• 38.

    הגיע זמן גאולכם

    אליהו, 10/09/09 12:00

    עוד שלושה ימים יום בריאת העולם משיח מקבץ נדחי עם ה' ומאחד את כולם לקצב לבו של האדם הראשון

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    התמלאתי שמחה

    יאיר מוכתר, 18/01/08 10:47

    אני מלא שמחה כי לשמוע את המילים רבי נחמן מברסלב זה זכות כי זה צדיק אמת לא שקר הוא יכול לעשות ממני איש כשר פשוט כי בדור הזה מי שיהיה יהודי כשר ופשוט יהיה החידוש הכי גדול שאר התגובות שאנשים הגיבו פה אני לא כועס עליהם בכלל כי לפני שבאמת התחלתי לשאול מה קורה בחסידות הזאת דיברתי באותה צורה אבל כניגמרו לי השאלות וקיבלתי תשובות על כל השאלות שלי ואז שאלו אותי שאלות שלי לא היה תשובות הבנתי איזה חוכמה אדירה יש לרבי נחמן מברסלב שחי לפני מאתיים שנה וידע להתאים את דבריו בצורה הכי מתאימה לדור הזה אשרינו שזכינו לשמוע קצת ממנו אוהב את כולכם

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    הרב ברלנד שליט''א צדיק הדור!

    בדרך לאומן, 02/05/07 02:44

    ממליצה בחום להיות קשורים אליו...רואים ניסים ממש!
    נימצא ברחוב החומה השלישית בירושלים.
    אשרינו שזכינו להכיר בעודנו בחיים צדיק בסדר גודל כזה!

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    המשיח נמצא בכל אחד ממכם

    TaoTouch, 14/04/07 09:32

    כל נסיון לעשות הפרדה וקביעה שהסודות נמצאים בידי משהו, ויהיה מיוחד ככל שיהיה, גורמים לנו להתרחק מהמהות השלמה של הבריאה.
    שלמות יש רק אחת, זהה זאת בעצמך ותתחבר לכוחות שקבלת מיום לידתך.
    הפרד זאת ותזרע מבוכה, התנגדות, פפחד ודחיה...
    חוק טבע פשוט

    כל הקיום האנושי כולל כל המגילות והספרים שנכתבו מאז ועד עתה הנם כקושי טיפה בים, הטאו יושב ומחייך למראה נסיונותינו המוגבלים לנסות ולפצח את סודו.

    דע את אפס הידיעה
    ותחווה אלוהות

    באהבה

    TaoTouch

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אני פה אך לא אגלה

    יעקב, 26/03/07 16:28

    אני משיח אבל לא אבוא אליכם
    מצטער.

    הגב לתגובה זו

    • בוא תבוא גם אתה (ל''ת)

      גדכאעגכדע, 13/05/07 18:46

      הגב לתגובה זו

    • לצערי המשיח לא יתגלה מעצמו כי.

      נדב, 30/05/07 18:59

      אילו היה בא בצורה כזו .. היו זורקים אותו מהמדרגות. העקשנות ,תאוות הכוח וההיבריס השולט ברבנינו ובתלמידהם גובל בחטא .
      תארו לכם היה בא אחד ואומר שהוא המשיח.
      מי היה בודק אותו ? איך בכלל ? מי יכול ?
      לדעתי היו זורקים אותו מהמדרגות עוד לפני שנתנו לו הזדמנות. וזה החלק שעצוב
      כתוב שלכל אחד מאתנו יש כוח להביא את המשיח. לדעתי זה טמון בתמימות ובקבלה של אנשים ודעותיהם. סבירות גבוהה שלמשיח יהיה מעין ''ביקורת '' על כל הפירוד בקהל החרדי כך שבטוח שחלקים רבים ממנו יתנגדו לו אפילו אם איזה זרם כן יקבלו אותו.
      אין לי ספק שאף גדולי הצדיקים של דורינו יתמלאו בגאווה וידחו אותו על הסף ....עצוב..

      בקיצר.. איפה הפתרון ..?? שיתמלא העולם דעת וחמלה . ותמימות שאבדה.

      מקווה שיבוא במהרה שלא נאבד.

      הגב לתגובה זו

    • לצערי המשיח לא יתגלה מעצמו כי.

      נדב, 30/05/07 19:00

      אילו היה בא בצורה כזו .. היו זורקים אותו מהמדרגות. העקשנות ,תאוות הכוח וההיבריס השולט ברבנינו ובתלמידהם גובל בחטא .
      תארו לכם היה בא אחד ואומר שהוא המשיח.
      מי היה בודק אותו ? איך בכלל ? מי יכול ?
      לדעתי היו זורקים אותו מהמדרגות עוד לפני שנתנו לו הזדמנות. וזה החלק שעצוב
      כתוב שלכל אחד מאתנו יש כוח להביא את המשיח. לדעתי זה טמון בתמימות ובקבלה של אנשים ודעותיהם. סבירות גבוהה שלמשיח יהיה מעין ''ביקורת '' על כל הפירוד בקהל החרדי כך שבטוח שחלקים רבים ממנו יתנגדו לו אפילו אם איזה זרם כן יקבלו אותו.
      אין לי ספק שאף גדולי הצדיקים של דורינו יתמלאו בגאווה וידחו אותו על הסף ....עצוב..

      בקיצר.. איפה הפתרון ..?? שיתמלא העולם דעת וחמלה . ותמימות שאבדה.

      מקווה שיבוא במהרה שלא נאבד.

      הגב לתגובה זו

    • לצערי המשיח לא יתגלה מעצמו כי.

      נדב, 30/05/07 19:00

      אילו היה בא בצורה כזו .. היו זורקים אותו מהמדרגות. העקשנות ,תאוות הכוח וההיבריס השולט ברבנינו ובתלמידהם גובל בחטא .
      תארו לכם היה בא אחד ואומר שהוא המשיח.
      מי היה בודק אותו ? איך בכלל ? מי יכול ?
      לדעתי היו זורקים אותו מהמדרגות עוד לפני שנתנו לו הזדמנות. וזה החלק שעצוב
      כתוב שלכל אחד מאתנו יש כוח להביא את המשיח. לדעתי זה טמון בתמימות ובקבלה של אנשים ודעותיהם. סבירות גבוהה שלמשיח יהיה מעין ''ביקורת '' על כל הפירוד בקהל החרדי כך שבטוח שחלקים רבים ממנו יתנגדו לו אפילו אם איזה זרם כן יקבלו אותו.
      אין לי ספק שאף גדולי הצדיקים של דורינו יתמלאו בגאווה וידחו אותו על הסף ....עצוב..

      בקיצר.. איפה הפתרון ..?? שיתמלא העולם דעת וחמלה . ותמימות שאבדה.

      מקווה שיבוא במהרה שלא נאבד.

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    המשיח עומד בתור בקופת חולים

    דש, 08/02/07 18:18

    תעשית הדת זה עסק שמגללגל מיליארדים בשנה אבל לא מיצרת כלום
    ויש להכיר באוכלוסית המאמינים כסובלים מסוג של מחלת נפש והסימטומים זהים ל-OCD

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אם כך -איפה הוא? ואולי הוא היגיע...

    פז אל 2000, 04/02/07 09:18

    ואף אחד לא מוכן להאמין!!!

    הרי כתוב אם בקולו תשמעו.....

    שמעתי: שמשיח יגיע ל770 - בה''כ המרכזי של חב''ד והם יעלו אןתו על מטוס וישלחו אותו חזרה הבייתה - לא''י.

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאד

      הגיע זמן הגאולה, 04/02/07 17:48

      בית המקדש השלישי ירד מוכן מן השמים ויתגלה ב-770 ומשם יגיע להר הבית בירושלים ואיתו כל עם ישראל ''ארו על ענני שמיא'', בגאולה האמיתית והשלמה, תיכף ומייד ממש.

      פרטים: בקונטרס ''בית רבינו שבבבל'' שיחת קדש מאת הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שיל''ו.

      הגב לתגובה זו

      • יתגלה ב-770?

        רונאל, 05/02/07 18:38

        ומדוע בדיוק שיתגלה ב-770? הרבי נפטר, הוא כבר לא יהיה המשיח...

        וגם אם היה המשיח, מדוע שירד בניו יורק? ומשם מה יעשו? יעמיסו על מכולות לישראל? לחכות לערימת משאיות שיביאו אותו?

        :)

        הגב לתגובה זו

        • תשובה רצינית: בית רבינו שבבבל, הוא 770

          אור, 05/02/07 21:04

          כתוב ש''כשישראל יצאו לגלות - השכינה גלתה עימהם''. מירושלים לבבל, מבבל לנהרדעא... וכן הלאה.

          איפה היא נמצאת? ''עיקר שכינה'' נמצא ב''בית רבינו שבבבל'', בית המדרש של נשיא הדור.

          נשיא הדור שלנו הוא הרבי מליובאוויטש מלך המשיח, ולא במקרה בית המדרש שלו נמצא היכן שהוא נמצא, שהרי מרבית עם ישראל בדור הזה נמצא בגלות אמריקה.

          בית המקדש השלישי, שירד מוכן מן השמים, יתגלה במקום שבו נמצא עיקר שכינה, בית המדרש של נשיא הדור, הלא הוא ה-770.

          כאמור, לעיון מעמיק, ניתן ללמוד בקונטרס ''בית רבינו שבבל'' מאת הרבי מליובוויטש מלך המשיח.

          הגב לתגובה זו

  • 31.

    התלהבותו של הרבי נחמן מעצמו מזכירה לי מה שאמר פעם

    חיים משה, 04/02/07 05:37

    צדיק נסתר אחד שהתפרסם:
    ''...כשלא הייתי מפורסם, הייתי כמו מי שיושב בקומה הראשונה ומדבר עם אלוהים שבקומה השניה.
    לאחר שהתפרסמתי, נשארתי בקומה הראשונה, אבל אלוהים עבר לקומה העשירית...''

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אני אומרת שוב - שימו לב לשי טובלי

    תרצו או לא, 03/02/07 16:14

    ואתם יכולים לנבוח עד לב שמיים, גם לקופרניקוס אמרו שהוא מטורף כשטען שכדור הארץ סובב סביב השמש. כל התגובות הנזעמות הם בסה''כ חלק מתבנית שחוזרת על עצמה שוב ושוב משחר ההסטוריה. לא בא לכם שיזעזעו לכם את האמת שעליה בניתם את כל מי שאתם, וואו כמה מקורי.

    ועכשיו אני אומרת שוב, בשקט ומתוך התבוננות חוקרת, שימו לב לקווים בהם מתוארת ביאת המשיח בכתבה הנ''ל ועשו ''מצא את ההבדלים'' אצל המתרחש בחצרו של שי טובלי. התוצאות מעניינות.

    ודרך אגב, כדאי שתשאלו את עצמכם מיהו המשיח ומה תפקידו, ואם כל מה שאתם מצליחים לראות זה איזה דימוי רומנטי ודביק לגבי זקן עם חמור לבן, אז לא פלא שאתם מתעצבנים על זה שפוגעים לכם בו.

    לעומת זאת, אם אתם מבינים שזה חייב להיות אדם הנושא מסר חדש לאנושות, ושיעורר התנגדויות רבות, מכורח ההצמדות של התודעה האנושית בדפוסים ישנים... אז אולי תתחילו לבדוק מה בעצם אתם באמת יודעים? מה טרחתם לבדוק לעומק וללמוד?

    הגב לתגובה זו

    • מותק את סותרת את עצמך

      גלקטידאס, 03/02/07 17:21

      את אומרת ''שימו לב לקווים בהם מתוארת ביאת המשיח בכתבה הנ''ל''.

      נו?

      בכתבה כתוב שכל העולם יתלהב מחכמתו של המשיח ויתאהב בו, נכון? אבל את בעצמך מודה ש''כל התגובות הנזעמות הם בסה''כ חלק מתבנית שחוזרת על עצמה שוב ושוב משחר ההסטוריה''.

      אז את לא מבינה שזהו בדיוק, שכשהמשיח יבוא התבנית הזאת לא תחזור על עצמה? שכולם יתאהבו בו?!?!?!?
      ואת לא רואה ששי מושך אליו רק שנאה ולעג?!?!?!?
      אז אולי תפסיקי להשלות את עצמך?

      הגב לתגובה זו

      • מקורבים לדלאי לאמה מוסרים שהם שמעו על הבודהא מאוריון

        ליהי, 03/02/07 17:50

        החברים בדהרמסלה נקרעים מצחוק ובכי.''לבודהיסטים יש תפקיד חשוב 2012'' אמר הקוקסירוחניאל.החברים בגולני ועוד יחידות מוסרים שלשרותים הם לא היו הולכים אחריו.

        הגב לתגובה זו

        • לא רוצים לראות אותו אף פעם,שיעוף לארה''ב. (ל''ת)

          מאמא שיווה, 03/02/07 18:04

          הגב לתגובה זו

      • תודה לך

        מגישה את ליבי, 03/02/07 21:08

        לא אמרתי שאין הבדלים, אמרתי שהתוצאות מעניינות.
        אז כנראה, כמו שאמרתי, לא טרחת להעמיק (בעיה עצובה של האנושות כולה, ואני ממש לא צינית).

        ועדיין, אני מעדיפה לאהוב אותך על פני להיות צודקת. כן, אתה צודק, איש יקר. שי מושך אליו הרבה שנאה ולעג והוא נצלב, נפשית ומנטאלית כ-10 פעמים ביום.

        עדיין מדהים אותי שמישהו חושב שיש לו אינטרס אישי כלשהו בלהעביר את עצמו את הלינצ' הציבורי שיש עליו.

        ולגבי האשליה שאתה סבור שאני שרויה, חברי היקר, כל אדם שמרשה לעצמו להיות נחרץ עד כדי כך משול בעיניי לגרגיר אבק עם אג'נדה. אם אתה חושב שפיצחת את היקום הזה ואת כל מה שיכול או לא יכול להתרחש בו... אחי האהוב, אתה עמוק במטריקס.

        היקום הזה נסתר מבינתנו (או לפחות מבינתי) והענוה המינימאלית שאני יכולה להפגין היא לשאול, להסתכל במו עיניי, לשמוע במו אוזניי ולחקור במעמקי נפשי.

        תודה על הדאגה שלך אלי, אני בטוחה שאתה מפיץ הרבה מאוד אהבה סביבך.

        הגב לתגובה זו

        • לא הבנתי

          גלקטידאס, 04/02/07 08:32

          את ''מעדיפה לאהוב אותי'', אבל אז אומרת שאני ''גרגר אבק עם אג'נדה''. ממש כיף להיות נאהב על ידך אשה יקרה!

          וואו אתם כל כך אוהבים שם באוריון, זה פשוט לא יאומן איך הגעתם לכזאת רמה של אהבה... וכל כך מקבלים את הזולת... וכל כך דואגים לאנושות... וכל כך לא חוששים מה יגידו עליכם... ממש גן עדן גלקטי.

          תגידי, בגלל זה שי הפסיק לכתוב כאן? בגלל שהוא התבאס מהתגובות? את הרי אומרת שלא איכפת לו להיצלב...

          הגב לתגובה זו

        • לפי שיטתך

          חץ בן חמו, 05/02/07 18:43

          אני יכול לעשות משהו מאוד פשוט: לקחת חומרים מכל מיני גורואים למיניהם, לעשות סלט, ''לתקשר'' שטויות שאפשר למחוק את תורת ישראל (למה? ככה) ולרמוז על עצמי כמשיח..

          יעשו לי פה טקס זובור עם 1000 טוקבקים? מצויין, לפי שיטתך - זו שיטה בדוקה שככה אני במסלול הנכון וכי לבסוף כולם ''יראו את האור''..

          נשמע מגוחך? תחליפי עכשיו את שמי ב-''שי טובלי'' ואולי תביני את הפואנטה..

          הגב לתגובה זו

    • אז אם מספרן של ההתנגדויות ועוצמתן היא המבחן

      לא רוצים, 03/02/07 21:16

      אז אולי יש מועמדים יותר ראויים משי טובלי לתפקיד המשיח. למשל נאסראללה. נדמה לי שהוא מקבל יותר תגובות נזעמות מבית ומחוץ מכפי שמקבל שי טובלי.
      כנראה שצריך מבחנים נוספים מעבר למבחן ההתנגדויות שאם לא כן אז כל קשקשן סוטה מופרע או נוכל שמעוררים התנגדות יכריזו על עצמם כמקדימים את זמנם ויהיו ראויים לתואר משיח.
      דבר אחד אני כן יכול להבטיח לך, וזה ששי טובלי נכשל כישלון חרוץ במבחן החידוש המובטח. מעולם, בכל הקריירה הארוכה והרבגונית שלו כולל הבדיחה האחרונה, הוא לא אמר משהו שלא נאמר לפניו על ידי אחרים, ותמיד זה היה חיקוי של מישהו אחר שהוא הושפע ממנו באותה תקופה.
      אני ממתין במתח ובסקרנות להתפתחויות הבאות בקריירה שלו.

      הגב לתגובה זו

    • סתומה בלחץ!!! (ל''ת)

      טל, 03/02/07 22:02

      הגב לתגובה זו

    • לידיעתך חמודה כדור הארץ לא מסתובב סביב השמש

      פז אל 2000, 04/02/07 11:15

      ע''פ המקורות - התורה
      כדור הארץ הוא מרכז העולם
      כל גורמי השמים מסתובבים סביבו....

      אמר לי רבי הרב זלמן
      ''כל מי שיגיד לך שמקור האדם מהקוף
      ---הוא קוף חכם מאוד!

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    ק קש קשק קשקו קשקוש בלאבוש (ל''ת)

    בולשיט, 02/02/07 08:08

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מ מנ מנש מנשק עם ה הל הלש הלשו הלשון (ל''ת)

    ח. רמון, 02/02/07 04:42

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    כ כו כוס כוסי כוסית ערומה (ל''ת)

    משה קצב, 02/02/07 01:50

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    תומר – האם תוכל לצטט

    O, 02/02/07 00:43

    האם תוכל לצטט כמה שורות מתוך המגילה.? ובפרט את מה שהגדרת כחזון אוניברסאלי ופצפיסטי? הרי זה דבר חשוב מאין כמוהו. על פי רוב המילה ''משיח'' נשמעת ברחוב היהודי בהקשרים לאומניים, שיש בהם אבק מלחמתיות ובודאי של גזענות. הרבה מהבעיה קשורה לתפיסה של חב''ד שהיא מאד משיחית מחד, וגם מאד לאומנית וגזענית מאידך (על פיה ''נפש אלהית'' יש רק ליהודים, והגויים יש בהם רק נפש בהמית וגם היא לא מהצד הטוב של קליפת נוגה). אם ר' נחמן יכניס לתודעה היהודית תפיסה משיחית בלתי מתלהמת ובלתי גזענית, הרי זה כבר חצי גאולה...

    הגב לתגובה זו

    • גאון יעקב

      אור, 02/02/07 04:27

      מה שאתה מכנה לאומני וכו' שווה עיון מחדש.
      אנחנו מציעים מושג אחר: גאון יעקב.
      אתה יודע מה זה? זה כשיהודי יודע מה התפקיד ומה השליחות שלו בעולם, למה הנשמה שלו ירדה לעולם הזה. והוא לא מתבייש בזה. ולא נבהל מהגדרות שמקורן בהשכלה של גויים,
      ממינוחים מושאלים מתרבויות וסיטואציות לאומיות אחרות.

      גאון יעקב זה כשיהודי לא פוחד להיות יהודי. לא פוחד ממה יגידו או יחשבו שונאי ישראל הגלויים או הסמויים. למשל, מה תחשוב ''הקהילייה הבינ''ל'' - מונח מיופיף שמכסה על האמת: מדינות שרובן אנטישמיות עם קבלות, בעבר ובהווה, אבל היהודי שאין לו ''גאון יעקב'' מחזר אחריהן, משאת נפשו היא להתקבל בקרבן, להיות ''עם נורמלי'', ''עם ככל העמים''...
      זוהי כל הטרגדיה של הציונות החילונית. ההתנתקות מהקדושה, מהתורה ומהקב''ה, לטובת ''נורמליות'' של גויים. אז במצב כזה, לזכור את היחוד היהודי זה נורא גזעני... אבל מה לעשות שהקב''ה מנהל את המציאות, והוא ברא אותנו, והוא רוצה מאיתנו משהו מאד מוגדר שהוא לא רוצה מהגויים: קיום תרי''ג מצוות (הגויים מחוייבים בשבע. למה? תשאל את בורא עולם).

      עורה אחא. יש לך נפש אלוקית וזה אומר אחריות גדולה מאד מאד מאד. תפסיק לברוח מהשליחות האמיתית שלך, שבשבילה ירדה נשמתך לעולם הזה. פרטים: בספר התניא (שאני רואה שכבר יש לך הכרות מסויימת איתו).
      בריאות והצלחה ומשיח עכשיו!

      הגב לתגובה זו

    • ודאי

      ת.פ., 02/02/07 08:24

      אבל צריך לדעת שהמגילה כתובה מאוד מאוד בתימצות, וגם בכל מני קיצורים וראשי-תיבות. הנה כמה שורות שמדברות על עליתו של המשיח להיות קיסר העולם והמגע שלו עם הגויים. אני כותב את הדברים כאשר ראשי התיבות כבר מפורקים על ידי ד''ר מרק:

      ---

      ''ובתחילה יתקבל למורה הוראה בכל ישראל שיתחיל לעיין בתורה עד שישיג השגות ויתחילו לשלוח אליו שאלות ותשובות עד שיתקבל אצל כולם שהוא מורה הוראה אחד בכל ישראל. בתחילה יהיה מלך ישראל ואחר כך קיסר על כולם עד אשר בסוף יתבטלו כולם אליו מחמת החן וההדר והאהבה וההשתוקקות שיכספו וישתוקקו כולם אליו עד שיתבטלו לפניו לגמרי. ויהיה חכם גדול ויתקבל אצל חכמי אומות העולם לחכם גדול עד שיבואו כולם אליו לקבל אצלו חכמה.''

      ומתוך קטע אחר:

      ''אחר כך יסע לכל המלכים ויעשה להם נימוסים סמוך לדת ישראל. גם יהיו תפילות שיתפללו האומות [...] ויאמרו אמן ואמן.''

      ---

      כלומר המשיח הופך להיות קיסר העולם על ידי כך שהוא מעורר אהבה אצל כל בני האדם. הם פשוט לא יכולים לעמוד בקסמו. הם מתאהבים בו. לכן כמובן שגם אין שום מלחמת גוג ומגוג ולא אפוקליפסה - הרי זה ההפך הגמור מדרכו. הוא פשוט מעורר השתוקקות וכיסופים, ולא רק אצל היהודים כאמור אלא אצל הגויים, שגם לומדים אצלו חכמה ונימוסים ''סמוך לדת ישראל'' ותפילות. אגב, על ידי הקשרים שלו עם חכמי ומלכי העולם הוא מקבל מהם את ארץ ישראל במתנה – אין צורך בכיבוש אלים.

      ומי ייתן ונצליח, כמו שהצליח ר' נחמן, להיחלץ מהפיקסציה הלאומנית-גזענית, שחושבת שיהודי טוב יותר או קרוב יותר לאלוהים מגוי, שיהודי גאה הוא יהודי ששונא גויים ושהגויים שונאים אותו, ושה''תפקיד'' של העם הזה הוא להתעמר בגויים ולהתנשא עליהם.

      הגב לתגובה זו

      • זה טעות....

        עמיחי, 02/02/07 15:20

        אחי אני לא יודע מאיפה אתה מביא את המקורות שלך אבל ר' נחמן בעצמו אומר שיהודי שווה הרבה יותר ... אני לא אומר שאני מסכים, או שאני לא מסכים. אני סתם אומר שאתה טועה

        הגב לתגובה זו

        • איזה בעסה לגלות שאתה לא מיוחד..אהה...

          י.ש, 02/02/07 17:44

          אני לא אומר זאת בציניות או שמחה לאיד... זה באמת בעסה.. אבל זה משתפר אחי... הבטחה..

          הגב לתגובה זו

        • כן, קצת נסחפתי

          ת.פ., 02/02/07 18:54

          אבל הכוונה ברורה : )

          הגב לתגובה זו

  • 25.

    י.. יש.. ישו.. ישוע מנצרת (ל''ת)

    נוצרי, 01/02/07 23:50

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מ.. מו.. מוח.. מוחמ.. מוחמד ממכה (ל''ת)

    מוסלמי, 01/02/07 23:50

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    גילוי משיח צדקנו

    הדסה פרידלר, 01/02/07 18:00

    ''וזהו העניין של פנו אליי עורף ולא פנים, ומבואר בכמה מאמרי חסידות, שיכול להיות שיעמדו ליד אוצר גדול באמצע היום... ומהו האוצר הגדול ביותר מאוצר זה שחיכו לו בכל הדורות, זה גילוי משיח צדקנו, והאוצר עומד בגילוי וזה באמצע היום, כשהשמש זורחת בתקפה, והאור מאיר ואף על פי כן אין רואים את זה כי מסתכלים לצדדים ועוסקים בדברים אחרים''.

    (משיחת קדש פרשת וארא התש''ל מאת כ''ק אדמו''ר שליט''א מלך המשיח)

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    חבר'ה, אמונה במשיח היא אחת משלוש עשרה עיקרים של הרמב''ם

    הדסה פרידלר, 01/02/07 17:55

    מי שלא מאמין בזה כופר בכל התורה.

    ומי שמאמין בזה - מוזמן להתחיל ללמוד לעומק ענייני גאולה ומשיח כפי שהם מבוארים בכל חלקי התורה, נגלה ופנימיות, בגמרא, בזהר, במדרשים וכמובן בחסידות.

    הכי טוב: ב''דבר מלכות'' של הרבי מליובאוויטש מלך המשיח.

    בהצלחה, ותחזרו לדווח על גילויים והפתעות. זה לימוד שצופן הרבה הפתעות.

    בברכה לגאולה פרטית וכללית תיכף ומייד ממש!

    הגב לתגובה זו

    • אז התורה על הזין שלי

      כופר בתורה, 01/02/07 23:49

      קחי את התורה ותנגבי איתה את התחת

      הגב לתגובה זו

      • תתבייש! (ל''ת)

        ככ, 02/02/07 02:57

        הגב לתגובה זו

        • לא רוצה. (ל''ת)

          כ''ב, 02/02/07 04:38

          הגב לתגובה זו

          • אין לך ברירה אלא להתבייש. (ל''ת)

            ע''ב, 02/02/07 15:43

            הגב לתגובה זו

            • לא מתבייש! רואה שיש לי ברירה? (ל''ת)

              כ''ב, 03/02/07 08:33

              הגב לתגובה זו

            • מה קרה הנחש שלך מתעתע בך? (ל''ת)

              סמאל, 03/02/07 13:27

              הגב לתגובה זו

            • כ''ב הגבר

              כ''ל, 07/02/07 01:19

              יחי המלך כ''ב!!!

              הגב לתגובה זו

            • שח ומט (ל''ת)

              ע''ב, 08/02/07 00:11

              הגב לתגובה זו

            • לכופר בתורה

              100% יהודי בדם, 23/05/07 22:38

              סופך באש

              הגב לתגובה זו

  • 21.

    לימדו ''דבר מלכות'' של הרבי מליובאוויטש מלך המשיח

    הגיע זמן הגאולה, 01/02/07 17:35

    הבנה בהירה ומעמיקה של התקופה בה אנו חיים והמאורעות המתרחשים.
    הרבי הודיע שזה מכבר אנו מצויים בימות המשיח, והגאולה השלמה על סף הדלת. אנחנו, הדור השביעי - אחרון לגלות וראשון לגאולה. אנחנו הדור שיזכה לגאולה לה ציפו כל הדורות.

    דרך המלך לגאולה פרטית - לימוד חסידות ובפרט ''דבר מלכות'' של הרבי שליט''א מלך המשיח.

    הגב לתגובה זו

    • סגידתכם לרבי שלכם, הופכת אתכם לשבט פגאני פרימיטיבי (ל''ת)

      בא לי להקיא, 02/02/07 08:12

      הגב לתגובה זו

      • הבורות שלך מצערת. כדאי להתחיל ללמוד גם על הרבי וגם על החסידות (ל''ת)

        זמן הגאולה, 04/02/07 19:47

        הגב לתגובה זו

    • משיח התגלה בשנת 200 ב770

      adam, 08/02/07 19:01

      שמעתי שיש אפילו וידאו מצולם של הכנסת ספר תורה בו הוא התגלה-רק שמסתירים את האמת מהציבור
      תשאלו את הרב גרליצקי ואת כל הזקנים שלומדים רמבם יומי

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    כדאי לעיין בספרו החדש של פרופ' ירמיהו ברנובר: ''נביא בקרבך''

    קבלת המלכות, 01/02/07 17:30

    על הספר אפשר לקרוא באתר הזהhttp://www.mamesh.org/

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    הכול כבר כתוב

    מאיר, 01/02/07 14:05

    הנבואה על מות משיח בן יוסף
    ''וְשָׁפַכְתִּי עַל בֵּית דָּוִיד וְעַל יוֹשֵׁב יְרוּשָׁלִַם רוּחַ חֵן וְתַחֲנוּנִים וְהִבִּיטוּ אֵלַי אֵת אֲשֶׁר דָּקָרוּ, וְסָפְדוּ עָלָיו כְּמִסְפֵּד עַל הַיָּחִיד וְהָמֵר עָלָיו כְּהָמֵר עַל הַבְּכוֹר:

    בַּיּוֹם הַהוּא יִגְדַּל הַמִּסְפֵּד בִּירוּשָׁלִַם כְּמִסְפַּד הֲדַדְרִמּוֹן בְּבִקְעַת מְגִדּוֹן:

    וְסָפְדָה הָאָרֶץ מִשְׁפָּחוֹת מִשְׁפָּחוֹת לְבָד, מִשְׁפַּחַת בֵּית דָּוִיד לְבָד וּנְשֵׁיהֶם לְבָד, מִשְׁפַּחַת בֵּית נָתָן לְבָד וּנְשֵׁיהֶם לְבָד:

    הגב לתגובה זו

    • בזמן שכולם עסוקים בכסף נשים וכוח

      שון דהאן, 01/02/07 21:02

      יושבים להם השכנים שלי מהמאפיה הרוסית וצוחקים לנו בפנים - ערוץ 9 בהוט.בינתיים מסתבר שיש עוד אויבים מבחוץ ומבית :
      http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk_politics/5173880.stm

      שימו לב מי החברים שלו בישראל

      זאת ארץ נהדרת והישיבה הזאת לא תסתיים ב5 שנים הקרובות.משיח בן יוסף בארץ נהדרת ואי אפשר לגעת בו.מבצע דין וחסד רק מתחיל.
      לתפארת מדינת ישראל.

      הגב לתגובה זו

      • שון תתמקד בספירות נצח הוד יסוד

        דין שרעבי, 02/02/07 15:48

        ספירת מלכות זועקת למשיח.

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    התיקון של התיקון

    פז אל 2000, 01/02/07 13:52

    טז לב מא מב נט
    עז צ קה קלו קנ

    פז אל 2000 = בגימטריה

    ''שמע ישראל יהוה אלוהינו יהוה אחד''
    ''משיח בן יוסף משיח בן דוד''

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    יש! תגידו למשיח שיבוא לבקר גם אצלי. (ל''ת)

    יהוה, 01/02/07 12:23

    הגב לתגובה זו

    • אתה טיפש ממש וחבל (ל''ת)

      נתן, 01/02/07 13:28

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    שימו לב לשי טובלי

    מאמינה, 01/02/07 10:49

    ולפני שעולה לכם הדם למוח, פשוט שימו אליו לב, זה כל מה שאני אומרת.
    מבחינת כל הסימנים האפשריים קורה דבר מעניין מאוד.

    הגב לתגובה זו

    • את אומרת שהוא המשיח? (ל''ת)

      שביל החלב, 01/02/07 12:44

      הגב לתגובה זו

    • שי הוא ילד חסר נסיון ואחריות

      מרקורי, 01/02/07 13:13

      מבחינת כול הסימנים הוא כבר לא מעניין.

      הגב לתגובה זו

    • תתעוררי על החיים שלך ! ילדה פתיה ! (ל''ת)

      רחמים עליך, 02/02/07 00:02

      הגב לתגובה זו

    • כמה כסף שילם לך הנוכל טובלי כדי שתכתבי את התגובה הזאת? (ל''ת)

      אין גבול, 02/02/07 08:33

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    אין אין אין כמו נחמן אין אין אין כמו נחמן

    ר' נחמן, 01/02/07 10:36

    נחנחים יקרים,
    המנטרה שלכם אמנם נכתבת נהדר אבל קשא לבטא אותה.
    קבלו הצעה לשיפור, לפי מנגינת שיר הבמבה הידוע:
    אין אין אין כמו נחמן
    אין אין אין כמו נחמן
    מאומן!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    קראתי את הספר והוא לא עשה עלי רושם. אין בו חידוש מרעיש

    אורי, 01/02/07 10:01

    מה שכן, הוא יותר מובן מהספר הקודם של צבי מרק.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    הרבי היה מזל דלי-וכעת אנחנו העידן הדלי (ל''ת)

    משיח-תודעה גבוה, 01/02/07 09:15

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    התנאים להגעתי...

    משיח, 01/02/07 00:42

    ...מתחילים בתיקון הלב שלכם.
    ואם אתם קוראים טוקבקים, אז לבכם הוא תחת התקפות יומיומיות של חיידקי שנאה ושקר.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    גם אצלנו במחלקה יש כותבי סתרים ואפילו משיחים של ממש

    ביה''ח גהה, 31/01/07 21:55

    אז אנחנו לא אוהבים חיקויים דהויים ועלובים כמו של הכתות חב''ד והברסלבים.המשיחים שלנו הם הם האמיתיים ואין בילתם.

    הגב לתגובה זו

    • גם אצלנו יש כותבי סתרים ומשיחים בעבודה

      ביה''ח איתנים, 31/01/07 23:05

      משיח משיח משיח

      וואו וואו וואו וואאואאאאאאאוווואאאא

      לחן : עולם המתים.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    אולי...

    קראקרא, 31/01/07 20:51

    גר בירושלים, מתעסק במוסיקה ובעשבים.....

    שאנן סטריט?

    הגב לתגובה זו

    • אולי מוקי? (ל''ת)

      תמי, 31/01/07 21:17

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    נ נח נחמ נחמן מאומן!!!!!!! (ל''ת)

    :-), 31/01/07 20:17

    הגב לתגובה זו

    • תפסיק לגמגם אתם רק מבזים את רבי נחמן (ל''ת)

      ברסלב לשעבר, 31/01/07 21:08

      הגב לתגובה זו

      • קו קוקו קוקורי קוקוריקו תרנגול (ל''ת)

        תרנגול לשעבר, 31/01/07 22:07

        הגב לתגובה זו

      • לכן אתה ברסלב לשעבר

        יהודי, 11/01/10 20:47

        בגלל שאתה לא מאמין שברסלב זה לא חסידות ואתה חושב שברסלב זה עוד כת ביהדות לכן נמאס עליך ברסלב רבנו הקדוש רוצה להנחיל לנו תמימות ופשיטות ולא שטריימלים

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    תומר פרסיקו כותב נהדר

    תמר, 31/01/07 14:13

    תומר פרסיקו כותב בחסד!
    לעוד נושאים רוחניים מרתקים שהוא עוסק בהם כנסו לבלוג שלו: ''לולאת האל''

    http://www.notes.co.il/tomer/

    הגב לתגובה זו

    • מצטרף למחמאה,DNA משובח!

      תמי, 31/01/07 21:13

      כן ירבו כמותו,תודה על המאמר המאיר,מעמקי החשכה מנצנץ אור היקרות,האמת תנצח.

      הגב לתגובה זו

    • יש לו רק חיסרון אחד :

      יוסף, 01/02/07 00:27

      לא משנה על מי הוא כותב , הוא יחפש בנרות להראות שהוא ראה את עצמו כ''משיח''.

      אבל חוץ מזה - הפעם בחרת נושא נחמד ומעניין.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    זה ברור כשמש

    Matrix, 31/01/07 13:27

    גם אני ניסיתי את דרך ברסלב, אבל אז גיליתי שהמשיח אליו מתכוון רבי נחמן הוא ישוע, שמת על הצלב המר למען גאולתנו.

    עזבתי יהדות - גיליתי את הנצרות.
    ישוע הוא הסטאר - וחלאס כל השאר.

    הגב לתגובה זו

    • הוא התכוון לזה שכבר מת.

      שבתי צבי, 31/01/07 19:54

      בעצם שניהם מתו.

      בן סטדא הוא ישו משיח המינים וההוא מניו יורק.

      עד מתי משיחי שקר!

      שבתי צבי.

      הגב לתגובה זו

    • מה שכן....

      אטאיסט, 31/01/07 22:35

      זה מדהים כמה הכתבים האלה מתאימים לדת הנוצרית.

      מסתבר שמשוגעים לא אוהבים לחדש.....

      הגב לתגובה זו

    • מה אתה משווה בכלל?-דמגוג!

      יהודי, 01/02/07 23:23

      מה שאתה עושה זה דמגוגיה בגרוש,כי אתה טוען שלמדת את כתבי ר' נחמן ובעצם אין לך מושג אם זה מה שאתה טוען!

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    זהו חברים, סופית! הגיעה העת!

    דני, 31/01/07 13:17

    לאשפזזזזזזז אותםםםםםם!!!!!!!!
    אלהים!!!! הם ירדו מהפסים טוטלית!!!!
    החולירות הפרזיטים האלה הם בושה וחרפה לדת היהודית!
    חייבים מיידית להכריז עליהם ועל חב''ד כדתות נפרדות שאינן חלק מהדת היהודית!

    הגב לתגובה זו

    • הכול נעשה כיכרצונך? (ל''ת)

      דין שרעבי, 31/01/07 21:45

      הגב לתגובה זו

    • כבר מאוחר!!! חה, חה!

      עובד אלילים חבד, 01/02/07 12:24

      בסוף אנחנו נאשפז אתכםםםםם!!!!!

      הגב לתגובה זו

    • מה קורה , דני? אמונה במשיח היא אחת משלוש עשרה עיקרים של הרמב''ם

      הגיע זמן הגאולה, 01/02/07 17:49

      מי שלא מצפה בכל יום למשיח שיבוא, כופר בכל התורה.
      אז אני לא יודע מי אתה, אבל אם אתה דתי, מאמין, אתה צריך לבדוק מחדש, וביסודיות, את כל היחס שלך לנושא. פרטים בכל בית חב''ד. וגם בספר החדש של פרופ' ירמיהו ברנובר: ''נביא מקרבך'', אפשר לקרוא עליו באתר הזה:http://www.mamesh.org/

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    מה נעשה לאחר בא המשיח? (ל''ת)

    מודאג, 31/01/07 12:22

    הגב לתגובה זו

    • מה שעשינו מקודם - נשחק שש בש ! (ל''ת)

      דודידו, 01/02/07 10:07

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    בקרוב ממש ביימנו !!!

    עופר בן דוד, 31/01/07 12:19

    כל הכבוד על גילוי נורא זה ברשת , מזל שיש כתבים כאלה !!! ישר כח וחזק ואמץ !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    הבעיה היחידה היא שיש מי שמתייחס

    מחתרת הטוקבקים, 31/01/07 12:05

    לדברים האלה ברצינות. אבל כמחקר של מיתוסים ומיתולוגיות זה אחלה.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    נו אז מה כתוב שם??????? (ל''ת)

    הדיוט, 31/01/07 12:01

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    נ נח נחה הלבנה בקברה

    נעמה, 31/01/07 11:37

    והגיע הזמן שתתעורר - לא ככה, בנות?

    הגב לתגובה זו

    • חגי דגן, עושה יח''צ לספר? (ל''ת)

      נו, 31/01/07 13:01

      הגב לתגובה זו

      • הרב נחמן אמר שפעם ההתחלות היו בפסח

        נעמה, 01/02/07 03:59

        ולעתיד לבוא מפורים.

        זוכר את פורים?
        מרדכי בן-יאיר, בן-שמעי, בן-קיש איש ימיני.

        ואל תטעה בחגי דגן. הוא רק שליח, כפי שהעיד על עצמו ביושר ובענוה.

        הגב לתגובה זו