• 24.

    יישר כוח דינה

    גיל, 26/03/08 22:20

    אשת חייל מי ימצא
    אין על קרוב לבבות זאת דרכנו היחידה
    אני בהחלט מאחורייך דינה

  • 23.

    אחת הגרועות שראיתי.. (ל''ת)

    תהילה, 19/06/07 16:38

  • 22.

    הכריתות אירעו בשנה שעברה

    מהמארגנים, 12/02/07 10:13

    וחיפוש קליל באינטרנט היה מעלה גם את המקרים הרבים; התמונות; והחקירות שנפתחו בנושא.
    השנה לא התבצעו כריתות מכוונות ולכן האירוע נועד להביע סולידריות ואחווה בין שני העמים.
    אבל כנאה שזה לא מה שבאמת עניין אותך...

  • 21.

    לא ראיתי לא שמעתי

    מאיר, 08/02/07 16:00

    המתנחלים כרגיל לא עשו כלום
    פשוט העצים כרתו את עצמם

  • 20.

    לא מסכימה אמנם אמנם עם המשפט האחרון בכתבה

    שני, 08/02/07 03:25

    אבל בסך הכל מחמם את הלב לראות שעדיין יש אנשים טובים במקום הזה. יישר כוח, דינה!

  • 19.

    ראיתם את הפלורליסט הזה,מלכיאור?

    רמי, 07/02/07 21:52

    רק הדרך שלי נכונה .
    אין, אין דרך אחרת.

    פלורליסט, עאלק....

  • 18.

    מלכיאור - סתום תפה שלך - שונא יהודים.

    אבוחצירא אילן, 07/02/07 19:56

    למלכיאור-סתום תפה
    אתה ששותף לעקירת מעל 8000 יהודים, בני אדם, מעל אדמתם - מטיף לנו מוסר על עקירות?ת
    סתום את הפה המלוכלך שלך עוקר יהודים רשע
    משתף פעולה עם האוייב הערבי
    אתה בין האחרונים שיש לך זכות לדבר על עקירות
    אתה שותף לפשע האיום והנורא של עקירת אלפי יהודים על החממות שלהם, בתי הכנסת, תלמודי התורה, מדשאות ועצים

    אל תטיף לנו מוסר על עקירות

    אילן אבוחצירא
    גבעת הדגן
    אפרת

    • אילן, בלי קשר לתוכן תגובתך אתה אדם אמיץ

      אנונימית, 08/02/07 08:49

      לחשוף שם מלא בטוקבקים?
      פרס נובל.
      ולעניין תגובתך, אתה צודק.

      • אני מכיר אותו דה באמת אדם

        נחום, 08/02/07 22:28

        הוא גר גם בדגן

  • 17.

    אוהבים אותך דינה!

    רחלב, 07/02/07 17:25

    רחלי, לב וידידיה

    • גם אנחנו,כיף לראות אותך! (ל''ת)

      מיטל ואהרן, 07/02/07 21:43

  • 16.

    לדינה, מזל שאת לא גבר. אחרת היו כאלה שהיו יוצאים מבית הכנסת כשאת

    דתי, 07/02/07 14:06

    עולה לתורה. בעצם, האם כל מי שאמר\ה לך ''שלום'' עד עכשיו, עדיין ממשיך\ה?

  • 15.

    המתנחלים חיבלו בעצים

    רון, 07/02/07 14:03

    כנראה שדינה שאלה רק כמה יהודים
    שאינם יודעים ולא את הערבים.
    מתנחלים חיבלו וכרתו מאות עצי זית בגדה.והם לא נענשו.

    • איך אתה יודע רון? אתה יודע שכל בריטי ממוצע

      אולי תבדוק, 08/02/07 08:40

      יגיד שישראלים ערכו טבח עם שיטתי בג'נין בחומת מגן? ומה שלא תגיד נגד השקר הזה, תישאר חסר אונים ולא משכנע.
      אז זה גם מצבנו, המתנחלים, נגד עלילות השקר של הערבים. להם מאמינים ואותנו מאשימים, ואין מה לעשות.

  • 14.

    ההיסטוריה מוכיחה

    אחד העם, 07/02/07 13:54

    3000 שנה ויותר שעם ישראל חי מוכיחות שוב ושוב שאין כמוהו בהריסה עצמית ''מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו''

  • 13.

    איזה יופי. האם גם הערבים חושבים כך?

    נו באמת........, 07/02/07 13:28

    מי שמאמין בשלום ושלווה עם הערבים זה יפה מאד. השאלה אם הערבים מסביבנו מעוניינים בחזון הכל כך וורוד הזה? האם גם הם מעוניינים באחווה ושלווה שאנחנו רוצים בהן. צריך שניים לטנגו וכל עוד הצד השני חורש מזימות רשע, אין על מה לדבר. טוב, צריך לנסות לפעמים, אבל גם להיות מפוכחים.

  • 12.

    כל הכבוד לעיתונאית המעולה על התחקיר המקצועי

    מוטי, 07/02/07 13:04

    איזה יופי של תחקיר עיתונאי.
    איך לא עלה בדעת אף עיתונאי רציני לעשות כזה תחקיר.

    איזה עומק של תחקיר.
    איזה הסקת מסקנות מעולה.

    הכי אהבתי את מה שהיה בפסוק האחרון:
    ''ובכך אישר מבחינתי, את טענת המתנחלים כי מדובר רק בפרובוקציה. עם מי הצדק? לאלוקים הפתרונים''
    לא ממש השארת לאלוקים הרבה אופציות...

    ככה צריך לעשות תחקירים בארץ ישראל (השלמה).

    • תשמע מוטי

      לא משוחד, 08/02/07 08:42

      התחקירים של העיתונאים שהאשימו את המתנחלים בעקירת עצים לא הרבה יותר מעמיקים. יש לנו בעיה: הערבים אולי מסכנים לפעמים, אבל הם גם שקרנים כרוניים. לא שכחנו את ההלוויה המדומה שבה צרחו וקוננו והאשימו את ישראל הרוצחת ופתאום ה''מת'' נפל מהאלונקה והתחיל ללכת. לערבים פשוט יש דמיון מזרחי מפותח ומושגי האמת והשקר שלהם שונים לחלוטין מאלה שלנו. לכן ייתכן מאוד שהם המציאו הכל ובא איזה עיתונאי וקונה את הלוקש בלב חפץ.
      אף אחד עוד לא עשה תחקיר מעמיק על הנושא. אז אולי הם באמת משקרים.

      • תשמע לא משוחד

        מוטי, 08/02/07 11:43

        התחקירים שהאשימו את המתנחלים בעקירות עצים היו הרבה יותר מעמיקים.
        אני כתבתי בציניות כי מה שנראה פה זה ''תחקיר'' ברמה של ילד בכיתה ד' והוא מבייש את מי שחושב כמו הכותבת.

        לגבי הערבים והדמיון המזרחי אני די מסכים איתך ובדיוק בגלל זה אני מפחד שאנחנו נהיים כמוהם.

        לצערי הרב חלק מאנשי הימין נוטים בדיוק לאותו הכיוון ומאמינים בכל שלות וקונספירציה מטומטמת שמאשימה את הערבים (והיהודים שלא חושבים כמוהם) בכל דבר.
        הם הפכו להיות תמונת ראי של אותם הערבים.

        ולגבי הכתבה המגוחכת הזו ודרך הסקת המסקנות של הכותבת אתה חייב להסכים איתי שהיא מתאימה יותר לילדה בת 8.
        אם לא אז אין לך מה לבוא בטענות לערבים כי אתה לא שונה מהם בהרבה.

        • מוטי היקר

          לא משוחד, 08/02/07 12:55

          לא נראה לי שאברמסון התכוונה לעשות תחקיר עיתונאי מקיף. היא מתנחלת, היא באה מאלון מורה, וברור מה דעתה, ואותה היא הביעה, מתוך הכרות עם השטח מהצד שלה. לכן אין מה לבוא אליה בטענות.
          לעניין התחקירים שהאשימו את המתנחלים בעקירת עצים- אולי זה נכון ואולי לא. אני לא יודע. אני יודע שאנשי הימין טוענים שהערבים גוזמים את העצים לעומק לצרכים חקלאיים, ואחר כך מראים את זה לאנשים שלא מבינים בחקלאות וטוענים שנעשתה כאן עקירה מכוונת. אני לא חושב שיואל מרשק וחבריו הערבים שמפיהם חיים העיתונאים הם מי יודע מה אובייקטיביים. ואני לא כל כך תמים להאמין שנעשה כאן תחקיר מעמיק. אני חושב שכמו שאברמסון משוחדת, גם העיתונאים האחרים משוחדים. אולי הם יותר מתוחכמים ומסווים את זה כך שזה נראה יותר מקצועי. זה הכל.

  • 11.

    לשם הטיפש הזה מזדעזע? ומרצח נשים וילדים יהודים

    גד, 07/02/07 12:41

    הוא לא מזדעזע- כי זה בעייתם שהם גרים שם... וחוץ מזה -איפה ההוכחות שיהודים כרתו - ומי אמר שהאדמה הזאת היא של הערבים - ואם היה מאותו איזור פיגוע אז הצבא הוא זה שהיה אמור להוריד

  • 10.

    מי שמחריב מטעים זה הצבא !

    חיפאי, 07/02/07 12:32

    אם מתנחל עושה את זה אז זה באישור ותחת שמירת הצבא.

    המדינה אשמה ולא המתנחלים, זה כמו להכניס פדופיל לגן ילדים ולהאשים את הפדופיל ולא את מי שהכניס אותו !

    • ההשוואה שלך את המתנחל לפדופיל

      מזועזעת, 08/02/07 08:43

      פשוט מגעילה, אנטישמית ונוטפת שנאה.
      אין מה להגיב.

  • 9.

    אולי כדאי להעביר לחדשות ערוץ 1 ו 2

    אליענה, 07/02/07 12:11

    בעצם, אם נשלח להם שאין מטע כזה או לא נשלח הם עדיין יבחרו לפרסם שמתנחלים משחיתים מטעי זית

  • 8.

    בשביל ההגינות יש לשנות את הכותרת

    דוב, 07/02/07 11:31

    שמחתי לקרוא את הכותבת מספרת שלא ניתן למצוא את המטע ההרוס ע''י המתיישבים היהודיים, אך מן הראוי היה שהכותרת תהיה '' אין סימן וזכר לכך שהמתיישבים היהודים כרתו עצי זית של ערבים''
    דווקא כותרת כזאת ממי שמקיים ידודות עם תושבי סאלם תעזור להרגעת הרוחות במקום, שהרי ברור למי שמכיר את המציאות בשטח שלא תושבי אלון מורה כורתים עצי זית ובד''כ גם לא תושבי סאלם, והכל עניין של פרובוקציות של אנשים מסוגו של מהרשק שגם נתפס עם המשור במכוניתו לפני כשנה.
    חושבני שעם נעזוב לתושבי סאלם לעבד את חלקותיהם בשקט, ובמקביל לתושבי אלון מורה לעבד את שלהם ולא ייכנסו באמצע אותם מחרחרי ריב יהיה במקום שקט!

  • 7.

    שאלה למחשבה

    ימני, 07/02/07 11:25

    למה תמיד כשמחפשים את ההפוך ל''לשלוח מישהו חילוני לאיזה טקס דתי'' מגיעים ל''לשלוח דתי לאיזה משהו של ערבים''?
    האם צורת המחשבה הזאת בהכרח גוררת ש: חילוני=ערבי?

    • השואל יודע...תודה על ההברקה (ל''ת)

      לימני ממודיעין, 07/02/07 12:10

    • יש לך בעיה קשה בלוגיקה

      מוטי, 07/02/07 17:49

      לפי כל עקרונות הלוגיקה, השאלה שלך הייתה צריכה להיות:
      האם צורת המחשבה הזו בהכרח גוררת ש: דתי=ערבי?

      אם לא שמת לב אז בחלק
      הראשון של המשוואה מוחלף ה''חילוני'' את ב''דתי''
      ואילו בחלק השני מוחלף ה''דתי'' ב''ערבי''.

      ודרך אגב, לפי כללי הלוגיקה התשובה היא-לא.

  • 6.

    דינה, כ''כ כיף לראותך!

    רבקה, 07/02/07 11:05

    תתחדשי על המראה החדש
    (עיתונאית בטלביזיה ולא רק בעיתון),
    בהצלחה,
    ותמשיכי עם הציניות שלך....

    את גדולה!

    חברה מימי בית-אל.

    • דינה המתוקה!

      נועה, 13/02/07 11:28

      מצטרפת לריבקה החברה של החברה מימי בית אל... כן כן יש לך את זה כתבת שלנו!

  • 5.

    שטויות!!

    ענבל, 07/02/07 11:00

    אנחנו צריכים להבין ששום דבר לא יעזור. גם אם יש ערבים טובים....

    אולי כדאי שנלך קודם לשתול עצים בט''ו בשבט - החג היהודי, במקומות שגרים בהם יהודים עכשיו?!

    במקומות שיגורו בהם יהודים בע''ה בעתיד, נשתול אחר כך, כשנוכל להיות בטוחים שהתושבים לא יהרגו אותנו בטעות...

  • 4.

    מסקנה: שוב הערבים שקרו

    שומר חוק, 07/02/07 10:30

    מתי תלמדו שמתנחלים אינם עוקרים עצי זית בשעות הפנאי ?

  • 3.

    כמעט ולא ראיתי שם ערבים (ל''ת)

    צחי, 07/02/07 10:23

  • 2.

    ממש עבודה עיתונאית ''מקצועית'', עאלק בדקת

    דורי, 07/02/07 10:11

    שולחים עיתונאית (?) חפה מכל דעות קדומות (?) ובעלת רצון אובייקטיבי טהור (!?) להביא סיפור מעניין לעיתון והנה זה מה שיוצא.
    אילו היו כאן עיתונאים אמיתיים זה היה נראה אחרת....

    • ואתה(!) אזרח נאמן(?) חף מכל דעות קדומות(??)

      רוני, 07/02/07 12:16

      מעלה את כל השאלות הנ''ל בשיא התמימות....
      נכון דורי, לשם שינוי שלחו מישהי שהיא כן(!) עיתונאית (גם אם לא שמעת עליה עד כה..), שהיא לא שמאלנית (שהם למיטב זכרוני לא חפים כלל מדעות קדומות- בלשון המעטה) , וגם בעלת רצון אובייקטיבי להביא סיפור המוצג משני צדדיו!!! אם זה לא מספיק טהור בעיניך זה מראה כמה אתה עמוק בתוך הסיאוב והסחי שהעיתונות ה''טהורה'' מהצד השני שוטפת אותך....

      • דווקא נראה שדורי צודק (ל''ת)

        רות, 07/02/07 16:03

        • דווקא נראה שדורי מקשקש את מה ששטפו בו את מוחו

          נעמי, כפר סבא, 08/02/07 08:48

          במשך שנים.
          היהודים רעים והערבים טובים, ואם עיתונאי כלשהו חושב אחרת אז הוא לא מקצוען.

    • נכון, מזל שיש לנו את גדעון לוי האובייקטיבי

      נמאס מכם, 08/02/07 08:47

      ואת עמירה הס מהאום.
      אלה יושבים עם הערבים, שומעים את כל הצ'יזבאטים, וכותבים אותם בסבר פנים רציני ומטיפני בעיתון.
      לא אתפלא אם העיתונות החוקרת והאמיצה תפרסם מחר את גירסתו של הגנב הבדואי בדרום שרק רצה לראות את פריחת הכלניות באמצע הלילה כגרסה רצינית.
      הערבים שנים מאכילים את כולנו בשקרים הגסים שלהם באמצעות עיתונאים מתמסרים, מעריצים, הנמסים מולם במקום לערוך תחקיר עיתונאי אמיתי. והנה מעזה אברמסון לפקפק בגרסתם של הערבים. אכן מזעזע....

  • 1.

    חבל שלא הואלת בטובך לבדוק מה קרה בצד הישראלי

    יוחמא, 07/02/07 09:52

    מה שעשית הוא חד צדדי ולא אתי מבחינה עיתונאית.כתב נורמלי היה שואל או לפחות בודק מה אומר הצד השני. מספיק להיכנע להשמצות מרושעות של התנועה הקיבוצית וחבריה!!!!!!!!