• 37.

    כרגיל צודקת ומקורית (ל''ת)

    אין עלייך!, 04/02/07 21:02

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מה נראה לו?

    שרה, 04/02/07 17:44

    לדעתי פספסת את הנקודה. השאלה איננה עד כמה נראה לו שיקרה משהו ביניהם או עד כמה הוא מאמין שהוא מושך. יש נשים שחושבות שכח (וכסף) מושך, ולא חסרות פרגיות שמתחתנות עם תרח, ובלבד שיהיה עשיר או סתם מפורסם. העניין הוא שכגבר בוגר שיודע שיש סוג של יחסי מרות בין מעמדו למעמדה, הוא אמור לא להתפתות לאשליה גם אם היא קיימת.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    חברה, האם זה נקרא ערוץ יהדות

    יהודה, 04/02/07 09:59

    מדובר בערוף יהדות כדי להביא את הדברים ברוח היהדות , אז מה אכפת לנו מכל הזבל שהולך בצמרת המפלגות , ועוד צורת סגנון הדיבור.
    חשבו לפני כל כתבה שאתם מעלים בערוץ דתי.

    הגב לתגובה זו

    • מה הבעיה שלך?

      שלומי, 04/02/07 21:03

      כל דבר קשור ליהדות, בפרט התנהגות שבינו לבינה, ובפרט בדרך שבה הדיון בטור הנ''ל. הכותבת קלעה גם ליהדות וגם למטרה

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    למה נראה לך?!

    אחת שחושבת, 03/02/07 22:09

    מה נסגר איתך?
    למה נראה לך שאם איזו בחורה הלכה והתלוננה עליו הוא באמת אשם?! הרי כיום הגבולות כ''כ פרוצים, אז אם היא מתחבקת איתו בצורה כזאת, ולא רק תמונה רשמית כנראה שהיא לא כזו צדיקה.. חוץ מזה שבאופן כללי לא נראה לי שהוא היה מסכן את מעמדו בשביל לנשק איזו חיילת.. אני מאמינה שיש מספיק בחורות שרודפות אחריו...

    הגב לתגובה זו

    • מה פתאום

      נועה, 03/02/07 23:09

      מי תרדוף אחריו בדיוק.
      ההפך הוא הנכון.

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    יקרת, עברת א ת הגבול (ל''ת)

    ,, 03/02/07 20:46

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אישה

    אישה, 03/02/07 15:04

    גברים מבוגרים שמסתכלים לכיוון של בחורה צעירה - זה ממש דוחה אותי. ההתנהגות הישראלית - דוחה דוחה דוחה ולצערי כך המדינה שלנו נראית.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    יקרת, למה את אומרת שגברים מזדקנים לא הולך יחד עם חיילות?

    אנה ניקול סמית, 02/02/07 02:27

    הנה,קחי דוגמא אותי.

    שהייתי בת 19, פרחולינה עם שיער מחומצן ובלונים מסיליקון, מוח בלטה, בלי שום ייחוד ועם עתיד מפוקפק, עשיתי זאת ובגדול - תפשתי חטיאר בן 89.

    את חושבת שהיה איכפת לי או לחברות שלי שעושות בדיוק כמוני אם הוא בן 58 , 78 או 98 ?
    נאדה!

    תאמיני לי יקרת, שכשרובצים בכרית מרופדת יהלומים שמרעיפים עלינו כל הזקנים האלה, עם חשבון בנק מנופח אפילו יותר מהמצופים שלנו - הקמטים נראים כמו פניה של בובת חרסינה, הכרס נראית לנו כפטיש רב עוצמה, כל הנופלים נראים לנו זקופים והשרירים הרפויים נראים לנו כשריריו של שמשון.

    כן, יקרת חביבה, מבעד למסך הדולרים החיים נראים אחרת ממה שהם נראים לך.

    החיים יפים יותר ואפשר ממש לזנק לצמרת שיש קרש קפיצה מוצק ויציב בדמות גבר באמצע החיים שנמצא בעמדת מפתח פוליטית, או עשיר מזדקן שמרעיף עלייך יהלומים כאילו מדובר בסתם חרציות זוטות שנקטפו בשדה. (מה שהיינו מקבלות חלילה וחס אם היינו יוצאות עם בני גילנו).

    נכון שלכל אדם בעמדה ניהולית כלשהי יש אחריות אישית. אבל תסמכי עלינו, הצאצקס בראשית שנות העשרים לחיינו, שדוהרות למטרה (כסף, עמדה, פירסום) שאנחנו כבר נביא לו אותה בהפוכה. וכי איזה גבר יעמוד בקיסמנו?
    ואם את לא מאמינה לי תשאלי את אחותי (לתאוות הפירסום) - מוניקה לוינסקי.
    האמת, שמעתי שאצלכם בישראל יש גם כמה כאלו.

    ואל תשכחי יקרת חמודה, שלנו המיידלאך - יש גב חזק בדמות עמותות הנשים, שכבר מזמן שכחו את ייעודן המקורי והפכו בלהט הנקמה במין הגברי כולו, לברקודות תאבות נקם.

    ככה זה בעולם שלנו.
    הציניות חוגגת ואלו שבאמת מוטרדות מינית נדחקות לפינה ונשכחות, מפוחדות ויראות אדם חייהן מסתיימים בעודן באיבן,
    ואנחנו לעומתן, תאבות הפירסום בכל מחיר, שועטות קדימה לעבר הפופולריות בכל מחיר.

    ויוה לסרקזם !

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    את פשוט מגעילה

    אבי, 02/02/07 02:11

    ''האם באמת דמיינת שהיא מצאה בך איזושהי לחלוחית של חן, איזשהו ניצוץ של גבריות?''
    לא, יקרת היקרה. רק בך נמצאים כל ניצוצי הגבריות החבויים בעולם. (חבל שאני לא יכול לומר אותו דבר בקשר ללחלוחית של חן).
    מה שהיה יכול להיות סתם מתנשא, אטום ומגעיל במקרה רגיל, הופך למרושע ואלים כשמדובר באדם שבית משפט (מטומטם) הרשיע אותו בעבירת מין.
    תגובה כמו שלך רק חושפת את כל מה שהיה ברור לכל מי שעיניו בראשו: רמון לא הורשע משום שנהג באלימות. הוא הורשע משום שהוא העז לשבור את הקודים של אנשים קטנים, צבועים ומרושעים כמוך. הוא העז לחשוב שלאהבה אין גבולות ואין גיל.
    על זה הוא משלם עכשיו. אבל זה לא יעזור לך ולשכמותך. כי האהבה קיימת והיא יותר חזקה ממוסכמות, דעות קדומות, חומות, בתי משפט וגם בתי סוהר. האהבה קיימת והיא תנצח בסוף.

    הגב לתגובה זו

    • תגיד, אתה רציני????

      מזועזעת, 02/02/07 12:05

      אהבה????
      הבן אדם יכול להיות אבא שלה!!!
      ומלבד זאת, יש לו בת זוג!1!!
      מה אתה מנסה להפוך אותו - לדון קישוט של הרומנטיקה???

      הגב לתגובה זו

      • זה בדיוק מה שמגעיל - ההזדעזעות הזאת

        אבי, 04/02/07 02:57

        מי אתם שתקבעו למי מותר לאהוב את מי? אולי נקים ועדה שתפקיד שלה יהיה לאשר או לדחות בקשות לאהבה (על פי שיקולים של גיל, מצב כלכלי, מראה חיצוני, מוצא עדתי וכו' וכו')?

        הגב לתגובה זו

        • על איזה אהבה אתה מדבר ?

          משה, 04/02/07 08:05

          ממתי לתקוע לשון זה האהבה ?
          ממתי אהבה קשורה למין מזדמן ?
          כדאי שתלמד כצת על אהבה לפני שאתה מדבר על אהבה בתקיעת הלשון של רמון לא היתה אהבה אלה נסיון פטתי לזכות בדקות של נעורים.
          אנשים כאלה טוב שישבו בבית.

          הגב לתגובה זו

          • אתה לא ''תוקע לשון'' למי שאתה אוהב?

            אבי, 04/02/07 08:19

            אז חבל.

            הגב לתגובה זו

    • אינפנט (ל''ת)

      טיל, 03/02/07 21:25

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    המערכת המשפטית קשרה קשר נגד רמון בשל הרפורמה שרצה להנהיג בה (ל''ת)

    דן, 01/02/07 23:10

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    נו באמת, איזה שטויות

    מיכל, 01/02/07 19:53

    אולי רמון התנהג כמו מטומטם. ואולי זה באמת לא ראוי ששר משפטים מתנשק עם חילות במשרד.

    אבל עם כל הכבוד, כל המשפט הזה היה מפגר.

    בית המשפט בכלל לא אמור לדון בכאלה מקרים מפגרים. עם לשון, בלי לשון. נו באמת????

    לא הוכח יסוד נפשי (שמתאים לו לנשק בחורות גם אם הן לא מעונינות בכך)

    איזה שטויות זה, אז הוא חשב שהיא בקטע, והיא לא היתה בקטע.
    מה? כל בחור שמנשק בחורה עלול למצוא את עצמו עכשיו בבית משפט?

    מה שברור, שהיה פה רצון מצד אחד להעיף את רמון מהמערכת, ומצד שני רצון של השופטת הראשית במשפט הזה להתחבב על דורית ביניש (שלא שכחה להבהיר לאיזה הכרעת דין היא מצפה...) כדי שהיא תמנה אותה לשופטת מחוזית.

    הגועל נפש העיקרי בכל הסיפור הזה הוא של מערכת המשפט!

    ובושות למשטרה, לפרקליטות ולכל מי שהיה מעורב בזה, שהסיפור בכלל היגיע לבית משפט.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אני לא חושב שאת תתחבקי כך עם גבר זר (ל''ת)

    דוד, 01/02/07 19:24

    הגב לתגובה זו

    • זה בגלל שהגבר לא ירצה (ל''ת)

      לא בגלל שהיא, 01/02/07 21:53

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    אני לא חושב שאת תתחבקי כך עם גבר זר (ל''ת)

    דוד, 01/02/07 19:24

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    האם החזה שתקעה לנו מרב מיכאלי מול הפנים, זו לא הטרדה ועילה למשפט ?? (ל''ת)

    איציק, 01/02/07 18:19

    הגב לתגובה זו

    • איזה איציק - איציק מרדכי?! (ל''ת)

      א., 06/02/07 18:40

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    וכמו שאת נראית

    Freeman, 01/02/07 18:16

    איך בעלך מוצא בך איזושהי לחלוחית של חן?

    הגב לתגובה זו

    • זה נבזי! (ל''ת)

      לא יקרת, 01/02/07 19:54

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    לפי הכתבה והתגובות -חוסר הבנה הנובע מפער תרבויות

    שרית, 01/02/07 18:03

    כאשר מצטלמים למזכרת או עם ידוענים מקובל חיבוק.
    לא לפי ההלכה,אבל מה לעשות...

    לעומת זאת נשיקה בפה עם לשון אינה מקובלת ,לעיתים גם לא בפגישה ראשונה או שנייה.
    נשיקה עם לשון מעידה על כוונות מיניות ולא על כוונות חיבה.

    רמון,טעה בשיקול הדעת שלו לא בגלל שהיא נמרחה עליו אלא בגלל חטא הגאווה שלו,בגלל האגו המנופח שלו שיצא מכלל פרופורציה.

    העונש החמור שקיבל נובע מהלך הרוח הקיים והן מכך שמערכת המשפט רצתה לנער אותו ממנה בגלל הכוונות שלו לעשות שם סדר

    וזאת מדוע?
    התשובה היא למעלה מהפשט

    לאחר ההתנתקות רומם מר רמון והוחזר מהכפור הפוליטי עד לרמה של שר משפטים (שר מהשורה הראשונה)
    והמבין יבין

    הגב לתגובה זו

    • סליחה אבל חיבוק כזה?????

      חילונית, 01/02/07 18:36

      ככה אני מחבקת אנשים קרובים אלי ביותר לא אנשים שפגשתי זה עתה...
      גם אם הם סלבס היא חובקת אותו כ''כ צמוד מה נסגר איתה?
      וזה אינו רלוונטי כלל ועיקר למה שקרה אח''כ !
      אנשים אינם יודעים את מקומם ואת הגבולות שלהם כולל הקצינה הנ''ל

      הגב לתגובה זו

      • חיבוק של בטן שמנה תמיד נראה הדוק.

        שרית, 01/02/07 19:23

        יש לי חברות ש''זכו'' להצטלם עם היפיוף של המורדים- ותאמיני לי שהן החזיקו אותו חזק אבל זה לא נראה כך.

        הגב לתגובה זו

    • מי את שתקבעי כן ומה לא?

      אבי, 02/02/07 02:48

      לי התמרחות כזאת נראית יותר מינית מנשיקה.
      וזה שלך יש דעה אחרת, או שלשופטות שישבו בדין יש דעה אחרת, לא צריך לעניין אף אחד.
      אין מה לעשות, נשים נשארות נשים גם כשמושיבים אותן על כס המשפט. אין להן מושג מה זה משפט, מה זה אובייקטיביות, מה זה צדק. בעיניהן זה המשך טבעי לפטפוטי הרכילות שלהן עם החברות בטלפון.
      צדקו חז''ל כשקבעו שאסור לתת להן לדון.

      הגב לתגובה זו

      • לא אני קובעת -כמו לא שאני קובעת שאפשר ללכת עם בטן בחוץ (ל''ת)

        שרית, 02/02/07 08:07

        הגב לתגובה זו

      • הפסיקה הייתה בדיוק נגד אנשים כמוך -זחל אל מתחת לאבן שיצאת ממנה (ל''ת)

        שרית, 02/02/07 08:09

        הגב לתגובה זו

        • ואם בזמנם היה אינטרנט, היו גם אוסרים עליהן לכתוב טוקבקים. (ל''ת)

          אבי, 02/02/07 08:28

          הגב לתגובה זו

    • האם מקובל גם להציע לידוענים

      חנה, 04/02/07 16:40

      להצטרף איתך לחופשה בחו''ל?
      האם אחרי הנשיקה מקובל לתת מספר הטלפון?

      אני מאמינה לחיילת שלא רצתה בנשיקה אבל גם לרמון שבאמת האמין שהיא כן רצתה.

      המקרה הזה לא היה צריך להגיע לבימ''ש, מדובר באי הבנה מטומטמת שהיתה אמורה להסתיים בהתנצלות מצד רמון.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    לבת 22 אפשר לסלוח על שטויותיה, משר משפטים נדרשת שלמות מוסרית! (ל''ת)

    מה לא ברור פה?, 01/02/07 17:59

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד! אבל לא רק משר משפטים.. גם מ''סתם'' ח''כ (ל''ת)

      אורטל, 02/02/07 16:46

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    Ramon

    Sam, 01/02/07 17:39

    המאמר הכי קולע שקראתי בעיתןנות הישראלית.
    ישר כוחך במאמר זה מיצית את כל מהות הבעיה
    של הגברברים המצויים,רמון,קצב...וכל אלה שנשמע
    בעתיד עליהם.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    חתום בנשיקה

    דני, 01/02/07 17:36

    הפעם אני מסכים איתך לגמרי

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    חיבוק זה בניגוד להוראות הצבא... קצינה עאלק... (ל''ת)

    דויד, 01/02/07 17:28

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    חיבוק ביזרי, מכנסיים בגובה אפס, ובקיצור... קצינה שרמוטה... אופס... (ל''ת)

    יאיר, 01/02/07 17:26

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    לשופטות בגיל העמידה נוצר דיסוננס במקרים כאלו.

    הסבר פסיכולוגי, 01/02/07 17:18

    כאשר נשים מכובדות בגיל של מעל 50 מזהות מצב שבו גבר מעל גיל 50 נמצא בקשר עם בחורה בשנות ה 20, אזי הדבר גורם להן לתחושה שהן מיותרות בעולם.

    כיוון שאם גברים בני 56 מסתדרים כל כך טוב עם צעירות בנות 20 ובנות 30, אז לכאורה אין צורך בהן, הנשים המזדקנות.
    כיוון שאינן יכולות להשלים עם מסקנה זאת, הדבר מביא אותן בהכרח למסקנה שהגבר כפה את עצמו על הצעירה, והצעירה בכלל לא חושקת בגבר המבוגר.

    זאת הסיבה שהשופטות חיותה כוחן ושיריזלי , וכמו כן קצינת המשטרה מירי גולן, שכולן הינן נשים מבוגרות, פעלו בצורה נמרצת ביותר כנגד חיים רמון.

    הסבר חלופי, ואפילו יותר מחריד, הוא שניתן כאן מסר של ענישה מפי הגברת בייניש כנגד השר רמון, וזאת כיוון שתכנן שלא למנות אותה לנשיאת בית המשפט העליון.

    (ויתכן גם שילוב של שתי הסיבות, שפעלו יחדיו כנגד מר רמון המסכן).

    מה שכן, ברור שהדבר לא היה בכפיה
    ברור שהחיילת נתנה לו לאחר מכן את מספר הטלפון (וזה אף מופיע בפס''ד).

    הגב לתגובה זו

    • מסכים לכל מילה (ל''ת)

      יואל, 01/02/07 17:58

      הגב לתגובה זו

    • צודק... וזה מטריד, מקומם ובעיקר מרגיז... חוסר צדק במירעו.... (ל''ת)

      רונן, 01/02/07 18:50

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    מה זה ''באמת חשבת שזה שייך''?

    נודניק, 01/02/07 17:13

    מי שייך?
    מה שייך?
    למי?
    למה?
    או שזאת מין דרך ביטוי דתית קלוקלת כזאת שהתגלגלה מהגלות לפיה של יקרת? (גם יקרת זו מין מילת שייכות. למה? למי?)

    הגב לתגובה זו

    • אתה באמת נודניק.. (ל''ת)

      אפרת, 02/02/07 11:11

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    די, מה זו הצביעות הזו?

    אלעד, 01/02/07 16:45

    גברת פרידמן, באמת... זה נשמע כמו ''נו נו נו'' שעושים לילד קטן. בין גברים לנשים יש משחקי כח שגילם כגיל האדם המודרני, חיים רמון לא המציא את הכללים. זה חדש לך שגברים נמשכים לנשים צעירות ונאות? זה חדש שנשים נמשכות לגברים מבוססים בעמדות כח? אני מסכים ששר המשפטים לא צריך להתנהג כפי שרמון נהג. אבל לבוא ולהטיף מוסר לגבר בן 56 על זה שניסה להתעסק עם צעירה בת 21... זו צביעות בעיני. את שואלת מה רמון רצה להשיג כשהוא נישק את החיילת? אני מנחש שמה שעבר לו בראש היא מילה בת שלוש אותיות שמתחילה ונגמרת באות ס'. זה, אגב מה שעובר לרוב רובם של הגברים בראש כשהם מחובקים עם צעירה חייכנית ומושכת. המבוגרים והצעירים שבהם. ולפני שתגידי לי ''אבל אני מכירה מספיק גברים שלאו דווקא חושבים על זה'' תני לי לתקן אותך- הם כן.
    בקיצור, עולם כמנהגו נוהג, ובאמת חבל ששר המשפטים לא הצליח לכבוש את יצרו. כנראה שהמקום שלו הוא לא שם.

    הגב לתגובה זו

    • תקנו אותי אם אני טועה (מס 15)

      prometheus, 01/02/07 17:16

      לפי מיטב הבנתי, גב' פרידמן התכוונה בדיוק לכך -
      אדם שעומד בראש משרד המשפטים - אסור שירשה לעצמו דברים שכאלו,
      אלך יותר רחוק ואומר שלפי עניות דעתי - על כל מי שעומדים בראש המדינה שלנו להיות יותר ישרים מסרגל.

      הגב לתגובה זו

      • לא צריך לתקן אותך

        אלעד מס 15, 01/02/07 19:30

        גן אני אמרתי בדיוק את אותו הדבר. אנא קרא שוב את תגובתי הראשונה. אם תקרא את כתבתה של גב' פרידמן תראה שהיא לא מתעסקת רק בשאלה האם רמון צריך להיות שר המשפטים או לא, אלא גם בשאלה מה עבר לו בראש כשהוא נישק את החיילת. כפי שציינתי לדעתי זו שאלה צבועה, ואוסיף שזו גם שאלה מציצנית ומיותרת. מה שניסיתי לומר זה שכולנו הרי יודעים מה עבר לו בראש, ולהרים גבה ולעשות לו ''נו נו נו, למה אתה חושק בבחורות צעירות ומושכות'' כפי שמשתמע מהחלק הראשון של הכתבה (ומהפסקה הלפני אחרונה) נראה בעיני טפשי. מצד שני לומר לו ''אתה שר המשפטים, אתה לא צריך להתנהג ככה'' כפי שנכתב בחלקה השני נשמע לי יותר הגיוני.

        הגב לתגובה זו

    • Ramon is a chamor

      Sam, 01/02/07 17:52

      Grow up

      הגב לתגובה זו

    • לא נכון,בעבר לפחות היו מציעים קפה לפני התקפה חזיתית כזו

      שרית, 01/02/07 17:53

      הרי אם הוא היה נוהג כראוי ,כלומר ''בודק את השטח'',
      הוא היה מקבל ''לא תודה'' ונותר עם החברה החתיכה שלו.
      החוצפה שלו עלתה לו ביוקר.

      הגב לתגובה זו

      • שרית, גם את כה תמימה?

        אלעד, 01/02/07 19:34

        כשאת כותבת ''לא נכון'' לאיזה חלק בתגובה שלי את מתכוונת?
        ''בעבר היו מציעים קפה''???
        על איזה עבר את בדיוק מדברת? מה, את חושבת שפעם כולם היו ג'נטלמנים מנומסים ועצורים?
        התשובה היא, אגב, לא! למעשה פעם המצב היה הרבה יותר גרוע מבחינת הנשים, היום יש יותר מודעות לנושא ההטרדות המיניות.

        הגב לתגובה זו

        • אלעד,הוא לא ניסה להתעסק איתה הוא כפה עצמו עליה

          שרית, 02/02/07 08:15

          אתה מפספס את הנקודה,
          אם הוא היה מתחיל אתה בדרך המקובלת,הוא היה מנסה לקבוע עימה פגישה וכד'.
          מה שהוא עשה ,בזה שהוא קפץ עליה ,
          לא היה חיזור אלא כפייה.
          ואם הוא על באמת חשב שהיא בעניין,
          טוב היה עושה אם היה מוודא.

          הגב לתגובה זו

          • שרית

            אלעד, 02/02/07 12:19

            תודה על ההבהרה, אני מסכים איתך לגמרי. למעשה ההתרעמות שלי היא על הצביעות של המון אנשים, נשים וגברים (לדוגמא גם סבר פלוצקר ב YNET) שאומרים לרמון ''מה חשבת שהיא מוצאת בך, איש זקן? מה עבר לך בראש?'' כי הרי כולם יודעים בדיוק מה עבר לו בראש, וכולם יודעים שיש נשים צעירות שנמשכות לגברים מבוגרים (בעיקר כריזמטיים/מבוססים/בעמדות כח). אז מה בדיוק רוצים, לקבל הבהרה מפורטת? זו שאלה מציצנית, מתחסדת ומיותרת לגמרי.

            הגב לתגובה זו

        • לא הבנת, ואכן פעם הנשיקה הזאת הייתה עוברת בשתיקה

          שרית, 02/02/07 08:19

          אני מסכימה שהיום המודעות יותר גדולה.
          ובהחלט גם בעבר לא היו כולם מנומסים וג'נטלמנים.
          ונכון,גם היום,עדיף לוודא שיש כאן הזמנה ברורה

          הגב לתגובה זו

  • 14.

    אני דווקא נמשכת לגברים מבוגרים (ל''ת)

    מוניקה לוינסקי, 01/02/07 16:35

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    רמון שכח את האמרה:''שומר פיו ולשונו, שומר מצרות נפשו''.

    Foolish Fish, 01/02/07 16:26

    ולאחר שעשה מה שעשה, אף החמיר את מצבו כשגייס כל מיני עדות שתכפשנה את המתלוננת ותוצאנה דיבתה רעה, מה שמוכיח שחיים אינו בבחינת ''חפץ חיים''.
    מוטב היה לו ולעדת מעריציו ותומכיו ועדותיו שימלאו פיהם מים וישתקו כמו דג.
    {{{'' ''}}}

    ומוטב היה לו לחיים רמון לו קרא יום יום את פרק כד בתהלים , לפני שאיבד את הראש והלשון:

    יג מִי-הָאִישׁ, הֶחָפֵץ חַיִּים; אֹהֵב יָמִים, לִרְאוֹת טוֹב.
    יד נְצֹר לְשׁוֹנְךָ מֵרָע; וּשְׂפָתֶיךָ, מִדַּבֵּר מִרְמָה.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    רק רמון?

    י, 01/02/07 15:43

    את בודאי מתכוונת לכל המקרים שבהם הגבר מבוגר בשלושים שנה מאשתו. מה לא ברור?

    וכמובן גם לכל המקרים שהגבר עשיר ומכוער. הרי ברור למה היא רוצה אותו, לא?

    אולי פשוט תפרטי את כל התנאים שבהם זה בסדר לדעתך שיווצר קשר בין גבר לאשה?

    אולי נגבה את זה בחוק וזהו?

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    עבר בראש:ה' נמרחת עלי היא נדלקה עלי בוא ונראה אם זה נכון

    חיים, 01/02/07 15:15

    עבר בראש:ה' נמרחת עלי היא נדלקה עלי בוא ונראה אם זה נכון
    ואללה היא גם מתנשקת
    בוא ונכניס לשון

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אחותי היקרה. את יוצאת פאתטית. את לא מבינה כלום בעולם הזה.

    יואב, 01/02/07 15:09

    גברים מוצלחים ומבוגרים הולכים עם נשים צעירות ויפות כי הם יכולים. השאר לא.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    עלית עלינו

    שי, 01/02/07 14:39

    יקרת יקרה. זו רק אחת מחסרונותינו הגברים. החכמה שלא היתה לרמון היא להתרחק בזמן. או לא לאפשר לחיבוק תמוה שכזה לצאת לדרך. שום תירוץ לא יפטור אותו מלתת את הדין. אני לא מעלה טרמפיסטיות בודדות. ''אל תביאני לא לידי נסיון ולא לידי בזיון''

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    סליחה,את כותבת לא לעניין.

    שומרון, 01/02/07 14:14

    מה ,אין נשים צעירות שמתאהבות במבוגרים מהם? ואפילו אם חלקן עושות זאת מטעמי ממון עדיין הם מתחתנת איתם וכו'.
    כל העניין במקרה הזה הוא אדם תאוותן שבמקרה הטוב פירש התנהגות נורמאלית [לדעתי חיבוק עם אדם זר הוא לא נורמלי-אבל בחברה זה מסתבר מקובל] כרצון למעשה נועז יותר [מה שמראה על האדרה עצמית של רמון] ובמקרה הרע כפיית עצמו במזיד על המתלוננת.
    ככה זה,הגבולות בחברה החילונית נפרצים מדי יום. מי שחושב שחיבוק קטן או איזו נשיקה על הלחי זה לא ביג דיל שלא יתפלא שלמחרת הגבול שפרץ ימתח קילומטר נוסף.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    באותה המידה אפשר לשאול את הקצינה

    נופית, 01/02/07 14:04

    מה חשבת כשחיבקת ככה גבר זר ?
    מה עלה בדעתך כשמצאת את עצמך מחיכת מאוזן לאוזן שעה שגבר זר כורך את זרועו גבוה מעל מותנייך ושאצבעותיו מצויות ס''מ וחצי מהחזה שלך?
    לא חשבת שזה יכול להטעות מישהו? להוביל למשהו?
    ולא עלינו - לא חשבת שזו התנהגות שאינה הולמת קצינ/ה?

    נניח שאת הנשיקה לא רצית, ורמון כפה עליך את עצמו, האם זה משנה משהו מהפתטיות של בחורה מצחקקת ומלהגת מחבקת באינטימיות גבר זר ומבוגר יותר?

    ברור שזכותך היתה להתנגד להמשך, אבל מרגע שהבעת התנגדות אף אחד לא כפה עליך כלום יותר, זה גם לפי עדותך- כאן המקום שהפריד בין הפתטיות של רמון (מסכימה בזה עם יקרת) לבין מעשה פלילי שלא נעשה.

    את לעומת זאת בוודאי בוועדת הקבלה לקורס קצינות ידעת לשווק היטב את יכולת השליטה שלך ואת שיקול הדעת שלך.
    מרגע שיכולות אלו הוכיחו את את עצמן כרופסות (ע''ע התמונה שמעל) לפתע פתאום את מתחבאת מאחורי תדמית הילדה המסכנה בת ה-20 שלא ידעה ושאכלו לה וששתו לה....
    אם זה לא פתטיות מה כן?

    הגב לתגובה זו

    • תגובה נכונה!אך שכחת להדגיש את החיבוק שלה בשתי ידיים (ל''ת)

      אישה, 01/02/07 15:48

      הגב לתגובה זו

    • צודקת לחלוטין... 2 מטומטמים נפגשו בנשיקה... (ל''ת)

      מיש, 01/02/07 17:32

      הגב לתגובה זו

    • ה''קצינה'' מקרה פסיכיאטרי... (ל''ת)

      איבחי, 01/02/07 17:33

      הגב לתגובה זו

    • חיבוק בתמונה למזכרת נחשב לגיטימי

      שרית, 01/02/07 17:54

      מה לעשות,
      לא נהוג לעמוד עמידת דום בתמונות למזכרת.

      הגב לתגובה זו

    • הוא הבוגר, הוא בעל משרה ציבורית, לו האחריות (ל''ת)

      מה לא ברור פה?, 01/02/07 17:56

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    מרחק נגיעה !

    אישה, אם, אחות, 01/02/07 14:04

    בעיקרון את צודקת לגמרי.

    א ב ל :

    א. במצב המשפטי המעומעם שבית המשפט מנסה באורח פתאטי (קראתי את כל פסה''ד) לקבוע בו נורמות, נשמט חלקנו במשוואה. חלקן של הנשים - אני מתכוונת. הנורמה ח י י ב ת להיות מופנית לכולם בשווה. נשים וגברים כאחת . אין, אין שום מצב שבו נוצרת קירבה מזמינה/ אינטימית ו/או פיזית בין אנשים שאינם זוג מוצהר. ואם הם אנשים דתיים עדיף שיהיו נשואים כדת משה וישראל. כן, אני מתכוונת ל''שמירת נגיעה''. זה לא כל כך נורמטיבי בחברה הכללית אבל תראי נא כיצד כולם מסתבכים בגלל נושא שחז''ל קבעו לו גדרים ברורים.

    ב. אנחנו כאנשים מאמינים , יודעים גם שאדם גדול, יצרו גדול הימנו. חז''ל, לא רק שלא עשו הנחה לשרים ורוזנים - הם דרשו מהם זהירות משנה.

    ג. במקרה של חיים רמון מה שתמוה יותר מהעובדה שעברה עליו רוח שטות למשך מספר שניות היא כיצד זה מתגייסים : המזכיר הצבאי של רוה''מ, תת ניצב מירי גולן, היועץ המשפטי לממשלה, פרקליט המדינה והעוזר שלו לפגישה ביום ששי, תוך כדי מלחמה , כדי לקבוע גדרים להגשת כתב אישום נגד חיים רמון - כאשר הבחורה עוד לא בחרה להתלונן???? והם גם מצווים על האזנות סתר באותו מעמד. בלי להעביר את המידע הזה לנציגי ההגנה בהמשך. וזה לא הסוף - שמני וגולן נפגשים עם ה' למחרת, בשבת בבוקר, בבית קפה בת''א, להפעיל עליה לחץ לא סביר כדי שתיאות להגיש תלונה במשטרה. מה זה? לא שמעו אצלם איך מטפלים בנושא כזה כשהוא לא יצא מפרופורציה? מה, אין גישור? אין שיחה עם ה''עבריין'' ? אין דרך לבקש להחזיר את הגלגל אחורה? זאת ועוד- כדי לבסס ולחזק את הלחץ הגב' גולן מאיימת על הבחורה שאם לא תתלונן היא תיחשף לתביעת דיבה. עד אנה הדברים מגיעים?
    שימו לב, אנחנו חיים במדינת משטרה. יש כאן אפשרות ''חוקית'' לקבור אנשים באמצעות הממסדים לאכיפת החוק. חומר למחשבה !.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    כמעט נכון

    נדב, 01/02/07 14:04

    השאלה היא באמת שאלה של גבולות, אבל אין זה מופרך שבחורה צעירה תרצה גבר מבוגר. דברים כאלה קורים כל הזמן, ועוד יקרו.

    המניע של הבחורה ליחסים כאלה אינו ממין העניין. יכול להיות שהיא באמת חושקת במעמדו ובכוחו של הגבר. יכול אפילו להיות שמעמדו זה אכן עושה אותו מושך בעיניה. יכול להיות שהיא סתם רוצה איזה ''קטע'' איתו, כדי לספר לחברות. הכל יכול להיות. אני לא אומר שזה מה שהיה, אבל זה בהחלט לא מופרך, ולכן ייתכן שרמון באמת חשב שהיא מעוניינת.

    השאלה שצריכה להישאל היא - איך שר משפטים, אדם מוכשר ונבון, בעל כישורים חדים לקריאת המציאות, מרשה לעצמו התנהגות כל כך זולה ומטופשת. כיצד זה, במעמדו, הוא אינו שם על עצמו שבעים ושבע מגבלות לפני שהוא מתנהג כפרחח. זה מאכזב הרבה יותר מאשר זה פלילי.

    הגב לתגובה זו

    • השאלה שצריכה להישאל

      ברוס, 01/02/07 16:16

      היא אחרת: איך אדם אחוז רגשי נחיתות, ששופט את עצמו רק לפי מספר הבחורות שהוא מצליח להניח עליהן את ידיו (או לדחוף להן את הלשון) הצליח להגיע לכהונה הרמה של שר משפטים

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    צודקת לגמרי. חיים רמון הבייתה - ל''בת זוגו'' (ל''ת)

    נחום, 01/02/07 13:52

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    תסתכלו בטלויזיה הכתב מדווח על

    בושה וחרפה, 01/02/07 13:40

    המלחמה והם מצפצפים ומצטלמים.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    הכל עניין של נורמות

    גיל, 01/02/07 13:22

    בכל חברה יש נורמות שונות , ורק מי שמכיר אותם יכול לכתוב לכתוב עליהם בהבנה כ''כ מתנשאת.

    למה אף אחד לא בא בטענות לבחורה שמחבקת ככה את גבר לצורך תמונה.

    האם בחברה הדתית זה היה קורה? האם בחורה דתיה (והכוונה לאמיתית, לא לאלה שמחפשות מפלט מהצבא) הייתה פונה בכזו לשון לגבר ואף מחבקת אותו בשתי ידיה? כנראה שלו.

    להציג בחורה שהגיעה להיות גם קצינה בצה''ל וגם במשרד ראש הממשלה (לשם בלי קשרים אף אחד לא מגיע) כדמות חלשה שצריכה הגנה, זה פשוט לטמון את הראש בחול, בדיוק כמו שעשה הרב לוי שאמר אחרי הכרעת הדין שצריך לשמור על תומתן של בנות ישראל.
    בעברית בסיסית אומרים ''תומתן עלאק'', עוד אחד חי באולימפוס.

    אם באמצעת ההתחבקויות שלהם רמו לא הבין נכון את הגיפופים הללו , מגיע לו אולי סטירה , וממנה.

    אבל מכאן ועוד לכתב אשמה פלילי , זה רק עניין של נקמנות של גורמים במשרד המשפטים על הרפורמות שהוא עשה וטרמפ שטפסו ארגוני נשים שרק מזיקים לאינטרסים של הנשים , כי הנטיה כבר היום (למי שעוד לא התפכח) היא להעסיק כמה שפחות נשים ולהעדיף במקום גברים.


    בואו לא נהיה צבועים כמו בהרבה מקרים , הרבה רוצים שרמון יפול בגלל חלקו בהקמת קדימה ובהתנתקות , זה לא קשור לפרשה הזו , כי זה יכול לקרות לכל אחד.

    אני רוצה לראות שעובד דתי במשרד ממשלתי יעיץ להעיר לבחורה שמטרידה אותו מינית בזה שהיא חושפת את החזה שלה מחד ואת התחתונים שלה מאידך?

    זה לא יקרה. וזה לא קורה.

    המשטרה , הפרקליטות וארגוני הנשים , בסה''כ עשו הון על גבה של הקצינה ה' , היא מעניינת אותם בדיוק כמו מה שקורה כרגע בדרום סין,
    אם המנשק היה הנהג המחליף של רמון או עובד הנקיון של הלישכה , האם כל אלה היו קמים להציל את ה' . מסופקני.







    הגב לתגובה זו

    • מתומצת ונכון ביותר

      אח ורע, 01/02/07 13:33

      כתבת בדיוק את תחושותי ומחשבות. יפה לך. שמחה להיות אישה ששותפה לדעה זו.

      הגב לתגובה זו

    • צודק

      אילאיל, 01/02/07 13:51

      התמונה שווה יותר מאלף מלים.

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק לגמרי (ל''ת)

      מיכל, 01/02/07 13:58

      הגב לתגובה זו

    • אני מסכים אתך ידידי (ל''ת)

      גאון של אמא, 01/02/07 14:04

      הגב לתגובה זו

    • דווקא הנה משהו חיובי לחשוב עליו

      חילוניה, 01/02/07 14:07

      אני לא מאמינה שיפסיקו להעסיק נשים אבל אני כן מאמינה שיתנו עדיפות לנשים שמתלבשות בצורה שמרנית ושומרות את הידיים שלהן לעצמן. אני לא הייתי מחבקת שר לא משנה באיזה גיל. אני בכלל לא מחבקת עמיתים לעבודה.

      הגב לתגובה זו

    • אתה משתמש בנורמה שלך לשפוט סיטואציה של תרבות אחרת (ל''ת)

      שרית, 01/02/07 17:57

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    יקרת יקירתי את מזכירה לי את הבדיחה

    נץ, 01/02/07 13:00

    על הפולניה שרואה סרטים כחולים עד הסוף.

    למה?

    כדי לראות, מי יודע אולי הם יתחתנו.

    --------------------------------

    ולגבי טענותייך: עייני מקרי שמעון שבס, פפושדו, איציק מרדכי, הירשזון וכו'.

    להרבה גברים חילונים עשירים ובעלי מעמד כן יוצא משהו מנשים שצעירות מהן ב30 שנה.

    גם הצעירות לא מפסידות.

    הגב לתגובה זו

    • אז היה עדיף שקודם יברר אם יש לו סיכוי לפני שהוא דחף את הלשון שלו... (ל''ת)

      !, 01/02/07 14:47

      הגב לתגובה זו