• 37.

    מתי בערך האירניים מסיימים תגרעין?!

    א, 12/02/07 20:55

    מתי בערך האירניים מסיימים תגרעין?!

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    A simple and scientific solution

    dzt, 10/02/07 02:17

    Herr is a relatively simple solution to the Iranian threat. As we all know Iran is located on an area that is very suspectible to MAJOR EARTHQUACKES.
    Israel should threat the dwarf from Iran that Israeli technologies are available that can cause a major earthquake in Iran with hundred thousand of casualties. The cost of initiating these major disasters is few thousand dollars and it can be carried out at any moment by a group of skilled Israeli men

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    יש לי חשש שהצרפתים יעשו ''דרך בורמה'' בשטח רוסיה. (ל''ת)

    שהפור בחטיאר, 09/02/07 19:28

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    חלונות (חלומות)

    Avi Ecuador, 09/02/07 18:42

    WINDOWS
    איך עובדת תוכנית חלונות?
    התוכנית היא תוכנית אב שמאכסנת את כל התוכניות שכל אחת מהן יכולה לעשות את עבודתה בצורה שנקבעה לה על ידי עורכי התוכנית ובהתאם לצרכים של כל אחד מאלה שמשתמשים בה וזקוק לעזרתה או אולי רוצה להנות ממנה.
    כל תוכנית יכולה לשרת את המשתמש ויכולה אולי להתפתח ולהשתפר לפי משתנים וצרכים בעתיד כאשר אפשר לתקן את אי השלמות שבכל תוכנית ולהמשיך להשתמש בתוכנית חלונות שגם היא יכולה להשתפר ולאפשר שימוש נוח יותר בגישה של כל התוכניות למשתמש.
    אז למה אני מספר לכם זאת?
    היום ארצות הברית היא מעין תוכנית חלונות (חלומות) שמנסה לאפשר לתרבויות שונות לחיות יחד באותו עולם וכל אחד בתחומו בשימושו ובעזרתה של תוכנית האב לחיים בשלום בשלב ריאשון, מצב ששום תוכנית או תרבות לא תפריע לשכנתה ותתן לה הזדמנות ואפשרות להתפתח בחברתה ואם ירצה שיתוף או לא עם תוכניות תרבויות אחרות זו תהיה בעיתו או רצונו.
    היום לתוכנית חלונות זו יש וירוסים שלמעשה רוצים להפיל את המערכת ולעשות לנו תוכנית חלונות אחרת, תוכנית חלונות מוסלמית.
    איך עובדת תוכנית חלונות מוסלמית?
    קודם כל בתוכניות כולם צריכות להכיר באסלם באותו הדבר ולשרת את חלונות (חלונות לא מחובתה לשרת את הצרכן), אין שם תרבות אחרת בתוכנית החלונות שלהם.
    יש איקון קטן בצד שזה מקל, סליחה, פצצה, כאשר יש תרבות ששונה מה''אפשרות'' שחלונות מאפשר בשימוש בתוכנית אז הפצצה יוצאת לפועל ומתפוצצת על השונה שאולי רצה להתפתח.
    תוכנית חלונות מוסלמית אין בה וירוסים מכיוון שכל השונה מת ועם הזמן היא מחסלת את עצמה וחוסמת את כל החלונות.
    ידידי, שתבורך ארצות הברית עם מערכת החלונות שלה ושתשתפר, כמו שהיה חלונות 95, 98 איקס פי... יהיה חלונות משופרים לעולם ואני נהנה להשתמש

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    גדי אייזנקוט הפשלונר הכי גדול במלחמת לבנון! (ל''ת)

    הייתי בבור, 09/02/07 18:36

    הגב לתגובה זו

    • אז ספר...תן רמזים באיזה טוקבק קטן... (ל''ת)

      חמי, 09/02/07 21:22

      הגב לתגובה זו

      • שאל את וינוגרד... הם יגידו לך... (ל''ת)

        מושיקו, 09/02/07 23:47

        הגב לתגובה זו

  • 32.

    ארה''ב בסוף תלחם ב4 חזיתות

    מיקרונזי, 09/02/07 18:22

    סין רוסיה קוריאה ואיראן
    במקום לפתור בעיה בעיה עכשיו הם מסתכים את עצמם בשטויות בעיראק

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    התרגום של השם ג'ורג בוש

    Avi Ecuador, 09/02/07 17:51

    גו(ר)ג בושה למגוג.
    בקיצור מלחמת גוג ומגוג.

    הגב לתגובה זו

    • אבי אתא חולה חביבי לך לרופא (ל''ת)

      מוטי, 10/02/07 17:04

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    גדי אייזנקוט עוד אחד שוינוגרד צריך להמליץ על סיום תפקידו!!! (ל''ת)

    אודי כהן, 09/02/07 17:27

    הגב לתגובה זו

    • לך הביתה

      אזרח לא שקט, 09/02/07 18:02

      אייזנקוט היה במרכז המלחמה ומתחנן ראשי עם נלך יחד איתו למלחמה הבאה סופינו קרב.על אשכנזי להכניס סדר ורמת אימונים אישית ואולי לשים מעליו מפקד עם ביצים,לא יתכן במלחמה הקודמת לא לחשוב לתקוף מצפון לדרום בהפתעה זה לא מפקד הביתה מיד.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    חלוץ מסוגל לאהוב מישהו? האיש הכי אגואיסט שהכרתי...

    מקורב ללישכה, 09/02/07 17:26

    איך אפשר לומר שהוא אוהב מישהו?
    סוף סוף נפטרנו ממנו!

    הגב לתגובה זו

    • אוהב? חה חה חה -תקע סכין בגב פקודיו (ל''ת)

      לא נשכח לא נסלח, 09/02/07 19:27

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    חלוץ לא אוהב אף אחד בלתי את עצמו!!ודי לליקוקים!!! (ל''ת)

    מפקדי האוגדות, 09/02/07 16:55

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    המגיבים שמים יהבם על קרן הצבי (בוש בלעז) (ל''ת)

    המצליף הלאומי, 09/02/07 16:51

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    נו בוחבוט בא תהייה סר ביתחון..

    eli, 09/02/07 16:51

    בישראל כולם אבל כולם שרי ביטחון שרי ממשלה שרי חקלאות שרי חוץ שרי כלכלה ..יאללה מספיק להלך על בית ישראל אימים. יש סדר בעולם ויש מי שדואג לכך

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מצור ימי- לא אפקטיבי.

    א., 09/02/07 16:47

    למצור יש השפעה אבל אינו יעיל כי
    אינו סגר ארמטי וניתן למצוא פרצות.
    ניתן גם לעקיפה בדרכים יבשתיות
    ובנתיבים אוויריים. ונניח שינסו לפרוץ
    בכוח- האם יופעל על ירי וינוהל קרב .
    ברגע שתיירה היריה הראשונה -
    יגררו למלחמה ואז המטרה לא הושגה
    והתוצאה גרועה יותר.
    סנקציות בינלאומיות בתנאי שתהיה החלטה של האו''ם תהיה יעילה יותר
    אבל גם היא במגבלותיה.
    תקיפה ממש בטילים גם כן לא יעילה
    נראה שהאירנים ערוכים יותר ואפקט
    ההפתעה לא קיים ואני מניח כי מה שקשור בייצור - מפוזר במספר מקומות ומוסווה עמוק מתחת לפני הקרקע. היה יעיל יותר אם הרוסים
    היו מפסיקים לתמוך בפרוייקט.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    משטר האייטולות באיראן יקרוס אחרי הבליץ על מתקני הגרעין!! (ל''ת)

    מרגיע, 09/02/07 16:35

    הגב לתגובה זו

    • נבדוק את יכולם ?!! מר ''מרגיע הזוי'' ??? (ל''ת)

      המצליף הלאומי, 09/02/07 16:49

      הגב לתגובה זו

      • מה עדיף?לבדוק את יכולתם הגרעינית עלינו?מצליף עמו!!! (ל''ת)

        מרגיע, 09/02/07 19:10

        הגב לתגובה זו

  • 23.

    קונספציה נאיבית

    יעקב, 09/02/07 16:22

    הם ירעיבו את עמם ועצמם עד מוות, רק לא להיכנע לאמריקנים. כך עשה סדאם וכך יפעלו הם בתגובה להשפלת כבודם

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ירי ספורדי של טילי שיהב לישראל ובוש יבושש כהרגלו (ל''ת)

    המצליף הלאומי, 09/02/07 16:01

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    המשנהל- ''מחדל-חלוץ(אייזנקוט)'' מוביל למחדל לבנון 3 (ל''ת)

    המצליף הלאומי, 09/02/07 15:55

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    בליל של השערות ומספיקה טעות אחת להפוך לריטואל נגאסאק' (ל''ת)

    המצליף הלאומי, 09/02/07 15:35

    הגב לתגובה זו

    • צודק!וגם יש לציין כי אחרי הירושימה ונגסאקי יפן נרגעה!! (ל''ת)

      אזרח, 09/02/07 16:04

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    כולם אוהבים חיילים. ואת עצמם והכיס שלהם יותר מכל..

    michael, 09/02/07 15:24

    גם ויצמן המנוח וגם חלוץ יבל''א הוכיחו שהם אוהבים את כולם אבל הכי הם אוהבים את עצמם ואת הכיס שלהם. ויצמן עם ה''שכר'' שקיבל מסרוסי עשרות שנים, וחלוץ עם המניות שלו שהספיק למכור ביום היציאה למלחמה בצפון. אכן אנשי מופת..

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אני רץ קונה אופניים לפני שמחירם יעלה

    מוטרד, 09/02/07 15:05

    והכלכלה תקרוס כי עוד מדינת נפט תיסגר !

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    גדי איזנקוט מתחיל לעשות טעויות? (ל''ת)

    זמביש, 09/02/07 14:56

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    חברה תפסיקו לריב

    מישהו, 09/02/07 14:39

    אתם דנים בעניין שאינכם מבינים בו דבר ולכן די להנפצות!!!!!

    ועוד ממה שאני יודע ארה''ב עוד לא נלחמה בשבילנו אף פעם ואני לא חושב שזה יקרה מתישהו ולכן בכל הנוגע לאירן או כל אויב אחר נוכל לסמוך רק על עצמנו.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    הו גוד...כמה שזה נשמע מעניין. לטעמי? רעיון מוצלח (ל''ת)

    יון, 09/02/07 14:35

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אהבתי (ל''ת)

    פליקס. פ, 09/02/07 14:25

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אירן מייבאת כ40% מהנפט שלה

    ישראלי, 09/02/07 14:10

    מוזר, אבל נכון.
    לאירן אין מספיק בתי זיקוק והיא נאלצת לשלוח 40% מהנפט שהיא צורכת לבתי זיקוק מחוץ לאירן.
    הטלת מצור ימי על אירן תשתק אותה לחלוטין.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אירן משתלטת בשקט על העולם (ל''ת)

    אלי, 09/02/07 14:07

    הגב לתגובה זו

    • שמעת פעם ביקוע גרעיני שאתה אומר בשקט? (ל''ת)

      יאיר, 09/02/07 14:36

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    מלחמה זה לא סרט הוליבוד

    מירו, 09/02/07 13:55

    האמריקאים צריכים ללמוד שהמלחמה זה לא סרט הוליבוד שסילבסטר סטלונה נותן לכולם זבנג וכולם מתים ואף אחד לא יכול לפגוע בו כי הוא מהמרינס והאמריקאים תמיד מנצחים בגלל שהם כל כך חכמים. די יש לנו עסק עם אוייבים מסוכנים תפסיקו לחיות בפנטזיות גם מצור לא יעזור כלום שתדעו שלאירנים אין לוקסוס שיש בעולם המערבי ככה שאם יהיה פחות אז יבואו רק יותר קיצוניים. או שעושים עבודה יסודית או שמשחקים בנדמה לי די מספיק למכור את כולנו כעם של מטומטמים

    הגב לתגובה זו

    • דעתי הסובייקטיבית !

      דניאל ל.קלמנטי, 09/02/07 15:19

      הצדק איתך ; ברצוני שדבריי יתקבלו
      כפי שהם נאמרו ולא כפי שנהוג , בציניות . לכל מלחמה , ובמיוחד מעצמה , כמו אירן , ולצערינו היום היא לא אלא מעצמה מוסלמית , יש מחיר , ואין לבצע כל פעולה צבאית ,
      מבלי לשקול את השלכותיה ותוצאותיה , ולא רק למעננו , אלא לדורות הבאים אחרינו . זהו אינו סרט , הוליוודי , או כל אחר , לא תהיה אפשרות לאמר : ''קאט'' , מצלמים עוד פעם , ולתקן את הנזק .
      ואוי לנו , אם פעולה צבאית , ככל שתהיה , תתנהל כפי שנוהלה ומתנהלת פעולת ארה''ב בעירק .
      אין זו דעתי בלבד , כי בארה''ב
      לא כולם '' בדיוק שבעי רצון '' מאופן
      תיכנון , ניהול ובניצוע של הפעולה
      של G.W. בוש בעירק .

      בוודאי ובוודאי , הייתי מעדיף שהכל
      ייעשה בדרך הדיפלומטיה , אך אם אין זה אפשרי , אזי אם נאלצים לבצע פעולה צבאית , יש לעשות אותה מתוך למידת לקחים מטעויות
      העבר . חיים אינם סרט , ואין אפשרות להחזיר את הפילם אחורה ולתקן את הנזק , במידה ונגרם כזה .

      דניאל ל. קלמטי .
      עמק חפר.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    אלטרנטיבה בוגרת יותר.

    HansCastorp24, 09/02/07 13:53

    ולמה שארה''ב לא תשמש דוגמה למדינה שוחרת שלום כפי שהיא מתיימרת להיות ותתפרק בעצמה מהנשק הגרעיני שברשותה? זה שהשתמשה בו ב-45 כדי להרוג מאות אלפי אזרחים יפנים חסרי ישע?

    הגב לתגובה זו

    • אולי תפרקי את כל ארסנל הנשק האמריקאי, מהתותחים, לטילים,לרובים,

      יאיר, 09/02/07 14:35

      למטוסים,ספינות וכו', עד לאקדחים ולאפודים וכו', ותכניסי עשרות אלפי חיילים אמריקאים(לשעבר, כי הצבא כבר פורק והפך לזרוע שלום)לתוך מעורות האל-קעידה בעיראק לשיחות שלום? ואז ישראל תיהיה בוגרת ותעשה אותו הדבר בעזה?

      לעזאזל! מדיניות החוץ העולמית היא לא בית ספר- מי בוגר ומי תינוק.
      הרי כשארה''ב תתפרק מנשק גרעיני, הרוסים יחגגו כי מאזן האימה יהיה לטובתם, והם בטח יתנו נשק גרעיני למדינות שתומכות בהם ע''מ לאיים\להשמיד את האמריקאים ותומכיהם.
      כנ''ל ישראל וכל שינוי אחר

      הגב לתגובה זו

    • השתגעת?! ואיזו תשובה תהיה להם לאיראן ולצפון קוריאה?

      ציוני, 09/02/07 18:47

      זה יהיה מסוכן גם לנו

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    רק הסבלנות ואורך הרוח ינצחו

    יקי, 09/02/07 13:50

    רק הסבלנות אורך הרוח וההתמדה ינצחו את האירנים והאיסלם הקיצוני. יש לאכוף מצור ימי הדוק וכן הגבלות בתחום האוירי .רק מטוסי נוסעים רשאים לעבור בנתיבי אויר בינלאומיים, סיוע כלכלי או צבאי מכל סוג אסור מאירן ולאירן , להעביר זאת באום אם ניתן ולא להטיל זאת חד צדדית על ידי ארה''ב ואנגליה ועוד...לגבי האיסלם יש לקצץ ביכולות שלהם בכל הארצות הנאורות להצר את זחילתם והשטלתותם ההדרגתית בכל מקום. כי דתם ומחשבתם על העולם קיצונית ..ולוחמנית ..החרב וההרג מושרש בדת אלימה זו. בכל מקום שאליו הם מגיעים האלימות והרחם עובדים שעות נוספות.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ארה''ב תתקוף את איראן בקרוב (ל''ת)

    תמיר סבג, 09/02/07 13:47

    הגב לתגובה זו

    • בהצלחה

      שולץ, 09/02/07 18:03

      נראה לי שאין ברירה הזמן אוזל

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    התגובה האיראנית למתקפה נגדה תהיה קשה מאוד

    רמי מזרחי, 09/02/07 13:45

    לאיראן יש טילי שיאהב3 שטווח הפגיעה שלהם הוא 1200 ק''מ שזה אומר שהם מסוגלים להגיע עד מערב אירופה ומקרה של מהלומה צבאית על איראן האיראנים ימטירו עלינו את השיאהבים כמו-כן ברשות הצבא האיראני טילי ז'ילזאל(רעידת-אדמה) שהטווח שלהם הוא 400 ק''מ האיראנים העבירו לחיזבאללה בדרום לבנון טילי ז'ילזאל שיעולים לפגוע בכל מטרה בישראל ובנוסף בידי החיזבאללה כ 20,000 טילי קטיושה.
    וגם לסוריה יש סקאדים שהטווח שלהם מכסה את כל שטחי מדינת-ישראל.

    אני יותר מודאג מהנשק הקונבנציואנלי ומהטילים הבליסטיים מאשר מהפצצה האטומית שתהיה להם אם לא נעצור אותם.

    אני מקווה שבוש יתקוף כמה שיותר מהר כי הזמן אוזל לנו שיתקוף ומהר.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    בוש תתקוף כבר את איראן !!!!!!!!!!!

    דניאל מזרחי, 09/02/07 13:24

    מלחמת העולם השלישית כבר כאן.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    ברגע שיהיה להם גרעין זה לא ישנה. לכן יש לעשות הכל שלא יהיה! (ל''ת)

    מפוכח, 09/02/07 13:13

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אני מקווה שהעלאת שווי מס הרכב לא תגרום לאנשים כמו מס' 1 לקבל כסף

    יאיר, 09/02/07 12:22

    באמצעות ''מס הכנסה שלילי'' ודומיו.
    מגיב מספר 1 - בוא תספר לכולנו מה הרקע הבטחוני שלך?
    משום מה, אמיר בוחבוט נשמע לי יותר אמין ממך.
    אם לא הבנת ולא הפנמת עד עכשיו, ואתה מקשיב לפוליטיקאים כמו ליברמן שהם מבינים מאוד גדולים כמוך בבטחון, אז תבין: האיראנים למדו לקח מהכור העיראקי, ופיזרו את פיתוח הגרעין במאות אתרים במדינה בבונקרים מבוצרים היטב. אם ישראל לא יודעת בדיוק איפה גלעד שליט, אתה חושב שהיא יודעת איפה כל האתרים האלה?
    האתרים האלה ממגונים בנשק נ''ט חדיש ביותר, ולכן בכל פעולה אוירית רחבת היקף, יש סיכוי שנאבד עשרות אחוזים ממטוסינו.
    אם נשמיד את מתקני הנפט של איראן, מחיר חבית נפט יזנק בשיעור דרסטי, ואז איך בדיוק תלך לעבודה? ברגל?
    אני לא אומר שלא צריך לפעול צבאית, אני רק אומר שעדיף שמישהו בעל ''ידע בטחוני נרחב'' כמוך, לא יציע דרכי פעולה

    הגב לתגובה זו

    • נשק נ''ט נגד מטוסים?

      שי, 09/02/07 12:47

      יש לך הצעה יותר טובה?
      כשיום אחד תביט מחלוןו ביתך ותשאל את מי שקרוב אליך ''מה זה ההבזק אור הבוהק הזה ?''
      שכבר תבין יהיה מאוחר מדי,המחשבות האחרונות שיהיו זה איך לא מנענו את ,ואז גל ההדף יגיע!
      אני מעדיף שהמדינה שלי תעשה כל מה שצריך כדי להגן עליי.גם אם זה אומר שנצטרך לנסוע שבעה אנשים בקיה ריו.

      הגב לתגובה זו

      • צודק בהחלט!

        ניר, 09/02/07 13:34

        אין ספק שסדר העדיפויות אצל תושבי ישראל השתבש באופן טוטאלי.

        המממ... בוא נחשוב מה עדיף: דלקן + טויוטה קורולה נוצצת או פצצה גרעינית בודדה על קרית עתידים?

        הטכנולוגיה הגרעינית התקדמה פלאים מאז הירושימה 1945. פצצת אטום אחת מודל 2007 תגרום לכך שאפילו אם ממש נרצה לא נוכל להתכסח בחינניות בטוקבקים של ynet. ורק בשביל זה חבל!

        אז אולי הפעם נחשוב קדימה, ולא על ה''עכשיו'' וה''אני'' בצורה כה אגואיסטית.

        הגב לתגובה זו

    • לאיזו עבודה בדיוק אתה חשוב שהוא הולך?

      דני, 09/02/07 14:50

      אם עבודה זה לשבת בבית ולתת מכות לאשה ולילדים שלו, אז אכן הוא עובד.

      הגב לתגובה זו

      • יש בזה משהו, אין ספק (ל''ת)

        בועז, 09/02/07 17:42

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    גאון. כל מילה בסלע חקוקה! (ל''ת)

    אל'מ שמועתי, 09/02/07 12:21

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    רק פתרון אחד:סיכול ממוקד של ההנהגה האירנית (ל''ת)

    מסכל מתוסכל, 09/02/07 12:17

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    השלבים הרצויים בטיפול באיראנים

    יהודי פשוט, 09/02/07 11:41

    האוייב האמיתי של מדינת ישראל המאיים על קיומה ופועל לחיסולה זה העם האיראני עם הכלבים חיזבללה הסורים והחאמאס כאשר ברקע הפתוח הגרעיני והבטחות ההשמדה של אחמדניג'אד.

    ישראל חייבת לבצע את השלבים הבאים להגן על קיומה

    א. המנוע שמאפשר את הפתוח הגרעיני זה הכנסות הנפט, ישראל צריכה להשמיד את כל מתקני הנפט האיראנים בטילים מונחים המתקנים הם נייחים ולא מתחת לאדמה.

    בשלב הבא השמדת תשתיות הגרעין והמתקנים התת קרקעיים.

    ב. אם העם האיראני לא יבין את הרמז וייתקוף מטרות אזרחיות בישראל, תושמד העיר קום על כל ההייתולות כדוגמא למה שאנו מסוגלים לעשות. ואם ימשיכו למחוק את טהרן בגרעין.

    ג. במידה והחיזבללה ייתקוף יושמדו כל ריכוזי השיעים בלבנון ועדיף להעביר לכפריים ומנהיגם בארי בצינורות המקובלים את המיועד להם, חיסול מוקדם של נאסרללה יכול להועיל

    ד. מה יגידו מדינות העולם לא ככ מענין כי האלטרנטיבה היא שמדינות העולם ייבנו לנו מוזיאון חדש לשואה הישראלית.

    לסיכום, כל איחור בבצוע תכנית השלבים ייעלה לנו ביותר קורבנות ויותר מאמץ.

    הגב לתגובה זו

    • צודק. אין ברירה אחרת. (ל''ת)

      יריב, 09/02/07 11:55

      הגב לתגובה זו

    • אכן יהודי פשוט...

      שי ו, 09/02/07 12:25

      שלא לומר טיפש

      הגב לתגובה זו

    • צודק.אבל להחלטות כאלו צריך

      שי, 09/02/07 12:41

      מנהיגות שלא מפחדת.בגין לא פחד.
      כרגע אין מחשבה בגדול.
      יש מחשבות קטנוניות על אובדן הכנסה של צימרים.יש מחשבות על ירידות בורסה(חס ושלום)כאשר הפרסים ושאר בני ישמעאל עומדים עלינו לכלותינו.''פלישתים עליך שמשון''.
      אני מאמין שאין אומה אחת בעולם שלא הייתה רוצה לראות אותנו מחוסלים.אם למשל איראן הייתה מאיימת על צרפת,תאילנד או איי שלמה מזמן איראן הייתה חוזרת לתקופת האבן.אבל השנאה הזו שקיימת אצל כל אחד מבני 70 אומות העולם,וממשיכה בימינו אלה כמו חיידק חסר חוט שדרה גורמת לי לחשוב שאין לנו על מי לסמוך אלא על אבינו שבשמיים.שבת שלום

      הגב לתגובה זו

    • פגם קטן גדול

      אופיר, 09/02/07 12:41

      מה נראה לך יקרה למחירי הנפט בעולם בפרוץ המלחמה עם איראן?
      ומה לדעתך יקרה למחירי הנפט אם נשמיד את כל המאגרים האיראנים?

      חלק מהטקטיקה של האמריקאים תהיה להגן על מתקני הנפט בשביל להרוויח מהם. האימפריה האמריקנית חיה על הנפט ממדינות ערב. ברגע שזה ייאזל, האימפריה האמריקנית תדעך.
      לכן, כעת, כאינטרס עליון שלהם חייבים האמריקנים לשמור על מקני הנפט, בדיוק כפי שעשו בעיראק- מה שעלה להם שם בחיי חיילים רבים. זהו מחיר שהיה ידוע להם מראש והם היו חייבים לשלם תמורת הזהב השחור הזה שמשאיר אותם בפסגת העולם.

      הגב לתגובה זו

      • אופיר, לידיעתך איראן מספקת רק 5% מתצרוכת הנפט העולמי

        יאיר, 09/02/07 12:59

        ו - 95% מתצרוכת הטרור העולמית.
        השד האיראני לא נורא כפי שעושים ממנו.

        הגב לתגובה זו

      • מחירי הנפט ירדו

        אני, 09/02/07 15:41

        כי אם לא יעבור האיחוד הארופאי ואחריו שאר העולם המערבי לסוגי דלק אחרים. ברוב אירופה אפשר כיום לראות תחנות דלק אם גז או חמצן.
        כל חברות המכוניות הגדולות מוכנות ליום שאחרי כך שרק טוב יצא מזה (שינוי האקלים רומז לכם משהו?)

        הגב לתגובה זו

    • בלי קשר למוסר הפאשיסטי העולה מדברך אתה טועה ביעילות התוכנית

      אייל, 09/02/07 12:50

      1. אתה מתעלם לחלוטין מהנזק שהצד השני יכול לעולל. אני לא אומר שצריך לפחד מהם אבל אי שיקלול של הצד הזה של הדברים שם את שארית דבריך באור מגוכח כאילו רק אנחנו יוזמים מהלכים.

      2. כבר מספר שנים דנים הרבה אנשים בשאלה אם ''השמדת תשתיות הגרעין והמתקנים התת קרקעיים'' בכלל אפשרית מבחינה טכנית, והנה אתה בא ורושם את המשפט הזה בתוך TO DO LIST שאתה מכין, כאילו מדובר במבצע צבאי בינוני.

      3. מחיקת יישובים אזרחיים בנשק גרעיני, מלבד חוסר המוסר הקיצוני שעולה ממנה, תהיה התאבדות של מדינת ישראל. אנחנו נותקף מיידית ע''י כל מדינה שתחוש מאויימת כולל רוסיה וסין, ייתכן גם בסיוע של אירופה וייתכן שבנשק גרעיני.

      4. ''חיסול מוקדם של נאסרללה יכול להועיל'' - אולי גם תציע שנבנה לפני כן מערכת שתבטל את הגרביטציה ושתעיך חזרה את כל הטילים של אירן בחזרה אליהם? זה בערך נשמע הזוי במידה זהה.

      5. הטוקבקים תמיד מלאים באנשים שיודעים יותר טוב מכל אחד אחר מה צריך לעשות, וכמובן שכמה שיותר מהר צריך לאמץ את הרעיונות שלהם כדי ''לחסוך בנפגעים''. היות שגם לי אין יותר ידע מאשר לראש המוסד, ראש אמ''ן, הרמטכ''ל, ועוד, אני מציעה שניתן להם להחליט מה טוב לעשות אל מול איראן ומה לא.

      הגב לתגובה זו

      • אני מניח ש

        רון, 09/02/07 13:43

        הבן-אדם בסך הכל רצה להקצין מצב לא נעים שעשוי להיות לנו במוקדם או במאוחר.
        לא נעים זו אנדרסטייטמנט.

        הנקודה החשובה ביותר היא שאסור אסור אסור להגיע למלחמה שמעורב בה נשק גרעיני וביולוגי. זה משהו בלתי נתפס. חסל סדר מלחמות סטייל 73 או 67 שבהם כלי פלדה פרימיטיביים התנגחו אחד בשני.

        מדובר כאן על הרס והרג במימדים עצומים. הפאשיזם האיראני (וגם הקומוניסטי, ע''פ סעיף 3 שלך) יבוא לידי ביטוי נגדנו. ואז מה?
        אני ממש לא יודע... אני עוד טוקבקיסט מצוי שנדמה לו שכולם ישנים.

        הגב לתגובה זו

      • לאייל

        אני, 09/02/07 15:37

        תגובות לפי סדר
        1. כשהערבים/מוסלמים רואים כוח הם נוטים לברוח (1500שנות נסיון י לעולם אם הנושא) כך לאולי בהתחלה יגבו מעט אך אח''כ הם ינוסו (את האמת גם אני הייתי בורח בתגובה כזו)
        2. ע''י פיתוח של פצצות רזוננס (ע''י גלים אלקטרו-מגנטיים) ניתן יהיה לבצעה זאת.
        3. א.מוסר אינו מעיננו כשחיינו עומדים על הפרק. עדיף לי מן הסתם שהם ימותו ואל אנו
        ב. לא סין ולא רוסיה יגיבו כי גם עליהם אפשר לירות ואפילו להיות יעילים יותר בהשמדת אוכלוסיות שם.
        4. אותו חיסול יראה לעולם לבקרוב נסיר את הכפפות.
        5. יש לי אמון לפחות שחלק מהראשים הנ''ל נבחר בגלל יכולת ולא בגלל לובי, אבל אין לי אמון מינימלי ב''מנהיגים'' הפוליטים של המדינה שרק הם יכולים לתת פקודה אמיתית.
        אין פתרון פשוט אבל כמו שנכתב עדיף להגיב מהר מאשר לחכות למוזיאון שואת ישראל...

        הגב לתגובה זו

    • מדינת ישראל לא מסוגלת ליירט חתיכות ברזל מעופפות כמו הקסאם

      מקס, 23/02/07 15:34

      בסך הכל מדינה פרימיטיבית,עם אנשים פרימיטיביים....
      ואתה עושה ממנה מעצמה כל יכולה.
      אני מוחה את דמעותיי מצחוק.

      הגב לתגובה זו