• 145.

    כל הכבוד. בהצלחה (ל''ת)

    סאהר שקור, 15/07/07 14:21

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    כל הכבוד פידאא

    חאתם, 21/02/07 13:15

    כל הכבוד פידאא , את מעבירה מסר מאוד חשוב דרך התמונות המרגשות שצלמת , תמשיכי בדרכך ותצליחי

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    אחלה כתבה (ל''ת)

    moses, 21/02/07 01:40

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    כל הכבוד את הרמת את הראש שלנו גבוה , כולנו בעדך ערבים פלשתינאיים (ל''ת)

    עלי, 20/02/07 13:42

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    החומוס והפאלפל מאוד טעימים והם אומצו בחום, מה רע?

    אף אחד לא מתכחש, 20/02/07 12:36

    ערבוב תרבויות דוקא מבורך ,חבל שהלאומנות הערבית המתבכיינת מושכת אחורנית.

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    כן , ואל תשכחי לקחת איתך מפתח- להראות לנכדים. (ל''ת)

    יושקו, 20/02/07 12:35

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    חביבתי פידאא (ל''ת)

    אביגדור ליברמן, 20/02/07 12:24

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    אין בעצם ''חוויה פלסטינית'' שלא קשורה בציונות (ל''ת)

    זה אומר משהו, 20/02/07 12:18

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    אם היא מעדיפה...

    אלעד, 20/02/07 12:05

    אם היא מעדיפה לגור בפלשתין, אני מוכן להעביר אותה ואת כל משפחתה לעזה... המשאית עלי..

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    במקום הבורות שלכם לכו תראו את התערוכה שלה אל תהיו כמו עדר (ל''ת)

    רמי, 20/02/07 11:43

    הגב לתגובה זו

    • אפשר גם לעשות תערוכה על שריפת מתבנים בכל ישוב יהודי, ורצחנות כנ''ל (ל''ת)

      אבל אצלנו זה, 20/02/07 12:09

      הגב לתגובה זו

    • מעניין שעדריות זה לאומיות/לאומנות יהודית

      אבל כנ''ל פלסטינ, 20/02/07 12:12

      הגברת לאומנית פלסטינית שלא זורקת שיט על זכות לאומית של יהודים

      הגב לתגובה זו

  • 135.

    המורשת הפלסטינית כולה תמונת ראי של הציונות (ל''ת)

    אין לה דבר מלבד, 20/02/07 11:39

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    למה אין אף ספר הסטוריה פלסטיני אותנטי? (ל''ת)

    בזמן אמת, 20/02/07 11:20

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    חביבתי- אתם הייתם כאן,ומכאן זכותכם. אנחנו באנו לכאן מתוך שייכות של

    אלפי שנות, 20/02/07 11:13

    יחידה תרבותית/ חברתית/מדינית לא היתה כאן במשך כל ההסטוריה המודרנית, עד הציונות.

    את מנסה לשחק ב''כאילו'' הסטורי, איך היו העניינים מתגלגלים ללא הציונות-אי אפשר לדעת...

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    אם זהו ביתך אז תחפפי לשם ואל תחזרי יותר

    משרד הפנים, 20/02/07 10:46

    אמן שאת ומשפחתך תגורשו לאלתר

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    למה רצחתם את ברנר? (ל''ת)

    תתביישו, 20/02/07 10:30

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    כבר אי אפשר עם הבדלי הפערים האלה-אנחנו פחות ופחות ''מגוייסים'' (ל''ת)

    והם יותר ויותר, 20/02/07 10:25

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    לערבים 22 מדינות. ליהודים רק את ארץ ישראל וגם אותה הם רוצים לקחת (ל''ת)

    כבשת הרש, 20/02/07 10:05

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    המדינה הפלשטנאית מוקמת בן השאר

    פקק תנועה, 20/02/07 09:55

    כפיתרון צודק לערביי ישראל. וחלוקת ישראל לשתיים .לשתי מדינות.לשתי עמים. למרות שארץ ישראל כבר מחולקת למיספר מדינות ערביות.למי שלא טוב לו .בן היהודים יכול להגר למידנה הפלשטנאית .

    הגב לתגובה זו

    • ידעתי -הוא לא משלנו

      משה, 20/02/07 10:44

      ''פקק תנועה'' עלק...ממש, עוד שמאלני קיצוני-ואולי לא י'הודי לפי תגובתו-שימו לב, אל תהיו פתאטים.זה בדמכם, כשהערבים ינסו לכבוש אתכם-כ-ן, ל-כ-ב-ו-ש אתכם-אל תבואו בטענות.נותנים להם בימות, מקום בכנסת-והם הולכים-וב-ג-ד-י-ם במדינות אוי-יב.אל תהיו ט-מ-ב-ל-י-ם.

      הגב לתגובה זו

      • ואך בדיוק אתה

        פקק תנועה, 20/02/07 12:26

        קורא לתהליך זה .שכבר מצין בחציו את הקמת המדינה הפלשטנאית .לידיעתך הרבה זה לא רעיון שלי. ואים זה היה תלוי בי. רעיון זה זה לא היה עובר את אישור הממשלה בזכותם של גונן שגב והמיצובישי המפורסם של גלדפארב.לידיעתך הרבה גם הליכוד מסכים למדינה פלשטינית. בתוך גבולות מה שנישאר מארץ ישראל .

        הגב לתגובה זו

  • 127.

    זה הרי ברור שאנחנו היהודים ניתן לה כותרות בלי סוף!!

    הראל, 20/02/07 09:36

    כי יש בעם היהודי משהו דפוק כאילו.. נהנים לדפוק את עצמם..

    מתי ל''אחינו'' קברניטי התקשורת תהיה אחריות לאומית??

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    מחפשת כותרות. יותר מידי טוב לה פה והיא תפסה תחת על היהודים.

    גילה, 20/02/07 08:19

    עלק ''כיבוש''.

    שאלו פעם אנשים ברחוב בפריז, ממי לקחו היהודים את ''פלשתין'', ותשובת כולם היתה - כמובן, מן הפלשתינים. ואכן, מה אנחנו רוצים מן העולם? אם הערבים אומרים ''ארץ אבות'' והיהודים אומרים ''ביטחון'', איך יכולים הגויים לנחש שההיפך הוא הנכון, שזו ארץ אבותיהם של היהודים, שמי שרצה לעקור אותם מכאן, הקיסר אדריאנוס, שינה את שמה מ- judea לפלסטינה, וכבר בזמנו, לפני 1,870 שנים, שום עם פלשתיני לא היה קיים, כי הפלישתים נכחדו הרבה מאות שנים לפני כן? ומי שכבש את הארץ הזאת, הכובשים באמת, היו דווקא הערבים? מה גם, שכמעט כל הערבים המקומיים, אבותיהם הגיעו לכאן במאה-מאתיים השנים האחרונות, בסך-הכל.

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    האומנם?

    פ.פ. ITALY, 20/02/07 08:18

    צלמת איומה, גרפיקאית נאיבית ובנאלית, הוגת דעות קלושה ועלובת דימיון, האם זה מה שהיצירתיות שלך הצליחה לדלות מהמצב? האם זו מחשבתך המעמיקה והמורכבת ביותר? אם כן חידלי מייצירה וחשיבה שכן אלו לא תחומים שתצליחי בהם למעט התקרנפות אופורטוניסטית שיקרית, צבועה ועלובה.
    שאי ברכה

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    אוהב אותך - כל הכבוד אל תפחדי ואל תתכופפי המשיכי בעבודתך (ל''ת)

    משה, 20/02/07 08:15

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    המתנחלת הפלסטינאית שחיה בחיפה אל אדמתי בסוף תהיה התקוממות יהודית (ל''ת)

    דוד, 20/02/07 07:53

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    אחותי, תעשי עליה לפלסטין

    איתן, 20/02/07 07:49

    אין מדינה בעולם שבה הדמוקרטיה מרשה הזדהות עם האוייב . אין דרך לפתור את הקונפליקט הפנימי של הכותבת אלא רק על ידי כך שהיא תעשה עליה לפלשתן. אלא מה, היא יודעת שלולא קמה מדינת ישראל, הפלשטינים שגרים במדינה היו נשארים בחושות שלהם, ללא חשמל ומים .

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    חובה חובה לקרוא!!!! אשמח לקבל תגובות

    shlomy, 20/02/07 07:47

    כותבת יקרה איפה נתחיל.
    אולי עם המילה פלשתין. כל הדברים מובאים מהמקורות...Pal·es·tine (pāl'ĭ-stīn') Pronunciation Key
    A historical region of southwest Asia at the eastern end of the Mediterranean Sea and roughly coextensive with modern Israel and the West Bank. Occupied since prehistoric times, it has been ruled by Hebrews, Egyptians, Romans, Byzantines, Arabs, and Turks. A British League of Nations mandate oversaw the affairs of the area from 1920 until 1948, when Israel declared itself a separate state .

    2מובא לפניך הצהרהת בלפור משנת 1917 הרבה לפני שהתחיל ויכוח ביננו(בין יהודים וערבים)עוד כאשר ''פלשתין'' לטענתך היתה ארץ ערבית.שימו לב להגדרה המילונית של המילה פלשתין הרשונאנים לשלוט בה עוד מימי התנך היו העברייםThe 1922 British White Paper, defined the British understanding of the establishment of a Jewish nation in Palestine as follows:

    ''When it is asked what is meant by the development of the Jewish National Home in Palestine, it may be answered that it is not the imposition of a Jewish nationality upon the inhabitants of Palestine as a whole, but the further development of the existing Jewish community, with the assistance of Jews in other parts of the world, in order that it may become a centre in which the Jewish people as a whole may take, on grounds of religion and race, an interest and a pride. But in order that this community should have the best prospect of free development and provide a full opportunity for the Jewish people to display its capacities, it is essential that it should know that it is in Palestine as of right and not on the sufferance. That is the reason why it is necessary that the existence of a Jewish National Home in Palestine should be internationally guaranteed, and that it should be formally recognized to rest upon ancient historic connection.''

    3.בואי לא נשכח שלאחר שכבר הוחלט על ידי הבריטים לתת את המדינה לבעליה החוקים על פי היסטוריה דתית קרי התנך.אותו תנך שהזהיר אותנו ממכם לפני 5000 שנה.
    מה לא עשיתם למנוע זאת ביצעתם טבח המוני באותם יהודים. תאריך מדויק 23/08/1929
    4.רקע היסטורי של ארץ ישראל.מי היה לפני מי?
    ''Palestinian claims to be related to the Canaanites are a recent phenomenon and contrary to historical evidence. The Canaanites disappeared from the face of the earth three millennia ago, and no one knows if any of their descendants survived or, if they did, who they would be...

    ...they claimed a connection to Palestine of more than 1,000 years, dating back no further than the conquest of Muhammad's followers in the 7th century.

    By contrast, no serious historian questions the more than 3,000-year-old Jewish connection to the Land of Israel, or the modern Jewish people's relation to the ancient Hebrews.''''

    כל זאת מובא לפניך בתנאי שלמדת אנגלית בבית הספר...אני יכול להמשיך במשך שעות אבל רגשי הנחיתות שעליהם גדלת כנראה שלא יאפשרו לך ולאחיך חסרי ההשכלה להבין זאת מאחר וכל מה שאת רוצה זה שהמדינה שהיא שלנו ולעולם תהיה מדינת היהודים כמו שהבטיח זאת אלוהים לאברהם, ליצחק וליעקוב. זה לגרש אותנו. מה שלא נראה לי שתצליחי לעשות לא את ולא מיליארד כמוך.

    הגב לתגובה זו

    • הם יודעים את זה טוב מאוד

      צדק, 20/02/07 08:15

      יש להם טכנולוגיות אטומיות מפותחות ,שעלולות לסכן את ישראל לפי התוכניות שלהם ,ולא כולם חסרי השכלה,אוניברסיטות ישראל מלאות מהם

      הגב לתגובה זו

      • כל הכבוד שלומי

        נמרי, 20/02/07 11:25

        ממקום מושבך בלוס אנג'לס אתה עושה לנו כבוד רב.
        כולי תקווה שאת דבריך אתה מפזר גם שם, איפה שאנחנו צריכים הסברה חכמה כמו שלך.
        תודה לך על המילים והעובדות.

        הגב לתגובה זו

    • גם אנו היהודים יודעים

      פקק תנועה, 20/02/07 09:59

      שאתה צודק. ואנו יודעים עובדות אלו .עליך להפנות תגובה זו .לגורמי השמאל הישראל.י מענין לדעת כיצד הם יגיבו .?

      הגב לתגובה זו

    • הפלישתים

      Ahmad, 20/02/07 21:38

      Jewish nationality????????Jewish is a religion
      התנך ! אותו תנך שמזכיר את הפלישתים ????

      הגב לתגובה זו

  • 120.

    מטפחת את השקר

    דני, 20/02/07 07:45

    אין כזה דבר עם פלסטינאי.
    ערביי ישראל וערביי השטחים לא היוו מעולם עם שונה.
    טענות הלאום הפלשתינים רק פוגעות בהם.

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    ''המורשת הפלסטינית'' היא פיקציה הזויה

    מיכל, 20/02/07 07:36

    כל מיני תערוכות שמנסות להציג איזו ''מורשת'' - מנכסות לעצמן מנהגים ומיומנויות שאין להן כל קשר לערבים שחיו כאן לפני 1948.
    זה לא מפליא. גם הקוראן נוצר בהשראת התנ''ך, וחלקים ממנו ניכס לעצמו.
    הגיע הזמן שתפסיקו לשקר את עצמכם - ערביי ישראל!

    הגב לתגובה זו

    • מיכל, אין סיכוי שהערבים יפסיקו לשקר. הם , אגב, גם מאמינים

      כרמן, 20/02/07 08:22

      אמונה שלמה בשקרים שלהם. נוכחתי לדעת בזאת בנסיבות מדהימות. תאמיני לי. לאחר שקרה לי מה שקרה, התחלתי לחקור את הנושא. והתברר לתדהמתי, שהערבים משקרים ''באמת''. כלומר הם מאמינים שהשקרים שהם מספרים הם אמת. ואין שום דרך להוכיח להם את ההפך, משום שהם עושים שימוש בכל מילון אפשרי בכל השפות כדי להוכיח לך שאתה טועה. ונוצר לפעמים מצב, שאתה מתחיל פשוט להטיל ספק במציאות שבה אתה נמצא. כך הם מנציחים מצבים. ואין שום אפשרות עלי אדמות לשנות מצב זה. ואגב, לא משנה אם הערבי שלפניך הוא אדם משכיל, עני, מיליונר או מה לא. לא משנה אם הוא רופא, עורך דין או בעל מקצוע אחר. הוא תמיד משקר ומאמין שמדבר אמת. צר היה לי מאוד כשונכחתי בזאת

      הגב לתגובה זו

      • איזו מורשת????

        נמרי, 20/02/07 11:25

        רובם תושבי מצרים, שהמצרים לא רצו בחזרה בהסכמי השלום.

        הגב לתגובה זו

  • 118.

    על איזו מורשת את מדברת

    אבו עלי, 20/02/07 07:25

    אולי כדאי שאת תלמדי קצת היסטוריה של הארץ הזאת ואז תדברי על מורשת פלשתינית. אדמה ערבית יש בלי סוף, מכאן ועד אמצע אסיה במזרח, מכאן ועד קצה צפון אפריקה.

    הגב לתגובה זו

    • על מורשות: רבין פרס אוסלו ביילין ובנרי ושות' (ל''ת)

      המצליף הלאוני, 20/02/07 07:48

      הגב לתגובה זו

  • 117.

    את בעצמך שקר גדול

    ג, 20/02/07 07:15

    מתחזה לישראלית
    ויורקת לבאר ממנה היא שותה
    גועל

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    אני מסכים איתה...

    אוון, 20/02/07 07:05

    בנוגע לרצונה להיות בפלשתין. ושלא תשכח לקחת איתה את בני עמה הפלשתינים בדרכה לפלשתין.

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    כיוואן

    צלמניה, 20/02/07 06:59

    תני לי את המייל שלך ואשלח לך את התמונות של ארמונות השולטים בארצות ערב - ביחוד הארמון של מובארק. עוצר נשימה
    צילומים טובים.

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    אבל באמת נחתתם מכוכב לכת

    בן ימין, 20/02/07 06:40

    אחרת איך תסבירי את השקרים המובנים תרבותית שלכם, את גזלת הארץ, את ההשתלטות על כל מקום קדוש והקמת המסגדים עליהם.
    איך תתרצי את ההעתקה הגלויה מהיהדות לתרבות השאולה האומללה שלכם?

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    אם כך אנו מסכימים- גם אני מעדיף שתחיי בפלסטין, שם מקומך. (ל''ת)

    המטיף, 20/02/07 06:26

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    אכן

    אזרחמרכז, 20/02/07 06:19

    נשמח אם את ובני עמך תעברו לשטחי הרשות . הפרדת לאומים זו התשובה לבעיות האזור.

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    יש עוד 22 מדינות ערב עשירות, לכי לשם (ל''ת)

    משה מכרכור, 20/02/07 06:15

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    ישראל עשת ממך בן אדם,,את לא מתביישת,,,יאללה אימשי,,,, (ל''ת)

    איתן הצנחן, 20/02/07 06:07

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    השקר הוא שהאשם הוא

    יואב, 20/02/07 05:41

    הכיבוש הישראלי (המוטו העיקרי של שטיפת המוח הערבית העקבית והמתמדת).

    האשם האמיתי הוא הערבים ''פלאשטינים'' או הרשות שהיתה יכולה להפוך את העם שלה לעם שחי ברמה גבוהה ונורמלית - עם כל הכסף שקיבלה מכל העולם. רק האחים הסעודים יכולים תוך שנייה להפוך כל פלשטיני ''כבוש'' למיליונר.

    אבל לא הסעודים ולא הרשות יעשו זאת לעולם - אחרת איך ימשיכו לטעון נגד מדינת ישראל, ה''כיבוש'', ה''דיכוי'', המסכנות.

    לפי הגדרת המשפט הבינ''ל זה וזה בלבד ''פשע נגד האנושות''. אבל כיוון שמדובר בערבים שמדכאים את עמם של עצמם - אף אחד לא מוציא הגה מפיו - כולל העולם ה''נאור'' המערבי שחשוב לו הנפט והשוק הערבי יותר מקיום איזה מדינה קטנה ששמה ישראל.

    זו האמת.
    זו המציאות.
    וזה השקר הגדול על הכיבוש.

    הגב לתגובה זו

    • התשובה המדוייקת

      יוני, 20/02/07 06:47

      חסכת ממני לכתוב תגובה דומה,
      יופי של תגובה.

      הגב לתגובה זו

    • עם ישראל חוזר לארצו, נקודה.

      ד''ר ארוין, 20/02/07 07:09

      כל מי ששותף לתהליך - הוא חלק ממהלך אלוקי הגדול ביותר בהסטוריה, מאז יציאת מצרים.

      שוה להצטרף.

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    To number 61

    Eldad, 20/02/07 05:30

    Joan Peters book ''From time immemorial'' was proven as fraud and lies by all responsible reviewers and historians, and is known as such by all who are old enough, like myself, to have lived in Palestine before 1948

    הגב לתגובה זו

    • עברי דבר עברית!!! (ל''ת)

      יצחק, 20/02/07 06:37

      הגב לתגובה זו

  • 107.

    הפרסום כאן מטופש ותורם לשקר (ל''ת)

    אבי, 20/02/07 05:02

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    photo

    mishka snowsky, 20/02/07 04:49

    send her out of israel to eygpt

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    אני ופדאא' כיואן דומים, שנינו מאמינים באותם דברים.

    Metziuty, 20/02/07 04:49

    קחו למשל....

    שתי מדינות נטו לשני עמים,
    פלסטין נטו רק לערבים,
    וישראל נטו רק ליהודים,
    וערביי ישראל, לפלסטין.

    או...

    ערבים בונים בישראל מורשת,
    מרגע שחלוצים יהודים פינו בארץ
    את הצהוב של המדבר שהפך ירוק.
    ואז הם הגיעו ממדבריות ערב עם הסולטן הטורכי, ומאוחר יותר עם לורנץ איש ערב הבריטי, קיבלו עבודה אצל יהודים והחלו לבנות לעצמם את החושות מבוץ, תבן ואבנים, וחלמו כי בבא היום יקחו לעצמם בעזרת השמאלנים, את בתי היהודים.

    או...

    ערבים בונים מורשת לעצמם בעזרת השמאלנים, שהכניסו אותם למדינת היהודים, כדי להתמודד עם בעית הפליטים, שכפו עליהם אחיהם הערבים.
    עם השנים הם למדו כי רצח מביא את השמאלנים לשלחן הדיונים, ובאמצעות לחצים, כמו תמונות של ילדים מסכנים, הם מקבלים מהם הכרה בין-לאומית, אדמת מולדת ונשק וכספים, ומקומות קדושים ליהודים, כדי שיוכלו לרצוח יותר יהודים ולהסיג לעצמם יותר הישגים.

    פדאא' כיואן למרות שאנחני מסכימים על הרבה דברים,
    אני עדין חושב שערבים חסרי זנב, חייבם למצוא לעצמם חיים עצמאיים עם בני עמם, ללא יהודים.
    למרות שזה מאוד נוח ונעים שהם אשמים.

    או...

    שנינו יודעים כי ערבים הם חכמים, ויש להם כספים, וכפי שאת גם כתבת, עם שאיבד את מדינתו מגדל זנב,
    גם הערבים שעזבו את מדינותיהם, והיגרו למדבר הירוק של היהודים וקוראים לעצמם פלסטינאים,
    וגם לשמאלנים המוסרים את מדינתם לערבים, וישארו ללא מדינה תוך כמה שנים,
    מתחילים להצמיח זנב,
    מאחר והערבים חכמים , הם גילו את סימני צמיחת הזנב אצל השמאלנים, ומעבירים להם את כספי הנפט באמצעות האירופים, כדי לתת להם תמריץ לחסל את מדינתם.
    היום חצי ממדינת ישראל מגדלת זנבות...
    הפלסטינאים שאינם רוצים מדינה לעצמם, ורוצים להשאר פרזיטים ולחיות על-חשבון היהודים ולכן כבר יש להם זנב. ואליהם מצטרפים השמאלנים המטפחים את זנבם מאחר והם מאבדים את מדינתם, כתמורה לכספי הנפט המעברים אלהם באמצעות האירופים.
    במדינת הזנבות, יחיו פלסטינאים על חשבון יהודים... ויחיו שמאלנים על-חשבון מדינות ערב,,, ושני הצדדים יסתובבו כאן גאים... עם זנב.

    הגב לתגובה זו

    • FACTS R FACTS

      homeless, 20/02/07 05:16

      hAPINOUY SHELL rAMLA vA LOD
      IN FOURTY EIGHT OMER DARSHANI

      הגב לתגובה זו

    • לא תיפול שנית

      פלביוס, 20/02/07 10:11

      ענק

      הגב לתגובה זו

    • ללא הציונות בכלל לא היתה מודעות פלסטינית... (ל''ת)

      שיגידו תודה, 20/02/07 10:35

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    התחנכה על חשבון המדינה.סובסדה ע''י יהודים ומחפסת דרך לחסל אותנו.מקום

    יוסף, 20/02/07 04:48

    מקום למחשבה. האם יש סיכוי לשלום כשאנו תומכים באלה הרוצים לחסל אותנו.

    הגב לתגובה זו

    • ביטוח לאומי זכיות מגיע לנו חה זזזזזזז

      גבאי, 20/02/07 06:00

      בטח רקדה במלחמה על הגגות,היום היא מתבכינית לזכיות לכי לנסרלה לאחיך תקבלי שם גם זכיות ביטוח לאומי וגם שכר של100 דולר יללה לכי נננ

      הגב לתגובה זו

  • 103.

    to live 20 year in palestina

    jardeni, 20/02/07 04:30

    dear lady i hope you have a nice life in palestina. nesi-a tova

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    שתצלם איך חיים האזרחים הערבים במדינות ערב

    Avi Ecuador, 20/02/07 03:51

    שתצלם איך מתיחסים לנשים שם ושבחלק מהארצות שלהם אפשר להחליף נשים או לרכוש תמורת פרות.
    למעשה היה הרבה יותר הומני רציונלי מעשי וצודק מצידה של מדינת ישראל לאמץ לעצמה את מדיניות הטרנספר של כל ערביי השטחים וישראל בכדי לשמור על המיעוט האתני היהודי שמאויים בהשמדה במזרח התיכון, כפיצוי על העוול שנגרם לנו במשך דורות.
    הפיתרון למעשה היה מכבד ומועיל לכולם אם מדינות ערב והמערב לא היו כה חמדנים ורוצים להשמיד את ישראל.
    למעשה לישראל אין מה לתת ולמי שיש הרבה מה לתת ואפילו לא ירגיש בחסרונו זה המערב ומדינות ערב שגורמים לפלסטינים להישאר במסכנות שלהם בכדי להשיג את השמדתה של ישראל.
    כולם יודעים כשעזה היתה בידי המצרים מצבם של הערבים שם היה הרבה יותר גרוע מאשר תחת שלטונה של ישראל והמצרים לא רק שלא ניסו לשלב את הפלסטינים בתרבותם אלה החריפו את בעיתם והכניסו אותם לגטו במטרה של הטמנת פצצת זמן שתהיה ליהודים בהמשך, היום למזלנו הפלסטינים אין להם מנהיג כסעדאת שהבין שלמעשה אותה עזה-עזאזל יש להם בקו הירוק בעכו, יפו, המשולש... שהוא למעשה יכול להוות שלב ז' במלחמתם נגד יהודים, מה עוד שיש להם שמאל-איידס שתמיד מגלה רחמים לאויבים שונאים רשעים ובעויותיהם, תומך ועוזר לאבד עם לדעת.

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    ????WHO ruining their ;life, u stupid (ל''ת)

    PARENTS &LEADE,, 20/02/07 03:50

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    יש רק בעייה קטנה אחת: מעולם לא הייתה ישות ששמה פלשתין

    למבולבלת, 20/02/07 03:43

    שום מדינה לא הוקמה על שטח ארץ ישראל מאז חורבן המדינה היהודית בחורבן בית שני תמיד שלטו כאן מדינות אחרות אבל מעולם הם לא הכריזו על ארץ ישראל כעל חלק ממדינתם אפילו לא חוסיין שממנו נכבשה הארץ , ולגבי גזענות לפחות דבר אחד הצלחת להוכיח , לא משנה כמה השכלה הערבים יקבלו הם תמיד ימשיכו לשקר ולירוק ליד המושטת שהשפיע עליהם טובה

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    כשמציעים לכם להפוך לחלק מהאומה הפלשטינית אתם טוענים שזו גזענות (ל''ת)

    אז מה אתם רוצים, 20/02/07 02:55

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    זכויות נשים במדינות ערב

    עדי, 20/02/07 02:47

    ובאיזו עוד מדינה ערבית יתנו לה להסתובב בלי כיסוי ראש ועם פירסינג? להציג תערוכת צילומים בבית קפה? לצאת לבתי קפה? ללמוד צילום? לצאת מהבית?...

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    ''דו קיום''

    CT, 20/02/07 02:45

    כתבה ''מצויינת'' למי שעוד מאמין בדו-קיום...
    גרה בישראל, לומדת ע''ח משלם המיסים בישראל, מתקבלת בב''ס בת''א - תופסתמקום של ישראלי אחר בגלל ''העדפה מתקנת'',ויש לה עוד טענות.
    כדאי לכולנו להכיר ולהבין שהם לא רוצים להיות חלק מאיתנו ולא משנה מה נעשה !

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    למה לתת במה לאנשים כאלה ? (ל''ת)

    מאיר, 20/02/07 02:39

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    נכון, ''פלסטין'' לא מוזכרת בספרי ההיסטוריה

    המבקר, 20/02/07 02:35

    גם דרקונים, טרולים, כיפה אדומה וחייזרים לא מוזכרים בספרי היסטוריה...עכשיו תשאלי את עצמך למה

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    במדינת החמאס היו סולקים באבנים את אבא שלה

    rubh, 20/02/07 02:35

    בגלל העגיל בגבה הזאת שלה

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    אכן - ''דו-קיום'' בחיפה (נוסח גאון הדור ההזוי פרס) (ל''ת)

    המצליף הלאומי, 20/02/07 02:34

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    פדאא' יקרה

    יוסי, 20/02/07 02:24

    בתור ישראלי ויהודי אני מברך אותך על האומץ והתבונה. בתור אומן,גם על הכשרון. ארצי מולדתי מוחקת כל זכר לערביות. מנסה להתהדר במערביות שטוחה ועקרה. אם קיימים בנו עדיין שרידים אסתטיים ומידה של אותנטיות הם נובעים בעיקר מאותו זיכרון מודחק תנכי כנעני וערבי שאת זהותו אנו מתאמצים כל כך לטשטש. נכון. חטאו בכך גם ערביי ישראל ,כדברייך-ועל כך הם משלמים מחיר כבד של תיסכול וטילטול. אומץ ליבך להרים את המראה. לחשוף ברכות יום יומית את פרצופו האמיתי והאימתי של הכיבוש,האומץ הפשוט ההכרחי והחיוני שמעטים כל כך מאיתנו ניתברכו בו הוא מתנתך הגדולה. עלי והצליחי.

    הגב לתגובה זו

    • Dear Yousi

      Oren, 20/02/07 03:34

      You are a fucking idiot

      הגב לתגובה זו

    • יוסי אל תתחנחן לערביה ע''ח ישראל,אתה יכול גם לעזוב עם פחימה ואל תשוב (ל''ת)

      בצלאל, 20/02/07 04:51

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    להעביר אותה מיד לפלסטין אלה תמונות תעמולה זדונית (ל''ת)

    אריה, 20/02/07 02:16

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    גאווה לישראלים

    דביר, 20/02/07 02:10

    אחיה ואחיותיה משאר המדינות יכולים רק לחלום על חופש ביטוי כזה.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    יפה הערביה הזאת הייתי מתחיל איתה (ל''ת)

    יהודי, 20/02/07 02:05

    הגב לתגובה זו

    • בני בני

      האלוף גל, 20/02/07 06:01

      נכון יפה אולי ניתן אותה לנשיא הנכבד או לרמון סליחה בני בטור קודם
      הוא חרמן מזמן.

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    למה אתם מפרסמים כתבת תעמולה זולה שכזו, המתאימה לשמאל האנטי ציוני (ל''ת)

    יעקובי, 20/02/07 02:05

    הגב לתגובה זו

    • תפסיקו להתלהם כבר, כל הלאומנים כאן

      ללוצ'ה פלסטינה, 20/02/07 03:25

      מה תעמולה? בגלל שלא נעים לכם לראות ילדים שחיים בצורה מחפירה בגלל שהמדינה הזאת הורסת להם את החיים עוד לפני שנולדו? אומנם המדינה הזאת עדיין מסווה את היותה פשיסטית, אבל אם לא היו נותנים לדברים כאלו להתפרסם היא כבר לא הייתה יכולה להסתתר מאחורי הצביעות שלה. אז תגידו תודה. אפשר להמשיך לשקר ולחיות באשליות.

      הגב לתגובה זו

      • לאומנות פלסטינית כמוה ככל לאומנות אחרת (ל''ת)

        זה הדרייב היחיד, 20/02/07 11:41

        הגב לתגובה זו

  • 87.

    כתבה ממש לעניין חן חן למערכת

    minkash, 20/02/07 02:00

    קודם צריך להודות למערכת מעריב שהפרסמה כתבה זו ממש חופש עיתונאות ....
    לא פחות שצריך לברך את פידאא על זה שמעבריה בצורה אוביקטיבית לציבור הרחב על המצב בפלסטין ...ובמיוחד לציבור היהודי כי הוא ניזון מעיתונות מכוונת .. והלוואי שתערוכה זו תוצג על במגזרים היהודים ..לבסוף חן חן לך פידאאא
    תבורכי על הכתבה ...שנדע עוד כתבות כאלהה......ותצליחי

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    דווקא חתיכה (ל''ת)

    אבי, 20/02/07 01:56

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    אנחנו היינו כאן לפניכם, מתחת לאל אקצה שית המקדש (ל''ת)

    אשר, 20/02/07 01:55

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    תגובה ארוכה אבל טובה!!!

    ***, 20/02/07 01:54

    תמיד הערבים ''דפוקים''...
    די כבר נמאס לשמוע את המנטרה הזו!
    מי יושב על 75% מעתודות הנפט בעולם?
    מי לא מחלק פרומיל מההכנסות שלו ''לפליטים'' למטרות הומניות לא לנשק...?
    (רמז - כויית, ערב הסעודית, אירן...)
    מי מטרטר כל היום על ''טרור'' נגד המערב ובדרך הוריד את מגדלי התאומים?
    מי הגורם השלילי העקרי על כדור הארץ?
    היהודים???
    הרי המוסלמים והערבים תמיד מגרגרים על ''הג'יהד'' ועל הכיבוש ועל העוול ועל האוייב הציוני...
    שטויות במיץ!
    הערבים הישראלים חיים ברמת חיים הגבוהה פי 10 מאחיהם בסוריה או תימן!
    הפליטים בלבנון סובלים מאחיהם המוסלמים/נוצרים יותר מאשר מידי היהודים ועוד ועוד...
    אז צלמת יקרה - לכי לחפש את העוול האמיתי בסומליה, בקרן אפריקה, אצל הנשים הבדואיות לאחר ברית המילה שלהן, בחצרות נסיכי הנפט עם ההרמון שקנו בכסף מלא ותעזבי אותנו בשקט עם או בלי זנב.
    ולבסוף - אני מזכיר לך שחוסייני האבא לחץ את ידו של היטלר ושיתף פעולה עם הטמפלרים לקראת הכיבוש הנאצי הצפוי של א''י לאחר הקרבות בצפון אפריקה ונצחונות רומל... תוכניות המגרה של הערבים הטובים הללו נגנזו אבל לא נשכחו!...

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    u never read history..

    d, 20/02/07 01:50

    u forgot abram ismael izeik..

    הגב לתגובה זו

    • To D

      homeless, 20/02/07 02:59

      read the history of Abraham
      Abraham had to purchase a lot to burry his wife Sara from Al Hitti
      he was Paqlestinian not a jew
      Even Abraham beleived to own a land you got to pay for it
      He did not beleive in GAZAL ADAMOT
      Kappish???

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    אה כן, עם פלסטיני

    jl, 20/02/07 01:50

    הלאום הפלסטיני צריך להודות לנו על קיומו. אנחנו יצרנו אותו אחרי 67 למעשה.
    אם נניח לא היה 67, הערבים באזור היו ממשיכים לראות את עצמם כירדנים לכל דבר. אם סוריה היתה מקבלת את השטחים - גם אז לא היה לאום פלסטיני.
    חוץ מזה, את יכולה גם לשים את התמונה של הילד עם הדובון הצה''לי. נו, זה שפלסטינים קדושים נתנו לו 10 קילו חומר נפץ להעביר במחסום, עבור 50 שקל. ההוא שהחיילים שלנו אמרו לו להוריד את הבגדים ואת ה''חגורה'' בזהירות, ואחרי זה שמו לו את הדובון, שלא יהיה לו קר.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    ל-31 ריגשת אותי (ל''ת)

    רוני, 20/02/07 01:49

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    הזהות הערבית-ישראלית מאוד מסובכת

    לירן, 20/02/07 01:47

    בעיקרון יש כאן קצת הגזמה- אני גרה בתל אביב ולא מכירה בן אדם אחד שלא פגש ערבי מימיו... אבל אי אפשר שלא להכיר בעובדה שמציאות הערבים ישראלים לא פשוטה מבחינת הזהות המדינית שלהם וההזדהות שלהם עם העם הפלשתיני. יש במדינה הרבה אפלייה נגדם וזה משהו שצריך לטפל בו בדחיפות למען הדמוקרטיה והאנושיות.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    we don´t need arab propaganda here (ל''ת)

    go there, 20/02/07 01:46

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    ממתי אנחנו צריכים ללמד על פלשתין??

    רוני, 20/02/07 01:43

    אנחנו יהודים...אבל מה שכן....לא מפריע לי שתדברו ערבית...זו השפה של רבים מאיתנו גם כן,אם את רוצה לעשות משהו מויל תחנכי את המנהיגים שלך
    מה זו הכתבה הזו בכלל??????
    נותנים במה לכל פלצן פלסטיני??

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    palstin...? never was, & never will be,so whats the problem (ל''ת)

    israel 4 ever, 20/02/07 01:36

    הגב לתגובה זו

    • She is hundret percents correct

      homeless, 20/02/07 02:35

      Most of the replyer chosing to insalt her simply because they will lose the argument with her if they chose to argue
      there for she made her day
      and the most of the replyers
      eat their hearts

      הגב לתגובה זו

      • Lets bet that I will ?

        THE RESPONDER, 20/02/07 05:41

        You have to learn English as well homeless my dear! It seems the situation has gone enough, isn't?!

        Most of those who responded have written the truth. There WAS NEVER PALESTINE AND NEVER WILL. Period.

        It's not about argument it's about religion faith that the Islam has taken 1 step closer to the edge!

        הגב לתגובה זו

  • 76.

    will you be free in afganistan,iraq,iran,like in israel (ל''ת)

    bukra fil mismi, 20/02/07 01:27

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    כל הכבוד

    סטודנט ערבי, 20/02/07 01:24

     

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    צלמי אוטובוס מתפוצץ כי זו המורשת האמיתית של הפלשתינאים (ל''ת)

    סוס טרויאני, 20/02/07 01:20

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    israel made you what you'r--so do not spit on israel (ל''ת)

    charles, 20/02/07 01:18

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    שתצלם את אחיותיה הנשים בטהרן ובאפגניסטן (ל''ת)

    פאטמה, 20/02/07 01:17

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    חחחח תעמולה בגרוש. (ל''ת)

    חחח, 20/02/07 01:15

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    למה אחת כזאת לא מצטרפת לאחיה ועוברת לגור שם? (ל''ת)

    את לא רצויה כאן, 20/02/07 01:04

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    מעניין אם עוד יש מישהו שעדיין לא נמאס לו מהנרטיב השמאלני הלעוס הזה (ל''ת)

    סקרן, 20/02/07 01:03

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    נראה צלם ישראלי מציג את עבודותיו ברמאלה

    יהודי, 20/02/07 01:01

    ממש נחמד שנותנים במה לשונאי ישראל
    האם הצלמים שלנו היו מקבלים במה ברמאלה או בשכם או בביר זית?לא כי הם רוצים אותנו על עמוד התלייה
    ואף אחד לא יכול ליפות זאת

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    מה זה החראטה הזה?

    דורון, 20/02/07 00:58

    לא שווה את השקל ואת המאמץ להגיע ולראות.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    NEXT לא מעניין. (ל''ת)

    נמאסתםםםםםם, 20/02/07 00:57

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    הקנאה בישראל אוכלת את הערבים

    דן, 20/02/07 00:46

    מי שאשם במצבם של הערבים זה הם עצמם
    קשה להם לראות את השפע בישראל
    זה כואב להם

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    בונה קריירה על חשבון הטרגדיה של הפלסטינים (ל''ת)

    עודד, 20/02/07 00:44

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    תזכירו לי איפה זה ''פלסטין'', מאיפה זה? הבלוף הכי גדול של ההסטוריה

    Yo, 20/02/07 00:35

    והמורשת שלהם נחה בשלןם בבתי קברות שלנו כל היתר קשקושידה אחת גדולה.

    הגב לתגובה זו

    • מזכירה לך איפה זה פלסטין.

      ס, 20/02/07 03:34

      כאן. לפני שבאו האשכנזים היהודים מאירופה ואמרו להם שהם רוצים לגור בארץ שלהם עכשיו ושילכו לחפש מקום אחר. ואז הם באו וגנבו להם את הארץ וסגרו אותם בגטאות עד עצם היום הזה. ממש עם סגולה.

      הגב לתגובה זו

      • גם אלבנים מוסלמים שהגרו לקוסובו (ל''ת)

        גנבו ליוגסלבים, 20/02/07 11:46

        הגב לתגובה זו

  • 62.

    אני מבין אותה ומסכים איתה!!!

    דוד צימרמן, 20/02/07 00:34

    רע לה בישראל . מתנכלים לה.
    היא רוצה לעזור לאחים שלה בשטחים.
    יפה.

    על כן ,יש באופן מ-י-ד-י לשלול ממנה את האזרחות הישראלית ולאפשר לה ,אחרי כבוד, לעבור לחיות בשטחים,ללא כל זכות אי פעם לחזור לישראל!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    כמה עצות לפדאא'

    עודד ב, 20/02/07 00:34

    ראשית,אינני שולל את זכותך להביע דעה כל שהיא אבל,כאשר דיעה זו,שוללת את זכות קיומי בישראל, אז זכותי המלאה למנוע זאת ממך.ואנא,אל תנסי למכור לי את הבדייה שמימוש זכות השיבה ,לא תביא לחיסולה של ישראל כמדינה יהודית.
    אם את רוצה לדעת על איזה אדמות בדיוק הוקמה מדינת ישראל ומהי ה''מורשת הפלשתינאית'' תואילי בטובך לקרוא את ספרה של ג'ואן פיטרס ''מאז ומקדם'' ואחר כך נבוא להתווכח

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    הבעיה בהיסטוריה הזו...

    איןשוםשםבכלל, 20/02/07 00:26

    מהיכן באמת באתם ?
    עזבי רגע דת ותתרכזי בהיסטוריה.
    האם יש פלסטינאים ב מאה ה 14 15 16 ?
    פלסטינאים הם ערבוב נכל מדינות ערב. ( מכאן המילה ערבים - עירבובים ).

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    חמודה תלמדי מערבים מוסלמים עושים בסודן ומאיפה המילה פלשטין (ל''ת)

    Zach, 20/02/07 00:25

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    השקר הגדול של הערבים !

    אמא, 20/02/07 00:24

    גידלו דורות של שטופי מוח שישראל אשמה בכל.
    העובדה שהערבים התקיפו, ואחר''כ מנעו שיקום מהבורחים, כדי לנצל אותם פוליטית, זו האמת, וכל השאר, נכבה שמכבה, זה שקר.
    היתה מלחמה וכולם סבלו, אבל הסבל המתמשך של הפלשתינאים הוא תודות
    למנהיגי ערב.

    הגב לתגובה זו

    • אמא לכי לישון. מאוחר.

      חיה במציאות, 20/02/07 03:30

      את לא יודעת מהחיים שלך. מעניין למה הערבים התקיפו. אולי כי פתאום התנחלו במקום שהם גרו עשרות אלפי אנשים שאמרו שזה הבית שלהם עכשיו ושילכו לחפש בית אחר. באמת חוצפנים. מנעו שיקום מהבורחים? על מה את מדברת? תביאי עובדות היסטוריות, ואז נדבר. לא סתם משפטים פופוליסטים חסרי בסיס. הנכבה קרתה ועוד איך. זה שלא נעים לך להכיר בזה, זה משהו אחר.

      הגב לתגובה זו

      • לחיה באשלייה

        חי במציאות, 20/02/07 08:33

        מאיפה כל השקרים האלה? ה''פלשתינאים'' הם מהגרים לא חוקיים שהגיעו מהמדינות השכנות. תישאלי אותם איפה נולד סבא שלהם. תתפלאי כשהם יגידו לך את האמת...
        אפילו עראפאת נולד בכלל במצרים.

        בקיצור - הערבים שקרנים

        הגב לתגובה זו

      • עשרות אלפי שנים..מעניין מי צריך ללכת לישון..

        לא גרשו אף אחד, 20/02/07 12:06

        היהודים התכנסו כאן,קנו אדמות,והתיישבו עליהן. לא הזיזו אף אחד.
        אם היה מדובר בערבים שבאים מבחוץ (ובאו הרבה עם התעוררות האיזור בזמן האנגלים!) זה היה ''בסדר''.. אבל יהודים??--לירח!
        אם לא התוקפנות הערבית (הגזענית!לא רק לערבים מותר לחיות פה !) היו נוצרות 2 ישויות לאומיות נורמליות.

        הערבים רצו את כל היהודים בחוץ או מתים, פצחו במלחמה והפסידו.

        ב 48 ,לפני המלחמה !!,היו בין הירדן לים 1,200,000 ערבים ו 600,000 יהודים.
        גם בלי המלחמה ביחס כזה יש זכות להגדרה עצמית...

        הגב לתגובה זו

  • 57.

    את גיבורה..תמשיכי ותצליחי (ל''ת)

    אחות ערביה, 20/02/07 00:18

    הגב לתגובה זו

    • please go with her (ל''ת)

      jeorge, 20/02/07 01:42

      הגב לתגובה זו

      • jeorge, yalla yalla, shtok shtok (ל''ת)

        jeorge's mother, 20/02/07 03:26

        הגב לתגובה זו

        • No, you shut up. George is right!

          The ticket man, 20/02/07 05:48

          Go to Gaza, no need you here

          הגב לתגובה זו

    • מסכימה. ישר כוח! (ל''ת)

      אחות ישראלית, 20/02/07 03:27

      הגב לתגובה זו

    • חשבתי שהמחבלים הם הגיבורים שלכם (ל''ת)

      שני, 20/02/07 08:14

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    למה לא מצאת מכללה פלשתינאית עם שורשים כדי להתמחות במקצוע שלך???

    פטילה, 20/02/07 00:15

    חוכמה גדולה לגדול עם כל הטוב והשפע שבאים מהיהודים, ואחר כך לירוק להם בפנים. לכי לעזה!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    מה מונע אנשי היי-טק מצריים להקים מפעלים בעזה ?

    ירדן, 20/02/07 00:13

    או אנשי אקדמיה ערביים מישראל להקים מפעלים אצל אחיהם בשטחים ? תירוצים יהיו לך למכביר ועיקרם - היהודים אשמים...כולל במלחמה בין עירק לאירן שבה רצחו מוסלמים אחד את השני וכמות הנהרגים היתה כמיליון.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    לגרש אותה ל''פלשתין'' ולא לתת לה ללמוד על חשבוננו.11 (ל''ת)

    דרור, 20/02/07 00:11

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    עם פלסטיני זו פיקציה. מקומו בארצות ערב.

    יעקב, 20/02/07 00:08

    הם ערבים לכול דבר ועינין שמכנים עצמם ע''ש פלסטין - השם שהרומאים נתנו לארץ ישראל בגלל הפלישתים שהתגוררו פה בימי קדם. הרומאים עשו זאת לאחר מרד בר-כוכבא כדי להשכיח את השם המקורי של הארץ - יהודה. מאותה סיבה בדיוק הם קראו ליוושלים - איליה קפיטולינה.
    בין זה ובין המושג עם פלסטינאי אין ולא כלום.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    היא צודקת - שתלך לגור בפלשתין - עדיף לכל הצדדים

    אזרח-1, 20/02/07 00:04

    הרי רק עיוור אינו מבין כי זה הפיתרון בסופו של דבר. אחנו כאן הם שם. (אני אגב מוכן לשלם לכל ערבי שיעבור לשטחים פיצוי כספי הוגן).

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    חיזקי ואימצי במאבק הצודק

    מנשה, 20/02/07 00:04

    כל הכבוד לך!

    הגב לתגובה זו

    • you can go with her (ל''ת)

      jeorge, 20/02/07 01:41

      הגב לתגובה זו

    • למנשה - 51 - מצטרף לברכותיך לפדאא' כיואן

      נגד גזענות, 20/02/07 07:50

      חיזקי ואימצי במאבקך הצודק. כל הכבוד לך!
      ולכל המלעיזים, הלאומנים והגזענים - לא תהיה תקוה.

      הגב לתגובה זו

    • מילא לתמוך בה, אבל לסיים את המשפט ב-''מאבק צודק''? עד כדי כך אתה טיפש

      יעקב, 20/02/07 08:15

      ???

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    stop crying (ל''ת)

    me, 20/02/07 00:03

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    why do you pretend to be somthing that you'r not (ל''ת)

    charles, 20/02/07 00:03

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    תיישמי חביבתי, צעד מזרחה ועוד צעד ותשארי (ל''ת)

    מרואן, 19/02/07 23:56

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    היא מעדיפה להיות 20 שנה בפלסתין

    זרח צלמונה, 19/02/07 23:56

    אני מאחל לה שתהנה שם אפילו זמן רב יותר. תגור בקרב בני עמה, דוברי שפתה, בני אתה דת, בני אותה מנטליות, שתהנה שם ותמשיך לקטר על לא סיבה.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אז תעברי לפלשתין מה הבעיה עופי לנו מהעניים (ל''ת)

    חילי, 19/02/07 23:55

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    בעצם בשביל מה עשו עליה כתבה

    אחד 1, 19/02/07 23:46

    התקשורת שלנו היא השופר המושלם של אויבינו.
    גיס חמישי אמיתי.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    תגובה לצלמת ולמגיבים פה.

    ג'מאל, 19/02/07 23:45

    קודם כל, בקשר לצלמת, זה יפה מצידך לצלם ילדים פלשתינים, כל העולם יודע טוב טוב שהפלשתינים חיים תחת כיבוש ונהרגים שם כל יום אנשים כתוצאה מאש צה''ל, שהוא צבא ההתקפה של ישראל.
    דבר שני, בקשר אלייך, אם את באמת רוצה לחיות בפלשתין, למה ולמי את מחכה בדיוק? אני למשל לא מוכן לגור שם, זה מפחיד, כאדם חילוני אני הייתי מעדיף לגור במדינה שהמפלגות הדתיות חוטפות בראש מהחילוניים, ושם החמאס התחזק. דבר שלישי, אם היית גרה שם, אני לא בטוח אם היו נותנים לך את הבמה לרדת על מוסדות השלטון או למשל להביע דעה שלילית על רה''מ הפלשתיני איסמאעיל הנייה.
    דבר רביעי, נכון, לא למדנו הרבה על פלשתין, אבל זה נמצא עמוק בלב. הסבות שלנו סיפרו לנו על המאבק בחיילים הבריטים פה ואח''כ על המאבק האמיץ נגד צה''ל.
    דבר חמישי, לכל המתלהמים, די עם הגזענות. אתם סתם מתעצבנים. זכותו של כל אחד להגיב על כתבה זו או אחרת, לא להעליב.

    מקווה שכולם יחיו בשלום..בייייי

    הגב לתגובה זו

    • משעשע אותי לראות שאתה אפילו לא יודע מאפיה המילה פלשטין

      Zach, 20/02/07 01:05

      אז כדאי שתלמד ומהר! ואז תבין שהעומה הערבית מפיצה שרים כתמיד

      הגב לתגובה זו

    • Respect Gamal! (ל''ת)

      noa, 20/02/07 02:47

      הגב לתגובה זו

    • למה הסבתות הערביות נלחמו בחיילים הבריטיים?

      יודע תורה, 20/02/07 08:39

      כי הם לא נתנו למהגרים לא חוקיים להיכנס לפלשתינה.

      אז הסבתות הגיעו בשבילים צדדיים כדי להתנחל כאן.

      תשאל את הסבתות שלך אם הן הגיעו ממצרים או מסוריה - 90% שאתה ערבי מקורי שאבותיו חיו עד לפני מאה שנה באחת ממדינות ערב

      הגב לתגובה זו

      • אבותיי נולדו פה והמוצא שלנו זה יהודי

        ג'מאל, 20/02/07 17:50

        הסבא של הסבא של הסבא של הסבא של הסבא של הסבא שלי היה יהודי עד שישו הגיע ואז המשפחה הפכה לנוצרייה., אמא של סבתא שלי מצד האמא היא צרפתייה, ויש לנו גנים לטיניים במשפחה כי סתבא של סבא שלי מצד האבא היא ארגנטינאית.
        אל תבלבל את השכל.
        אם יש לך רגשי נחיתות בגלל שאתה מרוקאי אני מבין אותך.
        ועוד משהו, אין בזה שום רע להילחם בחיילים בשביל להגן על אדמה. גם אני הייתי מוכן להלחם בצה''ל או באל קאעידה או בסתם חיילים בשביל להגן על הבית והמולדת, ואני אסיר תודה לסבתא ולסבא שלי שנלחמו למען הקיום שלנו והביסו את החיילים שלך. אולי אני טועה, אולי אז הם לא היו חיילים שלך כי באת מעיראק או מתימן או ממרוקו בסוף שנות ה70 או ה80.
        השורשים שלי נמצאים עמוק עמוק באדמה הזאת וזה מה שהופך אותי לגאה :)
        TAKE CARE ילד.

        הגב לתגובה זו

  • 43.

    אז זה הערבים שלנו...אלה האויב הכי גדול שלנו. המלחמה בינינו ובינם

    להחרים אותם!, 19/02/07 23:43

    היא רק ענין של זמן. ובינתיים: להחרים אותם!

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    מסכנה. היא מחפשת משהו שלא קיים. עוד פרי השנאה הערבית בעץ הג'יהאד. (ל''ת)

    סאם, 19/02/07 23:39

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    ''המורשת הפלסטינית'' זה אוקסימורון, כמו ''הדמוקרטיה האיראנית''. (ל''ת)

    DUBI, 19/02/07 23:37

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אינשאללה, יאללה רוחי לפלשתין:

    אודי, 19/02/07 23:37

    ותעזבי אותנו בשקט.
    אינשאללה יתקבל החוק שיעביר את כל המשולש לרשות הפלשתינית.
    את מנצלת את זה שקיבלת חינוך מערבי בזכות ישראל ויורקת לנו בפנים. נראה אותך תחת שילטון של אחייך הערבים. אגב, לא פה מעולם מדינת הייתה פלשתין ואין עם פלשתיני. יש פה ערבים מכל מיני מקומות. זהו. אם אין לכם זהות אז אל תפילו את זה עלינו..

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    צודקת, ישראל לא טובה. תעברי לארץ אחרת! (ל''ת)

    ישראלית, 19/02/07 23:35

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    ישראל. פלשתין. ישראל פלשתין. ערבים. יהודים . ערבים. יהודים.

    חיים משה, 19/02/07 23:34

    דדייייייי!!
    נמאס לי כבר לשמוע את המילים האלה!!!
    נטחן המוח כבר מהחזרה האינסופית על המילים ''כיבוש'' , ''זהות'', ''גזענות'',
    ''הגדרה עצמית''.
    מה תרמו הערבים והפלשתינאים לעולם חוץ מכאב ראש?
    וגם רוב היהודים בישראל לא שווים יריקה ולא מועילים בכלום.
    אם לא היתה ארה''ב שתומכת בישראל - לא היה פה כלום, כמו שלא היה כלום משך אלפי שנות היסטוריה ערבית, מוסלמית, או מה שלא יהיה - בתי בוץ, מסעות על גמלים וסקס עם חמורים.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    גם אנחנו חושבים שביתך הוא פלשתין (ל''ת)

    יאיר, 19/02/07 23:29

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    הכל טוב ויפה, אבל

    ריצ'רד מיזרח, 19/02/07 23:28

    למה תמונות מכוערות וסתמיות כל כך? עוד פעם ילד, ועוד פעם ילד, ומעל הכל מרחפת רוח הקודש של רשת הגדר (מילא אם לפחות היתה גדר תיל). נו באמת.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    בא לי לבכות מהתמונות... (כנסו למה)

    נעמה, 19/02/07 23:26

    בא לי להוריד דמעות על הערבים מעבר לקו הירוק. אני גרה בבית שהיה בעברו ערבי. אך האחמד שגר פה התעופף תמורת 5000$ וגר היום באיזה פחון בנגב .
    יהי זכרו ברוך...

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    את בוגדת בערבים

    מוחמד אשכנזי, 19/02/07 23:21

    את בוגדת בעם שלך. היית צריכה להגיד שיש לפוצץ את היהודים, כי הם אוכלים דם של ילדים ערביים. אז היית אותנטית...
    וגם : צריך להרוג אותך, כי את לא הולדת 10 ילדים שאוכלים מהביטוח הלאומי של היהוד...
    בקיצור: את מנוולת, לערבים וגם ליהודים, אז אולי תתאבדי??

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    התקשורת כזאת שמאלניייית פשוט להקייייא (ל''ת)

    המבין, 19/02/07 23:20

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    the history of palestinians is....

    george, 19/02/07 23:16

    only violence,,,,terrorism,,,,stupidity,,,knowledge how to miss good oportunities,,,,very stupid people who don´t want to take there future in there hands

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    השקר הגדול שלך כצלמת..

    אלי אליאס, 19/02/07 23:15

    למה לומר השקר הגדול של ישראל?

    את מצלמת ילדים בקלוז אפ כדברייך..
    אומללות,אסונות,וילדים תמיד מצטלמים נהדר..
    את בצילומייך יוצרת מניפולציה על הצופה..
    את תוחמת אותנו בקלוז אפ, על פרצופי הילדים האומללים..
    אבל לו הית מצלמת בעדשה רחבה..
    יכולנו היינו כצופים לראות... לראות למשל את בתי מנהיגי הילדים הללו.. בתים מפוארים לצד החורבות...
    יכולנו לראות את המרצדסים, רכבי הארבע על ארבע... הבאםוואים.. לצד החמורים של הילדים..
    אבל את בוחרת לא להראות לנו את זה..
    גם לא מראה לנו את רעולי הפנים שאותם ילדים חיים לצידם.. ומקבלים שטיפות מח יומיומיות..
    כי אין להם דבר אחר לעשות שם..
    למה לא למדת אמנות וצילום וגרפיקה שם בפלסטין הכבושה?
    אה כי אין לכם מכללות ברמה גבוהה כמו לנו...
    אז את לומדת אצלנו.. איתנו ביחד..
    אותך אף אחד מאיתנו לא ירצח רק כי את ערביה.
    את ערביה שפיתחה המון רגשי נחיתות, ואת מנסה בכח לעמוד על רגלייך האחורייות..
    אנחנו מקבלים אותך.. את לא מקבלת אותנו.
    המניפולטיביות שבה את משתמשת, תפעל כבומרנג נגדך, נגד אמנותך, ונגד אמירותייך..
    היהודים כבר מזמן לא תמימים..
    היהודים פשוט עייפים..
    עייפים ממלחמות, ועייפים מלהתגונן.
    אז אל תמכרי לנו פרצופי ילדים בקלוז אפ..
    כי זה השקר הגדול שלך..
    שקר פשוט ועלוב.
    צלמי בעדשה רחבה, את המציאות, ואת מנהיגי הילדים הללו שבגללם! הם עניים ומסכנים..
    לא בגללינו
    אנו רק מתגוננים.. ונלחמים על הזכות שלנו לחיות בשקט..
    הטנקים שלנו שם לצד הילדים המסכנים, לא בגלל תאוות הכיבוש..
    בגלל שאם הם לא היו שם..
    אני לא היתי כאן כדי לכתוב לך..

    הגב לתגובה זו

    • תותח אחי... צודק בכל מילה

      יהודי גאה, 20/02/07 03:18

      כ-ל י-ש-ר-א-ל א-ח-י-ם
      ''כי לא נולד הן זונה שיעצור את ישראל''

      עם ישראל חזק

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    מבין את התיסכול

    אני, 19/02/07 23:13

    המציאות לא פשוטה... כששני עמים שכל כך סבלו וסובלים צריכים לשרוד... אין יותר מדי חמלה אחד לשני.

    אין סיכוי שילמדו על מורשת פלסטין בבית ספר יהודי, כמו שלא צריך לצפות שילמדו על בן גוריון בבית ספר עזתי... תצאי מהקורבנות, כי הפלסטינאים לא יותר טובים, ולא מהווים דוגמא טובה בכלל...

    בגלל זה צריך שתי מדינות, ולערבים ישראלים זכות לעבור לפלסטין. אף אחד לא מחייב אותם להשיאר בישראל אם לא טוב להם... הרי ב1947, כשהודו ופקיסטאן נפרדו, עברו מיליונים לצד ההודי או המוסלמי, והתחילו מחדש... זה פתרון מציאותי, במקום להתבכיין כל הזמן על קיפוח.

    העם שלך ידאג לך הכי טוב, תעברי לשם.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אולי יהודים בני 25 לומדים לערבים אין צבא הם מתחילים ללמוד ישר!!!

    יוסי, 19/02/07 23:11

    די נמאס מתי יעשו כתבה על הסבל היהודי שנגרם כאן (ואני לא מדבר רק על גוף קטיף).
    כול פעם שצהל מוצא דרך להילחם בטרור בית המשפט פוסל את זה ודורש פיתרון יקר יותר מה שפוגע בילדים היהודים בפרפריה. שבנגוד לילדים בגדה הם לא זורקים אבנים (עדין, אבל אם נמשיך כך ...) המלחמה הזו שנכפתה עלנו עולה לנו ביוקר אנחנו הקורבנות כאן לא הם!!!

    הפלסטנים קיבלו לפני ממשלת החמס תרומת וסיוע כספי גדול פי כמה וכמה מישראל ומה הם עשו איתו ? בחרו לממן טרור

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    לכי לשלום לפלסתין ואל תחזרי אלינו.

    מעמיד דברים, 19/02/07 23:10

    רק כדי להעמיד אותך על טעותך - פלסתין היא ארץ ישראל ואתם פה הלא חוקיים.
    דרך אגב, מדוע את לומדת בישראל שאת כל כך שונאת, כמשתמע מדבריך?

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    תחזרי לפלשתין

    זיאד, 19/02/07 23:09

    יאללה, את לא ערביה ישראלית את פלשתינאית שתגרום לנו לצאת יותר דפוקים. תחזירי את תעודת הזהות שלך ותבקשי אחת פלשתינאית...

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    טוב ,די ,מספיק .הם שם ,אנחנו פה וזהו.

    דולבי, 19/02/07 23:07

    אין לנו ארץ אחרת
    אם נותנים מדינה לפלסטינים חילופי שטחים

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    ''הכיבוד הורס לילדים את החיים''

    jak, 19/02/07 23:07

    תרשי לי לגחך
    מה בדיוק הכיבוש הורס להם?
    אפשר לחשוב שבכל העולם הערבי שלא תחת ''כיבוש'' הכל פורח
    חצי מהילדים דוקטורים והחצי השני עושים כסף בהיי טק

    המנטליות שלכם דפוקה ובגלל זה לא הגעתם רחוק
    במקום להודות לאל על זה שהקימו לכם פה את ישראל שמבטיחה לכם חופש ורווחה(ב''פלסטין'' הרוויחו הרבה יותר מבכל מדינה ערבית חסרת נפט אחרת לפני ה''אינטיפאדה'')
    אתם רק נלחמים נגדה כאילו יש לכם לאן לשאוף
    מה תשיגו ? עוד כמה קילומטרים לרעות כבשים?

    הגב לתגובה זו

    • מר jak אדוני היקר, תסלח לי (הלוואי שלא) אבל את חתיכת מטומטם.

      אמה גולדמן, 20/02/07 00:57

      כתבתי לך תגובה שלמה על כמה שאתה מטומטם אבל היא נמחקה לי. על זה שכן, יש מלא רופאים ערבים,גם בארץ וגם בחו''ל, על נסיכות קטאר שהיא בערך המקום הכי עשיר על הפלנטה הזאת ככה ש''המנטליות הדפוקה'' שלהם כנראה לא ממש דפוקה ועל זה שמדינת ישראל רק גרמה להרבה פלסטינים להבין שאין להם עתיד בחיים רווי הדיכוי שהם חווים אז לפעמים אין להם בעיה לעשות דברים מסוימים שיעזרו לעתיד העם שלהם כי להם, בתור אנשים במילא אין סיבה לחיות. ולגביך, אתה מתיימר במילים שלך כביכול להראות שאתה מבין את המנטליות הערבית ובקיא בהיסטוריה. מעבר לזה שאתה יוצא מטומטם גם מבינים שאין לך מושג על דבר כלשהו בעולם הזה. לך לישון.

      הגב לתגובה זו

      • אני מעביר שיעורים במחשב אם את מעוניינת. (ל''ת)

        זיו, 20/02/07 01:51

        הגב לתגובה זו

      • והכלב אכל לך את השיעורי בית

        עדי, 20/02/07 02:42

        ואת סובלת מריגשי נחיתות קשים. לילה טוב.
        נ.ב.- כל הכסף שיש לנסיכויות הערביות זה מנפט

        הגב לתגובה זו

        • עדי היקרה,

          אמה גולדמן, 20/02/07 03:15

          אני ממש לא סובלת מרגשי נחיתות. אבל תודה רבה על הדאגה. זה באמת נוגע ללב.
          זה ברור לי שכל הכסף שיש לנסיכויות הוא מנפט אבל זו לא הייתה הנקודה. אולי את עייפה קצת- בכל זאת השעה קצת מאוחרת- אז פיספסת אותה. הבחור היקר דיבר על ה''מנטליות הדפוקה'' (או שלא טרחת בכלל לקרוא על מה השירשור וסתם רצית להגיב. כך זה נראה לפחות). הוא טען כי בגלל המנטליות הדפוקה שלהם הם לא הגיעו רחוק. זה הרי בכלל לא קשור לזה שמדינת ישראל נמצאת בתוך התחת שלהם כבר 40 שנה ולא נותנת להם לנשום.

          הגב לתגובה זו

    • תגובה יפה!! (ל''ת)

      אתה תותח, 20/02/07 01:25

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    נראה אותך !

    טומי, 19/02/07 23:07

    לוקחת את המצלמה שלך,ומהגרת לשטחים,אבל אל תשכחי לוותר על אזרחותך הישראלית,ובעיקר על תשלומי הביטוח הלאומי,שספק אם מגיעים לך,תוכלי להפוך לאזרחית נאמנה ברשות הפלשתינאית,והלוואי שתצליחי לקחת איתך עוד כמה מאות אלפים מסוגך,נצליח להסתדר בקלות בלעדיכם !

    הגב לתגובה זו

    • אוי תהיה בשקט יא חתיכת לאומן טיפש!

      ילדה זקנה, 20/02/07 01:00

      די להיות כאלה עיוורים וחסרי ביקורת עצמית. מדינת ישראל כובשת ומדכאת ומי שמתכחש לעובדה הזאת עיוור טיפש שהולך אחרי הערך הזה שקוראים לו מדינה שהיא מושחתת ורקובה מהיסוד ומנסה בשיטתיות ולאורך 50 שנה לחסל עם אחר שהיה כאן לפניה.

      הגב לתגובה זו

      • כמה מטומטמת את יכולה להיות ?

        טומי, 20/02/07 01:38

        מאימתי קיימת האומה הפלשתינאית ?
        ממי תכניסי אצבע לאף ותניעי את שכלך ידנית !
        מעבר לכך כדאי שתפתחי איזה ספר היסטוריה ותקראי,ואולי משהו יכנס למוחך האטום !

        הגב לתגובה זו

        • טומי אהובי היקר,

          ילדה זקנה, 20/02/07 02:50

          מישהו דיבר על האומה הפלסטינית? אני דיברתי על העם הפלסטיני, ואם אתה לא יכול להבין את ההבדל, ואני מניחה שלא לאור רמת התגובות שלך, חבל מאוד.
          אני, בניגוד אליך אולי, גם לא נוהגת לדחוף אצבעות לאף שלי וגם, אם לא ידעת, ניענוע מוח ידני לא גורם לאדם להיות חכם יותר. רק שתדע, לידע כללי ככה. אפילו במקרה שלך לא נראה לי שזה יעזור.
          בקשר להצעתך לקרוא ספרי היסטוריה, אני ממש בעד לאור העובדה שזה מה שאני עושה. אני מציעה לך לעשות זאת גם. ולא את ההיסטוריה המגמתית הציונית, אלא את ההיסטוריה האמיתית. יעני, דברים שבאמת קרו.
          אבל באמת שאני לא מצפה ממך לדבר. לא שאיכפת לי ממך בכלל, טומי מהצפון. אפילו עצם קיומך לא באמת מטריד אותי, רק קצת.
          המגמה בה רואים כל אדם שמביע ביקורת על המדיניות של מדינת ישראלית בוגד, כ''כ פרימיטיבית שזה פשוט הופך להיות מצחיק. אתה מוקיון.

          הגב לתגובה זו

          • הייתי מגיב אליך ברצינות, אבל מכיוון שכבר במשפט הראשון שיקרת ורשמת

            תיכוניסט, 20/02/07 08:16

            ''עם פלסטיני'' אז אין לי מה להגיב אליך ברצינות.

            הגב לתגובה זו

          • לדעתך היה לנו זכות לבוא לפה? וכשאנחנו כבר פה,יש לנו זכות לאומית?

            על זה התערוכה, 20/02/07 12:24

            אם לא הבנת..

            הגב לתגובה זו

  • 23.

    איזה שורשים בדיוק?

    אזרח אחד, 19/02/07 23:05

    ג'ורג' אורוול לא היה מנסח את שכתוב ההסטוריה טוב יותר

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    כל נרטיב הוא לגיטימי

    יוספה, 19/02/07 23:05

    לא ברור לי למה ליהודים בארץ אסור לטפח את הנרטיב שלהם. אנחנו לא מתיימרים לשפוט את הפלשתינאים לגבי העמדה שלהם על היהודים בארץ, הרי בספרים שלהם ישראל כמדינה ציונית אינה קיימת, ומעבר לכך, מבחינת מערכת החינוך שלהם, ליהודים אין זכות למדינה. להשתמש בתמונות של ילדים שמצבם נוגע ללב כדי לשווק נרטיב חד צדדי שבו רק היהודים אשמים, הוא כמו פרסומת שטחית ומניפולטיבית המשתמשת בילדים לקדם מכירת חטיף שוקולד. חבל שהפלשתינים לא לוקחים את עצמם בידיים ודואגים לרווחת ילדיהם, במקום להכין אותם לעוד אינתיפדה הרסנית.

    הגב לתגובה זו

    • גברת יוספה הנכבדה,

      עדינה לוי, 20/02/07 01:10

      נחמד מאוד לראות שאת בקיאה בהוצאות האחרונות של משרד החינוך הפלסטיני ויודעת מה הילדים לומדים בבתי הספר. שהרי את היית בשטחים לאחורה וחקרת ובדקת את העניין וידוע לך בבטחון שזה העניין, הלא כן? ושזה עניין גורף כלל פלסטיני ולא חוברות שנמצאו במקומות מסויימים בהם הלאומנות גבוהה יותר, כמו למשל בערים, לעומת בערך 85% מהשטחים שהם שטחים כפריים, שרובם הגורף בעד פתח, נכון? לא שאת יודעת מה זה, אבל כל מפלגה פלסטינית הם טרוריסטים שרוצים להרוג אותך, נכון? יופי, נהדר.
      נחמד מאוד שאת דואגת ליחס הפלסטינים לילדיהם כשאת למשל שלחת את בנך/ בתך להיות שם, במקום שהם גרים בו, ולאמלל את חייהם עוד יותר. או לא להתנגד לגדר ההפרדה למשל, שגוזלת בממוצע 80% מהאדמות של הכפרים שהיא עוברת בהם, ובכך גוזלת את האדמות שעליהם הם מגדלים זיתים, שקדים וטבק למחייתם ואי לכך ובהתאם לזאת גוזלים מהם את פרנסתם ועתיד משפחתם. ואי ההתנגדות כמוה הסכמה ועידוד. דאגתך בהחלט נוגעת ללב.
      אבל העיקר הוא שמדינת ישראל היא הקורבן כאן. אנחנו בסדר. זה שאנו מסלפים את ההיסטוריה שאנו מלמדים את ילדנו זה בסדר גמור. שאנחנו לא מפרטים מה קרה במלחמת העצמאות או הסיבות שגרמו לה והתמורות בחברה הפלסטינית. אלה פשוט כולם רצו להרוג אותנו ואנחנו נלחמנו בגבורה. טבח דיר יאסין, למשל, מעולם לא קרה. כמו גם טבח כבר קאסם. וסתם טבחים ספונטניים אחרים שההתיישבות בציונית ביצעה כדי לנקות קצת את המקום בו אנו חיים ולומר כי זוהי ''ארץ ללא עם לעם ללא ארץ''. כי היה כאן עם. פשוט היה צריך לסלק אותו קצת. ועד היום הוא סגור בגטאות. לא הצלחנו לחסל את כולו. איזה באסה.... ממש. ויוה ויוה ויוה לה לוצ'ה פלסטינה!

      הגב לתגובה זו

      • אני ראיתי ספרי לימוד פלישתנאים וערוצים

        סער קטלן, 20/02/07 05:57

        מלמדים אותם לשנוא ולראות את ישראל, איך לטעון נשק ואיך בכלל למות למען האל שלהם. הבעייה שאנחנו אנושיים מדי ונותנים לכם עוד קצת במה לשטויות שלכם. עדינה לוי תגובתך מראה על בורותיך! נא להיות יותר בקי בחומר! והאדמות הם אדמות של יהודים שהפריחו זה שערבים גירשו אותם לפני זה לא אומר שאנחנו לא פייר. מצד שני, אין פייר במלחמות ובמיוחד לא עלינו שאנחנו פתחנו בהם.

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    אני למדתי צילום גיאוגרפי בביר זית

    ליאור, 19/02/07 23:01

    והמשכתי במכללה שהוקמה על ידי נשים פלסטיניות למען פלסטין, וצילמתי תערוכה של ילדים יהודים בישראל, והיא הוצגה בבתי קפה ברמאללה, שכם, חברון וג'נין. אפילו עשו עליי כתבה באתר של החמאס...
    מי אמר שאין שוויון?

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    a real angle

    downunder, 19/02/07 23:01

    just wander if she took pictures of blownup buses to show the real arab culture???

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אין מורשת פלשטינית - ואים עם פלשטיני - סתם עובדים זרים שגרים כאן

    האמת, 19/02/07 22:59

    95% מהפלשטינים הם צאצאים של מחפשי עבודה ממדינות ערב

    לכן אין להם מורשת ולא כלום

    סתם בלוף שמוכרים לתמימים ולטיפשים

    הגב לתגובה זו

    • אתה בהחלט צודק.

      ממורשת ציון., 20/02/07 02:41

      לך תשאל גם אמריקאי מהיא
      המורשת של אבותיו ממיסדי אמריקה.

      הגב לתגובה זו

    • אוי, לך לישון. טיפש. (ל''ת)

      אני, 20/02/07 03:18

      הגב לתגובה זו

      • זה מה שהשמאלנים מגיבים? ממש השפיע עלי. (ל''ת)

        אין תרבות דיון, 20/02/07 08:17

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    סתם כתבה מגמתית לא מעניינת (ל''ת)

    אוהד, 19/02/07 22:59

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מרשים לך לחצות את הגדר ולעבור לגדה

    אלי, 19/02/07 22:57

    לא רוצים להשכיח ממך כלום
    אבל אין נאמנות כפולה במקרה הטוב ובמקרה הרע אתם פה ליגיון זרים .
    רוצים להיות ישראלים ( תמשיכו עם ערביותכם ) אבל צריכים להיות נאמנים למדינה במאה אחוז כולל שירות בצבא או לחלופין שירות לאומי .

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הבעיה של השמאל מאז ומתמיד זה שהם בזו לערבים

    נתן, 19/02/07 22:57

    השמאל תמיד חשב שאם ''תקנה את הערבי'' הוא יהיה ''ילד טוב'' ויתן לך לגור בארצו פלסטין בשלום. הוא חשב שערביי ישראל יכולים להיות ''ישראלים''.

    מה עם השאיפות הלאומיות שלהם? מה עם אחיהם הפלסטינים? מה עם הקונפליקט בו הם חיים במדינה תחת שלטון יהודי שנלחם באומה שלה הם שייכים - הערבית? מה עם חוק השבות? מה עם התקווה ''נפש יהודי הומיה''?

    את כל השאלות המהותיות האלה השמאל מבטל בזלזול יהיר. הוא חושב שאם תתן להם חיים דמוקרטיים ו''מודרניים'' הדברים האלה ישכחו. זוהי יהירות מגעילה ששייכת לתרבות המערבית ''הנאורה'' שאינה מצליחה להבין שיש עוד עולמות חוץ משלה.

    בכל זאת אגיב על דבר אחד בטענותיה של הצלמת. את מתלוננת על זה שאיבדתם את מורשתכם. מה תגידי על עם יהודי שחי במדינה ריבונית (ממש) משלו ושוכח את כל עברו, מנין הוא בא ולאן הוא הולך? המצב כנראה טרגי לשני העמים. אין ספק בכך.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אולי תצלמי אוטובוס מפוצץ? זה מתאים מאוד למורשת שלכם. (ל''ת)

    אני, 19/02/07 22:54

    הגב לתגובה זו

    • יפה אמרת

      איתמר, 19/02/07 23:33

      אין צורך להוסיף מילה.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    מזה הסטוריה של פלשתין?

    הדס, 19/02/07 22:53

    אין כזה דבר!
    בראשית זו הייתה המצאה של הערבים ....
    המושג '' העם הפלשתין'' הומצא כדי לתת כביכול לאותה קבוצה גדולה שהתיישבה כאן זכות על א''י.(אז קרויה פלשתין ראו ערך הסטוריה)
    בכל'פן.אני אישית לא מרגישה ייסורי מצפון או רגש אשמה כשאני רואה כאן את התמונות.
    הם הכניסו את עצמם למצב הזה..
    אחח..אילו רק היו מוותרים על הטרור..חבל חבל..(מה שלא נראה שיקרה אי פעם)



    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אים המורשת הפלסטינאית טובה וחשובה אין לך זכות לחיות

    נאור ישראלי, 19/02/07 22:51

    לפי ''התרבות'' הפלסטינאית בחורה שיוצאת מהבית ללא מלווה מחללת את כבוד המשפחה והאחים שלך אמורים לבחור את הזוכה המאושר שיגאל את כבוד המשפחה
    גם הלבוש ו''הלוק'' המערבי לא בדיוק משקף נאמנה את המראה הערבי הרצוי
    בקיצור גם את בעומק ליבך יודעת שלהיות ערביה זה פדיחה

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אין בעיה מותק

    יגאל, 19/02/07 22:51

    על איזה ''ניסיון מכוון של הממסד לנתק את הערבים הפלשתינים מהשורשים שלהם'' את בדיוק מדברת?

    לא מלמדים בבי''ס את ההיסטוריה הפלשתינית? מסכנה שלי. אולי תציצי בתוכנית הלימודים של הרשות הפלשתינית. אולי תראי את השטיפת מוח שהילדים עוברים שם.

    התקשורת שלנו מייפה את המציאות? נו באמת...
    התקשורת כלכך שמלאנית שזה אפילו בלתי נתפס. אפילו במלחמה לא יכלו לסתום את הפה והיו חייבים לדווח על מקום פגיעות מדויק. ואח''כ עוד לשקר לציבור ולהגיד שהפסדנו.
    התקשורת בשטחים הרבה יותר טובה, נכון? אובייקטיבים, נכון? מדווחים רק על האמת ולא מפחדים לבקר את השלטון, נכון?

    נורא נוח לגור בארץ, לקבל את כל הזכויות שאת מקבלת ואת רמת החיים הטובה לאין שיעור מזאת הקיימת בשטחים, ללמוד במוסדות שלנו, להצביע בבחירות שלנו ועדיין מסוגלת להגיד שאת מעדיפה לחיות בשטחים וששם זה הבית שלך.
    היי, אף אחד לא מחזיק אותך פה. רע לך? מסרסים את המורשת שלך? תקחי את המצלמה שלך ותעברי לשטחים.

    הגב לתגובה זו

    • אבל יגאל אתה לא מבין- את מה שאתה אומר יציגו כמעגל שוטה

      צודק מאה אחוז, 19/02/07 23:08

      תראה יגאל, אתה צודק מאה אחוז ואני איתך, אבל מה שיסבירו לנו- הנבערים, השמאלנים הנאורים והערבים האומללים זה שגם הרעות החולות שיש אצל הפלסטינאים זה אשמתנו.
      מלמדים ילדים לשנוא יהודים- זה כי חסמנו את אבא שלהם במחסום רבע שעה/ חצי שעה/ שבע שעות, יום אחרי שבן דוד שלהם התפוצץ בבית קפה.
      התקשורת לא אובייקטיבית- ההתנהגות של ישראל בשטחים גורמת לחמאס לפרוח ולשגשג, ולכן התקשורת גם עוזרת לו.

      לא שנה כבר מה נעשה יגאל, תמיד נהיה אשמים, וזה כבר פועל 2000 שנה עם הנצרות. הבעיה העיקרית היא לא איך שחתיכת ''אומנית'' שחיה על חשבון משלמי המיסים ושורדת בשטחי המדינה בזכות צה''ל, חושבת שהיא מציגה אותנו. הבעיה היא איך יהודים שמאלנים בעלי שנאה עצמית מיובאת ושורשית, שכבר לא יכולים לנשום בלי לחוש אשמה על כך מציגים אותנו- וזו הבעיה האמיתית

      הגב לתגובה זו

      • מסכים שגם זו בעיה

        יגאל, 20/02/07 01:57

        והיא באמת בעיה יותר גדולה אבל את זה כבר אי אפשר לפתור.
        הדבר הטוב הוא שהשמאל הקיצוני הוא במיעוט.
        הדבר הרע הוא שכולם עיתונאים.

        אבל את בעיית הפלשתינים עדיין אפשר לפתור. וצריך לעשות את זה כמה שיותר מהר.

        שתי מדינות לשני עמים. מי שלא מרגיש שייכות ישראלית ומי שלא מוכן לקבל עליו את החובות של המדינה ומי שמנסה לחתור תחת המדינה, שיעבור למדינה ה''נאורה'' שתקום בעזה. שם יש הרבה מה לצלם.

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    במדינה נורמלית היו מזמן שוללים ממנה את האזרחות (ל''ת)

    למה נותנים במה?, 19/02/07 22:50

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    שחררי אותנו מהשנאה ורגשות התסכול

    מנחם, 19/02/07 22:49

    כיואן יקירתי
    את כ''כ צודקת באומרך כי את מרגישה בשטחי הרשות כבביתך. לכי לשם כיואן וקחי באותה הזדמנות את כל אחייך החושבים כמוך. שחררי אותנו מהשנאה ורגשות התסכול שלך, ואגב מעולם לא היתה פה מדינת פלסטין (בדקי בקוראן)

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אז תעברי לעזה, רק נסמח להיפרד ממך! (ל''ת)

    היא שונאת ישראל, 19/02/07 22:48

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    move there and live us alone

    jim, 19/02/07 22:48

    that's the best selution for the arabs who are in israel

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    חדשות?!

    אחמדניג'אד, 19/02/07 22:47

    וודאי, כבר עבר חצי יום מבלי שהוזכר הכיבוש הישראלי האכזר לילדים הפלסטינים המסכנים, אלו שמשפחותיהם היו מעודדות אותם ללכת לעמוד בקו האש במקום להיות בבית ספר, כיוון שהפיצוי על ילד פצוע או הרוג מממני הטרור הוא גבוה.
    הילדים המסכנים שנאלצים לרגום באבנים רכבים ישראליים, ולהפיל בלוקים מהגגות על חיילי צה''ל.
    אבל טוב מאוד שאת אומרת את אשר על ליבך, אולי אז יתעוררו בישראל ויבינו שאי אפשר לביית את הפלסטינים והערבים הישראליים, והם ימשיכו לרצות בהשמדתנו.
    אגב, התל אביבים חושבים שהם גם לא ראו אף פעם מתנחל, ואומרים למתנחלים שהם לא נראים כאלה, ואכן לישראלים אין אוכל משלהם, אז הם מנכסים לעצמם תרבויות אחרות, זה נעשה וייעשה בכל העולם.
    ואגב, מה לעזאזל זה השם פלסטין?, זה בערבית, או שמא זהו שיבוש של פלסטיין האנגלית שהינה שייבוש של פלשת התנכ''ית?, אולי קודם תגבשו זהות אמיתית כעם, ותצליחו להסביר לישראלים למה לנו לעזור לכם, אם מדינות ערב, ואתם בעצמכם לא ממש רוצים לטפל בכם?!

    הגב לתגובה זו

    • השם ''פלסטין'' הוא השם שנתנו הרומאים לשטח הארץ הזה (ל''ת)

      חיים, 19/02/07 23:23

      הגב לתגובה זו

      • חיים, אתה צודק אבל קצת פירוט בפנים.

        סער קטלן, 20/02/07 06:05

        אכן, לאחר מרד שנעשה על ידי בר כוכבא(שנחשב למשיח - מלך) וכבש שטח די גדול מהרומאים בעזרת הגורילה. הוא הצליח להשתלט בתקופת הרומאים על ירושליים עד שהרומאים הביאו צבא פשט גדול מימדים. שטח זה בזמן שנשלט על ידיו נקרא יהודה.
        הרומאים, כעונש, הוציאו את כל היהודים והרבנים ויהדות הוצאה מחוץ לחוק. האזור נקרא פליסטינה הסורית(שונה לשם קצר יותר פלסטינה). יתר על כן, בית המקדש הושמד ע''י טיטוס.
        אך זהו היה רק אזור. בעוד אם היית הולך אחורה בהיסטוריה(אחרי התנ''ך ולפני הרומאים) היית רואה ש''אלכסנדר הגדול'' שהיה מעריץ גדול של היהודים באותה תקופה נתן ליהודים לשלוט במדינתם ללא הפרעה ותחת חסות(שהיו אגב יוונים). ואם תרצה קצת מידע על הקטע עם הרומאים תחפש באנגלית First Jewish-Roman war

        כל טוב.

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    מה יש להגיד. צודקת. צריך ללמוד מן

    מנש, 19/02/07 22:44

    הרשות הפלסטינית איך לכתוב ספרי למוד.
    הם לא מתעלמים מן היהודים....

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    זאת היתה ללא ספק אחת הכתבות המשעממות ביותר

    חיים, 19/02/07 22:41

    בגדול, ערביה ישראלית בת 25, מצלמת ילדים פלסטינים ולא רואה עצמה כישראלית.

    שמחת זקנתי על ראש התורן

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אפשר לומר, שדברי הטירוריסט ראאד סלח, הם האידאולולגיה שלה!!!! (ל''ת)

    גיס חמישי!!!, 19/02/07 22:40

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    גיבורה של נייר

    ד''ר אביבה כהן, 19/02/07 22:37

    הצעירה הפלישתית הזאת שכחה כי היא חיה בעידן של תקשורת חסרת גבולות. כל הסיפורים על ילדי הפלישתים ב''פלשתין'' הרי מוצגים בעולם בלי הפסק, ולא אחת משווים את ה''דיכוי'' הציוני לנאצים, לא פחות.
    בינתיים, מצבם של הערבים אזרחי ישראל טוב יותר מעשרות מיליוני הערבים במדינות השכנות.
    מה שלא מוצא חן בעיני הערבים, זה שהם לא מסוגלים לנצח את ישראלץ זאת הבעיה, חביבתי!

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    איזה שקר? אל מה את מדברת? את מוזמנת להשאר שם! (ל''ת)

    שמואל, 19/02/07 22:31

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    קחי את עצמך ותעברי מזרחה לשכם (ל''ת)

    ציוני, 19/02/07 22:31

    הגב לתגובה זו

    • אכן זו בעיית ערביי-''ישראל''.מחד מזדהים עם האוייב הפלשתיני ומ2אידך (ל''ת)

      להנות מטוב/זכות, 20/02/07 09:48

      הגב לתגובה זו

      • חשיפות!!!!

        עוקץ, 20/02/07 19:32

        מדינה שאין לה עם...בכלל מי הם אזרחי מדינת ישראל אתיופים רוסים........ כל מדינה בעולם נתנה במתנה את הזבל שלה ...כדי לאמץ אותם ולהכניס להם לראש שהם יהודים למרות שהם לא ועוברים תהליך גיור העיקר שיגורו בארץ הזו בתור יהודי...חחחחח פתאום נהיה סלט של תרבויות ......תשאלי איזה רוסי מה העידה שלך בטח יגיד אמא יהודיה ואבא נוצרי...ובעצם הם נוצרים וכל השאר שקר פשוט היו חיים ברמה מאד נמוכה הבטיחו להם איכות חיים בארץ המקדש ארץ היהודים...שתמשך מקסימום לעוד איזה 30 שנה גג.......כי המהפכה בקרוב...למשל אחרי המלחמה כדי להעסיק את העם המטומטם ברח להם האנס המפורסם מהכלא האם זה אמת?????? או כל תפירת התיקים לשרים המסכנים..פשוט מאד דרך התקשורת שוטפים לאזרח את הראש בכל השקר והשטיות כדי לא להרגיש את הכישלון והאכזבה של המדינה החזקה ביותר והצבא החזק שלנו....נו באמת דיייייייי יא מטותמים תפתחו את העיניים שלכם כולכם קורבנות תתעוררו לאמת לנהל את הממשלה זה לא לנהל איזה עסק!!!!! מה שכן הדור החדש הוא זה המהפכה הגדולה או שתתנו להם לכנס בכבוד או שיפרצו בגדוווווווול יהודים וערבים תחשבו על העתיד ולא על אתמול והעבר של הזקנים ......פשוט ממהר עד התערוכה הבאה כיוואן נפגש שם

        הגב לתגובה זו