• 44.

    ''פרשן כדורסל''

    אבי רותם, 11/03/09 06:09

    אף פעם לא הבנתי,כיצד אתה מעז להציג עצמך כפרשן כדורסל.
    מה בדיוק הרזומה שלך בענף.בכל העןלם מקובל שפרשנים הם שחקנים לשעבר,וגם מאמנים שמין הסתם היו שחקנים בעברם.
    ברור ההקריירה שעשה עופר שלח קסמה לך,אבל הרי גם הוא שרלטן,שלא ברור לי כיצד משלים הציבור עם ''החרטה''הבלתי מקצועית שאתם מפזרים בעזות מצח.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    לתשומת לבה של מערכת nrg...

    חיפאית, 25/02/07 23:23

    זה נכון שאנחנו צריכים לשמוע גם את הצד השני, ולא להקשיב רק לעצמנו ולהתכנס... אבל לכל דבר יש זמן ומקום וכאן זה ממש לא המקום! אם כבר הקמתם כזה אתר מקסים שבו מרגישים בבית; הביטויים מוכרים, אין תחושת התנצלות מתמדת או רצון להסביר, אז למה להרוס?!? הרי הדעה של אביב לביא ידועה ומוכרת ומי שרוצה לשמוע דעות אלו ודומים לו יכול למצוא זאת בשפע בכל אתר, עיתון, טלויזיה ואיפה לא... אז אם לא אכפת לכם אנחנו מאוד נהנים מה''ביצה'' של עצמנו ומי שרוצה ריענון יודע איפה למצוא אותה! לא כאן!

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    למה לוקחים ''שולף'' כשהשולף מהווה מקסימום 1% מהעם?

    יעקב, 23/02/07 18:28

    שמאלני זה 1% מהעם, ו-99% מהתקשורת.
    אז הבאתם את האביב הזה משום שאתם צריכים מישהו שייצג גם אתכם, התקשורת?

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    30 אתה צודק לגמרי (ל''ת)

    תגובה מעניינת, 23/02/07 05:15

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ראיון מעניין קליל ועם זאת עמוק (ל''ת)

    חגי, 22/02/07 22:21

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מי זה ? (ל''ת)

    דניאל, 22/02/07 16:40

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    מילא שמאלן אבל גם שובינסט-חזור לאבן שממנה זחלת!

    שרית, 22/02/07 09:10

    ואל תדאג,כל האבנים פה היו אבני ארץ אבות אלפי שנים לפני שהערבים הגיעו לכאן
    אז היא לא תהיה אבן כבושה

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    בשתי מילים: רדיקל נחמד

    מכיר ומחבב, 21/02/07 12:31

    אביב לביב הוא איש חביב, נחמד, סימפטי, מאוד נעים אבל שמרן מאוד בדעות השמאל רדיקליות שלו!
    חבל לראות שאביב עדיין שבוי בקונספציה שיישור לקו הירוק יביא את השלום או לפחות את הרגיעה. משתי סיבות:
    1.כנראה שהוא לא יוצא מגבולות תל אביב לכיוון יפו, עכו, חיפה, לוד, רמלה,כפר סבא וקניון רמת אביב (המפוצץ בערבים)
    2. אולי הוא לא ראה את ניפוץ אשליית השמאל בסרט ''הבועה'' (...)
    כנראה שהחבירה שלו לאורגניות ול''מקור ראשון'' עושה לו טוב (ולמנהל הבנש שלו...:-))

    הגב לתגובה זו

    • הוא לא אמר שזה יביא את השלום,

      הילה, 21/02/07 19:17

      להפך: הוא אמר שזה קוסמטי מדי להאמין בכך. הוא רק אמר שכל עוד לא יגמר הכיבוש, שום דבר טוב לא יקרה. תקרא שוב את דבריו.

      הגב לתגובה זו

      • באמת כשכל עוד הכיבוש הערבי לא נגמר, לא יתכן שלום אמיתי. (ל''ת)

        שמואל, 23/02/07 18:21

        הגב לתגובה זו

  • 36.

    אין לו בעיה עם התבוללות????

    ח.חגי, 21/02/07 11:31

    אין לו בעיה עם התבוללות????
    כוחו של העם היהודי היא בשמירת היחודיות שלו !!!!
    בלי זה ואבדנו!!!

    הגב לתגובה זו

    • מהות היהדות

      ארוגנטי, 21/02/07 13:43

      אם כותב התגובה הוא ודומיו הם היהודים האולטימטיבים, אז חבל על כל המאמצים וכל הקורבנות. עדיף היה להתבולל ולחסוך את כל הפוגרומים מאשר לשמר את המוטציות החולניות האלה.

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    עייפנו

    מור-לי, 21/02/07 09:22

    מכל אותם שמאלנים יפי נפש שלא מאמינים בכך ש''אנחנו נותנים להם הכול והם מחזירים לנו בקסאמים''. הבנאדם שנון, משכיל ואינטיליגנט- בזה אין ספק. רק חבל שהוא לא רואה כמה מכוער השכן שלו בשטחים שרק מחכה ליום שבו ישמיד את כולנו.

    הגב לתגובה זו

    • עייפת?

      לילה טוב, 21/02/07 09:37

      לכי לישון ואל תטריחי אותנו עם התגובות המעצבנות וחסרות ההגיון שלך.

      הגב לתגובה זו

      • היא הייתה הולכת לישון אבל הקאסמים מעירים אותה (ל''ת)

        שרית, 21/02/07 16:22

        הגב לתגובה זו

  • 34.

    מה הוא עושה במקור ראשון....

    אוריאל, 21/02/07 03:22

    טוב בעצם עם אמנון לורד כעורך ראשי זה דווקא די מובן..... מקור ראשון - לא מה שחשבתם...

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    זה לא שיש בעיה לראיין שמאלנים

    נתן, 21/02/07 01:43

    הבעיה היא שזה נראה כאילו בחרתם לראיין אדם שאינו מבין כלום מהעניינים הנ''ל. כנראה שפרשנות כדורסל היא התמחותו היחידה באמת.

    יש שמאלנים שיכולנים לענות בצורה אינטלגנטית ומורכבת הרבה יותר.

    זה היה פשוט מביך לראות את התשובות לשאלות הללו.

    באמת.

    מביך....

    הגב לתגובה זו

    • הבעיה היחידה היא חוסר הסובלנות המוחלט לדעה שונה.

      קצת סובלנות, 21/02/07 08:31

      לפי רוב התגובות פה,קיים חוסר סובלנות לכל דעה שהיא קצת אחרת.
      כל מי שלא מביע דעות ימניות קיצוניות
      והוא לא חרד''ל-פסול והוא לא ''קשור ליהדות'' ובוודאי שלא צריכים לראיין אותו פה במדור.
      זו הבעיה האמיתית.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    הרב קוק

    בצ, 20/02/07 21:22

    הוא ממורינו הענקיים ביותר. אחד האנשים הגדולים.
    ולרקוד באמצע הרחוב זה פשוט ענק.
    ואלו-קים?
    אין לו דת , אבל הוא בחר ביהודים. אני מקווה שתגלה את זה לפני שתמות..

    חודש אדר שמח!
    מי ייתן ובמקום לרדת מהארץ (כמו שהרבה כתבו כאן) פשוט יסתובב לך המוח במאה שמונים מעלות, אל דרך האמת.

    הגב לתגובה זו

    • בצ, אתה מתוק. (ל''ת)

      אורטל, 21/02/07 10:04

      הגב לתגובה זו

      • רוצה לטעום? (ל''ת)

        ג, 21/02/07 11:44

        הגב לתגובה זו

    • איזה בצ!!! (ל''ת)

      ., 22/02/07 13:24

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    סוף סוף מישהו מעניין שאיננו חרד''לניק צר אופקים ומוגבל (ל''ת)

    יהודי נאור, 20/02/07 21:15

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    יהודי חילוני, פלקטי וצפוי. משעמם המחץ

    דמות חלולה למדי, 20/02/07 20:22

    האמת - נורא התאכזבתי. מתגלה כאיש סתמי לגמרי. מציע לו לעזוב ולחיות באירופה או ארה''ב. מה יש לו לחפש כאן? אני ממש לא ימני או משהו, אגב.

    הגב לתגובה זו

    • נכון. באמת מאכזב. סתם אחד שכותב (ל''ת)

      סתם גורנישט, 24/02/07 20:19

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    ביום שיסתיים הכיבוש ה''יהודי'' בא''י

    לאביב לביא, 20/02/07 19:59

    ממה תתפרנס.
    בגולה לא יזדקקו לכותר טור בעברית.

    הגב לתגובה זו

    • ומאיין לך שהוא בלל יחייה אחרי סיום הכיבוש? יש לו ויזה??? (ל''ת)

      שרית, 21/02/07 17:25

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    ישר כוח מר לביא.....

    דודי, 20/02/07 18:37

    בגלל שאני מרגיש וחושב כמוך, עזבתי את הארץ. בגלל אנשים כמוך אני רוצה לחזור.

    הגב לתגובה זו

    • מה,לא כיף ליהודים לגור בגרמניה? בגרמניה האחרת??? (ל''ת)

      שרית, 21/02/07 17:02

      הגב לתגובה זו

      • כן. באמת כיף...

        דודי, 23/02/07 13:41

        אבל בוכנוולד בערך 30 קמ ממני וזה עושה אותי עצבני :-)

        הגב לתגובה זו

        • בדיוק התארחו אצלנו קרובים מפריז

          שרית, 25/02/07 16:04

          הם חיים שם טוב מאוד ,אבל הערבים עושים אותם עצבנים...

          הגב לתגובה זו

          • אכן, הישראלים גזעניים גם בישראל וגם בחו''ל (ל''ת)

            רועי, 04/07/08 23:16

            הגב לתגובה זו

  • 27.

    ראש מעוות-מרחם על רשעים ושונא תמימים

    שרית, 20/02/07 17:43

    איזה יופי שיצאנו מעזה-הכי כף כמובן בשדרות...
    כמה הם מסכנים בשטחים הכבושים..
    זה שהם רצו לרצוח אותנו ולא מסכימים לפשרה וקיבלו מיליארדים להשתקם וקנו בהם נשק ושעשועים זה לא משנה...
    ואם תרצו ,
    הקטע היהודי שלו הוא כמובן רגשות האשמה...
    OH PLEASE

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    מה הטעם לקרוא למדור ''שליפות''?

    אמת בפרסום, 20/02/07 15:50

    מקריאת המדורים האחרונים , ניכר שהמתארחים חשבו טוב-טוב על התשובות, ולא שלפו אותם מהשרוול.

    הגב לתגובה זו

    • לחשוב זה טוב

      אריסטו, 20/02/07 18:04

      לשלוף זה לא ''לענות בלי לחשוב''. לשלוף זה לחשוב קצת ולענות קצר. אני אוהב את המדור הזה וברור לי שהם חושבים קצת לפני שהם עונים, וטוב שכך.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    תיקון בענין הבג''צ

    Nושון, 20/02/07 15:49

    הנכון הוא - אם אתה ערבי, יש לך סיכוי טוב לקבל שם צדק. אם אתה יהודי, תשכח מזה

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אהבתי (ל''ת)

    נדב, 20/02/07 15:37

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    נינט נראית היום פיצוץ. בדוק את הטעם שלך (ל''ת)

    בנימין, 20/02/07 15:15

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    שישמור על הבריאות

    חיים, 20/02/07 14:55

    כל כך הרבה אמונה בראיית הצד השני. הוא יהודי כי ככה, ולא איכפת לו שיתבוללו, ציונות=אז מה . העיקר שלא יהיה כיבוש. טוב לאכול אורגני כי...
    בקיצור ערכים=OUT ערבים=IN

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אני אישית דווקא חושב ש

    מורה נבוכות, 20/02/07 13:04

    שיש עניין רב, דווקא במדור יהדות, לקרוא דעות מעניינות, מקוריות ומרעננות של שמאלנים חילוניים. העניין הוא שלאביב לביא אין דעות כאלה. הכל בנאלי, חד-מימדי, צפוי ואוטומטי.
    תביאו לנו אנשים מעניינים, מורכבים, מיוחדים, שחושבים אחרת מאיתנו, אבל יש מה ללמוד מהם.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    מה זה למד מדעי המדינה והיסטוריה?

    סיים? יש תואר, 20/02/07 12:56

    אמינות בתקשורת. לא יפה.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    עיתונאי מראיין עיתונאי

    שלומי, 20/02/07 12:41

    הגענו לפסגות חדשות

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מעניין ומרענן, גם אני נהנית

    מתנחלת, 20/02/07 12:40

    מהטורים שלך במקור ראשון

    הגב לתגובה זו

    • מתנחלת שקוראים לה בנימין? (ל''ת)

      איך?, 20/02/07 14:14

      הגב לתגובה זו

      • בנימין יישוב דתי. למרות שהתגובה הזו מזוייפת. (ל''ת)

        -=-=-, 20/02/07 15:59

        הגב לתגובה זו

      • שוטה. המילה שאחרי הפסיק היא תמיד מקום המגורים

        מימי, 21/02/07 09:36

        ובנימין הוא חבל הארץ שבין יהודה והשומרון.

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    יוחזר הטור ''ראיתי שמעתי'' למוסף הארץ לאלתר!

    ליאור, 20/02/07 12:36

    מסכים עם כל מילה למעט בעניין הסרבנות - חוק זה חוק.

    מחר מישהו יקום ויאמר שמטעמי מצפון הוא מסרב לשלם מיסים מכיוון שהם מגיעים למושחתים ולעבריינים... אין לזה סוף.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    שמאלני מסריח...

    נחמן, 20/02/07 12:21

    אכפת לך יותר מהערבים המסריחים האלה שדוגלים בפשע הכי חמור שיכול להיות - רצח! ואתה מגונן עליהם כאילו הם כולם חפים מפשע.
    גם אם לא כולם שם פושעים, הבחירה בחמאס משקפת את דעתם של למעלה מ80 אחוז מהפלשתינאים.
    תעשה לי טובה, תעבור ללונדון, שם אין כיבוש, שם יש צבא שלא עושה כלום, הוא לא כובש, רק עומד עם כובע על הראש ומצטלם עם תיירים, אז תעשה טובה, לך לשם.

    הגב לתגובה זו

    • נחמן מסריח

      שמאלני שהתקלח, 20/02/07 14:21

      איזה מין תת רמה של כתיבה זו?

      הגב לתגובה זו

      • זה הרמה של הכאילו ימנים/דתיים

        מוטי, 20/02/07 16:20

        כידוע הפטריוטיות היא מפלטו האחרון של המנוול.

        במקרה הזה היא גם מפלטו האחרון של האוויל.
        זה שלא שמע על הצבא הבריטי ופעולותיו בעיראק.

        למזלנו הבן אדם (יותר נשמע כמו ילד) לא מייצג אף אחד.

        השאלה היחידה היא מדוע לא מצנזרים כזו שפת ביבים גזענית באתר ''יהדות''.

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    ומה עם יהודים שמנסים להיות יותר ערבים מהערבים? (ל''ת)

    יוחנן, 20/02/07 12:15

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    וואי וואי, כמה רפלקסים שמאלניים במקום אחד. (ל''ת)

    ירו, 20/02/07 12:14

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ראש הממשלה האחרון שלא נחקר הוא שמיר ולא בגין

    מוטי, 20/02/07 12:10

    אם לא לוקחים בחשבון חקירות שהיו לפני הקמת המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    קצת שפיות

    מוטי, 20/02/07 11:56

    קצת שפיות בשליפות
    לא?

    הגב לתגובה זו

    • ממש לא. אלא אם כן כדרך הסמול - ''שפיות'' היא מה שקרוב לדעותיך (ל''ת)

      כתום שפוי, 20/02/07 14:41

      הגב לתגובה זו

      • שאלה לכתום שפוי:מה זה ''סמול''?אני לא מכיר את המילה הזו. (ל''ת)

        לא מבין, 20/02/07 15:57

        הגב לתגובה זו

        • SMALL זה אחד שמוחו הצטמק מרוב סמולניות ופגום מבחינה אינטלקטואלית

          שרית, 20/02/07 17:46

          כך שאינו יכול עבד נתונים פשוטים והגיע למסקנות המתבקשות מאליהן.

          הסימפטום לצערנו חוזר על עצמו,
          בפעם הקודמת היהודים סרבו להכיר בכך שהם מובלים להשמדה...


          הגב לתגובה זו

          • זאת הגדרה רקורסיבית.א''א להגדיר ''סמול'' עי שימוש באותה מילה.

            עדיין לא מבין, 20/02/07 19:21

            את כותבת שמוחו הצטמק מרוב
            ''סמוליות''.אבל מה זה?
            עדיין לא הבנתי.

            הגב לתגובה זו

            • he he

              Lefty, 21/02/07 12:14

              u probably ''smallany'' ... he he

              הגב לתגובה זו

            • לא ,הוא נהייה שמאלן כי המוח שלו מצומק מלכתחילה

              שרית, 21/02/07 13:35

              וכיצד הוא הגיע למצב הזה?
              מוחו ''נמחק'' כך שאינו יכול הלפעיל
              את האינסטינקטים הטבעיים שלו כראוי.(בהשפעה כימית,כספית,תרבותית או מולדת)
              כלומר,
              היכולת המוחית שלו קטנה מהיכולת של האדם החושב.
              ולכן הוא SMALL MINDED
              או בקיצר SMALL
              וכיצד ניתן לזהות אותו?
              ע''י פליטת אמירות הזויות,בסגנון השמאל ההזוי.
              כמו:
              ''החיזבללה לא יעז להלחם נגדנו''
              ''אם נצא מעזה אז הם יפסיקו לירות עלינו''
              ''או-טו-טו שלום''

              הגב לתגובה זו

            • אם הבנתי נכון,אז את ''סמולנית''

              עכשיו הבנתי, 21/02/07 14:44

              כי לפי התגובה שלך,המוח שלך מה זה מצומק,עד לא קיים בכלל.

              הגב לתגובה זו

            • וואו איזה רמה של ירידה-ממש דוגמא נהדרת למה שכתבתי קודם (ל''ת)

              שרית, 21/02/07 16:24

              הגב לתגובה זו

            • לקח לך יום וחצי להבין את ההגדרה -WHO IS THE BRAINLESS

              שרית, 21/02/07 16:37

              והירידה שלך,ממש משהו בשביל כיתה ג'...


              הגב לתגובה זו

            • רוצה לראות מה זו דוגמא אמיתית של ירידה?בשמחה... (ל''ת)

              מבין טוב מאד, 22/02/07 07:41

              הגב לתגובה זו

          • להיות שמאלני זה לחשוב שמי שכותב ''סמולני'' עושה זאת בשל שגיאות כתיב

            נתנאל, 23/02/07 18:30

            ואני יכול להגיד במאת אחוזים שאלה שהגיבו הם סמולנים טהורים, מכף רגל ועד ראש.
            ועל כך אני יכול להגיד- ברוך ה' שלא עשני שמאלני.

            הגב לתגובה זו

  • 11.

    כאוהד ותיק של הפועל י-ם יש לי מה לומר לך

    גבי, 20/02/07 11:54

    כאזרח מהשורה אני יכול לומר לך שאתה קיצוני בדיוק כמו הצד השני והאנטגוניזם שלך רק מעורר בחילה אבל כאוהד הפועל י-ם ותיק אני פשוט מקיא אותך ממחנה הצבא האדום, הגיע הזמן שתילמד שאין מקום לפוליטיקה בספורט, כן אני מכיר את אותו זרם שמאלני שמאז ומתמיד מנסה להפוך את הפועל י-ם לאיזה סמל המחנה השמאלני שהולך אחרי פוליטיקאים שנס ליחם ודעתם פסה מהעולם מזמן אבל באמת שאתם מעטים ומעוררים בחילה

    הגב לתגובה זו

    • אוהד מסכן,מקום אחרון בליגה הלאומית,לא?לשנה הבאה בארצית. (ל''ת)

      כדורגל, 20/02/07 16:08

      הגב לתגובה זו

      • אני התכוונתי לכדורסל

        גבי, 20/02/07 20:54

        כדורגל לא ממש מעניין אותי

        הגב לתגובה זו

        • גם בכדורסל,בשנה הבא,ללא התמיכה של ארקדי,תהיו מקום אחרון. (ל''ת)

          כדורסל, 21/02/07 09:39

          הגב לתגובה זו

  • 10.

    איש מענין מת על המדור שלו במקור ראשון והתשובה על חרדים...

    בזק, 20/02/07 11:35

    היתה הדבר היפה ביותר בחיי ששמעתי שאיש שאיננו חרדי ואולי אפילו מתנגד לדרכם מסוגל לומר על חרדים.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים איתך לגמרי זה

      אלישיב, 20/02/07 11:59

      בדיוק מה שרציתי לכתוב..

      הגב לתגובה זו

    • מצטרפת (ל''ת)

      ., 22/02/07 13:20

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    רגע, אז הוא שמאלני, נכון?

    אחד, 20/02/07 11:32

    אינני מבין מדוע בכל שאלה לא קשורה הוא דוחף את השמאלניות שלו.

    ש: מזג האויר
    ת: חמים ונעים. אם הייתי פלסטיני במחסום, אולי הייתי נהנה פחות מהשמש.

    ש: נעלי נייק או ריבוק?
    ת: כשאתה פלסטיני, אתה לא יכול להרשות לעצמך מותרות כאלה. אתה מסתפק בחיקוי שעושים בחברון.

    ש: מאחזים
    ת: כשלון של שלטון החוק

    ש: איסור תפילה ליהודים בהר הבית
    ת: נו, מה? שלטון החוק הוא לא חזות הכל.

    ש: מלפפונים
    ת: הכי קשה לי עם מלפפונים חמוצים. אנשים קוראים להם ''חמוצים'' כדי להסתיר את העובדה שהמלפפונים בעצם כבושים. בדיוק כמו הפלסטינים.

    הגב לתגובה זו

    • גדול!! (ל''ת)

      מטודלה, 20/02/07 12:06

      הגב לתגובה זו

    • זה בגלל גירוש יהודים מגוש קטיף

      כתום אוטומטי, 20/02/07 12:08

      מי שמדבר על אוטומטים אובססיבים

      הגב לתגובה זו

      • השתגעת?מה הקשר? (ל''ת)

        לא מבין, 20/02/07 13:43

        הגב לתגובה זו

    • תגובה גדולה מהחיים. אבל גם הראיון היה בסה''כ לא רע. (ל''ת)

      פוטוס, 20/02/07 12:25

      הגב לתגובה זו

    • ענק! (ל''ת)

      א, 20/02/07 12:45

      הגב לתגובה זו

    • אחד, תעשה לי ילד!!! (ל''ת)

      בחורה, 20/02/07 14:05

      הגב לתגובה זו

    • very funny! (ל''ת)

      great!!, 20/02/07 17:03

      הגב לתגובה זו

    • ענק. (ל''ת)

      גוליבר, 20/02/07 20:24

      הגב לתגובה זו

    • יפה אהבתי. (ל''ת)

      נופר, 20/02/07 20:28

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    אדם רדוד ובור, חסר כול זיקה לעם ישראל, א''י ותורת ישראל

    יעקב, 20/02/07 11:30

    במילה אחת - בושה !!!

    יהודי שלא איכפת לו שעמו יתבולל הוא בושה אחת גדולה.

    בפראפרזה על דבריו על ''הכיבוש'' כביכול: כול זמן שיסתובבו ביננו יהודים כמוהו לא יצמח פה משהו טוב !!
    אולם תמיד קיים סיכוי שיתעשת ויחזור למקורותיו היהודיים ואז גם יבין שאין כאן כיבוש שלנו אלא כיבוש שלהם.

    הגב לתגובה זו

    • מי רדוד ומי בור.

      הכל כלול, 20/02/07 12:13

      כדאי שתפנים שלא כל מי שאין לו זיקה לקובץ סיפורי המיתולוגיה הלא כל כך מקוריים ,ולאוסף החוקים העבשים שאתה קורא להם תורת ישראל ,הוא בהכרח רדוד ובור.
      מאד מתקבל על הדעת שמי שמי שאיננו רואה בעין אוהדת את הניירות הללו, וסבור שההוראות הכתובות בהם אינן רלוונטית לגביו, הוא דווקא אדם אינטליגנטי ומעמיק.
      ובכל מה שקשור בהתבוללות העם היהודי, הרי שאם המנהגים המוזרים, הדיאטה הביזארית, האופנה המזעזעת, חוסר הסובלנות הקיצוני ןהשאיפה לכפות בכוח דעות אלו ואורח חיים זה על אחרים היא תמצית היהדות, הרי שחבל שהתופעה הזאת המוגדרת על ידך כיהדות לא נכחדה מזמן,
      בברכת כן יאבדו.

      הגב לתגובה זו

      • כול מה שכתבתי על אביב לביא נכון גם לגביך

        יעקב, 20/02/07 12:53

        לא כול מי שהוא בור כמוך בעניני יהדות הוא מעמיק ואינטליגנט.
        אין לך מושג מהי יהדות. כול מה שאתה רואה או מבין הם דברים חיצונים ושטחיים בלבד.
        מתי לדוגמא, לאחרונה פתחת וקראת בתלמוד בבלי או במורה נבוכים לרמב''ם או במסילת ישרים לרמח''ל או באחד הנביאים או בספר בראשית עם פרוש של מקראות גדולות?

        זה לא אומר שגם אצל הציבור שומר המצוות אין כמה דברים הטעונים תיקון.

        אבל מעל לכול עליך להשיב קודם כול לעצמך:
        במה אני יהודי?
        במה אני שונה מאמריקאי, צרפתי או הונגרי חוץ מהשפה?
        מדוע אני חי פה דווקא?
        אם אין לך תשובות מספיק טובות לשאלות אלה ועוד רבות אחרות אז אתה בבעיה חבר או שאתה חי בשקר.

        הגב לתגובה זו

        • עומד על דעתי

          בבא קמא, 20/02/07 14:16

          אם הנירות האלה לא רלוונטיים לגבי אין שום סיכוי שאטרח להתעמק בהם,
          מספיק לי שאני יודע באופן כללי במה המדובר. לא אני ולא אתה בקיאים בכל הדתות האליליות לא קראנו את כתבי ''הקודש'' שלהם, לא התעמקנו בהם, וזה לא עושה אף אחד מאיתנו רדוד או בור.
          ותשובה לשאלותיך:
          1. כאמור, אם אתה חושב שאתה יהודי,ומה שאתה מאמין בו זו יהדות, אז אני לא שם. חד וחלק. הבעיה היא שאתה מנסה לומר לי שאני יהודי ולהכריח אותי להתנהג בהתאם לכללים הביזאריים שקבעת לעצמך. זה לא ילך.
          2. יש אמריקאים צרפתים והונגרים שאהיה גאה לא להיות שונה מהם, ויש גם ישראלים כאלה. כאמור אם אתה חושב שאתה יהודי, אני אשתדל להיות ההיפך ממך. מקווה שהבנת .
          3. אני לא מתכוון לתת לאף אחד דין וחשבון למה אני חי כאן. כמו שאמריקאי, צרפתי והונגרי לא מעלה בדעתו לענות על שאלה חצופה שכזן. כאשר אמצא לנכון לא לחיות כאן (וזה עלול לקרות אם אתה ודומיך תתעקשו להכנס לי לחיים) גם אז לא אעלה על דעתי לענות על השאלה למה אני חי במקום אחר. אני חי במקום מסןים כי באופן כללי זה מתאים לי.
          אני בודאי בבעיה, ואתה חלק מהבעיה. ן

          הגב לתגובה זו

          • הדבר האינטליגנטי היחיד שכתבת שאתה בבעיה

            יעקב, 20/02/07 16:36

            ועוד איזה בעיה. הבעיה שאתה אינך יודע באיזו בעיה גדולה אתה נמצא.
            הבעיה שלך איננה אני או דעותי. הבעיה שלך היא אתה עצמך. הבעיה שלך שאין לך בעצם שום תשובה טובה על שאלה מן השאלות ששאלתי. בכול וויכוח עניני אני מפיל אותך על הקרשים בנוק אאוט.
            אבל ברור שהאינטרנט אינו מסגרת מתאימה לבצע זאת.
            בינתיים אתה יכול להמשיך ולחיות בשקר ובהונאה עצמית.
            מכול מקום אני מאחל לך כול טוב בתקווה שבאחד הימים תתפכח.

            הגב לתגובה זו

            • הכל צפוי

              בבא קמא, 21/02/07 13:54

              צפוי ולעוס עד זרא. אם אני לא מסכים עם דעותיך אז אני בבעיה. ממש אופיני לעכו''ם פאנאטיים. ברור גם שאם לא אראה את האור , אתה תתנדב להראות לי אותו על ידי כך שתדליק מדורה תחתי, כמו עכו''ם אחרים הידועים לי מן ההיסטוריה. ברור שאתה מנצח אותי בויכוח כששתי ידיך קשורות ולשונך משורבבת כלפי מעלה, רק מה ,אין לך זמן כרגע כי אתה צריך לרוץ לקרוע ניירות טואלט לקראת שבת. הדבר היחיד שאני מאחל לך הוא שלא תשאף להראות לאף אחד את האור.

              הגב לתגובה זו

      • תגובה לבבא קמא

        דוד, 26/03/07 17:54

        כל התורה כולה היא דברי אלוהים חיים שקיבלנו במעמד הר סיני מהבורא,חמישה חומשי תורה נכתבו כולם על ידי משה רבנו מילה במילה מפי האלוהים![ואין אות אחת בתורה שמשה כתב מפי עצמו אלא הכל הוכתב לו על ידי השם יתברך],המצוות והחוקים שבתורה הם חוקי האלוהים בכבודו ובעצמו,ככתוב-''אם בחוקותי תלכו ואת מצוותי תשמורו ועשיתם אותם,ונתתי גשמיכם בעיתם ונתנה הארץ יבולה ועץ השדה יתן פריו,ונתתי שלום בארץ ושכבתם ואין מחריד והשבתי חיה רעה מן הארץ וחרב לא תעבור בארצכם,ואם לא תשמעו ליולא תעשו את כל המצוות האלה ,ואם בחוקותי תמאסו ואם את משפטי תגאל נפשכם לבלתי עשות את כל מצוותי להפרכם את בריתי,אף אני אעשה זאת לכם והפקדתי עליכם בהלה את השחפת ואת הקדחת מכלות עינים ומדיבות נפש וזרעתם לריק זרעכם ואכלוהו אויביכם,ואם עד אלה לא תשמעו לי ויספתי ליסרה אתכם שבע על חטאתיכם''[בחוקותי]-לכן בקש סליחה ומחילה מהשם יתברך על כך שגדפת וביזית את תורתו ואת חוקיו האלוהיים והקדושים.האמת האלוהית והקדושה העצומה והמופלאה מאירים ומתגלים מכל אות ומילה שבתורה הקדושה ורק מי שנמצא בטומאה עמוקה ביותר וחושך רוחני איום ונורא מסוגל לקרוא את התורה ולא להרגיש את זה [אני מאמין שאינך כזה,פה אין קשר לאינטילגנציה ולביקורתיות כלל,אלא מי שיש לו לב טהור והוא מחפש את האמת באשר היא-ימצא אותה בתורה ,ומי שליבו ומוחו אטומים ושטופים בטומאה ושינאה עיוורת לדת -לא יראה כלום,ואין לך עונש גדול מזה.בכוונתי לשלוח תגובה נוספת ,מצפה לתגובתך הכנה-ולא מתוך התנצחות ועלבונות הדדים.בכבוד רב-דוד

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    לא רואה הקשר שלו ליהדות כלל - אולי אנתי?

    למה, 20/02/07 11:23

    מה שהוא אומר על בגץ ההפוך הוא נכון !!!
    שם הכל מעוות בעד הערבים ונגד מתישבים יהודים!!
    הכל חד צדדי אצלו.....
    נראה לי שnrg יהדות הפך להיות מדור
    שיעדו נסיון שתיפת מוח שמלאני ואנתי דתי דרך דלת אחורי....
    הדבר היחיד שאני מסכים איתו הוא על סרבנות ...

    הגב לתגובה זו

    • מה זה לא ברור? הרי זה אותו קשר שיש לפייגלין ולהלל וייס ליהדות (ל''ת)

      חיים, 20/02/07 12:42

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    אביב תעשה לי ילד!!! (ל''ת)

    בחורה, 20/02/07 11:21

    הגב לתגובה זו

    • בתנאי שהוא ייצא אנרכיסט,שמאלן,נשוי לגויה וסרבן(רצוי שטחים). (ל''ת)

      אביב לביא, 20/02/07 12:08

      הגב לתגובה זו

      • די, נו, הוא כזה מתוק. (ל''ת)

        בחורה, 20/02/07 14:05

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    פני הדור כפני הכלב...

    נעמה, 20/02/07 11:18

    ר רדוד שטחי בלי עבר ובלי עתיד

    הגב לתגובה זו

    • וסתם אחד מעורב עם בולדוג (ל''ת)

      שרית, 21/02/07 13:38

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    עדיף שתפרשן כדורסל נשים ולא מעבר לזה (ל''ת)

    גידי, 20/02/07 11:16

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    נינט היתה יפהפיה והרסה את עצמה עם הרזון התל אביבי הזה (ל''ת)

    גברבר, 20/02/07 11:14

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מזל שהיה את השאלה על מקור ראשון

    נתי, 20/02/07 10:53

    השם היה מוכר לי מאיפשהו

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    בחור טוב, אוהב לשמוע. לא קשור ליהדות (ל''ת)

    שלמה, 20/02/07 10:52

    הגב לתגובה זו

    • רק שליפות של ימני קיצוני פשיסט שייך ליהדות? (ל''ת)

      דוד, 20/02/07 11:40

      הגב לתגובה זו

      • ידיד היקר

        יעקב, 22/02/07 13:34

        היתבלבלת! בג''ץ הוא טוב לערבים ורע ליהודים ואם אתה נורא מעונין יש לזה הוכחות....

        הגב לתגובה זו