• 147.

    נמאס מהעיתונאים המושחתים האלה!

    לאוניד, 28/02/07 22:38

    אין גבול למה שעיתונאים מסוגלים לעשות בשביל כותרת!!
    הם מסלפים משקרים ממציאים מגלים חצאי אמיתות.
    אין אפשר להאמין לשום מילה שיוצאת להם מהפה והכול בשביל להשיג כותרת יותר גדולה מנופחת מרעישה!!
    הגיע הזמן שאנשים יתחילות לתבוע את התקשורת על הוצאת דיבה. כמה תביעות כאלה שיוציאו מהם כמה מיליונים טובים והעיתונאים יירגעו מהר מאד עם השקרים שלהם.

    • בלאט, אתה מדברת שטויות המון (ל''ת)

      גרישה, 01/03/07 17:05

  • 146.

    ועכשיו לטפל בשופטת עדנה ארבל ששיקרה על התואר השני שלה (ל''ת)

    קדימה !, 28/02/07 22:36

  • 145.

    ''נסערת וכואבת''על מה?על שניתפסה משקרת ומפברקת (ל''ת)

    מוטב שתתפטר!!!, 28/02/07 20:15

  • 144.

    אופורטוניסטית ללא מעצורים

    Avi Ecuador, 28/02/07 19:22

    בושה

  • 143.

    אסון של עם בשלטון

    Avi Ecuador, 28/02/07 19:18

    שפל המדרגה שמתבטא ומוצג על ידי מנהיגיו.

  • 142.

    טרטינה מתגלה כשקרנית פתלוגית.

    כדרלעומר, 28/02/07 18:08

    דרושה התערבות מקצועית .

  • 141.

    מה קורה לנו?

    חגית, 28/02/07 18:04

    אם תקחו כמה צעדים אחורה ותראו מה קורה לנו כאנשים כבני אדם כאומה? לאן כל זה מוביל? אין ספק שאין אנו זקוקים לאויבים אנחנו עושים את העבודה כל כך טוב שלצערי כמו שבנינו את המדינה כל כך מהר אנו צפויים ,חס וחלילה, להחריב אותה. וחס וחלילה אם יקרה הדבר אנחנו לא נוכל להאשים אף אחד. שכחנו להיות בני אדם שכחנו לכבד אחד את השני שכחנו להיות אנושיים. אנו שומעים דבר או שמועה ומיד קופצים למסקנות. מדובר גם באנשים גדולים ששרתו כל חייהם את המדינה או תרמו ובגלל איזה שמועה אפילו היא נכונה מוחקים את האדם משפילים אותו ורומסים אותו. ומה עם כל הדברים הטובים והחשובים שהוא עשה, זהו הכל נמחק. כל אחד מאיתנו עלול לעשות טעות בחייו ככה היינו רוצים שיתחסו אלינו?
    הגיע הזמן שנעשה חשבון נפש ונפעיל את ההגיון והשכל הישר

    מודאגת לשלום המדינה

    • מה היא תרמה ?!

      גיא, 28/02/07 21:28

      מה היא תרמה למדינה? עוד אוכלת חינם שהצטרפה לממשלת הכשלון מהמלחמה ובניגוד למצע של ישראל ביתנו.

  • 140.

    לא מבין

    משהו, 28/02/07 17:45

    אז מסתבר שיש לה תואר ראשון ותואר שני והיא לא שיקרה
    אז למה בעצם עוד מדברים על זה.
    נדמה לי שיש במדינה פושעים קצת יותר כבדים ממנה, בפרט מי ש''חשף''
    את השטות הזאת.

    • תגיד אתה דפוק? איזה תואר שני יש לה?

      עמי, 28/02/07 18:56

      ואיזה תואר ראשון? של מכללה שלא מוכרת על ידי המועצה להשכלה גבוהה? והיא בכל במה אומרת שיש לה תואר בחשבונאות של אוניברסיטת בר אילן!!! והתואר שאין לה בטורו הוא בכלל בלימודי מינהל עסקים!!! היא מפברקת תארים ואתה חושב שהכל בסדר? אתה שפוי?

  • 139.

    המושחתות שלה פרצה החוצה עוד לפני המינוי !! להעיף אותה מיד

    ישראלי ישראלי, 28/02/07 17:40

    לא לאפשר לה להבחר להיות שרה במדינת ישראל למרות שיש עוד הרבה מושחתים בממשלה הזו כולל היושב בראש.

  • 138.

    אני טורו, מפוצץ בדינרו מחולל ניסים כמו סבא ג'פטו בוא נראה מה קורה פ (ל''ת)

    ליברמנו, 28/02/07 17:40

  • 137.

    אני מציע לכולם להירגע

    גיורא לנדאו, 28/02/07 17:22

    היא לא רצחה איש ולא גנבה מיליונים. אני לא חושב שמישהו ישמח אם היא תשים קץ לחייה.

    • אתה נופל בפח הזה?

      gg, 28/02/07 17:45

      אתה ממש אוכל את ה''תפסיקו לקרוא לי רמאית או שאני יורה בעצמי''?

    • אני אשמח

      אני, 28/02/07 21:30

      בדיוק כמו שהיא הצטרפה לממשלה שאחראית למוות של חיילים ואזרחים במלחמת לבנון. מה יש ליראל ביתנו לשבת בממשלה הזאת? סתם רודפי בצע בשביל הכסא

  • 136.

    דמגוגית

    אזרח שומר חוק, 28/02/07 17:11

    פה גדול ,חוצפה,ואפורטוניזם ולא מעבר לזה...
    אבל היא ושכמותה הם רק סימפטום,למחלה קשה מאוד.
    אין עם חפץ חיים,מוסרי,והגון שהיה מעלה אנשים כאלה שיאחזו במושכות ההנהגה ושלטון המדינה.
    מספיק להביט על שר הבטחון כדי להבין שמצבנו בכי רע.

  • 135.

    אם זו לא היתה טרגדיה אז היא הייתה קומדיה (ל''ת)

    אזרח מודאג, 28/02/07 17:05

  • 134.

    תפסיקי לאיים - תעשי מעשה! (ל''ת)

    מעריץ, 28/02/07 16:39

  • 133.

    אנשים ישרים לא הולכים לפוליטיקה - זוכרים את הבטחות שרון ??? (ל''ת)

    מתנחל מהערבה, 28/02/07 15:52

  • 132.

    ואת זו אתם רוצים בכנסת? רגע מה עם הונאת הביטוח הלאומי? (ל''ת)

    איילת, 28/02/07 15:30

  • 131.

    תתפ]טרי עכשיו!!!

    שפוי, 28/02/07 15:25

    גם מהכנסת!!!

  • 130.

    לא יאומן האם זו בדיחה?

    Bella, 28/02/07 15:25

    תגידו מה זאת הבדיחה הזאת? גם בכנסת אין לה מקום
    זאת מדינת בדיחה או שזה רציני?
    השקרנית הזאת שרה בממשלה או ח''כית?
    יש לי המון חברים שעזבו את הארץ בגלל שטויות כאלה! נמאס!

  • 129.

    יותר מדי אנשי ציבור נלחמים על שמם הטוב - מה יהיה? (ל''ת)

    חן, 28/02/07 14:54

  • 128.

    נורמה בכנסת

    יוסי כהן, 28/02/07 14:54

    אן להיתפלה על התופעה הרווחת ונישנת בשנים האחרונות בכנסת שמבזה את המעמד של חברי הכנסת שברוב חוצפתם מרשים לעצמם לשקר ולהעלים את האמת רק כדי לשמור על הכסה .אסתרינה לא הרישונה ולצערנו לא האחרונה עלהם להבין שבזכות ציבור האזרחים הם בכנסת והם חיבים להצדיק את קיומם במושב הכנסת ולכהן ביושר והגינות

  • 127.

    באתר הכנסת כתוב שהיא עושה מילואים ושיש לה תואר שני!!!!!!!!! (ל''ת)

    אינשם, 28/02/07 14:42

  • 126.

    גדולים ממך גם לא שיקרו (ל''ת)

    ההגנה = התקפה, 28/02/07 14:42

  • 125.

    מספיק עם השטויות תשאירו אותה נו בחייכים

    אני מאוהב, 28/02/07 14:42

    אני מאוהב גם בה וגם בו

  • 124.

    ב1000 דולר היא תוכל לקנות גם תואר דוקטור לפילוסופייה

    123, 28/02/07 14:41

    הכל ישראבלוף...ברשת יש מלא חנויות גב' טרטמן.
    חזל כבר אמרו שגנבת דעת אף חמורה מגנבה של רכוש.

  • 123.

    ח''כ אסתרינה טרטמן היא נבחרת ציבור

    מרגלית גולדמן, 28/02/07 14:39

    מזמן ברור שהשמאל לא יכול ''לקחת אותה'' בקלפי, לכן הטקטיקה השתנתה.
    השמאל מנסה להפיל את השלטון בשם ''החוק והצדק'' !!!
    זאת היא הצביעות האמיתית, כי זאת היא הדרך האנטי-דמוקרטית ביותר, שחותרת כבר במשך שנים
    להפיל את אלה שהם נבחרי הציבור, שאותם אנו בחרנו !!!
    העם לא בחר את שופטי בג''ץ, ולא את פרשני הצדק למיניהם, ובקלפי לא נבחרו שלישיית עורכי-הדין
    של עמותת אומ''ץ.
    הם לא נבחרו לנהל את המדינה, בוודאי לא דרך הדמוקרטיה, ולכן שקופה דרכם כאשר מתחבאים הם,
    מאחורי זעקות המוסר, הצדק והחוק.
    חייבים להפסיק את צייד-המכשפות אשר משגע את המדינה כולה, ובעצם מסית את תשומת-הלב,
    של כולנו מן הנושאים החשובים העומדים על הפרק.
    לא שלושה כרטיסי כדורגל, לא נשיקה עם לשון או בלי לשון, ולא תואר אחד או שניים וכו',
    לא הם הנושאים שיפילו שלטון !
    וועדות-חקירה תקומנה או תיפולנה, השמאל חייב לזכור: הציבור איננו טיפש והשיטה לא תעבוד !
    אלא להיפך, הימין מתחזק ואפילו מתחיל לסלוח לנבחריו על כל המעידות הקטנות, וזאת עקב ההקצנה,
    של צייד המכשפות בשם החוק והמוסר.
    אני מקווה ששיקולי המערכת לא יפסלו תגובתי זו ...

    • היא לא נבחרת ציבור - היא נבחרת מפלגה !

      א.ש. נחשון, 28/02/07 15:10

      אלה העובדות ויש לכך גם משמעות ולא רק סמנטיקה !

      • כולם נבחרים דרך מפלגה (ל''ת)

        כאילו דה, 28/02/07 17:10

  • 122.

    עדיף לשתוק ולהחשב טיפשה, מאשר לדבר ולהוכיח שאת כזו! (ל''ת)

    אריק דורון, 28/02/07 14:38

  • 121.

    ואנשים ישרים ממך היו מתפטרים מהכנסת

    הדודה של זידאן, 28/02/07 14:35

    אבל בעצם ישרים ממך לא היו משקרים כך.

  • 120.

    שר הבריאות!!!!!!

    רוי, 28/02/07 14:35

    מה היה קורה אם מועמד כלשהו לתפקיד שר הבריאות היה מתראיין ואומר שהוא מתאים לתפקיד כי הוא עצמו רופא? דוקטור!
    כמה שנים בכלא הייו מגיעים לו על התחזות אז????
    גם אז היה ליברמן מגבה אותו?????

  • 119.

    גם עדנה ארבל-שופטת בעליון, זיפה תואר

    בקיא, 28/02/07 14:35

    מישהו בכלל מדווח על זה?

    • אז שטרטמן תבקש להישפט אצל ארבל. היא תבין אותה...

      עין צופיה, 28/02/07 16:56

      אי האמון שהציבור חש כלפי ביהמ''ש , בפרט העליון, הוא בין היתר בגלל שמינויה של ארבל נתקבל ואיש אינו דורש את ניקוי האורוות שם, גם לא מזוז.....

      הכל מושחתים מהעליון ועד לאישה הזו טרטמן, שאולי זה גם לא שמה...
      מי יודע מה מתרחש בארץ הנדמה לי..... למטורפת הזו יש עוד את עזות המצח לקשקש אותנו

  • 118.

    עשית טעות ששיקרת על ימין ועל שמאל. (ל''ת)

    מדינת התירוצים, 28/02/07 14:35

  • 117.

    לא תואר לה ולא הדר!!

    חרטטינה, 28/02/07 14:31

    איזה בושה להתהדר בנוצות לא לך.

  • 116.

    אין ספק שבתגובתה מוסיפה טרטמן חטא על פשע!!!

    יהודית, 28/02/07 14:31

    וזה שליברמן נותן לה גיבוי יביא את מפלגתו סביר להניח אל קיצה.

  • 115.

    בזבוז זמן

    בצלאל, 28/02/07 14:31

    אז,בשביל מה למדתי בטכניון 4 שנים?---יכולתי להביא תעודת גמר מגן-הילדים ולנהל את מע''צ......

  • 114.

    אין שכל אין דאגות ! לכן היא חזקה (ל''ת)

    חזקה עלק, 28/02/07 14:30

  • 113.

    ליברמן יפול רק בגללה. את קולי הוא כבר לא יקבל זה בטוח. (ל''ת)

    המציל, 28/02/07 14:29

  • 112.

    פאתטיות, אין דרך אחרת להגדיר את זה

    אלון ה, 28/02/07 14:28

    ההתנהגות הפאתטית של טרטמן נובעת מכך שהיא מתפתלת לחלוטין בהסברים שלה. לפי מה שהיא מתארת, היא בסך הכל למדה באוניברסיטת בר אילן, ובעיניה מה שהיא למדה שמה נחשב לתואר. זה כל כך טיפשי שהיא נותנת את מספר התואר שלה, רק בכדי להראות שהיא עברה כמה קורסים ברקורד. ודרך אגב, היא טוענת שמלבד הפעם הזאת שהיא ''נסחפה'' בראיון ההוא שהעניקה לערוץ הכנסת, היא לא סיפרה בכלל שיש לה תואר שני. באמת??? אז איך באתר של ''ישראל ביתנו'' הגיעה המידע הזה שיש לה תואר שני? ומה קרה שאחרי שהפרשה הזאת התגלתה, אז מיהרו למחוק את הפרטים הללו מהאתר? או שהיא מטומטמת, או שהציבור מטומטם.

    אבל מי שמתגלה כיותר פאתטי ממנה זה אביגדור ליברמן. זוכרים את דויד גרוסמן? שבעצרת לזכרו של רבין, באותו נאום מפורסם ושנוי במחלוקת, הוא כינה את ליברמן בתור ''פירומן שמונה להיות מפקד מכבי האש''. אז הנה הוא מצדיק את התואר שהעניק לו גרוסמן, בהתנהגות האומללה שלו, כשהגיב על הפרשייה הזאת שבעזות מצח שלא תיאמן הוא עירב גם את האיום האיראני, למרות שככל הנראה ארה''ב הולכת להידבר איתה, וגם את החיילים החטופים, כאילו שלא קיימים רגשותיהם של המשפחות של אותם חטופים בכל פעם שמנופפים במקרה שלהם לצורך פוליטי דמגוגי. וכזכור לכם, נועם שליט מרבה לספר שהוא זה שצריך לרדוף אחרי הממשלה שתעשה משהו למען בנו, לא הממשלה רודפת אותו. אבל בעצם מי הם משפחות החטופים? מי הם אנחנו? באיזה חוצפה כולם מעיזים להפריע לעבודתו של ליברמן? ובכלל מה אנחנו מטרידים אותו בכאלה זוטות כמו הפשע שהולך וגובר כאן בארצנו וח''כים שקרנים. אשכרה חוצפה!

    עיקר הפאתטיות של טרטמן וליברמן נובעת מהמחיר שהם עומדים לשלם גם בגלל שהם לא מורידים פרופיל וגם בגלל היריקה הבוטה שלהם בפרצוף של הציבור. ככל הנראה זה לא מפתיע כשזה בא מצדו של פירומן כמו ליברמן, הוא עסוק בלחמם את הגזרה מול שכנינו, אין לו בכלל זמן להיות מעורב בלשקם את החברה הישראלית ואת האמינות של בית הנבחרים. זה אביגדור ליברמן, שמיום ליום מתגלה בתור אחד שלא לוקח על עצמו בכלל אתגרים, רק מתחנף לעבר הציבור בדרך הפופוליסטית, הזולה והעלובה ביותר שיכולה להיות.

  • 111.

    שתיקה לחכמים (ל''ת)

    יפה, 28/02/07 14:25

  • 110.

    מה היה דינו של אזרח מן השורה לו נתפס בהתחזות? לח''כ מותר הכל. (ל''ת)

    רפובליקת בננות, 28/02/07 14:25

    • מזוז , השאלה מופנית אליך !!!! (ל''ת)

      אחד העם, 28/02/07 16:58

  • 109.

    read my lips

    עודד ב, 28/02/07 14:23

    הבעיה היא לא באם היא משכילה פורמלית או לא.היא יכולה להיות מוכשרת,וכנראה שהיא כזו,גם ללא תעודה פורמלית. הבעיה היא בשקר. האימרה המפורסמת של קלינטון לא עשתה אותו נשיא פחות מוכשר אלא נשיא שקרן

  • 108.

    גם אנו הבוחרים.

    רון, 28/02/07 14:23

    מאמינים שליברמן ילך אם האמת והצדק ולא יבחר בך לשרת החוץ כי את משקרת וא עוד משווה את אברמוביץ הוא עושה את עבודתו אם זיכרון ואם אמת.

  • 107.

    ליברמן לראשות הממשלה !!!!!!!!!!!!!!

    ליברמן המלך, 28/02/07 14:20

    ליברמן =מנחם בגין =דוד בן גוריון

  • 106.

    תבדקו את ההצהרה באשר לתואר 1 מטורו קולוג'

    מיכאל, 28/02/07 14:18

    טורו קולג' בישראל אינה מעניקה תואר אלא רק ניתן ללמוד מספר קורסים אקדמאיים שיהיו מוכרים כחלק מתואר במוסד אקדמי אחר

  • 105.

    השמאלנים כותבים תגובות, היתר עובדים למחיתם

    עופר, 28/02/07 14:16

    היו פראיירים,נשארו פראיירים

  • 104.

    .. זה כל כך מיותר היה, והרי מכבדים אדם בשל מה שהוא ולא בשל מה שיש ל

    cyrano, 28/02/07 14:16

    ובכל אופן חוסר יושר אין דרך לקבלו כנורמה גם אם הגברת יותר קרובה לי בדעותיה מהרבה סמולים ...
    זה מבייש, מבזה, ומיותר , ולמרות שהצבעתי לאיווט ליברמן בבחירות, לא אעשה זאת שוב, כי הוא בגד בציבור בוחריו, והיום הוא מתחיל לאכול מפרי ביאושיו ועליבותו...
    וחזקה תקוותי שאסטרינה היא רק ההתחלה... בסוף כולם מקבלים את המגיע להם...
    אז יאללה פוליטיקאים עלובים תתחילו ללכת אחד אחד הביתה ולפנות את הנהגת המדינה לאנשים ראויים...
    ויש כאלה , שהדי שבמרומים, יש ויש, אבל הם, בראותם את עליבות הפוליטיקה בישראל פשוט ממאנים להתקרב אליה, שמא יידבקו בחרה הזה..
    וצריך לחזור למקורות, למה שהיינו פעם, ןלזכור , בני אברהם , יצחק ויעקוב אנחנו, ומחוייבים לנורמות של מוסר יותר גבוהות, ועגל הזהב, כמו תמיד , לא רק שלא יקרב אותנו לגאולה, אלא להיפך...
    כך היה, כך הווה, וכך תמיד, עם ישראל פשוט ערבים זה לזה, ואנחנו כולנו נמשיך לאכול אותה בגלל איזה מיעוט דפוק הקרוי פוליטיקאים מושחתים

    • ברגע שנפסיק לתת להם להפריד אותנו לימין ושמאל וכו' הם לא יכלו למשול (ל''ת)

      בנו! הכח לעם, 28/02/07 14:45

  • 103.

    רק לנו ולאברמוביץ מותר לקמבן את המערכת

    נכה צהל, 28/02/07 14:15

    כאיש ימני אני מודיע לכם שרמת הקומבינות שאברמוביץ ודוגמתו חיים ליהן-היא עצומה. אבל מה אברמוביץ הוא אחד הנהנים מהן.

  • 102.

    אסתרינה העם איתך!

    ים של דמעות, 28/02/07 14:15

    כולנו מאחורייך. אני קורא לך לעלות לגג של עזריאלי וכולנו יחד נשמח לעודד אותך בדרכך למטה.
    E.T. GO HOME !!!!!

    • 102....אתה ניבזה.

      דפנה בירינבויים, 28/02/07 14:37

      עלה לגג של אימאש'ך.........!!!!!!

      • אני מוכן לדחוף ראשון (ל''ת)

        שמעון פרס, 28/02/07 16:07

    • 102 הגזמת בגדול .

      שטולצי, 28/02/07 16:21

      אני מאחל לה הרבה בריאות
      מחוץ לפוליטיקה .

  • 101.

    בושה

    יהודה, 28/02/07 14:14

    כמה שקרים על שקרים אפשר לספר.
    מה היא חושבת שכולם טמבלים.
    כל הזמן לא מבינים אותה מסלפים את דבריה ,
    לכי הביתה שקרנית!!

  • 100.

    סמנ''כלית בנק ללא תואר

    חכמי חלם, 28/02/07 14:11

    המושחתת חסרת ההשכלה שימשה סמנכ''לית בנק יהב של עובדי המדינה שמגלגל מילירדי שקלים.

  • 99.

    אסתרינה לא צריך להתאבד .

    רון, 28/02/07 14:10

    צריך רק לומר את האמת וברעיון שראיתי 4 פעמים נראת מדברת שותף ולא מתבלבלת תוך כדי שידור.
    שוב חטא על פשע לשקר גם עכשיו אנחנו לא קונים את זה.

  • 98.

    יופי של מספרת סיפורים

    y, 28/02/07 14:10

    הי מותק תשמעי אם יש לך ילדים עזבי אותך מהכל השכלה תארים
    .תעשי טובה אל תתאבדי בשבילם.
    תתחברי לחבריךבסיעה שלא מפקירים פצועה תשאבי מזה כח ותרגיעי.

  • 97.

    את מאיימת?

    מנחם הגלילי, 28/02/07 14:09

    ח''כ אמור להיות אדם חזק.מה את מסתתרת?

  • 96.

    לגב' טרטמן: נכי צה''ל לא עושקים, גונבים ומרמים חברות ביטוח.

    דניאל, 28/02/07 14:06

    בעלי כנה צה''ל ועובד אפילו במשרה וחצי. הוא לא רימה חברת ביטוח או את ביטוח לאומי. נכותו הוכרה לו כחוק ודווקא בגלל שהוא עובד, הוא לא קיבל, כמוך, פיצויים חד פעמים ולא מקבל קצבת נכות בשל אי כושר עבודה - כמוך למשל. אז פסיקי לנסות להטיל פגם בנכי צה''ל. הלוואי והיית רבע מהם. מה שבטוח שאני את ''ישראל ביתנו'' מחקתי לחלוטין.

    • בדיוק. ולהשתלח באמנון אברמוביץ על פציעתו הקשה בעת שמילא תפקיד בצבא

      טרנטינה גועלית, 28/02/07 14:32

      זה המקום הכי נמוך שאפשר לרדת אליו.

    • צודקת במאה אחוז ! (ל''ת)

      אורי, 28/02/07 15:33

  • 95.

    עוד תמונות של אסתרינה

    ררועי, 28/02/07 14:04

    בבקשה בבקשה אם אפשר עוד תמונות שלה.כל הזמן מראים רק 2 תמונות שלה

  • 94.

    יש או אין?

    אילן, 28/02/07 14:02

    אז יש תואר או אין תואר?סיבכתם אותי לגמרי!

  • 93.

    מה את חושבת

    ילי, 28/02/07 13:59

    שכולם מטומטמים?

    • עדיף שר תירות שקרן...היא תימכור את ישראל לתיירים התמימים ...תספר ..

      אהרי אשכנזי_כלא, 28/02/07 14:30

      לתיירים ,שפה זה שוייצריה ,אמיר פרץ זה סטלין ואולמארט זה בוז'ו הליצן המיתולוגי.
      כך נימשוך לארצנו מיליוניי תירים וחובבי אומנות.

  • 92.

    לנשרים העטים על ח''כ טרטמן (כנסו ותקראו)

    ניר, 28/02/07 13:58

    נניח ואתם קובעים, כי עובד ציבור, קל וחומר שר,אשר שיקר בנוגע להשכלתו הפורמלית, אינו רשאי לשמש בתפקידו, מה תאמרו כאשר מדובר בשופטת בית המשפט העליון?
    על פי העיתונאי יואב יצחק ,בקורות החיים של שופטת בית המשפט העליון עדנה ארבל, צוין כי היא בעלת תואר שני במשפטים, מה שכלל אינו נכון!!!
    ולמרות זאת התקשורת התגייסה כחזית אחת, כדי שארבל תמונה לשופטת בבית המשפט העליון.
    האם שאלתם את עצמכם אי פעם מהי השכלתו הרשמית של שמעון פרס?
    לפי אתר הכנסת, בסעיף ההשכלה של פרס רשום: '' אוניברסיטת ניו יורק, אוניברסיטת הרוורד''.
    האם מישהו מהעיתונאים (או מכם) העז לשאול, מה בדיוק הוא למד שם?
    ומדוע הוא מתהדר בשמות האוניברסיטאות היוקרתיות האלו, אם כלל לא קיבל מהן תואר?


    • כלומר שמישו גונב צריך רק למצוא גנב אחר ואז זה בסדר?

      EE, 28/02/07 14:11

      תמצית הטיפשות

    • איך זה שאין ליואב יצחק תגובה מוסמכת (ל''ת)

      שתאשר את מה, 28/02/07 14:14

    • קיבל תואר דוקטור של כבוד (ל''ת)

      נ.ב., 28/02/07 14:24

  • 91.

    משרד התיירות זו לא לישכת עבודה! (ל''ת)

    אבי, 28/02/07 13:55

  • 90.

    לא הייתי רוצה להיות לקוח שלה אפילו בבנק שבו עבדה (ל''ת)

    איזה פחד, 28/02/07 13:52

  • 89.

    היא ממשיכה לשקר, לא יאמן!!!

    אורן, 28/02/07 13:51

    אנשים חזקים באמת היו מתפטרים וחוסכים מאיתנו את הבושה הבינלאומית הזאת!

  • 88.

    65אתה נשמע כמו אחמד טיבי יגרמני! (ל''ת)

    mjh, 28/02/07 13:51

  • 87.

    סחטנות רגשית!

    אורה, 28/02/07 13:48

    הגברת חצופה! משקרת וגם מנסה לגרום לנו לרחם עליה. זוהי סחטנות רגשית.
    עליה ללכת הבייתה!

  • 86.

    בסך הכל התחפשה לאקדמאית לקראת פורים.

    מני, 28/02/07 13:47

    מה אתם רוצים ממנה?

  • 85.

    רק צריך להיכנס לאתר הכנסת

    לא חוקר פרטי, 28/02/07 13:47

    שם כתוב בדף של החכ''ית הנכבדה:

    תואר שני: מנהל עסקים, התמחות בניהול ושיווק, ירושלים
    תואר ראשון: ניהול פיננסי, מימון וחשבונאות, אוניברסיטת בר- אילן

    מי אם לא היא מסר את המידע הזה?

    מדוע היא חושבת שאפשר לעבוד על המצביעים ועל כלל אזרחי המדינה? גם אם לא מדובר בעניין פלילי, בוודאי ובוודאי יש כאן עניין של אתיקה ויושרה, ולדאבוני איני מצפה מאיבט ליברמן, שבעצמו למד בקושי באוניברסיטה העברית (בעיקר זרק בליינים מ''בר-אתון'' שם היה שומר בכניסה) שיבין את הבעיה האתית.

    • הא סליחה בלהט הכתיבה ומפאת גילי הרך הוצאתי דברים מהקשרם. קצת אמפטיה

      ח''כ אסתרינה טרט, 28/02/07 14:22

      וזהו .. או שאני קופצת

  • 84.

    אסתרינה הגדולה מכולן

    אפי ,עו''ד, 28/02/07 13:47

    אם אתם מעדיפים את הגברת השמאלנית ממר''צ שדואגת לא לבני עמה יבושם לכולם.ההתנפלות של אברמוביץ נובעת גם מדעותיו הפוליטיות כפי שהוא מביען בערוץ הממלכתי ואסתרינה היא לצנינם בעיניו.אסתרינה מתפקדת למרות נכותה עם כאבים והיא ראויה לכל שבח על כי במצבה היא מסייעת לכל פונה,מבלי להתנשא ומבלי לקבל תמורה למעט תודה .כך טיפלה במסגרת גדר ההפרדה במינהור כביש בידו רמאללה ,מקום שבג''צ לא שעה לעתירה הצליחה אסתרינה ,לאחר פסיקת בג''צ להסדיר המינהור של הכביש.ככוכב עולה יפה ומוצלח אסתרינה היתה לצנינינם בעיני השמאל התבוסתני הפוסט ציוני הדוגל במדינת כל אזרחיה ,אשר תביא עלינו כלייה .ברכות עידוד לאסתרינה ,אוהבייך עמך.

    • טוב אנחנו לא מצפים מעורך דין

      רואה חשבון, 28/02/07 13:57

      שיבין למה שקר רמייה והונאה הם תכונות שאינן ראויות לחברי כנסת ושרים, או לכל אחד אחר...

    • אתה בכלל עורך דין? לא פלא שלא אוהבים אותכם במיוחד. (ל''ת)

      עו''ד כזה ואבדנו, 28/02/07 14:24

  • 83.

    טרטמן - עד מאה ועשרים, אבל לא בכנסת (ל''ת)

    תתפטרי, 28/02/07 13:46

  • 82.

    אוי לי מיצרי ואוי לי מיוצרי

    בלוי, 28/02/07 13:46

    עם רקורד ופרסום כמו שלה היא ממש ''תפתח'' את התיירות ותגביר את ''האמון'' של יהדות התפוצות בממשלת ישראל

  • 81.

    בכנסת השקר הוא מקור לקיום,,היא לא אשמה,זה פרץ ואולמרט,חכו קצת,,,,,, (ל''ת)

    אברמוביץ, 28/02/07 13:46

  • 80.

    היא בטח למדה עם אורי גלר באוניברסיטת שקר כלשהי...

    a, 28/02/07 13:43

    תואר ראשון בפאדיחה ציבורית
    תואר שני במבוא לפוליטקאי המתחיל - איך להאמין בשקרים של עצמך...

  • 79.

    אנשים פחות חזקים מאיתנו היו עוזבים את הארץ עם ח''כים מושחתים כמוך! (ל''ת)

    נמאס מהשחיתות, 28/02/07 13:42

  • 78.

    והיא כמובן אף לא ראתה את האתר שלה באינטרנט

    ולא תיקנה..., 28/02/07 13:40

    'הנבחרים' שלנו חושבים שאנחנו אעבלים ולפי הבחירה של רובנו בחמש עשרה השנים האחרונות כנראה שהם צודקים...

  • 77.

    אז תואר ראשון יש ולימודים לקראת תואר שני יש -כבר עשו ממנה אנאלפבטית (ל''ת)

    שרית, 28/02/07 13:39

    • למה אנאלפבטית? (ל''ת)

      רק שקרנית, 28/02/07 18:16

  • 76.

    היר בהחלט ראויה להיות שרה

    מיכה, 28/02/07 13:36

    מה קרה ? שיקרה ! אז מה ?
    לצערנו בכל כנסת מראים לנו חברי הכנסת עד כמה נמוך הם יכולים לרדת.
    בכנסת הקודמת: גורולובסק, חזן ויעקב אדרי ( ששוב נחקר השבוע ).
    בכנסת הזו כסתחטרינה .
    אנו העם שבוחר את המנהיגים האלו, שכניראה בהחלט אנו ראויים להם.
    ליברמן שבחרתי בו, מסיט את הדיון לגרעין האירני ( למה שנאמין לו שזה הנושא שעל סדר היום - אולי הכל שקר ? ! ).
    תיירים ? - לא יבואו יותר ! הם פוחדים מהגרעין האירני שאולי יתפוצץ על ראשם וראשנו, ובגלל שרת התיירות של מדינת ישראל ! עתה הם יודעים מראש, שכל מה שהבטיחו בחבילת התיור בארץ - זה שקר !!!
    אני מציע למנות אותה לשרת החינוך .
    היא תבטיח ואנו נאמין לה, שילדנו יזכו לחינוך מגיל אפס שקר, זיוף ותארים כוזבים. הרי חבל שיבזבזו זמן וילמדו להיות שקרנים כשיבחרו לכנסת. ילמדו את זה בכל מוסדות החינוך ואז ויגיעו לכנסת שקרנים מדופלמים עם ניסיון. ולא יתפסו אותם על זוטות של יש תואר או אין תואר !!!
    אני מציע לימודי תואר שני, שיקרא: תואר חדש - BSZ - בוגר שקר וזיוף.

  • 75.

    אל תתאבדי. רק לכי תמצאי לך עבודה אחרת. (ל''ת)

    4 שעות ביום, 28/02/07 13:30

  • 74.

    הוצאו דברים מהקשרם

    אור יהודאי, 28/02/07 13:28

    אני לא מבין על מה כל המהומה הזאת
    פשוט הוצאו דברים מהקשרם ורק התשקורת אשמה !לידיעת המלינים
    היא אמרה בראיון תואר שני אך התכוונה שהיא בשלה לעשות את התואר בד בבד עם כניסתה לתפקיד שרה,למה אתם מעוותים את המציאות?לענין התואר הראשון אחרי התיכון שסיימה?נרשמה לתואר ראשון וזה כשלעצמו מספיק ודי!אז מה אתם רוצים?

    • מה לקחת גבר? משהו חזק הא?

      רר, 28/02/07 14:12

      אין לה לא תואר ראשון ולא שני

    • רוצים שהיא תיענש על כל הנוכלויות שלה: הונאת חברת ביטוח + התחזות (ל''ת)

      חוק שווא לכולם, 28/02/07 14:28

  • 73.

    כן אבל תראו איזה חתיכה לא חבל (ל''ת)

    זאב רווח, 28/02/07 13:27

  • 72.

    אסתרינה=פינוקיו. ליברמן=סבא ג'פטו. (ל''ת)

    בלהט הדברים, 28/02/07 13:27

  • 71.

    ואנשים יותר חכמים

    חכם, 28/02/07 13:26

    לא היו נכנסים למצב הזה מלכתחילה

  • 70.

    אני למדתי באוניברסיטת ... שקר כלשהו... (ל''ת)

    תומר, 28/02/07 13:25

  • 69.

    תעזבו אותה נמאס מהשמאלנים

    יהודי, 28/02/07 13:25

    אסתרינה תשארי אל תעזבי אנחנו איתך

    • זאת הגיבורה שלך? גנבת רמאית? (ל''ת)

      אאא, 28/02/07 14:13

  • 68.

    אוו אסטרינה...

    רשיד, 28/02/07 13:24

    אני באמת מרחם עלייך!!
    עשו לך עוול נוראי!!, אני לא יודע איך את מסוגלת עוד לכהן בכנסת
    איך את הולכת במסדרונות וכולם מסתכלים עליך ,אם את נבחרת ציבור מה נגיד על אלה שהם מהעם אם עובד הכי פשוט היה משקר או עובר עבירה קלה היו מפטרים אותו לאלתר,איזו מדינה יש לנו!! בושה וחרפה לך ולמי שנותן לך גיבוי , אם אלה הם נבחרי העם ברבונו של עולם לא פלא שהמדינה נראת ככה וטובה שעה אחת קודם

  • 67.

    היא למדה משופטת בית המשפט העליון

    עדנה ארבל, 28/02/07 13:24

    שגם המציאה לעצמה תואר שני

  • 66.

    אני מעריץ ענק של אסתרינה - היא ענקית

    פינוקיו, 28/02/07 13:23

    טוב שיש מי שממשיך את דרכי ומנחיל את מורשתי.

    • פינוקיו אתה ענק!!!! (ל''ת)

      רוזה מרציפן, 28/02/07 13:36

    • ומה איתי? אני התלמידה הפחות אהובה שלך? (ל''ת)

      עדנה ארבל, 28/02/07 13:37

  • 65.

    עדיף שר ערבי על שקרנית, בורה וגזענית

    גמבי, 28/02/07 13:23

    וזו עוד מתיימרת לייצג את המחנה הציוני / לאומי / ימני בישראל ?

  • 64.

    מגיע לנו יותר

    אורן, 28/02/07 13:20

    בושה וחרפה איך שטיוח סילוף ושקר של פוליטיקאים הפך להיות נורמה.

    ועוד מי שנאשם בכך היא התקשורת ''המתלהמת'' שמוציאה מהקשרה. אין עשן בלי אש, וכל כלב מגיע יומו.

  • 63.

    שתציג תעודה ולא מספרים

    חיפאי, 28/02/07 13:19

    לא ברור לי למה יואש יצחק יוצא מגדרו לעזור לה.
    זאת לא עבודה עיתונאית, אלא יחצ''נות לשמה.

  • 62.

    מי צריך תואר כולם שם מושחתים.

    מאיר, 28/02/07 13:19

    צריך חבר כנסת אנושי תואר זה בולשית אחד גדול.

  • 61.

    אין להאשים את התקשורת, אלא רק את עצמך

    שרית, 28/02/07 13:18

    חצופה שכמותך, אין לך גבולות? התקשורת חשפה לציבור את האמת על זו שעתידה להיות שרה במדינה ישראל. ''אי דיוקים'' כאלה - מקומם לא בממשלה. תמשיכי לעבוד 4 שעות ביום כפי שטענת בבית המשפט אבל לא על חשבון משלם המיסים.

  • 60.

    כל הפרשה מוגזמת מעבר לכל פרופורציה !!!!!!! (ל''ת)

    עמי, 28/02/07 13:16

  • 59.

    הסבריה לא ראיים

    אברהים דעאס, 28/02/07 13:16

    הגברת טרטמן אמרה לערוץ הכנסת ולכל הצופים בו ,כי יש לה תואר ראשון בחשבונאות ותואר שני במינהל עסקים , ואף התרברבה שיש לה נסיון מוכח בתחום השיווק והוסיפה שכל שר צריך להיות בקי בתחומו. עכשיו מתברר שלגברת אין תואר שני ואף לא תואר ראשון. משמע היא שיקרה במצח נחושה. על שקרים אלה היא לא ראויה להיות שרת התיירות. נקודה.

  • 58.

    אבל

    לולי, 28/02/07 13:14

    את משתייכת לאנשים הפחות חכמים ..לא לאנשים חזקים...
    יש מילה אחת שיכולה ממש לתאר אותך מעכשיו במילון...

    נוכלת!!!!

    לעיתים התאבדות לא מעידה על חולשה אבל שקרים מעידים על נוכלות ...

  • 57.

    כישורים נוספים - מדהימה

    אזרח מודאג, 28/02/07 13:13



    חבל שנתעלם תתעלמו מכישוריה הנוספים של השרה המיועדת טרטמן

    המקור - אתר מקור ראשון באינטרנט:

    ''התחביב האישי של טרטמן הוא קבלה ומיסטיקה. היא מומחית לתורת האותיות, ''פותחת בקלפים'' ועוסקת באסטרולוגיה. בגיל 14 כבר ערכה סיאנס, וככל שגדלה השקיעה זמן רב בתחומים אלו. את עיסוקה במיסטיקה הגדירה בעבר בראיון לעיתון 'הארץ' כ'מחקר פרטי', שמטרתו מציאת בסיס משותף בין הקבלה לתורות אחרות כדוגמת אסטרולוגיה, נומרולוגיה וטארוט. ''

    • די לשטויות מותר לה להיות שרה על אף המגבלויות

      עדי, 28/02/07 13:39

      השרה יהודית נאות היתה יותר טובה שעבדה מהבית ולא באה בכלל למשרד????????????????
      גם לנכה מותר להיות שר!!!!!!
      די לשטויות מותר לה להיות שרה על אף המגבלויות

  • 56.

    הפה הגדול נפתח שוב בחזרה מן המחתרת

    נסים גבאי, 28/02/07 13:12

    אני יודע בדיוק מה עבר עליך ביומיים שנעלמת לנו - אחרי שקלונך התגלה. טחנת את המח כדי לבוא ולצאת מהעניין... כי תפקיד השרה יותר מקורץ לך... אבל דעי לך דבר אחד: לו היה לך תואר ראשון מאונ' בר אילן כפי שפרסמת, ולו היה לך תואר שני - לא היית צריכה לקחת פסק זמן כדי להתאושש מגילוי האמת עליך - שהם שקרייך כנראה לא רק בעת האחרונה..
    כעת נוסיף את עברך על כל ''גדולתך'' להערים על חב' הביטוח כדי לזכות בנתח של מליון וחצי שקל - והנה לנו עוד חכי''ת או שרה שאני מקיא כל יום כשאני שומע שהם נבחרינו ומנהלי המדינה הזו !!

  • 55.

    חחחח...היא בטח גם קנתה את התואר מטורו קולג'. (ל''ת)

    שוקו שוקו, 28/02/07 13:11

  • 54.

    אני הולך להוסיף כמה תארים

    חיים, 28/02/07 13:10

    לקורות החיים שלי ....זה בטח ישדרג לי א המשכורת!!!

  • 53.

    האמת יצאה לאור:לאסתרינה יש תואר מצ'וקמק מטורו קולג'.

    סטיבן, 28/02/07 13:09

    לא תואר ראשון בבר אילן ולא נעליים.

  • 52.

    ומה קרה עם עדנה ארבל השופטת העליונה

    יצחק, 28/02/07 13:08

    שבעת הצגת מועמדותה לבית המשפט העליות טענה כי יש לה תואר שני במשפטים - תואר שהיה קיים רק בדימיונה.
    האם מאן דהוא דרש התפטרותה ?
    המאפיה האשכנזית-שמאלנית-ברקית עברה לסדר היום והיא מונתה.

    אני רוצה להניח כי משופט עליון רמת האתיקה הנדרשת הנה גבוהה הרבה יתור

    • באיזה עולם אתה חי?

      אברהמי, 28/02/07 13:22

      אתה חושב שאם ליברמן היה תוקע את לשונו לפיה של חיילת שולה אלוני ו''לול'' הפמיניסטיות היו יוצאות להגנתו? אנחנו חיים בעולם נורמטיבי: נורמות ל''משלנו'' ונורמות ל''אחרים''.

  • 51.

    כנסו- בעניין הענקת תארים ע''י מכללת טורו

    מכללת טורו, 28/02/07 13:05

    ככל הידוע לי מכללת טורו לא מעניקה תארים אקדמאיים בכלכלה וניהול פיננסי . לא היום ובטח לא לפני כמה שנים.

  • 50.

    איזה סילוף של אמת ? היא אמרה במפורש בערוץ הכנסת !

    אזרח, 28/02/07 13:00

    אין לה בושה ? היא אמרה במפורש , לא ציטטו לא כלום. אז איך היא יכולה לטעון שעיוותו דברים שלה ?
    שוב התקפת אבדן זיכרון זמני ?
    יש כאן בעיה רפואית אם כך .

  • 49.

    שלא תעיזי

    אדום שרוט, 28/02/07 13:00

    לגרור נכות של אדם שנשרף בטנק בצבא לרפש שלך!!!!
    שלא תעיזי להשוות את הנכות המפוקפקת שלך למה שהאדם הזה הקריב!!!
    שלא תעיזי!!!

    • אכן צריך לשמור אותו באתרוג (ל''ת)

      אאאאאאאאאאאאאאא, 28/02/07 13:24

    • זה לא נותן לאמנון לגיטמציה להרוס את המדינה (ל''ת)

      שישב בבית בשקט, 28/02/07 13:42

  • 48.

    למה כל הפוליטיקאים שלנו הזויים ושקרנים ?! (ל''ת)

    מלכת סאדו נקודה, 28/02/07 12:59

  • 47.

    היא לא שקרנית יש לה תואר שני במדע השקרנות (ל''ת)

    זיוה, 28/02/07 12:56

    • ימטומטמת

      יוסי, 28/02/07 13:16

      מה זה קרעת אותי

    • תואר גבוה במדעי הבלוף

      אהרון, 28/02/07 13:18

      היא לא שקרנית סתם, היא שקרנית גדולה

  • 46.

    ומה עם התואר הראשון גם כשלת?

    יניב רינגוולד, 28/02/07 12:56

    בושה וחרפה ממש שקרנית
    אבל זה בסדר כך זה שחבר מביא חבר לא תמיד כנראה סידור העבודה מצליח
    ישראל ביתנו
    קדימה
    והעבודה גם הם כשלו סך הכל טרטמן היא עו ד כשל

  • 45.

    אסתי. . . ה ב י ת ה (ל''ת)

    גלעד, 28/02/07 12:55

  • 44.

    אז מה שנרחם עליה??? (ל''ת)

    נו באמת, 28/02/07 12:55

  • 43.

    אז מה אם היא בילפה,,?מרמים את העם כל יום,עזבו אותה, בחורה טובה,, (ל''ת)

    יואל - טבריה, 28/02/07 12:55

    • צודק 100 אחוז תראה איך נראית כפרה

      יהודי, 28/02/07 13:21

      עלייה


      מה עדיף לראות את שלומית אלוני הכונפה הזאת

  • 42.

    E.T. GO HOME (ל''ת)

    שקרנים נמאסתם, 28/02/07 12:54

  • 41.

    היא למדה לשקר מקדימה,,ממתי שהיא בקואליציה,,עזבו אותה רשעים (ל''ת)

    בצלאל, 28/02/07 12:53

  • 40.

    ממתי את נכת צהל!!!!

    עינת, 28/02/07 12:52

    מה את משווה את עצמך לבן אדם שנפצע למען המדינה???
    תרדי מהמדרגה שטיפסת עליה!! לפעמים אפשר פשוט לבקש סליחה!!

  • 39.

    הכל בגלל שאני ד''ר (ל''ת)

    ד''ר אסתרינה טרט, 28/02/07 12:51

  • 38.

    די להתעללות של התקשורת העויינת

    יוסי מאשקלון, 28/02/07 12:48

    היא אמרה שהיא בלימודי תואר שני.
    וזו הגדרה מתאימה למי שהתחיל ללמוד וטרם סיים.
    אי אפשר להתחיל תואר שני מבלי שיש לך תואר ראשון.
    אז מספיק להטפל אליה.

    • צודק 100 אחוז השמאלנים מנצלים כול

      ימיני גאה, 28/02/07 12:54

      הזדמנות להפיל את הימניים


      ליברמן ראש הממשלה הבא ולא יעזור כלום

    • אני ממליץ לך לראות את ראיונות הווידיאו איתה

      איציק, 28/02/07 13:04

      זה לא ''טעות'', אלא שקר. הבעיה היא לא שאין לה תואר. אין בכך שום פחיתות כבוד. הבעיה היא שהיא שקרנית, ולכן היא לא ראויה

    • למען הדיוק

      אדום שרוט, 28/02/07 13:10

      היא אמרה בפירוש שיש לה תואר שני. ראיתי בטלוויזיה.
      נכון שבדרל כלל צריך תואר ראשון כדי להתקבל לתואר שני. אבל לא בטורו קולג'. תבדוק בגוגל, כמו שאני בדקתי אתמול והגעתי למרחק 5000 שח ו 5 דקות מתואר שני במנהל עסקים.

    • תקשורת עוינת? מאפיה שמאלנית?

      תקרא דחוף!!!!!!, 28/02/07 13:24

      אולי התקשורת שמה לה סמי הזיה במשקה לפני הראיונות השונים שגרמו לה לדמיין שיש לה תארים לא קיימים?

      אולי השמאלנים ערכו באמצעות טכנולוגיה חדשנית את כל ההקלטות האלו וגרמו לה להגיד דברים שיקריים?

      אולי בכלל חייזרים השתלטו על מוחה והכריחו אותה לומר את השטויות שהיא אמרה?

      ואולי היא פשוט שקרנית פאתולוגית שכל חייה תלויים בשקר, שמנסה לרמות את כל המדינה (כולל המוסדות, כולל הכנסת, כולל חבריה למפלגה וכולל העם וציבור הבוחרים)?

  • 37.

    אסתי התגובה שלך מאד מאניפולטיבית

    בוגר הטכניון, 28/02/07 12:48

    1. שו הדא טורו קולג'?
    2. מדוע מצויין בקורות החיים שלך בר אילן ולא טורו קולג? רצית להרשים ביוקרה של אוניברסיטה?
    3. כמה שעות הרצאה פרונטליות שבועיות עשית לתואר ראשון?
    צריך לפחות 30 שעות. כמה עשית?
    אפשר לעשות תואר ב 3 שנים כשבכל שבוע לומדים שעתיים...
    4. למה כתבת לימודי תואר שני באוניברסיטה ההעברית? עוד פעם להרשים ביוקרה של אוניברסיטה?
    5. מדוע הצהרת כי היית סמנכלית בבנק בעוד שהיית סגנית מנהל מחלקה?
    מה ההתחסדות הזו?
    טורו קולג' עאלק.
    גם אני למדתי פעם בפינוקיו קולג'.

    • מה פבלוב היה אומר על זה?

      אמריטוס, 28/02/07 13:47

      אם יש משהו שיותר מעצבן מהפוליטיקאים המוצלחים שלנו זה התגובות הפבלוביות של הטוקבקיסטים. כמה הערות :

      1. לא שמעתי שהיא למדה בטורו קולג' ,אבל אם היא אכן למדה שם ,טורו קולג' הוא מוסד אקדמאי מכובד ויש לו אישור מהמל''ג לתת B.A לבוגריו כמו אוניברסיטאות ומכללות רבות אחרות.

      2.זה אולי יכול להסביר למה היא התכוונה (וזו השערה שלי בלבד) כשאמרה שלמדה בבר אילן .אם אינני טועה טורו קולג' נמצאת תחת חסות של בר אילן כמו מיכללות אחרות שנמצאות תחת חסות אוניברסיטאית(מכללת ספיר בחסות אוני' בן גוריון,מכללת כרמיאל בחסות הטכניון וכו' וכו').

      3. ההערה שלך בדבר החוב ללמוד מינימום 30 שעות שבועיות בשביל תואר ראשון היא שטות מוחלטת .אם אתה באמת בוגר טכניון אתה אמור לדעת שרוב המקצועות לא מגיעים אפילו ל25 שעות שבועיות ,בטח שלא מקצועות הכלכלה .

      4 . גם כשמתייחסים לדברים שלה ,צריך להתייחס רק למה שהיא אמרה קבל עם ותקשורת.מה שהיא אמרה לחוקרת שהתחזתה לחברה שלה ושודר אצל רזי ברקאי ,לא אמור לעניין אף אחד.אם נפסול את כל מי ששיקר ובילף לקרוביו ומכריו אי פעם אף אחד לא יצא נקי.זאת כבר באמת צביעות ואפילו רישעות.

      5. אני לא מת על גב' טרטמן אבל זה מטעמים אחרים כמו דיבור גס וצעקני התנהגות שחצנית והפוני הלא ברור הזה .אבל עדיין צריך להתייחס לעובדות ולדבר מהשכל ולא מהבטן.

      טוב, נגמר לי החלון ועוד לא אכלתי ...
      אז שיהיה סמסטר מוצלח לכולם.

      • טעות בידך

        מלגיסט, 28/02/07 14:05

        לטורו קולג' אין אישור מל''ג ובוודאי שלא היה לו אישור מלג בתקופה שבה לטענתה למדה. טורו קולג' הפך רק השנה למכון לנדר ויש לו אישור מלג להתחיל בתוכנית - עדיין לא לתת תארים!
        טורו קולג' לא היה אף פעם בחסות בר אילן - זה היה מוסד פרטי למטרות רווח והונאה.
        לגבי שעות שבועיות - סופרים את זה לתואר, משהו כמו 120-130 לתואר כלומר 40+ לשנה

      • טכניון = 40 שעות הרצאה פרונטלית בשבוע

        בוגר טכניון, 28/02/07 14:26

        כן כן, 8 שעות כל יום כפול 5 ימים בשבוע. כל זאת בנוסף לתרגילים שצריך לעשות בבית בערב.
        מתי יש זמן לעבוד? מתי יש זמן לגדל ילדים? אין זמן.
        חוץ מזה אין לזלזל בכלכלה. הכלכלה היא שהביאה אותך לאן שאתה עומד בו כיום.

        איך הגעת ל 25 שעות? רק פינוקיו יודע לא אני.

  • 36.

    טרטמן הורידה גרזן ענק על ההשכלה !!!

    אזרחית, 28/02/07 12:47

    ההתפתלות לא תעזור !! ח''כ טרי וכבר משקרת בגדול ??? בושה !!

  • 35.

    אסתרינה היקרה

    אילנה ארז, 28/02/07 12:47

    אל דאגה אדם יכול לפעמים לטעות בהלך הרוחות אך גם יודע לומר טעיתי לכן אל דאגה אנחנו איתך לאורך כל הדרך ומפרגנים לך. על אברמוביץ הוא חושב שהוא נביא וצדיק הגיע הזמן לבדוק את עברו וכל הילכותיו בטוח שימצאו המון ,כל העליהום עליך הוא מאחר והיית אמיתית ואמרת את כל מה שאנשי הכנסת הנכבדה חושבים אך לא מעיזים לומר בעניין השר הערבי
    פשוט חיכו לך שתיטעי על מנת שיוכלו לרדת עלייך אך אני יודעת שאת חזקה ויישר כח אל ייאוש

  • 34.

    המידע שפורסם בכנסת בעניין זה הינו שגוי ולא נמסר מטעמי

    אדום שרוט, 28/02/07 12:46

    נכון אלה דברים שלא כתבת. אלה דברים שאת אמרת, שראינו אותך אומרת בטלוויזיה, ואלה ''לא נמסרו מטעמך'', אז מטעם מי?
    כמו בעניין ההצהרה הגזענית שלך בעניין מג'דלה, את שמה מילים במיקסר ומצפה שנתבלבל. אז ככה: לא התבלבלנו.
    את אמרת שיש לך תארים ושקרת
    את אמרת שמג'דלה לא יכול להיות שר מכיוון שהוא ערבי. נקודה. ונכון שאחר כך שינית את זה לספין של פרץ

    לכי הביתה היום!!!! צאי לנו מהחיים!!!!
    את לא יכולה להיות חברת כנסת!!!!
    זה נגמר, את מבינה?

  • 33.

    תהיי חזקה ,בגלל המרדף של התקשורת אחרי סקופים המדינה הזאת שכחה .....

    שרון, 28/02/07 12:46

    כבר מה זה אנושיות וחבל שהעם אוכל את הלוקשים האלה שיחפשו אחרי מושחטים רציניים לא אחרי אנשים שיש להם את כל הנתונים להשיג משהו שהם רוצים והדבר היחיד שמונע בעדם זה איזו תעודה שלא אומרת כלום. אסתרינה ראויה להיות שרה גם בלי שום תואר!

    • בגלל אנשים כמוך שמיתנהגים כמו עדר כבשים אנחנו ניראם ככה (ל''ת)

      יא עיוור, 28/02/07 13:05

    • מושחתים................. ולא מושחטים (ל''ת)

      נא ללמוד עברית, 28/02/07 13:15

  • 32.

    שיקרת את הביטוח ואת הביטוח הלאומי ואת הציבור את שקרנית כרונית (ל''ת)

    מיכל, 28/02/07 12:45

  • 31.

    יש לה תואר ראשון או אין לה ? (ל''ת)

    נו, 28/02/07 12:44

  • 30.

    לא ליפול למלכודת ההיתממות של הגיזענית הזו! (ל''ת)

    האסטרטג, 28/02/07 12:43

  • 29.

    לטרטמן יש דוקטורט בנוכלות ורמאות (ל''ת)

    בוריס, 28/02/07 12:42

    • גם דוקטורט וגם נסיון

      וורטר הצעיר, 28/02/07 13:30

      גם דוקטורט וגם נסיון מוכח בעבודה (בעיניים.)

  • 28.

    שקרנינה טרטמן-לא יעזור לך!! לשקר אין רגליים!!! (ל''ת)

    רמי, 28/02/07 12:41

  • 27.

    ********GIVE US A BREAK**********

    ***************, 28/02/07 12:40

    כולם שמעו וראו אותך אומרת שסיימת תואר ראשון ושני בהצטיינות.

    תואר ראשון זה לא סדנה מטעם הבנק.
    תואר שני סיימת בהצטיינות, או שלא הצלחת לסיים בעקבות הסבל הפיזי ?

    איך את לא מתביישת להמשיך ולשקר במצח נחושה ?
    השקרים מוקלטים ומצולמים.

    די אסתרינה
    דיייייייייייייייי

    • מילים כדורבנות. לא רוצים טיפוסים כאלו בפוליטיקה. נמאס! (ל''ת)

      סימו, 28/02/07 12:59

  • 26.

    מה לא ידעת שאיש ציבור ישר כולם בודקים אותו?מה לא? (ל''ת)

    דוד, 28/02/07 12:40

  • 25.

    תעודת בגרות יש לך??

    מה קורה פה?, 28/02/07 12:39

    אל תנסי לצאת מזה, את שיקרת במבצ נחושה תואר ראשון...תואר שני...מסתבר הגב' טרטמן שאת אפילו לא יכולה לעבוד יותר מ4 שעות!
    אז איך את יכולה להיות שרה בישראל ללא שום השכלה (האם יש לך תעודת בגרות?) ורק כשאת עובדת 4 שעות?

  • 24.

    נו... נסחפתם לגמרי

    ליאור, 28/02/07 12:39

    אז ככה, קודם כל מה בכלל נטפלים אליה (גם אם כשלה בלשונה, שיקרה או מה שלא תקראו לזה) מתוך 120 חברי כנסת, לרובם כלל אין השכלה אקדמאית. אפשר לחשוב שבממשלה שלנו יושבים דוקטורים. שנית, זאת בפרוש בבועה של החברה הישראלית. הרי כל נהג מונית הוא מנהל מערכות היגוי, כל ספר הוא מעצב שיער וכן הלאה... כולם מנהלים עם השכלה פורמלאית אקדמאית של מכללת ז'בוטינסקי פינת דיזנגוף (או מה שלא ימציאו). הגב' טרטמן לא אשמה בכלום, אפשר לחשוב שאנשי התקשורת הנכבדים הם צדיקים גדולים. לא חסרים בהם מחרחרי מלחמה ואנשים רעים. כשאני חושב על זה יותר לעומק אני חושב היום להיות עיתונאי נחשב לזדוני יותר מעורך דין (סוף סוף מישהו יותר זדוני מהם). לתקשורת יש כוח רב, רק שהיא מנצלת אותו לשטויות ותסביכי אגו מיותרים שרק פוגעים במדינה. שימו לב לקטע! ראש עירית טבריה הופיע לראשונה בטלוויזיה לפני יומיים בסיור עם נוחי דנקנר, למען מטרה טובה סה''כ. הפלא ופלא, יום אחד אחרי, כבר יש נגדו חקירה מהתהוות והוא נעצר. כל מי שמופיע בתקשורת ישר נעצר/נחקר/נרמס. שלא נדבר על גאידמק... חומר למחשבה לכל העיתונאים. בכל מקרה, אם היתה שביתה היום אף אחד לא היה מתעסק באסתרינה... ואי אפשר שלא להזכיר את העובדה שהדעות שלה ימניות קיצוניות לתרומה למהומה התקשורתית. לדעתי, אם היה מדובר באשת שמאל זה לא היה קורה. אז היא חטאה בחטא היוהרה... ביג דיל. כאילו לכל המחזיקים בתואר אחד או שניים יש הילה מעל הראש או הם אנשים כל כך איכותיים... לא כולם!

    • לו היתה אשת שמאל - לא היתה משקרת...

      דורון, 28/02/07 13:14

      עוד לא למדת?
      בשמאל, מכיוון שהסלקציה בכניסה לרשימות המועמדים היא כה קיצונית וקשה, אלו שנכנסים צריכים להיות גם (לרוב) משכילים למדיי וגם אנשים ישרי דרך.
      לכן, אין במפלגות השמאל (שזה למעשה מרץ וחד''ש ומעין חצי עבודה) שקרנים כרונים כמו בימין. לא מפני שכל אנשי השמאל כולם מוסריים וישרים, אלא מפני שבמחנה השמאל אין חוכמות: אם אתה שקרן עם קבלות - הציבור יקיא אותך החוצה! פשוט מאוד!
      רק בימין מוכנים לקבל שקרנים, גנבים, רמאים, תחמנים, מושחתים, בריונים וכוחניים כנציגים לגיטימיים של הציבור, כי המטרה מקדשת את האמצעים.
      לא היתה אסתרינה אישה בעלת דעות שמאליות, לא היתה חברת כנסת...

      • מגוחך! מה עם עדנה ארבל?!

        אלי, 28/02/07 13:34

        מה עם יוסי ''דוקטור'' ביילין? רון פונדק?!

        הם אמנם עשו דוקטורט אך לא פירסמו שום דבר בעל ערך.

        • כשתשלים את ידיעותיך בהבנת הנקרא - חזור אליי (ל''ת)

          דורון, 28/02/07 14:09

          • אני מבין שאין לך ארגומנט נגדי: עדנה ארבל שיקרה.

            אלי, 28/02/07 16:36

            עדנה ארבל היא אשת שמאל מקושרת.
            ובאשר לטענותיך המופרכות, בשמאל אין שום סלקציה נוקשה ולראיה מפלגות העילגים מר''צ וחד''ש.

      • שטויות- אתה תמים

        ליאור, 28/02/07 13:37

        כאיש שמאל אני אומר לך זאת, אם אתה חושב שכל אנשי השמאל הם ישרים טעות בידך... או שאתה תמים.

    • ליאור היקר

      גאיה, 28/02/07 13:16

      א. חטא היוהרה הוא אכן ביל דיל.
      ב. יפה שתיקה לחכמים, אמרו חז''ל וצדקו. מנסיוני בחיים למדתי שמי שחש צורך להתפאר בהשגיו - אין מאחוריו הרבה והצנועים לא צריכים את הרברבנות כדי לדעת מה ערכם.
      ג. נהגי מוניות ומעצבי שיער אינם נציגי בית המחוקקים/עובדי ציבור ולא מצופה מהם השקיפות המצופה מאיש ציבור.
      ג. חובתו של איש תקשורת לחשוף בפני הציבור גילויים כגון אלה על ''נבחרינו'' ואין זה מן העניין להשמיץ אותם על שעושים מלאכתם.
      ד. לא הגיע הזמן לחדול מהטיעון הלעוס ''משמיצים אותה כי היא ימנית''? להזכירך כי יש לא מעט דוג' ל''שמאלנים'' שנתפסו בקלקלתם, קריא:רבין עליו השלום, ברק בפרשת העמותות ועוד..
      ה. לסיכום - מן הראוי שאנשים לא ישרים ילא ישבו בממשלה, ואף לא בכנסת.

      • נכון גאיה אבל...

        ליאור, 28/02/07 13:42

        זה עדין לא אומר שהתקשורת לא עושה מטעמים מאנשי ימין לעומת אנשי שמאל (בייניש, ארבל...). יש הרבה יותר פרשיות שמאל שנקברות, לעומת ימין.

        לגבי המקצוע, את צודקת, אבל כל מה שציינתי (עד כמה שזה עצוב) שזו בבועה של החברה הישראלית.

        לגבי בית המחוקקים, הלוואי שמי שהיה יושב שם היה באמת ראוי לכך. זה כל מה שציינתי, לא אמרתי נכון או לא נכון, אלא שקצת עשו מזה יותר ממה שזה.
        לגבי העיתונאים, צר לי אבל רק במלחמה האחרונה ראית כמה ''עבודתם הנאמנה'' גרמה נזק למדינתנו ואף עלתה בחיי אדם (הכל בשם האייטם). כמו-כן, אני בטוח שהם לא חפים מאינטרסים, אם את לא חושבת, אז את תמימה.

        לגבי הסיכום שלך, אני מחזיק אצבעות.

        • פעם שניה שאתה כותב בבועה יא בבא

          המורה לעברית, 28/02/07 14:08

          בבואה ולא בבועה
          תבדוק במילון

  • 23.

    מי זה חבר הכנסת עופר? (ל''ת)

    רונלי, 28/02/07 12:39

    • השר אברהם עופר

      דורון, 28/02/07 13:18

      היה שר השיכון מטעם מפלגת העבודה בממשלת רבין הראשונה. בעקבות חשיפת מעשי שחיתות שבהם היה לכאורה מעורב עופר, הוא לא עמד בלחץ והתאבד וזאת עוד בטרם נחקר ובוודאי שעוד בטרם היה חשוד באופן ממשי.

  • 22.

    כבוד למגזר !!!! צוחק מי שצוחק אחרון ! (ל''ת)

    ע, 28/02/07 12:38

  • 21.

    אני עוד הצבעתי לליברמן....

    יאאלה הביתה, 28/02/07 12:36

    תקלות קורות??
    להט הדברים??

    ליברמן כנראה לא עשה סלקציה בבחירת האנשים, ולכנסת נוספה עוד שקרנית.

  • 20.

    מדהים כמה זדון נמצא כשרוצים למנוע את מינוי טרטמן המוכשרת (ל''ת)

    רוני כץ, 28/02/07 12:35

  • 19.

    כדאי להגיש בג''ץ ולבקש ש

    היועץ, 28/02/07 12:34

    עדנה ארבל תחליט

    היא רושמת בקורות חייה למדתי לתואר שני

    כלומר גם אם ביקרה בשיעור אחד זה נכנס בהגדרה.

  • 18.

    טרטמן גם אלופה בטטריס. וגם בסוליטר אין עליה. חבל שהתקשורת לא מפרגנ

    גיא מ., 28/02/07 12:33

    מפרגנת לה וחושפת רק את הדברים הלא יפים שלה.

    • חח... חזקקקק (ל''ת)

      דניאל, 28/02/07 13:59

  • 17.

    אנשים פחות חזקים ממך לא היו משקרים

    גדי, 28/02/07 12:33

    במצח נחושה מול כל פני האומה!!
    אבל זה מה שמגיע לנו, בהצלחה במשרתך החדשה:(..

  • 16.

    כישורים נוספים

    אזרח מודאג, 28/02/07 12:33

    חבל שנתעלם מכישוריה הנוספים של השרה המיועדת טרטמן

    המקור - אתר מקור ראשון באינטרנט:

    ''התחביב האישי של טרטמן הוא קבלה ומיסטיקה. היא מומחית לתורת האותיות, ''פותחת בקלפים'' ועוסקת באסטרולוגיה. בגיל 14 כבר ערכה סיאנס, וככל שגדלה השקיעה זמן רב בתחומים אלו. את עיסוקה במיסטיקה הגדירה בעבר בראיון לעיתון 'הארץ' כ'מחקר פרטי', שמטרתו מציאת בסיס משותף בין הקבלה לתורות אחרות כדוגמת אסטרולוגיה, נומרולוגיה וטארוט. ''


  • 15.

    תהיי חזקה (ל''ת)

    מיכאל, 28/02/07 12:31

    • כמה כסף קיבלת מיכאל? (ל''ת)

      ירון, 28/02/07 12:45

  • 14.

    שוב נשאלת ... כישורים או שמא ...

    מאחורי הקלעים, 28/02/07 12:30

    כדאי שתצטרפי לרוחה (אברהם) אם יחברו את שתיכן אולי נגיע ללימודי תעודה בתחום ה ...לוגיה

  • 13.

    לא מאמין שהיא אמיתית

    עומרי, 28/02/07 12:30

    היא מדברת לא לעניין , אומרת שהיא יותר טובה מאנשים אחרים , ''חלשים'', פשוט בושה למדינה

  • 12.

    תפסיקי לבלבל את השכל ותלכי הביתה ! (ל''ת)

    בני, 28/02/07 12:30

  • 11.

    מה שמיסתבר מקריאת הכתבה הזו

    פקק תנועה, 28/02/07 12:28

    שדבריה יצאו מהקשרם. אבל דרך הצגתם מעוררת בעיני הציבו רטעיות רבות .האים אפשר בהמשך דרכה הפוליטית להאמין לדבריה.ומה יהיו יכולתיה המיקצועיות בהמשך דרכה ..מה שניקרא בשפה המיקצועית כבדהו וחשדהו .אים פעם חשבתי משהו אז לאחר מיקרה זה אני מפסיק לחשוב.בכול מקום צריך להיות גבול .

    • שום דבר לא הוצא משום הקשר

      רר, 28/02/07 12:44

      אמרה שיש לה תואר מבר אילן והם אומרים שמעולם לא דרכה שם.
      תרשה לי להאמין לאוניברסיטה שאין לה שום סיבה לשקר.

      והיא אמרה שלמדה באוניברסיטה העברית וסיימה בהצטיינות.
      אם לא סיימה מאיפה הגיע ההצטינות?

      • היא מנסה להסביר לכולם שתעתה בניסוח

        פקק תנועה, 28/02/07 13:05

        השגי השכלתה הנירחבת .מה קשה לבין דבר זה בכתבה זו ?

    • הוצאו מהקשרם?? הצחקת אותי!!

      אחלה בדיחה, 28/02/07 13:28

      כן, בסדר. הוצאו מהקשרם...

      כשהיא אמרה: ''סיימתי תואר שני בהצטיינות'', היא בעצם התכוונה שיש אנשים בעולם הרחב שסיימו תואר. חלקם אפילו תואר שני. יש מיעוט קטן שעשה זאת אפילו בהצטיינות.

      היא פשוט חוסכת במילי (שומרת אותם לפנסיה), ולכן המשפט יצא כמו שהוא יצא. זה הכל לגמרי בתמימות....


      NOT!!!!!!

  • 10.

    איך אומר הפתגם הרוסי? מודה במקצת הוא האשם. והמבין יבין. (ל''ת)

    בנצי א, 28/02/07 12:28

  • 9.

    הודעה לפרופ' טרטמן

    סר המפרי, 28/02/07 12:27

    גברת נכבדה אנו שמחים למנות אותך לבית המשפט העליון של בריטניה.

    לאחר שהצגת בפנינו את הרקע המיוחד שלך בכל התחומים לכבוד הוא לנו לקרוא לך אל הדגל .

    או שתלכי לעבוד במקום הליוווי הקרוב למקום מגוריי

    שלך סר המפרי

    • טרטרינה לא יודעת מיהו סר המפרי (ל''ת)

      יואב, 28/02/07 12:55

  • 8.

    תוארים

    בודהה, 28/02/07 12:26

    אין דבר, להציג את עצמך, כשלת קמעה, לא הרבה, אבל נסלח לך. עלי והצליחי.

  • 7.

    שקרנית ללא תקנה

    יואב, 28/02/07 12:24

    הטרטרינה ממשיכה לשקר ללא בושה...

    • נמאסתם פוליטיקאים שקרנים!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      לבן, 28/02/07 12:32

  • 6.

    אין בעיה עם העובדה שאין לך תואר-יש בעיה עם העובדה ששיקרת!! (ל''ת)

    אין לי תואר, 28/02/07 12:24

  • 5.

    מבלי להתייחס לדבריה- אנשי התקשורת

    יעל ש., 28/02/07 12:23

    אנשי התקשורת כבר תקופה ארוכה שמים עצמם כדין ודיין של המדינה.
    זה לא משנה אם זה נכון או לא- זה אייטם וזה גימיק ובכלל לא משנה להם, כפי שאני רואה את זה- אם זה הורס אנשים או לא.
    העיקר מי יפרסם ראשון

    • התקשורת מבורכת!!!! שנבחרי ציבור

      בן, 28/02/07 12:38

      ידעו כי יש מי שמסתכל עליהם בשבע עיניים!!! אור השמש מטהר!!!

      • אז מה עם עדנה ארבל?! (ל''ת)

        גלילי, 28/02/07 13:32

    • את טועה - היא שיקרה בנושא מהותי וטוב שעלו על זה (ל''ת)

      ארנון, 28/02/07 13:29

  • 4.

    אז למה שיקרת? שחץ-מחץ

    דנה, 28/02/07 12:22

    אסתרינה, למה היית צריכה לשקר? למה להתהדר בנוצות שאין לך???

  • 3.

    או במילים אחרות: שיקרת!!! (ל''ת)

    איציק, 28/02/07 12:20

  • 2.

    לפחות היא למדה

    ש, 28/02/07 12:20

    מה ההשכלה של רן כהן?
    שלי יחמוביץ?
    עמיר פרץ?

    • אם עוד לא הבנת עד עכשיו

      בובו, 28/02/07 12:27

      לא התארים או האין תארים זה העניין. השקרים, השקרים הם העניין.

    • לשלי ורן יש תואר ובכל מקרה - אף אחד מהם לא שיקר וזה העניין פה (ל''ת)

      חיים, 28/02/07 12:29

    • לא קשור !!

      דני דין, 28/02/07 12:32

      היא שיקרה במצח נחושה. ללא ''חיל ורעדה''. היא שיקרה לא רק בראיון אלה בעוד מקומות. היא שקרנית מדופלמת. רן כהן, שלי יחימוביץ ואפילו פרץ הפלגמט לא היו מעיזים לשקר כמוה - מוכח!

      יאללה הביתה ומהר !!

    • ם רן כהן וגם שלי בוגרי אוניברסיטה

      היי, 28/02/07 12:37

      ולא זכור לי שהם אי פעם שיקרו במבצ נחושה על תארים שלא קיימים

    • למדה - כן, לשקר!!! (ל''ת)

      שפוי, 28/02/07 12:40

    • גבר, אתה טיפש

      רררר, 28/02/07 12:45

      החמצת את כל הפואנטה

    • יתכן שאותם פוליטיקאים שהזכרת אכן לא למדו, אבל הם גם לא טענו אחרת! (ל''ת)

      למה להסתבך, 28/02/07 13:07

      • עדנה ארבל כן שיקרה! (ל''ת)

        אלי, 28/02/07 13:32

    • כול היהודים כנסו דחוף !!!!!!!!!!!!!!!!

      מוחמד, 28/02/07 13:19

      תאמינו אנחנו הערבים ביפו שונאים אותכם היהודים יותר מאשר נסראלהה שונא אותכם אבל בשביל פרנסה עוצמיים את העיינים בולעים ומחייכים לכם פרצופים מזוייפים

      • מאיפה נפלת עלינו? תחזור למאורה שלך... (ל''ת)

        סתם אחד, 28/02/07 14:31

    • למה אתה חושב שהם צריכים השכלה? אפילו אם הם לא סיימו כיתה ג', התקשור

      גבי, 28/02/07 13:39

      תעשה מהם המנהיגים הבאים של המדינה.
      כי ככה עובדת התעמולה השמאלנית.

  • 1.

    פחות חזקים לא היו מעיזים (ל''ת)

    אלי, 28/02/07 12:17