• 65.

    אי אפשר להשוות אותם לסיירת יהל''ם

    משה, 26/02/08 23:43

    סיירת גולני אולי טובים אבל הם ממש לא טובים מהחיילים של יחידת יהל''ם אני מספיק שסיירת גולני יותר טובה נכון לעכשיו מהפלסרים של גבעתי נח''ל וצנחנים
    אבל אי אפשר להשוות אותם לאיכות של האנשים של יהל''ם

    IP: 85.64.226.6דווח על תגובה זו

    • אתה צוחק??

      אא, 13/03/08 19:39

      אולי לגבי יעל זה נכון, אבל יחס''פ לא מתקרבים לפלסר גולני באיכות.

      IP: 87.68.58.133 דווח על תגובה זו

  • 64.

    אלישיב בהרב...

    ארז, 26/02/08 17:29

    למרות שאלישיב גרם לדחיית הוותיקות שלי אני חייב לציין שלפי דעתי הוא קצין ואדם למופת שראוי לכל ההערכה והכבוד שניתן לתת.
    אלישיב הוא קצין מהסוג שאינו מתפשר על מקצועיות באותה המידה שהוא שם דגש על הפן האנושי (ושוב אני חוזר למרות ונישארתי בצעירה עוד כמה שבועות בגללו).
    פלס''ר גולני זכה למפקד מעולה שיותיר חותם על היחידה שנים קדימה.
    לאלישיב אני מאחל בהצלחה בתפקיד הנוכחי ובבאים אחריו.
    ולמספר 2 (מושון) ולשאר ''המפרגנים''...אף אחד לא מעוניין לשמוע אותכם אז תעשו טובה לעם ישראל ותתנתקו מהאינטרנט לאלתר עד שיהיה לכם משהו חיובי לכתוב!
    צלפים כבוד, אווזי הפרא, מרץ 99.

    IP: 87.70.102.247דווח על תגובה זו

  • 63.

    אלו לא לוחמי סיירת גולני

    לוחם לשעבר, 03/07/07 23:01

    החברה בסרט הם לא לןחמי סיירת גולני , בסיירת גולני הלוחמים תמיד עם הנשק מקדימה ולא כמו שרואים בסרט , שהוא במאחור , בסיירת גולני אף פעם לא מרימים שקי חול , רק ''פצועים'' שהם חיילים מהצוות , ובסיירת גולני לא צועקים כמו בסוף את השטויות האלו , לדעתי אלו חברה של חה''ן גולני או עורב גולני!

    IP: 85.250.72.209דווח על תגובה זו

    • עלאק לא לוחמי גולניי

      בן, 29/10/07 01:37

      אח שלי שם והוא מהסיירת מה אתה מבלבל

      IP: 84.229.205.232 דווח על תגובה זו

  • 62.

    אין דבר כזה גדס''ר...סיירת גולני!!

    לוחם פ-95, 27/04/07 21:08

    שאף אחד לא יעבוד עליכם זה שאדון יואב ירום אומר גדס''ר אל תאמינו לו...
    כולם יודעים שסיירת גולני היא חוד החנית של צה''ל באיזור הצפון
    או כמו שהחיזבאללה אמרו '' סיירת גולני היא היהלום שבכתר''
    סיירת גולני זה משפחה של מפגרים אחד אחד שהערך הכי חשוב בפעילות אצלינו זה דבקות במשימה וחתירה למגע וניצחון
    אז חבר'ה אם יש לכם את הטירוף הרעל והרבאק שיש רק בסיירת בואו לפ-95 לכל מקום שנרצה בכל דרך שנבחר!!!

    IP: 82.81.178.245דווח על תגובה זו

  • 61.

    סיירת גולני-אגדה

    לוחם בסיירת, 13/04/07 22:16

    שלום לכולם! בתור לוחם לשעבר של סיירת גולני וסמל בשטח 100 אני מודיע לכם חד משמעית שהמסלול של סיירת גולני הוא הקשה בצה''ל...וגם לוחמים של השייטת שבאים להתאמן בשטח האגדי טוענים זאת... אבל זה לא הויכוח...כולנו צריכים לדעת שכל צה''ל נלחמים על אותה מטרה וזה לשמור על מדינת ישראל...אם זאת צריך לזכור הלוחמים של סיירת גולני זה עם מיוחד זה עם של ערבים עם של שרוטים ןהלוחמים הכי טובים בצה''ל!

    IP: 84.109.14.228דווח על תגובה זו

  • 60.

    שבא לבכות

    בפנ, 25/02/07 13:02

    אלוהים עכשיו אני יודעת מה הבן שלי עובר,,,,

    IP: 84.94.19.216דווח על תגובה זו

  • 59.

    אפשר קצת שקט? תודה. הייתי קצין בסיירת צנחנים הבן עכשיו בסיירת גולני

    יחי, 12/02/07 00:43

    כולם עובדים קשה, המבחן במעשים לא בצעקות. עקבתי אחרי הבן שסיים מסלול בסיירת גולני, הדרישות גבוהות מאד, פיזית, נפשית, וחומר לימוד עיוני ברמה של קציני חי''ר, ניווטים, לחימה, מודיעין, התמצאות בלילה. מסלול קשה, מאתגר, ומי שעבר אותו הוא חייל עמיד, חזק, מקצועי. בהצלחה לכולם.

    IP: 217.132.90.162דווח על תגובה זו

  • 58.

    סיירת גולני המסלול הקשה ביותר שיש!!! (ל''ת)

    חייל, 11/02/07 20:35


    IP: 89.139.201.245דווח על תגובה זו

  • 57.

    לכל המפגרים המתחרים מי יותר טוב- כנסו

    אבי מילואים, 11/02/07 18:53

    חבורה של אידיוטים, '' אנחנו יותר טובים כי אנחנו עושים יותר קשה, שלנו יותר ארוך...''
    הנקודה החשובה היא איכות הצוות- מחלקה- פלגה. התמהיל האנושי הנכון, המוטיבציה ההירתמות, איכות המפקדים, הנכונות להקריב.
    כל אלה יחד עושים יחידה מצטיינת, ואם זה קיים, אזי גם מחלקה בפלוגת מסלול בנח''ל או גבעתי תהיה הכי טובה בצה''ל ותשים בכיס הקטן צוותים מיחידות חטיבתיות- מנסיון ארוך שנים.
    מנגד צוותים עם זבל של לוחמים (מהבחינה האישית) עם אווירה לא טובה, השפעה הרסנית של לוחמים שמובילים חברתית, קצינים לא מוצלחים, יהפכו צוותים ביחידות הכי טובות לכאלה שיש לפזר. וזה קורה כל הזמן, אני רואה זאת בסדיר ובמילואים.
    האדם- הלוחם- המפקדים- והחברים הם עושים את היחידה, וזה לא משנה כ''כ באיזה חטיבה.
    אז תרגיעו כל הצעירים הצעקנים, חמומי מוח שקופצים בראש- שלי שלי יותר טוב.
    אגב- לא לשכוח , הכי חשוב, אנחנו צריכים את כולם, ושכל יחידה תעשה את המקסימום כאילו היא הטובה בעולם, ולא תתייחס לכל השטויות
    יללה צה''ל, לעבודה.

    IP: 213.8.104.66דווח על תגובה זו

  • 56.

    כל הגדס''ר עוברים או רק הפלס''ר מה עם החהן? (ל''ת)

    לשעבר, 11/02/07 18:12


    IP: 132.70.133.72דווח על תגובה זו

  • 55.

    נתראה במלחמה הבאה

    תיאורתיקאן, 11/02/07 14:01

    בתאוריה גם אני חזק

    IP: 10.236.5.91דווח על תגובה זו

  • 54.

    מישהו מכיר את בזק המיתולוגי ? (ל''ת)

    פ קק תנועה, 11/02/07 13:36


    IP: 132.68.4.44דווח על תגובה זו

  • 53.

    ואחרי

    פקק תנועה, 11/02/07 13:34

    הישתתפות במלחמה. הם ידרשו ועדת חקירה על מחסור חמור בלוגיסטיקה.כפי שקרה במילחמה האחרונה.וכשלים נוספים .

    IP: 132.68.4.44דווח על תגובה זו

  • 52.

    כל הכבוד לפלס''ר גולני כן ירבו כמותכם אבל...

    מרצ05 סירת צנחנ, 11/02/07 13:15

    דירוג הסיירות בצה''ל זה
    1)מטכ''ל שלדג שייטת(שייטת זה חיות הם עוברים מה שאנשים לא חולמים שאפשר לשרוד)
    2)סיירת צנחנים יהלום דודבן (כאשר פלס''ר צנחנים הכי טוב מכולם וזה ידוע שהוא הפלס''ר הכי טוב)
    3) (פלס''ר)סיירת גולני מגלן אגוז ואז אחרונים כל הפלחה''ן
    אז אם כל הכבוד סיירת גולני לא הכי טובה אז מה אם הם עברו שבוע קשה מאוד שהוא קשה יותר מהרבה סיירות כמו דובדבן סיירת צנחנים וכו' המסלול הכולל שהם עברו יותר קל בהרבה משל סיירת צנחנים ושלא תחשבו שאני גדודניק מפגר שרב אם צנחנים או גולני יותר טובים אני יודע יותר טוב מהם ולפי דעתי זה שהכתב היה בגולני לא אומר שהם הכי טובים כמו שהם מוצגים בכתבה זה לא נכון אנחנו עברנו פי10 מהם במסלול הכולל אז תתיחסו קצת אל החיילים הכי טובים בצה''ל.........
    מרצ 05 סיירת צנחנים FOREVR

    אחים בדם!


    IP: 85.130.128.46דווח על תגובה זו

    • לפשוט על מפקדות זה לא בעיה

      מילואימניק, 11/02/07 14:44

      נראה אתכם עושים מילואים באוגוסט
      הלוך חזור על גדר המערכת
      בביקעה 8 8
      אחר כך תדברו ללאמפה

      IP: 10.236.5.91 דווח על תגובה זו

      • גבר גבר - צודק 100%.

        מילואימניק, 26/04/07 19:34

        בתור לוחם בגדוד חי''ר במילואים - אין יותר קשה מ8:8 על הגדר בשיא החום, במקום לשבת במועדון היחידה ומדי פעם לצאת למבצע

        IP: unknown דווח על תגובה זו

    • לוחם בסיירת יעל

      מתן, 11/02/07 16:21

      גבר אני חושב שקצת טעית שהחשבת את הסיירת שלך יחד עם הסיירת שלי קצת הגזמנו לא?
      אתה משווה את היעוד שלנו לשלכם מה נפלת על הראש?
      המסלול שעברתי הוא מטורף פשוט וקשה לתפיסה קצת מצחיק שאתה שם את יהלום אחרי סיירת צנחנים זה שאתה לוחם בסיירת הזאת אז כל הכבוד לך אבל קצת תדייק גבר כי זה מוזר שאתה אומר שאנחנו אחריכם סיירת יעל שבתוך יהלום וכל יהלום בכלל הוא בשורה ראשונה עם שלדג שייטת ומטכ''ל וסיירת יעל נחשבת יחידת עילית אז קצת מוזר שאתה מחשיב אותה לנחותה כמו סיירת צנחנים שהיא כולה סיירת של חטיבת חיר ?
      אז גבר פעם הבאה תחשוב טוב ועוד משהו קטן דובדבן בכלל לא רואים את סיירת הצנחנים וגם מגלן ואגוז אתם כולה סיירת חטיבתית של חיר אז תכניס דברים לפרופורציה ...

      IP: 88.153.176.46 דווח על תגובה זו

      • גולני צנחנים

        עורב, 13/02/07 12:19

        כל ההרוגים במלחמה האחרונה הרוב הם גולני צנחנים והם קורעים את עצמם ויהלם יושבים שותים כוס קפה ועוגה אז יאלה תן גז

        IP: 84.94.120.86 דווח על תגובה זו

    • אחי משרת בסיירת יעל

      מיכל, 11/02/07 16:23

      אתה משוגע גבר חחחחח הצחקת אותי מאוד ששמת את יחידת יהלום במקום שני ולא רק זה שמת אותם אחרי סיירת צנחנים כנראה שאתה לא מבין כלום ביחידות כי אם כן היית מבין לא היית מדבר שטויות ..
      יהלום הוא במקום ראשון עם יחידות עילית ויש רק 4 כאלה לפי מה שהבנתי ויהלום בתוכם אז איך בדיוק אני רוצה להבין איך זה שסיירת צנחנים יותר טובה מיהלום????.

      IP: 88.153.176.46 דווח על תגובה זו

    • עומד להתגייס .....

      רון, 11/02/07 16:27

      סיירת יהלום לא רואה את סיירת צנחנים היא בכלל יחידה לפי מה שהבנתי שכפופה רק לקהנ''ר ולרמטכ''ל והיא יחידת עילית בעוד שהסיירת שלכם שיש לה כבוד אבל עם כל הכבוד לא ניתן להשוות בכלל ויהלום היא במקומות הראשונים יחד עם שאר יחידות העילית
      אז תרגיע .....

      IP: 88.153.176.46 דווח על תגובה זו

    • דובדבן =יחידה כושלת (ל''ת)

      דו''צדבן, 11/02/07 18:11


      IP: 132.70.133.72 דווח על תגובה זו

  • 51.

    לא משנה איזו סיירת אוהבים את כולכם ותמיד חיזרו בשלום הביתה. (ל''ת)

    אריה, 11/02/07 11:54


    IP: 87.180.106.194דווח על תגובה זו

  • 50.

    תפיסה עקומה!

    נחלאי, 11/02/07 10:05

    חייל רעב, חייל עייף - אינו חייל! הוא רוח רפאים, שתעשה את כל השגיאות האפשריות. אולי מכינים אותו לפשלת רעב נוספת, כמו בלבנון האחרונה!

    IP: 71.107.61.143דווח על תגובה זו

    • קשה באימונים, קל בקרב.

      קצין מיל., 11/02/07 13:53

      מה שאתה אומר - ידוע.

      אף אחד לא רוצה שהחיילים יהיו רעבים בקרב, אבל באימון מכינים אותם גם למקרים כאלה.

      הפעלה של כח קטן מאחורי קווי האוייב שונה לגמרי מגדוד סדיר.
      בהחלט ייתכן שכח כזה לא יוכל לסמוך על אספקת מזון מסודרת, ויצטרך לאלתר פתרונות וגם לתפקד בתנאי רעב.

      IP: 192.117.155.88 דווח על תגובה זו

  • 49.

    (useless information(unless u r hizb

    j.b, 11/02/07 05:56

    who needs to know that? when you idiots learn to keep your mouth shut???????30/25 years ago it was the norm every 6 month

    IP: 69.92.32.140דווח על תגובה זו

  • 48.

    where is the censorship for security reasons?

    tal, 11/02/07 04:15

    feeding information to the enemy all over the place here in the talk backs and the article.

    IP: 65.11.26.205דווח על תגובה זו

  • 47.

    סיירת יעל לא רואה את סיירת גולני !

    עומר, 11/02/07 01:46

    לסיירת יעל יש את הגיבוש ומסלול ביחיד בין הקשים ביותר בצה''ל היא מדורגת יחד עם שלדדג מטכ''ל שייטת ..
    אז עם כל הכבוד לגולני ויש להם כבוד שלא יבלבלו את המוח האנשים בהנדסה קרבית יותר איכותיים ולוחמים עם יותר אומץ וזה ברור.... !

    IP: 88.155.2.103דווח על תגובה זו

    • ל- 47 טמבל, תן כבוד תקבל כבוד

      DANI, 11/02/07 18:07

      אחד שהיה ביח שהזכרת. גולני, כל גולני, מעולים!

      IP: 89.138.41.245 דווח על תגובה זו

  • 46.

    את מי זה אמור לעניין? תכתבו לנו על מי שסיים לימודים והוסמך

    Yossi V, 11/02/07 01:29

    ילדים בני 18, במקום שיהנו מהחיים, ילמדו ויתרמו לחברה במונחים חיוביים, מלמדים אותם להיות מצ'ואים אלימים הששים אלי קרב ומוות, והכל בשם האידיאולוגיה העלובה של אנשים מסוממים.

    לימדו אותם לשחרר ''חייל חטוף שהוחזק בידי החיזבאללה...'',
    עדיף לו לא היו כותבים את זה...

    IP: 41.243.225.131דווח על תגובה זו

    • Yossi V you are an asshole

      Gilead, 11/02/07 05:49

      It might not interest you, but many of Israeli citizen count on the Golani skills and survival capabilities. When their service is over these soldiers will go and study in college and probably will be much better then you Yossi V

      IP: 68.2.40.3 דווח על תגובה זו

  • 45.

    תפסיקו להיות קנאים....

    נמר, 11/02/07 00:43

    סיירת גולני חיה ובועטת.אני עשיתי מסלול בסיירת ואני לא יודע על הרבה יחידות שמשתוות לסיירת.הלוחמים שבא הם האנשים הכי טובים בצה''ל ושלא יבלבלו תמוח פלסר צנחנים לא יודעים מזה מסלול.החה''ן והעורב של גולני יוכלות ללמוד הרבה מהסיירת ושלא יקפצו מעל הפופיק סיירת יש רק אחת..עם עבר הווה ועתיד....

    IP: 84.229.134.170דווח על תגובה זו

  • 44.

    הכל פוזה...מספר מועט של חיזבלונים כיסחו

    בני, 11/02/07 00:22

    את הצורה לצבא הזה עם כל היוהרה של סיירת גולני , סיירת צנחנים , שייטת 13 , סיירת מטכ''ל ועוד ועוד יחידות מובחרות......
    מעניין מה הסיבה???....

    IP: 194.90.209.68דווח על תגובה זו

    • אתה מאמין לתעמולה של נסראללה ?

      גידי, 11/02/07 02:09

      חיזבאללה לא מסוגל לכסח שום צורה. חיזבאללה זה זבל.

      IP: 85.64.221.76 דווח על תגובה זו

    • הגזמת קצת.

      קצין מיל., 11/02/07 14:01

      החברה הישראלית רגישה יותר לאבדות, וההפתעה גרמה לדברים להיראות גרוע אף יותר.

      המציאות, כפי שאפילו בחיזבאללה מודים ''בין השורות'', היא שצה''ל גרם לחיזבאללה אבדות כבדות בהרבה ממה שספג.

      אני האחרון שיאמר שצה''ל לא הדרדר בשנים האחרונות, אבל עדיין יכולותיו גבוהות בהרבה ממה שהציג בעימות האחרון.

      הסיבה, לדעתי - כישלון בדרגי הפיקוד הבכיר ובניהול המשבר מרגע החטיפה ע''י הדרג הפוליטי-מדיני.

      IP: 192.117.155.88 דווח על תגובה זו

  • 43.

    שבוע בפלס זה מספיק. המבין יבין

    חייל מדוכיפת, 10/02/07 23:33

     אף אחד לא יחשוב להתקרב לחייל בדוכיפת

    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

  • 42.

    דוכיפת

    900 חטיבה, 10/02/07 23:23

     בואו לסקר שבוע בדוכיפת ותבינו מה זה קושי!

    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

    • כל הכבוד לדוכיפת

      נדב, 10/02/07 23:35

      אין כמו דוכיפת 

      IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

  • 41.

    פני היחידה כפני צה''ל.

    פדש, 10/02/07 23:23

    הכתבה מדגימה הלכה למעשה את מה שלקוי באופן מבנה בצה''ל על כוחותיו הלוחמים:
    כדוגמא אביא את משימת חילוץ החטוף ממפקדת החיזבאללה- הרי ידוע בצה''ל כי קיימת הגדרה ברורה מיהן יחידות ההשתלטות (האמונות על משימות חילוץ) ומיהן יחידות ההתערבות , כדוגמת פלס''ר גולני- מישהו מעלה על דעתו כי במצב אמת תשלח פלס''ר גולני (עם כל הכבוד ללוחמי היחידה) למבצע חילוץ כגון נחשון ווקסמן/ שליט וכיו''ב?
    הדבר נובע מעיסוק תפל, ילדותי בנושאי עיסוק ''סקסיים'' ולא במשימתה הייעודית (לא, אין ב''גילוי'' כל בעיית בטחון מידע ) - איתור מטרות, הפיכת מודיעין גולמי למודיעין מטרות חטיבתיות, דבר אשר הורגש בחסרונו הרב בלחימה האחרונה ולראיה כמות משגרי הקטיושות ושאר הרק''ק הזעומה אשר חיסל צה''ל.

    IP: 84.108.7.123דווח על תגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      1, 11/02/07 18:08


      IP: 132.70.133.72 דווח על תגובה זו

  • 40.

    דוכיפת עובדים קשה יותר, להם אין יחסי ציבור לכן לא יודעים!

    900 חטיבה, 10/02/07 23:13

     

    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

  • 39.

    גולנצ'יקים עוקפים שלולית

    ינשוף, 10/02/07 23:11

    לאן הגענו?

    IP: 88.153.210.132דווח על תגובה זו

  • 38.

    אין כמו דוכיפת

    דנה, 10/02/07 23:09

     האימונים של דוכיפת הרבה יותר קשים

    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

  • 37.

    דוכיפת

    אבי, 10/02/07 23:06

     רק דוכיפת חטיבה 900

    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

  • 36.

    גולני כבוד...51 כבוד.. (ל''ת)

    בני, 10/02/07 23:04


    IP: 192.117.117.72דווח על תגובה זו

    • אכן! אוג' 01? (ל''ת)

      טים, 11/02/07 02:10


      IP: 89.139.231.240 דווח על תגובה זו

  • 35.

    עד שתגיעו לצבא יבוא השלום. (ל''ת)

    נזכרתי, 10/02/07 22:49


    IP: 217.132.127.117דווח על תגובה זו

  • 34.

    הסיירת האמיתית היא האזרחות - חכו ותראו!

    לוחם סיירת, 10/02/07 22:47

    כל הצעת עבודה, טובה ואיכותית קופצים 50 תותחים מכל הכיוונים אין ספק שהסיירת האמיתית היא האזרחות זה הצבא האמיתי כי בצה''ל לא משנה כמה קשה יהיה זה עדיין כמו ביה''ס יש אמא ואבא שדואגים לנו לכל דבר מהבסיסי ביותר עד למפנק ביותר אבל באזרחות זה ''ניווט בדד'' (סתם סלנג מהסיירת) זוהי מלחמה האמיתית ומזל שיש אבא בשמים שדואג לכל דורש, אבינו אב הרחמן שנלחם איתנו בקרב להשרדות בחיי היום יום.

    IP: 80.178.225.10דווח על תגובה זו

    • אתה יודע מה? כבר ניצחת חצי מהמלחמה!

      ישראל, 11/02/07 03:47

      זה שאתה מכיר את אביך שבשמים ושם בו את מבטחך זה ניצחון עצום.
      מאחל לך הצלחה בכל מעשי ידיך, בריאות טובה, פרנסה בכבוד, אשר ועשר. לך ולכל עם ישראל.
      תתחזק. בהצלחה.

      IP: 71.247.166.167 דווח על תגובה זו

  • 33.

    בא''ח = בסיס אמונים חטיבתי!

    אורי, 10/02/07 22:41

     

    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

  • 32.

    באו לא נסחף. כל צה''ל עובר עתה אימונים מפרכים. לא רק גולני (ל''ת)

    חמי, 10/02/07 22:24


    IP: 84.229.185.220דווח על תגובה זו

  • 31.

    פחחח אנחנו עברנו פי 10

    פלס''ר צנחנים!!!, 10/02/07 22:13

    הלכנו כל יום כל היום לאחר כל 5 ק''מ עוצרים ואחרי 20 כובשים הר מידי פעם אלונקה שחורה וכשלמ''כ בא הוא זורק רימון גז וצריך לשים אב''כ ועוד פקל מים וחוץ מזה שהם 6 חודשים וזהו אנחנו זה שישה חודשים רק בבא''ח ואח''כ 10 - 12 חודשים ביחידה ששם כל שבוע זה קשה כמו כל הטירונות שלנם ביחד אז כל הכבוד לכם פלס''ר גולני אתם בהחלט מעל לכל השאר אבל לא מעל לפלס''ר צנחנים פלס''ר צנחנים
    מרצ 05 לעד!!!

    IP: 85.130.128.46דווח על תגובה זו

    • אני מקווה שאתם גמאתם מרחקים ולא

      אורי, 10/02/07 23:13

      ולא ''גמעתם'' (ראו בכתבה). מרחקים זה לא כוס מים שגומעים, את המרחקים גומאים. זו בורות נפוצה!

      כבר קשה למצוא אדם שיודע עברית בארץ!!

      אני מבין שזה גם לא מעניין אף אחד.

      IP: 82.81.38.87 דווח על תגובה זו

      • השפה העברית חשובה, אך חשוב יותר להיות בן אדם,

        רוני, 10/02/07 23:37

        ולא להעליב אחרים על כל טעות קטנה, במיוחד כשלכל אחד יש טעויות דפוס פה ושם.
        לעניות דעתי זו סתם קטנוניות.
        מה גם שאני בטוח שאתה לא מדבר עברית תקנית.

        IP: 84.229.153.35 דווח על תגובה זו

      • אתה לא חושב שהגיע הזמן לבטל אותיות ללא שימוש ?

        עברית לים, 11/02/07 09:33

        בשביל מה צריך אותיות שאף אחד לא משתמש בהן .
        ט, ע, ק, ח.

        IP: 89.138.0.20 דווח על תגובה זו

    • יא ילד קטן

      מאור, 11/02/07 01:02

      אז מה.. לך יש יותר גדול?

      תתבגר!

      IP: 89.139.239.176 דווח על תגובה זו

  • 30.

    אשת איש מהסיירת

    נמרה מעופפת, 10/02/07 21:49

    אני לא יודעת מה יחידות אחרות עוברות, ולמה כ''כ חשוב לאנשים לציין זאת או אחרת. מה שאני כן יודעת הוא שאני נשואה לאחד מהנמרים המעופפים ויש לי בעל לתפארת מדינת ישראל, כמו כל הצוות שלו.
    בן אדם, חבר טוב ולוחם סיירת גולני.
    מי ייתן והארץ תמלא אנשים כמותו מלח הארץ, אנשים הגונים, חברים אמיתים בכל עת וכל צרה (גם בשמחות) והכי חשוב צנועים.

    IP: 88.152.208.173דווח על תגובה זו

  • 29.

    תעזבו תעזו רק כפירררר (ל''ת)

    מייקל, 10/02/07 21:49


    IP: 83.130.186.69דווח על תגובה זו

  • 28.

    תודה על המידע... (ל''ת)

    חסן נאסראללה, 10/02/07 21:45


    IP: 82.81.237.121דווח על תגובה זו

  • 27.

    סיירת גולני - מפלצת תקשורתית

    העורבון המשוחרר, 10/02/07 21:40

    מפקדי החטיבה מעדיפים להשקיט שבחים על שאר היחידות(עורב וחה''ן) כדי להרעיף תשבוחות שאינן במקומן על הסיירת. כבר מזמן שהסיירת אינה מובילה חטיבתית. מדוע לא מזכירים ששלומי אליאס הוא מהעורב? או שזה לא מסתדר עם תעמולת הסיירת של אל''מ ידעי מפקד החטיבה?

    IP: 87.69.72.135דווח על תגובה זו

    • צודק בהחלט ! (ל''ת)

      יורם, 10/02/07 22:23


      IP: 84.229.185.220 דווח על תגובה זו

  • 26.

    אני לא מאחל לאף אחד להיות נכה צה''ל לוחם

    חייל, 10/02/07 21:36

    כל הגיבורים הלוחמים הפשוטים חוץ המקצינים בדרגות הגבהות שגם מסודרים גם עם יפצעו כי הם שיכים לקליקה וגם ראש אגף השיקום תת אלוף לשעבר אז בשביל מה יש חברים אך הלוחמים הפשוטים במידה ויפצעו המדינה דרך אגף השיקום יעשו הכל שהם לא יעברו 50% נכות ובטוח לא היה להם מה לאכל וגם בלי עתיד וכבוד ועבודה והנקודה הסופית עוני להם ובני ביתם אני כבר יודע רק בדיעבד שאני יצאתי פריאר גדול ומשפחתי משלמת את המחיר .
    כל מי שאין לו הורים עשרים או מקושרים הסיכוי שלו לעתיד לאחר פציעה בחיל קרבי אפסי .
    ויבוא יום והוא לא רחוק ואני היה הפה והמנהיג של ארגון הכי חזק וגדול להגנה על לוחמים פשוטים פצועים ממעמד בנוני ומטה .

    IP: 88.152.22.213דווח על תגובה זו

  • 25.

    כולם עקפו את השלולית

    קצין במיל, 10/02/07 21:33

    נורא התפלאתי שכולם שם נורא נזהרו לעקוף את השלולית ואף אחד לא נכנס פנימה....

    לנו תמיד סיפרו שגולני הולכים דוך

    IP: 82.166.133.244דווח על תגובה זו

    • המצלמה עמדה שם

      גולנצציק, 10/02/07 22:17

      חוץ מזה, הם לא מטומטמים.

      IP: 89.0.166.176 דווח על תגובה זו

    • חיילות אחי. חיילות גרידא!

      גולנציק לשעבר, 10/02/07 22:18

      שצריך הם יקפצו ראש לשלולית!
      אם הם יכנסו סתם לשלולית .
      בלילה הגרביים יסריחו ואז האוייב יכול להריח אותם מקילומטרים.

      גם לגולמנציקים מחוראים יש טיפת אינטיליגנציה.

      IP: 89.0.205.153 דווח על תגובה זו

  • 24.

    זה כלום לעומת מה שעושים בפלחה''ן צנחנים (ל''ת)

    בן, 10/02/07 21:32


    IP: 84.229.7.26דווח על תגובה זו

    • תשובה לבןׁ(הכי חשוב מה עושים באלעל) (ל''ת)

      guverman, 11/02/07 12:47


      IP: 84.108.161.240 דווח על תגובה זו

  • 23.

    מוריד בפניכם את הכובע

    עודד, 10/02/07 21:22

    כבוגר יחידה מובחרת אני אומר לכם כל הכבוד ומוריד בפניכם את הכובע עלו והצליחו המשיכו כך אתם הגאווה של המדינה.

    IP: 62.219.85.85דווח על תגובה זו

  • 22.

    חבל שהמפקדים הבכירים לא מתאמנים כ''כ קשה... (ל''ת)

    מפקדי צהל חובבנ, 10/02/07 21:21


    IP: 62.128.48.113דווח על תגובה זו

  • 21.

    אין דבר כזה סיירת יש גדסר

    רן אבני, 10/02/07 21:16

     

    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

  • 20.

    כל הכבוד להם וכל זה בזכות הקב''ה ששומר עליהם

    יוסי, 10/02/07 21:14

     הרי בלי עזרה מלמעלה לא היו יכולים כלום אבל מתוך אהבת ארץ ישראל ומסירות הם יצלחו בעזרת השם וגם שהתורה מגינה עלהם

    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

  • 19.

    כל הכבוד לכם גאים בכם!!!1 (ל''ת)

    אלי, 10/02/07 21:12


    IP: 89.139.50.59דווח על תגובה זו

  • 18.

    חובשי הכפה מורידים את הרמה .מפני שהם באים במצוות הרב ולא מנאמנוות . (ל''ת)

    ג.מרכז, 10/02/07 21:10


    IP: 84.108.118.136דווח על תגובה זו

    • טמבל

      קובי, 10/02/07 21:17

      למה לפלג את העם לשניים (דתיים וחילונים) יש לנו צבא אחד וחיילים מעולים לא משנה האמונה.

      IP: 88.155.61.90 דווח על תגובה זו

      • האמת כואבת אבל אתם מפלגים את העם עם עם הסרוב לשרת עם יפנו התנחלויו (ל''ת)

        ג.מרכז, 10/02/07 21:27


        IP: 84.108.118.136 דווח על תגובה זו

        • הם מאחדים את העם - לא מוכן שאני או קרובים שלי ילחמו ביהודים (ל''ת)

          האמת שלי, 10/02/07 21:32


          IP: 89.139.67.201 דווח על תגובה זו

          • שטות גמורה!

            חילוני, 10/02/07 22:13

            כלוחם קרבי בעבר.
            שכולם ביחד זה לא משנה אמונה או
            דת כולם חיילים ומבצאים אותם הוראות .
            אחים לנשק!
            גם בדוואים וגם צרקסים ודרוזים .
            כולם כאחד! חלק מהעם ומהצבא.
            חבל שאחד כמוך מ כותב שטויות .

            IP: 89.0.205.153 דווח על תגובה זו

            • אם צה''ל לא מגן על יהודים אלא נלחם בהם - שיהרס לגמרי מצידי

              האמת שלי, 10/02/07 22:36

              צה''ל בשבילי הוא לא ערך ולא משהו שי שלסדוד לו או לכבדו

              זה מכשיר - כמו פטיש או מסור.

              אם משתמשים בו לדפוק בראש של אלה שאני אוהב אותם ורוצה שיחיו בשלווה ובבטחון - מבחינתי זה ארגון שיש להעלימו מהעולם!

              לפי תפיסתי כל ארגון יש לבחון לפי מעשיו היום ולא לפי הסטוריה מפוארת של העבר...

              IP: 89.139.67.201 דווח על תגובה זו

            • יצא המרצע מן השק !!

              מנחם, 10/02/07 23:14

              אתה מתכוון מכשיר שעושה רק מה שאתה או הדומים לך רוצים שיעשה !!

              קח בחשבון שאתה חי במדינה דמוקרטית. (מזלך , שאם לא כן היו מפנים אותך עם תחמושת חיה).

              לא נאה לך החלטות הרוב ?
              סע לדרום אמריקה.

              IP: 89.1.235.207 דווח על תגובה זו

        • 18 אתה טמבל צפונבון (ל''ת)

          נבות, 10/02/07 21:34


          IP: 89.0.186.147 דווח על תגובה זו

          • אני טמבל אבל גר קרוב מאוד לשטחים . (ל''ת)

            ג.מרכז, 10/02/07 21:49


            IP: 84.108.118.136 דווח על תגובה זו

    • חובשי הכיפה מעלים את הרמה ויכולים להביא לנצחוןן במלחמה-

      יעקב, 10/02/07 21:26

      כי הם באים מתוך אידיאולוגיה שזה הנשק הכי חזק שיש לנו, אם אתה מוכן למות למען משהו, אתה תעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר!
      די להכפשה!

      IP: 89.1.253.124 דווח על תגובה זו

      • ידידי ראינו את תוצאות המלחמה עם הלוחמים מישיבות ההסדר והתוצאה גרועה (ל''ת)

        ג.מרכז, 10/02/07 21:41


        IP: 84.108.118.136 דווח על תגובה זו

        • לך לביטוח לאומי לקבל קצבת נכות על העדר מוח (ל''ת)

          אחד 1, 10/02/07 22:03


          IP: 192.117.121.118 דווח על תגובה זו

        • ואיפה אתה עשית צבא

          אורי, 10/02/07 22:40

          בקריה או בגל''צ??????????

          IP: 82.81.56.221 דווח על תגובה זו

  • 17.

    שבוע כזה צריך 6 פעמים בשנה ולא פעם אחת..

    לוחם במילואים, 10/02/07 20:54

    הרעיון באימונים שחוזרים עליהם שוב ושוב ושוב..... ולא עושים איזה שבוע הרואי ומתרפקים עליו...

    IP: 88.154.238.201דווח על תגובה זו

  • 16.

    היחידה המובילה בגדס''ר - הפלחה''ן.

    מישהו שיודע, 10/02/07 20:52

    אמנם היא לא האחות הבכורה בגדס''ר אבל היחידה הטובה ביותר בהרבה פרמטרים צבאיים מקצועיים היא פלוגת החבלה . בגלל שהיא לא האחות הבכורה היא פחות מיוחצנת והרבה פחות 'פוזה' . אוהב מאוד את סיירת גולני אבל היום כשהאמצעים בגדס''ר שווים לכל היחידות המרכיבות אותו , רואים , לא רק בגולני שהפלחה''ן עולה על הפלס''ר.
    בכל מקרה גאה בכם אנשי סיירת גולני ובכלל כל לוחמי הגדס''ר .

    IP: 87.68.156.78דווח על תגובה זו

    • בגלל זה היינו כמעט חצי שנה בעזה ולא יצאנו כמעט לשום מבצע

      מישהו שיודע אך, 25/02/08 11:51

      אלא רק בתפקידים שמחפים לסיירת.
      אבל אצלנו יותר כיף, אוירה יותר טובה.

      IP: 84.108.117.38 דווח על תגובה זו

  • 15.

    גומעים - מים. קילומטרים גומאים (ל''ת)

    עורך לשוני, 10/02/07 20:46


    IP: 80.230.194.1דווח על תגובה זו

    • בגולני גומעים ק''מ וגומאים מי, לא ידעת?? (ל''ת)

      יואל, 10/02/07 22:15


      IP: 88.152.118.142 דווח על תגובה זו

  • 14.

    יש לערסים, לשמאלנים ולחרדים הרבה מה ללמוד מכם!

    דרור, 10/02/07 20:24

    חזקו ואמצו אחיי!!!

    IP: 212.76.37.142דווח על תגובה זו

    • שמאלן וגולנצ'יק

      miki, 10/02/07 20:43

      מה אתה מקלל? בנעורי הייתי בסיירת גולני, עד עכשיו בגיל 50 אני עושה מלואים בקרבי, ואני שמאלן ומצביע מרץ גאה!
      תתבייש לך!

      IP: 88.153.243.102 דווח על תגובה זו

      • למיקי

        דרור, 10/02/07 20:54

        א.לא קיללתי
        ב.אני מלא הערכה אליך
        ג.שמאלן משתמט וסרבן-להם התכוונתי. ראה:אנרכיסטים, בניו של אולמרט ואופנהיימר...

        IP: 212.76.37.142 דווח על תגובה זו

      • נכון וגם יש כמה חרדים שמשרתים בקרבי (ל''ת)

        צנחן, 10/02/07 21:07


        IP: 127.0.0.1 דווח על תגובה זו

        • ''כמה'' חרדים...

          דרור, 10/02/07 21:12

          מה ההבדל בינך לבינם שמתוכם רק ''כמה'' משרתים ואצלנו כמעט כולם?
          דת זה לא תירוץ!
          ראה את אחינו עם הכיפות הסרוגות, הם משלבים דת עם צבא ברמה הגבוהה ביותר!

          IP: 212.76.37.142 דווח על תגובה זו

    • תקשיב יא עארס.אני גולנצ'יק ואני חרדי

      גולצ'יק, 10/02/07 21:10

      זה שתפלג בין חלקי העם לא יעזור לנו ביום פקודה. כוחנו באחדותנו...

      IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

      • אני לא מפלג!!!

        דרור, 10/02/07 21:21

        מי שמפלג ומתבדל מהחברה זה הם!!!

        IP: 212.76.37.142 דווח על תגובה זו

  • 13.

    שלא יידעו מלחמה אמיתית... כל הכבוד להם! (ל''ת)

    לא אני, 10/02/07 20:20


    IP: 217.132.54.125דווח על תגובה זו

  • 12.

    אנחנו גאים בכם

    רפי, 10/02/07 20:18

    חזק ואמץ לוחמים אמיצים תשמרו כל אחד על עצמו ועל חבריו

    IP: 89.1.189.88דווח על תגובה זו

  • 11.

    כתב צבאי?

    ליאור, 10/02/07 20:15

    הטענה המושמעת תדיר על כך שהכתבים הצבאיים הפכו לשופר של דובר צה''ל רק מקבלת חיזוק בכתבה זו. הרי בדיוק בגלל הגישה הזו אף אחד לא התריע על המחדלים השוררים בצבא בתקופה שלפני מלחמת לבנון השנייה. עם כל הכבוד שיש לי לחבר'ה האלה, הצגתם היא לא מטרת העיתונות.

    IP: 89.138.92.122דווח על תגובה זו

    • אין סתירה בין אהדה לטירונים לביקורת על צה''ל (ל''ת)

      לליאור, 10/02/07 20:34


      IP: 84.228.155.112 דווח על תגובה זו

  • 10.

    חייב לציין

    אני, 10/02/07 20:13

    שלא התרשמתי ממה שראיתי.

    אם תשימו לב לפרטים הקטנים, תבינו שאני צודק...


    IP: 172.201.53.221דווח על תגובה זו

  • 9.

    ''ה ה' ילחם לכם ואתם תחרישון'' - גבורים וא

    תושבת מרכז, 10/02/07 20:11

    יהי רצון הקדוש-ברוך-הוא יחיכם - חיילי סיירת גולני-האהובים והנערצים, וישמרכם בתוך כלל חיילי צבא הגנה לישראל, ולא תדעו עוד כל מלחמה ולא דאוה לא צער ופרוד מחבריכם. אמן!

    IP: 89.0.94.97דווח על תגובה זו

  • 8.

    סתם בכיינים צנחנים עוברים שבועות

    דרור, 10/02/07 20:09

    קשים מאלה
    וגם עוד כמה יחידות שהשתיקה יפה להם

    IP: 62.90.2.13דווח על תגובה זו

  • 7.

    מה זה ? יחסי ציבור לגולני ?

    מילואימניק, 10/02/07 20:08

    כנראה שלגולני חסרים יחסי ציבור.
    אחרת מה קרה , הרבה יחידות עוברות אימון מסוג זה.

    IP: 212.179.73.178דווח על תגובה זו

    • כן,אז מה?לא טוב? (ל''ת)

      בהצלחה, 10/02/07 20:31


      IP: 84.228.155.112 דווח על תגובה זו

  • 6.

    בהצלחה גיבורי ישראל אנחנו מודים לכם על הכל

    יהודי, 10/02/07 20:08

    החיילים הם הבנים שלנו
    כל חייל הוא כמו אח בשבילי

    תודה לכם גיבורים!

    IP: 88.154.150.208דווח על תגובה זו

  • 5.

    שיהיה בהצלחה לגיבורי החיל (ל''ת)

    אוסנת, 10/02/07 20:01


    IP: 89.138.177.156דווח על תגובה זו

  • 4.

    בהצלחה לחיילים

    זוהר פרייברג, 10/02/07 19:58

    שובו הביתה בשלום.

    IP: 84.94.8.250דווח על תגובה זו

  • 3.

    אני קראתי לזה צו 8

    מילואימניק, 10/02/07 19:51

    אחח, צה''ל והשמות המפוצצים שלו. פעם זה מי מרום, פעם זה קשת בענן ופעם זה שבוע מלחמה..
    אני קראתי לזה צו 8 A.K.A חודש הרעבה!

    IP: 217.132.189.193דווח על תגובה זו

  • 2.

    אלישיב בהרב - בטח עוד דתי שהשתלט

    Nושון, 10/02/07 19:36

    סתם סתם...
    זו הקבוצה האיכותית ביותר היום בחברה הישראלית. אין לנו מדינה בלעדיהם.

    IP: 83.130.111.3דווח על תגובה זו

    • אח של אורי בהרב

      חילוואה, 10/02/07 19:46

      דור שני ביחידה יא קשקשן....
      כל הכבוד להם..מלח הארץ

      IP: 84.94.39.150 דווח על תגובה זו

    • הוא מפקד נערץ (ל''ת)

      אזרח, 10/02/07 19:49


      IP: 62.90.2.253 דווח על תגובה זו

    • הוא יגיע רחוק מאוד (ל''ת)

      רוני, 10/02/07 20:18


      IP: 62.90.2.253 דווח על תגובה זו

  • 1.

    בא''ח - בסיס אימונים חטיבתי (ל''ת)

    למיטב זכרוני, 10/02/07 19:35


    IP: 83.130.111.3דווח על תגובה זו

    • טעות, בסיס אימונים חיילי (ל''ת)

      לא, 10/02/07 21:13


      IP: 217.132.255.102 דווח על תגובה זו