• 73.

    Maybe for HAMCHA

    JKR, 26/03/07 20:40

    but not for politians and pulic figures. Once U were a suspect of wrong doing he was supposed than to leave

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    מינוי לא ראוי אחרי ועדת זיילר? דיכטר טעית! (ל''ת)

    אני, 25/02/07 08:47

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    רבב לא יכול לדהות ביחס לתפקיד של שוטר מס' 1. לגביו אסור שיהיה רבב

    חן, 24/02/07 20:15

    השוטר מס' 1 חייב להיות נקי כפיים בצורה מוחלטת. מחר בבוקר יתמודדו עבריינים בדימוס למישרה שכזו ויגידו שהם היו עבריינים לפני המון זמן ולכן מגיע להם לנהל את המשטרה. אפילו בחלם אסור שדבר כזה יקרה. אז אמנם אנחנו מתקרבים בצעדי ענק לחלם אך אנחנו עדיין לא שם.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    גנוט ראוי ומעולה, אך החונטה השיפוטית רוצה לקלקל

    נשמה של שוטר, 24/02/07 19:32

    אמת גנוט ראוי, אלא שהחונטה השיפוטית רוצה את בורובסקי!

    אם פרשן הנצח חיים הנגבי, ח''כ חיימוביץ' וד''ר גלבוע כולם נגד, זה מוכיח שהמינוי מעולה!
    שלושת המשמיצנים הנ''ל הביעו את דעתם לקראת דו''ח זיילר ומיד עם פרסומו, כי המפכ''ל החדש חייב לבוא מבין אלו שפרשו מהמשטרה לקראת מינוי קראדי ולאחריו, אולי בורובסקי?

    נו ברור שרוצים אך ורק את בורובסקי, חביבם של האסכולה השלטת בבית המשפט העליון!!
    אך כנראה מאותה סיבה בדיוק, דיכטר (והשר עזרא לצידו) מתנגדים חזק:- רק לא בורובסקי!
    וברגע שמצטרפים חשין וזמיר, אסף חפץ ואסא כשר לתשקורת, הרי כעת הכל ברור כשמש!

    לעצם העניין, אין דומה המקרה של גנוט למקרה של רפי פלד (שקיבל טובות הנאה מגורמים מסחריים בעלי זיקה הון-שלטון), וגם לא למקרה של קראדי שהסתחבק עם גורמים פליליים!
    להפך, ניצב גנוט היה חייב לטפח קשרי ידידות ושיתוף פעולה עם כל העדות השונות בנצרת;
    עובדה שסובחי סייע למשטרה מרצון! ומה פסול בקבלת פנים של אזרחים לכבוד המשטרה?

    ממתי קוראים למסיבה לרגל כניסה לתפקיד (והעלאה בדרגה) ''שירותי אירוח משמעותיים''?!
    האם יעלה על הדעת שלא לקבל משלוח מנות לרגל פורים מידי אדם ובכך להלבין את פניו?
    וכי נפלנו על הראש? וכי יעלה על דעת שניצב גנות יחרים מסיבה שנועדה לכבוד המשטרה?
    וכן הרי לא מדובר בידידות אקסקלוסיבית, והלוואי כי כל דיכפין יתא להתיידד עם המשטרה!

    לסיכום, אלו הן נקודות האור היחידות בממשלת אולמרט:- 1) ההתעקשות על ועדת וינוגרד ממשלתית, ולא שום ועדת חקירה של שופטי העליון שלא מעניין אותם אלא מינוי המקורבים;
    2) מינוי פרידמן לשר משפטים, ואח''כ מינוי שופטים מהפרקטיקה והאקדמיה לכל הערכאות;
    3) מינוי י.גנות למפכ''ל המשטרה, במיוחד שנודע שארבל את בייניש עשו הכל להרשיע אותו!
    ליתר דיוק ברצוני לומר באמונה שלמה שאם ארבל ובייניש תפרו לו תיק, הרי גנוט צח כשלג.


    הגב לתגובה זו

  • 69.

    תספר את זה לאנשים עם ר.פ. שמחפשים עבודה.

    אזרח מודאג, 24/02/07 11:52

    לא לוקחים אנשים אפילו לעבודת שמירה ,אם הרישום הפלילי שלהם לא נקי,אבל למפכ''ל ולחברות בכנסת ניתן להבחר.
    הכל הפוך במדינה.

    הגב לתגובה זו

    • ''סנשו'' דיכטר ''ודון'' אולמרט.

      דני דין, 24/02/07 18:22

      לאנשים שעשו משובה ילדותית,או לאנשים שחטאו אפילו פעם אחת יש ר.פ. אפילו שאין בטחון גדול שזה מגיע להם, ולאדם שהיה ניצב במשטרה יש כתם כזה ורוצים למנותו כמפכ''ל,
      זה מתאים ממש לממשלת אולמרט ובעיקט לסנשו פנשו דיכטר.
      ''כל ההכבוד'' לאן שדרדרו אותנו.

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    גזען !!!!!!!!!

    אורי, 24/02/07 10:59

    גזען , וחסר רגש, עוד יהרוס את המשטרה !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    גנות ל-מפכ''לות

    חגי, 24/02/07 10:37

    אל תדאג גנות, בארץ שלנו אוכלים מועמדים בכירים בלי מלח.אבל תעבור את זה

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    ציד מכשפות 2007

    די כבר, 24/02/07 10:20

    אין לי מילים אחרות. מזמן הפסקתי להאמין לתקשורת. מסמנים סתם אדם ויורים בו אחרי שנתן 43 שנים מחייו למדינה.
    אז מה היה ברבב הזה שגנות זוכה ממנו?
    לא הוכיחו שהקבלן שיפץ את הבית (הביאו מומחה שחיפש משהו חדש בבית) המסיבה היתה חנוכת בית שנכחו בה כל צמרת המשטרה, שופטים ושרים. גנות לא הזמין אורחים, הגיע עם מתנה ושם גילה שהמסיבה גם לכבודו.
    הנהג הסיע פעם אחת בדיוק את אשתו ופעם אחת בדיוק את בנו מכיוון שגנות היה בשטח ולא הגיע הביתה בכלל. ראינו השבוע שחיל האויר מטיס אלופים עם נשותיהם לבר מצווה והם לא מועמדים בכלל לדין. קצת פרופורציות. נמאס כבר לראות איך רומסים בתקשורת את האדם האחרון שזה מגיע לו ושנתן את נשמתו למדינה.

    הגב לתגובה זו

    • ל 66

      נח, 24/02/07 10:58

      החלפת פה שני מושגים עקרוניים
      גנות לא נתן אלא לקח מהמדינה!!!!
      וגם לקח דברים שלא היו שלו,ואסור היה לו לגעת בהם!!!!
      מסקנה:אדם שלו יודע להבחין מה מותר ומה אסור ,מקומו לא בתפקיד צבורי.זה כמו שנותנים לחתול לשמור על החלב.

      הגב לתגובה זו

      • מה הוא לקח? לא הבנתי אותך

        די כבר, 24/02/07 13:43

        מה אתה נתת?

        הגב לתגובה זו

  • 65.

    אם הוא 'נקי' מספיק בשביל להיות נציב שב''ס

    קורח, 24/02/07 09:47

    אז מה המניעה למנותו למפק''ל ?

    תשובה : צביעות וביזבוז משאבים של
    בעלי ענין

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    חכם לא נכנס לענין שפיקח מנסה לצאת ממנו

    עו''ד מהמתפללים, 23/02/07 22:45

    מר וינרוט הנכבד, האם נראה לך שיש מקום למנות מפכ''ל משטרה שיצטרך להסתובב קבוע עם מטהרי אויר ומסירי כתמים,ושכל פעולה שלו ''תטופל'' בפינסטה ע''י התקשורת, הצבור (ובפרט אינרסנטים),היות ואני מכיר אותך כעו''ד רציני יש אולי טעם לאמר לשולחך ''רד מהעץ'' שהטיפש דיכטר העלה אותו לשם.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    גנות לא נותן לסוהרים להעדר כאשר הם או בני משפחתם חולים

    יודעת דבר, 23/02/07 19:44

    הוציא הוראה בלתי כתובה שנאכפת די טוב שאין מחלות. ולכן כאשר תינוקות חולים או שאתה חולה בשפעת אתה צריך להשתמש בימי החופש שלך שנועדו לרענון מהעבהודה הקשה והסיזיפית הזו של מגע בלתי אמצעי עם אוכלוסיה קשה ובה עבריינים ואסירים בטחוניים.
    הדבר הוא בניגוד לחוק. אבל אף אחד לא מתלונן כי כולם מפחדים.
    כל יום גנות מקבל דיווח כמה אנשים נעדרים כאשר החולים המסכנים בבית, הם או ילדיהם, רשומים כאילו הם בחופשה....

    הגב לתגובה זו

    • גנות לא נותן לסוהרים שלו להיות חולים - בצדק

      דניאל, 23/02/07 20:28

      בתוך אחת שיודעת אולי את יודעת על המשמרות ומה זה 24 , 48 , ומה דעתך על כמות ימי המחלה שהיתה לפני הגעת גנות ?
      לא טוב לך לכי לק. מש''א ביחידה / מחוז ותתפטרי .
      על ימי גנות עוד נדבר הרבה בשב''ס איך אבד לנו אחד האבות אשר קידם רבות ועשה למענו רבות

      הגב לתגובה זו

      • כותבים ע''מ לברבר.

        ליזה, 23/02/07 23:04

        מתעסקים עם שטויות,האם זה צריך להשפיע על מנוי או אי מנוי של מפכ''ל ?

        הגב לתגובה זו

      • אין בעיה שיהיה מפקד קשוח, אבל שלא יעבור על החוק. מה שהוא עושה זה

        אלי בובליל, 24/02/07 09:50

        עבירה על החוק.
        מי שמוציא מחלות צריך לבדוק אותו בציציות והלעיר לו.
        אבל לחייב סוהרים לקחת חופש במקום מחלות זו עבירה במקרה הטוב משמעתית (שוב).
        אם אתה רוצה לייעל אז לא על חשבון הישרים שצריכים להיפגע ממעשיהם של הלא ישרים.
        וחוץ מזה האם זה נכוןי שהוא ממש לא אוהב סוהרות בשב''ס שצריכות להעידר כדי לקיים את דור ההמשך ולהביא ילדים לעולם...

        הגב לתגובה זו

  • 62.

    מעניין שהרבב הזה לנוחיותו הולך ודוהה. הרבב בהוצל''פ הולך ומתעצם. אי?

    יואל, 23/02/07 19:32

    האם אין חוק אחד לכולם?

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    המפכ''ל גנות

    פיק-מיכאל, 23/02/07 19:32

    בראשותכם ברצוני לחדד יותר את הנושא, שגנות היה תמיד בשטח, לצערי יש סוג של קצנים,(המזל שלא רבים) שבזמן ארועים קשים מחלקים הוראות מתוך הרכב,ושניות לאחר הסיום, הם צצים משום מקום,לוקחים לעצמם את התהילה, ומוגדרים כגיבורים, בכלי התיקשורת, וגנות ממש ההפך, תמיד ליד השוטרים, נותן דוגמא אשית, אנני רוצה להיות פרטני ישנם מקומות שהמשטרה לא היתה נכנסת לשם, ואצל גנות לא דבר שכזה בבטחון הגענו לכל מקום בכל מצב, וכמפכ''ל המישטרה תכנם לכל מקום שתידרש, וימים יגידו שגנות יכנס לכל מקום,שמפכ''לים אחרים לא האזו לכנס ו''בעזרת-השם גנות יחזיר את הסדר למדינה

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    עוד מושחת מדינה מושחתת (ל''ת)

    מאיר ממרוקו, 23/02/07 19:05

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    סיכול ממוקד

    ורד, 23/02/07 18:41

    החזרה הגנרלית היתה בסיכול הממוקד שבוצע בחיים רמון וכעט עובדים על סיכול ממוקד לגנות אני רק מקווה שדיכטר עם ניסיונו הרב בסיכולים ממוקדים יידע לטרפד את הנסיון הנלעג הזה

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    גנות למרות הכל

    ראובן, 23/02/07 18:36

    אחרי התאום המופלא שנערך בין גורמים במשטרה בפרקליטות ובקריצה של בית המשפט שהביאה לחיסולו של חיים רמון אחד הפוליטיקאים המוכשריםחייב כל אחד לחשוב מה המערכת יכולה לעשות לזוטרים יותר ודווקא לכן ודווקא עכשיו חייבים מפכל חזק כל ההתנגדויות מתוך המערכת הם על מנת למנוע מינוי של אדם חזק ומנוסה עלה התאנה של המתנגדים הוא אפס לעומת יכולותיו והגיע הזמן שבגצ יפסיק לנהל את המדינה

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    גנות אתה צודק-אבל זה לא רלוונטי לתפקיד (ל''ת)

    קצין מ''י בכיר ג, 23/02/07 17:48

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    אולמרט אוסף סביבו כל המושחתים שיהיו הם ברווזי תותחים. (ל''ת)

    תרצה, 23/02/07 17:43

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    המושחתים וחסרי נסיון מיאשים את כל תיקי חיינו בארץ (ל''ת)

    אזרח תמים, 23/02/07 17:41

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    עם שמאונן למול שלטון רקוב, סופו לחלוף מן העולם (ל''ת)

    שרעבי, 23/02/07 17:22

    הגב לתגובה זו

    • ובהטיה: יכחד יתפוגג יתאדה ימוג, ישראל ישרא ישר יש..אין (ל''ת)

      זב חוטם, 23/02/07 17:49

      הגב לתגובה זו

      • עמיר פרץ - הגדול?! (ל''ת)

        ע.פרץ, 23/02/07 19:44

        הגב לתגובה זו

    • אתה לא יודע כמה שאתה צודק... (ל''ת)

      רפי, 23/02/07 19:05

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    צריך לקבל את זה: רק בהמות אלימות חפצות להתקדם במשטרה. זה מה יש. (ל''ת)

    Y, 23/02/07 17:22

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    מה רודפים אותו? בס''ה הכי פחות מושחת בשלטון,,, (ל''ת)

    המצליף הלאומי, 23/02/07 17:10

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    המפכ''ל גנות

    פיק-מיכאל, 23/02/07 16:56

    אנני יודע מי זה שמזדה כ ל''ת, גם באתר של ואאלה וגם כאן אתה משמיץ את מר גנות, אתה לא מזדהה ,ואתה מתנהג כפחדן, האמן לי שהרבה אנשים כמוך, יודו לשר שמינה את גנות,''למפכ''ל,'' ימים יגידו, אז תמתין בסבלנות, ובעזרת ''השם'' בקרוב מאוד המינוי יתקבל

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    הרפלקס המותנה בהגשת עתירות עושה צחוק מכל העניין

    נטול שקול דעת, 23/02/07 16:50

    למשל אם לא היו ממנים רמטכ''ל היתה מוגשת עתירה--
    הכיצד לא ממנים.
    מינו-מוגשת עתירה איך זה ממנים לפני תום הועדה.
    כמו איזה משחק משוגע

    הגב לתגובה זו

    • כ''כ מוגבל להבין מהו עברו של - ''שריף האכיפה''? (ל''ת)

      המצליף הלאומי, 23/02/07 17:45

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    אין הנחתום מעיד על עיסתו (ל''ת)

    תומר, 23/02/07 16:48

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    גנות למפכ''לות

    איכפת לי, 23/02/07 16:41

    האיש המתאים ביות , שיעשה קצת סדר במשטרה- זה מה שחשוב, הוא זוכה וזהו להפסיק לנבור= בהצלחה גנות

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    טעות לקחת מפכל משורות המשטרה..

    root, 23/02/07 16:26

    איך ינקו את הבוץ שדבק במשטרה?מה זה דיכטר אתה בגישה של שמור לי ואשמור לך?כנראה המשמנים של הפוליטיקה דבקו גם בך.אוי לנו ואבוי לנו.....מה קרה לאנשי-המפתח של מדינת ישראל.האם ישמנו גם את השופטים?

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    רק גנות יביא הפגנות-אבל הוא שווה את זה-הוא האיש המתאים (ל''ת)

    עבריין לשעבר, 23/02/07 16:15

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    להיות ישר זה אופי עץ עקום אי אפשר לישר (ל''ת)

    גולדי, 23/02/07 16:10

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    מפכ''ל גנות

    פיק מיכאל, 23/02/07 15:56

    נפלה ביד הזכות הגדולה לשמש כשוטר ''במרחב-הגליל'' כשגנות היה הממ''ר, השתתפתי בקשים שבארועים, אנכם מתארים איזה ביטחוך קיבלנו כאשר גנות היה בסביבה, כל זמן שנהגנו לפי הכללים קבלנו את כל הגיבוי, גנות לא רק מפקד, הוא גם אבא וחבר , שבמצבים קשים הוא בשטח, ולא כמו אחרים שנותנים את ההוראות בזמן אמת, לא מהמשרד או מהרכב, הוא תמיד היה בשטח,בושה לכאלה בבלי לדעת מי האדם, ולהשמיץ ולהשמיץ רק גנות מסוגל להחזיר את אמון הציבור ל''משטרת-ישראל'' פיק מיכאל

    הגב לתגובה זו

    • ל 44 פיק

      נח, 23/02/07 16:47

      שכחת רק לציין,שאת הכללים שהורה היו כללי גנות, שאין להם קשר לכללים של מדינה מתורבתת, ומסודרת.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • פיק מפוקפק

        אגרומן, 23/02/07 17:39

        הגעתי למס' 44 ואני חוזר ומציין שיש צורך להוציא את הלשון שלך שלך מהתחת של גנות הרי ברור שאתה מלקק מראש.

        הגב לתגובה זו

      • כנראה שמיכאל מכיר אותו בניגוד אליך

        אני, 24/02/07 10:10

        שיושב בבית משועמם, קורא כותרות ומחפש מה לעשות. תחטט באף או משהו,זה כבר יותר טוב מלהשתלח בלי לדעת כלום.

        הגב לתגובה זו

  • 43.

    המושיע גאידמאק,רק הוא יציל את המשטרה (ל''ת)

    רותם, 23/02/07 15:52

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    לא גנות ולא נעלים רק אלוהים יכול אולי להציל את המשטרה (ל''ת)

    יעל, 23/02/07 15:46

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אין תקנה למשטרה, צריך לבנות הכל מהיסוד (ל''ת)

    דליה, 23/02/07 15:42

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אני לא מוכן לשלם מיסים

    נח, 23/02/07 15:34

    שבהם יממנו את משכורתו של גנות שהוא בעל אישיות , כפי שהכרנו אות עד עכשיו!!!
    מעתה אני לא משלם מיסים כלשהם !

    הגב לתגובה זו

    • למה המדינה צריכה מפכ''ל-שר לביטחון פנים לא מספיק אני משתגע (ל''ת)

      אלירן 28, 23/02/07 16:18

      הגב לתגובה זו

    • אין לך בושה מר נח

      מוח, 24/02/07 14:44

      איזה אישיות הכרת עד עתה - הרי עד עכשיו הוא שירת אותך מצויין וסיכן את עצמו למענך פתאום התחיל הצייד התקשורתי אז הוא נעשה לפתע מושחת ובעל אישיות בעייתית בעיניך?

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    גנות לא לגנות

    איל שושן, 23/02/07 15:29

    שמור על ילדי הגן הכמל

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    הגיע הזמן שהמדינה תזכה למפכ''ל כמו גנות

    מכיר את גנות, 23/02/07 15:29

    אזרחים מקבלי החלטות ושופטי בית משפט עליון. על כף המאזניים עומדת מדינת ישראל בצד אחד הכוללת פשיעה גוברת, תאונות דרכים, צמצום בכוח ההרתעה של המשטרה ומשטרה שנשארה הרבה מאחור כבר כמה שנים וכמה קדנציות של מפכ''לים שלא עשו כלום חוץ מלדבר וכעת מגיע אדם שעושה הרבה ומדבר מעט. בצד השני עומדת עבירה משמעתית שגם יהיה לי דף שלם לא אוכל לציין את שמותיהם של מנהיגינו שטעו בכך בלהט העשייה. עברו 14 שנה והחברים שהגישו עתירות אולי יאזרו אומץ ויגישו עתירות כנגד ראשי הפשע בישראל וכנגד בתי המשפט שמקלים ראש בענישה כנגד עבריינים. מגיע למדינת ישראל מפכ''ל כמו גנות שישנה , ישפר ייעל ויפעל לחיזוק כוחה של המשטרה וכמובן להגברת תחושת הביטחון של הציבור המייחל כל כך לעידן חדש.

    הגב לתגובה זו

    • איזה מושחתים

      גרומן, 23/02/07 17:42

      לפי טענתך רק מושחת אמיתי יכול לעמוד בראש המשטרה. מה קרה לך? לא הגיע הזמן לשלוח את כלח המושדחתים הביתה ולנסות לפתוח דף חדש במדיחנה שהולכת לנו לאיבוד.

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    היינו צריכים אישיות כמו גנות עוד לפני שנים (ל''ת)

    אסטרונאוט, 23/02/07 15:27

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    הַיִתְעוֹרֵר הַמֵּת ? הֲיִזְדַּעְזַע הַמֵּת ?

    חיים, 23/02/07 15:21

    אָכֵן חָצִיר הָעָם

    ''כִּי רוּחַ ה' נָשְבָה בּו... אָכֵן חָצִיר הָעָם'' (ישעיה מ', ז')

    אָכֵן חָצִיר הָעָם, יָבֵש הָיָה כָּעֵץ,
    אָכֵן חָלָל הָעָם, חָלָל כָּבֵד אֵין קֵץ ;
    אֲשֶר יִרְעַם קוֹל אֵל גַּם-מִפה גַם-מִשָם -
    וְלא-נָע וְלא-זָע וֱלא-חָרַד הָעָם.
    וֱלא-קָם כָּאֲרִי וֱלא-נֵעוֹר כַּכְפִיר,
    וֱלא-חָרַד לַקּוֹל גַּם אִיש אֶחָד מֵעִיר.
    וְלא-רָעַד בַּגִיל יַחַד לֵב כָּל-הָעָם
    מִיָמִין וּמִשְמאל וּמִיָם וְעַד-יָם,
    בְּהִתְוַדַּע אֵלָיו בָּנָיו, זֶרַע אֵל חָי,
    אֲשֶר בָּאוּ מֵרָחוֹק אֶל-קוֹל אֲדוֹנָי.
    גַּם-לא פָשַט הַיָּד, גַּם לא שָאַל לִשְלוֹם
    כָּל-הַקּוֹרְאִים בִּשְמוֹ בָּאֱמוּנָה וּבְתוֹם.
    וּבִשְאוֹן עַם אֱוִיל סְבִיב אֱלִילֵי הַפָּז
    נֶחְבָּא קוֹל אֱלוֹהִים, נִבְלַע רַעֲמוֹ הָעָז.
    וּבְלֵב נָבָל וָרַע, וּבִכְלִימּוֹת וָרוֹק
    יִבֶז דְּבַר אֲדוֹנָי, יִפְרָעֵהוּ לִצְחוֹק.

    אָכֵן נָבַל הָעָם, מָלֵא נִיקְלֶה וָרוֹש,
    כּוּלוֹ רָקָב וּמְסוֹס מִכַּף רֶגֶּל עַד-ראש !
    שֶלא הֵקִים מִקִּרְבּוֹ בְיוֹם נַחֲלָה וּכְאֵב
    רַב פְּעָלִים, אִיש חַי, אֲשֶר יִפְעַם בּוֹ לֵב,
    וּבַלֵב יִבְעַר זִיק, זִיק מַרְתִּיחַ הַדָּם,
    וּבָראש יִגַּה שְבִיב מֵאִיר דֶּרֶךְ הָעָם ;
    אֲשֶר יֵקַר לוֹ שֵם כָּל-הַגּוֹי וֵאלוֹהָיו
    גַם מֵהוֹן וּמִפָּז - מֵאֱלִילֵי הַשָוְא:
    אֲשֶר מְעַט מַשָא-לֵב, הַרְבֵּה אֱמֶת, עֱזוּז
    שִנְאָה עַזָּה לִמְנָת חַיֵי עַבְדוּת וָבוּז.
    חֶמְלָה גְדוֹלָה כַיָם, רַחֲמִים רַבִּים כִּגְדוֹל
    שֶבֶר עַמוֹ הָאוּמְלָל וּכְכוֹבֶד הָעוֹל -
    כָּל-זֶה יֶהֱמֶה בַלֵּב, יֶהֱמֶה יֶחְמַר כַּיָם
    כָּל-זֶה יִבְעַר כָּאֵש, יִבְעַר יַצִּית הַדָּם
    כָּל-זֶה יִרְעַם כַּהֵד תָּמִיד יוֹמָם וָלֵיל :
    ''קוּם-עֲבוֹד, קוּם-עֲשֵה, כִּי עִימָנוּ יַד-אֵל!''

    אֵָכֵן אוֹבֵד הָעָם, שוֹאֵף חֶרְפָּה וָרוֹק,
    אֵין לְמַעֲשָיו יְסוֹד וּלְפָעֳלוֹ אֵין חוֹק,
    אַלְפֵי שְנוֹת חַיֵי נְדוֹד, גָּלוּת גְדוֹלָה מִנְּשוֹא
    הִתְעוּ אָחוֹר הַלֵּב, אָבְדָה עֵצָה מִגוֹי.
    לִמוּד שֵבֶט וָשוֹט - הַאִם יָחוּש כְּאֵב
    חֶרְפַּת נֶפֶש בַּצָּר מִלְבַד מְדוּשַת הַגֵו !
    אוֹ אִם-יוּכַל דְאוֹג מִלְבַד דַּאֲגַת הַיּוֹם
    עַם מִתְגַלְגֵּל בְּגֵּיא גָלוּת חֲשְכָה כַתְּהוֹם
    לָשֵאת נַפְשוֹ לַיוֹם וּלְהִתְנַבּוֹת לְאוֹר,
    לִנְטוֹת קַוּוֹ לַקֵּץ, צַווֹת דָבָר לַדּוֹר !
    הוּא לא-יִיקַץ אִם-לא יְעִירֶנוּ הַשוֹט
    הוּא לא יָקוּם אִם-לא יְקִימֶנוּ הַשוֹד
    עָלֶה נוֹבֵל מֵעֵץ, אֵזוֹב עוֹלֶה בַּגָּל
    גֶפֶן בוֹקֵק, צִיץ מָק - הַיְחַיֶּנוּ הַטָּל ?
    גַּם-בִּתְקוֹעַ הַשוֹפָר וּבְהִינָשֵא הַנֵס -
    הַיִתְעוֹרֵר הַמֵּת ? הֲיִזְדַּעְזַע הַמֵּת ?

    חיים נחמן ביאליק תרנ''ז

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ''אין נחתום מעיד על עיסתו''...מביך. (ל''ת)

    מכת מדינה, 23/02/07 15:14

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    כבוד

    שוטר, 23/02/07 15:12

    אם שוטר בדרגה נמוכה מגנות היה נשפט אצלו על העבירות שבהן הואשם היה ממליץ לפטרו ובצדק בנוסף האיש כבן שישים לך תנוח עם המשפחה ותן לצעירים ממך את המושכות ואפילו וניתן להבין את רצונך להגיב לא חסרות תגובות לטובתך אז קצת שתיקה שערכה עולה על התפארות שאולי הדברים נכונים אך לא ראןי לומר על עצמך השבחים

    הגב לתגובה זו

    • ''אוי יפי נפש אל תבלבלו לנו את המוח עם משמעת מוסר וראוי או לא ראוי''.

      אלי נעים, 24/02/07 09:38

      אז הוא העסיק שוטר שהסיע את משפחתו, אז אותו שוטר עשה שמרטפות, אז הוא קיבל טובות הנאה מקבלן. אז הוא הניצב היחיד שאמרו עליו דברים חמורים כל כך.
      אז הוא היה צריך ללכת.
      אם היה שוטר אחר היה מפוטר מזמן.
      אז, וגם עכשיו, הוא נאחז בקרנות המזבח של השחיתות.
      קראדי עף על פחות ודיכטר האטום הקשוח, והמסוקס ממנה אותו בלי להתחשב במלחמה בשחיתות.
      מה יאמרו השוטרים הזוטרים. אה, אז עכשיו אני יכול לקבל מתנות מעבריינים כי הניצב לא הלך הביתה.
      והכי עצוב שהוא נלחם על עתידו במקום לפרוש.
      איבדנו אתה בושה.

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    עם יד על הלב המשטרה היתה מנפיקה לגנות תעודת יושר ,אם היה אזרח עלום

    בר כוכבה, 23/02/07 15:06

    התשובה היא לא ,
    בגלל ויכוח עם שכן שלא הגיע לבית משפט ,
    בסופו של דבר אני לא קבלתי תעודת יושר
    ולא רשיון לאקדח
    ובאותה העת שהגשתי הבקשה ,נתנו לי לחתום על מוצב הר דב
    זה האבסורד
    בעיקרון גנות לא היה מקבל תעודת יושר מהמשטרה ,על עברה כזו ואפילו בספק
    במידה והיה מגיש בקשה מבלי שידעו במי מדובר

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    איך מינו את אולמרט לראש ממשלה חחחחחח תפטרו אותו לאלתר (ל''ת)

    דוד מלך, 23/02/07 15:00

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מה עם הדו''ח על גנות בנושא משטרת ההגירה

    ג'וליאט, 23/02/07 14:59

    אולי כדאי לברר אצל מבקר המדינה????

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אני מתבייש לחיות במדינה הזאת גועל רפש ונפש (ל''ת)

    דוד מלך, 23/02/07 14:57

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    גנות יצא זכאי וראוי להיות מפכל

    שוטר, 23/02/07 14:56

    בית המשפט זיכה אותו אז למה אתם חורצים את דינו מספיק הוא סבל ביגלל המישפט ובסוף הוא לא הורשע הוא מפקד בחסד עליון גנות השוטרים מחזיקים לך אצבעות ומתפללים למנוי שלך

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    עד שיש בחירה טובה ורצינית מאוד חבל כדאי לנסות -ראש הממשלה נכשל (ל''ת)

    אבנר ברבי, 23/02/07 14:54

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    קצת צניעות מר גנות! אתה משבח את עצמך? (ל''ת)

    sem, 23/02/07 14:53

    הגב לתגובה זו

    • אין לו מה להצטנע. כל הכבוד לו. רק אנשים שלא עשו כלום עבור המדינה

      מחפשים אותו., 23/02/07 15:23

      אנחנו מדינה של כפויי טובה ואת הטובים ביותר אנו מקריבים למולך מזוייף של שלטון החוק.

      הגב לתגובה זו

    • ומה עם ביבי שתמיד משבח את עצמו? (אצלי לא היה טרור...)

      ביבי... סילבן.., 23/02/07 17:00

      והוא הרבה יותר מושחת ואפילו לעמדי לא שילם?
      הוא ומרכז הליכוד וגאידמאק יהיו בקואליציה הבאה.
      סילבן שלום סר החוץ, רובי ריבלין השוטה נשיא... אימאלה....

      אני כבר מתגעגע לקדימה.

      הגב לתגובה זו

    • גנות

      מ.ל, 23/02/07 19:18

      יש לו על מה לשבח ואם אתה לא מבין כלום עדיף שתשתוק.

      הגב לתגובה זו

    • לא משבח אלא עונה לאנשים שכמותך

      מור, 24/02/07 14:46

      שמעניינות אותם רק כותרות סנסציוניות. כך בדיוק הוא צריך לענות

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    גנות אם זה היה תלוי בנו האזרחים אנחנו רוצים אותך-אבל הפוליטקאים .. (ל''ת)

    אבנר ברבי, 23/02/07 14:53

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    גנות אם זה היה תלוי בנו האזרחים אנחנו רוצים אותך-אבל הפוליטקאים .. (ל''ת)

    אבנר ברבי, 23/02/07 14:51

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אין הנחתום מעיד על עיסתו

    גליה, 23/02/07 14:51

    די דוחה היהירות והשחצנות!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    גנות אולי תלמד מה זה יושר...

    יואל, 23/02/07 14:46

    מאז רשם לעצמו צ'יף דיק קנואבל דוח חנייה, הוא הפך לסמל עולמי להגינות, המוצף במכתבי תמיכה

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אני בעד גנות!!! אני גם זוכר לו שהציל לבדו אדם שנפצע בשדה מוקשים!!

    שלום, 23/02/07 14:44

    למה אנחנו כל כך הורסים את עצמנו מבפנים???!!!חוצמזה שאת כל התפקידים שלו במשטרה הוא ביצע על הצד הטוב ביותר!!!

    הגב לתגובה זו

    • ואני מכירה את מנהלת ההגירה

      אני, 23/02/07 15:01

      שהוא הקים - ודי לי בכך לדעת שאין הוא ראוי לשום משרה

      הגב לתגובה זו

      • מנהלת ההגירה הוקמה מחוק המדינה

        אחת עם מוח, 24/02/07 10:12

        ולא על ידי מפקד שבא לו ככה.

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    מי שהעסיק שוטר שהיה בפיקודו לעבודות פרטיות - ערכיו פסולים

    יומטוב, 23/02/07 14:37

    זה לא רבב שדבק בו.

    ערכיו איפשרו לו להעסיק בעבודות פרטיות אחד מהכפיפים לו .
    זה לא נמחק לאורך השנים.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אני חושב שמה שהוא עשה בשב''ס היה פשע נגד העם היהודי ומדינת ישראל

    ירושלמי, 23/02/07 14:36

    אני לא מבין איך המושחתים מקדימה יכולים ללעמוד במצח נחושב ולשבח את מעשיו של גנות בשירות בתי הסוהר?

    אתם לא זוכרים איך ראינו מידי פעם בכתבות על אסירים שישנים כשג'וקים מטיילים עליהם עם צרכים על הרציפה?

    איך אסירים חוטפים מכות רצח מהסוהרים והשוטרים?

    והכי הכי חשוב, איך לעזאזל מחבלים מתכננים ומוציאים אל הפועל פיגועים מתוך הכלא ממש!!!!! איך זה יכול להיות!!!!!!!! מי האידיוט שמאפשר להם לעשות דברים כאלה!!!!!!!!!
    נו מי באמת אחראי שזה לא יקרה?

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מה שנחשב זה מה שחשוב וזה, מה גנוות יכול לתרום ולתת בעתיד, בהצלחה לנ (ל''ת)

    יאיר, 23/02/07 14:34

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    האיש הנכון במקום הנכון.

    אלאדין, 23/02/07 14:30

    במצבה של משטרת ישראל צריך דוקא איש כגנות.שרואה בזה שליחות ובעיקר יודע לקראת מה הוא הולך.האיש אינו חיב לאף קליקה.רק לתפקיד.ובקשר לראש הממשלה ישבתי משפט.גנות לא יסתכן בתפקידו.אל תהיו צמאי דם.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    גנות,אל התהלל חוגר כמפתח,,,שמענו עליך ''גדולות נפלאות'',,, (ל''ת)

    בצלאל, 23/02/07 14:26

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    לגנות יש יש רקורד וגם זכויות אך בגלל הרבב אינו ראוי למפכ''ל

    קוד אתי, 23/02/07 14:25

    מצטער חבל שגנות לא מבין את הבעיה עם כל הכבוד לזכיות הרבות שעשה אך הכתם הזה שיש בו לא יאפשר להיות שוטר מס! 1 ובצדק. המפכ''ל חייב להיות ללא רבב ובעל יושרה גם בהווה אך גם בעבר. הערכים חשובים לא פחות מהנקודה המשפטית . מפכ''ל הוא דגל וזרקור חייב לשמש דוגמא אישית. מצער מאד שדיכטר וגנות לא מצליחים להפנים את זה.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אני המום

    אנונימי, 23/02/07 14:24

    אני יושב פה בבית ולא מאמין לכל מה שקורה סביב האדם הזה שנקרא גנות.
    קשה לי להאמין שאף אחד לא מדבר על המינוים שביצע בשב''ס. על כל הפרשיות שדאג להשתיק ולהרחיק מהתקשורת.
    כאשר יצאו נגד המינוי הרגשתי קצת טוב כי אמרתי לעצמי כמה טוב שיש תקשורת במדינה. חבל שאי אפשר להזדהות ולומר את כל שאני יודע על האיש הזה ומאוד עצוב לי שהתקשורת לא באמת בודקת מה באמת קורה בשב''ס.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    או שהוא הורשע או שלא הורשע...

    KarNaF, 23/02/07 14:21

    בית המשפט החליט שלא להרשיע אותו ולכן הוא נקי, מעבר לזה הוא גם שילם על העניין

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    בעיה למצוא מישהו אחר

    נחור, 23/02/07 14:15

    כבר לא נשארו במשטרה אנשים ראויים מה יהיה

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    ''הקרבה'' אפשר לחשוב שגנות עבד בהתנדבות, וסייע לנזקקים! (ל''ת)

    קיבלת הרבה יותר, 23/02/07 14:06

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מה זה מבחן במתמטיקה?

    צדק, 23/02/07 13:59

    או שאתה כשר או לא?מה כל ההתפלפלויות המתוכחמות כביכול.
    אנו כאזרחי ישראל רוצים לראות מפכ''ל שלא דבק בו רבב,בלי פרשנויות.
    האם אזרח יכול להתקבל למשטרה כאשר יש לו רישום פלילי או זיכוי כזה?
    האם הוא יכול להתקבל לשב''כ,למוסד
    או לתפקיד ממלכתי.
    זו השאלה אותה צריכים להכריע בבג''צ ולא על ציר הזמן,המישוריות,הזוויות וכדו'.
    אני דרך אגב לא מביע דעה

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    רק מועמד עם עבר יכול להושיע מפלילי אולמרט (ל''ת)

    יערה, 23/02/07 13:47

    הגב לתגובה זו

    • עוד חבר מרכז שמת לחזור לשלטון

      ישנם מופרעים, 23/02/07 17:09

      וביבי שלך נאלץ לשלם לעמדי, ועדיין לא משלם במסעדות. יותר טוב?
      לפחות אולמרט החזיר את הכינרת לציבור.
      שלא כחבר מרכז הליכוד שקיבל פיצוי של 100000 שקל על נזקים בגידול כרוב סיני.
      ומשה אנסי קצב ורובי ליצני מתאימים להיות נשיא?
      לא נסלח לליכוד את פשעיו וההסתה העדתית שלו.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    קורות החיים של גנות אינן יכולות לשמש עילה להתנהוגותו הבלתי הולמת.

    אני, 23/02/07 13:42

    אני תוהה שמא גנות מיתמם או שהוא עדיין לא הבין שעל מנת להיות מפכ''ל המשטרה, תנאי בל יעבור היא שהמועמד יכול לשמש מודל לחיקוי, וברור כשמש בצהרי היום שאדם כמן גנות אשר קופת שרצים תלויה לו מעל צוורו, אינו יכול להיות אדם כזה.
    מה ההיגיון לפטר מפכ''ל בשל התנהגות בלתי הולמת ולמנות תחתיו אדם אשר ביהמ''ש העליון קבע בפס''ד דברים כל כך קשים באשר להתנהגותו.
    כנראה שרק לדיכטר ''החכם'' התשובות לכך.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אנלוגיה המביישת את בעליה עד להחליא (ל''ת)

    מסעודה, 23/02/07 13:33

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    כתם דוהה ונעלם רק בבגד ובאדם נצרב לכל החיים (ל''ת)

    המצליף הלאומי, 23/02/07 13:29

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    גנות שאלה:לפני 20 שנה הוצאתי לרכב ישן שעמד שנים בחניה מראה ..כנסו

    אבנר, 23/02/07 13:25

    עד עכשיו זה הולך איתי-מה אתה אומר?

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    יישר כוח-מהלך נכון בזמן הנכון!!!!!

    פנינה, 23/02/07 13:23

    הערכתי לגנות על צעדו זה, בו הוא עומד נכוחה כנגד המתנגדים , ואכן יש לו מה לענות ואיני חושבת שיש מי שיכול לסתור את העובדות שהעלו פרקליטיו.
    יתרה מזאת, יש לראות בגישה הבלתי אמצעית בה נקט, דרך חיים וראוי שהמפכ''ל הבא יהיה מסוגל לענות על כל שאלה שיצטרך , אולי בעתיד, לתת לה תשובה.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    גנות נכון שקיבלת שכר עבור השרות + שוחד קטן? וזה לא לשם שמים. (ל''ת)

    רפי, 23/02/07 13:09

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    הצעה לאפיפיור

    הצדיק מסדום, 23/02/07 13:03

    לאור דבריו, יש להכריז על כקדוש.
    בפסחא הקרוב, הבעל''ט יוכרז על ST. GANOT, פינת ST. RAMON, ליד ST. SIMON, שני מטרים מ- ST. KATZAV.
    יש לי במלאי עוד כמה קדושים, אבל נשאיר משהו ל-XMAS.

    ושבת שלום לעם ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • גיחי גיחי כמה שאתה פסיכי

      כל כך מצחיק, 23/02/07 17:15

      גנות לפחות חילץ פצוע משדה מוקשים. ואפילו הדת היהודית אומרת שכל המציל נפש אחת כאילו קיים עולם מלא.
      ואתה והכיפה העצומה סביב ראשך (90 אחוז שאתה דוס)
      מה תרמת למדינה חוץ מבדיחות קרש ?

      שבת שלום לכל עם ישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    אסטרואיד ב-2007??אמרו רק ב-2028 !!

    שלום כ, 23/02/07 13:03

    מאיפוא נחת עלינו השר ההזוי עם המינוי הזה?

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    פרס ישראל ליעקב גנות

    מעין, 23/02/07 12:53

    כן, על פי הדברים היפים שהוא אומר על עצמו מגיע לו פרס ישראל, או כל פרס שירצה. אך להיות מפכל זה לא פרס, זו מחויבות כבדה וספק גדול אם מר גנות מסוגל לעמוד בה. כל יום מתפרסמות ידיעות חדשות וקשות על התנהלותו של גנות בכל תפקידיו. ואפילו עניין שולי כמו דבריו המכוערים למאבטחת בתל השומר שבקשה לראות את התעודה שלו מעיד שמדובר באדם נורא שנוי במחלוקת, בלשון המעטה. משטרת ישראל אינה יכולה להרשות לעצמה עוד מינוי כושל. שבת שלום.

    הגב לתגובה זו

    • כל מפכל שיתמקד בעיקר בעבודת המשטרה:אזרחים,פשיעה,אכיפה+++וכו' ופחות (ל''ת)

      בתחומי אחרים:, 23/02/07 13:13

      הגב לתגובה זו

    • תגובה ל-1

      דן, 23/02/07 13:42

      מסכים איתך.רק אם את יכולה לפרט מה קרה עם המאבטחת

      הגב לתגובה זו

      • הסיפור עם המאבטחת - קישרו

        אורן, 23/02/07 14:00

        https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/546/619.html

        הגב לתגובה זו