• 30.

    אלי מויאל הוא משת''פ של הממסד רק מקשקש ולא עושה כלום. (ל''ת)

    דרור, 18/03/07 19:01

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    תיקנו רקטות מעזה זה זול. (ל''ת)

    בדוי, 02/02/07 00:51

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    לכותבים החמים

    אלי, 01/02/07 20:19

    אני קורא את הכותבים שרוצים להרוס, לפוצץ. מציעים לצה'ל להלחם .
    ואחרי שיהרסו את צפון הרצועה אח'כ את הדרום, בהמשך קהיר ולוב. לפוצץ להרוס. אנשים חמים !! פרץ בחר נכון. זוהי פגיעה גם ביכולת של אירן וסוריה...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    חשוב לפנות את אלי מוייאל משדרות כדי שהפניקה שהוא זורע יתפוגג

    בנצי א, 01/02/07 20:18

    ועדיף להם לשדרותניקים לחפש להם ראש עיר שדואג לעניינהם המונציפאלים שלהם במקום להיות היחצ''ן של ביבי ושעסוק בעקיפין בענייני בחירות.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    גם לא מתקפה

    זז, 01/02/07 17:03

    רק מחיקה של צפון הרצועה ואזורי השיגור יבטיחו שקט.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    לחזור לגוש קטיף. להחזיר את אש''ף לטוניס. (ל''ת)

    לתקן את, 01/02/07 15:58

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    חסר אופק מדיני

    אליעזר, 01/02/07 14:45

    תושבי מדינת ישראל צריכים להוציא 2 מיליארד שקלים בשביל לאגן על כמה אלפי אנשים שגרים בקו הגבול, מי שלח אותם לשם? למה שהבן שלי יגן עליהם?

    שיפנו את הערים עליהם.

    במקום להשקיע בעיירות פיתוח ומיגון לשוטרים - הולכים להשקיע במיגון מקטיושות.

    במקום להשקיע כסף בטילים ומיגון וטירור, צריך לשחרר מחסומים לפלסטינים בשביל ליצור אצלם מצב כלכלי טוב שיביא לשיתוף פעולה איזורי.

    נ.ב. דברים אלו נכתבים בציניות.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    הפתרון הוא כיבוש וחיסול האוייב

    ישראל, 01/02/07 14:28

    צריך להבין שכל ההבלגות הנסיגות הרובים והכסף שאנו נותנים לאוייבנו, פועלים נגדנו. מאז הרפתקת ה''שלום''92 נהרגו יותר אזרחים וחיילים מאשר במלחמת יום כיפור או לבנון. צריך להתעורר לפני שנעלם מהמזרח התיכון....

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אף מערכת אינה תחליף ללחימה באויב! פרץ הביתה!! (ל''ת)

    מיכל, 01/02/07 14:25

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מויאל - עדיף שתתעסק קודם כל בעניינים שלך

    איתי, 01/02/07 14:21

    יש הרבה מה לעשות בשדרות בלי שום קשר למצב הבטחוני. עדיף שתתעסק בעניינים שנוגעים אליך.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ההבטחות שניתן באמצעות טכנולוגיה לעצור קסאם הן רומנטיקה הזויה

    עודד, 01/02/07 14:16

    הפתרונות הטכנולוגיים הם יקרים ביותר ורובם מוגבלים מאד ביכולותיהם. ההשקעה בהם תגזול משאבים יקרים הדרושים לצבא. מה שחסר לנו זו נחישות של ההנהגה.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    המערכת לאיתור טילים

    משה, 01/02/07 14:14

    מויאל צודק בהחלט; בטרור נלחמים רק ע''י התקפה; אך ממתי עושה כנופיית אולמרט / פרץ, את מה שצריך.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אם פרץ ימשיך להיות שר בטחון..יש סיכוי גדול שהליכוד יחזור...ראו הוזה (ל''ת)

    ראו הוזהרתם, 01/02/07 14:07

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    הסעודים נתנו אדמה במתנה לירדן - מה עם הפלסטינאים , שיתנו להם גם ! (ל''ת)

    אדמה, 01/02/07 14:03

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    למויאל, תפסיק להתעסק בזוטות...

    דובר צה''ל, 01/02/07 14:03

    כאן במערכת הביטחון כולם מתוחים את מי יפטרו, אנשים בעלי משפחות שייזרקו מהצבא, ואתה מבלבל את המוח על ירי טילים.
    חוץ מזה שדרות היא שטח אש של הצבא. מתאמנים שם כל יום על כוננות ספיגה.
    למרות שעקב תלונות שצה''ל מתאמן בכפרים ערביים ובתגובה הודענו שאנו מתאמנים בשדרות, נבדקת האפשרות בכדי שלא יהיה דו''צ היות והחמאס טוען שהוא מתאמן שם והוא היה קודם.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    ההגנה הטובה ביותר פינוי אזורי וכולל אשקלון ובא לציון גואל

    בורר ערוצים, 01/02/07 13:47

    שמגוש קטיף פינו אז מה רע שיפנו גם משדרות ואשקלון לא יצתרכו למגן האזרחים הפטריוטים יגורו באהלים כמו בטרום המדינה הממשלה לא תשקיע אגורה

    הגב לתגובה זו

    • אני מציע לשנן את הכתוב בגוף ההודעה שלי

      נדב, 01/02/07 14:06

      גוש קטיף היה מחוץ לגבולותיה של המדינה, אשקלון נמצאת בשטחה הריבוני של המדינה.
      גוש קטיף היה מחוץ לגבולותיה של המדינה, אשקלון נמצאת בשטחה הריבוני של המדינה.
      גוש קטיף היה מחוץ לגבולותיה של המדינה, אשקלון נמצאת בשטחה הריבוני של המדינה.
      גוש קטיף היה מחוץ לגבולותיה של המדינה, אשקלון נמצאת בשטחה הריבוני של המדינה.
      גוש קטיף היה מחוץ לגבולותיה של המדינה, אשקלון נמצאת בשטחה הריבוני של המדינה.

      הגב לתגובה זו

      • זה בסדר חמוד, עוד מעט גם אשדוד תהיה מחוץ לריבונות (ל''ת)

        נסיגה בסבבה, 01/02/07 14:10

        הגב לתגובה זו

        • הומור לא רע, אפילו חייכתי

          נדב, 01/02/07 14:21

          אבל מעבר לשנינות, אין קשר בין הדברים.

          גוש קטיף הוקם מחוץ לגבולות המדינה, בלי שום קונצנזוס. לכן, בצוק העיתים, הוא הפך להיות נטל, שאין מוכנים להילחם עליו.

          אשדוד ואשקלון נמצאות בתחום המדינה מאז הקמתה, מוחל בהן חוק המדינה (ולא ממשל צבאי) והן נמצאות בקונצנזוס מוחלט.

          לכן אין שום קשר בין הנסיגה מגוש קטיף לבין נסיגה אפשרית כביכול מאשדוד

          הגב לתגובה זו

          • גם על שדרות ואשקלון לא מוכנים להילחם

            אח שלו, 01/02/07 14:45

            פחדנות לא עוצרת בקווי שביתת הנשק 49, אני מכיר הרבה שמאלנים טובים וכשרים שנלחמו על גוש קטיף למרות שהם התנגדו לקיומו, אבל שמאלנים שלא מוכנים להילחם על גוש קטיף כי הוא ''הוקם על אדמות פלצטיניות גזולות'' או משהו בסגנון הם אותם שמאלנים שלא יהיו מוכנים להילחם על שדרות וכשידרשו להילחם על ת''א יקפצו על מטוס ראשון לניו יורק.

            הגב לתגובה זו

            • טוב, זאת הדיעה שלך

              נדב, 01/02/07 15:02

              אני לא מסכים. שמאלנים בצבא נלחמים איפה שאומרים להם להילחם, בדיוק כפי שימנים בצבא נלחמים איפה שאומרים להם להילחם.

              הזרם המרכזי של הישראלים, שאינו בשמאל הקיצוני ואינו בימין הקיצוני, יהיה תמיד מוכן להילחם על מה שהוא ייתפוס כמטרות מוצדקות והגיוניות.

              הגב לתגובה זו

            • את האמת?

              אלדד, 01/02/07 15:31

              אני לא כל כך בטוח שיש מושג כזה שמאלנים במערך הלוחם
              ואם יש , לבטח אין לדבר עליהם במושגים של קבוצה אלא פרטים בלבד

              הגב לתגובה זו

      • ידידי היקר

        זאב, 01/02/07 16:32

        בא נאמר לרגע שנפנה את שדרות ואת אשקלון האם אתה מאמין בלב שלם שהטילים יפסיקו??ידידי הם רוצים את הכל ומספיק להיות נאיבי. המצב אתם הוא מצב מילחמה או אנחנו או הם ..ידידי תפתח את העינים ותריח את הקפה

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    לפי מויאל: לשלוח חיילים למלחמה בלי שכפ''צים

    נדב, 01/02/07 13:44

    עם ההגיון של מויאל יאומץ, הרי שזה גם טפשי לשים שכפ''ץ על חייל. זה צעד הגנתי, שמשדר לאוייב שהחייל מפחד. צריך לשלוח את החייל לקרב בלי שכפ''ץ ועם יותר מחסניות! מה הוא מתגונן, החייל הפחדן? שיתקוף!

    וברצינות: חלק חשוב מהיכולת לנצח הוא ניטרול יכולת האוייב לפגוע בנו. לכן יש מערכות הגנה. הגדר הורידה את הפיגועים באופן דראסטי, ובעזרת השם המערכת ליירוט קסאמים תפחית מאד גם את האיום הזה.

    הגב לתגובה זו

    • שטויות מה שכתבת

      אח שלו, 01/02/07 14:47

      הפיגועים לא ירדו כתוצאה מבניית הגדר, הפיגועים ירדו כתוצאה מפעילות צה''ל והשב''כ, שלא יעבדו עליכם, הדבר היחידי שהגדר מצליחה לעשות זה הסבה מקצועית לפלסטינים מסוחרים וחקלאים למבריחים בשכר בדוק.

      הגב לתגובה זו

      • שטויות זה להתעלם מהמציאות

        נדב, 01/02/07 15:05

        כדי להביא מתאבד למרכזי האוכלוסיה בישראל הוא צריך לעבור, עם מטען של 20 קילו, מהשטחים לישראל. לא צריך להיות מדען טילים כדי להבין שהגדר מקשה מאד על המעבר הזה, ודורשת מהפלסטינים מאמץ הרבה יותר גדול בהחדרת מחבלים, וממילא מקילה על עבודתם של כוחות הביטחון בסיכול הפיגועים.

        הגב לתגובה זו

        • אתה לא ממש חכם נכון?

          אח שלו, 01/02/07 15:53

          כיום הגדר מלאה בחורים, אם מחבל רוצה לעבור הוא יכול בלי בעיה, אם עשרות אלפי שב''חים יכולים לעבור את הגדר אז מחבל אחד זה לא כזה ביג דיל, הבעיה שלו היא שעוצרים אותו עוד כשהו מחבר את לבנות החבלה במחנה הפליטים, וזה מה שמוריד את רף הפיגועים, מי שנפגע מהגדר הם הפלסטינים הפשוטים, החקלאים שלא יכולים להגיע לשטחי החקלאות שלהם, הסוחרים שלא יכולים לייצא והפועלים שלא יכולים להגיע וצריכים במקום זה להסתמך על מבריחים פליליים שבדרך כלל קשורים עם גורמי טרור, היחידים שנהנים מהגדר הם הקבלנים והאנכירסטים נגד הגדר שמצאו לעצמם פסטיבל חדש, את הטרור לא עוצר פתרון הפלא ''גדר ההפרדה'', אלא חיילי צה''ל יום יום שעה שעה בעבודה סיזיפית של מעצרים וחיסול תשתיות טרור, ומי שחושב אחרת פשוט לא מבין כלום.

          הגב לתגובה זו

          • אתה מחליא אותי

            נדב, 01/02/07 16:44

            יש לך דברים להגיד, אז תגיד. למה אתה צריך להוסיף לזה עלבונות של ילדים קטנים?

            ולעניינינו - אני מבין שמי שלא חושב כמוך לא מבין כלום, אבל בכל זאת, את הגדר בנתה מערכת הביטחון, מתוך הבנה שזה מקשה על חיי המחבלים. אתה יכול לומר מה שאתה רוצה על ''חורים אינסופיים בגדר'' או מליון דברים אחרים, אבל גדר אלקטרונית, שבחלק ממנה יש גם חומה של ממש, היא מחסום רציני בפני מעבר אנשים. ברור שבלי פעילות מערכת הביטחון לא היו נמנעים פיגועים, אבל אין כל ספק שהפעילות הזו יוצאת מאד נשכרת מכך שצריך לעשות מאמצים הרבה יותר גדולים כיום כדי לחדור לשטח המדינה.

            הגב לתגובה זו

  • 13.

    אוי ואבוי אם מויאל ועמיתיו מהימין יגיעו לשלטון (ל''ת)

    יהיה אסון, 01/02/07 13:41

    הגב לתגובה זו

    • אסון או לא, אולי יהיה יותר טוב ממה קורה עכשיו, כשהשמאל בשלטון (ל''ת)

      איתי, 01/02/07 14:06

      הגב לתגובה זו

      • להזכירך, כל הצרות התחילו ב 93 כשהשמאל עלה לשלטון (ל''ת)

        ומאז....., 01/02/07 14:11

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    לאסור על מי שביטלו את הנאוטילוס ב2001 לקבל החלטות אסטרגיות

    C-cyclist, 01/02/07 13:37

    נשק הגנתי נבנה או כמה שנים מראש תוך הבנת הסכנות העתידיות, או בתגובה ללקחי המלחמה הקודמת.

    מי שהחליטו ב2001 להפסיק לפתח את הנאוטילוס אשמים במצבה של שדירות מאז 2002, ובמטר הקטיושות על הצפון ב2006. הם החליטו שלא להגן על האוכלוסייה מסכנות המלחמה הבאה, ועכשיו יש בהם מי שמאותם שיקולים תקציביים ינסה שלא ללמוד את לקחי המלחמה הקודמת.

    למי שהחליט את ההחלטה הנואלת לקצץ את הנאוטילוס אסור לקבל החלטות בקשר לעתיד המדינה.

    מזל שהאמריקאים המשיכו לפתח את הנאוטילוס שהפך בימינו ל'סקיי גארד''.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    המומחה פרץ קובע את מערכת ההגנה שתיבחר....

    משה ל., 01/02/07 13:32

    זאת כאשר מומחה לשביתות צריך להחליט על נושאים שאין לו מושג בהם , הוא תלוי לחלוטין ביועציו שאולי לחלקם יש אינטרסים ואינו מסוגל לשאול שום שאלה עצמאית.

    אוי לעם שזה שר הבטחון שלו ואוי לראש הממשלה שבוחר בכזה לשר הבטחון.

    הגב לתגובה זו

    • חרםם צרכנים הכי גדול שהיה

      כהנא צדק, 01/02/07 13:56

      אי פעם על כול הערבים בחיפה עד היום האחרון שהם עוזבים

      לא לתת להם שקל אחד

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    מר מויאל !ממתי אתה מומחה

    יעקב, 01/02/07 13:30

    להגנה מטילים.
    ההגנה מטילים לו היתה נרכשת בזמן
    היתה חוסכת מלחמה ושדרות היתה נהנית משקט.
    נכון שהממשלות הקודמות העדיפו להקריב את העורף ובמלחמה גם את חיילי החי''ר והשריון.
    כל תכנית התקפה תהיה יעילה אם המיגונים יהיו פעילים.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אוי ואבוי יפתרו את בעית הקסמים בלי להרוג אף אחד

    צמא דם, 01/02/07 13:26

    לא מהחילים שלנו ולא מהאזרחים בצד השני

    הגב לתגובה זו

    • גש לאטליז ותקנה לך שתיה, מה אתה רוצה מאיתנו? (ל''ת)

      דודו, 01/02/07 14:07

      הגב לתגובה זו

    • שאני ילחם בשביל הצ'חצ'חים הפרימיטיבים האלה???

      שמאלנון, 01/02/07 14:50

      כאילו, מה הם חושבים, הם בחרו לגור בחור הזה שם בעזה, שיתמודדו או שיעברו למדינת ישראל. אה, ושלא יבואו לפה, הם יורידו לי את ערך הפנטהאוז 6 חדרים וחצי שלי.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    כבר ניסנו!!

    שלו, 01/02/07 13:14

    לא הלך...............!!

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    במיקרה ותהיה מילחמה נוספת

    פקק תנועה, 01/02/07 12:58

    צריך כבר עכשיו לחשוב .אך לבטל את האיום של ועדות חקירה נוספות .

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    עם כל הכבוד אפשר מגננה והתקפה ביחד,האחד אינו בא על חשבון השני. (ל''ת)

    אני, 01/02/07 12:54

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מויאל צודק הפעם

    ארי, 01/02/07 12:53

    אין ולא תהיה בעתיד הקרוב שום מערכת נגד קסאמים ! כל מי שטוען אחרת הוא תמים או מעוניין בחוזה שמן. הבעיה ההנדסית היא כל כך מסובכת שעדיין אין אפילו מחשב מספיק מהיר שיוכל לפקח על הפתרון.

    הגב לתגובה זו

    • זה שאתה לא מבין לא אומר שאי אפשר

      הה, 01/02/07 13:01

      יש מערכת קיימת פועלת ועובדת.

      למה לא מביאים אותה עכשיו לשדרות...

      סתכל לפה....$$$$$$$$$$$
      זה למה.

      הגב לתגובה זו

      • לא יעיל אבל אפשר מותר להשקיע בזה

        נסים גבאי, 01/02/07 13:55

        מישהו באמת חושב שיש תשובה לירי מפוזר של צינורות מטעני נפץ?
        נו באמת.
        זה כמו לחשוב שיש לנו מטריית פטריוט אמינה נגד מתקפה איראנית של סקאדים.
        1. אסור לפספס הצבת המערכות בכ''ז... כי זה לפחות ביזבוז לכיוון הנכון, שלא כמו דברים מגעילים אחרים שמשרדי הממשלה מבזבזים.
        אבל...
        ההתקפה היזומה היא התשובה הנכונה !!

        הגב לתגובה זו

      • אני מעדיף להוציא את ה-$$$$ על חינוך בריאות ולא על הפלסטינים (ל''ת)

        איתי, 01/02/07 14:08

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    כל הכבוד למויאל

    דוד, 01/02/07 12:52

    הגיע הזמן להחליף

    במקום צבא הגנה לישראל

    לצבא ישראל

    אנו מתנהגים כעם לא צודק

    רק לדמיין איזה מדינה בעולם

    היתה שותקת כל כך הרבה זמן

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מואיל רוצה לראות דם...

    רז, 01/02/07 12:49

    ומה רע במגננה עם האופציה להתקפה?? האם מערכת ההגנה תרע את מצבם של תושבי שדרות?? העיקר להתבייכן..

    הגב לתגובה זו

    • מה שרע זה שאין מתקפה כשכן צריכה להיות. אופציה זה לא מספיק. (ל''ת)

      איתי, 01/02/07 13:00

      הגב לתגובה זו

      • אין אופציה להתקפה ! עם צבא מבורדק כזה (ל''ת)

        מורשת מופז, 01/02/07 13:29

        הגב לתגובה זו

        • בטח שיש. תתקוף את תחנת הכח שלהם ולכל עזה יהיה חושך.

          איתי, 01/02/07 14:09

          20 שנה אחר כך לא יפול פה אפילו קסאם אחד.

          הגב לתגובה זו

  • 2.

    מישהו יכול להסביר לי איך הפרץ הזה הפך להיות שר ביטחון?

    מ.א., 01/02/07 12:46

    ולמה הוא עוד יושב על הכיסא שלו אחרי הכישלון המהדהד והנוראי שלו?

    ואיפה כל החוכמולוגים מהעבודה? תגידו לי, אתם לא מתביישים שזה מי שמייצג אותכם? ביזיון!

    הגב לתגובה זו

    • אל דאגה, בקרוב הוא ייאלץ ללכת הביתה לקסאמים. (ל''ת)

      המטיף, 01/02/07 12:53

      הגב לתגובה זו

    • ואיך מופז הכושל נהייה שר בטחון ?

      פרץ יותר טוב, 01/02/07 13:28

      פרץ יותר טוב , אבל לא לימניים

      הגב לתגובה זו

      • הוא הקדיש 40 שנה מחייו לביטחון ישראל

        צנחן במיל'', 01/02/07 13:34

        מופז הקדיש 40 שנה מחייו לביטחון ישראל בזמן שה''שר הביטחון החברתי'' שרף צמיגים והשבית את המדינה .

        הגב לתגובה זו

      • להשוות את פרץ למופז זה כמו להשוות פרעוש מול פיל

        עין, 01/02/07 14:23

        תומכי פרץ וביבי הם אותו ציבור של נחשלים שמתרוצצים בין שני אלה, תלוי מי משני הדמגוגים מלהים אותם יותר ומי מחלק להם יותר הבטחות שווא. משניהם ביבי עדיף כי יש לו אינטליגנציה ממוצעת. בכל מקרה, פרץ יחזור בקרוב לעם אחד והמדינה תנצל מאחד הפוליטיקאים המסוכנים ביותר בתולדותיה.

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    כל שמוק חושב שהוא גנרל (ל''ת)

    DD, 01/02/07 12:43

    הגב לתגובה זו

    • גם אתה נגד עמיר פרץ? (ל''ת)

      גדי, 01/02/07 12:58

      הגב לתגובה זו