• 104.

    מה יהיה שליין? הרייטינג הולך לאיבוד... (ל''ת)

    חבל מאוד, 22/02/07 13:35

  • 103.

    גם השבוע הרייטינג יורד עמנואל עולה

    בעייתיות, 20/02/07 15:05

    מה יהיה? לא עדיף סאטירה על פוליטיקה בסוף היום? עם מכור

  • 102.

    יועץ רוה''מ לעניינים סאטיריים- אחלה רעיון (ל''ת)

    הרל''ש, 20/02/07 00:11

  • 101.

    אשם? (ל''ת)

    הגזמת, 19/02/07 19:06

  • 100.

    שליין יכול יותר... (ל''ת)

    ., 18/02/07 21:45

    • ''לא אשם''?!

      גדעון, 19/02/07 04:09

      תכנית אינפנטילית ! אז מי אשם?

  • 99.

    שליין רדוד להחריד! (ל''ת)

    שלומית, 18/02/07 10:07

  • 98.

    ולמה זה היה כשלון ידוע מראש-

    רונן, 18/02/07 09:26

    כיוון ששלין לא מביא את ''עצמו'' לתוכנית
    שלין אדם שנון סרקסטי פולטי ציני...וכולהנתונים הללו לא באים לביטוי בתוכניתו...
    גריניק משעמם ורדודוליאור מדבר כמו רובוט תוך כדי הנפת כף היד
    חבל יש לשלין יכולות שלא באות לביטוי
    ככה זה כשעורכיםלא מקצועים בערוץ כושל מפיקים תוכנית

  • 97.

    סודות מתוך ההפקה - כנסו !!

    איש מערכת שבוז, 18/02/07 08:18

    א. כמו שאתם וודאי כבר יודעים התוכנית לא משודרת בשידור חי
    היא עוברת עריכה מינימלית ... יודעים איזו עריכה ? של הוספת קולות צחוק מהקהל שתחשבו בבית שזה מצחיק מישהו.
    ב. למה הקהל אף פעם לא מצולם ? כי היציע ( גם כן יציע - איזה שלושים מקומות) אף פעם לא מלא ויש כל יום גיוס של חברי מערכת ואנשים שעוברים במקרה כדי שישבו שם כמה אנשים.
    ג. נועה פניני עולה לשידור שכבר נגמרים כל האייטמים או שמישהו מבריז - מה שקורה לאחרונה הרבה כי אנשים כבר לא כל כך רוצים להופיע בתוכנית הזאת.

    בקיצור- כבר נמאס לי , אני רוצה לעשות דברים אחרים בחיים אני כבר מת שהתוכנית הזאת תרד ושלא אצטרך להגיע כל יום לאולפן המעופש הזה. יאאלה בית''ר !!

    • אם רק היו יודעים...

      שושו, 18/02/07 11:26

      נועה פניני כל כך גרועה שזה כואב... איכשהוא היא הצליחה להתברג למרות שיש פי אלף יותר טובות ממנה. מזל שיאיר לפיד לא חשב שהיא טובה, אחרת היינו צריכים לסבול אותה גם שם...

  • 96.

    ומתי כבר יעיפו את ארץ נהדרת מהמסך? כל כך תת רמה, הומור ירוד (ל''ת)

    מגיב, 18/02/07 02:03

  • 95.

    שליין נחמד התוכנית ככה ככה

    דניאל, 18/02/07 02:01

    שליין נחמד התוכנית ככה ככה
    הבעייה היא באורחים שרובם משעמם וגם התנהלות התוכנית והבדיחות זקוקות לשיפור

  • 94.

    שלין רדוד

    איפה האיכות?, 17/02/07 23:54

    שליין רדוד ברמות ניתן לראות זאת על פי הפרסומות הדביליות שלו לתוכנית ,תת רמה.-ומי שמסתמך על תלתלים בשביל ריטינג-מקומו בבית

  • 93.

    מילים כדורבנות.

    דניאל, 17/02/07 23:44

    סוף סוף נאמרת האמת על תוכנית משעממת וחסרת מעוף

  • 92.

    הוא לא מצחיק ולא כריזמטי

    יעל, 17/02/07 21:53

    מתחרה צמוד צמוד של שי ודרור וגיא מרוז בהומור גרוע ובחוסר הכריזמה!

    לכל היותר הוא מתאים להיות כותב מאחורי הקלעים

  • 91.

    שליין ענק, הוא גאון שחבל''ז. אבל הפורמט דפוק - אמריקאקרי (ל''ת)

    משחק מכור !!!!!, 17/02/07 21:37

    • המשחק מכור !!!!! $$$$ (ל''ת)

      $$$$, 17/02/07 21:52

  • 90.

    הדבר הכי מצחיק היום בטלוויזיה זה ''אין גבול לאהבה''

    ציקי, 17/02/07 21:22

    הטלנובלה בארץ נהדרת. אני נקרע מזה

    • מסכים. ההברקה הכי גדולה שהייתה כאן בזמן האחרון

      עייף מהטוק שואו, 18/02/07 00:35

      סוף סוף משהו אחר, חתרני ופרש לגמרי, ולא הקשקשת הזאת סטייל משחק מכור, ובדיחות מונולוג ופינות שולחן. תשתגעו, תעשו דברים חדשים, תעיזו!

      • נכון!!! וואי זה ענק אני קרוע על זה! (ל''ת)

        ניסים ארבל, 18/02/07 03:40

        • ניסים ארבל התותח האמיתי (ל''ת)

          שלא ליין, 18/02/07 15:29

          • ניסים תעשה לי מטבוחה (ל''ת)

            ששי סמוכה, 18/02/07 17:25

  • 89.

    אני לא מופעת. לא ציפיתי

    דנה, 17/02/07 20:56

    למשהו יותר טוב ולכן אני לא מסתכלת על החרטה הזאת. רק יהדות תודה דנה החרדית.

  • 88.

    למה

    רינה, 17/02/07 19:56

    אין גם שרית חדד כן אוהבים מאוד לשמוע אותה גם אנחנו משלמים את הגרה לכם מגיע לנו תודה

  • 87.

    שליין מצויין -הוא כנראה לא מספיק רדוד בשבילך

    שלמה, 17/02/07 19:28

    אחת הסיבות לראות ערוץ 10.
    ולא -אני לא ליאור שליין ולא טוקבקיסט מטעמו.

    • טוב נו, אני כן טוקבקיסט מטעמו

      שלמה, 18/02/07 00:50

      בחור עשר!

    • אתה ליאור שליין-תוכיח שלא (ל''ת)

      גוד, 18/02/07 08:04

  • 86.

    גם ארץ נהדרת ברובה ברמה של מסיבת סיום כיתה ז' (ל''ת)

    אז מה עוד חדש, 17/02/07 19:18

    • נהדרת

      ארץ, 18/02/07 10:22

      בכלל לא מצחיקה. הומור של דבילים. לכו ללמד מהאמריקאים איך לכתוב תכנית. שיצחקו על עצמם לשם שינוי.

      • הארץ כבר לא כל כך נהדרת הא? (ל''ת)

        בה!, 18/02/07 15:30

        • נהדרת! (ל''ת)

          ., 18/02/07 17:26

  • 85.

    תוכנית שליין

    מנסור זאהי, 17/02/07 19:04

    סוף סוף תוכנית מוצלחת ויפה למה

    להרוס אהבתי את החוצפה והצחוק של
    שליין ובהצלחה בעתיד

  • 84.

    שליין

    צופה לשעבר, 17/02/07 17:56

    נתנו לו בערוץ 10 שנה להתבסס. לא יורידו אותו לפני.זה בחוזה כך שמעתי ממקורות יודעי דבר. אולי עד אז הוא ישתפר, יפסיק לחקות את לטרמן ללא לאות,אפשר לקחת מלטרמן רעיונות אבל המימיקה של הפנים? נו באמת אתה ליאור מתל אביב ולא מניו יורק.או קונטיקט(שם גר דיוויד)

  • 83.

    גרייניק הורס לעצמו את הקריירה אצל שליין

    מסכן גרייניק, 17/02/07 17:02

    איך הוא הסכים להשתתף בתוכנית כזו גרועה?
    עד כדי כך חסר לגרייניק כסף??

  • 82.

    חבר'ה,חייבים לפרגן..

    1, 17/02/07 16:59

    תוק.. את מירב מיכאלי.
    והיא סקסית.

  • 81.

    הוא פשוט לא מוכשר וגם חיוור מידי (ל''ת)

    טל, 17/02/07 14:59

  • 80.

    שגרייניק ינחה - הוא ענק

    עודד, 17/02/07 14:30

    שליין שובר מסך
    הוא פשוט תקוע בטלוויזיה
    ממש כמו מירב מיכאלי

    שני מיותרים

  • 79.

    לשליין יש כריזמה של קרש

    אילת, 17/02/07 13:42

    והומור די דומה...
    האשמה בכישלון התוכנית היא לא של הכותבים, כי מי שהביא אותם לשם זה שליין שגם לא יודע להגיש.

  • 78.

    למה בארץ אין סבלנות?

    יואל, 17/02/07 13:10

    זמן. המצרך החשוב והנדיר בהפקות ישראליות.

  • 77.

    אחלה תכנית - אותי הוא מצחיק!

    שרון, 17/02/07 11:38

    גם ב''ארץ נהדרת'' המהוללת לא כל קטע הוא מצחיק אבל מספיק שיש כמה קטעים טובים...
    ליאור שליין ענק, אם התכנית שלו הייתה בערוץ 2 כל המבקרים היו מהללים אותה אבל מה לעשות, קשה לכם להגיד משהו טוב על ערוץ 10...

    • יאללה מירב

      שחר, 17/02/07 19:02

      תני גם לאחרים להגיב

  • 76.

    תוכנית על הפנים וזה בגלל ליאור

    יניב, 17/02/07 10:29

    הוא גרוע ומשדר שחצנות.

  • 75.

    סוליה בלה רק חבל שגרייניק מתבזה שם (ל''ת)

    ניר, 17/02/07 10:04

  • 74.

    הביקורת הכי סתמית ומלאה גיבובים שקראתי מאז הרומן האחרון של רם אורן.

    טל, 17/02/07 09:26

    נמאס ממבקרים שיורים את כל אוצר המילים המפוהק והכאילו טרנדי שלהם אבל לא אומרים כלום כלום ושוב כלום. אם אין לך מה להגיד אז לך תכתוב בעיתון, הרי הכותב העלוב היה מת לכתוב בתוכנית כזאת ולא חולם אפילו לעבור את המיון הראשוני הוא חייב להסתפק בכתיבה בעיתון.
    ראיתי את התכנית כמה פעמים והיא חביבה לגמרי, שליין הוא אמנם עוד שמאלני תל אביבי שעוסק בחומרים ידועים וממוחזרים אבל לפחות הוא עושה את זה בכישרון..

    • שליין ימני (ל''ת)

      כגעדגכע, 18/02/07 09:07

  • 73.

    תוכנית מצויינת

    יובל תא, 17/02/07 08:50

    מונולג לרוב גדול
    את שרון טייכר לא סבלתי קודם אבל התפקידים שהוא עושה ענקיים
    יש ימים טובים יותר או פחות אבל עדיין תוכנית ראוייה לסגור איתה את היום ברצף עם גיא זוהר

  • 72.

    מה שהכי עצוב

    היהודיה, 17/02/07 07:59

    שלבחור יש תסמונת מתושלח הוא בן 28 ונראה כמו בן 45 - אגב חוצמזה בתור עם סגולה המצטיין בפרגון נתנו לו יותר מדי, בארצות הברית עם תוכנית כזאת הוא היה מריץ עד הפנסיה...

    • תסמונת מתושלח? (ל''ת)

      ., 17/02/07 15:08

  • 71.

    ראיתי את התוכנית במקרה השבוע

    צח, 17/02/07 06:54

    בפעם הראשונה,ולא הבנתי מה מצחיק,הבדיחות בכלל לא הצחיקו,סתם תוכנית עלובה.

  • 70.

    היתה לו היוהרה שהוא יצליח להעביר דבר כ''כ גדול בהצלחה-נכשל. (ל''ת)

    השתן עלה, 17/02/07 03:17

  • 69.

    ראיתי פעם וחצי-ממש משעמם ולא מצחיק עד כדי מביך.עשו עמו חסד הרבה זמן (ל''ת)

    שלא קטלו אותו, 17/02/07 03:16

  • 68.

    שליין גדול לא להחמיץ

    מת על שליין, 17/02/07 03:12

    שליין הוא ההבטחה הגדולה !! מאז ימי אורי זוהר החילוני...בדיחות מושחזות עם המון השחזות קטנות
    למביני דבר, נראה שרוב הכותבים פשוט לא ברמת ההבנה הזו...

  • 67.

    הוא שרף את עצמו בתוכנית הזו, חבל (ל''ת)

    ליאור, 17/02/07 01:35

  • 66.

    עוד משהו

    קופנגן 2, 17/02/07 01:04

    רק שתדע לך, שאצלי שום כתבה לא מקבלת כל כך הרבה תגובות.

  • 65.

    שליין המשך כך

    ., 17/02/07 01:02

    אפילו לבדך

  • 64.

    יהודאי המלך

    הלאה קופנגן, 17/02/07 01:02

    תעשה לו ביטוח נגד ירידת רייטינג !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 63.

    נו עוד עיתונאי אפס מנסה להרוס חיים למישהו

    אמנון, 17/02/07 00:25

    אולי תלך לעבוד במשהו מכובד?

  • 62.

    בקרוב תקופת החסד תגמר

    עובדה, 17/02/07 00:24

    אין רייטינג- אין תקציב
    אין תוצאות- אין תוכנית

  • 61.

    אנחנו אוהבים לצפות בתוכנית. (ל''ת)

    עדי, 17/02/07 00:13

  • 60.

    עדיף לראות פסוקו של יום

    יוני אידלסון, 16/02/07 23:53

    שתי התוכניות משעממות באותה מידה ובפסוקו לפחות לא מקבלים עצבים

  • 59.

    תוכנית בסדר,יחסית

    דוידי, 16/02/07 23:29

    התוכנית לא פחות טובה מתוכניות אחרות בערוץ 10 או 2 אולם הבעייה היא באורחים: אותו מאגר דלוח של מרואיינים שעובר מתוכנית לתוכנית ומעניין את הת-ת שלי.

  • 58.

    רק יעקב כהן !!! (ל''ת)

    דני, 16/02/07 22:45

    • רק יעקב כהן מה? תכנית לילה? שיפוצים?אינסטלציה?

      מי מה?, 16/02/07 22:48

      האמת שווה לתת לכהן צ'אנס

      • יעקב כהן הוא גזען שונא רוסים

        רק לא יעקב כהן, 17/02/07 03:09

        לא סלחנו לו על הבדיחה המתנשאת ההיא על הרוסיות...

  • 57.

    לא מצחיק ברובו? לא מצחיק בכללו!! ברבו! (ל''ת)

    נחום קלי, 16/02/07 21:52

    • מצחיק אבל ממש מעט

      היי, 16/02/07 22:27

      ומעט כידוע ממש לא מספיק אז מספיק עם זה ודי. יאלה ביי.

  • 56.

    תודה על תוכנית טובה (ל''ת)

    נד, 16/02/07 21:37

  • 55.

    זו הביקורת הכי לא מדוייקת שקראתי בחיי.

    K 5oo, 16/02/07 21:34

    הבעיה היא, אך ורק ליאור שליין.
    לייט נייט מבוסס כולו על הצ'ארם של המנחה.

    אסף הראל סיפר בדיחות הרבה יותר גרועות, בתכנית עם הרבה פחות תקציב, וזה עבד, והצחיק בטירוף, פשוט כי הוא עצמו כובש.

    ליאור שליין הוא אמנם חד ושנון, אך הוא חם ומעורר אמפתיה כמו פולניה זקנה, ויש לו כריזמה של דג בצלחת.

    לחפש כותבים יותר טובים שיכתבו מונולוג יותר חזק זה כמו לגייס עוד לוחמים כי פרץ הפסיד במלחמה.

    • אסף הראל כובש?נו באמת

      תמיר, 16/02/07 23:18

      הסתובב עם חיוך מוזר והבעה שחצנית ריקה מתוכן.כובש מלפפונים אולי

  • 54.

    יפה שיש ליהודאי מדור חדש אבל למה הוא לא למד לפרגן? (ל''ת)

    אושרי ארביב, 16/02/07 21:22

  • 53.

    תנו לשליין זמן ובסוף זה יעבוד

    דני, 16/02/07 21:14

    השאלה עוד כמה זמן באמת יש לו...

  • 52.

    לערוץ 10 אסור היה לזרוק את אסף הראל

    אודי, 16/02/07 20:30

    השליין הזה כל כך לא מצחיק,
    לא חד, לא בועט - פשוט לא מצחיק.

    • אסף הראל? נו באמת (ל''ת)

      לא מסודר בכלל, 16/02/07 21:13

  • 51.

    נועה פניני

    אריאלה, 16/02/07 20:24

    אם רק היו מחליפים את נועה פניני (שגם כותבת רע וגם לא יודעת לעשות סטנד אפ בכלל) אולי היה על מה לדבר. הומור של כיתה ד' ומשחק איום ונורא, טיימינג לקוי וחוסר הבנה במדיה...
    נועה פניני- תתפטרי!
    שליין- תעשה לעצמך טובה, יש יותר מוצלחות ממנה. אור ישראלי למשל פשוט הרגה אותי מצחוק. זו סטנדאפיסטית אינטליגנטית!!!!

    • מה הולך פה? המערכת מתחילה להתכסח???? (ל''ת)

      הוא הא מה קרה?, 16/02/07 21:12

      • חבר'ה אנחנו צריכים לעבוד יחד. תירגעו (ל''ת)

        נחש בקש, 18/02/07 00:37

        • נחש בקש- מי זה אנחנו? הרוב כבר בחוץ (ל''ת)

          אקזיט, 18/02/07 15:32

    • מי זאת בכלל נעה פניני???? (ל''ת)

      יריב, 16/02/07 21:18

  • 50.

    שליין אכן מזכיר את דץ- תנו לו בירה וזה בול (ל''ת)

    איפה הרייטינג?, 16/02/07 19:53

    • שליין מזכיר את מר כץ (ל''ת)

      חץ, 16/02/07 21:13

  • 49.

    מה קורה עם קמפיין נגד התלתלים של שליין?

    שליין תסתפר!, 16/02/07 19:52

    איפה זה עומד?

    • אנחנו עוד נוריד לו את התלתלים

      תזכרו, 16/02/07 21:19

      יאלה להמשיך את הקמפיין

      • מי זה אנחנו? (ל''ת)

        הספר, 16/02/07 22:29

        • הניאו נאצים הקירחים (ל''ת)

          להיזהר מהם, 17/02/07 00:14

          • מה זה זה? אתם תספרו את שליין?

            ראש גדול, 17/02/07 00:46

            אשכרה? תורידו לו את התלתלים?
            אם תצלמו את זה זה בטוח יביא לו רייטינג. רק תתאמו איתו מראש...

  • 48.

    שליין קומיקאי מוכשר (ל''ת)

    1, 16/02/07 19:43

    • אז למה זה לא בא לביטוי? (ל''ת)

      למה מה?, 16/02/07 21:13

  • 47.

    אין היום סאטירה בארץ הקודש.איפה סידון?קירשנבאום?היו ימים

    חלב פרווה, 16/02/07 19:35

    פעם הייתה כאן סאטירה חריפה. היום שליין מוביל אוסף של אנשים לא ממש מצחיקים וגם לא ממש חריפים.

    • צודק בכל מילה (ל''ת)

      אכן כן, 16/02/07 19:43

    • אני מזכיר לך גם את החרצופים (פותחים עצומה)

      אל תעבדו עלי, 17/02/07 15:44

      לא צריך להרחיק עד ניקוי ראש. באמצעי שנות ה 90 היתה פה תכנית סופר חריפה וסופר מצחיקה בשם ה''חרצופים''.
      שלקחו קונספט בריטי ותיק והתאימו אותו בדייקנות למציאות בארץ.
      פשוט לא מבין למה הורידו אותם, ויותר מזה- למה אף אחד לא מרים את הכפפה ומוציא אותם מהבוידעם?
      אהוד ברק לבוש כנפוליאון,
      דן מרידור עם ה''מיצי מיצי'' ודמותו שנעלמת...
      אריה דרעי שקורא לכולם ''רפי'',
      חיים רמון כראש מפוחלץ בלשכה של ברק,
      עזר וייצמן עם בגדים של טייס ממלחה''ע ה2...
      זאת היתה סטירה גאונית.
      מי שמסכים איתי שיש להשיב את החרצופים למרקע- שיצטרף.

      • יאללה!!!!! מיצי מיצי ענק (ל''ת)

        שבלולי, 18/02/07 08:00

      • ומי עורך את שתי התוכניות? (ל''ת)

        קחו ניחוש, 18/02/07 15:33

  • 46.

    בולשיט.!! התכנית הכי טובה ושנונה בטלוויזיה

    אליאור, 16/02/07 19:29

    הלוואי עוד תכניות כאלה

    • התוכנית הכי טובה? לא הגזמת? (ל''ת)

      הכי הכי, 16/02/07 19:49

      • וואלה הגזמת (ל''ת)

        ..., 16/02/07 21:15

  • 45.

    תוכנית ללא כל מטרה

    מידד, 16/02/07 19:25

    עד עכשיו אני לא מבין מה תוכניתו של שליין אמרוה לעשות ? להצחיק ? ממש לא לא זוכר שצחקתי מהבדיחות שמביישות כל כותב או כל מבצע.
    אפילו לא לבכות , מונולוגים דביליים , בלי פאנץ ליין.
    הומור רדוד , הבחור ששומר שיאים מיצא את עצמו מהפעם הראושנה שהופיע , פשוט הבחור נטול כישרון .
    שליין מבצע צחוק אדיוטי ... לדעתי מאולץ משהו - חושב שאולי זה יגרום לקהל לצחוק.
    הבדיחות בפתיח טעונות שיפור ...
    גרייניק עושה את תפקידו מצויין או שיחליף את שליין - כי בזמנו שעשה תוכני ארוח מצחיק עם שותפו אלטרמן זה היה להיט ודיי מוצלח.
    ואם לא אפשר להצניח את גידי גוב לתוכנית כמנחה הוא ירים את המורל ואת הריטייג .... ויהיה שמח

    • עוד פעם גידי גוב? שליין הוא שליין! (ל''ת)

      הוא שליין, 16/02/07 19:50

      • הוא שליין? (ל''ת)

        !, 16/02/07 21:15

  • 44.

    מתי חברה שלו תראה לנו קצת ציצי?

    און, 16/02/07 19:25

    זה יעלה את הרייטינג
    ואז יוריד אותו (לא את הרייטינג)

    • מי זאת חברה שלו? (ל''ת)

      ?, 16/02/07 19:43

      • כאילו שאתם לא יודעים... (ל''ת)

        צי צי, 16/02/07 19:50

        • נו באמת מי זאת? (ל''ת)

          מיטל, 16/02/07 21:16

          • מירב מיכאלי. (ל''ת)

            ., 16/02/07 22:54

            • איזה שטויות! נראה לכם באמת? (ל''ת)

              מה קשור?, 16/02/07 23:14

  • 43.

    פשוט לא מצחיק אולי 5% ממאה

    דן, 16/02/07 18:56

    לטעמי תוכנית ירודה ולא מצחיקה כלייט נייט
    טעון שיפור רציני ולעומק על מנת ליצור רייטניג טוב
    קחו את הטיפ הנ''ל באהבה
    ולא כביקורת רעה

  • 42.

    למה שליין לא מדובב לרוסית?

    דימה, 16/02/07 18:13

    ההורים שלי צופים בערוץ 10 ברוסית ונהנים, אבל הם היו רוצים לשמוע גם את שליין ולא יכולים

    • שליין יכול לדבב לפולנית הכי הרבה (ל''ת)

      חזרת, 16/02/07 18:17

  • 41.

    די תנו לו צ'אנס הוא ממש בסדר (ל''ת)

    שמרית, 16/02/07 18:02

  • 40.

    ''שליין סופג אחוזי נכות קומיים ככל שהתכנית רצה.'' (ל''ת)

    מה הקשקוש הזה?, 16/02/07 17:59

  • 39.

    שליין- חיקוי זול לג'י לנו- חובה לקרוא!!!!

    איציק, 16/02/07 17:32

    חייב ללכת הביתה. תכנית משעממת מחץ, הצחוקים שלו מאולצים הראיונות שלו שטחיים מאוד והוא מנסה, ללא הצלחה , כמובן , להיות הג'י לנו הישראלי. כמה פתטי מצדך,ליאור שליין. מונולוג הפתיחה שלך בכלל לא מצחיק ולא סאטירי כמו שנידמה לך. חבל על זמן השידור היקר

    • למה חייבים לקרוא את התגובה הזאת בדיוק? (ל''ת)

      ??, 16/02/07 19:51

      • כי כל מילה בסלע!

        אלון, 17/02/07 12:35

        אני תוהה עד כמה רדוד המתולתל הזה ירד בשביל רייטינג. פשוט אסף הראל ...2.

        • ברור לכל אדם נורמלי כי ''אציק מראשל''צ'' ו''אלון מפ''ת'' הם איש טיפש אחד! (ל''ת)

          את''ע, 17/02/07 15:46

  • 38.

    עדיף לבהות בקיר מלצפות בליאור שליין

    רבינוביץ, 16/02/07 16:48

    שליין הוא אלוף העולם הבלתי מעורער בבדיחות קרש
    הוא לא מצחיק, אפילו לא מעלה גיחוך.

    נראה שהקהל באולפן צוחק רק ''כי לא נעים''.
    לא רוצים לבאס את שליין המסכן.

    ההומור שלו מזכיר קצת את זה של שלמה ניצן, מתקופת הזוהר של רבקה מיכאלי בערוץ הראשון.
    רבאק, לא התקדמנו קצת מאז?

    אחד הדברים הכי עלובים בתכנית זה כשגרייניק ''צוחק'' מבדיחה של שליין.
    זה כל כך שקוף שהצחוק הזה הוא מעושה, מדומה ומזוייף, שלא בטוח את מי זה מביך יותר, את הצופים או את גרייניק.

    הכל שם חובבני ולא מצחיק.
    איפה הימים של אסף הראל?
    הוא ידע לעשות עם אותה פלטפורמה דברים הרבה יותר מצחיקים ומעניינים, אבל הוא כנראה הקדים את זמנו.

    בתקופתו, אף אחד כמעט לא צפה בערוץ 10.
    היום, עם אותה תכנית ואותו כשרון, הוא היה מגיע לתוצאות הרבה יותר טובות.


  • 37.

    גדול עליך

    אורית, 16/02/07 16:25

    נראה שגדול עליך למשוך תוכנית
    הכל כולל הכל ברמה ירודה פינות משעממות להחריד בקיצור תן גאז.

  • 36.

    איך נפלו גיבורים (ל''ת)

    דנה, 16/02/07 15:55

    • איך? (ל''ת)

      נפלו? או גדלו?, 16/02/07 22:24

  • 35.

    לא כל אחד שכותב איזו בדיחה יכול לסחוב תוכנית

    חלש מאוד !, 16/02/07 15:52

    תוכנית משעממת - ניסית כמה פעמיים לראות ונשברתי מהשעמום - לא מצחיק לא מעניין - פשוט בזבוז זמן .

  • 34.

    לייט נייט כשמה כן היא...

    אורן, 16/02/07 15:34

    תוכנית טובה וקלילה מה אתם מצפים ממנה ...טוב לא נולדנו לפרגן בטח שלא כתבים שמחפשים סקופ כדי לעלות למעלה על גבם של אחרים...
    אני אוהב את התוכנית.....

  • 33.

    גרייניק- מעולה

    סיגל, 16/02/07 15:31

    שחקן גדול

    • גרייניק גדול (ל''ת)

      ילדים סורגים, 16/02/07 21:21

      • גרייניק מלך (ל''ת)

        ליותר מיום 1, 16/02/07 22:25

        • גרייניק מבזה את עצמו בתוכנית הזו

          ירון, 17/02/07 01:29

          הוא סייד קיק של מישהו פחות מוכשר ומצחיק ממנו, קצת משפיל לדעתי.
          לדעתי התוכנית הזו היתה נראית יותר טוב אם הוא היה מנחה אותה.

          • באמת רעיון- גרייניק ינחה במקום שליין

            עידן, 17/02/07 12:07

            ואז מה?

            • גרייניק ינחה ושליין ינגן על טרומבון

              פתרון מצוין, 17/02/07 14:27

              אבל בחוץ

  • 32.

    לא מצחיק ברובו - בהחלט נכון אף נכון מאוד

    א, 16/02/07 15:18

    בהחלט נכון, התכנית ברמה נמוכה, הבדיחות לא ממש מצחיקות, כדאי ליוזמי התכנית לנסות למצוא פתרונות ומהר. בניגוד למבקרים אולי דווקא חלק מהאורחים עושים את התכנית קצת יותר מעניינת אבל הבדיחות, קטעי הקישור, הפינות, להציג את הפינה באמצעות מוסיקה - טפשי וחסר טעם

    • אכן לא ממש מצחיק (ל''ת)

      ואללה, 16/02/07 21:21

  • 31.

    אולי עכשיו תפסיק לצחוק על מועדון לילה ... של ארז טל

    סימפסון, 16/02/07 14:56

    שליין היקר .... אני בטוח שאתה קורא את התגובות ... אולי עכשיו סוף סוף תתחיל להתרכז בתוכנית העלובה שלך ... ולא תצחק כל תוכנית על ארז טל ....בנסיון קלוש שאולי ארז יתיחס לירידות שלך בתוכנית שלו .... (ואולי ככה תזכה לעוד איזה חצי אחוז רייטינג ) ....
    על תדאג אני בטוח שבהפקה של התוכנית של ארז טל כבר מכינים את הסטיקרים .. ליום שהתוכנית שלך תרד ... וכמו שזה נראה לא רחוק היום....

    • מסכים עם כל מילה ...

      בארט...., 16/02/07 15:40

      כל תוכנית הוא חייב להכניס את זה שמועדון לילה זה העתק של משחק מכור ..... מי שישמע כאילו משחק מכור זה פורמט מקורי.... שליאור שליין פיתח .... כולה העתק של יתוש בראש המתילוגי של גלי צהל.....
      אז תתחיל להרגע ותתרכז במחשבה מה תעשה עוד חודש שהתוכנית שלך תרד ....

      • אבל שליין באמת מפתח תוכניות מקוריות

        ארז אוכל ברז, 16/02/07 21:17

        כולל תוכנית הלילה

    • ומועדון לילה מצחיק?

      גילי, 16/02/07 18:08

      שיא השעמום, גן ילדים וולגרי. אבל אין מה לעשות, לא חשובה התכנית חשוב הערוץ.

    • שליין הרבה יותר טוב ממועדון לילה

      שליין המלך, 16/02/07 18:14

      ארז טל לא מצחיק בכלל

  • 30.

    להחזיר מהר את ''משחק מכור''! (ל''ת)

    ד''ר נו, 16/02/07 14:44

  • 29.

    שליין כן מצחיק התוכנית קצת פחות

    שי, 16/02/07 14:17

    נכון צודק

  • 28.

    ביקורת מדויקת..

    אני, 16/02/07 14:01

    מראיין יוצא מן הכלל בהפקה זולה ודי עלובה ..המעברונים ''עזתיים'' והאמת חבל...כנראה שלא מספיק מראיין תותח..

    • לא מסכים אתך שלא מספיק מראיין תותח

      אתה, 16/02/07 18:04

      שליין תותח ועושה את הקצת של התוכנית

      • לזה התכוונתי חמוד

        אני, 17/02/07 13:56

        רק ש''קצת'' תוכנית לא תשאיר אותי צופה נאמנה

        • אז אנחנו מסכימים חמודה (ל''ת)

          את ואני?, 17/02/07 14:18

          • אתה פנוי?? (ל''ת)

            אני, 17/02/07 21:45

            • תלוי לאיזה פורמט. פנוי להפקות מקור בשעות הלייט נייט אני ישן (ל''ת)

              ואת?, 17/02/07 21:53

            • ''בשעות הלייט נייט אני ישן''

              אני, 17/02/07 22:11

              יש לי תחושה שאתה =המראיין...שישן כאן מרגע יציאת הכתבה..
              טוב תראה...זה לא אתה זאת אני..זה נגמר..

  • 27.

    יצפאן ,נאור ציון , אחד אחרי השני שיא השלמות (ל''ת)

    עוז, 16/02/07 13:55

  • 26.

    תנו צ'אנס

    אוהד, 16/02/07 13:44

    תוכנית ברמה של לטרמן או לנו לוקח שנים לבנות, שלא לדבר על תקציבי הענק לעומת ערוץ 10. מה שכן כדאי להחליף את כל ה''דמויות'' האורחות. הבסיס של שליין וגרייניק טוב אבל לראות את שתי הבנות המרגיזות למשל, גורם לי להרגיש אידיוט שאני צופה בזה בכלל. לסיכום-אפשר לעצור להתארגנות להחליף פה ושם ולהעלות את הרמה . בהצלחה.

  • 25.

    אכן הומור ילדותי

    ז.פ מארה, 16/02/07 13:43

    ואם זה מזכיר מסיבות כיתה, אז של בי''הס היסודי, כי בחטיבה כבר היינו בוגרים ומצחיקים יותר.
    כל הפינות בתוכנית, ללא יוצא מן הכלל, מביכות בדביליותן (נשק הומני, מנסים להצחיק את, להפחיד את החיזבללה, נדב עושה היסטוריה וכו')
    לייטנייט לא צריך ולא יכול לפנות לבני 11, מוטב לחזור לגנוב בדיחות מג'פרי רוס - לפחות הוא מצחיק.

  • 24.

    שליין מעולה

    אשר, 16/02/07 13:32

    אחלה בדרן מגניב וקליל

  • 23.

    איפה משחק מכור איפה?

    אפרת, 16/02/07 13:27

    שליין מביא היום הומר שונה לגמרי. חסר קצת גורי...

  • 22.

    פשוט לא מעניין ולא ייחודי

    דני, 16/02/07 13:20

    התוכנית אינה מעניינת.
    המרואיינים מאד לא ייחודיים.
    שילמד מלונדון וקירדשנבאום איך עושים תוכנית מעניינת וייחודית.

  • 21.

    לטובתו אגיד ששמתי לב שכל בדיחה צינית מתוחכמת זוכה לשתיקה מהקהל

    הקהל מטומטם, 16/02/07 13:03

    הם צוחקים יותר ככל שרמת הבדיחות נחותה יותר.

    ברגע שהוא מנסה להיות סטירי באמת הוא מקבל שתיקה רועמת.

  • 20.

    שליין מוכשר המון פוטנציאל

    יובל, 16/02/07 12:58

    יום אחד יצליח אם ירצה המזל

    • הגורל. לא המזל!!! (ל''ת)

      אבנר, 16/02/07 19:18

      • חודורוב? זה אתה? (ל''ת)

        וואלה?, 16/02/07 22:31

  • 19.

    בכלל הפקה זולה החסרון שלו כפרפורמר זועקת לשמיים (ל''ת)

    אורי, 16/02/07 12:55

    • מה יהיה עם ההפקה? מה יהיה עם התקציב?

      פרודקשן, 16/02/07 18:12

      מה יהיה???

  • 18.

    אבי גרייניק מעיק. יוצר מבוכה

    רונה, 16/02/07 12:38

    בדיחות הקרש של גרייניק והניסיונות שלו שוב ושוב להשתרבב לשיחות עם המראויינים יוצרים רק משקל מעיק על כל התוכנית. התוכנית לא מצליחה להמריא בגלל גרייניק.

    • גרייניק יותר מצחיק משליין, לא מבינה איך הוא הסכים להיות סייד קיק (ל''ת)

      רות, 17/02/07 01:31

  • 17.

    שרון טייכר המלך!!!! (ל''ת)

    ליאור, 16/02/07 12:21

    • לשרון טייכר יש פה מעריץ!!! (ל''ת)

      אח שלו הרחת דבק, 17/02/07 04:16

      • אני מהמר שזה דוקא טייכר בעצמו...

        את''ע, 17/02/07 15:50

        מאז שהוא עזב את ''זומביט'' יש לו הרבה זמן פנוי...

        • זומביט- גדול! נקרעתי מצחוק ואשכרה נכון (ל''ת)

          ., 17/02/07 16:23

  • 16.

    דעה בונה

    עיצס גיבער, 16/02/07 12:18

    כן, נכון , נורא קל לתת עצות, יותר קשה לעשות, ובכל אופן. הפטנט ''מי טו'' (אני גם) עובד בלא מעט תחומים, אבל כדי לאמץ סגנון, במקרה זה לטרמן, צריך משהו מהאיכות של הענק הזה. לשליין עוד אין את זה, אני אומרת ''עוד'', כי לפעמים הגיל הוא יתרון, ציניות מאדם שעבר משהו בחיים מתקבלת כתוצאה של מישהו שראה כבר הכל, במקרה של שליין מה שמתקבל זה פינוק, משחק,ולא מוצלח , ואיזה שהיא חוסר אמת. החוק הידוע בטלווזיה הוא, תהיה קרוב אצל עצמך ואז זה אולי יעבוד. שמחקים אגו אחר, וכושר המשחק עלוב זה יוצא רע. חוץ מזה, וזה הכי מביך פשוט לא מצחיק. קל לאמר הפקה זולה, לכשרון כידוע אין מחיר, שווה להשקיע בכותבים ואולי במישהו עם פחות יומרה. ויש כאלה. חבל ,בשביל הטלנט לסמן כישלון בתחילת הדרך. ועוד משהו - הטלווזיה דורשת דבר כל כך פשוט שמתעלמים ממנו לעיתים - קוראים לזה : חן - אין את זה במקרה זה. תחשבו על זה. בהצלחה.

  • 15.

    התוכנית הכי גרועה היום בטלויזיה

    שחר, 16/02/07 12:15

    חייבת לעוף !!!
    בזיון מדהים מידי ערב ...
    ויש את 2 הכונפות האלו שזה כל כך עצוב ..
    מאד התאכזבתי משליין שעושעה רושם של מישהו שיש לו מה להציע ועצם זה שהוא נישאר שם ונאחז בזבל הזה פשוט פתאטי .

  • 14.

    פספוס כותרת

    אדר, 16/02/07 12:07

    זה אמור להיות ''בלתי מצחיק ברובו'', על משקל ''בלתי מזיק ברובו'' ממדריך הטרמפיסט לגלקסיה.

  • 13.

    שטויות עמנואל רוזן לא ייתן לו פינה

    בן, 16/02/07 11:35

    הוא לא משלב צחוק הוא צוחק על כולם לבד

  • 12.

    שליין החדש הוא אדם אחר

    דוד ותקוה, 16/02/07 11:33

    שונה מזה שערץ-2 הכיר לנו

  • 11.

    מה אתם רוצים שליין תותח זאת בטח לא אשמתו

    אלה, 16/02/07 11:26

    הפקה בעיתית תקציב נצוך וחוסר כשרון- הכל נכון

  • 10.

    יוצא לי לראות לא אחת.כיף לסיים איתו את היום.אני נהנה.לא מתמוגג אבל (ל''ת)

    נהנה, 16/02/07 11:14

  • 9.

    למה להיות שליליים? אני נורא אוהבת את התוכנית וסופסוף יש לנו תוכנית

    ליאת, 16/02/07 11:11

    בשעה כזאת.
    עדיף שלא יהיה במה לצפות?
    והוא לא כמו יצפאן וכל השאר... הוא שואל שאלות לעיניין ומקשיב לשם שינוי למרואיינים.
    אני מאוד אוהבת את התוכנית. וכייף שיש משהו יומי בשעה כזאת.
    תמשיך כך:)

  • 8.

    החוק הפיטרי בערוץ 10

    פיטר, 16/02/07 11:08

    כל אחד מתקדם עד המקום בו הוא הכי פחות מועיל:ליאור שליין, גיא זוהר....

  • 7.

    שליין,אל תתייחס לרייטינג,הוא מכור!!

    בלוף הרייטינג?, 16/02/07 10:39

    הדוגמא הפשוטה ביותר:את עמנואל רוזן ראו בתוכנית תחקירים בערוץ 10 ,כ-6%.פתאום ,נולדו לעמנואל רוזן מעריצים..והוא מקבל 15% !!וזה על תוכנית בחצי גרוש..
    כמובן שלא צריך להרחיב את הבזיון ברייטינג של החדשות,שממש מביך את האנשים.

    • אשכרה את עמנואל רוזן ראו בתוכנית בערוץ 10 ,כ-6% (ל''ת)

      בלבד, 16/02/07 18:09

    • מילה בסלע!

      גילי, 16/02/07 18:10

      אין הכלל ספק , הכל תלוי בערוץ.

  • 6.

    התוכנית מיועדת לאנשים עם IQ ברף מסוים...

    מאור, 16/02/07 10:38

    לא הכל מתאים לכולם.

    תוכנית מצחיקה וטובה (ברובה :-)

  • 5.

    תראו שליין מוכשר, ובמשחק מכור

    נ, 16/02/07 10:36

    הוא היה מעולה, אבל מה לעשות, לא כל מסגרת מתאימה לו.
    התוכנית עצמה ממש אבל ממש לא מצחיקה, המונולוג ברמה של כיתה ג', אנחנו ניסינו לראות את זה בערך פעמיים, ואפילו לא גיחכנו.
    הראיונות סבירים ומטה, קטעי הקישור עוד איכשהו עובדים.
    פינת האורחים יענו כמו שרון טייכר - עלובים ברמה של פתאטיים וחבל.
    שליין צריך לעשות מייקאובר דחוף לתוכנית!
    להביא צוות כותבים חדש וזה אחרי שהם יצפו בהמון תוכניות של ג'יי, קונאן ולטרמן.
    להחליף מיידית את כל הפינות, לעבוד על הראיונות מהתחלה ועד הסוף.
    והכי חשוב, גרייניק, מה נהיה איתך?
    החלטת לסיים את הקריירה בקול ענות חלושה?
    כרגע זה לא עובד, ואם זה לא יתשפר התוכנית תרד.
    אנחנו מעדיפים לראות את ג'יי לנו.

    • שליין צריך לעשות מייקאובר (ל''ת)

      ננ, 16/02/07 18:08

    • גם אנחנו מעדיפים לראות את ג'יי לנו (ל''ת)

      נננ, 16/02/07 18:08

    • גרייניק, איך הסכמת להיות ה''פודל'' שלו ?

      ניר, 17/02/07 01:34

      פעם הערצתי אותך , היתה לך תוכנית משלך (עם עידן) , אני חושב שאתה אדם מצחיק ומוכשר בטירוף, אז מה אתה הולך להיות נגן בתוכנית של ''שליין'' ?בחייך !

  • 4.

    רואים שם שההפקה זולה

    ג', 16/02/07 10:09

    תעבירו את התוכנית לערוץ 2 תקבלו תוכנית הרבה יותר מעולה.

    אני ממש מרחם על אבי גרייניק שבגלל ההפקה הגרועה הזאת הוא גומר לעצמו את הקריירה

    • אכן. והאמת יש גבול (ל''ת)

      שר הטבעות, 16/02/07 11:27

    • ההפקה זולה? איך בדיוק רואים?

      למה?, 16/02/07 12:01

      סתם רוע לב

  • 3.

    לשליין יש כריזמה של קרמבו.

    שוקו שוקו, 16/02/07 10:08

    הוא נשמע כאילו הוא עושה טובה שהוא מדבר.

    • אולי של צמר גפן? מתוק? חמוץ? חמוץ מתוק!

      יאלה ארטיק, 16/02/07 12:06

      תירס חם בייגלה בשקל ותפוח מתוק- כל התכנית שוק .

    • אני לא מסכימה איתך.

      אדר שלו, 16/02/07 12:09

      מצאתי שהתוכנית דיי מוצלחת ובועטת. מזכיר לי את לילה גוב של טלעד מהעשור הקודם.

      • מה קשור לילה גוב?

        קושניר, 16/02/07 18:07

        הוא באמת טיפה מזכיר את גידי גוב אבל מה הקשר ללילה גוב?

  • 2.

    למה שליין? למה?

    נטע, 16/02/07 10:06

    שליין היקר,
    מדוע?
    מדוע לקחת על עצמך תוכנית כל כך לא לרמה שלך?!
    אין שום דבר מצחיק והרוב גובל באינפנטיליות מזוויעה שלא ראויה להיות מקושרת עם כשרון כמו שלך!!
    אני מכורה לטלויזיה והתוכנית הזו ממש בזיון אין כל דימיון לדויד לטרמן או בכלל ללייט נייט...
    תפרוש בשיא ותעבור לפרוייקט הבא!
    אני מחכה לך בכליון עיניים.

    • אני לא מסכים איתך. תוכנית מעולה (ל''ת)

      אלי, 16/02/07 11:12

    • תנו לו צ'אנס הוא מצחיק (ל''ת)

      לאללה, 16/02/07 11:35

    • נטע לא הגזמת קצת שהרוב גובל באינפנטיליות

      כנסו, 16/02/07 18:06

      הכל ממש ככה? לא נראה לי נטע. אולי את מהפקה מתחרה בערוץ מתחרה?

    • לא מתאימה לרמתו? הוא בנה את התוכנית.

      נטוש, 17/02/07 13:44

      הוא פשוט לא כשרוני מספיק.

  • 1.

    התכנית לא משודרת חי,היא מצולמת בצהריים ומשודרת בלילה.

    צחי, 16/02/07 08:57

    קצת מגוחך שכזה פרט חשוב לא הובא לידיעת המבקר.

    • ככה זה נהוג בעולם אם לא ידעת. גם לטרמן גם ג'יי לנו

      ליאת, 16/02/07 11:12

      עדיף שיהיה שידור חי עם מלא פאשלות? או שתהיה תוכנית לעיניין?
      קצת שכל לא יזיק.

      • גם בארה''ב מקליטים למנוע פיגועים בשידור חי

        קודם תלמד, 16/02/07 18:03

        אם לא הבנת ככה זה עובד

      • לא נכון

        אליאור עמר, 16/02/07 19:35

        אני בהחלט חושב ששידור חי ייטב עם התכנית. אני באופן אישי, ברגע שנודע לי שזה לא משודר בלייב, התאכזבתי מעט. אבל בכל זאת אני צופה מפעם לפעם בתכנית של שליין. אחלה תכנית.
        לא מכין את הטוקבקיסטים כאן, התכנית הזו לא אמורה להצחיק כמו ארץ נהדרת או מועדון לילה (אגב, מועדון לילה בכלל לא תכנית מצחיקה, אבל כיוון שהרוב חושבים שכן, אתן אותה כדוגמא), כי זו תכנית לייט נייט וההומור בה אמור להיות שנון וקליל. ראיתם פעם את קונאן אובריין או לטרמן? אין צחוק היסטרי אלא הומור קליל ושנון של שעת לילה מאוחרת.
        כמובן, יש מקום להוסיף תכנים מסויימים לתכנית, כמו למשל פינה קבועה בנושא אקטואלי או משהו בסגנון. כמו כן, הראיונות עם האנשים ''הרציניים'' צריכים להתנהל ביותר רצינות ולא ב-''העברת זמן''. זה יעזור.
        בכל אופן, אני מקווה שערוץ 10 ישיאר את התכנית וייתן לה זמן להתפתח, גם על חשבון הפסדים מסויימים.

    • נכון! התוכנית לא עדכנית וזה נורא מפריע!!

      איל, 16/02/07 12:19

      שדרו בlive ותשדרגו את עצמכם