• 71.

    מכיר כמה תלמידי תיכון שעשו תואר באוניב' הפתוחה במקביל לתיכון (ל''ת)

    זה מה שזה שווה, 05/03/07 23:17

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    הלפגוט, אל תיתמם ! אתה ימני קיצוני. כנסו !!

    אייל, 04/03/07 17:08

    אני מכיר את יניב מהאוני' הפתוחה. הבנאדם לא טמבל, אבל דיעותיו - ימין קיצוני, אולי אפילו יותר מליברמן והאיחוד הלאומי ביחד. אז אל תשחק אותה שה''שמאל צבועים''. אנשים, תראו, שלגבי מרציאנו הח''כ דני יתום דיבר ויצאו גם אחרים. גם ליברמן יצא כנגד מה שאסטרינה עשתה ? אמר לה לבדוק את עצמה ? אולי קצת ? האם אחרים מסיעת ''ישראל ביתנו'' העירו לה ? לא ולא !!!
    ליברמן הסתפק בלתקוף את התקשורת. פרופורציות, אדון יניב הימני, פרופורציות !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    לא רק רוקדים על הדם-גם שותים אותו

    jrvwkv, 03/03/07 13:54

    והגדיל לעשות זאת פנטום האופרה מערוץ 22 אתמול בחדשות ערב שבת שלא היה לו דיי בזה שטרטמן לא תהיה שרת התיירות אלא דרש לסלק אותה בכלל מהכנסת.
    מישהוא בכלל ספר פעם כמה חצאי אמיתות וכמה עיוותים יש בכתבותיו של אברמוביץ' שהשנאה יוקדת מעינייו כלפי כל דבר שזז?
    על פרשיות שחיתות אמיתיות וגרועות פי אלף לא התלהם האיש הזה כפי שעשה בפרשה הזאת.
    אך מאחר ואני חבר בתנו לחיות לחיות, אני מרחם אפילו על נחשים ומניח להם לחיות.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    תן לאסתרינה לכתוב בשבילך את העבודות הסמינריוניות

    אחיך, 02/03/07 01:58

    ובינגו, יהיה לך תואר שלישי ביד.

    ואגב, לא נראה שעבדת קשה בשביל התואר שלך, אם כל מי שמפברק תואר תואר דומה ואף למעלה מזה מתקבל אצלך בקלות כזאת.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    לקח מההיסטוריה

    אורן ההיסטוריון, 01/03/07 22:25

    בשנות החמישים של המאה התשע-עשרה לקס בארט, עורך העיתון הפופולורי באותה תקופה ''דיילי ויוור'' נתפס משקר כאשר טען לכך שיש בידו דוקטורט מאונברסיטת פיינווד היוקרתית. תגובתו לא אחרה לבוא, ללא כל לחץ עליו, ניתן להוסיף, כאשר למחרת פירסום השקר, בבוקרו של יום, הגיש את מכתב התפטרותו מרצונו הוא, ביקש סליחה ומחילה ונעלם מדפי ההיסטוריה. חבל שהפוליטקאים שלנו לא יכולים ללמוד שלכל חטא יש עונש.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    ערפדי קדימה בחיפוי על תחקיר ערוץ 10 - שחיתיות אולמרט (ל''ת)

    המצליף הלאומי, 01/03/07 20:29

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    עוד מעט תגידו שאסור להמציא תארים, לדרוס ולהכחיש וגם לשקר - הגזמתם!!

    שקרן שקרן, 01/03/07 19:20

    באמת, תתביישו לכם, אתם שם בטלויזיה למעלה.
    עוד מעט תגידו שאסור לשקר!
    עוד מעט תגידו שלהמציא שיש לך תואר זה לא מכובד וראוי!

    עוד מעט תגידו שלדרוס אדם ולהכחיש והליות מורשע זה ממש לא ביג דיל!

    אבל מגיע לנו, אם הימין שתק כששרון דרס והקים התנחלויות והשמאל שתק כששרון דרס והרס התנחלויות - מגיע לנו.

    אסתרינה לנשיאות!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    פרופורציות

    א, 01/03/07 17:40

    את מי מעניין התארים של שר התיירות כאשר שר הביטחון שלנו לא יודע להחזיק משקפת ולא העולם צוחק.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    לתשומת ליבכם-גם כותב המאמר סבור שהגברת לא ראוייה!!!!!!!!!!!!!

    ***************, 01/03/07 17:30

    הוא רק מתלונן על הרעש.
    (אבל אם לא היה רעש היותה לא ראויה לא היה בא לידי ביטוי...תוספת שלי)

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    היא מאוד מתאימה לממשלה של אולמרט

    חחח, 01/03/07 16:58

    ואין לזה קשר ל''ימין'' או לשמאל.
    פשוט כשיש ממשלה שכל כך הרבה שחיתויות וחקירות מאחריה ושהממשלה נתפסת כה מושחתת בעני העם אז היא מאוד מתאימה.

    הגב לתגובה זו

    • תפסו שקרן קטן

      חחח, 01/03/07 17:30

      כפרה על כל הגדולים

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    אם לשקר אצלך זה לדייק

    מאיה, 01/03/07 15:54

    מצבך כבן - אדם ישר, אמין והגון הוא בכי רע.
    אה, ואחרי הכתבה הזאת, אל תתפלא אם הרושם עלייך ישתנה באופן מהותי. אתה שייך לשבט החסר ביטחון והפטאתי, שחושב שאם הוא ישקר בתארים כלשהם על עצמו, הוא ירגיש טוב ושזה יקדם אותו באישהי דרך. ואני ממש לא מגזימה.
    אין מדובר על ''דקויות המילה'' אלא על עיוות לא יתואר של האמת, טמבל שעוד דקה בדיוק ייעלם מהתודעה של כולנו.

    הגב לתגובה זו

    • וכיצד את מתייחסת לעיוות האמת של התקשורת?

      יהודיה, 01/03/07 17:23

      ארבעה ימים של שטיפת מח עשו את שלהם

      הגב לתגובה זו

      • תקראי את הפסקה האחרונה של המאמר (ל''ת)

        למה להיות, 01/03/07 17:35

        הגב לתגובה זו

        • הפסקה האחרונה מנסה לתקן את כל הפואנטה והרעיון השגויים של הכתבה הזו!

          מאיה, 01/03/07 18:04

          וללא הצלחה. זוהי אפילו לא פסקת סיכום; זוהי אינה פסקה שמתמצתת את כל הרעיון המרכזי של הכתבה!!! יתר על-כך, היא אינה מבטלת ואינה מרככת את כל הכתבה ותוכנה.

          מה שכתוב בכתבה אינו ''נעלם'' מעיניי הקוראים, ואם הכותב משנה את גירסתו לכך שבעצם מה שרצה לטעון הינו הרעיון כי כל הרעש שבהתרכזות של טרטמן היה מוגזם, הוא היה צריך כתבה נפרדת לכך. במהלך כל הכתבה הוא היה רחוק מאוד-מאוד מיכך.

          אלה הם שני דבריפ שונים, ולהכניס שתי מגמות שונות בתוך כתבה אחת רק גורם לו להיראות כלא יציב בדעתו , כחסר לכידות וקוהורנטיות בכתיבתו (כלל מס' 1 לעיתונאים ולכתבים!), כמוג לב מוחלט והכי מהכול - כשקרן ורמאי, כמובן. ותחשבו על זה (לא תצטרכו יותר מידי...).

          הגב לתגובה זו

          • הידד למאיה,על מחשבה בהירה והגונה (ל''ת)

            עצמונה, 01/03/07 20:09

            הגב לתגובה זו

          • למאיה-הערת הפיסקה האחרונה כוונה ליהודיה

            העובדות השתלטו, 01/03/07 20:47

            גם תחת עטו של כותב המאמר..

            הגב לתגובה זו

      • איזה עיוות?!?!?!?!? (ל''ת)

        טל, 01/03/07 18:29

        הגב לתגובה זו

    • כותבים פתטי ולא פאטתי... בלשון עברית בטח אין לך תואר ראשון (ל''ת)

      אורן, 01/03/07 22:29

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    נכון, מי הבין מהדיווח שיש לה תואר אבל לא של בר אילן?

    ממש מדהים, 01/03/07 15:46

    בפירוש נעשה לכולנו עוול פה, למרחב הציבורי. 500 טובקים מגנים ומשתוללים תחת ההנחה שנובעת מהידיעה בעיתון, שהיא סתם ''פיברקה'' את כל הענין. לא למדה ולא כלום ואמרה שיש לה תואר. בין זה ובין האמת, שאכן למדה בבר אילן שלוש שנים לימודי הסמכה אך השלימה אותם בטורו קולג' לתואר ראשון, אבל לא השלימה תואר שני, המרחק הוא ארוך מאוד. זה היה ממש מזעזע לראות אתמול את כתבת ערוץ 2 מדווחת שאסטרינה מסבירה מעט מאוד, לא ממש מתנצלת, ולא לוקחת אחריות. זה לא יאומן. במקום שהיא תיקח אחריות בעצמה להגזמות שלהם, לא יאומן.

    הגב לתגובה זו

    • לימודי תעודה זה לא לימודי הסמכה זה רק אישור שלמדת

      אין קשר בין בר, 01/03/07 16:58

      מאחר שהתואר במוסד לא אקדמי לפי הקריטריונים בארץ-היא דחפה את בר אילן.
      אם עדיין לא מובן למישהו

      הגב לתגובה זו

      • התואר שלה מטורו קולג' מוכר ע''י המועצה להשכלה גבוהה

        הדס, 01/03/07 21:19

        תפסיקו לגמד את התואר שלה!
        יש לה תואר!!!
        והיא רק השלימה אותו בטורו קולג', אחרי שלמדה שלוש שנים בבר אילן.
        הבחורה למדה, הבחורה משכילה, הבחורה אקדמאית מוכשרת כריזמתית ואמיצה. והיא גם ימנית, ועל זה אתם לא יכולים לסלוח לה!!!

        התקשורת הציגה אותה כמישהי שלא למדה כלום, כאילו היא נוכלת מתחזה חסרת השכלה. וזה עוול גדול מאד ואני מחכה לראות שיפצו אותה ובגדול.
        מדינה בולשוויקית!!!

        הגב לתגובה זו

  • 59.

    טרטמן האומללה

    גד סובול, 01/03/07 15:41

    הבעיה של טרטמן אינה רק שקריה
    גם אותך היא שכנעה בדמעות תנין כמה היא וילדיה מסכנים, כפי שעשתה לשופט בעניין פיצויים. היא כל כך חסרת ישע שמתוך רחמנות עוד נמנה אותה לראש ממשלה או נשיאה.
    די! התנהגותה הפומבית המתריסה, גסות רוחה, גזענותה ואי-יושרה מספיקים גם לסלקה מבית המחוקקים.
    אוי לנו שהיא תקבע לשלום ומלחמה, שפע או עוני.
    גד

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    אז למה הצטרפת לרדיפת התקשורת אחרי פרץ ?

    קולגה שלך, 01/03/07 14:42

    כי אתה בסך הכל עיתונאי ימני צבוע

    הגב לתגובה זו

    • עאלק, רדיפת פרץ....

      א, 01/03/07 16:22

      פרץ יושב בתפקיד קריטי לקיום המדינה למרות שאינו מתאים לו, לא ממלא הבטחה *אחת* שנתן לבוחריו ואחראי למותם של 159 בני אדם במלחמה מופקרת וכושלת. עד היום הוא לא קבל מאית מהביקורת שספגו בתקופות שונות שרון, בגין, נתניהו ואפילו רבין - וזה כי התקשורת מלאה חסידים שוטים שלו, כמוך לדוגמה.

      כל אימת שמישהו מעז לצייץ בדל בקורת על האיש המושחת והמסוכן הזה, צצים מעריציו ומיללים על ''רדיפה'' ו''גזענות'' - מה שלא הפריע לאותם לשחוט את טרטמן על איזה תואר שהיה או לא היה.

      הגב לתגובה זו

      • איפה אתה חי כמה אפשר. ''שחטו'' על איזה תואר שהיה או לא..פרץ לא ''חוטף''

        נו,באמת, 01/03/07 17:20

        התקשורת מציגה קו מגונן של גזענות ורדיפה כלפי פרץ???????

        מה יש לטרטמן בציבוריות חוץ מה''תואר שהיה או לא היה''??

        הגב לתגובה זו

  • 57.

    לא פלא שהתקשורת בודקת בזכוכית מגדלת כל שר חדש - אחרי כל השחיתויות

    אורן, 01/03/07 14:38

    כל הכבוד לתקשורת! יניב כנראה לא מבין זאת.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    ''אין עוררין ששיקרה''התנהלותה שוללת זכותה להיות שרה'' (ל''ת)

    דברי כותב המאמר, 01/03/07 14:32

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    וואהו!!! יש גם עתונאים הגונים? לא יאומן. (ל''ת)

    מנסה עדיין לעכל, 01/03/07 14:28

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    להשתין מהמקפצה, ועוד לפני שיש לך קרדיט ציבורי כלשהו (ל''ת)

    זה מוגזם,לא?, 01/03/07 14:24

    הגב לתגובה זו

    • לומר את האמת זה להשתין מהמקפצה? מה אתה אידיוט? (ל''ת)

      נו באמת, 01/03/07 15:42

      הגב לתגובה זו

      • מה אמת? כנראה עוד לא הבנתם במה מדובר

        אגב,לך לפסקה, 01/03/07 17:01

        בר אילן -''לימודי תעודה''(בלי כל קשר לתואר!)
        ''תואר''-אוניברסיטה לא מוכרת בארץ

        הגב לתגובה זו

  • 53.

    אחלה גילוי נאות למרות שעיתונאי לא זקוק לשום תואר (ל''ת)

    אגב גם לא ח''כ, 01/03/07 14:24

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    את סיפור טרטמן עוד ילמדו בבתי ספר תקשורת.

    תקשורת צבועה, 01/03/07 14:23

    א. היא שיקרה בקשר לתארים? נכון, לא בסדר. אך עבודתה בכנסת ובממשלה אינה דורשת שום תואר? איזה נזק קרה? עדנה ארבל שיקרה (טוב לכאורה) בקשר לתואר שני שלה ומשרתה כן דורשת השכלה אקדמית. טרטמן זוכה זה כמה ימים לכותרות ראשיות וסקרים למיניהם. אפשר לחשוב שגורל המדינה תלוי בטרטמן או בשר התיירות.
    ב. גם במקרה הגב' ששפכה כעסה על ערביה בחברון בגלל מילה אחת התקימה ישיבת ממשלה, ודיונים ארוכים 7 ימים ו-7 לילות. ערבי כי יקלל לא שמעו על זה במקרה הטוב, ויצדיקו אותו במקרה הרע.

    הגב לתגובה זו

    • הבעיה היא שאין מי שישים גבולות לתקשורת

      הדס, 01/03/07 21:08

      הם איבדו את הבושה מזמן, כי הם קבוצת התייחסות שלא שמה קצוץ על ה''אחרים'' שלה - ימין, דתיים, וכו'.
      אפשר לגרום את העוולות הכי מפלצתיות, עולם התרבות-אקדמיה-משפט הישראלי רק ימחא כפיים ויבקש עוד.
      אם אתה משוייך פוליטית למחנה הלא נכון מבחינתם, דמך הפקר, כפשוטו, ועדיף לשפוך אותו בדרך הכי אכזרית.
      ומי יגביל אותם?
      מי יזעק המלך עירום?
      מי יזעק המלך אכזר?
      הנתינים העשוקים?
      כנראה שרק מלך המשיח בעצמו יכול להציל את המצב.

      הגב לתגובה זו

      • אז תתפללי למלך המשיח במקום לכתוב תגובות לעתון! (ל''ת)

        בן מלך, 05/03/07 23:19

        הגב לתגובה זו

  • 51.

    אם מישהו מהשמאל/מרכז ''חוטף'' זה בגלל ההתנתקות, ואם ''חוטפים'' מימין (ל''ת)

    -זה רדיפה!, 01/03/07 14:22

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    כותב המאמר בעצמו טוען שאינה מתאימה להיות שר (ל''ת)

    ועל זה היה הרעש, 01/03/07 14:16

    הגב לתגובה זו

    • ווהגב' אברהם היתה ראויה להיות סגן שר?

      סתם שאלה, 01/03/07 15:33

      אבל זה היה מינוי של שרון כפרס על התנהגות יפה בחורבן גוש קטיף. אז לא שמענו מילה, אפילו לא ציוץ. שלא לומר רעש.

      הגב לתגובה זו

      • וסבתא של אפריים (ל''ת)

        גם לא אוהבת, 01/03/07 17:02

        הגב לתגובה זו

  • 49.

    סיפור התארים זה המזל שלה ושלנו

    אדום שרוט, 01/03/07 14:13

    כי זה הפיל אשה מסוכנת ועברינית
    התחילה עם הגזענות כלפי מג'דלה
    אחר כך כשסומנה כשרה שיקרה שהיא רק נגד הספין של פרץ. אבל עדיין יש ביננו שמבינים, שכבן אדם אומר ''שר ערבי זה סוף המדינה הציונית'' לא מדובר פה על ספין, זאת גזענות וזה נגד החוק
    ועוד דוגמא לחוסר היושר שלה שרובנו לא שם לב. את תצהיר הנכות הזמנית שלה היא הגישה בשנת 2000 מספר שנים אחר התאונה ומדובר פה על הונאה ותצהיר שיקרי. נכות שמחזיקה שנים אחרי תאונה היא בדרך כלל כבר תמידית, וזה לא נראה ככה.
    הרשעה בפגע וברח....
    יאללה צאי לנו מהחיים

    הגב לתגובה זו

    • נכון , במיוחד הדריסה שלה

      מאוסה, 01/03/07 22:35

      והבריחה

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    בקשר לפתיח-אתה עיתונאי, השקר מובטח.

    דובב, 01/03/07 13:57

    ממש אין צורך להוכיח. אתם משקרים ללא הרף, וכבר משוכנעים שזה בסדר.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    מאמר עדין. עשו לה לינץ' כי ימנית, נקודה! כל התחסדות לא תעזור. (ל''ת)

    ירו, 01/03/07 13:38

    הגב לתגובה זו

    • ופרץ גם ימני

      אדום שרוט, 01/03/07 14:02

      ובגלל זה אנחנו מכסחים אותו
      ואולמרט (ממציא ההתנתקות) גם ימני
      ולרמון הימיני דפקו תיק ובית המשפט הצטרף להרס הימני הזה
      לימנים יש נטיה להרגיש דפוקים, אז יאללה תרגישו דפוקים ותהנו מכל רגע

      אבל דמעות מאיתנו זה לא חלק מהדיל

      הגב לתגובה זו

      • אם הוא היה ימני הוא היה היום נוהג במשאית זבל

        אני, 01/03/07 14:15

        רק שמאלני ברמה שלו יכול להיות שר ביטחון.

        הגב לתגובה זו

        • יפה ענית (ל''ת)

          א, 01/03/07 22:33

          הגב לתגובה זו

    • הבעייה לא שחיפשו אותה (ל''ת)

      הבעייה שמצאו.., 01/03/07 14:20

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    התקשורת הישראלית מזמינה עלינו את שיטות פוטין

    אלמוני, 01/03/07 13:28

    כנראה שאנשי התקשורת הישראלית לא מבינים שבקומזיץ שהם עושים סביב טרטמן הם למעשה,במקביל,כורים לעצמם בור עוד יותר עמוק כי הצעד הבא יהיה חקיקה בכנסת או לצערי הרב מנהיגים שיעברו לשיטות של ולדמיר פוטין וזאת לא מאהבה יתרה לשיטות אלו.אם זאת הדמוקרטיה הישראלית לאורך 59 שנים הרי שאינני מתבייש לומר שצריך לחרבה עד היסוד בכדי לבנות משהו הוגן ומאוזן יותר!

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    הלפגוט-אם גם לדעתך התנהלותה פוסלת אותה לשרות--מה אתה מקשקש (ל''ת)

    תחליט, 01/03/07 13:08

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    יורים ובוכים 2

    יעקב, 01/03/07 13:03

    בעידן הטרילוגיות ואופרות הסבון, עוד נזכה לפקרים חדשים מהתקשורת.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    ימנים נודניקים-אחרי שחיים רמון חוסל בגלל נשיקה של 2 דק' (ל''ת)

    אבדו לעד קשקושי, 01/03/07 13:01

    הגב לתגובה זו

    • נו, וכל התקשורת עמדה לצידו של רמון והעלתה תיאוריות קונספירציה

      נתן, 01/03/07 15:15

      הטיעון שלך לא תופס.

      ועוד דבר.

      שתי דקות נשיקה?

      מה, הוא בלע אותה ואף אחד לא שם לב?

      הגב לתגובה זו

      • טענו שזה לא פלילי (באמת תקדים יחודי!)לא העלימו את הנושא (ל''ת)

        ולא הכפישו את, 01/03/07 17:04

        הגב לתגובה זו

    • מה הקשר בין ימין לרמון? שמאלני מבולבל שכמוך. (ל''ת)

      קשקשנית ימנית, 01/03/07 15:35

      הגב לתגובה זו

    • מקרה רמון רק הדגיש את הטיית התקשורת. כל האתרוגנים התגייסו לעזרתו (ל''ת)

      א, 01/03/07 22:34

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    זו המנטליות של המזרחיים

    דנה, 01/03/07 12:57

    הם בעלי דמיון מפותח שמוביל אותם לשקרים.
    כך אנו נראים מאז שהמזרחיים עומדים בתפקידים ציבוריים. הם נחותים ובעלי תרבות נחותה ולכן אנו נראים כך.

    הגב לתגובה זו

    • ודברייך הם דוגמא ללוגיקה של גזענים (ל''ת)

      מבקר, 01/03/07 13:56

      הגב לתגובה זו

    • אבל היא אשכנזייה !!! (ל''ת)

      לא מזרחי, 01/03/07 17:50

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    כמובן שאת ארבל השמאלנית שכחנו (ל''ת)

    פרופ' קורנבלאט, 01/03/07 12:54

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    תסמונת טרט מן (ל''ת)

    רופא, 01/03/07 12:53

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    תקרא את רוגל אלפר

    ותקלוט את עומק, 01/03/07 12:50

    של היפוכי מושגים.

    אגב, טרטמן בכלל, גם עכשיו, לא מבינה מה כ''כ לא בסדר...

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    יורים ובוכים (ל''ת)

    איציק, 01/03/07 12:49

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    נטפלים אליה כי היא מרוקאית ! (ל''ת)

    אריה שואג, 01/03/07 12:45

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אוניברסיטה פתוחה

    dudu, 01/03/07 12:44

    מה רצית להגיד בדיוק?
    האוניברסיטה הפתוחה? שתי עבודות סמינריוניות? האם ידעת שלפי סקר מחקרי שפורסם לאחרונה 80% מאלו שהתחילו ללמוד במוסד זה לא מסיימים אותו? מעניין למה?
    כמובן שלא צריך כלום בשביל ללמוד בפתוחה...
    תתחילו להתייחס ברצינות למוסדות האקדמיים בארץ - שם יש דרישות סף. תראו מה הם הדרישות בת''א, ירושלים, חיפה, באר שבע לעומת המכללות וקולג'ים למיניהם ואז תבינו את ההבדל בין השכלה גבוהה לבין השכלה שנקנית בכסף...

    הגב לתגובה זו

    • תשובה ל-35

      חוני, 01/03/07 14:28

      הנסיון של מי שלמד או סיים את האוניברסיטה הפתוחה מראה שהאחוז הנמוך של המסיימים נובע משילוב של שני גורמים : פתיחות-כלומר כל אחד יכול להתקבל- יחד עם רמה גבוהה מאד ,

      לאוניברסיטה הפתוחה יש תפקיד חשוב במתן אפשרות ללמוד גם למי שלא יכול או לא רוצה ללמוד באוניברסיטה רגילה. וזה לא הוגן להציג את היתרונות כחסרונות..

      הגב לתגובה זו

    • סטודנטים עם יכולת הגיונית כשלך עפים מהאונ' הפתוחה

      סטודנט אונ' ת''א, 01/03/07 14:46

      המדיניות הפתוחה של האוניברסיטה הפתוחה מאפשרת לכל אחד להתקבל. אבל הרמה הגבוהה לא מאפשרת לכל אחד לסיים.
      מציע לך לנסות את מזלך בטורו קולג' שם תשיג את התואר המתאים לרמת החשיבה שלך.
      בגלל שיש לאוניברסיטה הפתוחה הסכמים עם כל האוניברסיטאות בארץ כולל הטכניון, אחרי שסיימתי שנה א' בפתוחה עם ממוצע של 85, התקבלתי בצ'יק למחלקה יוקרתית באוניברסיטת ת''א.
      האוניברסיטאות יודעות מה שווים הציונים והתארים באוניברסיטה הפתוחה. לעומת זאת, אתה היית ונשארת טיפש ולא משנה איפה אתה לומד (כנראה באיזה מכללה נידחת).

      הגב לתגובה זו

    • תנאי הקבלה הם לא המטרה

      סטודנט עני, 01/03/07 14:53

      יש סיבה למה אחוז המסיימים נמוך.
      המון מתקבלים , ורק החכמים מצליחים לעמוד בדרישות הגבוהות ולסיים.

      לכן מי שמסיים את הפתוחה איכותי כמו בוגר אוניברסיטה אחרת אם לא יותר.

      הגב לתגובה זו

    • היא הנותנת, 80% לא מסיימים? א. כי מלכתחילה אין להם הרבה זמן ורצון

      לא למדתי, 01/03/07 15:42

      (אלו גם לא היו גומרים שום אונברסיטה) ב. סימן מובהק שהאוניברסיטה הפתוחה לא עושה הנחות, וימצאו בה תועלת רק אלו שהיו מצליחים גם באוניברסיטאות אחרות אך שיטת ה''פתחה מתאימה או נוחה להם יותר.מה רע?

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    אני לא מגזים אף פעם. (ל''ת)

    אמנון אתרוגוביץ, 01/03/07 12:44

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    לא יעזור לשמאלנים המתהלמים - אתם בלחץ ובצדק! (ל''ת)

    ג, 01/03/07 12:44

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    במשרד החוץ ממנים סמנכלים ללא תעודת בגרות אפילו אז מה אתם רוצים מאסט (ל''ת)

    דרור, 01/03/07 12:43

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מרשימת הצדיקים נעדרו הנשיא ורוה''מ

    תמימי, 01/03/07 12:34

    וליד רשימת החטאים. הייתי בוחר בטרטרינה כשופט מין הציבור בבית המשפט העליון...

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    טרטמן מושחתת!!!!! (ל''ת)

    ח''כ עלק!!, 01/03/07 12:28

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    להלפגוט יש הבלחות חתרניות

    חיים, 01/03/07 12:20

    נגד התשקורת השמאלנית מדי פעם. הוא זכור לטובה גם מהראיון עם לריסה טרימבובלר, להביל מהמראיין השני, שבינתיים פוטר/התפטר.

    הגב לתגובה זו

    • הוא צעיר ואמיץ, בניגוד לזקנים שלא מסוגלים להתבונן בראי (ל''ת)

      יישר כח יניב!, 01/03/07 15:06

      הגב לתגובה זו

      • ותזכרו את השם יניב הלפגוט עיתואי אמיץ ומפוקח

        כל הכבוד, 01/03/07 15:46

        נקוה שימשיך ולא ישתפן בדרך.

        הגב לתגובה זו

      • נכון מאד. גם אני למדתי פעם בכותרת

        הדס, 01/03/07 21:04

        באחד המחזורים הראשונים, לפני כמה שנים טובות. לפני הסכם אוסלו...
        ואז הגיע הסכם אוסלו, והאורגיה העיתונאית שהיתה אז סביבו, ''מזרח תיכון חדש'' זעקו הכותרות, וכל מי שניסה להביע עמדה אחרת תואר כ''אוייב השלום''.
        זה היה נורא. שלוש שנים למדתי על תפקידה של העתונות ככלב השמירה של הדמוקרטיה, והנה פתאום סתימת פיות בולשוויקית כזו...
        אני לא יכולה לתאר כמה כעסתי אז. התחשק לי להגיע לכותרת ולשרוף את בית הספר... זה אולי נשמע לכם קיצוני, אבל אני הייתי תלמידה נאיבית, שהאמינה למורים שלה והתייחסה ברצינות למאמרים שקראה...

        ופתאום, הדה לגיטימציה הנוראה שעשו לכל מי שחשב שהסכם אוסלו הוא פשוט הסכם רע. לא היתה אופציה להתנגד ולהביע עמדה או ביקורת בצורה מכובדת ו/או לגיטימית. והעיתונים הגדולים הציגו מיצג שווא כאילו יש קונצנזוס בעם על ההסכם הזה...(שאח''כ עבר בהצבעה של ח''כ אחד בלבד מאשקלון שנקנה בשוחד כבד), כאילו חוץ מכמה ימנים קיצוניים סהרוריים, כל העם באמת חוגג...
        לא משנה, עברו הרבה שנים ומאז קרו דברים יותר גרועים. המדינה הולכת ונעשית בולשוויקית וחוסר הבושה הולך וגדל. אני ממילא פניתי לעסוק
        בתחומים אחרים.

        אבל שנים אחר כך כבר לא השתתפתי באף הפגנה. ידעתי שאין טעם, כי הסיקור של ההפגנות נמצא בידיים של צד אחד. ולא משנה מה יקרה בשטח, הוא כבר ירקח מזה תבשיל שישרת אותו.

        ועם ישראל קונה את הבלופים כי אין לו דרך לסנן או לבקר את מה שמוכרים לו. חוזר עייף מהעבודה, מדליק טלויזיה, ובולע מה שמאכילים אותו. הרבה אנשים טובים ומוצלחים, לא יודעים בעצמם כמה הם תמימים.

        הגב לתגובה זו

  • 29.

    מי שלא מתישר עם התקשורת השמאלנית - תקטע ידו! (ל''ת)

    יאיר, 01/03/07 12:15

    הגב לתגובה זו

    • ממש כך. זה ''ביתם'', ורק שלהם.אחוזה פרטית.

      דוד, 01/03/07 15:29

      שמת לב שאין אף עיתונאי שאינו בשמאל ברשות השידור או גל''צ? וזה ממומן מכספי המיסים של כולם.
      העיקר שהם זועקים ודורשים שוויון.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    יניב לא הבנתי מה רצית להגיד, כנראה

    גילי, 01/03/07 12:12

    שגם אתה לא מבין מה רצית להגיד, לנו נמאס כבר מהשקרים של הפוליטיקאים ומהשחיתויות, ואם התפרקנו והשתוללנו לא קרה כלום כי התוצאה הסופית היא ש''טרנטלה'' פשוט שקרה ובגדול! ואתמול להציג לוגו של בר-אילן, כאילו יש בסוס לטענה שנאמרה בראיון טלביזיוני שיש לה תואר ראשון מבר אילן ולבסוף מתברר שהיא סתם למדה שם, אז דע לך כתב נכבד שאותי, אשה חסרת השכלה בורה ועם הארץ, ''טרנטלה'' לא שכנעה, אלא רק העמיקה את שגיאותיה, וכן אני שמחה לאיד!!!

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    press is the watchdog of democracy

    רועי, 01/03/07 12:11

    בכדי שרק נקיי כפיים יכנסו לפוליטיקה. גאה בתקשורת

    הגב לתגובה זו

    • אהה הבנתי

      אביחי, 01/03/07 16:17

      אז למה שתקו בתקופת ההתנתקות
      הרי שחיתות החווה הייתה ידועה כבר אז?
      ממש כלב שמירה . . .

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    גם לשקר דרושה רמת סף

    לילי, 01/03/07 12:11

    אתה טועה כי הזובור אינו רק בגודל השקר אלא בטימטומו ובתחושה של מה שהיא חושבת עלינו. הרי רק טיפשה, מהמרת כפייתית או שחושבת שאנחנו המטומטמים היתה יכולה לשקר בשקר כה כל להפרחה. ועל הטיפשות שלה - או לחילופין מה שהיא חושבת עלינו- היא זכתה במינימום המתחייב.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    שמאלנים, תנגבו, נשארו לכם שאריות של דם בזוויות הפה... (ל''ת)

    סקופידון, 01/03/07 12:10

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אני חושב שכל ''ההילולה'' קרתה רק בגלל

    פרופ' לעינייני, 01/03/07 12:10

    שהפעם כבר הרגשנו מושפלים ברמה הכי בסיסית שיש.
    רובו המוחלט של העם עובד קשה מאוד עבור הישגיו האקדמיים, ובמקרה הנ''ל מגיעה מישהי עם אגו ויהירות מפה ועד הירח ומסתבר שהכל דיבורים והנה היא בדרך הישראלית (קומבינות ושקרים) עומדת להתמנות לשרה.
    רובנו לא חושבים לאנוס כמו החשדות כנגד קצב, או לנשק בכוח חיילות, אבל כולנו כתבנו קורות חיים ובניגוד לאסתרינה לא שיקרנו בצורה בוטה כל כך.
    מילה אחרונה לגברת טרטמן, במקרה שלך הפתגם ''תפסת מרובה לא תפסת'' קולע בול, מישהו אח רעם יושרה אמיתית היה הולך הביתה בבושת פנים אחרי שתופסים אותו משקר על חם, רק פה את עוד מעיזה לתקוף את כולם. ופתגם אחרון ''מודה ועוזב ירוחם''

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    היא דוקא התאימה לממשלת הבננות שלנו (ל''ת)

    המבואס, 01/03/07 12:10

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    עובדי משרה של טרטמן תפסיקו להגיב

    אורי, 01/03/07 12:09

    הרי ברור שאתם כותבים מתוך המשרד שלה

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    טרטמן- מראה לתקשורת

    רועי, 01/03/07 12:07

    אותה עליבות, אותה אי אמירת אמת מלאה, אותה התלהמות ואותה התהדרות שאין מאחוריה דבר.
    אולי זה מה שעיצבן כל כך את העיתונאים (וזה שהיא ימנית, כמובן)

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    חארטא של כתבה...

    שרית, 01/03/07 12:06

    מכאן עד עיתונות הדרך עוד ארוכה...

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    חרטטינה חרטטמן (ל''ת)

    ון-אמדן, 01/03/07 12:04

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    הכל מותר

    חזקי, 01/03/07 12:04

    למה אתה מתפלא? ברגע שהיא ימנית כל הדרכים כשרות להתעלל בה.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מי אתה חושב שאתה שאתה מדבר ברבים-?????

    עע, 01/03/07 11:58

    דבר בשם עצמך או תביע את דעתך, אבל הגזמנו?

    כאילו אתה שם את עצמך כדובר לאנשים כמו איילה חסון, גבי גזית, רזי ברקאי,בן כספית וכו וכו וכו?

    כאילו מה?

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    לתומי חשבתי שיותר גרוע מלימור לבנת אין... (ל''ת)

    מלכת סאדו, 01/03/07 11:58

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    צודק... אבל מי שמפחד לדוג כרישים דג דגי רקק

    ישראלית, 01/03/07 11:58

    מה קל יותר לעיתונאים, פוליטיקאים ושאר מתחסדים מלהטפל לאשה לא מסוכנת כטרטמן, ולעזוב את הפושעים האמיתיים, שאיש אינו יודע מתי ינקמו בך?

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ''כן אדוני השופט'' או, סליחה -''הטלייו''

    YZ, 01/03/07 11:56

    היתי מצפה מאדם בעל ''יכולת אקדמית'' לעשות הבחנה בין חשדות, חקירות, חוסר יושר (של אדם או של התקשורת), חוסר יושרה והרשאות. אצלך, הכל סלט אחד (האונ' הפתוחה נותנת תואר ראשון ב-''בלגניזם''?).

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    פיספסת לגמרי את הפואנטה

    גדי, 01/03/07 11:55

    לא מגיע לעם הזה עוד ח''כ מושחת. כמה כבר אפשר לספוג?
    לא מגיע לה שום הנחות ושום סלחנות.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    שקרנים-מקומם לא בעבודה ציבורית נקודה (ל''ת)

    שיר, 01/03/07 11:42

    הגב לתגובה זו

    • מה את אומרת שיר. אבל אנסים זה בסדר נכון?

      ע., 01/03/07 12:26

      ואם שקרנים לא מקומם בעבודה ציבורית למה כל שאר השקרנים, ויש המונים כאלה שמחממים כסאות בכנסת ובממשלה לא זוכים לאותו עליהום תקשורתי שכמותו לא נראה עדיין?

      הגב לתגובה זו

      • האנסים ישבו בכלא- וימים יגידו.אף אחד לא יברח מעונש !!! (ל''ת)

        א., 01/03/07 12:59

        הגב לתגובה זו

    • שקרנים מקומם לא בעבודה ציבורית......

      כב. השופט, 01/03/07 18:39

      הבעיה לא בעיקרון אלא בישום הסלקטיבי. 2שופטים בכירים הנגועים בהטעיות דומות אמורים להיות בראש סדר העדיפויות

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    כתבה יפה, ועכשיו נחזור לעובדות

    ארול, 01/03/07 11:41

    המתקפה על טרטמן נמשכה עד לרגע בו היא התקפלה, והסירה את מועמדותה לתפקיד שרה. ולאחר מכן פסקה.

    טוב הייתה עושה, אם היתה מביעה חרטה שלמה, ללא התחמקויות, התקפות על התקשורת וכ''ו. (שנזכיר שוב את יצחק רבין וחשבון בדולרים? )
    אם הייתה עושה כך, לא היינו עוסקים גם בטיב התארים שאולי כן יש לה.

    עם ישראל לא רוצה שרה שקרנית, ואנחנו והתקשורת לא בסדר?

    חוץ מזה, זה רק קצה הקרחון, יתכן והפרשיה תתגלל ותגיע לפלילים (הונאת ביטוח).

    הגב לתגובה זו

    • המטרה היתה למנוע ממנה...

      ארז, 01/03/07 11:55

      את תפקיד השרה, וכל האמצעים כשרים.
      היא סומנה ע''י התקשורת אז, כשאמרה את מה שאמרה על ראלב מג'אדלה, ועכשיו הם באו איתה חשבון.
      מספיק תחקיר שקרי אחד וכותרת בעיתון, והנזק נעשה.

      הגב לתגובה זו

      • אם התחקיר היה שקרי - היא היום הייתה שרה (ל''ת)

        סמי, 01/03/07 12:08

        הגב לתגובה זו

      • לא נמאס לכם מפרשנות פרנואידית

        לכל מה שזז?, 01/03/07 12:53

        פה ושם לכו על עובדות פשוטות

        הגב לתגובה זו

        • אולמרט עדיין מכהן. תסבירי לי איך זה?

          גל, 01/03/07 15:31

          או שגם זו הזיה ימנית?
          אם מחנה השלום שלי כל כך צודק, למה אנחנו כל כך סותמים פיות של מי שלא מסכים איתנו? דוקא בתור אנשי שמאל אנו חייבים לדרוש פתחון פה מלא ושוויוני למתנגדים. או שהמנהיגים שלנו ציניים ולא באמת מאמינים בדרך?

          הגב לתגובה זו

    • אין סיכוי שיתגלגל לפלילים בפרשת הבטוח

      ברוריה מהקריות, 01/03/07 16:13

      אני מציעה שתכנס לאתר בתי המשפט ותחפש את החלטת השופט. ואם אתה מתעצל כנס לאתר NFC וקרא את מאמרו של עוד משה גולדבלט (תחפש מצד ימין של המסך). כלומר אם NRG יפרסם זאת כי הם שונאים את NFC בערך כמו שאסתרינה שונאת את התקשורת. כאמור אין סיכוי שיתגלגל לפלילים, כי מה שאברמוביץ והתקשורת פרסמו בנושא התאונה, הכספים שכביכול קיבלה והמשפט - הם פשוט אורבא פרח. למרבית הצער כפי שהיא כתבה בעצמה אם הייתה כותבת באתר הכנסת ש''לומדת לתאר שני'' כלום לא היה קורה. אגב סיירו נא באתר הכנסת בקישורית חברי כנסת וחפשו את השכלתם. תקבלו את שוק חייכם לכל הפחות

      הגב לתגובה זו

    • נמאס שמזכירים את רבין כדוגמא טובה

      אביחי, 01/03/07 16:22

      חשבון הדולרים של רבין הוא הספין הגדול והמוצלח ביותר בתולדות המדינה.
      ספין שהפך אדם מושחת לסמל ניקיון הכפיים.
      פשוט מגוחך
      רבין התפטר בגלל שאהרון ברק היה אמיץ וישר מספיק ללכת איתו עד הסוף.
      אם הייתם יודעים איזה לחצים הופעלו מאחורי הקלעים כדי שלא יוגש כתב אישום ורבין ישלם קנס בלבד הייתם מחווירים.
      אבל כמובן שאתם לא יודעים.
      התקשורת המעולה שלנו דאגה להסתיר את העובדות ולמכור לנו סיפור אחר לגמרי.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    כמה חיכיתי לקול שפוי -תודה לך (ל''ת)

    יוסי, 01/03/07 11:33

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    צודק במאה אחוז!! וחבל שהוא היחיד שמודה באמת. (ל''ת)

    ע., 01/03/07 11:30

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    התגעגעתי לנקודת המבט של הלפגוט

    הציוני האחרון, 01/03/07 11:26

    איפה נעלמת.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    הבעייה התחילה מהונאת הביטוח

    תומר, 01/03/07 11:25

    שלה. השקר על שני התארים החריף את המצב. הסיפור על התאונה (השקר והניסיון לפגע וברח) רק היה המסמר האחרון. היא וליברמן הגזימו חבוב. עשו מכולנו צחוק שלא נכעס?

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ככה צריכה להראות דמוקרטיה אמיתית אדוני .

    איש, 01/03/07 11:23

    שאנשי ציבור לא יחשבו שאין מי שיגן עליהם , והתקשורת כפי שאני רואה אותה , מגינה על האזרח על ידי חשיפה והעלאת סוגיות לדיון ציבורי גם אם הם נראות מוזרות כמו שקרים על תארים.
    התקשורת אולי עויינת את הכנסת , את הכוח הרב שיש לכנסת למרמר את החיים לאזרח. אבל היא בשום אופן לא עויינת אותנו כאזרחים .
    הציבור צריך להפנים שהתקשורת היא לצדו ולא לנסות להגן על חכים ושרים.

    הגב לתגובה זו

    • דמוקרטיה אמיתית?

      ארז, 01/03/07 11:57

      מדינה שבה אנשי ציבור מצד אחד של המפה הפוליטית זוכים לחסינות על עבירות חמורות, בעוד אנשי ציבור מהצד השני נרדפים על כל שטות, אינה מדינה דמוקרטית.

      הגב לתגובה זו

      • חיים רמון קיבל הנחות על הנשיקה? (ל''ת)

        סמי בן טובים, 01/03/07 12:06

        הגב לתגובה זו

        • חיים רמון לא שם לב שהוא פועל נגד השמאל

          גל, 01/03/07 15:33

          או שהוא חשב שמאחר והוא בשמאל, הוא חסין.
          אין נאמנות. what have you done for me lately?
          אם אתה, רמון, בא לפגוע במעוז שלנו, אתה תודח. ''נגדע את ידו'' וכו'.

          הגב לתגובה זו

      • זה הכל בגלל שהיא התנגדה להתנתקות (ל''ת)

        אצבע אלוהים, 01/03/07 12:55

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    סוף סוף מישהו אומר אמת

    יפתח, 01/03/07 11:21

    התקשורת הישראלית יצאה מכל פרופורציה. הפכנו להיות חברה שממהרת לשפוך דם. לדעתי טרטמן היא יותר מראויה לכהן כשרת תיירות.

    הגב לתגובה זו

    • נמאס מהטוקבקיסטים של ישראל ביתנו

      מאיר, 01/03/07 11:31

      ראוייה להיות שרת תיירות !?!
      לפי מה אתה קובע את זה. מה ברקורד המקצועי שלה מרמז שהיא תהיה מקצועית.

      אתה באמת חושב שאדם ששיקר והמציא תארים יש לו את היושרה לנהל מדינה ?

      הגב לתגובה זו

      • אם כך...

        ארז, 01/03/07 11:57

        פרץ לא ראוי לכהן כשר בטחון, והוא לא לבד שם, בחבורת הלא ראויים.

        הגב לתגובה זו

        • איפה הוא שיקר? (ל''ת)

          אורן, 01/03/07 19:12

          הגב לתגובה זו

  • 4.

    כל הכבוד

    זאב, 01/03/07 11:20

    יניב שלום
    אני לא מכיר אותך ולא את מאמריך והשקפותיך
    אבל אם כתבה זו לא נכתבה בציניות אזי אני מאוד מסכים איתך .
    הגזמתם !!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    על מה אתה מדבר?

    על מה אתה מדבר?, 01/03/07 11:03

    מטרידה אותך הביקורת המוגזמת על נוכלת שאמורה לייצג את המדינה שלך?
    אך אחד לא הגזים חוץ ממנה
    ונמאס כבר מכל הנוכלים שמנהלים, או לפחות חושבים שהם יכולים, את ה''מדינה'' העלובה הזאת.

    הגב לתגובה זו

    • היא ''זכתה'' בכבוד המפוקפק הזה ביושר

      יובל, 01/03/07 11:39

      אתה יכול לספר לנו שיש עוד עבריינים מסוגה בכנסת, וזה עדיין לא גורע כהוא זה מהצידוק שבתרעומת הציבורית נגדה. כל עבירה של חבר כנסת חייבת לעורר גלים, עד כדי סילוקו מהכנסת. כל הטוקבקיסטים לא התעללו בה; היא שהתעללה בציבור. לך תפעיל את חמלתך במקומות הראויים.

      הגב לתגובה זו

      • זאת הבעיה?

        ארז, 01/03/07 11:58

        אל מול פרשיות אולמרט, התארים של ח''כ טרטמן מלבינים כשלג...

        הגב לתגובה זו

        • אתה ממשיך בלי להודיע...

          מר חסון, 01/03/07 19:11

          טיפש

          הגב לתגובה זו

  • 2.

    טיפש חסר בינה

    אלמונית, 01/03/07 11:00

    אוי, כמה שאתה טיפש. לא רק שאתה כותב גרוע וארכאי, אתה גם לא מבין בדיוק מהו תפקידה של העיתונות שאתה, לכאורה, אחד מבניה (מזלנו שלא מהבכירים). ואם לא הבנת למה הכוונה, צלצל לאמנון אברמוביץ', או לפחות ליואב יצחק. בושה

    הגב לתגובה זו

    • לצלצל לאמנון אברומוביץ'???

      עצבני, 01/03/07 11:52

      האיש שהצהיר שהוא ישמור על שרון כמו על אתרוג!
      ממנו ללמוד על עיתונאות ראויה? אתית? הגונה?

      האם מישהו היה חושב לעשות משהו דומה לחיים רמון שהורשע במעשה מגונה?! מעשה מגונה שאולי יסתיים בטראומה של אישה לכל חייה. לא איזה זיוף וטענות סוג ג' ששירתו בעיקר את האגו של טרטמן.

      אבל טרטמן היא לא המאמי של התקשורת. היא לא נראית כמו רמון. היא לא בצד הנכון של המפה הפוליטית ואולי היא גם לא בדיוק שיא השנינות, אבל מכאן ועד מה שעשו לה...

      צודק הכותב. התקשורת פשוט ''כיסחה'' את הגברת טרטמן ביחס לרמת החשדות והשלומיאליות שבה הוצגו.

      הגב לתגובה זו

      • אתם מסרבים להודות שהיא יצאה מגוחכת (ל''ת)

        לתפקד כשרה, 01/03/07 13:06

        הגב לתגובה זו

    • תגובתך האלימה, הדורסנית והמרושעת מוכיחה את דבריו (ל''ת)

      מבקר, 01/03/07 12:06

      הגב לתגובה זו

    • אמנון אברמוביץ' ?!?!?!?!??!?!?!

      בוב הבנאי, 01/03/07 13:43

      אם זו הדוגמה שלך לעיתונות ראויה אז את לא מבינה כלום!

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    ליניב החומל על טרטמנזינה אל תטרח לרחם עליה היא עוד תגייס אותך

    לרשימת הקרדיטים, 01/03/07 10:59

    העליהום עליה מוצדק מכל בחינה רק בגלל הפה הגדול שלה. כגודל הפה כך גודל התגובה. החיים והמוות ביד הלשון, כמו שכל נוכל יודע זאת....

    הגב לתגובה זו

    • קלעת בול

      ארז, 01/03/07 12:00

      העליהום התחיל רק בגלל ה''פה הגדול'' ובגלל דיעותיה של ח''כ טרטמן.

      עובדה - התקשורת לא רדפה אחרי עדנה ארבל, השופט סטיב אדלר ואריק כרמון מהמכון הישראלי לדמוקרטיה.
      מעניין מדוע...

      הגב לתגובה זו

      • בדיוק כך אתה צודק 110% (ל''ת)

        ברוריה, 01/03/07 17:06

        הגב לתגובה זו