• 56.

    מי שרוצה שיבחר בפרס. גם אם ייבחר , לעולם לא יהיה נשיאי. (ל''ת)

    רוטנברג, 04/02/07 11:57

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    המגיב מ54. מביע את רחשי ליבם של כל הטפשים . (ל''ת)

    בנצי א, 02/02/07 14:37

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    על אפם וחמתם.של הסמולנים. ביבי ראש הממשלה ריבלין הנשיא ובית''ר אלופה

    אוהד בית''ר בדם, 01/02/07 21:28

    ובית''ר אלופת ישראל לנצח נצחים.
    היידי-ביבי. היידי-ריבלין. היידי בית''ר.

    הגב לתגובה זו

    • ליכודניק מצוי . (ל''ת)

      מימי, 01/02/07 22:18

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    קראו הפרק על פרס בספר ''הנבחרת הלאומית''

    א.ציוני, 01/02/07 20:18

    קראו את הפרק על פרס בספרו של יאיר קוטלר (סגן עורך הארץ בעבר) ''הנבחרת הלאומית'' ותבינו מדוע האיש הזה אינו ראוי להיות נשיא המדינה. זאת - עוד לפני שנאמר כי האיש הזה הביא על עם ישראל את האסון הביטחוני הנורא ביותר מאז קום המדינה ב''חזון השלום'' המפוקפק שלו.

    הגב לתגובה זו

    • השוּעָל (קוים לדמותו)

      אזרח, 02/02/07 15:04

      השוּעָל (קוים לדמותו)

      הוא עוד יקבור את כולנו... !
      אם נמשיך לעסוק בשלנו...
      השועל הערום, הנואל
      שהונה את עמו ישראל.

      הוא עתיד עוד לקבור את כולנו... !
      אם רק נתמיד לעסוק בשלנו
      השועל החמקמק, הכושל
      שבבינת בני עמו מזלזל.

      זו תהיה כבר בכיה לדורות
      כשכולנו נובא לקבורות
      מאחור יצחקו פוחזות
      עיניים לועגות, מלעיזות.

      הוא עוד יטמון פח לכולנו...
      אם נמשיך לעסוק בשלנו...
      השועל התככן, השפל
      שלשררה ולכוח פוזל.

      הוא עתיד עוד למכור את כולנו...
      אם רק נתמיד לעסוק בשלנו
      העסקן הניצחי, המועל
      באמון בני-עמו, ישראל.

      זו תהיה כבר בכיה לדורות
      כשכולנו נובא לקבורות
      מאחור ירעמו מהדהדות
      לכבודנו מטחי יריות.

      הוא עוד יקבור את כולנו... !
      אם נמשיך לעסוק בשלנו...
      הצלופח החלקלק, המהתל
      שלמנעמי השלטון התרגל.

      הוא עתיד עוד לקבור את כולנו... !
      אם רק נתמיד לעסוק בשלנו...
      ''חתרן בלתי נלאה'' מתפתל
      שעיניו לכבוד מגלגל.

      זו תהיה כבר בכיה לדורות
      כשכולנו נובא לקבורות
      תלוונו שדרה ארוכה של נרות
      עת נִיטַמֵנָה (עָמוק) בתוך שורת ארונות.

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    תיזהרו מרבלאו שלא תחזור פרשת קצב.

    אודליה, 01/02/07 18:58

    ולהחליט גם שנבצרים ומתבצרים מפסידים את התנאים הנלווים.
    נמאס לשלם את הקנס.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    רק מלהסתכל עליו בא לי להקיא........................................ (ל''ת)

    ישראל.........., 01/02/07 18:53

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    נשיא המדינה !

    בנצי א, 01/02/07 18:44

    מה שנחוץ לנו היום זה משטר נשיאותי והעלאת % המינימום בבחירות לכנסת ל12% לפחות. כך נוכל להגיע לשתי גושים גדולים שירוצו בבחירות. וכך יהיה שהנשיא הנבחר ע''י העם הוא ינהל את המדינה בצורה מסודרת בלי דילים ובלי שחיתות ובוודאי אין צורך להרכיב קואליציה. רק כך נוכל להיות נורמלים כמו שאר העמים הנורמטיבים בעולם הרחב.

    הגב לתגובה זו

    • בנצי חזון אחרית הימים - בישראל החברה שבטית ולכן חברי הכנסת

      יופיטר, 01/02/07 19:38

      לא יתנו לכך לקרות.

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    פרופ' ישראל אומן נשיא מדינת היהודים (ל''ת)

    פרס נשיא הרשות, 01/02/07 17:43

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    רק הציבור צריך לבחור את הנשיא ולא מהכנסת

    ש.לוין, 01/02/07 16:58

    הנשיא חייב להיות נבחר הציבור אדם נשוא פנים דמות מופת ואיש משפחה. בשום פנים ואופן לא פוליטיקאי . הייתי רוצה לראות נשיא בכל שנה מעדה אחרת , מרוקאי, אתיופי. תימני רוסי, וכו.., זה יתן גוון אדיר לכל המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    תקשיבו לעם ...פרס יכול להיות ראש ממשלה שר בטחון נשיא שר אוצר ועוד (ל''ת)

    כן לפרס בגדול, 01/02/07 16:18

    הגב לתגובה זו

    • השוּעָל (קוים לדמותו)

      אזרח, 01/02/07 17:44

      השוּעָל (קוים לדמותו)

      הוא עוד יקבור את כולנו... !
      אם נמשיך לעסוק בשלנו...
      השועל הערום, הנואל
      שהונה את עמו ישראל.

      הוא עתיד עוד לקבור את כולנו... !
      אם רק נתמיד לעסוק בשלנו
      השועל החמקמק, הכושל
      שבבינת בני עמו מזלזל.

      זו תהיה כבר בכיה לדורות
      כשכולנו נובא לקבורות
      מאחור יצחקו פוחזות
      עיניים לועגות, מלעיזות.

      הוא עוד יטמון פח לכולנו...
      אם נמשיך לעסוק בשלנו...
      השועל התככן, השפל
      שלשררה ולכוח פוזל.

      הוא עתיד עוד למכור את כולנו...
      אם רק נתמיד לעסוק בשלנו
      העסקן הניצחי, המועל
      באמון בני-עמו, ישראל.

      זו תהיה כבר בכיה לדורות
      כשכולנו נובא לקבורות
      מאחור ירעמו מהדהדות
      לכבודנו מטחי יריות.

      הוא עוד יקבור את כולנו... !
      אם נמשיך לעסוק בשלנו...
      הצלופח החלקלק, המהתל
      שלמנעמי השלטון התרגל.

      הוא עתיד עוד לקבור את כולנו... !
      אם רק נתמיד לעסוק בשלנו...
      ''חתרן בלתי נלאה'' מתפתל
      שעיניו לכבוד מגלגל.

      זו תהיה כבר בכיה לדורות
      כשכולנו נובא לקבורות
      תלוונו שדרה ארוכה של נרות
      עת נִיטַמֵנָה (עָמוק) בתוך שורת ארונות.

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    sad

    j, 01/02/07 16:17

    An MK views the Knesset as a septic tank once elected he sees it as a jaccuzi.

    Please find an honest ( non politician) for the position.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    לבטל את מוסד הנשיאות לאלתר! (ל''ת)

    אלברט, 01/02/07 16:16

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אכן , הציבור צריך לבחור את הנשיא ובלבד שיתקיימו

    שני תנאים!!!, 01/02/07 16:10

    1.לא תתקיים כל תעמולת בחירות, מכל מין וסוג שהוא.

    2.המועמד לא יציע את עצמו, אלא יסכים להצעה שתועלה על ידי מניין מסויים של ח''כים שיקבע בחוק.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    נשיא

    זאב, 01/02/07 16:10

    המאפיה השולטת במדינת ישראל..היא המחליטה אנחנו סך הכל פזנט מי אנו בשבילם??אפס אפסים

    הגב לתגובה זו

    • נשיא.

      אזרח הארץ, 01/02/07 19:59

      מיותר ובזבזני ולא מביא שום תועלת. מלבד מלהכתיר איזה דביל מהסוג של קצב או ריבלין.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    כל כך הרבה שטויות ושקרים בפעם אחת

    עמי, 01/02/07 16:07

    הציבור בעד חוק פרס ??? לא פגשתי אדם אחד ברחוב בעד.

    הציבור יבחר נשיא, נו באמת, לא מעשי, חבל על הזמן.
    הבעיה היא שהכנסת לא רואה אותנו ממטר, מתבוססת בעצמה ומציעה אנשי שלומה.

    הדרך הנכונה, כל הציבור רוצה אדם בעל שיעור קומה, המאחד, לא לא לא פוליטיקאי, תעברו על רשימת מקבלי פרס ישראל, תמצאו הרבה. מה עם לובה אליאב, מה עם איש האקדמיה ובעל פרס נובל צחנובר, חברי הכנסת, תמצאו מישהו שטוב למדינה ולנשיאות ולא חבר שלכם.
    פעם אחת, רק אחת, ת ת ע ל ו .

    הגב לתגובה זו

    • שִיר הַפּוֹלִיטְרוּקִים וְהַפִּישְפְּשִים

      אזרח, 01/02/07 17:46

      שִיר הַפּוֹלִיטְרוּקִים וְהַפִּישְפְּשִים

      השיר מוקדש לכל החתרנים (הבלתי נילאים), הפישפשים והפוליטרוקים שטיפסו והעפילו מעלה מעלה...

      ...אתה פּוֹתֵח אֵת הטלוויזיה ...ורוֹאֶה פְּנֵי שוּעָל !
      שְפִיפוֹן חֶרֶס הוא זה המְהלֵך... בין טִיפּוֹת גּוֹרָל למַזָּל...
      עיניים גדולות... נוֹצְצוֹת... מַבְרִיקוֹת... תְּאֵבוֹת שִלְטוֹן...
      יֵש לוֹ לשְפִיפוֹן חֶרֶס
      נְצִיג מִפְלָגָה שעל עַמֵנוּ הֵמִיטָה
      רִיקָּבוֹן, שְחִיתוּת והֶרֶס.
      מֶתֶק שפתיים, נוֹפֶת צוּפִים ופה חֲלַקְלַק
      בְּמִילָה לְעוֹלָם לא תִתְפשנוּ – כצְלוֹפָח חֲמַקְמַק !
      תַחְמָן, תַכְכָן, מְדוּשָן, נֶהֱנְתָן, תוֹעַלְתָן
      במְדִינַת-ישראל דוּגְמָא ומוֹפֵת הוא לשוֹרֶש הָמָן !
      וִירְטוּאוֹז, תחבּוּלָן וחַתְרָן – בעל לָשוֹן עֲסִיסִית
      עֵינֵי פּוֹלִיטִיקָאִי עיניו – מֵעִידוֹת על צְבִיעוּת בְּסִיסִית.
      עיניים הֵן כַּידוּעַ – חַלּוֹן אל תוך חֶדֶר...
      ובעיני הנְמִיָה והצָבוֹעַ העם אֵינוֹ אֶלָא עֵדֶר !
      כלַהֲטוֹטָן המהלך על חוּט דַּק - מָתוּחַ עַל-פְּנֵי תְהוֹם
      יִבֵז לחוּקֵי הטֶבַע - לקֶלֶס ולִשְחוֹק יִפְרָע וישים הִגָּיוֹן !
      מַצְפּוּנוֹ לא יִנְקפנוּ, חָלִילָה, כְּלָל וּכְלָל
      חוֹר שָחוֹר הפך הוא להיות עם הזְמַן – בּוֹלֵע חָלָל !
      פְּרוֹבוֹקָטוֹר מוּכְשָר וּמַנִיפּוּלָטוֹר נוֹדַע – בַּעַל שֵעוּר קוֹמָה
      יָשוּב תִמְצאֵנוּ תָּמִיד – רַק ואַך במַחלָקָה רִאשוֹנָה.
      ואִם נוֹתָר בְּך שֶמֶץ סַפֵק אוֹ צֵל שְאֵלָה
      או שֶמָא הָגִיתָ שָגִיתָ בסְתָם אַשְלָיָיה
      דַע לְך, כִּי לא הוּא זֶה, שֶאֵת הַמְדִינָה הֵקִים, ייִשֵב ובָּנָה
      יען פְּנַאי וזְמַן היוּ לוֹ רַק לרָמֵי מַּעֲלָה.
      מְגוֹהָץ, מְצוּחְצָח, מְמוֹרָק, מְעוּנָב
      עַל חֶשְבּוֹן אוֹצָר המְדִינָה נוֹסֵעַ תָּמִיד
      אך אֵין נֶחשַב הוא גַּנָּב.
      נְשָמָה ורוּחַ יֵש לוֹ ? ? ? ...הַס אוֹתָם מִלְהַזְכִּיר !
      אל מַצְפּוּנוֹ אם דִיבַּרְתָ – כְּמוֹ דִיבַּרְתָ לקִיר !

      יפה מאוד,כל מילה בסלע. ל''ת אזרח, 20/10/06 12:15


      מוּל עם המוות, עם שַאֲנָן, אָדִיש ורָדוּם לנֶצַח
      כאשת לוֹט הוא ניצב
      מְתַמְרֵן... מְאַלְתֵר... מְחַלְטֵר...
      נשרד גם אם בִּיש המַצָּב !
      עֵינֵי תַּגְּרָן... עֵינֵי חַתְרָן... (''בִּלְתִּי-נִלְאֶה'')
      עֵינֵי חַלְּפָן... עֵינֵי שַרְלְטָן...
      יֵש לוֹ, לשְפִיפוֹן חֶרֶס
      נְצִיג מִפְלָגָה שעל חברתנו הֵמִיטָה
      רִיקָּבוֹן, שְחִיתוּת והֶרֶס.
      ''אֲנִי מוּכָן לְהַחֲזִיר לך אֵת הַמַפְתְחוֹת!''
      יאמר שְפִיפוֹן חֶרֶס לרַבִּין
      (בִּשְלוֹשִים שְנוֹת אִיחוּר לְפָחוֹת...) - אַך רַק הפֶּתִי מַאֲמִין !
      ...עוד לא איבדנו לחֲלוּטִין בעֵינֵי הַעַם אֵת הַמוּסָר –
      עוּבְדָה ! נותרתי על כַּנִי ! אני עדיין שַר !
      וְגַם אִם קשה להמשיך להוליך כך עָם באַפְסָר
      אפשר תמיד לנסות ולהתחיל מחדש כבר הַחֵל מִמָחָר
      אנחנו הרֵי, אחרי כִּכְלוֹת הכל, נְצִיגֵי הַעַם הַנִבְחַר
      ומִי אָמַר, שֶיָכוֹל מְאד, שזֶה הוֹפֵך כְּבָר לִהְיוֹת מְאוּחָר ?
      מִלְבַד זאת... אֲפִילוּ אִם נִישאֵר רַק בְּתַחְתּוֹנִים...
      נוּכַל תָּמִיד לַרֶדֶת לחוֹף ולהֲפוֹך לִהְיוֹת דַּייָּגִים !
      נֵצֵא לְלֵב יָם... נְנַסֶה לִדְלוֹת ולהַעֲלוֹת בחַכָּה...
      אֵיזֶה טְרִיק... אֵיזֶה פֶּלֶא... אוֹ קֶסֶם...
      שעבוּרוֹ כָּל הַמְדִינָה מְחַכָּה !
      עַל מִצְרַיִם הוֹרִיד אֱלוֹקֵינוּ עֶשֶר מַכּוֹת
      מַדוּעַ שֶבְּגִין אַחַת זוֹ שֶלָנוּ יֵיאַלֵץ העַם לחֲכּוֹת ? ? ?

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    בשביל מה בכלל צריך נשיא?

    מוטי, 01/02/07 16:02

    זה תפקיד מיותר

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    39 אתה עושה צחוק???? קרא בהמשך.

    רחמנינוף, 01/02/07 15:59

    גֶ'רוֹנימוֹ סְטילְטוֹן נולד בעכבריה אשר באי העכברים והוא בעל תואר בתורת הספרות העכברית ובפילוסופיה השוואתית בין-כרסומית. הוא המוציא לאור והעורך הראשי של קול המכרסם, העיתון הנפוץ ביותר בעכבריה. ג'רונימו סטילטון זכה בפרס חוּלדיצֶר על ספרו מסתורי האוצר האבוד והוא חתן פרס אנדרסן לדמות השנה 2001. אחד מספריו אף זכה בפרס אי-בּוּק 2002 לספר הנוער האלקטרוני הטוב ביותר. בזמנו החופשי אוסף סטילטון קליפות עתיקות של גבינת פַּרמיג'אנוֹ מהמאה השמונה-עשרה, משחק גולף ובעיקר אוהב להקריא אגדות לאחיינו בֶּנג'מין... ג'רונימו סטילטון הוא כוכב סדרת ספרי ילדים איטלקית הזוכה בשנה האחרונה להצלחה מסחררת ברחבי העולם.

    ג'רונימו סטילטון הוא מו''ל מחוספס, כנראה בן ארבעים, שרוצה בעיקר לחיות חיים שקטים אך איכשהו מוצא עצמו מעורב שוב ושוב בהרפתקאות ש''נדבקות'' אליו. הוא לא לבד בסיפור. אל אחותו טיאה, בן דודו מלכודני ואחיינו האהוב בנימין מצטרפות שלל דמויות צבעוניות ומיוחדות. באוטוביוגרפיות שלו ג'רונימו תמיד יוצא להציל מישהו או משהו והוא עושה זאת בלהט ובחן. ''אלה סיפורים מצחיקים, מתוקים יותר ממעדן חלב, טעימים יותר מגבינה מעושנת, ומתובלים יותר משומית מפולפלת... סיפורים עם שפם אמיתי, מילה של ג'רונימו סטילטון.''

    בקיצר, זו סידרה חדשה שהגיעה מאיטליה. השבוע. להיט מטורף. מצחיק ברמות. גרפיקה ואיורים נפלאים. הולך לעשות בית-ספר להארי פוטר בציפייה של הילדים. כעת גם לנשיא יהיה זמן לקרוא את הסידרה. יש שם איזה 30 ספרים.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    36 מי זה ג'ירונימו סטילטון?? (ל''ת)

    ורד, 01/02/07 15:53

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    בחירת הנשיא

    שמואל, 01/02/07 15:46

    דעתי וכמוני יש הרבה אנשים חושבים בחירת נשיא מדינת ישראל העם בוחר בנשיא ולא חברי הכנסת.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    הרע במיעותו

    יוסי כהן, 01/02/07 15:42

    דעתי היא שמוסד הנשיאות מיותר לחלוטין היות והתפקיד של הנשיא אנו מצדיק את ביזבוז הכספים שמוצאים על מוסד הנשאות שבאופן עקיף נילקח מציבור משלמי המיסים אך היות וכרגע המציאות היא שנאלצים לבחור נשיא היתי מעדיף את האפשרות שהוא יבחר בבחירות כלליות ולא על ידי פוליטיכאים אנטרסנטים

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אני מציע את ג'ירונימו סטילטון לנשיאות!!!! (ל''ת)

    לורנצו, 01/02/07 15:41

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אתם יודעים כמה יעלו בחירות כלליות???? עדיף לבטל את מוסד הנשיאות. (ל''ת)

    שדגכ, 01/02/07 15:35

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    יש להקים גוף בוחר שיורכב מכל ראשי הערים , חברי מועצות מקומיות וח''כ. (ל''ת)

    ברוטוס, 01/02/07 15:35

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    לא אתפלא אם זו יוזמה של אחד המועמדים

    ס.ל. בן יהודה, 01/02/07 15:33

    שסיכוייו כנראה חלשים , אבל מאמין שבעבודת שטח יגרוף את הנשיאות.

    מי זה?

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    הסקר מגיע למסקנות הנכונות.

    C-cyclist, 01/02/07 15:30

    - על הנשיא להיות דמות א-פוליטית מאחדת, מתחומי הרוח, התרבות או העשייה הציבורית.

    - על הנשיא להבחר בבחירות גלויות או ציבוריות כדי שימנע מצב של ''דילים''.

    - במקרה שהמועמדים לנשיאות יוצעו לציבור בבחירות יאסר על מפלגות פוליטיות לתמוך במועמדים לנשיאות. יותר לפוליטיקאים לתמוך במועמד זה או אחר כל עוד פוליטיקאים אחרים מאותה המפלגה יוכלו לתמוך במועמדים אחרים, ובלבד שלא תהיה קורלציה מדוייקת בין מפלגה / גוש מפלגות למועמד כלשהו בקמפיין לנשיאות.

    - הקמפיין הנשיאותי יתמקד בתרומת המועמד. לא תתאפשר תעמולה שלילית או הכפשה של מועמדים אחרים. מועמד שישתמש בכלים הכוחניים שנועדו לפוליטיקה המפלגתית יפסל.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    היי אני לא בסקר תוסיפו אותי גם! אני גם מסכימה עם הרוב (ל''ת)

    ליאת, 01/02/07 15:29

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    רק ב SMS

    אחד העם, 01/02/07 15:26

    את הנשיא הבא יש לבחור ב SMS
    למה לא בעצם??
    ממילא מוסד הנשיאות הפך בשנים האחרונות לקריקטורה ובדיחה עצובה.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ברור שצריל נשיא בבחירות כלליות - זה יום שבתון!

    יוני, 01/02/07 15:25

    אני אתמוך בכל תירוץ ליום חופש!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    בחירת הנשיא

    ציון הלא תשאלי, 01/02/07 15:17

    הנשיא לא צריך להבחר בבחירות כלליות ולא ע''י חברי הכנסת, אלא ע''י 1000 אלקטורים שיבחרו מכל מיני מגזרים שיבטאו את קשת הדעות הכי רחבה האפשרית, מספרם הגדול ימנע דילים בין קבוצות, לכל בחירה של נשיא בכל עת יבחר הגוף הבוחר מחדש. כך ינתן ביטוי למגזרים רבים והבחירה תהיה נקיה יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    א משנה באיזה צורה נבחר נשיא

    אבנר, 01/02/07 15:16

    מר' שמעון פרס לא מתאים להיות נשיא לעם היהודי , הוא מחזיק בפרס נובל לקורבנות השלום ביחד עם הרצחי הגדול מכולם אייסר ערפאת וכנופיתו .
    פרס נובל שגבה הרבה דם משני הצדדים ועד היום ממשיך לגבות דם טהורים והשאיר הרבה פצועים ומשפחות אומללות לכל החיים .
    במקום לגנות אותו ולדרוש ממנו להחזיר את פרס שמטפטף דם ילדים , נשים וזקנים פרס שגבה מעל 1000 קורבנות קבורים לנצח נתצחים .
    פרס משטיל בושה וחרפה על כתפי העם היהודי בכל העולם ולדורות לא נשתחרר ממנו .
    מה יכתבו ההיסטוריונים בעתיד על הרוצח הנכעב אייסר ערפת .
    יכתבו שהוא גיבור משחרר העם הפלסטיני מידי הכובש האכזרי היהודי הציוני מקבל פרס נובל לשלום ביחד עם מנהיגים יהודים .
    חייבים כולנו לתבוע ממר' שמעון פרס להחזיר את פרס המקולל .
    האם מר' שמעון פרס מתאים להיות נשיא העם היהודי ???????????? .

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם.. אתם יודעים כמה עולה יום בחירות ??? (ל''ת)

    שמעון. פרס., 01/02/07 15:15

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    פרס המציא את ההון שלטון מומחה ברמה עולמית לא רק בישראל (ל''ת)

    אולמרט מתלמד, 01/02/07 15:14

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מסכים עם מגיב מס' 15,אין צורך במוסד הנשיאות....

    חבל על כל, 01/02/07 15:07

    לאו דווקא לאור מה שקורה כיום,מוסד הנשיאות מיותר ,יקר ואין בו שום צורך,בקלות ניתן להאציל את מעט מסמכויותיו על ממלא משרות אחרות כמו יו''ר הכנסת או חלוקה בין השרים הרלוונטיים,למשל,שר החוץ יקבל כתבי האמנה של שגרירים וכו'.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    פרופ' ישראל אומן נשיא מדינת היהודים (ל''ת)

    פרס נשיא הרשות, 01/02/07 15:04

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    צריך לעשות הרבה ''חושבים'' על מוסד הנשיאות

    שולי, 01/02/07 15:04

    קודם כל לא צריך מוסד כזה בכלל. ואם צריך אז ברור שלא יבחר על ידי הכנסת כי ראו מה האינטרס של חברי הכנסת ולאן הגענו עם קצב שהרי הוא נבחר כדי שפרס לא ייבחר וברור שחלק מחברי הכנסת קרוב לודאי ידעו על מעלליו של קצב . והאינטרס היה רק כדי למנוע מפרס להבחר כנשיא. הפוליטקה מאוד לא נקיה והכל מריח מכוחנות והון ושלטון.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    רק הרב לאו ייצג בכבוד את מדינת ישראל!

    אופיר, 01/02/07 15:03

    אדם שעושה הרבה בתחום חשוב שלא מקבל הרבה חשיפה וזה לקרב בין כל הזרמים ביהדות!

    הגב לתגובה זו

    • מסכים לחלוטין (ל''ת)

      שמולירק, 01/02/07 15:52

      הגב לתגובה זו

    • הרב לאו

      ישראלית, 01/02/07 16:08

      הוא לא טלית שכולה תכלת

      הגב לתגובה זו

      • והשאר כן ?

        זזז, 01/02/07 17:00

        הרב לאו לפחות מקובל על חלק גדול מהישראלים כולל חילונים, דתיים וחרדים.

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    מזוז, מותר למילצ'ן לקנות את הנשיאות לפרס בסיוע מומחה ההונאה אדלר (ל''ת)

    וארד ?? למה אתה, 01/02/07 15:01

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    הציבור בעד מה שמומחי ההונאה אדלר ארד ישימו לו בראש בסיוע תקשורת (ל''ת)

    האתרוגים של, 01/02/07 15:01

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מרכז פרס לסייענות אוייב ימשיך לתפקד אחרי הנשיאות (ל''ת)

    ומה על הכסף, 01/02/07 14:59

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    לבקש הצהרת הון של פרס אחיו ובנו כולל מקלטי מס (ל''ת)

    תהיו המומים, 01/02/07 14:57

    הגב לתגובה זו

    • עדיין מחפשים 160 מיליון יורו שהאירופאים תרמו (ל''ת)

      לפלסטינים, 01/02/07 15:05

      הגב לתגובה זו

    • הצרפתים העבירו מקופה שחורה של המפלגה הסוציאליסטית מאות מיליונים (ל''ת)

      למפדת האבודה, 01/02/07 15:07

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    אנשי עסקים ערמומיים מממנים את פרס לשם שמיים (ל''ת)

    וללא תמורה, 01/02/07 14:56

    הגב לתגובה זו

    • מזוז מאמין ולכן הוא לא מכניס אותו לכלא (ל''ת)

      ילד טוב, 01/02/07 15:02

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    לא צריך בחירות לנשיא מאחר ו-

    מוטי, 01/02/07 14:55

    לא צריך בחירות לנשיא מאחר ולא צריך כלל נשיא. תפקיד מיותר לחלוטין עם כ- 40 עוזרים (כולל עוזרת לאשת הנשיא), אחזקת משכן ומכונית שרד. מספיק עם הבזבוז כאשר אין כסף לדברים חשובים הרבה יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    סוחר הנשק פרנקל ממונקו משוגע על פרס בגלל שהם קוראים ספרים יחד (ל''ת)

    לא קשרי, 01/02/07 14:53

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    100 אלף דולר קיבל פרס כתשורה אישית מרפפורט לא כדי לעזור לו בעסקי

    הנפט עם, 01/02/07 14:52

    הגנה ישראלית על קוי נפט בניגוד לאינטרסים הבטחוניים של מדינת ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    100 אלף דולר קיבל פרס שתשורה אישית מאברהמס רק בגלל ידידות אולמרט (ל''ת)

    שמכר לו את, 01/02/07 14:50

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    100 אלף דולר קיבל פרס שתשורה אישית מסבן לא כדי שאיציק תעביר לו את (ל''ת)

    בזק סתם כסף כיס, 01/02/07 14:49

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    פרופ' ישראל אומן נשיא מדינת היהודים (ל''ת)

    פרס נשיא הרשות, 01/02/07 14:47

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אני פוחד שנקבל את ריבלין (ל''ת)

    פרס לא מפחיד, 01/02/07 14:46

    הגב לתגובה זו

    • טעות בידך ידידי

      ישראל, 01/02/07 16:17

      מר ריבלין הוא ממשפחה ירושלמית עתיקת ימים בשנות ש1900 המוקדמות אביו של מר ריבלין לימד עיברית בדמשק..אני מעדיף צבר אמיתי ( טוב הוא רע ) שיהיה נשיא מדינת ישראל.אם לא בשביל ראובן נבחר בו בזכות אביו שהיה איש ארץ ישראל בה הידיעה

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    די כבר עם כל הסקרים האלה על כל דבר עושים סקר ..

    רדוד, 01/02/07 14:45

    חלאס ..עוד מעט בכדי לדעת איזה תחתונים ללבוש יעשו סקר ...חלאס רדו מזה הבנו שאתם שמאלנים כמו התקשורת ..

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ואז יהיו אחוזי הצבעה של 30% וכולם ייבכו על הבזבוז

    עמי, 01/02/07 14:44

    של עריכת בחירות שלמות רק בשביל לבחור נשיא סימלי...


    הגב לתגובה זו

    • הבעיה היא לא שיטת הבחירה, אלא זה שמתעקשים לבחור פוליטקאי

      צבי, 01/02/07 15:47

      כל מה שצריך לשנות זה לאסור לבחור פוליטיקאים.

      הגב לתגובה זו

      • זאת בדיוק הבעיה צבי שחכי''ם מתחרים על התפקיד

        יופיטר, 01/02/07 19:32

        והבעיה השניה שהם לא יחוקקו חוק שיקח מה את הג'וב הזה, למרות שנשיא צריך להיות מהעם שמחוץ לכנסת

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    בחירות לנשיא SMS בערוץ 2 (ל''ת)

    נשיא נולד, 01/02/07 14:43

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    ובהמשך....

    אדום שרוט, 01/02/07 14:42

    אם יעשו סקר לקחת את כל ה''כוח'' מהכנסת, גם לזה יהיה רוב
    הפולוטיקה במדינה שלנו(?) חסומה ע''י וועדי עובדים וקומבינטורים שמאכלסים מרכזי מפלגות, וממנים ראשי ערים, ראשי ממשלה, נשיאים, וועדות, ועוד עשרות אלפי ג'ובים למקורבים אוכלי חינם
    הפוליטיקה חסומה בפני הישראלי היפה, המוכשר שבאמת רוצה לעזור ולא למען אגו מוטרף וטובות הנאה אישיות
    אנשים כמו אבי נאור שמים את כל הממשלה בכיס הקטן, מה הסיכוי שלו להיות שר התחבורה? אפס
    דרך אגב: מופז - נהגת לאחרונה באיילון, הבנת את הסימונים על הכביש?

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    הצעה נוספת

    פקק תנועה, 01/02/07 14:42

    כול מיפלגה תציג את המועמד שלה לשר. שיעמוד בראש מישרד כלשהו מראש עוד ליפני הבחירות והרכבת הממשלה ולאחר הניצחון בבחירות הם אלו שיעמדו בראש המישרד.כולם יהיו חיבים להיות בעלי מיקצוע בתחום שעליו הם יופקדו או .לחילופין בזמן הבחירות ולאחריהן יוצג כל שר שימלא את תפקידו במישרד שעליו הוא יהיה המופקד כמובן שיהיה בעל מיקצוע בתחומו.ולא כפי שנעשה כיום

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מזוז, מותר למילצ'ן לקנות את הנשיאות לפרס בסיוע מומחה ההונאה אדלר (ל''ת)

    וארד ?? למה אתה, 01/02/07 14:41

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    רק לא פוליטיקאים !!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    איסור מוחלט, 01/02/07 14:39

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    ופרס אמר לאל ג'זירה ש 80% תומכים בו !!!!! (ל''ת)

    80% פלסטינים, 01/02/07 14:37

    הגב לתגובה זו

    • מקיצוניות(הצ' גלויה)לקיצוניות(עי העם) עדיף הנוכחי.אם כבר עי עם,כדאי (ל''ת)

      מבקר המדינה.לא, 01/02/07 16:55

      הגב לתגובה זו