• 84.

    הכוונה הייתה לעדנה ארבל....

    דני מהמרכז, 04/11/08 17:36

    סליחה דורית בייניש היקרה

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    עשו לה עוול בגלל שהיא אישה!!

    רונית, 01/03/07 16:59

    לגבר לא היו עושים כזה press תקשורתי על שטות כזאת

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    בילי מוסקונה-לרמן את עיתונאית או יחצ''נית ?

    מושיקו, 28/02/07 12:11

    לקרוא היום את הכתבה, זהו ניסיון מעניין בעיתונאות. בלי להיכנס לפנטזיות של אסתרינה, כמה מהצ'יזבטים שלה פשוט זועקים לשמיים.

    1. הצנחנית עם מספר הצניחות הרב בצה''ל. בשנות ה- 50 היו בנות שצנחו מאות פעמים (כולל צניחות חופשיות).
    2. המהפכות שחוללה בבנק יהב 10 שנים לפני שהחלה לעבוד בו.
    3. ההתמחות אצל פרופ' רות בן-ישראל. מה היא עשתה סטאז' של עורכי דין ללא לימודי משפטים ?

    עיתוניאי הגון היה מצליב מידע, ומבצע כמה טלפונים. אני מצפה מבילי מוסקונה-לרמן לכתבת המשך....

    הגב לתגובה זו

    • יש לך חוצפה לדבר על עיתונות הוגנת

      מורן, 13/05/07 12:26

      הרי כל העליהום שעשו עליה היה בגלל שעיתונאים לא הצליבו מידע. היא ישבה באולפן של ערוץ שתיים ביום שפרסמו את השקר בנוגע לחברת הביטוח, ואפילו לא ביקשו ממנה תגובה. על מה בדיוק אנחנו מדברים פה? מי שלח אותך?

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    ערבי גאה

    ערבי גאה, 27/02/07 21:57

    אני רוצה עוד 10 שקרים מה מצפים ממנה התחילה בשקר

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    העיקר להיות אדם ישר

    יענקלה מגבעתיים, 27/02/07 20:41

    היום 27.2 אחרי שהתפרסמה הרמאות של אסתרינה ביחס ללימודים והתארים שלה, ממש מאלף לקרוא כתבה זו, שעודכנה ב3 לחודש זה, דהיינו לפני כשלושה שבועות. במיוחד מאלף הקטע בו המראיינת שואלת ''מה העיקר בעינייך?'' והאסתרינה משיבה ''להיות אדם ישר''. מה שמוכיח שהיא שקרנית פתולוגית ואסור להאמין למילה אחת שלה, עד שלא יוכח שזה אמת.

    הגב לתגובה זו

    • היא לא שקרנית רק ''טעתה'' lool (ל''ת)

      שחר, 28/02/07 16:26

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    עכשיו צריך לבדוק את כל מה שנאמר כאן

    יניב רן, 27/02/07 19:56

    בתור מישהי ששיקרה בקשר לשעות העבודה שלה ואח''כ בקשר לתארים שלה, לא ניתן להאמין למילה היוצאת מפיה. אני בעד לבדוק את כל מה שנאמר כאן, ולהעמיד אותה לדין על הטעיית הציבור, שקר בזדון וביזיון הכנסת והממשלה.

    הגב לתגובה זו

    • חבל שאתה לא בודק עובדות

      מורן, 13/05/07 14:14

      חבל מאוד שאתה מוזן משנאה ומושפע מאלה שביקשו להפיל אותה. הרי בסופו של דבר התברר שהסיפור עם שעות העבודה לא מדויק. זה היה מוגבל לשנה אחת בשנת 97. עם עובדות אי אפשר להתווכח. ואשר לתארים. כן יש לה תואר ראשון והיא סיימה אותו בהצטיינות. ואת התואר השני היא עמדה לסיים ולא הספיקה בגלל שעברה תאונה. אז היא כשלה בלשונה, זו סיבה לרדוף אותה עד חורמה? לידיעתך, יש שופטת שמכהנת בבית משפט העליון והיא שיקרה לגבי התואר השני שלה (עדנה ארבל) ויש שופט שמהכן כנשיא בית הדין לעבודה ששיקר וטען שהוא דוקטור ואפילו חתם דוקטור (סטיב אדלר). וגם חבר הכנסת זאב בוים הצהיר בקורות החיים שלו שיש לו תואר שני. מה ההבדל ביניהם, שהיא ימנית והם לא? ואתה מדבר אתי על הגינות? נקודה למחשבה!

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    מדהימה ברהיטות המחשבה שלה (ל''ת)

    מ גולדשמיד, 04/02/07 20:40

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    גאים בך!

    דני, 04/02/07 17:02

    סוף סוף מישהי שאומרת את האמת

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    היא שווה 10 כמו ליברמן,אישה נהדרת

    אוהד, 04/02/07 16:45

    תענוג לקרוא

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    הפנים המכוערות של ישראל (ל''ת)

    מוסה, 04/02/07 16:27

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    אסתרינה בלאגינא קיש קיש קריא

    מוטי, 04/02/07 15:47

    כמה קישקושים יכול מאמר אחד להכיל.

    מצד אחד היא בעד דמוקרטיה ומצד שני, שר לי יהודי זה סוף הציונות ועוד כל מני קשקושים דומים.

    ובסוף היא מציעה חוק שיוציא ח''כים שבין היתר פועלים כנגד הדמוקרטיה.

    ואם יתקבל החוק הרי לפי דבריה היא תוצא מהכנסת.

    איזה טפשות.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    גדולה . (ל''ת)

    שי, 04/02/07 15:42

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    כל המשת''פים של הטרור הפלשתינאי צווחים ''גזענות'' כנגד כל

    דרור, 04/02/07 13:49

    מי שמעז להציע צעדים יעילים למחמה בטרור הפלשתינאי.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    שמתם לב? למה מס הכנסה לא מעזים להיכנס לשם? כי הם מגיבים באלימות.

    דרור, 04/02/07 13:48

    יש להם את החלוקות שלהם. זה לא סתם שאנחנו מפחדים להיכנס לשם. מפחדים לייצר תקרית''.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    היא בסדר, אבל יש לה רק טעות קטנה

    יוני, 04/02/07 13:15

    שהיא מיקמה עצמה במפלגת ישראל ביתנו, בה יושבים מצד אחד אדון כמו ליברמן שאסוא למרות את פיו, ומצד שני את עו''ד דוד רוטם שנכנס עכשיו ואשר בז בזלזול מופגן לכל מי שחושב אחרת ממנו.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    אנחנו איתך

    גבעון, 04/02/07 09:19

    כל תושבי הישוב מחבקים אותך.
    עלי והצליחי.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    סלט ירק'ות

    פקק תנועה, 04/02/07 08:39

    שמטובל יותר מידי הוא לא טעים

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    טרטמן

    עירן, 04/02/07 00:52

    לכל הטועים.טרטמן הינה ספרדיה ולא רוסיה היא בת למשפחה אצולה ספרדיה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    אסתרינה המלכה

    אסתרינה המלכה, 04/02/07 00:34

    האישה הכי רצינית בכנסת.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    היו כבר לפנייך גזעניים , קל להיות גזען , אבל להיות בן אדם קשה

    המגעילה, 04/02/07 00:15

    כנראה גדלה וחונכה בבית מתוסבך,, אם כן היא מסקנה ,, רחמנות עליה , אולי זקוקה לתמיכה טיפולית ,, קורה יש אנשים שבאמת עוברים טראומות בצעירותם , וזה מקרין על אישיותם כשמתבגרים ,,

    הגב לתגובה זו

    • השנאה מעבירה אותך על דעתך

      שרית, 14/05/07 10:51

      לידיעתך, היא באה ממשפחה מיוחסת ומכובדת. אם את מכירה את הנושא של תסבוכים בתוך המשפחה, כנראה מקרוב, תבדקי את עצמך. תרדו כבר מהאשה הזאת. ודרך אגב, השם מגעילה יאה ונאה לך.

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    כל מילה בסלע! דוקא המתונים ו''השפויים'' הביאו את ההתנתקות והצרות

    שכולנו עדים להם, 03/02/07 22:02

     

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    מילים כדורבנות (ל''ת)

    החכמתי, 03/02/07 21:53

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    אשה חזקה איכותית וחכמה

    יפית, 03/02/07 21:30

    אם בכנסת היום עוד שתיים שלוש כמוה - מצבנו היה אחרת.

    הגב לתגובה זו

    • זוכרים את חבר הכנסת הרב בא גד?

      מאיה, 03/02/07 22:29

      הסגן של גנדי במולדת, אז הגברת טרטמן היא הרבנית בא גד. רעיונות מטורפים, השפוי היחיד בפוליטיקה בעיניה הוא ליברמן, שיגאל אותה מכל התבוסתנים וגבולות המדינה הם גבולות ממלכת דוד ושלמה. לא פלא היא לומדת קבלה וכל השקפת עולמה בנויה על נסים. העובדה שהתגברה על קשיים בחייה הפרטיים אינה מכשירה אותה להיות פוליטיקאית בדמוקרטיה, שזה מושג זר לה.

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    אני מצביעה לה בפעם הבאה. תותחית שכמוה. (ל''ת)

    יהדות התורה, 03/02/07 21:10

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    כב' אסתרינה...

    אחת שמאמינה..., 03/02/07 21:04

    כן ירבו כמותך בישראל...
    עלי והצליחי בכל מעשיך...
    אמן ואמן....

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    מסכימה למסור שטחים תמורת שטחים

    ד, 03/02/07 21:00

    וזה מקור הכשלון שלה השמאלנים לא יהיו בעדה והימנים גם לא. לא צריך להתפשר, אם להיות חזקה אז עד הסוף, אמת יש רק אחת.
    ובקשר לבילי עיתונאית צריכה לדווח לא להביע דיעה אישית - שלא תשים לנו מילים בפה ושתשמור על דעותיה השמאלניות לעצמה.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    שניה אחרי שהיא תעלם מהכנסת נשכח אותה

    צביקה, 03/02/07 20:12

    כמו שאר התימהונים שהיו בכנסת ונעלמו

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא תשכח אותה מסיבה פשוטה

      שרה, 13/05/07 14:15

      היא דואגת לאינטרסים שלך הרבה יותר מהאנשים שבהם בחרת.

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    איזה ערבי מקבל 300,000 ש''ח פיצויים מהצבא אחרי 10 שנות שירות?

    נודניק, 03/02/07 19:35

    איזו אישה ערבית מקבלת שכר של 15,000 ש''ח לחודש (שכרה של רס''ן, במערך המנהלה), ע''ח משלם המיסים,
    ביחוד שהעלות שלה היא כמעט פי שלושה מזה?

    איזו ערביה מקבלת ''זמן הסתגלות'' של 6 חודשים תוך קבלת משכורת ורכב צמוד, רק בגלל שבא לה להפסיק לעבוד במקום אחד ולחפש מקום לימודים (ואתר חתונה)?

    על מי את חושבת שאת עובדת?

    הגב לתגובה זו

    • איזה ערבי משרת בצבא??????????? (ל''ת)

      נודניקית, 03/02/07 23:00

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    אלוואי והיו לנו בכנסת עוד אמיצות כמוך!!

    סימה, 03/02/07 19:27

    גם יפה גם חכמה וגם בחורה עם אג'נדה שיודעת על מה היא מדברת. רק דבר אחד מפריע לי איך המפלגה שלך הצטרפה לממשלה הכושלת הזאות?? אם אתם לא היתם חבל ההצלה של אולמרט מזמן הוא היה בבית. ועל זה הרבה לא יבחרו בכם. האמת שאנחנו משפ' של 10 איש בחרנו בכם ועוד שכנענו את החברים שכנים להצביע עבורכם ממש פישלתם בגדול. וחבל שאת נמצאת במקום הלא נכון!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    כל הכבוד לך,המשיכי בחזונך!! (ל''ת)

    עלי והצליחי!!, 03/02/07 19:24

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    רןסיה שווה

    אדם, 03/02/07 19:12

    אהה,,,תעזבי מהפוליטיקה,,,את נראית שווה,,מעונין לצאת איתך לסרט

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    טרטרינה, את מקור לגאווה !!

    דן, 03/02/07 19:05

    אני אמנם לא הצבעתי ליברמן, ואני כועס על שסיפק תמיכה לליצן הבכיר, אבל אני עוקב אחרייך כבר הרבה זמן, ומעריך את יושרך, את דאגתך לחלשים, ואת גאוותך על היותך יהודיה.
    המשיכי בדרך זו, יש לך הרבה תומכים.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    הלוואי וכולן היו כמוך

    יסמין, 03/02/07 19:01

    אני פשוט גאה שיש נשים כמוך בעם שלי. הסיפור שלך זה כמו תלנובלה. אני בהחלט מסכימה עים כל מה שהיא עושה או חושבת, ואני מקווה בשבילה ובשבילינו שהיא תצליח לממש את כל התוכניות שלה ובכך לעזור לנו להיות עם חופשי שחיי בלי פחד במדינה שלו. אני מאחלת לך המון הצלחה בהמשך ואני הראשונה שיתמוך בך כשתיזדקקי לנו.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    כל מילה בסלע

    אילנה, 03/02/07 18:25

    רק אנשים כמוך צריך בארץ.
    מה יהיה עם הערבים פה בארץ שבשיטצ הכיבוש הזוחל כובשים כל חלקה בארץ.
    הם הרופאים
    הם הרוקחים
    הם ''כבשו'' את משרד החינוך על כל משרותיו
    אפילו הם היום המנחים היחידים ''לצערי הרב'' בטכנודע.
    מה יהיה??????????????.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    פעם ראשונה יודיע על היצור הזה מאפה היא נחתה עלינו (ל''ת)

    יעלי, 03/02/07 18:09

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו ניזונים מהתקשורת

      מורן, 14/05/07 10:54

      פעם ראשונה שאת קוראת עליה דברים טובים, משום שעד עכשיו השמאלנים פחדו שהיא תהיה שרת התיירות אז רדפו אותה והסיתו נגדה את העם. החכמים והמנוסים לקחו את הדברים של התקשורת בערבון מוגבל. בשביל אלה שלא, טוב שעשו את הכתבה הזו בשביל שנקבל תמונה מושלמת של הדמות.

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    פעם חשבתי על דו קיום היום יש להפריד את העמים (ל''ת)

    אין מנוס להפרדה, 03/02/07 17:54

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מוסקונה לרמן מוצאת חן בעיני. (ל''ת)

    עזמי בשארה, 03/02/07 17:46

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    הם עובדים ללא קבלות והולכים לקבל דמי הבטלה.....הם מקבלים יותר ונותנ (ל''ת)

    מעט, 03/02/07 17:34

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    ערבים אין דרוזים כולם

    ענן, 03/02/07 17:30

    את אמרת נכון אין ערבי שמכבל פחות מיהודים במדינה שלנו , אבל לצערי יש דרוזים שמקבלים פחות בהרבה משני העמים , למה כי אנחנו לא גדולים במספר הקולות, ובמקום שאחינו היהודים ישמרו עלינו , הם שומרים על הערבים , נראה מה יצא להם מזה , רק יאכלו הרבה קש , טרור , ורצח , לצערי לצערי לצערי , כי עוד לא קם הערבי שיקיר בקיומה של מדינת ישראל

    הגב לתגובה זו

    • אתה גם ערבי למרות שאתה מתכחש למוצא שלך

      צ'רקסי, 03/02/07 18:02

      אתם הדרוזים ערבים לכל דבר, זה שאתם לא מוסלמים (גם בזה יש מחלוקת) אין זה אומר שאינכם ערבים.
      נ.ב- אחיכם הדרוזים בגולן שונאים אותכם בגלל התנהגותכם (אפילו יותר משאר הערבים) ובודאי שאינם מכירים בקיומה של המדינה אז לפני שאתה רושם דברים נגד הערבים בדוק טוב טוב את עצמך.

      הגב לתגובה זו

    • ידידי אתה צודק.

      אלעד, 03/02/07 18:18

      אנחנו עם טיפש שעסוק בלהיות צודק במקום להיות חכם ולהגיד תודה למי שמגיע.

      הגב לתגובה זו

    • תגיד לי ענן ..

      המצפון שלך, 03/02/07 19:36

      באיזה שפה אתה מדבר ?! בטח בערבית ! אז אל תעשה עצמך חנפן ומלאך נאמן למדינה כדי שתצבור אהדה מצדם של היהודים , אם אתה לא מכיר בעצמך כערבי אז אתה אדם חסר עקרונות .. כך שלא צריך לשמוע את דעתך כי מימלא אין לך דעה ריאלית .

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    גזענות

    צפוני, 03/02/07 17:27

    סוף סוף ראינו אור בקצה המנהרה בהצלחה מגאדלה

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    בילי מוסקונה מייצגת יפה את הפת''ח (ל''ת)

    שמעון, 03/02/07 16:30

    הגב לתגובה זו

    • יפה אמרת (ל''ת)

      טוני, 03/02/07 18:18

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    הח''כית על כדורים אם היא לא מאמינה שיש אפליה

    צ'רקסי, 03/02/07 16:26

    אפליה קיימת נגד כל בני המיעוטים ללא קשר אם הם משרתים בצבא או לא.
    כן חברת כנסת ילידת רוסיה, המדינה מפלה בני מיעוטים ששירתו בצבא וסיכנו את חייהם למען המדינה עוד בימים בהם חיית ברוסיה יחד עם מיליון רוסים + רבע מיליון נוצרים שהמדינה הביאה לארץ ומקבלים זכויות רבות יותר.

    הגב לתגובה זו

    • בונא אתה ממש טיפש וגזען. גברת טרטמן נולדה בישראל

      גדעון, 03/02/07 16:38

      היא דור 6 בישראל.
      למה אתה כותב שהיא נולדה ברוסיה?

      כל השמאלנים רפי שכל וחמומי מוח, בורים ועמי ארצות.

      הגב לתגובה זו

      • היא אולי ילידת הארץ אבל רוב חברי סיעתה לא

        צ'רקסי, 03/02/07 17:12

        7 מתוך 11 הח''כים של סיעתה הם יליד רוסיה/ברה''מ, ח''כ נוסף הוא יליד סוריה.

        אגב, תגובה כמו שלך הרוויה בהעלבות מלמדת גם על היותך רפה שכל, חמום מוח ועם הארץ.

        הגב לתגובה זו

        • הערבים הם אויב. אנחנו, הרוסים, לעומת זאת יהודים ואוהבים את המדינה

          גדעון, 03/02/07 17:31

          אני חושב שצריך להחזיר את הגויים בחזרה לרוסיה. יש בקרבם לא מעט אנטישמים. אבל גם הם יותר מועילים למדינה מאשר הערבים. ופחות עויינים לציבור היהודי.

          הערבים הם אויב, מאז ומתמיד הם היו נגד מדינת ישראל ונגד הציונות. יש כאלו שהשלימו עם הקיום שלנו, והחליטו לנסות להשתלב. לא מתוך אהבה אלא מתוך השלמה עם גורלם. אבל גם אלו הם מעטים מאוד. ורוב ההצלחות בכיוון הזה באו מעבודה נמרצת של זרועות הבטחון בקרב הציבור הערבי. (גם המעטים הם פרי תעמולה של כוחות הבטחון הישראלים. וערבים שקיבלו טובות הנאה תמורת שיתפוך פעולה עם הממסד, חילקו להם קרקעות, חילקו רישיונות נשק, משרות ציבוריות.. וכו')

          הגב לתגובה זו

          • מה עם בני המיעוטים אשר משרתים בצבא?

            צ'רקסי, 03/02/07 18:04

            את הערבים קל להפלות בטענה שהם אויב או שהם אינם נושאים באותן חובות כמו הציבור היהודי (למרות שדבר זה אינו נכון בהתחשב במימדי ההשתמטות אצל החרדים, בני הנוער החילוניים ובקרב הבנות).

            מה בדבר אפליית בני המיעוטים השמרתים בצבא? חלקם כמו הדרוזים והבדווים הם גם ערבים אגב.

            הגב לתגובה זו

            • צריך להעניק לידידנו הדרוזים שיוויון זכויות

              גדעון, 03/02/07 18:31

              הבדווים לעומת זאת הם ערבים מוסלמים = אויבים.
              אם היית יודע כמה ציוד הם גונבים מבסיסי צה''ל. והברחות סמים וזונות. והברחות של אמל''ח מהרצועה לפלסטינים בשטחים אז תאמין לי שהיית מתעלף. זה באמת חמור מאוד.

              הגב לתגובה זו

            • והדרוזים הם מלאכים?

              צ'רקסי, 03/02/07 18:39

              גם הדרוזים הם ערבים, במדינות ערב הם נחשבים חלק מהאוכוסיה המוסלמית, בלבנון הם שייכים לחלק המוסלמי בפרלמנט יחד עם השיעים והסונים.
              הדרוזים בגולן אינם מכירים במדינה ורואים בעצמם חלק בלתי נפרד מסוריה, רבים מהם עוסקים בסחר בסמים ובהברחות ללבנון.

              הגב לתגובה זו

          • תוספת - לא כל העולים אוהבי ישראל

            צ'רקסי, 03/02/07 18:07

            רבים מהעולים אינם אוהבים את המדינה, הם רואים בה וביהודים האחרים כנחותים.
            עולים רבים אף ירדו מהמדינה (באורח ''פלא'' תמיד אחרי גמר סל הקליטה) כשהיעדים הנבחרים הם גרמניה וארה''ב.
            רוסים רבים מעדיפים לדבר ברוסית ולא בעברית וחיים בתוך ''קומונות'' ומקפידים לא להתערבב בין הצברים.

            אז לא כל דבר נוצץ ויפה אצל רוסים.

            הגב לתגובה זו

  • 42.

    דרוזי ישראלי

    חסון, 03/02/07 16:06

    אני מאוד מעריך ומסכים עם חלק גדול מדבריה של גברת טרתמן , אבל מצד שני צריך לשמור על גבול מסויים שלא יפגע בתדמיתה הדמוקרטי של המדינה שלנו.

    הגב לתגובה זו

    • דמוקרטיה היא סיסמא

      ירון, 03/02/07 16:51

      יש בדמוקרטיה ערכים מאוד טובים, יש בה ערכים לא טובים. יש סוגים שונים של דמוקטיות.
      מטעמי שרידות ישראל לא יכולה לאמץ ערכים שונים מדמוקרטיות אחרות בעולם.

      יהודים בכלל לא צריכים את הדמוקרטיה, בגלל שכל הערכים שכלולים בה נמצאים גם בדת שלנו. התורה מלאה בערכים שמזוהים היום עם חברות ה'נאורות' .

      דרוזים הם אזרחים נאמנים, אנחנו בעלי ברית. כל עוד אתם נאמנים למדינה, אתם תקבלו את היחס הטוב ביותר. ותקבלו את מלוא הזכויות. ונמשיך לשתף פעולה.

      אני מאוד מכבד אותכם, ואוהב אותכם. אתם לא צריכים לחשוש מכלום.
      אנחנו רוצים לגרש רק את הערבים בגלל שהם אויב שלנו. ולהם יש גם 21 מדינות ענקיות.

      אתם בסדר גמור. כל הציבור הישראל אוהב אתכם ומודה לכם על כל התרומות שלכם למדינה, על השתתפות בצבא ההגנה.

      הגב לתגובה זו

      • הוצאתי לי את המילים מהפה.

        תיכוניסט, 03/02/07 18:20

        אני אגיד עכשיו משהו לא נעים, אבל כשאני שומע שקורה משהו רע לערבים, אזרחים פשוטים, ממש לא אכפת לי.
        אבל כשקורה משהו רע לדרוזים אני מתעצבן כאילו זה קורה לאזרחים יהודים.
        ורחמים האלה והאכפתיות הם רק בזכות זה שאתם נאמנים ולא בצד של הרעים.

        הגב לתגובה זו

  • 41.

    מדוע נסבלת אמירה של שמאלני ושל ימני לא דמוקרטיה או לא (ל''ת)

    בעד חופש ביטוי, 03/02/07 16:02

    הגב לתגובה זו

    • זה שהתקשורת [השמאלנית] לא סובלת את דיעותיה זה לא משקף את דעת העם (ל''ת)

      ישראל, 03/02/07 18:21

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    אסתרינה אל תתנצלי מותר להגיד מה את חושבת בדיוק כמו השמאל ..דעתך שוו (ל''ת)

    שווה כמו שמאלני, 03/02/07 16:00

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    הרעיונות שלה לא בריאים

    רוני, 03/02/07 15:55

    אבל הסיפור על הסרטן והתאונה וההריון ריגשו אותי

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    יש לה מעלה אחת גדולה

    צפרירה, 03/02/07 15:42

    אני יכולה להראות מאמר לזה לחברי בעולם והם מבינים מהו פרצופה האמיתי של הציונות.

    אל תתפלאו שישראל הופכת למוקצה מחמת מיאוס.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    גברת אסתרינה

    יואל, 03/02/07 15:37

    החכ''ית הכי יפה.

    הגב לתגובה זו

    • יפה?

      לא מ..ן מכשפות, 03/02/07 15:52

      כיעור עמוק ונתעב, עד שרשי נשמתה השחורה!

      הגב לתגובה זו

      • עוד מגיבה מכוערת שמתה מקנאה.

        שרה, 13/05/07 12:33

        עם עובדות לא מתווכחים. היא אשה יפה. ואם יורשה לי להוסיף, זה יופי פנימי שמקרין החוצה.

        הגב לתגובה זו

    • אסתרינה...

      שימשי, 03/02/07 16:09

      גם יפה וגם אופה.

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    מזדהה עם כל הנאמר פה

    שי, 03/02/07 15:33

    עלי והצליחי ולראותך מצליחה יאשש את האמון שעוד יש לי בעם היהודי

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    לשנוא אוייב זה לא גזענות!!!!!!!!!!!!!!

    דרור, 03/02/07 15:05

    אנחנו תחת טרור ופוגרומים של הערבים כבר 100 שנה אז לשנוא אותם זה לגיטימי. זה לא גזענות!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • מסתבר שכן!! ערבי שמתפוצץ והורג את משפחתך ואם אתה נוטר לו טינה אתה

      שלום, 03/02/07 18:22

      גזען!!

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    סותרת עת עצמה

    אריה דרעי, 03/02/07 14:56

    ''כך אני חוסכת להם ולי את הטענה המוצדקת והמתמדת שהם מופלים וסובלים בגלל שהם מיעוטים'' היא לא זו שאמרה שערביי ישראל מקבלים הכל בדיוק כמוה?!?
    אם היא היתה יוצאת מהבועה שלה היא היתה רואה איזו אפלייה קיימת כבר עשרות שנים במדינה הזו.

    הגב לתגובה זו

    • איזה אפליה ? (ל''ת)

      ג., 03/02/07 18:12

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    מדהים שהסמולנים קוראים לה ולליברמן פשיסטים

    אריאל, 03/02/07 14:39

    בזמן שהם רק רוצים להבטיח לעם היהודי מדינה אחת בטוחה ומוגנת.

    הסמאלנים מתעלמים מסבלו של העם היהודי. הם רוצים להפוך את יהודה ושומרון ליודןן ריין. לגרש את כל היהודים. הם תמכו בטרנספר מגוש קטיף וצפון השומרון. הם גילו אדישות נוכח הפוגרום ביהודי עמונה.
    ואחרי זה הם עוד מעיזים לקרוא לעצמם אנשים ערכים וצדיקים ואבירי זכויות אדם וכו.. ורואים לנכון לחלק לאחרים ציונים.. כמו פשיסטים ועוד. הם בעצמם פשיסטים

    ממש פרודיה

    הגב לתגובה זו

    • ל(33) - יש להבינם. לשמאל הקליני אין טיעונים רציניים אחרים.

      אלי, 03/02/07 14:57

      לכן הם בוחרים לגדף ולקלל בשפת רחוב (הקללה האהובה עליהם מכל היא ''פאשיסט''; למרות שכל הראיות מובילות לכך שהשמאל הקליני אינו מבין את משמעותה האמיתית של מילה זו).

      הגב לתגובה זו

      • זה בדיוק מה שאני אומרת

        לילך, 03/02/07 18:12

        אין להם תשובה טובה לליברמן אז הם קוראים לו פשיסט

        הגב לתגובה זו

    • לעומת זאת אין השמאלנים רואים את גזענותו של בשארה.... (ל''ת)

      יאצק, 03/02/07 17:47

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    בושה למדינה

    חגית, 03/02/07 14:36

    חברת הכנסת אסתרינה היא אסון לדמוקרטיה הישראלית. חצופה, גסת רוח, לא אינטלגנטית ונוכחותה בכנסת אינה ראויה, וזאת בלשון המעטה. הבקשה לשלול מביהמ''ש העליון את הסמכות לבטל חוקים שאינם עומדים במתחם הסבירות, הינה בקשה מטורפת המצביעה על מגישת הבקשה.

    הגב לתגובה זו

    • תיקון טעות: התכוונתי לזהבה גלאון. (ל''ת)

      חגית, 03/02/07 14:54

      הגב לתגובה זו

      • עוד תיקון טעות: כשרשמתי אסון לדמוקרטיה הישראלית, התכוונתי ל-אסון

        חגית, 03/02/07 18:23

        לדיקטטורה השמאלנית.

        הגב לתגובה זו

        • לא מתקנת שום טעות

          חגית, 04/02/07 09:32

          מבקשת להדגיש, כי אני כתבתי את התגובה ''בושה למדינה'', ושתי התגובות שבאו לאחר מכן נכתבו שלא על-ידי, למרות שמי שכתב אותם לא היה מספיק אמיץ כדי לכתוב את שמו האמיתי, ונאלץ להשתמש בשם שלי, כביכול להראות שעשיתי טעות. הטעות היא בכך שאנו עם דפוק שלא יודע לבחור את חברי הכנסת שלו והתוצאה היא חברי כנסת כמו אסתרינה.

          הגב לתגובה זו

          • זו לא תגובה שלי, אלא של מתחזה. התכוונתי לזהבה גלאון! (ל''ת)

            חגית, 04/02/07 16:04

            הגב לתגובה זו

            • אולי תחליטי כבר מה את רוצה מעצמך? (ל''ת)

              מורן, 13/05/07 12:35

              הגב לתגובה זו

  • 31.

    אשה נחמדה

    מתנחל חילוני, 03/02/07 14:35

    בהצלחה במערכת הפוליטית. מקווה שתצליחי למגר את השפעות הארסניות של התרבות הערבית והקומוניסטית-שמאלנית על חיינו.
    צריך להקים כאן חברה יותר ציונית.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    די לכיבוש הערבי!!!!!!!!

    פאטימה, 03/02/07 14:33

    לשחרר את ירושלים, יפו, עזה, הגליל, חיפה, המשולש, יהודה, הנגב מכיבוש הערבי.

    די לכיבוש הערבי

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    גברת טרטמן, כל עם ישראל אוהב אותך!!

    נתן, 03/02/07 14:25

    תמשיכי להאבק על ערכינו ועקרונותינו.
    תודה!!!
    ישר כוח!!!

    הגב לתגובה זו

    • כל עם ישראל

      רות, 04/02/07 09:22

      חוץ ממני. אני לא אוהבת אותה. בכלל לא.

      הגב לתגובה זו

      • נסתדר גם בלי האהבה שלך

        שרון, 13/05/07 12:36

        גם במגילת אסתר רשום על מרדכי היהודי שלחם בשביל עם ישראל שהוא רצוי לרוב אחיו. תמיד יש את אלה שקשה להם לפרגן.

        הגב לתגובה זו

  • 28.

    חברים יקרים, שאלה

    עלי בבה, 03/02/07 14:16

    כיצד נבחר שר בממשלתנו (מג'דלה)
    להיות שר תרבות ומדע,כאשר כל השכלתו מסתכמת בלימודי יסודי,
    ובאותו הקשר,גם זה שבחר בו אינו מלומד ממנו ,האם נבחר ציבור ובמקרה זה שר אינו אמור לתת מענה מקצועי למשרד אותו הוא מייצג?כיצד קורא ידידיי שנבחרי ציבור המתמנים לחברי כנסת ומקבלים לידיהם תיקים כבדי משקל ,חברי כנסת אלו רמת השכלתם שואפת לאפס?

    אותי זה מדהים.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים

      מסכים, 03/02/07 14:43

      מסכים

      הגב לתגובה זו

    • טעות בידייך - השר מג'דלה הוא שר ללא תיק (ל''ת)

      חיים, 03/02/07 16:12

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    חיילת נאמנה של הטוטליטר ליברמן

    אורי וייס, 03/02/07 14:10

    המשפט: ''ליברמן הוא היחיד השפוי'' הוא נורא ואיום. כולי תקווה, שמערכת NRG עיוותה את הפאשיסטית טרטמן. טוטליטריסטים מן המניין מאמינים שמי שלא חושב כמוהם הוא פושע או משוגע, אבל טרטמן היא קיצונית מהם, ולדידה, כולם - חוץ מליברמן - הם בלתי שפויים.

    הגב לתגובה זו

    • היחיד כאן שאינו שפוי הוא אתה ושכמותך שקץ! (ל''ת)

      ציון, 03/02/07 14:23

      הגב לתגובה זו

    • עוד שמאלן.

      צחי, 03/02/07 18:10

      למה כל מי שנגד הדעה שלכם הוא פשיסט ?

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    צריך טרנספר לכל המטומטמים על כדור הארץ

    נהר, 03/02/07 13:59

    צריך לגרש כל המטומטמים כי הם מהווים נטל על החברה הבריאה

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    למה נאמר כל כך מעט על שירותה הצבאי?

    חיים, 03/02/07 13:58

    חוץ מזה שהיא ''בחרה לשרת בצנחנים''?

    אם הגיבורה הגדולה יכולה להחזיק בנשק, שבו היא מנופפת כדי להרתיע, אז למה לא נאמר בדיוק מה היא עשתה למען הגנת המדינה?

    ואיך זה תמיד שהמתלהמים הגדולים ביותר לא עשו כלום בשירות הצבאי שלהם?

    מה ליברמן עשה בצה''ל? מישהו יודע?

    הגב לתגובה זו

    • כן אני יודע, היא רב סרן בצנחנים

      לא חיים, 03/02/07 15:04

      מחזיקה בשיא הצניחות של נשים בצה''ל) , ועושה שירות מילואים פעיל כקצינת העיר של גבעת זאב ומטה בינימין. עכשיו לשאלה הבאה מה אתה עשיתה בדיוק?

      הגב לתגובה זו

      • כל הכבוד. למה לא פירטו זאת בכתבה?

        חיים, 03/02/07 15:37

        לשאלתך - מט''ק בסדיר ובמיל'.

        הגב לתגובה זו

      • תוכל לפרט לגבי שירותו הצבאי של ליברמן? (ל''ת)

        חיים, 03/02/07 15:38

        הגב לתגובה זו

  • 24.

    לא משנה מה היא אומרת, היא הח''כ הכי סקסית בכנסת........ (ל''ת)

    אזרח, 03/02/07 13:41

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    שכחו להזכיר שהיא בקיאה בטארות

    ליברמניה, 03/02/07 13:32

    ובסיאנס בנוסף לקטע של הקבלה או ביחד איתו. לכן בסבב התיקים הקרוב ראוי שישראל ביתינו ואסתרינה תקבל תיק, אם לא את הקליטה אז תיק חדש שתהיה שרת המיסטיקה והמזלות ותחזה לנו מלחמות מראש.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    גזענית מהסוג הנמוך ביותר! (ל''ת)

    אורן, 03/02/07 13:26

    הגב לתגובה זו

    • יש סוגים גבוהים יותר או פחות?

      גלי, 03/02/07 14:58

      עוד קשקשן שמאלני שמתלהם במקום לענות לעניין.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    אישה חזקה - כן ירבו (ל''ת)

    אהד, 03/02/07 13:24

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    איזה הבדל בין הריקנות השמאלנית של בילי לעושר של אסתרינה (ל''ת)

    המום, 03/02/07 13:22

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    היום ואז... טטרמן - אין שינוי - פשוט מלכה.

    ח.א, 03/02/07 13:20

    לפני יותר מעשור עבדתי איתך בבנק יהב. הייתי ילדה לפני גיוס ותמיד הסתכלתי עליך והערצתי אותך. הרבה על המראה, אך יותר מזה על האו]ן שבו היית מסתובבת במסדרון ולא יכולת לראות את הבנות בבנק הולכות ועושת קניות על חשבון זמן העבודה. שמעתי עליך רבות במהלך השנים. על תפקידך כקצינה, על ילדך וגם על בעלך לשעבר (קורה מתוקה - אנחנו נשים)....
    אחרי הכתבה הזו שקראתי כולל הראיון... לא התשנה דבר ואף להיפך. היום אני אוטוטו בת 30 - עדיין גרה בירושלים אותה אני אוהבת. עיתונאית במקצועי.. אני עדיין מסתכלת עליך, קוראת את שכתבת ואני פשוט מעריצה אותך...
    אין לנו ארץ אחרת, אין לנו מי שישגיח, אין מי שייעשה צדק.. בטח לא בית המשפט... אין לנו על מי להישען אלא על אמונתו הניצחית כי כמו שכתוב בהכרזת המדינה ''כאן תוקם מדינת היהודים''. ולא... אני לא חרדית, אלא בחורה חילונית שפשוט מטורפת על המדינה שלי שכל כך הרבה חברים שלי נהרגו בשבילה, על אדמה ששיכת לי כי נילחמתי עבורה וזכיתי בה...

    אני פשוט מעריצה אותך... כאב לשמוע על מחלתך ואני שמחה שאת בריאה...

    את פשוט מלכה.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אולטרא סאונדית ? סונוגרפית אולי , אפילו שם מקצוע היא לא יודעת. (ל''ת)

    איש., 03/02/07 13:19

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    את האמת !!

    אנטי טרטמן, 03/02/07 13:15

    למה את גב' טרטמן מאלצת אנשים שיגידו לך כל פעם מחדש , הדרך חזרה לרוסיה -ברית המועצות לשעבר היא קרובה מתמיד ??!, כי השכבה שאת ''מתגזענת'' עליה חיה בארץ לפני שראשון העולים דרך על הארץ .. אז קחי את הדברים בפרופורציה ותחפשי לך כותרות אחרות ..

    הגב לתגובה זו

    • שוב, אין בסיס גזעי לדבריה, אלא לאומי.

      א., 03/02/07 13:21

      הפנם את ההבדל!

      הגב לתגובה זו

      • והיא גם לא רוסיה (ל''ת)

        שרית, 13/05/07 12:38

        הגב לתגובה זו

  • 16.

    ''מה, כולם? כולם טיפשים ואת וחברייך למפלגה היחידים הנבונים שדואגים ''

    גלי, 03/02/07 13:10

    הכתבת בילי-מוסקונה לרמן מדברת שטויות. רוב אזרחי ישראל דווקא סבורים כי עמדותיה של טרטמן הן הגיוניות ונכונות בנסיבות הקיימות.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    כמה שהיא צודקת.חבל שזה לא פרקטי . יבוא היום ויותר יזדהו עימה. (ל''ת)

    רק שלא יהיה, 03/02/07 13:07

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ליברמן המלך ליברמן לראשות הממשלה (ל''ת)

    זוהר, 03/02/07 12:56

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ל-3 הסיבה היא אופן ההצבעה השיטחי של אזרחי מדינת ישראל

    המצליף, 03/02/07 12:53

    כן , זה שורש כל הבעיות של מדינת ישראל, האזרח בעצמו.

    האזרח הישראלי הוא אזרח מן הגרועים ביותר בכל הדמוקרטיות.

    האזרח הישראלי אומנם יש לו המון מה להגיד על כל דבר הוא דעתן , וכמו שאומרים יש פה ''2 מיליון ראשי ממשלה ועוד 2 מיליון שרי ביטחון ועוד 2 מיליון רמטכ''לים'' זו אמירה נכונה .

    אבל ביום המבחן האמיתי כאשר האזרח הישראלי באמת צריך להכריע ביום הבחירות מי יעלה לשלטון אז קורה מה שקרה בבחירות האחרונות :

    שים לב למספרים הבלתי נתפסים: 40% מבעלי זכות הצבעה לא מימשו את זכות הצבעתם , 40% ! וזה ציון נכשל למדינת ישראל כדמוקרטיה

    מפלגת הגימלאים באופן בלתי סביר קיבלה 7 מנדטים

    מפלגת קדימה שאף אחד אין לו מושג עד היום כולל המנהיגים שלה עצמה, לאן היא רוצה להגיע , קיבלה 29 מנדטים

    נתון מדאיג נוסף : 25% מהמצביעים מחליטים למי להצביע רק כשהם מגיעים לקלפי, כלומר הצבעה אימפולסיבית ולא עניינית

    מעטים מאוד מהמצביעים מכירים את מספר 2 ואילך של המפלגה עבורה הם מצביעים, במקרה הטוב הם יודעים מי עומד בראשה, שמעו איזו סיסמה, ראו איזה שלט של אותה מפלגה ויאללה החליטו שהמפלגה הזו מתאימה להם, ממש כמו שקונים פיצוחים בפיצוציה.

    זאת התשובה (הארוכה במקצת) ל-איך אחת כמו טרטמן מגיעה להיות ח''כ-ית

    ועוד אבחנה על עצמנו: כאשר אנחנו מקטרים בסלון על ''המצב'' ואומרים את המשפט הכל כך שחוק ''כולם מושחתים'' אנחנו לא באמת מתכוונים לכך שהיינו רוצים פוליטיקה נקייה, אלא אנחנו בעצם כועסים על כך שלא שיתפו אותנו ב-''חינגה'' , זאת בדיוק התוצאה של תופעת ''מרכז הליכוד'' , למה הליכוד התחזק בשנות ה-80 , כי היה כאן תסכול על השחיתות של מפלגת העבודה , מפ''ם , מפא''י , ואז באו האליטות החדשות של הליכוד ושל ש''ס ואמרו ''עכשיו תורנו לשדוד את הקופה הציבורית'' כלומר שחיתות מחליפה שחיתות

    האזרח הישראלי לא רוצה באמת לבער את השחיתות, הוא מקווה להיות שותף לשחיתות במפגלה שעבורה הוא יצביע אם זו תזכה בבחירות.

    הגב לתגובה זו

    • מרשים...

      טל, 03/02/07 14:19

      אני חייב להגיד שהתרשמתי. סוף סוף מישהו שכותב כמו שצריך ולא כמו עז...
      נתונים שלא הכרתי.
      ונקודה מעניינת שלא חשבתי עליה.

      יום נעים!
      :)

      הגב לתגובה זו

    • פרוס עלינו חוכמתך המצליף, כי שיטחיים הננו

      אזרח שיטחי, 03/02/07 14:50

      נכון אני, כמו מיליונים אחרים משתתף ברוחי השחיתות של המפלגה הבזויה והשטחית לה אני מצביע.
      ואגב כמצביע מרץ תמידי ואדוק על מה תלין? מערכת המשפט שלכם כופה תמיד את המדיניות המאוסה והתקשורת ברובה אתכם. כלומר יש תרופה נגד ההמונים שממשיכים להאמין שהם הריבון

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    האמת בפנים

    חיים, 03/02/07 12:44

    אישה עם אופי חזק, שאינה מתרפסת
    ומתנצלת. שמסתכלת לאמת בפנים,
    ואינה מוכנה לקבל אשליה ,כפתרון.
    כל הכבוד לה.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    כל הכבוד

    יגאל הגואל, 03/02/07 12:42

    אחרי שכבר התיאשתי מחברי הכנסת העלובים והמושחתים שלנו הינה רואים אור באפילה.
    חברת הכנסת הינה אישה אמיצה עם עקרונות ואמונה,אין זה משנה עד כמה אני מאמין במישנתה (למרות שברובה היא לעניין ואני בהחלט אצביע למען אלו שרוצים בהמשך קיומי וקיומנו).
    ריח השחיתות אינו נודף ממנה ואני מאחל לה הצלחה ובריאות.
    זהו דור ההמשך של שמיר ובגין וגם של פרס ורבין..מנהיגים אמיתיים,לא עברינים ופושעים כמו התמונה העכשוית בכנסת ישראל.
    ולסיכום ליברמן יקירי....
    גייס את בגין הצעיר לשורותיך ואני בטוח מצביע בשבילך.
    ותחשבו על זה...

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אולי לנו מח'כים כמויה

    יובל, 03/02/07 12:37

    הגזענות מושרשת בה ברובד כה עמוק עד שהיא אינה מזהה את האיוולת הבזויה שיוצאת מפיה מה שעוד יותר עצוב שישנם אנשים המאמנים לה וקונים את מרכולתה
    -גזענות המוצדקת לצורכי ביטחון -מבלי להפנים שהגזענות כמו הברברת האינפנטילית שלה היא זו שיוצרת את הטרור.

    ולצערי,טרטמן הינה שיקוף של ישראל המכוערת,הגזענית,פאשיסטית שבעזרת דמגוגיה זולה מנסה להשיל מעצמה את מהות קיום מפלגתה
    על ידי נסיונה לבדל את ערביי ישראל מהמרקם הישראלי,והמשך הדיכוי והכיבוש .

    הגב לתגובה זו

    • תיקון כותרת :אוי לנו מח'כים כמוה (ל''ת)

      יובל, 03/02/07 12:47

      הגב לתגובה זו

    • מעטים יבינו שזה האמת היחידה (ל''ת)

      hgh, 03/02/07 12:59

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    יישר כוח!

    ציוני, 03/02/07 12:37

    מכבד אותה עד מאוד. מסכים עם כל מילה שלה ומזדהה לחלוטין עם כל תפיסותיה לגבי איך מדינתנו צריכה לנהוג. תודה לאל שיש עוד אנשים כמוה.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    הפרחה התורנית של הכנסת. לא ברור איך אנשים כאלו הם נבחרי ציבור.בושה (ל''ת)

    בושה לפמניסטיות, 03/02/07 12:32

    הגב לתגובה זו

    • הכפשות ריקות אינן נימוק.

      אלי, 03/02/07 12:59

      אנא הציגי עמדה סדורה יותר להבא.

      תודה

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    אישה איכותית ולוחמ גדולה בכיבוש המוסלמי

    יוני, 03/02/07 12:30

    כמי שגר בחיפה אני בהחלט תומך בהפרדה בין יהודים למוסלמים.


    לגבי מג'אדלה היא צודקת והמון המון אנשים מסכימים איתה בקלפי.

    עלי והצליחי.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    עם כל האמירות האלה

    עידן, 03/02/07 12:30

    ליברמן ימצא את עצמו יום אחד עןד ראש ממשלה

    תיזהרי (-:

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אני לא פוחד מהמילה גזענות

    אדום, 03/02/07 12:26

    טרטמן גזענית שמנסה להפוך את המדינה לגזענית. זה גם מצחיק לשמוע איך היא מנסה להראות את הטיעונים שלה כרציונליים אבל ברגע שאין לה טיעון היא הולכת לטענה של מלכות דוד ושלמה (שגם אם נגיד שזו הסטוריה ושהמפות מדויקות, גם הטורקים, הסובייטים, היוונים והאיטלקים, האיראנים והמונגולים שלטו על חצי עולם בזמנו, ואילו הם היו מחזיקים בדעותיה אז כנראה שמלחמות העולם לא היו מופסקות לעולם.

    הגב לתגובה זו

    • טעות. מדובר בסכסוך לאומי, לא גזעי.

      אלי, 03/02/07 13:18

      בדבריה אין זכר לרעיונות בעלי אופי גזעי כלשהו. דבריך, אפוא, שגויים.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    ממש קשקשנית

    איש, 03/02/07 12:15

    אחרת איך אפש להצדיק

    הגב לתגובה זו

    • אחרת איך אפשר להצדיק מה? מה אתה מקשקש? (ל''ת)

      שרה, 14/05/07 10:57

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    איך המטורפת הזו עוד ח''כית?!

    אורי, 03/02/07 12:10

    לא סתם לאומית פשיסטית קיצונית, לא סתם גזענית, גם סהרורית-הזויה ומנותקת מהמציאות. עושה גם רושם של אווילה לא קטנה..
    זה שעמישראל מחזיק טטרינה כזו בשלטון- זו חרפה לכולנו!

    הגב לתגובה זו

    • טיעונים לקויים וגידופים ריקים של שמאלן מתלהם

      אלי, 03/02/07 13:16

      ''מטורפת''? אין כל סימוכין לכך בתגובתך המתלהמת.

      ''לאומית''? זו בחירה ערכית לגיטימית.

      ''פשיסטית''? למה הכוונה? נראה כי אתה משתמש במילה כסוג של קללת רחוב, ללא הבנת משמעותה.

      ''קיצונית''? איזו עמדה קיצונית היא ביטאה בכתבה?

      ''מנותקת מהמציאות''? נראה כי דווקא אתה תלוש מהראליה הישראלית.

      ''אווילה''? שוב, קללות רחוב במקום נימוק ענייני.

      אנא שפר את תגובותיך להבא.

      תודה.

      הגב לתגובה זו

      • יצאת טמבל חבל''ז (ל''ת)

        שמוליק, 27/02/07 19:08

        הגב לתגובה זו

    • אתה יודע לגיד פשיסטית וגזענית

      מריו, 03/02/07 14:15

      אבל היא אומרת אמת מי גזעני ? זה
      שרוצה לזרוק את היהודים לים
      או זה שמחליף שטחים?
      מה היא אמרה ? שערבים לא אוהבים
      אותנו ?שאנחנו חוץ ממך לא אוהבים אותם? זה לא חדש אז למה לחיות ביחד הם לא צריכים אותך ואנחנו לא רוצים אותם אז החלפה שטחים זה
      לא נורא אחי גרוע זה שמשקר את עצמו גם אתה לא רוצה שכן ערבי

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    הרי מפלגת ''ישראל ביתנו'' בנויה על פרובוקציה-בלי פרובוקציות אין אותם!

    נדיה, 03/02/07 12:01

    הרי בגלל שגברת אסטריקה ''הנכבדה'' עזרה לשר הערבי ה-1 להיבחר מר מג'אלדה צריך לשלוח לה פרחים אם המילה שוקרן....היא עזרה לו בכך(בפרובוקציה)כשקיללה אותו(צריך לבער את הנגע) ואפילו מפלגתה נעמדה בוש מרוב בושת פנים.חוששני...
    שמפלגת ''ישראל ביתנו'' לא שונה משאר המפלגות והם יכולים בקלות
    להחליף את מפלגת האבודה או את הליכוד/קדימה/=המגרשים.

    הגב לתגובה זו

    • נדיה היקרה

      prometheus, 03/02/07 13:04

      את מוזמנת לקרוא בשנית את הכתבה ולהבין על מה נאמר ''נגע'',
      כמו כן - מן הראוי היה שאת המשפט האחרון לא הייתה מוסיפה גברת מוסקונה-לרמן,
      הוא לא מכבד אותה, ואין שום מקום לדיעות קיצוניות שכאלו.

      נחמד היה לראות איך גברת מוסקונה מנסה, פעם אחר פעם,
      להראות את חשכת וצרות ראייתה של ח''כ טרטמן, אומנם היא חוטאת במידת מה
      בביטחון מוחלט של דרכה ובביטחון בשגיאותיהם של אחרים,
      אבל זה הרבה יותר ממה שאני יכול לומר על הרוב המוחלט של האנשים שיצא לי להכיר.

      אורי מחיפה (מספר 3),
      הייתי שמח יותר להגיב לך אם היית מעביר את תגובתך הגהה, אבל ניחא -
      מה אתה ממליץ לעשות ?
      לתת לסוריה את הגולן, לחכות שהם יצברו כוח צבאי עם איראן ואז לכחות ולראות האם
      באמת ''פניהם לשלום'' ?
      אני חושש שלא תינתן לנו ההזדמנות לדון על השגיאות הללו....

      הגב לתגובה זו

      • מה הקשר למה שכתבתי? (ל''ת)

        נדיה, 03/02/07 14:13

        הגב לתגובה זו

        • אז את כן נדיה חילו. נו, אז הקנאה והשנאה מובנים. (ל''ת)

          מורן, 13/05/07 14:18

          הגב לתגובה זו

      • נדיה, זו את, נדיה חילו? (ל''ת)

        מורן, 13/05/07 12:40

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    ליברמן לראשות הממשלה (ל''ת)

    יוגב, 03/02/07 11:59

    הגב לתגובה זו