• 56.

    מצנע - הבן-אדם הכי ישר במדינה, רק עליו אני סומך (ל''ת)

    ניסים, 18/02/07 12:42

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    עוד אחד מההתנקות נופל.......לא יאמן יש אלוקים. (ל''ת)

    מירית כנעני, 18/02/07 12:07

    הגב לתגובה זו

    • אנשי ההתנתקות והגירוש נחשפים כמושחתים ומודחים

      יצחק חבר, 18/02/07 13:58

      יש דין ויש דיין במרומים.

      האנשים שגירשו ''ברגישות'' - מגורשים בבוז מתפקידיהם ומלשכותיהם-בתיהם.

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    מגיע לנו מינוי הולם

    משה, 18/02/07 11:57

    ניצב יוחנן דנינו האיש הראוי
    היום להתמנות למפכ''ל

    הגב לתגובה זו

    • אני מסכים! (ל''ת)

      עופר גלזר-אריסו, 18/02/07 13:38

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    דיכטר חייב להדיח את קראדי .חמנות את דורון אלמוג כמפכ''ל ולהתחיל

    מיקי, 18/02/07 11:37

    בשיקום המשטרה ההרוסה הזו. לשלוח הביתה קצינים ושוטרים מושחתים או עצלנים. לקצץ במטות המנופחות של המשטרה לחזק את יחידות השטח והיחידות הלחומות בפשיעה ובשחיתות. לשקם את תדמית המשטרה ואת התרבות האירגונית ולהחזיר את אמון הצבור במשטרה ואת הבטחון לאזרח

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    דיכטר ''המבריק''

    זורו, 18/02/07 11:31

    אני אינני ממפלגתו של מצנע,אבל אין חולקים שהוא איש ישר וקצין מצויין,אזי אם כבר נפלט או הבריק לדיכטר משהוא טוב,אזי הוא מייד חוזר לסורו ומקלקל את זה.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    למה לא מפכ''ל ממרכז הליכוד.

    ליקודניק בדם, 18/02/07 11:17

    אפשר למנות את בעיבי ואם הוא עסוק (הוא לא שר האוצר של איטליה ?) אז אפשר את עוזי כהן, קצב או עמרי שרון (אוי שכחתי הוא עבר לקדימה, אז הוא מושחט). אפשר גם את ארקדי כי הוא אחלה גבר והוא בכדורגל.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    ''כנופיית המפכ''ל וניצב לוי ''הייתה ידועה כבר מזמן

    ש.לוין, 18/02/07 11:12

    משטרת ישראל מנוהלת מזמן על ידי העולם התחתון, ולא על ידי משטרה חזקה ומנוטרלת מהעבריינים. הכל מושחת כאן במדינה שום דבר לא זז.
    יש בחורים מצויינים הרוצים לשרת במשטרה אבל אותם לא מקבלים למרות שהם מתנדבים עם מדים ועושים עבודה בהתנדבות במשך שנים. הכל מקולקל כאן במדינה כמו שאומרים הדג מסריח מהראש וכשהראש של המשטרה מושחת ורקוב, הגנבים והשודדים והפושעים חוגגים. לבער את כל הרפש כבר מקרבינו.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    דכטר מי שעומד בתפקיד ניהולי בכיר של מערכת ואינו בקיא בה הסיבה היא

    שאינו רוצה, 18/02/07 10:58

    הרצון קובע!
    ואתה לא רוצה - עובדה!

    אתה לא רוצה ללמוד את המערכת מבלי להזדקק ליועצים הנשענים על נתונים יבשים של ''דוחות מעבדה''.

    אתה לא רוצה לחיות את השטח - לדבר עם השוטר הפשוט להתלוות אליו לסיור לראות בעיניים שלך ''מה קורה כאן''. אתה מעדיף את ה''נכות המשרדית של הדרג הבכיר'' את הנוחות והיוקרה והדוחות שלא משקפים את המציאות. אבל משקפים את המצב העגום שלנו.

    לא באים לנוח על זרי הדפנה בשירות המדינה - העבודה הכי לא קלה מכל ההיבטים והחשובה למי שאכפת לו מהמדינה. יש צורך להפשיל שרוולים ולעבוד ''עבודת כפיים''!

    אבל בטח לא תסכים כי אם היית רוצה ביסודיות, באמת! כבר הייתה מפשיל שרוולים מזמן.

    רק זכור מי שלא יודע מה לעשות הוא לא רוצה לדעת!
    מי שרוצה - יודע!

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    דיכטר...

    חיים, 18/02/07 10:45

    מי שיבא בראש המשטרה יצתרך להגן
    גם על האזרך שמשלם את המיסים.
    לא את המתנהלים צריך לתקוף אלא
    ארגוני הפשע ,להגן על רכוש האזרחים
    ועל שלומם.

    הגב לתגובה זו

    • ...חיים אתה צודק..הצדכ היתך...!! (ל''ת)

      זכריה ביטון, 18/02/07 10:58

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    מצנע-רעון מעולה, בצועיסט ,ישר ואמיץ!!!! (ל''ת)

    קובי, 18/02/07 10:42

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אין נסיון כבר להסתיר שהמשטרה פוליטית. (ל''ת)

    רוטנברג, 18/02/07 10:38

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    בחירה גאונית

    אזרח שומר חוק, 18/02/07 10:37

    בחירת מצנע תוגדר האדם הנכון במקום הנכון .אני חושב שזו תהיה ההצלחה הכי גדולה של המערכת השילוב של מצנע ישפיע המון על אורח החיים במדיה.מצנע אנו מתחחנים שתקבל את התפקיד מהרררררררררררררר.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    איך אפשר למנות יו''ר העבודה לשעבר (פוליטיקאי) כמפכ''ל

    שמואל, 18/02/07 10:36

    ובפרט שגם עליו בהיותו ראש עירית חיפה היו ספורים שהיו מעורבים בהם קבלנים

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    דכטר אין לך מושג מה לעשות. אולי אתה לא מתאים... (ל''ת)

    קח אחריות, 18/02/07 10:29

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    זה מה שנקרא חבר מביא חבר... (ל''ת)

    י, 18/02/07 10:25

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    להעביר את הקצינים הכושלים מהצבא למשטרה או יקרה משהו

    פתרון לכולם, 18/02/07 10:25

    ולקדם בצבא קצינים צעירים ומבריקים לפני שהם מתיאשים ועוזבים את הצבא לאזרחות.
    את אלו שנמצאים בפנסיה ,להשאיר אותם שם.......!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    למה לחפש מועמדים מבחוץ???

    עודד, 18/02/07 10:22

    כולם שוכחים שניצב מיקי לוי מפקד מחוז ירושלים לשעבר עודו משרת במשטרה ואין ראוי ממנו להיות מפכ''ל. לא צריך לחפש מועמדים מחוץ למשטרה בסבב הקודם היו ארבעה קצינים מצוינים מועמדים לתפקיד מיקי לוי בראשם ואם אפשר להחזיר את סדבון ובורובסקי גם לשירות, מה טוב.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    תלוי מאד מי הממנה

    כוכי, 18/02/07 10:19

    קשה להאמין שאיש כמו דיכטר יבצע את המנוי הנכון,האיש יותר מדבר מאשר עושה (ובד''כ בעניינים לא לו),ואין סיבה לצפות שהוא ישתנה.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    מי שלא יכל לנחשים של מפלגת העבודה לא יצליח עם כנופיית אולמרט אולי (ל''ת)

    זו כוונת קדימה, 18/02/07 10:18

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    סומכת על מצנע!!!!!!!!

    yaffa, 18/02/07 10:16

    סומכת ידי על מצנע כאדם, מוסרי,
    נקי, ויודע לנקות את האורוות.
    ולהעמיד משטרה מכובדת.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    קדימה מתכוונת לטרטר אותנו עד הסוף (ל''ת)

    כעת מצנע ?, 18/02/07 10:15

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ויק מאקי למפכ''ל המשטרע (ל''ת)

    M, 18/02/07 10:15

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    רוב העם מתעב את מצנע ממנהיגי תבוסה עכשיו (ל''ת)

    אמון ?????????, 18/02/07 10:13

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    די עם מצעד הדגנרלים הכושלים.

    רון הכחול, 18/02/07 10:09

    מצנע, תישאר בירוחם.
    דיכטר - אתה בעצמך צריך לעוף לכל הרוחות. אתה לא עושה כלום חוץ מלקשקש והבטחון האישי של אזרחי ישראל מעניין אותך כקליפת השום.
    רק פוליטיקאי אחד מתאים להיות השר לבטחון פנים של מדינת ישראל: אביגדור ליברמן.
    והמפכ''ל צריך להיות מישהו בעל תפיסה דומה. לא יפה נפש סוציאליסט ש''מבין למניעי העבריין'', אלא אדם בעל תפיסה נוקשה של חוק וסדר, שיגרום לפושעים לאסוף את שברי השיניים שלהם מהרצפה.

    הגב לתגובה זו

    • רון הכחול, ישראל זקוקה למישהו שאינו מפרגן -

      רונית, 18/02/07 10:33

      למניעי העבריין וגם למישהו כזה שידע לעצב שוטרים מוסריים ולא אלימים השוברים עצמות לאנשים תמימים ברחוב. ישראל זקוקה למפכ''ל כזה שיוריד את מפלס הפשע לתהום.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    מדוע להפריע למיצנע

    פקק תנועה, 18/02/07 10:09

    במילוי תפקידו הנוכחי. המפכל חייב להיות שוטר במיקצועו .ובעל תואר ראשון לפחות בקרמינולוגיה.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    בינוניות ורקב.

    גיל, 18/02/07 10:06

    אין ספק שאם רוצים להבריא את המשטרה חיבים, אני חוזר חייבים למנות מפכ''ל מחוץ למשטרה,לצערנו במשטרה כפי שהיא היום פשטה הבינוניות והרקב,חלק מהמנויים אינם עניינים, (ברור שלא בכולם),הרי כל אזרח יודע היום שאין ערך ''גדול'' למשטרה והאזרחים יודעים שככלל אין לסמוך עליהם וקשה מאד לקבל מהם שרות,,זה שוב גם אם לא אומרים זה בקול רם באשמה לא מעטה של המשפחה שניהלה את חיינו ואת המדינה ולא נוסיף.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    גיב מי א-ברייק...

    שולי, 18/02/07 09:50

    הצחקתני....

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מצנע??? ישר??? הצחקתם!!! (ל''ת)

    חיפאי שלא שוכח, 18/02/07 09:40

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מצנע אישיות פוליטית מזוהה עם השמאל.באמת! זה מה שחסר לנו? (ל''ת)

    יעקב אקורדיון, 18/02/07 09:39

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    נקמת גוש קטיף...!!! (ל''ת)

    יעקב, 18/02/07 09:35

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    מצנע - נקי, אבל מזוהה פוליטית!

    צעירי הליכוד, 18/02/07 09:34

    עמרם, אתה אדם נקי ומוכשר ואנחנו מכבדים אותך, אך אתה חבר מפלגת העבודה והיית מועמד השמאל לראשות הממשלה ב - 2003.
    לאחרונה אף תמכת פומבית באהוד ברק לבחירות הבאות.

    לכן, במידה ותעלה האפשרות, נגיש בג''צ. גם חבר ליכוד לא יכול להיות מפכ''ל.

    בהצלחה בירוחם!

    הגב לתגובה זו

    • היי חברה ...!!! מקווה ,שתישארו במצודה עוד הרבה עשורים...חחחחח

      פעיליי י.ביתנו, 18/02/07 10:19

      אין לכם סיכויי לחזור....לכו מיצאו עבודה . לא יזיק לכם לעבוד ,כמו שאר בניי ישראל בארץ ובגולה.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    ממש מצא את מלך היושר. מושחת כמו כולם (ל''ת)

    ציונית, 18/02/07 09:31

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    רוץ מצנע רוץ (ל''ת)

    מצנע איש ראוי, 18/02/07 09:29

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    מצנע יחזיר את אמון הציבור במשטרה (ל''ת)

    הלוואי אמן, 18/02/07 09:28

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מצנע יעשה סדר, כמו שעשה בירוחם. (ל''ת)

    אלעד זראי, 18/02/07 09:26

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ...יצחק שמיר....אה..?? ...הכי טוב שיש לתפקיד.

    נאור חציר, 18/02/07 09:24

    או תחזיר את בן גוריון....!!
    מה..?. איו דם צעיר בארץ הזו...?

    הגב לתגובה זו

    • מיצנע איש חביב...או נאמר זקן חביב....ותו לאו...!!!!!

      ייטה בלום_רננה, 18/02/07 09:32

      הוא יכול להיות ספרן מעולה ,אך אינו עשוי מחומר של מפכלי''ם...
      .[ראה תמונה ]
      המועדף שלי באופן אישי ,היא דווקא אשה,כן אשה חזקה כמו רוחממממממה איברהים......היא לבטח לא תנסה לפתות את הפקידה שלה ליחסים אסורים,כמו שגבר יעשה.

      הגב לתגובה זו

    • אני איני שוטרת ואין במישפחתי שוטר !!!!!

      יעל גורי_שוטון, 18/02/07 10:09

      שלשו את שכר השוטרים בין ליליה.
      במטה קסם תיהיה לנו המישטרה הכי מוצלחת ביקום.
      טוביי המוחות יעמדו בתור ...!
      העילגים העכשויים ינסו לשפר עצמם
      על מנת לישמור את הג'וב.
      מאיין הכסף...? ינוקו המושחתים והגנבים מהונם,ישולשו הקנסות ,יפוטרו שליש משריי הממשלה והלשכות. ועוד ועוד...!!!

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    מפכ''ל רק מתוך המשטרה אין זמן לניסיונות על חשבון בטחון הציבור (ל''ת)

    אמא, 18/02/07 09:21

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    לרוע מזלו של קארדי הכרסתן,היתעורר דיטריך בדקה ה-90,כעת הוא יימנה...

    דפנה בירינבויים, 18/02/07 09:15

    מפכ''ל אמיתי.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    הרעיון להביא את מצנע- מבריק !! (ל''ת)

    עדי שטרנברג, 18/02/07 09:13

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מצנע יצטרך 1,000 שומרי-ראש לגנה מע.התחתון (ל''ת)

    אזרח, 18/02/07 09:11

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    על מנת להחזיר את המשטרה למצב תקין יש למנות כמה קצינים בכירים לתפקיד

    טורונטו, 18/02/07 09:03

    אהוד ברק, ליפקין,עמירם לוין, מופז, מצנע,עוזי דיין,ולצרף אליהם את אלי גבע

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מגיע לנו מנהיגות ראוייה כדוגמת מצנע, בהצלחה לנו (ל''ת)

    יאיר, 18/02/07 09:01

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מצנע בחירה מעולה אולם זה לא מספיק.

    אזרח, 18/02/07 08:59

    אין ספק שמצנע הוא האדם הנכון במקום הנכון. הוא היה אלוף בצה''ל מעולה אשר לא היסס לצאת חוצץ נגד מלחמת לבנון ולאחר מכן היה ראש עיר משכמו ומעלה.
    אבל כפי שלא הצליח לשקם את מפלגת העבודה כאשר נטל את המושכות של מפלגה זו בשל העובדה שמדובר מגוף רקוב מבפנים, הוא גם לא יצליח לשקם את המשטרה אם מינויו לא יהיה מלווה בטלטלה רצינית אשר תגרום שינועו אמות הסיפים בגוף רקוב זה האמון על בטחוננו האישי.

    הגב לתגובה זו

    • מצנע לא שיקם את העבודה בגלל פואד ושות' (ל''ת)

      מכיר מקרוב, 18/02/07 09:19

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    נשמע לא רע, הבנתי שהוא עשה עבודה טובה בירוחם. (ל''ת)

    יעל, 18/02/07 08:56

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אם הוועדה לא תקבע כי הפרקליטות והמשטרה פעלו ממניעים מושחתים

    דרור, 18/02/07 08:55

    היא תמעל בתפקידה והשחיתות תמשך.
    זו אותה השחיתות שבגינה נתפר התיק לחיים רמון, שבגינה נפרם התיק לקלגסבלד, שבגינה לא נעצרו הלינצ'אים משפרעם במשך שנה, וכשנעצרו שוחררו מיד לביתם, עדיין לא הוגש נגדם כתב אישום, וכפי שנמסר האישום יהייה,אם יהייה, נסיון רצח!!
    זו אותה השחיתות שבגינה לא נעצרו במשך שנתים ולא הוגשו כתבי אישום נגד פורעי השמאל הקיצוני מבלעין.
    אי אפשר לעשות הפרדה, כשהשחיתות קיימת במישור הפוליטי, היא גולשת גם למישורים האחרים.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מי שלא רצה וועדת חקירה על עמונה קיבל את זיילר ו-ווינוגרד (ל''ת)

    גיא לשם, 18/02/07 08:53

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    לאאאאא! רק לא את החדל אישים הזה מצנע! אין עלוב וחסר יכולת רע ממנו!

    לאאאאאא!, 18/02/07 08:43

    לאאאאא! רק לא את החדל אישים הזה מצנע! אין עלוב וחסר יכולת רע ממנו!

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מכירה את מצנע אישית, נקי מרבב

    רחל, 18/02/07 08:34

    אני זוכרת שאחרי שרץ הוא לראשות מפלגת העבודה הוא ביכה את הצעד הזה.
    נפלתי למאורה של נחשים אמר לי.
    עשיתי טעות ששבתי לכנסת.
    מה אני צריך את זה בכלל?
    רק אדם עם יושרה פנימית קם והולך כשהוא מרגיש שהוא בתווך בין נחשים לעקרבים.
    הוא רזה, החוויר...
    מצנע, עם מפכ''ל משטרה כמוך, אני יכולה לישון בשקט.
    בתור ראש עיר עשית כמה טעויות חמורות מבחינתי כשנתת לאנשי נדל''ן לבנות לנו על החוף.
    ונתת לגד זאבי לנגוס לנו בהר ובוואדי שם הוא בנה לו את הגרנד קניון, אבל...
    אני מכירה את יושרך ומאמינה כי תוביל את משטרת ישראל לדרך חדשה.
    איזה כיף.
    אם מישהו יציק לי יש לי מפכ''ל חיפאי.

    הגב לתגובה זו

    • רחלי מתקתקה..נופך צופית. בפיקוד המישטרה העקרבים והנחשים הם בעליי

      וורן פינחסי, 18/02/07 09:50

      מיימדים אדירים ,במיוחד הנחשים... !
      מיצנע יכול להיות יומנאי מעולה .
      דיטריך עומד לעשות טעות נוספת בשרשרת הנפילות שלו מאז 2001.
      [ פרשת צחור אבוטבול ].

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    הצעה

    מיקי, 18/02/07 08:32

    למה לא פונים לניצב דן רונן להסכים להיות מפכ''ל ?

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    האם לא עדיף את .....

    לא מאמין !!!!!!, 18/02/07 08:31

    השר איתן ממפלגת הגימלאים ?
    אם כבר קשיש ?
    אז קשיש ממש !!!

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    תחזירו את אריה עמית!!!

    ישראלי אמיתי, 18/02/07 08:30

    הניצב בדימוס היחידי שיכול לנקות את המשטרה הזו פעם אחת ולתמיד!!

    הגב לתגובה זו

    • מצטרף לקריאה (ל''ת)

      שי, 18/02/07 08:46

      הגב לתגובה זו

    • רעיון מופלא

      א''ב עוז, 18/02/07 09:13

      יה רייט, ואורי גלר יהיה ראש אגף המודיעין. ויודע מה, על הדרך תכניס גם את ליאור סושרד כמפקד הימ''מ. צורה תהיה למשטרה הזאת.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    מצנע מצוין, אבל צריכים אותו בחיפה במקום יהב הגרוע (ל''ת)

    THE REICH, 18/02/07 08:21

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    גוש קטיף לא שוכח ולא סולח (ל''ת)

    אל תגע פן תיפגע, 18/02/07 08:16

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    כל אנשי שרון ועמרי,,,,

    משה, 18/02/07 08:09

    צריך חריש עמוק במשטרה,,,כי הפוליטיקאים בשנים האחרונות רצו משטרה חלשה בכדי להמשיך בשחיתויות שלהם,,,ועכשו צריך מישהו שישלח את כל הקצינים שהתקדמו ע''י הפוליטיקאים הביתה כי הם לא עבדו להגן עלינו אלה על הפוליטיקאים ההם שכולנו מכירים.
    יאללה רוצים משטרה חזקה ולא מושחתת.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    וזיילר, מה איתו?

    עודד, 18/02/07 08:02

    מדוע אין התייחסות לסיפורי זיילר ב-NRG? האדם הזה בעייתי ביותר. מגיע לקוראים בפרט והאזרקחים בכלל לדעת משהו על חייהם הפרטיים של מי שאמורים לייצג את הצדק במדינה העייפה שלנו. המראה-לא מלבב במיוחד, לפי הכתבה שפורסמה ביום ו' ב-''סופשבוע''.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מצנע יטהר את כווווול המושחתים (ע''ע קראדי -שרון) (ל''ת)

    מסעודה, 18/02/07 08:00

    הגב לתגובה זו

    • מצנע ישר.אך ב#מקביל לבחון שלא נעשה עוול לקראדי. (ל''ת)

      כהן., 18/02/07 11:24

      הגב לתגובה זו