• 76.

    מתגעגים אליך!

    אינסה, 18/06/08 20:28

    על מה שאמרת הית צריכה לקבל רק תעודת כבוד!

  • 75.

    אל תדאגו, יש לה משרה בטוחה ומכניסה

    kobi, 01/02/07 11:18

    בקול הרעם..אחרי שהמו''מ עם רדיו ''אל מנאר'' נכשל.
    טוב שהיא הולכת לשיממון רדיופוני, אין לה מקום בתחנה צבאית.

  • 74.

    את נפלאה. חזקי ואמצי!

    אורית, 31/01/07 23:09

    מחכים לשמוע אותך שוב.

  • 73.

    תוחזר רונית כפיר לבקרים, הבקרים אינם שלמים בלעדיה... באהבה רבה (ל''ת)

    עמית, 31/01/07 21:15

  • 72.

    הג'ירפה המתנשאת הלכה- עכשיו יש לה זמן לכתוב על עצמה טוקבקים (ל''ת)

    דודי, 31/01/07 11:52

  • 71.

    זה הסוף של הלסביות !!!! (ל''ת)

    גדי, 31/01/07 11:33

  • 70.

    שדרנית רדיו במיטבה - כל הכבוד לך

    דפנה, 31/01/07 11:24

    אל תתני להם לדכא אותך. תמשיכי במה שאת עושה ודבקי בדברים שאת מאמינה בהם. מאות אלפי מאזינים מאחורייך!

  • 69.

    מגיע לה שיפטרו אותה על ההתבטאויות שלה. (ל''ת)

    דני, 31/01/07 10:34

  • 68.

    כל מי שיש לו קצת ביצים להגיד את האמת במדינה הזאת הולך הביתה...בושה

    שירה, 31/01/07 09:05

    מקווים לראותך בקרוב משדרת במקום אחר

  • 67.

    רונית כפיר עוזבת את גל''צ

    ירושלמית, 31/01/07 09:04

    עם עזיבתה של רונית כפיר הולך ופוחת הדור ומפקד גל''צ השמן ושבע הנחת ישאר עם עצמו נפוח מערך עצמו בן אדם שבינו לבין ערכיות מפרידה שכבת שומן כבדה

  • 66.

    חוצפה

    מנשה, 31/01/07 08:44

    לפטר כזו מגישה, צה''ל מנסה לסתום פיות. רק בגללה שמעתי את התוכנית ועכשיו הפסקתי, לא שיש לי בעיה עם דליק. שוב פעם צה''ל מטיל את האשמה על אנשים שלא אמורים להיות אשמים.

  • 65.

    טוב מאוד! צריך לתמוך בצה''ל לא לבקר כל היום!!! (ל''ת)

    מאזין תומך בצהל, 31/01/07 08:43

  • 64.

    בניהו התחנף לאבי ניר

    זיקוקי בינור, 31/01/07 06:24

    בניהו השמן האידיוט התחנף לאבי ניר כששידר את תוכנית הסיום של ''ארץ נהדרת'' בגלי צה''ל.
    נשמע לכם הדבר הזה???
    בניהו אתה אידיוט חסר תקנה, חסר הבנה, וחסר בושה.
    אתה מנסה לקדם את עצמך לתפקיד מנכל חדשות ערוץ 2 בדרכים פסולות.
    מיי יתן ותנהל את החדשות בערבית בערוץ 1 כל יום בשעה 19. אתה הרי סורי לא?
    פיל מוסלסל בהצלחה.

  • 63.

    בעניין התגובה

    שומע 88, 31/01/07 05:01

    ''גלי צה''ל אינה מנהלת את ענייני כוח האדם שלה דרך אמצעי התקשורת''??

    גלי צה''ל בעצמם הם אמצעי תקשורת.
    מי מנהל אם כך את ענייני כוח האדם שלהם?

  • 62.

    כבר מזמן צריך לסגור את גל''צ הפוליטיים וגלגלצ הרדודים (ל''ת)

    אפי, 31/01/07 04:55

  • 61.

    היה צריך לפטר אותה על דבריה האיומים (ל''ת)

    שחר, 31/01/07 01:34

  • 60.

    הפסד של גלצ! רונית כפיר שדרנית מדהימה!!!

    רועי, 31/01/07 00:31

    זה פשוט הפסד אדיר של גלי צה''ל. רונית כפיר שדרנית מצויינת, היא מסמלת את גלי צה''ל וגלגלצ. אין עליה! אני מקווה שהיא תישאר בתחנה ושאבי בניהו יעשה חושבים.

    אוהבים אותך רונית!!!

  • 59.

    מלכה! (ל''ת)

    מישהו, 31/01/07 00:15

  • 58.

    רונית כפיר נהדרת !!

    עמרי, 30/01/07 23:35

    ואבי בניהו מבין רק בליקוקים.
    לפני שנים, שלמה ארצי, בתוכניתו אמר על הפסל לזכר לוחמי גטו ורשה, שהוצב ביד ושם '' כשאני רואה את הפסל, אני יודע מאין באנו ולאן אנו הולכים ''.
    ארצי הושעה , אבל חזר בדיוק לאותה התוכנית ולאותה השעה.
    למה לנהוג ברונית אחרת ? כי היא בנאדם ??!!

  • 57.

    אם רונית כפיר היתה קוראת להרחבת ''בנק המטרות''

    ידידיה יפה נוף, 30/01/07 23:24

    והיתה אומרת בשידור ש''צריך להכנס בהם יותר חזק וללמד אותם לקח שהם לא ישכחו '' היא לבטח לא היתה מסולקת מגל''צ אלא זוכה בפרס מפקד גל''צ בעבור הצטיינותה בשידורי המלחמה.

    • זו הבעיה של בניהו (ל''ת)

      יעל, 31/01/07 08:46

  • 56.

    ימי בניהו העליזים

    רדיוהד, 30/01/07 23:06

    ההתייחסויות של התקשורת אל התחנה בשנים האחרונות,שנות שלטונו של בניהו תמיד עוסקות באירועים הנוגעים לנושאי משמעת (את מי השעו משידור ומדוע),התנהלות התחנה (ראו דו''ח מבקר המדינה),בעיית האנטנות בנען ובחיפה (מוזר למדי האופן שבו התקשורת הארצית מנסה להתעלם מהבעיה.האם אבא רוזנטל מצפה שהבן רוזנטל יסיים את שירותו כדי לטפל בנושא והיכן גיא מרוז ? שכחתי,גיא משדר.),נושא המתקבלים לתחנה (בנים ובנות של),ולעיתים ההטייה הפוליטית של התחנה.
    מתי לאחרונה היללה התקשורת לוח שידורים חדש שנכנס לתוקף (וכל כך נחוץ על רקע השיממון במהלך ימי השבוע שבו השתלטה האקטואליה על לוח השידורים והרחיקה את קהל היעד המקורי של התחנה תוך הפיכתה לתואמת רשת ב (ועוד עם רזי (המהרישי) ברקאי השחוח ובלי גבי גזית הזחוח והמשובח),שלא לדבר על סוף השבוע האיום והנורא שלא השתנה זה שנים למרות שבמשך הזמן עלו תחנות חדשות,אזוריות,וחלקן לפחות הוכיחו איך עושים את זה נכון בשישישבת)
    מתי לאחרונה שיבחה התקשורת את הרעננות והחדשנות של גל''צ,את היותה פורצת דרך ?
    מתי בפעם האחרונה שמעתם גל''צ והתרגשתם מהדבר החדש שהציעה התחנה ?
    וכך אבי בניהו מייחצן עצמו במדורי התקשורת עם פרשיות שונות ומשונות,מאדיר עצמו באמצעות גימיקים אוויליים (וופל גל''צ ומינו בר)ואף אחד לא טורח לשאול אותו את השאלות הקשות הנוגעות לעצם קיומה של התחנה כתחנת חדשות שהתנתקה מקהל היעד שלה,על העדר היצירתיות,על האפרוריות והדשדוש של התחנה שמדכדכת את מי שזוכר את שנותיה הגדולות,ובעיקר על הבזבוז הגדול של אנשים טובים יותר וטובים פחות שבאו בוודאי עם רצונות וכוונות וחלומות לעשייה רדיופונית וכל שנותר להם הוא ללכת בשביל הצר שאותו סלל אבי בניהו ותכליתו לא להפריע ולא לזעזע ולא לאפשר לאף אחד למנוע מבניהו את המשך התקדמותו אל תפקידיו הבאים.
    ואלה דברים שאמר בני בשן בראיון לעיתון תל אביב: ''אני יודע היום מקשרים, שאחרי שעזבתי דיברו עלי בהרצאות המבוא של הקד''צ בתור כישלון של המערכת, כי גרמתי לדה-מורליזציה. אמרו: 'אנחנו לא רוצים שייצא מכאן עוד בני בשן'. אז אפשר להגיד שזה קצת מגניב להיות הילד הרע שמדברים עליו ככה, אבל לא, זה לא ממש מגניב אותי. בסך הכל תרמתי המון, אנשים הקשיבו לי ואהבו אותי. בגלל זה נתנו לי להישאר כל כך הרבה זמן, אז חבל שלא יודעים היום להעריך את זה''.
    אחריך כבר לא היתה תוכנית צהריים.
    ''נכון, אני הייתי המוהיקני האחרון, וחבל. צריך להבין שתוכנית הצהריים היתה אחת הפונקציות התרבותיות הכי חשובות, זו היתה הדרך של אנשים מכל הארץ להתחבר, לקבל איזה מפלט, איזו פרספקטיבה תרבותית קלילה. אני גדלתי על אברי וארז, ועל טל ברמן, והיום אין שם כלום''
    ומה הסיכוי שהיום היה מתקבל לתחנה אחד כמו בני בשן ?
    ואולי השאלה המדוייקת יותר היא מה הסיכוי שאיש צעיר עם כישרון מתפרץ ירצה בכלל להגיע בימים אלה אל התחנה השוקעת ?

  • 55.

    נתניהו 32 מרץ 4 (ל''ת)

    טליה פחמימה2, 30/01/07 23:00

  • 54.

    רונית,אנחנו שזוכרים אותך ואת גל''צ של ימי הרדיו הגדולים

    פידל, 30/01/07 22:58

    יודעים שאת פשוט טובה מדי בעבור תחנת הרדיו הבינונית והסתמית שהתהוותה בשנים האחרונות בדמותו ובצלמו של אבי בניהו.
    כל מה שהיה טוב ונכון לבני דורך הפך תחת אבי בניהו למוקצה.
    אם אתה מקורי,מעניין,סקרן,חצוף במידה,מערער על מוסכמות,לא מוכן להיות חלק מעדר - אין לך מקום בגל''צ של אבי בניהו.
    את אשת רדיו נפלאה והלוואי שתמצאי את מקומך בתחנה של אוהבי רדיו ואוהבי מוסיקה ואוהבי אדם באשר הם.

  • 53.

    מהלך ראוי - לא צריך לממן אנטישמים

    סביון, 30/01/07 22:28

    יש עוד כמה אנשים שהייתי ממליצה לא לשלם להם בתחנה שתקציבה מגיע מן המדינה:
    למשל יעל דן המצויינת אך קשה שלא לשמוע את עמדותיה האנטי ציוניות
    וכן רזי ברקאי

  • 52.

    אבי בניהו V רונית כפיר : המאזן הערכי

    פאול בוימר, 30/01/07 22:01

    מחד,אבי בניהו - העסקן הפוליטי המטיף מוסר לרונית כפיר. האיש שבשנים האחרונות ניסה לקדם עצמו באמצעות קשריו עם פוליטיקאים ובאמצעות שחרור ידיעות על בסיס כמעט יומי למדורי הבראנז'ה לכמעט כל תפקיד פנוי (מנכ''ל רשות השידור,מנכ''ל חברת החדשות של ערוץ 2,ראש מטה לשר הביטחון ומי יודע לכמה תפקידים נוספים) והזניח את גל''צ עד שהתחנה שפעם היתה יקרה לליבם של רבים שקעה בשנות ניהולו לתקופה של שפל יצירתי חסר תקדים,תקופה שבה שלטה בתחנה הבינוניות והרדידות,תקופה שבה הבעת דיעה ימנית קיצונית הפכה למקובלת (לבן של הטרוריסט איפשרו לדבר במונחים של גירוש,למגיש סהרורי בשישי אחר הצהריים ניתן לחרף ולגדף את אנשי השמאל ואת חברי הכנסת הערבים עד כדי קריאה לתלייתם,למגישה מזדקנת וננטשת התאפשר שוב ושוב לקרוא בשידור לתקיפות והפצצות של אוכלוסיה אזרחית)ומנגד הצגת האמת המרה על מעשי הצבא ופשעיו הנוראים נעשתה בלתי אפשרית בתוך השיח המכובס של גל''צ (ומי הרג את מאות הילדים בלבנון ? ומדוע דוברת צה''ל זוכה לאי אמון מוחלט מהציבור הישראלי ?),תקופה שבה השתלטו על שידורי התחנה בנים של ובנות של ואחיינים של ומקורבים של כאשר תכלית המעשה לזכות את מפקד התחנה בקשרים נוספים בקרב האליטות בדרכו אל התפקיד הנכסף הבא,תקופה שבה הלכה לעולמה גל''צ של ילדותנו ונותרה לה רק גל''צ החקיינית,צל חיוור של רשת ב'.
    ומאידך,רונית כפיר : עשתה את המעשה היהודי והישראלי והאנושי ביותר שאיש או אישה יכולים לעשות - הבעת צער עמוק על מותם של ילדים במלחמה.(וכן,גם ילדי האוייב הם ילדים)
    בישראל של חורף 2007 הבחירה הערכית והמוסרית נעשית על ידי פוליטיקאים מושחתים ועל ידי עסקנים ערלי לב ועל ידי מי שבחרו מרצון לשרתם כעבדים נרצעים (כי הלב כבר יוצא אל הג`וב הבא.הלא כן,בניהו ?)

    • פאול היקר

      דני, 30/01/07 23:53

      חלפו הימים שהדעות ''הנכונות'' של השמאל הקיצוני שלטו ברדיו.
      תתרגל לחופש דיבור. תמיד יש לך את האופציה של אל ג'אזירה אם לא טוב לך עם גל''צ.
      חופש ביטוי אומר לתת גם למי שאינם מהשמאל הקיצוני לדבר ברדיו

    • זה נשמע כמו פארודיה (ל''ת)

      גכ, 31/01/07 11:02

  • 51.

    מחלקת האינטרנט?

    מילואימניקית, 30/01/07 21:36

    מה, היא חיילת? טוב שהוא לא הציע לה לעבור למקח''ר.

  • 50.

    למה בכלל יש ''אזרחים עובדי צה''ל'' בגל''צ??

    קומבינות, 30/01/07 21:24

    למה אנחנו צריכים לשלם להם את המשכורות?

    להפריט את גל''צ ומייד!

  • 49.

    מהלך מצוין של בניהו (ל''ת)

    אנטי קיצונייים, 30/01/07 21:02

  • 48.

    רונית כפיר - קול אדיר (ושפוי)

    כפיר(ה) באשמה, 30/01/07 20:49

    מגישה מצויינת, בלי שום קשר לדעותיה. ציין אחד המגיבים שמה שעשו לה הוא מקרתיזם. ציין וצדק! האם אבי בניהו חשב פעם להעיר ליעל דן או לרזי ברקאי על הבעת דעותיהם / עמדותיהם בכל נושא שהוא? רונית היא קורבן. אבל קורבן שהרוויח. למה? כי בינינו, מי מאזין לגל''צ??? גל''צ זה איכסה. רק רשת ב'.

    אני קורא לרשת ג', רדיו ת''א, חדשות הוט בת''א וכל מי שבינה בראשו, להרים את הכפפה ולאמץ בחום מגישה שכל כך הרבה אנשים אוהבים לשמוע (גם את קולה וגם את תוכן הדברים הנשמעים).

    רונית - את אישה נעימה ומחכימה, ואני בטוח שה'עסקונה' ותרבות השכונתיות שמתפשטת כמו מחלה מידבקת, היא שהשפיעה על שיבוצך המחודש במחלקת האינטרנט. מעתה שנני מדי בוקר:
    ''אבי בניהו טיפש-שמן'' וקנחי ב''אני שווה יותר מזה''. כי זה נכון...

  • 47.

    לקריאת תגובות מוזמנות מצד רונית כפיר ומכריה הבט מטה (ל''ת)

    הודעה חשובה, 30/01/07 20:46

    • וממכריו ''של מי'' אתה ? (ל''ת)

      רוני צנוני, 31/01/07 09:03

  • 46.

    אמירה אמיצה ונכונה של רונית!

    מנשה, 30/01/07 20:39

    מה יש לצפות מתחנה צבאית?...

  • 45.

    רונית, היית אחת מנקודות האור שלנו בקורס ובשירות בכלל,

    ללא שם, 30/01/07 19:42

    לעתים קרובות דיברנו עליך בהערכה והערצה, הרבה אנשים ודאי מצרים על העזיבה שלך.
    אבי הורס את התחנה, עם מגישים כמו מינו וניסים לא תופרים לוח שידורים...
    קפצי מהטיטאניק, ליאו, וצלחי את דרכך החדשה בחן ששמור רק לך!

    • ליאו מת בסרט.. (ל''ת)

      9, 31/01/07 10:58

  • 44.

    כנראה שבתחנה צבאית אין מקום לאנשים חכמים

    z, 30/01/07 19:39

    נדיר למצוא מישהיא חכמה וכישרונית כמו רונית. נכון שגל''צ היא תחנה צבאית, אך היא מתיימרת להיות פתוחה וליברלית. לא ברור כיצד ניתן להדיח את רונית בגלל אמירה כזאת! בתחנה נאמרים דברים הרבה יותר חמורים ולא ראינו תגובה כלשהיא!!

  • 43.

    תמיד אהבתי את רונית כפיר המקסימה

    בוז לגל''צ, 30/01/07 19:27

    בתור אחת שנגזר עליה לקום מוקדם, התכנית שלה היא כמו שוקו חם ומנחם על הבוקר.
    אפשר לחשוב מה כ''כ חמור במה שאמרה. גל''צ הפסידו מגישה בחסד. רונית רק תרוויח מהעזיבה. מה לגבי הנחייה של תכניות בוקר בטלוויזיה? היא תהיה כ''כ חיננית בזה!
    go go Ronit!!

  • 42.

    לא נשכח ולא נסלח לבניהו המקרתיתסט! פעם שמעתי רק גל''צ - לא עוד!

    עמנואל, 30/01/07 18:57

    קול ישראל, אינטרנט, טלוויזיה (במיוחד ערוץ 10), כל אלטרנטיווה - רק לא לגל''צ. אחרי זה אני הפסקתי להאמין להם.

    • מה זה ''מקרתיתסט''? - בוחן של מקארתי? (ל''ת)

      גיון, 30/01/07 20:45

  • 41.

    בניהו- תמשיך עם דליק. אתם בנפילה חופשית (ל''ת)

    בניהו ללא מצנח., 30/01/07 18:09

  • 40.

    רונית, חזקי ואמצי

    מאזין קבוע, 30/01/07 17:21

    איפה שתשדרי, אני אלך אחריך וכמוני יש רבים.

  • 39.

    צאי ללימודים, מקבלים מלגות בא-נג'אח

    ימין רדיקל, 30/01/07 16:32

    ובביר זית יש אחלה שבאבב , את יודעת.. , כזה כמו של טלי פחימה.
    תפתחו ביחד בחחות רכב ותמכרו ביטות

    • יופי.אך את הלימודים שלה היא כבר סיימה.ומה איתך ?

      יובל, 30/01/07 20:09

      לכיתה א' כבר עלית?

      • רונית, אני מזהה אותך... חחחח.... יובל! (ל''ת)

        חבר לעסק, 30/01/07 23:51

  • 38.

    חבל

    הדר, 30/01/07 16:29

    רונית, חבל שאת הולכת. הנעמת לי את הבקרים ולצערי דליק לא מצליח להגיע לרמתך. הייתי שמחה לשמוע אותך חוזרתך לעמדתך הקודמת

  • 37.

    סיפור רונית כפיר

    יחזקאל זארי, 30/01/07 16:25

    היה צריך להסתיים בצורה יותר חכמה. מצד אחד ההתבטאות של כפיר הייתה נאמר בעדינות לא לענין. מצד שני בניהו היה צריך לסיים את הסיפור כרונית כפיר בתחנה. העובדה שהוא לא הצליח מצערת והיא נזק לתחנה ולקהל המאזינים.

  • 36.

    טוב שהעיפו אותה - שמאלנית!!!

    אילנית, 30/01/07 16:16

    אולי מחפשים מגישה באל-ג'ז'ירה...

  • 35.

    הפסקתי לשמוע גל''צ-רדיו תעמולתי נוסח אל מנר

    DF, 30/01/07 16:15

    ולראיה השעית השדרנית.

  • 34.

    אל תתבאסי לרגע

    מויש, 30/01/07 16:15

    יש בך משהו נדיר. געגועים לשנינותך. התחנה הזו איבדה אותי ביום שהחליפו אותך בכולורבי המאודה ומאז אני מאזין ל . 103 .אל תביטי לאחור ואל תתבאסי לרגע.שנסי מותניים,רוצים לשמוע אותך!

  • 33.

    חבל

    שי, 30/01/07 16:11

    בתחנה המתמודדת עם האזנה לתחנות אחרות, ואשר אינה משופעת בכתבים אינטיליגנטיים ובעלי ניסיון, לוותר על רונית כפיר, הן מותרות שהתחנה לא יכולה להרשות לעצמה. חבל, חשבתי שמנהלי התחנה יתעלו, אפילו אם היתה להם ביקורת על התבטאותה!

  • 32.

    אבידה גדולה...

    שי גימל, 30/01/07 16:06

    לגל''צ ולרדיו בכלל..
    רונית הייתה מבכירי שדרני התחנה - מאוד נעימה רהוטה אינטיליגנטית - כיף ותענוג לשמוע כל תכנית שלה.
    חבל שאנשים סתם זורקים רפש - היא ממש קורבן אירוני בפרשה הזאת.

    אני מתפלל ומקווה שהיא תמצא את מקומה בתחנה אחרת שתדאג לשדרניה יותר מאשר גלצ.
    בושה לאבי בניהו ממש בושה וחרפה .


    רונית בהצלחה יקירה!!!!

  • 31.

    היא ממש מקסימה אבל ההתבטאות מיותרת

    יובל, 30/01/07 15:58

    בכל זאת אנחנו נלחמים פה על קיומנו

    • מה זה משנה ?

      יעל, 31/01/07 08:48

      היא סך הכל אמרה שבבנק המטרות הזה יש ילדים בני שלוש. וזה לא בסדר. היא לא אמרה שאל לנו להרוג מחבלים שפוגעים בנו, אלא שאל לנו להרוג ילדים בני שלוש.

      וכאמא לשני ילדים קטנים, בני 2 ו 4, היא גם אמרה את זה מתוך הלב.

  • 30.

    על בניהו וקצב

    מאזין יקר, 30/01/07 15:57

    צהל הוא חשוב ויקר כמו מוסד הנשיאות. אבל גם בצהל צריכים להתמודד עם קצת ביקורת על התנהלות בעייתית. ההפצצה בקנא היתה רגע השפל של המלחמה מבחינה מוסרית ומבחינת דעת הקהילה הבינלאומית. מותר ורצוי שעיתונאים ישמיעו ביקורת גם היא מעט צינית. בניהו ( ומי שהתקשר אליו באותו יום לאחר ששמע את כפיר) לא מבינים מה זה תפקידה של התקשורת. בדיוק כמו קצב.

  • 29.

    רונית כפיר- מדור הנפילים של גל''צ

    מאיה, 30/01/07 15:50

    ולא יקום עוד כזה.

    • נפילה? סתם גבוהה וגמלונית!

      מחמוד כהן, 30/01/07 16:58

      שום נפילה ושום בטיח (אולי נפילה...)

  • 28.

    רונית - כל הכבוד לך! בושה לגל''צ

    המיעוט השפוי, 30/01/07 15:47

    כל כך היה חסר מישהו בתקשורת שיגיב בצורה שפויה ורגישה לפעולת הצה''ליות שלא תמיד היו מוסריות וטובות כמו שהצבא מתיימר להציגן. היו גם פאשלותל כואבות שצריך היה להצביע עליהן, ויש גם מושגים תשתיתיים שאפשר לוותר עליהם. להתייחס לפגיעה בילדים חפים מפשע במונחים קרים של ''בנק מטרות'' זה צורם, שלא לומר קר-לב, וטוב עשתה רונית כפיר שהגיבה על כך. אם גל''צ רוצה למצב עצמו ככלי תקשורת עצמאי, אמין וביקורתי (כפי שהוא אכן, לרוב) היה צריך הממסד התחנתי להתייצב מאחורי כפיר, גם אם הוא לא מסכים עם דעותייה.
    אבל - בסופו של דבר הכל אגו - בניהו עלה על עץ גבוה מדי מתוך סערת הרגשות של הפרופגנדה המלחמתית, ועכשיו קשה לא לרדת. ימחל נא אדוני על כבודו וישיב את הפלורליזם הדמוקרטי הביקורתי על כנו.

  • 27.

    גם שמאלנים מוצאים להורג בג'נין (ל''ת)

    טליה פחמימה, 30/01/07 15:43

  • 26.

    יש מקום פנוי באל מנאר

    שמאלני לשעבר, 30/01/07 15:41

    לא מבין למה אנחנו צריכים עדיין תחנה צבאית.

    אבל זה שהתחנה הצבאית היא שמאלנית פוסט ציונית, זה אבסורד שיכול לקרות רק במדינה הדפוקה שלנו.

  • 25.

    מחפשת שותפה לטארק בג'נין

    טלי פחימה, 30/01/07 15:35

    רונית, אם יש לך זמן, אשמח. השמאל הישראלי איבד ידידה דגולה בגל''צ. גדעון לוי ועמירה הס ביקשו למסור ד''ש. יאללה אני חייבת לזוז, זביידי מחכה לי למטה.

  • 24.

    אבי בניהו - סוג של בדיחה עצובה

    אודי, 30/01/07 15:34

    רונית! למזלך זה קורה לך, את טובה מידי בשביל התחנה הזאת,גלי צה''ל הפכה למעין שילוב עלוב של ''קולו של אדוניו'' שאותו מוביל בניהו, עם מגיפת Playlist שנשלט ע''י מי שמדגדג יותר בהצלחה ובעדינות את מנהלי גלגל''צ.
    תוציאי מהם מקסימום פיצויים ותעברי לרדיו או לטלביזיה למקום ששווה אותך.

    אבי בניהו ולהקתו .
    פחחחחחחחחח איזה כאפות.

  • 23.

    המגישה המוכשרת ביותר שהייתה בגלצ

    יעל, 30/01/07 15:34

    בטח לא כמו המרדים הזה, דליק - שבא לך להיכנס למיטה חזרה.

    רונית שידרה בקלילות, בהומור, בכייף - רק רצית לקום להתחיל את הבוקר על רגל ימין.

    התחנה מדרדרת.... מעניין מי אשם בזה ?

    • אפשר להכנס למיטה אתך?

      חרמנובסקי, 30/01/07 16:29

      ;-)

      נעביר את הבוקר בלי דליק - אבל יהיה מאוד מדליק...

      • בכייף! זורמים? יאללה.. כנס לפרטים.

        יעל, 30/01/07 19:21

        פרטים.
        צא!!!!

        • אדירה! (ל''ת)

          מור, 30/01/07 22:45

  • 22.

    מעמדה לא נפגע כלל !!!

    גלצניקית מעורבת, 30/01/07 15:32

    מה זה ההמצאות האלה !!!??

  • 21.

    עד מתי שמאלנים בתשקורת??? אני בעד שתלך הביתה (ל''ת)

    ימין - מרכז, 30/01/07 15:27

    • שמאלנית/ימנית--מתי ייפטרו את כל עובדי התחנה המיותרת הזאת?! (ל''ת)

      גדעון, 30/01/07 16:11

  • 20.

    חבל, מגישה מעולה (ל''ת)

    אחד שלא מסכים, 30/01/07 15:26

  • 19.

    רונית כפיר תמיד, אבל תמיד, היתה ג'ירפה מתנשאת

    מחמוד כהן, 30/01/07 15:22

    לא נעימה וניהיליסטית. לא נאה לך ולא מתאים לך? אל תעבדי בגלי צ-ה-ל! לכי למקום אחר.
    אבל היא, צנונית שכמותה, ידעה שאף אחד לא ירצה לעבוד עם פרימדונה כמוה. נראה עכשיו מה יקרה והאם גם במקום אחר תעיזי לנשוך את היד שמאכילה אותך.

  • 18.

    דווקא אהבתי אותה (ל''ת)

    ירון, 30/01/07 15:20

  • 17.

    החלטה נכונה! שלום ולא להתראות (ל''ת)

    אזרח, 30/01/07 15:15

  • 16.

    שמלאנים מקומם באל מנאר ולא בג''לצ (ל''ת)

    אודי, 30/01/07 15:11

    • אודי תתבגר

      עומר, 30/01/07 15:32

      מילא שגיאת הכתיב (שמאלנים ולא שמלאנים). אם ברצונך לחיות בדמוקרטיה אתה צריך ללמוד לכבד פלורליזם וחופש דעה ולא כל מי שלא חושב כמוך משתייך לאוייב.

      • לשמאלן המטורל שהגיב כאן הדיקטאט של השמאל לא פחות נמוך (ל''ת)

        טליה פחמימה5, 30/01/07 16:08

      • שיהיר ומתנשא מסוכן (לעצמו ולסביבה) כמו האוייב! (ל''ת)

        היו שגיאות כתיב, 30/01/07 16:13

      • אפרופו פלורליזם..חופש דעה.. וכבוד: השמאל הוא הימין של מדינה אחרת. (ל''ת)

        מסתדר לך, 30/01/07 16:19

      • אם ברצונך לחיות בדמוקרטיה אתה צריך ללמוד לכבד פלורליזם וחופש דעה

        ולא כל...לאוייב, 30/01/07 16:30

        נאה דורש נאה מקיים!
        מה שכן נראה שאין שגיאות כתיב

      • כמובן שמאל...רק בישראל מגיש חותר תחת המשטר... (ל''ת)

        אודי, 30/01/07 19:57

    • שכחת את המילה ''קיצונים''

      גלעד, 30/01/07 16:04

      גם אני שמאלני ומתנגד למה שאמרה רונית כפיר

  • 15.

    טוב שהלכה -למה אתם לא כותבים את הציטוט המדויק של דבריה המבחילים? (ל''ת)

    חני, 30/01/07 15:10

    • מה כל כך נורא במה שהיא אמרה???? (ל''ת)

      נעמה, 30/01/07 15:49

    • מה היא בדיוק אמרה...?? (ל''ת)

      R, 30/01/07 16:00

  • 14.

    רונית כפיר כמו חלוץ

    אילנית, 30/01/07 15:08

    כמו שחלוץ צריך ללכת הבייתה, כנראה גם רונית צריכה.

  • 13.

    ברוך שפטרנו. (ל''ת)

    יופי, 30/01/07 15:04

  • 12.

    לא תהיה לה בעיה למצוא עבודה אחרת ובשעות סבירות יותר. (ל''ת)

    ., 30/01/07 15:04

  • 11.

    רונית לערוץ 2 במקום גידי גוב שעזב! (ל''ת)

    נאוה, 30/01/07 15:03

  • 10.

    בניהו יא שמן! אתה עונש למאזינים

    מישהו מבפנים, 30/01/07 15:02

    גלי צה''ל הפכה לתחנה משמימה וחסר מעוף בניהולו הכושל של אבו נפחא. במסדרונות אפור ואין זיק של חדשנות. רונית אנחנו נתגעגע. את המשיכי להצליח בתחום, ואנו בטוחים שתהיי נכס לכל תחנה או ערוץ. שמרי על החיוך ועל האנושיות, יש אנשים שאינם שווים את שירותייך.

  • 9.

    אדם אידיאולוגי לא מצטלם בפוזה עליזה כזו ומטופשת (ל''ת)

    שמאל מטורלל 2, 30/01/07 15:01

  • 8.

    עוד שמאלנית מטורללת שמקדמת את עניניניה בברנ'זה (ל''ת)

    שמאל מטורלל, 30/01/07 14:59

  • 7.

    מגישה מצויינת ונעימה. ההתבטאות היתה מיותרת (ל''ת)

    התגובה מוגזמת, 30/01/07 14:58

  • 6.

    פחות שמאלנית,יאללה,רוחי פיל בית. (ל''ת)

    רועי, 30/01/07 14:57

  • 5.

    אז עכשיו גם חלוץ וגם את באותה סירה

    וינוגרד את שיף, 30/01/07 14:18

    ופחות או יותר, כמעט, מאותן הסיבות.

  • 4.

    טעות לוותר על רונית כפיר

    harosenet, 30/01/07 14:14

    רונית כפיר היתה אחת הסיבות העיקריות שבזכותה היה שווה להאזין לגל''צ, ואפילו להתעורר בשש בבוקר. התוכנית שלה היתה אינטליגנטית, זורמת, מעניינת, ולא פלצנית. וזאת לעומת הכוכבת למשל ליעד מודריק שהיא ממש לא מזיקה, תמיד בסדר, אבל סבתאית, משעממת, וחסרת דעה.כן, רונית אסרטיבית, אבל היה תענוג להאזין לה גם אם לא הסכמתי לכל דעותיה.
    לוותר על רונית כפיר זו טעות מחפירה של גל''צ, וכל כלי תקשורת שיקח אותה יזכה למגישה מעולה, עם חוש הומור, ובכלל, שכיף להאזין לה.
    תתביישו גלי צה''ל. תתביישו.

    • אני מסכימה עם 4

      מאזינה, 30/01/07 15:14

      התכנית של רונית כפיר בבוקר היתה נחמה ופיצוי לכל אלה שנאלצים לקום בשעות אלה. היא שנונה, אינטלינטית ונעימה. זה ממש הפסד.

  • 3.

    מגיע לה,צפונית מתנשאת.הביתה. (ל''ת)

    בנק אוצר טיפשות, 30/01/07 14:12

    • חחח גדול..!!! (ל''ת)

      !, 30/01/07 16:16

  • 2.

    עאלק מגלי צהל לא התקבלה תגובה

    רון תשר, 30/01/07 14:11

    אנחנו יודעים בדיוק מי הכתיב את הכתבה הזאת ....

    • מאבי בניהו- אלא מה? (ל''ת)

      קורא אדוק, 30/01/07 16:00

  • 1.

    רונית כפיר

    דורית, 30/01/07 14:06

    חבל רונית מגישה נהדרת העבירה את הבוקר נפלא.