• 139.

    להחזיר את הותיקות

    רובאית ג, 17/01/10 13:27

    זיני אתה התחלתה שוקי השכנזי המנייאק סיים
    אתם לא מבינים שהרסתם את הגדוד הכי טוב בצהל לדעתי אסור להכניס מפקדים בכירים שלא גדלו בגולני לא מכירים את המסורת מפקדים שלא מקשבים לחיילים אתם יודעים מה תראו את התוצאות בלחימה בעיות של סדכ'' לחפש כבר אין למה לשאופ הוא רוצה תעודת לוחם ולמפקדה למטבח הוא צועק. אתם מפסידים את הלוחמים הוותקים המנוסים יותר תסתכלו אחורה את הבסיס עצמו בבאח הרסתם חילים בכינים אסור כחה אסור כחה וואלה אני לא גדלתי כחה חינכו אותי כמו שצריך גם אם לפעים לא האמנתי לזה אז תפנמו קצינים זה לא משתלם כי לבסוף איזה חילים מגיעים חילים בכינים וזה לא גולני זה צנחנים אשכנזים צהובים ולא אנשי שכונות כמו של פעם

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    חיילי שוקולדה

    גדי, 28/08/08 00:19

    כל המורדים אתם מביישים את המדינה ואת צה''ל.

    ת ת ב י י ש ו ל כ ם !!!

    כן עידן הפלאפונים, הפינוקים, הבכיינות של ההורים, ובסוף מקבלים דור של חיילים מפונקים. עד מתי.

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    חבל שלא הקשיבו לחיילים לפני

    אורן, 04/03/07 07:51

    ואילצו אותם לעשות צעד חריג

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    כל עוד פרץ שר בטחון --אין על מה לדבר....צבא בבית (ל''ת)

    עד שפרץ יוחלף, 02/03/07 06:59

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    when vadi salib trubles happened-1959

    golani alumni-, 01/03/07 23:51

    MOST OF THE MAROCIANS ''NIFKEDU AND LEFT GDUD 13'' TO TAKE PART BAMEHUMOT. MAO MAO REMAIN AND WILL NEVER CHANGED.

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    מס ' 86 מה אתה מתבזבז פה על טובקים - מעולה (ל''ת)

    מבקר עיתונות, 01/03/07 23:30

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    מבין אותם. בז למפקדיהם.

    מורד לשעבר, 01/03/07 23:14

    הלוחמים בגולני עוברים הרבה מאוד משברים, הרבה יותר קשים מרוב חטיבות החי''ר בצה''ל.

    כשקצין מנסה לגדוע מסורת של שנים מסורת שהשתרשה מימים בהם היה תלמיד יסודי - זוהי התוצאה.

    מברך על ההחלטה האמיצה של הלוחמים.
    רק כך הם מבינים לוחמים יקרים, רק כך.
    בדיבורים לא תגיעו לשום מקום.

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    הינה סיפור של אבא ללוחם

    צ, צפון, 01/03/07 22:24

    בני היה בצאלים כאשר נשלח לקראת אימון במסגרת תפקידו נשלח לשמור על ציוד, האוכל שקיבל היה מקולקל ונפל ככלב למשכב עם חום של כ40 ללא פינוי לבית החולים, עשו לו טובה ושלחו אותו הבייתה בידיעה שחום גופו לא ירד,(מדוע לא פינו לסורוקה?) בני עמד בצאלים כשעה וחיכה לאוטובוס ואחר כך לרכבת לחיפה, לא לפני שהתקשר מהרכבת ונאנק מחולשה והתמוטטות, בני היגיע לבית כסמרטוט, מיד פיניתי אותו לבית חולים 10 כאשר אני זרוק בחוץ חשוף לרוחות והגשם,כי לא נותנים להיכנס ולאחר זאת פינו אותו לרמב''ם שם אושפז בעירוי קרוב לשבועיים, תגידו אתם דעתכים ע''כ? ובהדגשה, מדוע מלווים אינם יכולים להיות צמודים ליקיריהים בבית חולים 10 בחיפה?

    הגב לתגובה זו

    • כנראה כך מתייחס תמיר ידעי לחיליו !!! זה האיש וזה ''המופת''! (ל''ת)

      רמי, 01/03/07 22:41

      הגב לתגובה זו

    • כן ידידי, הטובים עוזבים את הצבא ואנו נשארים על ''הבררה''...... (ל''ת)

      אודי, 01/03/07 22:42

      הגב לתגובה זו

  • 131.

    תמיר ידעי ''דוגמה ומופת'' לקצין בצה''ל... (ל''ת)

    אריאל, 01/03/07 21:19

    הגב לתגובה זו

    • אני לא חושב כך. (ל''ת)

      בושה וחרפה, 01/03/07 22:37

      הגב לתגובה זו

      • נורמות של חתולים לחטיבה של אריות (ל''ת)

        גם אני לא., 01/03/07 23:16

        הגב לתגובה זו

  • 130.

    ועל זה אמרו חכמנו ''גולני חוראני''... (ל''ת)

    גיל, 01/03/07 21:14

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    אותה החטיבה שלא שירתה בהתנתקות, חייליה נוטשים את הצבא, כשקצת קשה (ל''ת)

    ואידך גמור, 01/03/07 21:08

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    שמח לקרוא שהצבא שלכם מתפרק (ל''ת)

    יהודע כתום, 01/03/07 21:04

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    לפטר לאלתר את המג''ד והמח''ט (ל''ת)

    יעקב הלל, 01/03/07 20:39

    הגב לתגובה זו

    • תמיר ידעי

      בלה, 22/04/08 21:39

      כן צריך להעיף את ידעי שלא ידע אנושות מימיו ולא אנושות עתידית.

      הגב לתגובה זו

  • 126.

    מורשת חלוץ-מחדל מיושמת הלכה למעשה בצהל (ל''ת)

    רן, 01/03/07 20:36

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    ל 117, שריונר לשעבר,

    Avi Ecuador, 01/03/07 20:35

    שתבין דבר פשוט
    בכדי להיות בגולני או בכל חייל אחר לא צריך להיות גאון או רמבו או הטוב ביותר בעולם אלא להיות בסך הכל בן אדם חייל ולדעת לעשות את שאתה מיועד לעשות, לשלוח אותך לעשות את הדברים הנכונים והרצויים לעמך, גם את ''החייל הטוב ביותר בעולם'', בנו של אולמרט שלחו לארצות הברית בלי לעשות חיל אוויר אפילו...
    הבעיה זה לדעת להשתמש במה שיש לך ובהתאם למגבלות וליתרונות של החיילים והחילות שיש לנו ובהתאם למקצועיות והמיומנות שלהם.
    ראה חוסיין בספטמבר השחור, עם צבא הרבה יותר ''פרימיטיבי'' (לפי אמות המידה שלך) פתר את הבעיה הפלסטינית בארצו עם הרבה פחות אבדות לשני הצדדים.
    אז ''במשחק'' שח-מת מנצח מי שמפיל את המלך כאשר הצריח הפאון הרץ והסוס כולם כלים שמגנים על המלך ומי שמפעיל את כולם זה אולמרט פרץ כאשר יש ''גיבוי'' מהשמאל וואטש, יש גבול ובג''ץ, חחח, הבנת?
    לא חשוב.

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    המצב זהה בכל החי''ר, הצבא צריך להתעורר

    מ.א. במסיעת 293, 01/03/07 20:32

    בכל הפלוגות במיוחד המסייעות המצב זהה שיאז בו כבר את הלוחמים הותיקים ויתנו להם קצת אויר ל הצבא הזה חיי על צביעות וליקוקים ותיקים צעירים יש בכל מקום גם פה צריך לבדוק את זה שיוחזרו הזכויות לותיקים אוגוסט 4 עייפים תעזבו אותם!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    עם צבא כזה לא ננצח. (ל''ת)

    אחד 1, 01/03/07 20:30

    הגב לתגובה זו

    • עם מנהיגים כאלה בשלטון כל צבא לא ינצח

      Avi Ecuador, 01/03/07 20:38

      ואפילו שיהיה הטוב ביותר בעולם

      הגב לתגובה זו

  • 122.

    מי שמתגייס כמה חודשים מוקדם זה לא מקנה לא שום יתרון (ל''ת)

    הורה של חייל, 01/03/07 20:27

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    כל הכבוד למג''ד!!!

    מאיר, 01/03/07 20:25

    חיילי גדוד 51 צאו מהסרט שלכם, זה שהתגייסתם 4 או8 חודשים לפני מישהו זה לא מתיר לכם להתעלל בו.

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    כמו חברי מרכז הליכוד

    דני נווה, 01/03/07 20:19

    אם לא תתנו לי צ'ופרים אני שורף את המועדון ובורח

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    עד מתי קצינים יעלוזו ואוג 4 יזילו דמעה? (ל''ת)

    צעירים נמאסתם, 01/03/07 20:18

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    חח גדול אחלה גברים שבעולם לוחמים לא צהובים מהשלישות (ל''ת)

    מועלם, 01/03/07 20:08

    הגב לתגובה זו

    • לוחמים אדירים (ל''ת)

      אוג 81, 01/03/07 20:26

      הגב לתגובה זו

  • 117.

    כבר לפני 40 שנה גולני הוגדרה בתור ''הצבא הערבי הכי טוב במזרח התיכון''

    שריונר לשעבר, 01/03/07 20:06

    היום הם אפילו לא זה.

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    ותיקים = אנאלפאבתים+רגשי נחיתות. ולכן מציקים סתם. (ל''ת)

    שמענו עליהם, 01/03/07 19:35

    הגב לתגובה זו

    • מה ''שמצחיק''

      Avi Ecuador, 01/03/07 19:45

      גם הוותיקים סבלו מאותם וותיקים ''אנאלפאבתים'' של אז וגם הצעירים החדשים של היום יהיו פעם וותיקים.
      אין ספק שיש להוציא מספר מנהגים טפשיים והתעללויות שהשרישו בחיל אולי אבל בשכל עושים שינוי ולא בהפגנת עוצמה של טפשים ופרינציפים.

      הגב לתגובה זו

  • 115.

    הפתרון : צריך מיזוג עדתי בחטיבות הח''יר ! (ל''ת)

    שרון, 01/03/07 19:32

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    לעשות סדר בגולני

    סרן בוני, 01/03/07 19:29

    מגיע לותיקים הטבות מסוימות אבל בגולני זאת ממש השתוללות.
    הלו חברה זה צבא לא גן ילדים.

    הגב לתגובה זו

    • סדר וגולני אלה שתי מילים שלא נאמרות באותו המשפט. זה כמו להגיד פרץ (ל''ת)

      ושר ביטחון !!!!, 01/03/07 19:37

      הגב לתגובה זו

  • 113.

    מה לעשות גולני אוסף של רגשי נחיתות (ל''ת)

    שושו, 01/03/07 19:28

    הגב לתגובה זו

    • ''כן'', חיל האוויר עם רגש של עליונות

      Avi Ecuador, 01/03/07 19:56

      היה רמטכ''ל חלוץ משם, חזרו 150 ארונות ''נחותים''.
      ספר זאת להורים שבסך הכל שלחו את כבשת הרש שלהם שאלה ''הנחותים'' הם בניהם.

      הגב לתגובה זו

      • כל התגובות שלך הם גיבוב של שטויות.

        אורן, 01/03/07 22:28

        אני מקווה שאתה לא מסתבך עם להוריד את המים בשירותים...

        הגב לתגובה זו

  • 112.

    הכל פקה פקה אצל הגולנצ'יקים (ל''ת)

    חייל מהקרייה, 01/03/07 19:28

    הגב לתגובה זו

    • בוא לפה

      גולנצ'יק, 01/03/07 20:19

      תבוא לפה ותגיד את זה לנו הגולנצ'קים בפנים אם אתה גבר!

      הגב לתגובה זו

  • 111.

    מי שחושב שזו בעיה של גולני או מפקד...

    Avi Ecuador, 01/03/07 19:22

    בכלל לא מבין מה קורה איתו וסביבו.
    זו בעיה של התפוררות של עם, של שלטון ושל שמאל עם תרבות של איידס.
    כן, זו בעצם בעיה עולמית על גחלים.

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    מתגייס לגולני בעוד 10 ימים.

    מגיב נאור ., 01/03/07 19:12

    אני חש ביזיון לראות את המודעה הזאת , זה משפיל לצבא ועוד יותר לחטיבת גולני , שאילולא אירועים מסוג אלו היו ודאי מס' 1 בצה''ל .
    להוריד לאלתר את המנהג המגונה הזה הנקרא '' צעירות. מנהג שמוביל לאכזריות בכל פרמטר שהוא ! . יענשו אותם החיילים על בריחתם , ישר כוח לצהובים.
    אין כמו גולני.

    הגב לתגובה זו

    • אם אתה נאור איך אתה מתגייס לגולני??? (ל''ת)

      ירון, 01/03/07 19:59

      הגב לתגובה זו

  • 109.

    חיילי שוקולד. לכו למכור מצופים בשק''ם...

    סקופידון, 01/03/07 19:07

    אין כמו צנחנים. אאאוצ'...

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    שאולמרט יימנה אותם לחברי מרכז קדימה, עם כל ההטבות.

    רוחי, 01/03/07 19:03

    זה ירגיע אותם.

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    צבא בפשיטת רגל: והכל באשמת דן חלוץ שכשל בגיבוי (ל''ת)

    רעות ואחוות, 01/03/07 19:01

    הגב לתגובה זו

    • הנה לך הוכחה לעליונות של חיל האויר...

      אורן, 01/03/07 19:42

      עוד לא שמעתי על טייסת שברחה הביתה.

      הגב לתגובה זו

      • תראה לי גולנצי'ק

        בהע, 01/03/07 22:23

        או כל חייל קרבי אחר שהשקיעו בו יותר ממליון דולר עוד לפני שסיים סדיר.

        הגב לתגובה זו

  • 106.

    הפתרון הוא לבטל את החטיבות ולעשות צבא אחד בלי חלוקה (ל''ת)

    משה, 01/03/07 18:49

    הגב לתגובה זו

    • חחח, הפיתרון הוא לעשות עולם אחד עם דגל אחד הרבה כוכבים ובלי צבא

      Avi Ecuador, 01/03/07 19:01

      אל תיקח ברצינות, לפני זה היצור אדם יביא לכך שלא יהיו יצורי אדם בעולם או שיחזרו לעצים ולמערות, מעטים שישרדו, יהיה הרבה מקום על כדור הארץ והרבה אדמות פנויות...

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    כאשר רוב העם משתמט ונהנתן קשה לכפות משמעת על המעט שמתנדב (ל''ת)

    אבי, 01/03/07 18:43

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    בלי משמעת, אין צבא...אבל הישראלים יודעים הכל יותר טוב מכולם... (ל''ת)

    דפוקים!, 01/03/07 18:42

    הגב לתגובה זו

    • ואיך תהיה משמעת שבתי הספר מתנהלים כמופע ראווה ללא תוכן ממשי?

      אין חינוך, 01/03/07 18:49

      הכל בשביל לעשות ''שאוו'', בפועל התלמידים בתיכון ממעטים לבקר בבי''ס וההנהלות לא עושות דבר מחשש לפגיעה תדמיתית בהם.

      הגב לתגובה זו

      • אתה מספר לי ? אני מורה וזה גרוע הרבה יותר. ומה עושה שרת החינוך ? (ל''ת)

        מיקי, 01/03/07 18:51

        הגב לתגובה זו

        • מה שלא מבינים אצלנו במדינה הוא שאין קסמים: החיילים של היום הם התלמי

          גד, 01/03/07 18:59

          התלמידים של אתמול. וכמו שהם התפנקו בביה''ס ללא עונשים ועם הגנה מאסיבית מצד המערכת (בעיקר ההנהלה) וההורים, כך גם בצבא. הם פשוט לא מחושלים לעמוד בלחץ ולקבל עליהם משמעת.

          הגב לתגובה זו

  • 103.

    גולני שלי

    אפי,עו''ד, 01/03/07 18:41

    שרתתי בגדוד 13 כאשר לא היו ותיקים וצעירים במובנים של היום .כל השירות היה אימון קיץ .תעסוקה מבצעית ,אימון חורף וחוזר חלילה.לא היו זכויות יתר והותיק גג תפקד כמ''כ בשל נסיונו.המחלה שלפנינו צריכה טיפול מסודר וחכם .כל פעם שמנסים לבטל המסורת יש בלגן.אפשר בהדרגה לבטל את האפלייה הזאת ע''י ניוון פלוגות ותיקות ויצירת פלוגות חדשות עם נורמות אחרות.יש להיעזר בפסיכולוגים ארגוניים .בהצלחה.

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    חלופי

    יוכבד, 01/03/07 18:38

    להחליף את השם גולני--- כפפות משי

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    תבדקו איך הגדוד נוהל במלחמה.

    עמית, 01/03/07 18:37

    ע''פי הכתבה הייתה הפקרות בגדוד בתקופתו של המג''ד הקודם יניב עשור,
    יכול להיות שמכאן נבעו כשלים אם היו בלחימת הגדוד במלחמת לבנון.

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    חיילי גולני רצו לראות קב''ן - אוי ואבוי לנו למה הגענו

    חיילי שוקולד, 01/03/07 18:36

    חייל של שוקולד

    בוא חייל של שוקולד
    בוא אלי אל המקלט
    שב תנוח אל תירא
    ותשוב לעפרך.

    הטבח מגיש בשר לרב הטבחים
    רב הטבחים מגיש בשר לתותחים
    כל האנשים אחים מתחת לפרחים
    רועמים התותחים הילדים בוכים.

    בוא חייל של שוקולד
    בוא אלי אל המקלט
    שב תנוח אל תירא
    ותשוב לעפרך.

    אחי איש אמיץ היה על משמרתו נפל
    חדרי ליבו פתוחים עכשיו לעשב ולטל
    היה לו לאחי דם אבל הדם אזל
    לא ישיבנו עוד אפילו צו הגנרל.

    שמאל ימין ימין ושמאל הגדוד הולך ושר
    החיים מסורבלים המות הוא קצר
    כל הגדוד הולך אחר עורפו של הרס''ר
    הרס''ר גם הוא הולך בדרך כל בשר.

    הגב לתגובה זו

    • אלה לא החיילים של פעם .... (ל''ת)

      רוני, 01/03/07 18:42

      הגב לתגובה זו

      • ראינו כיצד במלחמה הם יללו בגלל שלא קיבלו קטשופ עם הצ'יפס... בושה (ל''ת)

        זה צה''ל זה????, 01/03/07 18:50

        הגב לתגובה זו

        • שקר וכזב הגולנצ'יקים נילחמו הכיע טוב מכולם (ל''ת)

          אשר, 01/03/07 19:23

          הגב לתגובה זו

          • הרשה לי לתקן אותך. גולני עסקו בסרובי פקודה במלחמה !!! (ל''ת)

            יוני, 01/03/07 19:35

            הגב לתגובה זו

            • קבל

              PF, 01/03/07 20:49

              https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/454/841.html

              הגב לתגובה זו

      • חבל שאי אפשר להחזיר את הערכים של פעם (ל''ת)

        לאון, 01/03/07 18:53

        הגב לתגובה זו

        • חחח, הכל אפשרי, אפילו לחזור למערות

          Avi Ecuador, 01/03/07 19:05

          זה עניין של אנשים בשלטון תזמון מאורעות והסטוריה.

          הגב לתגובה זו

    • גם במלחמה הם התבכיינו שאין להם קטרינג.... בושה (ל''ת)

      מאיר, 01/03/07 18:43

      הגב לתגובה זו

    • למי שמגיב כאן על קטצ'ופ: הייתם בכלל בצבא, חולרות?

      גבעתי מיל', 01/03/07 19:00

      מי נתן לכם זכות להשמיץ לוחמים שנלחמו למען הג'וינט שלכם בבר תל-אביבי - שהוא המקום היחידי שראיתם בחייכם?

      הגב לתגובה זו

      • דוד, אני רצתי על הג'בלאות כשאתה התחפשת בפורים לחייל

        890 נוב 88, 01/03/07 20:28

        ואני אומר שהם חבורת בכיינים שלא מבינים מה זה צבא, וחושבים שמדובר בהמשך של התיכון שאמא ואבא יבוא לצעוק על המנהל שציון 40 לא מגיע לבן שלהם, אפילו שהוא זרק כיסא על המורה.
        ועם אנשים כמוך, הם גם יהפכו את הצבא לכזה מין גן ילדים שבו כל הורה וכל חייל תינוק יכול להתבכיין לתקשורת ש''אוי אוי אוי, לא נתנו לי להגיד למישהו שהתגייס קצת אחרי להכין לי אוכל, אז עזבתי את המוצב, בסיס, אימונים.''
        ותיקים עם מנטליות של תינוקות

        הגב לתגובה זו

  • 99.

    במקום להוות דוגמה לצעירים זה מה שקיבלנו - בושה! (ל''ת)

    גבר גבר, 01/03/07 18:27

    הגב לתגובה זו

    • אתה בטוח שאתה יוגע לקרוא

      לוחם, 28/08/08 15:47

      איפה קראת שהם ותיקים??

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    גולני זה גולני !!! (ל''ת)

    שי, 01/03/07 18:25

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    הם ברחו עלק בגלל המלחמה-תתביישו!!! (ל''ת)

    עופו מצהל יחד, 01/03/07 18:24

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    לכל אלה שמזלזלים בלוחמים האלו ובכל האחרים.!

    גלעד, 01/03/07 18:23

    מה הקשר בין הנו 'הזה ללבנון על מה אתם מדברים הם וכל שאר הלוחמים בצנחנים גולני ומה זה משנה... הם אנשים שמרצונם החופשי נמצאים איפה שהם נמצאים ולא להיפך במקום להתנפל אליהם תתנפלו על 75% מאוכלוסיית בני הנוער שלא מוכנים בשום אופן לתת שירות קרבי למדינה אם בכלל לתת שירות ...
    ולאלה שפתחו את הפה על המלחמה כולם יודעים טוב מאד שכל הלוחמים היו הכי ממושמעים במלחמה ועשו את זה עם כל הלב! הבעיה היתה ברמה גבוהה הרבה הרבה יותר . בתור אחד שישתתף במלחמה ואיבד חברים אתם פשוט מגעילים אותי.

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    שימו לב כמה חיילים ברחו בתקופת תמיר ידעי המח''ט... (ל''ת)

    תרוצים, 01/03/07 18:23

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    תוצאות החינוך של רס''ר יום טוב( הוא החביא את בשר העוף) והיום מורדים

    טורונטו, 01/03/07 18:22

    עוד יוצא סיירת מטכ''ל שנכשל בהגיעו למנהיגות.ע''ע: ברק,מופז,עוזי דיין,ליפקין,עמירם לוין,ביבי ועוד....

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    חילים צהובים

    רוני, 01/03/07 18:17

    הרג אותי..
    תכלס ככה צריך צודקים לגמרי בעניין המרד

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    תעשו קופי פייסט. שמענו כבר אלף פעם...

    חגי, 01/03/07 18:15

    לא יאומן כמה הצבא לא משתנה בדברים הבסיסיים וכמה לאט לומדים שם מנסיון העבר.

    הגב לתגובה זו

    • אין שכל-אין דאגות

      לא בצבא, 01/03/07 20:06

      זה תמיד אותו הדבר.

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    אלה ה''מפקדים'':ציקו, אשכנזי אסולין, ארז צוקרמן-מה הפלא שבורחים? (ל''ת)

    עם מפקדים, 01/03/07 18:12

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    צעירות ותיקות

    צנחנים, 01/03/07 18:11

    צודקים ב100% החיילים שברחו. כל הפיקוד הגבוהה פשוט הורס את הפלוגות הותיקות בכך שרוצה שלא יהיה הבדל בין חייל שהוא שנתים ומעלה לבין חייל שהוא בצבא בין שנה לשתים. הפיקוד לא מבין את רמת השחיקה שנוצרת בגדודים ופשוט יגרום לכך שבחורים שיתגיסו לחטיבות קרביות ולא יתקבלו ליחידות שבתוכם לא ירצו להשאר בגדודים של החטיבה כי לא ירצו לעשות שמירות סטטיות.מחסומים.מטבחים במהלך כל! השירות שלהם.כרגע קיים הבדל מינמאלי בין חייל ''צעיר'' לחייל ''ותיק''שהוא: חיילים צעירים עושים את כל המשימות של הפלוגה כמו הוותיקים רק שהם גם ממונים על התורנויות של הפלוגה לדוגמא תורנים במטבח או שמירות סטטיות בתוך המוצב. זהו הבדל לגיטימי ואף מקובל על שני הצדדים בהבנה שכל חייל ''צעיר'' יודע שגם הוא ביום מין הימים לחייל ''ותיק'' ויקבל את זכויותיו .. בקצור לוחמי גולני אני לא יודע עם לברוח מהמוצב זה הפתרון אבל...!!! אתם צודקים בדרישותיכם.{להבנת הפיקוד הגבוה שלא מוכן להקשיב לחייל הפשוט} עם זה יגיע לפלוגה שלי אני לא יודע איך זה יגמר.אגב אני חייל שנחשב עוד ל''צעיר'' בפלוגה שלי.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    המרד שארגנו אשל וחבריו אם להיכנס לשטח או לא להכנס, בושה וחרפה לצה'' (ל''ת)

    לבנון 2, 01/03/07 18:07

    הגב לתגובה זו

    • צודק !!!!!!!!!! (ל''ת)

      טום, 01/03/07 18:44

      הגב לתגובה זו

      • נכון בהחלט. (ל''ת)

        דניאל, 01/03/07 19:36

        הגב לתגובה זו

    • תתבייש לך! איך אתה מעז?

      תחשוב לפני שאתה, 01/03/07 20:05

      אם אתה היית שם תחת סיכון ויודע שאתה צועד אל המוות עם חבריך איך אתה היית מגיב?

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    תוצאה של מדינת הקומבינה בעוד 20 שנה לא יהיה מי שיגן על המדינה (ל''ת)

    תחשבו על זה!!!, 01/03/07 18:02

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    גם מחיילים בחטיבת הנח''ל אני שומעת תלונות על אי התייחסות מפקדים לבעי (ל''ת)

    אלה, 01/03/07 18:00

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    איזה יופי איזה טופי

    אודי, 01/03/07 17:50

    לא נגיע רחוק עם חיילים כאלה.
    אבל אפשר כבר לכתוב את הכתבה הבאה: '' עשרות חיילי גדוד X בגולני ברחו מהבסיס דרך הגדרות ונפוצו בשטחי האימון כיוון שהמג''ד החדש והקשוח שלהם שלא גדל בגולני (מזל שלא) החליט לאסור על הוותיקים למרוד. זוהי מסורת ידועה בגולני במסגרתה נוהגים הוותיקים לערוך מרד, דבר שאסור על הצעירים בחטיבה.מח''ט גולני ביקש לאסוף את המורדים משטחי האש אליהם הם נפוצו שוחח עימם סלח להם הביע בהם אמון והחזירם לאימון. בנוסף שוחח המח''ט עם המג''ד הסורר והסביר לו במילים אלה: ''אחינו בחייאת רבק,יש מסורת אצלנו בחטיבה, ובמסורת אין לזלזל.''
    בהמשך אותו חודש הבין המג''ד שאכן יש מסורת כאשר יחד עם המג''דים והמ''פים בחטיבת גולני ברח למשך שבוע לחופשת סקי באירופה במסגרת מרד המפקדים השנתי במח''ט.
    מיד עם חזרת המפקדים לארץ כינס אותם המח''ט, סלח להם כמיטב מסורת גולני הידועה,ויצא לפגישה בקריה עם מח''ט הצנחנים ומח''ט גבעתי , פגישה בה סוכם לראשונה בתולדות צה''ל כי את מסורת גולני רצוי וכדאי להנציח במסגרת הצה''לית הכוללת וזאת במרד מח''טים. אין פרטים מה יהיה היקף המרד אבל השמועה אומרת שהמחט''ים בראש חטיבותיהם יברחו דרך גדר המערכת הצפונית לבילוי סוף שבוע מפנק בצימרים על שפת הים של צידון ויחזרו רק אחרי שהרמטכ''ל יודיע שהוא סולח להם כמיטב המסורת של גולני ועכשיו גם של כל צה''ל.''
    בהצלחה לכולנו.


    הגב לתגובה זו

    • גדול!!! (ל''ת)

      תמר, 01/03/07 19:41

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    כשהצנחנים נלחמים, גולני במסדר כוננות! (ל''ת)

    אדום בנשמה, 01/03/07 17:46

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    שיתרגלו

    יוני, 01/03/07 17:38

    עד תחילת שנות השישים גולני נחשבה כיחידה נחותה, ומצ'וקמקת, מה שנקרא חירי בירי.

    רק שמוטה גור תפס פיקוד על החטיבה שעקר נורמות מושרשות, היא הפכה ליחידה שאינה נופלת האף יחידת חי''ר אחרת של צה''ל

    הגיע הזמן שוב לעקור נורמות מושרשות שליליות

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    נושא בעייתי כנסו והגיבו

    לוחם לשעבר, 01/03/07 17:34

    כאחד שהיה לוחם מסייעת אני יכול להגיד מתוך ניסיון שיש בעיה גדולה מאוד בנושא.יש לתת ללוחמים ותיקים הטבות הכל צריך להיות בפרופורציה ובמינון הנכון מכיוון שיכול להיווצר מצב שבו זה משפיע על פעילות מבצעית ואז יש בעיה.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    צבא שכזה

    עוזי, 01/03/07 17:31

    אם צבא ש כזה מה הפלא שהפסדנו בלבנון , את כולם לכלא,ושיורידו להם לא רק את הזקנים גם שפיכס לראש,כמו שעשו לנו לפני 30 שנה ולא ברחנו דרך הגדרות ,
    בושה ,,,,,,,
    עוזי

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    אוג 4 בגולני - אתם נותנים כבוד לכל אוג 4

    בהד 1 עולה באש, 01/03/07 17:29

    די לקצינים הצעירים די כבר נמאס מהם!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • אתם בושה לצה''ל

      אורן, 01/03/07 19:46

      נסראללה מת מצחוק 2...

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    חטיבה 1 - אני נשבע (ל''ת)

    גולני בלאגן, 01/03/07 17:28

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    הותיקים מתעללים בצעירים ושלא נותנים להם הם בורחים! (ל''ת)

    מיר, 01/03/07 17:25

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    לי אין את הבעיה הזו, אני בבית קפה

    דנה, 01/03/07 17:23

    כל אחד והתפקיד שלו, אותי שיחררו כי אני אישה, איזה כיף לי.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    דודו זיני איש מיוחד.

    אורי, 01/03/07 17:04

    דודו זיני אדם משכמו ומעלה, איש מטכ''ל במקור. מוכר לי אישית מאז היותו סג''מ כמדריך בבה''ד 1, שימש כמודל לחיקוי והערצה בקרב צועריו, חבל מאוד שהחבר'ה בגולני לא ניסו לקבל על עצמם את נורמות ההתנהגות והמצוינות של דודו שדאג תמיד לשמור על כבודו של כל אדם והטמיע את הערך ''דרך ארץ'' חבל מאוד ! כולי תקווה שיתנו לו הקודקודים את הצ'אנס שכל כך מגיע לו.

    הגב לתגובה זו

    • אתא צודק אחי.זיני קצין תותח.

      אווזי הפרא כבוד, 01/03/07 22:46

      זיני היה מ''פ שלי ברובאית 12.בנאדם נשמה,קצין ברמה גבוהה,אז קצת עקשן מה קרה?

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    הפתרון ... למגד הצעיר .לסגור/לפצל את הגדוד ומיד (ל''ת)

    אש, 01/03/07 17:04

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    יש לכם אחלה צבא... (ל''ת)

    חסן נאסראללה, 01/03/07 17:03

    הגב לתגובה זו

    • נכון יש לנו אחלה צבא

      ציון, 01/03/07 20:28

      איפה השתפננתה במלחמה יחסן.
      בסיבוב הבא לא תישרוד מחכה לך הפתעה .כן יש לנו אחלה צבא

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    גדוד 12 מחזור פברואר 88

    לוחם, 01/03/07 17:02

    גם אנחנו עברנו את כל המסורת הזו של צעירים וותיקים ואולי הצדק הוא גם עם הותיקים וגם עם זיני.אבל אינני זוכר כזה חוסר כבוד למדים ולחטיבה עצמה. ממתי הצבא הפך לדמוקרטיה.יש דרכים שאינם דורשים סירובי פקודה לטפל בבעיותכם.כלוחם לשעבר בגדוד 12 אני מצטער לומר שאני חש אכזבה מאותם חיילים.

    הגב לתגובה זו

    • אני זוכר אותך..לא עברת את הגיבוש לצנחנים.. (ל''ת)

      פברואר 88, 01/03/07 18:58

      הגב לתגובה זו

      • צנחן..ההתנשאות שלך מגעילה אותי...

        נתנאל, 01/03/07 19:45

        אם המחשבה שלך היא ,שהאדם שעובר גיבוש צנחנים הוא מעל אלה שנפלו בגיבוש ולא הגיעה לצנחנים אלא לחטיבות חי''ר אחרות אז את מסכן שהולך לפי סטיגמות וסטריוטיפים כי הרבה חיילים שנפלו מגיבוש צנחנים נכון להיום הגיעו לסיירות ולגדודים אחרים בחי''ר שלא נופלים מצנחנים...

        הגב לתגובה זו

  • 73.

    ל-41: עוד מעט יגידו את זה על פוליטיקאים (ל''ת)

    אי שם, 01/03/07 16:56

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    גולני דפוקים עד העצם-הפסידו בלבנון! (ל''ת)

    ציון, 01/03/07 16:53

    הגב לתגובה זו

    • לא ציון

      למה דפוקים?, 01/03/07 20:01

      הגולנצ'יקים לא אלה שהפסידו במלחמה. הם לחמו בכבוד שם. אנחנו אלו שהפסדנו. נהרגו לנו חיילים ואזרחים בגלל שהממשלה טעתה וסיכנה את חיינו וחייהם ובגלל שהמפקדים בצבא ובראשם הרמטכל לא ידעו איך לנהל מלחמה.

      הגב לתגובה זו

    • ציון אתה סמרטוט

      תומר, 01/03/07 23:22

      בטח היית מש''ק ממטרות בשירות הצבאי שלך. ועוד אתה מעביר ביקורת.

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    נמאס כבר מהחובבנות הזאת

    אשכנזי יטפל?, 01/03/07 16:49

    האם הכינוי גולנציק מאפשר כל דבר? באף צבא אחר בעולם לא היתה מתאפשרת חובבנות כזאת.
    נשווה שאשכנזי הגולנציק יבין שככה אי אפשר לנהל צבא שאמור להגן על מדינה מאויימת נון סטופ.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    גולני שלי

    מיקי, 01/03/07 16:47

    בתור גולנצ''יק ותיק ומכיר את המרידות האלה לאורך השנים דבר אגב המאפיין רק את גולני,אין להתרגש בסה''ה מדובר במסורת רבת שנים ששום מגד לא ישבור, כי הלוחמים הללו אין להם תחליף בשדה הקרב,מול שום חטיבה אחרת וצריך להעריך ושמור עליהם מכל משמר.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    למה הפסדנו במלחמה. הנה הסיבות

    מוטי, 01/03/07 16:45

    גדל בישראל דור שכל מורה יסביר לך מדוע לעולם לא ננצח במלחמות, מדוע יש שחיתות.
    הדור שגדל גדל רק על זכויות, הכל מותר, אין חובות.
    רק חובה אחת קטנה והכל קורס, רצים להתאבד, בורחים....
    מי ישנה את הנוער הישראלי?????

    הגב לתגובה זו

    • בתור מפקד לשעבר בגולני אני יכול להגיד לך שאין לך מושג

      נירו, 01/03/07 17:13

      אין לוחמים טובים יותר מאשר בגולני.

      הגב לתגובה זו

    • הם גיבורים

      אדר, 01/03/07 17:47

      מי נכנס לעזה ולחם כשאתם הייתם בבית קפה?
      מי נלחם בלבנון לחימה קשה שעות?
      ונהרגו להם מול העיינים חברים שאיתם נשארו שעות בתוך בית כדי שיחזרו לקבר ישראל בכבוד ,אתם?
      איין לכם זכות לדבר
      הם לוחמים לתפארת המדינה כבר דורות
      הם גאווה למדינה

      הגב לתגובה זו

    • צודק. הכל מתחיל מחינוך. הבעיה שבתי הספר מתחרים על רייטינג וזה בא ע''

      מוטי, 01/03/07 18:46

      על חשבון החינוך. וכך אנו נראים.

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    גולני

    51 כבוד, 01/03/07 16:42

    השמים בשביל השם ואהדמה ל51 גולני

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    לא לפגוע במסורת...

    צנחן 890, 01/03/07 16:39

    צריך לשמור על הוותיקות במידה והיא יפה, כאשר טחנתי צעירות במסייעת הסתכלתי על הוותיקים בהערצה, הם היו לוחמים מעולים ומקצוענים (הרבה יותר מהקצינים ), זה הגיוני שאחרי שנתיים קשות רוצים לקבל קצת הטבות, אני בטוח שרוב הלוחמים שם לא סירבו אף פעם לפעילות מבצעית, אבל למה אחרי שנתיים הם צריכים להמשיך לטחון שמירות ומטבחים?
    נראה לי שכל השינויים שהצבא מנסה לעשות רק גורמים לנזק...

    אז חלאס עם השטויות!
    גולני צנחנים גבעתי ונחל זה לא הקיריה ולא ח''א!!!

    הגב לתגובה זו

    • תגיע למילואים, ותראה שזה שטוית של ''צעירים'' בסדיר

      890 נוב 88, 01/03/07 17:08

      אין הגיון בכלל בכל ה''צעירות'' הזאת.
      סתם שטויות של סדירים שמבינים כלום מהחיים שלהם

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    קצין מודיעין בחה''א שסיכל פעילות מבצעית נגד מחבלים, לא הועמד

    דרור, 01/03/07 16:30

    לדין, אפילו לא לדין משמעתי.
    פשיעה פוליטית שמאלנית נהנית מחסינות משפטית.
    חיילי גולני ייענשו, מן הסתם, במלוא חומרת הדין.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    כמה דיקטים יצאו מעץ אחד (ל''ת)

    חחח..., 01/03/07 16:22

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    ככה נראה צה''ל היום...

    ירון, 01/03/07 16:20

    חיילים צריכים למלא פקודות. נקודה!!!
    מחר הם יחליטו אם זה מתאים להם בתור ''ותיקים'' להסתער בזמן קרב.

    הגב לתגובה זו

    • 64- איפה אתה חי ? זה קרה במלחמה האחרונה, שכחת ?

      ליאור טל, 01/03/07 16:25

      המרד שארגנו אשל וחבריו אם להיכנס לשטח או לא להכנס, בושה וחרפה לצה''ל שאלה מפקדיו.

      הגב לתגובה זו

    • הם ישפצרו צעיר לקדמת האיפוד... (ל''ת)

      אורן, 01/03/07 16:55

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    גולנצ'יקים!!

    בצ, 01/03/07 16:20

    קבלו תמיכה!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    הכבוד וההטבות לוותיקים - הם מאבני היסוד של צה''ל

    והם נותנים תקוה, 01/03/07 16:16

    שיש למה לצפות....

    הגב לתגובה זו

    • אתה חי בסרט. כבוד? לך לעבוד !!! (ל''ת)

      קלאופ', 01/03/07 16:21

      הגב לתגובה זו

    • התכוונת בטח אבנים בכליות ולא אבני יסוד........... (ל''ת)

      מנתח, 01/03/07 16:23

      הגב לתגובה זו

    • ותיקות היא דרך חיים

      FGH, 01/03/07 16:27

      שכול לוחם מקבל בכבוד........

      כך זה תמיד ואני לא מבין למה נלחמים בז כבטחנת רוח, בסוף כול צעיר הופך וותיק וזה חלק מהחוויה לכול החיים ובכלל לא קשור להתעללות .
      ( התיקשורת מנפחת כרגיל )

      רבטיים צפע -
      כבוד לפצ'ולי של אוגוסט 04

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    ותיקות לנצח

    אמיר, 01/03/07 16:15

    כל הכבוד צריך לשמור על הוותיקות צעירות.... כל הקצינים הם אויינים

    הגב לתגובה זו

    • אויבים ? אתה מתכוון כמו החיזבללה ?? נפלת על הראש או מה ? (ל''ת)

      אלי, 01/03/07 16:21

      הגב לתגובה זו

      • אני חושב שהוא התכוון ''עוינים'' (ל''ת)

        אחד, 01/03/07 17:09

        הגב לתגובה זו

  • 60.

    מנהיגי המרד, 5 שנים בכלא!

    אייל, 01/03/07 16:15

    יש מקומות בעולם שעל מרד כזה היו יורים בגורמים לו. אין על זה סליחה. הנה, הזלזול בסמכות שמאפיין את מערכת החינוך הגיע לצבא, רק שכאן ניתן וגם חובה לרסק את זה בברוטליות!

    הגב לתגובה זו

    • על המ אתה מדבר?

      צנף, 01/03/07 16:55

      על מה אתה מדבר? הם לא פגעו בצבא ולא עזבו מלחמה אלא דווקא בזמן אימונים בבסיס לא חשוב!
      החיילים האלו חיים במדינה דמוקרטית והתחנכו על ערכים כאלו של אפשרות השפעה ואמונה בלעמוד על שלהם! לתת להם כלא על זה או לבדוק את המצב לעומק ולהקשיב לצד שלהם?

      הגב לתגובה זו

      • מרד זה מרד! סירוב פקודה זה סירוב פקודה! לכלא! (ל''ת)

        אורן, 01/03/07 17:37

        הגב לתגובה זו

  • 59.

    בורחיםבגלל שלא נותנים להם להתעלל בצעירים?! (ל''ת)

    לכלא והביתה!!!, 01/03/07 16:14

    הגב לתגובה זו

    • מי דיבר על התעללות?

      צנף, 01/03/07 16:57

      בתור אחד שבחי''ר ומבין בזה לא מדובר על התעללות אלא על הטבות מסוימות שלגיטי ואפילו הכרחי לקבל בשביל לשרוד במערכת כזו!!
      על מה אתה מדבר? הם לא פגעו בצבא ולא עזבו מלחמה אלא דווקא בזמן אימונים בבסיס לא חשוב!
      החיילים האלו חיים במדינה דמוקרטית והתחנכו על ערכים כאלו של אפשרות השפעה ואמונה בלעמוד על שלהם! לתת להם כלא על זה או לבדוק את המצב לעומק ולהקשיב לצד שלהם?

      הגב לתגובה זו

      • איזה תיאור לנוהג מעוות על גבול החולניות (ל''ת)

        לא משכנע, 01/03/07 18:00

        הגב לתגובה זו

      • מי ישמע...לשרוד במערכת...

        אורן, 01/03/07 19:49

        חכה תגיע לשוק האזרחי... מה זה 3 שנים בקריירה? כלום...

        אם אתה לא מסוגל ''לשרוד'' 3 שנים עדיף שתלך לשק''מ

        הגב לתגובה זו

  • 58.

    כן, כן, אלה מפקדי גולני, ידעי, אשל, אשכנזי ושו''ת. מרכז ההסתדרות (ל''ת)

    עמיר פרץ. שמעון, 01/03/07 16:11

    הגב לתגובה זו

    • יש בזה הרבה מהאמת. (ל''ת)

      נעמה, 01/03/07 16:22

      הגב לתגובה זו

      • דרך ארץ

        נדב, 01/03/07 18:54

        קשה לקרוא את הרפש על הקצינים המעולים האלה. צריך להכיר ליפני שמביעים דעה. נעמה, היה לך קשה במסלול לא?

        הגב לתגובה זו

  • 57.

    די תפסיקו להתערב !!!

    צנחן ותיק, 01/03/07 16:11

    זה כבר כמה שנים שאין ''התעללות'' בצעירים נשארו רק תנאים בסיסיים של לוחם ולא תורן וזה לגיטימי לגמרי שלוחמים שהוכיחו עצמם וצברו נסיון יקבלו ולא ירגישו עד יומם האחרון כמו טבחים ושומרים
    כל מה שהצעירים עושים דורות של וותיקים עשו והרבה יותר לא מגיע להם לעשות עוד שנה כזאת חוץ מזה נשארו שירי ומשחקי הווי מסוימים שנותנים מוטיבציה ללוחמים להישאר בפלוגה ולא לעזוב כי כל אחד יכול באמת לעזוב...

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    מסייעת שקד כבוד

    שקד, 01/03/07 16:10

    כל הכבוד לחיילים
    נמאס כבר מהקצינים האלה שלא טחנו יום אחד צעירות

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אוגוסט 04 כולנו אתכם !

    מאיר, 01/03/07 16:10

    לא לוותר.

    הגב לתגובה זו

    • בושה וחרפה (ל''ת)

      יוני, 01/03/07 16:15

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    זה צבא זה?!?!?!

    שלומי, 01/03/07 16:07

    בושה גדולה!
    המום מהשטויות האלו!
    מה קרה?
    זה מסכן חיי אדם?
    התעללו בכם?
    מגיע לכל אחד מהחיילים שברחו להיות בכלא הרבה זמן!!

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    על כל שעה שבוע

    מוטי, 01/03/07 16:06

    על כל שעה שבוע הארכת שירות ככה הפזם לא ידפוק יותר

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    שביל הזהב

    חייל בגולני, 01/03/07 16:03

    לא צריך לשנות באגרסביות מסורת המגד חייב להגן על החיילים הצעירים אך חייב כמפקד וכאדם לצפר את הותיקים

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    כל הכבוד לחיילים,גאה בכם!!! (ל''ת)

    גולנצי'ק במיל', 01/03/07 16:02

    הגב לתגובה זו

    • במה אתה גאה בדיוק ? בא לי לבכות שלרמה הזו הגענו. (ל''ת)

      ליאור, 01/03/07 16:15

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    בושה וחרפה, כך אנו נראים ועם שר בטחון והמשקפת שלו... (ל''ת)

    יוסי, 01/03/07 16:02

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    התנהגותו של תמיר ידעי חוזרת אליו כבומרנג . סוף מעשה במחשבה תחילה ! (ל''ת)

    רמי, 01/03/07 16:00

    הגב לתגובה זו

    • רשע

      אורן, 01/03/07 18:56

      מה אתה יודע על אל''מ ידעי?? תתבייש

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    הפיתרון כל כך פשוט: משכורת הוגנת לחיילים קרביים בסדיר

    קצין, 01/03/07 15:53

    משכורת של 5000 ש''ח בחודש.
    ואז תראו איזו מוטיבציה ואיזה כוח אדם מעולה יזרום ליחידות הקרביות.
    ואז מי שלא מתאים-מועף! עשרה יבואו תחתיו.
    הבולשיט שנקרא 'צבא העם' משמעותו שהרוסים, האתיופים והדוסים נטחנים בשטח בשכר של כלום, בעוד הגנרלים נהנים ממשכורות עתק ותנאי פנסיה שחבל''ז.

    הגב לתגובה זו

    • קראת בכלל את הכתבה? מה זה שייך? (ל''ת)

      גג, 01/03/07 16:03

      הגב לתגובה זו

    • אז זה פונקציה של כסף?

      אורן, 01/03/07 16:52

      מה עם חיילים לא קרביים? הם לא בני אדם?

      מה עם ציונות? או שתוותר עליה תמורת איזה צ'ק חביב מגאידמק...

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    טוב מאוד כל הכבוד

    גולנצ'יק, 01/03/07 15:53

    כל הכבוד לחבר'ה של 51 .
    המג''ד הזה מגזים..
    הטחינה היום לא כזו גדולה שלא יבלבלו את המוח שזה כמו פעם נכון לא ישנים יותר מדי לא קל אבל צריך לשמור חלק ממה שהיה אי אפשר לבטל הכל. המג''ד הזה רצה שגם ותיקים ישמרו ויעשו מטבח וזה דבריןם שלא באין בחשבון ואני אומר את זה בתור צעיר בגדוד 12..
    לא צריך להגזין מסכים אבל יש זכויות בסיסיות שצריך לשמר אותם.
    כל הכבוד הלוואי שנצטרף גם.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    גולני-חטיבת הזבל שנכשלה בכל המלחמות: לפרק אותה!!! (ל''ת)

    לוחם מהולל, 01/03/07 15:50

    הגב לתגובה זו

    • להזכרך, משם בא הרמטכ''ל.... לצערנו (ל''ת)

      מוטי, 01/03/07 15:59

      הגב לתגובה זו

      • ומה עדיף? רמטכ''ל מחיל אויר?

        יאיר, 01/03/07 16:15

        טוב שיש רמטכ''ל מגולני . לא כל הגולנצ'יקים דפרניקים.
        כמה חברים שלי שרתו שם והם אינטיליגנטים ואקדמאים היום

        הגב לתגובה זו

        • כן, כן, גם הם קנו את התעודה באונב' בלטביה... (ל''ת)

          עוזי, 01/03/07 16:24

          הגב לתגובה זו

        • ומה איתך? (ל''ת)

          אורן, 01/03/07 16:51

          הגב לתגובה זו

    • לוחם מהולל ? או לוחם מחולל !

      עמיר, 01/03/07 16:06

      אם אתה לוחם אני צנצנת.

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    גולנציקים

    שמוליק, 01/03/07 15:48

    הנורמות האלה של ותיקים מול צעירים מביאים איתם רוח רעה לצהל.אסור שיהיו מעמדות בצבא וראינו לאן זה הוביל בעבר והנה שוב מגיעים לסרובי פקודות איך אנחנו נראים כצבא?מה זה כאן ועד עובדים?יש להפסיק את התופעה הזו ומיד לטובת הצבא והעם.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    גדוד 51

    אבשלום, 01/03/07 15:48

    הם גם מכניסים אנשים לכלא ל28 יום רק בגלל גומיה בנעלים.ואומרים לחיילים שהצילו את חברים שלהם ממוות שאי אפשר לסמוך עליהם כי אין להם גומיות בנעליים.
    בושה וחרפה נילחמנו ונפצענו ואיבדנו חברים יקרים וזה מה שאנחנו מקבלים בסוף. אחרי זה מתפלאים למה כולם רוצים לצאת ולשרת ליד הבית בלי הרבה כאב ראש אין כבודו גם לא הערכה ללוחמים ..........

    הגב לתגובה זו

    • תתפלא - הכל מתחיל בגומיה של הנעל

      אורן, 01/03/07 16:50

      שמתחילים לזלזל בפרטים הקטנים. הפרטים הגדולים כל הזמן יתכווצו...

      הגב לתגובה זו

      • אורן בטח היית צנחן ילד כאפות

        נאור, 01/03/07 23:25

        ביסודי כפכפו אותך, בתיכון אכלת בירכיות לאף, ובצבא היית לקקן.
        אם אתה נשוי, בטח אשתך גם תמיד למעלה.

        אורן אתה ילד כאפות.

        הגב לתגובה זו

        • דוקא גבעתי...

          אורן, 07/03/07 01:15

          ואשתי תמיד למעלה... היא יודעת את העבודה...

          אתה בכלל נוגע בבחורות או שאתה נשאר מאחור עם ה''חברה''?

          הגב לתגובה זו

  • 43.

    יוסי, 01/03/07 15:47

    מבקש מכל הג'ובניקים ושאר האנשים שלא מבינים כלום בבקשה לא להגיב על דברים שאתם לא מבינים ולעלם לא תבינו אז בבקשה אל תנסו להעמיד את עצמכם במקדמם ולנסות להירמע שאתם מבינים משהו םהחיים שלכם כי אתם לא!

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אנשים, אתם חיילים, תורידו ת'אף ותעשו מה שאומרים לכם! (ל''ת)

    י, 01/03/07 15:46

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    משה דיין אמר פעם :

    איציק, 01/03/07 15:45

    שחייל קרבי הוא לא חייל קרבי אם לא ישב לפחות פעם אחת בכלא שש.
    מרידות מהסוג הזה כבר היו בצ''הל אפילו בשנות החמישים.

    הגב לתגובה זו

    • כן..והבן שלו פסיכולוג..עאלק.. (ל''ת)

      על כורסת, 01/03/07 19:01

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    מבין ויודע

    משוחרר מ51, 01/03/07 15:45

    בתור לוחם לשעבר בגדוד 51 שהשתחרר לא מזמן אני יודע מה עובר על החיילים האלה ביום שהחליטו לעשות מלקות מחזריות החליטו להרוס את החלום של כל חייל בגדוד בלי קשר מה שעובר על 51 זה בלאגן רציני דיכוי כל שירים שזה הדבר היחיד שמחזיק לוחם בגדוד אין שמחת חיים הכל הרוס ושבור אפילו רדיו המגד ביקש לכבות חושבים שחיילים הם רובוטים יש להם נשמות ביטול הפניות יציאות פעם בהרבה התיסכול הזה גורם לחיילים לא לרצות לשרת תמדינה ההתייחסות לשטיות ולא לדבר האמיתי האימה שמטיל המג''ד על החיילים היא נוראה אז במקום לדבר ועזור לטפל עושים בדיוק הפוך אני יודע הייתי שם עד לא מזמן וזה נמאס הכל התפוצץ להם בפנים מביאים קצינים שלא היו אף פעם בגדוד פלסרניקים מי שלא היה בגדוד לא מבין מזה השירים החברות העזרה בין צעיר לוותיק עם בניקוי נשק ועם בשיבצור הווסט כדי שהחייל יהיה מיקצועי צריך מג''ד חדש בגדוד צריך להחזיר את ההבדלים בין חייל צעיר לחייל שעבר מספיק צריך להחזיר את המחלקות המגוונות בכמה מחזורים העניין שכל מחלקה היא מחזור גורמת לשכל מחלקה לבד אין חברות בתוך הפלוגה כל מחלקה לעצמה וזה נותן יותר כוח למחלקה ככה שהמחזורים מגוונים במחלקה אין אפשרות לתארגן ביחד!!
    מי שלא שם לא מבין מה עושים לחיילים

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    לזרוק המג''ד הוא כשל בתפקידו (ל''ת)

    נדב, 01/03/07 15:44

    הגב לתגובה זו

    • במה הוא כשל? הוא ניסה לאכוף משמעת ואתם ברחתם כמו שפנים (ל''ת)

      אורן, 01/03/07 16:48

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    לפרק את גולני

    אריאל, 01/03/07 15:43

    די!!!
    בושה!!
    צריך לפרק את החטיבה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    הזכות לשרת,ולא להיות מורדף

    מ.ס, 01/03/07 15:43

    1958 בן 18 עולה חדש,ילד שואה הבחירה גולני,אהבתי כול רגע גם במאלוים.הנוער היום לא יודע ולא מבין את הזכות הדמוקרטי של בחירה,כי הכול מובן מעליו .יחס זה זכות הדדי, בריחה ולא משנה מה הסיבה! זה פחדנות.וראה בהסטוריה את התוצאות של פחדנות והססנות.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    לכל המתלהמים...כנסו!

    גולנצ'יק גאה, 01/03/07 15:41

    אני בטוח שחלק נכבד מהמגיבים המתלהמים שירתו כג'ובניקים אז לא לשפוט כל כך מהר... דווקא בגדוד המדובר היו המון גיבורים במלחמה האחרונה שחילצו גופות של חברים תחת אש, הרגו המון לוחמי חיזבאללה ולחמו בתנאים קשים בלי אוכל ומים ולא התלוננו לשניה. בתור אחד שהיה בגולני לפני כמה שנים, הפריבילגיות לוותיקים קוצצו מאוד כבר אז והיום אין מקרי התעללות בצעירים, אלא העדפה לוותיקים בדברים כמו שמירות וכו', הגיוני מאוד לאחר שנתנו את הנשמה מעל שנתיים.
    דווקא ברגעים הקשים, מורל ושירי הווי הם חלק מהמסורת של החטיבה שרק מגבירים את המוטיבציה והגאווה להיות לוחמים.
    לעניין אחר, סגן אלוף זיני ידוע בחטיבה כמפקד בעייתי, חייליו מרדו בו גם כשהיה מ.פ וגם נהרגו לו חיילים בלבנון במהלך שריפה שהקיפה את הכוח. בחטיבה נתנו לו במשך שנים כל מיני תפקידים לא משמעותיים וגם היו לו עיכובים בדרגה. אני אישית הייתי תחת פיקודו בניווט במדבר יהודה יום שלם בחום עם בקבוק מים אחד בלבד כאשר הוא מציין שמי שרוצה לשתות שימצא מים. מצאנו מעין ושתינו יחד עם כמה יעלים(מגעיל). מסקנה: לא למהר לשפוט ואולי קצת תמיכה בטובי לוחמינו לא תזיק.

    הגב לתגובה זו

    • דוד זיני תותח ויהיה רמטכ''ל- כנסו!!!

      חייל של דוד זינ, 01/03/07 16:02

      בלבלן שכל שכמוך! דוד זיני הוא תותח שהגיע מסיירת מטכ''ל ללמד קצת מהי תורת לחימה!
      אני גאה ששרתתי תחת פיקודו. הוא לא יכול לסבול שחייל לוחם (צעיר) ישטוף רצפה ויצחצח נעליים לותיק גם שלא יסדר לו את הציוד ויושפל כך סתם, כי הוא אדם מוסרי וזהו זה!!!!

      הגב לתגובה זו

    • אני דווקא זוכר תמונה אחרת, מעניין...

      ינון, חייל שנלח, 01/03/07 16:05

      אני זוכר מרד מאורגן וחונטה של גולני במטרה לפגוע בקצינים רמי דרג בזמן הקרבות. אני זוכר בסטונר כמו אשל, או לבן פותח את הפה שלו בזמן שחיילים נלחמים בחזית והוא עצמו יושב בפלזמות. כך אתם נראים.

      הגב לתגובה זו

    • אני לא ג'ובניק

      890 נוב 88, 01/03/07 17:14

      שרתתי בצנחנים כלוחם ומ''כו אני עדיין עושה מילואים בצנחנים כלוחם.
      ההתנהגות הזאת יחודית רק לגולני. בצנחים לא היתה צעירות ברמה שיש בגולני, של ניצול מוחלט של הצעירים על ידי הוותיקים.
      אם תגיד לי שהצנחנים או חטיבות אחרות נלחמו פחות טוב מגולני, יש אולי בסיס להצדקה לתופעה, אבל בגלל שלא כך הדברים, זה סתם שטויות.

      הגב לתגובה זו

    • אין לך שגיעוט קטיב - אתה לא מגולני (ל''ת)

      גולני אוגוסט 82, 01/03/07 22:26

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    וותיקות - צעירות: סכנת נפשות

    יעקב, 01/03/07 15:40

    לא לשכוח שוותיקות לא מתבטאת ררק בשירים לפני באוכל והווי של לוחמים!
    לפני שכנה וחצי נהרג בגדוד לוחם אוריאל בן-שאנן ז''ל במהלך התהפכות האמר - האמר שנגנב ע''י חייל וותיק שהרגיש שמותר לו לעשות מה שהוא רוצה!
    אותו חייל, שלו אין אפילו רשיון נהיגה אזרחי שלא לדבר על הסמכה לנהיגה בהאמר, גנב את הרכב ונסע בו בפראות בהר חברון. באחד הסיבובים ההאמר התהפך, התרסק ונשרף.

    וותיקות עולה בחיים של חיילים.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אם למג''ד לא מתאימה המסורת שיעבור חטיבה (ל''ת)

    גולני שלי, 01/03/07 15:40

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    כשיריונר אני איתכם גולנציקים

    מגד זקן ורע, 01/03/07 15:39

    אני שיריונר שמהלך השנה יצא לי להיות בקווים רבים עם גדוד 13 וגם גדוד 51 שתיהם גדודים מצויינים ברמה חירניקית כמו שאר גדודי החיר כיום.
    גולני אינו מה שהיה פעם אין שם שום טחינת צעירות כיום המחלקות בכל פלוגה הם על פי מחזורי גיוס בכדי לא לטחון צעירים. מחלקות ותיקות מקבלים תנאי ותיקות של יציאות צ'ופר או באימונים הם לא עושים סגירות פלוגה וכו. כיום הטחינת צעירות הגדולה ביותר היא בשיריון בגלל שאי אפשר לעשות מחלקות על פי פז''מ אני צעיר וטוחנים אותי ממש אבל אני מבסוט כי יש לי שאיפות אני עוד מעט לא יעשה מטבחים ולא שמירות כך זה עובד. אז שהמגד של גולני לא יזבל את השכל כי כיום בגולני גם מחזור אחרון עושה שמירות ומטבחים. לקחתם להם את הפזם לפחות תנו להם קצת תנאים משופרים.

    הגב לתגובה זו

    • אתה שריונר? לא יכול להיות!!

      לוחם מהולל, 01/03/07 15:55

      בשריון אין חנטרישים עילגים כמוך!!

      הגב לתגובה זו

      • ללוחם המהולל

        אלי, 01/03/07 16:23

        אתה לא מהולל.אתה מוגבל.עילג לא עילג אבל שיריונר.

        הגב לתגובה זו

  • 32.

    שום התעללות לא תתקבל- לא בותיקים ולא בצעירים (ל''ת)

    הגינות בלבד, 01/03/07 15:38

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    להכניס אותם לכלא ואח''כ לזרוק אותם מהצבא, חדל הפקרות !!! (ל''ת)

    דוד, 01/03/07 15:38

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אני ראיתי איך מתנהגים בגולני ל''צעירים''-

    בנצי, 01/03/07 15:37

    אין שום בעיה שוותיקים יקבלו זכויות כמו לא לעשות מטבחים וכאלה אך זה מגיע למצב מגוחך שהצעירים נעים מהמטבח לשמירה לתורנות ניקיון. ואז כשהם ישנים את ה-6 שעות שלהם שמתוכם הם צריכים לשמור שעה וחצי- מעירים אותם כי לוותיקים נכנס הכדורסל מתחת למבנה ומישהו צריך לזחול להביא אותו.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    גולני

    משה, 01/03/07 15:35

    לא לוותר כי בנפשנו הוא.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    גולני 51

    אורטל, 01/03/07 15:34

    גדוד 51 עבר טראומה מאוד קשה במלחמה ,כמו שכולנו יודעים .אך מה שכולם אינם יודעים זה היחס המשפיל שחיליי הגדוד זוכים לו מהמפקדים שצריכים לשמש להם דוגמא.
    לאחר המלחמה ביקשו החיילים ממפקדם קב''ן עקב הטראומה שעברו, אך בגדוד זה לא כלכך מעניין אף אחד מכיוון שעד היום החיילים שראו את חבריהם נהרגים למען המדינה לא ראו קב''ן.
    בנוסף לזה אירגנו החברים מצעד לפיד לזכר חברהם שנפלו במלחמה ,הם הזמינו את המג''ד הנוכחי להשתתף טקס שנערך בסוף המצעד אך כניראה שזה לא היה בראש מעינו מכיוון שהוא אינו טרח להגיע ואף לא שלח נציג.
    לאחר שחיליי הגדוד החלו להתלונן על היחס המשפיל ניתנה להם תשובה מאוד ברורה ''מי שלא טוב לו שיעזוב
    כל זה רק על קצה הקרחון........

    הגב לתגובה זו

    • וואו...אז אתם זה הגדוד הראשון שנפלו בו לוחמים?

      אורן, 01/03/07 16:45

      נעים להכיר. כי לא שמענו על דברים כאלו פעם.
      לדעתי צריך לשחרר את כולכם אם אתם לא מסוגלים להתמודד עם שמירה בשג עקב הטראומה.

      הגב לתגובה זו

      • זה לא הגדוד הראשון, אבל זה הגדוד שאיבד הכי הרבה חיילים במלחמה

        אחות של, 01/03/07 16:51

        כואב הלב

        הגב לתגובה זו

        • גם בחומת מגן

          אהרון, 01/03/07 18:36

          גם בחומת מגן הם איבדו הכי הרבה
          מסייעת 51

          הגב לתגובה זו

        • זה לא אומר כלום,\ אולי חוסר מזל או חוסר חיילות. לא מעבר לכך (ל''ת)

          לוחם, 01/03/07 21:11

          הגב לתגובה זו

  • 27.

    מבקש מכל מי שלא לוחם בצהל לא להגיב כי הוא לא יודע על מה הוא מדבר (ל''ת)

    גל, 01/03/07 15:34

    הגב לתגובה זו

    • 27 אתה היחיד שצודק כאן

      ירושלמי, 01/03/07 16:22

      מי שלא מכיר שלא יתערב

      הגב לתגובה זו

      • הצבא הוא לא של סבתא שלך!

        אורן, 01/03/07 17:42

        לא צריך ''היכרות'' איתכם. כולנו היינו בצבא...זה לא דבר זר.

        הגב לתגובה זו

    • מה קשור קרבי או לא קרבי

      משתחרר, 01/03/07 16:26

      קודם כל שתנהגו כמו בני אדם מה הקשר בכלל אם אתה קרבי או לא קרבי, אני יכול כבר לדמיין טוב מאוד איך הם מתנהגים שם לצעירים זה לא שאני מצדיק את הצעירים כי אני בטוח שיבוא יום וגם הם התנהגו ככה לצעירים חדשים בסיכומו של דבר בחיים לא יבינו שיהודים צריכים להיות כמו אחים ולהרוג את הערבים שרוצים רק להחריב את ישראל, אני סומך רק על אדם אחד שיעזור לנו אדוננו הגדול

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    לכלא כולם ולהרבה זמן

    יוסי, 01/03/07 15:31

    הגיע הזמן להפסיק עם המשחקים-לא פלא שעם משמעת כזו אנו מפסידים לחיזבאללה, אצל האמריקאים והבריטים זה לא היה קורה אצלם אין חבורה של חמורים שחושבים שמגיע להם הכל וכך גם לא אצלי בפלוגה.

    הגב לתגובה זו

    • יופי גאון..צבא שכיר...

      לוחם נח''ל, 01/03/07 15:38

      בשביל 6000 - 7000 דולר ומעלה שחייל בצבא האמריקאי מקבל שום חייל לא היה מורד... ודרך אגב, אם היית קורא קצת ולא מוציא שטויות מהפה שלך היית יודע שגם בצבא האמריקאי כמו בכל צבא בעולם יש צעירות וותיקות וזה מקובל בכל העולם ומנסיון אני אומר לך שמה שקורה בצה''ל זה לא התעללות אז שיפסיקו לשקר לכם!!!

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    על גירוש יהודים הם לא יסרבו אבל על תנאי פז''ם כן...

    נתן, 01/03/07 15:29

    אבל גם אם נעמיד את הדיון הזה בצד, יש צדק בדבריהם של החיילים.

    מי שלא שירת בגדודים של צה''ל בעשור האחרון לא יבין לעולם על מה מדובר. אז אל תשפטו סתם.

    כיום, אין לאף חייל פשוט שמשרת בגדודים שום מוטיבציה לעשות שירות של שלוש שנים. אני חוזר ואומר שום מוטיבציה! אני לא אכנס כרגע לגורמים לדבר הזה, אבל בגדול זה בגלל סירוסו המתמיד והשוחק של צה''ל.

    הדבר היחיד (!!) שמצליח להחזיק את החייל הפשוט בשפיות לאורך השלוש שנים, זה הכבוד לו הוא זוכה בתוך היחידה. אומנם החייל הקרבי ''נדפק'' מכל הכיוונים - טחינות, יציאות גרועות, אין בחורות וכו', אז לפחות הדבר היחיד שנשאר לו זה הכבוד בתוך היחידה. ברגע שלוקחים להם גם את זה, לא נשאר להם שום סיבה הגיונית לשרת בקרבי.

    אגב, זה דבר נורמלי לחלוטין שהטבות צריכות להינתן לוותיקים יותר. ככה זה בעבודה בחיים האזרחיים, ככה זה יחס בין אנשים צעירים למבוגרים - ובגדול זה יחס תקין בחברה תקינה.

    אז לפני שאתם מדברים סתם, תבינו גם מה שעומד מאחורי הדברים.

    הגב לתגובה זו

    • יש הבדל-בגוש קטיף זה היה פינוי אשפה (ל''ת)

      טאט, 01/03/07 16:06

      הגב לתגובה זו

      • כואב לי שליהודים כמוך (בהנחה שאתה כזה) יש זכויות אדם. באמת. כואב. (ל''ת)

        נתן, 01/03/07 16:17

        הגב לתגובה זו

        • קח אקמול ויעבור לך... (ל''ת)

          אורן, 01/03/07 16:40

          הגב לתגובה זו

      • פינוי אשפה? אני לא חושב שעם אמרות כאלו מגיע לנו לנצח בשום

        Yo, 01/03/07 16:26

        מלחמה ו המזל שהבורא חושב אחרת ו יותר 50% מהלוחמים באים דווקא מאלו שאותם אתה רוקא ''אשפה''. אז נראה מי יפנה את מי ומי אשפה ומי זבל.
        ושהאחרון יסגור את הדלת.

        הגב לתגובה זו

  • 24.

    יש גבול לכל תעלול...

    מג''ד סמרטוט, 01/03/07 15:26

    משהו שכל הציבור צריך לדעת!! אין התעללויות ואין טחינה מטורפת... אבל שיבוא הנה גבר אחד שחושב שצעיר שנמצא חצי שנה בצבא וותיק שנמצא כמעט שלוש שנים צריכים לעשות שניהם מטבח ולטחון ש''ג.... אין לזה שום הצדקה... בטח ובטח באימון גדודי כמו במקרה הנ''ל!!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    הגיע הזמן לבדק בית בגולני

    מוטי ש., 01/03/07 15:21

    לא מקובל עלי בריחת החיילים
    ואם כן הבעייה מתחילה במפקדים,

    קצינים בחטיבה : ''סא''ל זיני גילה, לתדהמתו, נורמות פסולות שהשתרשו בגדוד'' והיכן היו אותם הקצינים גם הם חדשים?????

    חוסר הנורמות מתחילות במפקדים לצערי

    הגב לתגובה זו

    • איזה בדק בית? המצב זהה בכול החטיבות הלוחמות הוא לא קשור רק לגולני (ל''ת)

      יואב, 01/03/07 15:40

      הגב לתגובה זו

      • רק שהם נטשו מוצב וברחו מאימון.

        אורן, 01/03/07 16:39

        כי אין להם משמעת!!!!
        לא היתה, ואם לא יעיפו את כל הפלוגה למשימות אבטחה בזויות ויורידו אותם בדרגה, גם לא תהיה משמעת!!!

        הגב לתגובה זו

  • 22.

    אמא של לוחם

    אמא של לוחם, 01/03/07 15:20

    בתור אמא של לוחם ותיק שלא ברח
    יודעת מה היחס של המפקדים ללוחמים הם רק מס'' ולא יותר צודקים שברחו
    יש זלזול בכבוד האדם ואין קשר ביין ותיקים לצעירים

    הגב לתגובה זו

    • תכיני אוכל לבנך לשבת, ושבי בשקט אל תתערבי זה לא צופים (ל''ת)

      אורן, 01/03/07 16:37

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    התנהגותו של תמיר ידעי חוזרת אליו כבומרנג . סוף מעשה במחשבה תחילה ! (ל''ת)

    אלי, 01/03/07 15:16

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    לא לוותר - לשפוט את כולם ולהכניס לכלא (ל''ת)

    לוחם, 01/03/07 15:16

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    זה מתחיל עם אלימות בבית הספר

    יעקב, 01/03/07 15:16

    ונמשך במרד בגולנ.
    זו תוצאה ישירה של ויתור על חובות התלמידים. יש להם רק זכויות והם דורשים זאת גם כאשר הם חיילים.

    הגב לתגובה זו

    • נכון נכון נכון!!! (ל''ת)

      ''ילדים'' מפונקים, 01/03/07 16:51

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    מי ששרת פעם בבזק

    פקק תנועה, 01/03/07 15:14

    בסיס תירונים של גולני. ליד קבטייה לא רחוק מגנין .לא יודע מה זה צרות.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    יאללה גם 12!!!

    גולני 12, 01/03/07 15:12

    כש12 יחזרו מהתרג''ד, נקווה שיעשו גם הם מרד...עד מתי?? אוג' 04!!!

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    לכלא!

    אילן, 01/03/07 15:11

    שישירו בכלא עם האוכל.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אם החיילים הדתיים היו מורדים כך בזמן ההתנתקות

    טל, 01/03/07 15:11

    מה שהיו צריכים לעשות, לו היו היה להם ביטול לגדול הדור הרב שפירא שפסק שאסור לגרש יהודים, ושפקודת הגירוש היא בלתי חוקית ובלתי מוסרית,

    לו, בפשטות, היו שומעים בקולו ולא משתפים פעולה,

    אולי לא היתה ההתנתקות מתרחשת.

    תראו על מה גולני מורדים... ואתם ורבניכים הקטנים לא העזתם... רק הר' שפירא עמד במבחן ואמר את האמת התורנית בלי פחד. הייתם צריכים רק לשמוע בקולו.

    הגב לתגובה זו

    • אילו היו מסרבים אולי היו נחסכים חייהם של 150 איש

      יואב, 01/03/07 15:22

      במלחמת ההתכנסות (''מלחמת לבנון השניה'') נהרגו למעלה מ-150 איש בגלל שהחיזבאללה שאב עידוד מהגירוש. אילו היו החיילים מסרבים, כנראה היינו חוסכים את חייהם של החיילים האלה..

      הגב לתגובה זו

    • תמשיכו לחיות בסרט שלכם

      יעקב, 01/03/07 15:42

      תמשיכו לחיות בסרט שלכם וכך נגיע למצב של מדינה לשתי עמים המציאותים ,ואוהבי המלחמות

      הגב לתגובה זו

      • בדיוק להיפך

        טל, 01/03/07 16:25

        המציאות - היא לשמור על שלמות ארץ הקדש, ההזיה - היא הפנטזיה הסהרורית שהחזרת שטחים תביא שלום.

        פעם אחר פעם אנחנו רואים שהויתורים גורמים לטרור להפוך קטלני יותר ויותר, ה' ירחם.

        יותר מאלף קרבנות מאז אוסלו, עדיין לא נקלט המסר?
        עדיין בסרט של ''מזרח תיכון חדש''?
        אז מי הוזה ומי מציאותי?

        מי שחיי אדם יקרים לו, מי שלא רוצה מלחמות, צריך לשמור בתוקף על שלמות ארץ הקדש. כל הדיבורים על מו''מ מדיני רק גורמים לשפיכות דמים.
        כמו שכתוב בתהילים ''אני שלום וכי אדבר, המה למלחמה.''

        הרבי מליובאוויטש הזהיר וזעק שהחזרת שטחים מכניסה למצב של פיקוח נפש מליוני יהודים בארץ הקדש. עינינו הרואות. והוא גם ניבא שמדינת ישראל תהפוך ל''מדינה שפלה''. עינינו הרואות. יש נביא בישראל, והנבואה העיקרית שלו היא שהגיע זמן הגאולה, ותיכף ומייד ממש הנה זה משיח בא. לכן אל נתייאש מהחושך אלא נוסיף אור.

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    הם צודקים!@@@@@@@@@@

    מ, אב ללוחם, 01/03/07 15:10

    לא יתכן שלוחם יטחן שנתיים ויעבוד בפרך בבט''ש ואימונים וכאשר יגיע לוותק יתיחסו איליו כטירון, הנושא של צעירות וויתיקים עונה על דרישות כולם בתנאי שלא מלווה בהתעללות, אצל החרדים והערבים זה לא יקרה לעולם הם פשוט לא בצבא.

    הגב לתגובה זו

    • אתה סתם מכניס לכאן ערבים וחרדים. זה לא לעניין

      890 נוב 88, 01/03/07 17:21

      ולעניין עצמו: הצבא הוא שלוש שנים. (נקודה) מותר לצבא להעביד בפרך את החייל שלוש שנים. במיוחד אם מדובר בבט''ש (להזכירך: בטחון שוטף. חשוב, לא?) ובאימונים (להזכירך: לקראת מלחמה. חשוב, לא?). הנושא של צעירות עונה רק על הצרכים של הוותיקים, והוא התעללות. (נקודה) אין שום סיבה שחייל ששירת רק שנה וחצי יעבוד קשה בהרבה מחייל ששירת כבר שנתיים וחצי. אני מביט ממרומי שלוש שנות הסדיר ו15 שנות מילואים, ואני לא רואה ממש הבדל בין שני סוגי החיילים. ומה, לפי דעתך אני ובני גגילי צריכים לעשות? לשבת בביתולהתאמן מהכורסא? או אולי לעשות בט''ש מהמרפסת?
      כל החילים ביחדיה שווים זה לזה במיוחד אם זו יחידה קרבית.

      הגב לתגובה זו

      • הלוחמים צודקים

        דוד החפש, 01/03/07 18:36

        מזל שיש בגולני גברים שעומדים על הזכויות שלהם,כל עוד זה לא התעללויות אז למה שסמ''ר יעשה ש''ג כמו איזה רב''ט צעיר?! ושירים זה הבסיס של הרעות והביחד שאף ג'ובניק או צהוב או איזה קצין שבא מסירת לא יבין.

        הגב לתגובה זו

        • למה שלא יעשה?

          890 נוב 88, 01/03/07 20:18

          הוא יותר טוב מהם רק בגלל שהוא התגיס שלושה חודשים לפניהם?

          הגב לתגובה זו

  • 13.

    לכלא מייד! (ל''ת)

    נער גבעות, 01/03/07 15:09

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    יופי של צבא ויפה יותר הכנסת. (ל''ת)

    !!!, 01/03/07 15:08

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אוג' 4 אל תוותרו !!! בושה לקצינים

    סמ''ר, 01/03/07 15:08

    הם לא יודעים מה זה צבא אמיתי הקצינים האלה שיחזרו לבה''ד 1

    הגב לתגובה זו

    • כן אתם כבר כמעט בני 21... ממש זקנים

      אורן, 01/03/07 16:35

      ילד חצוף... תראה איזה סטירה תקבל שתשתחרר...

      באזרחות כווולם שירתו בצבא... וגולני זה לא משהו שפותח דלתות ברזומה...

      ראינו במלחמה מה מצב הוותיקים של גולני...

      הגב לתגובה זו

      • גם ראינו מה מצב הקצינים

        סמ''ר, 01/03/07 17:25

        תסגרו כבר את בה''ד 1
        איזה קצינים יש היום בצהל פשוט בושה.
        אומרים שפעם להיות קצין היה גאווה

        הגב לתגובה זו

        • ילד מטומטם... אולי נסגור את חטיבת גולני?

          אורן, 01/03/07 17:47

          אולי נסגור את כל צה''ל?

          מה שבושה זה רמת החיילות שלכם.

          הגב לתגובה זו

  • 10.

    לוחמים שכל מה שהם רוצים זה לנוח וכבוד יאלה שילכו לכלא (ל''ת)

    גולנצ'יק במיל', 01/03/07 15:04

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אל הכלא! לא לוותר הפעם! (ל''ת)

    נמאס מהשטיות, 01/03/07 15:01

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מידי פעם מגיע איזה חכם שחושב לשנות מסורת (ל''ת)

    30 שנה גולני, 01/03/07 15:01

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    שלא יחזרו. לא צריך טובות.

    גרשון, 01/03/07 15:00

    מי שברח שלא יחזור בכלל. שלא יהיה לוחם.

    הגב לתגובה זו

    • תתבייש

      אלי, 02/03/07 01:18

      גרשון תתבייש שלא יחזרו אלה החיילים שלחמו בלבנון וסיכנו את החיים שלהם בשביל לשמור על התחת שלך

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    גולני, כמו טרטמן - גדוד מושחת מיסודו

    אורי, 01/03/07 14:59

    מה חדש בגולני?

    ממשיכים לעשות טרור לחיילים חדשים והותיקים כביכול זוכים להטבות.

    פוגעים בזכויות אדם. מה ההבדל בין גולני לח''כ אסתריקה טרטמן? מושחתים שניהם.

    הגב לתגובה זו

    • אמא של חילי גולני

      ggg, 01/03/07 15:26

      כאמא לשני חילי גולני מעניין איפה היתה במלחמה האחרונה כאשר החילים''המושחתים''האלו נלחמו בלבנון עוד לא ראיתי חיל שניזוק וקצת הבדלי מהמדות כל זמן שלא מגזימים

      הגב לתגובה זו

      • רואים שאת מתחזה..מהמדות?

        אורן, 07/03/07 01:11

        עוד לא ראיתי חייל שמורד ולא טס לכלא. לוחם או לא

        הגב לתגובה זו

    • זלזול בזכויות אדם?

      יגובניק!, 01/03/07 15:47

      על מה אתה מדבר? כיום אין התעללויות כמו פעם. אסור, והוותיקים מ\כבדים את זה!. ''גדוד מושחת''? אתה עם ההבנה הצבאית הגדולה שלך על פי הכתוב לא מבין שגולני זאת חטיבה ולא גדוד כנראה שבקריה אין חטיבות ולא גדודים... אולי יש אבל זה עניין טכני רישומי. אז לך שב עם הטוסט שלך והקפה בשינקין לפני שאתה יוצא נגד לוחמים כמו גולני כי הם לוחמים! ואתה כנראה לא! הם סיכנו ומסכנים את החיים שלהם בדיוק כמוני ושאר האנשים השפויים בארץ שלא חיים בבועה ומתרצים אי גיוס לצבא ושירות כגובניקים מסיבות אידיאולוגיות או משברים נפשיים קשים.
      אל תלכלך לא על גולני ולא על נחל ולא על שיריון כי אנחנו קורעים את התחת שלנו ושומרים עליך .שחיתות? זה לא אצלנו. אצלנו אין זמן לזה. צריך לעבוד תמיד ולא ללכת לעיסקיות בעזריאלי בהפסקת צהריים..

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    פשוט בושה של לוחמים!!!

    f, 01/03/07 14:59

    אויויויוי, לא נתנו לי לשיר לפני האוכל, אויויויוי... חושבים שהם בקייטנה ולא מגנים על המדינה!!!! זאת בדיוק הבעיה של החברה שלנו, שכל אחד חושב רק על מה שיהיה טוב בשביל עצמו ולא בשביל הכלל!

    הגב לתגובה זו

    • אדיוט - 10 חיילים מהגדוד הזה נפלו

      51 כבוד, 01/03/07 15:15

      במלחמה. תחשוב לפני שאתה מדבר!

      הגב לתגובה זו

      • אז מה? איך זה קשור? (ל''ת)

        אורן, 01/03/07 16:31

        הגב לתגובה זו

    • עם מפקדים כאלה כמו ידעי, לא פלא (ל''ת)

      מיקי, 01/03/07 15:20

      הגב לתגובה זו

    • פלוניה פשוט תסת... ת....

      TK, 01/03/07 15:22

      ראית פעם שוטר צבאי מנסה לרשום דוח לגולנציק שחוזר מלבנון?

      עכשיו תעצמי עניים ותחשבי מה הוא עושה לפולניה שעושה אויוייוייי

      הגב לתגובה זו

    • אתה נשמע כמו מישהו ששרת בקריה

      צנחן, 01/03/07 15:23

      וחזר הביתה לאימא כל יום בחמש.

      הגב לתגובה זו

    • הייתי בשני מרדים ברובאית 13

      סעדה יא קרנף!!, 01/03/07 16:02

      בראיה של 6 שנים קדימה זאת טיפשות אבל כשאתה שם אתה חי בסרט, מה נקרא בועה.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    לא רק בגולני

    שיריונר במיל', 01/03/07 14:58

    בהרבה גדודים קרביים מכל החילות יש מסורת שהחיילים הוותיקים מקבלים הטבות אחרי שטחנו הרבה ועכשיו מבטלים את זה. רק הגולנצ'יקים מספיק גברים כדי לשמור על המסורת.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    סגן אלוף זיני

    שמעון 101, 01/03/07 14:57

    הוא יתקפל ויבקש סליחתם!

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    קצין שאין לו מושג

    לוחם, 01/03/07 14:56

    בושה של המג''ד. ישר מגיע ומנסה לשנות סדרי עולם.
    ועוד איזה פריבילגיות הוא אסר עליהם, לשיר שירי לוחמים לפני האוכל!
    כי יש כל כך הרבה מוטיבציה בזכות המפקדים והמנהיגים ה'נהדרים' שלנו, שזה 'ממש ממש' הגיוני לא לתת ללוחמים להחדיר קצת מטיבציה!
    בזיון!
    כנראה שקצינים שמעולם לא היו חיילים ותיקים כנראה לא יבינו את חשיבות הכבוד של וותק!

    הגב לתגובה זו

    • דוד זיני

      י, 01/03/07 21:46

      דוד זיני התחיל לשרת בגולני לפני 12 שנה בתור מ.מ . הוא וויתר על תפקיד בסיירת מטכל לטובת האידיאל להיות קצין בגדוד.דוד זיני הוא החייל והמפקד הכי טוב שנתקלתי בו אי פעם בצהל.זכיתי לשרת כסגנו באחד מתפקידיו,ועד היום אנחנו בקשר. איש דגול.

      הגב לתגובה זו

    • לך תשיר במקלחת! זה צבא לא ארוויזיון (ל''ת)

      אורן, 07/03/07 01:09

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    אני מצדיק את החיילים...

    חיים, 01/03/07 14:55

    כל פעם אותו סיפור. מג''ד לא חכם.

    הגב לתגובה זו

    • למה מצדיק?אני בז לך ולהם אוי לנו שאלה חיילנו (ל''ת)

      יגאל, 01/03/07 16:49

      הגב לתגובה זו

      • אטומים...

        חיים, 01/03/07 17:25

        החיילים הם ילדים טובים עם מוטיבציה שבאים כדי לתרום.
        כשהם נתקלים באנשים אטומים כמוך וכמו המג''ד שלהם שמנסים לשבור אותם מוראלית הם מגיבים ככה ובצדק. טוב שהם פעלו ככה ולא ישבו בשקט.אני מקווה שהמ''גד ''החכם'' שלהם למד לקח.

        הגב לתגובה זו

        • אתה מטומטם. בטח נצר ליהדות מצריים

          אורן, 01/03/07 17:50

          שהדגם הראשון של הפירמידה שבנו היה פירמידה הפוכה.

          במקום שהחיילים הצעירים (הם בני 21 גג) ילמדו ממפקדים וותיקים ומבוגרים מהם, הם בורחים כמו שפנים. ראינו את ההצלחות שלהם בלבנון. שבו בשקט!

          הגב לתגובה זו

        • אין לך מושג על מה אתה מדבר

          רובאי וותיק, 01/03/07 23:30

          הנוהג הזה של צעירים ותיקים התפתח בהדרגה ב15-20 שנים האחרונות, אני בשירות מילואים נחרדתי כל פעם לראות לאן זה מוביל. אגב זה התחיל דווקא בצנחנים. מדובר ברמות מדהימות של גועל נפש, משירותים לוותיקים (שטיפת כלים, סידור חדר, צחצוח נעליים, ותיקים לא שומרים (מדהים), דרך ''השפטות'' וטרטורים סתם, דרך התעללויות ועד דברים שהם למעשה פליליים לכל דבר, ושיהי ברור אין כאן שום דבר של וותיקות וצעירות, אלא רק בהתבהמות לכל דבר שכל ההצדקה לה היא מספר חדשים בוותק בין חיילים שהם כמעט באותו גיל.
          נכון קשה להפסיק מסורת שכזו, כי ''הרי גם אני הייתי צעיר ועכשיו תורי'' ועוד כל מיני נימוקים מטופשים שכאלו, אבל זה כבר מזמן עבר את גבול הטעם הטוב הרע וכל טעם אחר.

          הגב לתגובה זו