• 183.

    השקרנים בענייני תואר-באים מהימין-אסתרינה\זאב בוים\שרוני מהגמלאים-ימ (ל''ת)

    סולי, 03/03/07 10:02

    • השונאים , העוכרים והאויבים משמאל. (ל''ת)

      חושחש, 08/03/07 01:06

  • 182.

    הציגה שוב למודיה כתואר 1-והיה כתוב השתלמויות בבראילן

    יוני, 03/03/07 09:59

    היא שוב שיקרה.
    הציגה את ציוניה בהשלמות בנושא חשבונאו ופיננסים -
    ואמרה שזה התואר הראששון שקיבלה.
    העתונאי\ת ביקשו פעמיים,אבל תראי את התואר הראשון שלך,
    והיא ענתה: ''בר אילן , זה בר אילן.
    אסתרינה, בבר אילן לומדים גם לימודי חוץ וקורסים,
    ואי אפשר לשקר כל הזמן.

    המכללה שלמדה אח''כ: טורו קולג'- לא מוכרת בארץ להענקת תארים בכלל. ואם לטענתה היה לה תואר ראשון מבר אילן,
    למה המשיכה לטורו קולג' ללמוד אותו דבר לתואר ראשון??
    מסתבכת בשקרים של עצמה, כי חושבת שההגנה הכי טובה היא ההתקפה,
    גם אם היא שקרית.

  • 181.

    אסתרינה טרטמן

    חגי, 02/03/07 15:33

    אסתרינה צןדקת. העיתונות והT.V
    הפכו זה מכבר לרודפי שערוריות. והם גם יוצרים אותם. לא ישנים טוב בלילה
    בלי איזה שערוריה

  • 180.

    שקרנית,נוכלת

    אלכס, 02/03/07 12:42

    אסתרינקה את שקרנית ונוכלת, תיתפטרי

  • 179.

    השאלה היחידה שלא נשאלה

    וכמה מילות תודה, 01/03/07 12:38

    מה רע באיניברסיטאות והמכללות שלנו, שהיא הלכה לעשות תואר ראשון במכללה שכוחת אל?

    או יותר נכון - במכללת שקר כלשהו..

    סתם סתם זה היה בצחוק. אבל המרצים של בר אילן מאד נעלבו שלא זכו ללמד אישה כמוה

    איכס

    תודה לתקשורת שהעפתם אותה מחיינו.

  • 178.

    נזק עצום לליברמן, כנסו

    ביבי, 01/03/07 11:01

    במסיבת עיתונאים אחת הוא חזר להיות שומר סף ולא מנהיג לאומי.
    טעויות של מתחיל.
    הוא היה צריך להופיע ולשלוח את אסתרינה לעזאזל, הוא היה מקבל ישר עוד 5 מנדטים.

    • לביבי

      חיים, 01/03/07 13:23

      אותך הוא היה משכנע להצביע עבורו ?
      אתה מתחזה לטיפש ? ,או שאתה באמת טיפש ?.
      אתה בולשיטר. על מי אתה בא לעבוד ?.

  • 177.

    esterina i'm with you (ל''ת)

    yonit, 01/03/07 10:53

  • 176.

    למה אצל עדנה ארבל טענת התואר השני עברה חלק ?

    אחד ששואל למה, 01/03/07 10:38

    ולמה לא נמצא פרקליט שיעז לחבר כתב אישום נגד יחזקאל בייניש הבעל של...?? ולמה מזוז לא פועל נגד שנדר שיצא מאוד גרוע בועדת זיילר ???

    • המרצים בטורו בירושלים הם מהאוניברסיטה העברית בירושלים (ל''ת)

      דליה, 01/03/07 12:30

  • 175.

    איפה זה לעזאזל מכללת טורו?

    אור יהודאי, 01/03/07 10:38

    אף אני עברתי השתלמות בבר אילן ויש לי תעודה אני יכול לקבל /להציג/לפרסם/בכל אתר ואתר תואר שני?זה מאוד חשוב בימינו.
    נ.ב. אין לי אפשרות כלכלית לנסוע לרוסיה לקנות שם,אהא עזרו לי.

    • מכללת טורו מוכרת בארה''ב ויש לה שלוחה בירושלים

      ירון, 01/03/07 12:29

      במכללה זו מגמות ניהול ועוד מסלולים אחדים.

  • 174.

    לאסתרינה טרטמן. תכנסי....

    אזרח, 01/03/07 10:35

    אם היית מקפידה לכתוב ולספר את האמת היית היום שרת התיירות.

    זה הכל, זה ממש פשוט (אפילו רק עם תעודת קורס השתלמות ודרגת רב''ט).

  • 173.

    תארו לכם שלא היו תופסים אותה....

    ורן, 01/03/07 10:34

    היא הייתה מפרסמת בעולם שישראל היא מדינה ענקית שנבחריה אנשים נעימים. שאין כאן שחיתות ושכדאי לבא כי כולם משכילים בעלי תארים מכובדים וחוץ מזה השאנטי כאן מטורף, אף אחד לא עובד יותר מ-4 שעות. אתם קולטים איזו שרה הפסדנו, אתם מבינים כמה תיירים היו כאן ?

    סתם הרסתם עם הקטנוניות שלכם, סתם..

    • את זה עשו כבר שרי התיירות הקודמים (ל''ת)

      דון קורטיזון, 01/03/07 11:34

  • 172.

    הפסדנו שרת תיירות מעולה וקיבלנו במקומה עילג אפרורי. חבל. (ל''ת)

    השורה התחתונה, 01/03/07 10:21

  • 171.

    להגיד שאנחנו לא נהנים...נו באמת..אתם רוצים שגם אנחנו נשקר...? (ל''ת)

    הנרי ה-8, 01/03/07 09:28

  • 170.

    כל זבל נכנס לכנסת והופה הוא שר !!!? (ל''ת)

    עוזי כהן, 01/03/07 09:13

  • 169.

    חבל שהיא הורסת לישראל ביתנו (ל''ת)

    ענת, 01/03/07 08:58

  • 168.

    טרטמן נוכלת ,רמאית ושקרנית-להעיף אותה (ל''ת)

    בוריס, 01/03/07 08:57

  • 167.

    זאת אומרת שהכל בלוף

    דליה, 01/03/07 08:43

    כמו התואר שני והתואר ראשון גם דרגת הרב סרן מצהל וסמנכל בבנק יהב הכל בלוף אני מקוה שהשער שלה אמיתי לפחות זה כי אפילו החיוך בלוף גדול

  • 166.

    התקשורת בונה התקשורת הורסת,נקודה. (ל''ת)

    אמיר ברד, 01/03/07 08:39

  • 165.

    על היועץ המשפטי להורות למשטרה לחקור ההיבט הפלילי בפרשיית טרטמן

    מיקי, 01/03/07 08:38

    איני מאמין לה יש לי תחושה קשה שהגברת השקרנית והנוכלת הזו הישתמשה בכזבים ומסמכים מזויפים לקבל דבר במרמה בבנק יהב וביתר המקומות שעבדה בן באם קבלה לעבודה או תוספת שכר אן קידום בדרכי כזב?? כן יש לחקור את ההיבטים הפלילים בנושא קבלת דמי הביטוח . במקביל ועדת האתיקה בכנסת חייבת לטפל בהיבט האתי של טרטמן אשר פגעה קשה בתדמית הכנסת .

    • וכן לחקור את שנדר ע''ס הנאמר בדו''ח זיילר. (ל''ת)

      למיקי 165, 01/03/07 10:41

  • 164.

    מה קרה?נגמרו לאברמוביץ ארבעת המינים אז הוא נטפל לאסתרינה?! (ל''ת)

    נילי, 01/03/07 08:37

    • נראה אותו עכשיו נטפל לרה''מ עם הפרסום

      ה, 01/03/07 09:29

      שהיה בטלוויזיה, או שזה מאנשי שלומו ולכן יניח לו!

  • 163.

    תקשורת מסריחה !טפלו במושחתים האמיתיים במקום לשמור עליהם כמו אתרוג (ל''ת)

    ניר, 01/03/07 08:34

    • ניר!טרטמן מושחתת אמיתית גם מתחזה לנכה וגם מתהדרת בתואר שאין לה אז (ל''ת)

      שלא יעבדו עליך, 01/03/07 09:06

  • 162.

    ליברמן כמו עמיר פרץ האחד לא רואה במשקפת והשני לא רואה רבב בטרטמן חח (ל''ת)

    ולדימיר, 01/03/07 08:30

  • 161.

    ממש ''מגילת אסתרינה''! למרות שהיא מזכירה יותר את ושתי... (ל''ת)

    אריק דורון, 01/03/07 08:30

  • 160.

    התקשורת צמאת דם מחפשת כותרות על הגב של ישראל ביתינו (ל''ת)

    מיכל, 01/03/07 08:29

  • 159.

    ממש ''מגילת אסתרינה'' לכבוד פורים. (ל''ת)

    אריק, 01/03/07 08:28

  • 158.

    טרטמן לנוכח עברייני קדימה כאין וכאפס (ל''ת)

    רועי, 01/03/07 08:25

  • 157.

    ליברמן כמו עמיר פרץ האחד לא רואה במשקפת והשני לא רואה רבב בטרטמן חח (ל''ת)

    מיקי מאוס, 01/03/07 08:17

  • 156.

    לא עשו לך שום רצח אופי

    פקק תנועה, 01/03/07 08:14

    הרי אמרת את מה שעמרת בטלויזיה וכולם שמעו זאת הנקודה הגרועה ביותר זה האישור .למתן רשות לעבוד 4 שעות ביום ליפני יותר מעשר שנים .ברוך השם את ניראת ונישמעת מצוין ולא עובדת עבודה פיזית .את יושבת בתפקיד ציבור.י ומקבלת כ40 000שקל בחודש.מה שקרה עים האישור של 4שעותביום.זה לתת לגיטימציה לפרזיטולוגיה בחברה הישראלית ולמנהלים המצויים בחברה הישראלית שלא מסוגלים להיתמודד עים הפרזיט המצוי.בחברה הישראלית. האים את או מישהוא אחר מבין את הנקודה הזו ?

  • 155.

    יש לי תואר שני בפקולטה למדעי ה''מגיע לי''. (ל''ת)

    אסתרינה טרטמן, 01/03/07 08:13

  • 154.

    לא עשו לך שום רצח אופי

    פקק תנועה, 01/03/07 07:56

    לא כולם חרשים בעם ישראל .להפך הם פשוט שמעו את דברייך. ולזה אי אפשר להיתכחש.דבריך לגבי עצמך יצאו מהקשרם. מה שעשית זה היה מיסוד הפרזיטולוגיה בחברה הישראלית. ומתן בסתר אישור לפרזיטולוגים ומנהלים להמשיך ליפרוח ולהיתקדם בחברה הישראלית .על גבם וחשבונם של אלו שהם לא פרזיטולוגים .האים הבנת את הנקודה הזו .?מה הקטע הזה של מתן אישור לעבודה בסך 4 שעות ביום .מליפני 10 שנים ?ברוך השם את ניראת טוב חזקה ובריאה.אים את לא. יכולה לעבוד לכי הביתה .גם לעבוד 4שעות ולהרויח כ40.000 שקל בחודש .זה כבר יותר מידי לחברה הישראלית המושחתת .

  • 153.

    התקש' בידי מיעוט השמאל השולי/זניח, מתלהמת (ל''ת)

    רן, 01/03/07 07:50

  • 152.

    תודה לתקשורת

    ורן, 01/03/07 07:49

    בואו נעשה סדר:
    (1)אין לה תאר ראשון מבר-אילן (2) אין לה תאר שני בכלל (3) היא יכולה בהחלט לעבוד יותר מ-4 שעות (אפילו שאת מיליוני השקלים כפיצוי היא כבר ספרה), אבל התקשורת אשמה- אתם מבינים - התקשורת שחשפה את כל זה היא בעצם האשמה האמיתית.

    תמיד אמרתי שמה שיפה בימין הקיצוני, זה שלא משנה כמה יבזו וידרכו על תומכיו הם ימשיכו להצביע. הם ימשיכו לשנא את השמאל ולתת אמון במנהיגיהם. בגלל זה מצביעי הימין ישארו לנצח נכשלים.

    • מילים כדורבנות

      יוד, 01/03/07 08:50

      אבל אין בימין מי שיקשיב...

    • אמן !

      אורנה, 01/03/07 10:29

      כל מילה זהב

    • זה בכלל לא קשור לימין או לשמאל

      ימנית שמאלנית, 01/03/07 12:34

      אין קשר לשמאל ולימין

      היא אדם שפל, ונתנה את נאום הגסיסה שלה אתמול. (חלילה, הכוונה רק לגסיסה פוליטית כן?)
      גם בשמאל יש חארות שלא ראויים. וגם בימין.

      מה שלא ברור לי למה ליברמן התנהג כמו פודל לידה?
      ואיך קרה שאני משלמת לאדם כזה משכורת? הא?

      המדינה מתפוררת לנו מול העיניים

  • 151.

    ליברמן, אתה לא מנהיג!!!

    YZ, 01/03/07 07:25

    אנני מתומכי ישראל ביתנו ואני מתנגד לרוב דעותיה של אסתרינה טרטמן.
    כאשר שמעתי לראשונה את ''העובדות'' בתקשורת, סברתי כי לא רק שאינה צריכה להיות שרה, אלא שיש לדרוש את התפטרותה מהכנסת (מותר לח''כ גם לשקר, אך לא בנושאים כאלו).
    על מחשבתי זו אני מתנצל היום.
    התקשורת שפכה את דמה של אישה זו. לא רק שכאשר התבררו העובדות איש מהתקשורת לא התנצל, אלא אף המשיכו בהשמצות כלפיה ולא נתנו לעובדות לבלבל אותם.
    לא זכור לי שטחיות וסילוף עובדות כפי שנעשתה כאן ע''י התקשורת (לרוב אני תומך בתקשורת. כעת, צריך יהיה לחשוב פעמים).
    אביגדור ליברמן כמנהיג היה צריך להתעקש ולא לוותר על מינויה של טרטמן לשרה (היא ודאי לא תסתכל במשקפת מכוסה). אחרת, אינו מנהיג!!!
    עדיין לא מאחר מדי!!!

  • 150.

    ''לא הייתי בסדר באמרי שברשותי תואר שני'', (ל''ת)

    נקודה, 01/03/07 07:14

    • היא שיקרה גם לגבי התואר הראשון

      גיל אזולאי, 01/03/07 08:15

      הוא לא של בר אילן

  • 149.

    אברמוביץ הפסיון של השמאל הקיצון(ערוץ2) (ל''ת)

    חיליק, 01/03/07 07:11

  • 148.

    פעם ראשונה שראיתי את ליברמן יושב ניכלם ונבוך,ולא מוצא את מקומו .

    Rנב, 01/03/07 06:43

    הופעה ילדותית . הזיקה לה יותר, משהועילה .

  • 147.

    אמינות התקשורת מוטלת בספק! אני כבר לא מאמין לסקנדלים שלה! (ל''ת)

    שלמה, 01/03/07 06:19

  • 146.

    נא להודות! התקשורת חטפה בומרנג !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אבי, 01/03/07 06:16

  • 145.

    אסתרינה יקירתי , קיראי והשכילי !!!!

    יעקב, 01/03/07 06:03

    אני איש שמאל, ומעולם לא אהבתיך בשל דעותיך, וזה מוזר, כי באופן כללי את אישה יפה וחכמה, ואני לא הומו, ההיפך !!! ללמדך שגברים חכמים, מסוגלים לתעב אישה יפה, אם אין להם השקפת עולמה זהה לשלהם ! ואולי תוכלי לעשות על זה עבודה, כשתגמרי את התואר השני בשעה טובה, ותעבדי על הדוקטורט, תוכלי לחקור את היחס בין קירבה אידיאולוגית וחיבה אישית, - מאחר ורוב אנשי השמאל חכמים, אזי רוב העיתונאים והסופרים ואנשי הרוח . הם אנשי שמאל - ( כמובן שגם אנשי ימין כותבים, אך ציבור קוראיהם, הוא למעשה אותו ציבור המאמין בהשקפת עולמם ! ) . לכן הגב' טטרמן, איש לא ירד עליך, - את במו פיך הגדול קברת את הקרירה שלך, - את עם הרקע החרדי המזוייף שלך, - שחוץ משטיפת מוח, וגטקס מתחת לחצאית לא מלמדים אתכם דבר, - שאלמלא כן, היית מבינה , שכל ההיסטוריה האמיתית של העם היהודי. הייתה מלחמה בין הדת והמדינה, ובין מוסר והומניטריות, ובין ייצר הרע של האדם . לכבד את הגר הגר בתוככם, זה אחד מצוויי התורה, - השתלחותך בערביי ישראל, ובניבחריהם, היא בושה, ואם היה אחד מנבחרי איזו מדינה מערבית, משתלח כמוך ביהודים או בנבחריהם, היה כל העולם יוצא להגנתנו. דבר שני, - אין דרישה בחוקי המדינה להיות בעל השכלה פורמאלית כלשהי כתנאי לבחירה,- אז למה לשקר באשר לתואר שאין לך ??? את נבחרת לא בשל התוארים, ולא דרגת הקצונה, ואפילו לא אליפותה צניחות,- את נבחרת, ע''י ה''חמס'' הישראלי שכל כך התקנא בחמס העזתי, שגם הם רצו חמס יהודי, שיקסח את הצורה לערבים,- מכאן ,שלא איכות מועמדים הייתה הקריטריון, אלא האידיאולוגיה המטורפת שלכם,- לו הייתם מפלגה ערבית עם אידיאולוגיה כמו שלכם, רק להיפך- רשימתם הייתה נפסלת, דבר שלישי, לקיחת דבר במירמה . - הייתה לך תאונת דרכים, - לא נאמר בשום מקום באשמת מי ? - לפי התרשמותי מאופייך, אין לי ספק , מבלי שבדקתי, שאת היית אשמה בתאונה, ב 50% ויותר , - אך בלי קשר מי אשם בתאונה , - את עושה הצגה נהדרת, עושה עיניים לשופט, הולכת כמו כל נוכלינו עם צווארון וקביים, ומשיגה מליון שקל, וחמישים אחוזי נכות. עד כאן הכל תקין, - אז למה הנוכלת טטרמן, בקבלה את המשכורת המלאה, לא תחזיר לקופת הביטוח 50% מהצ'ק שקיבלה, הרי קיבלת מיליון שקל, כי בעתיד לא תוכלי לעבוד משרה מלאה, אז שוב המסקנות לרעתך , או שהצגת וניפחת את הנזק, או שהנזק לא היה פרמננטי, בכל מקרה , התירוץ שעבודת הכנסת קלה, זה שוב עבודה בעניים, כי עבודתך שקדמה לתאונה , לא הייתה עבודה פיסית, אלא פקידותית ניהולית, לא בנין, או מכונאות - חלילה !!! או לחילופין, לומר לליברמן האסטרטג, שאת נכה חלקית, ואינך יכולה להיות ח''כ חלקי, או לגלות יושר עילאי, ולהצהיר שקרה נס, והחלמת ואת מאה אחוז כמו לפני התאונה, ולהחזיר את מליון השקל למי ששילם לך. דבר מכל אלה לא עשית, המסקנות המתבקשות מכל הנ''ל : א. את ארטיסטית, ונוכלת .- ב. את רברבנית ללא בסיס . ג. ג. לימודי תעודה, אינם לימודים לתואר . ד. את שקרנית פתולוגית, ה. העיתונות זה בית זכוכית, אם אין לך בגדים, אל תיכנסי לשם, ה. תהיי הגונה, לכי למחלקת השכר בכנסת, ואימרי שאת עוברת לחצי משרה, , תעבדי יומיים בשבוע, ובשאר הימים תלכי ללמוד, כי הבחירות האלה הן האחרונות של מפלגתך, וכשתלכי לחפש עבודה, תצטרכי להוכיח שיש לך תעודות, לא כמו קודם !!!!

    • יפה מאד ! (ל''ת)

      אלון, 01/03/07 07:43

      • טרטמן

        רות בן צבי, 01/03/07 09:30

        ליעקב ומפלורידה
        אתה מגלה פנים מכוערות ודוחות מאד של איש שמאל. אני מאמינה שהשמאל אינו כזה אך אוי לו אם יש בקרבו גם פנים כאלו.

    • אתה מנוול

      ירושלמית, 01/03/07 08:02

      האמת היא שאחרי שקראתי את התגובה שלך הזדעזתי עד כמה שינאה יש לאנשי השמאל על הימניים אני חושבת שהגזמת מאוד בתגובתך ובעצם החלטת שהכל קשור למוצאה הדתי והפוליטי , כאילו שאין חברי כנסת שמאלניים שמשקרים על בסיס יומיומי .
      אדון יקר הגב' טרטמן הצהירה הצהרה לא אמיתית , אבל מי כאן ועד החלטה על כל העדה זוהי בערות וכסילות לשמה .
      כשתגדל תבין מאיפה מתחילות כל המלחמות .

    • אנא אל תשוב, הנך נחוץ לתעמולת האוייב שם (ל''ת)

      רותם, 01/03/07 11:23

    • אל תשוב - עדיף ישראלי איכותי בחול , כתבת יפה !

      אזרח אומלל, 02/03/07 08:48

      מסכים איתך , תהנה מדמוקרטיה אמיתית בפלורידה. בהצלחה.

  • 144.

    האם התקשורת בדקה ח''כ אחרים שמצהרים שיש להם תואר אקדמאי?

    דוד, 01/03/07 04:41

    האם מישהו מהתקשורת בדק אניש ציבור אחרים כולל שרים וח''כ שמהצירים שיש להם תואר אקדמאי? תבדקו ותגלו הפתעות. הבעיה שדעותיה של טרטמן לא מוצאים חן בעיני התקשורת אז יש כוונה להפיל אותה. זה כל כך שקוף. היא הרי אמרה שיש גם שופטת ששקרה שאמרה שיש לה תואר שני ואף אחד בתקשורת לא עשה מהומה מזה.

  • 143.

    בתכל'ס? כולם משקרים בשביל ג'וב טוב! (ל''ת)

    מימים ימימה, 01/03/07 04:40

  • 142.

    בושה למדינת ישראל ששופטת בית המשפט העליון שיקרה, וקיבלה כסף וקידום

    ירושלמי, 01/03/07 04:25

    בניגוד לטרטמן, היא אפילו לא היתה בשיעורים או רשומה בכלל.

    על הדברים שהיא וביניש עשו כל אדם היה נחקר ובטח שלא היה מועסק בשרות המדינה והן עוד בראש הרשות השופטת.

    איך היא בדיוק יכולה לשפוט מישהו כשהיא בכלל לא נקיית כפיים.

  • 141.

    תארים ב SMS

    חיפאי, 01/03/07 04:23

    לחץ 1 לקבלת תואר ראשון.
    לחץ 2 לקבלת תואר שני.
    לחץ 3 לקבלת תואר דוקטור.

    תזהרי, מאורנה בנאי !
    אני משוכנע שביום שישי יקרעו אותך לגזרים.

    הייתי מציע לה לפתוח בקלפים, בזה שמעתי שהיא מומחית על מנת לבדוק מה קרה לה.

  • 140.

    ברכות ללימור לבנת! התגלתה חברת כנסת שקרנית יותר ומשכילה פחות ממנה. (ל''ת)

    הסוציאליסט, 01/03/07 04:08

    • מצטרף לברכות (ל''ת)

      דולב, 01/03/07 07:40

  • 139.

    היא לא שיקרה היא השמיטה את האמת

    פרופסור לריקמה, 01/03/07 03:40

    כואב הלב על הסטודנטים שלומדים משלמים בחלק מחייהם מזמנם ובאה מסרוחה כזאת וגונבת לכל אלה שעמלו בתום לב לקבל את התואר וזאת אכפה אותם בשקר

  • 138.

    גועל נפש

    אני, 01/03/07 03:23

    - לימודי תעודה אינם מתקרבים אפילו לתואר ראשון.
    - ''מכללת טורו'' המגוכחת אינה מוסד השכלה מוכר ותאריה אינם מוכרים על ידי המועצה להשכלה גבוהה, ולפיכך לגברת טרטמן המאוד לא נכבדה אין תואר ראשון.

    גברת טרטמן, נחשפת בשקרייך העלובים ובמקום להודות בפשעך רק האשמת את אלה שחשפו אותך, בדיוק כמו קצב עלוב הנפש. את בדיחה מהלכת.

    תודה רבה לתקשורת שחשפה עוד שחיתות בין הפוליטיקאים המבחילים שלנו, בימין, בשמאל ובמרכז גם יחד.

    קצב, טרטמן, אולמרט, רמון ועוד ועוד ועוד, שלא לדבר על המשטרה... כולכם מגעילים אותי עד עמקי נשמתי. שמתי פתק לבן בבחירות האחרונות, ואמשיך לעשות זאת עד שיעלה פוליטיקאי אחד בארץ שראוי להיות ''נבחר העם''.

    • כל מילה זהב (ל''ת)

      בני, 01/03/07 07:42

    • זה לא נכון מה שכתבת

      דייק בעובדות, 01/03/07 07:45

      מכללת טורו היא מוסד השכלה מוכר ותאריה כן מוכרים על ידי המוערצה להשכלה גבוהה, ולפיכך לגברת טרטמן יש תואר ראשון.

      נכון שהיא עיגלה פינות, וצריך היה לחשוף את זה שהיא עיגלה פינות, אבל התקשורת מתנפלת כמו נשר שמריח נבלות, מגזימה, מעוותת ומשקרת, והיא יצאה יותר שקרנית מטרטמן.

  • 137.

    כחברה בשדולה למלחמה בשחיתות

    אבי, 01/03/07 03:02

    את בושה !!!

  • 136.

    http://www.knesset17.co.il/party-members.asp?id=267

    dexi, 01/03/07 02:46

    http://www.knesset17.co.il/party-members.asp?id=267
    מה את טוענת ? לאמת ורק לאמת?
    חח חח חח חח בסוף עוד תאמיני לעצמך.

  • 135.

    פשוט מסכנה. רצחו אותה!!!!

    סילקי, 01/03/07 02:32

    כנראה שהשמאל המכפיש לא שמע על המילה דמוקרטיה, בה לאחר יש זכות להביע דעה בלי שיעשו ממנו קציצות.

    • סילקי, את/ה טועה!

      אורית, 01/03/07 04:12

      כשאדם מצהיר שיש לו תואר שני כאשר הוא רק למד לקראת התואר אך לא סיים בפועל זה - שקר!!!
      כאשר אדם מצהיר שיש לו תואר ראשון ממוסד מסוים, כשלמעשה התואר הוא בכלל ממוסד אחר - זה שקר גס!!

      אסתרינה שקרה שקרים בוטים וגסים.
      מסכימה שזה פחות חמור מימה שחשבנו, אבל היא עדיין שקרה במכוון, ולא בתום לב.

      • ועוד

        יוחאי, 01/03/07 07:36

        היא גם יכולה לעבוד יותר מ-4 שעות אבל בזה היא נזכרה רק אחרי שהיא ספרה את הכסף. גם זו מעידה קלה ?

      • את צודקת אורית אבל, וזה אבל גדול

        תמרה, 01/03/07 07:46

        הניפוח וההיטפלות של התקשורת לטרטמן נובעים ממניעים פוליטיים. המושחתים הגדולים ביותר בצמרת בתי המשפט ובשמאל זוכים לעומת זאת לכפפות של משי.

        • תמרה צודקת מאוד. (ל''ת)

          אבי, 01/03/07 09:09

    • תביעי דיעה... אל תשקרי (ל''ת)

      אורן, 01/03/07 05:22

    • מה מסכנה?, על זה שהיא שיקרה לכולם ? (ל''ת)

      ani, 01/03/07 07:29

  • 134.

    תואר שלישי בבכיינות

    א, 01/03/07 02:16

    אבל שכחה להיות שר בממשלה לא צריך להיות בעל תואר אולם בעל יושר כן הדבר מחייב

  • 133.

    אסתרינה-תעשי לי ילד

    פילון, 01/03/07 02:15

    אני מאוהב בך אסתרינה - השם שלך מיוחד וגם העיניים כ''כ יפות ואת חברת כנסת עם תארים ומחזיקה בשיא ישראלי בצניחות וגם קצינה במילואים וגם מפוצצת בכסף וגם פנויה.

    • והעיקר שכחת - איזה פה! אילו שפתיים! (ל''ת)

      טוב לי אור-לי, 01/03/07 05:15

    • מישהו שם לב איזה טוסיק מטריף יש לה ??? (ל''ת)

      אלביס, 01/03/07 08:23

  • 132.

    שפדת עצמך בצורה בלתי רגילה

    דוד, 01/03/07 02:07

    לפני המצלמות עם כל השקרים ונסיונות הטיוח שלא הצליחו .
    או שאת מזוכיסטית , או שהתאונה גרמה לך לנכות נפשית ( בנוסף לגופנית ) , או שאת חושבת שכל העם מטומטם , או שאת מט....ת ברמה .

    • נראה לי דווקא שהיא יצאה גדולה

      אני בעדה, 01/03/07 07:49

      היא הודתה שהיא עיגלה פינות
      יש לה תואר ראשון שמבוסס על לימודי תעודה מבר אילן והשלמות מטורו, והיא הסבירה זאת. אמנם זה לא מדוייק להגיד שהתואר הוא מבר אילן, אך רוב הלימודים שבהם טורו הכירו כשנתנו לה את התעודה הם מבר אילן.
      היא התחילה ללמוד תואר שני.
      הקיצר, זה שקר אפור עד לבן, וזה לא נורא. הרבה אנשים מעגלים פינות בקורות חיים. הבעיה האמיתית היא ההתנפלות של התקשורת, בלי שום פרופורציה ובלי שום כבוד אנושי בסיסי.

      • ..ויש לה ציונים מעולים.

        גם אני בעדה, 01/03/07 09:12

        אבל מה שהיא עשתה זה כלום לעומת הטירוף של התקשורת נגדה, עם כל השקרים הבוטים וההגזמות המוטרפות.
        חבל, יכלה להיות שרת תיירות מצויינת ועכשיו נקבל איזה עילג בשם אהרונוביץ', או משהו כזה.

  • 131.

    השופטת היא שופטת העליון עדנה ארבל (ל''ת)

    גידי, 01/03/07 01:57

  • 130.

    הרי ארבל כתבה את המנגינות..

    גידי, 01/03/07 01:51

    לא מסתדר לי שארבל עשתה אותו דבר ומונתה לשפוט בעליון..
    פשוט לא.. על רקע מקרה טרטמן..
    ''החברים'' בעליון קבלו את ארבל ובכך קבעו נורמות..
    ויש להם חלק לא מבוטל בברדק ששורר במדינה,
    אם טרטמן הלכה (ובצדק) איך ארבל עוד יושבת..?
    כי גם שקרים וגם אפליות מצד העליון זה כבר יותר מדי..

    • אם זה נכון שאדבל כיזבה חגבי התואר השני למה התיקשורת שותקת ??? (ל''ת)

      אין דין, 01/03/07 08:25

      • למה? כי אולי זה לא משרת את האינטרס שלהם (ל''ת)

        דון קורטיזון, 01/03/07 11:51

  • 129.

    ראי ראי אמור נא לי

    ראי ראי אמור נא, 01/03/07 01:49

    היש שקרנית יותר ממך אסתרינה?
    שליחת ציבור? באיזה תשלום?
    תעבדי 4 שעות, או שבעצם תלכי לעבודה ל - 4 שעות, ובשאר הזמן עם מי תבלי?
    בוז!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • גם ה4 שעות היא הסבירה בצורה הגיונית

      מאמין לה, 01/03/07 07:49

      היא הראתה שזה היה לתקופה מוגבלת בשנת 2000 אחרי התאונה ונגמר.
      תרדו ממנה

      • גם כאן היא לא אמרה את האמת

        גיל אזולאי, 01/03/07 08:16

        הוגש מסמך כזה לבית המשפט העליון ב 2004

  • 128.

    לפטר את עדנה ארבל מייד! שופטת שקרנית זה יותר גרוע משרת תירות שקרנית (ל''ת)

    אברמוביץ, 01/03/07 01:49

  • 127.

    עיתונאים מפחדים מעדנה ארבל או מה

    עו''ד, 01/03/07 01:40

    למה כולם שתקו כשהיא טענה לתואר שמעולם לא למדה אליו והיא עוד קיבלה על זה תוספת שכר ועוד מונתה לבית המשפט העליון.

    היא יושבת ושופטת אנשים שקיבלו טובות הנאה במירמה וכל העיתונאים שתקו?

    • לא, הם לא מפחדים....

      דני, 01/03/07 07:46

      הם פשוט חלק מאותה קליקה שמאלנית ששולטת במדינה: שולטת במערכת המשפט, שולטת בתקשורת (תשקורת) והכל ללא שום קשר למה העם בוחר כל ארבע שנים.

  • 126.

    מדינה של מושחתים

    זהר, 01/03/07 01:35

    יופי אסטריקה את שקרנית מספיק כדי להיות ראש הממשלה הבאה

  • 125.

    לימודי תעודה -לא תואר, אבל יש לה דוקטורט בגזענות (ל''ת)

    חנה, 01/03/07 01:34

  • 124.

    שמישהו יגיד לגברת אסתרינה, או לציבור התמים מבינכם (או הכסיל??) -

    לירון, 01/03/07 01:32

    כי יש הבדל עצצצצצצצצצצצצום ביותתתתתתתתתר (!!!) בין המשפט ''סיימתי תואר שני'' לבין המשפט ''אני במהלך לימודיי התואר השני''. היא טענה בשידור זה כי ''כל'' ההבדל היה בסך הכול באי הוספת המילה ''לימודיי'', לפני צמד המילים ''תואר שני''.

    ואני שואלת אותכם - זהו ''ככככככככל'' ההבדל??!! האם אי הוספת המילה ''לימודיי'' היתה בהיסח דעת ובאופו תמים ביותר??!! -- האם בן - אדם לא מקשיב לעצמו כשהוא מדבר??!! האם אין לכל האנשים, חסרי המומים הקשורים בזאת לפחות, בקרה עצמית או הבנת הנשמע לדברים היוצאים מפיהם לעזאזל??????!!!!!!!!!!!
    גם כשריאיינו את הפרימדונה, היא אישרה את העובדות השקריות הללו ולא תיקנה אפילו ל''במהלך לימודיי'', כמו שהיא כעת (הדגש הוא על ה''כעת'') טוענת. רובנו כבר יודעים שהיא גם לא מיצמצה...

    האישה הזאת שקרנית, ש-ק-ר-נ-י-ת, ולא מגיע ויאה לה להיות שרה בממשלה של המדינה שלנו. אני לא מוכנה לזה. אישה שזקוקה לעובדות שיקריות על-מנת לחזק את מעמדה ו/או בטחונה העצמי, אולי כדי להרגיש שווה לחלק מהשרים האחרים שכן ''התלמדו'' במהלך חייהם. אישה שהיא לא אמינה ולא ישרה, ובנוגע לזהותה אפילו!!

    בושה וחרפה לליברמן, בושה וחרפה כבר כמעט לכל הפולטיקאים במדינה שלנו. פשוט ביזיון אחד גדול, אני כבר לא יודעת מה יהיה יותר במדינה הזאת.

    אני באמת מרגישה צער על ביתה בת ה-12, אבל היא הביאה את זה על עצמה, ושתדע גם איך להוציא את עצמה מיזה. כן! להתפטר אולי ולחיות חיים נורמליים ושקטים, לפחות בשביל הבת שלה. נראה לי שהיא פשוט חושבת שזה יוריד לה מהכבוד העצמי, ויראה כי היא באמת אשמה בזה. זאת דעתי בכל מקרה...

    מה שאני הכי שונאת זה אנשים שקרנים, ופטאתים ע''י כך. לנסות להיות מי שהם לא באמת, וגם להונות אנשים אחרים ע''י כך.

  • 123.

    ליברמן נראה קורן מרוב אושר..... (ל''ת)

    דדי, 01/03/07 01:31

  • 122.

    ביבי הזה על שוטרים בריטיים בי-ם - והיא על תארים אקדמיים (ל''ת)

    מה עדיף?, 01/03/07 01:18

  • 121.

    http://www.knesset.gov.il/mk/heb/mk.asp?mk_individual_id_t=764

    esterina, 01/03/07 01:16

    http://www.knesset.gov.il/mk/heb/mk.asp?mk_individual_id_t=764

  • 120.

    דברי חל'ש אסתרינה....

    החבר של ראלב, 01/03/07 01:14

    את בקושי מפחידה את העורבנים המצוייצים...

  • 119.

    הלילה, אור לתענית אסתר, צריך לקרוא למהפיכה: סוף לדיקטטורה השמאלנית

    הצילו את ישראל, 01/03/07 01:14

    איזה תאריך נהדר. אור לתענית אסתר, ולקרבן הנוכחי של הכנופיה השמאלנית המנהלת את חיינו קוראים אסתרינה.

    שהמקרה שלה ישמש מנוף להתעוררות אזרחית נגד הדיקטטורה השמאלנית בתקשורת, בתרבות, בבתי המשפט.

    אם שפכו את דמה של אסתרינה בגלל התארים, איפה עדנה ארבל שעשתה את אותו דבר?????????????

    יהודים, לצאת לרחוב. הצילו את ישראל!!!!!!!!!!!!

    • צודק, חשוב, כנסו למעלה (ל''ת)

      דוד, 01/03/07 08:00

  • 118.

    חדש: מגילת אסתרינה... קבלו לינק

    חדשוס, 01/03/07 01:13

    http://www.hadashos.com/action4u/article_details.asp?id=971

  • 117.

    צוחק מי שצוחק אחרון :) (ל''ת)

    ראלב מאג'דלה, 01/03/07 01:12

  • 116.

    להעמיד לדין את עורכי החדשות בעיתונים, בטלויזיה ובאינטרנט

    די להפקרות, 01/03/07 01:11

    די להפקרות!!!

    הם עושים מה שהם רוצים, שופכים דם של אנשים ואפילו לא מתנצלים.

    הם מנהלים את חיינו! מחליטים למי להיטפל ואת מי לחסל, על מי לגונן ואת מי להפוך לאתרוג, על מי לשמור ואת מי להרוס.

    אין שום אתיקה עיתונאית בארץ. צריך לטפל בזה דחוף. אין מקצועיות. אין הגינות. אזרחים צריכים להתעשת, לפנות למשטרה, לכנסת, לעשות משהו.

    אחרת, כל אחד מאיתנו עשוי למצוא עצמו, כיחיד או כקבוצה, טרף לשיניה.

  • 115.

    BsC ???? במנהל עסקים ????

    אקדמאי, 01/03/07 01:03

    לפי התעודה הימנית הנראית בתמונה, יש לה תואר Bachlor of science (Bsc) במנהל עסקים. לפי מה שאני יודע, מנהל עסקים זה BA , בדיוק כמו בכלכלה, ניהול ושיווק, ואילו BsC ניתן במקצועות של מדעים מדוייקים והנדסה. משהו כאן לא מסתדר...
    התעודה השמאלית היא של השתלמות, ולא של תואר אקדמי.

    אוניברסיטת ''שקר כלשהו'' כבר אמרנו ?

  • 114.

    הנשיקה של חיים רמון אצל אברמוביץ היא.

    מאיר, 01/03/07 01:03

    הנשיקה של חיים רמון אצל אברמוביץ היא...''פאקאקטע '' נשיקה. יעני: הלששון של רמון אצל חיילת בת העשרים היא שום דבר שלא ראוי לחסל את הקריירה של חיים,אבל הטעות של טרטמן שווה גם שווה.

  • 113.

    היא טוענת שפוגעים בשמה הטוב

    אני, 01/03/07 00:55

    איזה שם טוב יש לה בדיוק?.
    מי בכלל שמע על מכללת טורו, האם זה מוסד כמו אונ' לטביה המדומיינת
    ומה שווה באמת התואר הזה?.
    טרטמן משכה אליה אש מהרגע הראשון שעלתה לכותרות בשל השנאה שלה לכל דבר שזז כמעט בתואנה שהיא רוצה לשמור על אחדות העם. לו היתה פועלת בימיו של כהנא סביר להניח שהיתה ח''כית ב''כך''.הנה עוד הוכחה לכך שהיא לא למדה כלום בכל הקורסים שלה,אבל אין ספק שעכשיו עשו לה בי''ס.

  • 112.

    שמי הטוב? יש לך שם טוב? ילדה בת 12? קחי את אחריות עליה, על תטילי

    את זה עלינו, 01/03/07 00:54

    במקום לדאוג לשלמות הנפש של הילדה שלה, לחנך אותה לומר אמת, לחנך אותה לאהוב בני אדם באשר הם במקום להיות גזענית, לחנך לצניעות, ללימודים ולא להתפארות, להודות בטעויות במקום להסתיר אותם כמו שמסיבת העיתונאים הזאת היתה - שקרנינה מנסה לעשות עלינו מניפולציות. אפשר להתאבד, ילדה חזרה בוכה.... כשטרטמן פוסלת ציבור שלם היא פוסלת מאות אלפי ילדים בני 12 או 10 שלא עשו לה כלום. ילדים שבוכים כל יום כי אין להם מה לאכול או כי משפילים את ההורים שלהם במחסומים. לא בעיתונות. כי אמא שלהם מתה כי נאלצה ללדת בפקק שבמחסום לישראל ולא יכלה לקבל עזרה.
    טרטמן היא דוגמה ליהודי מכוער, ששכח שהיה מיעוט. ששכח מה עשו לנו במדינות ערב או באירופה. והיא רוצה שנרחם עליה.
    מרמה את הביטוח (או אותנו), דורסת אנשים ומנסה לברוח, משקרת לבית המשפט, משקרת לעיתונות ואחר כך מאשימה את כל העולם בבכי של הבת שלה
    אלוהים. ליברמן, לאן התדרדרת

    • צודק בכל מילה שלך!!!!!!!!! (ל''ת)

      מאיה, 01/03/07 01:34

    • תפסיקו להתפוצצץ באוטובוסים קניונים ובתי קפה

      פלסטנאים רוצחים, 01/03/07 02:13

      ולא יהיו מחסומים.

      מה אתה רוצה שנפתח את המחסומים ותרצחו לנו ילדים ונשים כי זה הדבר היחיד שערבים פרמיטביים ורעים כמוך מחונכים לעשות ומאמינים שייזינו בתולות בגן עדן,

      יא ערבי טיפש ופרמיטיבי....

    • אני מסכימה עם כל מילה שלך!! (ל''ת)

      מית נמש, 01/03/07 05:48

    • לא נראה לי שליברמן התדרדר

      אבי, 01/03/07 08:17

      כל הדברים שנכתבו - אמת צרופה, מלבד הנחה אחת, שליברמן התדרדר. על פי תגובותיו במקרה הנוכחי ועל פי דפוס התנהגותו לאורך כל דרכו הבן אדם פשוט לא מבין איפה הוא נמצא. הוא כנראה חושב עדיין במושגים דיקטטוריים של מחוזות ילדותו. כנראה שקשה לו להסתגל ולהבין שהחברה שלנו היא חברה דמוקרטית (שברירית ומקרטעת, אבל עדיין דמוקרטית) ולשיטתו הכל פתיר בכח.
      משהו לא נראה לו בסדר - בטח ניתן לכסח אותו, בצורה אחת או בצורה אחרת. המועמדת החביבה שלו כרכה במו ידיה את החבל סביב צוארה? קטן עליו, אפשר לכסח את התקשורת ובאותה נשימה גם לטעון שהאיום האיראני מסוכן ביותר. עלינו לשאול אותו בשפת אימו: מה הקשר בין השקרים של טרטמן לאיום האיראני, קיבינימאט? מהיכן יובאה השיטה הזאת אנחנו יודעים. מה שאנו צריכים לדאוג שלא נאפשר לו ולשכמותו ליישם אותה כאן, במדינת ישראל.

    • אישה מניפולטיבית ולא אמינה

      יוליה, 01/03/07 08:59

      מסכימה איתך במאה אחוז! אם את כך כך דואגת למשפחה ולילדה שלך , אל תישקרי ותהיהי דוגמה אישית.

  • 111.

    רגע - בואו נסתכל בעובדות לפני ששופטים!!

    תקראו !!, 01/03/07 00:43

    אז מה היה לנו?

    תקשורת שאשמה בשקרים של טרטמן
    תקשורת שאשמה בנכות של טרטמן
    תקשורת שאשמה בתאונת פגע וברח שעשתה טרטמן
    תקשורת שעזרה לטרטמן לעשות צחוק מעצמה

    תיכף יגידו שהתקשורת אשמה גם בהתחמשות של איראן...

    • תקשורת שאמרה לעם שאין לאסתרינה תואר בכלל - בזמן שיש לה תואר ראשון

      תקשורת בזויה, 01/03/07 01:06

      למודי תעודה (3 שנים) בבר אילן,

      תואר ראשון בהצטיינות מטורו קולג'.

      ולימודי תואר שני בבר אילן שאמנם לא סיימה,(עברה תאונה) אבל למדה לקראתו.

      העיקר שבעמוד הראשון בעיתון כתוב
      שאין לה אף תואר. כאילו היא נוכלת מתחזה שלא למדה כלום בחיים שלה ואין לה שום רקע אקדמי בכלל. זה מה שנתנו לעם להבין, וזה שקר ושפיכות דמים.

      ועד עכשיו, הידיעה מנוסחת באופן מעורפל... רואים שהטוקבקים שואלים שוב ושוב - יש או אין תואר?!
      עד עכשיו במקום להתנצל, התקשורת משאירה את זה בערפל. בושה.

      • To תקשורת בזויה

        Avnera, 01/03/07 06:11

        You are SO right.

      • התקשורת צדקה

        גיל אזולאי, 01/03/07 08:20

        הן בנושא התואר הראשון - היא סיפרה שהוא מבר אילן כשלמעשה הוא ממכללה קיקיונית שהיא כנראה התביישה לציין אותה
        והן בנושא התואר השני שפשוט אין לה

        • אתה קיקיוני, לא טורו קולג'. וגם טמבל. אגב, הציונים שלה מעולים. (ל''ת)

          אבי, 01/03/07 09:22

  • 110.

    התקשורת עשתה לטיבי את העבודה.טיבי לא רצה אותה כשרה כי היא ימנית (ל''ת)

    הידעתם, 01/03/07 00:41

  • 109.

    יכולה להיות ח''כ ללא תארים,אך היא העדיפה להשתחצן ולהתנשא והציגה מצג

    שרה.א, 01/03/07 00:40

    שווא.
    בתכלס,אין לה תואר ולא נעליים.
    למדה קורס,שהקנה לה תעודת גמר הקורס.

    שקרנית פאתולוגית.

  • 108.

    http://www.youtube.com/watch?v=885YASxkDUo (ל''ת)

    פסים, 01/03/07 00:36

  • 107.

    בואנה איזה ערסית אחושקשוקה...בטוח עושה סדו מזו מהצד... (ל''ת)

    איזו אהבלה, 01/03/07 00:21

    • נראית רעה אמיתית. גם דרסה קשיש וניסתה לברוח המנייקית (ל''ת)

      גלגלי הצדק, 01/03/07 02:18

  • 106.

    הערכה לליברמן

    חיפאי, 01/03/07 00:15

    אין לי ספק כי ליברמן הוכיח מנהיגות אבהית ואנושית כלפי חברת מפלגתו שכשלה ולא הזניח אותה לטרף, גם במחיר אישי ומפלגתי.
    בעיניי ערך החברות הוא ערך חשוב יותר מכל דבר אחר, היא אמנם משלמת מחיר, אבל עם מפלגה של מנהיגות תומכת בזכות ליברמן.
    על זה מגיע לו כל הכבוד.

    • בואנה, זה כנסת ישראל... לא מועדון חברים! (ל''ת)

      אורן, 01/03/07 01:31

  • 105.

    המסקנה, לא להשתין מהמקפצה

    עודד ב, 01/03/07 00:13

    לעומת ארה''ב , שגם שם הפוליטקאים אינם בדיוק מלאכי שמיים,,ידוע שכל פולטיקאי שנתפס בשקר יכול לארוז את הפקלאות וללכת וקלינטון כמעט והועף בגלל השקר שלו בפרשת מוניקה,
    אצלנו לעומת זאת הרי שהפוליטיקאים משתינים עלינו מראש המקפצה וטוענים שאנחנו מדמיינים דברים ושגם אם נרטב מישהו זה בגלל שירדו גשמי ברכה

  • 104.

    שקרנית שפלה כמו כולם!!!

    פרופסור קרן, 01/03/07 00:12

    הגיע הזמן לחזור הביתה....את לא ראויה להיות נציגת ציבור!

  • 103.

    כמה מקבלים על טוקבקים בישראל ביתנו? (ל''ת)

    מחפש עבודה, 01/03/07 00:11

  • 102.

    כדי שאהרונוביץ יודה בהטרדה מינית כבר עכשיו - הרי בכל מקרה יואשם (ל''ת)

    מרינה, 01/03/07 00:11

  • 101.

    וואלה איך שאנחנו נראים לא צריך אויבים כיצד

    אזרח ברגל החוצה, 01/03/07 00:00

    יוצאים מזה?
    הכל קרס: הכנסת, המשטרה, בתי המשפט, ההסתדרות, הנשיאות, הצבא, קדימה והממשלה איך יוצאים מה מצב הזה. איבדנו את כבודנו וגאוותנו ב 30 שנים האחרונות. אסתרינה טרטמן עושה כמו אחרים


    • עצוב צאוד כמה שאתה צודק!!! (ל''ת)

      NY, 01/03/07 01:04

    • רק מלך המשיח יציל אותנו (ל''ת)

      הנה הוא בא, 01/03/07 01:07

  • 100.

    שמתם לב על ליברמן!

    עע, 28/02/07 23:59

    הוא נראה מובס.. מושפל... רמוס.. כמעט ריחמתי עליו שיצור כזה במפלגה שלו..

    • אין מה לרחם על בן אדם שמבזבז 135 מליון שקל בשנה לציבור

      יאיר, 01/03/07 09:36

      על משרד שלא עושה כלום - משרד לענייני כלום אסטרגטי.

  • 99.

    שקרנות וגזענות הולכים ביחד

    אריה, 28/02/07 23:59

    תואר ראשון בשקרנות ותואר שני בגזענות

  • 98.

    מה היא בכלל עושה בכנסת?

    קיפוד, 28/02/07 23:58

    שקרנים- החוצה!!! מספיק עם בזיון העם. גם ראש הממשלה וגם ''הנבחרים'' בונים לעצמם קריירה על גופות ילדינו.

  • 97.

    בדקתי: פנים זה גם זכר וגם נקבה. שני פנים או שתי פנים. (ל''ת)

    רגע של עברית, 28/02/07 23:58

  • 96.

    שימו לב

    עז., 28/02/07 23:52

    איך עכשיו בכל פעם שפרשה סביב פוליטיקאי נחשפת הוא מפנה עצבה מאשימה כלפי התקשורת, ומשתמשים כל כך הרבה במילים האלו, 'רצח אופי'.

    ובכן רבותי נבחרי הציבור, זה תפקידה של התקשורת. ובמקום להפנות אצבעות מאשימות כלפי כל העולם בתקווה למעט אמפתיה קחו אחריות. אנחנו מצפים ממכם לטיפה יותר מעצם תפקידכם.

  • 95.

    וכששרון שיקר לבוחרים ועקר ייישובים התקשורת שתקה ואפילו היללה אותו (ל''ת)

    הכל פוליטי,, 28/02/07 23:50

    • לפני בחירות 2003, בכנס של מרכז הליכוד...

      יאיר, 01/03/07 09:57

      שרון אמר שהוא הולך לעשות ויתורים כואבים.
      אף אחד במרכז הליכוד לא הקשיב לו, כי כל מה שעניין אותם היה להמליך אותו כדי לזכות ב40 מנדטים ולהשאר עם הג'ובים שלהם.
      תבוא בהאשמות למרכז הליכוד שלא הקשיבו לו.

  • 94.

    ההבדל בין החתולים לכלבים?

    דוגי, 28/02/07 23:42

    החתוליים הורגים במכה אחת ואילו הכלביים מתפרנסים מנשיכות בתחת.
    במילים אחרות תקשורת לא מקצועית ובעיקר עלובה.

  • 93.

    most emportant

    j.b, 28/02/07 23:42

    let's see if someone else can be a better tourism minister then her, I BET NO ONE IS(for right now)

    • אסתרינה, תלמדי אנגלית קודם, לפני שאת מגיבה. (ל''ת)

      חה חה חה, 01/03/07 05:12

  • 92.

    למועמדת לשרת החוץ לשעבר...

    אליהו שמש, 28/02/07 23:39

    בתמונה רואים תעודות, אבל....של קורסים והשתלמויות!.... כאלה יש לי הרבה.... עברתי בחיי הרבה השתלמויות וצברתי המון נקודות/ קרדיט... אבל איפה הדיפלומה???... איפה התואר שלך???... אני למדתי 6 שנים וקבלתי תואר דר' לרפואת שיניים. והשתתפתי בהמון השתלמויות ויש לי המון תעודות להשתלמויות. אף אחת מהן, חוץ מהתואר אינה תלוייה במרפאתי! תתביישי לך!

    • טמבל. יש לה תואר ראשון מטורו קולג'

      ניו יורקית, 01/03/07 00:55

      תעקוב אחרי העובדות, לשם שינוי.

      • Whois ''tembel2?

        David, 01/03/07 01:36

        תואר שני: מנהל עסקים, התמחות בניהול ושיווק, ירושלים
        תואר ראשון: ניהול פיננסי, מימון וחשבונאות, אוניברסיטת בר- אילן

        This is the official information published on:
        http://knesset.gov.il/mk/heb/mk.asp?mk_individual_id_t=764

      • ובארץ זה לא נקרא תואר...

        אורן, 01/03/07 01:41

        זה כמו תואר מקניון איילון.

        טמבלית

      • יש לה תואר בריקמה ובקרושה בקולג הזה לומדים לעשות פודינק (ל''ת)

        דש, 01/03/07 03:29

  • 91.

    ראיתם את הפרצוף של ליברמן?מעניין

    מארק, 28/02/07 23:39

    אילו כללות ברוסית עברו לו בראש במהלך כל חגיגת הזעקות הזאת של טרטמן?

  • 90.

    על חתולים ועל כלבים

    גיל, 28/02/07 23:37

    אני מטיל ספק בתמימותה של טרטמן ובאופן בו היא מציגה את גרסתה לאירועים השונים.

    עם זאת, חשוב לייחס חשיבות מכרעת לדבריה הממוענים לעיתונאים ולמערכות התקשורת.

    לצערי (לצערנו, לצערכם) - במדינה שלנו משחקת התקשורת תפקיד חשוב אך מסוכן מאד והרסני -
    מחד, היא כלב השמירה שלנו, הנעמד על רגליו האחוריות כדי להגן עלינו מפני סכנות, שוב ושוב, ושוב.
    מנגד, מדובר בכלב ציד שלא מהסס לטרוף גם חתולים משוטטים, לא רק בגלל היותם פרחחי רחוב, אלא - לעיתים,
    רק בשל הצורך להרוות את צמאונם של עוברי האורח, המתקהלים ברחוב לנוכח ריחו של דם חתולים טרי.

    חבל שכך.

    • נכון מאוד, גיל. ד''ר אורית גלילי אמרה על התקשורת שבמקום כלב השמירה

      אבי, 01/03/07 09:27

      של הדמוקרטיה היא הפכה לדוברמן טורף שחותר תחת אושיות הדמורקטיה. והיא מומחית לקשר שבין תקשורת לפוליטיקה.

  • 89.

    עכשיו יודעים מי אמין יותר את או גאלב מג''אדלה !

    אברהים, 28/02/07 23:36

    האמת לא צריכים לתפוס אדם בצערו ! אבל חובתי להזכיר לאסתרינה ותגובתה על מינוי מג''אדלה לשר ! כי עכשיו יודעים מי ראוי להיות שר ומי לא , בטח לא את !
    לעקור השקרים וההתחזויות למיניהם מהשורש ! בושה וחרפה !

  • 88.

    התקשורת ''אשמה'' שהם גילו את השקרים שלה !!! (ל''ת)

    די לטימטום, 28/02/07 23:33

  • 87.

    נמצאה יורשת לאורי גלר

    גלר, 28/02/07 23:29

    נמצאה יורשת לאורי גלר

    אסתרינה גבר גבר

  • 86.

    אולמרט פסול פי 1000 ממנה !

    חיים ק., 28/02/07 23:21

    הערכים שונים. מזוז עדיין בודק ..כפי שבדק את גלעד שרון...

  • 85.

    התקשורת עשתה בה לינץ' ציבורי

    נעמי ד., 28/02/07 23:17

    ועל התקשורת להתנצל בפני האשה החזקה הזו.
    אני מעריכה אותה עכשיו, כשאני מכירה אותה יותר.
    כל הכבוד לך, חזקי ואמי, אל תתיאשי!!
    העם איתך!!!

    • התקשורת צריכה לשלם לה פיצויים. אברמוביץ באופן אישי (ל''ת)

      צריך לשלם לה, 01/03/07 00:56

  • 84.

    למה את שח''כ לא מגישה תלונה במשטרה

    יצחק הגדול, 28/02/07 23:16

    ח''כ הניכבדה במקום לבכות לנו הערב בחדשות.גשי לתחנת המשטרה ותגשי תלונה נגד אותו כתב של ערוץ 2 ...ואולי הוא וגדי הטמבל יחד עם זוניית לוי ישבו בכלא

  • 83.

    גסת רוח. מזכירה לי את לימור ליבנת. אגב, לליבנת יש תואר ראשון? (ל''ת)

    טלי, 28/02/07 23:13

    • ללימור ליבנת עש בקושי ת.בגרות (ל''ת)

      אני, 01/03/07 00:50

      • At least not listed

        David, 01/03/07 01:25

        Link to this:
        http://knesset.gov.il/mk/heb/mk.asp?mk_individual_id_t=70

  • 82.

    אמן תמות אמנון השמאלני

    ביתר, 28/02/07 23:13

    ככה להרוס לה את החיים איך אתה חיי עם עצמך ?

  • 81.

    אסתרינה התגלתה כאמינה והתקשורת כרשלנית. (ל''ת)

    חנן, 28/02/07 23:11

  • 80.

    תרגיעו כולם!!! ומהר!!!!

    איווט, 28/02/07 23:11

    חבר'ה- אם שופטים פוליטיקאים על סמך אמות מידה של שקר ואמת הרי שכולם ללא יוצא מן הכלל יכולים להתקפל וללכת הביתה. כולם מפזרים הבטחות ללא כיסוי לפני בחירות. אם תקראו את התימלולים של דיונים בכנסת ונאומים של חכ''ים תמצאו את כולם מעגלים פינות, מסלפים לצורך האינטרס האישי והמפלגתי ועוד.
    בחייכם, מתי נהייתם כולכם צדיקים מהאפיפיור?! כלל ידוע הוא שפוליטיקאים הם עסקנים ואמת היא לא הצד החזק של עסקנים.
    בקיצור תרגיעו כולם ודחוףףףףף!

  • 79.

    שוב התקשורת הפסידה שיניה הצהובות מתחילות לינשור

    יצחק הכהן, 28/02/07 23:10

    אסתר ניצחת את התקשורת--המן המודרני אנחנו אוהבים אותך

  • 78.

    יש אלוהים בשמיים אברמוביץ אלוהים ישלם לך (ל''ת)

    מאוהב באסטרינה, 28/02/07 23:09

  • 77.

    לא חכמה ולא פקחית. רק פה גדול.

    דני, 28/02/07 23:06

    פה גדול, אף ארוך ושכל קטן. אלה המאפיינים של ח''כ טרטמן.

  • 76.

    למה לעדנה ארבל מותר?

    בית משפט תחתון, 28/02/07 23:06

    אף אחד משומרי האתרוגים לא עשה לה רצח אופי כאשר בקורות החיים שלה שהגישה לבית המשפט ציינה שיש לה תואר שני? ולא כך?
    האם כדי להתמנות לבית משפט עליון צריך לשקר ולהמציא תואר שאיננו?

    • כי זאת מדינה בולשוויקית. מדינת שקר רקובה הנשלטת ע''י כנופיה שמאלנית (ל''ת)

      הצילו את ישראל, 01/03/07 00:58

    • כי שם בעליון מקבלים רק שקרנים

      חיים, 01/03/07 01:54

      הגיע הזמן להקים בית משפט לערעורים של משרד אחר שם הסירחון מםריע לבעלי הדין

    • ''אדוני השופט, אבל גם הוא גנב!'' (ל''ת)

      איזו הגנה..., 01/03/07 03:05

  • 75.

    אני רוצה תשובה חד משמעית מבר-אילן יש תואר ראשון או לא?

    אילנית, 28/02/07 23:02

    לנפנף בתעודה של קורס במסגרת אונ' בר-אילן גם אני יכולה.
    תעודת תואר ראשון יש?

    • תואר ראשון בהצטיינות מטורו קולג' (ל''ת)

      ככה הבנתי, 01/03/07 00:59

      • כמה קורסים בלי תעודה מ''קולג''' אלמוני (ל''ת)

        ככה אני הבנתי, 01/03/07 08:51

  • 74.

    הרגשי הנחיתות של אברומביץ הורסים לו את החיים

    יסמין, 28/02/07 23:00

    מסכן אני מרחמת עליו

    אסטרינה המלכה

  • 73.

    חבל שעדיין תולים ברחוב בלי משפט הוגן

    עדי, 28/02/07 22:56

    אני מלאת אהדה למי שהעזה להתמודד ולעמוד מול המצלמות ולהודות ששגתה ולהראות את העובדות לאשורם

    • היא לא שגתה ,היא שיקרה !! (ל''ת)

      שחצנית עם ביטחו, 01/03/07 00:42

    • ואלו שתולים ברחוב עוד מתיימרים לייצג ''נאורות'' ודמוקטריה...חחח.... (ל''ת)

      כנופיה שמאלנית, 01/03/07 00:42

  • 72.

    אין ברירה...צריך לבחור חברי כנסת מתוך אלה שעשו הכי פחות עברות...כי

    אזרח, 28/02/07 22:54

    אנשים ישרים יהיה קשה מאוד למצוא

  • 71.

    או שהיא חושבת שהציבור טיפש.

    או שהגברת טפשה, 28/02/07 22:53

    מה זאת אומרת ''בר-אילן זה בר-אילן'' היא אינה יודעת שתעודה על סדרת קורסים במסגרת העבודה איננה ב.א.? הרי גם על התעודה שהיא מנופפת בה לא כתוב ב.א.
    והחוצפה להאשים את התקשורת בגלל שהיא שקרנית. לא יאומן!!

  • 70.

    קשה לשמאל לראות בחורה ימנית חזקה

    יסמין, 28/02/07 22:53

    כמוה בשטח

    היא עוד תחזור ובגדול אני מבטיחה לכם

  • 69.

    למה ישראל ביתנו לא נתנה לה גיבוי עד הסוף???

    מפלגה מאכזבת, 28/02/07 22:52

    למה מזכירות המפלגה מהרה להחליף אותה???
    היו מחכים יום יומיים, הרוחות היו נרגעות. לא מוותרים על שר מפני שהתואר שלו לא מבר אילן אלא מטורו קולג' (מוסד מכובד בארה''ב).

    זה מזעזע. שפיכות דמים ממש.

    • you must be

      חרטן, 01/03/07 02:56

      fucking joking
      או ממש טיפש

  • 68.

    באתר הכנסת כתוב גם שהיא רב סרן (צנחנית)

    המבדקה הפלילית, 28/02/07 22:51

    אולי כדאי לבדוק בשלישות אם (גם) זה לא מדוייק?

    http://knesset.gov.il/mk/heb/mk.asp?mk_individual_id_t=764

    (כל השקרים מרוכזים שם. ממש תענוג לקרוא).

  • 67.

    הפה שהפחיד את המדינה ...... (ל''ת)

    דני, 28/02/07 22:51

  • 66.

    כנראה שאין לה תעודת בגרות, אחרת היתה לומדת באוניברסיטה רגילה (ל''ת)

    ארז, 28/02/07 22:50

  • 65.

    פלופ תקשורתי . אמינות הטלויזיה נפגעה (ל''ת)

    ליאן, 28/02/07 22:50

  • 64.

    איזו מפחידה , ממש פחד מוות . (ל''ת)

    איש, 28/02/07 22:49

    • גם אותי היא מפחידה. (ל''ת)

      איילת, 01/03/07 05:02

    • תחושת הבטן שלך נכונה. היא הקילרית של ליברמן. (ל''ת)

      husg, 01/03/07 05:15

  • 63.

    בגלל פאשלות כאלו התקשורת נתפסת אחר כך כבלתי אמינה (ל''ת)

    רינל'ה מצליח, 28/02/07 22:48

    • אז הפשלה היא של התקשורת, לא של טרטרינה , אה?

      פינוקיו נכשל, 28/02/07 22:58

      התקשורת היא זו שנסתה להשיג מינוי ולקבל העלאה במשכורת על ידי התחזות, על חשבון משלם המסים, אה? התקשורת היא זו שמרמה את ביטוח לאומי כדי לקבל כספים ופיצויים על חשבון משלם המסים. תגידי רינל'ה, מסים את משלמת?

    • טרטמן שיקרה התקשורת גילתה - אז מי לא אמין? (ל''ת)

      כל הכבוד, 01/03/07 08:52

  • 62.

    ליברמן איכזבת אותנו. למה לא נתת לה גיבוי עד הסוף??? (ל''ת)

    אסתרינה, 28/02/07 22:48

    • חחח ''אסתרינה אל תוותרי!!!'' - ''יש לך גם דוקטורט'' חחחחחחחחחחחחחחח (ל''ת)

      חחח, 28/02/07 23:38

    • העם עם דר' שקרנינה טרטמן! (ל''ת)

      איווט, 01/03/07 00:09

  • 61.

    איפה הבושה אסתרינה (ל''ת)

    יוחאי, 28/02/07 22:47

    • Busha in Israel?

      Yoni, 01/03/07 00:33

      In Israel?
      BUSHA?

  • 60.

    התקשורת נתפסה עם המכנסים למטה. (ל''ת)

    ליאור, 28/02/07 22:46

    • תקשורת שקרנית (ל''ת)

      אברמוביץ, 28/02/07 22:53

    • איווט נתפס עם המכנסיים למטה (ל''ת)

      אשתו, 01/03/07 00:08

    • Who is the one with his pants down?

      David, 01/03/07 00:39

      I prefer to see Esterina -Barina with her dress down, my be in my best heated bedroom.

  • 59.

    להאשים את התקשורת הוא מקלטם של אלו שאין להם דרך להוכיח את צדקתם (ל''ת)

    ATM, 28/02/07 22:41

    • לא להניח לאסתרינה הוא מקלטם של המתכחשים לאמת (ל''ת)

      דון קורטיזון, 28/02/07 23:10

  • 58.

    אז עכשיו התקשורת אשמה שאת שקרנית?? (ל''ת)

    אין לך בושה??, 28/02/07 22:38

  • 57.

    חבל, נראה לי שמכשלון התקשורת הפעם הרוויח רק ליברמן. (ל''ת)

    יוסי, 28/02/07 22:38

  • 56.

    יש משהו בדבריה. הגזימו. מחפשים אקשן וכותרות.. (ל''ת)

    גברת, 28/02/07 22:35

    • חברת הכנסת שיקרה לציבור בפרצוף

      עומר, 28/02/07 23:33

      ואת חושבת שזה לא כותרות????

  • 55.

    איזו מדינה

    מיכאנג'לו, 28/02/07 22:35

    איזו בושה , ויותר מזה , לכל האינטילגנטיים שהגיבו , מה הקשר לפוליטיקה ? הא ? נבחרת ציבור שלא אומרת את כל האמת ועוד מנסה להצתדק , אבוי לעם שנבחריו ככה מתנהגים , אנשים יקרים - במילים פשוטות : זהו שוק , המדינה מנוהלת כמו שוק , רק חבל שלא מוכרים ירקות ופירות כאילו טובים כמו בשוק האמיתי....זהו עוד מסמר אוילי בארון שאנו בונים לעצמנו , סופנו רק מתקרב הודות לנוכלת כמו הגברת הזו שיושבת לה בכנסת ישראל , איזו בושה.....

  • 54.

    אסתרינה בלגינה

    יצחק מהימין, 28/02/07 22:34

    אינני כועס על הקושי שלך לדבר אמת נטו. בעניין זה הוכחת שאת דומה לרבים מעסקני הנציבור שלנו.מטריד אותי כאיש מהימין, היכן התבונה והשכל שלך. מגיע לנו נציגים חכמים שיודעים לחשוב לפחות שני מהלכים קדימה.מה חשבת לעצמך שהכלבים
    לא ינברו בכל נייר הנוגע לעברך?
    אם את נאיבית כל כך ,עשי טובה ועל תייצגי אותנו עוד.אנחנו זקוקים לנציגים חכמים שלא יכשילו אותנו בשטויות.

  • 53.

    באמת רחמנות על המשפחה אבל...

    משתתף בצערה, 28/02/07 22:34

    זה המחיר ששליח ציבור חייב לשלם במדינה דמוקרטית. אילו לא היתה בפוליטיקה היתה יכולה לשקר כאוות נפשה והעיתונות לא היתה עושה מזה כזה עניין. אולי עם המגבלות הבריאותיות שיש לה יותר טוב גם לה ולמשפחה שתשב בבית?

  • 52.

    בושה וחרפה של תקשורת שיש לנו בישראל... (ל''ת)

    רמי, 28/02/07 22:28

    • נכון. תקשורת צבועה, מתחסדת, שקרנית וצמאת דם (ל''ת)

      נמאס כבר, 28/02/07 22:43

      • איזה כייף שאפשר לשקר ואז להאשים את התקשורת ויש טמבלים שאוכלים את זה (ל''ת)

        פעם היינו, 28/02/07 23:36

        • אל תהיה אתה טמבל

          דון קורטיזון, 01/03/07 02:13

          שקורא בוודאי עיתון ומתייחס אליו כאל עובדה. אל תטעה, אני לא בא לכבס את שמה של אסתרינה.
          אתה כנראה לא מבין שהטענות של רוב הגולשים פה נגד התקשורת הן לא על מנת לטהר את שמה של אסתרינה... אנחנו מערבבים בשר וחלב. זה שהעיתונות הפשיטה אותה וחשפה אותה במערומיה ואז ראינו את כל הסחורה הגנובה לא צריך להסיט את תשומת ליבך לעיתוי הפרסום וללינץ' הציבורי שעשו בה. מושחתים? יש יותר ממנה. מעשים חמורים של נציגי ציבור? יש יותר ממנה. אבל משום מה, המון המון אוכלי נבלות יש כאן. נשאלה בליבך השאלה מדוע? או שאתה לא מסוגל להביט מעבר להיבט הצר של עובדת היותה של אסתרינה טרטמן שליחת ציבור סורחת? תסתכל על התמונה הכוללת. בצרות שעוטפות אותנו אסתרינה היא לא יותר מעכבר... עכבר שלתקשורת שאנחנו מאשימים היה מאווווד נוח להפוך לפיל. עכבר שהיה לתקשורת מאוד נוח לבעוט בו, לכרות לו איברים, ולמעוך אותו.
          אתה יודע מי הטמבלים? אלה שלא מסוגלים לראות מעבר לרבב שדבק באסתרינה גם את חוסר היושר העיתונאי המינימלי ואני מתבטא בעדינות.

    • מתי יעשו כתבה על שחיתויות התקשורת

      שמאל שפוי, 28/02/07 23:40

      ולא חסרות כאלה
      טובות הנאה, סחיטות קטנות, פרוטקציה בתוך הענף ולמחוצה לו ועוד ועוד שלל ירקות

    • ארץ אוכלת יושביה.זן רע מגבה אנשים רעים.

      שמואל, 01/03/07 05:16

       טרטמן

  • 51.

    אין כמו להתנפל על התקשורת

    אזרחית, 28/02/07 22:27

    ההתקפה היא ההגנה הטובה ביותר. מסכנה, התקשורת העלילה עליה. ממש המציאו את הכל. מהתחלה ועד הסוף. שקרנית היתה ושקרנית תשאר

    • כפי הנראה לא שמעת עלהמעשה באתרוג (ל''ת)

      בעל נסיון, 28/02/07 22:35

  • 50.

    מעניין למה התקשורת מנסה לעשות רצח אופי לכל מי שהדעות שלו/ה....

    ציון, 28/02/07 22:21

    ...אינן שמאלניות??? ולמהבעלי דיעות השמאל שנמנים על עוכרי ושונאי המדינה מקבלים מהתקשורת הבלגה גורפת ופושעת???
    כנראה שגם אותי יסננו בגלל דעתי.

    • לא יסננו אותך

      דון קורטיזון, 28/02/07 22:52

      מהסיבה הפשוטה מאוד שאין לך השפעה. אבל ברגע שדעותיך יסכנו את הדיקטטורה הסמויה של השמאל בישראל אז ידאגו לסלק אותך מיד. שתבין, אני לעולם לא אצדיק שחיתות והונאות. ואם חברת הכנסת טרטמן סרחה הרי שהיא צריכה לתת את הדין על כך ללא ספק. אבל הדבר שמרתיח את דמי יותר מכל זאת העובדה שלא נזכרו בכך לפני הכרזת הכוונה למנותה לשרת התיירות. איפה היו כל לוחמי הצדק בשחיתות לפני? ישנו עמוק. שים לב שהם התעוררו לחיים ביחד עם כל צוררי ישראל כאחמד טיבי, יוסי ביילין ויוסי שריד. אני כליברמן מאחל למדינת ישראל שצרותיה הגרועות ביותר תהיינה תעודות השכלה כהשכלתה של חברת הכנסת טרטמן. זה היה סיכול ממוקד במדינה בה האנשים שהכי הכי אמורים לייצג את הדמוקרטיה וזכויות האזרח מבצעים בה את הפשע הנבזה של משפט שדה בטרם הוכחה אשמתם. אישיים מצד ימין של הקשת הפוליטית לא חפים מפשע עד אשר הוכחה אשמתם... הם אשמים עד אשר תוכח חפותם. פשוט מחליאה אותי תאוות הדם.

      • צודק. מילים כדרבנות.

        הצילו את ישראל!, 01/03/07 00:47

        אבל העם, כעדר, מתוך תמימות ומתוך עייפות ומתוך התמכרות לטלויזיה, נותן שיובילו אותו באף.
        נותן לכנופיית השקרנים השמאלנית לשלוט כאן.
        מה אפשר לעשות כדי להציל את ישראל?

        • הפיכה

          דון קורטיזון, 01/03/07 01:38

          אתה יודע מה הבעיה שלנו כיום?
          אם משהו לא נמצא בתקשורת הוא פשוט לא קיים! אם תחשוב על כך בפשטות אתה תהיה המום מהקלות הבלתי נסבלת! אני אתן לך דוגמא: שר איקס סורח... דיון מעמיק בתקשורת... משפט ראווה לעיני כל ללא זכות התגוננות ראויה. שר וואי סורח... התקשורת דוממת. איש לא יודע דבר, המשטרה לא חוקרת, -קדנציה נוספת ותדמית של צדיק מהתנ''ך... לא פחות. יש לך אפשרות לדעת אם התפרץ הר געש באסיה לולא התקשורת?
          מה נעשה? הפיכה. הגיע הזמן לעיתונות אובייקטיבית. ובכל מקרה כולנו צריכים לעבור גמילה מהתקשורת. החיים של כולנו יהיו הרבה יותר נעימים. אני יודע שמה שאומר הוא קצת יישמע קיצוני אבל אנחנו את המלחמה האחרונה הפסדנו בגלל התקשורת. לא שהחיזבאללה הביס אותנו צבאית. אנחנו עובדתית עדיין כאן. מורלית, פסיכולוגית החיזבאללה עשה לנו בית ספר... ולמה? תקשורת. אנשים יושבים בבית מצפים בכיליון עיניים למוצא פיו של טרוריסט בכדי שנדע אם בא לו להמשיך לשחק... לאן הגענו?! המנהיגים שלנו מפריחים איומים ריקים מתוכן כמו מנהיגי ערב של פעם... מלאים בהמון אוויר, ריקים מתוכן ממשי. איך הצלחנו לתקוף את עירק ואת תמוז? בשקט. היום כל עיתון וכל כתב זוטר מכסה כבר כל אופציה צבאית מעל דפי העיתון וכל מה שהצורר מאירן צריך לעשות הוא רק לפתוח רדיו, טלוויזיה, עיתון והוא כבר יודע הכל. מי צריך מודיעין כשיש ערוץ 2? איך אמרו בחיזבאללה אחרי המלחמה? את כוחנו אנחנו שאבנו מהעם בישראל, ליקטנו את כל המידע שאתם בעצמכם נידבתם לנו בכמויות. התקשורת ממליכה, התקשורת תולה, התקשורת שולטת. זאת עובדה שאי אפשר להתכחש לה. מי ששולט בתקשורת שולט במושכות כולל במנהיגינו. הגיע הזמן שהעם ישלוט בתקשורת ולא התקשורת בעם. אנחנו נתאגד ונשתלט על מערכות העיתונים, הרדיו והטלוויזיה. יגיע הרגע שבו אנו נשתלט על מכונת שטיפת המוח הזאת ורק אז נשתחרר ונציל את עצמנו. בתקווה שלא יהיה מאוחר מדי.

          • צודק. טמון ראשך בחול ולא תראה את שחיתות נערציך מהימין. (ל''ת)

            כל הימנים, 01/03/07 07:12

            • לא חמודי...

              דון קורטיזון, 07/01/08 00:36

              אם נעשה כן לשם שינוי נראה גם את שחיתות נערציך מהשמאל.
              וכל השמאלנים הם אנשים הזויים.
              מוסר הוא לעשות את החובה ולא לפעול לפי הרגש. אתם מוסריים כלפי הערבים וניצים כלפי היהודים הימנים. אתם רכשתם את הבעלות על המוסר האנושי? לא, רק את הבעלות על האווילות.

      • הפטריוטיזם-מפלטו של הנבל.

        שמאלן ישראלי, 01/03/07 02:54

        מה יהיה איתכם,ימנים נבערים?כינוי הגנאי 'עוכרי ישראל' לכל מי שחושב אחרת מהעדר המובל שלכם,משמיט כל תוקף מטיעוניך.אכן חבל שמעט הקולות הנאורים בתקשורת הישראלית לא נכנסו עוד קודם בטרטמן ושותפייה לאג'נדה הגזענית והחשוכה.ההסתבכות הנוכחית שלה חושפת במעט את החומר האמיתי ממנו בנויים אותם 'אוהבי העם והארץ'.אני יודע שדברי כאן נופלים על אוזניים ערלות,אבל בכל-זאת:הימניות הקנאית ונטולת המוסר מסוכנת לישראל יותר מאחרון אויביה.

  • 49.

    שולח פעם חמישית.

    בוז לצנזורה, 28/02/07 22:19

    מדוע כאשר השופטת ארבל ציינה שהיא בעלת תואר שני בעוד שלא סיימה האת התואר לא צייצתם.
    האתרוגיאדה במיטבה.

  • 48.

    אסתרינה תעשי לי ילד!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ברון מינכהוייזן, 28/02/07 22:17

    שיהיה שקרן יותר מביבי

  • 47.

    חשבי שמאחורי המשרה והמשכורת יש גם אומה

    שניים העם, 28/02/07 22:16

    במקרה זה התקשורת עשתה בהחלט מה שמוטל עליה.
    המדינה אינני אמצעי עבור הקריירה שלך אלא מטרה.
    הממשלה הנוכחית היא אוסף של אנשים בלתי מוכשרים, רודפי כבוד וכסף וחסרי עכבות מוסריות. את בהחלט מתאימה לחבור לכנופיה הזאת.
    אני אומר לך זאת כאדם המשתייך לימין. ביישת אותנו.

    • אם אתה ימני - אתה מטומטם. אם אתה שמאלני, אתה שקרן. (ל''ת)

      לוגיקן, 01/03/07 09:48

  • 46.

    הסמול לא ינצך! אסתרינה תהיה שרת התירות (שכחתי רק מילה אחת:לא) (ל''ת)

    אחד עם דוקטורט, 28/02/07 22:16

    • סמול ? אנאלפאבית (ל''ת)

      שמאל, 28/02/07 22:50

    • ל''דוקטורט''

      בלולו, 01/03/07 00:37

      לנצך???לנצח!חמור לא קטן אתה.או שאתה חסר תקנה.

  • 45.

    עוד הוכחה לחוסר היושר של התקשורת

    שי, 28/02/07 22:12

    מתקפה חסרת תכלית וביסוס ללא דיוק בעובדות.
    שוב התקשורת נוקטת עמדה פוליטית ומנסה להפיל את אוייביה מהצד השני.
    איפה הייתם במשפט רמון???
    ''מעשה שטות קטן'' טענו בכירי התקשורת, חביבת אנשי השמאל.

    • אתה סתם משקר. התיקשורת עשתה לינץ' (ובצדק) לרימון עוד לפני המשפט (ל''ת)

      ודייק, 28/02/07 22:36

    • מוסר כפול. שרון המושחת אתרוג, אבל הימין תמיד מורשע במשפטי שדה (ל''ת)

      בולשביזם פרוע, 28/02/07 22:45

  • 44.

    את לא שליחת ציבור את בושת הציבור

    אביהו שחר, 28/02/07 22:11

    ח''כ טרטמן, הניחי את המפתחות, לכי הביתה ומנעי מביתך ומבני ביתך את הבושה שאת גורמת להם.

  • 43.

    אסתרינה את יכולה להגיד לי איפה עשית מילוי שפתים ,גם אני רוצה (ל''ת)

    נינט, 28/02/07 22:11

  • 42.

    הקשבתי וזה נשמע כמו - אוי יו יואי כולם נגדי ! (ל''ת)

    יושר ציבורי, 28/02/07 22:10

  • 41.

    ''... התקשורת לא עשתה כזה רעש...''

    Avi Ecuador, 28/02/07 22:10

    הרעש הוא יחסי לקומה שאת עולה, ככל שתעלי לקומה יותר גבוהה עלייך להזהר יותר וכשנופלים מקומה יותר גבוהה ומגורד שחקים אז הרעש שנשמע למטה יותר חזק, פשוט מתרסקים.
    מספיק, לכי הביתה כבר לא תוכלי להמשיך לעלות.

    • אבי אקוודור

      עומר, 28/02/07 23:31

      האם לא איכפת לך שמשקרים לך בפרצוף? אתה כותב כאן די הרבה. הדבר היחיד הלגיטימי מבחינתך זה להילחם בערבים. מחוץ לזה המטרה מקדשת את האמצעים. האם אני טועה?

      אתה מבין אם צריך ועד כמה צריך (ואיך צריך) להילחם בערבים לא קשור לכך שניבחרת ציבור שיקרה לך, לי ולציבור. אין כאן עניין של ימין ושמאל, רק איכות ירודה בבית הנבחרים (ביחד עם רמון, קצב, וכל רשימת הפושעים והמושחתים). זו המדינה בה אנו חיים. פחד אלוהים.

      • אני בכלל לא תומך בה וגם לא בליברמן שנכנס לממשלת שמאל

        Avi Ecuador, 01/03/07 01:02

        לא הבנת אותי, אני באופן כללי דברתי על כל אדם כשנופל מיותר גבוה הרעש שהוא יוצר הוא יותר גדול.
        בקשר למלחמה בערבים זה חוסר בררה שהם מאלצים אותך רק שהשמאל היום לא מאפשר לך להלחם ומעודד אותם לרצוח וזה בלי קשר לכתבה אבל עונה לתגובתך.

        • .....אבי ידידי , הישאר באקוודור,לא רוצים אותך פה...!!! (ל''ת)

          ייטה בלום_רננה, 01/03/07 06:36

    • היא עוד מעלה ואחר כך תצנח !!!

      עם תעודות, 28/02/07 23:52

      היא צנחנית מנוסה

  • 40.

    עוד לא הבנתי מה זה כל כך משנה אם יש לה תואר או לא!

    שני, 28/02/07 22:09

    מה שמשנה לי כאזרחית המדינה הוא שהיא תייצג את הדעות הפוליטיות שלי, ואת זה אני חייבת לציין, היא עושה נהדר!
    מעבר לזה לא ממש אכפת לי איזה תואר יש לה או אין לה.

    • נכון מאד. יש לה כישורים מרשימים, אומץ וכריזמה

      אור, 28/02/07 22:47

      כל ההשכלה הזאת זה סתם קליפה ניפוח שכל

      • טוק טוק

        עומר, 28/02/07 23:20

        השאלה היא לא האם יש לאסתרינה תואר שני.

        השאלה הייתה למה היא שיקרה לגבי זה?

        והאם זה ראוי מנבחר ציבור?

      • נכון מאוד,צריך לבטל גם את בית הספר,

        מארק, 28/02/07 23:37

        ומי שצועק הכי חזק בגנון, כנראה ראוי להיות מנהיג....
        שקרן עם כריזמה-דבר מאוד מסוכן.ואם אין לך השכלה , אור, את לא חייבת לזלזל באלה שבאמת השקיעו וקבלו את התואר שלהם בכבוד

    • נכון! וזה שהיא שקרנית, מרמה את ביטוח לאומי וגונבת מכספי הציבור ...

      שלישי, 28/02/07 23:01

      גם לא משנה! העיקר שהיא מייצגת את דעותי, שהם...רגע , שכחתי, רק שנייה

    • זה לא משנה אם יש לה תואר או לא

      שי, 28/02/07 23:06

      זאת לא הנקודה.
      הנקודה היא שהיא שיקרה בנוגע לזה, ורצוי שכמה שפחות שקרנים ישבו אל שולחן הממשלה.
      דוד לוי לא אינו איש משכיל ועם זאת התנהל בכבוד ובדרך ארץ, ולא התבייש להיות מי שהוא.

      התואר הוא לא הנקודה. האמינות שלה כן.

    • שני,את באמת רוצה שייצגו אותך שקרנים?

      מארק, 28/02/07 23:07

      גם לאבראהם לינקולן לא היתי תעודת בגרות אפילו, אך הוא לא שיקר בקשר לזה והנה, הפך לנשיא...
      אם את רוצה כל כך שקרנם , יש כבר מספיק בממשלה...

    • עוד לא הבנתי כמה את קשת הבנה או עושה את עצמך כזו

      מוטי, 28/02/07 23:07

      פעם אחת ותמיד לכל ה''תמימים''.
      הבעיה היא לא אם יש לה תואר או לא.
      היא יכולה להיות שרה עם או בלי תואר.

      הבעיה הראשונה היא בשקרים שבהם היא פיארה את עצמה.

      הבעיה השנייה היא שהם היו כל כך שקופים שרק מישהו טיפש ביותר יאמר אותם תחת כל עץ רענן ויחשוב שהם לא יתגלו.

      אנחנו לא רוצים שרים שקרנים וטיפשים ובטח לא כאלה שנתפסו על חם.

      קאפיש?

    • זה באמת לא משנה - מה שמשנה זה שהיא שיקרה שיש לה תואר שני (ל''ת)

      תתחילו לחשוב, 28/02/07 23:37

  • 39.

    שקרנים לא יכולים להיות מנהיגים

    דוד מסיקה, 28/02/07 22:08

    ולכן עלייך ללכת הבייתה, כי את ממשיכה לשקר - שכחת להוסיף מילה אחת? טעות כל כך קטנה...
    חיים ומוות ביד הלשון - אנא צאי לנו מהחיים ותעברי לאלמוניות מבויישת.

    • אז אולמרט חייב לעזוב הרבה לפניה ! (ל''ת)

      רועי, 01/03/07 00:40

  • 38.

    עשית לעצמך - ברוב טפשותך ושקרייך (ל''ת)

    ח, 28/02/07 22:07

  • 37.

    תתפטרי וצאי לנו מהחיים !

    רועי חבושה, 28/02/07 22:06

    יש לך תואר ראשון מאוניברסיטת חארטה ולא מאוניברסיטת בר אילן
    ואין לך תואר שני,
    את שיקרת !

    נקווה לא לראות פרצופך בפוליטיקה.

  • 36.

    E.T. GO HOME

    הולכת עם האמת, 28/02/07 22:05

    אין בושה לשקרנית הזו.

  • 35.

    שאולינה טרטמן

    מואיז, 28/02/07 22:04

    שאולינה טרטמן!!!!

    • תואר ראשון

      מואיז, 28/02/07 22:26

      לא כל מי שעושה כמה קורסים הוא בעל תואר
      אין לגברת שאולינה טרטרמן לא תואר ראשון וזה שהיא צנחה לא הופך אותה לעזית!!!
      אני לא יודע אילו טובות הנאה היא עשתה ולמי כדי לקבל את המינוי הזה
      חשבתי שליברמן יותר חכם וחזק כדי לפול בשטויות כאלה
      חבל
      האישה הזו פשוט סובבה אותו,
      חבל מאוד!!!!!!

  • 34.

    תרדו ממנה.

    חזקי ואמצי, 28/02/07 22:03

    אסתרינה- אנשים במדינה האוכלת יושביה פשוט מקנאים באינטלגנציה הגבוהה שלך ולא מגיעים לקרסולייך וזה באמת לא חשוב אם את בעלת תואר רשמי. לא היית צריכה לותר על משרד התיירות (הירשזון היה טוב יותר...)תהי חזקה ותחזרי בגדול !

    • ''ולא מגיעים לקרסולייך''

      אני, 28/02/07 23:35

      כן כי הם אשכרה ע-ש-י-ם תואר ראשון + תואר שני, במקום לימודי חרטא.

      קרסוליים? לא הייתי מאשר לה לנגב לי את המגפיים ביום בוץ אחרי שאני חוזר מ-ה-א-ו-נ-ב-ס-י-ט-ה! גם אם זה יקח לה פחות מ-4 שעות!!


      עכשיו דוגרי........ כמה כסף היא משלמת לתגובות הזויות בעבורה הא?

  • 33.

    גב' טרטמן את יכולה לקנות אצלי תארים (ל''ת)

    ירקן שמחפש קונה, 28/02/07 22:02

  • 32.

    איזו פאתטית! (ל''ת)

    נמרוד, 28/02/07 22:01

  • 31.

    לא יעזור לכם השמאלנים אנחנו נקרע אותכם

    יימיני בדם, 28/02/07 22:01

    למרות השטיפת המוח שאתם עושים לציבור

    • אווווו איזה פחד!! (ל''ת)

      שמאלני, 28/02/07 22:56

    • ''אנחנו'' חלק מהציבור (ל''ת)

      עומר, 28/02/07 23:36

  • 30.

    תקשורת ישראלית רקובה וארורה

    מאיר כהן, 28/02/07 21:58

    התקשורת הישראלית,שהיא למעשה המגזר הכי חסר בושה,יודעת רק להרוס חיי אנשים,לזהם כל דבר טוב שיש,אנשי תקשורת הם חבורה של אנשים אכולי תיסכולים שהיו רוצים להיות יותר מוצלחים אך אינם מסוגלים לכך,הכשרון היחידי שלהם זה ללכלך,להכפיש ולהרוס חיים. איזו דממה בכל הנוגע לשחיתויות של אולמרט...ששששש...צריך לשמור עליו,וזאת לא משום שאוהבים אותו כל כך,זאת משום שפוחדים מבנימין נתניהו שללא כל צל של ספק יהיה ראש הממשלה הבא של ישראל.

    • כנה אתה צודק מי ישפוט את התקשורת

      נוגה, 28/02/07 22:06

      היום הוכיח כמה דם ושקר התקשורת עושה וגורמת נזק לאנשים שכול חייהם עושים למדינה בושה מקווה שאחרי נאומה תתבע את אברמוביץ מערוץ 2 על השקרים והרדיפה לכול נבחר מחפשים איך לקרות את ראושו וזה ממש מזעזע ירבו חושבים כמוכך

      • לא תשקר

        סוף סוף, 28/02/07 23:33

        לא תשקר כמו נמושה (ותעליב ע''י כך את מי שכן עשו תארים) - לא יכרתו לך את הראש.

        ובוא נייה ברורים כאן -
        (1)דרסה אדם וברחה בלי כוונה לעזור (הוא נפל לי על הקדימה של האוטו, אוי אני מסכנה כאן)
        (2) יש לי תואר ראשון (לא לימודי קיצורים ... אא סליחה תעודה מורכבת וכבדה בעלת אתגרים מרחיקים)
        (3) יש לי תואר שני (''השמש בלילה'')
        (4) דוקטור כואב לי - אני עובדת שליש יום אוקי?


        וואלה ........... היא בכלל גבר בשם אלכס עם פרופסורה בשיבוט אורז מועמד לפרס נובל כפול על חתיירות וסילוף מתקדמים.



        טוסי לי מהעניים כבבר את והתומכים בתשלום שלך שקרניייייייייייייית!!!!!!!

      • אבל להפך, היום הוכח שהתקשורת צדקה, לא? (ל''ת)

        אממניני, 01/03/07 00:46

  • 29.

    אחיזת עיניים

    רשיד, 28/02/07 21:58

    את שפת הגוף של ליברמן אי אפשר היה להסתיר
    הוא יודע את האמת ומתבייש בה

  • 28.

    לי מותר מה שלטרטרינה אסור

    עדנה ארבל, 28/02/07 21:51

    לשפץ את ה-CV אינה עבירה פלילית בכל האמור לשופטת בית המשפט העליון.

    יחי שלטון החוק!

  • 27.

    למרות שאני בעד ישראל ביתנו:

    איזון, 28/02/07 21:51

    מישהי שמפברקת דברים זה בלתי נסלח.
    הייתי שמח לראות איך הייתה מכהנת, אך אחרי כל הבלגאן הזה, אני חושב שאין מנוס מלבקש ממנה שתפנה את מקומה.

    אבל דבר אחד ברור: הנבזות ורצח האופי של התקשורת (שיש לה נטיות לפנות שמאלה גם כשהצומת לא נקייה) והניפוח של העובדות ... מראה על חוסר אובייקטיביות וחוסר מקצועיות ..
    פשוט מגעיל...

  • 26.

    רצח אופי? שיקרת את כולם

    צפונית, 28/02/07 21:51

    כולל את ליברמן, יו''ר המפלגה שלך, שנתן בך אמון

    את שקרנית ומתחזה - וזה הכל.
    אין לך תואר ראשון, אין לך תואר שני, הוצאת במרמה כספים מהביטוח - מותק, תיעלמי לכולנו מהחיים ומהר

  • 25.

    הכי מצחיק זה שהיא המשיכה לשקר

    מוטי, 28/02/07 21:51

    שואלים אותה על התואר בבר אילן והיא מביאה ציונים של השתלמויות בבר אילן.

    איזה פאטתית.

    ודרך אגב אמנון אברמוביץ,
    עשיתי חיפוש בגוגל ''פסק טרטמן'' (דף שני, תוצאה ראשונה)
    ומצאתי את התביעה שלה.

    היא קיבלה פיצויים על 52% מהשכר שלה אבדן השתכרות עד גיל 68.

  • 24.

    לא יודע מה איתכם אני איתה באש ובמים (ל''ת)

    ליברמן המלך, 28/02/07 21:50

  • 23.

    לא יכולים לעשות לה רצח אופי - כי אין לה אופי

    שני, 28/02/07 21:46

    ואם יש לה, אז זה אופי רע!!!

    • לאופי כזה עושים המתת חסד (ל''ת)

      אורן, 01/03/07 00:15

  • 22.

    כן בטח....התקשורת אשמה...ברור...גם הריצפה עקומה... (ל''ת)

    אלי, 28/02/07 21:44

  • 21.

    איזה לקח פש...

    מרדכי בנימין, 28/02/07 21:42

     

  • 20.

    נמאס ש/המגיבים בתשלום משתלטים על האתר!!!! (ל''ת)

    ותומכים בשקרנית, 28/02/07 21:41

  • 19.

    היה עצוב לראות אותה. אלה הם נבחרינו. בא לי לבכות (ל''ת)

    בוכה, 28/02/07 21:41

    • נגמרו לי הדמעות כבר

      גם בוכה, 28/02/07 23:25

      אתה יכול להלוואת לי קצת?

  • 18.

    איזה יפה אסתרינה אלוהים ישמור (ל''ת)

    יהודי, 28/02/07 21:39

  • 17.

    למה לא ציטטתם את תגובתה בנוגע ל-4 שעות עבודה ביום?

    נתן, 28/02/07 21:33

    הרי ממה שמשתמע, ''העיתונאי'' אמנון אברמוביץ' שיקר בנושא זה. ה-4 שעות עבודה ניתנו לתקופה של 12 חודשים בשנת 2000!!

    אם זה נכון, גם אברמוביץ' צריך להתפטר! נמאס מההשמצות והשקרים החוזרים ונשנים שלו!

    • כי זו תגובתה..

      נס 2007, 28/02/07 22:08

      ולפי הרקורד המרשים שלה גם היא שקרית.

    • כי

      וואלה, 28/02/07 23:24

      כי היא שקרנית פאטולוגית, אז לך תחקור את השמש כי היא אמרה שהיא זורחת בלילה


      אוי טטרנינה - לכי כבר רחוק רחוק לעולמים

  • 16.

    זה לא רצח אם הקורבן כבר מת

    רועי, 28/02/07 21:31

    מקסימום התעללות בגופה

  • 15.

    אמנון תראה איך אתה נראה

    יהודי, 28/02/07 21:29

    היית מת שתהיה לך בחורה כמו אסטרינה


    שנאה באה מקנאה

    • קנאה במה בדיוק?

      חחחחחח, 28/02/07 23:21

      הרוקחת בסופרפארמ פחות מקומטת

      חחח לקחו שיער זרקו על פריחה וקנו אותך - תשתקם גבר - תיכף תתחיל לשרוק גם לרוחמה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

  • 14.

    עפ''י המוסר השמאלני של התישקורת השמאלנית,גניבת קולותיהם של

    דרור, 28/02/07 21:29

    מאות אלפי מצביעים, מהימין אל השמאל הקיצוני, הוא מעשה מוסרי שלא רק יש להתגאות בו, אלא הוא אף מזכה את הגנב במחילה גמורה על כל חטאיו מהעבר.

    • לשקר לבוחרים ערב בחירות - זה מקובל על התקשורת, בתנאי שזה טוב לאויב (ל''ת)

      מתנחל מהערבה, 28/02/07 21:44

  • 13.

    גב טרטמן,כאזרח אני סולח לך , צודקת,''השופטת'' לא נענשה וגם לך לא מגיע (ל''ת)

    בצלאל, 28/02/07 21:27

    • עדנה ארבל שקרנית, שקרה על תואר שני ואף אחד לא התנפל עליה. צבועים!!! (ל''ת)

      דיקטטורה, 28/02/07 21:49

      • לפחות עיתון מעריב נאות לפרסם לך את נושא ארבל, אבל

        חופש הביטוי?!, 28/02/07 22:58

        שאר העיתונים ממש לא מאפשרים לפרסם מודעה שכזו בנוגע לשופטת ארבל! הם פוחדים!

  • 12.

    גניבת דעת ברורה לכי לישון

    כיכנמב, 28/02/07 21:26

    פרץ

  • 11.

    הבעיה בשקר

    Avi Ecuador, 28/02/07 21:24

    שלשקר צריך תמיכה לשקר ולתמיכה צריך תמיכה נוספת שתומכת בתמיכה לשקר וכך ממשיכים לבנות מגדל שקרים שבסופו נופל על השקרן והשקרנים.
    על האמת הרבה יותר קל להגן מכיוון שהיא עומדת בפני עצמה והאמת היא החיזוק של עצמו.
    סופה של כל הממשלה השמאל והמדיניות שלו ליפול בבושת פנים וכל שקר בפני עצמו עוד נלמד עליו.

    • בואנ'ה קרעת אותי

      נס 2007, 28/02/07 22:06

      עכשיו גם ישראל ביתנו זה שמאל?
      תזהר בקצב הזה בסוף באמת תשאר לבד, כולם יהיו שמאלנים בוגדים ורק ''אבי אקוודור'' ישמור על גחלת הציונות, רק חבל שזה יהיה בקיטו.

      • אל תרד עליו, הוא אחרון הפטריוטיים במדינה הזו

        מוטי, 28/02/07 23:00

        יש אנשים שלא נותנים לעובדות לבלבל אותם.

        גם הטיפשה הזו שאמרה שמינוי שר ערבי זה סוף הציונות וצריך לשמור את התפקידים החשובים ליהודים, ברגע שהיא נתפסת על חם בשקרים פאתטיים, מייד זה השמאל ובלה בלה בלה.....

        • איפה קראת אצלי שאמרתי שהיא מהשמאל?

          Avi Ecuador, 01/03/07 00:55

          זה ''ימין'' שתומך בשמאל אבל מושחתים בכל מקום יש.

      • מי אמר לך שישראל ביתנו שמאל?

        Avi Ecuador, 01/03/07 00:17

        אבל זה ''ימין'' שתומך בשמאל ומשריש אידיוטיות כך שבשבילי זה אותו דבר.

      • he is

        Yosi, 01/03/07 00:24

        not alone

      • ההבנה שלך שואפת ל-0

        Avi Ecuador, 01/03/07 00:36

        בקש ממשהו שיסביר לך את התגובות שלי ולפחות אל תעוות ותכניס לי מילים לפה כרצונך... השמאל בוגדים??! דבר שאני מעולם לא אמרתי, אולי קניבלים ''יהודים'' שאוכלים כשר רק יהודים , אולי אידיוטים ואולי איידס אבל לא אמרתי בוגדים וכדאי שגם אתה תלמד להיות קצת ישר.
        דרך אגב אני לא התלהבתי לא מליברמן ולא מגאידמיק והיה רצוי שיעשו להם תחקיר בטחוני מקיף לדעתי, הייתי מאוד שמח בשבילם ובשביל עם ישראל שבאמת הכל כשר איתם, אני לא מכיר אותם אבל יודע שהרוסים יש להם שיטות אפילו להכניס שתולים וזאת כמובן ללא להאשים אבל צעדי זהירות של עם אולי.

    • הבעיה בשקר היא שאפשר להיתפס

      רון, 01/03/07 03:00

      לא צריך להתפלסף

      • אפשר להיות פחות חכם עם האמת ולהגן עליה

        Avi Ecuador, 01/03/07 03:23

        על השקר ולהמציא שקרים חדשים שעומדים כתמיכה לשקרים צריך להיות ''חכם'' ומאוד מתוחכם.
        זכור לי בחור שאמר לאחת העובדות אצלנו משהו בסגנון שכתבת ואמר לה שלא תנסה להמציא שקרים מכיוון שבשביל להיות שקרן מצליח צריך להיות באמת חכם.

  • 10.

    מתי פרץ הולך לקורס לפתוח משקפת ?

    שונא שמאלנים, 28/02/07 21:23

    ומתי אמנון הולך לקורס קנאות מזיקה לבריאות ?

    • ומתי אתה תתחיל לדבר לעניין. (ל''ת)

      נס 2007, 28/02/07 22:02

  • 9.

    כל הכבוד!!!!!!!! להכנס בעיתונאים!! (ל''ת)

    רועי, 28/02/07 21:18

  • 8.

    ממש מסכנה, אז היא שיקרה בבית משפט, בביטוח לאומי ולציבור...עבריינית

    יאללה יא מושחתת, 28/02/07 21:17

    אם הפרסום פוגע בה ובילדיה היה כדאי לחשוב על זה לפני שהיא שיקרה לביטוח לאומי בקשר לכושר העבודה שלה (סיפרה שיש לה בעיה נפשית לכל החיים ונזק פיזי ושלא יכלה לעבוד יותר מ-4 שעות..), שיקרה לגבי תאונה בה הייתה אשמה וכמובן, המציאה לעצמה תארים משתי אוניברסיטאות יוקרתיות בזמן שסיימה תואר במכללה סוג ז'...

  • 7.

    השקרנית,תתביישי לך... (ל''ת)

    רז, 28/02/07 21:15

  • 6.

    15 דק של תהילה

    קצב, 28/02/07 21:12

    ללא ספק טרטמן היא יחיאל חזן של הכנסת שעברה
    היא קיבלה את החשיפה
    הגיעה הזמן שתרד מהבמה- היא תוכל לספר לנכדים על הקרירה שלה
    ולפרשייה הבאה...

    • נשארו לה עוד 3 שעות ושלושת רבעי... לפי הרופא... (ל''ת)

      אורן, 28/02/07 22:15

      • חחחחחח!!!! ח-ז-ק!! (ל''ת)

        הרסת, 28/02/07 23:17

  • 5.

    זה היה לינצ' תקש' ושוב ערוץ 2 ושוב אברמוביץ (ל''ת)

    אלכס לא י.ביתנו, 28/02/07 21:12

    • אתה לא קולט?

      ירון, 28/02/07 22:01

      היא שיקרה! זו דמות להיות שרה בישראל? טוב שהתקשורת פוקחת עין.

      • מדינת ישראל מלאה בפוליטיקאים שקרנים

        יורד שמח, 28/02/07 22:35

        היא לא אחרונה.
        תתביישו איך שאתם נראים מבחוץ

        • אכן אני מתבייש (ל''ת)

          לא, 28/02/07 23:17

      • אם לשופטת עליונה מותר..

        אתרוגית, 28/02/07 23:08

        עדנה ארבל כתבה קורות חיים שאותםפ הגישה לבית המשפט ובהם הוסיפה לה תואר שני בשליפת קולמוס

  • 4.

    אוהבים אותך אסתרינהה :-) (ל''ת)

    אלירן.., 28/02/07 21:10

  • 3.

    למה לא מפרסמים כל הנאום??? (ל''ת)

    chaim, 28/02/07 21:09

    • למה? אולי כי בניגוד למה שאסטרינה הייתה רוצה פה זה דמוקרטיה...

      נמאס מהשקרנית, 28/02/07 21:33

      פה זה דמוקרטיה ולא מפרסמים אף נאום כמעט במלואו.
      מה גם שהראו את הרוב בטלוויזיה והשמיעו ברדיו.
      הרוב גם קשקוש בלבוש- ''הילדה שלי סובלת''... ממש נורא... היית צריכה לחשוב על זה קודם, לפני ההונאות לא?

  • 2.

    לשקר אין רגליים, טרטרינה!

    מריוס, 28/02/07 21:03

    מכללת טורו (הולה!) זה לא אונ' בר-אילן, ולימודי תעודה במרכז להשתלמות ליד בר-אילן אינם תואר ראשון.

    • לא תואר אז מה??? איזה תואר יש לשימון פרס?? (ל''ת)

      אבי, 28/02/07 21:28

      • שימון פרס לא טען שיש לו תואר מבר-אילן!

        מריוס, 28/02/07 21:51

        וזה כל ההבדל, מר אבי!

        • למה ''תואר'' במילת יחיד?

          טטרנינה, 28/02/07 23:15

          אם אפשר לשקר על -שני- תארים?

          אנא דייק: ויאמר מהיום - טטרנינה שיקרה על שני תארים.

        • אבל הוא טוען שהוא הקים את הכור האטומי וזה שקר

          פרס שקרן, 01/03/07 00:52

          אבא שלי, פיזיקאי, עבד בכור עשרות שנים מאז שהקימו אותו, כחוקר בכיר.

          היוזמה להקמת הכור היתה של פרופסור מהטכניון בחיפה (סלחו לי שאיני זוכרת את שמו, אבל אפשר לברר), בן גוריון קיבל את ההחלטה, ופרס סה''כ עזר בביצוע. הוא לא ההוגה ולא היוזם ולא בעל החזון במקרה הזה.

          אבא שלי כל הזמן לא מבין למה נותנים לשקר הזה להפוך למיתוס.

          עאלק, בעל חזון... שימון פרס פושע אוסלו, החזונות שלו הם סהרוריים, כמו המזרח התיכון החדש וכל הזבל השמאלני.

          • תביאי את אבא שיעיד . ילדים פסולים לעדות (ל''ת)

            גבר, 01/03/07 02:10

        • אבל הוא טוען...

          פינקי, 02/03/07 14:49

          שהוא מומחה לננו טכנולוגיה ושהוא בוגר אוניברסיטות הרוורד וניו יורק...

      • אתה פשוט לא מבין, הא?

        יוני, 28/02/07 21:53

        פרס מעולם לא התהדר בתארים שאין לו.

        • אל תהיה בטוח...

          פינקי, 02/03/07 14:43

          הוא מציג עצמו כ מומחה לננו טכנולוגיה וכבוגר אוניברסיטות הרוורד וניו יורק...ראה אתר הכנסת!

        • אבל הוא טוען...

          פינקי, 02/03/07 15:06

          שהוא מומחה לננו טכנולוגיה ושהוא בוגר אוניברסיטות הרוורד וניו יורק,גם השופטת העליונה ארבל טענה טענות שוא לתואר שני וגם השר בוים,למה אליהם אתה לא בא בטענות ,אם אתה כזה ישר?

      • אז כלום...

        נס 2007, 28/02/07 22:00

        חוסר ההבנה שלך , או הקושי בתפיסה ממנו אתה סובל פשוט מדהימים, אף אחד לא בא אליה בטענות על זה שאין לה תואר.
        הבעיה היחידה היא שאין לה תואר והיא טענה שיש, אתה מבין, יש מן דבר כזה שנקרא דבר אמת, וההפך מזה נקרא לשקר, כשאתה אומר שיש לך תואר בזמן שאין לך אתה נכנס לקטגוריה של השקרנים, במקרה של עובדי מדינה או נבחרי ציבור אתה אוטומטית הופך גם לגנב, כי המשמעות של התואר היא עוד כסף במשכורת.
        אני מקווה שהצלחתי להבהיר לך את הבעיה למרות שאני בספק, כי נראה שהפטיש שיש לך לשמעון פרס חוסם לך חלקים נרחבים באונה הקדמית.

        • אתה מבזבז מאמצים לשווא

          חודורובסקי, 28/02/07 22:44

          אתה חושב ש''אבי'' לא מבין שהטיעון שלו לא לעניין? הוא מבין לאללה. אבל אלה עם הכיפות יש להם הגיון להביא ישר אנלוגיה שקרית כדי להסיח את הדעת מן העיקר. למשל, אם אומרים להם שישראל לא מתנהגת יפה לערבים אז הם יאמרו לך שגם בעירק הורגים אנשים. לך דבר אל הקיר!

      • גם אין לו תואר וגם יש לו אמא ערביה?

        מוטי, 28/02/07 22:56

        כל פעם עולה איזה (כנראה אותו) בן אדם ומכניס את פרס ואם יש לו תואר או לא.
        יש שתי אפשרויות:
        1. הבן אדם כל כך טיפש שהוא לא מבין שהבעיה היא לא שיש או אין לה תואר אלא השקרים.

        2. הבן אדם כל כך טיפש שהוא חושב שמישהו יתפס לשטות הזו ויגיד: ואללה...

        רק חסר שהוא יגיד שלפחות לטרטמן אין אמא ערביה.

    • טורו קולג' זה מוסד מכובד בארה''ב (ל''ת)

      ניו יורקית, 28/02/07 21:50

      • לא סתם מכובד. מפוצץ בדינרוס! (ל''ת)

        חיים, 28/02/07 23:10

      • טורו קולג' - מי הדיקן שם ... סאבלימינל? (ל''ת)

        הצל, 28/02/07 23:12

      • כן, מכובד

        ד''ר פרופסור, 28/02/07 23:13

        כמו תעודת יושר ממשפחת אברג'יל

        לך חפש

  • 1.

    כולכם צבועים ופחדנים שמאל הזוי (ל''ת)

    יונתן, 28/02/07 21:01

    • בדיקה על תשלום בגין תואר צריך להבדק גם אם התפטרה מהממשלה.לא ראוי (ל''ת)

      לח''כ לקבל כשלא, 01/03/07 07:27