• 122.

    אחמד טיבי מגן על השודדים, האנסים והרוצחים הערבים

    הראל, 05/03/07 17:35

    ואנחנו משלמים לו משכורת

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    השודדים ערבים!!

    הראל, 05/03/07 16:56

    איך אני יודע, למרות שאין איזכור ?
    כי הנחש טיבי פתח את הג'ורה שלו.

    מכיוון שהפשיעה הערבית נגד היהודים היא מכת מדינה,
    והפשיעה הזו מאופיינת גם במניעים לאמניים.
    צריך לקבוע חוקים שמתייחסים בצורה שונה לגמרי לערבים/ כאלה שמבצעים פשיעה לאומנית.





    הגב לתגובה זו

  • 120.

    מוסרי לפגוע בכל מי שפוגע !

    אריה, 04/03/07 10:18

    אם היו פוגעים בכל אותם גנבי רכוש - אזי הרבה מקרי רצח לא היו מתרחשים.
    אותו גנב רכב שרצח כשנתגלה - לא היה גונב - אם היה יודע שיתכן וירו עליו.
    ברור גם שהרבה גנבות רכוש היו נמנעות - ואולי - אותם גנבים היו פונים לתעסוקות חוקיות. היום כל כך קל להתפרנס מגניבה ...

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    כ''כ ברור שטיבי מתנגד

    שי, 03/03/07 23:40

    הוא הרי מייצג ציבור שלם שפרנסתו תיפגע קשות עם חוק הגנה עצמית אקטיבית תעבור בקריאה שנייה ושלישית, לא עוד יהיו מעשי שוד ואונס ע''י ערבים ישראלים ובדואים, כל אדם הגיוני מבין שצריכה להיות זכות בסיסית להגן על רכושך ושטחך, לא אוהב לתת את ארה''ב כדוגמא אבל השיטה עובדת!

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    טוב עשה! פחות קרימינל! זו זכות בסיסית להגן על קניין! (ל''ת)

    רועי, 03/03/07 19:21

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    ראיתם מי המיתנגדים

    אזרח, 03/03/07 16:22

    רוב הגנבים הם מהשטחים כלומר....לכן מי שמיתנגד חושש שמה יהרגו לו מישהו מהמישפחה
    להרוג את העבריניים בכל הזדמנות

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    מתנגדי החוק מפחדים שיהיה ממערב פרוע והשאלה באיזו מצב אנחנו נמצאים? (ל''ת)

    אבו מוחמד, 03/03/07 14:10

    הגב לתגובה זו

    • הגיע הזמן שהגנבים יפחדו . והמשטרה תתעורר (ל''ת)

      שהם יפחדו, 03/03/07 14:34

      הגב לתגובה זו

  • 115.

    לאחמד בוא אלינו למושב !

    נהוראי, 03/03/07 13:10

    עצוב מאוד שאין מענה לפשיעה הקשה בארצנו, אחמד אני מזמין אותך לעבור ליל סיוטים ללא שינה אצלנו במושב בו כמעט מידיי לילה מבקרים אותנו אנשים ''טהורים ותמימי דרך'' לאחר לילה כזה אשמח לשמוע את הצעותיך לפתרון התופעה, (גם אני לא חושב שירי הוא הפתרון)

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    אינפלאציית הגניבות בגלל שבשטחי הרשות מותר וחוקי לגנוב מישראלי (ל''ת)

    _______________, 03/03/07 12:09

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק. איזור ''סחר חופשי'' לגניבות - (ל''ת)

      חלק מהתל''ג, 03/03/07 12:35

      הגב לתגובה זו

  • 113.

    הטובים למשטרה

    אזרחית, 03/03/07 12:07

    על החוק הזה אנחנו עוד נבכה - אבל גם על המצב הקיים אנחנו בוכים.
    למשטרה אין, כנראה יכולת להגן על בעלי רכוש ולתפוש גנבים באופן מידי, כך שאפשר יהיה להשיב את הסחורה לבעליה. השודדים מצדם אינם מכבדים שום חוק, הם מחזיקים נשק ומאיימים בו ובעל הרכוש, השומר חוק, עומד חסר אונים. ואכן הגיעו מים עד נפש. הכנסת מנסה לפתור את הבעיה ע''י הרחבת מתן האישור לפתיחה באש וגם זה מסוכן נורא - לדעתי יש להשקיע כספים הרבה ולהכשיר יותר שוטרים ולבחור את המועמדים להכשרה כזאת - לבחור את הטובים והמוכשרים ביותר.

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    אולי שטיבי יתווך בהחזרת הרכוש הגנוב... (ל''ת)

    יש ת'קשרים, 03/03/07 12:06

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    מי זה הקצין הבכיר האנונימי שמתנגד? (ל''ת)

    מי זה, 03/03/07 11:31

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    מי זה הקצין הבכיר?

    דני, 03/03/07 11:30

    מי זה הקצין הבכיר ולמה לא מפורסם שמו?
    קודם כל הוא טיפש מכיוון שהוא יודע שהמשטרה שהוא בכיר בה לא מסוגלת לספק הגנה.
    ועכשיו הוא בעילום שם כמו איזה פחדן שמפחד לקבל ביקורת אומר שהוא מתנגד שהאזרחים יגנו על עצמם
    אולי אותו קצין בכיר מתמודד על נמפכלות? זכותינו לדעת מה השם שלו כדי לא לתת למהלך כזה לקרות.

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    טיבי מגן על בוחריו הערבים שעושים בנו

    ישראל, 03/03/07 11:29

    שמות כל הזמן גונבים את הציבור היהודי בלי הגנה כל הכבוד לטיבי על זה .

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    בטח שאחמד טיבי יהיה נגד!

    אוסי, 03/03/07 11:28

    הרי רוב בגניבות בארץ מבוצעות ע''י בני מיעוטים! בעיקר כלי רכב, צריך להוציא חוק שאם משהו משיג גבול בכל דרך שהיא, דמו בראשו! רק ככה הפשע ידעך!

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    ירה בשודד

    מבטח, 03/03/07 11:27

    המלצה: בעל עסק שנשדד לא יקבל
    פיצויים מחברות הביטוח אלא אם כן הוכיח שירה בשודד.
    כמו כן חברות הביטוח יציידו את המבוטחים בנשק חם על חשבונן (השתתפות עצמית).
    המשטרה כמובן תנפיק רשיון אוטומטי לכל מבוטח
    זה יותר זול ויותר בטוח

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    כל הכבוד ליורה ...

    משטרה, 03/03/07 11:26

    הרי כולם יודעים שהמשטרה במדינה הזאת לא מספקת ביטחון בכלל אז שלפחות תתן לאזרחים להגן על עצמם.

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    מחר נהגים יירו בעברייני תנועה, ממש כמו שהיה פעם ב-LA

    אזרח מודאג, 03/03/07 11:23

    והשלב שאחרי זה - יריות על מי שנדחק בתור לקולנוע או לחנייה, בגלל שגנב לך את בתור!
    עוד תראו איזו אלימות תצמח פה, אם כל אחד יקח את החוק לידיים!
    משטרה גרועה עדיפה על פני אנרכיה מוחלטת!!

    הגב לתגובה זו

    • יש כבר אנרכיה, אדוני.

      איציק, 03/03/07 11:29

      אל תדחק בתור לקולנוע.
      אל תדחק בתור לחניה.
      תנהג בכביש כמו בן אדם.

      ולא יירו בך.

      הגב לתגובה זו

    • ומחרתיים ירו בדמגוגים בטוקבקים (ל''ת)

      אז תתחיל, 07/03/07 04:02

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    חסינות לשודדים הערבים

    יעקב, 03/03/07 11:23

    אחמד טיבי רוצה להצטייר להומאניסט אבל הרקורד שלו הוא אחד: עוכר ישראל ומגן הטרוריסטים והשודדים הערביים. הוא לא מזדעק סתם אלא יודע בדיוק שהערבים רבים עוסקים בשוד, בגניבות רכב.

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    מה יש לו?!

    מיכאל, 03/03/07 11:22

    מה יש לטיבי הזה?!
    הוא לא מבין שכשמישהו פורץ לשטחו של אדם אחר אז לאדם בעל השטחים הללו יש זכות מלאה פלגוע בפורץ!!
    צריך פשוט להעתיק את החוק מהאמריקאים!

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    טיבי מעודד את הפשיעה בארץ

    דוד גבאי, 03/03/07 11:21

    זה לא פלא ולא מפתיע אף אחד מאיתנו שאחמד טיבי שמצדיק בטענתו את הגנבים. אדון אחמד הנכבד, במידה ויכנסו אליך הביתה, יאיימו עליך ועל משפחתך, ויקחו ממך רכוש בעל ערך סנטימנטלי וכלכלי חשוב, הכאב העצום שתרגיש בלבך לא יאפשר לך לוותר אף על הכבוד העצמי שלך, במיוחד אתה שמגיע מהמגזר הערבי. אתה תירה בהם ותעשה כל שבאפשרותך על מנת להציל את כבודך ולהראות שאתה לא פראייר ושלא יגיעו אליך יותר בכוונות זדוניות. תחשוב על זה כאזרח ולא מכס סגן היו''ר. לשבת בכנסת ולהעיר זאת לא חוכמה גדולה.

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    2 נושאים !! אני בעד מערב פרוע, כי משטרה אין. מה זה גזענים יהודים

    עבד, 03/03/07 11:20

    המשטרה לא מצליחה לעצור פשיעה והיא עסוקה במאבקים פנמיים. אז אני בעד עין מול עין ושן מול שן !! די להיות נחמדים.
    א ב ל........... אתם חתיכת גיזענים !!!! מאיפו לכם שהשודדי יהלומים הם ערבים דווקה ? לא הוזכר לאום בכתבה !!! אני בהלם מכם.... אז טיבי חושב אחרת (אני לא מסכים איתו), אבל מה זה קשור ללאום עכשיו ? לא מפספסים הזדמנויות לנגח בערבים, נכון ?

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    ח''כ טיבי עושה הכל למנוע ביטחון מאזרחי ישראל - מפנים ומבחוץ (ל''ת)

    ירקרק, 03/03/07 11:14

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    הרשעים הופכים לצדיקים והצדיקים לרשעים (ל''ת)

    איימי, 03/03/07 11:03

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    בואו נתערב

    נסים, 03/03/07 10:50

    שגם כאן השודדים שנפצעו ערבים, שאחרת, ח''כ טיבי בכלל לא היה מתייחס לענין.

    הגב לתגובה זו

    • חודש אחד שיפו תראה כמו יום כיפור

      , 03/03/07 11:08

      והם עוזבים

      לא לתת להם 20 אגורות

      אתה איתי או לא ?

      הגב לתגובה זו

    • ברור לגמרי (ל''ת)

      לגמרי ברור!, 03/03/07 11:14

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    פניה לח''כ טיבי--כנסו!

    ג'סי ג'יימס, 03/03/07 10:34

    מר טיבי,במקום להתעסק בבעיות במגזרך כמו,נהיגה ללא רשיונות--ורציחות על הכביש,אונס יהודיות(אוי וזה היה הפוך)כנקמה על השטויות שלכם בעזה,גניבת מכוניות ושחיטתן לטובת''מסחר'' ועוד דוגמאות שאינן שכיחות במיעוט היהודי במדינה,אתה כהרגלך בקודש מנגח את המצודדים בהיגיון הפשוט.כי בשבילך זו עוד כתבת תדמית.למה שלא תעבור לרשות הפלסטינית אם ואתה כ''כ פטריוט פלסטיני? דקה אחת לא הייתם שורדים שם.אז רתום עצמך למלחמה בפשע ולא הצידוד בפרנסת רעיך.

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    זמן תגובה

    zeew, 03/03/07 10:32

    הגיע הזמן - להגיון אחר נוכח המצב בשטח.
    לא יתכן שאדם יחשוש ו/או יאלץ להתייעץ בעו''ד לפני התגוננות / איום.

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    חוסר צדק משווע

    אילן, 03/03/07 10:24

    אותי מקומם לקרוא שבעל חנות שלא הזיע אפילו יום אחד עבור הרכוש שהוחרם. סתם כך ללא כל היתגרות של מחרימי הרכוש. יורה בהם?
    במקום להעריך אותם ולתת להם כיבוד ובתוספת מתנה בצורת ביתו ואם יבקשו יתן גם את אשתו .
    וצודק אחמד טיבי י''ש. בטיעון שהם לא סיכנו את חיי בעל החנות.
    ואוסיף לטיעוניו הצודקים של אחמד טיבי י''ש. הרי רק היהודים הם שודדים ומסכנים חיים ולכן מותר לשחוט לאנוס ולשדוד אותם.
    הרי רכוש היהודים הוא רכושם השדוד של הערבים האצילים וישרי הדרך.
    נכון שגם אתם מצדיקים את ח''כ אחמד טיבי י''ש?

    הגב לתגובה זו

    • ל95 כל הכבוד (ל''ת)

      משה, 03/03/07 10:53

      הגב לתגובה זו

      • על מה כל הכבוד? (ל''ת)

        אחמד, 03/03/07 20:02

        הגב לתגובה זו

  • 94.

    אחמד טיבי- עוד אחד שדואג לחוק (ל''ת)

    מני, 03/03/07 10:22

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    שי דרומי גיבור ישראל (ל''ת)

    amir, 03/03/07 10:14

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    ח''כ אחמד טיבי

    דודו, 03/03/07 10:00

    הגיע הזמן שכל אלה הבאים לחמוס
    את רחוש האחרים ,בין אמ זה בקר
    צאן או תכשיטים,שידעו שהם עלולים להפגע,כי הרי מהמשטרה אין מה
    לפחד היות ותפקידה מצטמצם במתן
    אישורים לביטוח,ובקשר לטיבי,הוא יודע מאיזה מגזר באים רוב השודדים
    לכן זעקתו.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    שערביי ישראל יפסיקו את האינתפאדה הפנימית שהם מבצעים ע''י מעשי שוד

    אופיר, 03/03/07 09:50

    ופרוטקשן, נהיגה אלימה ועוד משעי עבריינות שונים ומשונים ואז אולי נתחיל לדבר אם מותר או אסור לירות בהם

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    צריך לקבוע שאפשר לירות גם בלי להוכיח סכנת חיים.

    עודד יערי, 03/03/07 09:25

    עצם השוד ואפילו אם נגמר בלי תוצאות לשודד קרי לא לקח דבר דמו הפקר והוא בן מוות.
    שידע שאפשר להרוג אותו על עצם נסיון שוד ואו שוד עם תפוקה ואו בלי תפוקה.אז תרד הפשיעה בצורה טוטאלית כי כל פושע שיחשוש לחייו פשוט ימצא מקור פרנסה אחר...
    בקיצור כל הבולשיט שהמשטרה טוענת שיש בעיה כביכול שהשוד נגמר והשודד היה עם הגב...זה הכל בולשיט מותר לירות בו בגב ובתחת ומאחורי עורפו...שודד הוא בן מוות נקודה.לא צריך להוכיח דבר לא סכנת חיים ואפילו לא על שלקח רכוש על עצם נוכחותו כשודד מותר לחסלו.נקודה.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    טיבי, הם לא אזרחים הם גנבים ושודדים-הבנת?

    נוע, 03/03/07 09:25

    במדינה שכל גנב מלך הזוכה להערכה וכבוד אין ברירה אלא להגן על רכושנו , כבודנו , פרטיותנו וחיינו בעצמנו. כל הכבוד לאזרח שלחם בשדה הפשע , כל הכבוד שהיה לו את האומץ לעשות את מה שהשכל הישר דורש.
    טיבי, כאשר גנבים ושודדים יבואו אל ביתך, תגיד להם אהלן וסהלן , תמסור להם בידידות את מפתחות הכספת , הבית, והאוטו, וכן תתן להם את האקדח ככדי להקל עליהם לצאת בשלום מהטרירוריה שלך. טיבי-בהצלחה.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    TIBI- you can walk into my field anytime (ל''ת)

    loaded, 03/03/07 09:22

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    עצוב

    משה רם, 03/03/07 09:21

    עצוב לי שאני חי במדינה שיש לה משטרה וירטואלית

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    לשחרר את שי דרומי !!! (ל''ת)

    מרון, 03/03/07 09:06

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    צודק..צודק..- כך יעשה לגנבים / זבלים !!!!!!! (ל''ת)

    דני, 03/03/07 09:06

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    מי שבא לגנוב ..- ..שידע שהוא לא חוזר חי !!!!!!!!! (ל''ת)

    ישראל, 03/03/07 09:03

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    כל הכבוד

    1 העם, 03/03/07 08:43

    כל הכבוד לנשדד.
    זה שהשודים איימו עליו בנשק-זה כבר סכנה לחייו.
    ושלא יבלבלו את הביצים כל אותם יפי-נפש.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    זכות

    פרייר, 03/03/07 08:20

    בניגוד עמדת סגן יושב ראש הכנסת צריך לאפשר בחוק ירי גם נגד אנשים הרוצים לשדוד את החופש ואת העצמאות שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    ירה בשודד בראשו

    דוד, 03/03/07 08:11

    מדינת הפקר משטרת בטחון באין ברירה האזרח צריך לקחת את החוק לידיו

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    תקראו שוב שורות אחרונות

    ארגון המרי, 03/03/07 08:09

    ''יכול להיות מקרה שבו מישהו תועה בדרכו ונכנס בשעת לילה לשטח חקלאי, כשהוא חמוש. ציין. השר ''
    -כבודו לא היה בחיים בשטח חקלאי ,ביום או בלילה . ומי שנכנס ''בטעות'' לבית שלי ,בלילה ,עם נשק ביד ולא על הכתף ,אני נותן לו כדור ל''הרגעה'' ולא קפה .ואם הוא לא מתעורר יותר ,מגיע לי פרס ממשטרת הברדק.

    הגב לתגובה זו

    • כבודו כנראה לא היה חיל קרבי

      ע, 03/03/07 10:29

      כי חיילים קרביים כל הזמן מנווטים בשטחים חקלאיים ולא פעם גם אוכלים מהתוצרת החקלאית

      הגב לתגובה זו

      • חיילים לא מרעילים כלב שמירה.

        איציק, 03/03/07 11:32

        וגם לא מנתצים מנעולים על צריף עם ציוד.

        הגב לתגובה זו

        • וגם לבושים במדים (ל''ת)

          ., 03/03/07 11:46

          הגב לתגובה זו

  • 79.

    תחילת עידן המערב הפרוע . המשטרה והפרקליטות איבדו את עצמם לדעת (ל''ת)

    האסטרואנטו, 03/03/07 08:03

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    עד כמה שאני זוכר על נוהל פתיחה באש

    הרצל, 03/03/07 08:02

    זה הולך ככה..כשזה פלסטינים יורים ישר לכיוון הראש.וכשזה יהודים אז יורים יריית הזהרה באויר כאשר דורשים מהשודדים לעצור ומשלא עוצרים אז מכונים לרגליים ויורים

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    חבל שלא פגע בהם קשה יותר (ל''ת)

    אלכס, 03/03/07 07:56

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    אפשר למנוע את הירי עם השופטים היו דואגים להרחיק אותם מהחברה לזמן אר

    רון, 03/03/07 07:56

    אפשר למנוע את הירי עם השופטים היו דואגים להרחיק אותם מהחברה לזמן ארוך

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    חובה לקרוא

    simon, 03/03/07 06:59

    יש למנוע מכל אדם שמנסה לשדוד את רכושי בכל דרך מלעשות זאת אף להורגו שודד שבא לשדוד אמור לקחת בחשבון שהוא לא חוזר מהעבודה לביתו ............................... ותאמינו לי שהם לוקחים זאת בחשבון אז אל תרחמו על בני עוולה אלו

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    למה מלכלכים הניר עם השטויות של טיבי (ל''ת)

    דוד, 03/03/07 06:59

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    כסכנסת בודקים תעודות האזרחים עושים חוקים ולוקחים אותם לידיים (ל''ת)

    כל הכבוד!, 03/03/07 06:53

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    אפשר תוך זמן לא ארוך להעלים 99% מהפשעים בלי לירות כדור אחד

    גל, 03/03/07 06:43

    פשוט מאוד ליזום חוק שכאשר מגיע פושע למשפט לאחר שעבר מס' עבירות חמורות השופטים חייבים לגזור מינימום 10 שנים לכל עבירה חדשה ( בלי איחוד תיקים ובלי עבודות שירות ) .
    כך תוך זמן קצר ייעלמו מהרחובות העבריינים הסדרתיים שהם בד''כ אחראים לפשעים החמורים ולא הפושעים המתחילים שמתחילים בד''כ בדברים קטנים

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    מסתמן: ריטואל רצח רבין חוזר על עצמו ?!!! (ל''ת)

    המצליף הלאומי, 03/03/07 06:41

    הגב לתגובה זו

    • יש משהוא בדבריך

      ש, 03/03/07 09:42

      להחלטה המופקרת של רבין להביא לפה אלפי טרוריסטים ולתת להם נשק יש חלק גדול בהתדרדרות הביטחון האישי של האזרח, והיא הביאה בסופו של דבר להירצחו.

      יש דמיון רב בין מה שקרה אז למה שקורה עכשיו -
      הערבים עושים ככל העולה על רוחם, במישור הלאומני והפלילי, ובסוף גם פושעים יהודים רואים שאין חוק במדינה ועושים מה שבא להם.
      כאז גם כיום ייתכן מצב שסבלנותו של הציבור תפקע ולרוע המזל זה עלול להגיע עד מצב של התנקשות בבכירים שלא ממלאים את תפקידם וכו'.

      הגב לתגובה זו

    • רבין היה חלאה (ל''ת)

      אבי, 03/03/07 10:45

      הגב לתגובה זו

      • נאה דרשת (ל''ת)

        אבל מפתיע, 03/03/07 22:09

        הגב לתגובה זו

  • 70.

    3הרשויות קרסו, החוקים, בתי הדין, והמשטרה לא מספקים הגנה לאזרחים

    Metziuty, 03/03/07 06:30

    חייבים כמו בארה''ב להחזיר לאזרח את ההגנה על חייו.

    גם המשטר הדמוקרטי בקריסה מלאה, שרון תוך מרמה תפש את השלטון במדינה, חיסל לאלפי יהודים את החיים, כאשר עקף במצח נחושה את כל מערך החוקים המגינים על אזרחים.
    גם כאן הכנסת חייבת לייצר חוקים שיתנו לאזרח הגנה בפני ראשי ממשלה רמאים.

    גם הרשות השופטת קרסה, אין צדק ואין הגינות בבתי המשפט במדינה, ואין ביקורת לא על השופטים ולא על המשפטים. השופטים פתוחים להצעות וישפטו ע''פ ההצעה היותר מקסימה.
    כדי לערפל את התנהלות המשפטים הם מתנגדים להצבת מצלמות טלוויזיה בבתי הדין, וטוענים שזה כאילו להגן על הנשפטים, אך הם מצידם מדליפים.
    מערכת המשפט הפכה השטח העכור של הדמוקרטיה, עבודתם נעשית בעמימות מלאה.
    מי שנהנה מעיוות דין של האזרחים הוא זה שנהנה מפירות השחיתות.
    רק שימו לב מי תוקף את שר המשפטים שרק נכנס לתפקידו.
    מי מאיים לקצץ לו ידיים, מי תוקף אותו על הצעותיו לערוך שינויים, האם אילו לא אותם אנשים שמצאו דרך לשלוט בעם ולהרוויח לעצמם כספים ע''י שליטה בשופטים, בתוצאות המשפטים, ומתמחים בתפירת תיקים למתנגדים...
    מסכן שר המשפטים זה עם הלשון, הוא לא צדיק גמור אבל תפור, אותו כבר שטף הגל העכור.

    איך כל זה קרה, איך הדמוקרטיה התפוררה, מי בעצם מרוויח מזה, ועומד אחרי המאורע...

    על כל זה ועוד, בהזדמנות הבאה.

    בינתיים ליבי ליבי לדני המקסים שיצא ליער עם תקווה בלב, וסל תרופות ותפוזים כדי לרפא את סבתא ישראלה מכל התחלואים...
    האם יגברו עליו בדרך קוצצי הידים, וכותבי המאמרי הסיטנה בעתונים, והוא יפול קרבן כמו שרי המשפט הקודמים???

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    תן לי לנחש, הסוחר יהודי והשודדים ערבים?נכון טיבי?

    נחש, 03/03/07 06:13

    ו... ההבדל בין שוד מזויין וסכנת חיים הוא בדיוק שבריר שניה.
    את התכשיטים שהם גנבו הוא אסף כל חייו, ממתי מותר לבוזזים להכנס לקחת הכל ולבעלים החוקיים אין שום אפשרות להגן על רכושם? הכל התהפך פה במדינה!

    הגב לתגובה זו

    • נחש הנקודה היא כזאת לאפשר להם

      עקרב, 03/03/07 08:06

      לברוח.ואז אולי בשוד הבא הם ירצחו את הנישדד...מדינת חלם מנהיגים שפוגעים יום יום באזרחים ישרים בהחלטותיהם

      הגב לתגובה זו

    • הפעם נחשת לא נכון

      ערבי, 03/03/07 08:11

      כי ערבים לא מבצעים שוד עם נשים תמשיך לקרוא את הכתבה ותבין שמדובר בשודדים יהודים??????????

      הגב לתגובה זו

      • שודד ערבי

        יהודי, 03/03/07 11:19

        אתה צודק, ערבים לא משתפים נשים בשודים. הם רק שולחים אותן להתפוצץ בין היהוד

        הגב לתגובה זו

    • הגיע הזמן ללמד אותם לקח,שודדים ואנסים (ל''ת)

      טל, 03/03/07 08:21

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    במדינת ההפוך

    NY, 03/03/07 05:41

    במדינת ההפוך, נשיא המדינה חייב להיות אנס, ראש הממשלה רמאי, שר הביטחון מגלומן, שר משפטים מטריד מינית, שרת חוץ שקרנית, שר פנים חברוני, שרת התיירות (סליחה כמעט) שרלטנית, שר קליטה רמאי, שופטת בעליון שקרנית, שר לעיניינים אסטרטגים חשוד בקשר עם העולם התחתון, שר פנים לשעבר ישב בכלא, ראשי רשויות שנתפסו בקבלת שוחד ודבר במרמה, ראש ממשלה לשעבר גנב, רמאי ומתעלם מכל החוקים הקיימים שאינם עולים בקנה אחד עם רצונו, במדינה שחברי הכנסת מעלים את משכורתם ומתעלמים מכמות העניים, או שמוצאים 300 אלף לקפה וקורסונים, אבל אין תקציב לתמוך בחינוך ילדינו.
    במדינה כזאת אין פלא שטיבי מוכן להגן על השודדים, הרוצחים, המועלים.....הרי יום אחד גם הוא יהיה ברשימה המכובדת הזו!!! זה רק עיניין של זמן.

    הגב לתגובה זו

    • המשך

      מוכיח, 03/03/07 08:14

      רב האנשים שציינת אינם מתאימים להיות פקידים זוטרים. קח את ציפי למשל. פקידה שעבדה במוסד והפכה להיות שרת החוץ הגרועה בתולדות מדינת ישראל. בדיחה עצובה.

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    הבא להרגך,,,השכם והרגו,,,פשוט ולעניין.למען ישמעו ויראו,,,,,,,,,,,,, (ל''ת)

    בצלאל, 03/03/07 05:06

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    סוף סוף המשטרה לומדת לצד מי לעמוד ! (ל''ת)

    עודד, 03/03/07 04:24

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    אנא למערכת: מה מעניין אותי מה אומר ד''ר טיבי, שהרי הכל אותם מילים! (ל''ת)

    אזרח יהודי, 03/03/07 03:48

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    דיי עם הקשקושים של פרידמן!

    בן, 03/03/07 03:28

    כמה אנשים כבר תועים בלילה לתוך שדות של חקלאים כשהם חמושים? מספר אפסי לעומת כמות הגניבות שמתרחשות בכל לילה.
    אם פעם בשנה ימות מישהו חף מפשע, הרי שהוא מת על מזבח הביטחון האישי.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    אולי סוף סוף יתחילו הפושעים לפחד...

    רפי, 03/03/07 03:02

    עד היום האזרחים הישרים פחדו, ונהיה כאן גן עדן לפושעים...
    אנסים,שודדים, רוצחים, גנבים, ורמאים, התרבו בארץ כמו זבובים הודות לתמיכת המדינה בפשע... בכך שסוגרים תיקים במשטרה בתוענה של חוסר עניין לציבור...
    חוסר הבטחון המלווה את האזרח הישראלי הוא נחלת האזרחים הישרים בשנים האחרונות.
    אולי יתמזל המזל והגלגל יתהפך כך שמי שיפחד אלה הפושעים ולא האזרחים הסובלים מעולם אכזר של הפשע.
    אבל... כשרבים ממנהיגנו טובלים בפלילים... אין פלא שהמדינה הפכה לחממה לפושעים.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    הדבר היחיד שמפתיע

    Walla, 03/03/07 02:55

    זה שמכול העולם דווקא טיבי זה שמגיב. מממ, מעניין למה? בטוח הפורצים לא ממוצא ערבי, אלא מה?

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    ''פגע לו בול בפוני'' (ל''ת)

    טורונטו, 03/03/07 02:47

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    ''ביתי הוא מבצרי''!

    צביה, 03/03/07 02:45

    ''ביתי הוא מבצרי!''
    האם חבר הכנסת טיבי רומז כי רוב הפורצים והגנבים הינם ערבים? ממתי הקורבן המנסה להגן על עצמו, על רכושו, משפחתו, חייו , צריך לחשוב פעמיים? ''הבא להורגך - השקם להורגו'' כואב? מה לעשות.. כי במדינה שבה חייו של פושע עלוב נפש קודמים לקורבן, היגיע הזמן שאותו קורבן ידאג לעצמו! ומוטב שחברי הכנסת ידאגו לכך בחקיקה אחרת תתחיל פה בעיה רצינית של פורעי חוק שמבינים שהחוק מאפשר להם לעשות כל העולה על רוחם ומאידל שומרי חוק באין ברירה יקחו את החוק לידיים.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    החלטה מאוזנת וצודקת, ירי לא קטלני, למטרה ראוייה..

    יצק, 03/03/07 02:28

    אסור לירות לאדם בגב או להרוג אותו גם כשהוא שודד בלא סכנת חיים, מקובל ונכון,
    באותה מידה נכונה גם תגובתו של הנשדד, הוא ירה פצע ועצר את השודד את רכושו, ואולי את רכוש אחר אלמלא ילך להרגע קצת בכלא..
    אם טיבי דואג ''למסכן'' ורוצה לתת לו ממתקים, עליו לחשוב שזה עלול לקלקל לו את השינים..

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    כל הכבוד לבעל החנות - העם איתך

    אזרח-1, 03/03/07 02:23

    אם לא נעצור כעת את הפשע שמשתולל כאן - אחר כך זה כבר יהיה בלתי אפשרי.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    מדוע מגיע לשודד טיפול רפואי (ל''ת)

    אריה, 03/03/07 02:01

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    אחמד אתה חבר כנסת של איזו מדינה בדיוק?

    לא ברור, 03/03/07 01:59

    עדין לא ברור לי
    אזרח של איזו מדינה בדיוק אתה שייך?

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    בעל החנות צריך להיות מפכל הבא (ל''ת)

    משה, 03/03/07 01:59

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    צודק.

    נחום, 03/03/07 01:54

    מצטער,הוא הגן על רכושו. אין קדוש בקפיטליזם מרכושו של אדם. אפילו יותר קדוש מהחיים עצמם.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    3 הרשויות קרסו, החוקים, בתי הדין, והמשטרה לא מספקים הגנה לאזרח

    Metziuty, 03/03/07 01:47

    חייבים כמו בארה''ב להחזיר לאזרח את ההגנה על חייו.

    גם המשטר הדמוקרטי בקריסה מלאה, שרון תוך מרמה תפש את השלטון במדינה, חיסל לאלפי יהודים את החיים, כאשר עקף במצח נחושה את כל מערך החוקים המגינים על אזרחים.
    גם כאן הכנסת חייבת לייצר חוקים שיתנו לאזרח הגנה בפני ראשי ממשלה רמאים.

    גם הרשות השופטת קרסה, אין צדק ואין הגינות בבתי המשפט במדינה, ואין ביקורת לא על השופטים ולא על המשפטים. השופטים פתוחים להצעות וישפטו ע''פ ההצעה היותר מקסימה.
    כדי לערפל את התנהלות המשפטים הם מתנגדים להצבת מצלמות טלוויזיה בבתי הדין, וטוענים שזה כאילו להגן על הנשפטים, אך הם מצידם מדליפים.
    מערכת המשפט הפכה השטח העכור של הדמוקרטיה, עבודתם נעשית בעמימות מלאה.
    מי שנהנה מעיוות דין של האזרחים הוא זה שנהנה מפירות השחיתות.
    רק שימו לב מי תוקף את שר המשפטים שרק נכנס לתפקידו.
    מי מאיים לקצץ לו ידיים, מי תוקף אותו על הצעותיו לערוך שינויים, האם אילו לא אותם אנשים שמצאו דרך לשלוט בעם ולהרוויח לעצמם כספים ע''י שליטה בשופטים, בתוצאות המשפטים, ומתמחים בתפירת תיקים למתנגדים...
    מסכן שר המשפטים זה עם הלשון, הוא לא צדיק גמור אבל תפור, אותו כבר שטף הגל העכור.

    איך כל זה קרה, איך הדמוקרטיה התפוררה, מי בעצם מרוויח מזה, ועומד אחרי המאורע...

    על כל זה ועוד, בהזדמנות הבאה.

    בינתיים ליבי ליבי לדני המקסים שיצא ליער עם תקווה בלב, וסל תרופות ותפוזים כדי לרפא את סבתא ישראלה מכל התחלואים...

    האם יגברו עליו בדרך קוצצי הידים, וכותבי המאמרי הסיטנה בעתונים, והוא יפול קרבן כמו שרי המשפט הקודמים???

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    הבעיה במדינה היא שרוב האוכלוסיה מאוד טיפשה

    ככ, 03/03/07 01:47

    ורוב הסיכויים שאתם שקוראים את התגובה הזו חלק מהטיפשים.

    חוק שיתיר ירי לא יזיז ב 1% את הפשיעה ורק יעלה את אחוז הרציחות.

    גם אם אתה חייב להיות טיפש ולא להגיע למסקנה הברורה הזו, עדיין איך אפשר להתעלם ממדינות כמו ארה''ב שלמדו על בשרם מה חוק כזה עושה ובריטניה ויפאן שאפילו לשוטרים אין נשק כמעט ואין בכלל רציחות.

    הגב לתגובה זו

    • אתה בוודאות שייך לחלק הטיפש ביותר

      ש, 03/03/07 04:48

      אתה לא מסוגל לעשות אפילו חישובים פשוטים ?
      פושע מסוכן שמחוסל לא יכול לפשוע יותר,
      דבר שיוריד במיידית את אחוז הפשיעה - ויחסוך חיי אדם בעתיד.

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    שאזרח יפספס ויפגע בילדה (יהודיה) אז יפול האסימון

    rr, 03/03/07 01:43

    רוצים באמת מערב פרוע?
    הגנה עצמית-כל מה שצריך, אבל כדי לסגור חשבון?

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    צריך לירות. חוק חדש!

    חיפאי, 03/03/07 01:31

    פורץ שמגיע עם אקדח או בלי, ואני חושב סוביקטיבית כי הוא חזק מימני ואם אני אאבק על רכושי הוא יהרוג אותי, אני רשאי לירות על מנת להרוג בהתקיימם של שני תנאים מצטברים.
    האחד הוא גנב או מתכוון בוודאות לגנוב את רכושי, והשנייה כאשר אני יודע שכל ניסיון שלי להילחם על רכושי יביא לפגיעה בי פיסית. למעט מקרה של הסגת גבול שלא למטרות גניבה או שוד מטלטלין.
    בכך אנו מונעים ירי סתמי לעבר כל מסיג גבול.

    הגב לתגובה זו

    • לא צריך שום חוק חדש, רק שיאכפו את הקיים

      ש, 03/03/07 05:44

      חוק אי מניעת פשע מחייב כל אזרח לסכל פשע בכל אמצעי העומד לרשותו.
      כמו כן מותר לגרום לפושע נזק השקול לזה שהוא יכל לגרום - פושע חמוש יכל בסבירות גבוהה לגרום למוות של אזרחים, אי לכך החוק מחייב לירות בו ע''מ לנטרלו - ואם הוא הודבר, ביש מזל.

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    אם טיבי מתערב כנראה שמדובר ב... (ל''ת)

    ירדנה, 03/03/07 01:26

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    טיבי יא אחמד

    מרקו, 03/03/07 01:20

    אם הפורצים היו יהודים גם אז היית מתקומם על חוקיות המעשה.....
    בושה וחרפה, אנחנו רגילים

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    להרתיע ולא להתריע (ל''ת)

    ל 34, 03/03/07 01:20

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    עמלק

    ישראל, 03/03/07 01:10

    ''עמלק – עם לק שבא ללוק דמם של ישראל ככלב.
    למה היה דומה לזבוב שהוא להוט אחר המכה,
    כך היה עמלק להוט אחר ישראל ככלב''.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    הבעיה היא שבעתיד שודדים יהרגו!

    יאיר, 03/03/07 01:05

    יהיו יותר מקרי רצח . אם יתנו לכול אחד לירות .
    במיוחד לירות במי ששדד אותך שכבר לא נישקפת לך סכנה.
    ועוד בגב.
    זו לא גבורה !זו נקמה ולזה אין מקום במדינה מתוקנת.

    אין בליבי על השודדים .

    הגב לתגובה זו

    • זה לא בידיוק נקמה,,גונב מגנב פטור,,,,,,,,,

      santo, 03/03/07 04:09

      הם הרי לא ידעו שיש לו נשק , כי אם היו יודעים לא היו שודדים אותו ,זה חלק מהתרחיש לכן זה בסדר גמור כהרתעה,

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    אחמד מגן על קהל המצביעים שלו (ל''ת)

    שמשון, 03/03/07 01:04

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    קודם כל ששודדים יעצרו וישפטו

    רפי, 03/03/07 00:59

    ועוד הם אלה שאיימו באקדח על מי שרק רצה להרוויח את לחמו.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    זה עדיין במהלך השוד מגיע להם גנבו את רכושו עתידו ועתיד משפחתו (ל''ת)

    אדם, 03/03/07 00:55

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    זה הכל אינתפדנגד המדינה שהם לא מכיר

    איציק, 03/03/07 00:50

    תכניסו לכם את זה לראש

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ואם אני תועה בלילה לתוך החלון של פרידמן השר? (ל''ת)

    פורץ, 03/03/07 00:17

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    כל המתלהמים כאן שכחו שכל ראשי הפשע הם יהודים

    אילן, 03/03/07 00:15

    כולל רוצחי אזרחים תמימים במסגרת חיסול חשבונות

    הגב לתגובה זו

    • אני לא גזען

      אייל, 03/03/07 02:48

      גם בהם, באותם יהודים, אני חושב שצריך לירות על מנת להרוג. פושע הוא פושע ולא משנה מה דתו או לאומיותו. וכל אחד שחושב שהוא יכול לפרוץ או להזיק לאדם אחר, שיקח בחשבון שהוא עלול להפגע כתוצאה מזה

      הגב לתגובה זו

    • מה הקשר ? גם בפושע יהודי צריך לירות

      ש, 03/03/07 05:46

      ע''מ לנטרלו ולמנוע נזק לקורבנותיו.

      אין ספק שכשהקורבנות יממשו את זכותם החוקית להגנה עצמית, אחוזי הפשיעה ירדו לרמה אפסית.

      הגב לתגובה זו

    • רוב גניבות הרכוש לא ע''י יהודים (ל''ת)

      נהיה תופעה !!, 03/03/07 12:12

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    טיבי יודע טוב מאוד מי יהיה בצד שיחטוף קליעים (ל''ת)

    השולף, 03/03/07 00:06

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    צריך לירות בהם בגב ולוודא הריגה! שודדים מנוולים!

    רועי, 03/03/07 00:00

    חבל על כספי הציבור שישבו בכלא! מי שיכול לחסל פושעים שיעשה את זה! המשטרה בטח לא תעשה את זה! וביהמ''ש בטח לא יכניס אותם לכלא!

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    נמאס מגנבים ופושעים לירות בכול מי שרוצה לגנוב מאנשים שומרי חוק!!! (ל''ת)

    כולנו שי דרומי., 02/03/07 23:53

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    החלטה נבונה של המשטרה

    אחד 1, 02/03/07 23:53

    ועכשיו הפרקליטות צריכה לבטל את כתב האישום כנגד שי דרומי.
    ולאחמד טיבי. החוק באמת יפגע במצביעים שלך שהם שודדים גנבים ואנסים.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    יש להתריע את הגנבים והשודדים בכל מחיר

    גיל, 02/03/07 23:53

    הפשע משתולל ,המשטרה לא מתפקדת ,בתי המשפט חוטאים כנגד האזרחים אשר במקום להגן עליהם הם מוותרים לגנבים ,שממררים את חיינו, יש לעצור את גל הפשיעה וגם על חשבון בריאות הגנבים,היום גונבים ,מחר אונסים את בנותינו ומחרתיים יורים ברחובות ללא פחד

    הגב לתגובה זו

    • קודם: להרתיע

      עין, 03/03/07 01:35

      שנית, שימו לב זהו טרור מתוחכם. פשע שיטתי נגד יהודים ע''י מוסלמים טפילים.

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    אולי הגנבים יתחילו לפחד .. כי על המשטרה (ל''ת)

    הם לא שמים, 02/03/07 23:47

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    הוא לא ירה בערבי אז לא נעצר. יהודים כידוע מותר להרוג חופשי (ל''ת)

    אורי, 02/03/07 23:32

    הגב לתגובה זו

    • אחי אתה צודק

      ישראל, 03/03/07 02:46

      דרומי נעצר מפני שחלק מהשוטרים המעורבים בחקירה הם מהפזורה הבדואית וגם הפורצים היו בדואים כנראה קרובים של השוטרים אבל בראש העין השודדים לא קרובים של אף אחד לכן אין מעצר,דעתי שבשני המיקרים אין לעצור את היורים.

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    יש לי הצעה מהפכנית במקום הצעת החוק:

    אזרחית מפוחדת, 02/03/07 23:32

    משטרת ישראל תחזיר לאזרחי ישראל את הבטחון האישי! הזוי, הא?

    הגב לתגובה זו

    • טעית 99%. (ל''ת)

      דוד מתל אביב, 03/03/07 01:27

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    הערבים מיצגיים 85% מהפשיעה בישראל בגלל זה טיבי מתנגד לחוק!!! (ל''ת)

    טרנספר ועכשיו!, 02/03/07 23:30

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ח''כ טיבי שב בשקט אתה מדבר הבל הבלים

    ערבי אנטי טיבי, 02/03/07 23:29

    שישדדו אתך עם איומי נשק ויאיימו על החיים שלך נרה אך תדבר יא מטמטם

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ערבי תשב בשקט גייס חמישי (ל''ת)

    רפי, 02/03/07 23:27

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    את עיסאם זחאלקה שירה בשודד נגזר דינו ל4 שנים על מקרה דומה (ל''ת)

    ב'' ז, 02/03/07 23:23

    הגב לתגובה זו

    • עיסאם זחאלקה ירה לעבר השודד מתוך החנות אל רחבת הכניסה ולא שברחו (ל''ת)

      תיקון, 02/03/07 23:42

      הגב לתגובה זו

      • משפט חוזר לזחאלקה וזכוי לשי דרומי והאיש מראש העין (ל''ת)

        הערכה מהלב, 03/03/07 01:00

        הגב לתגובה זו

        • זחאלקה לסדר היום הצבורי תערער על גזר הדין (ל''ת)

          יעל, 03/03/07 09:35

          הגב לתגובה זו

    • זחאלקה פעל במצב יותר מסוכן מזה ונדון למאסר (ל''ת)

      אדם שפוי, 02/03/07 23:47

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    טיבי מתנגד? כנראה שהשודדים היו

    שלום, 02/03/07 23:21

    מבני עמו.
    זו לא גזענות, זו סטטיסטיקה.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    יופי. אחמד טיבי יקבע, יחליט וינווט... (ל''ת)

    ירון, 02/03/07 23:21

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    לטיבי ולחבריו לא מתאים שיפריעו לשודדים

    רוני, 02/03/07 23:19

    רק להם מותר להשתמש בנשק
    ולשדוד,אם בדרום,או בצפון
    אם לשדוד מכוניות,אם לשדוד
    צאן ובקר,החוק היה מאוד מתאים להם
    הרצחתה וגם ירשתה,וגם תסתום
    את הפה.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    במידה וטיבי לא מרוצה אז השודדים כנראה ערבים???

    יעקב, 02/03/07 23:18

    מעניין נכון,

    הגב לתגובה זו

    • גם לי נראה ככה. נשמע פרטים בהמשך. (ל''ת)

      מענין, 02/03/07 23:48

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    ח''כ טיבי למה אתה נגד כי רו השודדים הם ערבים

    חזקי, 02/03/07 23:17

    רובהגניבות והרצח מבוצה על ידי ערבים

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אל תיקח סיכון. אל תפרוץ. אל תשדוד.

    ספידי גונזאלס, 02/03/07 23:14

    פרצת לביתי או לבית עסקי? התכונן למות או להיפצע. אין לך שום זכות לפרוץ, ולי יש כל זכות לירות בך, גם אם אינך מאיים על חיי. פגיעה ברכושי יכולה להסתיים בפגיעה רצינית בחיי. ואכן, אתה עלול לחטוף את הכדור גם בגב.
    המערב ה''פרוע'' לא היה כל כך פרוע. אנשים הגנו על חייהם ורכושם. מה שונה הזמן הזה, בעיקר כאשר המשטרה אימפוטנטית?

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    צל''ש ליורה שפוגע. טיבי הבוגד לכלא (ל''ת)

    בשם בן גוריון, 02/03/07 23:14

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    The police only arrest if ARABS are shot at (ל''ת)

    Amir, 02/03/07 23:13

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    תשחררו אז גם את שי דרומי (ל''ת)

    אלי, 02/03/07 23:13

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מצויין. הפשיעה תפחת בעשרות אחוזים. (ל''ת)

    ג'ורג', 02/03/07 23:12

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    יישר כוח לבעל החנות

    ל, 02/03/07 23:12

    כול טוב לך ולבני משפחתך,וחג שמח.

    ולגבי טיבי: אין פלא שהוא יוצא להגנת חלאות האדם השודדים(החמושים יש לציין).
    עניין של הגנה על ה''מגזר'' שמצטיין בפעילות קרימינלית.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    כל הכבוד ליורה

    גרישקה, 02/03/07 23:08

    סוף סוף העבריינים, הצ'חצ'חים ושאר הזבל מבינים שלא הם שולטים במדינה הזו אלא אזרחים שומרי חוק.
    יש לעודד אזרחים לירות בזבל על מנת להרוג!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    טיבי יודע למה הוא מתנגד לחוק- חלק גדול מהשודדים והגנבים הם ערבים (ל''ת)

    איתן, 02/03/07 23:06

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    חקיקה רטרואקטיבית

    איציק, 02/03/07 22:59

    כל חוק שתחוקק הכנסת, המתיר לאזרח לירות בפורץ, חייב להיות רטרואקטיבי ולחול על כל המקרים שארעו לאחרונה.

    הגב לתגובה זו

    • כל תיקון פלילי ל''טובת'' האזרח הוא רטרואקטיבי

      רועי, 03/03/07 00:22

      כלומר, אם יעבור התיקון, כל אלו שנשפטו כבר בעוון עבירות כאלה ישוחררו לאלתר.

      הגב לתגובה זו

    • חקיקה רטקואקטיבית? עצה של טיפש מוחלט (ל''ת)

      cc, 03/03/07 01:44

      הגב לתגובה זו

      • אתה הטיפש המוחלט

        ש, 03/03/07 04:53

        הענשת אזרחים בגלל שהגנו על עצמם היא פשע נגד האנושות ופגיעה בזכויות האזרח.

        תיקון עוול כזה בצורה רטרואקטיבית הוא מתבקש, וחייב להיות מלווה בפיצוי גבוה למי שנכלא בעבר בגלל שהגן על עצמו.

        הגב לתגובה זו

    • חוק חדש:אקדח לכל אזרח! (ל''ת)

      מיכאל, 03/03/07 11:38

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    מה קרה טיבי מצדד בשודדים מה הם ממוצא ערבי? (ל''ת)

    א, 02/03/07 22:58

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    טיבי דואג לפורצים הערבים אלא מה? (ל''ת)

    נילי, 02/03/07 22:55

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ביתו/עסקו של אדם הוא מבצרו (ל''ת)

    א מ רול, 02/03/07 22:44

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    בעל החנות בהצלחה בחיים .

    איתן, 02/03/07 22:44

    חג שמח.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מערב פרוע עכשיו כל אחד מדומין

    נ, 02/03/07 22:39

    שירגיש מאוים יטוח באנשים עם נשק

    הגב לתגובה זו

    • מערב פרוע כבר יש פה, כל פושע עושה כרצונו

      ש, 03/03/07 07:09

      יד קלה יותר על ההדק תגרום לפושעים לחשוב פעמיים, כך שאף אחד לא ידמיין אפילו שהוא מאויים על ידם.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    אם טיבי לא מרוצה סימן שהכל סדר גמור . (ל''ת)

    ירון זהבי, 02/03/07 22:31

    הגב לתגובה זו

    • מבחן הצדק. צודק! (ל''ת)

      מפצחת במטריקס, 02/03/07 22:48

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    כול הכבוד לבחור. למה לקחו את הנשק ? (ל''ת)

    בני, 02/03/07 22:30

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    בפעם הבאה השודדים ירצחו את בעל החנות!!

    יואב צור, 02/03/07 22:29

    השודדים לא יפסיקו לשדוד אלא שבפעם הבאה הם ירצחו את בעל החנות ,ליתר בטחון,לפני שיפנו לבזוז את החנות.

    זה חוק טיפשי ומדיניות מגוחכת,תנו למשטרה להאבק בפושעים ולא לאזרחים.

    החוק הזה יהיה בעוכרינו
    תחשבו על טעויות בזיהוי,תחשבו על חיסול חשבונות בין אזרחים בתואנות שווא של ניסיון פריצה.

    הגב לתגובה זו

    • אם אדם צריך לעבוד כמה שנים בחינם בגלל נזקי השוד - זכותו לירות

      נו נו נו, 02/03/07 22:55

      אני מסתכל על זה כאילו השודדים באו לגנוב לו שנים מחייו. לכן מוצדק מאד לירות גם כדי להגן על רכוש. לפושעים בזמן ביצוע פשע אין זכויות אזרח.

      הגב לתגובה זו

      • משום כך קוראים במשפט לכסף=דמים (ל''ת)

        שמואל הנביא, 03/03/07 10:53

        הגב לתגובה זו

    • ענק אתה

      יהודי, 02/03/07 22:58

      כבר החלתה לשתות עוד לפני פורים
      '',תנו למשטרה להאבק בפושעים ולא לאזרחים'' אפילו בחלם יש כבר משטרה יותר טובה .

      הגב לתגובה זו

    • אתה נשמע כמו אחד שמתכוון לפרוץ חנות ופתאום יש לך לבעיה (ל''ת)

      אלכס, 02/03/07 23:17

      הגב לתגובה זו

    • שטויות, כאילו ששודדים לא רצחו מעולם

      שלום, 02/03/07 23:23

      והחוק הזה יגרום להם להתחיל בכך.

      הגב לתגובה זו

    • או שהמשטרה תילחם בפשע...

      ארז, 03/03/07 00:13

      או שהאזרחים ייאלצו להגן על עצמם.
      בהיעדר אפשרות א', הרי אין לאזרחים ברירה אלא להגן על חייהם ורכושם.
      מי שלא רוצה להיפגע, שלא יפרוץ ולא ישדוד.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    החוק יוריד את הפשעה (ל''ת)

    יוסי, 02/03/07 22:28

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    היורה בשודד-פטור

    יפוד, 02/03/07 22:23

    אין ברירה, אם חיינו הפקר וכל אחד צריך לדאוג לעצמו, צריך להיות ברור לשודדים, שחייהם בסכנה. ח''כ טיבי תומך בטרור, אין פלא שהוא תומך בשודדים.

    הגב לתגובה זו

    • לא לקנות כלום מערביי חיפה ואדי ניסאנס

      כהנא צדק, 03/03/07 09:11

      חודש אחד שהמקום שם יהיה כמו ביום כיפור והם עוזבים

      הגב לתגובה זו

      • צודק

        חזי, 03/03/07 09:32

        בתור חיפאי אני כבר שנים מטיף לחרם כלכלי על הערבים הפלסטינאים החיים זמנית בישראל. זהו הדבר היחידי האפקטיבי במלחמה כנגד אויבינו, אך לצערי יהודים הם חסרי חוט שדרה ואין אפשרות לרתום אותם לענין.

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    כל הכבוד! היורה צריך לקבל צל''ש . הגיע הזמן לעשות סדר עם הערבושים

    בנצי א, 02/03/07 22:17

    אם הם שודדים גונבים ואונסים ללא רחם ולעיתים על רקע לאומני. אז חייבים לירות בהם כדי להרוג. זה בס''ה הגנה עצמית וכך צריך לנהוג!!!

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק כך (ל''ת)

      ארנולד, 02/03/07 22:46

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    ברור שטיבי לא מרוצה,הוא יודע מי הם הפושעים במדינה

    רון, 02/03/07 22:11

    לירות בכדי להרוג.מספיק עם הסלחנות לפושעים.

    הגב לתגובה זו

    • ahmad tihbi

      david, 02/03/07 23:22

      maspik im kol abci

      הגב לתגובה זו