• 113.

    אני לא מאמין לה זן עדה שמשקרת וסוחטת

    יאיר, 13/02/07 11:23

    איך אפשר להאמין לה????

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    מדוע דווקא בחרה א' בעו''ד בראשי?

    HobGoblin, 13/02/07 11:08

    מכל עורכי הדין בישראל דווקא את עו''ד בראשי? ועוד בתיק שכזה...

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    אבל זה לא היה צריך להיות ראיון אלה מה (ל''ת)

    פגישת מחזור, 13/02/07 09:35

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    פעם,היו קוראים ל''קופאות'' נותנות,היום הן נקראות:מתלוננות.

    יגאל כהן, 13/02/07 09:05

    אפילו,שאף אחת מהן לא התלוננה וכולן רק שודלו פותו ונאנסו להתלונן.
    גם הזנזונת של רמון קפאה.
    יח'ריב ביתהון,למה הן קופאות בקיץ,לעולם לא אבין.

    הגב לתגובה זו

    • יגאל נראה אותך גבר אם תגיב כך

      נורית, 13/02/07 10:07

      כשזה יקרה לבנות שלך או לנכדות שלך או לאחותך או לאמא שלך.

      הגב לתגובה זו

  • 109.

    לכל הבבונים תומכי הקצב

    תמרור עצור, 13/02/07 01:21

    תרגעו מהר היה או לא היה ראיון עדיין החשדות נגד הנשיא שלכם רבים מדיי וכמו שאומר הפתגם העתיק אין עשן בלי אש ואין עשר מתלוננות בלי אנס...
    אז תרגעו ואמן יום אחד תבינו את סבלן של המתלוננות

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    שתי נוכלות שרצו למכור...

    נושק לאמת., 13/02/07 01:08

    את הסיפור למרבה במחיר, לכן סוכם
    בין הכתבת לבראשי ששום פרט לא יתפרסם מהסיפור.
    מאחר שא' גוללה את הסיפור או המעשיה מרצונה, הכתבת רצה למערכת לפרסמה לפני שא' ועורכת דינה יגוללו את הסיפור לעיתון אחר.

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    כנסו לאתר הנשיא ותקראו קצת-

    משה, 13/02/07 00:15

    באתר של הנשיא יש צילום של מכתב נאצה של א'. לפי כתב היד ( שלא לדבר על התת-רמה של הניסוח)- מזעזע : האם כאלו עובדות מתקבלות לעבודה בבית הנשיא??? לפי מה הן מתקבלות? שפת שוק זו מחמאה למה שהיא כותבת שם. זהו חומר (עצוב) למחשבה...

    הגב לתגובה זו

    • יש לך קישור? (ל''ת)

      שפינוזה, 13/02/07 03:53

      הגב לתגובה זו

    • ל 107

      מ י, 13/02/07 09:01

      אתה אחד המשתפי''ם העלובים של קצב . 10 בחורות משקרות , מזוז משקר , טובי חוקרים משקרים רק אתם וקצב טלית שכולה שחורה משחור . אוי לנו בושה לעם ישראל ולמדינה ובראש וראשונה לש''ס שברמאות הכתירו את קצב . ואני מאחל לך שקרובת משפחתך תעבוד עם קצב . שלח את הבת שלך , רעיתך שתעבוד עם קצב .

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    קצב, חזק ואמץ. העם איתך !!! (ל''ת)

    אזרחית שלא, 13/02/07 00:04

    הגב לתגובה זו

    • עם הארץ איתך (ל''ת)

      אני לא, 13/02/07 10:32

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    אופס... הפעם תפסו אותה. אחת מיני רבים (ל''ת)

    י, 13/02/07 00:03

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    מסתבר שא' זאת היא לא בדיוק כפה אדומה שנפלה למלתעות הזאב הרע.... (ל''ת)

    רינה, 12/02/07 23:52

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    הכתבת אמרה מפורשות שהיא מאמינה לגירסת א' שנאנסה ע''י קצב יועציו לא (ל''ת)

    יצליחו להסתיר!!, 12/02/07 23:17

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    תראו מה עושות שתי פרחות למוסד הנשיאות. (ל''ת)

    :-), 12/02/07 23:01

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    איזה מכוערת הכינרת בראשי הזאת (ל''ת)

    א, 12/02/07 22:54

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    ליבאי הנך נדרש לבקש סליחה מקצב מיד ללא כל דחוי (ל''ת)

    עו''ד עם מצפון, 12/02/07 21:53

    הגב לתגובה זו

    • Why should he?

      Lawyer myself, 12/02/07 23:00

      He did the right thing! he followed his conscience too!

      הגב לתגובה זו

    • הוא עו''ד שמתמחה בעבירות צוארון לבן (מרמה, סחיטה מיסים וכו')

      למה סליחה?, 13/02/07 00:02

      הוא לא עו''ד פלילי... ואונס זה פלילי.

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    ליבאי תהיה גבר ותבקש סליחה מקצב (ל''ת)

    איאד, 12/02/07 21:45

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    קצב העם איתך

    דודו, 12/02/07 21:33

    קצב עכשו אני מאמין לך

    הגב לתגובה זו

    • כתב פוגשים לשם כתבה

      אני, 13/02/07 09:34

      אבל זה לא היה אמור להיות ראיון
      אז מה זה היה אמור להיות
      פגישת מחזור

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    סדקים ראשונים בחומת השקר!!!!!!! (ל''ת)

    משפט דרייפוס, 12/02/07 21:29

    הגב לתגובה זו

    • כשהקהל מבקש דם לא חשוב כלום,החליטו שהוא אשם וזהו (ל''ת)

      ***************, 12/02/07 21:49

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    בכל זאת למה להאמין לה (ל''ת)

    איאד, 12/02/07 21:15

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    עוד כנרת בראשי. בהצלחה! נגד כל הנבלות. (ל''ת)

    טל, 12/02/07 21:14

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    הוא חף מפשע..

    .., 12/02/07 21:13

    ..

    הגב לתגובה זו

    • הודעה זו היא בחסות בית הנשיא (ל''ת)

      מאה שקל, 13/02/07 12:09

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    יש סיבה לקצב לשמוח , א, טענה בחקירה כי הייתה עם מכנסיים ובראיון

    איאד, 12/02/07 21:12

    שהייתה עם חצאית , סחטית עו''ד ציון אמיר , עכשיו ליבאי יוכל את עצמו אם

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    רבותי יש פתגם שאומר ש

    דינה, 12/02/07 21:04

    זה שאתה פרנואיד, זה לא אומר שלא רודפים אחריך...
    זה שהפרקליטה החובבנית שיקרה זה לא אומר שהוא לא אנס!!!!

    היום קראתי במהדורה המודפסת באחד העיתונים שהוא טוען שהיא ''בחורה מושחתת שהתאהבה בו ומאוכזבת כי אינו מחזיר לה אהבה''
    קראתי וצחקתי. מקרה דומה אך לא זהה קרה לי לפני מספר שנים עם גבר נשוי שהתחזה לגרוש ותעתע בי רגשית, פיתחתי אז רגשות כלפיו. הקשר נותק ביוזמתי. לאחר מספר שנים ניסה לחדש את הקשר וקיבל דחיה. בעקבות הדחיה הוא הפיץ עלי סיפורים שלא היו ולא נבראו, זרק לי משפטי ארס ועוד ועוד. החלטתי להתנקם בו ולהחזיר לו באותה מטבע והפעלתי עליו מאניפולציות רגשיות כפי שעשה לי דאז, כאשר בסיומה של הפרשה הוא טען בפני כל כי עשיתי זאת משום שאני מאוכזבת מכך שהוא ''זרק אותי''.
    במהלך התקופה הזו הגבר הזה סיפר לי בשיא הפשטות, בחיוך וללא נקיפות מצפון איך ניצל ומנצל מינית נשים פנויות ונשואות כאחד. לכולן הוא קרא ''שרמוטות''...זה שבוגד באשתו מזה 20 שנה עם כל מה שזז וחושף את מבושיו במצלמת אינטרנט בפני כל עם ישראל.

    רבותי, תפקחו עיניים, גופן וכבודן של נשים אינו הפקר. גם אם האישה אינה נקיה מכל רבב, זה לא אומר שהוא לא ביצע את המעשים המתוארים.


    הגב לתגובה זו

    • הפוך, גוטה

      זליג, 13/02/07 01:33

      ''לא כל מי שטוען שרודפים אחריו הוא פרנואיד.''
      מה נסגר אתכם?

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    עכשיו אפשר להאמין לקצב. הכל שקר, עלילת דם!!! (ל''ת)

    אפרת, 12/02/07 21:03

    הגב לתגובה זו

    • הודעה בחסות בית הנשיא (ל''ת)

      מאה שקל, 13/02/07 12:11

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    בראשי איפה שלי שלי שלי יחומוביץ (ל''ת)

    שתי עלובות נפש, 12/02/07 20:50

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    נראה לי שבפקליטות מישהו צריך לפנות ללשכת העבודה (ל''ת)

    הסבה ומהר, 12/02/07 20:48

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    איזה תמונה ענקית בכותרת.. בראשי-סטנד אפ :)) (ל''ת)

    אפי, 12/02/07 20:44

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    הפסקתי להאמין לא' מאמינה קצב

    בראשי את עלובה, 12/02/07 20:43

    בראשי לא אמינה היום הוכיחה מי היא.
    עורכ דין סוג 0

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    לתפארת מדינת ישראל (ל''ת)

    מזרחן, 12/02/07 20:42

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    א' ובראשי חפשו פירסום תתביישו (ל''ת)

    קצב צדק לאורך כ, 12/02/07 20:38

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    א' נתפסה עם המכנסיים למטה

    ר, 12/02/07 20:34

    או... החצאית

    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    בראשי חפשי מקצוע ביישת את היוקרה

    רינת, 12/02/07 20:34

    של עורכי הדין.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    הם סה''כ חברות. א' לא אמינה ובראשי

    קרין, 12/02/07 20:29

    השאירה טעם רע על כל עורכי הדין .

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    חפשי לך מרשה אחרת . אחת שתהיה אמינה ממך , בראשי. (ל''ת)

    רוטנברג, 12/02/07 20:29

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    בראשי את לא עורכת דין, ככה לא

    בושה וחרפה, 12/02/07 20:27

    לא מתנהגים ביישת את עורכי הדינים למינהם.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    שקר אחד הרבה שקרים !!! (ל''ת)

    דובר אמת, 12/02/07 20:27

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    האני, כינרתוש, את לעולם, אבל לעולם לא תהיי סלבריטי (ל''ת)

    קרין, 12/02/07 20:16

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    שתי בימבו מצויות, שרוצות לעשות קופה (ל''ת)

    דובי, 12/02/07 20:11

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    גם אם האמנתי עכשיו אני מפקפקת

    ליאת, 12/02/07 20:10

    רציתי להאמין שהיא דוברת אמת ועכשיו אני כבר חושבת שאולי הכול המצאהוחבל שהיא מעררת את האמון שהיא הצליחה לבנות

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    תישאל את טל למה היא מאלה מיבזקים שעה אחרי שהיא מקבלת? (ל''ת)

    ERMI, 12/02/07 20:03

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    עורכת הדין כנרת גאיה בראשי - מושחתת ומזוייפת מן היסוד!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    לשכת רה''מ, 12/02/07 19:56

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    עו''ד בראשי

    שמואל סופרין, 12/02/07 19:56

    עו''ד בראשי עוד תאמר ש''מעריב'' לא הבין אותה או פרש את דבריה שלא כהלכה. היא משתתפת בראיון ואח''כ אומרת שלא התקיים. אח''כ אומרת שהדברים לא היו לפרסום. מגוללת בפרטי פרטים את מהלך ה''אונס'' לפני גמר השימוע. לא מחכה למשפט על מנת לפרסם בחו''ל מיהו הנשיא של מדינת ישראל, כדי שזה יחזור לישראל כבומרנג העשוי להשפיע על החלטות לאחר השימוע ועל החלטות בית המשפט באם יוגש כתב אישום. בקנדה ובארה''ב מהלך מסוג זה הוא בבחינת NOT A FAIR TRIAL והמשפט מתבטל לפי החוק. בישראל שמה של המתלוננת א' הוא לא לפרסום, אבל כל מה שבא לה לספר מחוץ לכתלי בית המשפט קבל עם ועולם מותר גם מותר. כדי שהתקשורת תשפיע על דעת הקהל, ודעת הקהל תשפיע על השופטים. האם עורכת הדין הנכבדה נוהגת על פי כל כללי המוסר והחוק ? מסופקני.

    הגב לתגובה זו

    • צודק מאד.73

      רמת אפעל., 13/02/07 20:22

      אין כאן משפט צדק!!!
      כך הכל מתנהל כאן בישראל.
      והלב כואב.

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    מה המגמה של מעריה הצהוב הרעש הטפשי?

    יואב, 12/02/07 19:54

    למה אף אחד לא מתיחס של הפגישה שהיתה. אבל לא היה ראיון! איזה ספינים אתם בונים! לא יעזור לנו כלום. מי שהיה הנשיא המבזה שיעמוד לדין על עברות חמורות ביותר. המאשימות יצליחו כי הן דוברות אמת וצודקות.
    קצב מקומו בבית סוהר!

    הגב לתגובה זו

    • למה אתה חושב ככה? ואם לא היה כלום?

      ירדן, 12/02/07 20:58

      עד שלא יהיה פסק דין במשפט לא נדע אם היה או לא, ומקומו (או מקומה) של מי בבית הסוהר.

      הגב לתגובה זו

    • היה ראיון

      אביחי, 12/02/07 21:22

      פשוט כל צד הבין אחרת את משמעות הפגישה.
      העיתונאית חשבה שזה לפירסום וא' ועורכת דין הלא יוצלחת שלה חשבו שזה לא יפורסם.

      על מה חשבת שהם דיברו שם?
      על מסגד אל אקצה?

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    ל-א': ממליצה לך להחליף עו''ד בשיא המהירות!!! (ל''ת)

    שדגכ, 12/02/07 19:51

    הגב לתגובה זו

    • ולהפך (ל''ת)

      יופיטר, 13/02/07 06:14

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    אני לא מאמין לא לקצב ולא לאלף

    קוקו, 12/02/07 19:49

    לדעתי שניהם עיגלו פינות והאמת נמצאת איפשהו באמצע.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    קצב אולי חרמן אבל קשה להאמין שאנס

    א' שקרנית., 12/02/07 19:49

    א' ובראשי נראים לי כמו זוג נוכלות. א' בכלל נראית לי כמו שרמוטה מקצועית שמחפשת לעשות מכה של כסף - אחרת מה היה לה לרוץ להתראיין לטיימס?? היא כבר מכינה את הקרקע לכתיבת ספר???

    הגב לתגובה זו

    • לא גמרה כיתה א' (ל''ת)

      טורונטו, 13/02/07 04:34

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    עורד בראשי נכשלת בדבריך

    נוגה, 12/02/07 19:48

    איך אפשר להמשיך בתלונה ואשמות שלא נבראו מענין מי משלם להם היה חזק הנשיא קצב הצדק והאמת יתבררו בבית המשפט שכולנו רוצים להאמין לשופטינו וכול האשמצות יהיה להם מחיר שהנשיא חייב לתבוע על הפלתו ללא סיבה זועקת אזרחית על התקשורת שממשיכה וגורמת נזק משפטי מרווה שתתנו פתחון פה

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    מה זה ל''ת ליד התגובות מישהו יכול לעזור לי (ל''ת)

    אהבל, 12/02/07 19:47

    הגב לתגובה זו

    • ל''ת זה...

      מורה ל, 12/02/07 19:56

      לא תקשקש (בקומקום)

      הגב לתגובה זו

      • חשבתי ש''לפתוח ת'פה''

        אהבלון, 13/02/07 01:35

        כאילו, לפי המקצוע שלך, אתה יודע.

        הגב לתגובה זו

    • זה ''ללא תוכן'' (ל''ת)

      חכם, 12/02/07 19:58

      הגב לתגובה זו

      • תודה רבה (ל''ת)

        אהבל, 12/02/07 21:09

        הגב לתגובה זו

    • הרי גם התגובות האחרות ללא תוכן (ל''ת)

      שאלה מצוינת, 12/02/07 21:57

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    אין אמונה בנשות ישראל!!!!! (ל''ת)

    דרור, 12/02/07 19:46

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    אין אמונה בנשות ישראל!!!!! (ל''ת)

    דרור, 12/02/07 19:46

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    בראשי הרסת לכל עורכי הדין את

    דנה, 12/02/07 19:40

    המקצוע. חשבתי שהם אמינים מסתבר שהם אולי שקרנים והכל בגללך.
    תתפטרי את חייבת ללמוד משפטים את סה''כ חברה של א' לקבל פירסום ולקוחות

    הגב לתגובה זו

    • כידוע, זה רק 99% מהעו''דים שמוציאים שם רע על השאר (ל''ת)

      ., 12/02/07 20:00

      הגב לתגובה זו

      • תגובה יפה ואמיתית. (ל''ת)

        א' א', 13/02/07 01:11

        הגב לתגובה זו

  • 63.

    מעניין אם מגדל הקלפים מתחיל להתמוטט (ל''ת)

    אזרח, 12/02/07 19:39

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    עו''ד בראשי, תפסיקי להתפרסם על חשבון המתלוננת

    עו:ד, 12/02/07 19:31

    עו''ד בראשי תפסיקי להוציא שם רע למקצוע, גם ככה עבודתך עם המתלוננת הינה תמיכה נפשית בלבד מאחר שאין לה צורך בייצוג ההליך הפלילי והמדינה היא המאשימה. סביר להניח שאין לך שום עבודה חוץ מהתמיכה במתלוננת, אולי עדיף שתתעסקי בעבודה משפטית ותפסיקי לשקר ולהתפרסם על חשבונה של המתלוננת, אם אין לך עבודה אשמח להעביר לך כמה תיקים קטנים על מנת שתוכלי להתמודד איתם אם בכלל????

    הגב לתגובה זו

    • היי תעביר לי!!!! (ל''ת)

      av, 12/02/07 20:00

      הגב לתגובה זו

    • עם יצוג כזה עדיף שלא תעביר לה תיקים...

      ירדן, 12/02/07 20:56

      לשקר (ועוד להתפס) זאת לא דרך יצוג מוצלחת במיוחד.

      הגב לתגובה זו

    • מסכים עם כל מילה שלך .....

      הליך פלילי, 12/02/07 23:49

      מדינת ישראל נגד קצב

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    עו''ד בראשי

    האזרח הקטן, 12/02/07 19:30

    אני ממש לא מצליח להבין על מה כל התהילה שאת מחפשת לעצמך בתיק הזה אבל זה לא הנושא שלשמו התכנסנו, אז ככה כשהלקוחה שלך מחליטה שהיא תהיה עשירה ומסודרת בגיל 32 ויהי מה אז יש לזה מחיר, בין אם זה לסחוט את הנשיא על יחסיי מין שהיו להם בהסכמה וברגע אחד הפכו לאונס , בין אם את מחליטה לספר לכולם איך הוא ''פתאום חדר אליי'' כאילו שאתם נהגתם להסתובב עירומים בלשכה, ועד לשינוי הגרסה בין הרים לי את החצאית ועד להוריד לי את המכנסיים שזה שונה בתכלית. ואת עו''ד בראשי הולכת אחריה לאותו בור אני מבטיח לך שאחרי המשפט את תצטערי על זה שנכנסת לכל המשחק שלה שהוא מכוער , זה שהנשיא שלנו יצא מכל הסיפור הזה חרמן ולא מכובד זה עדיין לא עושה אותו לאנס שזה הדבר הגרוע ביותר שיכול אדם לעולל לאדם אחר מלבד רצח כי זה רצח של הנשמה שלו ממש, את כל היום מכחישה ומאשרת ושוב מכחישה את מה שלא ניתן כבר להסתיר החברה שלך פשוט רודפת בצע ואם היא כ''כ אוהבת כסף שתתחיל לעבוד לשם שינוי ואולי עוד 10 שנים יהיה לה גם כסף התחלתי לבית ממש כמו שאני עושה עכשיו עובד ועובד ויודע שלא בטוח שיהיה לי בית בסוף אבל מה שבטוח יהיה לי כבוד ואני לא אתבייש במה שאני ובמה שאני עשיתי לפרנסתי. אז תלכו שתיכן תלמדו קצת אחת את השניה דברים היא תלמד אותך להתלבש יפה ואת תלמדי אותה מוסר עבודה בסוף משתיכן תצא אחת טובה תשתדלי שזו תהיה את .

    הגב לתגובה זו

    • גדולללללללללל גבר

      בני ת''א, 12/02/07 19:43

      אחי כתבת מעולה

      הגב לתגובה זו

    • אהבתי כל מילה -ענק! (ל''ת)

      ירון.ק, 12/02/07 20:35

      הגב לתגובה זו

    • צודק צודק צודק (ל''ת)

      גדול גדול גדול, 12/02/07 21:01

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    א. את נוכלת ? (ל''ת)

    רפי, 12/02/07 19:30

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    מעשיה של בראשי והמתלוננת מעיד על חוסר תום לב (ל''ת)

    איאד, 12/02/07 19:29

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    א. שקרנית!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    חיים, 12/02/07 19:21

    עוד לפני המשפט וכבר היא סוטרת את עצמה.

    הגב לתגובה זו

    • מותק שלי

      אזרחית שפויה, 12/02/07 19:31

      התכונת סותרת ולא סוטרת.
      מביך שאנשים לא מסוגלים לאיית נכונה הודעות כל כך קצרות ופשוטות.

      הגב לתגובה זו

      • לא כולם צמודים למחשב ומקלידים כל הזמן (ל''ת)

        משה, 12/02/07 20:03

        הגב לתגובה זו

      • כנראה שגם לך יש בעיות

        בן יהודה, 12/02/07 20:05

        התכונת כותבים כך - התכוונת

        הגב לתגובה זו

  • 57.

    אף אחד לא שואל למה היא בכלל רצה להתראיין לטיימס?? (ל''ת)

    מסריח, 12/02/07 19:17

    הגב לתגובה זו

    • אני שואל, ואפילו עונה. היא חשבה שזה ישתלם לה. (ל''ת)

      אחד, 12/02/07 20:47

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    הטוקבקיסטים של קצב מתבקשים

    אני, 12/02/07 19:17

    להשקיע תמורת השכר שלכם ולמלא גם תוכן ולא רק כותרת

    הגב לתגובה זו

    • אל תשמיץ פה את הטוקבקיסטים יא אפס. (ל''ת)

      אידיוט, 12/02/07 19:46

      הגב לתגובה זו

    • אתה אל תגיד לנו מה לעשות, גם ככה משלמים לנו רק 14 לשעה

      ליאור, 12/02/07 20:49

      אבל כנראה שגם לך אין משהו יותר חכם להגיד.

      אחרי הכל אין שום הוכחות, זאת מילה שלו מול מילה שלה ואחרי אתמול המילה שלה לא נשמעת טוב במיוחד.

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    הערה ל א' על הראיונות שהיא נותנת כל הזמן

    יע, 12/02/07 19:12

    מדוע א' לא יכולה להתאפק עוד קצת
    ולהפסיק לדבר ולהראות עד כמה היא
    הולכת להפקיע לעצמה גול עצמי
    כולנו איתה תישמרי על דממת אלחוט
    כמו שאר המתלוננות ועל תפלי בפח
    שטומנים לך

    הגב לתגובה זו

    • להפקיע או להבקיע? (ל''ת)

      פוקעת, 12/02/07 19:48

      הגב לתגובה זו

      • היא כבר קיבלה שער =מכרה משחק וקצב נכנס (ל''ת)

        כ, 12/02/07 20:04

        הגב לתגובה זו

    • כשמשתמשים באשה מפוקפקת כמנוף - חוטפים גול עצמי. (ל''ת)

      כרכשתא, 12/02/07 20:34

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    לא מאמין במילה לשני חולות הפרסום האלה

    קובי, 12/02/07 19:07

    וגם לקצב אני לא מאמין!

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    כבוד אנסי ... (ל''ת)

    פנחס, 12/02/07 19:04

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אז עכשיו היא אומרת שכן היתה פגישה? אולי תחליטי? (ל''ת)

    ליאור, 12/02/07 19:00

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    עו''ד בראשי כמו לקוחתה

    נסים, 12/02/07 18:58

    משנה גרסאות חדשות לבקרים.
    דעי לך עו''ד בראשי - באמירותייך הבלתי אינטיליגנטיות, את פוגעת בראש ובראשונה בסיכויי האישום נגד הנשיא.
    את 15 דקות התהילה כבר קיבלת (אפילו קצת יותר), שבי עכשיו בשקט ותנסי לפרוט אותן לכסף.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מה קורה פה?

    שוקו, 12/02/07 18:57

    מי הולך לדבר עם עיתונאית ומצפה ממנה לא לפרסם את זה? ואז מכחיש שכזה יוצא החוצה?

    איזו חובבניות. איזה חוסר אמינות. אני במקום הנשיא הייתי פותח שמפניה עכשיו. כל האמינות הלכה להם.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מריח מסריח...

    עדי, 12/02/07 18:56

    אנס או לא - בית המשפט יחליט.... מה שבטוח - הטעות הראשונה של עו''ד כנרת בראשי - תיק חייה או התיק האחרון בחייה... :)

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    בראשי שקרת בגלי צה''ל ולאשר

    מאמינים לקצב עכ, 12/02/07 18:55

    כלי התקשורת. תתביישי.
    תחליפי מקצוע את לא ראויה.
    פשלת את יתר עורכי הדין. הרמה שלך לא רמה.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    מחר יש להעמיד לדין משמעתי את בראשי ולשלול לה את הרישיון!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    דחוףףףףףף!!!!!!, 12/02/07 18:54

    הגב לתגובה זו

    • כמה אתה צודק ורובנו איתך (ל''ת)

      נוגה, 12/02/07 19:50

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    בראשי אם את עורכת דין אני ד''ר

    בושה לבראשי ה-0, 12/02/07 18:53

    למחשבים.
    תתביישי אני יותר לא מאינה לך אלא התחלתי להאמין לקצב.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אופס איי דידי איט אגין...עוד פעם ''לראשונה''

    לראשונה, 12/02/07 18:47

    יאלה כבר עם ה''לראשונה'' הזה כל דבר ש - א אומרת זה ''לראשונה''

    אז לראשונה אני אומר לכם לראשונה...

    ומצידי תפרסמו את זה

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    ביזיון!!!!

    מנחם, 12/02/07 18:45

    עו''ד בראשי את ביזיון !!!!!!!!! שיקרת גם לרזי ברקאי.
    נמאס ממך

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    קונספרציות

    אנה, 12/02/07 18:44

    למרות שששמועות מספרות שהנשיא קצב ניהל פרשות אהבים עם נשים. איני מאמינה שהנשיא אנס.
    נאומו בבית הנשיא שיכנע אותי באמינותו.וכל דרך ניהול החקירה.
    אז מה כן יש?
    ק ו נ ס פ ר צ י ה
    עולמית נגד המדינה ונסיון הכפשת ראשיה וליכלוך ישראל בעולם.
    קונספרציה יכולה להצליח עם לבן אדם התובע יש מה להפסיד. נסיון סחיטה של הנשים התובעות בידי אנשי כח שאם לא ישתפו פעולה רע ומר יהיה גורלן.
    כך אפשר להבין גם שגם ראשים בישראל נסחטים כמו מני מזוז. לכל אחד יש מה להפסיד אם לא יעשה את רצון רוקמי הקונספרציה.

    אני ב ט ו ח ה.שגם נשיאת בית המשפט העליון גברת ביניש חלק מהאנשים של למעלה שגם היא חייבת לשתף פעולה.

    קל להכניס אנשים בדרגות גבוהות כיון שלרוב אדם לא נקי.מבחינת מיסים או רומנטיקה.

    הנה.נחשפות גרסאות סותרות של המתלוננת.
    אך האם הדבר יעזור לנשיא קצב לזיכוי?
    אולי שר המשפטים החדש שבא מבחוץ ולדעתי מאמין בקונספרציות יעזור לו.







    הגב לתגובה זו

  • 42.

    חצאית או מכנסיים ממש לא משנה

    גולן.ש, 12/02/07 18:44

    ממש לא חשוב.
    הנשיא השחיל והושחל.
    חברה, מאשימים אותו באונס ומדובר בכמה בנות שהגישו תלונות על מעשים מגונים, אז למי איכפת מכנסיים או חצאית?

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל 43

      דוד, 12/02/07 19:02

      ייתכן שאת לא מבחינה כי יש טעויות בולטות בן הגרסאות הדבר יוצר רושם שכול הגירסה של המתוננת היא שקר אחד גדול.
      אני לא מבין איך עורכת דין משקרת ובית המשפט מאפשר לה להמשיך במקצוע פשוט בזיון

      הגב לתגובה זו

    • זה מאוד מאוד חשוב. ואיזה מתלוננות?

      ירדן, 12/02/07 19:10

      אם היא לא זוכרת אפילו אם הוא הוריד ממנה מכנסיים או היא בכלל לא היתה עם מכנסיים איפה האמינות שלה? אולי היא סתם ממציאה והמצאות קשה לזכור?

      ואיזה ''כמה מתלוננות''? למה אף אחד לא שמע את התלונות שלהן? משום מה שומעים כל הזמן א', א' ושוב א'. איך זה שיש כל כך הרבה מתלוננות ורק א' מדברת?

      איפה העובדות שהן מביאות? למה לא שמענו את כל הסיפורים בטלויזיה אלא רק את א'?

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    אם העו''ד משקרת אז קל וחומר שא' תשקר,יש לה ממי ללמוד... (ל''ת)

    אני מאמין, 12/02/07 18:43

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    בראשי בכיתת השקרנים שלי אני שומר לך מקום.תצטרכי לעבור חנוך מחדש (ל''ת)

    עידו, 12/02/07 18:43

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    התחלתי להאמין לנשיא.בראשי כל

    בראשי את כלום, 12/02/07 18:42

    שניה משקרת וכל פעם יש גרסאות אחרות.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אם זו הרמה של עו''ד עכשוויים אז אוי למשפט ולאמת (ל''ת)

    עו''ד ותיקה, 12/02/07 18:41

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    למרות שאני בזה לקצב

    רונה, 12/02/07 18:41

    ומאמינה למתלוננת, עו''ד כמו בראשי הייתי מעיפה הביתה וגם שוללת את רשיונה, גועל נפש. זו מקצוענית? זו ליצנית. היא גרמה נזק תדמיתי ללקוחה שלה.

    הגב לתגובה זו

    • למה את בזה לקצב ומאמינה ל-א'?

      ירדן, 12/02/07 19:12

      תגובה שכתבתי גם למטה: אמונה בבית כנסת בבקשה (או במסגד אם את מוסלמית). אבל לפני ששולחים בן אדם לכלא (ועוד נשיא, ועוד נשוי עם ילדים) צריך לשפוט אותו ולא ''להאמין''. בינתיים יש מילה שלו מול כל מיני גרסאות שלה. ואם לאמונתי את חצילה? זה עושה את זה נכון?

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    כינרת ! תציעי לקצב שילך לפוליגרף ושה-14 המתלוננות ילכו גם הם ! (ל''ת)

    ולפרם התוצאות, 12/02/07 18:40

    הגב לתגובה זו

    • יש רק בעיה אחת

      עופר, 12/02/07 19:13

      לשקר לפוליגרף זה קל.

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    תכנסו לגוגל הכל אודות על בראשי (ל''ת)

    אורלי, 12/02/07 18:38

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    קצב!גם מיליון יחצנים לא יסתירו תלונות של 14 בנות שהוטרדו על ידך (ל''ת)

    מוטב תבקש סליחה, 12/02/07 18:37

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    כבר כמעט כולם מתחילים להבין מה עשתה הערמומית הזו לקצב:אונס שלא היה (ל''ת)

    שי, 12/02/07 18:36

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    איך יודעים אם עורך דין משקר...? (ל''ת)

    השפתים שלו זזות, 12/02/07 18:35

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    שיקרה בכל כלי התקשורת בושה וחרפה (ל''ת)

    חפשי עבודה, 12/02/07 18:33

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    בראשי לא טובה במקצוע לכי ללמוד

    ביזיון לבראשי, 12/02/07 18:32

    משפטים .את לא אמינה את סה''כ חברה טובה של א'.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    בושה וחרפה לבראשי לא יאמן כמה

    תתביישי את 0, 12/02/07 18:30

    שהיא וא' לא אמינות.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    טעות מצערת - אבל אנחנו עם א' ובראשי במאבק הצודק! (ל''ת)

    אלון, 12/02/07 18:30

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    לשלול לבראשי את הרשיון לאלתר

    גדעון, 12/02/07 18:30

    הגברת הזאת מתנהגת כמי שהשתן עלה לו לראש. פויה.
    מה לה ולעריכת דין? שתלך לאיזה צהובון. שם מקומה.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    בסוף יתברר ש א' אנסה את קצב.... (ל''ת)

    ב', 12/02/07 18:26

    הגב לתגובה זו

    • פחחחחחח (ל''ת)

      גדול!!!, 12/02/07 19:45

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    אויי ואבויי אם בסוף יתברר שהכל כזב ושקרים (ל''ת)

    חיים, 12/02/07 18:23

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    עורכת דין שמשקרת ואומרת שלא היה ראיון כשהיה? מה היא, סטודנטית?

    אלון, 12/02/07 18:23

    מה היא, סטודנטית כושלת או עו''ד שמייצגת במשפט אונס? לא ידוע לה ששקר במצב כזה זאת עבירה פלילית?

    אני הייתי מציע ל-א' להעיף אותה במיידי. גם ככה כבר נגרם לתביעה שלה נזק ממש עצום ע''י ההכחשה המוזרה הזאת.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    שיקרה גם בראיון היום אצל רזי ברקאי

    ע, 12/02/07 18:22

    ראשית שלא אובן בטעות לא נכון. אני מאמין שהנשיא קצב אשם וביזה את מדינת ישראל.
    יחד עם זאת לעניין הראיון הנ''ל בסאנדיי טיימס, הרי שגם בראיון היום אצל רזי ברקאי הכחישה עו''ד את עצם הראיון של א' (אם כי התפתלה בנושא) ואמרה שרק היא, קרי עו''ד בראשי, הגיבה לכתבת הסאנדיי טיימס. ועוד, הגיבה בלבד, ולא ראיון. בהחלט מוזר ולא ברור מדוע ניסתה לשקר ולהסתיר הראיון. גם אם היה בו משום להוות סתירה כלשהי לעדות, הרי שההכחשה מחזקת זאת יותר. ושוב, אני מאמין שהנשיא אשם וצריך לשלם ביוקר על מעשיו.

    הגב לתגובה זו

    • זה לא בסדר שאתה מאמין

      ירדן, 12/02/07 18:33

      אמונה בבית כנסת בבקשה (או במסגד אם אתה מוסלמי). אבל לפני ששולחים בן אדם לכלא (ועוד נשיא, ועוד נשוי עם ילדים) צריך לשפוט אותו ולא ''להאמין''. בינתיים יש מילה שלו מול כל מיני גרסאות שלה. ואם לאמונתי אתה חציל? זה עושה את זה נכון?

      הגב לתגובה זו

      • לירדן

        בני, 12/02/07 19:21

        איך קוראים לחיידק שמסתובב במדינה שגורם לאנשים ל''האמין''ולא להגיע לעובדות?מה שכתבת הם מילים בסלע,רק שלדאבוני מספר מאד מצומצם במדינה החולה הזאת מבין.שיהיה לך יום טוב.אשרייך

        הגב לתגובה זו

  • 22.

    זוכרים את הכוכבת מעורך דין נולד אחד?

    צוות הווי, 12/02/07 18:21

    כןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

    פנינת ינאי :)

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מישמשקר פעם אחת - כנראה שיקר עוד פעמים (ל''ת)

    א' לא אמינה!!!, 12/02/07 18:18

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    המרצע יצא מן השק.

    א, 12/02/07 18:17

    אני מקווה שמערכת בתי המשפט פעם אחת יתעלו על עצמם וישלחו את השקרנית הזאת קיבינימט ולכלא ל 7 שנים על עדות שקר

    הגב לתגובה זו

    • כמו שאסור להכפיש את קצב לפני המשפט

      ירדן, 12/02/07 18:40

      גם את א' אל תשלח לכלא מוקדם מדי. צריך להיות גבול לחופש הביטוי, בחיי... כל אחד כותב איזה שטויות שהוא רוצה.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    לידיעתכם , השקר בחוק העונשין מותר ואין עונש לשקרנים (ל''ת)

    איאד, 12/02/07 18:13

    הגב לתגובה זו

    • קשקוש בלבוש. על חוק הסוביודיצה שמעת?

      אפי, 12/02/07 18:26

      ''לא יפרסם אדם בתקשורת דבר* היכול להטות משפט בזמן התנהלותו''. זה החוק.


      * דבר, לצורך העניין - אפילו אמת. את הראיות יש להציג במשפט, ולא לנסות ללחוץ על המשפט בתקשורת.

      שקר זה בכלל פתח לתביעת דיבה ע''י הסאנדיי טיימס (כי מישהו בטוח משקר - היא או העיתון).

      הגב לתגובה זו

      • אם תפנה אותי לסעיף האוסר עלינו לשקר אני אשמח (ל''ת)

        איאד, 12/02/07 18:47

        הגב לתגובה זו

        • תפנה בעצמך ותשמח לבד, זה החוק. (ל''ת)

          אפי, 12/02/07 20:52

          הגב לתגובה זו

  • 18.

    כמה עולה לעבוד כתוקבטיסט של קצב??

    סטודנט עני, 12/02/07 18:12

    כמה עולה לעבוד כטוקבקיסט של קצת?? נראה לי העובדה מתאימה לי.. אפשר לעבוד מהבית.. מעניין כמה משלמים... אז מה אם הוא אנס כסף קודם לכל..

    הגב לתגובה זו

    • מי אמר שהוא אנס? (ל''ת)

      ירדן, 12/02/07 18:16

      הגב לתגובה זו

      • אני בטוח שלא קוראים לך ירדן

        יאיר, 12/02/07 18:21

        מה הקשר? את לא עונה לעניין! הייתי מפטר אותך..
        כמה? 41 לשעה?
        גם אני בא , גם אני מרושש.

        הגב לתגובה זו

        • חחחחחחח 41 לשעה.. נראה לך?

          ירקון, 12/02/07 18:37

          משלמים לי 16 ש''ח לשעה ועוד נסיעות וסביח עם עמבה בצהריים. ונכון, קוראים לי ירקון ולא ירדן. מרוצה?

          עכשיו תענה - מאיפה לך שהוא אנס? או שאתה סתם חושב ככה כי גם שלי יחימוביץ' מאמינה? עד שיגמר המשפט לא אני ולא אתה נדע.

          הגב לתגובה זו

          • מאמי המשפט הוכרע.. כנסי

            סטודנט עני, 13/02/07 00:37

            תאמיני לי שאם מזוז לא היה משוכנע ב 100 אחוז הוא לא היה ממליץ להעמיד את קצב לדין... לא ככה סתם מוציאים נשיא מתפקידו.. טוב יש לי מחר מבחן באלגברה ואני מתעסק בשיט הזה.. בכל אופן אחלה עבודה מצאת..

            הגב לתגובה זו

    • וואלה אתה צודק (ל''ת)

      יאיר, 12/02/07 18:18

      הגב לתגובה זו

    • מה זה טוקבקיסט? (ל''ת)

      מויישה, 12/02/07 18:33

      הגב לתגובה זו

    • אני אגיד לך אבל אל תפרסם

      אלדד, 12/02/07 18:35

      אנחנו פה 20 חברה
      כל אחד מקבל 35 שקל על כל תגובה
      לטובת קצב אחרי תשלום מס
      אם אתה רוצה אתה צריך לעבור ראיון אצל קצב ואחרי זה יש מבחנים בפילת
      ואם עברת הכול בשלום אז מתחיל קורס טוקבק מקצועני שאורך כחצי שנה , בקיצר אחלה עבודה

      הגב לתגובה זו

      • גם אני רוצה לעבוד טוקבקיסטית אצל קצב

        סטודנטית, 12/02/07 19:39

        איזה שאלות הוא שואל בראיון?
        אתם יכולים בבקשה לקשר אותי למישהי שעבדה אצלו?

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    לקרוא טוב הכתבת מאמינה לא' ולגרסתה

    כל השאר סיפורי, 12/02/07 18:11

    סיפורי קצב וחבר מרעיו.
    כמובן שגם שאר 10 המתלוננות משקרות.

    הגב לתגובה זו

    • איזה 10 מתלוננות? למה אף אחד לא שמע את התלונות שלהן?

      ירדן, 12/02/07 18:17

      איזה 10 מתלוננות? למה אף אחד לא שמע את התלונות שלהן? משום מה שומעים כל הזמן א', א' ושוב א'.

      אם יש 10 מתלוננות למה כולן שותקות ורק א' מדברת?

      הגב לתגובה זו

      • כי זאת א'1, א'2, א'3, א'4 וכו' (ל''ת)

        א' א', 12/02/07 19:07

        הגב לתגובה זו

      • איזה 14 מתלוננות?

        ירדן, 12/02/07 19:15

        איזה 14 מתלוננות? למה אף אחד לא שמע את התלונות שלהן? משום מה שומעים כל הזמן א', א' ושוב א'.

        אם יש 14 מתלוננות למה כולן שותקות ורק א' מדברת? אין להן מה להגיד?

        הגב לתגובה זו

    • מה זה משנה למי הכתבת מאמינה?

      ירדן, 12/02/07 18:27

      מה שחשוב זה למי השופט יאמין. איך זה שהיא לא זוכרת אם אנסו אותה עם חצאית או מכנס? זה לא היה לפני 20 שנה!

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    אנסיא קצב

    ג., 12/02/07 18:09

    כל הכבוד לעורכת הדין על העמידה. כל אדם נורמאלי תומך בך ובא'.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    למה משקרים!!

    צברי אחד מהעם, 12/02/07 18:07

    אם כך כעת,
    יש סיבה טובה לפקפק על כל הסיפור......
    ואני מפקפק על אמינותו!!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אם יוכח שהיא משקרת ערוץ 2 צריך להיסגר !!! (ל''ת)

    אתי, 12/02/07 18:04

    הגב לתגובה זו

    • מה פתאום להסגר?

      איתי, 12/02/07 20:54

      על כל השקרים הקודמים שלהם הם נסגרו? נראה לך?

      אז גם עכשיו לא...

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    קצב בנאומו הצליח במטרתו,קרי, להלחיץ את א' וחבל שכך. (ל''ת)

    אני, 12/02/07 18:03

    הגב לתגובה זו

    • למה חבל? הוא טוען שהוא לא אשם.

      ירדן, 12/02/07 18:18

      לא מגיע לו משפט צדק? אולי בכלל לא היה אונס?

      הוא צריך להצדיע וללכת לכלא?

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    פעם עם חצאית,פעם עם מכנסיים,פעם החזירה,פעם לקחה- היה הרבה אקשיין

    שרית, 12/02/07 18:03

    אבל ניתן להשען על כך כקנה רצוץ

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    א'-ה' ז' והשאר

    שמעון, 12/02/07 18:02

    זה בכלל לא משנה הגרסאות.
    קצב נשפט משפט שדה על ידי התקשורת ועושי דברם המשטרה והפרקליטות.
    העם הלך שבי אחרי הנלוזים.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    איך היא הסתבכה (ל''ת)

    כ''כ שקוף, 12/02/07 18:02

    הגב לתגובה זו

    • לא איך היא הסתבכה, אלא למה היא הסתבכה

      ירדן, 12/02/07 18:20

      אם היא לבשה חצאית למה אמרה שלבשה מכנסיים (ולהפך?)

      אונס זאת טראומה. היא לא זוכרת מה הוא הוריד? ואם היא זוכרת, למה לה להגיד חצאית? ולמה עו''ד שהיתה לידה לא תיקנה אותה במקום לפחות?

      אולי היא סתם ממציאה את הכל, והמצאות קשה לזכור?

      הגב לתגובה זו

      • תמיד עדיף להגיד את האמת.

        123, 12/02/07 18:50

        זה חוסך את המאמץ לזכור את כל השקרים.

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    אני מציע לבראשי לחפש עבודה בניקיון (ל''ת)

    מאיר, 12/02/07 18:01

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    זאת התוצאה של המכללות. אם היא עורכת דין אני אסטרונאוט

    מירו, 12/02/07 18:00

    האמת יוצאת לאט לאט לאור. מסכן רק הנשיא שהיה צריך לעבור השפלה כזאת אני לא מאמין לה כלום. כניראה רצתה קידום ולא קיבלה ובדרך זו החליטה לנקום בו. גם שופטי ישראל ירדו לגמרי מהפסים בהחלטה שיצאה לאחרונה שאם אשה מתחילה אקט מיני מרצון ובזמן האקט אומרת לא אז מייד צריך להפסיק אחרת יחשב זה לאונס. אני אנס פוטנציאלי אם כך כי אני לא הייתי יכול להפסיק ברגעים כאלה. עד איפה הטימטום יכול להגיע. ואחר כך שואלים גברים למה הם לא מפתחים קשר זוגי עמוק? הנה לכם התשובה למה.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    פתאום עורכת הדין התמימה כבר לא כ''כ תמימה

    בני, 12/02/07 17:59

    כל שעתיים היא ו-א' מספקות גרסה חדשה על ארועי הפרקים הקודמים... אני מעדיף להאמין לנשיא המדינה, אתן לא אמינות!

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    שקרנית !!!!!!!

    אניהו, 12/02/07 17:59

    אם היא שיקרה לגבי נושא כזה פעוט אז על מה עוד היא שיקרה ?

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    פתאום מגלים את כל השקרים של א'' (ל''ת)

    אזרח, 12/02/07 17:59

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    הוכחה שמשהו פה לא בסדר. זה לא הגיוני..

    אני, 12/02/07 17:54

    ואם עוד יטענו שהנשיא לא אשם, אז מגיע לו פםיצוי על מליונים על זה

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    שקרים ומזימות (ל''ת)

    שובל, 12/02/07 17:53

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    השקר מתחיל להיחשף

    ארז, 12/02/07 17:52

    ותרמיות גדולות נופלות תמיד בפרטים הקטנים.
    בבוקר לא היה ראיון, אחה''צ כן היה ראיון...
    השאלה היא האם מספיק מהשקר ייפרם עד השימוע...

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    עודף בטחון

    יצחק, 12/02/07 17:51

    כנראה שכנרת חטאה כמו כל מי שמצליח לו טועה.
    במאבק שלך חוסר נסיונך הוא לרועץ וכדאי שמעתה ואילך ילוו אתכן יועצי תקשורת

    הגב לתגובה זו

    • מי החתרן שרקם את כל העלילה?נחשו.

      לשלי יחימוביץ, 12/02/07 21:18

      נראה ברור שכל הספור הוא עלילה
      שנרקמה ע''י גוף מסוים בראשות מישהו מסוים...על מנת לסלק את קצב מנשיאותו.
      אנו סקרנים מאד..מי האיש ש''בישל'' הכל? מי האיש שנורא משתוקק להיות כבר נשיא.....?
      איך הכל ברור כשמש.
      שלי -האם יש לך תשובה?

      הגב לתגובה זו

      • תגיד את השם: שמעון פרס

        נביל, 13/02/07 04:21

        זו השמצה. אילו הדבר היה תלוי בי פרס היה מבלה את שארית ימיו במאסר בית על חלקו הגורלי בהסכם אוסלו. אבל, לטענתך אין הגיון מכיוון שממילא קצב עמד לסיים את תפקידו כנשיא. אז זה לא יפה להאשים סתם.

        כנראה שהאמת בפרשת קצב נמצאת באמצע: בין תשוקתו של אדם חסר מין ולבין שאיפות ותאוות בצע של המאשימות.

        הגיע הזמן לחוקק חוקה ברורה בה יינתן לאשה פרק זמן קצוב שאינו עולה על חודשים ספורים להתלונן על אונס או מעשה מגונה ע''י אדם קרוב שאינו בן משפחה ישיר. לא ייתכן ששנים אח''כ מישהי תזכר שנאנסה ע''י מעביד או חבר לשעבר וכיוצ''ב.

        כמובן אסור שחוק זה יחול על נפגעות אונס בתוך המשפחה או קטינות.

        הגב לתגובה זו

        • 1/2שנה לסיום7?!בונים לנו ''קדוש-מעונה''.(פוליטי וכיו''ב)מקריית מלאכי. (ל''ת)

          מורל הוא ''אלוף, 13/02/07 10:18

          הגב לתגובה זו

    • חוצפניות.שקרניות.א.הראי את פניך! (ל''ת)

      חחחחחחח, 12/02/07 21:19

      הגב לתגובה זו