• 71.

    כנסו!

    שערה, 03/03/07 16:59

    כאחת המכירה את נופר ויעל אמה, אין כאן שום עניין של רמאות או עניין אחר. הן צודקות לחלוטין.
    אז מה אם לא בא לי לצא למסלול רגלי במדבר, במילא אין מה לראות שם אבל להשאיר את הבנות לבד על הכביש??? אם היה קורה להן משהו מי היה אחראי?
    לצערי מקרים כאלה רוב הפעמים נגמרים באסון. צריך להגיד תודה שהכל בסדר ולא קרה להן שום דבר
    וטוב שמפרסמים כאלה דברים!

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    צריך שיקרה אסון שמערכת החינוך תתעורר לה?!?!

    נטע גולדשטיין, 23/02/07 11:37

    אם היה קורה משהו לאותן בנות מה אז היו אומרים במשרד החינוך???סליחה!?!?!?!

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    החינוך בקריסה

    אבא מודאג?, 22/02/07 23:24

    מה עוד צריך להיות בטיול שנתי אחד בבית הספר אחד ''אורט מןצקין''? האם הגורמים הנוגעים בדבר התעוררו משנתם ויתחילו לראות שהלך הדברים בבית ספרם פשוט צונח לקרקע בלי שום מעצורים,הלא די הדבר שמזניחים בנות תמימותבערבה,ממשיכות המורות בלגרום לתלמידים נוספים לשכב על הקרקע מתחת לאוטובוס.מה צריך להיות עד שיקרה אסון לא עלינו? מבקש אני כהורה מודאג לשים קץ למערכת הביזיון שקורה באורט מוצקין ,ולתת את הדין לכל הנוגעים בדבר .ניראה לי שמערכת החינוך פשטה את הרגל.

    הגב לתגובה זו

    • צודק בהחלט!!!! (ל''ת)

      אבא ל3, 23/02/07 11:09

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    כמורה וכנושאת תפקיד במערכת החינוך אני מתביישת

    מורה שאכפת לה ., 22/02/07 20:59

    ומביעה שאט נפש במעשה שעשתה אותה רכזת יש להוקיע התנהגות זאת בכל מחיר
    בואו לא'' נשפוך את התינוק עם המים'' נעשה כאן מעשה, שבהחלט מביש אותי כמורה .אך חשוב לזכור, שיש עדין כמות לא מבוטלת של מורים איכותיים, הנושאים דוגמא אישית ומאמינים בה ,ברמה ערכית ומוסרית.

    מצדיעה לכל מוקיעי התופעה הבלתי מכובדת!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    אאאאאאאאמאאאאאאאאא

    מורנצ'וקקק, 20/02/07 16:52

    אמאאאלהה מסכנות!!!
    לא מרחמת על הבנות האלה ועל מה שעברו שם!

    הגב לתגובה זו

    • לך איכפת, אבל להנהלת בית הספר לא (ל''ת)

      מנוחה בירנבוים, 20/02/07 22:48

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    ביום חמישי נהגתי בכביש הערבה ובאמת ראיתי 3 בנות לבד שם....

    אורנה, 20/02/07 16:03

    ביום חמישי בסביבות 11 וחצי נסעתי עם חבר שלי בכביש הערבה ובאמת ראיתי 3 בנות יושבות שם בצד הדרך..ואני וחברה שלי תהינו מה הן עושות שם לבד...
    הן היו במקום מסוכן מאוד ובמיוחד להישאר שם לבד!!!
    ואחרי שנוכחתי לראות אני מצטמררת שאני יודעת מהי סיבת הישארותן לבד בכביש שם!!!
    בושה וחרפה לבית הספר ומשרד החינוך!!!!

    הגב לתגובה זו

    • בנס לא קרה להן כלום!!! (ל''ת)

      גלית שמואלוב, 20/02/07 16:10

      הגב לתגובה זו

    • זה גם לא סוף הבושה. המנהלת מטייחת

      איציק, 20/02/07 22:31

      שמעתי שמנהלת בית הספר משתדלת לטייח את הענין מתחת לשולחן, כי זה לא טוב לתדמית.היא אמרה נשהכל יצא מהפרופורציות.
      נעשתה מעין סולחה וזהו.
      מאד אופייני למנהלת נרקה

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    תאמיני לי זו לא פעם ראשונה!!!!!

    בוגר אורט מוצקי, 20/02/07 01:24

    תקשיבו לי אני בוגר אורט מוצקין וזו לא פעם ראשונה שהוא מתייחס ככה לתלמידים בבית ספר...(אם אתם רוצים דוגמאות אני ישמח לתת)...
    אני לא מבין מה הם שמים את המורים בטלוזיה אצל חיים בערוץ 2...הם בושה לחינוך!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • מנהלת בית הספר ברמה נמוכה

      רן סופר, 20/02/07 22:45

      איך נימן לצפות לרמה סבירה של מורים באורט מוצקין, אם המדיניות של המנהלת היא להחזיק מורים בינוניים, שהעיקר שיהיו משתפ''ים שלה

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    לצערי...

    תלמידה באורט, 20/02/07 00:23

    אינני יודעת אם סיפור זה נכון או לא, אך בטיול זה מורים רבים ''התחרפנו'' אם בצדק ואם לא בצדק.
    לצערי שיכבתי היא מופרעת (כמו בכל שכבה) ומורות איבדו כל פרופורציות ולהפתעתי הרבה מורה שצריך להיות דוגמא לא שימשו כדוגמא כלל.
    מורים איבדו כל צלם אנוש היו מסוגלים ואף לא איכפת להם מתלמידים חוסר ספירה בעלייה לאוטובוסים בלי שום התחשבות בתלמיד אשר נפצר ממנו להתעקב שום אחריות צוות המורים אינו גילה בטיול זה לצערי מה שגרם לכתבות ניפוח אלו ולזעזועים שכאלה.
    בתקווה שבשנה הבאה לא יקרה כך בצוות המורים.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    ניפחתם את כל הנושא הזה!!

    תלמידה מהשיכבה, 19/02/07 22:12

    הן נשארו לבד רק 5 דקות ואף אחד לא עצר להן, ושום דבר לא קרה להם!!
    הכל שטויות, ושמועות שהתקשורת ניפחה!!...אז כדאי שתיקחו את הדברים בפרופורציה.
    וד''א היה טיול מ-ד-ה-י-ם!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • ניראה לי יותר שהראש שלך מנופח!

      אלמוני פלוני, 20/02/07 15:27

      אותן בנות נישארו חצי שעה בדיוקקקק לבד וגם אם לא וזה היה חמש דקות כמו שאת אומרת גם לשניה אסור להשאיר תלמידים לבד...
      הלוואי ואת היית נישארת שם לבד לא חמש דקות===חמש שנים!!!!!

      נופרי יפיופה אני מטורף עלייך נשמה!!!!

      הגב לתגובה זו

      • את כמו מרגה סגל. מטייחת את האמת (ל''ת)

        יוסי, 20/02/07 22:36

        הגב לתגובה זו

  • 62.

    חחחחחחחחח

    תלמידה, 19/02/07 21:05

    חבל שלא שחכו אותם שם

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    די לטיולים שנתיים. המורים שונאים אותם. אנחנו לא ביביסיטרים. שההורים

    מורה זועם, 19/02/07 20:37

    ידוע שחלק מהתלמידים יוצאים למסע שנתי רק לעשות בלגן. מספיק עם זה. זו הוצאה כספית עצומה ומיותרת. החוויה הזו מזמן פשטה את הרגל. חוץ מהברחת משקאות,השתכרויות ,עישון חומרים שונים והתנהגות מופקרת אין בטיולים האלה כלום!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • מה את אומרת

      תלמידה, 19/02/07 21:02

      מה את אומרת אם אתם חושבעם ככה אז את אל תיצאו לטיול טיול זה משהו כיף ומגבש !!!!!

      הגב לתגובה זו

      • יתאחדו כל המורים ויסרבו לצאת לטיולים

        סיבה לשביתה, 19/02/07 21:14

        הגיע הזמן להניף את דגל המרד!!!!!!!!
        יש להפסיק לאלתר את כל הטיולים.
        שיתגבשו להם הילדים בבתים שלהם או בטיולים עם ההורים.

        הגב לתגובה זו

        • יש לצאת - ועכשיו למלחמת חורמה בטיולים השנתיים.

          נס המרד!!!!!, 19/02/07 21:39

          וכל בעלי השררה והממון שמרוויחים מהם-יתפגרו.

          הגב לתגובה זו

    • אנחנו מחנכים לא בדרנים ולא שומרים!!

      מורה מהדרום, 19/02/07 21:43

      ישכרו להם ההורים צוותי בידור והוואי שירקדו לפני ילדיהם בטיולים השנתיים?ולמה לא יצטרפו הורים מלווים? יחסכו קצת מעלות הטיול,יעזרו מעט ויפנו את המורים והמחנכים מהעול המאוס והמבזה שבשמירה לוחצת על ילדיהם המופקרים

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    הקצינו את הנושא, הן נשארו כולה שתי דקות לבד (ל''ת)

    תלמידה בשיכבה, 19/02/07 18:57

    הגב לתגובה זו

    • היית שם שאת מדברתת?

      מישהו שהיה נוכח, 20/02/07 15:15

      את לא היית שם אז אל תדברי סתם!
      אני ראיתי במו עיני איך הרכזת נטשה אותם שם והמשיכה ללכת איתנו ואחרי חצי שעה שהיא הייתה איתנו היא נעצרה בדיונות וחזרה אחורה לראות מה אם הבנות!

      הגב לתגובה זו

      • מה אתה אומר?!

        ילדה מהשיכבה, 20/02/07 15:32

        הייתי שם וראיתי שהם היו שם כ-5-10 דקות לבד ולא יותרררר!!!!!!!!!!!!!!

        הגב לתגובה זו

        • תקני עדשות או משקפיים או יותר נכון שעון!!!!! (ל''ת)

          אלון, 20/02/07 15:38

          הגב לתגובה זו

  • 59.

    לא יודעת אם זה קרה..

    אורט מוצקין, 19/02/07 18:26

    אבל זה נשמע מנופח לגמרי..
    הבנות עשו בעיות כיוון שלא רצו לצאת למסלול במשך כמה ימים.. והיה טיול ס'וף הדרךךךךךךךךךךך

    הגב לתגובה זו

    • אל תדבר אם אתה לא יודע מה הלך שם

      מישהו שהיה שם!, 20/02/07 14:48

      אם אתה לא יודע מה קרה שם אל תפתח תפה שלך סתם...אני הייתי נוכח שם וראיתי את דליה משאירה את הבנות לבדדדדדדד במשך כחצי שעה!!!לא היית שם אל תדבר סתם!!!

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    אוי באמת !!!

    תלמידת אורט מוצ, 19/02/07 18:00

    כולנו מכירים את הניפוח פה של הבנות הללו ויודעים שאת המסלול הם לא עשו סתם מפינוק ומחוסר חשק !!
    בנוסף אני בטוחה שחלק מהסיפור זה המצאות וניפוח של התלמידות שרק רצו לעשות בלאגן!!

    הגב לתגובה זו

    • מה רע בקצת בלאגן?

      PeterPen, 19/02/07 18:36

      גם ככה המרכזת השתגעה בטיול בלי קשר רק לקטע הזה..
      אל תחשבי שהתלמידות אשמות כי המרכזת התנהגה יותר גרוע מאיתנו

      הגב לתגובה זו

      • תעשו בלאגן להורים שלכם בבית שלכם. (ל''ת)

        מורה עצבנית, 19/02/07 20:42

        הגב לתגובה זו

        • יותר כיף לעשות לכם אבל!!!!!

          תלמיד(שם בדוי), 20/02/07 15:43

          לפטר את דליהההההההה!!!!!

          הגב לתגובה זו

  • 57.

    חחח עד שבאנו והצלנו אותכן (ל''ת)

    תלמידה במוצקין, 19/02/07 16:29

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    מרגה סגל בשבילך

    תלמיד י'ב אורט, 19/02/07 16:09

    אם את חושבת שאפשר לעגל פינות ממש לא!!!!
    מסר מכולנו שהיינו בטיול

    הגב לתגובה זו

    • למדתי באורט מוצקין

      ארז, 19/02/07 17:29

      מי זאת המורה?

      הגב לתגובה זו

    • אתה תמים. היא תעגל פינות ועוד איך (ל''ת)

      ממורמרי, 20/02/07 22:51

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    ממש גועל נפש!! ממתי משאירים ילדות לבד באמצע המדבר!?!

    ??, 19/02/07 15:32

    ממש חוצפה איך זה שמשאירים ילדות שלא יודעות איפה הן ובכלל מה לעשות באמצע המדבר

    הגב לתגובה זו

    • ממש גועל נפש איזה נוער דפוק

      דון, 19/02/07 20:34

      ממש גועל נפש איזה נוער דפוק

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    הבנות צודקות!!

    עדי, 19/02/07 15:28

    אני מכירה את נופר ואת מי שהיה איתה והן צודקותתת והרכזת היא חסרת אחריות ולה מגיע העונש!!

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    חחח איזה קטעים

    תלמיד, 19/02/07 15:20

    התלמידות האלה באו לטיול מלכתחילה לעשות בלגאנים היו צרכים להשאיר אותם באיזה אוהל בדואי נידח עם איזה גמל נחמד ושיעשו איתו מה שרצו לעשות עם בנים אחרים.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    לפטר את רכזת השכבה..מיד.!!!!! (ל''ת)

    ארי, 19/02/07 15:12

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אם זו רמת הכתיבה של תלמידי בית הספר...

    אזרח מודאג, 19/02/07 14:13

    צריך לחקור גם את ההורים, גם את המורים, גם את המנהלת, גם את המפקח, וגם את שרת החינוך. לפני שאתם מפיצים את הגיגיכם, תלמדו לכתוב בלי שגיאות!

    הגב לתגובה זו

    • אין כסף לחינוך-ככה אנו נראים באמת

      אזרח שהולך שולל, 19/02/07 20:40

      כן,זאת התוצאה של הבחירה הגרועה שלך את הממשלות האחרונות. תקציב החינוך הדל נותן אותתותיו ולראייה רמת ההורים וילדיהם.

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    כנסו חשוב

    תלמיד י'ב אורט, 19/02/07 14:10

    נופר אני מת עלייך
    וכולם תדעו נופר צודקת ואנחנו 5 אנשים שעדים לכךךך

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מיפים תמציאות..

    תלמיד י'ב אורט, 19/02/07 13:55

    אני תלמיד י'ב אורט מוצקין ואני נחרדתי לשמוע כשזה קרה וידעתי על הפרית פשלות קורות וצריך לסאת בתוצאה
    ומרגה את מריחה את זה ..
    את הסוף!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • תתבייש לך 12 שנות לימוד וככה אתה כותב? (ל''ת)

      אתה תלמיד יב?, 19/02/07 20:44

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    מי היא רכזת השכבה?אפשר לקבל פרטים? (ל''ת)

    אלון, 19/02/07 13:49

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    גם לי זה קרא

    גם, 19/02/07 13:40

    עמדתי בתחנה של 18 והוא פשוט ברח בלעדיי.

    הגב לתגובה זו

    • ''קרה'' אם ה' לא א'

      מתקן שגיאות, 21/02/07 09:42

      בואנה אנשים תילמדו לכתוב !!!

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    אני מהביצפר ומהשיכבה

    תלמידת י''ב, 19/02/07 13:36

    ואני ממוצקין ואכן נופר רגישה לאבקקקקקקקק וזה ממש חוצפה מצד כל הביצפר הזה
    וכן רכזת שכבה משתכרת לה איפה פה החינוך שאומרים התלמידים לרכוש ממנה ?!?!? זה חינוך זה?

    הגב לתגובה זו

    • חוצפה תגידי לאמא שלך- בית הספר מחנך מטומטמים כמוך (ל''ת)

      דנה, 19/02/07 20:47

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    תלמידות אשמות?תתביישו לכם!!

    רעות, 19/02/07 11:30

    אם זה היו הבנות שלכם הייתם מגיבים אחרת,ואם זה היה נגמר באסון.. הרי מדובר בכביש הערבה ולא חסר שם בדואים.
    לכל היפי נפש תהיו אתם לבד בכביש הערבה ונראה אז מה תגידו!
    חצופיםםם!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    זה שטוויות המרכזת בכלל לא אשמה אלא התלמידות!

    בחור, 19/02/07 11:17

    שתדעו המרכזת לא אשמה כלל וכלל.
    הן נשארו בשטח בטח איזה 10 דקות ועשו מזה עניין סתם
    פשוט מפגרות
    חזק ואמץ מרכזת

    הגב לתגובה זו

    • חבל שאתה לא נישארת שם לכל החיים (ל''ת)

      רון, 20/02/07 14:50

      הגב לתגובה זו

    • המורים של היום בושההה למדינה!!!!

      מורה מבית הספר, 20/02/07 15:45

      לא משנה לכמה דקות הן נישארו לבד מבחינת חוק משרד החינוך אפילו לחצי שניה היה אסור להשאיר אותן ללא אחריות מורה!

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    טוב מאוד עשתה המורה זה עונש חינוכי מצויין

    א, 19/02/07 11:02

    אני מכיר את התלמידים האלה שחושבים שהם מי יודע מה משהו מיוחד , זה לא חוכמה לצאת לטיול שנתי בשביל לקבל בולבול רק צריל להשתתף במסלולים

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    כל הכבוד למורה

    אורן, 19/02/07 11:00

    התנהגות מגעילה של התלמידות.
    בסיום השמינית יתגיסו לצבא, גם
    שם
    יתחילו עם פטורים מפעילות.
    ההורים בהתנהגותם מאמללות את
    הבנות שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    סיפור אמיתי -לפני הרבה שנים שבית הספר היה

    גיל, 19/02/07 10:58

    בית ספר מחנך והמורים היו מורים,חזר חבר שלי הביתה וסיפר לאביו שהמורה לספורט העמיד אותו בפינה והוא לן מבין מדוע.הוא מיד חטף סטירה מאביו שאמר לו שהמורה צודק.היום - האבא היה טס לביה''ס ומרביץ למורה.זה הפרצוף שלנו,כאלה הם ההורים ,ככה גדלים הילדים,וזה ממשיך לנוער הפרוע ולסכינים ולצבא.בקיצור-הכל מתחיל מהחינוך בבית.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    המורה היא 100% -תפסיקו להסתלבט על המורים עם הילדים המפונקים שלכם (ל''ת)

    הטייח, 19/02/07 10:54

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    בואנה אתם דפוקים חבל''ז.ביום שיעזבו את הילדים שלכם בקניון בעיר אחרת

    המשיף הזועם, 19/02/07 10:51

    לא במדבר, בקניון אתם תתפלצו. אתם סתם פלצנים ומדברי גבוהות.אם היה מקיש אותם נחש, עקרב ,משהוא היה פוגע בהם ,והיו נעלמות,ולא חסר מקרים בארץ בלתי מפוענחים. בבית המשפט על הדוכן מה תגיד המורה. תחשבו על זה....הורים ומחנכים אלקקקקק

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אני מאשרת את הדבר

    מרגה סגל, 19/02/07 10:38

    אני יכלה לאדר את הדבר כרגע אנחנו בודקים אם התלונות על בת שבע שהיא שיכורה נכונות
    תלמידי אורט מוצקין מוזמנים להגיב

    הגב לתגובה זו

    • שקרניתתת כמה שקוף שאת מתחזה

      מישהי, 19/02/07 20:46

      התלמידות ועוד איך אשמות כל אלה שמועות מטומטמות!

      הגב לתגובה זו

      • וכמה ברור שאת מדברת באוויר כי לא היית שם

        ספירוששש :), 20/02/07 15:19

        אני הייתי באותו מקום וכל מה שהיא אומרת נכון!!!הרכזת חסרת אחריות ולב!!!!

        הגב לתגובה זו

    • מנהלת כותבת עם שגיעים כאלה? בושה (ל''ת)

      הורה מודאג, 19/02/07 20:48

      הגב לתגובה זו

    • יופי שאת מאשרת אם היה קורה להן משהו גם אז היית מאשרת?!?

      הורה, 20/02/07 15:11

      אם היה קורה משהו לאותן בנות שבמקרה ובמזל לא קרה להן כלום מה אז היית אומרת?!!?במקום להגיב על הכתבה את מגיבה על זה שאחת המורות השתכרה?!?את רק מראה עד כמה הבית ספר שלך הדרדר!!!

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    כל הכבוד למורה (ל''ת)

    זבולון, 19/02/07 10:33

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    למה לא מביאים את תגובת המורה?

    מורה, 19/02/07 10:02

    בסוף יתברר שהכל שקר אבל הכותרות והשמצת המורים כבר נעשו.

    הגב לתגובה זו

    • אה מורתי

      תלמידת י''ב, 19/02/07 13:37

      חמודה תקשיבי הכל פה לא בלוף ולא כלום זה אמת לאמיתה זאת חברה שלי וזה באמת קרה אני יצאתי לטיול ואני עדה להתרחשששש!

      הגב לתגובה זו

      • תקראי לאמא שלך חמודה-ככה לא מדברים למורה (ל''ת)

        אמא עצבנית, 19/02/07 21:09

        הגב לתגובה זו

        • צודקת ככה לא מדברים למורה צריכים לדבר אליה יותר גרוע!!!!!

          גלעד, 20/02/07 15:34

          נופר אוהבבב אותך מתוקההה :):):)

          הגב לתגובה זו

  • 35.

    כל הכבוד למורה

    שוקי, 19/02/07 10:00

    רק חינוך של פעם ומספיק עם ההתפנקות של האמהות והגוזלים שלהן.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    לדינדוש ההיסטרית

    talito, 19/02/07 09:59

    מה קרה, בסה''כ נשארו חצי שעה לבד- ילדות בנות 18 שעוד מעט יהיו בצבא לא יכולות להסתדר לבד חצי שעה? מה ההיסטריה? את יודעת לאן הן יוצאות בלילות שישי? הן מסתובבות איפה ששותים אלכוהול ודוקרים ילדים בגלל שתויות. ושם אין השגחה של המורים, נכון?
    בקיצור, אולי לא העונש הכי מוצלח של המורה באותו טיול, אבל בהחלט לא סיבה לפצוח בפסטיבל קרקורים של תרנגולות המצפון והפוליטקלי קורקט.

    אם הבת שלי היתה יוצאת לטיול הייתי מצפה ממנה להשתתף בכולו, ולא עפ''י מה שבא לה או לא בא לה. ושלא יספרו סיפורים על רגישות לאבק- רגישות לאבק משמעה רגישות לקרדית אבק הבית, והיא קיימת בבתים ולא במדבר יהודה...

    הגב לתגובה זו

    • ואת לא היסטרית ולכן הבת מסתובבת ''איפה ששותים אלכוהול ודוקרים ילדים''

      דינדוש, 19/02/07 10:41

      למה שאת מכנה ''היסטריה'' אני קוראת ''אחריות'', מאד עצוב שיש הורים שלא מבינים את זה....
      עוד יותר עצוב שאפילו מורה אחד כאן לא גינה את ההתנהגות של המורה, עם מורים כאלו חסרי אחריות שמצדיקים את הקולגה שלהם גם שהיא מסכנת חיי תלמידים כבר לא מפליא האלימות בבי''ס וגם לא האסונות שמתרחשים בבי''הס חדשות לבקרים...

      ואגב, לא נראה לי שבצבא זה היה עובר ככה בשתיקה... גם את כאשה בוגרת לא היית רוצה להשאר בלי כסף, בלי שתיה מספיקה סתם ככה באמצע המדבר לזמן לא ידוע...
      כשמדובר בילדים של אחרים, אז זה ''עונש לא מוצלח'', מה שהכי לא מוצלח כאן, הוא המורה שלא מסוגלת לשיקול דעת במצבי לחץ...

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    הצגה של התלמידה ואמא שלה

    חיפאי, 19/02/07 09:56

    נכון עשתה המורה שמנעה מהתלמידה להכנס לשטח בגלל רגישותה לאכק.אםהייתה נתקפת בקצרת או משהוא כזה אז וודאי ווודאי היתה האמא מאשינה את המורה.נערה שמתגייסת עוד חצי שנה לצבא יכולה גם יכולה להמתין חצי שעה עם עוד שתי חברות.

    הגב לתגובה זו

    • אני נותן לך 0 בהבנת הנקרא (ל''ת)

      ככ, 19/02/07 10:15

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    כל הורה מצהיר על בריאות בתו ובנו

    למה יצאו לטיול, 19/02/07 09:54

    אחריות הורים למה יצאו לטיול ולא כשירים

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אין שכל אין דאגות

    משה, 19/02/07 09:42

    אני במקומן הייתי טופס טרמפ לאילת...

    ושהמורה תתחיל לחפש אותי
    -:

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אם היא רגישה לאבק למה היא יוצאת לטיול? לשתות ולהפריע בלילה?

    דוד, 19/02/07 09:40

    האבק נמצא לא רק במסלולים אלא גם באוטובוס וגם באוהל או במקום הלינה בלילה.
    תלמידה שרגישה לאבק שלא תצא לטיול שנתי , תשב בבית ותחכה שיחזרו חבריה לבית הספר.
    אני מניח שאם לא היה לה פה גדול גם היה נכנס פחות אבק.

    הגב לתגובה זו

    • איזה אוהל? מה אתה ממציא סיפורים? (ל''ת)

      בב, 19/02/07 10:16

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    כול מיקרה צריך להיבדק

    פקק תנועה, 19/02/07 09:36

    בצורה מושלמת.ולגופו של ענין. אז לא יקרו מעשים מסוג .זה הן מצד התלמידים .והן מצד האחראים על התלמידים והמארגני הטיול .

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    כל הכבוד לרכזת. התלמידים עושים מה שהם רוצים. (ל''ת)

    גידי, 19/02/07 09:29

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אני מצדיק את המורה .....כנסו

    הורה ל4 ילדים, 19/02/07 09:01

    יוצא לי ללוות טיולי תלמידים, ואני ממש מרחם על המורים ,מפני שהם נאלצים להתמודד עם בעיות משמעת קשות של כל מיני תלמידים מפונקים , אלימים,חולים . ההורים חושבים שהילד שלהם הוא ילד טוב אבל בטיולים התלמידים עושים דברים שההורים לא מדמיינים להם(סקס,אלכוהול,השחתת ציוד)

    הגב לתגובה זו

    • רחמים על הילדים שלך...

      דינדוש, 19/02/07 09:21

      ואגב ילדים אלימים הם בד''כ תוצאה של הורים אלימים... כן, בדיוק ההורים שמגיבים כמוך וחושבים שקיימות סיבות בעולם שמצדיקות את סיכון החיים של הילדים!!!

      הגב לתגובה זו

      • בולשיט

        שרה, 19/02/07 10:20

        קשקשנית. את בטח ילדה בת 16 עם תגובה כזאת. אם את לא יודעת מה קורה בטיולים שנתיים, כן, גם כאלה של בני טובים, אז כנראה שאת באמת תמימה.

        הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      מורה מחנכת, 19/02/07 09:29

      הגב לתגובה זו

      • באבו אבוה צודק!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

        הכל אמת, 19/02/07 21:31

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    מגיע להן (ל''ת)

    אני, 19/02/07 09:01

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    לא יאמן!!! חוסר אחריות ובעיה חמורה בשיקול דעת!!! להעיף אותה דחוף!!!

    דינדוש, 19/02/07 08:57

    ממש לא רלוונטי מה התלמידות עשו, בשום אופן סיכון חיי תלמידים אינו יכול להיות עונש!!! גם כשילדים ''מטריפים'' את ההורים באמצע נסיעה הם לא מורידים אותם בדרך ומשאירים אותם חצי שעה לבדם!!!
    מורה כזו צריכה לעוף בדחיפות ממערכת החינוך ולקבל עונש על סיכון הבנות!!!
    ולמורים היקרים שחלקם באמת עושים עבודה נפלאה אבל חלק אחר הגיע מהסיבות הלא נכונות להוראה, אם אתם מרגישים שאתם מגיעים למצב שהתלמידים מוציאים אתכם מדעתכם ומשבשים את שיקול דעתכם, זה הזמן לעזוב את מערכת החינוך ולחפש עבודה אחרת!!! לא כל אחד מסוגל להיות מורה!!! מורה צריך לדעת להתמודד עם כל סוגי התלמידים ולא רק עם ילדים טובים וממושמעים.

    הגב לתגובה זו

    • לדינדוש , להעיף זה מה שיש לך לאמר

      שש, 19/02/07 10:07

      אינני נכנסת לשיקול הדעת שלדעתי היה מוטעה , אבל אם מורה טובה ודאי שאין להעיף על דבר כזה למרות שיש לקרוא לה לסדר, אינני יודעת במה את דינדוש עובדת אבל אולי גם את עובדת במשהו מהסיבות הלא נכונות ,תאימיני לי הוראה אינו מקוצע כזה מתגמל שאדם שאינו אוהב ללמד ישאר בו

      הגב לתגובה זו

      • מורה חסרת אחריות לא יכולה להיות מורה טובה.

        דינדוש, 19/02/07 10:47

        מה זה מורה טובה? אחת שיודעת להעביר את החומר? לא יותר חשוב לך לדעת שהחיים של הילדים שלך בטוחים ושלא יקרה מצב של ''שיקול דעת מוטעה''??? הרי חס וחלילה זה היה יכול להסתיים באסון! אנחנו לא חיים בשוויץ...

        הגב לתגובה זו

    • אני מסכים לכל מילה שלך!!!!!!

      יוסי (שם בדוי), 20/02/07 01:29

      קודם כל אני מסכים לכל מילה שלך...
      ההורים סומכים ומוסרים למורים את הילדים שלהם...וככה הם שומרים ומתייחסים אליהם! אני לא רוצה להכליל את כל המורים אבל באורט מוצקין ספציפי אני יודע שיש כמה מורים שצריכים לחשוב פעמיים אם להשאיר אותם באורט מוצקין ובמערכת החינוך בכלל!

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    חבל שהתלמידות לא התחבאו בשטח

    המשקיף הזועם, 19/02/07 08:48

    ואז היתי רוצה לראות את המורה והמרכזת איזה התקפת לב היו מקבלות.
    עונש תמיד יש את הזמן והמקום.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    הפריחות קיבלו מה שמגיע להן

    חיים, 19/02/07 08:44

    כשקוראים את תגובת האמא מבינים מאיפה זה הגיע.

    הגב לתגובה זו

    • ל1 או שאתה לא אבא או שאתה מופרע!

      אמא לילד, 19/02/07 08:57

      ואם היה קורה להן משהו ?
      אז כולם היו שואלים איפה הייתה המורה?
      מה לעזאזל היא חשבה לעצמה ? אם היו עושים זאת לבן שלה היית שומע איזה בלגן היא היתה עושה אני מציעה לפטר אותה לאלתר!

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    ''מה היה קורה עם היו חוטפים אותן?'',

    חיים, 19/02/07 08:39

    עז היה נעלם להן הרגישות לאבק.

    הגב לתגובה זו

    • אתה בטח לא תושב הנגב

      אמא, 19/02/07 10:16

      גם אם מגיע עונש לתלמידות, זה מאוד לא בטוח להסתובב בשטח הזה לבד.

      הגב לתגובה זו

    • ''אז'' כותבים אם א' לא אם ע'!!!תדע לכתוב לפני שאתה מדבר1 (ל''ת)

      הזועם, 20/02/07 14:55

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    לגבות את המורה המורים בארץ מפחדים לדבר עם כל האיומים של ההורים

    לגבות את המורה, 19/02/07 08:37

    שמיניסטית בחורה בת 17 לא ילדה ולא תינוקת

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    יש עונשים אחרים !

    מישהי, 19/02/07 08:36

    מפונקות או לא מפונקות, מופרעות או לא, יש עונשים אחרים שהרכזת יכלה לחשוב עליהם
    רק הסיכון הביטחוני שכרוך בלהשאיר בנות באמצע שום מקום, לא עולה על הדעת ובטח ובטח לא חינוכי.
    האם היא הייתה נותנת את אותו העונש לבת שלה ???

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    חינוך לקוי בגלל זה אנחנו מתדרדרים למטה כל הזמן (ל''ת)

    צה''ל, 19/02/07 08:35

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אני בהלם מהתגובות

    Jack, 19/02/07 08:32

    כל כך טיפוסי-הורים שלא יודעים לחנך מצדיקים את המורה ומרכזת השכבה כדי שהם יחנכו את הילדים:
    נורמות לומדים בבית, וכל המגיבים להצדקת העונש מעידים על עצמם שאין להם מושג בחינוך, ובגלל זה בטח הם מצדיקים ''פליק'' לילד מהמורה מידי פעם.....

    עדיף עם הורים מגיבים כאלה להיות יתום - ייתכן שהבנות מפונקות מאד ואפילו מעצבנות ו Trouble makers אבל עונש כזה...... !!!!...
    הפיתרון החינוכי הוא לפתור את הבעיה ללא עונש עד שהכיתה לא נמצאת במקום כמו מדבר וציה, ואז בניחותא מוצאים מקום ועונש מתאימים לעבירה -
    פסיכים אתם: מורים והורים כאחד!!

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    חבל שהשאירו אותם רק לחצי שעה אני ההייתי משאיר לתמיד-מפונקות נמאסתם (ל''ת)

    היהודי הנודד, 19/02/07 08:24

    הגב לתגובה זו

    • וואי אתה ממש חוצפן

      תלמידת י''ב, 19/02/07 13:39

      סליחה הילדה סובלת מאסטמה חרונית ולהשאיר אותה לתמיד אין לך לב ואין לך חיים תתבייש לך!

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    אלק אלרגית לאבק!!!

    חבר של קבע, 19/02/07 08:20

    מה היא חושבת שאנחנו מפגרים? שתלך לטייל קצת ותפסיק להתבכיין.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    הזכות ''להיות מפונק''.

    דניאל, 19/02/07 08:18

    מי קבע שמי שלא אוהב אבק הוא מפונק? אולי שכל הגיבורים הגדולים פה יוותרו יום אחד על האוטו שלהם, על המזגן, על המעלית.. על כל הדברים שכל כך רגילים, ואז נראה מי מפונק?
    מי אמר שצריך לסבול בטיולים?
    לא מספיק אחר כך בצבא?
    מי שלא נהנה מהליכה, לא צריך להכריח אותו בדיוק כמו שמי שלא אוהב לאכול כוסברה, לא צריך לדחוף לו לגרון בכוח!
    יפי נפש כולם.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    יש לשכח את המורה מעיסוקו בביה''ס

    הזועם הצפוני, 19/02/07 08:18

    עונש הינו דבר חינוכי בתנאי שהוא איננו מהווה סכנה, לא כך פעל המורה ועל כך יש להעמידו ואו להשאותו מביה''ס, הוא איננו מחליף את בורא עולם, מי סמך להעניש את התמידות במקום שלהם אין שליטה על הנעשה סביבם, מה הייתה אומר להוריהם העם הם היו נחטפות ואו נעלמות במהלך הזמן עד איסופם. מה היהיו מסכנות משרד החינוך ממעשך חסרי האחריות?

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    כל הכבוד למורה נראה אתכם

    אחת שפויה, 19/02/07 08:18

    למי שמחוץ למערכת...עם תלמידים שלא יוצאים למסלול צריך להשאיר מורים משגיחים. המורים האלה נגרעים ממצבת הצוות שמצטרף לאלה שכן יוצאים. המשמעות: פחות צוות במסלולים שזה הרבה יותר מסוכן. מה הייתם אומרים אם הבן שלכם היה שובר רגל באמצע מסלול ולא היה מי שיתפנה איתו כי אין מספיק צוות? או שהכתה היתה נשארת בלי מורה כל המסלול בגלל זה? חכמים בלילה. מי שלא רוצה שלא יצא לטיול. אם תפסיקו ללקק כל היום לילדים ותתחילו להיות הורים, יש סיכוי שהילדים יחזרו להיות ילדים!
    מצפים מאיתנו לחנך, ואחרי זה יש תלונות....

    הגב לתגובה זו

    • שפויה??? חסרת אחריות זה בטוח!

      דינדוש, 19/02/07 09:07

      יש מספיק עונשים שלא מסכנים את חיי התלמידים, אפשר לאסור עליהן לצאת לטיול הבא למשל...
      את היית משאירה את הילדים שלך במקום כזה לבד??? ולא משנה איך התנהגו???? מאיפה הזילזול הזה בחיי ילדנו??? איפה השיקול דעת שלך כאדם בוגר???
      ומה זה אין מספיק צוות? לא הולכים מלווי נשק וחובשים עם התלמידים??? אם מישהו שובר רגל באמצע מסלול הייתי מצפה שחובש יטפל בו עד האמבולנס או מה שצריך ולא מורה שתיקח אותו את שאר המסלול.... טוב שאת נותנת לנו תמונה מדויקת של חוסר האחריות שהולך במערכת החינוך. נשמע שעדיף לשלוח את הילד עם תנועת הנוער לטיול ולא עם בי''ס.

      הגב לתגובה זו

    • זה חינוך זה?

      נפולת של נמושה, 19/02/07 12:28

      פחחחחחחחחחחחח... מה הפלא שהמדינה נראית כמו שהיא נראית.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    שקר וכזב

    מחנך דגול, 19/02/07 08:11

    בנותי היו גם הן בטיול והאמא משקרת במצח נחושה. הבנות התחצפו קשות והשתוללו במהלך הטיול עד כדי סיכון התלמידות האחרות. הרכזת נהגה כראוי. אוי לעם שאלו אמותיו.

    הגב לתגובה זו

    • הבעיה היא שהורים נותנים גב להתנהגות הבהמתית של הילדים שלהם בגלל זה

      אמא ל 2, 19/02/07 08:31

      אנחנו נראים ככה

      הגב לתגובה זו

    • אם אתה מחנך דגול, אז אבדנו

      זה אבי עצבני, 19/02/07 08:40

      גם אם הבנות התחצפו קשות, השתוללו וראויות לעונשים כבדים, לא נוטשים את הבנות באמצע המדבר לבדן גם אם זה לחצי שעה. אי אפשר לדעת מי יעבור, אי אפשר לדעת מה הן יעשו.
      והאחריות על כך תשב על כתפיה של המורה שנטשה אותן.
      הרי בטיולים האלה עושים הכל כדי להגן על התלמידים.
      מדובר ברשלנות. אם היה מגיע להן עונש, יש עונשים אחרים שלא מסכנים את חייהן.

      הגב לתגובה זו

    • בוגר אורט מוצקין

      יוסי (שם בדוי), 20/02/07 01:34

      לא משנה כמה הם התחצפו או כמה שהם השתוללו...זה לא נותן את הלגטימציה להשאיר את הבנות לבד באמצע הערבה ללא השגחה...זה פשוט חוסר אחריות ולא משנה מה תגידו (מורי אורט מוצקין ומערכת החינוך) זה לא תקין!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

    • זה מחנך זה?!אם מחנכים כאלה לא פלא שהרכזת נהגה ככה!!!!

      גל, 20/02/07 15:01

      אני הייתי במקום האירוע מתי שהכל התחרש אני מודע לכך שהרכזת הפקירה שם את 3 הבנות והלכה הרחק מהאזור ולא הייתה בקשר עיין כמו שהיא טוענת!!!!ולגבי זה שהבנות השתוללו זה שקררר וכזזבבב כמו שציינת ''מחנך דגול'' אותם בנות הן בנות שקטות ועדינות שבחיים לא הייתה להן בעיות משמעת ובטח שלא בטיול!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    מעשה מביש של המורה לא לעבור בשתיקה לסלקה ממערכת החינוך (ל''ת)

    רפי, 19/02/07 08:10

    הגב לתגובה זו

    • מי שהיה שם יודע שמדובר בבנות

      לרפי, 19/02/07 08:54

      בעיתיות. נכון שהעונש לא היה במקום. אך תאמין לי שמגיע להם עונש הרבה יותר גדול . חבל שהמורה תשלם על כך.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    מעשה נכון

    יפה, 19/02/07 08:08

    הגיע הזמן, מורה שאזרה אומץ ועשתה מה שמזמן היה צריך לעשות. בטיול שנתי הולכים, מי שיוצא לטיול כדי לשתות אלכוהול, לעשן, לעשות בלגאן, להגיד שהרגל נפוחה ואי אפשר לצאת למסלול ואז בלילה יש לו כוחות ואנרגיות להרעיש ולהפריע שישאר בבית. ומי ''שרגישה לאבק'' שתיקח מסיכת מנתחים אם ברצונה לצאת או שתשב בבית ותחכה לחברים שלה. התלמידים היום מפונקים, עושים בטיולים ככל העולה על רוחם ומקבלים גיבוי מלא מהוריהם. זו הסיבה שהפסקתי לצאת עם תלמידי לטיולים השנתיים.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אני, כהורה, מצדיק את המורה! לתלמידות לא היה חשק ללכת! (ל''ת)

    שלמה, 19/02/07 08:06

    הגב לתגובה זו

    • גם אם לא היה להן חשק ללכת זאת לא סיבה להשאיר אותן שם לבד!!! (ל''ת)

      קובי, 21/02/07 20:23

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    טוב מאד! גם אני היתי משאירה אותם שם! המורה מודקת! (ל''ת)

    אמא לילדים, 19/02/07 08:04

    הגב לתגובה זו

    • תתביישי

      תלמידת י''ב, 19/02/07 13:40

      את אמא לילדים?????????. את צריכה להתבייש כמה צריך להסביר שהילדה סובלתתתתתת מבעיות רפואיות

      הגב לתגובה זו

    • ''צודקת'' כותבים בצ' לא במ'!

      דין, 20/02/07 15:23

      איזה קטע שכל אלה שמצדיקים את המרכזת בכלל לא יודעים לכתוב!!!לא פלא שהם כאלה סתומים ומצדדים בה!!!!מרכזת כזאת צריכים להטיס בטילללללללללללל ממשרד החינוך...אם היה קורה להן משהו הכי קטן גם אז הייתם מצדדים בה וחושבים שהיא בסדר?!

      הגב לתגובה זו

    • בגלל זאת אמא לילדים אני מצפה שתדעי לכתוב לפני!!! (ל''ת)

      דוד הסטלן, 20/02/07 15:24

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    תלמידה מפונקת ושקרנית + אמא שמגבה אותה במקום את המורים

    גיל אזולאי, 19/02/07 08:02

    פתאט

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    צל''ש למורה!

    Joe Anaaref, 19/02/07 07:58

    לקדם אותה במערכת.
    אין הרבה כאלה.
    הכי קל זה לרצות את כל המפונקים האלה וההורים הנודניקים שלהם.
    חינוך הוא משהו מסובך ותמיד UpHill.
    צל''ש.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    קרה לי כמה פעמים שרציתי לברוח לבן שלי...

    צבי, 19/02/07 07:51

    באמצע נסיעה. הוא מתנגד לי ןלא רוצה לעלות על האוטו אני ואשתי מחכים לו בחניון ומסתובבים ומחפשים אותו. והוא משחק מאחורי המכוניות ומתחבא. מה לעשות? אז פעם כמעט ברחנו לו. אבל האחריות לא נותנת להעלם לו וחזרנו אליו.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    כל הכבוד לרכזת !! הלקח נלמד ו...פורסם !!! (ל''ת)

    המורה אורי, 19/02/07 07:36

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    עם חינוך כמו של האמא , אין פלא שכך הן מתנהגות (ל''ת)

    חוסר חינוך, 19/02/07 07:33

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד למורה ! (ל''ת)

      גדעון, 19/02/07 07:57

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    מורה טוב מורה לחיים??? (ל''ת)

    חיים הכט, 19/02/07 07:22

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אם המורות בישראל סובלות מבעיות נפשיות

    עם סגולה עאלק, 19/02/07 07:18

    איזה מין דור אתם רוצים שהן יגדלו לכם?


    הגב לתגובה זו

    • הבעיה היא לא במורים

      טל, 19/02/07 07:51

      התלמידים מפונקים, וההורים שלהם מגבים אותם על כל פיפס שיוצא להם מהפה.
      למורים בישראל אין יותר משקל - הם מפחדים מהתלמידים.

      ''רגישה לאבק''?!?!?!? מה עשתה בטיול מלכתחילה? סתם מפונקת!

      הגב לתגובה זו