכנים להרוג אותנו? האם זה קשור לעובדה שהתושבים הערבים מקבלים בסופו של דבר סיוע ע-נ-ק מהמדינה (יחסית לתמורה שהם לא נותנים לה)? לפי מה שכתבת את בודאי תתמכי ברעיונות של ליברמן, אבל משום מה נראה לי שלא תרצי לעבור לאחייך ברשות. מעניין למה?

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    עשרות ישובים יהודיים בדרום מוזנחים באותה מידה...

    סקופידון, 05/03/07 21:02

    זה לא קשור להפלייה בין ערבים ליהודים, זה קשור להזנחת אוכלוסיות חלשות. הגיע הזמן לדרוש שוויון...

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    שתתחילו לשלם מיסים

    מבקר המדינה, 05/03/07 07:21

    וארנונה ואפילו אגרת הטלוויזיה שמשום מה מערכת אכיפת החוק לא מגיעה אליכם מפחד על חייהם, אז תהיו זכאים לתשתיות כמו שאר אזרחי ישראל המשלמים את חובתם למדינה.
    אז די להתבכיינות על הקיפוח. תפסיקו להיות נאמנים לאלו שרוצים להשמיד את מדינת ישראל ותתחילו להתנהג כאזרחים הגונים במדינה שאתם חיים בה ואז לא תראו יותר ''קיפוח''.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    את משתמשת באפליה ככלי עזר לנגח את מדינת ישראל!

    תמר, 05/03/07 06:42

    ''לכם, אנשי מנדה וטייבה היקרים, אני אומרת: ''תתאזרו בסבלנות''. הרי אתם יודעים שבמדינה מתוקנת כמו ישראל כל החלטה שיש בה עלות ''כבדה'' צריכה להיות מאושרת על ידי השר, סגן השר, המנכ''ל, סגן המנכ''ל, הוועדות המקצועיות וכל משרתי הציבור הנוגעים בדבר, בכדי להבטיח את טובת האזרחים ולמנוע כל כשל, הטיה או אפליה אפשרית. עברו כמה שנים, אך דרישתכם בטיפול הגורמים האחראיים, וייקח עוד ''קצת'' זמן עד לאישורה.''

    בוודאי יש עוד אזרחים, בניהם גם ציונים, המלינים על תפקוד מוסדות המדינה האמונים על הבטחת טובת אזרחיה.

    אבל את בחרת לצעוק את עובדת היותך ערביה ומכך את היותך, את, ושאר אחיך ללאום מופלים לרעה ע''י המדינה - מדינת ישראל!

    והאונברסיטה ה-עברית הכשירה ומכשירה את כשוריך לנסיון הפגיעה!

    וכמובן שלא תחמיצי כל הזדמנות, בשם הלאומנות במסווה של אפליה, לתקוף את ''הציונים'' בני ''אדוני הארץ''
    אשר לא מוכנים להסכים עם כל נסיון פגיעה במדינת ישראל!

    ותעזרי בבני אותם ציונים בעלי הזהות המבולבלת, הטוענים לשוויון ונחרדים ''לדעת קהל'' מפנים ומחוץ.
    מילותיך יפגעו בבטנן הרכה ממילא, ויפעילו אותם ''להגן על בני הלאום שאת משתייכת עליו תוך פגיעה והנאה מזוכיסטית בם ובבני הלאום שהם משתייכים עליו!

    אבל! ולמרות כל הקשקשת הנ''ל
    מזלינו הגדול הוא
    שיש אלהים בשמים ולמרות המקטרגים - הכל בידיו!

    כל טוב!

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    הם פשוט שונאים אותנו ואת המדינה-מלומדים או לא-עובדה=''אדוני הארץ''

    למדו אותם תנו, 05/03/07 06:15

    ''דרכם של ''אדוני הארץ'', השומרים על האינטרסים הציוניים גם מחוץ לארץ,''
    ''חבל שהתקשורת בחרה גם במקרה הזה להטיל את האשמה על הערבים''
    ''לכם, אנשי מנדה וטייבה היקרים, אני אומרת...''

    למדו אותם! תנו להם כלים!
    והם יעשו את השימוש המצופה = נסיון לפגוע במדינה בכל דרך אפשרית תוך שימוש ב''אפליה'' הנצחית!

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    ''דרכם של ''אדוני הארץ'', השומרים על האינטרסים הציוניים גם מחוץ לארץ,'' (ל''ת)

    שנאה ''מלומדת'' ב, 05/03/07 06:07

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    כעס, שנאה, לאומנות, יהירות וציניות במסווה של אפליה =בסופו של דבר (ל''ת)

    נסיון לפגוע, 05/03/07 06:00

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    בשביל מה אתם צריכים רמזור?

    מרק, 05/03/07 02:28

    התאונה ליד צור יגאל התרחשה בצומת מרומזר. אלא שהנהג הערבי לא '' שם '' על הרמזור ונכנס לצומת באדום. אז בשביל מה לכם רמזורים אם אתם לא שמים עליהם?

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    צודקת מאה אחוז !!! (ל''ת)

    יהודי, 05/03/07 02:03

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    הכותבת צודקת !!!

    לא ערבי, 05/03/07 00:48

    את צודקת ב 100% שבכניסה למנדא חייבים רמזור.

    האם אי פעם בדקת כמה מתושבי כפר מנדא משלמים מיסים ?
    הבנייה בתוך הכפר עד כמה שידוע לי היא באחריות המועצה האזורית כלומר אחריות הכפר.

    אם לא משלמים מיסים...המועצה בגרעון ואם המועצה בגרעון אין כסף לבניית רמזור.

    את צודקת ...אין קשר.
    כי זה עניין של חיים ומוות...ואין פה שמץ של ציניות.

    האחריות היא כולה שלכם!!!
    אתם חייבים לדרוש רמזור.

    ועד שיהיה כזה..תעשו טובה וסעו לאט ובזהירות.
    כי זה שאין תשתית ראויה זה לא אומר שאפשר לנסוע כאילו זה המערב הפרוע...אלא להיפך יש לנסוע לאט ובזהירות.

    היה חכם יותר אם היית כותבת כתבה על תרבות הנהיגה בישראל בדגש על המגזר הערבי.
    כי מה לעשות..בואי נודה...ונשים את הקלפים על השולחן.

    הבעיה החמורה יותר היא במגזר הערבי ואין פה עניין גזעני אלא יש פה בעיה מהותית.

    חינוך!!!!!!!!!

    במקום לרטון ולהתלונן כמה את מקופחת...דרוש חינוך!!!

    לחנך לנהיגה זהירה..להתנהגות בכביש...ולנאמנות למדינה.

    אין קשר בין תרבות נהיגה לתשתיות בגוש עציון וכל ניסיון לבצע השוואה אינו יעיל....בכביש צריך לנהוג כמו בני אדם.

    יש חוקי תנועה ויש לציית להם.

    סעו לאט ובזהירות.
    תודה.


    הגב לתגובה זו

  • 27.

    יא אללה... תראו את הרוע בעיניים שלה... (ל''ת)

    פלאסיבו, 05/03/07 00:07

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    רוצה תשתיות? תעברי לירדן!

    שרוליק, 05/03/07 00:06

    או שתשארי פה, תצהירי על נאמנותך למדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית, תמלאי את חובותייך כאזרחית (שירות לאומי, מיסים, ארנונה) ותגידי לאחים שלך שיפסיקו לעזור לחמאס!

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    את צודקת, תריך רמזור בכפר מנדה

    תומר, 04/03/07 23:56

    בואו נעצור רגע את כל התגובות הלא ענייניות. כל מי שמכיר את הכביש מצומת המוביל לכיוון משגב יודע שהיו צריכים כבר מזמן לשים רמזור בכניסה לכפר מנדה, כמו גם בצומת יבור אלא שמעצ, בהנהגת מופז, מניחה לגמי את הפריפריה.
    אבל, חבל שאת לא כותבת שהמעורבות של נהגים ערבים בתאונות דרכים גבוהה בהרבה מזו של יהודים. בצומת כוכב יאיר היה רמזור ועדיין נהג ערבי נכנס לצומת באדום והרס משפחה. גם כשאין רמזור אפשר לנסוע בזהירות ולהמנע מתאונות. הגיע הזמן שתשתתפי בקמפיין לנהיגה בטוחה במגזר הערבי.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מה עם שירות לאומי? מה עם נאמנות?

    גרשון, 04/03/07 23:52

    ראינו אתכם באוקטובר 2000 כשיצאתם להתפרע עם אחיכם מהרשות הפלשתינית. ראינו אתכם במלחמה האחרונה כשצידדתם בחיזבאללה. ראינו אתכם בטקס סיום רפואה האחרון כשהתישבתם במופגן בשעת ההמנון, מדוע אתם מסרבים לעשות שירות לאומי?

    בקיצור - לכו חפשו פראייר אחר. אני בכם לא מאמין.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    הערבים רק רוצים לקבל ולקבל ולקבל מהמדינה

    תומכי טרור, 04/03/07 23:38

    אבל לתת הם נותנים רק כאוס.

    לא משלמים מיסים ביושר....

    לא משלמים ארונונות ומיים ודורשים שהמדינה תממן להם את ההוצאות שלהם.

    את הכסף שהם מקבלים לתחזק את העיריות שלהם, הם מחלקים למשפחות שלהם ואין שום ביקורת....

    מגיעים לגרעונות של מיליונים, והמדינה המטומטמת ממנת אותם.....

    לא משרתים בצבא ודורשים שהצבא יגן עליהם.....

    עוזרים למחבלים לבצע פיגועים בתוך ישראל ומנצלים את הביטוח הלאומי שיהודים ממנים....

    בונים בלי רישיון ומשתלטים על שטחי מדינה ואם מפעילים את החוק נגדם בוכים על הפלייה.....

    נוהגים כמו חיות בכבישים ורוצחים משפחות שלמות....

    מנצלים את האוניברסטיאות ללימודים ללא תשלום ותומכים באירוגני טרור...

    למה הערבים טובים חוץ מלזרוע הרס ולבכות שלא טוב להם....

    לפי חוקי הקרמה שהם חוקים ניצחיים אמיתיים שאי אפשר לשנותם,
    עקב התנהגותם מצבם ילך ויעשה גרוע יותר ויותר...

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    לכי לגור בעזה

    ג, 04/03/07 23:25

    שם יהיה לך סבבה

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    לא הכל מזופת, צריך להסיר את המשקפיים,

    יעקב, 04/03/07 23:17

    להפשיל שרוולים, ולהתחיל לעבוד !!!! יש בעולם כשני מליארד מוסלמים, על כל מוסלמי החי בישראל, יש כאלפיים מוסלמים בעולם, וראי זה פלא, עם כל הזפת, הניצול, והקיפוח, יש אולי 20 מוסלמים על כל מוסלמי בארץ שחיים יותר טוב מכם !!!!! נכון שזו נחמת טיפשים, אך זו גם מציאות עגומה. מדינות מוסלמיות, מבחינת החתך הסוציו אקונומי, הן בתחתית הסולם העולמי. למה ? החברה המוסלמית עדיין קשורה למסורות ואינה מצליחה להיתנתק מכבלי העבר, כבוד המשפחה, זכויות וחרויות הנשים, שוויו בין המינים ועוד כהנה וכהנה -. משק הבית של המשפחה המודרנית, אינו יכול להתקיים על משכורת אחת, אלא אם אתה חי בכפר עלוב, או יש לך מקצוע או עסק רוחיים ביותר. לכן עד שבנות ערב, לא תצאנה לחופשי, ואחיהן , יפסיקו להגן על בתוליהן, תוך רדיפתם הם אחרי בתולות ישראל, - לא יהיה מספיק כסף למשפחה הצעירה לקיים משק בית מודרני ! וגם אצלכם הפנאטים מכתיבים את האופנה, אז עד שהדת תישאר בתחום הכנסיות, המסגדים ובתי הכנסת, - ושאר חיי התרבות של כל קהילות ישראל, וחינוכם יתבצע ע''י המדינה ומתוך תקציבה, - אנשים עניים יהיו תלויים בשרותים של מערכות דתיות, ההופכות לפוליטיות, השודדות את אותה קופה של מדינתנו הדלה והמתפוררת !!!

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    גם בנורבגיה ושבדיה שכונות ערביות ניראות כמו טייבה

    דני, 04/03/07 23:11

    אני מציע לך לנסוע לאירופה ולראות את הרובעים בהם מתגוררת האוכלוסיה המוסלמית והערבית, הם לא שונים בהרבה מטייבה או קלקיליה ובמקרים רבים גרועים יותר, בפריז המישטרה אינה מעזה להיכנס לחלק מהרובעים הללו, באמסטרדם התושבים שאינם מוסלמים בורחים מהם עד אל מחוץ לעיר. לא מדובר בבעיה תקציבית אלא בבעיה תרבותית, תתמודדי איתה במקום להאשים את כל העולם.

    הגב לתגובה זו

    • מה שנכון ... (ל''ת)

      ענת, 05/03/07 06:48

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    אי אפשר לרקוד בשתי החתונות, תתחילו למלא את חובותיכם האזרחיות או

    בבר, 04/03/07 22:37

    שתתפקדו לפלשטין שבעבר הירדן.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    נימאס כבר מזאתי כל הזמן

    אוףף, 04/03/07 22:03

    מתלוננת על אפליות מי שלא טוב לו שיארוז מזוודה גדולה ויעוף מכאן

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    רק ''תנו לי'' אבל חס וחלילה שתתרמו משהו למדינה (ל''ת)

    just me, 04/03/07 22:02

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אין לקיחת אחריות אצל ערבים בשום ענין

    שרון, 04/03/07 21:54

    התאונה היתה תוצאת מעבר בצומת באור אדום
    דהיינו באותו צומת יש רמזור--מה הקשר לכך שאין רמזור במקום אחר?
    כרגיל אצל הערבים אין לקיחת אחריות: האשמים הם תמיד האחרים ורצוי שאפשר יהיה להאשים את המדינה. ואכן המדינה באמת אשמה--היא אשמה בכך שלא שמה קץ להשתוללות הערבים על הכבישים--היא אשמה בכך שהיא מסתירה את הקף המעורבות של נהגים ערבים בתאונות קטלניות. ולמה מסתירה-- שלא יאשימו אותה במלת הקסם של הערבים--גזענות--מלת הקסם שלימדו ארגוני השמאל את הערבים והם משתמשים בה כעת בכל ויכוח ובכל נושא.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    לא משלמים מיסים וארנונה כלל - זה התוצאה. (ל''ת)

    אודי, 04/03/07 21:39

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    הבחור מפלורידה צודק (מספר 1)

    julien the 13th, 04/03/07 21:21

    במדינה שלנו הברדק חוגג יום יום. עצוב שככה המדינה מתנהלת, גם עבור האזרחים הערבים, זו בושה שהם חיים במצב שבו הם נמצאים אבל זו בושה גם עבור האזרחים היהודים.

    מדינה זו קשה, אכזרית, לא מפרגנת, מפלה, לא מקשיבה, מזלזלת, בוזזת, זונחת את ניצולי השואה ומנצלת את הזקנים והחלשים.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    רוצים שיוויון זכויות ? אהלן וסהלן...

    ירון זהבי, 04/03/07 20:50

    אז תספקו שיוויון חובות !
    תעשו שירות לאומי 3 שנים (במקום צבא) - לא שמעתי על עודפים בסגל בבתי חולים ואבות.....
    תשלמו מיסים.
    אל תסעו למדינות אויב ותזדהו איתן במאבקן להשמדת מדינת ישראל.
    תפסיקו ליסוע כמו משוגעים - אין סופשבוע שלא שומעים בחדשות על ערבי שדרס ברוורס את האחיין שלו ברהט או ישוב אחר בסגנון.

    עד שכל זה לא יקרה....תמשיכו לנדנד.

    אני בעד שיוויון ד''א.....אבל אמיתי...לא חד כיווני.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    זה נשמע לי כמו אוי יויוי אין לי רמזור (ל''ת)

    ע, 04/03/07 20:03

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    הכל מזופת

    חגי, 04/03/07 14:31

    סטודנטית חמודה[לפי התמונה], קודם
    כל תבררי למה? [וזה כולל גם תשלום משכורות].איש אחד התפלל, אלוהים
    תעשה שאני הרויח בפיס.אמר לו- בבקשה, בתנאי שתקנה כרטיס הגרלה.וזה הכלל. מי לא עוזר לעצמו ,אף אחד לא יעזור לו

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    כפאח- את צריכה להבין שלמדינה יש סדרי עדיפויות והן:

    אבנר, 04/03/07 14:26

    1.כסף לעשירים
    2 כסף למקורבים
    3 כסףלהתנחלויות
    4 כסף לרוסים
    5 כסף לדתיים
    6 כסף לשחיתות
    מה שנשאר זה גרושים לעניים מובטלים ושכונות מצוקה ורק אח''כ לערבים..
    ככה שאני ואת נמצאים בערך באותו מקום,ולכן אנחנו ,תושבי שכונות המצוקה ואתם צריכים להתאחד נגד שלטון הרשע הזה,וזה מה שיכול להוביל לשינוי,רק ככה נצליח לשנות סדרי העדיפויות ולשנות את חיינו.
    תרימו את הכפפה,בואו איתנו ביחד.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    ומה בדבר נאמנות בסיסית ? קראנו את החוקה שהצעתם (ל''ת)

    זכות=חובה, 04/03/07 14:13

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מי שמשלם 10% ממיסי העירייה שלו (בלי לדבר בכלל על מס הכנסה)

    ישראל ישראלוב, 04/03/07 12:22

    מקבל 10% מהתשתיות, מאוד מאוד פשוט, אבל אתם כרגיל רוצים גם לא לשלם כלום, גם לקבל הכל, וגם לצעוק גזענות גזענות.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    כנראה, כרגיל, התנגדתם לתוכנית מיתאר (ל''ת)

    או שאני מגזים, 04/03/07 12:02

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    תתחילו להתייחס ברצינות למציאות

    ק, 04/03/07 11:39

    תתחילו לשלם ארנונה מיסים ויהיה לכם הכל ...
    זה לא קשור לאפליה וגזענות.

    הגב לתגובה זו

    • כמה משלמים מיסים בהתנחלויות ?

      בולשיט, 05/03/07 00:16

      אולי אתה זה שמשלם מיסים בשביל שלהתנחלויות יהיה כביש עוקף ושלל צעצועים ושרותים שלא עולים להם כלום.

      אתה אדם מסכן, גם דופקים אותך וגם אתה נהנה מזה.

      הגב לתגובה זו

      • יותר ממה שאתה מדמיין. כמו בתל אביב.

        אני, 05/03/07 00:48

        הכביש העוקף שאי פעם בונים ''בשבילנו'' זה בגלל הנשק שנתת למחבלים, אז תשתוק!!

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    איפה לעזאזל הכפר הזה חיפשתי ולא מצאתי אולי בשטחים

    סמי עבד אלחמיד, 04/03/07 11:33

    מי אשם בזה ראשי המועוצה המקומית לדורותיהם ולא המדינה צריך לעמיד אותם לדין על התנהלות כושלת ובזבוז כספי הציבור

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    על כיכר שמעת? רמזור זה פסה, תתארגנו לבד והרמו כיכר , עדיף על רמזור

    יחזקאל מר''ג, 04/03/07 10:19

    מעבר חצייה ? שייך לועד המקומי או למועצה המקומית.
    מה הקשר למדינה
    מדוע אני צריך לממן לכם ????
    שלמו מיסים ,תתארגנו לאזרחות טובה ותורמת לסביבתכם ובמקום לתלונן ולילל ,לעשות, לתרום.
    שכל בן כפר יתרום 3 שנים לטובת הכפר ועוד חודש בשנה אזי הכול יסתדר לכם.
    כמו שאני תרמתי 3 שנים ועוד כחודש מילואים בשנה כ- 30 שנה.
    לגילוי נאות, אני עצמאי וכך שעל המילואים לא קיבלתי שכר
    ותשלומי ביטוח הלאומי היו עלובים.

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      ישראלי, 04/03/07 12:42

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    תתחילו לשלם ארנונה ומים, אז יהיה כסף לרמזור (ל''ת)

    יחזקאל מר''ג, 04/03/07 09:42

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    לכפאח.

    צ, 04/03/07 09:20

    הבעייה היא שהחכי''ם שאמורים ליצג אותכם מעדיפים להכפיש את המדינה ולזלזל בחוקיה ובעקרונותיה.
    היא עדיף שתשאלי את אותם חכי''ם מה הם עשו ומה הם מתכוננים לעשות למען האוכלוסיה הערבית בישראל ?

    בנוסף היה כדי שאתם ערבי ישראל תתחילו להתיחס למדינה כביתכם ותפסיקו לתמוך באירגוני טרור למינהם.

    אל לך לשכוח שלמרות שאתם לא מקבלים את כל הזכויות. בני עמכם שחיים בשטחי הרשות מקנאים בלוקסוס שאתם מקבלים ממדינת ישראל.
    ואני מתכוון ל :
    ביטוח לאומי.
    הבטחת הכנסה.
    דמי אבטלה.
    פנסיה.
    ביטוח רפואי.
    ומעל לכל דמוקרטיה.

    אז לפני שאת מלינה, תסתכלי על חצי הכוס המלאה.



























    הגב לתגובה זו

    • אתה ניזון מהמדיה הישראלית

      בולשיט, 05/03/07 00:13

      הח''כים הערבים דואגים יותר לבעיות הקטנות של הבוחרים שלהם מכל דבר אחר, אבל את זה אתה לא שומע בתקשורת.
      מי שעוקב אחר העיתונות המפלגתית אני יכול להעיד שאין שבוע שלא מוגשת שאילתא או לא מועלה דיון כגון לדוגמא רמזור בכניסה לכפר. (ראה ח''כ ד''ר חנא סוויד - צומת הכניסה לראמה).
      לגבי שאר הדברים, למשל רמת החינוך בביה''ס הממלכתיים במג' הערבי נמוכה מהרשות ומלוב, זה לא מפתיע אם הרמה במג' היהודי מפסידה למקומות כמו איראן ונמצאת איפשהו ברמת מדינות מהעולם השלישי.

      יש לנו את הח''כים הכי חרוצים מבחינה פרלמנטרית(לפי הסטטיסטיקה של הכנסת), אבל שומעים רק על עזמי בשארה כשהוא מבקר בסוריה !


      לפי ההיגיון שלך אנשים לא זכאים לצומת על כביש שחוצה ישוב כי במקום אחר יש אנשים שסובלים יותר.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    '' אם אין אני לי '' - אוי לי ואבוי לי !!!!

    יעקב, 04/03/07 07:49

    ישראל אינה מדינה ככל המדינות ! במדינת ישראל יש עם, שאין לו שני בעולם ! במדינת ישראל, יש יותר בעיות מכל מדינות העולם גם יחד ! ובכל זאת כפאח יקירתי, איך חיים עם כל הבעיות, ומנהלים חיים שלוים ומאושרים. היסטורית, המיעוט הערבי אזרחי ישראל, עשו את כל השגיאות האפשריות, - במקום להיות נייטראליים בסיכסוך הישראלי ערבי, אתם צידדתם בצד השני, ובתודעת הציבור, הפכתם משתפי פעולה עם אויבינו המאיימים לכלותנו . וזה פגע בשיתוף הפעולה, ובהבנת הצרכים המיוחדים שלכם. אתם לא השכלתם להקים מערכות סוציאליות יחודיות, ללא שיוך דתי. ביטוח רפואי, מערכת שיווק , ובנקים, כל אלה יכלו לחזק אתכם מבחינה כלכלית. לו פעלתם עם המדינה ועל דעתה, יכלתם להקים קרנות לגיוס כספים לסיוע ממדינות ערב, ומדינות העולם, וכספים אלה היו מושקעים במגזר הערבי לבניית תשתיות כלכליות, כבישים וביוב. ( כמו הסוכנות היהודית) - אך אתם בחרתם נציגים שהיו והינם שנואים על רוב הציבור היהודי, בראותו אותם, כאויב ולא כמי שעתיד המדינה או טובתה חשובים להם. היום אתם נמצאים בשלב של כמעט, בידוד, ודחיה. והדבר הדחוף שעליכם לעשות, לשכנע את הצעירים, שבדרכי שלום ונועם, תשיגו פי אלף מהציבור היהודי, מאשר בדרך האנטי. כמו כן, תשכנעו את כולם, כי במדינה דמוקרטית הסיכוי שלכם לקבל את חלקכם בעוגה הלאומית, היא בהקמת רשימה כלל ערבית, שפניה לשלום ושיתוף פעולה , ושמטרתה להחיל את השויון האזרחי על המגזר הערבי. כולכם ללא יוצא מן הכלל תצביעו עבור רשימתכם, (לא להצביע עבור רשימות יהודיות, ולא לצרף יהודים לרשימותיכם). אם כולכם תקדישו יום אחד ותצביעו עבור רשימה חברתית שפויה, תוכלו לקבל , לפחות 25% מהמושבים בכנסת, ותצטרפו לקואליציה, ותראי שבעוד 25 שנים , יהיו בכפר מנדה עשרה רמזורים, ושישה גשרים ירחפו מעל הכביש המהיר :- אחד עבור הבנות, אחד עבור הבנים, אחד למכוניות, אחד לעגלות ולחמורים, אחד בשביל שבתות וחגים, ואחד סתם ליופי. כמו שנאמר בפתיח, אם אתם לא תעשו למען עצמכם, גורלכם יהיה ככל שכונות העוני הפזורות לאורכה ולרוחבה של ארצנו. שכונות מוזנחות, ומוכות עוני וחולי . ואילו שכונות שתושביהן, הלוקחים את גודלם בידיהם, הקונים בכספם פרח ועץ, ושותלים בחזית ביתם, בערינו, ככל שהמיסים העירוניים גבוהים, כך גם גבוהים השרותים שהם מקבלים. הדברים הטובים - עולים הרבה כסף, אך אפשר גם אחרת :- שנסו מותניים. תגייסו את צעיריכם , וקחו את חייכם בידיכם, נקו את כפריכם, ועריכם. ותראו שהחיים יפים, ושאין מקום בעולם הערבי שישוה לחיים בישראל. אם תרצו - אין זו אגדה. ליהודים ולערבים יש אותם הגנים. ואם יהיה שלום ואחוה, בעוד חמש מאות שנים יהיה פה עם נפלא, עם ישראל, רק חבל שלא את ולא אני נהיה פה .

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק

      אתה צודק, 04/03/07 08:40

      יופי של כתבה ויופי של ניתוח. אהבתי את העומק והפרוט. רק שתי שאלות קטנות: 1. האם העובדה שאתה בפלורידה מראה שגם אתה לא כל כך מאמין שזה יכול לקרות, והשניה: בעוד 500 שנים, העולם שלנו יאבק בבעיות השרדות קיומיות כאלו, שבעיות הערבים והיהודים במדינה יהיהו מצחיקות לעומתן

      הגב לתגובה זו

      • אני את דיבשי ואת חלבי כבר נתתי למדינה !

        יעקב, 04/03/07 18:30

        אם היה דור מזוין בארצנו, זה הדור שלי. מחזור יולי 65 התגייסנו לשנתיים וחודשיים, סיימנו עם שלוש, ועם נצחון ששת הימים, ואחר כך חודשים ארוכים של מלחמה וכוננות שאחרי , - ביום הכיפורים, ואחר כך, מילואים כל שנה ולפעמים פעמיים בשנה במחוזות , משאת נפשי, עזה ובנותיה '', ובשנת 90 אחרי חודש מזויע בחאן יונס, - נשבר הזין, הפכתי עבד למדינה שלא הולכת לשום מקום. מדינה הסובבת במעגלים, כמו משה במדבר, מקוה שהדור הבא יהיה יותר טוב,- ובסוף, אנחנו רק בני חלוף, ואם לא תיתן קצת לעצמך, ורק תיקח ללב, אתה תגמור בעיר הלבנה. עיר השיש. וכפי שאתה רואה, אני כאן : - יותר מערבה מיהודה הלוי, ונמצא בפועל במדינה שלי, ואת זה איש לא יקח ממני !!! כל היום רשת ב' במשרד, בסופי שבוע מבלה יותר במה שקורה שם מאשר עם הנכדים. זה אנחנו, דור מזוין, נגוע באהבת המולדת, בוכה, כואב, וידינו קשורות. העם היהודי, כמו הערבי, אינו בנוי לדמוקרטיה. תמיד הינו שבטים, וראש השבט היה המלך, אחר כך הפכנו ממלכה, שהתפרקה מיד לשתיים, ואז היינו חלשים וגזעניים, כי אלמלא כן, היינו היום יותר ממליארד, ומדינתנו הייתה משתרעת ממרוקו עד פקיסטן. אך לא קיבלנו שום אדם לתוכנו, ומרוב דאגה לטוהר הגזע, הועפנו לכל הרוחות, וכל מי שחפץ, אנס והרג בנו. אמרתי כבר בעבר, שהפיתרון הדמוקרטי הראשון, זה העלאת אחוז החסימה בשלב ראשון לשלושים מנדטים, ותוך עשר שנים אם לא נגיע למצב של משטר דו מפלגתי, עם איזה מוקיון חסר חשיבות המנסה כל פעם להריץ מפלגת מרכז, כמו בארצות הברית, אזי להעלות את אחוז החסימה יותר גבוה. שום מנהיג לא יוכל להוביל את המדינה, אם כל עיסוקיו סובבים, סביב השמירה על שלמות הקואליציה !!!

        הגב לתגובה זו

        • אין ספק..עיברית אתה עוד זוכר..השאלה למה.. (ל''ת)

          מילואימניק, 04/03/07 21:17

          הגב לתגובה זו

          • למה לעזאזל אינכם מזדהים בשמותיכם ????

            יעקב, 04/03/07 23:43

            ממה אתם חוששים,? המינימום צריך להיות שם אמיתי מאחורי הדעה . חבל שהמערכת לא מחייבת זאת. ולגבי העברית,- רוב בני דורי דוברים עברית צחה,- אני מקוה שאתה לא משחק באינטרנט, בזמן התצפית, או המשמרת באחד החמל''ים. אחרת ....וכבר אמרתי לא אחת, שלעולם כבר לא תעשו אפילו 25% בכל חייכם העתידיים בארץ, מכמות ימי המילואים שאני ובני דורי הקרביים , שרתנו. - אז המילואימניק היה מיותר, - וארץ ישראל. יכולה להיות יפה, חזקה, עשירה, וכל העולם פתוח בפניה -, רק חבל שכמה פנאטים, שאבות אבותיהם, חמקו את שיבטו של משה רבנו,- ( תוך כדי הכתיבה עלה לי רעיון, כידוע יש את הפנאטים הקופטיים במצריים , שהם מקור כל הצרות של השלטון המצרי כיום,- אולי כדאי לשלטונות , לפרסם שבעורקיהם זורם דם יהודי, וכי הם יהודים שסרבו לעזוב את מצרים עם משה - ושילכו להוכיח שזה לא נכון ,)אחרת מעולם לא היינו גולים מארצנו, והפלסטינים שכנינו - אויבינו, היו חלק מהעם שלנו ואיש לא היה יודע כי אינם משלנו. הטרגדיה הכי גדולה, שהיהודים והערבים הכי קרובים בג'נ ום , ואנחנו מתרחקים מהם כאילו היו חולירע !!! זה כנראה לא ישתנה במאה השנים הבאות . ועד אז , מילואים נעימים, ובמקום להתעסק באינטרנט, כתוב מכתב אהבה לאישתך, ואם אינך נשוי תכתוב כאילו , כי פעם תצטרך אותם וטוב שיהיו מוכנים בצד !!!

            הגב לתגובה זו