• 27.

    רדו מהמדינה! לכו לסוריה! אין לכם מה לחפש בישראל! (ל''ת)

    ג'ינג'י, 14/02/07 21:07

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אני גאה בידידי הדרוזים הישראלים. הם אחיי.

    חיל ותיק, 14/02/07 20:51

    אלה שבגולן - צריך להעיף אותם מכאן לכל הרוחות.
    מהם תצמח רק רעה ופורענות.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    כנסו...

    אסף, 14/02/07 19:47

    הגיע הזמן שתבינו שהדרוזים עם נאמן שאין כמוהו בכל העולם, אבל המצב ברמת הגולן בעייתי מכוון שהם חיים באי וודאות אין להם אזרחות ישראלית מצד אחד ומצד שני הם חוששים מהיום שיחזירו את רמת הגולן ויהיו תחת השלטון הסורי.
    יש לי כל כך הרבה חברים דרוזים פשוט עם שמיום קום המדינה נלחם איתאנו נגד אויבנו, מאות חללים נהרגו במלחמות ובשרות הצבאי אז תתחילו להרגיע ולהעריך...

    הגב לתגובה זו

    • כולנו דרוזים , אבל הדרוזים בגולן בלבנון ובסוריה הם לא חברים שלכם.

      רמי, 14/02/07 20:48

      אל תערבב.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    ''סוריה היא הסמל למשטר הגון'' - אני צובט את עצמי לראות שאני לא חולם..

    רעיון! כנסו!, 14/02/07 16:59

    לשלוח את כל הדרוזים שרוצים להיות אזרחי סוריה לחיות במדינה ההגונה הזו!!

    הגב לתגובה זו

    • מה זה לשלוח? אתה מתכוון עם הקרקע נכון?

      סוריה לסורים, 14/02/07 19:49

      כי הם יושבים על אדמתם שהיא אדמה סורית. אתה מתכוון לעקור אותם מהאדמה הסורית שלהם ולשלוח אותם לחיות בישוב סורי אחר? אולי כדאי לך לחשוב? מה אתה אומר?

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    יללה ביי ביי. תקחו את המזוודות שלכם ועופו לסוריה. בררה. (ל''ת)

    פקק תנועה, 14/02/07 16:51

    הגב לתגובה זו

    • פקק, בקשתי ממך להפסיק. די תרגע ותחזור לחדר (ל''ת)

      הרוםא, 14/02/07 19:18

      הגב לתגובה זו

      • בישעות אחה''צ והערב המוקדמות

        פקק תנועה, 15/02/07 08:44

        והמאוחרות .אני לא מגיב .אני מגיב רק בשעות היום.

        הגב לתגובה זו

  • 22.

    דרוזים בגולן תבינו.. הכאב הוא מכוון שפשוט אהבנו לאהוב אתכם (ל''ת)

    ואתם החזרתם, 14/02/07 16:34

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    שיקשיבו לנאום של ג'ומבלאט בלבנון הוא יספר להם כמה נחמדים הסורים

    אלון, 14/02/07 16:18

    אבל אני בכל זאת מבין אותם:
    הם באמת מפחדים לחזור לסוריה וזה מובן
    תמיד הכי קל להתקיף את ישראל.
    אנחנו היחידים שכשמתקיפים אותם מחזירים רק טוקבקים ארסיים במקרה הרע וגם זה לא כולם .יש תמיד גם כאלו שתמיד יקבלו האשמות כאלה באהבה.
    אצל הסורים זה הרבה יותר רציני וזה כולל מאסרים ואלימות קשהנגד האדם ומשפחתו.
    הבעיה שהשקר בסוף מקבל רגליים
    עם הזמן ערבי שמשקר מאמין לעצמו
    וההפגנות ה''כאילו'' יהפכו לאמיתיות והשנאה ש''כאילו'' תהפוך לאמיתית.
    אין מה לעשות ככה זה ערבים.

    אנחנו הכלי הכי נוח שלהם לכל מני פעולות כמו גיבוש זהות הצהרה על נאמנות, השכנת שלום בין פלגים ועוד
    תמיד אפשר לדרוס את השם שלנו ולהאשים אותנו
    ומה שהכי יפה: אין שום צורך בהוכחות או בקשר לאמת.
    מספיק שאומרים משהו רע על ישראל וכולם קופצים בהתלהבות וכבר כולם מאמינים מאשימים ושונאים.
    מה לעשות ככה זה ערבים

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    יאללה מטומטמים תירגעו כבר!!! אתם לא מבינים שזה מס שפתיים?

    אמנון, 14/02/07 16:13

    מה נראה לכם שהדרוזים מטומטמים?
    שהם באמת חושבים שעדיף לחיות בסוריה?
    הם פשוט יודעים שאם יום אחד ישראל תמסור את הגולן לסורים, והם הצהירו על נאמנותם לישראל, אסד יטבח בהם בלי חשבון!

    הגב לתגובה זו

    • העם הזה מזמן הפסיק לחשוב ולקרוא בין השורות

      אורן, 14/02/07 18:55

      העם התרגל לכותרות של מעריב וידיעות כאילו זה קול האלוהים ממש...

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    לא תקועים ולא בטיח אף אחד לא אמר לכם להישאר כאן אתם נהנים לחיות כאן

    אזרח, 14/02/07 16:08

    מספיק צביעות לא מתאים לכם הגבול פתוח טוסו לשלום...

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    חה חה חה

    מוסטפה טלאס, 14/02/07 15:35

    גדולים בהפגנות, כל ערבי יודע את זה שישראל היא המקום הכי טוב להיות בו ערבי במזה''ת.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    כמה טמטום בכל התגובות

    יפת נפש, 14/02/07 15:30

    א.מגיבה 2 הנעל- יש שם רק שרידים שלהיסטוריה יהודית??? כנראה שאף פעם לא היית שם- רומים צלבנים הבניאס שקרוי על שם האל פאן ועוד הרבה דברים שלא קשורים ליהדות...
    ולשאר הדרוזים בגולן הם אנשים מקסימים וטובים הרבה יותר מכם וזכותם הטבעית ולהגיטימית לרצות להתאחד עם משפחותיהם שמעבר לגבול מבלי לוותר על בתיהם- אפשר לחשוב שאתם במקומם הייתם נוהגים אחרת חבורה של גזענים עלובים וצבועים!

    הגב לתגובה זו

    • בתי , האם את צוחה או בוחקת ?

      שמואליק, 14/02/07 16:03

      האם את סובלת מסיוטי לילה ?

      הגב לתגובה זו

      • סיוטים בטח...

        יפת נפש, 14/02/07 16:27

        והעיקרי שבהם זה שאני הבת שלך... אלוהים רק לא זה...
        ואם הייתי מבינה בהקשר למה התגובה האינטיליגהטית שלך הייתי אולי יכולה גם להתיחס לה...

        הגב לתגובה זו

        • אם היית ילדה מ''גדות'' או מתחת לרמת הגולן , כטענתך, היית מבינה....

          שמואליק, 14/02/07 20:10

          משינקין ,קשה מאד , עם החינוך שקיבלת, או לא , להבין מה זה להיות יפת נפש מתחת ל''אל עזזיאת' או ''תל פאחר''.
          אל תשאלי אותי מה זה - שאלי את מי שלימד אותך הסטוריה.

          הגב לתגובה זו

        • צווחנית מסוייטת. זה מה שחשבתי. הצטרפי אלינו.... (ל''ת)

          ארבע אמהות, 14/02/07 20:18

          הגב לתגובה זו

    • שמאלנים פשוט אוהבים ששונאים אותם ומגדפים אותם

      אלון, 14/02/07 16:33

      את צריכה להבין אין לנו שום בעיה שהם רוצים לחיות בסוריה ולהשאר במקום.
      הבעיה שאנחנו אהבנו אותם!!!
      ומרגישים בגידה באהבה הזו!!
      זו הבעיה האמיתית
      אהבנו לאהוב אותם ולהרגיש קרובים אליהם
      פתאום הסטירה הזו!!
      זה פשוט כואב ומאכזב!
      ולמראת שאנחנו מבינים את המניעים שלהם שזה :פחד מהסורים
      ברור שבסוף השקר יתפוס
      ואנחנו נצא החארות והסורים יצאו הטובים!

      הגב לתגובה זו

      • תשמע תראה, תראה תשמע

        יפת נפש, 14/02/07 17:19

        דבר ראשון לגבי הכותרת- אולי אתה צודק- סה''כ תראה עכשיו את כל הסופרים השמאלנית שעוזרים למפוניי גוש קטיף שכ''כ אוהבים לקלל אותם...
        ומעבר לכותרת... תראה אני לא יודעת אם חארות אבל צדיקים אנחנו בטח שלא, בכל זאת השורה התחתונה היא שזה שטח כבוש...
        אני מסכימה איתך שרובם מפגינים כיון שהם חוששים מהיום שבו יוחזרו לידיים סוריות ויטענו כנגדם שהם אוהבי ישראל, והאמת מי יכול להאשים אותם תראה איך זרקנו את צד''ל לכלבים ואיך אנחנו יורקים על תושבי ראג'ר שהראו לנו נאמנות במשך שנים... אז מה הפשע שלהם שהם מפחדים על חייהם? תסלח לי שאני לא מוצאת אותם אשמים בדבר כל כך מוצדק... חוץ מזה תחזור כמה עשרות שנים אחורה והבריטים יגידו לך אותו דבר- נתנו ליהודים כל מה שרצו ולמרות זאת הם עשו צרות... ככה זה- טבעו של האדם לרצות עצמאות...

        הגב לתגובה זו

        • הסורים זה לא בדיוק עצמאות לדרוזים

          אלון, 14/02/07 19:07

          גם בקשר לתושבי רג'ר
          היינו שמחים להפגין נאמנות כלפיהם אך גם הם בסופו של דבר לא תומכים בנו פומבית.
          ולכן ומעוד סיבות, על ישראל מופעל לחץ עצום לפנות ולפנות
          בעצם כמו תמיד יפייפי הנפש הם אלו שמזיקים ולא רק פה בכל העולם.
          הם תמיד מאמינים שעוד ויתור קטן והכול יהיה בסדר.
          וכך נוצר כרסום מזדחל לרעת כוחות האור ולטובת כוחות החושך גם אם בתווך נפגעים אנשים תמימים שבשל הויתורים האלו מסתפחים לאזורי הרשע יפייפי הנפש בהחלט מוכנים להקריב אותם! ''למען השלום''
          ישראל כמדינה מערבית שחרדה למעמדה העולמי נאלצת להיענות ללחצים הללו ולהקריב את בני בריתה
          אך כמו תמיד הכי קל לבוא בטענות אל ישראל
          מפני שפה ,הכי גרוע יהיו לכך טוקבקים ארסיים. להתנגד לצד השני זה מסוכן מאוד ואם הזמן השקר מנצח וגם המתונים נהפכים לשונאים.
          בסופו של דבר יפייפי הנפש יגרמו להרס החברה הליברלית המערבית.
          הם לא מבינים שהאלימות בצד השני מיועדת עבורם כדי להרשים אותם שיותרו עוד ועוד.
          ולכן יפייפי הנפש הם הגורמים האמיתיים לאלימות

          הגב לתגובה זו

          • בלה בלה בלה...

            יפת נפש, 14/02/07 19:52

            ואו כמה שטויות... מאיפה להתחיל...
            אז דבר ראשון יפה נפש זה הקללה הכי עלובה שהמציא הימין לשמאל (סליחה לסמול...) כן אני מאמינה שלא רק אנחנו צדיקים (ומקופחים כמובן) להגיד שהסורים לא רוצים שלום זו צביעות בסיסית הרי אנחנו אפילו לא מנסים אז איך נדע? כמי שמכירה את תושבי הכפר ראג'ר הכרות אישית הם לא נהגו להתבטא נגד ישראל עד היום בו נתנו לאנשי חיזבאללה להכנס לכפר שלהם (מה אתה מצפה מהם לעשות במקרה כזה כשהם בלי הגנה? אתה ממש גיבור גדול) ושוב אתה באמת גיבור גדול נראה אותך מתבטא נגד משפחת מאפיה כלשהי לדוגמא בידיעה שמחר אתה עובר לידיהם... חוכמה גדולה לצפות מאחרים ומה עם צד''ל? הם תמכו בנו בריש גלי זה הפריע לנו לנטוש אותם לידיי החיזבאללה??? (סליחה הצלנו כ15% מהם ונתנו להם לחיות פה בדירות מתפרקות) אתה יודע מה נגיד את זה כפשוטו- אדיוט מי שיתבטא בגלוי כתומך בנו לאחר מה שעשינו להם!
            ולגבי הגבולות, תשמע אתה לא הראשון, אכן גם אלכסנדר מוקדון והרומים והפרסים וגם היטלר האמינו שגבולות זה עיין של הגדרה שניתן לשנות ושאם אפשר לכבוש עוד אז למה לא אבל נחש מה? זה כבר לא לגמריי עובד ככה, יש או''ם ואם אנחנו רוצים שהעולם יכיר בנו אנחנו צרכים להכיר בו, אין שום פסול הגינו בגבולות 67 ואתה וחבריך צבועים כי אני רוצה לראות אותכם טוענים את מה שטענת כאן אם מדינה כלשהי הייתה כובשת מטר מאדמתנו...אבל אתה יודע מה תוכל להאשים את ''יפייפי הנפש'' במה שאתה רוצה העובדה שהיו זמנים שה''לא בני אדם'' הסורים שאתה מכיר כל כך טוב היו ביחסים מצוינים עם תושבי הגליל (וכן אני יודעת את זה ממקור ראשון להבדיל ממך) ואתה יודע משהו בנתיים הם אלה שמדברים על שלום ואנחנו אלה שמדברים על מלחמה, מה מתחת לפני השטח- אני ואתה לא יכולים לדעת... אז יאללה לכו אתה והחברים שלך ותשברו את הראש על כינויי יותר טוב מ''יפיי נפש''... בדר''כ אתם דווקא קופירייטרים יותר טובים מהשמאל...

            הגב לתגובה זו

            • אכן , ברק הפקיר את צד''ל ,לבושתנו.

              מיכה, 14/02/07 20:17

              אבל מי לחץ על האיש הנרפה והפופוליסט הזה , אם לא חברותיך למחנה ''יפי הנפש'' ?
              מי שרואה את העולם משמאל לימין , רואה כנראה את עולמנו דרך פריזמה מעוותת....
              אחרת , אין הסבר.

              הגב לתגובה זו

            • אסביר לך משהו

              אלון, 14/02/07 21:25

              אני הצבעתי בכל הבחירות בעבר למפלגות השמאל.(לא כיום)
              אני מחשיב את עצמי יפה נפש לא פחות ממך ואני בהחלט! לא ימני כפי שאת מתייגת מי שחושב אחרת ממך.
              ההבדל בין ''יפה'' נפש ל''יפייפה'' נפש הוא פשוט
              שניהם רוצים אותו דבר
              פשוט יפייפה הנפש ממשיך גם כשמעשיו היפים מזיקים יותר מאשר הוא מועילים.
              וצעד נוסף של יפייפה נפש זה לצרף את שמו של היטלר לרשימת ההשואה שלו כדי להדגיש את רעיונותיו ולזלזל בבן שיחו.
              אני בטוח שתמצאי דוגמאות אחרות(ויש באחת התגובות) של כיבושים לגיטימיים.
              גם הא''ום אינו אלוהים
              וחוץ מזה אמרתי שאני מוכן למסור! את הגולן עבור ''שלום'' אמיתי

              הגב לתגובה זו

        • מה זה שטח כבוש?

          אלון, 14/02/07 19:16

          ישראל שולטת ברמת הגולן יותר זמן מאשר הוא היה שייך לסוריה!
          מי קבע שהשטח שייך לסוריה לפי מה?
          בגלל שבזמן מסויים שלטו בו אימפריות כמו הבריטים והצרפתים?
          השטח במהלך ההסטורה היה שייך למדינות ואמפריות שונות בניהן גם ישראל.
          מדינת סוריה זו המצאה של האמפריות
          בסופו של דבר כל טריטוריה נכבשה בזמן כלשהו.
          היום הוא בידינו
          זה לא אומר שאני לא מוכן לתת! אותו כדי לקבל מספר שנות ''שלום'' נניח 50 שנות שקט.''שלום אין סיכוי הם פשוט לא בני אדם שנתן לעשות אתם שלום אמיתי
          אך להגיד שזה שייך לסוריםזה פשוט לא נכון

          הגב לתגובה זו

        • כשאת אומרת עצמאות למה את מתכוונת ?

          שלום שלומוביץ', 14/02/07 20:56

          יעני , שאסד ייתן להם מדינה דרוזית ב''ג'בל דרוז'' ?
          לכי ללמוד הסטוריה , כי לא הרשמת אף אחד ב''ידענותך'' השטחית ובדוגמאות הבלתי רלוונטיות שהבאת .
          אגב , את לא צריכה לענות על השאלה בפתיח.
          בעצם אפילו ייטב לכולנו אם במקום לענות , תקחי ספר ותקראי...

          הגב לתגובה זו

  • 16.

    הפגנות גזעניות

    יוסי כהן, 14/02/07 15:14

    זו מחיר של הדמוקרטיה לצערי ולדאבוני כול הקריאות מצד המפגנים הדרוזים אנם אלה להמריד ולהתסיס את תושבי הדרוזים השלבים שמקבלים את סיפוח רמת הגולן בהבת כורח המציאות .הפגנות אלה באות רק כדי לשרת את אירגוני החיזבלה והמישטר הסורי העיון לישראל .אן זה נכון שהסורים פנהם לשלום גם אם נחזיר אי פעם את רמת הגולן .הרי רמת הגולן היתה בידהם לפני ששת הימים מדוע הם היו מתקפים את הקיבוצים ומדוע הם היצתרפו למילחמה נגדו ?

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    90% מהדרוזים בגולן

    חלבי, גולן, 14/02/07 15:13

    רוצים להשאר בישראל, אדרבא ערכו מישאל

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אז שיחזרו כבר

    חיים, 14/02/07 14:53

    אם יש להם אומץ אז שילכו ויאבדו כל מה שקיבלו מעם ישראל.ואחריי שיאלאימו את רכושם נראה אותם

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    העם עם אדולן

    מוטי טל, 14/02/07 14:47

    ועד שהעם יגמל מהטריפ זה עלול להיות מאוחר מידי .

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הדרוזים בגולן מקבלים כסף עבור ה''הפגנות'' שלהם

    מלי, 14/02/07 14:23

    אני עובדת עם דרוזים מהרמה כבר כמעט עשרים שנה. אולי רק בודדים רוצים להיות תחת שלטון סורי. כמעט כולם חיים עכשיו ברמה גבוהה בהרבה מאחיהם מעבר לגבול.
    ידוע לי ממקור ראשון שהם מקבלים כסף מסוריה עבור הפגנות ''ספונטניות''. ב''יום הסיפוח'' הם תמיד משתוללים ויש להם סיכומים עם המשטרה על משך ההשתוללות ועל האזור שאליו המשטרה לא נכנסת במשך הזמן הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    הכל ענין של מראית עין - כנסו ותבינו.

    חיפאית, 14/02/07 14:21

    במסגרת עבודתי יצא לי להיפגש עם המון דרוזים מרמת הגולן ולשוחח על עניינם. לדבריהם, הם חוששים שבבוא היום ישראל תמסור את הרמה לסורים ואז יגיע סופם מהממשל בסוריה. לפיכך הם יוצאים בכל מיני שטויות של הפגנות, כדי שהשלטונות הסורים יראו. דבר שני, רבים מהם עובדי מדינה ויתרה על כך רכשו דירות בישראל. סיפרו לי כי במידה וישראל תחזיר את הרמה, מי שהיה חכם וקנה דירה בישראל, פשוט יברח לביתו החדש. כל השאר חייבים להציג מול הסורים אהדה כדי שבבוא היום לא יבולע להם. טענתם העיקרית היתה שהם לא בוטחים בממשל בישראל ובטוחים שבבוא היום ישראל תחזיר אותם לסוריה.

    הגב לתגובה זו

    • לחיפאית. צודקת. גם לי יצא להכיר ,דרוזים מהרמה ,שטענו שלאחר מה שעשינ

      שרה.א, 14/02/07 14:54

      לצדלניקים . הם מרגישים חוסר ביטחון,כי יש סיכויים שבבוא היום אנחנו נוותר על רמת הגולן.
      לכן בחלקם גם ויתרו על ת. הזהות ,
      הישראלית ,מתוך אותו פחד.

      אי אפשר לבוא אליהם בטענות.
      אין אצלינו עקביות ועמידה בהתחייבויות.

      הגב לתגובה זו

    • זה נכון

      יפת נפש, 14/02/07 15:34

      רק חבל שכל המגיבים האינטיליגנטים כאן לא מסוגלים לקלוט את זה...

      הגב לתגובה זו

      • ''אינטיליגנטים'' זו כנראה מילת גנאי במקום שבו גודלת....

        רינה, 14/02/07 20:13

        או שאולי , יעני , בסגי נהור , את מנסה להוכיח שאת נעלה מכל הכותבים בקוגניטיביות שלך.
        ובכן , טפשונת קטנה , לא הצלחת.
        למענך , אני מקווה שאת יפת גוף , כי נפשך , מה לעשות , ממש לא.
        חג אהבה שמח לך.

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    לקחת את זכות הבחירה לדרוזים הללו וגם באום אל פחם (ל''ת)

    ענת, 14/02/07 14:00

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    להחזיר את הגולן זה לעזוב את ישראל ושהדרוזים ילכו לסוריה (ל''ת)

    ענת, 14/02/07 13:59

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ערביי ישראל מוכיחים חדות לבקרים שאין להם רזצון להישאר כאן , שיעברו (ל''ת)

    למדינות ערב, 14/02/07 13:52

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    לכולם

    מתן, 14/02/07 13:49

    בבקשה תראו איזה מצב קרה הסורים רוצים שלום בוא נעשה איתם שלום ונחזיר להם חצי מרמת הגולן כי גם ככה אנחנו לא משתמשים בחצי ממנה ואת כל הדרוזים שתומככים בסורים נעביר לחצי הזה למרות שהם משרתים בצה''ל אין ספק שאלה מרמת הגולן תומכים בגלוי בסוריה אז בוא נעשה להם טוב ונחזיר אותם ממילא יש לנו בעיית דמוגרפיה ככה נרוויח 3 ציפורים במכה אחת שלום הורדת אחוז הערבים והדרוזים יהיו מרוצים אבל מה שהכי כיף זה שהם יחזרו הסורים יהרגו אותם כי הם שירתו בצהל

    הגב לתגובה זו

    • אני לא יודע להגיד אם אתה שמאלני הזוי, או סתם אוטיסט. (ל''ת)

      מה זה מה, 14/02/07 13:52

      הגב לתגובה זו

      • עד ת''א לא יעצרו

        מוטי, 14/02/07 14:19

        הם רוצים גם את רעענה ,נתניה,חדרה, אילת............
        את כל הארץ

        הגב לתגובה זו

    • לא נכון, רוב הדרוזים ברמת הגולן לא משרתים בצה''ל ונגד המדינה !!! (ל''ת)

      דוד, 14/02/07 13:58

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    כבר 50 שנה אנחנו תקועים עם ערביי ישראל

    יהודי, 14/02/07 13:44

    חרם צרכנים הכי גדול שהיה בהיסטוריה אי פעם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הגיע הזמן לעשות משהו אמיתי

    יוני מילוא, 14/02/07 13:42

    כן, הגיע הזמן לומר בפה מלא ובמילים שאינן משתמעות לשתי פנים, כי הגולן ישאר לעד בתחומי מדינת ישראל הריבונית.
    הדרוזים הללו כאחיהם שבגליל- יודעים כי סוריה היא מקום זוועה לחיות בו, וכי רק כאן יקבלו אזרחות ושיוויון זכויות... אבל.. כבר שנים שמשדרים להם שאוטוטו הם עוברים חזרה לידי הקצבים מדמשק... אז מה נותר להם חוץ מלהצהיא על אהבה עזה לסוריה ושנאה לישראל.
    כשנדע לעמוד על שלנו ביושר, ולהפסיק לגמגם, גם הם ידעו ...

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא יודע כמה מטורללים(שמאלנים) הרגזת עכשיו.

      שני, 14/02/07 13:54

      אם נלך לפי דרכך, לא יהיו שפיכות דמים. והשמאל לא יהנה כמו שהוא נהנה ממלחמת האחים בגירוש תושבי גוש קטיף.
      לא יהיו הקזות דם, חבל, השמאל מזין את עצמו מזה.

      הגב לתגובה זו

    • מסכימה איתך בכל מילה (ל''ת)

      שירי, 14/02/07 14:22

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    עד עכשיו חשבתי רק דברים טובים על הדרוזים, אבל כנראה שיש חלאות גם

    תיכוניסט, 14/02/07 13:42

    ביניהם.

    הגב לתגובה זו

    • חשוב לעשות הפרדה!

      אורן, 14/02/07 15:44

      הדרוזים בשאר המדינה נאמנים אליה לא פחות מהיהודים.
      הדרוזים בגולן סופחו למדינה הרבה יותר מאוחר. הם חיים באי-ודאות לגבי העתיד שלהם (אולי יחזרו לסוריה), ויש להם הרבה קרובים בסוריה.
      לא כדאי להכליל מהקבוצה הזאת על כל הדרוזים בישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    אנחנו לא מתעלמים מכלום. בשביל השלום, ישראל מוכנה שסוריה תשאיר אצלה

    העם עם הגולן, 14/02/07 13:41

    את דמשק.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    יש לנו זכות על הגולן

    שני, 14/02/07 13:39

    יש לנו זכות על הגולן. עמים שהשתחררו משלטון קולוניאלי-אימפריאליסטי התנערו מהחלטות שרירותיות של המעצמות לגבי הגבולות שלהם. הגבול שציירו הבריטים והצרפתים עפ''י האינטרסים שלהם, בדחותם את דרישות המשלחת הציונית בוועידת השלום בפריז, בין היתר לגבי הגולן, איננו בבחינת ''עשרת הדיברות'', הוא אינו חקוק באותיות של נחושת. היסטורית, חושפת אדמת הגולן רק שרידים יהודיים. שום ציוויליזציה אחרת לא היתה שם. ומבחינה פוליטית עדכנית, כבשנו את הגולן מידי הסורים במלחמת מגן, נוכח תוקפנות סורית בלתי פוסקת נגד הגליל, תוך ניצול שליטתו הטופוגרפית.

    בכל העולם, שטח שנכבש מידי אויב במלחמת מגן שייך למנצח. כך הפסידו הגרמנים בין היתר את פומרניה, שלזיה התחתית ופרוסיה המזרחית, ובתוכן את הערים קניגסברג, ברסלאו, שטטין ודנציג. כך הם הפסידו לצרפת את אלזאס-לוריין. וכך הפסידה מקסיקו לארצות הברית את ניו-מקסיקו, טכסס, אריזונה, קליפורניה ועוד ועוד, וספק גדול, מי בכלל היה כאן התוקפן...

    אנחנו הותקפנו ע''י הסורים אינספור פעמים, ניצחנו במלחמה נגדה, כבשנו את השטח שממנו יצאה התוקפנות, וכך ניתנה לנו הזדמנות חוקית וכשרה למהדרין עפ''י התקדימים הבינלאומיים, לתקן עוול היסטורי של הבריטים והצרפתים, שצירפו את הגולן - לא לסוריה שעוד לא היתה קיימת, כי אם לאימפריה הצרפתית.

    על כן, אם אובדן הגולן הוא בלתי נמנע - אין זה בגלל תכתיבי המעצמות, טענה שמאלנית שכבר הופרכה כמה וכמה פעמים ב- 40 השנים האחרונות - כ''א בגלל שתיקתנו, שתיקת הכבשים של אנשי הגולן ומנהיגיו, נוכח טענת הזכות של הסורים והתעמולה התבוסנית של כוהני ומקצועני השלום שבקירבנו.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    במיסגרת הסכם מדיני בגולן

    פקק תנועה, 14/02/07 13:23

    עים סוריה .אפשר להגיע להסכם שבו יוחזרו רק שיטחי הדרוזים ולא יותר לסוריה.או לחילופין לקבל את ההצעה של חילופי שטחים. בגולן לבן סוריה ישראל וירדן .ובן ישראל וירדן בערבה ואולי לבנון .

    הגב לתגובה זו

    • לא לא לא. לגרש את האוכ' הדרוזית שבגולן לסוריה. לא להתרפס בפניהם.

      ציוני, 14/02/07 13:38

      ההתישבות היהודית בגולן הייתה מהמשנה והתלמוד ולא ניתן לשמאלנים המטורפים לחסל עוד מפעל התיישבות.

      הגב לתגובה זו

      • עד מתי

        אמין, 14/02/07 13:58

        תורכים אנגלים ישראלים מי הבא בתור עדיף שלום על כל אופציה

        הגב לתגובה זו

    • פקק ,אולי מספיק עם השטויות?

      הרופא, 14/02/07 16:03

      התגובות שלך מעצבנות בטיפשות שלה.
      די מספיק לעצבן אנשים!!

      הגב לתגובה זו