• 71.

    המסר שחיבוק צמוד למין הנגדי מותר?

    מסר לאומה, 01/02/07 19:59

    שום הסתייגות לא שמענו מהשופטים על החיבוק הכורך שחיבקה המתלוננת את השר המבוגר.
    מוזר שהחיבוק תקין וראוי בעיניהם.
    או שפשוט היו עיוורים לכל מה שיכול להסביר את התנהגות רמון.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    הלבינו את המחבקת והשחירו המנשק (ל''ת)

    שפיטה, 01/02/07 19:57

    הגב לתגובה זו

    • קצר וקולע (ל''ת)

      יופיטר, 01/02/07 20:01

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    חיילות בצה''ל כך מחבקות גבר מבוגר?

    שאילתא, 01/02/07 19:56

    לא מזהה אף חיילת שמכיר שהיה לה החוצפה כך לחבק גבר מבוגר וזר, ועוד שר בישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    בית משפט קבע-חיבוק כורך ראוי ואיכותי

    פסיקה, 01/02/07 19:54

    השופטים התיחסו למתלוננת ככלילת השלמות ואיכותית.
    הם ראו את התמונה שהיא סוגרת בידיה על ביטנו של רמון וראשה על חזהו. זה איכותי לנהוג כך כלפי גבר זר?
    האין זו הטרדה מינית,חיבוק כזה?
    האם חיילת שנוהגת כך היא איכותית ?כמה עוד חיילות בצה''ל כך מחבקות גבר זר?

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    להתנצל אחרי החיבוק הכורך שלה?

    תוהה, 01/02/07 19:49

    יש כאלו שמצפים שרמון יתנצל אחרי החיבוק הכורך שלה?
    כזו קירבה פיזית מאדם זר לו,למה שלא יפרש זאת כהזמנה לקירבה פיזית?

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    החיבוק הכורך שלה הזמין המשך

    בית משפט ציבורי, 01/02/07 19:43

    החיבוק הכורך של הבחורה הפרובקטיבית הזו,לא היה אל בן זוגה ולא אל בן משפחתה,אל אל אדם זר.
    לכן המשמעות שלו יכולה להתפרש כהזמנה למין ובמיקרה של אותה בחורה אולי היא כל-כך היתה להוטה לחבק אותו,כדי להציג קשר עם אדם מפורסם. חיבוק ידידותי קליל זה לא היה,וכל בר דעת רואה. חוץ מהשופטים שרוצים לרצות כניראה מישהי.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    הקשר בין המעשה למלחמת לבנון

    משה, 01/02/07 11:06

    אני חושב שאת הדבר החשוב ביותר אף אחד מכלי התקשורת לא הציג, הזמן שבו נעשתה העבירה היה בזמן שצריך היה להחליט האם לצאת למלחמה בחיזבללה ורמון היה בין המחליטים. רמון פשוט בדק את מוכנות צה''ל למלחמה ממקור ראשון (מפיה של הקצינה) לכן אני לא מבין על מה המהומה.
    ועכשיו ברצינות: ביום החטיפה אם הרמטכ''ל מוכר מניות ושר בכיר מבצע מעשה מגונה בלשכתו של רה''מ פלא שהפסדנו במלחמה?

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    רמון

    בודהה, 01/02/07 11:01

    חבל וחבל, מערכת משפטית מטומטמת ובעלת כוח של מאפיה. בגלל הרפורמות ובחירתה של בייניש שמו לו רגל - אכל אותה.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    המצטערים

    דובי, 01/02/07 10:01

    לכל המצטערים והבכיינים על מצבו של חיים רימון,היכן הייתם בצערכם כשגררו קרעו הרסו את הפאר של ישובי ותושבי ישראל,הסובלים עד היום,תושבי גוש קטיף,אל תשכחו שחיים רימון היה מראשי הדוחפים לעקירת הגוש ,והוא גם השתבח בזה,ואל תשכחו שמעשיעהו של חיים רימון-לשוןן נעשה בזמן שחיילינו נלחמו והקיזו דמן בלבנון,כתוצאה מההתנתקות,ובאלפי משפחות ההורים הילדים רק דאגו לבן משפחטם החייל ,וכשחיים רימון בא ללשכת ראש הממשלה,לדון בלחימה ועל כף המאזניים מונח חיים ומוות יש לו ראש וזמן להתפרטט,ולהתגפף,אז האם הוא ראוי לתת גורלינו בידו?שירגיש קצת מה זה לנתק אדם ממקומו ,

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    יותר פיקוח

    מתעניין, 01/02/07 02:00

    צריך יותר פיקוח ציבורי על נבחרי ציבור. צריך לבחון האם ''צדיקי הדור'' כמו מיקי איתן אינם בעצמם מושחתים.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    תמונה שווה יותר מאלף מילים! לפי התמונה-רמון נפל בפח שטמנו לו. (ל''ת)

    לירן הבלגי, 31/01/07 23:08

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    לעולם לא אעסיק נשים

    בעל חנות, 31/01/07 22:46

    שיאכלו אותה כל הנשים באשר הם מחטא ה''לוחמות למען הצדק הנשי...''

    למה מה קרה שאחרי שאפטר את השרלילה היא תגיש תלונה שהתחככתי בישבנה בטעות והיא תהיה א' האהוד ואני אהיה ... ...... המושמץ בין אם אני אצדק או לאו

    הגב לתגובה זו

    • לעולם לא אקנה ממך כפכף (ל''ת)

      היחפן, 01/02/07 05:13

      הגב לתגובה זו

    • תיזהר שהמוכרת שלך לא תיתקופף יותר מידי

      פקק תנועה, 01/02/07 08:40

      זה עלול להיסתים לא טוב

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    טוב שיש לנו יועץ משפטי שיודע שנשים זה לא (ל''ת)

    הפקר, 31/01/07 20:32

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    כל הכבוד למזוז על הצדק

    Me, 31/01/07 19:57

    וידוע שדברים באים בשלוש. בהצלחה
    במשפט קצב, ואולמרט.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    מְדִינָה מִקְרִית

    אלכס, 31/01/07 19:31

    מְדִינָה מִקְרִית
    שִקְרִית ... אַך עִבְרִית !
    אַקְרָאִית, עֲמָמִית, אֲרָעִית,
    מְדִינָה לְמַרְאִית.

    מְדִינָה עִיזִית,
    נִבְזִית, לוֹעֲזִית,
    אֲחוּזַת תְּזָזִית,
    יְלָדֶיה, אֲבָנֶיה, גָּזִית.

    עַם מְנוּוָן,
    מעֲרָכָיו מְרוּקָן
    אָדִיש, רָדוּם, שַאֲנָן,
    רְדוּף קוֹרְבָּן וחוּרְבָּן.

    חֶבְרָה אֲרוּרָה
    מְעוּרְעָרָה, רְעוּעָה,
    רָעָה וגְרוּעָה
    עֲמוֹרָה וגְמוּרָה.

    מְדִינָה הבְּנוּיָה על כַּרְעֵי תַּרְנְגוֹלֶת
    עַם השָרוּי (לנֶצַח?) בְּתוֹכְכֵי מְעַרְבּוֹלֶת -
    מֶמְשָלָה בְּלִי תּוֹרָה... בְּלִי קֶמָח... בְּלִי סוֹלֶת...
    סָפֵק, אִם לִבְסוֹף, תִּיוָותֵּר בְּקוֹשִי גוּלְגוֹלֶת.

    נ. ב.

    לא רק הממשלה הנוכחית. גם הממשלה הבאה.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    בגלל היועץ המשפטי רמון הורשע לא בגלל שעבר עברה פלילית

    יופיטר, 31/01/07 19:07

    מזוז היה על כף המאזניים במשפט הזה החילת ורמון שחקני משנה ורמון שילם את המחיר

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    על מה לשמוח? זה נצחון? על נשיקה של שתי שניות- בושה לפרקליטות

    יואב, 31/01/07 17:55

    בושה לפרקליטות שזה מבחינתם נצחון. תיק משפטי שנוי במחלוקת שכל אדם במדינה מרגיש שבית המשפט זה המקום האחרון בו היה צריך לדון בזה.
    בושה לפרקליט שחושב שהוא ניצח. המדינה הפסידה עם חוק בעייתי שלא ניתן לאכוף אותו בלי לייצר עיוות דין.
    אני קורא לחברי כנסת אמיצים לשנות את החוק לאלתר.

    הגב לתגובה זו

    • יואב אתה צודק - חייבים לשנות את החוק הוא דרקוני מדי

      יופיטר, 31/01/07 18:31

      מגוחך ועצוב שבית משפט פוסק בצורה כזו - יותר מדי חד משמעי. נפש האדם והיחס בין גבר לאישה לא נלקחו בחשבון. החיים הם לא רק חוק יבש,

      הגב לתגובה זו

      • אם רמון כפה עצמו עליה אזי הוא פשע (ל''ת)

        שופט לילה, 01/02/07 05:11

        הגב לתגובה זו

        • נשיקה ספונטנית- אין מצב לכפיה (ל''ת)

          יואב, 01/02/07 08:41

          הגב לתגובה זו

        • איך כפה עליה כשחיבקה אותו על כל צדדיו? (ל''ת)

          יופיטר, 01/02/07 12:35

          הגב לתגובה זו

  • 54.

    אין מה לעשות,איש לא מורם מעם ושיזהרו חבריו. (ל''ת)

    פעיל עבודה, 31/01/07 17:37

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    משפט רמון

    רינה, 31/01/07 17:33

    אם רמון לא היה מתכוון לשנות את אופן בחירת השופטים בבג''צ כל המשפט לא היה מתנהל ולא היו טורחים כל כך מהפרקליטות ומהמשטרה!!!! אין ספק שרמון טעה בהבנת הכוונות של החיילת אבל בחייכם עד לאן הגענו

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    חוצפנים עכשיו אתם שופטים את השופטים

    בונבוניירה, 31/01/07 16:47

    יאאלה איזה אנשים- הרוב כאן גברים חצופים, שלא מבינים את המשמעות במה שקרה. במקום לנסות ללמוד מה לא בסדר ? הם תקועים עם מנטליות הרסנית ש''אני בסדר גמור'', ''כל מה שאני עושה בסדר'' ולא מוכנים לנסות ללמוד משהו על מוסר וצדק. לבחון אולי אתעצמם לעשות חשבון נפש. לנסות .

    הגב לתגובה זו

    • בונבונירה ולחבק את השר מסביבו זה בסדר? ולתת טלפון

      יופיטר, 31/01/07 19:09

      וצחוק על נסיעה לקוסטה ריקא? בחייך תסתכלי על כל התמונה.

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    מביעים צער???

    דאגה, 31/01/07 16:44

    ממש כואב הלב...

    חברי הכנסת מביעים צער...??למה בגלל שהוא שמאלני?? איפה ההבעת צער לקצב?? למרות שאני נגד קצב ומייחלת שיבוא עונשו..
    הבעת צער?? איפה נשמע דבר כזה..אמא שלו מתה?? אחותו חולה?? הבן אדם עשה עברה מגונה הטריד מינית?? אז על מה בדיוק הבעת צער???

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    על לובי הנשים בכנסת למגר כל סוטה מין מקרבה (ל''ת)

    יערה, 31/01/07 16:37

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    המפסידה הגדולה התקשורת

    דניאלה, 31/01/07 16:20

    לזה הם וא ציםו

    לפירסמו שמדובר בקצינה

    לא פירסמו שהם עודות מזנון

    אלא עובדות משרד ראש הממשלה

    בהתחלה רמון הכחיש שדחף לשון

    מי יכול להבדיל בין דחיפת לשון

    או אצבע לישבן

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מהיום שמו בישראל ''חרמון'' (ל''ת)

    לשונאי, 31/01/07 16:18

    הגב לתגובה זו

    • חחחחה

      יצחק, 31/01/07 19:48

      מצחיק

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    כדור שלג. הכינו עצמכם ליום הבסטיליה.

    לוק, 31/01/07 16:16

    זה לא בית משפט של עם ישראל, כי אם בית משפט בתוך עם ישראל המשמש זרוע של רשע לבעלי עניין ואינטרסים.

    אם בעבר טענתי, שסר חינו של בית המשפט ממני, הרי שהיום סרה סמכותו ממני. בטל אמוני בבית המשפט. לא יקרא עוד בישראל בית המשפט, כי אם בית המושחת!

    היום קיימתי את הכלל של פומביות המשפט, וראיתי נבלה ועוולה וחוסר צדק משווע. אי הצדק נעשה ואף נראה למרחקי מרחקים.

    בימינו אנו בית המשפח הוא הרשות המחוקקת האמיתית. בג''ץ הפושע פוסל חוקים שמפריעים לו ומאשר חוקים שמאפשרים לו רדיפה פוליטית. חוק הנשיקה הוא חוק פשע פשע פשע אומה שפלה אומה חולה אומה נפשעת בית משפט נפשע.

    בית המושחת יכול לשפוט את הנשיא ויכול שלא, ויכול לשפוט את רומן זדורוב ויכול שלא, ויכול לעשות מה בא לו ומה שהוא רוצה. לי, בכל אופן, אין יותר אמון בבית הרשע והפשע הזה. מהיום כל פסיקה, זיכוי, הרשעה למי מבין אזרחי ישראל בטלה ומבוטלת בעיני וערכה כקליפת השום.

    בית המושחת הלז לא זוכה לאמון שלי כאזרח. סוף פסוק.

    אני רואה פה את תחילת הסוף של ממשלת אולמרט, ולכן אני קורא לכל בית ישראל להתלכד סביב אביגדור ליברמן בבחירות הבאות.

    ולביבונים השמחים עוד יבוא היום ובית המושחת הזה ישפוט את ביבי נתניהו שלכם על שבגד באישתו. היפלא בעינכם הדבר הזה?! נחיה ונראה.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    רמון תרם מספיק .. שילך הביתה ויקח את שאר ה''תורמים'' ,הספיק לנו אוסלו

    בחירות, 31/01/07 16:12

    וההיתנתקות .

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    כל מי שמצדיק את רמון ויוצא נגד השופטים -

    עין צופיה, 31/01/07 16:09

    צריך לבדוק היטב את עצמו אם השררה לא עלתה לו לראש. כן -שטייניץ ותירוש ואלוני ויחימוביץ ועוד ועוד.
    הם קצת התבלבלו....

    הגדילו לעשות השופטים שציינו והדגישו כי רמון שיקר והעדויות שהביא היו שיקריות - מה לא עושים על מנת לשמור את השררה בידיים.

    סוף סוף בית המשפט עומד מול השררה הכוחנית שהשתלטה עלינו.

    אולמרט באמת צריך לדאוג, כי אולי זה תמרור אזהרה גדול לכך, שבית המשפט לא יבהל ולא ירתע גם מהכוחנות שלו באותה מידה!!

    אולי אפשר לזקוף קצת את הגב כאן במדינה שלנו?


    הגב לתגובה זו

    • אני לא מצדיקה את רמון אבל הנשיקה לא קשורה לבית משפט היא קשורה לנפש

      יופיטר, 31/01/07 18:21

      האדם, סביר שבחור ירצה לנשק בחורה שמחבקת אותו גם מקדימה וגם מאחורה מתלוצצת על כך שיבוא איתה לקוסטה ריקא מבקשת להצטלם, נראה לי שיכולה להיות טעות לרמון שהיא מתחילה איתו , אכן טעה אבל מכאן ועד הרשעה במעשה מגונה יש מרחק רב. כדי שיהיה ברור אינני מסכימה עם רמון בפוליטיקה - אבל הייתי כותבת את אותם המילים גם על מישהו אחר באותם נתונים

      הגב לתגובה זו

      • יופיטר את חכמה וחדת עין ולשון

        ולא להבין אותי, 01/02/07 05:51

        מסכים איתך והלוואי וידענו מה באמת היה שם

        הגב לתגובה זו

        • יופיטר,את שוב מחמיאה לעצמך?!

          בא לגן, 01/02/07 12:25

          מה,זה אמור לשנות את דעתם של אלה שחושבים שאת טיפשה?

          הגב לתגובה זו

          • בלגן לא ראיתי תשובה מנומקת שלך - אולי תעשי מאמץ להשתמש בשכל? (ל''ת)

            יופיטר, 01/02/07 12:44

            הגב לתגובה זו

        • מודה לך על התגובה (ל''ת)

          יופיטר, 01/02/07 12:33

          הגב לתגובה זו

  • 44.

    עבריין וסוטה מין מקומו לא בכנסת - נ-ק-ו-ד-ה (ל''ת)

    יונית, 31/01/07 16:08

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מה יותר גרוע הטרדה מינית או קללה?

    שלומי, 31/01/07 16:05

    אולמרט מביע צער שחברו הורשע בהטדרה... והביא שאט נפש מיפעת אלקובי שקללה ערביה פלסטינית... אמור לי מי חברך אומר לך מי אתה...

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    דרוש מערך שיעור

    תלמיד, 31/01/07 16:05

    ליולי תמיר, שרת חינוך:
    האם כמו בעניינו של נשיא המדינה, גם כאן בעניינו שלרמון תבקשו מהמורים להכין מערכי שיעור מיוחדים. או אולי משום שרמון הוא ממפלגתך הפעם לא ידרשו לערוך מערכי שיעור מיוחדים??
    תלמיד שממתין להחלטתך.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    תגובה להרשעתו של חיים רמון

    דיב, 31/01/07 15:47

    יחי הצדק

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    קצב ''תתעודד'', הרף נקבע והוא נמוך...

    אלי, 31/01/07 15:44

    וכל זה על מתלוננת אחת ונשיקה של 2 שניות.
    אצלך זה 14 מתלוננות ולחודשים ארוכים....

    תחליף את קו ההגנה, ומהר לפני שיקיפו את הבית בקרית מלאכי בגדר תיל ויחליפו את אבטחת האישים ביחידת נחשון.

    הגב לתגובה זו

    • בני סלע תתעודד, אתה לא לבד, חבר,,, (ל''ת)

      מוטי, 31/01/07 16:10

      הגב לתגובה זו

      • מוטי מה הקשר לבני סלע? אנס שמתנפל על בחורות שלא ראו אותו ולא התחבקו

        יופיטר, 31/01/07 18:24

        מה גם שפגע בהם פיזית - הן לא יכלו לנסוע לקוסטה ריקא אחרי שאנס אותן.

        הגב לתגובה זו

  • 39.

    או מושחתים או חרמנים

    זולו, 31/01/07 15:36

    שימו לב , בשלטון מדינתנו יש מושחתים וחרמנים. כמה זה עצוב.
    מה יהיה במדינתנו הקטנה שאלו מנהיגיה

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    נשים

    ברור, 31/01/07 15:34

    מחרבייך מנושתיך יצאו עם ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    ובקיצור, צעד ענק למען זכויות הפרט בישראל. (ל''ת)

    Yossi V, 31/01/07 15:31

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    תקוה חדשה למשפט בישראל

    יובל כהנא, 31/01/07 15:27

    כולם אומרים שזה יום עצוב אני דוקא מרגיש סוג של שימחה והקלה

    מוטב שכל אותם מתאבלים יסבירו היטב על מה עצבונם על שהאמת יצאה לאור או על שזו האמת המרה

    האם אותם שטיניציים וביליינים היו מרגישים עצב גם אם הכרעת הדין הייתה זיכוי מחמת הספק או זיכוי

    זהו יום חג לגברים בישראל

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    no more

    Yored, 31/01/07 15:27

    from now on,I hope all the women will go to sleep alone.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אני מאד מאוכזב מח''כ שטייניץ ~כנסו~

    לא יאומן, 31/01/07 15:17

    עד היום מאד הערכתי את ח''כ יובל שטייניץ.
    היום התפלצתי כאשר שמעתי את תגובתו.
    לשנות את החוק כי הוא לא מתאים לעובדה שפרחח (בתפקיד שר) מעז להחדיר את לשונו לפיה של חיילת בת 20 !!??ו
    אולם למדתי שח''כ שטייניץ צודק...בהפוך על הפוך!!!!
    יש להחמיר עם עברייני מין בחוק ובשפיטה !!!!
    כדי שסוטים מזדקנים לא יחדירו את לשונם לבנות שלנו שמשרתות בצבא.
    תמהתני,האם לח''כ שטייניץ יש בת מתבגרת שעומדת לשרת בצבא ???
    האם הוא היה מקדם בברכה ''חדירות'' לפיה של ביתו שלו ???!!!!

    הגב לתגובה זו

    • או שלא שמעת נכון,או שלא הבנת נכון,או שפשוט אתה משקר .

      לא היה ולא נברא, 31/01/07 16:17

      לא היו הדברים מעולם.
      מי ששמע את שטייניץ ויודע מה הן דעותיו,יודע שהוא לא אמר ואפילו מתעב סוטי מין.

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    מדינת קצוות שאין דומה לה

    מיכל, 31/01/07 15:11

    במדינת ישראל נפגשים נורמת התנהגות שלטונית של עולם שלישי,
    עם מערכת משפטית מן המעולות שבעולם המערבי, כחלק מדמוקרטיה אמיתית. הצירוף הזה יקבע את חיינו על מצב של 'לא לבלוע ולא להקיא' :
    משום שאומנם מערכת המשפט יכולה לשמור על קיומה של המדינה, אך אין בכוחה להשפיע על איכות קיומה. זאת מפני שמערכת משפטית על חוקיה, אינה יכולה לשנות פרופיל
    מוסרי-התנהגותי:בני אדם בעולם החופשי, מתפקדים מעט מתוך פחד והרבה מתוך בחירה -המבוססת על חינוך לערכים.

    ולגופה של ההרשעה של היום: ידעו כל הזכרים בכלל ואלה שבעמדות מפתח בפרט, הנגררים אחרי יצריהם -
    שנשים אינן חפץ. משה קצב אולי כבר מצטער על המופע הקיצ'י, מתבכיין והעלוב שנתן, ועל טענתו הגורפת לחפותו. זהו רק ענין של זמן
    עד שיגיע לכלא. איך אומרים האחים
    של יוסף מהתנ''ך: יאללה נזרוק אותו לבור ונראה אילו חלומות יספר לנו אז.
    כשקצב יירצה את עונשו, נראה כמה הזוגיות שלו היא מופת לבניו ולנכדיו, כמה התקשורת היא האשמה, וכמה מקורו העדתי הוא שהיה בעוכריו...

    הגב לתגובה זו

    • תגובה

      אייל, 31/01/07 16:17

      מיכל שלום

      מיותר לומר שתגובתך מרשימה ומנוסחת להפליא. אך עם זאת נראה לי שאת (וכל ארגוני הנשים למיניהם) מחמיצה כאן את הנקודה העיקרית. הפכתם את כל העניין למלחמה בין המינים. ''ידעו כל הזכרים בכלל ואלה...'' זאת הטעות המרכזית שלכן, במקום לעבוד בשיתוף פעולה עם הגברים ע''מ למגר תופעות שכאלה מן החברה אתן יוצרות בתגובותיכן אנטיגוניזם מיידי.
      תביני, אני חס וחלילה לא בא כאן לסנגר לא על רמון ולא על קצב (שלהזכירך שנינו לא יודעים את כל העובדות במשפטו וניזונים רק מהתקשורת), כל מה שאני מנסה לומר הוא שהתגובות לאירועים האחרונים, גורמות לי משום מה להתנצל על זה שאני גבר. אני מרגיש כאילו אני ובני מיני אשמים כל עוד לא הוכחה חפותינו. חזקת החפות מפשע שמהווה גורם כ''כ חשוב בכל מערכת משפט וכל אחד שנחשד כיום במעשים מגונים הופך לדידם של הרבה אנשים כפושע על אף שעדיין לא ניתנה הכרעה בעניינו ולא ידועות כל עובדות המקרה. אני כנראה לא מסוגל לתאר לעצמי איזו הרגשה רעה זו שמישהו כופה עלייך דבר שאינך רוצה בו או מחלל את גופך. אולם ישנם שני צדדים למטבע. הרשי לי להציע לך תרגיל מחשבתי קטן - הכניסי את עצמך בנעלי אדם שהאשימו אותו בהטרדה מינית (או במשהו חמור מזה) על אף שהוא חף מפשע (זאת בשל גחמה מסוימת או רצון להתנקם על משהו). חייו של אותו אדם נגמרו. גם אם יימצא בסוף שהוא זכאי, הוא תמיד יסתובב עם סוג של אות קלון שתדבק בו.
      אמרת שבני אדם בעולם החופשי מתפקדים ''מעט מתוך פחד...'' אני חושש שזה עומד להשתנות. חשבי על התוצאות לרגע.. מעסיקים כיום יעשו את החישוב שלהם בבואם לבחור בין העסקת גבר להעסקת אישה. יכול להיות שכתוצאה ממה שקורה בזמן האחרון מעסיק ייטה הרבה יותר להעסיק גבר מאשר אישה מחשש שתחליט להתנקם בו, או שתפרש לא נכונה מחמאה שניתנת לה.. ההשלכות בפועל יכולות להיות מרחיקות לכת.

      לסיכום - העניין הוא לא גברים נגד נשים. אלא חברה (גברים ונשים כאחד) נגד עברייניה (גברים ונשים כאחד).

      הגב לתגובה זו

      • תגובה חכמה ועניינית. אייל לשר המשפטים! (ל''ת)

        ישראל, 31/01/07 22:11

        הגב לתגובה זו

  • 32.

    איך אמרה התובעת ''בית המשפט קבע- נשיקה היא מעשה מגונה'' (ל''ת)

    קקק, 31/01/07 15:08

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    בית המשפט תרם לאינפנטיליזציה של החברה הישראלית...

    עודד, 31/01/07 15:08

    חיילת בת עשרים איננה קטינה חסרת דעה, ובשעה שהיא נמרחת על גבר היא משדרת בברור ''אני רוצה''...
    מעורבות מערכת המשפט במקרה זה תמוהה, והיא משדרת ''זכות להיתממות'', והתחמקות מאחריות של אשה בוגרת מתוצאות מעשיה.
    בישראל אסור לנער מתחת גיל 14 לסוע לבד במעלית, בעוד שבמדינות רבות בעולם משמשים נערים בגיל זה כלוחמים...
    אשה בת עשרים נחשבת פה לקטינה שאינה אחראית למעשיה, והיא זוכה לגיבוי לאינפנטיליות שלה על ידי מערכת המשפט...

    הגב לתגובה זו

    • מה קרה עודד? עוד זכויות לנשים מאיימות עליך? (ל''ת)

      אורי, 31/01/07 15:18

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    הפמיניסתיות בגיבוי 50.000 ארגוני נשים

    יהודה, 31/01/07 15:03

    כל הפמיניסתיות בגיבוי 50.000 ארגוני נשים חוגגות את ניצחון השותפות לקנוניה נגד רמון.
    אנחנו רואים שגם מערכת המישפט מושחתת נבהלו מה רפורמות של רמון אז תפרו לו תיק.
    חברה אדם הגון צריך לאסוף את המתלתלים ולעזוב את האורוה של השחיטוט.
    מענין עם גם את בית המישפט העליון זה הגיע

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ח''כ אלדד רואה הכל פוליטית שום דבר לא נפרד מהשטחים

    גג, 31/01/07 15:03

    חיים רמון דוחף לשון לחיילת צעירה.

    מה שייך בכלל משהו למשהו

    הגב לתגובה זו

    • גם אני

      אורי, 31/01/07 15:19

      אלו התסמינים של חברה שבועטת במהותה

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    ח''כ שטייניץ לידיעתך רמון הורשע במעשה מגונה, תעשה שעורי בית (ל''ת)

    גילי, 31/01/07 14:55

    הגב לתגובה זו

    • וואלה איזה ''כוכב'' אתה...

      MANU, 31/01/07 15:13

      מעשה מגונה זה לא הטרדה מינית ?!?!?!

      הגב לתגובה זו

      • גרוע יותר ולכן עשיתי את ההבחנה (ל''ת)

        גילי, 31/01/07 16:21

        הגב לתגובה זו

    • לא הייתי רוצה להיות ביתו החיילת של שטייניץ (ל''ת)

      אכן, 31/01/07 15:18

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    גבולות ברורים לשלטון הכח

    תאי, 31/01/07 14:54

    בית המשפט מנסה להציב לפוליטיקאים גבולות. במדינה ללא הפרדת רשויות תקינה, רק בית המשפט יכול. אני מקווה שזו התחלה של ניקוי המערכת השלטונית

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    ישר כח לשופטים

    חי, 31/01/07 14:51

    כל הכבוד על האומץ והיושר

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    משהו כאן מטריד ומסריח

    כנסו מהר, 31/01/07 14:47

    אינני חולק על ההרשעה. זו סמכותו של בית המשפט. אבל משהו בהתנהלות סביב כל הפרשה מסריח בענק. הבחורה נמרחה עליו לגמרי. לא בסדר מצידה ולא בסדר מצידו שנסחף. אבל הרשעה פלילית במעשה מגונה??? (מעבר לכל ספק סביר!!!)
    משהו כאן לא טוב. השופטים נתפסו למילים שלה. למה לא נתפסו להמרחיות שלה ולתרומתה הגבוהה להיווצרות האירוע (הלא הולם הזה מבחינת רמון). כאמור משהו כאן מסריח בהיבט ההתנהלות השיפוטית.

    הגב לתגובה זו

    • כי בניגוד לך אתה הקשבת רק לרמון ויועצי התקשורת

      גילי, 31/01/07 15:01

      שלו, אך מעולם לא קראתי את כל תיק החקירה ולא כל העובדות היו לנגד עיניך ולנגד כל אלו שטוענים שרמון זכאי. רמון לא הכחיש את הנשיקה, אבל שכח שהוא שר, מה לעשות.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    על החברה להקיא מתוכה סוטי-מין דוגמת קצב ורמון (ל''ת)

    ליהי, 31/01/07 14:40

    הגב לתגובה זו

    • בלתי אפשרי

      גבר, 31/01/07 14:56

      החברה לא יכולה להקיא 50 אחוז מהאוכלוסיה, אין מה לעשות, כל גבר הוא סוטה מין מסוג מסויים (מניסיון) השאלה היא איך הוא כובש את היצר

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    הרשעת רמון - הקדמה לזיכוי אולמרט

    הנביא, 31/01/07 14:38

    רמון הינו הקורבן המוקרב על ידי האליטות אשר יזכו את אולמרט.
    הרשעת רמון הינה האליבי שלהן.

    זיכוי רמון ולאחר מכן זיכוי אולמרט היו מדיפים צחנה שאין כדוגמתה -עתה ניתן יהיה לטעון כי פסקי הדין הינם עיניניים.

    הגב לתגובה זו

    • 100% agree with you (ל''ת)

      1, 31/01/07 14:59

      הגב לתגובה זו

    • זיכוי אולמרט? עוד לא התחילה החקירה בכלל (ל''ת)

      סס, 31/01/07 15:07

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    ''הממשלה המושחתת והעבריינית מכל שידעה ישראל בתולדותיה. (ל''ת)

    thc, 31/01/07 14:32

    הגב לתגובה זו

    • לא לבכות !! אתם בחרתם אותה !! (ל''ת)

      קדימה, 31/01/07 14:47

      הגב לתגובה זו

      • אתה מטיף מוסר לעצמך? הרי כתבת את שתי התגובות (ל''ת)

        סס, 31/01/07 15:07

        הגב לתגובה זו

        • איך אפשר לדעת דבר כזה? (ל''ת)

          אורי, 31/01/07 15:20

          הגב לתגובה זו

  • 21.

    הכל מסודר מראש למי שמעיז לדבר נגד בגץ (ל''ת)

    אייל, 31/01/07 14:32

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אלדד הצדיק נשוי לביתו של יהושע בן ציון

    אילן, 31/01/07 14:28

    שהורשע בגניבת 80 מיליון דולר מהמדינה בשנות השמונים-אז בבקשה שלא יטיף מוסר לאחרים

    הגב לתגובה זו

    • כן, ו... (ל''ת)

      פחחח, אתה ליצן, 31/01/07 14:42

      הגב לתגובה זו

    • אז מה... (ל''ת)

      גילי, 31/01/07 15:05

      הגב לתגובה זו

    • ל 20.מה הקשר בין נישואין למבצע עבירה?

      רותי, 31/01/07 15:15

      טיעון לא רלונטי.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    לא להעסיק נשים, אחיות רחב!! זה יהרוס אותך!!! (ל''ת)

    אריק, 31/01/07 14:28

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    סוף פסוק לשובניזם וכי האישה בבחינת חיית מחמד בלבד (ל''ת)

    דגנית, 31/01/07 14:27

    הגב לתגובה זו

    • ברור חמודה את חתולה ואני כלב..הב הב (ל''ת)

      גבר, 31/01/07 16:50

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    לא היב משפט אחד של מילה נגד מילה שהאמינו לגבר... (ל''ת)

    אריק, 31/01/07 14:26

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    כולנו שכחנו..השחיתות מבית היוצר של הליכוד..לזכור ולא לשכוח (ל''ת)

    אתי, 31/01/07 14:25

    הגב לתגובה זו

    • רמון בא מהעבודה! (ל''ת)

      דבי, 31/01/07 14:50

      הגב לתגובה זו

    • רמון שייך לעבודה ... (ל''ת)

      דני, 31/01/07 14:51

      הגב לתגובה זו

    • מה הקשר?

      נתן מאיר, 31/01/07 15:00

      רמון הוא תוצר של מיפלגת העבודה ולא ליכוד. חוץ מזה מפלגות אינם מושחתים . בני אדם באופן אינדיבידואלי יכולים להיות מושחטים. לא כל הפוליטיקאים מושחתים. כמו העמים יש טובים ויש רעים . כך גם בכל המיפלגות ואסור לעשות הכללה. זאת הסיבה שיש דין ויש משפט ועלינו לסמוך על אכיפת החוק!!!

      הגב לתגובה זו

    • ולמזלו של הליכוד כל המושחתים כבר מזמן ב''קדימה'' יחד עם המשפחה (ל''ת)

      חבר של עומרי, 31/01/07 16:18

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    אלדד אתה פטתי...

    רז, 31/01/07 14:25

    במקום להתייחס לגופו של עניין ולגופו של אדם,הוא בוחר לשתמש ברמון ככלי לתקוף את ההממשלה,מה גם שהוא כבר לא שר זה חצי שנה..

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ואלו הם שאמרו כי רק המזרחיים ערסים !!! (ל''ת)

    המצליף הלאומי, 31/01/07 14:24

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    קדימה לכלא

    איתן, 31/01/07 14:22

    אני לא יודע אם מי שהמציא את הסלוגן קדימה לכלא או גאון או נביא...

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    יפסיקו להעסיק נשים!

    יפעת, 31/01/07 14:19

    יום שמח לשדולת הנשים- זה יום עצוב לפוליטקה הישראלית- החל מהכנסת הבאה יפסיקו להעסיק נשים - הפחד של כל חבר כנסת שיהיה זה שיואשם במעשה מגונה או באונס רק כי מזכירה ביקשה להצטלם איתו! כל השמחים היום - יהיו חלק ממערכת שתצא למלחמה על מקומות עבודה לנשים

    הגב לתגובה זו

    • את צודקת, אותך אני לא אקח לעבודה! (ל''ת)

      גילי, 31/01/07 15:08

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    ניצחון פירוס , מני

    שמואל , תל אביב, 31/01/07 14:14

    מני ודורית לא אמרו לחיותה מה לכתוב - הם רק נתנו לה להבין שכדאי להרשיע כי הקידום שלה בפתח . בושה וחרפה לכל המערכת המטורפת ותחילת הסוף של שלטון החוק . מי יאמין לאובייקטיביות של בתי המשפט ? נמאס משלטון החיותות הכוחניות

    הגב לתגובה זו

    • אתה יודע מה זה ,ניצחון פירוס'' לפי הדברים לא ממש (ל''ת)

      אורן, 31/01/07 14:23

      הגב לתגובה זו

      • יקירי, נראה לי שדווקא אתה זה שלא מבין את המונח

        א. קור, 31/01/07 14:46

        = נצחון שכולו הפסד =
        (כדי שלא יצחקו עליך בפעם הבאה)

        הגב לתגובה זו

        • נראה לי שדווקא אתה לא יודע להשתמש במושג

          בב, 31/01/07 15:05

          ניצחון פירוס הוא ניצחון שעלה לך כל כך הרבה שהוא לא היה שווה את זה.

          ושום דבר ממה שקרה לא דומה לזה.

          ליצן.
          פתח אנציקלופדיה.

          הגב לתגובה זו

          • בוא אורן בב, אני אסביר לך לאט ותראה שזה פשוט

            א. קור, 31/01/07 15:54

            ''ניצחון פירוס''הוא נצחון שבו למרות ההצלחה מדובר בעצם בהפסד.
            מה ששמואל התכוון לכתוב הוא -שאמנם מערכת המשפט ''הצליחה'' להרשיע את רמון (ואולי לסלק מכס שר המשפטים מי שאינו מ''אנשי שלומנו'') אבל בפועל ההרשעה רק תגרום להמשך תהליך אובדן האמון במערכת המשפטית ולקריסתה.
            קפיש אורן/בב?

            הגב לתגובה זו

  • 10.

    ''קדימה ''........... או למעשה ''אחורה'' ......

    מוטי, 31/01/07 14:11

    בושה של מפלגה ובושה לעם שבחר במפלגה כזו !!
    כולם שם נשפטים או לקראת חקירה
    אולמרט ? הירשזון ? הנגבי? ועוד...
    אנחנו הטיפשים שבחרנו במפלגה כזו קקיונית .

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    טעות.זה נצחון של בייניש (ל''ת)

    וה בכלל לא היה, 31/01/07 14:10

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    זה רע מאד,,,כי מהיום כל אשה תתלונן,,ואתה גמור,,,למי יאמינו,,,? (ל''ת)

    בצלאל, 31/01/07 14:08

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    בזיון ...הכי גדול. לי אין אימון במערכת התיק תפור (ל''ת)

    תיק תפור, 31/01/07 14:07

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    זה משחק ילדים,,חכו ותראו את אולמרט מורשע ומושהה מי יגיד אני מצטער, (ל''ת)

    הגננת, 31/01/07 14:05

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מי יעשה את העבודה?

    מרק דלאורו, 31/01/07 14:05

    נה , זאז רק הומואים ונשים יהיו בפוליטיקה. לקחו לנו את יציק , עכשיו את חיים. מענין מה אמר חיים על יציק בזמנו?

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    ''אחוזת קדימה''. שמו החדש של כלא מעשיהו (ל''ת)

    מני, 31/01/07 14:02

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אז מנהל את העולם,,? ה א ש ה,,''הוא ניסה'' הוא ''עשה'' ואני לא רציתי,,,, (ל''ת)

    בצלאל, 31/01/07 14:02

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מה סבורים אלה שמתנגדים להרשעה, שהשררה יכולת כל היא? בית המשפט הוכיח

    כל הכבוד!, 31/01/07 14:00

    כי איננו משתחווה לפני השררה הכוחנית והמושחתת.

    בית המשפט פעל לפי שיטת משה רבנו - ככל שהתפקיד רם יותר - האחריות ורף המוסר והדרישות עולה אף הוא ולא הכוחנות והחוצפה!!

    יישר כוח לכל מי שהוביל למשפט ולבית המשפט שלא נבהל ולא התכופף.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    למה אולמרט מצטער על רמון ולא על קצב ? (ל''ת)

    אני לא מבין, 31/01/07 13:57

    הגב לתגובה זו

    • מכון שיש הבדל באברים בהם נעשה שימוש (ל''ת)

      פקק תנועה, 31/01/07 14:08

      הגב לתגובה זו

      • עבריין מיו הוא עבריין מין הוא עבריין מין (ל''ת)

        עע, 31/01/07 14:25

        הגב לתגובה זו

        • יש הבדל בין אונס למעשה מגונה שהוא בכלל נשיקה (ל''ת)

          כגכ, 31/01/07 15:03

          הגב לתגובה זו

          • אם היית מנושק בכפיה לא היית מדבר כך

            ככ, 31/01/07 16:01

            ובכלל מה זה משנה איזה רמת חומרה יש לעבירת המין, רמון הורשע בעבירת מין ורוה''מ מצטער על כך ומחבק אותו

            הגב לתגובה זו

    • כי על ראש הגנב בוער

      ככה, 31/01/07 14:59

      כנראה הכובע
      והמבין יבין

      הגב לתגובה זו